NEW Site myFILM.gr
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
*ΝΕΟ site* Όσκαρ Φεστιβάλ ΝΕΑ Ταινίες
*Παλιό site* Φωτό TV DVD Box Office

Cinema: Η Δεύτερη Αλήθεια (En chance til / A Second Chance) της Σουζάνε Μπίερ (2014)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 06 Νοέ. 2014 @ 02:14:00 EET - Συντάκτης : Jim Papamichos

  [Comments] | [Περισσότερα] | [Κριτικές] | [Βίντεο] | [Φωτό] | [Πόστερ] | [Κυκλοφορία] | [Στοιχεία]  

Δραματική

Η Δεύτερη Αλήθεια
En chance til / A Second Chance

της Σουζάνε Μπίερ
με τους Νικολάι Κόστερ Βαλντάου, Ούλριχ Τόμσεν, Μαρία Μπονεβί, Νικολάι Λι Κας, λίκε Μέι Άντερσεν

Υπόθεση:
O Andreas (Nikolaj Coster-Waldau) και ο Simon (Ulrich Thomsen) είναι συνάδελφοι αστυνομικοί και στενοί φίλοι, παρ’όλο που κάνουν τελείως διαφορετική ζωή. Ο Andreas έχει σύζυγο και παιδί, ενώ ο πρόσφατα χωρισμένος Simon περνάει τον χρόνο του μεθώντας σε ένα strip club. Όλα αλλάζουν όταν οι δυο τους κάνουν έφοδο στο σπίτι ενός ζευγαριού τοξικομανών. Εκεί θα βρουν ένα μωρό κλειδωμένο σε μια ντουλάπα που κλαίει και είναι μέσα στις ακαθαρσίες. Ένα τραγικό συμβάν που θα ακολουθήσει και θα ταράξει τις ισορροπίες στην οικογένεια του Andreas, θα είναι η αφετηρία μιας αλυσίδας λανθασμένων αντιδράσεων που θα έχουν απροσδόκητη κατάληξη.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η τελευταία δημιουργία της βραβευμένης με «Όσκαρ» και «Χρυσή Σφαίρα» Σουζάνε Μπίερ. Με ένα καστ από την αφρόκρεμα του σκανδιναβικού κινηματογράφου και με επικεφαλής τον σούπερ σταρ Νικολάι Κόστερ Βαλντάου του “Game of Thrones”.

Η ταινία συμμετείχε στα φεστιβάλ του Τορόντο και του Σαν Σεμπαστιαν και είναι το 15ο έργο στην καριέρα της Μπίερ, που ξεκίνησε το 1991 με το Freud Leaving Home και μέσα σε αυτά τα χρόνια περιλαμβάνει μια υποψηφιότητα για Όσκαρ (Μετα το Γάμο, 2006), ένα Όσκαρ και μια Χρυσή Σφαίρα (Ισως Αύριο, 2011), ένα βραβείο της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου για την καλύτερη κωμωδία της χρονιάς (Έρωτας Είναι..., 2013) και δύο αποτυχημένες προσπάθειες στο Χόλυγουντ (Things we lost in the Fire και Serena). Πάντως η ταινία που την έκανε γνωστή στον χώρο των φεστιβάλ και της διεθνούς κριτικής ήταν το πολυβραβευμένο «Ανοιχτές Καρδιές» που γύρισε το 2002, ως οπαδός του «Δόγματος ‘95».

Στο σενάριο συνεργάστηκε με τον κορυφαίο Άντερς Τόμας Γιένσεν. Αυτή είναι η έκτη «δουλειά» που υπογράφουν μαζί.

Η «Δεύτερη Αλήθεια» καταπιάνεται με τα όρια της ανθρώπινης αντοχής όταν αυτή έρχεται αντιμέτωπη με μια τραγωδία. Πότε σταματάει το σωστό για να αρχίσει το λάθος και πόσο εύκολα χάνεται ο έλεγχος της τελικής απόφασης και πράξης μας. Τη «δεύτερη ευκαιρία» (του αυθεντικού τίτλου) πως θα την «αγκαλιάσουν» οι τραγικοί ήρωες αυτού του δράματος, όταν θα έρθουν «πρόσωπο με πρόσωπο» με τη  «δεύτερη αλήθεια» (του ελληνικού τίτλου).

Η ΜΠΙΕΡ και η «ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ» της

Εσείς τι θα κάνατε; Αυτό είναι το ερώτημα που η Σουζάνε Μπίερ θέτει στο κοινό της, στη ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. H ταινία βάζει ένα προκλητικό ηθικό δίλημμα και η Μπίερ μέσα από την σπαρακτική της ιστορία και την συγκλονιστική της εξέλιξη, δημιουργεί την αίσθηση οτι τελικά υπάρχει ελπίδα.

"Αισθανθήκαμε” εξηγεί η Μπίερ, αναφερόμενη στην τελευταία συνεργασία της με τον συγγραφέα Anders Thomas Jensen, "ότι η ταινία έπρεπε να είναι θεμελιωδώς συναρπαστική αλλά με ένα κλασικό τρόπο.

Από την πρώτη κιόλας σκηνή, όταν βλέπουμε την Anna (Maria Bonnevie), την όμορφη γυναίκα του Andreas (Nikolaj Coster-Waldau), με λυγμούς ξαπλωμένη στο πάτωμα του μπάνιου, καταλαβαίνουμε ότι κάτι δεν πάει καθόλου καλά στο ζευγάρι. Αλλά είναι ο ίδιος ο Andreas, ο οποίος πρέπει να αντιμετωπίσει τα δικά του όρια στην ηθική. Αυτό συμβαίνει αφού ανακαλύψει το αγοράκι στο διαμέρισμα των δύο τοξικομανών που βρίσκονται σε μια σχέση αλληλοεξάρτησης. Τι πρέπει να κάνει; Και, γιατί να το κάνει αυτός;

"Θέλεις το κοινό να συμπάσχει με κάτι που είναι σαφώς λάθος", λέει η Μπίερ. "Αλλά την ίδια στιγμή είναι επίσης σωστό. Και μου αρέσει αυτό γιατί πιστεύω ότι έτσι είναι η ζωή - είναι πολύ πιο περίπλοκη. Μπορεί τα πράγματα να είναι ηθικά σωστά ή λάθος, αλλά υπάρχουν καταστάσεις που ο άνθρωπος ενεργεί με τρόπους που δεν είναι κατανοητοί από τους άλλους. Θέλαμε να κάνουμε μια ταινία που αντιμετωπίζει τη βασική έννοια ότι μερικοί άνθρωποι είναι καλύτεροι από τους άλλους, μερικοί άνθρωποι είναι πιο σωστοί από τους άλλους. Ποιοι είμαστε εμείς που νομίζουμε ότι είμαστε καλύτεροι από οποιονδήποτε άλλον;"

Η Μπίερ κάνει ταινίες που εξερευνούν τον πόνο, την τραγωδία και την ανθρώπινη αδυναμία - θέματα που βρίσκονται σε αφθονία στην ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Μερικές φορές, όμως, αυτή η ταινία είναι ιδιαίτερα σκληρή. Ένα μεγάλο μέρος αυτού προέρχεται από την έντονη περιέργεια της, η οποία όπως παραδέχεται είναι "το μόνο πράγμα που με οδηγεί πραγματικά". Συνεχίζει: “Και οι δύο (Bier και Jensen) είχαμε μια περιέργεια για το τι μας οδηγεί στα όριά μας - πως αντιμετωπίζουμε τον εαυτό μας σε κάτι που είναι σκληρό και αμείλικτο”

Αυτό μπορεί μερικές φορές να ταράξει το κοινό, πράγμα που η Μπίερ γνωρίζει καλά. “Δεν το κάνω για να σοκάρω, το κάνω για να προκαλέσω, το κάνω για να κάνω τους ανθρώπους να σκέφτονται. Και το κάνω για να τους πω μια ιστορία. Ξέρετε ότι είναι σχεδόν σαν ένα παραμύθι με ηθικό δίδαγμα. Και αν κοιτάξετε τις ιστορίες ηθικής είναι συχνά βίαιες. "

Η Μπίερ πάντως είναι κάθετη ότι η ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, δεν είναι μια βίαιη ταινία. "Νιώθω ότι υπάρχει βαρβαρότητα αλλά είναι εκεί για έναν λόγο ... Νομίζω ότι αυτό είναι μια ελπιδοφόρα ταινία και ότι δικαιολογεί τη βαρβαρότητα. Ο Αντρέα κάνει ένα πολύ τρελό πράγμα, αλλά κάνει τη διαφορά."

Η ίδια δεν ξέρει πώς θα αντιδράσει το κοινό στην ταινία, αυτή όμως, είναι και η πρόκληση. "πώς θα μπορούσα εγώ ως δημιουργός να μην εξελίσσομαι; Και πώς θα μπορούσα να μην χάσω τον αυτοσεβασμό και αναπόφευκτα το σεβασμό όλων των άλλων; Ο μόνος τρόπος για την ανάπτυξη είναι να πιέζετε τον εαυτό σας έξω από τα όρια. Και έτσι πιστεύω ότι ωθείς και το κοινό έξω από τα όριά του”.

Ίσως η Μπίερ μιλάει εκ μέρους όλου του cast, όταν μιλάει για τα συναισθήματα που κυριαρχούσαν στο πλατό. "Κάθε δημιουργική διαδικασία είναι ένας συνδυασμός σιγουριάς και αίσθησης τρομοκρατίας ... Χρειάζεται να προκαλέσεις τον εαυτό σου, να διαταράξεις τα πιστεύω σου αν θέλεις να είσαι δημιουργικός”. Εκείνοι που έχουν δουλέψει ξανά μαζί της, είναι εξοικειωμένοι με την σχολαστικότητα της αλλά και με την ταχύτητα με την οποία κάνει τη δουλειά της. "Είναι ένα είδος έκρηξης της αφήγησης. Είναι πολύ ζωντανό αλλά και κουραστικό. Δεν κάνω τίποτα άλλο. Είναι πολύ έντονο, είναι πολύ διασκεδαστικό. Ακόμα και αν κάνουμε πολύ σοβαρές σκηνές, γελάμε. Υπάρχει συνήθως μια πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα που νομίζω ότι χρειάζεται” συνηθίζει να λέει.

Είναι κάποιοι ηθοποιοί με τους οποίους η Μπίερ έχει συνεργαστεί πολλές φορές. “Υπάρχει άνεση και κατανόηση μεταξύ μας, χωρίς όμως να εφησυχάζουμε και να παραμένουμε προβλέψιμοι”. Υπάρχει όμως και η Lykke May Andersen, διάσημο μοντέλο της Δανίας, η οποία παίζει την τοξικομανή Sanne, η οποία δεν είχε καμία προηγούμενη εμπειρία ως ηθοποιός. Αυτό φαίνεται αρκετά επικίνδυνο για μια καθιερωμένη σκηνοθέτη, αλλά και ένα παράδειγμα του πόσο αποφασιστική μπορεί να είναι η Μπίερ. "Τη γνώρισα σε ένα πάρτι και αποφάσισα αμέσως ότι πρέπει να παίξει αυτή τον συγκεκριμένο ρόλο”, λέει, “απλά, την ήθελα" συνεχίζει. "Γι 'αυτό και της πρόσφερα τον ρόλο αψηφώντας όλους όσους με ρωτούσαν γιατί δεν έκανα οντισιόν." Είναι ένα μοντέλο με μια πολύ καλλιτεχνική ψυχή που είναι μυστικοπαθής και ανοιχτή και ευάλωτη την ίδια στιγμή”.

Η Μπίερ συνηθίζει να αγχώνει τον εαυτό της και τους συνεργάτες της για το τελικό αποτέλεσμα αλλά είναι προφανές ότι βρίσκει τη χαρά στο γύρισμα ταινιών. “Είναι σαν να πηγαίνω σε ένα ενστικτώδες ταξίδι. Θυμίζει λίγο όταν τα παιδιά παίζουν και είναι παραδομένα στο παιχνίδι τους. Και νομίζω ότι αν είσαι σε θέση να το κάνεις ως ενήλικας, είναι ένα πραγματικό προνόμιο".

Η σκηνοθέτης δηλώνει ότι είναι “υπερήφανη που η ταινία σε κάνει να σκεφτείς για ορισμένα πράγματα” και συμπληρώνει “Οι ταινίες είναι όπως τα όνειρα- αν μπορούν να σε «πιάσουν», τότε έχουμε πετύχει".

Σκηνοθεσία Σουζάνε Μπίερ

Βιογραφία

Γεννήθηκε το 1960 στη Δανία. Σπούδασε στην Εθνική Σχολή Κινηματογράφου της Δανίας και, το 1987, βραβεύτηκε για την πτυχιακή της ταινία στο Φεστιβάλ Φοιτητικών Ταινιών του Μονάχου, ενώ ήταν και υποψήφια για το βραβείο της Κινηματογραφικής Ακαδημίας της Δανίας. Η πρώτη της μεγάλου μήκους ταινία, Η Φρόυντ μετακομίζει, έλαβε πολλές θετικές κριτικές διεθνώς, όπως και η επόμενη ταινία της, Οικογενειακές υποθέσεις. Ακολούθησαν δύο εισπρακτικές επιτυχίες: οι Ανοιχτές καρδιές και το Ουκ επιθυμήσεις τη γυναίκα του πλησίον σου. Το υποψήφιο για Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας Μετά το γάμο και η αμερικανική παραγωγή Όσα χάσαμε στις φλόγες με τη Χάλι Μπέρι και τον Μπενίσιο ντελ Τόρο είχαν κριτική και εισπρακτική επιτυχία. Η ταινία της Ίσως, αύριο βραβεύτηκε με το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας το 2011.

Φιλμογραφία
(επιλεκτική)

1994 Det Bli’r i Familien /Οικογενειακές υποθέσεις
2002 Elsker Dig for Evigt /Ανοιχτές καρδιές
2004 Brodre /Ουκ επιθυμήσεις τη γυναίκα του πλησίον σου
2006 Efter Brylluppet /Μετά το γάμο
2007 Όσα χάσαμε στις φλόγες
2010 Haevnen /Ίσως, αύριο
2012 Den skaldede frisor
2014 En chance til


Synopsis

Detectives and best friends Andreas and Simon lead vastly different lives; Andreas has settled down with his beautiful wife and son; while Simon, recently divorced, spends most of his waking hours getting drunk at the local strip club. But all that changes when the two of them are called out to a domestic dispute between a junkie couple, caught in a vicious cycle of violence and drugs. It all looks very routine - until Andreas finds the couple's infant son, crying in a closet. The usually collected policeman finds himself confronted with his own powerlessness and is shaken to his core. As Andreas slowly loses his grip on justice, it suddenly becomes up to the unruly Simon to restore the balance between right and wrong. "A Second Chance" is a shocking, moving and thrilling drama about real people forced into incredible circumstances.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Instagram Google Plus tumblr Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Δεν κατάλαβα γιατί θα έπρεπε η «δεύτερη ευκαιρία» του πραγματικού τίτλου της ταινίας, να γίνει στα ελληνικά «δεύτερη αλήθεια». Κατάλαβα όμως τα ηθικά διλλήματα που θέτει η Σουζάνα Μπίερ, της οποίας αυτή η ταινία στηρίζεται πάνω στη συμπεριφορά των ανθρώπων και ιδιαίτερα εκείνων που από επιπολαιότητα ή αδιαφορία για τις συνέπειες, παίρνουν μια σημαντική απόφαση χωρίς να μπορούν να διακρίνουν το σωστό από το λάθος.

Ο Αντρέας (να που «ελληνοποίησα» κι εγώ το όνομα του κεντρικού ήρωα), πολύ ερωτευμένος με τη γυναίκα του, για το χαρακτήρα της οποίας γνωρίζει λίγα, ή δεν έχει φροντίσει να μπει στις λεπτομέρειες της ψυχοσύνθεσής της, προκειμένου να μη την χάσει, προβαίνει σε μια μοιραία ενέργεια, η οποία όμως θα έχει επίδραση σε δυο οικογένειες: τη δική του και ενός ναρκομανούς, που αδιαφορεί για τη γυναίκα του και το μωρό τους.

Το ερώτημα τελικά που τίθεται σε όλους τους αντρικούς χαρακτήρες της ταινίας είναι: Τι έπρεπε να πράξουν; Διότι οι γυναικείοι χαρακτήρες εμφανίζονται πιο κατασταλαγμένοι. Είναι και οι δυο μητέρες, βλέπετε, και η περίοδος μετά τη γέννα δημιουργεί συνήθως κάποια συναισθηματικά, ψυχολογικά προβλήματα. Αλλά όπως πάει θα αναγκαστώ να αποκαλύψω την υπόθεση.
Κρατάω όμως ένα στοιχείο, από την ταινία, που καθορίζει και την εξέλιξή της: Το ένστικτο της μάνας. Δείτε το έτσι και τότε θα καταλάβετε, γιατί οι άντρες στην ταινία φέρθηκαν όπως φέρθηκαν.

Δεν θα πω ότι είδα συναρπαστικές ερμηνείες (εκτός ίσως του Νικολάι Κόστερ Βαλντάου ως Αντρέα, που με συγκλόνισε), είδα όμως μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα οπτική, πάνω στις συζυγικές σχέσεις, τη μητρότητα, την πατρότητα και τις συνέπειες από τις γρήγορες αποφάσεις

 

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


Σκληρό και ακραίο (καθ' υπερβολήν) ψυχο-κοινωνικό δράμα, που προβοκάρει την αστική ευμάρεια, και την ρουτίνα της ευημερίας γκρεμίζοντας τον άκαμπτο μύθο του σκανδιναβικού ονείρου, έτσι όπως μόνο η Σουζάνε Μπίερ ξέρει. Τα όρια του "πάτου" της βαριά τραυματισμένης μας κοινωνίας είναι ευδιάκριτα όσο και η μακάρια αλλά κίβδηλη ευδαιμονία των εντός των τειχών στρωμάτων, η οποία σαφώς υπονομεύεται από τις συμπεριφορές τους και στο τέλος ανατρέπεται. Ουσιαστικά μιλάμε για μια οικογενειακή τραγωδία σε ένα τοξικό περιβάλλον με τυποποιημένες ψυχαναλυτικά ερμηνείες. Και ως συνήθως η λύτρωση έρχεται με τραγικό τρόπο, όπως πάντα με πόνο και απώλεια, τόσο σωματικά όσο και ψυχοπνευματικά.

Η Σουζάνε Μπίερ είναι εδώ και το "μήνυμά" της προκαλεί για άλλη μια φορά, τραβώντας το χαλί κάτω από τα πόδια μας για να αποδείξει ότι τα φαινόμενα απατούν. Το αρχικό "περιθωριακό" σοκ αποκαλύπτει σταδιακά τις κοινωνικές του αντιφάσεις για να εκδηλωθεί στον υστερικό βαθμό που θα απογειώσει τις λυτρωτικές του συνέπειες. Το καλό με την Δανέζα δημιουργό είναι πως οι χαρακτήρες της σε μαγνητίζουν - λίγο κραυγαλέα - διαθέτοντας περίσσεια ένταση και ταύτιση που δε σου αφήνουν περιθώρια να τους παραμερίσεις ψυχογραφικά ώστε να δικαιολογήσεις τις ενέργειές τους (για να φέρουν τα πάνω κάτω σε σχέση με την πρώτη ανάγνωσή τους). Άλλωστε αυτό ήταν πάντα και το δυνατό της όπλο: η ανατροπή δια του αντιπερισπασμού, που μπορεί να μην σε πείθει απόλυτα, είναι όμως αυθεντική, σαφής και άμεσα κατανοητή.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου [email protected]


top of the page

Comments powered by Disqus



top of the page




ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
9/9/2014 (Καναδάς, Φεστιβάλ Τορόντο)
21/9/2014
(Ισπανία, Φεστιβάλ Σαν Σεμπαστιάν)
12/10/2014
(Ηνωμένο Βασίλειο, Φεστιβάλ Λονδίνου)
1/11/2014 (Ελλάδα, Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης)
15/1/2015 (Δανία)
20/3/2015 (Σουηδία)
23/4/2015 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

Nikolaj Coster-Waldau ... Andreas
Nikolaj Lie Kaas ... Tristan
Ulrich Thomsen ... Simon
Maria Bonnevie ... Anne
Thomas Bo Larsen ... Klaus
May Andersen ... Sanne
Molly Blixt Egelind ... Pige på klub
Peter Haber ... Gustav
Bodil Jørgensen ... Retsmediciner
Ewa Fröling ... Ingrid
Roland Møller ... Mand på klub
Mille Lehfeldt ... Østeuropæisk danser
Charlotte Fich ... Dommer
Sarah Juel Werner ... Pige på legeplads
Søs Egelind ... Caroline
Mal Nielsen ... Voiceovers (φωνή)
Frederik Meldal Nørgaard ... Betjent på legeplads
Kirsten Lehfeldt ... Julie
Ole Dupont ... Begravelsesgæst
Christian Grønvall ... Lastvognschauffør
Ida Dwinger ... Sygeplejerske
Claus Riis Østergaard ... Betjent på parkeringsplads
Nastja Arcel ... Politibetjent
Benjamin Boe Rasmussen ... Socialrådgiver
Sune Nørgaard ... Mand på klub
Stine Holm Joensen ... Mor på legeplads
Morten Eisner ... Læge
Sebastian Valdemar Sibast ... Alexander / Sofus
Thomas Dahl ... Retsbetjent
Pernille Højer ... Mor på legeplads
Sally El-Hallak ... Smila
William Harries ... Alexander / Sofus
Villads & Laurits Rohde Bust ... Alexander / Sofus
Thomas Busk ... Police Officer (rumored)
Christian Andersen Salling ... Alexander / Sofus
Marcus Frost Mølgaard ... Alexander / Sofus
Marius Taylor Schildt ... Alexander / Sofus
Mathias McCall ... Sofus 3 år
Oliver Neubert Borgstrøm ... Alexander / Sofus
William Prinds ... Alexander / Sofus
Henrik Noél Olesen ... Fuld mand
August Van Lyngvig ... Alexander / Sofus
Noah Bjerskov Pedersen ... Alexander / Sofus

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα

Σκηνοθεσία
Susanne Bier

Σενάριο
Anders Thomas Jensen

Παραγωγή
Sisse Graum Jørgensen

Μουσική
Johan Söderqvist

Φωτογραφία
Michael Snyman

Μοντάζ
Pernille Bech Christensen

Κοστούμια
Signe Sejlund

Εταιρείες Παραγωγής
Zentropa Entertainments
Danmarks Radio (DR)
Det Danske Filminstitut
Film Fyn
Film i Väst (in co-production with)
Svenska Filminstitutet (SFI)
Sveriges Television (SVT)
Zentropa International Sweden

Διανομή
Rosebud .21, Feelgood (Ελλάδα)
Nordisk Film Distribution
Madman Entertainment

Ειδικά Εφέ
FX TEAM - Special Effects & production support

Χρονολογία παραγωγής
2014

Χώρα παραγωγής
Δανία

Γλώσσα
Δανικά, Σουηδικά

Εικόνα
Έγχρωμη

Διάρκεια
104'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA

Καταλληλότητα

Κόστος
DKK 35,000,000

Εισιτήρια


top of the page








 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Αριστούργημα
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ





Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή








Συνδεδεμένα Θέματα

Δραματική



top of the page

-- Sponsored Links --

QR Code for smartphones   aggelospolidoros.blogspot.gr   AGATHI Art Gallery   cinefo.wordpress.comr   QR code for Facebook page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.


Info | Statistics | Site Map (topics) | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed
Copyright © 2007- myFILM. All Rights Reserved ®.
Ολοκλήρωση σελίδας: 0.033 Δευτερόλεπτα

Ακολουθήστε μας !

Facebook Twitter YouTube Tumblr RSS Pinterest Vimeo Linkedin Flickr Google+