Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 11/9/14 :.
. Ξόρκισε Το Κακό
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Η Ζωή είναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ (1955)
. Η Τελευταία Φάρσα
. Η Τελική Αποπληρωμή
.: από 18/9/14 :.
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
. The Battery
. Η Ωραία Της Ημέρας (1967)
.: από 25/9/14 :.
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Palo Alto
. The Guest
. Στο Σπίτι
.: από 2/10/14 :.
. Xenia
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: irra's Profile irra
Σήμερα: 0
Χθές: 3
Συνολικά: 9753

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 172
Μέλη: 0
Σύνολο: 172

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: MILK του Γκας Βαν Σαντ

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 23 Σεπ. 2008 @ 20:58:56 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

MILK
του Γκας Βαν Σαντ
με τους Σον Πεν, Τζος Μπρολίν, Εμίλ Χιρς

Υπόθεση: Έχοντας κουραστεί να κρύβεται επειδή είναι gay, ο Χάρβεϊ Μιλκ παρατάει την υψηλόμισθη δουλειά του στη Γουόλ Στριτ και πηγαίνει στην περιοχή Castro του Σαν Φρανσίσκο για να μείνει με τον εραστή του, Σκοτ. Εκεί, το φωτογραφείο που διατηρεί θα γίνει το σημείο συνάντησης αρκετών ανθρώπων της κοινότητας, που στερούνται των πολιτικών τους δικαιωμάτων από τη συντηρητική κοινωνία. Ο Χάρβεϊ γίνεται η φωνή αυτής της σιωπηλής πλειοψηφίας και εκλέγεται δημοτικός σύμβουλος. Το 1978 το άδοξο τέλος του θα σφραγίσει την ιστορία και θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τους φανατικούς του υποστηρικτές.

Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Α' Ανδρικού Ρόλου Δραματικής Ταινίας στον Σον Πεν

Πολιτικός. Φίλος. Εραστής. Gay ακτιβιστής. Αγωνιστής. Έμπνευση. Ήρωας. Η ζωή του άλλαξε την ιστορία και το θάρρος του άλλαξε ζωές. Είναι ο Χάρβεϊ Μιλκ, ο πρώτος ανοιχτά gay εκλεγμένος πολιτικός στις ΗΠΑ. Τον ενσαρκώνει ο Σον Πεν και αυτή είναι η ιστορία του.

Οι φόροι και οι προτεραιότητες αλλάζουν από χρόνο σε χρόνο. Η ελευθερία όμως δεν αλλάζει ποτέ.
Χάρβεϊ Μιλκ

O Σκηνοθέτης

Ο Γκας Βαν Σαντ γεννήθηκε το 1952 στο Κεντάκι. Από την πρώτη του ταινία, το "Mala Noche" το 1985, κέρδισε την προσοχή των κριτικών και τιμήθηκε από την Ένωση Κριτικών του Λος Άντζελες με βραβείο Καλύτερης ανεξάρτητης/πειραματικής ταινίας. Σπούδασε σχέδιο στο Rhode Island, ασχολήθηκε με το σχέδιο και τη διαφήμιση και στη συνέχεια με τη σκηνοθεσία και την παραγωγή διαφημιστικών, βίντεο κλιπς και ταινιών. Πολύπλευρος και πολυτάλαντος, ολοκληρωμένος ζωγράφος, φωτογράφος, μουσικός και συγγραφέας, ο Γκας Βαν Σαντ παρουσίασε την πρώτη πιο εμπορική του δουλειά το 1989 με το "Drugstore Cowboy" με τον Ματ Ντίλον και την Κέλι Λιντς. Το 1991 γύρισε την ταινία που τον ανέδειξε ακόμη περισσότερο και έκανε σταρς τα πρόσωπα του Ρίβερ Φίνιξ και Κιάνου Ριβς. Ήταν "Το Δικό μου Αϊντάχο", μια ταινία που έμελλε να μείνει μνημειώδης για την ερμηνεία του Φίνιξ και να ταυτιστεί ο ρόλος με τη μικρή ζωή του, που τελείωσε αιφνίδια δυο χρόνια μετά. Μεγάλη στιγμή του σκηνοθέτη ήταν το "Έτοιμη για Όλα" με μια ερμηνεία της Κίντμαν που, ακόμη και σήμερα, μνημονεύεται ότι είναι ίσως η καλύτερη της καριέρας της. Ακολούθησαν "Ο Ξεχωριστός Γουίλ Χάντινγκ", "Ανακαλύπτοντας τον Φόρεστερ", "Psycho" και βέβαια ο σχεδόν πειραματικός "Ελέφαντας" που του χάρισε τον Χρυσό Φοίνικα των Κανών το 2003. Τελευταίες του δουλειές ήταν τα "Last Days" και "Paranoid Park".

Oι Ηθοποιοί

Ο Σον Πεν (Χάρβεϊ Μιλκ) γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1960 στην Καλιφόρνια. Δευτερότοκος γιος της ηθοποιού Αϊλίν Ράιαν και του σκηνοθέτη Λίο Πεν, ο Σον άρχισε να γίνεται γνωστός με έναν από τους πρώτους ρόλους του στο σινεμά το 1981, το "Τaps" πλάι στον Τζορτζ Σ. Σκοτ και τον Τίμοθι Χάτον και στη συνέχεια, το 1983 με το γνωστό "Bad Boys", μια από τις πιο αγαπημένες teen movies της εποχής που ανέδειξαν μερικούς από τους καλύτερους ηθοποιούς της Αμερικής. Τη δεκαετία του '80 ακολούθησαν τα "At Close Range", "Colors", "Απώλειες Πολέμου", "We Αre No Angels", αλλά τότε, αυτό για το οποίο υπήρχε καθημερινά το όνομά του στις εφημερίδες και τα tabloids ήταν ο γάμος του με τη Μαντόνα. Το πολύπλευρο ταλέντο αναδύθηκε με την πρώτη του σκηνοθετική δουλειά το 1991 με το πολύ ενδιαφέρον "The Indian Runner" ενώ στη συνέχεια ήρθαν ρόλοι όπως στο "Θα Ζήσω" που κέρδισε την πρώτη του υποψηφιότητα για Όσκαρ, "Συμφωνίες κι Ασυμφωνίες" του Γούντι Άλεν που κέρδισε την δεύτερη, "Το όνομά μου είναι Σαμ" που κέρδισε την τρίτη του υποψηφιότητα. Το 2003 ήρθαν δύο μεγάλοι ρόλοι: στα "21 Γραμμάρια" του Ινιαρίτου (που τιμήθηκε με βραβείο καλύτερου ηθοποιού στη Βενετία) και το "Σκοτεινό Ποτάμι" του Ίστγουντ, μια ταινία που του χάρισε το Όσκαρ Α' ανδρικού ρόλου. Ως σκηνοθέτης έχει να καταθέσει το "The Crossing Guard" με τον Τζακ Νίκολσον, "The Pledge" με τον Μπενίσιο Ντελ Τόρο και πιο πρόσφατα το "Into the Wild", ένα φιλμ που κέρδισε κριτικούς και πολλά βραβεία. Μια άγνωστη ευρέως πλευρά του Σον Πεν είναι η δημοσιογραφική του δραστηριότητα: έχει γράψει άρθρα για τα περιοδικά Time, Interview και Rolling Stone, ενώ αρκετά συχνά στην San Francisco Chronicle, ιδιαίτερα μετά την επίσκεψή του στο Ιράκ και τον πόλεμο. Θερμός υποστηρικτής του Μπαράκ Ομπάμα, ακτιβιστής, ευαισθητοποιημένος και πολυπράγμων, ο Σον Πεν θα εμφανιστεί φέτος σε δύο ακόμη ταινίες: το "Crossing Over" του Γουέιν Κρέιμερ και το "Tree of Life" του Τέρενς Μάλικ.

Ο Τζος Μπρόλιν (Νταν Γουάιτ) γεννήθηκε στην Καλιφόρνια το 1968 και είναι γιος του γνωστού ηθοποιού Τζέιμς Μπρόλιν. Ξεκίνησε να παίζει στο θέατρο από τα σχολικά του χρόνια και πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση ήταν στα "Goonies" του Ρίτσαρντ Ντόνερ το 1985. Από τους πρώτους σημαντικούς του ρόλους που τον έκαναν αγαπητό και γνωστό ήταν στο τηλεοπτικό western drama "Young Riders" (1989 - 1992), ενώ έναν αντίστοιχο ρόλο ανέλαβε στο "Into the West" το 2005. Ένα μεγάλο κομμάτι της καριέρας του είναι το θεατρικό, αφού εργάστηκε για πάνω από πέντε χρόνια στο φεστιβάλ Reflections at the GeVa Theatre, όπου έπαιζε και σκηνοθετούσε παραστάσεις. Τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται σε σημαντικές ταινίες, όπως το πολυβραβευμένο "Καμιά Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους", "American Gangster", "Στην Κοιλάδα του Ηλά", ενώ φέτος πέρα από το "Milk" συμμετέχει και στο "W" του Όλιβερ Στόουν, όπου ενσαρκώνει τον 43ο Πρόεδρο των ΗΠΑ Τζορτζ Μπους.

Ο Εμίλ Χιρς (Κλιβ Τζόουνς) γεννήθηκε το 1985 και σπούδασε performing Arts στο Λος Άντζελες. Ξεκίνησε με εμφανίσεις στην τηλεόραση από το "ER" έως το "NYPD" και τελευταία εμφανίζεται σε πολύ καλές αμερικανικές παραγωγές. Το Νational Board of Review τον ψήφισε ως καλύτερο νεοεμφανιζόμενο ηθοποιό για την ερμηνεία του στο "Into the Wild" του Σον Πεν πέρσι. Άλλες ταινίες στις οποίες έχει εμφανιστεί είναι οι "Alpha Dog" του Νικ Κασσαβέτη, "Lords of Dogtown" πλάι στον Χιθ Λέτζερ της Κάθριν Χάρντγουικ, "Speed Racer" των αδερφών Ουατσόφσκι, "The Girl Next Door" του Λουκ Γκρίνφιλντ και "Η Λέσχη των Αυτοκρατόρων" του Μάικλ Χόφμαν.

Ο Τζέιμς Φράνκο (Σκοτ Σμιθ) γεννήθηκε τον Απρίλιο του 1978 στο Πάλο Άλτο της Καλιφόρνια. Σπούδασε στο UCLA, άρχισε να παίζει σε θεατρικές παραστάσεις και πρώτος του ρόλος που τον έκανε γνωστό ήταν στην πολυβραβευμένη τηλεοπτική σειρά "Freeks and Geeks" το 1999. Διάσημος έγινε ως Χάρι Όσμπορν στην τριλογία του "Spider Man" πλάι στον Τόμπι Μαγκουάιρ και την Κίρστεν Ντανστ. Η ερμηνεία του ως Τζέιμς Ντιν στην ομώνυμη τηλεοπτική σειρά του χάρισε μια Χρυσή Σφαίρα το 2001, βραβείο Έμι και Screen Actors Guild, διθυραμβικές κριτικές και μια θέση στο πάνθεον των σημαντικών ηθοποιών του Χόλιγουντ. Άλλοι ρόλοι του: "The Wickerman", "Στην Κοιλάδα του Ηλά", "Αn American Crime", "Pineapple Express", ενώ θα τον δούμε στην πρώτη σκηνοθετική δουλειά του Μαρκ Ράφαλο με τίτλο "Sympathy for Delicious".

Ποιος ήταν ο Χάρβεϊ Μιλκ

Ο Mπέρναρντ Χάρβεϊ Μιλκ γεννήθηκε το 1930 στη Νέα Υόρκη από Εβραίους γονείς. Σπούδασε μαθηματικά στο πανεπιστήμιο του Άλμπανι, άρχισε να γράφει στη φοιτητική εφημερίδα, ήταν πολύ κοινωνικός και δημοφιλής. Από παιδί συνειδητοποίησε την ομοφυλία του και επέλεξε να το κρατήσει κρυφό. Υπηρέτησε στο αμερικανικό ναυτικό και μετά το τέλος της θητείας του επέστρεψε στη Νέα Υόρκη. Έκανε την πρώτη μεγάλη σχέση του με τον Τζον Κάμπελ που γνώρισε ενόσω δίδασκε στο Λονγκ Άιλαντ και άρχισε να αγωνίζεται πιο ενεργά για τα δικαιώματα των gay, αλλά η κρυφή ζωή και η καταπίεση από την κοινωνία τον ταλαιπωρούσε βαθιά και αποφάσισε να εγκαταλείψει την πόλη. Κατέληξε στο Σαν Φρανσίσκο, την πόλη που φιλοξενούσε ομοφυλόφιλους που διώχθηκαν από τον στρατό λόγω αυτού τους του προσανατολισμού. Ο Μιλκ σύντομα έγινε ενεργό μέλος αυτής της κοινότητας αλλά και η ίδια η φωνή της, εξαιτίας της τεράστιας απήχησης που είχε στον κόσμο ως παρουσία και λόγος. Στα τέλη της δεκαετίας του '60 η Ένωση Ατομικών Δικαιωμάτων (Society for Individual Rights) άρχισε να εργάζεται ενάντια στις διώξεις των Αρχών κατά των gay σε μπαρ και μέρη που σύχναζαν, δράση στην οποία ο Μιλκ άρχισε να συμμετέχει πολύ ενεργά συσπειρώνοντας τον κόσμο γύρω του. Ταραχές, έντονες διαμαρτυρίες και επεισόδια χαρακτηρίζουν εκείνα τα ταραγμένα χρόνια που ο Μιλκ πρωτοστατούσε αποκτώντας έρεισμα. Εξελέγη δημοτικός σύμβουλος των Δημοκρατικών το 1977 για έντεκα μήνες, οπότε δολοφονήθηκε από τον πολιτικό του αντίπαλο Νταν Ουάιτ, ο οποίος είχε παραιτηθεί από σύμβουλος και ήθελε την θέση του πίσω. Η δολοφονία του Μιλκ τον κατέστησε με έναν τρόπο μάρτυρα των δικαιωμάτων των gay και υπήρξε ορόσημο για τους μετέπειτα αγώνες τους.

Ο Μιλκ όταν έφτασε στο Σαν Φρανσίσκο, εγκαταστάθηκε μαζί με τον σύντροφό του Σκοτ Σμιθ, στην περιοχή Eureka Valley, η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε περιοχή Castro. Η περιοχή αυτή κατά τη δεκαετία του '30 ήταν το γκέτο Σκανδιναβών και αργότερα της ιρλανδικής εργατικής τάξης. Στα τέλη των '60s εγκαταστάθηκαν εκεί πολλοί gay και, παρά το γεγονός ότι υπήρξαν αντιδράσεις από τους μόνιμους κατοίκους, ήταν ένα από τα ελάχιστα μέρη στην Αμερική όπου μπορούσαν να ζουν οι gay με σχετική ελευθερία. Ο Μιλκ με τον Σμιθ άνοιξαν ένα κατάστημα φωτογραφικών ειδών το οποίο ήταν περισσότερο χώρος συγκέντρωσης των γειτόνων παρά πετυχημένη επιχείρηση. Συζητούσαν εκεί τα προβλήματα της περιοχής και το χιούμορ και η πηγαία προσωπικότητα του Μιλκ κέρδιζε την εμπιστοσύνη και τη φιλία τους. Στέφθηκε επικεφαλής του Castro Village Association, μιας ένωσης εμπόρων και έγινε γνωστός ως ο Δήμαρχος της Οδού Castro. Ο πυρήνας γύρω από την επιχείρησή του ήταν ο Σμιθ, ο Κλιβ Τζόουνς, προστατευόμενός του, ο Ντάνι Νικολέτα, φωτογράφος του που δούλευε στο μαγαζί, ο Τζιμ Ριβάλντο, μάνατζερ της καμπάνιας του, ο Ντικ Πάμπιτς που κατέστρωσε τη στρατηγική της καμπάνιας του Μιλκ και ήταν βοηθός του στο Δημαρχείο, η Αν Κρόνεμπεργκ, λεσβία σύμβουλός του. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι ήταν ο στενός κύκλος του Μιλκ, αυτοί που τον στήριξαν σε όλη την πορεία του πριν και κατά την πολιτική του διαδρομή. Ως πολιτικός και ακτιβιστής ο Μιλκ ήταν ιδιαίτερα "επιθετικός". Πίστευε ότι οι υπηρεσίες που προσφέρει κάθε μια κυβέρνηση πρέπει να συναντούν τις ανάγκες των πολιτών. Παρότρυνε τους gay να βγουν από την ντουλάπα και να αγωνιστούν εναντίον των διακρίσεων και έχει μείνει μνημειώδης η φράση του -όχι πολύ πριν τη δολοφονία του- "Θα ζητήσω στο κίνημα (δικαιωμάτων των gay) να συνεχίσει τον αγώνα, γιατί η εκλογή μου δίνει στους νέους ανθρώπους ελπίδα. Πρέπει να τους δίνουμε ελπίδα".

Για το σενάριο, τους ηθοποιούς και την παραγωγή

Ο σεναριογράφος Ντάστιν Λανς Μπλακ -σεναριογράφος αρκετών επεισοδίων της πετυχημένης σειράς του HBO "Big Love"- γνώριζε την προσωπικότητα του Χάρβεϊ Μιλκ από τον μέντορά του και από ένα ντοκιμαντέρ του 1984 με τίτλο "The Times of Harvey Milk". "Σε ένα λόγο που έδινε δημόσια, θυμάμαι τον Μιλκ να λέει 'Κάπου στο Σαν Αντόνιο, τη γειτονιά των παιδικών μου χρόνων, βλέπω έναν gay να ανοίγει ένα χαρτί και να διαβάζει ότι ένας ομοφυλόφιλος εξελέγη στο Σαν Φρανσίσκο. Ξέρω ότι υπάρχει ελπίδα για έναν καλύτερο κόσμο, υπάρχει ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο'". Ο Ντάστιν άρχισε την έρευνα για μια ιστορία που θα μπορούσε να γίνει ταινία και με χαρά του ανακάλυψε ότι πολλοί άνθρωποι του στενού κύκλου του Μιλκ ήταν ακόμη στη ζωή. "Η επιδίωξή μου από την αρχή ήταν να χρησιμοποιήσω πρωτότυπο υλικό από τις αφηγήσεις. Στην πραγματικότητα είχα προσωπικό ενδιαφέρον για τις αφηγήσεις τους. Με ενδιέφεραν προσωπικά οι λεπτομέρειες της ζωής του Μιλκ.

Ο πρώτος άνθρωπος με τον οποίο ήρθα σε επαφή ήταν ο Κλιβ Τζόουνς (στην ταινία ο Εμίλ Χιρς), προστατευόμενος και στενός συνεργάτης του, μάλιστα είναι ο σχεδιαστής του αναγνωρισμένου σήματος που συμβολίζει το AIDS. Αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή το project για μια ταινία με ήρωα τον Χάρβεϊ και διετέλεσε στην πραγματικότητα ως ιστορικός σύμβουλος, πηγαίνοντας κάθε μέρα στα γυρίσματα. Ο σεναριογράφος επέλεξε το σενάριο να τοποθετηθεί στην τελευταία πενταετία της ζωής του Μιλκ, από τη στιγμή που φτάνει στο Σαν Φρανσίσκο και που πλέον έχει μόνιμη σχέση με τον Σμιθ. Υπήρχαν πολλές ενδιαφέρουσες και παθιασμένες ερωτικές ιστορίες στη ζωή του ήρωα, αλλά καμία δεν ήταν τόσο καθοριστική όπως αυτή με τον Σμιθ, ο οποίος επιπλέον τον βοήθησε πολύ στην πολιτική του άνοδο.

Ο Μιλκ ήταν μια προσωπικότητα πολύ βέβαιη για τους λόγους που έμπαινε στην πολιτική. Δεν ήταν μόνο για τον αγώνα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά επειδή ήταν ερωτευμένος με τον Σκοτ Σμιθ, ήθελε να το αποδέχονται οι άλλοι και κυρίως για αυτό: επιθυμούσε να μην τον κρίνουν για τις επιλογές του. Είναι μια πολιτική ιστορία αλλά και μια προσωπική ιστορία παράλληλα. Ως σεναριογράφος αυτή ήταν η απόλυτη πρόκληση για μένα: να γράψω μια πολιτική ιστορία εις το όνομα της αγάπης" λέει ο Μπλακ.

Ο Κλιβ Τζόουνς ήταν αυτός που -αφού διάβασε το σενάριο και του άρεσε πολύ- πρότεινε στον Μπλακ "Εχω τον σκηνοθέτη για αυτό το φιλμ, αλλά δεν θα σου πω ακόμη ποιος είναι". Ο Τζόουνς είχε προσωπική σχέση με τον Γκας Βαν Σαντ και φυσικά ήταν μια τεράστια ευχάριστη έκπληξη για τον σεναριογράφο. "Με τον Γκας Βαν Σαντ ήξερα ότι θα γίνει μια ταινία για τον Χάρβεϊ και όχι για τον σκηνοθέτη". "Το The Times of Harvey Milk είχε ήδη τοποθετήσει τον πήχυ πολύ ψηλά αλλά πιστεύω πως η δραματοποίηση της ιστορίας του Μιλκ θα ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέχεια. Ηξερα το life story του και το πιο δύσκολο σημείο ήταν ότι υπήρχαν πολλά στοιχεία από τη ζωή του -είχε μια πλούσια ζωή- αλλά και μικρά περιφερειακά στοιχεία της περιοχής Castro, των γειτόνων, της πολιτικής ζωής τότε. Όταν διάβασα το σενάριο, μου έγινε σαφές ότι αφορά πολύ τα πολιτικά πράγματα και όχι τόσο τις λεπτομέρειες της ζωής των χαρακτήρων" λέει ο σκηνοθέτης.

Το δίδυμο των παραγωγών, ο Νταν Τζινκς και ο Μπρους Κόεν, δεν είναι παρά αυτοί που κρύβονται πίσω από το "American Beauty", και οι οποίοι τιμήθηκαν με το Όσκαρ καλύτερης ταινίας το 2000. Μάλιστα ο πατέρας του Τζινκς εργαζόταν στο San Jose Mercury News, κανάλι που ακολούθησε τον Μιλκ σε όλη του την καμπάνια και τον στήριξε πολύ. Ήταν το σενάριο που έψαχναν εδώ και χρόνια, μια δυνατή ιστορία, ένας σημαντικός ήρωας και ένας καταπληκτικός σκηνοθέτης.

Η επιλογή του Σον Πεν στον πρωταγωνιστικό ρόλο ήταν η ελπίδα των παραγωγών. Γνώριζαν ότι είναι απρόβλεπτος στις επιλογές του κι ότι όταν κάτι τον προκαλεί, το κάνει. Πράγματι, ανταποκρίθηκε θετικά πολύ γρηγορότερα από ό,τι περίμεναν. "Η παρουσία του ήταν απόκτημα για την ταινία. Κάθε μέρα στο πλατό ήταν θαύμα να τον βλέπεις να μεταμορφώνεται σε Χάρβεϊ Μιλκ. Ακόμη και οι κοντινοί άνθρωποι του Χάρβεϊ συγκινήθηκαν από την ομοιότητα και τη μεταμόρφωση του Σον" λέει ο Τζόουνς. "Δεν ήταν μόνο το πολύ καλό σενάριο, αλλά υπήρχε και εξαιρετικό αρχειακό υλικό πάνω στο οποίο στηριζόταν και στο οποίο είχα πρόσβαση και μπορούσα να μελετήσω. Ερωτεύτηκα τον Χάρβεϊ, την προσωπικότητά του, το πνεύμα του, με τρόπο που νομίζω πως μεταμόρφωσε όλο μου το ύφος ως ηθοποιού" καταλήγει ο Σον Πεν.

Τον ρόλο του πολιτικού αντιπάλου του Μιλκ, Νταν Γουάιτ, ερμηνεύει ο Τζος Μπρόλιν. Το 1999 γυρίστηκε μια τηλεταινία με τον τίτλο "Execution of Justice" που βασίστηκε σε ομώνυμο θεατρικό έργο. Η ταινία αυτή ήταν προσανατολισμένη στην προσωπικότητα του Γουάιτ (που τον ερμήνευε ο Τιμ Ντάλι) και όχι του Μιλκ (που τον ερμήνευε ο Πίτερ Κογιότ). Ο Μπρόλιν όταν διάβασε το σενάριο συγκινήθηκε και λέει ότι "Αυτό που περισσότερο με άγγιξε κατά τη διαδικασία έρευνας για το ρόλο ήταν όταν μίλησα με τους συγγενείς του Νταν και με τον στενό του φίλο Φρανκ Φάλζον, τον επιθεωρητή ανθρωποκτονιών που του πήρε την κατάθεση. Νομίζω ότι ο Νταν ήταν λίγο κοντόφθαλμος σε σχέση με τα πράγματα που έβλεπε μπροστά του. Δεν ήταν ικανός να βλέπει μακροπρόθεσμα και να προβλέπει, να καταλάβει ότι, ας πούμε, τώρα δεν είναι ο καιρός του ακόμη. Ότι έρχονται εξελίξεις σε σχέση με τις γυναίκες, με τους gay, ότι η κοινωνία βαδίζει στο επόμενο στάδιο. Αν περίμενε λίγο, η πολιτική του πορεία θα ήταν πολύ διαφορετική. Είχε πολύ βαθιές ανασφάλειες".

Ο Tζέιμς Φράνκο, που εξελίσσεται σε έναν από τους πιο λαμπερούς ηθοποιούς του Χόλιγουντ αλλά και πολλά υποσχόμενους μετά τη Χρυσή Σφαίρα που κέρδισε για το ρόλο του ως Τζέιμς Ντιν, ερμηνεύει τον σύντροφο του Μιλκ, Σκοτ Σμιθ. Ήταν ο πιο πιστός υποστηρικτής του και μετά τη δολοφονία του ένα μεγάλο μέρος του έργου του ήταν να διαφυλάξει τη μνήμη του Χάρβεϊ και ό,τι απέμεινε από αυτόν. "Ο σκηνοθέτης του βραβευμένου ντοκιμαντέρ The Times of Harvey Milk μου έδειξε μια συνέντευξη του Σκοτ, η οποία δεν μπήκε στην τελική εκδοχή της ταινίας, και που έδωσε μια σαφή ιδέα τού ποιος ήταν ο Σκοτ. Είχαν χωρίσει την εποχή που εξελέγη ο Χάρβεϊ, αλλά νοιάζονταν πολύ ο ένας για τον άλλο και βέβαια ο Μιλκ τον μνημονεύει στον λόγο που εκφώνησε μετά την εκλογή του" λέει ο Φράνκο.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.filminfocus.com/focusfeatures/film/milk


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Όλη η ταινία στηρίζεται πάνω στον Χάρβει Μιλκ, με ρυθμό και στήσιμο ντοκιμαντερίστικης αισθητικής. Συγκινητική η απόδοση του Σον Πεν στο ρόλο του πρώτου, ανοιχτά γκέι, εκλεγμένου πολιτικού. Η σκηνοθεσία του Σκας Βαν Σαντ, ακολουθεί, τον ήρωά του, "αγιοποιώντας" τον, στην πλέον mainstream ταινία της καριέρας του.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Το Milk, ήταν μια από τις πιο αναμενόμενες δουλειές φέτος, και άλλωστε μόνο κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συνέβαινε όταν αναφερόμαστε στην νέα ταινία του ρηξικέλευθου δημιουργού του The Last Days, ή του Elephant.
Πάραυτα, και ίσως επειδή θέλουμε να πιστεύουμε πώς το σινεμά είναι πρώτα από όλα μια ιστορία βαθειά υποκειμενική και άρα αυτό πρέπει πέρα από τον ακαδημαϊσμό και την ανάγκη για μια σταθερά «Αντικειμενικής αλήθειας» να μας οδηγεί σε όσο πιο διεισδυτικές ματιές πάνω σε ένα πολυσχιδές δημιουργικό γίγνεσθαι ή τουλάχιστον να παράγει μιά συγκεκριμένη καινοτομία μέσα από την χρήση νέων μέσων , νέων τεχνικών, ή έστω νέων βλεμμάτων, δεν μπορούμε παρά να μείνουμε κάπως επιφυλακτικοί απέναντι στο νέο πόνημα του Βαν Σάντ.

Παρά τις ομολογουμένως καλές ερμηνείες των Πέν και Φράνκο, αλλά και το θέμα, που στηρίζεται στην αληθινή ιστορία του πρώτου ανοικτά δηλωμένου gay δημοτικού συμβούλου στις Η.Π.Α, των τελών της δεκαετίας του ‘70, δεν μπορούμε παρά να μην συγκατανεύσουμε στην συγκεκριμένη ανάγκη του Βάν Σάντ να στραφεί προς μιά τυπικά χολυγουντιανή σχηματικά ακαδημαϊκή σκηνοθεσία , η οποία χωρίς να αφαιρεί, δεν προσθέτει και πολλά στο καθαρά κινηματογραφικό μέρος, μιας ταινίας η οποία θυσιάζει την φορμαλιστική αναζήτηση στο βωμό ενός στρατευμένου σινεμά.

Πάντως ίσως ο σκηνοθέτης θα έπρεπε να λάβει υπόψη βιογραφίες σαν αυτή του Χέηνς , για τον Dylan, ή ταινίες σαν to Soy Cuba, ή ακόμα και το Δικό του ... «...Προσωπικό Αιντάχο», ώστε να μπορέσει - και έχει δείξει πως έχει και την τόλμη αλλά και τις δυνατότητες ο δημιουργός του Gerry - να μας δώσει ένα πορτραίτο αντάξιο του πολιτικού του στόχου αλλά ταυτόχρονα πολυπρισματικό και βαθύ!

Πιστεύω πως χωρίς ακραίους πειραματισμούς αλλά με ευφυέστατες πινελιές εδώ και εκεί, από εικόνες, μοντάζ, λήψεις και κινήσεις της κάμερας, ο Άνγκ Λή στο Brokeback mountain είχε κάνει κάτι ουσιαστικότερο, αισθαντικότερο και τρόπον τινά ποιλιτικότερο. Το Milk σίγουρα δεν είναι μιά κακή ταινία,κάθε άλλο! Απλώς τη στιγμή (ή τις στιγμές) που ελπίζεις πως θα έχουμε μιά φιλμική απογείωση, η ταινία επιστρέφει στην πεπατημένη, ή ακόμα χειρότερα... τελειώνει!


του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Μακριά από τους φορμαλιστικούς πειραματισμούς και την αντισυμβατικότητα πρόσφατων δημιουργιών του («Last Days», «Gerry», «Elephant»…) και αφουγκραζόμενος τα σημεία των καιρών, με πρώτο και κύριο την ανάληψη της ηγεσίας στις ΗΠΑ από τον ανανεωτή(;) Μπάρακ Ομπάμα, ο Γκας Βαν Σαντ επιστρέφει με ένα εξαιρετικά επίκαιρο, καλογυρισμένο, όσο και ενδιαφέρον - ιστορικά, αλλά και κοινωνιολογικά – φιλμ, που, τηρουμένων των αναλογιών, αποτελεί το δικό του «Brokeback Mountain».


Με εφαλτήριο τα τελευταία 8 χρόνια από τη ζωή του gay ακτιβιστή Χάρβεϊ Μιλκ, πρώτου ανοιχτά ομοφυλόφιλου που κατόρθωσε ποτέ να αναρριχηθεί σε πολιτικό αξίωμα στην Αμερική (διατέλεσε σύμβουλος του Δημάρχου του Σαν Φρανσίσκο για μόλις 11 μήνες, μέχρι δηλαδή την ημέρα της δολοφονίας τους από τον πρώην συνάδελφό του, Νταν Γουάιτ), ο Βαν Σαντ – ο οποίος οδηγήθηκε στην δημόσια παραδοχή της ομοφυλοφιλίας του στα 30 του, αντλώντας έμπνευση από την ιστορία του Μιλκ – δημιουργεί ένα πολυεπίπεδο biopic, ενσωματώνοντας εύστοχα στην πλοκή του και πλάνα από τα επίκαιρα της εποχής εκείνης, το οποίο έχει μεν ως πυρήνα του την πολιτική του δράση, αλλά αγγίζει και θέματα όπως η αστυνομική βία (χα!), οι κοινωνικές ανισότητες γενικότερα, και βέβαια η αισθηματική ζωή του πρόωρα χαμένου κεντρικού του ήρωα.


Άλλωστε, χωρίς την αμέριστη υποστήριξη του μεγάλου του έρωτα, Σκοτ Σμιθ (Τζέιμς Φράνκο), ο Μιλκ ίσως δε θα μπορούσε ποτέ να φτάσει όσο μακριά έφτασε. Χάρη σε εκείνον αλλά και στους ικανότατους ανθρώπους που συσπείρωσε γύρω του – όλοι τους gay – και βέβαια χάρη στη μαχητικότητα του ιδίου και την ακατανίκητη πίστη του ότι κάποια μέρα τα πράγματα θα αλλάξουν προς το καλύτερο και θα πάψουν να αισθάνονται πολίτες «Β’ κατηγορίας», ο Μιλκ έφτασε να αναδειχθεί σε μάρτυρα και πηγή έμπνευσης όχι μόνο της gay κοινότητας, αλλά και του οποιουδήποτε θεωρεί ότι τυγχάνει καταπάτησης των νομίμων δικαιωμάτων του.


Στον κεντρικό ρόλο, ο Σον Πεν δίνει μία από τις πλέον αξιοσημείωτες ερμηνείες της καριέρας του, παρουσιάζοντας έναν Χάρβεϊ Μιλκ ευφυή, ετοιμόλογο και εξαιρετικά καπάτσο, παρά τα όποια ελαττώματά του (για παράδειγμα, την τάση του να οδηγεί τους κατά καιρούς εραστές του στην… αυτοκτονία!), ο οποίος θα μπορούσε κάλλιστα να κερδίσει την υποστήριξη του οποιουδήποτε, ανεξαρτήτως σεξουαλικών προτιμήσεων.


Ο Τζος Μπρολίν απ’ την άλλη, προλαβαίνει στο – σχετικά – σύντομο πέρασμά του να πείσει ως ψυχολογικά ασταθής Γουάιτ, χάρη και στην εμπνευσμένη σκηνοθετική προσέγγιση του Βαν Σαντ, ο οποίος τον παρουσιάζει πάντοτε «αγχωμένο», ενώ από το θαυμάσιο υπόλοιπο καστ ξεχωρίζει φυσικά ο Τζέιμς Φράνκο, ο οποίος ως Σμιθ συγκεντρώνει πάνω του όλα εκείνα τα στοιχεία, που θα μπορούσαν να κάνουν έναν άνθρωπο σαν τον Μιλκ να τον αγαπήσει ανιδιοτελώς.
Γιατί, όπως και να το κάνουμε, το «Milk», πέραν όλων των άλλων, αποτελεί και το χρονικό ενός μεγάλου έρωτα, με άδοξο, όμως, τέλος...


του Χάρη Παπαπαναγιώτουharry.papapanagiotou@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Το “Milk” είναι η νέα ταινία του Gus Van Sant, με πρωταγωνιστή τον Sean Penn σε μια απ’τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας του. Η ταινία είναι βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Harvey Milk, ενός πολιτικού ακτιβιστή της δεκαετίας του ‘70, ο οποίος έμεινε στην ιστορία ως ο πρώτος αμερικανός πολιτικός που μίλησε ανοιχτά για την ομοφυλοφιλία του.

Ο Milk ήταν να μια πολύ ιδιάζουσα προσωπικότητα. Μέχρι τα 40 του ήταν ένας τυπικός κουστουμαρισμένος ομοφυλόφιλος, «κρυμμένος στην ντουλάπα». Είχε τη δουλειά του σε κάποιο πόστο, κάποιας εταιρίας στην Νέα Υόρκη, και φρόντιζε να κρατήσει την προσωπική του ζωή κρυφή από συγγενείς και συναδέλφους.

Όταν όμως έγινε και επισήμως μεσήλικας, κάτι συνέβη μέσα του, μια κρίση ταυτότητας. Η ταινία ξεκινά από αυτό ακριβώς το σημείο, καθώς συναντάμε για πρώτη φορά τον Milk την νύχτα που γιορτάζει τα 40κοστά του γενέθλια. Και όπως ο ίδιος εξομολογείται στον σύντροφό του, «είμαι 40 ετών και δεν έχω κάνει τίποτα για το οποίο να είμαι περήφανος». Μην έχοντας τίποτα να χάσει ο Milk αποφασίζει να κάνει… κάτι. Να αλλάξει.

Αλλάζει τόπο διαμονής, τρόπο ντυσίματος, εμφάνιση, αλλά πάνω απ’όλα αλλάζει τον τρόπο που σκέφτεται και κοινωνικοποιείται. Από την πρώτη στιγμή που θα εγκατασταθεί στο San Francisco, ο Harvey Milk αρχίζει να εκδηλώνει δημόσια την ομοφυλοφιλία του. Κάνει σχέδια για μια νέα αρχή. Ανοίγει ένα μαγαζί για να βγάζει τα προς το ζην, και αρχίζει να κάνει γνωριμίες και να οργανώνει την πολυπληθή κοινότητα ομοφυλόφιλων της περιοχής.

Γρήγορα θα αρχίσουν να εμφανίζονται προβλήματα. Η αστυνομία και ορισμένοι κάτοικοι της περιοχής δεν συμπαθούν τους ομοφυλόφιλους και τους κάνουν τη ζωή δύσκολη. Όταν τα πράγματα θα φτάσουν στο απροχώρητο ο Milk θα πάρει την απόφαση να ασχοληθεί με την πολιτική, βάζοντας υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος. Παρότι αρχικά θα αποτύχει, η επιμονή του θα του αποφέρει μια θέση στο δημοτικό συμβούλιο το 1977, κάνοντάς τον τον πρώτο δεδηλωμένο ομοφυλόφιλο με τέτοιο πολιτικό αξίωμα στην αμερικανική ιστορία.

Στη σύντομη θητεία του ως δημοτικός σύμβουλος ο Milk θα δώσει και θα κερδίσει πολλές μάχες για τους ομοφυλόφιλους, θα περάσει ψηφίσματα, θα προσελκύσει δημοσιότητα, θα γίνει gay-σύμβολο. Αλλά κυρίως, και αυτή είναι η τελευταία λέξη στα μαγνητοφωνημένα απομνημονεύματά του, θα δώσει σε πολλούς ανθρώπους «ελπίδα». Ελπίδα για αλλαγή, για κάτι καλύτερο.

Υπάρχουν πολλά στοιχεία που κάνουν αυτή την ταινία να «λειτουργεί». Καταρχάς είναι η σκηνοθεσία του Van Sant, ο οποίος αποφεύγει να γκλαμουρο-ποιήσει πρόσωπα και καταστάσεις, κάτι που γνωρίζει πόσο θα ευτέλιζε τη σοβαρότητα της ιστορίας. Ο Van Sant στο παρελθόν έχει κάνει και underground και mainstream ταινίες. Στην προκειμένη περίπτωση έχει βρει το κατάλληλο ύφος για να προσεγγίσει αυτό το υλικό, δίνοντας στην ταινία το «μέγεθος» που χρειάζεται.

Μετά είναι η ερμηνεία του Sean Penn. Για άλλη μια φορά ο Penn αποδεικνύει πως είναι ένας απ’τους σημαντικότερους ηθοποιούς των τελευταίων 20 ετών. Δεν υποδύεται απλώς τον Harvey Milk, τον ενσαρκώνει. Η μεταμόρφωση είναι πλήρης, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Μια ερμηνεία γεμάτη ιδιοφυείς πινελιές, χωρίς υπερβολές και φτηνό μιμητισμό, παρά μόνο αλήθεια και φυσικότητα.

Πέρα όμως από την σκηνοθεσία και την πρωταγωνιστική ερμηνεία, δεν θα εκπλαγώ αν η ταινία προταθεί επίσης για Όσκαρ φωτογραφίας και σκηνικών, με χρώματα και τοποθεσίες τα οποία αναπαριστούν πειστικότατα και πιάνουν το σφυγμό της δεκαετίας του ‘70 στην δυτική ακτή της Αμερικής.

Τέλος, όσον αφορά την ιστορία αυτή καθεαυτή, πολλοί θα μείνουν στην επιφάνεια, και θα υποθέσουν πως πρόκειται απλά για την ζωή ενός ομοφυλόφιλου πολιτικού στην Αμερική των 70’s. Στην ουσία όμως η ταινία πραγματεύεται κάτι πιο μεγάλο: το ζήτημα της διαφορετικότητας (όχι μόνο σεξουαλικής) ορισμένων ανθρώπων, και το τί θυσίες είναι διατεθειμένοι να κάνουν προκειμένου να ορθώσουν ανάστημα για να βελτιώσουν όχι μόνο τη δική τους ζωή, αλλά και τις ζωές ομοίων τους.

 


του Ανδρέα Λούβη andreas.louvis@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video Flash Video Trailer
Type: Flash

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 15/1/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Photos Φωτογραφικό υλικό
Τύπος:
Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Milk_01.jpg
6 εμφανίσεις
Milk_02.jpg
Milk_03.jpg
3 εμφανίσεις
Milk_04.jpg
Milk_05.jpg
3 εμφανίσεις
Milk_06.jpg
Milk_07.jpg
Milk_08.jpg
Milk_09.jpg
milk_1.jpg
4 εμφανίσεις
Milk_10.jpg
1 εμφανίσεις
milk_2.jpg
3 εμφανίσεις
milk_3.jpg
3 εμφανίσεις
milk_4.jpg
2 εμφανίσεις
milk_5.jpg
1 εμφανίσεις
milk_poster _gr.jpg
4 εμφανίσεις
Milk_Poster.jpg
1 εμφανίσεις
     


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Sean Penn... Harvey Milk
    Josh Brolin... Dan White
    Emile Hirsch... Cleve Jones
    James Franco... Scott Smith
    Diego Luna... Jack Lira
    Brandon Boyce... Jim Rivaldo
    Kelvin Yu... Michael Wong
    Lucas Grabeel... Danny Nicoletta
    Alison Pill... Anne Kronenberg
    Victor Garber... Mayor George Moscone
    Denis O'Hare... State Senator John Briggs
    Howard Rosenman... David Goodstein
    Stephen Spinella... Rick Stokes
    Ted Jan Roberts... Dennis Peron
    Tom Ammiano... Himself
    Carol Ruth Silver... Thelma
    Peter Jason... Allan Baird
    Hope Tuck... Mary Anne White
    Steven Wiig... McConnely
    Ashlee Temple... Dianne Feinstein
    Eric Stoltz... Tom Ammiano

Σκηνοθεσία
Gus Van Sant

Σενάριο
Dustin Lance Black

Παραγωγή
Bruce Cohen
Dan Jinks
Michael London


Μουσική
Danny Elfman

Φωτογραφία
Harris Savides

Μοντάζ
Elliot Graham

Casting
Francine Maisler

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Bill Groom

Κοστούμια
Danny Glicker

Χρονολογία παραγωγής
2008

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Διάρκεια
128'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΔΡΑΜΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εταιρείες Παραγωγής
Focus Features
Groundswell Productions
Jinks/Cohen Company

Καταλληλότητα
USA:R

Ήχος
SDDS

Διανομή
ODEON (2009) (Greece) (theatrical)
Focus Features (2009) (USA) (theatrical)
Momentum Pictures (2009) (UK) (theatrical)
SND (2008) (France) (theatrical)
Constantin Film (2008) (Germany) (theatrical)
BIM Distribuzione (2008) (Italy) (theatrical)
Paradise (2008) (Russia) (theatrical)
Svensk Filmindustri (SF) (2008) (Sweden) (theatrical)
A-Film Distribution (2009) (Netherlands) (theatrical)
Ascot Elite Entertainment Group (2009) (Switzerland) (theatrical)


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΒιογραφικήArts & CultureΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails