Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. God's Pocket
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kostanti's Profile kostanti
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9782

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 85
Μέλη: 0
Σύνολο: 85

Εγγραφή


Cinema: 12 του Νικίτα Μιχάλκοφ (12 RAZGNEVANNYH MUZHCHIN)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 26 Σεπ. 2008 @ 19:49:31 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

12
12 RAZGNEVANNYH MUZHCHIN
του Νικίτα Μιχάλκοφ
με τους Σεργκέι Μακοβέτσκι, Νικίτα Μιχάλκοφ

Υπόθεση: Δώδεκα ένορκοι, άγνωστοι μεταξύ τους και διαφορετικοί ως προς την κοινωνική θέση, το επάγγελμα και καταγωγή, όπως το ορίζει ο ρωσικός νόμος, εξετάζουν την υπόθεση δολοφονίας ενός Ρώσου αξιοματικού. Οι μαρτυρίες και οι ενδέιξεις τείνουν στο συμπέρασμα πως το έγκλημα έχει διαπράξει ο θετός Τσετσένος γιος του θύματος. Ήταν εκείνες τις ώρες στον τόπο του εγκλήματος, ο γέρος γείτονας άκουσε την κραυγή του “θα σε σκοτώσω”, η γειτόνισσα απέναντι τον είδε να κρατάει το μαχαίρι... Οι δώδεκα ένορκοι κλείνονται σε μια σχολική αίθουσα που χρησιμοποιείται ως χώρος αθλοπαιδειών και, ενώ έντεκα από αυτούς βιάζονται να βγάλουν την ετυμηγορία πρόχειρα και διαδικαστικά, ένας από αυτούς αποφασίζει να ψηφίσει “αθώος” και ξαναεξετάζει το θέμα από την αρχή, στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Ακόμα και αν αυτό προϋποθέτει για τον καθένα μια κατάδυση στην προσωπική του ιστορία και εμπειρία με ένα ζήτημα ζωτικής σημασίας για τη ρωσική κοινωνία σήμερα.

Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Βραβεία / υποψηφιότητες:

Υποψήφια για το Χρυσό Λέοντα στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας το 2007. Υποψήφια για Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας για την κινηματογραφική χρονιά 2007-2008.

Σύνοψη:

Πρόκειται για μια μεταφορά της ταινίας “12 Angry men” του Αμερικανού Σίντνεϊ Λιούμετ που γυρίστηκε το 1957, και βασίστηκε με τη σειρά του στο ομότιτλο θεατρικό κείμενο του Reginald Rose. Πρόκειται επίσης για την επίσημη υποψηφιότητα της Ρωσίας για την κατηγορία των ξενόγλωσσων Όσκαρ για την κινηματογραφική χρονιά 2007-2008.

Η δήλωση του σκηνοθέτη:

«Δεν απογοητεύτηκα που το “12” δεν παρέλαβε το όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας. Ήταν θαύμα και το που ολοκληρώθηκε η ταινία, ήταν θαύμα που η επιτροπή στις ΗΠΑ είχαν την υπομονή να δουν και να ακούσουν για δύο ώρες φλυαρίες στα ρώσικα για δυο ώρες! Ήξερα τι θα συμβεί από την πρώτη στιγμή».

Ξένος τύπος

«Η καινούρια ταινία του Νικίτα Μιχάλκωφ είναι για άλλη μια φορά η επιβεβαίωση της μαεστρίας του στο να εξερευνεί και να αποκαλύπτει σε εμάς, με ανθρωπιά και συναίσθημα, την πολυπλοκότητα της ύπαρξης».
(σημείωμα της κριτικής επιτροπής, 64ο Φεστιβάλ Βενετίας)

«Αξιοποιώντας πλήρως τη μεγαλοφυή Τσεφωφική παράδοση που παίζει την κάθε σκηνή χωρίς στόμφο, το “12” σηματοδοτεί μια θριαμβευτική επιστροφή για τον βετεράνο που τιμήθηκε με Χρυσό Λιοντάρι για το σύνολο της δουλειάς του στο προηγούμενο Φεστιβάλ Βενετίας».
(Variety, Ronnie Scheib)

«Το ιδιοσυγκρασιακό ιντελεκτουέλ θρίλερ του Νικίτα Μιχάλκωφ γυρίζεται 50 χρόνια μετά από την πρωτότυπη ταινία του Μιχάλκωφ, σαν μια προσφορά του ενός μεγάλου δασκάλου στον άλλο».
(Valerie kichin, Film.ru)

«Σημαντικό φιλμ. Εγείρει ερωτήματα και καθιστά απαταίτητο για τον καθένα μας να τα απαντήσει».
(Valerie kichin, Rossiyskaya Gazeta)

«Ένα ψυχολογικό θρίλερ που αντιπροσωπεύει την επιστροφή στη σκηνοθεσία, ενός μεγάλου δημιουργού, με ένα σενάριο δουλεμένο ώστε να είναι επίκαιρο και αναφορικό στη δικαιοσύνη (θεία και ανθρώπινη) και την ελεύθερη βούληση».
(Pierpaolo Simone, MYmovies.it)

Ένα Σχόλιο με αφορμή το 12 :

Ποιος ο λόγος του να γυρίσει κανείς το ριμέικ ενός γνωστού φιλμ του παλιού, καλού, κλασικού αμερικάνικου κινηματογράφου, σε ένα νέο αιώνα, σε άλλες συνθήκες, σε μια χώρα με τόσο διαφορετική ιστορία και συνθήκες ζωής –και όχι μόνο λόγω του Ψυχρού Πολέμου- σε άλλη εποχή και άλλα ήθη; Ο Νικίτα Μιχάλκωφ, ηθοποιός και κινηματογραφιστής που έχει συνδέσει το όνομά του με τη σύγχρονη ιστορία της Ρωσίας (ο πατέρας του, Σεργκέι, υπήρξε ο συνθέτης του Εθνικού Ύμνου της Ρωσίας, η μητέρα του, Ναταλία, ήταν ποιήτρια και κόρη του διάσημου ζωγράφου της αβάν γκαρντ, Πιότρ Κοντσαλόφκι, ο αδερφός του, Αντρέι Κοντσαλόφκι διακρίθηκε ως σκηνοθέτης ακόμα και στο Χόλιγουντ και ως συνεργάτης του Ταρκόφσκι) βαζει εδώ ένα στοίχημα. Να αξιοποιήσει όλες αυτές τις διαφορές του χρονικού και κοινωνικού πλαισίου για να αναδείξει τη διαχρονικότητα ενός έργου που ασχολείται με την ποικιλότητα της ανθρώπινης ύπαρξης. Και το κερδίζει. Οι εποχές αλλάζουν, μετακινούμαστε σε διαφορετικά μήκη και πλάτη του κόσμου, ασχολούμαστε με άλλες κοινωνικές κατασκευές, τα ήθη γίνονται όλο και πιο ελαστικά σε καθημερινή βάση, κι όμως, η ανθρώπινη φύση παραμένει η ίδια, διψασμένη και ζαλισμένη μέσα στα πάθη της.

Οι ένορκοι του έργου, δώδεκα στον αριθμό, σαν ξεχασμένοι από κάποια βιβλική παραβολή, είναι εκδοχές της ίδιας φιγούρας: Αυτής του ανθρώπου που έχει απεριόριστη εξουσία στη ζωή ενός άλλου ανθρώπου. Όλοι τους είναι άνδρες, ασχολούνται με διαφορετικά επαγγέλματα, άλλοι είναι διάσημοι, άλλοι ονειρεύονται να γίνουν, άλλοι αγαπούν τις καταχρήσεις, άλλοι έχουν οικογένεια, άλλοι την έχουν διαλύσει, βασανίζονται από προβληματικές σχέσεις με το περιβάλλον τους, άλλοι είναι πλούσιοι, άλλοι φτωχοί. Παρά τη διαφορετικότητά τους, δεν ακούγεται το όνομα κανενός, είναι ανώνυμοι και ίσοι ενώπιον της δικαιοσύνης. Πετούνε ο ένας στον άλλο μπάλες, ανταλλάσσουν λογομαχίες, φτάνουν κοντά στην τρέλα ή ακόμα και στο θάνατο, ξύνουν πληγές του παρελθόντος, χάνονται σε αναπολήσεις, θυμούνται τα φρικτά λάθη τους. Πόσο πολύ απέχουν τελικά από τον άνθρωπο που ετοιμάζονται να καταδικάσουν; Το νεαρό αγόρι ίσως να κατηγορείται επειδή έχει τη λάθος καταγωγή: είναι Τσετσένος, άρα για πολλούς, εχθρός εξ ορισμού. Οι άνθρωποι βρίσκουν λογικό και επόμενο αυτό που βαθιά μέσα τους επιθυμούν να δουν. Πιστεύουν σε αυτό που τους είναι ήδη γνωστό. Βλέπουν αυτό που θέλουν να δουν.

Για όλους αυτούς, λοιπόν, και για όλους εμάς, υπάρχει η τέχνη του κινηματογράφου. Η μοναδική που έχει αναπτύξει τόσο πολύ την τεχνολογία της εικόνας, που μας δείχνει ακριβώς ότι βλέπουμε στην καθημερινή ζωή, αλλά την ίδια στιγμή μας δείχνει αυτό που δεν μπορεί να δει το ανθρώπινο μάτι. Η κάμερα του Μιχάλκωφ ξεκινά από μια γνώριμη κατάσταση, μια διαδικασία ρουτίνας. Και καταλήγει σε ανεξερεύνητα μονοπάτια, κάνοντας μαθήματα ανατομίας στον ψυχισμό των ηρώων του. Την ίδια στιγμή, αρθρώνει πολιτικό λόγο, αγγίζοντας ένα ευαίσθητο θέμα για την ρωσική κοινωνία μέσα από την οπτική των πολιτών της. Ακολουθώντας την τακτική του πρώτου ενόρκου, ο σκηνοθέτης δεν μιλά με κατάφαση η άρνηση. Διατηρεί απλώς το δικαίωμά του στην αμφιβολία. Και αυτό είναι η προϋπόθεση της ελευθερίας.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.trite.ru/trite_filmography_in.mhtml?PubID=124


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:


της Βένιας Βέργου


Η Βαθμολογία μου:

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Το κλασσικό δράμα του Sidney Lumet 12 Angry Men (1957) μεταφέρεται στη σύγχρονη ρωσική πραγματικότητα από τον Mikhalkov, που δεν αρκείται σ’ ένα απλό remake, αλλά δίνει νέα πνοή και διαστάσεις σ’ ένα ούτως ή άλλως αριστουργηματικό έργο. Στη δική του εκδοχή οι ένορκοι συγκεντρώνονται σ’ ένα σχολικό γυμναστήριο, για να αποφασίσουν για την τύχη ενός νεαρού τσετσένου, κατηγορούμενου για τη δολοφονία του πατριού του. Περίτεχνη σκηνοθεσία που αντλεί από την τσεχωφική παράδοση, χωρίς περιττούς θεατρινισμούς, αλλά δυνατές, ειλικρινείς ερμηνείες από το καστ, στο οποίο περιλαμβάνεται και ο ίδιος ο σκηνοθέτης. Έτσι ο θεατής παρασύρεται γλυκά στον ιστό που υφαίνουν οι προσωπικές ιστορίες των πρωταγωνιστών, δεικτικά σχόλια για τα κοινωνικά προβλήματα και τις διαμάχες, όπως ο ρατσισμός, ο πόλεμος κι ο νέος καπιταλισμός Εκπληκτική φωτογραφία και φωτισμοί δίνουν ρεαλιστική αίσθηση στην πλοκή, επαναπροσδιορίζουν συνεχώς το χώρο και το χρόνο, σκιαγραφώντας τελικά το συλλογικό ρωσικό psyche.

 


του Μιχάλη Κωνσταντέλληmike.konstantellis@myfilm.gr


Θρίαμβος ωριμότητας…

Η Βαθμολογία μου:

Σταύρος Γανωτής
του Σταύρου Γανωτή stavros.ganotis@myfilm.gr

Θα ξεκινήσω με αυτά που μειώνουν την ταινία, απλά για να ξεμπερδέψουμε, μια και καλή, από λεπτομέρειες που είναι δευτερευόντως σημασίας. Αν θέλουμε να το δούμε σαν ριμέικ, που στην ουσία δεν είναι, είναι ισοδύναμο με το πενηντάχρονο ‘Οι Δώδεκα Ένορκοι’ του αριστοτέχνη, μέχρι και τα 1970, Sidney Lumet. Αν θέλουμε να το δούμε στο σύνολο της καριέρας του Mikhalkov, δεν είναι η καλύτερη του ταινία, όσο υπάρχουν τα ‘Μηχανικά Πιάνα’. «Ελαττώματα» τέλος, πάμε να βρούμε και εμείς την αλήθεια…

Το ‘12’ είναι ένα αμάλγαμα παλιού, σοβαρού Χόλιγουντ, της ώριμης περιόδου του Αντόν Τσέχοφ (‘Ο Βυσσινόκηπος’), διαλογικού Χίτσκοκ της ‘Θηλιάς’ και του ‘Ποιος Σκότωσε τον Χάρι’ και θεάτρου του παραλόγου, στην παράδοση των ‘Ρινόκερων’ του Ιονέσκο. Πώς, όμως, κατάφερε ο ρώσος δημιουργός να τα παντρέψει όλα αυτά; Πολύ απλά, με μια κινηματογραφική πρωτοπορία, ισοδύναμη με αυτή των μονοπλάνων της ‘Θηλιάς’ και της ‘Ρωσικής Κιβωτού’ ή του ‘Dogville’ του von Trier. Στήνει μέσα σε ένα λιτό, αλά Μπρεχτ, ντεκόρ δώδεκα ανθρώπους και τους παρακολουθεί να μιλάνε επί δυόμιση ώρες!

Άμεσος κίνδυνος, η θεατροποίηση του έργου. Ο Mikhalkov απαντάει με ένα καταπληκτικό μοντάζ, απόλυτα κινηματογραφικές ερμηνείες ενός πανάξιου επιτελείου ηθοποιών, παρεμβολές από το δράμα της Τσετσενίας, συνεχή κίνηση των πλάνων και κείμενο απλό, αποφορτισμένο από θεατρικές καταβολές. Είναι θαυμαστό το πόσα διαφορετικά πράγματα ακούγονται και όλα τους είναι απέριττα. Η νέα ρωσική κοινωνία κρίνεται με βάση το δράμα της Τσετσενίας, μέσα από ένα πρίσμα που διαθέτει όλες τις εκδοχές της.

Πάνω από όλα, όμως, είναι μια θρησκευτική παραβολή. Ο «εγκληματίας» είναι στην ουσία μάρτυρας, ένας μικρός Ιησούς, που αναμένει την παρεμβολή του Αγίου Πνεύματος, για το αν θα σταυρωθεί ή όχι. Το Άγιο Πνεύμα δεν είναι οι ένορκοι, αλλά ένα μικρό σπουργίτι (παλιό σύμβολο της Ρωσίας), που με την απλή παρουσία του θα επιφέρει επιφοίτηση. Οι δώδεκα ένορκοι είναι η μοντέρνα έκδοση των Δώδεκα Αποστόλων, σε μια τελείως διαφορετική οπτική από αυτήν που ήθελε ο Buñuel για την ‘Βιριδιάνα’ του. Εδώ διαγωνίζονται με έπαθλο την μία αλήθεια. Αυτό το ανώτατο ιδανικό μπαίνει σε δοκιμασία, σαν να είναι το άγιο δισκοπότηρο των σταυροφόρων. Υπάρχει ο Θωμάς, ο Ιούδας, ο Πέτρος (σε αυτήν τη θέση τοποθετεί ερμηνευτικά τον εαυτό του ο σκηνοθέτης) και ο καινός τους μυστικός δείπνος, λίγο πριν το νέο θείο δράμα. Αν η απόφαση δεν είναι ομόφωνη, η καταδίκη ή μη, δεν έχει καμία αξία. Το ιδανικό εδώ δεν είναι η σωτηρία του ανθρώπινου γένους, αλλά της ανθρώπινης, υπερβατικής δικαιοσύνης.

Κριτική Σύνοψη

Ο Nikita Mikhalkov παίζει ένα πολύ επικίνδυνο κινηματογραφικό παιχνίδι και βγαίνει θριαμβευτής. Τα κυριότερα όπλα του είναι η μνήμη του πάνω στο υπερβατικό σινεμά, η θέληση να κάνει κατάθεση της εμπειρίας του και της αυτοπεποίθησης του και η πίστη στο μόνο ιδανικό που έχει πάντα αξία, την αλήθεια. Αν πριν από χρόνια μας είπε ό,τι είναι ρώσος και όχι σοβιετικός (‘Ψεύτης Ήλιος’), τώρα μας επισημαίνει και την εμπιστοσύνη του στα Θεία, προσφέροντας μια σπάνια θρησκευτική παραβολή, όπως αυτές που συνηθίζει και ο von Trier. Όσο και αν ακούγομαι διθυραμβικός, το ‘12’ δεν είναι το απόλυτο αριστούργημα, επειδή η πρωτοπορία και η σύλληψη του σκηνοθέτη δεν υπερβαίνει των αυθεντικών πηγών. Όμως αν χάσετε την ευκαιρία να δείτε ένα από τα χαρακτηριστικότερα έργα του σύγχρονου κινηματογράφου, θα είστε εσείς αντίδικοι επί μιας άλλης αλήθειας… Είμαστε οι επιλογές μας!


Η Βαθμολογία μου:

Αυτός ο σκηνοθέτης (ο Μιχάλκοφ) ίσως και να είναι μαζί με τον Σοκούρωφ και τον Σεργκέι Μποντρώφ, οι σημαντικότεροι εν ζωή Ρώσοι δημιουργοί. Και πράγματι, μετά από μιά ταινία σαν το "12", ο Μιχάλκοφ μοιάζει να μην χρειάζεται πλέον να το αποδείξει αυτό, σε κανέναν!

Ένα πολυεδρικό κομψοτέχνημα,που μας συμπληρώνει μέσα από τις υποθέσεις ενός εγκλωβισμένου, σε ένα σχολείο για τις ανάγκες μιας δίκης, δωδεκαμελούς σώματος ενόρκων, το πολύπλοκο ψηφιδωτό ενός άγριου φόνου. Ένας νεαρός Τσετσένος (η εθνικότητα δεν είναι καθόλου τυχαία μέσα στον λεπτό συμβολισμό της ταινίας), φέρεται να έχει δολοφονήσει τον θετό του πατέρα, και ενώ σχεδόν όλοι οι ένορκοι, αλλά και τα στοιχεία είναι σε βάρος του, καθώς η ιστορία εξελίσσεται μοιάζει σαν να βαδίζουμε πρός μια κολοσσιαία ανατροπή!

Δεν είναι μόνο ο όγκος της εξεταζόμενης ιστορίας, αναφερόμενης ουσιαστικά σε μιά χαίνουσα πληγή, στο μαλακό υπογάστριο της πάλαι ποτέ ρωσικής αυτοκρατορίας, αλλά ταυτόχρονα και ένα τεράστιο απόθεμα συσσωρευμένης οργής και ενέργειας, έτσι όπως κρύβεται μέσα στον καθένα από τους δώδεκα ενόρκους, σύμβολα σε πολλά επίπεδα - κάποια δεν θα είχε κανένα νόημα να αναφερθούν εδώ - του σύγχρονου Ρώσου.

Η κάμερα νευρώδης και σε διαρκή κίνηση με απότομα cut του μοντάζ, παράγει μια εξαιρετική ατμόσφαιρα, φέρνοντάς μας, στο πετσί του καθενός από τους χαρακτήρες, καθώς προσπαθεί συμβολικά να εξευμενίσει ή να εξορκίσει τον δαιμονα του Καυκάσου από το νου του.
Θα τα καταφέρουν και μαζί θα αποδοθεί δικαιοσύνη;


του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:


του Γιάννη Παπουτσάκη


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video Flash Video Trailer
Type: Flash

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 12/2/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Photos Φωτογραφικό υλικό
Τύπος:
Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
12_Angry_Men_01.jpg
12_Angry_Men_02.jpg
12_Angry_Men_03.jpg
12_Angry_Men_04.jpg
12_Angry_Men_05.jpg
12_Angry_Men_06.jpg
12_Angry_Men_07.jpg
12_Angry_Men_08.jpg
12_Angry_Men_09.jpg
12_Angry_Men_10.jpg
12_Angry_Men_11.jpg
12_Angry_Men_12.jpg
58 φωτογραφία(ες) σε 5 σελίδα(ες) 1
12_Angry_Men_13.jpg
12_Angry_Men_14.jpg
12_Angry_Men_15.jpg
12_Angry_Men_16.jpg
12_Angry_Men_17.jpg
12_Angry_Men_18.jpg
12_Angry_Men_19.jpg
12_Angry_Men_20.jpg
12_Angry_Men_21.jpg
12_Angry_Men_22.jpg
12_Angry_Men_23.jpg
12_Angry_Men_24.jpg
58 φωτογραφία(ες) σε 5 σελίδα(ες) 2
12_Angry_Men_25.jpg
12_Angry_Men_26.jpg
12_Angry_Men_27.jpg
12_Angry_Men_28.jpg
12_Angry_Men_29.jpg
12_Angry_Men_30.jpg
12_Angry_Men_31.jpg
12_Angry_Men_32.jpg
12_Angry_Men_33.jpg
12_Angry_Men_34.jpg
12_Angry_Men_35.jpg
12_Angry_Men_36.jpg
58 φωτογραφία(ες) σε 5 σελίδα(ες) 3
12_Angry_Men_37.jpg
12_Angry_Men_38.jpg
12_Angry_Men_39.jpg
12_Angry_Men_40.jpg
12_Angry_Men_41.jpg
12_Angry_Men_42.jpg
12_Angry_Men_43.jpg
12_Angry_Men_44.jpg
12_Angry_Men_45.jpg
12_Angry_Men_46.jpg
12_Angry_Men_47.jpg
12_Angry_Men_48.jpg
58 φωτογραφία(ες) σε 5 σελίδα(ες) 4
12_Angry_Men_49.jpg
12_Angry_Men_50.jpg
12_Angry_Men_51.jpg
12_Angry_Men_52.jpg
12_Angry_Men_53.jpg
12_Angry_Men_54.jpg
12_Angry_Men_55.jpg
12_Angry_Men_56.jpg
12_Angry_Men_57.jpg
12_Angry_Men_Poster.jpg
   
58 φωτογραφία(ες) σε 5 σελίδα(ες) 5


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Sergei Makovetsky... Juror
    Nikita Mikhalkov... Juror
    Sergei Garmash... Juror
    Aleksei Petrenko... Juror
    Yuri Stoyanov... Juror
    Sergei Gazarov... Juror
    Mikhail Yefremov... Juror
    Valentin Gaft... Juror
    Aleksei Gorbunov... Juror
    Sergei Artsybashev... Juror
    Viktor Verzhbitsky... Juror
    Roman Madyanov... Juror
    Aleksandr Adabashyan... Bailiff
    Apti Magamaev... Chechen boy

Σκηνοθεσία
Nikita Mikhalkov

Σενάριο
Nikita Mikhalkov
Vladimir Moiseyenko
Aleksandr Novototsky


Παραγωγή
Nikita Mikhalkov
Leonid Vereschtchaguine


Μουσική
Eduard Artemyev

Φωτογραφία
Vladislav Opelyants

Μοντάζ
Andrey Zaitsev
Enzo Meniconi


Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Viktor Petrov

Κοστούμια
Natalia Dziubenko

Χρονολογία παραγωγής
2007

Χώρα παραγωγής
ΡΩΣΙΑ

Γλώσσα
ΡΩΣΙΚΑ, ΤΣΕΤΣΕΝΙΚΑ

Διάρκεια
153'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2,35:1

Είδος ταινίας
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ, ΔΡΑΜΑ, ΘΡΙΛΕΡ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ

Εταιρείες Παραγωγής
Studio Trite

Καταλληλότητα
USA:PG-13 | Taiwan:R-12

Ήχος
Dolby Digital

Διανομή
SEVEN Films (2008) (Greece)
Karoprokat (2007) (Russia) (theatrical)
Sony Pictures Classics (2008) (USA) (theatrical)
KinoVista (2008) (France) (all media)
Kinomania (2007) (Ukraine) (theatrical)
01 Distribution (2008) (Italy) (theatrical)
Hexagon Pictures (2008) (Japan) (theatrical)
Swallow Wings (2008) (Taiwan) (theatrical)
Filmmuseum Distributie (2009) (Netherlands) (theatrical)


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 5
Αριθμός Ψήφων: 6


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΔραματική


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails