Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape Μια Τρελή Βραδιά
. Σεφ
. Οι Αναλώσιμοι 3
. Ο Άνθρωπος Αντίγραφο
. Kapo (1960)
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
. Wild Tales
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Sin City: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: zenekbenek's Profile zenekbenek
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9729

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 284
Μέλη: 0
Σύνολο: 284

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: PUSH, ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΧΑΡΙΣΜΑ (PUSH) του Πολ ΜακΓκίγκαν (2009)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 22 Ιαν. 2009 @ 06:59:15 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Επιστημονικής Φαντασίας

PUSH, ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΧΑΡΙΣΜΑ
PUSH

του Πολ ΜακΓκίγκαν με τους Κρις Έβανς, Ντακότα Φάνινγκ, Καμίλα Μπελ, Ντζιμόν Χούνσου

Υπόθεση:
Τι γίνεται όταν ανακαλύπτεις πως κατέχεις μεταφυσικές ικανότητες – να ακούς τις σκέψεις των άλλων, να μετακινείς αντικείμενα με το μυαλό σου, να προβάλεις ιδέες στο μυαλό αγνώστων; Αρχίζεις να δουλεύεις για τη Division, να ελέγχεις και να αναπτύσσεις τις ικανότητες αυτές, σε σημείο που μοιάζεις πλέον με πραγματικό υπερήρωα. Τι γίνεται όμως αν θες να φύγεις από τη Division; Στην περίπτωση αυτή, τα πράγματα περιπλέκονται.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ένας από τους ανερχόμενους νέους ηθοποιούς, ο Κρις Έβανς ("Fantastic Four", "Sunshine"), ένα κορίτσι - θαύμα του Χόλιγουντ, η Ντακότα Φάνινγκ ("Δια Πυρός και Σιδήρου", "Ο Πόλεμος των Κόσμων") και ο δις υποψήφιος για Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου Ντζιμόν Χούνσου ("In America", "Ματωμένο Διαμάντι"), πρωταγωνιστούν σε μια μεταφυσική ταινία δράσης υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Πολ ΜακΓκίγκαν ("Το Στοίχημα του Σλέβιν").

Ο Σκηνοθέτης
Πολ ΜακΓκίγκαν:

Γεννήθηκε το 1963 στη Σκοτία. Έχει σκηνοθετήσει τα φιλμ "Τhe Acid House", "Gangster No. 1", "The Reckoning", "Wicker Park" και "Lucky Number Slevin". To "Τhe Acid House" που βασίζεται σε ιστορίες του Ίρβιν Γουέλς και είναι σε σενάριο του ίδιου, βραβεύτηκε σε φεστιβάλ στη Νέα Υόρκη, τη Στοκχόλμη και το Prix Italia. Έχει σκηνοθετήσει επίσης τηλεοπτικές σειρές, ενώ στο παρελθόν έχει εργαστεί ως μουσικός, φωτογράφος και φωτογράφος μόδας. Επόμενη σκηνοθετική του δουλειά θα είναι η περιπέτεια "Four Knights", βασισμένη σε θεατρικό έργο.

Οι Πρωταγωνιστές
Κρις Έβανς:

Γεννήθηκε το 1981 στη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ και, έχοντας τελειώσει το σχολείο, παρακολούθησε μαθήματα υποκριτικής στο Lee Strasberg Theater Institute. Εργαζόταν σε ένα γραφείο casting μέχρι που ένας ατζέντης από το γραφείο αποφάσισε να τον μετατρέψει σε πελάτη. Ο πρώτος του κινηματογραφικός ρόλος ήταν στην ταινία "Not Another Teen Movie" και στη συνέχεια συνεργάστηκε με την Σκάρλετ Τζοχάνσον στο "Πρωταθλητές στο Σκονάκι". Πρωταγωνίστησε στην ταινία "Τελευταία Κλήση" μαζί με την Κιμ Μπέισινγκερ και συμμετείχε επίσης στις ταινίες "Οι Αγροίκοι" με την Νταϊάν Λέιν και τον Ντόναλντ Σάδερλαντ, καθώς και στο "London" μαζί με την Τζέσικα Μπιλ. Ο ρόλος που τον έκανε παγκόσμια γνωστό είναι ο ρόλος του Πυρσού στο παγκόσμιο blockbuster "Fantastic Four". Τελευταία τον είδαμε στις ταινίες "Sunshine", "Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer", "Νταντά Υψηλής Κοινωνίας", "Street Kings".

Ντακότα Φάνινγκ:

Είναι ένα από τα νεαρότερα αστέρια του Χόλιγουντ - μόλις 15 χρόνων. Σε ηλικία επτά χρόνων η Φάνινγκ εντυπωσίασε κοινό και κριτικούς ως η κόρη του διανοητικά καθυστερημένου Σον Πεν στο δράμα "Το Όνομά Μου Είναι Σαμ". Έχει παίξει επίσης στο "Uptown Girls" μαζί με την Μπρίτανι Μέρφι, στο "Cat In The Hat" με τον Μάικ Μέγιερς, στο "Trapped" με την Σαρλίζ Θερόν και στο "Sweet Home Alabama" με την Ρις Γουίδερσπουν. Επίσης την είδαμε στο "Δια Πυρός και Σιδήρου" του Τόνι Σκοτ, δίπλα στον Ντένζελ Ουάσινγκτον, στο "Nine Lives" του Ροντρίγκο Γκαρσία, στο "Κρυφτό" πλάι στον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, στον "Πόλεμο των Κόσμων" του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Φέτος δανείζει τη φωνή της στη νέα ταινία κινουμένων σχεδίων του Χένρι Σέλικ "Coraline".

Καμίλα Μπελ:

Η νεαρή ηθοποιός γεννήθηκε το 1986 στο Λος Άντζελες από μητέρα Βραζιλιάνα και πατέρα Αμερικανό. Μιλάει άπταιστα Αγγλικά και Πορτογαλικά. Στα 22 της, είναι ήδη διεθνώς γνωστή και έχει δουλέψει με καταξιωμένους σκηνοθέτες και ηθοποιούς όπως οι Στίβεν Σπίλμπεργκ, Κάμερον Ντίαζ, Σάντρα Μπούλοκ, Νικόλ Κίντμαν και άλλοι. Συμμετείχε στο "Empty Cradle" μαζί με τους Κέιτ Τζάκσον, Λόρι Λόλιν και Ερίκ Λασάλ, στο "Deconstructing Sarah" και στο "Annie: A Royal Adventure" και έπειτα έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο στην ταινία του Αλφόνσο Κουαρόν "A Little Princess", ριμέικ της κλασικής ταινίας με τη Σίρλει Τεμπλ. Το 1996 έπαιξε στο"Poison Ivy ΙΙ" με την Αλίσα Μιλάνο. Επίσης, είχε ένα ρόλο στο μπλοκμπάστερ "Τζουράσικ Παρκ: Χαμένος Κόσμος" του Στίβεν Σπίλμπεργκ και στην ταινία "Μαγικά Φίλτρα". Πήρε μέρος στην ταινία "Σχέδιο Απαγωγής" πλάι στον Τζέιμι Μπελ, "The Ballad of Jack and Rose" με τους Ντάνιελ Ντέι Λιούις και Κάθριν Κίνερ, "10.000 π.Χ." του Ρόλαντ Έμεριχ. Αυτή τη χρονιά θα τη δούμε επίσης στα φιλμ "A Deriva" με τον Βενσάν Κασέλ και "Three Stories about Joan", την πρώτη σκηνοθετική δουλειά του Μπρους Γουίλις.

Ντζιμόν Χούνσου:

Ο δις υποψήφιος για Όσκαρ ηθοποιός γεννήθηκε το 1964 στην Αφρική. Σε ηλικία 13 ετών μετακόμισε στο Παρίσι για σπουδές. Εκεί τον ανακάλυψε ο fashion designer Τιερί Μιγκλέρ κι έπειτα συνεργάστηκε με τον διάσημο φωτογράφο Χερμπ Ριτς. Κατόπιν γνώρισε τον σκηνοθέτη Ντέιβιντ Φίντσερ, που τον επέλεξε να εμφανιστεί σε πολλά video clips. Αρκετοί μικροί ρόλοι ακολούθησαν, προτού ο Χούνσου κάνει το μεγάλο "μπαμ" στη μεγάλη οθόνη το 1997 με το ιστορικό δράμα του Στίβεν Σπίλμπεργκ "Amistad". Για την ερμηνεία του προτάθηκε για Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Ηθοποιού σε Δραματική Ταινία. Το 2000 εμφανίστηκε στον "Μονομάχο" του Ρίντλεϊ Σκοτ, όπου και προτάθηκε για Screen Actors Guild Award. Ακολούθησαν συμμετοχές στις ταινίες "Τα Τέσσερα Φτερά" του Σεκάρ Καπούρ, "In America" του Τζιμ Σέρινταν, "Lara Croft: Tomb Raider", "Constantine", "Το Νησί" του Μάικλ Μπέι, "Ματωμένο Διαμάντι" του Έντουαρντ Ζούικ, "Eragon". Το 2004 προτάθηκε για Όσκαρ Β' Ανδρικού ρόλου για το "In America" και το 2007 επίσης για Όσκαρ Β' Ανδρικού ρόλου για το "Ματωμένο Διαμάντι". Φέτος θα εμφανιστεί στη νέα ταινία της Τζούλι Τέιμορ "The Tempest" με τους Έλεν Μίρεν, Άλφρεντ Μολίνα και Ντέιβιντ Στραθέρν.

Η Παραγωγή

Η Ιστορία

Τηλεκίνηση, ιερομαντεία, τηλεπάθεια. Για δεκαετίες ολόκληρες, οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο έχουν εξετάσει την πιθανότητα χρήσης υπερφυσικών ικανοτήτων ως πολύ δραστικά, συγκαλυμμένα όπλα ενάντια στους εχθρούς τους- ή ακόμη και στους "φίλους" τους. Το 1945, οι Ναζί έκαναν την πρώτη προσπάθεια να δημιουργήσουν πολεμιστές με υπερφυσικές δυνάμεις. Αργότερα, οι Σοβιετικοί και οι Αμερικάνοι άρχισαν να διεξάγουν τα δικά τους άκρως απόρρητα ερευνητικά προγράμματα, μεταξύ των οποίων και τα διαβόητα πειράματα ελέγχου του μυαλού από τη CIA, που είχαν στόχο να δημιουργήσουν υπερφυσικούς εργαζόμενους, το απόλυτο εργαλείο παρακολούθησης.
Τα πειράματα αυτά ήταν η βάση για το θρίλερ επιστημονικής φαντασίας "Push", που τοποθετείται σε έναν αδυσώπητο κόσμο κατασκοπίας, όπου η ικανότητα να μετακινεί κάποιος αντικείμενα με τη χρήση μόνο του μυαλού του, να βλέπει το μέλλον, να δημιουργεί νέες πραγματικότητες και να σκοτώνει χωρίς καν να αγγίζει το θύμα του, τον μετατρέπουν αυτόματα σε φονικό όπλο- ή σε στόχο. Στην ταινία, ένας νεαρός άντρας και μια έφηβη με υπερφυσικά χαρίσματα γίνονται μέλη μιας μυστικής υπηρεσίας και παίρνουν μέρος σε μια μάχη, που μπορούν να κερδίσουν μόνο αν καταφέρουν να αλλάξουν το μέλλον.

Οι Ιδιαίτερες Ικανότητες

Movers: Ο Νικ Γκαντ (Κρις Έβανς) είναι mover δεύτερης γενιάς, που μπορεί να μετακινεί αντικείμενα στο χώρο με το μυαλό του. Από ζάρια μέχρι όπλα που στοχεύουν στο κορμί ενός εχθρού, ένας mover μπορεί εξ αποστάσεως να χειρίζεται τον κόσμο προς όφελός του.
Watchers: Έχουν την ικανότητα να βλέπουν το μέλλον. Κάποιοι, όπως η Κέισι Χολμς (Ντακότα Φάνινγκ), δημιουργούν λεπτομερή σκίτσα των οραμάτων τους. Το πρόβλημα όμως είναι ότι το μέλλον μπορεί να αλλάξει από γεγονότα μικρά και μεγάλα, επομένως πρέπει πάντα να ελέγχουν ώστε να είναι σίγουροι ότι τα οράματα που έχουν δει στο παρελθόν είναι ακριβή.
Pushers: Πολύ πιο εξελιγμένοι από τους απλούς τηλεπαθητικούς που επικοινωνούν μέσω της σκέψης. Ενας Pusher μπορεί να εμφυτεύσει ιδέες τόσο ισχυρές στο μυαλό ενός ανθρώπου, που είναι αδύνατον να διαχωριστούν από τις πραγματικές σκέψεις ή μνήμες. Η Κίρα (Καμίλα Μπελ) και ο Κάρβερ (Ντζιμόν Χούνσου) είναι Pushers, οι πιο επικίνδυνοι από τους χαρισματικούς ανθρώπους.
Stitches: Ένας θεραπευτής όπως η Στόου (Μάγκι Σιφ) μπορεί να αγγίξει κάποιον και να επουλώσει τα τραύματά του, όμως υπάρχει και ένας μεγάλος κίνδυνος: αν κάποιος στραφεί εναντίον ενός Stitch, τότε μπορεί εκείνος αυτόματα να τον επαναφέρει στην προηγούμενη κατάστασή του ως τραυματία.
Sniffs: Όπως τα κυνηγόσκυλα, έτσι και οι Sniffs μπορούν να εντοπίσουν το θήραμά τους από τη μυρωδιά. Φοβούμενοι τους υπερφυσικούς συναδέρφους τους, οι Sniffs συχνά χρησιμοποιούνται από τη Division για να καταδιώκουν τους στόχους της.
Shadows: Οι Shadows, όπως ο Πίνκι Στάιν (Νέιτ Μούνεϊ), μπορούν να χρησιμοποιούν το μυαλό τους για να κρύψουν οτιδήποτε από τους Sniffs- από έναν λιποτάκτη χαρισματικό μέχρι έναν ολόκληρο ουρανοξύστη! Μπορούν όμως να κρύψουν προσωρινά ανθρώπους και αντικείμενα από τους Watchers.
Bleeders: Οι Bleeders, όπως είναι τα Pop boys, έχουν την ικανότητα να θρυμματίζουν ποτήρια μόνο με τον ήχο της φωνής τους.
Shifts: Ένα άτομο με αυτή την ικανότητα δεν χρειάζεται ποτέ μετρητά. Ένας Shift, όπως είναι ο Χουκ (Κλιφ Κέρτις), μπορεί να μεταμορφώσει οποιοδήποτε αντικείμενο κατά τη θέλησή του. Υπάρχει όμως ένα εμπόδιο: η αλλαγή δεν διαρκεί για πολύ.
Wipers: Ένας wiper μπορεί να διαγράψει τη μνήμη κάποιου απλώς αγγίζοντάς τον. Ο Νικ και η Κίρα απευθύνονται σε έναν Κινέζο wiper, προκειμένου οι Watchers -που μπορούν να προβλέψουν μελλοντικές πράξεις- να χάσουν τα ίχνη τους.

Πώς Ξεκίνησαν Όλα

" Πληκτρολόγησα στο Ίντερνετ τη φράση 'Psychic Powers Experiments'", λέει ο σκηνοθέτης Πολ ΜακΓκίγκαν. "Βρήκα εκπληκτικό υλικό. Είναι 1949 και ο Ψυχρός Πόλεμος πρόκειται να ξεκινήσει. Οι άνθρωποι αρχίζουν να πειραματίζονται με το τι μπορεί να κάνει το ανθρώπινο μυαλό".
Ο ΜακΓκίγκαν έμαθε επίσης από την έρευνά του ότι τα χρόνια που ακολούθησαν τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, η ιδέα της χρήσης ανθρώπων με ιδιαίτερα χαρίσματα για τη συλλογή πληροφοριών άρχισε να κυριαρχεί στους κυβερνητικούς κύκλους στις ΗΠΑ και στη Σοβιετική Ένωση.
" Για σκεφτείτε το", λέει ο παραγωγός Γκλεν Γουίλιαμσον. "Το να έχεις κάποιον που μπορεί να δει το μέλλον ή να ελέγχει τις σκέψεις των άλλων, είναι μεγάλο ατού της αντικατασκοπίας. Η ταινία στηρίζεται πάρα πολύ σε αυτά τα πραγματικά πειράματα. Τα έγγραφα είναι ακόμη αρκετά εμπιστευτικά, επομένως δεν ξέρω τι απ' ό,τι πραγματικά συνέβη θα μάθουμε ποτέ. Το πιο σκοτεινό κομμάτι ήταν στη διάρκεια της Ναζιστικής Γερμανίας, όμως και πιο πρόσφατα, κατά τον Ψυχρό Πόλεμο, τόσο οι Σοβιετικοί όσο και οι Αμερικανοί διεξήγαν πειράματα με ανθρώπους που έμοιαζαν να έχουν ιδιαίτερες ικανότητες".
Στην ταινία, η Division, μια μοχθηρή κυβερνητική οργάνωση, καταδιώκει ανθρώπους με ειδικά χαρίσματα, στην προσπάθειά της να χρησιμοποιήσει αυτές τις δυνάμεις για δικό της όφελος. "Η Division είναι η οργάνωση που παρακολουθεί ανθρώπους με υπερφυσικές ικανότητες. Όμως έχει οδηγηθεί σ' ένα άλλο επίπεδο και προσπαθεί να ελέγξει και να χειραγωγήσει αυτούς τους ανθρώπους", τονίζει ο Γουίλιαμσον.
" Η ταινία όμως δεν έχει να κάνει με ανθρώπους που έχουν υπερφυσικές ικανότητες", υποστηρίζει ο ΜακΓκίγκαν. "Έχει να κάνει με ανθρώπους που έχουν κάποια φυσικά χαρίσματα. Για παράδειγμα, υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων που κάνουν αυτό που αποκαλούμε "παρακολούθηση εξ αποστάσεως" (remote viewing). Ας πούμε, μπορούν να πετάξουν πάνω από την Αμερικάνικη Πρεσβεία και να αποκτήσουν μια ιδέα του κτιρίου, ώστε να μπορούν να πουν π.χ. ποιος χώρος του κτιρίου χρησιμοποιείται για έναν ορισμένο λόγο".
Ο Γουίλιαμσον συμπληρώνει: "Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από τον Νικ Γκαντ (Κρις Έβανς) και το πώς αυτός γύρισε την πλάτη του στον κόσμο. Η Κάσι (Ντακότα Φάνινγκ) τον βοηθά να βγει από αυτό το τέλμα και αναπτύσσεται μια πραγματικά ανθρώπινη σχέση μεταξύ τους".

Οι Πρωταγωνιστές

Η ταινία δίνει τη δυνατότητα στους 4 βασικούς πρωταγωνιστές να υποδυθούν ρόλους, που το κοινό δεν τους έχει συνηθίσει. Η Ντακότα Φάνινγκ π.χ. μεταμορφώνεται από παιδί- θαύμα σε πολλά υποσχόμενη έφηβη ηθοποιό, ο Ντζιμόν Χούνσου υποδύεται για πρώτη φορά τον κακό και η Καμίλα Μπελ είναι ένα "φονικό όπλο".
Ο Κρις Έβανς υποδύεται τον Νικ Γκαντ, που βιώνει ένα περίεργο συναισθηματικό ταξίδι: "Ο Νικ είχε πολλούς ανθρώπους γύρω του, που θα τον παρατούσαν για λόγους που δεν μπορεί να απαντήσει. Αυτό τον έχει οδηγήσει στο να "χτίσει τοίχους" γύρω του. Υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις και ανατροπές στην ιστορία. Κάποιοι ήρωες είναι μάντεις, κάποιοι άλλοι μπορούν να μεταμορφώσουν αντικείμενα. Ο Νικ είναι mover, μπορεί δηλαδή να μετακινεί αντικείμενα".
Η Ντακότα Φάνινγκ υποδύεται την Κάσι, μια watcher, που μπορεί να οραματίζεται. Σε ηλικία μόλις 15 ετών, έχει κάνει αξιόλογες εμφανίσεις σε ταινίες, πλάι σε βραβευμένους με Όσκαρ ηθοποιούς, όπως οι Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Ντένζελ Ουάσινγκτον, Σον Πεν και Ρις Γουίδερσπουν. Στο "Push" υποδύεται έναν πιο ώριμο ρόλο και συνεργάζεται με μια από τις αγαπημένες της ηθοποιούς, την Καμίλα Μπελ.

Τα γυρίσματα στο Χονγκ Κονγκ

Σύμφωνα με την αρχαία κινεζική τέχνη του φενγκ σούι, η μοναδική σύγκλιση ωκεανού, βουνών και πεδιάδων του Χονγκ Κονγκ σχηματίζει "το λημέρι ενός δράκου"- ένα μέρος όπου τα πιο παράξενα πράγματα μπορούν να συμβούν. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που, για αιώνες, το Χονγκ Κονγκ υπήρξε πηγή εμπορίου, πρώτα για επιχειρήσεις, έπειτα για βιομηχανίες, και πλέον για χρηματοοικονομικά και κινηματογράφο.
Το Χονγκ Κονγκ επιλέχθηκε ως τόπος γυρισμάτων του "Push" αφού οι συντελεστές είδαν προηγουμένως πολλές διαφορετικές τοποθεσίες. Όπως εξηγεί ο ΜακΓκίγκαν, "αυτό που είχαμε στο μυαλό μας ήταν κάτι σαν το 'Καζαμπλάνκα' του Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ. Στη δεκαετία του '30 και του '40, η Καζαμπλάνκα ήταν γεμάτη από παλιόμουτρα όλων των ειδών. Ήταν το τέλειο μέρος για να τρυπώσει κανείς, μιας και οποιοσδήποτε μπορούσε να πάει εκεί, χωρίς κανείς να τον αγγίξει καν. Έπρεπε λοιπόν να βρούμε τη δική μας 'Καζαμπλάνκα'. Αποφασίσαμε ότι το καλύτερο μέρος για να είναι κάποιος αφανής θα ήταν το Χονγκ Κονγκ, μιας και εκεί ζουν εκατομμύρια άνθρωποι ο ένας πάνω στον άλλον. Αν κάποιος προσπαθούσε να κρυφτεί από μια κυβερνητική οργάνωση, δεν θα υπήρχε πιο κατάλληλο μέρος".

Η Αλήθεια Πίσω από το "Push":
Τα Πειράματα

Ο αμείλικτος κόσμος της κατασκοπίας που απεικονίζεται στο "Push" δεν πηγάζει απλώς από τη ζωηρή φαντασία των συντελεστών του φιλμ. Στηρίζεται στις πραγματικές προσπάθειες της κυβέρνησης των ΗΠΑ να χρησιμοποιήσει ειδικά εκπαιδευμένους ανθρώπους με ιδιαίτερα χαρίσματα, για στρατιωτικούς σκοπούς. Ίσως το πιο γνωστό παράδειγμα αυτών των προσπαθειών είναι το Σχέδιο Stargate, που ανέλαβε ο αμερικανικός στρατός για να εξετάσει την πιθανή στρατιωτική χρήση υπερφυσικών φαινομένων. Όσοι εκπαιδεύτηκαν γι' αυτό το πρόγραμμα έχουν αναφέρει αξιοσημείωτες πράξεις υπερφυσικού χαρακτήρα- από την αναγνώριση στρατιωτικών εγκαταστάσεων με μόλις λίγες συντεταγμένες στη διάθεσή τους, μέχρι τον εντοπισμό των σημείων συντριβής χαμένων αεροσκαφών και την πρόβλεψη ημερομηνιών εφόδου εχθρικών υποβρυχίων.
Έχοντας ως βάση το πανεπιστήμιο Στάνφορντ και με έναν αριθμό επιμέρους σχεδίων από τη δεκαετία του '70 ως το 1995, το Σχέδιο Stargate ανέπτυξε μια σειρά πρωτοκόλλων ώστε να δώσει πιο επιστημονικό χαρακτήρα στην έννοια της μαντείας. Αυτή η προσέγγιση έγινε γνωστή ως "παρακολούθηση εξ αποστάσεως" (remote viewing)- η ικανότητα να "βλέπει" κανείς περιστατικά, μέρη ή πληροφορίες ανεξάρτητα του πού βρίσκεται. Το Σχέδιο Stargate αναπτύχθηκε εν μέρει χωρίς την εμπλοκή της εθνικής ασφάλειας, προερχόμενο από πηγές που έλεγαν ότι η Σοβιετική Ένωση είχε αναμιχθεί η ίδια στην ψυχογενή έρευνα, κυρίως στην τηλεκίνηση. Παρ' όλα αυτά, ίσως αυτές οι αναφορές να ήταν προϊόν καμπάνιας παραπληροφόρησης, που ξεκίνησε ως απάντηση στις φήμες ότι οι ΗΠΑ διενεργούσαν πειράματα πάνω στον ψυχογενή πόλεμο.
Η "παρακολούθηση εξ αποστάσεως" είναι μόνο ένα κομμάτι από τις διάφορες έρευνες στα ψυχικά φαινόμενα που διεξήγαν οι κυβερνήσεις. Άλλες πτυχές των ερευνών αφορούν στην τηλεκίνηση, τον υπνωτισμό και τον "υπνωτισμό εξ αποστάσεως", που κάποιες φορές συνοδεύονταν από τη χρήση ναρκωτικών, θεραπεία με ηλεκτροσόκ, ακτινοβολίες και άλλες τεχνικές.
Κατά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, οι Βρετανοί και οι Γερμανοί γιατροί έκαναν πειράματα με τεχνικές ψυχικών φαινομένων, χρησιμοποιώντας επιτυχώς τον υπνωτισμό για να χειριστούν στρατιώτες που είχαν πάθει σοκ από οβίδες. Στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, ο υπνωτισμός, σύμφωνα με αναφορές, χρησιμοποιείτο για να προγραμματίζουν κατάσκοπους αγγελιοφόρους- μια διαδικασία εγκεκριμένη από τον Τζορτζ Χόμπαν Εσταμπρούκς. Ο Εσταμπρούκς, καθηγητής ψυχολογίας με σπουδές στο Χάρβαρντ, όχι μόνο ισχυρίστηκε ότι είχε εκπαιδεύσει αρκετούς κατασκόπους για τις συμμαχικές δυνάμεις με τη χρήση της ύπνωσης, αλλά διαβεβαίωσε και ότι μπορούσε να διασπάσει έναν πράκτορα σε δυο διαφορετικές προσωπικότητες, η καθεμία εκ των οποίων δεν είχε επίγνωση της άλλης. Ο Εσταμπρούκς ομολόγησε επίσης ότι είχε την ικανότητα να υπνωτίζει τους ανθρώπους εξ αποστάσεως.


A group of young American ex-pats with telekinetic and clairvoyant abilities are hiding from a clandestine U.S. government agency. They must utilize their different talents and band together for a final job enabling them to escape the agency forever.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.push-themovie.com/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Πραγματικά δεν ξέρω τι είναι πιο δύσκολο: να γράψεις κριτική για το «Push» χωρίς να αναφερθείς στο – ιδιαίτερα παρεμφερές θεματικά, αλλά και σκηνοθετικά – περσινό «Jumper» και στο τηλεοπτικό «Heroes» (και δεν αναφερόμαστε μόνο στην ατάκα «help her, help us all» που παραπέμπει στο motto «save the cheerleader, save the world» της πετυχημένης σειράς του Τιμ Κρινγκ); Ή να καταφέρεις να θυμάσαι, αλλά και να διακρίνεις όλες τις κατηγορίες «ανθρώπων με ιδιαίτερες ικανότητες» που αναφέρονται/εμφανίζονται στην ταινία (movers, watchers, bleeders, sniffers, shifters κλπ.); Ίσως πάλι, το δυσκολότερο απ’ όλα είναι να παρακολουθείς καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας τη – 14χρονη τότε – Ντακότα Φάνινγκ να περιδιαβαίνει τα κακόφημα σοκάκια του Χονγκ Κονγκ φορώντας καυτό μίνι και να μη σου βγει μια τάση... παιδοφιλίας!

Ok, τέρμα η πλάκα. Το «Push» ξεκινάει ελπιδοφόρα, αφήνοντας υποσχέσεις για μια καλογυρισμένη, εφετζίδικη, νεανική περιπέτεια φαντασίας, αλλά, δυστυχώς, μέσα σε μισή ώρα το «καλογυρισμένη» έχει πάει περίπατο, μαζί με το όποιο σασπένς διέθεταν οι πρώτες αναγνωριστικές σκηνές γνωριμίας μας με τους βασικούς χαρακτήρες της ταινίας και την «κρίσιμη για το μέλλον της ανθρωπότητας» αποστολή που καλούνται να φέρουν εις πέρας.

Ο ΜακΓκίγκαν («Lucky Number Slevin») κατορθώνει μεν να δικαιωθεί για την επιλογή του εξαιρετικά πυκνοκατοικημένου και πολύβουου Χονγκ Κονγκ ως τόπου διεξαγωγής των γυρισμάτων, στήνοντας ορισμένες εφετζίδικες, ιδιαίτερα εντυπωσιακές σεκάνς καταδιώξεων και αναμετρήσεων με... ανατολίτικη εσάνς, από τη στιγμή ωστόσο που η πλοκή γίνεται βαθμιαία όλο και πιο δυσνόητη, ο θεατής αρχίζει να χάνει κάθε ενδιαφέρον για τα τεκταινόμενα, αρκούμενος στο να περιμένει στωικά τη... λήξη του φιλμ.

Και οι ερμηνείες του πρωταγωνιστικού καστ πάντως δε βοηθούν ιδιαίτερα τα πράγματα, με την Ντακότα (να την πάλι η πιτσιρίκα...) να είναι η μόνη που πλάθει έναν σχετικά αξιομνημόνευτο χαρακτήρα, αποτελώντας έτσι και το μοναδικό λόγο που... ίσως δώσουμε μια ευκαιρία στο προδιαγεγραμμένο sequel.


του Χάρη Παπαπαναγιώτουharry.papapanagiotou@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Κοινότυπη εξέλιξη, με το ενδιαφέρον να περιορίζεται στα οπτικά εφέ και τις υπερφυσικές δυνατότητες των ηρώων, μέχρι το πρώτο μέρος. Εντυπωσιακή, όμως η Ντακότα Φάνινγκ μου θύμισε με το ταλέντο της, τηρουμένων των αναλογιών, την περίπτωση της Τζόντι Φόστερ στον Ταξιτζή του Σκορτσέζε. Οι υποκριτικές ικανότητες, την έχουν ήδη τοποθετήσει στην κατηγορία των "παιδιών - θαύματα". Εγώ θα πρότεινα στη μικρή και χαριτωμένη Ντακότα να έρθει να διδάξει σε ελληνικές δραματικές σχολές. Η ταινία λειτουργεί σε δυό επίπεδα, παράλληλα σε ένταση, γεμάτη στερεότυπα αλλά χωρίς ιδιαίτερη σκηνοθετική γραφή και χωρίς δραματουργική κορύφωση με σασπένς ή απρόβλεπτη έκπληξη. Και έτσι ακόμα, όμως, αποτελεί ευκαιρία master class σε Έλληνες δημιουργούς που δε βλέπουν τίποτα παραπέρα από τις δικές τους μπαροκ-ανοησίες. Ευκαιρία να απομακρύνετε τον Αυνάν, από μέσα σας!

Σύνοψη
Γενικά και ειδικά μια ταινία με τη Ντακότα Φάνινγκ. Παραμύθι με ρεαλιστικά κίνητρα που σε καμία περίπτωση δεν εντυπωσιάζει, ούτε διαθέτει πρωτοτυπία στην πλοκή. Μάλιστα τηρουμένων των αναλογιών θα έλεγα ότι μου θύμισε, "φτωχότερο συγγενή" του περσινού JUMPER ! Αλλά η Ντακότα, Ντακότα ! Πάρτε τα παιδιά σας, να τη δουν... Θα τη λατρέψουν. Γιατί είναι σπουδαία και το αξίζει. Όλα τα άλλα τα ακούω και βλέπω "βερεσέ". Τέλος να μνημονεύσω και το Χονγκ Κονγκ, που αναδεικνύεται εξαιρετικά φωτογραφημένο ως πόλος έλξης, εικαστικά, στο παρασκήνιο της δράσης. Γενικά όμως μην περιμένετε κοινωνιολογικές αναλύσεις για τα παραψυχικά φαινόμενα, ενώ και πολιτικά τάσσεται, υπογείως, με ψυχροπολεμικές βλέψεις, θολώνοντας τα νερά. Στο μεταξύ και σε αυτή τη ταινία γίνεται αναφορά για τα πειράματα των Γερμανών επιστημόνων στο Β' Π.Π. και φυσικά για όλα φταίνε οι ... κακοί Ναζί και πάλι... Νισάφι πια... Μας παρουσιάζουν την μόνη πηγή κακού και όχι την εξέλιξή του "αυγού του φιδιού" σήμερα! Έλεος...

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
6/2/2009 (ΗΠΑ)
26/2/2009 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Push_01.jpg
Push_02.jpg
Push_03.jpg
Push_04.jpg
Push_05.jpg
Push_06.jpg
Push_07.jpg
Push_08.jpg
Push_09.jpg
Push_10.jpg
Push_11.jpg
Push_12.jpg
push_poster.jpg
     


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Dakota Fanning ... Cassie Holmes
    Camilla Belle ... Kira Hudson
    Chris Evans ... Nick Gant
    Djimon Hounsou ... Henry Carver
    Cliff Curtis ... Hook Waters
    Maggie Siff ... Teresa Stowe
    Joel Gretsch ... Nick's Father
    Colin Ford ... Young Nick
    Neil Jackson ... Victor Budarin
    Nate Mooney
    Brandon Rhea ... Special Department Medical Officer
    Scott Michael Campbell ... Agent Holden
    Hal Yamanouchi ... Pop Father
    Corey Stoll ... Agent Mack
>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Paul McGuigan

Σενάριο:
David Bourla

Παραγωγή:
Lawrence Bender
Richard N. Gladstein


Μουσική
Neil Davidge

Διεύθυνση Φωτογραφίας:
Peter Sova


Μοντάζ
Nicolas Trembasiewicz

Casting
Deborah Aquila
Mary Tricia Wood


Σχεδιασμός Παραγωγής
Francois Seguin

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Michael N. Wong


Κοστούμια
Laura Goldsmith
Nina Proctor


Μακιγιάζ
Roxy D'Alonzo
Mike Smithson


Διεύθυνση Παραγωγής
Eric Bergman
Stan Wlodkowski


Βοηθός Σκηνοθέτη
Toby Ford

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, Καναδάς

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ, Κινέζικα (Καντονέζικα)

Διάρκεια
111'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΘΡΙΛΕΡ, ΔΡΑΣΗΣ

Διανομή
Cathay-Keris Films
Independent Films
Innoform Media
Long Shong Entertainment Multimedia Company
Odeon (Ελλάδα)
Summit Entertainment

Καταλληλότητα
UK:12A | Ireland:15A | USA:PG-13 (certificate #44788) | Philippines:PG-13 (MTRCB) | Singapore:PG | France:U | South Korea:15 | Australia:M | Finland:K-15 | Argentina:13 | Mexico:B | Iceland:12 | Canada:14A (Alberta/British Columbia/Manitoba/Ontario) | Canada:G (Quebec) | Portugal:M/12 | Japan:G | Netherlands:12 | Malaysia:18PL

Εταιρείες Παραγωγής
Infinity Features Entertainment
Icon Productions
Summit Entertainment


Ήχος
Dolby Digital | DTS

Ειδικά Εφέ
Digiscope (visual effects)


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3.5
Αριθμός Ψήφων: 6


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Επιστημονικής Φαντασίας
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερParents Strongly CautionedΕπιστημονικής ΦαντασίαςΔράσης


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails