Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 16/10/14 :.
. '71
. Ένα ταξίδι 30,5 μέτρα μακριά
. Get On Up - The James Brown Story
. Λάθος στο Λάθος
. Annabelle
. Τα Τερατοκουτάκια
. Το Ανθρώπινο Κεφάλαιο
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Τα Θαύματα
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. Δυο Ανάσες

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kmar123gr's Profile kmar123gr
Σήμερα: 1
Χθές: 1
Συνολικά: 9780

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 95
Μέλη: 1
Σύνολο: 96

Εγγραφή

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr


Cinema: ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ (MIRRORS) του Αλεξάντρ Αζά

Ημερομηνία καταχώρησης: Δευτέρα, 18 Αύγ. 2008 @ 09:44:58 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ
MIRRORS
του Αλεξάντρ Αζά
με τον Κίφερ Σάδερλαντ

Υπόθεση: Ένας πρώην αστυνομικός, ο Μπεν Κάρσον, θα πιάσει δουλειά ως νυχτοφύλακας σε ένα κτίριο, το οποίο είχε καταστραφεί παλαιότερα από πυρκαγιά. Εκεί ο Μπεν θα ανακαλύψει ότι οι καθρέφτες που υπάρχουν στο κτίριο, αλλά και στο σπίτι του, κρύβουν τρομακτικά μυστικά και δυνάμεις, που θα αποτελέσουν απειλή για τον ίδιο και την οικογένειά του.

Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Άλλες Πηγές
Περισότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Ο Αλεξάντρ Αζά ("The Hills Have Eyes") συνεργάζεται με τον Κίφερ Σάδερλαντ, ο οποίος αφήνει για λίγο το ρόλο του Τζακ Μπάουερ και το "24", για να πρωταγωνιστήσει σε αυτό το τρομακτικό μεταφυσικό θρίλερ, που είναι βασισμένο σε κορεάτικο φιλμ τρόμου.
Ο Σκηνοθέτης Αλεξάντρ Αζά

Ο γάλλος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Αλεξάντρ Αζά γεννήθηκε στο Παρίσι το 1978. Είναι γιος του σκηνοθέτη Αλεξάντρ Αρκαντί και της γαλλίδας κριτικού κινηματογράφου Μαρί-Τζο Ζουάν. Είναι παντρεμένος με τη μαροκινή σκηνοθέτιδα Λάιλα Μαρακτσί. Το 2006 παρουσίασε την πρώτη του αμερικανική κινηματογραφική παραγωγή, το "Αίμα στους Λόφους". Η γαλλική ταινία του θρίλερ "Υπερένταση" ("High Tension") του 2004 προκάλεσε μεγάλη αίσθηση στο φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο, ώστε η εταιρεία παραγωγής Lion's Gate Films αποφάσισε να δώσει την ταινία και στην αμερικανική κινηματογραφική αγορά. Για το φιλμ αυτό, ο Αζά είχε μπει το 2004 στη λίστα των 10 Καλύτερων Σκηνοθετών του Variety. Η πρώτη του ταινία ήταν το "Furia" το 1999, ενώ το 1997 είχε γυρίσει την μικρού μήκους "Over the Rainbow" που προτάθηκε για Χρυσό Φοίνικα Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους στις Κάννες. Την επόμενη χρονιά, θα απολαύσουμε και τη νέα του δημιουργία, "Piranha 3-D", ένα νέο περιπετειώδες θρίλερ, που αποτελεί ριμέικ της κλασικής ταινίας τρόμου "Piranha" του 1978.

Οι Ηθοποιοί
Κίφερ Σάδερλαντ

ταινία "Η Επιστροφή του Μαξ Ντούγκαν" το 1983. Την επόμενη χρονιά ήρθε ο πρώτος πρωταγωνιστικός ρόλος στο φιλμ "The Bay Boy". Ακολούθησαν συμμετοχές σε αρκετές ταινίες, μεταξύ των οποίων στις "Στάσου Πλάι μου", "Τα Παιδιά της Νύχτας", "Παράξενο Φεγγάρι", "Δυνατά Φώτα σε Μεγάλη Πόλη", "Νέα Πιστόλια", "Ρενεγκέιντ", "Φλατλάινερς: Ταξιδιώτες στην Άλλη Ζωή", "Ζήτημα Τιμής", "Οι Τρεις Σωματοφύλακες", "Η Ετυμηγορία", "Σκοτεινή Πόλη", "Τηλε-φονικός Θάλαμος", "Κλεμμένες Ζωές", "Σε Επιφυλακή". Έχει προταθεί δέκα φορές για Έμι για τη συμμετοχή του στην επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά "24", και το κέρδισε το 2006. Ο ρόλος του Τζακ Μπάουερ με τον οποίο έχει ταυτιστεί τα τελευταία χρόνια του έχει αποφέρει επίσης μια Χρυσή Σφαίρα το 2002, αλλά και 4 ακόμη υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα τις επόμενες χρονιές.

Πόλα Πάτον

Η ανερχόμενη ηθοποιός γεννήθηκε το 1975 στην Καλιφόρνια. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών Hamilton και είναι επίσης απόφοιτη του διάσημου USC Film School. Στη μεγάλη οθόνη την έχουμε δει στις ταινίες "Hitch", "London", "Idlewild", "Deja vu", "Swing Vote". Προσεχώς θα πάρει μέρος στα φιλμ "Push" του Λι Ντάνιελς και "This Wednesday" της Κριστίν Κρόκος.

Έιμι Σμαρτ

Γεννήθηκε στην Καλιφόρνια το 1976. Το 2004 συμπρωταγωνίστησε με τους Μπεν Στίλερ, Όουεν Γουίλσον, Σνουπ Ντογκ και Βινς Βον στο ριμέικ της τηλεοπτικής σειράς των '70s "Στάρσκι και Χατς", αλλά και στο ατμοσφαιρικό θρίλερ "Το Φαινόμενο της Πεταλούδας" με τον Άστον Κούτσερ. Άλλες ταινίες που έχει πάρει μέρος: "Το Τρελό Κυνήγι του Θησαυρού", "Road Trip", "Απρόθυμος Ήρωας", "Στρατιώτες του Σύμπαντος", "Την Τελευταία Φορά που Αυτοκτόνησα", "Το Χρονικό μιας Χυλόπιτας", "Crank".

Η Παραγωγή
Οι μύθοι για τους καθρέφτες

Από τις λαϊκές παραδόσεις ως τα παραμύθια, από τις δεισιδαιμονίες ως τις θρησκευτικές πεποιθήσεις, η μυθολογία που περιβάλλει τους καθρέφτες έχει πάντα πολλά σκοτεινά στοιχεία.
Οι Ρωμαίοι απέδιδαν στους καθρέφτες τη δύναμη να αντανακλούν την ψυχή κάποιου και να επηρεάζουν την ευημερία του. Αυτό το γεγονός, συνοδευόμενο από την πίστη τους ότι η ζωή ανανεώνεται κάθε επτά χρόνια, οδήγησε στον θρύλο ότι, όποιος σπάσει έναν καθρέφτη, θα έχει επτά χρόνια κακοτυχίας. Στον κινηματογράφο και στη λογοτεχνία, οι καθρέφτες λειτουργούν ως σύμβολα ματαιοδοξίας, ως επικίνδυνες πύλες στην αλήθεια ή ως μεταφορείς σε έναν άλλο τόπο και χρόνο. Η Ιουδαϊκή πίστη απαιτεί να καλύπτονται όλοι οι καθρέφτες σε ένα σπίτι όταν πεθαίνει ένα αγαπημένο πρόσωπο, από τον φόβο μήπως οι ζωντανοί παρασυρθούν από τα σημάδια της ομορφιάς και του υλικού κόσμου. Όμως αυτές οι προειδοποιητικές ιστορίες ναρκισσισμού και κακής τύχης ωχριούν μπροστά στο πιο συνηθισμένο φαινόμενο που σχετίζεται με τους καθρέφτες: τον θάνατο.
Από τη Ρώμη μέχρι την Άπω Ανατολή υπάρχει μια κοινή πίστη που θεωρεί τους καθρέφτες μοχθηρές οντότητες που παγιδεύουν τις ψυχές των ζωντανών -γι' αυτό και προκαλούν τον θάνατο- ή φυλακίζουν τις ψυχές των νεκρών προτού προλάβουν να φτάσουν στη μετά θάνατον ζωή, καταριώντας το πνεύμα τους σε αιώνια αιχμαλωσία. Λέγεται επίσης ότι ένας βρικόλακας δεν μπορεί να δει τον εαυτό του σε καθρέφτη, γιατί είναι ένας αθάνατος και έχει χάσει ήδη την ψυχή του.
Το ότι ο συσχετισμός των καθρεφτών με τον θάνατο έχει διατηρηθεί σε πολλές γενιές και έχει διεισδύσει στις κοινωνίες όλου του κόσμου, δεν έχει να κάνει μόνο με την περίεργη σχέση του ανθρώπου με το Άγνωστο αλλά και με την αντανάκλασή του.
" Οι καθρέφτες μας προκαλούν να κοιτάξουμε μέσα μας", παρατηρεί ο Κίφερ Σάδερλαντ. "Είναι δύσκολο να κοιτάξεις μέσα σου. Δεν έχει να κάνει με το πόσο όμορφος μπορεί να είσαι. Σε σωματικό επίπεδο, αλλά και σε πνευματικό, είναι δύσκολο να αντικρίσεις τον εαυτό σου σε έναν καθρέφτη. Ανάλογα με το τι βλέπεις, η εικόνα μπορεί να είναι τρομακτική."

Η ταινία

Τα σκοτεινά στοιχεία όλων αυτών των μύθων απεικονίζονται στο "Mirrors" του Αλεξάντρ Αζά. "Έψαχνα ένα σενάριο που θα μου έδινε τη δυνατότητα να εξερευνήσω τον φόβο σε ένα νέο επίπεδο", δηλώνει ο σκηνοθέτης. "Ο καθένας μας έχει κάποια σχέση με την αντανάκλασή του. Είναι κάτι που δεν το σκεφτόμαστε, υπάρχει όμως. Κάποιοι άνθρωποι λατρεύουν να κοιτάζονται στον καθρέφτη, ενώ άλλοι το μισούν. Οι καθρέφτες μπορούν να μας δείξουν τα τραύματα και τις αλήθειες που υπάρχουν στο υποσυνείδητό μας και που απλά περιμένουν να αποκαλυφθούν."
" Οι αντανακλάσεις στους καθρέφτες αναπαριστούν αυτά που θα ήμασταν ικανοί να κάνουμε" λέει ο Σάδερλαντ αναφορικά με τη θεματική της ταινίας. "Καλώς ή κακώς, παρουσιάζουν εμάς στις πιο ακραίες καταστάσεις. Και μπορούν να μας κάνουν να προβούμε σε πράξεις που θα ευχόμασταν να μην είχαμε κάνει."
Το φιλμ αυτό παρουσιάζει τη δύναμη που δίνουμε οι ίδιοι στο είδωλο του εαυτού μας να εξερευνήσει τους υποσυνείδητους φόβους μας. "Μπορείς να φυλακίσεις τον εαυτό σου στην ιδέα που έχεις ο ίδιος για το ποιος είσαι, και να δεις στην αντανάκλασή σου πράγματα που οι άλλοι δεν βλέπουν- πράγματα που ουσιαστικά δεν υπάρχουν", παρατηρεί η Πόλα Πάτον, η οποία υποδύεται τη σύζυγο του Μπεν, Έιμι. "Μοιάζει με ανορεξική που βλέπει έναν χοντρό άνθρωπο στον καθρέφτη, ενώ στην ουσία η αντανάκλαση δείχνει ένα πολύ κοκαλιάρικο άτομο που την κοιτάζει. Εναπόκειται στην ικανότητα του εγκεφάλου μας να δημιουργήσει όποια εικόνα θέλει να δει, με αποτέλεσμα οι καθρέφτες να μην είναι ποτέ ακριβής απεικόνιση του εαυτού μας."

Η παραγωγός Αλεξάνδρα Μίλκαν μιλάει για ένα εύστοχο κοινωνικό σχόλιο, αναφερόμενη στην εξερεύνηση που κάνουν ο Αλεξάντρ Αζά και ο Γκρέγκορι Λεβασέρ των αναρίθμητων αντανακλαστικών επιφανειών που υπάρχουν στην καθημερινή ζωή: "Αν κοιτάξουμε την αρχιτεκτονική του Ντουμπάι, της Νέας Υόρκης ή του Λας Βέγκας, έχει να κάνει εντελώς με γυαλί, καθρέφτες, γυαλιστερές επιφάνειες. Οι καθρέφτες και όλες οι αντανακλαστικές επιφάνειες στο φιλμ απεικονίζουν τον πολιτισμό μας και την έμφαση που δίνουμε στο ναρκισσισμό και στα χρήματα. 'Είμαι εδώ, είμαι μέσα στο πρόσωπό σου, κοίταξέ με'." "Αν αυτό από το οποίο προσπαθούμε να ξεφύγουμε είναι το είδωλό μας, είναι αδύνατον να το αποφύγουμε στην κοινωνία μας", συμπεραίνει ο Σάδερλαντ. "Υπάρχουν παντού τόσες αντανακλαστικές επιφάνειες. Απλά δοκιμάστε το: περπατήστε δυο τετράγωνα και προσπαθήστε να μην δείτε τον εαυτό σας σε μια αντανάκλαση σε κάποιο παράθυρο ή σε μια λακούβα με νερό. Είναι αδύνατον να το πετύχετε. Αυτό ακριβώς δημιουργεί μια αίσθηση παράνοιας στον πρωταγωνιστή, τον Μπεν."

Στην πραγματικότητα, ο Κίφερ Σάδερλαντ απεχθάνεται τους καθρέφτες: "Έχω έναν στο μπάνιο μου και άλλον ένα στη ντουλάπα μου απλά για να βεβαιώνομαι ότι έχω φορέσει το σωστό ζευγάρι κάλτσες, όμως πέραν τούτου, δεν μου αρέσει να κοιτάζομαι στον καθρέφτη. Είναι πολύ παράξενο να κοιτάζεις τον εαυτό σου όλη την ώρα όσο εργάζεσαι." Ο σκηνοθέτης είχε στόχο να κάνει την ταινία τόσο προκλητική όσο και διασκεδαστική. Όπως λέει μάλιστα, "εύχομαι το φιλμ αυτό να έχει μια ψυχολογική επίδραση στους θεατές. Θα ήθελα να αναρωτηθούν, 'πρόκειται να ξανακοιταχτώ στον καθρέφτη ή θα τρομάξω;'. Την επόμενη φορά που θα δουν την αντανάκλασή τους σε καθρέφτη, ίσως να αισθανθούν ότι δεν είναι εντελώς μόνοι."

Τα Γυρίσματα

Η ταινία γυρίστηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου στο Βουκουρέστι, με εξαίρεση κάποιες εξωτερικές λήψεις, που πραγματοποιήθηκαν στη Νέα Υόρκη. Η πόλη της Ρουμανίας επιλέχθηκε από τους συντελεστές λόγω του κτιρίου της Ακαδημίας των Επιστημών. Πρόκειται για ένα μνημειώδες οικοδόμημα που ανεγέρθη με πρωτοβουλία του Κομμουνιστή ηγέτη Νικολάι Τσαουσέσκου. Το κτίριο έμεινε ανολοκλήρωτο μετά το θάνατό του το 1989.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.mirrorsmovie.com/


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/
http://www.rottentomatoes.com/
http://www.allmovie.com/



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Σπάστε τους καθρέφτες!

Άλλο ένα ριμέικ ασιατικού τρόμου, έρχεται να επιβεβαιώσει την συμπάθειά μου για το απωανατολίτικο φανταστικό σινεμά.

Ένα σενάριο, που ασυνείδητα, ελοχεύει σε κάθε ψυχή, για να συγκρουστεί με κάθε παραψυχολογική, παραφυσική , παρανόρμαλ κατάσταση.
Δυνατό ψυχολογικό θρίλερ, με mainstream κλιμάκωση, ένταση, λύτρωση και απρόβλεπτο φινάλε. Ο Σάντερλαντ δείχνει περικυκλωμένος από τα δεινά του τηλεοπτικού "24", ψάχνοντας τη μοναδική διέξοδο που θα σώσει, όχι τόσο τον ίδιο, αλλά την οικογένειά του, αυτή τη φορά. Αυτή η οικογένεια, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της αμερικάνικης ευημερίας. Όταν υποφέρει, δοκιμάζεται το σύστημα και η αξιοπιστία της. Από το ατομικό - ειδικό στο συλλογικό - γενικό λοιπόν, περνάμε ακόμα κι αν χρειαστεί να εξορκίσουμε, τα φαντάσματα του παρελθόντος, τους φόβους ότι είμαστε δεμένοι από τα μάγια μιας αόρατης κατάρας. Οι καθρέπτες αντανακλούν την πραγματικότητα. Ή μήπως τη διαστρέφουν; Τι συμβαίνει όταν μια κοινωνία κινδυνεύει; Από που θα πιαστεί; Διάφορα μεταφυσικά ζητήματα ζητούν λύση που έρχεται και πάλι μέσα από τη γνωστή, επιστημονικά τεκμηριωμένη, φροϋδική επιχειρηματολογία. Οι ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ, δικαιολογούνται από την έλξη των ετερωνύμων και τα πειράματα, των αμερικάνων επιστημόνων της ψυχολογίας, στη δεκαετίας του '50. Τα όνειρα και οι εφιάλτες, είναι η "άλλη" όψη της ζωής, γεμάτη κινδύνους και αυτοθυσίες. Είναι ο καθρέφτης της πραγματικότητας. Μιας άρρωστημένης διαστροφής, με αυτοχειρικές τάσεις. Το τίμημα μπορεί να είναι πολύ βαρύ, σε μια τέτοια περίπτωση. Με σοβαρές παρενέργειες για τον εκδικητή και τη δαιμονολογία.

Πέρα από την κοινωνική παράνοια υπάρχει και η φανταστική παράνοια και ο κόσμος του δημιουργού της Αλεξάντρ Αζά, σε βάζει στο κλίμα της με έξυπνο και αξιοπρεπές τρόπο. Ότι πρέπει για multiplex, και όχι μόνο. Γιατί και οι αναφορές σε πολλές ταινίες του είδους είναι πολλές αλλά και γιατί το τέλος είναι αντικομφορμιστικό.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Μάλλον η συνταγή πιάνει, από την άλλη πλευρά του καθρέπτη…

Η Βαθμολογία μου:

Σταύρος Γανωτής
του Σταύρου Γανωτή stavros.ganotis@myfilm.gr

Οι καθρέπτες και οι παραμορφώσεις-διαστροφές της πραγματικότητας, που μπορούν να προκαλέσουν, έχουν κύρια θέση στη φιλοσοφία του φανταστικού και κυρίως του τρομακτικού. Από την εποχή της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων έως τον Κάντυμαν, το να κοιτάς σε ένα καθρέπτη απόκτησε νέα υπόσταση, αυτή της φοβίας. Κάνοντας ένα θρίλερ πάνω σε αυτό το θέμα, είναι τρομερά επικίνδυνο να πέσεις πάνω σε επαναλήψεις, αφού υπάρχει η αίσθηση πως έχουμε, ήδη, δει τα πάντα να αντανακλούνται…

Ο νεότατος γαλλό-θρεμμένος σκηνοθέτης Alexandre Aja δεν έχει μυστικά, ως προς το από πού δανείστηκε την γραμμή του. Χωρίς να υστερεί προγόνων, το The Ring έχει θέσει μια νέα συνταγή θριλερικού μοτίβου, που, με λίγα λόγια, θέλει τον ήρωα-ες να προσπαθεί να λύσει ένα υπερφυσικό μυστήριο, αλλιώς αυτός και οι αγαπημένοι του θα πεθάνουν. Και συνήθως οι συνταγές «μυρίζουν» ανακύκλωση, αλλά εδώ ο Aja καταφέρνει να κρατήσει τον θεατή στη θέση του, τόσο με τρομακτικά τρικ, όσο και με το καλά αναπτυσσόμενο σενάριο του.

Χωρίς πολλές αργοπορίες, η ταινία «ζεσταίνεται» αρκετά γρήγορα και οι καθρέπτες αρχίζουν τα δικά τους. Και εδώ, όμως, διαισθάνεσαι τον κίνδυνο, στο αν μπορεί να αναπτύξει το θέμα του, ή θα έχουμε την μια σκηνή κόπια της προηγούμενης. Χωρίς υπερβατισμούς σε ρυθμό και αφήγηση, ο Aja μας αλλάζει σκηνικά και χώρους δράσης, με επίκεντρο ένα υποβλητικό και κατεστραμμένο κτήριο. Η ιστορία από προσωπική θα απλωθεί σε οικογενειακή και η κατάληξη είναι τριών επιπέδων και πραγματικά χορταστική.

Ο Kiefer Sutherland επανέρχεται σε καλοστεκούμενη ταινία, μετά από πάρα πολλά χρόνια. Φυσικά δεν μπορούμε να υπολογίσουμε τον Τηλέ-Φονικό Θάλαμο, αφού εκεί, στην ουσία, απλά ακουγόταν. Έτσι γυρνάμε στο 1998 και στη Σκοτεινή Πολιτεία του Alex Proyas, για να θυμηθούμε πως και εκεί ήταν δεύτερος ρόλος. Όλα αυτά, βέβαια, χωρίς να συνυπολογίζουμε ό,τι το πραγματικό του come-back έγινε στην μικρή οθόνη, με το 24, το οποίο και ετοιμάζεται για κινηματογραφική εκδοχή. Η επιστροφή του υιού; Ίδωμεν!

Κριτική Σύνοψη

Πραγματικά πειστικό και ευέλικτο θρίλερ τρόμου, από τα καλύτερα της δεκαετίας, ελλείψει πολλών άλλων καλών στο είδος. Ο Kiefer Sutherland ταιριάζει απόλυτα σε αυτήν την low-profile ταινία, η οποία σου ανεβάζει συνεχώς την αγωνία, ως και το εντυπωσιακό φινάλε. Λίγο και από σπλάτερ, λίγο από την επιτυχημένη συνταγή του The Ring, λίγο από την εξαιρετική διασκευή του μουσικού Javier Navarrete (Ο Λαβύρινθος του Πάνα) πάνω στην Ισπανική Υποχώρηση, λίγο το επιβλητικό και σκοτεινό σκηνικό και είστε έτοιμοι να δείτε, επιτέλους, ένα θρίλερ που αξίζει. Για καλό και για κακό, καλύψτε τους καθρέπτες στο σπίτι σας, πριν πάτε να το δείτε…


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video Flash Video Trailer
Type: Flash

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 2/10/2008


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Photos Φωτογραφικό υλικό
Τύπος:
Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
 
11 pictures on 1 page(s)
Mirrors_02.jpg
Mirrors_03.jpg
Mirrors_04.jpg
Mirrors_05.jpg
Mirrors_06.jpg
Mirrors_07.jpg
Mirrors_08.jpg
Mirrors_09.jpg
Mirrors_10.jpg
mirrors_poster.jpg
   
22 φωτογραφία(ες) σε 2 σελίδα(ες) 2


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Kiefer Sutherland ... Ben Carson
    Paula Patton ... Amy Carson
    Cameron Boyce ... Michael Carson
    Erica Gluck ... Daisy Carson
    Amy Smart ... Angela Carson
    Mary Beth Peil ... Anna Esseker
    John Shrapnel ... Lorenzo Sapelli
    Jason Flemyng ... Larry Byrne
    Tim Ahern ... Dr. Morris
    Julian Glover ... Robert Esseker
    Josh Cole ... Gary Lewis
    Ezra Buzzington ... Terrence Berry
    Aida Doina ... Rosa (as Doina Aida Stan)
    Ioana Abur ... Front Desk Sister
    Darren Kent ... Jimmy Esseker
    Roz McCutcheon ... Jimmy's Mother
    Adina Rapiteanu ... Young Anna
    William Meredith ... Young Doctor
    Bart Sidles ... Police Inspector
    Cai Man ... Neighbor #1
    Jingdong Qin ... Neighbor #2
    Anca Damacus ... Burning Woman
    Tudor Stroescu ... Delivery Man
    Liliana Donici ... Mirror Person #1
    Aurelia Radulescu ... Mirror Person #2
    George Dumitrescu ... Mirror Person #3
    Irina Saulescu ... Mirror Person #4
    Valeriu Pavel ... Mirror Person #5

Σκηνοθεσία
Alexandre Aja

Σενάριο
Alexandre Aja
Gregory Levasseur
Sung-ho Kim
(από την Κορεάτικη ταινία "Into the Mirror")

Παραγωγή
Alexandre Aja
Gregory Levasseur
Alexandra Milchan
Marc Sternberg
Moritz von der Groeben


Μουσική
Javier Navarrete

Φωτογραφία
Maxime Alexandre

Μοντάζ
Baxter

Castin
Deborah Aquila
Jennifer L. Smith
Mary Tricia Wood


Σχεδιασμός Παραγωγής
Joseph C. Nemec III

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Stephen Bream
Vlad Roseanu
Malcolm Stone


Σκηνικά
Liz Griffiths
Ian Whittaker


Κοστούμια
Michael Dennison
Ellen Mirojnick


Βοηθοί Σκηνοθέτη
Nick Heckstall-Smith
Cristina Iliescu
.... Romania
Christopher Landry
.... second unit, additional photography
Ed Licht
.... Los Angeles
Michael R. Melamed
.... Los Angeles
Tim Riley
.... New York

Χρονολογία παραγωγής
2008

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Διάρκεια
110'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΤΡΟΜΟΥ, ΘΡΙΛΕΡ

Εταιρείες Παραγωγής
Castel Film Romania
New Regency Pictures
Regency Enterprises

Καταλληλότητα
South Korea:18 | USA:R | Singapore:M18

Ήχος
Dolby Digital EX | DTS-ES

Διανομή
ODEON (2008) (Greece) (theatrical)
20th Century Fox (2008) (Singapore) (theatrical)
FS Film Oy (2008) (Finland) (theatrical)
Twentieth Century Fox C.I.S. (2008) (Russia) (all media)
Twentieth Century-Fox Film Corporation (2008) (USA) (theatrical)
Warner Bros. (2008) (Netherlands) (theatrical)

Ειδικά Εφέ
& Company
Agog Special Effects
Event Horizon (pyrotechnic effects)
K.N.B. Effects Group (make-up special effects)
LOOK! Effects (visual effects)
Rez-Illusion (visual effects)

AKA
Into the Mirror (ΗΠΑ)


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.57
Αριθμός Ψήφων: 7


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΤρόμουRestricted


Advertisement


top of the page


         
. Θέματα . ΔΩΡΕΑΝ Toolbar . Ο Λογαριασμός μου . Ανέκδοτα και Αστεία . Άλλο Περιεχόμενο
. BOX OFFICE Ελληνικό   . Blogs . Ποίηση . Ενότητες
. BOX OFFICE USA . ανά εβδομάδα . Λήψεις . Παιχνίδια Flash . Casting
. Δημοφιλή / Top50 . με μια ματιά . Φωτογραφίες   . Φεστιβάλ / Διανομή
. Cine CULT . Αίθουσες . Φόρουμ   . Δελτίο καιρού
. TV . Αναζήτηση . Ημερολόγιο   . Ξενοδοχεία
. CD . Αρχείο . Σύνδεσμοι   . Χρήσιμα
. Θέατρο   . Επικοινωνία    
. Βιβλίο        
         

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails