Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 10/4/14 :.
. Ο Μόνος Επιζών
. Rio 2
. Καμίλ Κλοντέλ 1915
. Ο Θρύλος του Μάικλ Κόλχαας
. Χίτλερ: Μια Ταινία Από Την Γερμανία
. Senso
. Χαρά
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
. Goldfish (3-5/5)
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: Aman_Geo's Profile Aman_Geo
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9698

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 230
Μέλη: 0
Σύνολο: 230

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ! της Φιλίντα Λόιντ (MAMMA MIA!)

Ημερομηνία καταχώρησης: Κυριακή, 23 Μάρ. 2008 @ 00:02:47 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Arts & Culture | | |



ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ!
MAMMA MIA!

της Φιλίντα Λόιντ
με τους Μέριλ Στριπ, Πιρς Μπρόσναν, Κόλιν Φερθ

Υπόθεση: Μια μητέρα. Μια κόρη. Τρεις πιθανοί μπαμπάδες. Ποιος θα τη συνοδεύσει τελικά στα σκαλιά της εκκλησίας;
Με φόντο ένα ελληνικό νησί, παρακολουθούμε την ιστορία μίας μητέρας και της κόρης της, αλλά και την πορεία μιας ολόκληρης ζωής... Την παραμονή του γάμου της, η Σόφι (Αμάντα Σέιφριντ), αποφασίζει να μάθει με οποιονδήποτε τρόπο ποιος είναι ο πατέρας της για να βρει επιτέλους την αλήθεια για την ταυτότητά της... Όταν πέφτει στα χέρια της το ημερολόγιο της μητέρας της, Ντόνα (Μέριλ Στριπ), ο μίτος αρχίζει να ξετυλίγεται και να διαγράφεται στον ορίζοντα η ταυτότητα του πατέρα της, καθώς την εποχή εκείνη υπήρχαν τρεις άντρες στη ζωή της μητέρας της, άρα ισάριθμοι πιθανοί μπαμπάδες... Έτσι, τρεις άγνωστοι μεταξύ τους άντρες (Πιρς Μπρόσναν, Κόλιν Φερθ, Στέλαν Σκάρσγκαρντ) φτάνουν στο ειδυλλιακό ελληνικό νησί, καλεσμένοι στο γάμο και το ερωτικό παρελθόν της μητέρας της νύφης, αναβιώνει... Ποιος θα συνοδεύσει τελικά τη Σόφι στην εκκλησία;

Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Άλλες Πηγές
Περισότερες πληροφορίες



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ευχαριστώ, αλλά δε θα πάρω!

Δεν χρειάζεται να πω πολλά, παρ ' όλο που θα το κάνω... γιατί δε θέλω να συναινέσω, σε έναν εμπορικό θρίαμβο από την καλλιτεχνική τραγωδία που μας κυβερνά. Η πολυαναμενόμενη ταινία MAMMA MIA! απο-μυθοποιήθηκε, μόνη της. Η μεταφορά της θεατρικής παράστασης, στην μεγάλη οθόνη αποκάλυψε περίτρανα, την δυστυχία που μας δέρνει... από τη σημασία που δίνουμε στην α-νοησία. Ο "βαρύς" και πολλαπλά σημαίνων σημειολογικά (!), τίτλος της είναι αλήθεια, μου καθόταν σαν την κολοκυθιά του Halloween. Όμως, πέρα από τις αρνητικές προσδοκίες μου, που ορκίστηκα να τις αποβάλλω, ή την όποια προκατάληψη για την αποθέωση του σύγχρονου μάρκετινγκ, είχα αρχικά, τα 103 βασανιστικά λεπτά, συναγωνίζονταν την βαρεμάρα (αμέτρητες φορές, κοίταξα το ρολόι, και άλλες τόσες το κινητό) με την πλήξη, ενώ το ουσιαστικό (...υπάρχει και τέτοιο;) περιεχόμενο της ταινίας βλέπεται στην "παράταση", δηλαδή μετά το 90'. Τι θέλω να πω; Τσάμπα τα λεφτά, στην ώρα! Ή μάλλον όχι και "τσάμπα", άλλωστε πολύ ακριβά πουλάει το "τομάρι" του ο παραγωγός Τομ Χανκς, του οποίου η κοινωνική συμπεριφορά και η οικονομική δραστηριότητα πλησιάζει κάποιου ΠΟΛΙΤΗ ΚΕΪΝ, αν τον έχετε ακούσει ποτέ...

Λοιπόν, το σίγουρο είναι πως: ο Τομ Χανκς θα γίνει πλουσιότερος, το κουαρτέτο Μέριλ Στριπ και "τρίο καμπαλέρος", Πιρς Μπρόσναν, Κόλιν Φερθ, Στέλαν Σκάρσγκαρντ, επίσης. Και σεις φτωχότεροι... Αυτό είναι εξακριβωμένο.... Πάμε και στα ενδότερα... Ακόμα πλουσιότερη θα γίνει η Universal International Pictures. Τον τρόπο τον ξέρετε, φυσικά... Το κοινό θα κάνει την μεγάλη του "κατάθεση" στις αίθουσες από τις 3 Ιουλίου και οι εταιρείες παραγωγής και διανομής ... ανάληψη την ίδια στιγμή! Εσείς, που ζείτε μέσα στα δεκάδες προβλήματα και την οικονομική ανέχεια των ημερών, μπορείτε να υποδυθείτε έναν "κλοσάρ" που ονειρεύεται πλούτη και μεγαλεία; τα 65 εκατομμύρια του κόστους εύκολα θα μαζευτούν από το άνοιγμα στη μαμά πατρίδα της. Όσο για μας τους Έλληνες και τις Ελληνίδες, ξέρετε που "μας έχουν γραμμένους". Εκεί που ... που. Κοιτάχτε, δε λέω ότι τα Σκόπια έχουν κρασί και θάλασσα.

Ποιοί θα τη δουν: Οι τηλεθεατές των πρωινάδικων, gossip και ριάλιτι σίγουρα (και οι "τρόφιμοι" αυτών), τα δε, κοριτσάκια που διαβάζουν "Σούπερ Κατερίνα" (άντε και την αλήστου μνήμης Μανίνα) θα ακολουθήσουν με τις μαμάδες και τις γιαγιάδες... Η λαϊκή πλειοψηφία, που βγάζει κυβερνήσεις και ασπάζεται μία ποπ κουλτούρα, με ανώδυνη αισθητική, μία χαζοχαρούμενη άποψη για τη ζωή, που στόχο έχει να σε αλλοτριώσει, να σε αποβλακώσει και να απενοχοποιήσει τις ανησυχίες σου. Από τα μπουζούκια, της πίστας με τα γαρίφαλα και τα σπασμένα πιάτα, στην παραγγελιά του Τομ Χανκς ! Αγγαλίτσα με το "θρυλικό" και ατελευτήτου μνήμης γκρουπ με το όνομα ABBA. Οπαδοί της Καραγκιοβίζιον Eurovision, καλέ, τρέξτε.

Ειδικότερα όσον αφορά τα επιμέρους της ταινίας, επιγραμματικά: σκηνοθεσία ανύπαρκτη, άχρωμη και άοσμη. Ταινία "στούντιο" κατά παραγγελία, άρα διεκπεραιωτική και συμβατική. Όλα τα κλισέ μέσα, όλες οι "ελαφρότητες", όλα τα πλάνα, ίδια, σε σημείο που και τρεις σκηνές συνεχόμενες να κάνεις "forward" πάλι στο ίδιο σημείο θα βρεθείς, ως δια μαγείας.

Σενάριο, αφελές, παιδικό, "κοριτσίστικο", από μία ιστορία βασισμένη σε ριάλιτι χαρακτήρες, που ο σκοπός της ζωής τους αρχίζει και τελειώνει με έναν καλό γαμπρό με σκάφος, ή μία νύφη με βίλα, με λίγα λόγια, για απελπιστικά "πνευματώδεις" αργόσχολους και "υλιστές" της καρδιάς. Η συνταγή είναι γνωστή και άπαντες την ξέρουν, χωρίς να διαμαρτύρεται κανείς, αφού αποφέρει σίγουρα κέρδη. Λίγο αίσθημα, λίγο τραγούδι και χορός, λίγο έρωτας, λίγο κρασί και θάλασσα.... Και το σπορ σκηνικό έχει στηθεί. Κανείς δε περιμένει δαιδαλώδη πλοκή και αγωνιώδη ανατροπή, απ΄την άλλη, όλοι θα πανε για να δούνε τις μούτες των σταρ. Ειλικρινά, το μόνο ενδιαφέρον σε όλη αυτή την υπόθεση είναι οι "εμφανίσεις" guest των πρωταγωνιστών. Τυποποιημένες, ψυχρές και 100% επαγγελματικές, αλλά οι μόνες άξιας αναφοράς από άλλη μία χολιγουντιανή αρπαχτή. Άξιοι. Και μεις που τους έχουμε για ...είδωλα; Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Τα υπόλοιπα, (σκηνικά, κοστούμια, φωτογραφία) στα πλαίσια τηλεοπτικής πανηγύρεως και ελληνικού "μεγαλείου", φανταστείτε ένα ελληνικότατο χωριό σε νησί, να χορεύει και να τραγουδάει πάνω στα γαϊδουράκια με ....ABBA, που αν ο Σακελλάριος, η ο Δαλιανίδης είχαν διανοηθεί, θα τους είχαν εκτελέσει στην Γιάρο ή θα τους είχαν εξορίσει στη Μακρόνησο! Το ελληνικό χρώμα, πέρα από το ξωκλήσι, δε θα το "γευτείτε" ποτέ στο όνομα της γραφικότητας που έπρεπε να αποφευχθεί, πάση θυσία! Ωιμέ! Με αντάλλαγμα την ελαφρότητα της ποπ αισθητικής και ανεμελιάς των 70'ς !.

Ποια η διαφορά του, από το MY BIG FAT GREEK WEDDING; οι ABBA....

Ποιά η διαφορά του από το ΦΙΛΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ; Τα λεφτά του Τομ Χανκς!

Ποιά η διαφορά του από το ΓΑΜΗΛΙΟ ΠΑΡΤΥ; Ο παραγωγός Τομ Χανκς, τούμπαλιν!

Ας σοβαρευτούμε, σας είπα ένα σωρό λόγους για να δείτε την ταινία ! ή μήπως όχι; Αφού σας κόβω... να τ' ακουμπάτε... όμως σας προειδοποιώ, καμμία σχέση με το μεγαλείο των oeo "300" ή του "ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ" oeo, και αναφέρομαι στους κινηματογραφόφιλους που πατάνε το πόδι 1-2, το πολύ, φορές το χρόνο στη μεγάλη αίθουσα, κινδυνεύοντας να πάθουν παράκρουση ακούγοντας τα επικά τραγούδια των ... ABBA. Η ελληνική ψυχή "κοιμάται", στην ταινία, πουθενά δεν αναδεικνύεται πέρα από τους τόπους των γυρισμάτων, που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και στην Τουρκία ή Ισπανία, ενώ η ρετσινιά της "αμερικανιάς", γλείφει κάθε στίχο και διάλογο έχοντας κανείς περισσότερο την αίσθηση ότι παρακολουθεί τα προκαταρκτικά της άλλης παραγωγής του διαμόνιου επιχειρηματία Τομ Χανκς - με "ελληνικό" - βλέπε και πάλι ελληνοαμερικάνικο - ενδιαφέρον, MY LIFE IN RUINS, που θα βγεί τέλος καλοκαιριού.

Συνοπτικά μια ταινία που απευθύνεται σε ανθρώπους που δε χρειάζεται να έχουν κάποια "ειδική" (μπρρρ...) παιδεία, γνώσεις ή υψηλό IQ, βασική προϋπόθεση, για να την παρακολουθήσεις χωρίς να δυσανασχετήσεις από την εξυπνάδα που σου περισεύει, τρώγοντας τα νύχια σου! Και μη βρίζετε στο τέλος, συλλήβδην τον "Κινηματογράφο" ως Τέχνη, που καλλιεργεί ευτελείς συνειδήσεις ή την αίθουσα που σας πήρε τα όνειρα και τα μετέτρεψε σε πράσινο κολλαριστό χαρτί! Το ίδιο χαρτί, μπορείς να το κάνεις και ρολό πολυτελείας και να το ευχαριστηθείς καλύτερα ! Ένα καθαρά εμπορικό προϊόν, με σοβαρές παρενέργειες για τη δημόσια υγεία από τη νοοτροπία και την αντίληψη που προπαγανδίζει, αθώα, αλλά με ύπουλο τρόπο.

Λοιπόν, voulez-vous?

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Μάνα μου, εδώ είναι η χώρα του τραγουδιού…

Μια πυρηνική δύναμη ενώνεται με μια υπερδύναμη και το αποτέλεσμα δεν μπορεί να πέσει, τελείως, έξω. Οι Abba είναι το μόνο πραγματικά σημαντικό ποπ συγκρότημα όλων των εποχών και το μόνο που θα τραγουδιέται και στο μέλλον. Όμως η πυρηνική δύναμη δεν είναι άλλη από την μικρή μας χώρα, που πρέπει, δυστυχώς, να έρθει το Καλοκαίρι για να την εκτιμήσουμε αληθινά…

Όμως μιλάμε για καθαρό και ατόφιο Χόλιγουντ και δεν θα μπορούσαν να πάνε όλα ρολόι. Το σεναριάκι, γιατί περί αυτού πρόκειται, είναι δύο-τρεις κομμένες και ραμμένες ατάκες, έτσι απλά για να δέσουν τα κομμάτια των Abba. Παραπάνω και από σχηματικό με λίγες πινελιές χιούμορ και μερικά αρχαιοελληνικά πρόσθετα (χορικό, πάνας) για εφέ. Για να ξεμπερδεύουμε με τα αρνητικά, πρέπει να πούμε πως από κάποιο σημείο, που η εικόνα και ο ήχος έχουν γίνει πια στερεότυπα στην ταινία, αρχίζει να γίνεται λιγάκι βαρετό το θέαμα. Φυσικά και αυτό βαραίνει πάλι το σενάριο, που δεν δίνει ποτέ ώθηση προς τα μπρος και θυμίζει πολύ την εξίσου χαριτωμένη περίπτωση του Γρηζ.

Η Meryl Streep, σε έναν πολύ επικίνδυνο ρόλο, απλουστεύει τα πράγματα και δείχνει ότι της ταιριάζει και η κωμωδία. Δεν είναι βέβαια και η πρώτη της, αφού υπάρχει αρκετό προηγούμενο (Ο Θάνατος σου Πάει Πολύ, ο Διάβολος Φοράει Prada, Η Διαβολογυναίκα – πολύ «μαύρο» δε μαζεύτηκε;). Οι τρεις διάσημοι πατεράδες κάνουν απλά συμπαθητικά περάσματα και τελικά ξεχωρίζει η παρέα της Streep, με τις Julie Walters, Christine Baraski σε κέφια. Πολύ καλή και η φωνή της χαριτωμένης νεαρής Amanda Seyfried, που για αυτήν το ημερολόγιο της επιτυχίας γράφει «ή τώρα, ή ποτέ».

Όλα αυτά όμως είναι σχηματικά, αφού αναγκάζομαι να επανέλθω στην ελληνό-σουηδική σύμπραξη, που είναι όλα τα λεφτά. Οι καλές διασκευές των τραγουδιών των Abba, που από κάποιο γρήγορο σημείο πέφτουν βροχή, συναντούν το καλύτερο τοπίο του κόσμου, σε μια φωτογραφία που δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα περισσότερο, παρά να θαυμάζει τον ελληνικό ήλιο. Μα μόνο η ήλιος; Η θάλασσα, αυτό το απέραντο γαλάζιο, η πέτρα, τα βράχια, το μάρμαρο, τα λουλούδια, η νιότη, οι ζωγραφιστοί τοίχοι… Είπα πολλά; Καλά έκανα! Και εσείς το ίδιο θα προσέξετε πρώτο στην επιμέλεια της παραγωγής, που εξυμνεί αυτό που υπάρχει ήδη και δεν προσβάλει ούτε υπόγεια τα ελληνικά χρώματα, όπως αρκετές άλλες ταινίες έκαναν στο παρελθόν.

Κριτική Σύνοψη

Πανέμορφο σαν την χώρα μας, εύηχο σαν το καλύτερο συγκρότημα ποπ του πλανήτη, χαριτωμένο σαν τα νιάτα και τα ζωηρά γερατειά, αλλά και ελαφρύ σαν πούπουλο, σεναριακά ανύπαρκτο και ερμηνευτικά στημένο. Τα αρνητικά δεν θα σας απασχολήσουν πολύ, εκτός από την λεπτομέρεια της μεγαλούτσικης κοιλιάς από τα μέσα προς το τέλος. Συνιστάται σε όσους ετοιμάζονται να ζήσουν το μιούζικαλ από κοντά, κάπου εδώ γύρω, αλλά και σε όσους δεν έχουν την ευκαιρία, σαν μια ευκαιρία δροσιάς μες στο σκοτάδι της πόλης. Εν κατακλείδι, κάπως χαζούλι, αλλά πολύ μα πολύ χαριτωμένο!

Η Βαθμολογία μου:

Σταύρος Γανωτής
του Σταύρου Γανωτή stavros.ganotis@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:


του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:


του Γιάννη Παπουτσάκη


Η Βαθμολογία μου:

Το ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ, κατ' εμέ τουλάχιστον αποτελεί την πιο καλοκαιρινή και αισιόδοξη πρόταση για φέτος. Με ελληνικά τοπία, δροσερές εικόνες και τα ευχάριστα τραγούδια των ΑΒΒΑ φέρνει το χαμόγελο στα χείλη μας και το θαλάσσιο αεράκι να αγγίζει τα πρόσωπα μας.
Μας ξαφνιάζει ένας τελείως διαφορετικός ρόλος για τη Μέριλ Στριπ, που έχουμε συνηθίσει ως αυστηρή και άκρως δραματική. Με μια σαλοπέτα, μας δείχνει το μικρό κορίτσι που κρυβόταν τόσο καιρό μέσα της, καθώς τραγουδάει, γελάει και χορεύει με πολύ κέφι.
Χαριτωμένη είναι και η νεαρή πρωταγωνίστρια που φαίνεται να έχει ζωγραφισμένο το καλοκαίρι στο προσωπάκι της, η νύφη δηλαδή για την οποία γίνεται όλος ο χαμός.

Η υπόθεση είναι λιγάκι ασυνάρτητη, αφού βασίζεται στην απόφαση της κόρης της Μέριλ Στριπ να μάθει ποιός είναι ο πατέρας της στο γάμος της. Παρ' όλα αυτά δε κάνει αίσθηση αυτό το ελάττωμα αφού όσο κυλάει η ταινία με τα τραγουδάκια και τα χορευτικά ταξιδεύει αλλού ο νους σου.

Παρεπιπτόντως, μια συμβουλή! Προσοχή, προσοχή άντρες! Μια υπενθύμιση, ταινία που είναι βασισμένη σε μιούζικαλ στα τραγούδια των ΑΒΒΑ όπως καταλαβαίνετε δεν εμπνέει ούτε βαρβατίλα, ούτε και περιπέτεια. Σ' όσους δε, αρέσουν τα γλυκανάλατα, αυτό θα το λατρέψουν. Και όσον αφορά τα θηλυκά της παρέας, πιστέψτε με όσο και αν θέλετε να το δείτε με το αμόρε, δεν αξίζει τη γκρίνια μέχρι και 3 μέρες μετά. Εσείς θα θέλατε να δείτε με το ζόρι ποδόσφαιρο; Από την άλλη, όμως, αν σας έχουν βάλει it's payback time, αφήστε τα ήσυχα τα καημένα και πηγαίντε με τις κολλητές σας που σίγουρα θα το απολαύσετε κιόλας περισσότερο.


της Χριστίνας Καριποπούλουchristina.kari@myfilm.gr


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Meryl Streep ... Donna
    Pierce Brosnan ... Sam Carmichael
    Colin Firth ... Harry Bright
    Stellan Skarsgard ... Bill
    Julie Walters ... Rosie
    Dominic Cooper ... Sky
    Amanda Seyfried ... Sophie
    Christine Baranski ... Tanya
    Juan Pablo Di Pace ... Petros
    Chris Jarvis ... Eddie
    Dylan Turner ... Stag
    Clare Louise Connolly ... Hen 19
    Rachel McDowall ... Lisa
    Philip Michael ... Pepper
    Ashley Lilley ... Ali
    Enzo Squillino Jr. ... Gregoris
    George Georgiou ... Pannos
    Norma Atallah ... Irini

Σκηνοθεσία
Phyllida Lloyd

Σενάριο
Catherine Johnson

Παραγωγή
Benny Andersson
Judy Craymer
Gary Goetzman
Tom Hanks
Bjorn Ulvaeus
Rita Wilson


Μουσική
Stig Anderson
Benny Andersson
Bjorn Ulvaeus


Φωτογραφία
Haris Zambarloukos

Μοντάζ
Lesley Walker

Casting
Priscilla John

Σχεδιασμός Παραγωγής
Maria Djurkovic

Καλλιτεχνική διεύθυνση
Dean Clegg
Rebecca Holmes
Nick Palmer


Σκηνικά
Barbara Herman-Skelding

Κοστούμια
Ann Roth

Μακιγιάζ
Louise Coles
Francesca Crowder
Eithne Fennel
Nana Fischer
J. Roy Helland
Sophie Slotover
Zoe Tahir


Διεύθυνση Παραγωγής
Bruno Cassoni
Kathy Sykes


Βοηθός σκηνοθέτη
Christopher Newman
Yann Mari Faget
(Μαρόκο)

Χρονολογία παραγωγής
2008

Χώρα παραγωγής
ΜΕΓ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ, ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Διάρκεια
103'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ, ΚΩΜΩΔΙΑ

Καταλληλότητα
USA:PG-13

Εταιρείες Παραγωγής
Internationale Filmproduktion Richter
Littlestar Productions
Playtone


Ειδικά Εφέ
Caimin Bourne
Paige Chaytor
Daniel Williams
Gareth Wingrove


Γυρίσματα:
Παρεκκλήσι Αγίου Ιωάννη, Κέρκυρα , Ελλάδα
Σετ σκηνικών Albert R. Broccoli 007, PINEWOOD, Iver Heath, Buckinghamshire, Αγγλία, Μεγ. Βρεττανία
Σκόπελος, Ελλάδα
Σκιάθος, Ελλάδα
Δαμουκάρι, Πήλιο, Ελλάδα
Ακτή Καστάνη, Σκόπελος, Ελλάδα
Λονδίνο, Αγγλία, Μεγ. Βρεττανία
Στούντιο PINEWOOD, Iver Heath, Buckinghamshire, Αγγλία, Μεγ. Βρεττανία


Διανομή
UIP (2008) (Greece) (theatrical)
United International Pictures (UIP) (2008) (Singapore) (theatrical)
Universal Pictures International (UPI) (2008) (Germany) (theatrical)
Universal Pictures International (UPI) (2008) (Netherlands) (theatrical)
Universal Pictures International (UPI) (2008) (Russia) (all media)
Universal Pictures (2008) (USA) (theatrical)


top of the page




Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

MAMMA MIA!, μια απολαυστική ρομαντική κομεντί με τους μοναδικούς Μέριλ Στριπ και Πιρς Μπρόσναν σε ρόλους που εγκαινιάζουν μια νέα σελίδα στο ρεπερτόριό τους! Το μιούζικαλ που έχουν απολαύσει πάνω από 30.000.000 θεατές ανά τον κόσμο τώρα και στον κινηματογράφο με ένα επιτελείο εξαιρετικών ηθοποιών που θα ξεσηκώσει το κοινό! Μια ταινία με πολύ μουσική, χορό, τα διαχρονικά τραγούδια των ΑΒΒΑ και ακόμα περισσότερη Ελλάδα!

Απόδοση στίχων στα ελληνικά: ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ

ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ!

Οι τρεις γυναίκες που δημιούργησαν το μιούζικαλ - φαινόμενο (Τζούντι Κρέιμερ - παραγωγός, Φιλίντα Λόιντ - σκηνοθέτης, Κάθριν Τζόνσον - σεναριογράφος) ενώνουν και πάλι τις δυνάμεις τους και φέρνουν τη μοναδικά ευχάριστη αυτή ιστορία στη μεγάλη οθόνη.
Η... περιπέτεια που λέγεται ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ! γεννήθηκε ως ιδέα, τη δεκαετία του '80, από την παραγωγό Τζούντι Κρέιμερ που συνεργαζόταν με τον Μπένι Άντερσον και τον Μπιόρν Ούλβεους (τους 2 Β των ΑΒΒΑ).

Παρόλο που ο Άντερσον και ο Ούλβεους ήταν στην αρχή διστακτικοί, καθώς δεν ήθελαν ένα μιούζικαλ - αφιέρωμα στους ΑΒΒΑ, τελικά το 1995 ενέδωσαν στις πιέσεις της και συμφώνησαν να δώσουν τα τραγούδια τους αρκεί να βρεθεί μια ιστορία που να μπορεί να τα ενσωματώσει. Και το πράγμα πήρε το δρόμο του από το 1997 και μετά, που η Κρέιμερ γνώρισε τη σεναριογράφο Κάθριν Τζόνσον, η οποία αφού μελέτησε τους στίχους όλων των τραγουδιών των ΑΒΒΑ, έγραψε μια πρωτότυπη ιστορία, επιλέγοντας τελικά τα τραγούδια εκείνα που λογικά εντάσσονται στην ιστορία και προωθούν την εξέλιξή της. Οι δύο Β των ΑΒΒΑ είχαν έντονη συμμετοχή στην ταινία, «ξαναδουλεύοντας» τη μουσική και ηχογραφώντας εκ νέου τα τραγούδια με τους ηθοποιούς.

Στην ταινία, μετά από πολλές προσθαφαιρέσεις ώστε το αποτέλεσμα να είναι το ιδανικό, ακούγονται δεκάδες από τις μεγαλύτερες επιτυχίες των ΑΒΒA όπως το ομώνυμο «Mamma Mia», «Super Trouper», «Dancing Queen», «The Winner Takes It All», «SOS», «Honey, Honey», «Money, Money, Money», «Chiquitita», «Voulez-Vous», «Slipping Through My Fingers», «Waterloo», «Ι Have A Dream», «Take A Chance on Me», «Gimme! Gimme! Gimme».

Σημειώνει ο Μπιόρν Ούλβεους «Άλλαξαν πολλά πράγματα στην πορεία, τραγούδια μπήκαν κι άλλα βγήκαν… Η Κάθριν ήξερε όλα τα τραγούδια του ρεπερτορίου μας στίχο - στίχο. Ο βασικός κανόνας ήταν πως τα τραγούδια δεν μπορούσαν να αλλάξουν και παρόλα αυτά, κατόρθωσε να υφάνει μια αυτόνομη ιστορία.»

Η ιστορία ξεκίνησε το ταξίδι της στο Λονδίνο τον Απρίλιο του 1999 (στις 6 Απριλίου - η σύμπτωση είναι πως η ημερομηνία είναι ίδια με εκείνη που είχαν κερδίσει οι ΑΒΒΑ στη Eurovision του 1976 με το Waterloo) και ακολούθησαν οι Η.Π.Α. το 2000. Συνολικά έχουν ανέβει πάνω από 20 παραγωγές του ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ! σε περισσότερες από 170 μεγάλες πόλεις.

«Το ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ! απαιτούσε να γίνει ταινία» σημειώνει η παραγωγός Τζούντι Κρέιμερ (ιδιοκτήτρια της εταιρείας παραγωγής Littlestar που υπογράφει την παραγωγή μαζί με την εταιρεία του Τομ Χανκς και του Γκάρι Γκέτσμαν, Playtone). «…Αρχικά όμως έπρεπε να φτάσουν οι παραστάσεις στο σημείο εκείνο που να επιτρεπόταν η μετάβαση.» Και η επαφή ανάμεσα στις 2 εταιρείες έγινε το 2003! Σημειώνει ο Γκέτσμαν «Το πιο βασικό είναι να μπορέσεις να μεταφέρεις και στην ταινία την ενέργεια και το πνεύμα που έχει η παράσταση. Αν αυτό ήταν εφικτό, τότε μπορούσε να γυριστεί μια υπέροχη ταινία.»

Σε σχέση με την παράσταση, η ταινία σου επιτρέπει να έρθεις πιο κοντά στους πρωταγωνιστές, αλλά ταυτόχρονα και να δεις παραμέτρους της πλοκής που η παράσταση τα αφήνει στη φαντασία (π.χ. πώς φτάνουν οι μπαμπάδες στο νησί…).

Η επιλογή της πρωταγωνίστριας ήταν κάθε άλλο παρά τυχαία, καθώς η Μέριλ Στριπ υπήρξε φαν της παράστασης και μάλιστα είχε γράψει και γράμμα στους συντελεστές εκφράζοντας την επιθυμία της να μπορούσε να ανέβει κι εκείνη στη σκηνή και να μοιραστεί την ανεμελιά που απέπνεε η παράσταση. Σχολιάζει η πρωταγωνίστρια «Είναι πραγματική απόλαυση. Τα τραγούδια είναι διαχρονικά. Μπαίνουν μέσα σου. Όταν ξεκίνησα να τα μαθαίνω, συνειδητοποίησα πως ήδη ήξερα κάθε στίχο. Έχουν υπέροχα λόγια και καταπληκτική μελωδία.» Σημειώνει η σκηνοθέτης Φιλίντα Λόιντ «Ήταν το όνειρό μας να έχουμε για Ντόνα τη Μέριλ Στριπ. Συνδυάζει όλα όσα ζητούσαμε. Είναι από τις μοναδικές αυτές ηθοποιούς που μπορούν να σε κάνουν να γελάσεις και να κλάψεις αβίαστα. Και είναι αυτό ακριβώς που ζητούσε το ΜAMMA MIA!».

Για τους 3 κυρίους της ταινίας (Πιρς Μπρόσναν, Κόλιν Φερθ, Στέλαν Σκάρσγκαρντ) σχολιάζει η σκηνοθέτης «Έχουμε τρεις άντρες με απίστευτη ζεστασιά και χιούμορ και ενστικτώδη κατανόηση του τι είναι και τι απαιτεί το ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ! Καθένας τους έχει την ικανότητα να μας παρασύρει σε ένα μαγικό ταξίδι που καταλήγει σε ένα μαγευτικό νησί.»

Ο μεγαλύτερός φόβος των τριών αντρών ήταν το τραγούδι… Η Μέριλ Στριπ άλλωστε έχει αποδείξει την εξαιρετική τραγουδιστική της ικανότητα σε ταινίες όπως Postcards From The Edge, A Prairie Home Companion.

Σχολιάζει ο Μπρόσναν «Ήμουν τρομοκρατημένος και μόνο στην ιδέα. Δε νομίζω να έχω υπάρξει πιο νευρικός σε άλλη δουλειά. Τελικά, παραδόθηκα στην όλη εμπειρία και το απόλαυσα. Και οφείλω να ομολογήσω πως είναι πολύ απελευθερωτικό και αναζωογονητικό να τραγουδάς και να εκφράζεις με αυτόν τον τρόπο τα συναισθήματά σου!»

Η Αμάντα Σέιφριντ εκτός από την παιδικότητα και τη γλυκύτητά της, κέρδισε τους πάντες με την υπέροχη φωνή της ήδη από την ακρόαση και έτσι, από την πρώτη κιόλας οντισιόν της, η κινηματογραφική Σόφι είχε μόλις γεννηθεί.
Το καστ συμπληρώνουν η Βρετανή ηθοποιός Τζούλι Γουόλτερς και η βραβευμένη με Τόνι, Κριστίν Μπαράνσκι που απολαύσαμε στο μιούζικαλ Chicago.

Πολλές εβδομάδες μουσικών προβών και φωνητικών προεγγραφών (αλλά και δοκιμαστικών γυρισμάτων με κάποιους από τους ηθοποιούς της θεατρικής παραγωγής) και το πρώτο γύρισμα έλαβε χώρα τον Ιούνιο του 2007 με τους ίδιους τους ηθοποιούς να τραγουδούν και στα γυρίσματα.

Σημειώνει ο παραγωγός Μαρκ Χάφμαν «Κατά παράδοση στα μιούζικαλ γίνεται προεγγραφή και μετά μιμείσαι πως τραγουδάς. Επειδή όμως στη συγκεκριμένη παραγωγή συνεργαζόμαστε με καταπληκτικούς ηθοποιούς, τους απολαύσαμε να τραγουδούν ζωντανά στις βασικές σκηνές. Είχαμε λοιπόν αυτήν την επιλογή και το κάναμε και με τους δύο τρόπους. Οι πιο μεγάλες χορευτικές σκηνές βασίστηκαν σε playback και οι πιο προσωπικές σε live.»

Επισημαίνει η Μέριλ Στριπ για τα προνόμια αυτής της λογικής των γυρισμάτων «Το να δουλεύεις με τον Μπένι και τον Μπιόρν στην ηχογράφηση είχε μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς έγινε προτού μελετήσω το χαρακτήρα που θα υποδυόμουν για να έχω σαφή εικόνα του. Καθώς γυρίζαμε την ταινία και ηχογραφούσαμε παράλληλα τις νέες ζωντανές ηχογραφήσεις, κατάλαβα πως η φωνή μου πλέον ήταν διαφορετική από την αρχική ηχογράφηση. Με άλλα λόγια η φωνή και η ερμηνεία εξελίσσονταν και γι’ αυτό και ήταν υπέροχο να μπορώ να τραγουδώ ζωντανά, καθώς η ενέργεια που έχεις όταν παίζεις καθοδηγεί και τον τρόπο που τραγουδάς, κάτι που δεν έχεις στο στούντιο.» Και συμπληρώνει ο Κόλιν Φερθ «Είναι δύσκολο να τραγουδάς προτού έχεις «πιάσει» το χαρακτήρα που υποδύεσαι. Είναι μέρος της αφήγησης και ως εκ τούτου η ερμηνεία πρέπει να είναι ανάλογη του χαρακτήρα. Πρέπει να φέρεις την ερμηνεία στο τραγούδι και το τραγούδι στην ερμηνεία.»

Η παραγωγός Ρίτα Γουίλσον (σύζυγος του Τομ Χανκς) σχολιάζει «Η μουσική των ΑΒΒΑ είναι σύνθετη. Τα τραγούδια είναι δύσκολα να ερμηνευθούν και συνάμα είναι πολύ μελωδικά και με καταπληκτικές αρμονίες. Δε βαριέσαι να τα ακούς. Η μουσική λειτουργεί υποσυνείδητα. Τα τραγούδια σου επιτρέπουν να είσαι γλυκός, νεαρός, αστείος, χαρωπός, μολονότι έχουν σύνθετες μελωδίες».

ΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ

Εννέα εβδομάδες γυρισμάτων στα Pinewοod Studios του Λονδίνου (τα στούντιο του Μποντ!!!) που αξιοποιήθηκαν στο έπακρο για τα εσωτερικά γυρίσματα και κατόπιν η παραγωγή (200 άτομα μέσος όρος) μετέβη στην Ελλάδα!

Γυρίσματα της ταινίας έγιναν πέρυσι (2007), τέλος Αυγούστου, σε:
1. Σκιάθο (6 ημέρες - Παλαιό Λιμάνι, Άγιος Νικόλαος),
2. Σκόπελο (3 εβδομάδες - Καστάνι, Αμάρανθος, Γλυστέρι, Άγιος Ιωάννης - στο εκκλησάκι) και
3. Πήλιο (4 μέρες - Νταμούχαρη).
Οι συγκεκριμένες τοποθεσίες επελέγησαν από την παραγωγή μετά από ενδελεχή έρευνα 21 νησιών.

Η ταινία θα βγει την ίδια ημερομηνία και στις περιοχές αυτές που την έχουν ήδη αγκαλιάσει (στη Σκόπελο φτιάχνεται κινηματογράφος για το ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ!, η Σκιάθος έχει ήδη στολιστεί αλά ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ!, ενώ και ο Βόλος είναι ήδη πανέτοιμος να την υποδεχτεί)

14 εβδομάδες μετά, επιστροφή στα Pinewοod Studios για τη τελευταία σκηνή!

TO KAΣΤ

ΜΕΡΙΛ ΣΤΡΙΠ

Γεννήθηκε το 1949 και σπούδασε Θέατρο στο Πανεπιστήμιο του Yale.
Θεωρείται από πολλούς κριτικούς ως η καλύτερη εν ζωή ηθοποιός.
Έχει συνολικά 14 υποψηφιότητες για Όσκαρ και 2 νίκες (Sophie’s Choice, Kramer vs. Kramer).
Ξεκίνησε την καριέρα της το 1977 στην ταινία Julia και ακολούθησε το The Deer Hunter.
Είναι τελειομανής στην προετοιμασία των ρόλων της.


Παλαιότερες ταινίες: Julia, The Deer Hunter, Manhattan, Kramer vs. Kramer, Sophie’s Choice, Silkwood, Out of Africa, She-Devil, Postcards from the Edge, Death Becomes Her, The House of the Spirits, The River Wild, The Bridges of Madison County, Before and After, Dancing at Lughnasa, Music of the Heart, The Hours, The Manchurian Candidate, Prime, A Prairie Home Companion, The Devil Wears Prada, Evening, Rendition, Lions for Lambs.

ΠΙΡΣ ΜΠΡΟΣΝΑΝ

Γεννήθηκε το 1953 στην Ιρλανδία.
Ο ρόλος που τον ανέδειξε ήταν εκείνος του Τζέιμς Μποντ.
Έχει ανακηρυχθεί ένας από τους 50 Πιο Όμορφους Ανθρώπους από το περιοδικό People.
Έχει δική του εταιρεία παραγωγής.
Έχει προταθεί 2 φορές για Χρυσή Σφαίρα.
Παλαιότερες ταινίες: Resting Rough, The Long Good Friday, Nomads, Taffin, The Deceivers, Mister Johnson, Murder 101, Live Fire, Entangled, Mrs. Doubtfire, Love Affair, Golden Eye, The Mirror Has Two Faces, Mars Attacks!, Dante’s Peak, Tomorrow Never Dies, The Nephew, The Thomas Crown Affair, The Match, Grey Owl, The World Is Not Enough, The Tailor of Panama, Die Another Day, Laws of Attraction, After The Sunset, The Matador, Butterfly on a Wheel, Married Life.

ΚΟΛΙΝ ΦΕΡΘ

Γεννήθηκε το 1960 στην Αγγλία από γονείς ακαδημαϊκούς.
Έχει ανακηρυχθεί ένας από τους 50 Πιο Όμορφους Ανθρώπους από το περιοδικό People.
Το θεατρικό του ντεμπούτο έγινε στην παράσταση Another Country που απετέλεσε στη συνέχεια και το κινηματογραφικό του.
Έχει προταθεί για Έμι για την τηλεταινία Conspiracy.
Παλαιότερες ταινίες: Another Country, 1919, Apartment Zero, Valmont, Wings of Fame, Femme Fatale, Playmaker, Circle of Friends, The English Patient, Fever Pitch, A Thousand Acres, Shakespeare in Love, My Life So Far, Bridget Jone’s Diary, The Importance of Being Earnest, What A Girl Wants, Love Actually, Bridget Jone’s Diary: The Edge of Reason, Nanny McPhee, The Last Legion, Then She Found Me, The Accidental Husband.

ΣΤΕΛΑΝ ΣΚΑΡΣΓΚΑΡΝΤ

Γεννήθηκε το 1951 στο Gothenburg της Σουηδίας.
Εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε Αμερικανική ταινία το 1988 (The Unbearable Lightness of Being).
Έκανε εντύπωση για την ερμηνεία του στην ταινία του Λαρς Φον Τρίερ Breaking the Waves.
Έχει εμφανιστεί σε περισσότερες από 50 ταινίες από το 1982.
Παλαιότερες ταινίες: The Unbearable Lightness of Being, Friends, The Perfect Murder, The Hunt for Red October, Oxen, Wind, Breaking the Waves, Insomnia, Good Will Hunting, Amistad, Savior, Ronin, Deep Blue Sea, Kiss Kiss (Bang Bang), Passion of Mind, Signs & Wonders, Dancer in the Card, Taking Sides, City of Ghosts, Dogville, King Arthur, Exorcist: The Beginning, Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest, Goya’s Ghosts, Pirates of the Caribbean: At World’s End.

ΤΖΟΥΛΙ ΓΟΥΟΛΤΕΡΣ

Γεννήθηκε το 1950 στην Αγγλία.
Έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο με την ταινία Εducating Rita.
Έχει προταθεί 2 φορές για Όσκαρ (Educating Rita, Billy Elliot).
Παλαιότερες ταινίες: Educating Rita, Prick Up Your Ears, Buster, Sister My Sister, Intimate Relations, Bathtime, All Forgotten, Billy Elliot, Harry Potter and the Sorcerer’s Stone, Before You Go, Harry Potter and the Chambers of Secrets, Calendar Girls, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, Becoming Jane, Harry Potter and the Order of the Phoenix.

KΡΙΣΤΙΝ ΜΠΑΡΑΝΣΚΙ

Γεννήθηκε το 1952 στην Αμερική.
Σπούδασε στη Σχολή Τζούλιαρντ.
Έχει κερδίσει 2 Τόνι (The Real Thing, Rumors).
Έχει προταθεί 2 φορές για Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία της στη σειρά Cybill.
Παλαιότερες ταινίες: Lovesick, Crackers, Walls of Glass, Nine ½ Weeks, Legal Eagles, The Night We Never Met, The Ref, Getting In, The War, The Birdcage, Cruel Intensions, The Guru, Chicago.

AMΑΝΤΑ ΣΕΪΦΡΙΝΤ

Γεννήθηκε το 1985.
Ξεκίνησε το μόντελινγκ στα 11 της.
Έκανε το ντεμπούτο της στην ταινία As the World Turns.
Έκανε αίσθηση για την ερμηνεία της στην ταινία Mean Girls.
Παλαιότερες ταινίες: Μean Girls, Nine Lives, American Gun, Alpha Dog.

NΤΟΜΙΝΙΚ ΚΟΥΠΕΡ

Γεννήθηκε το 1978 στην Αγγλία.
Έκανε αίσθηση για την ερμηνεία του στην ταινία The History Boys.
Παλαιότερες ταινίες: From Hell, The Final Curtain, I’ll be there, The History Boys, The Escapist.

ΤΟ SOUNDTRACK

Tο λαμπερό καστ συμμετέχει στο soundtrack αφού οι ίδιοι οι ηθοποιοί τραγουδάνε τα μεγάλα Hits των ΑΒΒΑ.

Ενδεικτικά αναφέρονται παρακάτω κάποια tracks:

«The Winner Takes It All»   - Meryl Streep

«Mamma Mia!» - Meryl Streep

«Honey, Honey»- Amanda Seyfried

«Money Money, Money» - Meryl Streep

«SOS» - Meryl Streep & Pierce Brosnan

«Gimme Gimme Gimme» Όλο το καστ

«Dancing Queen» - Meryl Streep, Julie Walters & Christine Baranski

«Super Trouper» - Meryl Streep, Julie Walters & Christine Baranski


Την παραγωγή του άλμπουμ έχουν επιμεληθεί οι Μπένι Άντερσον και Μπιόρν Ούλβεους, τα ιδρυτικά μέλη των ABBA, ενώ πολλοί μουσικοί που έπαιξαν στα original hits των ABBA συμμετέχουν στην ηχογράφηση του soundtrack.

Το soundtrack της ταινίας κυκλοφορεί από την Universal Music και θα είναι αρχές Ιουλίου στα δισκοπωλεία για να απολαμβάνετε τις μοναδικές ερμηνείες των ηθοποιών και στο σπίτι.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.mammamiamovie.com/


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/
http://www.rottentomatoes.com/
http://www.allmovie.com/



top of the page

PHOTOS - POSTERS

Photos Φωτογραφικό υλικό
Τύπος:
Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
1.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
15 pictures on 2 page(s) 1
7.jpg
8.jpg
9.jpg
 
15 pictures on 2 page(s) 2


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video Flash Video Trailer
Type: Flash

Get Flash to see this player.


top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία: 3/7/2008


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 





 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.54
Αριθμός Ψήφων: 24


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΚωμωδίαΜιούζικαλΜουσικήParents Strongly Cautioned


διαμαρτυρία (Βαθμολογία αναγνωστών: 1)
από Mάρα Ψάλτη (marapsalti@yahoo.gr) Κυριακή, 27 Ιούλ. 2008 @ 14:57:41 MST
(Πληροφορίες χρήστη | Αποστολή μηνύματος)
Κύριε Δ. Παπαμίχε,

Δεν ξέρω αν έπρεπε (με συγχωρείτε, αν άξιζε) να αποστείλω αυτό το mail, αλλά θεωρώ ότι με προσβάλλει ως προσωπικότητα ο τρόπος, με τον οποίο ασκήσατε την (οφειλόμενη να είναι αμερόληπτη) κριτική σας αναφορικά με την κινηματογραφική ταινία “Mamma Mia!”.

Είχα την εντύπωση πως οι κριτικοί πρέπει να διατηρούν μια χαμηλόφωνη στάση στα πλαίσια της δημόσιας κριτικής τους, ακριβώς γιατί ο ρόλος τους είναι ενημερωτικός, καθοδηγητικός και απελευθερωτικός από την ευτέλεια της τέχνης που μας περιβάλλει, και σίγουρα όχι χειραγωγικός και καταδυναστευτικός. Απλά θα ήθελα να σας πληροφορήσω πως υπάρχουν άτομα (τα περισσότερα, κατά την ταπεινή μου άποψη), τα οποία βρήκαν εξαιρετικά ευχάριστη και ενδιαφέρουσα την συγκεκριμένη ταινία, δίχως να αποτελούν ούτε «τηλεθεατές των πρωινάδικων, gossip και ριάλιτι σίγουρα»«κοριτσάκια που διαβάζουν "Σούπερ Κατερίνα" (άντε και τηναλήστους -sic-μνήμης Μανίνα)». Kαλό θα είναι η κριτική να βασίζεται σε επιχειρήματα και να περιλαμβάνει εποικοδομητικές προτάσεις (γιατί, για να θυμηθούμε και τον ποιητή «Εγώ είμαι ο γκρεμιστής/γιατί είμ’ εγώ κι ο χτίστης») παρά να βασίζεται σε εκβιαστικές και –γιατί όχι;- υβριστικές φράσεις («Η λαϊκή πλειοψηφία, που βγάζει κυβερνήσεις και ασπάζεται μία ποπ κουλτούρα, με ανώδυνη αισθητική, μία χαζοχαρούμενη άποψη για τη ζωή, που στόχο έχει να σε αλλοτριώσει, να σε αποβλακώσει και να απενοχοποιήσει τις ανησυχίες σου. Από τα μπουζούκια, της πίστας με τα γαρίφαλα και τα σπασμένα πιάτα, στην παραγγελιά του Τομ Χανκς ! Αγγαλίτσα με το "θρυλικό" και ατελευτήτου μνήμης γκρουπ με το όνομα ABBA. Οπαδοί της Καραγκιοβίζιον Eurovision, καλέ, τρέξτε.»). Τέτοιου είδους (ευτελείς) πρακτικές, νομίζω, δεν βοηθούν την πολυπόθητη αναβάθμιση του πολιτιστικού μας επιπέδου, ενώ την ίδια στιγμή μαζοποιούν το κινηματογραφικό κοινό, αντιμετωπίζοντάς το ως ένα σώμα ανθρώπων εντελώς ανίκανων να αντιληφθούν το ποιοτικό από το χυδαίο. ούτε



Σας ευχαριστώ,

Μάρα Ψάλτη, 18 ετών



[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ! (Βαθμολογία αναγνωστών: 1)
από christina kefala (christinarhcp@yahoo.gr) Δευτέρα, 28 Ιούλ. 2008 @ 04:53:05 MST
(Πληροφορίες χρήστη | Αποστολή μηνύματος)
Καλημέρα.

Διαβάζοντας την κριτική σας για το Μamma mia ένιωσα την ανάγκη να κάνω ενα σχόλιο. Επιτρέψτε μου λοιπόν να σας ρωτήσω: με το να λέτε οτι "Συνοπτικά μια ταινία που απευθύνεται σε ανθρώπους που δε χρειάζεται να έχουν κάποια "ειδική" (μπρρρ...) παιδεία, γνώσεις ή υψηλό IQ, βασική προϋπόθεση, για να την παρακολουθήσεις χωρίς να δυσανασχετήσεις από την εξυπνάδα που σου περισεύει, τρώγοντας τα νύχια σου!", δε νομίζετε οτι προσβάλλετε το κοινό που πήγε να δει την ταινία??? Με λίγα λόγια τους αποκαλείτε χαζούς. Νομίζω οτι ο καθένας που παρακολούθησε την ταινία δεν πήγε με την προσδοκία να δει Kieslowski. Ολοι εμείς οι χαζοί λοιπόν που το διασκεδάσαμε ειμαστε απολίτιστοι με χαμηλό IQ? Αν είναι δυνατόν! Μια ταινιούλα είναι που πάμε για να περασουμε καλά. Δεν είναι απαραίτητο να επιδεικνυετε περίτρανα και κατα αυτον τον τρόπο το δικο σας υψηλό IQ για να αισθανόμαστε οι υπόλοιποι ηλίθιοι μειονεκτικά.
Μια, ας πούμε, "συμβουλή": δεν ειναι ανάγκη να παιρνετε τοσο σοβαρά το ρόλο σας ως κριτικός 'η ακόμα και τον εαυτό σας.
Μην παρετε το mail μου ως επίθεση. Μια απλή παρατήρηση κάνω.
Και τώρα με συγχωρείτε παω να κάνω παρέα με τη λαϊκή πλειοψηφία, που βγάζει κυβερνήσεις και ασπάζεται μία ποπ κουλτούρα, με ανώδυνη αισθητική, μία χαζοχαρούμενη άποψη για τη ζωή, που στόχο έχει να σε αλλοτριώσει, να σε αποβλακώσει και να απενοχοποιήσει τις ανησυχίες σου.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails