Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 27/11/14 :.
. Ouija Πίνακας Πνευμάτων
. Τα Θαύματα
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2
. Samba
. Η Έκρηξη
. Drive Hard
. Πρόμαχος
. Palikari
.: από 4/12/14 :.
. Jimmy's Hall
. Ηλίθιος και Πανηλίθιος 2
. Από Έρωτα
. Μια Ζέβρα Και Μισή
. Η Νύχτα Πριν Πέσει Το Παρίσι
. Οι Σταθμοί του Σταυρού
. Η Επέλαση των Βίκινγκς
. Electra (από 1/12)
.: από 11/12/14 :.
. Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες
. Ίρβιν Γιάλομ
. Καθηγητής Με Το Ζόρι
. Κοινός Παρονομαστής
. Λευκός Θεός
. Πάντινγκτον
. Saint Laurent Η Χρυσή Εποχή
. Ο Επιφανής Άγνωστος
.: από 18/12/14 :.
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Belle
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
.: από 25/12/14 :.
. Μεγάλα Μάτια
. Το Παιχνίδι Της Μίμησης
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: sajjad122's Profile sajjad122
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9804

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 156
Μέλη: 2
Σύνολο: 158

Εγγραφή


Cine News: Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΣ: ΤΟ ΓΥΜΝΟ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ: 25/11 - 1/12/2010

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 25 Νοέ. 2010 @ 08:48:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Festival - Exhibitions

ΦΕΣΤΙΒΑΛ Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ: ΤΟ ΓΥΜΝΟ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

25/11- 1/12 2010

Με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου του Γιάννη Σολδάτου Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΟΥ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ από τις εκδόσεις Ψυχογιός που κυκλοφορεί ήδη στα βιβλιοπωλεία, η NEW STAR σε συνεργασία με τον Γ. Σολδάτο και τον Αιγόκερω διοργανώνουν φεστιβάλ κινηματογράφου με τίτλο Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΣΩΜΑΤΟΣ: ΤΟ ΓΥΜΝΟ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ. 25 ταινίες, εκ των οποίων 7 ελληνικές και 5 στην uncut xxx version τους θα προβάλλονται στον κινηματογράφο ΕΤΟΥΑΛ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ από τις 25 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου 2010.  Καθημερινά 3 ή 4 ταινίες με ενιαίο εισιτήριο 8 ευρώ και φοιτητικό 6,5 .


Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Το γυμνό ανθρώπινο σώμα, όπως εγγράφηκε στο σινεμά με εντυπωσιακό τρόπο, ίσως γι αυτό να ανακαλύφθηκε ο κινηματογράφος. Μέσα από μια οδύσσεια δώδεκα δεκαετιών... «είδαμε τα πάντα». Tο γυμνό ακολουθεί τις επιταγές της μόδας και των ηθικών κανόνων της εκάστοτε εποχής και κάθε παρεκτροπή τιμωρείται ή γκετοποιείται. Κάποτε, η γυναικεία γάμπα αποτελούσε προσβολή της δημοσίας αιδούς, τότε που δεν αποτελούσαν αντίστοιχη προσβολή τα εκατομμύρια κουφάρια που κείτονταν στα πεδία των μαχών του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Αργά και βασανιστικά ανέβαινε η φούστα, κατέβαινε το ντεκολτέ, μπαινόβγαινε το ψαλίδι της λογοκρισίας και της «δημοσίας αιδούς» και παράλληλα χιλιάδες γυμνά σώματα εβραίων μπαινόβγαιναν στα κρεματόρια του Άουσβιτς και του Ματχάουζεν και το ανθρώπινο σώμα, όπως και η γενετήσια πράξη, ήταν δέσμια μιας καταστροφικής χριστιανικής ηθικής που στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε, μέσω της λογοκρισίας, σαν ο καλύτερος διαφημιστής των ανάλογων ταινίων. Το στήθος και το μπούτι μοσχοπουλιόταν με το γραμμάριο αρχικά, με το κιλό κατόπιν· προστέθηκαν και τα οπίσθια και τα γεννητικά όργανα και η γενετήσια πράξη, όλα στο παζάρι. Έφτασε η Αμερική στη θεαματική της επίδειξη, με το γυμνό αιδείο της Σάρον Στόουν, απέναντι στους όποιους δικαστές στο «Βασικό ένστικτο» (1992), να ξεπουλάει την ηθική της προκαλώντας. Ο αγώνας του κάθε νοήμονα και υγιούς ατόμου δεν έγινε με τα φαντάσματα της λογοκρισίας και της αστικοχριστιανικής ηθικής. Ο αγώνας έγινε και γίνεται για τον κορεσμό της «ακόρεστης» δίψας του ανθρώπινου ματιού απέναντι στο ωραίο γυμνό ανθρώπινο σώμα και με αυτό τον αγώνα συντάσσεται αυτό το βιβλίο.
Χιλιάδες φωτογραφίες από τα γυρίσματα, φωτογράμματα μα και πόζες επωνύμων και ανώνυμων κομπάρσων, συνθέτουν αυτή την περιπλάνηση στο τοπίο του ανθρώπινου σώματος, μέσα από το βιβλίο του Γιάννη Σολδάτου «Η ιστορία του γυμνού στο κινηματογράφο» και με την αφορμή της κυκλοφορίας του προβάλουμε 24 ταινίες που δόξασαν το γυμνό σώμα, άλλες αριστουργήματα της 7ης τέχνης από κορυφαίους δημιουργούς, άλλες δεύτερης επιλογής και πλατειάς κατανάλωσης και 6 από αυτές σπουδαίων ελλήνων δημιουργών που μέσα από τα κάδρα τους ύμνησαν, με το δικό τους τρόπο τους ωραίους σαν Έλληνες γυμνούς άνδρες και γυναίκες.

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ

Κινηματογράφος ΕΤΟΥΑΛ Αλεξάνδρα
(Κρέμου 141,  Καλλιθέα Τηλ.: 2109560306)

Πέμπτη 25/11/10
18:00 OH BABYLON του ΚΩΣΤΑ ΦΕΡΡΗ, Ελλάδα, 1989, 90’
19:45 ΦΙΟΝΤΟΡ του ΓΙΑΝΝΗ ΣΟΛΔΑΤΟΥ 2010, 82’ σε Α’ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ
21:15 ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΤΡΕΛΑΣ (Tales of ordinary madness) του ΜΑΡΚΟ ΦΕΡΕΡΙ, 1981, 101´
23:15 ΜΑΛΙΣΙΑ (Malizia) του ΣΑΛΒΑΤOΡΕ ΣAΜΠΕΡΙ, 98’

Παρασκευή 26/11/10
18:00 ΟΣΤΡΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ του ΑΝΔΡΕΑ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ, 1984, 93’
20:00 Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ (Empire of the senses) του ΝΑΓΚΙΣΑ ΟΣΙΜΑ, 1976, 111´
22:00 ΛΟΥΛΟΥ (Loulou) του ΜΟΡΙΣ ΠΙΑΛΑ, 1980, 101´
23:45 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Ο (The story of O) του ΖΥΣΤ ΖΕΚΕΝ, 1975, 93´
(UNCUT XXX Αυστηρώς ακατάλληλο κάτω των 18)

Σάββατο 27/11/10
18:00 Μ’ ΑΓΑΠΑΣ; του ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ, 1989, 101’
20:00 Η ΩΡΑΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (Belle de Jour) του ΛΟΥΙ ΜΠΟΥΝΙΟΥΕΛ, 1967, 101΄
22:00 Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ (Le mepris) του ΖΑΝ-ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ, 1963, 103'
23:45 ΚΑΛΙΓΟΥΛΑΣ (Caligula) του ΤΙΝΤΟ ΜΠΡΑΣ, 1979, 148’ (UNCUT XXX Αυστηρώς ακατάλληλο κάτω των 18)

Κυριακή 28/11/10
18:00 ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΥΦΟΡΗΣ ΚΟΙΛΑΔΑΣ του ΝΙΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ,1978, 117'
20:00 Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (City of women) του ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΦΕΛΙΝΙ, 1980, 139´
22:30 Η ΕΜΑΝΟΥΕΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ (Emanuelle in America) του ΤΖΟ ΝΤ’ ΑΜΑΤΟ, 1977, 100’
(UNCUT XXX Αυστηρώς ακατάλληλο κάτω  των 18)

Δευτέρα 29/11/10
18:00 ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ (Behind convent walls) του ΒΑΛΕΡΙΑΝ ΜΠΟΡΟΒΤΣΙΚ, 1978, 91´
19:45 ΦΙΔΙ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ (Snake of June) του ΣΙΝΙΑ ΤΣΟΥΚΑΜΟΤΟ, 2002, 77’
21:00 Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ (The night porter) της ΛΙΛΙΑΝΑ ΚΑΒΑΝΙ, 1974,118´
23:00 ΑΝ Ο ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ ΗΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ (Don Juan ou si Juan etait une femme…) του ΡΟΤΖΕΡ ΒΑΝΤΙΜ,1973, 95´

 Τρίτη 30/11/10
18:00 ΑΠΟΥΣΙΕΣ του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΤΑΚΟΥΖΗΝΟΥ, 1987, 112’
20:00 ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΒΙΤΣΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΑΡΕΤΕΣ (Private vices, public virtues) του ΜΙΚΛΟΣ ΓΙΑΝΤΣΟ, 1976, 101´
22:00 ROMANCE X της ΚΑΤΡΙΝ ΜΠΡΕΓΙΑ, 1999, 98´ (UNCUT XXX Αυστηρώς ακατάλληλο κάτω των 18)

Τετάρτη 1/12/10
18:00 ΜΠΟΡΝΤΕΛΟ του ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΥ, 1985, 132’
20:30 ΖΥΣΤΙΝ ΝΤΕ ΣΑΝΤ (Justine De Sade) του ΚΛΟΝΤ ΠΙΡΣΟΝ, 1972, 104’
22:00 120 ΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΣΟΔΟΜΑ (Salo ou les 120 journees de Sodome) του ΠΙΕΡ ΠΑΟΛΟ ΠΑΖΟΛΙΝΙ, 1975, 116’
(UNCUT XXX Αυστηρώς ακατάλληλο κάτω των 18)


ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

1. ΟΣΤΡΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ - ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ
2. ΑΠΟΥΣΙΕΣ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ
3. ΜΠΟΡΝΤΕΛΟ - ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΣ
4. ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΥΦΟΡΗΣ ΚΟΙΛΑΔΑΣ
ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
5. Μ’ ΑΓΑΠΑΣ; - ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ
6. OH BABYLON - ΚΩΣΤΑΣ ΦΕΡΡΗΣ
7. Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ (Empire of the senses)                      
ΝΑΓΚΙΣΑ ΟΣΙΜΑ
8. Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (City of women) - ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΦΕΛΙΝΙ
9. Η ΩΡΑΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (Belle de Jour)                                             
ΛΟΥΙ ΜΠΟΥΝΙΟΥΕΛ
10. Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ (Le mepris) - ΖΑΝ ΛΥΚ ΓΚΟΝΤΑΡ
11. ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΤΡΕΛΑΣ
(Tales of ordinary madness)- ΜΑΡΚΟ ΦΕΡΕΡΙ
12. ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΒΙΤΣΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΑΡΕΤΕΣ (Private vices, public virtues)
ΜΙΚΛΟΣ ΓΙΑΝΤΣΟ
13. ΛΟΥΛΟΥ (Loulou) - ΜΟΡΙΣ ΠΙΑΛΑ
14. Ο ΘΥΡΩΡΟΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ (The night porter) - ΛΙΛΙΑΝΑ ΚΑΒΑΝΙ
15. ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ (Behind convent walls)
ΒΑΛΕΡΙΑΝ ΜΠΟΡΟΒΤΣΙΚ
16. ΜΑΛΙΣΙΑ (Malizia) - ΣΑΛΒΑΤOΡΕ ΣAΜΠΕΡΙ
17. ΑΝ Ο ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ ΗΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ
(Don Juan ou si Juan etait une femme…)- ΡΟΤΖΕΡ ΒΑΝΤΙΜ
18. ΖΥΣΤΙΝ ΝΤΕ ΣΑΝΤ (Justine De Sade) - ΚΛΟΝΤ ΠΙΡΣΟΝ
19. ΦΙΔΙ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ (Snake of June) - ΣΙΝΙΑ ΤΣΟΥΚΑΜΟΤΟ
20. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Ο (The story of O) - ΖΥΣΤ ΖΕΚΕΝ
21. ROMANCE X - ΚΑΤΡΙΝ ΜΠΡΕΓΙΑ
22. ΚΑΛΙΓΟΥΛΑΣ (Caligula) - ΤΙΝΤΟ ΜΠΡΑΣ
23. Η ΕΜΑΝΟΥΕΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ (Emanuelle in America)
ΤΖΟ ΝΤ’ ΑΜΑΤΟ
24. 120 ΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΣΟΔΟΜΑ (Salo ou les 120 journees de Sodome)
ΠΙΕΡ ΠΑΟΛΟ ΠΑΖΟΛΙΝΙ


ΣΥΝΟΨΕΙΣ ΤΑΙΝΙΩΝ

1.      ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΥΦΟΡΗΣ ΚΟΙΛΑΔΑΣ
ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

Η φθορά του ατόμου και του ανθρώπινου γένους, που έρχεται και επανέρχεται μέσα στην Ιστορία του· εποχιακή κούραση ενός πολιτισμού, όπως εγγράφεται στο ανθρώπινο σώμα. Μια αστική οικογένεια προσβάλλεται από την αρρώστια της αδράνειας και του ύπνου, σε μια ταινία με στιλ τέχνης του παραλόγου και υπερβολής. Oι ελάχιστες βιολογικές λειτουργίες που απέμειναν στους ήρωες και που συνέχεια εξασθενούν, ικανοποιούνται από την υπηρέτρια, ένα γυμνό σώμα-αντικείμενο πόθου, που ασυνείδητα διαιωνίζει τη ζωή μέσα στη φθορά της ανθρώπινης ύπαρξης, σώμα που αντιμάχεται το θάνατο.

2.      ΟΣΤΡΙΑ (ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ)
ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ

Έξι άτομα, τρία ζευγάρια, φτάνουν σε μια έρημη παραλία και κατασκηνώνουν. Μαζί με τις αποσκευές ξετυλίγουν και την καθημερινότητά τους και τη νεύρωσή τους· ξετυλίγουν τη μακαβριότητά τους. Η παρουσία μιας γυμνής, όμορφης, άγνωστης κοπέλας αναστατώνει τη σκέψη, ώσπου αυτή δεν ελέγχεται από το άτομο και σειρά έχουν οι ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Η κοπέλα, πέρα από αντικείμενο του πόθου, παίζει και ρόλο εξολοθρευτή αγγέλου. Το υπαρξιακό αδιέξοδο που συνειδητοποιούν τα έξι άτομα, τα οδηγεί στην οριστική ρήξη τους με τις όποιες αξίες πρέσβευαν.

3.      ΜΠΟΡΝΤΕΛΟ
ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΣ

Eμφανής είναι η έμμονη αγωνία τού σκηνοθέτη, που εκδηλώνεται στον τρόπο κινηματογράφησης των γυμνών ανθρώπινων σωμάτων μέσα στον εικαστικής αντίληψης σκηνικό χώρο και σ’ έναν αντίστοιχο ιστορικό, ο οποίος, όταν δηλώνεται, παίζει το ρόλο της κακής μοίρας στην οδύσσεια των σωμάτων. Στο Μπορντέλο, ο Κούνδουρος βασανιστικά και επίμονα κινηματογραφεί πάσχοντα σώματα, φιγούρες, που τις δικαιώνει από μόνο του το κινηματογραφικό κάδρο, αφήνοντας τον δεύτερο ρόλο στην αφήγηση και στην ιστορική φόρτιση. Oλόκληρος ο δυτικός πολιτισμός βρίσκεται σε σήψη, και η υπέρβαση του πολιτικού και ιστορικού λόγου οδηγεί επίμονα στην ίδια θέση: ας σωθεί ο άνθρωπος, το σώμα του, η μορφή του.

4.      ΑΠΟΥΣΙΕΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ

O Γιώργος Κατακουζηνός, στις Απουσίες, έχει σαν θέμα την κρίση (που φτάνει ώς την οριστική διάλυση) μιας μεγαλοαστικής ελληνικής οικογένειας στις παραμονές τού Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Η εμμονή του στη λεπτομέρεια δεν άφησε περιθώρια στο θεατή να μείνει έξω από το κλίμα της εποχής και το κλίμα ενός πλέγματος αρρωστημένων σχέσεων ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας, με τις τρεις αδελφές να καταμετρούν τις απουσίες στο άλλοτε γεμάτο από κόσμο σπίτι, να βιώνουν τη φθορά του σώματος.

5.      OH BABYLON
ΚΩΣΤΑΣ ΦΕΡΡΗΣ

Tο Oh Babylon είναι η απόπειρα μιας νέας μεταγραφής των τραγικών προτύπων (στην προκειμένη περίπτωση, των Βακχών του Ευριπίδη) που διέπεται από τις παραμέτρους των σύγχρονων οπτικοακουστικών μέσων, χωρίς να είναι αυτή και η κυρίαρχη αισθητική της ταινίας. Το ευριπιδικό κείμενο, μπολιασμένο με τη βαβυλωνιακή κρίση του πολιτισμού, επιδέχτηκε τις επιδράσεις της πολιτιστικής εξέλιξης, όπως αυτή την είχε βιωμένη ο σκηνοθέτης. O Διόνυσος είναι θεός-δημιουργός· ο Πενθέας, σύγχρονος διανοούμενος, νευρωτικός και ανερωτικός, παλεύει ανάμεσα στον κόσμο της λογικής που θέλει να πρεσβεύει, και σ’ αυτόν του υπερβατικού και του παράλογου που του επιβάλλεται. Το σύγχρονο νεοκλασικό αρχοντικό μετατρέπεται σε χώρο αναπαράστασης των φαντασιώσεων, ενώ η μητέρα του νεαρού παίζει το ρόλο της Αγαύης: βρικόλακας, που θα πιει το αίμα του παιδιού της. Ακόμα, υπάρχουν ο Κάδμος, η Σεμέλη και ο χορός των νυμφιδίων που συνθέτουν το ερωτικό θέαμα.

6.      Μ’ ΑΓΑΠΑΣ;
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ

Μια ευχάριστη έκπληξη στον σχετικά καθυστερημένο ερωτικό μας κινηματογράφο που αντιμετώπισε τον ερωτισμό είτε σαν πορνό (στις δεκαετίες του ’70 και του ’80) είτε σαν απωθημένο (με νύξεις γύρω από αυτόν) είτε, τέλος, σαν εμπορική γαρνιτούρα με κάποιες γυμνές σκηνές, όχι σπάνια άσχετες με τη δραματική εξέλιξη της αφήγησης. Στο Μ’ αγαπάς; ο Πανουσόπουλος έπλεξε το γαϊτανάκι του με απολαυστικές ερωτικές ιστορίες πάνω σ’ έναν καμβά όπου παλεύουν ο θάνατος με τη ζωή και τον έρωτα.  Η μαγεία της φύσης και των γυμνών σωμάτων, η νύχτα, η φωτιά, η θάλασσα, η τελετουργία, το ερωτικό τρίγωνο, λειτουργούν έξω από τις διαδικασίες της οργανωμένης κοινωνικής ζωής. Μια κοπέλα εμφανίζεται μέσα στη βροχή στο σπίτι του νεαρού εργένη και ζητάει να κοιμηθεί. Γδύνεται και πέφτει στο κρεβάτι του. Ένας άντρας, στην εποχή των σεισμών, συναντάει τη γειτόνισσά του γυμνή στο μπάνιο του. Η ερωτική τους πράξη συνοδεύεται με ένα ακόμη σεισμό. Πρόκειται για ταινία που κάποιοι την χαρακτήρισαν, τότε, πορνό. Αν το εγχώριο πορνό αναβαθμιστεί κάπως έτσι, ίσως ανοίξει ένα νέο ενδιαφέρον κεφάλαιο στον ελληνικό κινηματογράφο.



top of the page



blog comments powered by Disqus



top of the page








PHOTOS - POSTERS

 


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 5
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Festival - Exhibitions
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

Arts & CultureFestival - Exhibitions


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails