NEW Site myFILM.gr
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
**ΝΕΟ site** **Παλιό site** ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Φωτογραφίες TV DVD Box Office

Cinema: ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ του Σύλλα Τζουμέρκα

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 22 Ιούλ. 2010 @ 23:21:00 EEST - Συντάκτης : Jim Papamichos

  [Comments] | [Περισσότερα] | [Κριτικές] | [Βίντεο] | [Φωτό] | [Πόστερ] | [Κυκλοφορία] | [Στοιχεία]  

Δραματική

ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ
HOMELAND

του Σύλλα Τζουμέρκα
με τους Αμαλία Μουτούση, Θάνο Σαμαρά, Ιωάννα Τσιριγκούλη, Ερρίκο Λίτση, Γιούλα Μπούνταλη, Ιερώνυμο Καλετσάνο, Χρήστο Πασσαλή, Γιώργο Βαλαή, Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, Μαρία Καλλιμάνη

Υπόθεση:  
Η Χώρα Προέλευσης είναι η ιστορία μιας χώρας και μιας οικογένειας σε ελεύθερη πτώση. Τρεις γενιές μιας οικογένειας (η γενιά του ’50, η γενιά της μεταπολίτευσης και η νεώτερη γενιά), οδηγούνται σε μια σύγκρουση μέχρις εσχάτων εξαιτίας μιας ενδοοικογενειακής υιοθεσίας.





ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στο Φεστιβάλ Βενετίας,
η Χώρα Προέλευσης του Σύλλα Τζουμέρκα

Παγκόσμια πρεμιέρα στο 67ο Φεστιβάλ Βενετίας, στις Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2010, έκανε η "ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ", πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Σύλλα Τζουμέρκα. Ο 32χρονος σκηνοθέτης έκανε το ντεμπούτο του σε ένα από τα μεγαλύτερα κινηματογραφικά φεστιβάλ του κόσμου, καθώς η φετινή Biennale επέλεξε τη ταινία του για την Εβδομάδα Κριτικής (Settimana Internazionale della Critica).

Κάθε χρόνο, η Εβδομάδα Κριτικής επιλέγει και παρουσιάζει επτά ταινίες πρωτοεμφανιζόμενων σκηνοθετών από όλο τον κόσμο. Η ταινία διαγωνίζεται για το μεγάλο βραβείο πρώτης ταινίας Lion of the Future – «Luigi de Laurentiis» Venice Award for a Debut Film, καθώς και για το βραβείο κοινού της Εβδομάδας Κριτικής (Region of Veneto for the Quality Cinema Audience Award).

Στους ρόλους των μελών της οικογένειας, ένα δυναμικό σύνολο ηθοποιών: η Αμαλία Μουτούση, σε μια από τις σπάνιες κινηματογραφικές της εμφανίσεις, ο Θάνος Σαμαράς, η Ιωάννα Τσιριγκούλη, ο Ερρίκος Λίτσης, η Γιούλα Μπούνταλη, ο Ιερώνυμος Καλετσάνος, ο Χρήστος Πασσαλής, ο Γιώργος Βαλαής, η Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, η Μαρία Καλλιμάνη.   

Οι δημιουργικοί συντελεστές της ταινίας ανήκουν στη νεώτερη γενιά καλλιτεχνών: τη διεύθυνση φωτογραφίας υπογράφει ο Παντελής Μαντζανάς, τα σκηνικά και τα κοστούμια η Μαγιού Τρικεριώτη (διόρθωση), το μοντάζ ο Πάνος Βουτσαράς (Ροζ, Ιστορία 52) και τη μουσική οι Drog_A_Tek, στο πρώτο τους κινηματογραφικό soundtrack. Το πρωτότυπο σενάριο είναι του Σύλλα Τζουμέρκα και της Γιούλας Μπούνταλη. Την παραγωγή υπογράφουν η Μαρία Δρανδάκη (Ιστορία 52) και ο Θάνος Αναστόπουλος (διόρθωση). Η "ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ" είναι μια συμπαραγωγή της Φαντασίας Οπτικοακουστική, του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, της ΕΡΤ, της Pan Entertainment, της DANZAprojekt και της Ηomemade Films με την υποστήριξη του Υ.ΜΑ.Θ.

Ο Σύλλας Τζουμέρκας σπούδασε σκηνοθεσία κινηματογράφου, θέατρο και υποκριτική στην Αθήνα, την Ουτρέχτη και τη Νέα Υόρκη. Σκηνοθέτησε τις βραβευμένες μικρού μήκους ταινίες Τα Μάτια που Τρώνε (Επίσημη συμμετοχή – Cinéfondation – Φεστιβάλ Καννών 2001, Βραβείο της Επιτροπής – Φεστιβάλ Karlovy Vary 2001) και Βροχή (Α΄ Κρατικό Βραβείο ταινίας μικρού μήκους 2002). Η Χώρα Προέλευσης είναι η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία.

«Μικρογραφία του τόπου, στη Χώρα Προέλευσης, είναι μια οικογένεια στην οποία αποφασίζεται μια ενδοοικογενειακή υιοθεσία. Οι τρεις γενιές που έδρασαν στη μεταπολίτευση (η γενιά του ’50, η γενιά της μεταπολίτευσης και η νεώτερη γενιά), συγκρούονται μέχρις εσχάτων, φωτίζοντας τα ψέματα, τις αυταπάτες, την τρομοκρατία, τις καλύτερες προθέσεις που μας έφεραν εδώ. Ένα δράμα χαρακτήρων σαν αυτό που έχουμε ζήσει όλοι μέσα στις οικογένειές μας, σε ευθεία αλληλεπίδραση με τα πολιτικά γεγονότα που όρισαν τη χώρα τις τελευταίες δεκαετίες.»

Σύλλας Τζουμέρκας

«Δυο παράλληλες βιογραφίες για τον καθένα: η μία αυτή που ζεις γιατί ανήκεις σε μια πατρίδα, η άλλη γιατί μεγάλωσες σε μια οικογένεια. Και οι δύο τους έχουν αρχίσει να γράφονται πριν γεννηθείς. Κάποιες σελίδες τους μοιράζονται από δασκάλους μέσα στις τάξεις που μεγαλώνουμε, κάποιες άλλες δεν τις διαβάζουμε αλλά τις νιώθουμε το μεσημέρι που γυρίζουμε, κρυμμένες στις γωνιές των σπιτιών μας. Στο σενάριο της Χώρας Προέλευσης, οι σελίδες των δύο βιογραφιών (αυτή των μελών μιας οικογένειας στην οποία αποφασίζεται μια ενδοοικογενειακή υιοθεσία και αυτή της χώρας στις δεκαετίες της μεταπολίτευσης) πιάνονται μαζί και διαβάζονται ταυτόχρονα. Στα σχολεία της χώρας διδάσκεται ακόμα ένα παλιό ποίημα, ο Ύμνος στην Ελευθερία.»

Γιούλα Μπούνταλη (συν- σεναριογράφος, ηθοποιός)

Έγραψαν για την ταινία:

«Το αξιοπρόσεκτο μοντάζ της ταινίας επιτυγχάνει στη δημιουργία ενός έργου γεμάτου δύναμη, χωρίς αφηγηματικές διακοπές, ενώ τα δυνατά πλάνα ισορροπούν τέλεια με το αρχειακό υλικό. [...] Η εθνική κουλτούρα είναι έντονα παρούσα στην ταινία: ο Ύμνος εις την Ελευθερία του Διονυσίου Σολωμού, ποιητή του 19ου αιώνα, το μάθημα του καθηγητή Νικήτα στο πανεπιστήμιο για τη Σφαγή των Νηπίων, το La Forza Del Destino τραγουδισμένο από τη Μαρία Κάλλας, η Ορέστεια του Αισχύλου για την πτώση του οίκου των Ατρειδών […]οι αμαρτίες των πατεράδων αποκαλύπτονται πέφτοντας πάνω στους ώμους γιων πολύ αδύναμων για να τις σηκώσουν. Και η μοίρα γίνεται άλλοθι μόνο για όσους θέλουν να αποφύγουν τις ευθύνες τους. Δεν υπάρχει διέξοδος ούτε για τους θύτες ούτε για τα θύματα σε αυτή την ταινία, που δεν επιτρέπει καμία διακοπή στο συνεχές της κρεσέντο που γίνεται όλο και πιο τραγικό όσο πιο πολύ απομακρυνόμαστε από την πραγματικότητα».
Goffredo De Pascale στην Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Βενετίας

«Η ταινία Χώρα Προέλευσης, υφαίνει έναν οπτικό ιστό σ’ αυτή την 1η του μεγάλου μήκους μέσα σε ένα πολυφωνικό πλαίσιο που βασίζεται στην ιστορία μιας οικογένειας τα τελευταία 30 χρόνια, από την πτώση της Δικτατορίας μέχρι σήμερα όπου το ψέμα και η οικογενειακή βία αποτελούν μια καλπάζουσα μεταφορά της παράλληλης κατάρρευσης της χώρας. Δεν υπάρχει δρόμος διαφυγής από τη Χώρα Προέλευσης. Ένας κινηματογράφος πυκνός και πλήρης που ξέρει ν’ αναμιγνύει ντοκιμαντέρ και μυθοπλασία, με έντονο πάθος, ίσως κάποιες φορές παρορμητικός, μα απόλυτα ειλικρινής στις προθέσεις και τα αισθήματα. Μια οπτική προ(σ)κλήση που καλεί τον ανίδεο θεατή να γνωρίσει την κατάρρευση μιας ευρωπαϊκής χώρας τόσο κοντά σ’ εμάς».
Davide Turrini - Cinematografo.it

«Το αριστοτεχνικό χέρι του σκηνοθέτη πετυχαίνει μέσα από αυτές τις διαδοχικές αποκαλύψεις να δημιουργήσει ένα κοινωνικό πλαίσιο - έμβλημα μιας ολόκληρης κοινωνίας που εξαπατάται  και για ένα διάστημα ζει σε ειρήνη, οικογενειακή  και εθνική αρμονία, αλλά σύντομα πρόκειται να ξυπνήσει απότομα. […] Θριαμβεύουν   -με συναρπαστικό τρόπο – τα  φλας μπακ  της ιστορικής πτώσης ενός λαού, που καταρρέει, προσπαθεί να ορθώσει το ανυπότακτο αίσθημα της Ελευθερίας και παίρνει την μορφή ενός προσώπου που κλαίει και φωνάζει στα παιδιά του συνεχώς, ζητώντας βοήθεια».
Farida Monduzzi - Giacomo Botteri, nonsolocinema.com

«Από τις «μικρές ταινίες» του φεστιβάλ, στις πιο αγαπημένες μου είναι η Χώρα Προέλευσης του Σύλλα Τζουμέρκα"
Courtney Walsh, FOX News

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

   http://homelandfilm.wordpress.com

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Χθες (Σ.Σ. Βενετία, 7-9-2010), κατάφερα και πήγα στην προβολή της νέας ταινίας του Σύλλα Τζουμέρκα «ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ».

Λοιπόν εδώ έχουμε ένα αρκετά ενδιαφέρον πόνημα! Πρέπει να προσθέσω επίσης, πως κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τια άλλες ελληνικές ταινίες στο Φεστιβάλ της Βενετίας. Με το «ATTENBERG» της Αθηνάς Τσαγκάρη με  την χειρουργική του ακρίβεια και τον γεμάτο χιούμορ μινιμαλισμό του Ζώη, στο μικρού μήκους «CASUS BELLI» ( Ίσως μάλιστα αξίζει κάποια στιγμή να κάνω και ένα μικρό αφιέρωμα στο νέο κύμα ελληνικών ταινιών με φρέσκια ματιά και κοινωνικό προβληματισμό που επιτέλους «πατάει» στα ελληνικά πράγματα).
Ας σταθούμε όμως λίγο στην ταινία του Τζουμέρκα. Ήταν στιγμές που κατά τη διάρκεια της προβολής ένοιωσα έτοιμος να δακρύσω.

Η υποβλητική,  πολυθραυσματική μουσική των Drog -a-Tec με το κολλάζ από απόκοσμους ήχους τρομπέτας που παραπέμπουν σε στρατιωτικά σιωπητήρια πεσόντων, τα samples από λαϊκά τραγούδια, το «βαρύ» μπάσο που μοιάζει να σε πιέζει βαθιά στο εσωτερικό του σώματος, και να σε σφίγγει σαν μέγγενη, καθώς και άλλα στοιχεία, συνθέτουν το ηχητικό τοπίο μιας χώρας στα πρόθυρα εμφυλίου πολέμου τόσο σε κοινωνικό επίπεδο, όσο και βαθιά στα οργανικά  κομμάτια που τη συνθέτουν.

Στις οικογένειες, στις παρέες και στην αναμέτρηση του καθενός με τα συνειδητά και ασυνείδητα κομμάτια του ελληνικού ψυχισμού που κουβαλάει. Η μορφή του μόνιμα σιωπηλού παππού τονίζει αυτή την διαρκή ένταση σαν να οπτικοποιείται στην παρουσία του η άρνηση αυτής της ίδιας της ψυχής του θυμικού της χώρας, να δεχτεί τις συμπεριφορές και τις επιλογές των παιδιών της. Η επιλογή να κεντηθεί το σενάριο πάνω στην απαγγελία-ανάλυση σε μια σχολική τάξη ενός από τα εξαιρετικότερα και αγριότερα ποιήματα που έχουν γραφτεί ποτέ στην ελληνική γλώσσα,  του «Ύμνου εις την ελευθερία» του Σολωμού, είναι πολύ εύστοχη.

Όσον αφορά δε τις ερμηνείες , όλο το καστ δίνει πραγματικά τα «ρέστα» του, και  ειδικά η Αμαλία Μουτούση και ο Θάνος Σαμαράς δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους!

Οπότε μήπως μιλάμε για την Ελληνική ταινία της χρονιάς; Χμμ,...είχε τις δυνατότητες να είναι, χωρίς αμφιβολία,  δείχνοντάς μας το εύρος των δυνατοτήτων του Τζουμέρκα. Γρήγορα θα είμαστε μπροστά σε έναν πραγματικά σημαντικό Έλληνα δημιουργό. Όμως, υπάρχουν κάποια σημεία που θα μπορούσαν να έχουν ιδωθεί διαφορετικά και το κύριο από αυτά, είναι η σύνδεση προσωπικού και κοινωνικού! Εάν παρουσιάζεις μια τέτοια κοινωνική κρίση σε επίπεδο θέσεως και αξιών, δεν αφήνεις την κοινωνική έκρηξη και τις σκηνές από τις άγριες πορείες, να εξαντλήσουν το δυναμικό τους στο πρώτο κομμάτι, του φιλμ, επιστρέφοντας μετά απλώς στο οικογενειακό νατουραλιστικό δράμα με όλους τους εύστοχους συμβολισμούς που φέρει αυτό στη συγκεκριμένη δουλειά. Επιδιώκεις το φιλμ να βγει από τα όρια του σελιλόιντ και του σιωπηλού όσο και έντονα συναισθηματικού μονολόγου που μπορεί να έχει ο θεατής με τον εαυτό του.  Συνολικοποιείς στο κοινωνικό και στις εικόνες της έκρηξης, αυτό που οι ήρωες πασχίζουν με τόσους τρόπους να ψελλίσουν μεταξύ τους, χωρίς ποτέ να τα καταφέρνουν, αφήνοντας πίσω τους λαβωμένα όνειρα και ελπίδες!

Έτσι κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον το φιλμ θα ξέφευγε από τα όρια της καλλιτεχνικής δημιουργίας, αγγίζοντας τις βαθιές τομές  ενός ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ! Ενός τέτοιου γεγονότος που πράγματι το συλλογικό ασυνείδητο ιδιαίτερα των νέων διψάει πραγματικά να δει στο σινεμά του. Και..και... Όμως ας αφήσω τις γκρίνιες! Ας επιτρέψω στον εαυτό μου να σταματήσει την επιπλέον ανάλυση. Άλλωστε είπαμε πως ο Σύλλας και η ομάδα του έχουν εξαιρετικές δυνατότητες!

Και τώρα που το σκέφτομαι...μπορεί τελικά να μην απογειώθηκε η "«ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ», στα ύψη που θα ήθελα και περίμενα, μπορεί να μην είναι η σημαντικότερη ελληνική ταινία της χρονιάς, όμως ...άνετα στέκεται ανάμεσα στις 2 καλύτερες!

Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου [email protected]


Η Βαθμολογία μου: 

Ένας άρρωστος πατέρας μπαίνει στο νοσοκομείο στα μέσα της δεκαετίας του εβδομήντα. Οι δύο γιοι  και η κόρη του συναποφασίζουν ο οικογενειάρχης αδελφός να υιοθετήσει το παιδί της αδελφής του. Περισσότερο από δύο δεκαετίες μετά τα δύο αδέλφια μεγαλώνουν ως ξαδέλφια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα οι ζωές τους παγιδεύονται πέρα από τα προσωπικά τους αδιέξοδα και σε συνθήκες κοινωνικών αναταραχών.

Μεγαλεπήβολο ντεμπούτο που ο νέος Έλληνας δημιουργός προετοίμαζε αρκετά  χρόνια δίνει την εντύπωση ενός ακατέργαστου medley ταλέντου, οργής, έπαρσης και περίσσειας σύγχυσης.

Μια υπόθεση υιοθεσίας στους κόλπους μια οικογένειας προσπαθεί ανεπιτυχώς να συσχετιστεί με την επικρατούσες κοινωνικές συνθήκες. Ο Έλληνας σκηνοθέτης δεν αναλύει ψυχολογικά τους χαρακτήρες, τους προσεγγίζει ως σύμβολα και αποδοκιμάζει τον οικογενειακό θεσμό ως πυρήνα κοινωνικής παθογένειας  δίχως να στοιχειοθετεί επαρκώς την άποψή του, τις  αληθινές αιτίες που ευθύνονται για τη τραγωδία και το σπαραγμό.

Ακόμη πιο άστοχη είναι η αλληλεπίδραση οικογένειας - χώρας. Δεν σχολιάζεται , δεν υποβάλλεται  το ιστορικό παρελθόν  μόνο με σκόρπια  μονταρισμένα πλάνα από επίκαιρα και διαδηλώσεις. Ούτε με την ετυμολογική και νοηματική ανάλυση σε μια σχολική τάξη του εθνικού ύμνου στους τυπωμένους στίχους του οποίου ο νεαρός δημιουργός επιλέγει να γράψει από πάνω τους τίτλους των κεφαλαίων της ιστορίας του.  Όμως ακόμη και αν συμφωνήσει κάποιος με αυτή τη διαλεκτική σχέση παρακμής οικογένειας και χώρας αυτό που υπαινίσσεται ο Τζουμέρκας είναι  ότι σε μια πιο ευνομούμενη και με πιο αναπτυγμένο βιοτικό επίπεδο χώρα θα εξέλειπαν  οικογενειακές ιστορίες όπως αυτή που περιγράφει στη ταινία του; Νομίζω ότι πολλοί δεν θα αποδεχτούν αυτή τη συλλογιστική κυρίως  γιατί η σκηνοθετική οπτική είναι θολή το σχόλιο όχι τόσο ξεκάθαρο και οι επιρροές ασαφείς, αφήνοντας αμέτοχο το θεατή μπρος το δράμα που ξετυλίγεται. 

Δυστυχώς ο Τζουμέρκας υποπίπτει στο σφάλμα τόσων και τόσων συναδέλφων του να θέλει να πει πάρα πολλά από την πρώτη φορά.  Έχει την αίσθηση του ρυθμού, τη γνώση για το σωστό στήσιμο των πλάνων και την ικανότητα να δημιουργεί μια απειλητική και ασφυκτική ατμόσφαιρα. Αν περιοριζόταν εξαρχής  όπως συμβαίνει στο δεύτερο μέρος να εστιάσει μόνο στο οικογενειακό πορτρέτο και στη διερεύνηση των σχέσεων των μελών της πιθανόν τα πράγματα να ήταν καλύτερα.

Το σπασμωδικό μοντάζ που κυριαρχεί αποδεικνύεται εντυπωσιακό αλλά συνεισφέρει  ελάχιστα στην δραματουργική εξέλιξη, το μακιγιάζ των ηθοποιών είναι απρόσεχτο σχεδόν ανύπαρκτο όταν καλείται να τους αναπαραστήσει σε νεότερη  ηλικία και εναποθέτει τη πειστικότητά του στο dress code της εποχής.

Το κάστινγκ παραμένει προβλέψιμο (οι γνωστές παρέες του θεατρικού σανιδιού, ο Θάνος Σαμαράς για πολλοστή φορά σε ρόλο προβληματικού  ήρωα ) ενώ η διεύθυνση των ηθοποιών παραμένει υποτονική αφήνοντας κάποιους από αυτούς εκτεθειμένους στη μανιέρα τους.

Λαμπρή εξαίρεση η γεμάτη πάθος ερμηνεία της Ιωάννας Τσιριγκούλη στη καλύτερη κινηματογραφική της εμφάνιση.

Με άλλα λόγια παρελαύνουν μερικές από τις γνώριμες και εγγενείς αδυναμίες των πρώτων ταινιών, μόνο, που στη προκειμένη περίπτωση το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα φέρει κρεμασμένη στην ετικέτα του, την ένδειξη made in Greece.


του Νίκου Νικολαΐδη [email protected]


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
21/10/2010


top of the page




PHOTOS - POSTERS

aioannayp2.jpg
ayorgos.jpg
HORA PROELEFSIS  0000.jpg
HORA PROELEFSIS 4 MOUTOUSSI.jpg
HoraProelefsis11MarissaTriandafylli.jpg
HoraProelefsis14AmaliaMoutoussiIoan.jpg
HoraProelefsis15NicosFlessasDespina.jpg
HoraProelefsis16MariaKallimaniAlexa.jpg
HoraProelefsis18YoulaBoudaliThanosS.jpg
HoraProelefsis20IeronymosKaletsanos.jpg
HoraProelefsis22.jpg
HoraProelefsis2EnsembleNicosFlessas.jpg
HoraProelefsis5ChristosPassalisYoul.jpg
HoraProelefsis6IoannaTsirigouli.jpg
HoraProelefsis7ErrikosLitsis.jpg
HoraProelefsis8ChristosPassalis.jpg
HoraProelefsis9ThanosSamaras.jpg
samarasbountali.jpg
Youla.jpg
 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<


ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

Αμαλία Μουτούση, Θάνος Σαμαράς, Ιωάννα Τσιριγκούλη,  Ερρίκος Λίτσης, Γιούλα Μπούνταλη, Ιερώνυμος Καλετσάνος, Χρήστος Πασσαλής, Γιώργος Βαλαής, Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, Μαρία Καλλιμάνη

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Σύλλας Τζουμέρκας
Σενάριο: Σύλλας Τζουμέρκας, Γιούλα Μπούνταλη
Παραγωγός: Μαρία Δρανδάκη, Θάνος Αναστόπουλος
Διεύθυνση Φωτογραφίας Παντελής Μαντζανάς
Μοντάζ: Πάνος Βουτσαράς
Μουσική: Drog_A_Tek
Σκηνικά - Κοστούμια: Μαγιού Τρικεριώτη
Παραγωγή Φαντασία  Οπτικοακουστική, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, ΕΡΤ, Pan Entertainment, DANZAprojekt, Ηomemade Films, με την υποστήριξη του Υ.ΜΑ.Θ.
Ήχος: Άρης Λουζιώτης, Δημήτρης Κανελλόπουλος, Πάνος Βουτσαράς, Κώστας Βαρυμποπιώτης
Μακιγιάζ: Εύη Ζαφειροπούλου
Διανομή: Nutopia
Χώρα Παραγωγής: ΕΛΛΑΔΑ
Γλώσσα: Ελληνικά
Έτος Παραγωγής: 2010
Διάρκεια: 111'



top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.8
Αριθμός Ψήφων: 5


Αξιολόγηση :

Αριστούργημα
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ



Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

Δραματική



top of the page


-- Sponsored Links --

aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr


Info | Statistics | Topics | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | Add in Google homepage