Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. Ούτε Να Πεθάνεις Δεν Μπορείς
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Η Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
. The Battery
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury
.: από 27/11/14 :.
. Samba
. Πρόμαχος
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: katerinatsakmaki's Profile katerinatsakmaki
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9784

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 100
Μέλη: 0
Σύνολο: 100

Εγγραφή


Cinema: ΑΣΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΠΕΙ (LAT DEN RATTE KOMMA IN / LET THE RIGHT ONE IN) του Τόμας Άλφρεντσον

Ημερομηνία καταχώρησης: Κυριακή, 11 Ιαν. 2009 @ 08:00:19 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

ΑΣΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΠΕΙ
LAT DEN RATTE KOMMA IN
/ LET THE RIGHT ONE IN
του Τόμας Άλφρεντσον

Υπόθεση: Ο Όσκαρ είναι δώδεκα χρονών και μεγαλώνει στη Σουηδία το 1982. Είναι παιδί χωρισμένων γονιών, μεγαλώνει μαζί με τη μητέρα του, βλέπει σπάνια τον πατέρα του, που μοιάζει να μην ενδιαφέρεται και τόσο για την ανατροφή του, στο σχολείο είναι δακτυλοδεικτούμενος και γίνεται εύκολος στόχος για τους συμμαθητές του που εκτονώνονται βίαια πάνω του. Ο Όσκαρ κλείνεται στον εαυτό του και μαζεύει την οργή του. Τα πράγματα όμως αλλάζουν, όταν γνωρίζει το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Η Έλι, συνομήλική του είναι απόμακρη, μοναχική κι ενδιαφέρουσα, τον ακούει και περνά ώρες μαζί του. Μοιράζονται πια κάτι σημαντικό. Και μια λεπτομέρεια: Ο Όσκαρ καταλαβαίνει γρήγορα πως η Έλι είναι... βαμπίρ, που ευθύνεται για μια σειρά μυστήριων φόνων στην περιοχή.

Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισσότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία

Βραβεία / Υποψηφιότητες:

Βραβείο κοινού στο Toronto After Dark Film Festival
Καλύτερη ταινία μυθοπλασίας στο Tribeca Film Festival
Βραβείο κοινού στο Woodstock Film Festival

4 βραβεία από την Online Film Critics Society
Διασκευασμένου Σεναρίου
Ξενόγλωσσης ταινίας
Σκηνοθεσίας
Α Γυναικείου Ρόλου

Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Ουάσιγκτον
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Southeastern
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Σικάγο
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Οκλαχόμα
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Οστιν
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Φοίνιξ
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Φλόριντα
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Νέας Υόρκης
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Σαν Φραντζίσκο
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Τορόντο
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Βοστώνης
Καλύτερη ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση κριτικών Σαν Ντιέγκο
Βραβείο υποσχόμενου σκηνοθέτη από την Ένωση κριτικών του Σικάγο

Βραβεία Καλύτερης ταινίας και φωτογραφίας στο Goteborg Film Festival

Βραβείο Κριτικών στο Edinburgh International Film Festival

Και άλλα 6 βραβεία σε διεθνή φεστιβάλ του φανταστικού κινηματογράφου

Για την Ιστορία:

Η ταινία είναι μια μεταφορά του ομότιτλου μυθιστορήματος του John Ajvide Lindqvist, που πρωτοκυκλοφόρησε στη Σουηδία το 2004. Ο ασυνήθιστος συνδυασμός στοιχείων ρομάντζου, τρόμου, και αστικού δράματος του εξασφάλισε μια θέση στις λίστες των μπεστ-σέλερς. Ο συγγραφέας είναι πρώην stand-up κωμικός, μάγος και σεναριογράφος της τηλεόρασης. Μέχρι στιγμής, το βιβλίο έχει μεταφραστεί σε 9 γλώσσες κι έχει βρει διανομή σε 12 χώρες.
Η αμερικανική εταιρεία παραγωγής Bad Robot του J.J. Abrams (που βρίσκεται και πίσω από την τηλεοπτική σειρά «Lost») αγόρασε τα δικαιώματα της ταινίας για το αμερικανικό ριμέικ, πριν προβληθεί καλά καλά η ταινία στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η δήλωση του σκηνοθέτη:

«1982. Μια χώρα που συνεχίζει να πορεύεται παρά τις δυσκολίες. Παρά το κρύο του Φεβρουαρίου που έχει ακινητοποιήσει το τοπίο, που έχει παγώσει το νερό και έχει κάνει τα κλαδιά των δέντρων πιο σκληρά κι από τις χορδές ενός βιολιού. Τα πουλιά έχουν αποδημήσει για πιο φιλόξενα μέρη και οι αρκούδες έχουν βυθιστεί σε βαθύ ύπνο. Παρ' όλα αυτά, οι πόλεις διατηρούν τους ρυθμούς τους. Τα πράσινα φώτα των φαναριών τρεμοπαίζουν, κρατώντας το σκοτάδι που απλώνεται στον κόλπο πέρα από τους αλμυρούς, σκουριασμένους δρόμους. Το λάδι από μια μακρινή χώρα παίρνει φωτιά μέσα στους καυστήρες των πολυκατοικιών.
Οι άνθρωποι, που ζουν εκεί, διατηρούν την ελπίδα πως μια εντελώς αντίθετη κατάσταση θα έρθει. Φτάνουν στο σπίτι, βγάζουν τις μουσκεμένες χειμωνιάτικες γαλότσες τους, οι ζακέτες τους, φτιαγμένες από ακρυλικό, τρίζουν καθώς τις αφαιρούν από πάνω τους, στενά νάιλον καλσόν, μοκέτες να καλύπτουν τους τοίχους, οι ηλεκτρικές συσκευές να βγάζουν χαμηλότονους ήχους.
Οι μητέρες δουλεύουν σκληρά στα προάστια, οι αφοσιωμένοι πατεράδες ξύνουν την παγωνιά απ' το SAAB τους, τα παιδιά, παρά το πυκνό σκοτάδι σηκώνονται στις επτά και φεύγουν για το σχολείο, όπου όλα τους τελειώνουν πειθήνια το πιάτο τους με το συκώτι.
Όλοι διαβάζουν κάποια εφημερίδα το πρωί, κάποια άλλη το βράδυ, παρακολουθούν κάποια εκπομπή στην τηλεόραση, όπου κάποιοι πολιτικοί θα γκρινιάζουν για κάποιο υποβρύχιο που ξέφυγε από την πορεία του. Δύο τρόποι σκέψης: Κόκκινο και μπλε. Πώς το ανέχονται, να ζουν έτσι; Οι άνθρωποι που δεν στρέφονται ο ένας στον άλλο για ζεστασιά, που συγκρατούν τις γλώσσες τους και γυρνούν την πλάτη τους, από το φόβο μήπως σπάσουν, μήπως σκοτώσουν ο ένας τον άλλο;
Όταν διάβασα το μυθιστόρημα του John Ajvide Lindqvist πέρσι το καλοκαίρι, ήξερα πως έπρεπε οπωσδήποτε να μοιραστώ αυτό που συνάντησα. Είναι κάτι που σου συμβαίνει μόνο με ένα βιβλίο στα εκατό. Τις περισσότερες φορές, είναι μερικά μόνο σημεία που μου τραβούν την προσοχή, ένα συναίσθημα που βγαίνει εκεί, μια λεπτομέρεια εκεί, και κατ' ευθείαν πιάνω το στυλό με τα άπληστά μου χέρια για να ξεκινήσω τη μεταφορά. Αυτή τη φορά ήταν διαφορετικά. Πρόκειται για ένα σπουδαίο λογοτεχνικό προϊόν, αλλά και για ένα φανταστικό δράμα. Παρά το καταθλιπτικό, βαρετό, γκρίζο περιβάλλον του Σουηδικού τοπίου, τις δύσκολες κοινωνικές συνθήκες, τη βία, εγώ βλέπω το στόρι σαν μια ρομαντική ιστορία αγάπης με ένα αισιόδοξο, καλό τέλος. Βλέπω τη ίδια δυναμική ανάμεσα στο σκοτεινό υπόβαθρο και το φωτεινό προσκήνιο, με αυτή που κυριαρχεί στα βιβλία του Ντίκενς και στα έργα των κλασικών συγγραφέων έργων τρόμου.
Είναι μια ψυχαγωγική ταινία πλούσια πάθος για τα κοινά, που προσφέρει μια βαθιά γνώση για το ανθρώπινο είδος, ικανή να προσελκύσει ένα ευρύ κοινό, χωρίς να παραμένει επίπεδο ή υπολογιστικό. Επίσης πιστεύω πως η αδιαμφισβήτη «Σουηδικότητά» της, τής ανοίγει σημαντικές προοπτικές για διεθνή επιτυχία».

Περί έρωτος και άλλων δαιμονίων:

«Let the right one in
Let the old dreams die
Let the wrong ones go
They cannot do what you want them to do
And when at last it does
I'd say you were within your rights to bite
The right one and say, what kept you so long ?»
(«Let the right one slip in», Morissey)
Το ότι ο έρωτας κι ο θάνατος είναι έννοιες αλληλένδετες και συμπληρωματικές, το ότι είναι δυο όμοιες καταστάσεις της ανθρώπινης ύπαρξης που συναντιούνται στα άκρα, δεν είναι κάτι καινούριο. Μύθοι, θρύλοι, παραδόσεις, ποίηση, μουσική, τραγούδια, αφηγήσεις χιλιάδων ετών κρύβουν αυτή τη σχέση στο θερμό πυρήνα τους. Οι περισσότερες από αυτές, όμως, μιλούν για το πόσο κοντά είναι η εμπειρία του έρωτα με αυτήν του θανάτου -όπως μοιάζει τουλάχιστον για το άνθρωπο που υποφέρει από τη νόσο του έρωτα. Πόσες όμως μιλούν για το ανάποδο; Για το κατά πόσο το πέρασμα στην «άλλη πλευρά» μπορεί να οδηγήσει σε μια γνήσια ερωτική εμπειρία;
Μια περίτεχνη ιστορία από τη Σουηδία το καταφέρνει, παίζοντας με τα κινηματογραφικά είδη (το γοτθικό τρόμο, το gore, τη φαντασία, το ρομαντικό love story, ακόμα και τη μαύρη κωμωδία), συνθέτοντας εικόνες απόκοσμης ομορφιάς, ανακατεύοντας την ίδια στιγμή την παράδοση και τη φαντασία, το παρόν και το μέλλον, πατώντας πάνω στα δίπολα στα οποία είναι στηριγμένο ένα ολόκληρο συλλογικό φαντασιακό: Το καλό και το κακό, ο έρωτας κι ο θάνατος, το πριν και το μετά, το κρύο κι η ζέστη. Και φαίνεται σαν να πατάει πάνω σε φρέσκο χιόνι, σε ένα έδαφος που δεν έχει φτάσει κανείς
Ο έρωτας και ο θάνατος συναντιούνται στο χιονισμένο σύμπαν μιας ταινίας από τη Σουηδία, στα λευκά πρόσωπα δύο μικρών «παιδιών». Ένα αγόρι είναι ζωντανό, κι όμως αισθάνεται νεκρό μέσα του. Ένα κορίτσι είναι νεκρό, αλλά θέλει να ζήσει. Το αγόρι, που περιτριγυρίζεται από ανθρώπους που του φέρονται κάθε άλλο παρά ανθρώπινα, συναντά το κορίτσι που δεν είναι ανθρώπινο ον, κι όμως του ξυπνά πρωτόγνωρα αισθήματα. Το αγόρι είναι ξανθό, εύθραυστο, με αβρά χαρακτηριστικά -στα όρια του ερμαφρόδιτου. Το δέρμα του είναι τόσο λευκό, που θα μπορούσε και να μην κυλάει αίμα στις φλέβες του. Το κορίτσι έχει τόσο λευκό δέρμα γιατί, πράγματι, στις φλέβες του δεν κυλάει αίμα. Το αγόρι αγαπάει τη θέα του αίματος, τον ελκύουν τα μικρά νοσηρά παιχνίδια. Για το κορίτσι, αυτή είναι η μόνη επιλογή. Ο ένας συναντά στον άλλο αυτό που του λείπει. Όπως συμβαίνει σε όλες τις ερωτικές ιστορίες. Μόνο που εδώ, ο έρωτας δεν έχει να κάνει με την ηλικία, τις συνθήκες, τη σωματική του εκδήλωση, ούτε καν με το φύλο («θα μ' αγαπούσες ακόμα κι αν δεν ήμουν κορίτσι;», ρωτάει με αγωνία το «κορίτσι»). Ένας έρωτας ξεπηδά από το μίνιμουμ της ανθρώπινης ύπαρξης, τη βαθιά ρίζα της. Εκεί δηλαδή όπου συναντιούνται όλα τα ανθρώπινα όντα τη στιγμή του θανάτου.
Δεν είναι τυχαίο που η υπόμνηση του έρωτα και του θανάτου γίνονται κι οι δύο με χρώμα κόκκινο (του αίματος). Σαν ίχνη από το αίμα στο χιόνι, η ιστορία δύο όντων που προασπίζονται την ανάγκη τους να μείνουν ζωντανοί, σε έναν κόσμο όπου όλοι φαίνεται να έχουν βάλει την ψυχή τους στον πάγο. Κι αυτό είναι το πιο τρομακτικό από όλες τις ιστορίες τρόμου σε αυτόν τον κόσμο.

Ο Ξένος Τύπος έγραψε

Ακολουθώντας το στυλ της Αν Ράις( Anne Rice) και του Στήβεν Κίνγκ (Stephen King), η ατμοσφαιρική κινηματογραφική διασκευή του μπεστ σέλερ του Σουηδού συγγραφέα, είναι εξαιρετικά σκηνοθετημένη, από τον συμπατριώτη του Tomas Alfredson ("Four Shades of Brown") και προβλέπω να έχει μεγάλη ανταπόκριση στους φαν των θρίλερ.
Variety

Μία εξαιρετικά ισορροπημένη και πέρα για πέρα συναρπαστική εξερεύνηση της αποξένωσης και της αγάπης.
VillageVoice

Επιμείνετε σε αυτή την Σουηδική ταινία τρόμου. Είναι εξαιρετική, γεμάτη ευθυμία αλλά και μοχθηρία, συν βέβαια ένα νεανικό ρομάντζο, παρόμοιο του οποίου δεν πρόκειται να δείτε ποτέ στο Disney Channel.
Rolling Stone

Τόσο καλό φιλμ με βαμπίρ σαν το "Let the Right One In" είχε να βγει πολλά χρόνια- να σημειωθεί πως σε αυτό διακρίνουμε άψογους χαρακτήρες, θεαματικά οπτικά εφέ και ένα είδος φαντασίας που διαφοροποιείται από τα συνηθισμένα φιλμ με βρικόλακες και το καθιστά πρωτοφανές στο είδος.
eFilmCritic.com (Jay Seaver)

Τα καλύτερα παραμύθια πάντα κρύβουν μέσα τους τόση σκοτεινότητα. Γι αυτό άλλωστε και εισχωρούν τόσο βαθιά μέσα μας. Πρόκειται για μία καταπληκτική ταινία.
Film Threat (Jeremy Knox)

Το φιλμ , είναι ένα ασυνήθιστα ευκρινές και απρόσμενα συγκινητικό παραμύθι αγωνίας. Περίπλοκοι χαρακτήρες, δυσοίωνες καταστάσεις γεμάτες με στοιχεία θανάτου και τις απροσεξίες μίας νέας φλογερής κοπέλας, δημιουργούν ένταση και μία έξυπνα σκοτεινή αφήγηση.
Hollywood Reporter (Justin Lowe)

Η ταινία ξεδιπλώνεται με μία διακριτική, αριστουργηματική σιγουριά.
Newsweek (David Ansen)
Ο Alfredson εκμεταλεύεται στο έπακρο και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, και την παραμικρή λεπτομέρεια, δημιουργώντας έτσι μία ατμόσφαιρα στοιχειωτικής αποξένωσης. Αυτές οι δύο χαμένες ψυχές ίσως σμίγουν κάτω από ασυνήθιστες καταστάσεις, η σχέση τους όμως δίνει την αίσθηση πως είναι καθ'όλα ανθρώπινη.
New York Daily (Elizabeth Weitzman)

Σε αυτό το συναρπαστικό φιλμ, ο σκηνοθέτης Tomas Alfredson, προσπαθεί να μας δείξει πως το να είσαι άνθρωπος και το να ενεργείς ανθρώπινα, δεν συμβαδίζουν πάντα.
Angeles Times (Carina Chocano)

INFO: Η πρώτη παρουσίαση της ταινίας στην Ελλάδα, έγινε στα πλαίσια του 49ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (2008), αφήνοντας άριστες εντυπώσεις στο κοινό που είχε κατακλύσει την αίθουσα και στις δύο προβολές.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.lettherightoneinmovie.com/


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Στο παγωμένο τοπίο της Σουηδίας του 1982, σε καιρό Ψυχρού Πολέμου, οι άνθρωποι δεν ψάχνουν για ζεστασιά στις ψυχές τους και η μοναξιά τραυματίζει ακόμη και τα παιδιά.
Μέσα σε αυτή την αποξένωση, ο χλωμός από το κρύο και την αδιαφορία των γονιών του Όσκαρ, και η βρυκόλακας Έλι, κινούνται στα πιο εξωπραγματικά μονοπάτια και δίνουν νόημα στην έννοια της συντροφικότητας.

Για το βιβλίο του John Lindqvist, αλλά και την ταινία του Tomas Alfredson, τα παιδιά ανταποκρίνονται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες του μηνύματος και της τρομακτικής ατμόσφαιρας.
Από τη μία, μόνο ένα παιδί θα μπορούσε να δεχτεί άκριτα την διαφορετικότητα σε έναν τόσο μεγάλο βαθμό και να αναπτύξει συναισθήματα αλληλεγγύης, φιλίας, ακόμη και έρωτα με ένα βαμπίρ. Από την άλλη, η παρουσία των παιδιών στα θρίλερ εντείνει το κλίμα αγωνίας και φόβου, ξεκινώντας από το «The Sixth Sense» και το «The Ring», μέχρι το πιο πρόσφατο «El Orfanato».

Σίγουρα δε μιλάμε για ένα θρίλερ του μεγέθους του «Ring» (γιαπωνέζικου ή remake) ή της ευφυΐας του «Saw» (κυρίως το Ι), όμως εδώ πρόκειται για μία άλλη κατηγορία ταινιών τρόμου, με βρυκόλακες, που ειδικά μετά και το «Twilight» θεωρούνται το νέο trend. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα ιδιαίτερα επιμελημένο έργο, από το ατμοσφαιρικό soundtrack μέχρι τη καθηλωτική φωτογραφία.
Η χιονισμένη Σουηδία μοιάζει το ιδανικό μέρος για να φιλοξενήσει την παγωμένη μορφή της Έλι και να κρύψει κάτω από το πυκνό σκοτάδι της την αγάπη μεταξύ δύο τελείως διαφορετικών παιδιών.

Με φόντο το ιδανικά λειτουργικό για την ταινία σκανδιναβικό τοπίο, που προδίδει τη μελαγχολία και τις δύσκολες κοινωνικές συνθήκες, τη μυρωδιά του θανάτου, που μόνο από την όψη της Έλι μπορεί να φτάσει στα ρουθούνια μας, γεννιέται και αναπτύσσεται μία απόκοσμη αλλά και ανθρώπινη ιστορία αγάπης, με αισιόδοξο μήνυμα, που θα κερδίσει αμέσως τους λάτρεις του είδους και όχι μόνο.

Άντυ Δημοπούλου
της Άντυ Δημοπούλουandy.dimopoulou@myfilm.gr


Έτοιμη για αμερικάνικο remake αυτή η σουηδική παραγωγή είναι ίσως η ομορφότερη ταινία που θα δείτε φέτος. Ατμοσφαιρική μεταφορά του bestseller του συγγραφέα John Lindqvist συνδυάζει αριστοτεχνικά φαντασία, love story και βρυκόλακες σε φρέσκια προσέγγιση στο είδος που κάνει blockbusters σαν το “Twilight” να φαίνονται ερασιτεχνικές ασκήσεις. Η ιστορία διαδραματίζεται σε προάστειο της Στοκχόλμης το 1982 και περιστρέφεται γύρω από τη σχέση ανάμεσα σε δύο παιδιά, τον ανδρόγυνο Οscar και την απόκοσμη Eli. Ο σκηνοθέτης χρησιμοποιεί το αντιθετικό τους look σε συνδυασμό με το σκανδιναβικό λευκό της μέρας και το παγωμένο σκοτάδι στην πιο εντυπωσιακή φωτογραφία που έχω δει εδώ και καιρό και με τη βοήθεια ενός έξυπνου soundtrack καταφέρνει να μεταδώσει μελαγχολία, τρυφερότητα αλλά και πραγματικό τρόμο, με τρόπο που πραγματικά δεν περιμένετε...


του Μιχάλη Κωνσταντέλληmike.konstantellis@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Το είδος του θρίλερ έχει, πλέον, αλλάξει στο νέο αιώνα. Έχει γίνει πεσιμιστικό, βρώμικο, με συναίσθημα και τρυφερότητα. Το αίμα δεν ξεχειλίζει. Δεν στάζει από παντού. Υπάρχει όσο χρειάζεται, εάν χρειάζεται. Ο τρόμος περιορίζεται και παρέχεται με φειδώ.

Μεταφέρεται στις νεαρές ηλικίες, όχι ότι αυτό δεν γινόταν παλαιότερα, αλλά τώρα τα παιδιά δεν είναι χαζό-χαρούμενα. Είναι λυπημένα, καταπιεσμένα από την κοινωνία και βομβαρδισμένα από τον “φασισμό” των νέων τεχνολογιών. Στρέφονται σε άλλου είδους διασκεδάσεις, όχι από άγνοια αλλά επειδή το θέλουν. Πλέον δεν φοβούνται τον τρόμο, τους αρέσει, ξεφεύγουν από την πραγματικότητα. Όπως και τα βαμπίρ δεν είναι ψυχρά.

Το “Άσε το κακό να μπει”, σουηδικής προελεύσεως, ακολουθεί το δρόμο που χάραξε το “Λυκόφως”, με πιο χαμηλό προφίλ όμως. Είναι ταινία φεστιβαλική (άλλωστε έχει μαζέψει 41 βραβεία παγκοσμίως!), κι ειδικού κοινού. Ταινία με ποιότητα. Άρτια τεχνικά, καλλιτεχνικά, ερμηνευτικά. Δεν είναι λαϊκή. Αλλά απευθύνεται σε όλους...


του Νέστορα Πουλάκου nestoras.poulakos@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video Flash Video Trailer
Type: Flash

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 19/3/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
lettherightonein_01.jpg
lettherightonein_02.jpg
lettherightonein_03.jpg
lettherightonein_04.jpg
lettherightonein_05.jpg
lettherightonein_06.jpg
lettherightonein_07.jpg
lettherightonein_08.jpg
lettherightonein_09.jpg
lettherightonein_10.jpg
lettherightonein_11.jpg
lettherightonein_12.jpg
lettherightonein_13.jpg
lettherightonein_14.jpg
lettherightonein_15.jpg
lettherightonein_16.jpg
lettherightonein_17.jpg
lettherightonein_18.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Kare Hedebrant ... Oskar
    Lina Leandersson ... Eli
    Per Ragnar ... Hakan
    Henrik Dahl ... Erik
    Karin Bergquist ... Yvonne
    Peter Carlberg ... Lacke
    Ika Nord ... Virginia
    Mikael Rahm ... Jocke
    Karl-Robert Lindgren ... Gosta (as Karl Robert Lindgren)
    Anders T. Peedu ... Morgan (as Anders Peedu)
    Pale Olofsson ... Larry (as Paul Olofsson)
    Cayetano Ruiz ... Magister Avila
    Patrik Rydmark ... Conny
    Johan Somnes ... Andreas
    Mikael Erhardsson ... Martin
    Rasmus Luthander ... Jimmy
    Soren Kallstigen ... Janne - Eriks kompis
    Malin Cederblad ... Sjukhusreceptionist (as Malin Cederbladh)
    Lena Nilsson ... Hakans sjukskoterska
    Berndt Ostman ... Virginias sjukskoterska (as Bernt Ostman)
    Kajsa Linderholm ... Larerinnan
    Adam Stone ... Polis i klassen
    Jonas Kruse ... Polis pa sjukhus
    Ingemar Raukola ... Vaktmastaren
    Kent Rishaug ... Kioskagaren
    Linus Hannu ... Pojke som dodas
    Thomas Ljungman ... Ung man 1 (as Tom Ljungman)
    Fredrik Ramel ... Ung man 2
    Christoffer Bohlin ... Matte - upphangd pojke
    Julia Nilsson ... Tonarstjej 1
    Elin Almen ... Tonarstjej 2
    Bengt Bylund ... Nyhetsupplasare radio (voice)

Σκηνοθεσία
Tomas Alfredson


Σενάριο
John Ajvide Lindqvist

Παραγωγοί
Carl Molinder
John Nordling

Μουσική
Johan Soderqvist

Φωτογραφία
Hoyte Van Hoytema

Μοντάζ
Tomas Alfredson
Daniel Jonsater


Casting
Anna Zackrisson

Σχεδιασμός Παραγωγής
Eva Noren

Κοστούμια
Maria Strid

Μακιγιάζ
Maria Strid

Διεύθυνση Παραγωγής
Katharina Berggren
Mia Eriksson-Degerlund
Suzanne Hamilton
Sofia Lindberg
Emi Lofgren
Anna Nilsson
Fredrik Sidevarn


Βοηθός Σκηνοθέτη
Anna Zackrisson

Χρονολογία παραγωγής
2008

Χώρα παραγωγής
ΣΟΥΗΔΙΑ

Γλώσσα
ΣΟΥΗΔΕΖΙΚΑ

Διάρκεια
114'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35:1

Είδος ταινίας
ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ, ΤΡΟΜΟΥ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ, ΘΡΙΛΕΡ

Διανομή
SEVEN FILMS (Ελλάδα) (2009)

Bolero Film (2008) (Italy) (theatrical)
Cinema Delicatessen (2009) (Netherlands) (theatrical)
Living Colour Entertainment (2009) (Netherlands) (DVD)
MFA Filmdistribution (2008) (Germany) (theatrical)
Magnet Releasing (2008) (USA) (theatrical) (subtitled)
Magnet Releasing (2008) (USA) (all media)
Magnolia Pictures (2008) (USA) (all media)
Rialto Entertainment (2008) (Australia) (theatrical)
Sandrew Metronome Distribution Sverige AB (2008) (Sweden) (theatrical)
Sandrew Metronome Distribution (2008) (Finland) (all media)
Sandrew Metronome Distribution (2008) (non-USA) (all media)

Καταλληλότητα
Sweden:15 | USA:R | Finland:K-15 | South Korea:15 | Canada:14A (British Columbia/Ontario) | Germany:16 | Denmark:15 | Norway:15 | New Zealand:R16 | Australia:MA | Singapore:NC-16

Εταιρείες Παραγωγής
EFTI
Chimney Pot, The (co-production)
Fido Film AB (co-production)
Filmpool Nord (co-production)
Ljudligan (co-production)
Sandrew Metronome Distribution Sverige AB (co-production)
Sveriges Television (SVT) (co-production)
WAG (co-production)


Ήχος
DTS | Dolby Digital

Ειδικά Εφέ
Chimneypot, The (digital visual effects)
Fido Film AB (digital visual effects)
Panorama film & teatereffekter


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.5
Αριθμός Ψήφων: 6


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΘρίλερΤρόμουΔραματικήΦαντασίας


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails