Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
. Goldfish (3-5/5)
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Monica Z
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο
. Wild Duck
. Salvo
.: από 15/5/14 :.
. Διαφθορά
. The Double
. Το Μυστικό της Μέιζι
. Suzanne
. Million Dollar Arm
. Godzilla
.: από 22/5/14 :.
. X-Men: Ημέρες Ενός Ξεχασμένου Μέλλοντος
. Σκουριασμένη Πόλη

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: xarosgr's Profile xarosgr
Σήμερα: 1
Χθές: 0
Συνολικά: 9700

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 199
Μέλη: 0
Σύνολο: 199

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΔΙΨΑ (THIRST / BAK-JWI) του Παρκ Τσαν-Γουκ

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 25 Οκτ. 2008 @ 11:50:27 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Δραματική | | |



ΔΙΨΑ
THIRST / BAK-JWI
του Παρκ Τσαν-Γουκ
με τον Σονγκ Κανγκ-Χο

Υπόθεση: Ένας παπάς μεταμορφώνεται σε βαμπίρ. Ο Sang-huyn, ένας παπάς που πιστεύει ότι η ανθρώπινη ζωή είναι πολύτιμη, συμμετέχει ως εθελοντής σε ένα μυστικό ιατρικό πείραμα με σκοπό να σώσει ζωές από τον κίνδυνο ενός επικίνδυνου ιού. Αλλά κατά τη διάρκεια του πειράματος μολύνεται και πεθαίνει. Όταν όμως του γίνεται μετάγγιση αίματος, από έναν άγνωστο δότη, ως εκ θαύματος επανέρχεται στη ζωή, αλλά το αίμα που δέχτηκε τον μεταμόρφωσε σε βαμπίρ. Ο Sang-hyun βιώνει μία εσωτερική σύγκρουση ανάμεσα στη σαρκική του ανάγκη για αίμα και της πίστης του, που του απαγορεύει να σκοτώσει. Αλλά αν δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς να γεύεται το ανθρώπινο αίμα, πως μπορεί να το αποκτήσει χωρίς να διαπράξει φόνο;

Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Μετά το πρωτότυπο και κλασικό πλέον «Old Boy», αλλά και την επίσης καλή συνέχεια με την Lady Vengeance, ο Park Chan-wook μας παρουσιάζει μια vampire ταινία που συμμετείχε και αυτή στις Κάννες και σαν αγαπημένο παιδί του συγκεκριμένου φεστιβάλ, κέρδισε το Βραβείο της Επιτροπής. Με λίγα λόγια οι Κάννες βρήκαν το δικό τους Twilight!

Επί του προκειμένου τώρα, οπτικά έχουμε μια εξαίσια ταινία, με ωραία φωτογραφία, σκοτεινή στις σκηνές που πρέπει αλλά και περίεργους φωτισμούς σε κάποιες άλλες. Και εδώ σταματάνε τα θετικά. Από κει και πέρα, ο Park Chan-wook στο Thirst χάνει την ικανότητα του να μας σοκάρει, ενώ η δίψα για σεξουαλική απελευθέρωση, εκδίκηση ή ο,τιδήποτε άλλο προσπαθεί να μας μεταδώσει σαν συναίσθημα, δεν φτάνει στον τελικό δέκτη. Βάζει τον ήρωα του να αντιστέκεται στην ανάγκη του να πιεί αίμα και δίπλα του μια συνεσταλμένη γυναίκα, που μόλις νιώθει δύναμη, μεταλλάσσεται από ένα εξιλαστήριο θύμα σε ένα ακόρεστα σεξουαλικό σατανά. Όλο αυτό όμως μοιάζει να γίνεται επί τούτου και σίγουρα ο Park βάζει στο μίγμα πολύ περισσότερη avant-garde σκηνοθεσία, απ’ ότι το θέμα του χωράει αλλά και από ότι αυτά που θέλει να πει απαιτούν.

Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο χιούμορ που διασπείρει σε μικρές δόσεις, παντού στην ταινία ο Park Chan-wook και ιδίως στην τελευταία πολύ καλή σκηνή λίγο πριν το πολύ όμορφο τέλος.

Γιάννης Πεντσερετζίδης
του Γιάννη Πεντσερετζίδη yannis.pentseretzidis@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Όταν ο Ασιάτης ...πνέει τα λοίσθια, διψά για αίμα κι εσύ, για εκδίκηση.

Μακράν η πιο αδιάφορη και άνιση ταινία του Τσαν Γουκ Παρκ, που το 2004 με το OLD BOY μας χάρισε μία από τις καλύτερες ταινίες της δεκαετίας. Τουλάχιστον, η ΔΙΨΑ δεν είναι χειρότερη από το CYBORG, αλλά αυτό το ιδιότυπο, σουρρεαλιστικό του χιούμορ, δεν εκπλήσσει και δεν προκαλεί σε κανένα σημείο, πια, αντιθέτως απογοητεύει στον μεγαλύτερο βαθμό. Κυνικό και καυστικό στην αυτο-ενδοσκόπηση, κουραστικό στην εξωτερίκευσή του. Προφανώς όταν χάνεις την έμπνευση, ψάχνεις να βρεις δικαιολογίες για να οικοδομήσεις άλλοθι. Και το THIRST είναι το άλλοθι ενός κάποτε οραματιστή δημιουργού, που έχει περιπέσει σε καλλιτεχνικό κώμα. Έστω κι αργά ελπίζουμε να ξεφύγει από την μεταδοτική spiritual crisis που γίνεται ορατή δια γυμνού οφθαλμού και από master του "δήθεν" να ξαναγίνει original estet. Αν και το βλέπω πολύ χλωμό να ξαναβρεί τη φόρμα, με τέτοια καθοδική πορεία, που έχει πάρει. Το αναιμικό - παρά την παρουσία αρκετού αίματος - σενάριο παρουσιάζει ένα υποτυπώδες ενδιαφέρον, κυρίως λόγω της αλληγορικής προσέγγισης του καλτ μύθου των βαμπίρ μέσω της παραδοσιακής θρησκείας και του ηδονιστικού σεξ. Στον βωμό του ανομολόγητου πάθους και του καταπιεσμένου πόθου στήνεται ένα γαϊτανάκι αμαρτωλών αισθήσεων και ανατροπών. Στην προσπάθεια να απαλλαγεί, από τα δεσμά της χριστιανικής ηθικής (καθολικοί στην πλειοψηφία οι Κορεάτες), που τον κατατρέχει ως συνειδησιακό φετίχ, τα γκροτέσκα, μεταφυσικά στοιχεία του φιλμ και πάλι υπερτερούν (όπως στο CYBORG), ενώ το γνώριμο, αντι-ακαδημαϊκό του ύφος φέρει την σφραγίδα του, χωρίς ουσιαστικές καινοτομίες. Εκτός της εμμονής του δημιουργού στην στυλιστική δεξιοτεχνία της κατασκευής, όλα τα άλλα κυλούν σε μια "μπουνάτσα", επαναλήψεων.

Συνοπτικά χρειάζεται υπομονή από πλευράς σινεφίλ θεατών έως το απογειωτικό φινάλε, που σε αποζημιώνει μεν ελάχιστα για τη μετριότητα του έργου, χωρίς να επιφέρει όμως βελτίωση στην εικόνα που αποκομίζεις. Προσωπικά, έπληξα, γιατί είδα ένα "παλιομοδίτικο σινεμά" από έναν πολύ μοντέρνο σκηνοθέτη, παρά τον αντισυμβατικό καμβά, στο περιεχόμενο. Ένα φιλμ που τη δεκαετία του '70 θα πέρναγε για πρωτοποριακό, αλλά εν έτει 2010, φαντάζει το λιγότερο ξεπερασμένο και αναχρονιστικό. Ο Τσαν Γουκ Παρκ με καθυστέρηση 40+ ετών ανακαλύπτει sexploitation και cult-trash ασελγώντας πάνω τους, χωρίς αιδώ κυριολεκτικά και μεταφορικά, με τον "ασιατικό τρόπο" (κυρίως Ιαπωνικό) και το εκφυλιστικό του ταμπεραμέντο. Συνολικά ένα σεξ-ο-θεολογικό δράμα δωματίου με έντονο θεατρικό στυλιζάρισμα, μεταφυσικές αφέλειες, ανατριχιαστικές καλτ αναφορές, σουρρεαλιστικές κιτς πινελιές, μαύρο χιούμορ, σατιρική διάθεση, ποιητικό ύφος, αυτοπροκλητικές γελοιότητες, τολμηρή αφήγηση και τελικώς, αποκρουστική εμφάνιση. Δε συστήνεται φυσικά στο κοινό μήτε του κοριτσίστικου TWILIGHT, μήτε του αριστουργηματικού ΑΣΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΠΕΙ. Μήτε στο κοινό των κλασικών ταινιών βαμπιρ-ο-τρόμου. Τότε σε ποιό κοινό στοχεύει; Αλήθεια, αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα τούτης της αντιφατικής στο βάθος ταινίας, η οποία μιξάρει πολλά είδη όπως ένας δημιουργικός DJ, δημιουργεί πλαστή, εικονικά, ατμόσφαιρα και την οποία δεν μπορώ να συστήσω στους σινεφίλ του ασιατικού, μήτε στους φαν του Old Boy... που θα νιώσουν όχι απλώς προδομένοι, αλλά κάτι πολύ χειρότερο...

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Ο Νοτιοκορεάτης σκηνοθέτης Chan-wook Park έγινε παγκοσμίως γνωστός to 2003 με το αριστούργημα OldBoy, μια από τις καλύτερες ταινίες της προηγούμενης δεκαετίας. Αν και από τότε έχει κάνει κάποιες ακόμα ταινίες, καμιά δεν εισέπραξε τις διθυραμβικές κριτικές αλλά ούτε και τη φήμη που είχε το OldBoy, μέχρι που ανακοίνωσε ότι η επόμενή του ταινία θα έχει το πιασάρικο και εμπορικό vampire-theme, και φυσικά τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του.

Ο Sang-hyun είναι ένας καθολικός ιερέας που πάσχει από μια δερματική ασθένεια και γίνεται εθελοντής σε ένα πειραματικό πρόγραμμα ενός εμβολίου. Το πρόγραμμα αποτυγχάνει αφού πεθαίνουν και οι 500 εθελοντές αλλά με έναν τρόπο που δεν αποσαφηνίζεται, αίμα από βαμπίρ έχει μεταγγιστεί στον Sang-hyun, και είναι ο μόνος επιζών του προγράμματος και όταν επιστρέφει θεωρείται σχεδόν άγιος και όλοι τον καλούν για την ευχή του. Μια οικογένεια τον καλεί για να προσευχηθεί για τον Kang-woo που έχει καρκίνο. Ο καρκίνος υποχωρεί (άγνωστο πως) και ο ιερέας έρχεται κοντά με την οικογένεια και ειδικά με τη σύζυγο του Kang-woo, Tae-ju. Μια παθιασμένα άρρωστη σχέση αναπτύσσεται μεταξύ των δύο με πολλά και θανάσιμα επακόλουθα.

Το Thirst είναι…απλά αχαρακτήριστο. Μια κλισέ ιστορία που δε μπαίνει καν στο κόπο να αναπτύξει παρά μόνο εμμένει σε αργά ανούσια πλάνα, κατάμαυρο χιούμορ που δε προσφέρει απολύτως τίποτα, αρκετά έντονες σκηνές σεξ που τονίζουν περισσότερο την αρρωστημένη σχέση παρά το σεξουαλικό μέρος, μερικές αιματοβαμμένες αλλά όχι gore σκηνές και ανάμεσα, σπατάλημα χρόνου με trash διάθεση και αναφορές. Πραγματικά δε βρίσκω κανένα λόγο για να δώσετε καν μια ευκαιρία στο Thirst αφού το μόνο που θα σκέφτεστε στα βασανιστικά 140 λεπτά του είναι πως είναι δυνατόν να είναι χειρότερο από τα Twilight.

Αλέξης Κυριαζής
του Αλέξη Κυριαζή alexis.kyriazis@myfilm.gr


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Kang-ho Song ... Priest Sang-hyeon
    Ok-vin Kim ... Tae-joo
    Hae-sook Kim ... Lady Ra
    Ha-kyun Shin ... Kang-woo
    In-hwan Park ... Priest Noh
    Dal-su Oh ... Yeong-doo
    Young-chang Song ... Seung-dae
    Mercedes Cabral ... Evelyn
    Eriq Ebouaney ... Immanuel
    Hee-jin Choi ... Nurse
    Woo-seul-hye Hwang ... Girl with a whistle
    Hwa-ryong Lee ... Professor Ku
    Mi-ran Ra ... Nurse Yu

Σκηνοθεσία
Chan-wook Park

Σενάριο
Chan-wook Park
Seo-Gyeong Jeong
Émile Zola (μυθιστόρημα "Thérèse Raquin")


Παραγωγή
Chan-wook Park
Ahn Soon-Hyun


Μουσική
Cho Young-ook

Φωτογραφία
Jeong-hun Jeong

Μοντάζ
Kim Jae-beom
Kim Sang-bum


Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Ryu Seong-hie

Κοστούμια
Cho Sang-keong

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ

Γλώσσα
ΚΟΡΕΑΤΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ

Διάρκεια
133'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑ, ΤΡΟΜΟΥ

Εταιρείες Παραγωγής
CJ Entertainment
Focus Features
Moho Films
Universal Pictures

Καταλληλότητα
South Korea:18 | USA:R (certificate #45440)

Ήχος
Dolby Digital

Διανομή
ΑΜΑ Films (Eλλάδα)
CJ Entertainment
Focus Features
Independenta Film
Madman Entertainment
Maywin Media
NonStop Entertainment
Palisades Tartan
Paris Filmes

Εναλλακτικοί Τίτλοι

Bakjwi (South Korea)
Evil Live (International: English title)


top of the page




Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Ποθώντας τη γυναίκα του φίλου του
Όταν από θαύμα ο Sang-hyun γυρίζει σπίτι του ζωντανός, συναντά έναν παιδικό του φίλο, τον Kang-woo, και τη γυναίκα του, Tae-ju, ανάμεσα σε ένα πλήθος ανθρώπων που ζητάνε την ευλογία του. Η μυστηριώδης ελκυστικότητα της Tae-ju, αφυπνίζει πάθη που ο Sang-hyun δεν είχε νιώσει στο παρελθόν και αυτή με τη σειρά της έλκεται από τον Sang-hyun και αποκαλύπτει επιθυμίες που πριν ήταν καταπιεσμένες από τον αδύναμο σύζυγό της και την υστερική πεθερά της. Ο Sang-hyun ερωτεύεται αρκετά την tae-ju, ώστε να εγκαταλείψει όλα αυτά τα οποία πρέσβευε όλη του τη ζωή. Επιτέλους απελευθερώνεται από τα ράσα του παπά και εισέρχεται στον κόσμο της, διψώντας για όλες τις σαρκικές απολαύσεις που έχει να του προσφέρει.

Η θανατηφόρα αποπλάνηση που οδηγεί στον φόνο!
Ο έρωτας του Sang-hyun και Tae-ju γίνεται όλο και περισσότερο ασύστολος και άφοβος. Όταν η Tae-ju μαθαίνει ότι ο Sang-hyun είναι βαμπίρ, απομακρύνεται από κοντά του, αλλά όχι για πολύ. Τελικά η Tae-ju αποπλανάει τον Sang-hyun και τον πείθει να χρησιμοποιήσει τη δύναμη του για να σκοτώσει τον άντρα της. Αν και ο Sang-hyun θέλει απεγνωσμένα να αποφύγει την αμαρτία, καταλήγει να κάνει αγνοήσει τις προσωπικές του αρχές και να δεχτεί το αίτημα της Tae-ju να δολοφονήσει τον άντρα της.
Τι θα απογίνει η καταραμένη σχέση;

Bραβεία

  • Ειδικό βραβείο επιτροπής - Φεστιβάλ Καννών 2009
  • 3η καλύτερη ταινία - Fant-Asia Film Festival
  • Βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας - Sitges-Catalonian International Film Festival
Τελειοποιώντας ένα δεκάχρονο όνειρο.

Το «Thirst» είναι η ταινία του Park Chan-wook - ο δεξιοτέχνης σκηνοθέτης που προκάλεσε παγκόσμιο ενδιαφέρον με τον ιδιαίτερο τρόπο αφήγησης και κινηματογράφησης - που προσπαθούσε να τελειοποιήσει εδώ και πολλά χρόνια.

Στα προηγούμενα έργα του, όπως Old Boy, Sympathy for Mr. Vengeance, Sympathy for lady Vengeance, ο Park επικεντρώνεται σε χαρακτήρες που αντιμετωπίζουν ηθικά διλλήματα. Με το να παρουσιάζει χαρακτήρες που διαπράττουν εγκλήματα και μάχονται για λύτρωση, ο Park έχει επαναλαμβανόμενα ερευνήσει το ζήτημα της ανθρώπινης ύπαρξης. Με βάση αυτή τη λογική, το «Thirst» του Park μπορεί να θεωρηθεί το απόγειο του φιλμικού του στυλ. Η ειρωνεία ενός παπά, το απόλυτο σύμβολο του ανθρωπισμού, σε μια κατάσταη όπου πρέπει να πίνει το αίμα των άλλων για να επιβιώσει, διαφωτίζει με εξαιρετικό τρόπο τη σχέση ανάμεσα στην αμαρτία και τη λύτρωση, όπου ο Park πάντοτε ερευνούσε.

Για να τελειοποιήσει το σχέδιο των ονείρων του, ο Park σχεδίαζε το φιλμ για 10 χρόνια. Είχε ζητήσει από τον Song Kang-ho να συμμετάσχει στη ταινία, από την εποχή που σκηνοθετούσε το Joint Security Area. Και στη ταινία «Three…extremes» δημιούργησε τον χαρακτήρα ενός σκηνοθέτη που θέλει να κάνει μια ταινία-βαμπίρ για να εξετάσει ο ίδιος περαιτέρω τις δυνατότητες του για το «Thirst». Το απότομο μοντάζ, οι πρωτότυπες κινήσεις της κάμερας και οι άλλες κινηματογραφικές τεχνικές που βελτιώθηκαν μέσα από τις προηγούμενες ταινίες του, αναμένεται να φτάσουν στο υψηλότερο σημείο τους με το Thirst.

Για να το θέσουμε απλά, το thirst είναι μία ταινία που έχει το μήνυμα, το στυλ και κάθε άποψη του κινηματογράφου του Park, συνδυασμένα σε μία. Οι θεατές θα έχουν επιτέλους την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία της πραγματικής γεύσης του «κόσμου του Park Chan-wook» διαμέσου του Thirst.

Βιογραφικό Park Chan-wook

Ο Park Chan-wook είναι ένας εκπληκτικά δημιουργικός σκηνοθέτης παγκοσμίως αναγνωρισμένος. Με συμμετοχές στα πιο σημαντικά κινηματογραφικά φεστιβάλ του πλανήτη, με ταινίες όπως Old boy, Sympathy for lady Vengeance, I’m cyborg, but that’s ok, ο Park Chan-wook είναι ένας σκηνοθέτης που εκθέτει τη δημιουργικότητα των κορεατικών ταινιών στον κόσμο. Με τις σκανδαλώδης, μοναδικές ιστορίες του και τις αισθησιακές εικόνες του, κέρδισε την αναγνώριση από κοινό και κριτικούς σε ολόκληρο τον κόσμο. Με το δίλλημα της αμαρτίας και της λύτρωσης και την εξαιρετικά βίαιη θεματολογία του, προσπαθεί να διερευνήσει το ζήτημα της ανθρώπινης ύπαρξης και προκαλεί ένα έντονο παγκόσμιο ενδιαφέρον για το κορεατικό κινηματογράφο.
Ένας σκηνοθέτης που κάθε επόμενο σχέδιο του αναμένεται πάντα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ο Park Chan-wook επέστρεψε με το Thirst, μία ταινία που θα κρατήσει καθηλωμένους τους θεατές, τόσο στην Κορέα όσο και παγκοσμίως. Χάρις στον Park, οι θεατές μπορούν να βιώσουν έναν εντελώς διαφορετικό και μοναδικό κόσμο.

Φιλμογραφία

I’m cyborg, but that’s ok (2006), Sympathy for lady Vengeance (2005), Three…Extremes - segment CUT (2004), If I were you - segment NEVER ENDING PEACE & LOVE (2003), Old Boy (2003), Sympathy for Mr. Vengeance (2002), Joint Security Area (2000)

Βιογραφικό Song Kang-ho

Εάν ρωτήσεις ποιος είναι ο καλύτερος εν ενεργεία ηθοποιός της Κορέας σήμερα, κανείς δε θα διστάσει να απαντήσει, ο Song Kang-Ho. Ανεξάρτητα από τον ρόλο του, όταν ο Song το κάνει κτήμα του, μοιάζει να ξαναγεννιέται δημιουργώντας έναν πραγματικό και απόλυτα πιστευτό χαρακτήρα. Σαν αποτέλεσμα οι θεατές πάντα προσμένουν την επόμενη ερμηνεία του.
Στο Thirst, ο Song αναλαμβάνει έναν ρόλο-πρόκληση. Έχοντας μιλήσει για το project με τον Park την εποχή που γύριζε το «Joint Security Area», δεν περίμενε ότι θα έπαιρνε μια δεκαετία για να γίνει πραγματικότητα. «Όταν πήρα στα χέρια μου το σενάριο του Thirst, εντυπωσιάστηκα από τη σχολαστική δομή του και την πρωτοτυπία της ιστορίας. Αλλά πάνω απ’ όλα αγωνιούσα να δω, πως θα ήταν το τελικό αποτέλεσμα», λέει ο ηθοποιός.
Ο Song κατάφερε να πλάσει έναν αθώο, αδύναμο και άβουλο βαμπίρ με ανθρώπινο πρόσωπο, πολύ διαφορετικό από τα συνηθισμένα βαμπίρ που παρουσιάζει ο δυτικός κινηματογράφος. Για άλλη μια φορά ο Song δεν θα απογοητεύσει τους θαυμαστές του.

Επιλεγμένη φιλμογραφία

The good, the bad, the weird (2008), Secret Sunshine (2008), The Show must go on (2007), The host (2006), Sympathy for lady Vengeance (2005), Antartic Journal (2005), The President’s barber (2004), Memories of murder (2003), Ymca Baseball Team (2002), Sympathy for Mr. Vengeance (2002), The Full King (2000), Joint Security area (2000), Swiri (1998), The quiet family (1998), No. 3 (1997), Green fish (1996)

Βιογραφικό Kim Ok-vin

Η καθαρή ματιά του Park για ομορφιά και ταλέντο, έχει επιτυχημένα επιβεβαιωθεί με τις επιλογές που έκανε, δίνοντας τον πρώτο ρόλο στην Kang Hae-Jung στην ταινία Old Boy, στην Lee Young-ae για το Sympathy for Lady Vengeance και στην Lim Soo-jung για το I’m a cyborg, but that’s ok. Υπό τη καθοδήγηση του Park, οι ηθοποιοί να απελευθερωθούν από την προηγούμενη εικόνα τους και να προσφέρουν εντελώς διαφορετικές και απροσδόκητες ερμηνείες. Έτσι όταν η Kim Ok-vin επιλέχθηκε για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία Thirst, δημιούργησε ιδιαίτερες προσδοκίες στο κοινό.

Αν και η Kim είχε συμμετάσχει σε έναν σημαντικό αριθμό τηλεοπτικών δραμάτων, διαφημίσεων και ταινιών, όπως το Voice (2005), Dasepo naughty girls (2006) και The accidental gangster (2008), τα όμορφα χαρακτηριστικά του προσώπου της υπήρξαν το σημαντικότερο εφόδιο της στον χώρο του κινηματογράφου, αλλά και το σημαντικότερο εμπόδιο της . Αλλά τώρα στο Thirst, η Kim επιβεβαίωσε την απελευθέρωσε από την προηγούμενη εικόνα της «ωραίας» και επέβαλε τον εαυτό της ως η ηθοποιός Kim Ok-vin

Όπως σχολίασε ο Park, «Η αγέρωχη, σύνθετη και ενιαία ερμηνεία της Kim και η τραχιά ενέργεια της διαμέσου της κλασικής, αλλά και μοντέρνας εικόνα της, την καθιστούν μία ηθοποιός με τεράστιες προοπτικές». Έχοντας δημιουργήσει τέτοιες προσδοκίες γύρω από το όνομα της, η Kim βυθίστηκε μέσα στον ρόλο της Tae-ju, που ερωτεύεται τον φίλο του άνδρα της και αργότερα σχεδιάζει τη δολοφονία του συζύγου της. Ένας ρόλος που σίγουρα απαιτεί μια ιδιαίτερα ώριμη ερμηνεία.

«Δεν είχα ξαναδιαβάσει ποτέ μου ένα σενάριο που να μου κέντρισε τόσο πολύ το ενδιαφέρον. Οι χαρακτήρες ζωντάνευαν καθώς το διάβαζα.», λέει η ηθοποιός. Από την αρχή έδειξε μία στενή σύνδεση με το project και περηφάνια για τον ρόλο και τα θετικά σχόλια. «Οι χαρακτήρες περιείχαν οτιδήποτε ένας ηθοποιός ελπίζει να εκφράσει και δεν ήθελα να χάσω αυτή τη μοναδική ευκαιρία.»

Ο Park εγκωμίασε την ερμηνεία της Kim στο Thirst, όσο και του βετεράνου ηθοποιού Song Kang-ho. «Βγάζει μια τρομερή ωριμότητα και σεξουαλικότητα στην ταινία. Έδωσε μια ερμηνεία πολύ ανώτερη από αυτή που περίμενα. Νομίζω ότι οι θεατές θα πρέπει να είναι προετοιμασμένη για μια μεγάλη έκπληξη.»

Οι θεατές θα πρέπει με ανυπομονησία να περιμένουν να ξανανακαλύψουν την ηθοποιό Kim Ok-vin, που δημιουργεί το χαρακτήρα μιας προκλητικά ελκυστικής γυναίκας, η οποία θα περάσει τη γραμμή ανάμεσα στο καλό και στο κακό, στο Thirst.

Επιλεγμένη φιλμογραφία

The accidental Gangster (2008), Dasepo naughty girls (2006), Voice (2005)

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/


top of the page

PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
thirst_01.jpg
thirst_02.jpg
thirst_03.jpg
thirst_04.jpg
thirst_05.jpg
thirst_06.jpg
thirst_07.jpg
thirst_08.jpg
thirst_09.jpg
thirst_10.jpg
thirst_11.jpg
thirst_12.jpg
thirst_13.jpg
thirst_14.jpg
thirst_15.jpg
THIRST_opening.jpg
thirst_poster.jpg
thirst_poster_01.jpg
thirst_poster_02.jpg
 


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video FlashVideo
Type: Flash
Get Flash to see this player.


top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία: 11/3/2010


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 





 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3.66
Αριθμός Ψήφων: 3


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΤρόμουRestrictedΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails