Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
. Παίζοντας Με Τη Φωτιά
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: sav3003's Profile sav3003
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9732

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 149
Μέλη: 1
Σύνολο: 150

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΑΠΛΩΣ ΔΕ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ του Κεν Κουάπις (HE'S JUST NOT THAT INTO YOU)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 19 Νοέ. 2008 @ 00:36:15 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

ΑΠΛΩΣ ΔΕ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ
HE’S JUST NOT THAT INTO YOU

του Κεν Κουάπις
με τους Τζένιφερ Άνιστον, Σκάρλετ Γιόχανσον, Τζένιφερ Κόνελι, Ντρου Μπάριμορ, Μπεν Άφλεκ

Υπόθεση: Βασισμένο στο δημοφιλές bestseller των σεναριογράφων του “Sex and the City” Γκρεγκ Μπέρεντ και Λιζ Τουτσίλο, το “Απλώς Δεν Σε Γουστάρει” μας μεταφέρει στη Βαλτιμόρη όπου μια ομάδα 20άρηδων και 30άρηδων διερευνούν τη «φύση» των σχέσεων: από τα αβαθή νερά του πρώτου ραντεβού μέχρι τα βαθιά, θολά νερά του έγγαμου βίου, αναζητούν τρόπους για να ερμηνεύσουν τις αντιδράσεις του αντίθετου φύλου... ελπίζοντας να αποτελέσουν την εξαίρεση στον κανόνα.

Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Το καστ της ταινίας απαρτίζεται από αστέρες μεγάλου μεγέθους μεταξύ των οποίων ο βραβευμένος με Όσκαρ Μπεν Άφλεκ, στον ρόλο του Νιλ, η Τζένιφερ Άνιστον, στο ρόλο της Μπεθ, η Ντρου Μπάριμορ, στο ρόλο της Μέρι, η βραβευμένη με Όσκαρ Τζένιφερ Κόνελι, στο ρόλο της Τζανίν, ο Κέβιν Κόνολι, στο ρόλο του Κόνορ, ο Μπράντλεϊ Κούπερ, στο ρόλο του Μπεν, η Τζίνιφερ Γκούντγουιν, στο ρόλο της Τζίτζι, η Σκάρλετ Γιοχάνσον, στο ρόλο της Άννα, ο Κρις Κριστόφερσον, στο ρόλο του Κεν και ο Τζάστιν Λονγκ, στο ρόλο του Άλεξ.

Σκηνοθέτης της ταινίας είναι ο Κεν Κουάπις, ενώ το σενάριο – που βασίζεται στο βιβλίο των Γκρεγκ Μπέρεντ και Λιζ Τουτσίλο – υπογράφουν η Άμπι Κον και ο Μαρκ Σίλβερσταϊν.

ΤΖΙΤΖΙ
Μπορεί να μου τηλεφώνησε και να μην πήρα το μήνυμα. Ή μπορεί να έχασε το τηλέφωνό μου, ή να λείπει, ή να τον χτύπησε αμάξι, ή να πέθανε η γιαγιά του.

ΑΛΕΞ
Ή μπορεί πολύ απλά να μην σου τηλεφώνησε επειδή δε γουστάρει να σε ξαναδεί.

Αν έχετε καθίσει με τις ώρες πάνω από το τηλέφωνο να αναρωτιέστε γιατί είπε ότι θα σας τηλεφωνήσει αφού δεν πρόκειται να το κάνει, ή αν δεν μπορείτε να καταλάβετε για ποιο λόγο δεν θέλει να κοιμάστε πια μαζί ή γιατί η σχέση σας δεν προχωράει στο επόμενο στάδιο, τότε πολύ απλά... ο κύριος (ή η κυρία) απλώς δεν σας γουστάρει.
“Είναι ίσως η πρώτη κινηματογραφική ταινία που έχει εμπνευστεί από ατάκα τηλεοπτικής σειράς,” παρατηρεί ο σκηνοθέτης Κεν Κουάπις.
Στην πραγματικότητα, η συγκεκριμένη ατάκα ενέπνευσε τους σεναριογράφους του “Sex and the City” Γκρεγκ Μπέρεντ και Λιζ Τουτσίλο να γράψουν το Απλώς Δεν Σε Γουστάρει, που έμελλε να γίνει bestseller.
“Δεν είχα πρόθεση να γράψω ένα βιβλίο που να μιλάει για σχέσεις,” εξηγεί ο Μπέρεντ, ο οποίος όχι μόνο έκανε τη φράση πολύ επιτυχημένο βιβλίο, αλλά παρουσίασε κι ένα talk-show για άτυχους στον έρωτα. “Όλα ξεκίνησαν από ένα σχόλιο που έκανα σε μια φίλη την ώρα που τρώγαμε. Είναι λογικό. Όταν ένας τύπος δεν τηλεφωνεί σε μια γυναίκα σημαίνει ότι δεν του αρέσει.”
“Πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ εκείνο το επεισόδιο του ‘Sex and the City,’” λέει η παραγωγός Νάνσι Τζούβονεν. “Μετά ανακάλυψα το βιβλίο και πραγματικά ταυτίστηκα με την ιδέα ότι πρέπει να είσαι ρεαλιστής σε ό,τι αφορά τα ραντεβού και τις σχέσεις. Συνειδητοποίησα ότι βρίσκουμε πάρα πολλές δικαιολογίες είτε για τον εαυτό μας είτε για φίλες ή φίλους μας όταν δεν μας κάνουν εκείνο το τηλεφώνημα ή εκείνη την πρόταση που τόσο πολύ θέλουμε.” Και οι σκέψεις της έγιναν πολύ γρήγορα ταινία. “Είχα τόσες ιδέες για το πώς να κάνω ταινία αυτό το 'Δεν σε γουστάρει' χωρίς καν να ακουστεί αυτή η ατάκα. Τότε συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να την κάνω αυτή την ταινία.”
Εκείνη την εποχή δεν μπορούσε καν να φανταστεί ότι το επιτελείο θα απαρτιζόταν από μεγάλους αστέρες όπως ο Μπεν Άφλεκ, η Τζένιφερ Άνιστον, η Ντρου Μπάριμορ, η Τζένιφερ Κόνελι, ο Κέβιν Κόνολι, ο Μπράντλεϊ Κούπερ, η Τζίνιφερ Γκούντγουιν, η Σκάρλετ Γιόχανσον, ο Κρις Κριστόφερσον και ο Τζάστιν Λονγκ.
Πρώτα όμως, χρειαζόταν ένα σενάριο.
Η Τζούβονεν λέει ότι το αρχικό υλικό δεν προσφερόταν για σενάριο. “Ως επί το πλείστον οι διάλογοι στο βιβλίο ήταν τύπου, ‘Καταλαβαίνω τι λες, Γκρεγκ, αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι ο τύπος έχασε το τηλέφωνό μου, γιατί όταν ήμασταν στον μπαρ, το έβλεπα ότι του άρεσα.’ Και η απάντηση του Γκρεγκ κυμαινόταν σε ένα πλαίσιο τύπου ‘Καλή μου, δεν του άρεσες, βρες κάποιον που να του αρέσεις.’ Δεν υπήρχε ένα κανονικό story που μπορούσες να ακολουθήσεις.” Το πρόβλημα αυτό ξεπεράστηκε όταν ζήτησε τη βοήθεια των σεναριογράφων Άμπι Κον και Μαρκ Σίλβερσταϊν, με τους οποίους είχε συνεργαστεί πριν χρόνια στην επιτυχημένη κωμωδία “Never Been Kissed.”
“Νομίζω ότι είχε έρθει η ώρα να ξαναμαζευτεί η "συμμορία". Όλοι μας ήμασταν κατά δέκα χρόνια μεγαλύτεροι, πιο δυναμικοί, κατά τι πιο έξυπνοι και με περισσότερη εμπειρία στο θέμα των σχέσεων. Ξεκινήσαμε λοιπόν συζητώντας και διανθίζοντας τις δικές μας σχέσεις και τις σχέσεις των φίλων μας. Πιστεύω ότι αυτοί οι δύο είναι οι κορυφαίοι σεναριογράφοι της πόλης και το απόλαυσα πραγματικά.”
Η Κον συνεχίζει. “Είδαμε τους τίτλους των κεφαλαίων: Απλώς δεν σε γουστάρει αν δεν σου τηλεφωνήσει, ...αν κοιμάται με κάποια άλλη, ...αν δεν σε παντρεύεται, και ούτω κάθ' εξής. Ουσιαστικά η μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης ήταν αυτοί οι τίτλοι, καθώς το βιβλίο δεν είχε ούτε απτούς χαρακτήρες ούτε πλοκή. Για εμάς κάθε τίτλος κεφαλαίου αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για μια ξεχωριστή ιστορία. Μ' αυτό ως σημείο εκκίνησης, καταφέραμε να γράψουμε το σενάριο της ταινίας.”
Οι Κον και Σίλβερσταϊν άφησαν τον τίτλο να είναι ο οδηγός τους κατά τη διάρκεια της συγγραφής του σεναρίου. “Όταν ένας τύπος συμπεριφέρεται σαν να μην του αρέσεις, τότε δεν του αρέσεις,” λέει ο Σίλβερτσαϊν. “Απλά συνοψίζει το προφανές. Η συμβουλή του Γκρεγκ στο βιβλίο είναι ότι δεν πρέπει να αναζητάς το γιατί, απλά να δέχεσαι το αποτέλεσμα.”
Η Κον προσθέτει, “Τείνουμε να υπερ-αναλύουμε ό,τι συμβαίνει σε μια σχέση. Έτσι ενώ μπορεί να έχεις μιλήσει με έναν τύπο το πολύ 45 δευτερόλεπτα, η ανάλυση αυτής της συζήτησης μπορεί να κρατήσει τέσσερις ή πέντε ώρες. Ουσιαστικά αυτό κάναμε με την Τζίτζι, την Τζανίν και την Μπεθ – πρόκειται για τρεις γυναίκες που εργάζονται μαζί, σε ένα γραφείο. Αντί να δουλεύουν "αναλύουν" ένα μήνυμα ή αποφασίζουν τι θα πουν στο επόμενο μήνυμα κλπ. Και δείχνει πολύ αληθινό αυτό.”
Τη σκηνοθεσία της ταινίας, η Τζουβόνεν την ανέθεσε στον ειδικό πολυμελών καστ Κεν Κουάπις, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία σε "γυναικοκρατούμενες" ιστορίες με περίπλοκες σχέσεις (να θυμίσουμε απλά την ταινία “The Sisterhood of the Traveling Pants,”) και έχει αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές για το τηλεοπτικό “The Office.” Μόλις είδε το υλικό, δέχτηκε αμέσως.
“Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι τόσο δημοφιλές επειδή σε κάνει να ταυτίζεσαι 100% με αυτά που διηγείται,” λέει ο Κουάπις. “Έτσι ήταν και το σενάριο. Το διάβασα και αμέσως ξετρελάθηκα. Από την πρώτη στιγμή με εντυπωσίασε το γεγονός ότι μπορούσα να ταυτιστώ και με τους εννέα πρωταγωνιστές – και με τις πέντε γυναίκες και με τους τέσσερις άνδρες. Πρόκειται για μια πολύ αστεία ιστορία, τα κωμικά στοιχεία της οποίας προκύπτουν από τη συμπεριφορά των πρωταγωνιστών της. Μια συμπεριφορά αληθινή, που συχνά τους φέρνει σε δύσκολη θέση και αμηχανία... Έβλεπα πράγμα που έχω κάνει κι εγώ και αμέσως σκέφτηκα ότι η αντίδραση του κοινού θα είναι, ‘Αυτός ή αυτή είμαι εγώ!’
“Με τη Νάνσι τα πήγαμε καλά από την πρώτη κιόλας στιγμή,” θυμάται ο Κουάπις. “Και οι δύο ξέραμε ότι θέλαμε να κάνουμε μια ταινία που δεν θα είχε καλούς ή κακούς. Θα είχε απλά ανθρώπους που κάνουν κάποιες επιλογές. Και οι δύο νιώθαμε ότι η ταινία έπρεπε να είναι ένα σημείο εκκίνησης συζητήσεων σχετικά με τις επιλογές που κάνουν οι ήρωες της ιστορίας, υπό την έννοια ότι μπορεί το κοινό να διαφωνήσει με την επιλογή που θα κάνει κάποιος, αλλά καταλαβαίνει απόλυτα γιατί την έκανε. Η δική μας αποστολή ήταν να παρουσιάσουμε τους πρωταγωνιστές της ιστορίας με έναν τέτοιο τρόπο που να μην επιτρέψει στον θεατή να τους κρίνει.”
“Η ταινία ουσιαστικά πραγματεύεται τον τρόπο που παρερμηνεύουμε τα μηνύματα που παίρνουμε από τον άλλο,” λέει ο Κουάπις. “Υπάρχουν πολλοί άντρες που μαραζώνουν και που έχουν δεχτεί απόρριψη από τις γυναίκες όπως και πολλές γυναίκες που έχουν γνωρίσει την απόρριψη από τους άντρες. Τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες στην συγκεκριμένη ταινία, είναι εξίσου προβληματισμένοι. Οι άντρες κάνουν εξίσου πολλά λάθη με τις γυναίκες. Υπάρχει μια εξαιρετική ισότητα στον τρόπο που έχουμε διαχειριστεί τους ήρωες της ιστορίας.”

ΜΕΡΙ
Έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ο κόσμος έχει πάψει να γνωρίζει τον άλλο διά ζώσης. Αν θέλω να γίνω πιο θελκτική στο αντίθετο φύλο, δεν αλλάζω κούρεμα – αλλάζω το προφίλ μου. Έτσι γίνεται πια.

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους σεναριογράφους ήταν να δημιουργήσουν χαρακτήρες που να ταιριάζουν με τους τίτλους των κεφαλαίων του βιβλίου και να συνδέσουν με κάποιο τρόπο τις ιστορίες τους.
“Ο Α βγαίνει με την Β. Η Β ενδιαφέρεται για τον Α, αλλά ο Α στην πραγματικότητα ενδιαφέρεται για την Γ. Η Γ από την άλλη βγαίνει με τον Δ. Ο Δ είναι παντρεμένος με την Ε. Η Ε δουλεύει με τον Ζ. Και ούτω καθ' εξής. Αυτή είναι ουσιαστικά η κεντρική ιδέα της ιστορίας,” εξηγεί ο σκηνοθέτης Κεν Κουάπις.
Ο Μαρκ Σίλβερσταϊν λέει “Φτιάξαμε ένα διάγραμμα το οποίο ξεκινούσε με την Τζίτζι και τον Κόνορ.”
“Όλα ξεκινούν στο πρώτο τους ραντεβού,” προσθέτει η Άμπι Κον. Αυτό το ένα ζευγάρι όμως, εξελίσσεται σε εννέα διαφορετικές ιστορίες που όλες συνδέονται μεταξύ τους.
“Σε κάθε ρομαντική κομεντί, η πρώτη σου δουλειά είναι να βρεις δύο πρωταγωνιστές που να έχουν απίστευτη χημεία μεταξύ τους,” εξηγεί ο Κουάπις. “Στη συγκεκριμένη περίπτωση έπρεπε να βρούμε αρκετούς ηθοποιούς που να έχουν διαφορετική χημεία με κάθε έναν από τους υπόλοιπους. Ήταν ένα καλό τεστ. Θέλεις να έχεις ποικιλία αλλά ταυτόχρονα πρέπει με κάποιο τρόπο οι ήρωες σου να ταιριάζουν, να υπάρχει μια συνέπεια μεταξύ τους.”

Αν δεν σου τηλεφωνεί...

Η Τζίνιφερ Γκούντγουιν ενσαρκώνει την Τζίτζι, τον καταλύτη της όλης ιστορίας.
“Μου άρεσε πολύ η όλη σύλληψη,” λέει η Γκούντγουιν. “Μιλάει για πραγματικά συναισθήματα, για τον τρόπο που πραγματικά νιώθουν δύο άνθρωποι και αν αυτό το ενσωματώναμε στη ζωή μας, θα μπορούσε να μας οδηγήσει σε πιο ουσιαστικές σχέσεις.”
Η παραγωγός Τζούβονεν ήξερε ότι ο ρόλος της Τζίτζι ήταν καίριας σημασίας. “Η Τζίτζι είναι η κοπέλα με την ευαίσθητη καρδιά, η κοπέλα που αντιπροσωπεύει αυτό που υπήρξαμε όλοι κάποτε και ίσως είμαστε ακόμα,” εξηγεί η Τζούβονεν. “Κάποιοι από εμάς τα πήγαν καλύτερα, κάποιοι υπήρξαν πιο ψύχραιμοι και πιο κουλ από εκείνη, ενώ κάποιοι άλλοι ήταν σε χειρότερη κατάσταση. Το θέμα είναι ότι η Τζίτζι αναζητά έναν σύντροφο. Γι'αυτό λοιπόν, πιστεύει ότι αξίζει τον κόπο να τηλεφωνήσει και να ξανατηλεφωνήσει στον άλλο αν δεν της τηλεφωνήσει αυτός, ή να βγει βόλτα με το αυτοκίνητο, ελπίζοντας να συναντήσει τυχαία κάποιον. Μπορεί κατά καιρούς να φέρνει σε δύσκολη θέση κάποιους, αλλά κυνηγά με τόση ειλικρίνεια και τιμιότητα αυτό που θέλει που δεν μπορείς να την κρίνεις. Η Τζίνιφερ ήταν ιδανική για τον ρόλο αυτό. Είναι πολύ έξυπνη αλλά και υπέροχα αφελής. Είναι αυτό που λέμε το καλό κορίτσι.”
Η Γκούντγουιν λέει ότι ταυτίστηκε με την ειλικρίνεια του ρόλου. “Ερωτεύτηκα παράφορα την Τζίτζι και τη βρήκα πραγματικά αξιολάτρευτη,” λέει με ενθουσιασμό η ηθοποιός. “Η Τζίτζι ανυπομονεί να βρει την αδελφή-ψυχή της, να παντρευτεί και να ζήσει για πάντα ευτυχισμένη. Δυστυχώς όμως, δεν έχει καμία επίγνωση της πραγματικότητας των σχέσεων. Έχει μάθει όλα τα λάθος σημάδια τα οποία υπεραναλύει και της γίνονται εμμονή. Όταν αποφασίσει κάτι, θα το κάνει και θα το ακολουθήσει για όσο τραβήξει, σωστό ή λάθος. Προσαρμόζεται πολύ εύκολα σε ό,τι της συμβαίνει.”
Στο επιτελείο των ηθοποιών βρίσκουμε και τον Κέβιν Κόνολι στον ρόλο του Κόνορ, ο οποίος μαζί με την Τζίτζι αποτελούν τον κινητήριο μοχλό της ιστορίας με το πρώτο τους ραντεβού. “Είναι ένας νέος και ανερχόμενος κτηματομεσίτης. Έχει μια καλή δουλειά αλλά ακόμα ψάχνει τον δρόμο του,” δηλώνει ο ηθοποιός.
Εν αγνοία της Τζίτζι, ο Κόνορ σκέφτεται κάποια άλλη. “Είναι τρελά ερωτευμένος με την Άννα, η οποία τον "παίζει". Κάνει πράγματα για να κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον του. Ο τύπος φοράει παρωπίδες και έχει πάθει μάλλον εμμονή μαζί της,” λέει γελώντας ο Κόνολι.
Η Τζούβονεν προσθέτει: “Σε ό,τι αφορά το θέμα της Άννας, δεν θέλαμε ο Κόνορ να είναι το σκυλάκι της. Θέλαμε να είναι ο τύπος που έχει το σχέδιό του.”

Αν δεν κοιμάται μαζί σου…

Δυστυχώς για τον Κόνορ όμως, η Άννα έχει άλλα σχέδια.
Η Σκάρλετ Γιόχανσον που την υποδύεται λέει, “Είναι δασκάλα της γιόγκα, καλλιτέχνης, τραγουδίστρια... Είναι ένα ελεύθερο πνεύμα που πορεύεται στη ζωή κάνοντας αυτό που νιώθει. Με τον Κόνορ τη συνδέει μια σχέση που δεν είναι ακριβώς ερωτική – παρόλο που απολαμβάνει τη συντροφιά του, δεν θέλει να δεσμευτεί. Της αρέσει που υπάρχει στη ζωή της, την κολακεύει, οπότε του δίνει συνέχεια μπερδεμένα μηνύματα τα οποία τον απογοητεύουν πολύ.”
Η Άννα πολύ συχνά ζητά από την φίλη της, Μέρι, συμβουλές που δεν είναι πάντα και οι καλύτερες. Η Ντρου Μπάριμορ, που εκτός από πρωταγωνίστρια συμμετέχει και στην εκτέλεση παραγωγής της ταινίας, ανέλαβε τον ρόλο της διευθύντριας διαφημιστικού τμήματος της τοπικής εφημερίδας. “Ταυτίζομαι με την Μέρι και τις δοκιμασίες και τις ταλαιπωρίες που ζει στην προσπάθειά της να βρει τον κατάλληλο,” λέει η Μπάριμορ. “Μου άρεσε πάρα πολύ το γεγονός ότι όλοι οι φίλοι της προσπαθούν να ακολουθήσουν τη δική της μοντέρνα, συχνά μη ρομαντική, τεχνολογική προσέγγιση στον έρωτα. Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που περιμέναμε μήνες ολόκληρους για να λάβουμε ένα γράμμα. Πλέον ζούμε σε μια εποχή που όλα γίνονται στη στιγμή.”
Ο Κουάπις συμπληρώνει, “Η Μέρι, η ηρωίδα που υποδύεται η Ντρου Μπάριμορ, θέλει πάρα πολύ να βρει έναν σύντροφο, αλλά μάλλον έχει πέσει θύμα της τεχνολογίας. Έχει πέσει θύμα των γραπτών μηνυμάτων, του διαδικτύου, του τηλεφωνητή. Έχει πέσει θύμα των πάντων, όπως λέει και η ίδια. Έχει φάει απόρριψη σε όλα τα διαθέσιμα portal.”

Αν δεν σε παντρεύεται…

Αν η Μέρι και η Άννα αντιπροσωπεύουν αυτούς που ακόμα αναζητούν τον έρωτα, η Μπεθ και ο Νιλ αντιπροσωπεύουν αυτούς που τον βρήκαν... αλλά δεν είναι σίγουροι αν αυτό και μόνο αρκεί. Ο Μπεν Άφλεκ υποδύεται τον Νιλ, έναν φωτογράφο που είναι χρόνια ζευγάρι με την Μπεθ (Τζένιφερ Άνιστον).
“Ο Νιλ είναι πολύ ενδιαφέρον χαρακτήρας” λέει η Τζούβονεν. “Είναι ένας άνθρωπος που ενώ υποθέτεις με σιγουριά κάτι γι'αυτόν, μπορεί να σου το ανατρέψει κάνοντας το εντελώς αντίθετο. Ο Νιλ δεν πιστεύει στην ιδέα του γάμου. Είναι φωτογράφος, είναι με τη φίλη του πάνω από επτά χρόνια, την αγαπάει και περνάει καλά μαζί της, αλλά πιστεύει ότι μετά τον γάμο όλα αλλάζουν. Ο Μπεν είναι ένας απίστευτα γοητευτικός, εύκολος και έξυπνος άνθρωπος. Έτσι ακριβώς θέλαμε να είναι και ο Νιλ. Να έχει καλλιτεχνική φύση αλλά ταυτόχρονα να είναι και ένας πάρα πολύ έξυπνος και γοητευτικός τύπος.”
“Η Μπεθ και ο Νιλ είναι μαζί επτά χρόνια,” λέει η Άνιστον. “Αυτός είναι απόλυτα ικανοποιημένος που δεν έχουν παντρευτεί, δεν πιστεύει στην ιδέα του γάμου και δεν καταλαβαίνει γιατί πρέπει να παντρευτούν. Εκείνη όμως, θέλει να παντρευτεί και αρχίζει να νιώθει ότι έχει πιαστεί κορόιδο.”

Αν κοιμάται με κάποια άλλη…

Στην επαγγελματική τους ζωή, η Μπεθ και η Τζίτζι εργάζονται στο τμήμα Marketing μιας εταιρείας μπαχαρικών με την Τζανίν, η οποία είναι παντρεμένη με τον Μπεν, ανακαινίζει το σπίτι της και πασχίζει να κάνει παιδιά.
“Η Τζανίν ανακαινίζει το σπίτι,” τονίζει ο Κουάπις, “αλλά αυτό που νομίζω ότι θέλει πραγματικά είναι να ανακαινίσει τη σχέση τους.”
“Η Τζανίν είναι κατά κάποιο τρόπο της παλιάς σχολής,” λέει η Τζένιφερ Κόνελι που την υποδύεται. “Σιχαίνεται τα ψέματα, οπότε γι'αυτήν είναι πάρα πολύ σημαντικό να είναι με έναν έντιμο και ειλικρινή άνθρωπο. Με έναν άνθρωπο που μπορεί να εμπιστευτεί. Της αρέσει η ιδέα του γάμου. Με τον Μπεν γνωρίζονταν πάρα πολύ καιρό. Ήταν κολλητοί και μετά παντρεύτηκαν. Λίγο καιρό μετά το γάμο όμως, τα πάντα αρχίζουν να μπαίνουν σε μια ρουτίνα και να γίνονται από συνήθεια. Έτσι αυτή τη στιγμή η σχέση τους έχει βαλτώσει.”
Στον ρόλο του Μπεν βρίσκουμε τον Μπράντλεϊ Κούπερ.
“Ήθελα πολύ να υποδυθώ τον Μπεν. Είναι ένας μπερδεμένος χαρακτήρας που έχει παραλύσει από τους φόβους του,” εξηγεί ο Κούπερ. “Είναι δικηγόρος και έχει παντρευτεί την Τζανίν, με την οποία είναι μαζί από το σχολείο. Ζει τη ζωή του μάλλον παθητικά, δεχόμενος ό,τι συμβαίνει χωρίς να μπορεί να ορθώσει το ανάστημά του στον γάμο του. Κάποια στιγμή, γνωρίζει μια κοπέλα την οποία δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του. Αυτό που μου άρεσε ήταν ότι πρόκειται για μια πολύ ειλικρινή απεικόνιση των σχέσεων, αυτού που θέλουμε πραγματικά και αυτού που τελικά κάνουμε, χωρίς να χρυσώνουμε το χάπι.”

…τότε απλώς δεν σε γουστάρει.

Σε ό,τι αφορά τις γυναίκες, ο Άλεξ (Τζάστιν Λονγκ) δεν χρυσώνει το χάπι για τίποτα.
“Ο Άλεξ είναι η φωνή του βιβλίου,” λέει ο σκηνοθέτης.
“Ο ήρωας που ενσαρκώνω είναι αυτός που ουσιαστικά δίνει συμβουλές,” προσθέτει ο Λονγκ. “Είναι ένας πολύ ειλικρινής τύπος, πολύ δυναμικός που λέει αυτό που πιστεύει. Καταλαβαίνει τι γίνεται. Καταλαβαίνει τις γυναίκες γιατί ναι μεν έχει αντιμετωπίσει και αυτός τις δυσκολίες του με γυναίκες στο παρελθόν,” συμπληρώνει γελώντας ο ηθοποιός, “αλλά δεν επένδυσε συναισθηματικά σε καμία. Έτσι όταν γνωρίζει την Τζίτζι, η οποία χρειάζεται τη συμβουλή του – ή τουλάχιστον έτσι νομίζει αυτός – ξεκινούν μια σχέση τύπου "Ωραία μου Κυρία", όπου ο Άλεξ είναι ο Χένρι Χίγκινς και η Τζίτζι η δική του Ελάιζα Ντουλίτλ. Προσπαθεί να την κάνει να καταλάβει ότι οι άντρες δεν είναι και τόσο σύνθετα πλάσματα. Ότι όταν ένας άντρας δεν σου τηλεφωνεί δεν σημαίνει ότι σε αντιπαθεί ή ότι δεν σε θεωρεί γοητευτική. Απλώς δεν σε γουστάρει και πιθανότατα τηλεφωνεί σε κάποια άλλη.”
Ο Κουάπις νιώθει ότι η ομάδα έδεσε πραγματικά με πολύ ρεαλιστικά αποτελέσματα. “Με τόσους διαφορετικούς χαρακτήρες, ελπίζω το κοινό να μπορέσει να βρει διάφορα στοιχεία του χαρακτήρα του. Πιστεύω ότι το εκπληκτικό καστ μας το καταφέρνει αυτό.”
“Όλοι έκαναν εκπληκτική δουλειά. Χωρίς να καταφύγουν σε υπερβολές κατάφεραν να αποδώσουν με εξαιρετική γοητεία το νόημα του βιβλίου” λέει ο συγγραφέας Γκρεγκ Μπέρεντ.

ΜΠΕΘ
Δεν νιώθεις ότι πηγαίνουμε ενάντια στη Φύση με το να μην παντρευόμαστε;

ΝΙΛ
Ενάντια στη Φύση πήγε εκείνη η γάτα που άρχισε να θηλάζει το πιθηκάκι. Εμείς είμαστε απλά δύο άνθρωποι που δεν έχουν παντρευτεί.

Με όλες αυτές τις ιστορίες που συνδέονται μεταξύ τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οι δημιουργοί είχαν στα χέρια τους μια μάλλον μη-παραδοσιακή ρομαντική κομεντί.
“Μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στο ‘Απλώς Δεν Σε Γουστάρει’ και τις περισσότερες ρομαντικές κομεντί είναι ότι σε αυτές συνήθως υπάρχει ένας άντρας, μια γυναίκα και το ερώτημα δεν είναι το αν θα καταλήξουν μαζί, αλλά το πώς,” εξηγεί ο Κουάπις. “Στη δική μας ταινία, υπάρχουν εννέα διαφορετικοί χαρακτήρες και το ερώτημα είναι, ‘Θα σμίξει κανένας απ'αυτούς με κάποιον;’”
Για να απαντηθεί αυτό το ερώτημα πρέπει να καταλάβουμε ένα από τα πιο λεπτά κεντρικά νοήματα τόσο του βιβλίου όσο και της ταινίας: τον κανόνα ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις.
“Αν ένας άντρας δεν σου τηλεφωνήσει μία, δύο, τρεις φορές, τότε ο κανόνας λέει ότι δεν θέλει να σου τηλεφωνήσει,” εξηγεί ο Κουάπις. “Η εξαίρεση είναι ότι δεν σου τηλεφωνεί επειδή έχει πέσει άρρωστος με αφθώδη πυρετό, έχει παραλύσει και δεν μπορεί καν να σηκώσει το ακουστικό. Αυτά τα πράγματα είναι πολύ σπάνιες εξαιρέσεις. Ο κανόνας λέει πως όταν ένας τύπος φέρεται σαν να μην ενδιαφέρεται, φέρεται έτσι επειδή πραγματικά δεν ενδιαφέρεται. Η Τζίτζι όμως, έχει πιαστεί από την ελπίδα ότι σε εκείνη μπορεί να τύχει η εξαίρεση.”
Η Τζούβονεν συνεχίζει, “Ένα από τα βασικότερα μηνύματα που θέλαμε να περάσουμε είναι ότι κάθε γυναίκα πιστεύει ότι αποτελεί την εξαίρεση του κανόνα. Πιστεύει 'Εγώ είμαι διαφορετική.' Τις περισσότερες φορές όμως, δεν ισχύει αυτό.”
Η παραγωγός χαμογελάει. “Όλες μας αποτελούμε την εξαίρεση για κάποιον, αλλά όχι για όλους. Η Τζίτζι αναζητώντας τον έρωτα, ουσιαστικά περιορίζει το πεδίο ελπίζοντας να βρει τον κατάλληλο και να αποτελέσει τη δική του εξαίρεση. Κάποια στιγμή, θα γίνει αυτό, όταν θα βρεις τον κατάλληλο άνθρωπο – κάποιον που εσύ θα αποτελείς εξαίρεση γι'αυτόν και αυτός ή αυτή εξαίρεση για σένα. Πρέπει όμως να ξεκινάς πιστεύοντας ότι εμπίπτεις στον κανόνα.”
Ο σκηνοθέτης πραγματικά απόλαυσε τους διαλόγους της ταινίας. “Όλοι ξέρουμε ταινίες που οι χαρακτήρες ήταν ή μαύρο ή άσπρο και τους αγαπήσαμε. Αγαπάμε να μισούμε έναν κακό και λατρεύουμε να χαιρόμαστε για τον καλό. Η ταινία αυτή δεν είναι έτσι. Είναι μια ταινία που σε βάζει σε πολλά συναισθηματικά γκρίζα. Δεν υπάρχουν εύκολες, προφανείς απαντήσεις σε ό,τι αφορά το θέμα των αντρών και των γυναικών,” λέει ο σκηνοθέτης Κουάπις. “Εγώ απλά ελπίζω βγαίνοντας το κοινό από την αίθουσα να αναρωτιέται για τις επιλογές που έκαναν οι ήρωες της ταινίας. Θα ήθελα πάρα πολύ να νιώσω ότι ο θεατής βγήκε μετά την προβολή για έναν καφέ και διαφώνησε με τους φίλους του γιατί ένας συγκεκριμένος ήρωας έκανε αυτό που έκανε.”
Ο Κουάπις συνεχίζει, “Στη ζωή τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο. Οι άνθρωποι κάνουμε επιλογές τις οποίες μετά μπορεί να μετανιώσουμε. Εμείς αυτό προσπαθήσαμε να δείξουμε και ελπίζουμε κάθε ένας από αυτούς που θα παρακολουθήσουν την ταινία να σχηματίσει τη δική του άποψη.”
“ Στο κοινό όμως, θέλαμε να περάσουμε και ένα άλλο μήνυμα: ότι πάντα υπάρχει ελπίδα. Το πραγματικό μήνυμα της Λιζ και του Γκρεγκ αυτό είναι,” λέει η Τζούβονεν. “Κάποιες φορές είναι καλύτερα να συνεχίζεις τη ζωή σου και να φεύγεις από μία σχέση – αυτό είναι ουσιαστικά το μήνυμα του βιβλίου. Η ατάκα 'Απλώς δεν σε γουστάρει' πρέπει να βοηθήσει τον κόσμο. Δεν θες να είσαι με κάποιον που δεν σε γουστάρει πραγματικά που δεν πιστεύει πραγματικά ότι είσαι υπέροχη ή υπέροχος. Για κάποιον άλλο είσαι.”

Info

• Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ορφέας.
• Την ιδέα για το βιβλίο έδωσε ένα επεισόδιο της σειράς ‘Sex and the City’ με τίτλο ‘Pick-a-Litte, Talk-a-Little’. Στο συγκεκριμένο επεισόδιο, η Μιράντα σχολιάζει στην Κάρι τη συμπεριφορά ενός άντρα, ο οποίος αρνήθηκε να ανέβει στο σπίτι της μετά το ραντεβού τους, με τη δικαιολογία ότι είχε meeting νωρίς το πρωί. Ο τότε αγαπημένος της Κάρι, Μπέργκερ, συμπέρανε ότι: απλώς δε σε γουστάρει, γιατί αν σε γούσταρε, θα ανέβαινε ανεξαρτήτως meeting.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.hesjustnotthatintoyoumovie.com/


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

"Πολιτικώς ορθή" κομεντί στα όρια του αισθηματικού δράματος. Εύπεπτη, ανώδυνη, καθαρή ψυχαγωγία χωρίς τομές και προβληματισμούς. Επίπεδη στα όρια της αστικής αυτοκριτικής για το τι "είχαμε τι χάσαμε" και "πως θα τ' αποκτήσουμε" από μηνύματα επιπέδου γυναικείου κουτσομπολίστικου chat room και τύπου καταχώρησης / ενημέρωσης προφίλ σε myspace και facebook.

Τα θετικά υπερτερούν σε αυτήν την παραγωγή και τα απαριθμώ με συνοπτικές διαδικασίες:

-- σωστό καστ, ωραίες εμφανίσεις, υποκριτική βάση αμερικάνικου προτύπου μεγαλοστούντιο, άψογη, χωρίς εξάρσεις, με λίγα λόγια στα όρια μιας πολύ δημοφιλούς τηλεοπτικής μίνι σειράς.
-- ρεαλισμός καταστάσεων, γενικά σε πείθει το "κλίμα"
-- σφιχτό μοντάζ, απέριττες σκηνές, οικονομία χώρων (θεατρικογενείς χώροι, μα τηλεοπτική λογική στην "κίνηση" μέσα σ΄αυτούς)
-- ταινία ως επί το πλείστον για γυναίκες ή ζευγάρια
-- αξιοπρεπής, στέκεται σε γενικές γραμμές χωρίς να υποτιμά τον θεατή γι΄αυτό που περιγράφει και απεικονίζει αρκετά πικάντικα, μα ρεαλιστικά, χωρίς να προσφέρει κάτι παραπάνω εκτός από 1,5 ευχάριστη κι ανάλαφρη ώρα (αν σας περισσεύει χρόνος, μην τη χάσετε)
-- έξυπνοι διάλογοι, ενδιαφέρον σενάριο (ως ένα σημείο), ίντριγκα με μπρίο
-- σωστά δομημένοι χαρακτήρες, πολλοί κύριοι ρόλοι, ισομερώς και απόλυτα αρμονικά κατανεμημένοι στο βάρος και βάθος του κινηματογραφικού χρόνου
-- υπάρχει καθαρή κλασική αφήγηση με σαφήνεια που δε θα αφήσει κανένα αναπάντητο ερώτημα σε τυχόν απορίες σας !

Αρνητικά

-- Το' χουμε ξαναδεί "το έργο" σε διάφορες παραλλαγές κι από την αμερικάνικη TVούλα
-- Happy End, εντελώς άχαρο και προβλέψιμο

Γενικά η ταινία στις ΗΠΑ, τα πήγε περίφημα (Νο1 στο Box Office) καθώς ενώ δείχνει επιφανειακά τις αισθηματικές σχέσεις (χωρίς να αγγίζει τις κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες της συμβίωσης, εντάξει ο σκοπός δεν είναι να παράξει Δοκίμιο Αισθηματικής Απόγνωσης) καταφέρνει και μιλάει με "λαϊκή " γλώσσα, την καθομιλουμένη του μέσου όρου. Ταινία που κάθε μικροαστός θα τη λατρέψει, αναμφισβήτητα. Περνάς καλά, χωρίς να "βρίζεις" τους συντελεστές στο τέλος, ως "αμερικανιάς", αν και τα γεγονότα στο βασίλειο της Μητρόπολης της Δύσης, μας διαψεύδουν, παρδαλοτυλιγμένα σε "αόρατα" ροζ κουφέτα και αραχνοϋφαντα πέπλα διαδικτυακών συνευρέσεων... Οι υπαινιγμοί έως εδώ, πάμε παρακάτω! Όπως θα καταλάβατε, αν δεν είστε φαν των Γιόχανσον (σαν την αφεντιά μου), Άνιστον, Κόνελι και Άφλεκ, καλύτερα να το ξεχάσετε, μετά την ανάγνωση αυτών των λέξεων... (κάπως η ταινία αυτοκαταστρέφεται με το "σφύριγμα της λήξης", όπως στις "Επικίνδυνες Αποστολές" ακυρώνοντας την ομαλή η επαναφορά σου από το δημιουργικό "κώμα")

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Απλώς... βαριέσαι τη ζωή σου

Καταρχάς μια επισήμανση: αν είστε μεταξύ εκείνων που γκρινιάξανε για τη σχεδόν τρίωρη διάρκεια του «The Curious Case of Benjamin Button», αναλογιζόμενοι ότι βασίζεται σε ένα απλό διήγημα του Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ, ούτε για αστείο μην μπείτε σε αίθουσα που να παίζεται το «She’s Just Not That Into You»! Μιλάμε για μια 130λεπτη(!) ρομαντική κομεντί που βασίζεται στο ομώνυμο best seller, τον τίτλο, αλλά και τη θεματολογία του οποίου οι συγγραφείς του εμπνεύστηκαν από μια... ατάκα που ακούγεται σε ένα επεισόδιο του «Sex & The City»!!!

Αν και, τώρα που το ξανασκέφτομαι, η παραπάνω προειδοποίηση απευθύνεται στους πάντες. Κι αν η επισήμανση πως έχουμε να κάνουμε με rom-com που διαρκεί πάνω από 2 ώρες δεν αρκεί από μόνη της να σας αποθαρρύνει, για διαβάστε και παρακάτω…

Το πολυπρόσωπο νέο φιλμ του Κεν Κουάπις («The Sisterhood of the Traveling Pants», «License to Wed») με το εντυπωσιακό καστ λοιπόν, όχι μόνο αποτυγχάνει σχεδόν ολοκληρωτικά να δικαιολογήσει τον χαρακτηρισμό του ως «ρομαντική κομεντί», αλλά μετά από ένα σχετικά υποσχόμενο πρώτο ημίωρο, αρχίζει να «χάνει» το θεατή (και την... μπάλα), κάνοντάς τον κοινωνό σε μια σειρά από αργόσυρτα, ελάχιστα χιουμοριστικά όσο και ανέμπνευστα συναισθηματικά σούρτα-φέρτα που διέπουν τις σχέσεις ανάμεσα στα μέλη μιας ομάδας ανικανοποίητων 20άρηδων και 30άρηδων στη σύγχρονη Βαλτιμόρη.

Και, αν και.... «chick flick», διαθέτει ένα μετρίως φωτογενές αντρικό καστ (εξαιρουμένου του Μπεν Άφλεκ, ο οποίος όμως, εκτός του ότι εμφανίζεται ελάχιστα, παίζει τόσο συγκρατημένα (ή μήπως να έλεγα αδιάφορα;), που σχεδόν διαβάζεις στα μάτια του το «εγώ είμαι εδώ αποκλειστικά και μόνο επειδή πλήρωναν καλά...»). Το γυναικείο κομμάτι του καστ είναι σαφώς πιο ενδιαφέρον, όμως καμία εκ των Τζένιφερ Άνιστον, Τζένιφερ Κόνελι, Σκάρλετ Γιόχανσον και Ντρου Μπάριμορ δεν έχει, δυστυχώς, το κατάλληλο υλικό στα χέρια της για να αφήσει το στίγμα της, με την Κόνελι μάλιστα, να εμφανίζεται στον πλέον καταθλιπτικό ρόλο της ταινίας, εκείνον της Τζανίν, της εμμονοληπτικής συζύγου του Μπεν (Μπράντλεϊ Κούπερ), μοιάζοντας παράλληλα τουλάχιστον 10 χρόνια μεγαλύτερη από την ηλικία της, εξαιτίας, πιθανότατα, του διόλου κολακευτικού φωτισμού του διευθυντή φωτογραφίας Τζον Μπέιλι.

Η Τζίνιφερ Γκούντγουιν («Walk The Line», «Mona Lisa Smile») αντιθέτως, η οποία ως Τζίτζι αποτελεί και τον καταλύτη για να ξεδιπλωθεί η όλη ιστορία, είναι η μόνη που καταφέρνει να κερδίσει κάπως τις εντυπώσεις, χάρη στη γενικότερη πρόσχαρη παρουσία της και την πειστικότητά της στον μοναδικό ρόλο της ταινίας που δεν προκαλεί… θυμηδία στο θεατή.

Η σκηνοθεσία του Κουάπις είναι καθαρά τηλεοπτικής αισθητικής, κάτι που – βέβαια – διόλου δε βοηθάει τα πράγματα, ενώ το «sitcom-ικού» ύφους χιούμορ δε βρίσκει στόχο, πλην ελαχίστων περιπτώσεων. Το σεναριακό δίδυμο απ’ την άλλη, ενώ μας «μπουκώνει» ως ένα σημείο με επιτηδευμένους μελοδραματισμούς, αδυνατώντας παράλληλα να διαποτίσει την ταινία με το καυστικό χιούμορ που - λογικά - υπάρχει στο βιβλίο, στο φινάλε παρουσιάζεται καθόλα άτολμο και προβλέψιμο, εξασφαλίζοντας happy endings για τους «καλούς» της ιστορίας και αρνούμενο τον παραμικρό οίκτο στους «κακούς».

Τελικά ο μόνος τυχερός της υπόθεσης είναι ο Κούπερ, που σε κάποια σκηνή του φιλμ τον βλέπουμε να χουφτώνει με περίσσιο πάθος το… χιλιοτραγουδισμένο (μα, δυστυχώς, μονίμως καλυμμένο) στήθος της Σκάρλετ!!!


του Χάρη Παπαπαναγιώτουharry.papapanagiotou@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video Flash Video Trailer
Type: Flash

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 19/2/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος:
Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
hes_just_not_that_into_you_Poster.jpg
he_s_just_not_that_into_you_01.jpg
he_s_just_not_that_into_you_02.jpg
he_s_just_not_that_into_you_03.jpg
he_s_just_not_that_into_you_04.jpg
he_s_just_not_that_into_you_05.jpg
he_s_just_not_that_into_you_06.jpg
he_s_just_not_that_into_you_07.jpg
he_s_just_not_that_into_you_08.jpg
he_s_just_not_that_into_you_09.jpg
he_s_just_not_that_into_you_10.jpg
he_s_just_not_that_into_you_11.jpg
he_s_just_not_that_into_you_12.jpg
he_s_just_not_that_into_you_13.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Jennifer Aniston... Beth
    Scarlett Johansson... Anna
    Jennifer Connelly... Janine
    Drew Barrymore... Mary
    Ginnifer Goodwin... Gigi
    Ben Affleck... Neil
    Justin Long... Alex
    Kevin Connolly... Connor
    Kris Kristofferson... Beth’s father
    Sasha Alexander...
    Bradley Cooper... Ben
    Leonardo Nam... Joshua
    Wilson Cruz... Nathan
    Cory Hardrict... Tyrone
    Hedy Burress... Laura
    Peter O'Meara... Bill
    Frances Callier... Frances
    Brandon Keener... Jarrad Montrose
    Corey Pearson... Jude
    Pamela Fischer... Restauranteur
    Joan M. Blair... Emotionless Cashier
    Alex Dodd... Skip
    Diana Villamonte... Amber
    Stephen Jared... Steven
    Angela Shelton... Angela
    Rod Keller... Bruce

Σκηνοθεσία
Ken Kwapis

Σενάριο
Abby Kohn
Marc Silverstein
Greg Behrendt (βιβλίο)
Liz Tuccillo (βιβλίο)


Παραγωγή
Nancy Juvonen

Μουσική
Cliff Eidelman

Φωτογραφία
John Bailey

Μοντάζ
Cara Silverman

Casting
Justine Baddeley
Kim Davis


Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Gae S. Buckley

Κοστούμια
Shay Cunliffe

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Διάρκεια
130'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2,35:1

Είδος ταινίας
ΚΩΜΩΔΙΑ, ΚΟΜΕΝΤΙ

Εταιρείες Παραγωγής
Flower Films
Internationale Filmproduktion Blackswan

Καταλληλότητα
USA:PG-13

Ήχος
Dolby Digital

Διανομή
VILLAGE Films (2009) (Greece) (theatrical)
New Line Cinema (2009) (USA) (theatrical)
Karo Premiere (2009) (Russia) (theatrical)
Paradiso Entertainment (2009) (Netherlands) (theatrical)
FS Film Oy (2009) (Finland) (all media)
ARM Distribution (2009) (Taiwan) (theatrical)
Warner Bros. (2009) (Singapore) (theatrical)


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4
Αριθμός Ψήφων: 6


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Κωμωδία


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails