Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
. Παίζοντας Με Τη Φωτιά
. Η Άντουα και οι Φίλες της (1960)
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
. Η Ζωή είναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά
. Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ (1955)
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: katoikidio123's Profile katoikidio123
Σήμερα: 0
Χθές: 2
Συνολικά: 9734

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 131
Μέλη: 0
Σύνολο: 131

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ (PUBLIC ENEMIES) του Μάικλ Μαν

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 04 Μάρ. 2009 @ 20:18:57 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ
PUBLIC ENEMIES

του Μάικλ Μαν
με τους Τζόνι Ντεπ, Κρίστιαν Μπέιλ, Μαριόν Κοτιγιάρ

Υπόθεση: Την περίοδο της Οικονομικής Ύφεσης στην Αμερική, ο Τζον Ντίλιντζερ ήταν ο πλέον καταζητούμενος γκάνγκστερ της χώρας, με «ειδικότητα» στις ληστείες τραπεζών «σε κλάσματα του δευτερολέπτου»… Μάλιστα, είχε καταφέρει να δημιουργήσει γύρω από το όνομά του έναν τέτοιο αστικό μύθο, που τον παρουσίαζε ως σύγχρονο Ρομπέν των Δασών κι υπερασπιστή των αδυνάτων, καθώς ήταν αφενός τόσο ικανός και χαρισματικά επιδέξιος που καμία φυλακή δεν μπορούσε να τον περιορίσει και αφετέρου τόσο λαοφιλής που όποιος τον καταδίωκε προκαλούσε τη λαϊκή μήνη. Ο Μέλβιν Χόρας Πέρβις Τζούνιορ ήταν ο «ήρωας» του μετέπειτα FBI, ο εντεταλμένος από τις Αρχές τιμωρός που ανέλαβε να συλλάβει όλα τα μεγάλα ονόματα της Μαφίας, τους επονομαζόμενους εν δυνάμει «Δημόσιους Κινδύνους», ώστε ν’ αποκατασταθεί η Αστυνομία στις συνειδήσεις των πολιτών. Ο Ντίλιντζερ όμως αποδείχτηκε πολύ δύσκολος αντίπαλος ακόμα και γι’ αυτό το λαγωνικό αλλά και για ολόκληρο το Σώμα… Ο θάνατός του σηματοδότησε τη γέννηση ενός λαϊκού θρύλου...
Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισσότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

INFO

• Πολλά βιβλία, εργασίες και τραγούδια έχουν γραφτεί και άλλες τόσες ταινίες έχουν γυριστεί για την Παγκόσμια Οικονομική Ύφεση του ‘30, αλλά ο Μάικλ Μαν ήθελε να προσεγγίσει την εποχή μέσα από τα μάτια ενός εγκληματία που ήταν θρύλος για μια ολόκληρη γενιά ταλαιπωρημένων ανθρώπων που έχαναν τις οικονομίες και τις δουλειές τους, καθώς λήστευε τις τράπεζες που προκαλούσαν την κατάρρευση που ούτε η κυβέρνηση δεν μπορούσε να διορθώσει: του Τζον Χέρμπερτ Ντίλιντζερ.
• Ο Ντίλιντζερ έδρασε ουσιαστικά μονάχα 13 μήνες (Μάιος 1933-Ιούλιος 1934), παρ’ όλα αυτά η φήμη του ήταν τέτοια που κατέστη θρύλος.
• Στον αντίποδα του Τζον Ντίλιντζερ, ο εκπρόσωπος του νόμου, Μέλβιν Πέρβις (γνωστός ως «Ο Άνθρωπος που Σκότωσε τον Τζον Ντίλιντζερ» μολονότι δεν ήταν εκείνος που τράβηξε τη σκανδάλη), ο εντεταλμένος από το μετέπειτα FBI πράκτορας που έχει ως στόχο του να συλλάβει νεκρούς ή ζωντανούς όλους τους Δημόσιους Κινδύνους, με προεξάρχοντα τον Ντίλιντζερ που με τη δεξιοτεχνία του, διέφευγε συνέχεια κι έτσι ρεζίλευε την αστυνομία.
• Η πρώτη και μόνη επιλογή του Μάικλ Μαν για το ρόλο του Τζον Ντίλιντζερ ήταν ο Τζόνι Ντεπ, ο οποίος, κατά σύμπτωση, έχει γεννηθεί κοντά στο Μούρσβιλ, γενέτειρα του Ντίλιντζερ. Σχολιάζει ο σκηνοθέτης «Ο Τζόνι είναι στο βάθος σκληρός. Όταν ξεκινήσαμε τις συζητήσεις, μου είπε πως είχε ενδιαφερθεί για τον Ντίλντζερ πολύ πιο πριν, καθώς του θύμιζε κάποια άτομα από το παρελθόν του. Είχε τον Ντίλιντζερ μέσα του. Όλοι έχουμε κάποια σκοτεινά στοιχεία μέσα μας, αλλά να τα προσεγγίζεις τόσο άνετα απαιτεί μεγάλο θάρρος». Ο Τζόνι Ντεπ επισημαίνει πως αυτό που τον έλκυε στον Ντίλντζερ ήταν πως ήταν ασυμβίβαστος, ακέραιος, ένας πραγματικός άντρας.

• Για να προσεγγίσει τον ήρωά του, Μέλβιν Πέρβις (η φιγούρα του οποίου ενέπνευσε τον ήρωα των καρτούν Ντικ Τρέισι) ο Κρίστιαν Μπέιλ και ο Μάικλ Μαν συναντήθηκαν με το γιο του Μέλβιν Πέρβις, τον Άλστον και καθώς, δεν υπήρχε ηχητικό ντοκουμέντο της φωνής του Πέρβις, ο Μπέιλ υιοθέτησε την προφορά του Νότου.
• O Μπέιλ ήθελε εξαρχής το ρόλο του Πέρβις καθώς τον ενδιέφερε η εσωτερική πάλη του ήρωα ανάμεσα στα δικά του πιστεύω και στην κατεύθυνση που ακολουθούσε το Γραφείο, σε βαθμό τέτοιο που να μην ξέρει τελικά ποιος είναι ο χαμένος: Ο Ντίλιτζερ που πιάνεται μετά την προδοσία της ιστορικής Γυναίκας με τα Κόκκινα (Άννα Σέιζτ) ή εκείνος που συμβιβάζεται με τις νέες μεθόδους.
• Η ταινία επικεντρώνεται στην ιδιότυπη «σχέση» που αναπτύσσεται μεταξύ των Τζον Ντίλιντζερ, Μέλβιν Πέρβις και του διοικητή Τζ. Έντγκαρ Χούβερ, ενός τιτάνα της Αμερικανικής ιστορίας. Πρόκειται για ένα χορό ισχύος και θανάτου για τρεις.
• Για να προσεγγίσει το ρόλο της Μπίλι Φρεσέτ, η βραβευμένη με Όσκαρ Μαριόν Κοτιγιάρ συναντήθηκε με συζύγους πρώην κατάδικων ώστε να κατανοήσει τον τρόπο που αισθάνονταν, μη ξέροντας τι τους ξημερώνει για τους άντρες τους, αλλά και με απογόνους της Φρεσέτ. Παράλληλα έκανε εντατικά μαθήματα για να υιοθετήσει την αρμόζουσα προφορά.
• Η μεγαλύτερη πρόκληση για τον Μάικλ Μαν ήταν η αναβίωση της εποχής του ’30 γι’αυτό και επέλεξε να κάνει γυρίσματα σε όσες περισσότερες από τις τοποθεσίες όπου έλαβαν χώρα τα πραγματικά γεγονότα (τις Φυλακές Crown Point, τον κινηματογράφο Biograph, την περιοχή Λιτλ Μποχίμια). Αντίστοιχη ήταν η μέριμνά του για τις κομμώσεις, το μακιγιάζ και τα κοστούμια, ώστε η εποχή να αναβιώσει όσο το δυνατόν στο ακέραιο. Ακόμα επεκτάθηκε στη σωστή απεικόνιση του τρόπου που σκέφτονταν τότε οι άνθρωποι, στον τρόπο που φλέρταραν και στον τρόπο που αντιλαμβάνονται οι πρώην κατάδικοι τη ζωή και τη μοίρα.
• Το FBI βοήθησε πολύ στην παραγωγή της ταινίας για να υπάρχει ακρίβεια στην απεικόνιση των γεγονότων, ενώ οι ηθοποιοί εκπαιδεύτηκαν στα βαριά όπλα της εποχής και στον τρόπο χειρισμού τους.
• Για την ταινία χρησιμοποιήθηκαν 20 αυτοκίνητα για τις βασικές σκηνές και περίπου 1000-1500 άλλα οχήματα για τον εμπλουτισμό των σκηνών.
• Το πρωταγωνιστικό τρίο συμπληρώνουν οι Στίβεν Γκράχαμ, Τζιοβάνι Ριμπίζι, Τζέισον Κλαρκ, Στίβεν Ντορφ, Στίβεν Λανγκ, Μπράνκα Κατίκ, Μπίλι Καμπ, Τζον Ορτίζ, Ρόρι Κοκρέιν.

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

ΜΑΪΚΛ MAN

• Γεννήθηκε στο Σικάγο το 1943 και σπούδασε στο Ουισκόνσιν. Από εκεί πήγε στην Αγγλία, αποφοιτώντας από το περίφημο London Film School. Παρέμεινε κάποια χρόνια στην Ευρώπη, γυρίζοντας διαφημιστικά, ντοκιμαντέρ και ταινίες μικρού μήκους.
• Το σκηνοθετικό του ντεμπούτο έγινε με την ταινία Thief.
• Έχει κερδίσει δεκάδες διακρίσεις για το έργο του ως σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός, αλλά ακόμα περιμένει τη βράβευσή του από την Ακαδημία Κινηματογράφου.
• Η πόλη του Σικάγο συνιστά αγαπημένη του επιλογή για γυρίσματα.

Παλαιότερες ταινίες (σκηνοθεσία): Thief, The Keep, Manhunter, The Last Of The Mohicans, Heat, The Insider, Ali, Collateral, Miami Vice.

TO KAΣΤ

ΤΖΟΝΙ ΝΤΕΠ

• Γεννήθηκε το 1963 στο Κεντάκι και είναι ιρλανδικής, γερμανικής και ινδιάνικης καταγωγής.
• Έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο στην ταινία A Nightmare on Elm Street.
• Η καριέρα του εκτοξεύτηκε με τη συμμετοχή του στην τηλεοπτική σειρά 21 Jump Street και με την έναρξη της συνεργασίας του με τον Τιμ Μπάρτον (Edward Scissorhands)
• Έχει 3 υποψηφιότητες για Όσκαρ (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Finding Neverland, Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street) & 8 για Χρυσή Σφαίρα (Edward Scissorhands, Benny & Joon, Ed Wood, Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Finding Neverland, Charlie and the Chocolate Factory, Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest, Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street), κερδίζοντάς την για την ταινία Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street.
• Έκανε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο με την ταινία The Brave.
Παλαιότερες ταινίες: A Nightmare on Elm Street, Private Resort, Platoon, Cry-Baby, Edward Scissorhands, Arizona Dream, Benny & Joon, Ed Wood, Don Juan DeMarco, Dead Man, Nick of Time, Donnie Brasco, The Brave, The Ninth Gate, The Astronaut’s Wife, Sleepy Hollow, The Man Who Cried, Before Night Falls, Chocolat, Blow, From Hell, Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Secret Window, Finding Neverland, The Libertine, Charlie and the Chocolate Factory, Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest, Pirates of the Caribbean: At World’s End, Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street.

ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΜΠΕΪΛ

• Γεννήθηκε το 1974 στην Ουαλία.
• Ξεκίνησε την καριέρα του από 8 χρονών, με διαφημιστικά.
• Έκανε το ντεμπούτο του στην ταινία Empire of the Sun.
Παλαιότερες ταινίες: Mio Min Mio, Empire of the Sun, Henry V, Newsies, Swing Kids, Prince of Jutland, Little Women, Pocahontas, The Portrait of a Lady, The Secret Agent, Metroland, Velvet Goldmine, All the Little Animals, American Psycho, Shaft, Captain Corelli’s Mandolin, Reign of Fire, Batman Begins, Harsh Times, The New World, The Prestige, 3:10 to Yuma, I’m Not There, The Dark Knight, Terminator Salvation.

ΜΑΡΙΟΝ ΚΟΤΙΓΙΑΡ

• Γεννήθηκε το 1975 στο Παρίσι.
• Έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο, έφηβη ακόμα, στην ταινία L’ Histoire du garcon qui voulait qu'on l'embrasse.
• Απέκτησε φήμη με το ρόλο της στην ταινία του Λυκ Μπεσόν Taxi, που τον επανέλαβε στις δύο επόμενες.
• Η πρώτη αγγλόφωνη ταινία της ήταν το Big Fish του Τιμ Μπάρτον.
• Κέρδισε Όσκαρ & Χρυσή Σφαίρα για την ταινία La vie en Rose.
Παλαιότερες ταινίες: L’ Histoire du garcon qui voulait qu'on l'embrasse, Snuff Movie, La Belle Verte, Taxi, La guerre dans le Haut Pays, Furia, Quelques jours de trop, Le marquis, Taxi 2, Heureuse, Boomer, Lisa, Taxi 3, Jeux d’enfants, Big Fish, Fair Play, A Good Year, La vie en rose.

ΜΠΙΛΙ ΚΡΑΝΤΑΠ

• Γεννήθηκε το 1968.
• Σπούδασε υποκριτική στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.
• Έκανε το ντεμπούτο του στην ταινία Sleepers.
Παλαιότερες ταινίες: Sleepers, Everyone Says I Love You, Inventing the Abbotts, Grind, Snitch, Without Limits, Waking the Dead, Almost Famous, Charlotte Gray, Big Fish, Stage Beauty, Trust the Man, Mission Impossible III, The Good Shepherd, Dedication, Pretty Bird, Watchmen.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.publicenemies.net

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ο Μάικλ Μαν μπορεί να θεωρηθεί σαν ένας από τους μετρημένους στα δάχτυλα του ενός χεριού αμερικανούς σκηνοθέτες, που ακολουθούν ευλαβικά τις βασικές αρχές της «θεωρίας του δημιουργού» (auteur theory), όπως αυτή διαμορφώθηκε από τους Γάλλους θεωρητικούς του ιστορικού πια Cahiers du Cinema. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, ο Μαν διαθέτει ευδιάκριτο κινηματογραφικό ύφος που φαίνεται από χιλιόμετρα, ενώ και οι θεματικές με τις οποίες καταπιάνεται επανέρχονται συστηματικά σε κάθε του δημιουργία. Έτσι, δεν προκαλεί καμμιά έκπληξη η απόφαση του να ασχοληθεί τον ταραχώδη βίο ενός από τους πιο θρυλικούς κακοποιούς της αμερικανικής ιστορίας, τον Τζον Ντίλιντζερ...

Από τον «Κλέφτη» εώς το «Miami Vice», o 65χρονος σκηνοθέτης βυθίζει τον θεατή σε έναν καθαρά «αντρικό» κόσμο, όπου σχεδόν πάντα οι κεντρικοί χαρακτήρες θυμίζουν τους αρχετυπικούς πρωταγωνιστές των ταινιών ενός άλλου σπουδαίου auteur, του Χάουρντ Χοκς. Άντρες ικανοί με αρχές, πολλές φορές «larger than life» χαρακτήρες, που έχουν σαν βασικό μότο ζωής το «get the job done». Ο Τζον Ντίλιντζερ είναι μια πιο μυθική εκδοχή του Νιλ Μακόλεϊ (Ρόμπερτ Ντε Νίρο) από το «Heat» και του ψυχρού Βίνσεντ (Τομ Κρουζ) από το «Collateral», ένας άντρας που δεν αποχωρίζεται ποτέ τις αρχές του, αν και ξέρει ότι η προσήλωσή του σε αυτές θα τον οδηγήσουν γρήγορα σε αδιέξοδο. Ο Μαν εστιάζει με φανατικό τρόπο την προσοχή του στην προσωπικότητα του θρυλικού ληστή τραπεζών, με τον Τζόνι Ντεπ να μαγνητίζει το βλέμμα του θεατή σε κάθε σκηνή στην οποία συμμετέχει, πότε με το αυθάδικο ύφος του πότε με τις «αλητήριες» ατάκες του...

Μέχρι εδώ όλα καλά, δυστυχώς όμως ο έμπειρος σκηνοθέτης δεν καταφέρνει ποτέ να απογείωσει το υλικό του. Μολονότι το φιλμ του διαθέτει 2-3 σκηνές ανθολογίας (η τελική σεκάνς της δολοφονίας του Ντίλιντζερ, η «περήφανη» επίσκεψή του στα γραφεία της αστυνομίας, το απίστευτα ρεαλιστικό πιστολίδι στο δάσος), το κινηματογραφικό «ριβόλβερ» του ρίχνει άσφαιρα με ένα σχεδόν αποσπασματικό σενάριο, ένα χωρίς χημεία έρωτα μεταξύ Ντεπ και Κοτιγιάρ και μια σχεδόν εγκληματική αδιαφορία στους υπόλοιπους χαρακτήρες. Ιδιαίτερα, ο χαρακτήρας του διώκτη του Ντίλιντζερ περιφέρεται εντελώς διακοσμητικά, με τον Κρίστιαν Μπέιλ να χάνεται για μια ακόμη φορά στην σκιά του συμπρωταγωνιστή (θυμηθείτε τον «Σκοτεινό Ιππότη» και τον πρόσφατο «Εξολοθρευτή»). Επιπλέον, η επιμονή του Μαν με την χρησιμοποίηση της high definition βιντεοκάμερας, διχάζει το φιλμ ανάμεσα σε ένα ψυχρά ψευδοντοκιμαντερίστικο στιλ και το γνώριμα «επικό» στυλιζάρισμα-σήμα κατατεθέν της φιλμογραφίας του.

Έστω και έτσι όμως, δεν μπορείς παρά να γοητευτείς με τα εντυπωσιακά action pieces, την «εμπνευσμένα» λειτουργική μουσική επένδυση και την μελετημένη μέχρι το τελευταίο κάδρο πλανοθεσία. Για άλλη μια φορά, ο Μαν καταφέρνει να «χτίσει» μια γοητευτικά στυλιζαρισμένη ατμόσφαιρα, προσφέροντας στιγμές αυθεντικής αδρεναλίνης που δύσκολα πια συναντάς σε χολιγουντιανό φιλμ. Το αποτέλεσμα είναι μια ταινία που αναμένεται να αγαπηθεί και να εκτιμηθεί περισσότερο από τους φανατικούς του σκηνοθέτη, παρά από το ευρύ κοινό. Δώστε πάντως ιδιαίτερη προσοχή στον χαρακτήρα του Τεξανού αστυνόμου-βοηθού του Μπέιλ... Πρόκειται για τυπικά ιδιοφυές αλά Μαν casting, με τον τηλεοπτικό Στίβεν Λανγκ να κλέβει την παράσταση, παρά την ολιγόλεπτη συμμετοχή του...

Νώντας Μερμίγκης
του Νώντα Μερμίγκηnontas.mermigkis@myfilm.gr

Η Βαθμολογία μου:

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Πολύς ντόρος έγινε για το γκαγκστερικό epic με τους Johnny Depp & Christian Bale, που βασίζεται στην πολυτάραχη ζωή του διαβόητου Dillinger, η συμμορία του οποίου καταλήστεψε τις αμερικάνικες τράπεζες τη δεκαετία του ‘30.

Ποντάροντας στο δυναμικό αλά Heat (1995) duel των πρωταγωνιστών, η ταινία τα πάει καλά στις σκηνές δράσης, κομπλέ με tommy guns και κυνηγητά με αυτοκίνητα, αλλά χάνει εκεί που πάντα κέρδιζε ο James Cagney.

Στα 140 λεπτά διάρκειας το δράμα θάβεται κάτω από το πιστολίδι και οι χαρακτήρες δεν αναπτύσσονται τόσο, ώστε να ταυτιστεί ο θεατής. Περισσότερο γυαλιστερό από ρεαλιστικό, είναι πολύ βιντεοκλιπίστικο για την κατηγορία του και σίγουρα αφηγηματικά κατώτερο από τα κλασικά του είδους. Ρίξτε μια ματιά στο “The Public Enemy” (1931) ή καλύτερα το “Angels With Dirty Faces” (1938) για να καταλάβετε τη διαφορά.


του Μιχάλη Κωνσταντέλλη mike.konstantellis@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video Flash Video Trailer
Type: Flash

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 2/7/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
public_enemies_01.jpg
public_enemies_02.jpg
public_enemies_03.jpg
public_enemies_04.jpg
public_enemies_05.jpg
public_enemies_06.jpg
public_enemies_07.jpg
public_enemies_08.jpg
public_enemies_09.jpg
public_enemies_10.jpg
public_enemies_11.jpg
public_enemies_12.jpg
public_enemies_13.jpg
public_enemies_14.jpg
public_enemies_15.jpg
public_enemies_16.jpg
public_enemies_17.jpg
public_enemies_18.jpg
public_enemies_19.jpg
public_enemies_20.jpg
public_enemies_21.jpg
public_enemies_22.jpg
public_enemies_23.jpg
public_enemies_24.jpg
public_enemies_25.jpg
public_enemies_26.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Johnny Depp ... John Dillinger
    Christian Bale ... Melvin Purvis
    Billy Crudup ... J. Edgar Hoover
    Marion Cotillard ... Billie Frechette
    Channing Tatum ... Pretty Boy Floyd
    Leelee Sobieski ... Polly Hamilton
    Emilie de Ravin ... Anna Patzke
    Giovanni Ribisi ... Alvin Karpis
    David Wenham ... Pete Pierpont
    Stephen Dorff ... Homer Van Meter
    Rory Cochrane ... Carter Baum
    Lili Taylor ... Sheriff Lillian Holley
    Carey Mulligan ... Carole
    John Ortiz ... Phil D'Andrea
    Stephen Graham ... Baby Face Nelson
    Stephen Lang ... Charles Winstead
    Shawn Hatosy ... John Madala
    James Russo ... Walter Dietrich
    Branka Katic ... Anna Sage
    Matt Craven ... Gerry Campbell
    Luce Rains ... Edwin Norris
    Peter Gerety ... Louis Piquett
    Jason Clarke ... John 'Red' Hamilton
    Joe DeVito ... Guard / Prisoner in Chain Gang
    Spencer Garrett ... Tommy Carroll
    Christian Stolte ... Charles Makley
    John Michael Bolger ... Martin Zarkovich
    Jennifer Badger ... Red's Hostage
    Geoffrey Cantor ... Henry Suydam
    Michael Vieau ... Ed Shouse
    Rebecca Spence ... Doris Rogers
    Don Frye ... Clarence Hurt
    Angelina Lyubomirova ... Coat Check Girl
    Suzy Brack ... Biograph Theater Couple
    Michael Bentt ... Herbert Youngblood
    Tracey Ruggiero ... Red's hostage
    Nancy McCrumb ... Tommy Carroll's Hostage
    Suzanne Prescott ... Dillinger's Hostage
    Alan Wilder ... Robert Estill
    Tommy Bartlett ... Gold Coast Businessman
    Marc Grapey ... Charlie Shapiro
    Joseph Luis Caballero ... FBI Agent
    Chandler Williams ... Clyde Tolson
    Adam Mucci ... Harold Reinecke
    Adam Clark ... Sport
    Randy Ryan ... Julius Rice
    Richard Short ... Sam Cowley
    Don Kress ... Convict
    Bill Camp ... Frank Nitti
    Carl Paoli ... City Detective
    Jonathan Macchi ... Bank Teller
    Jordan Lawson ... Prisoner
    John Hoogenakker ... Hugh Clegg
    Donald G. Asher ... Crown Point Reporter No. 1
    Emily Margaret Heitzer ... Billie's Girlfriend
    Kurt Naebig ... William A. Rorer
    John Thurner ... Homeless Man
    Carlos Villalobos ... FBI Agent
    Guy Van Swearingen ... Agent Brown
    Turk Muller ... Chicago P.D. Detective
    Holly Barrett ... Pierpont's Hostage
    Joseph Mazurk ... Guard Bryant
    Greg McAleer ... Biograph Theater Couple
    Tom Lodewyck ... Committee Member
    Brian Connelly ... Office Chester Boyard
    Gareth Saxe ... Ray Suran
    John Scherp ... Earl Adams
    William Nero Jr. ... Willie
    Philip M. Potempa ... Reporter No. 3
    Claire Tuft ... Billie's Neighbor
    Madison Dirks ... Warren Barton
    Robert A. Young ... Bodyguard
    Aaron Roman Weiner ... Special Agent
    David John Adamson ... Bank President
    J. Alec Holmes ... Reporter
    Jeff Shannon ... Bank Cop
    Rick Uecker ... Edward Saager
    Britt Barrett ... Blonde Floozy
    Kris Wolff ... Deputy Holley
    Daniel Maldonado ... Jacob Solomon
    Shanyn Leigh ... Helen Gillis
    John Lister ... Judge Murray
    Andrew Steele ... Crown Point Reporter No. 2
    Jeff Still ... James Probasco
    Jim Carrane ... Jail Janitor
    Tom E. Ford ... Lake County Detective
    John Fenner Mays ... Ernest Blunk
    Laurie McNeilly ... Pierpont's Hostage
    Jack Henry Richardson ... Junior G-Man Charlie

Σκηνοθεσία
Michael Mann

Σενάριο
Ronan Bennett
Ann Biderman
Bryan Burrough
Michael Mann

Παραγωγή
Michael Mann
Kevin Misher


Μουσική
Elliot Goldenthal

Φωτογραφία
Dante Spinotti

Μοντάζ
Jeffrey Ford
Paul Rubell


Casting
Avy Kaufman
Bonnie Timmermann


Σχεδιασμός Παραγωγής
Nathan Crowley

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Patrick Lumb
William Ladd Skinner

Σκηνικά
Rosemary Brandenburg

Κοστούμια
Colleen Atwood


Διεύθυνση Παραγωγής
Julie Herrin

Βοηθός Σκηνοθέτη
Bob Wagner

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Διάρκεια
140'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ

Διανομή
Universal Pictures International (UPI) (2009) (Netherlands) (theatrical)
Universal Pictures (2009) (USA) (all media)
Universal Studios
Special Effects
CafeFX

Εταιρείες Παραγωγής
Forward Pass
Misher Films
Tribeca Productions

Ήχος
Dolby Digital, SDDS

Καταλληλότητα
USA:R


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.27
Αριθμός Ψήφων: 11


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑστυνομικήΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails