Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 10/4/14 :.
. Ο Μόνος Επιζών
. Rio 2
. Καμίλ Κλοντέλ 1915
. Ο Θρύλος του Μάικλ Κόλχαας
. Χίτλερ: Μια Ταινία Από Την Γερμανία
. Senso
. Χαρά
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
. Η Τελική Αποπληρωμή
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: Aman_Geo's Profile Aman_Geo
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9698

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 206
Μέλη: 2
Σύνολο: 208

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: FUNNY GAMES U.S του Μίκαελ Χάνεκε (2008)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 26 Φεβ. 2008 @ 20:05:01 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Θρίλερ | | |



FUNNY GAMES U.S
του Μίκαελ Χάνεκε

Υπόθεση:
Η Αν (Ναόμι Γουότς) και ο Τζώρτζ (Τιμ Ροθ) αποφασίζουν να πάνε με τον γιο τους Τζώρτζι στο εξοχικό τους να ξεκουραστούν. Το τοπίο είναι ειδυλλιακό. Είναι μια υπέροχη μέρα, έχουν κανονίσει να παίξουν γκολφ με τους κολλητούς τους ενώ πατέρας και γιος έχουν πάει να θαυμάσουν το ιστιοπλοϊκό της οικογένειας. Η Αν, ετοιμάζει το δείπνο όταν ξαφνικά χτυπάει η πόρτα. Είναι ο Πίτερ (Μπρέιντι Κορμπέ), φιλοξενούμενος των γειτόνων, ο οποίος θέλει να δανειστεί ένα αυγό. Ο νέος, είναι ευγενικός και συμπαθέστατος και η Αν τρέχει να τον εξυπηρετήσει. Κάτι όμως δεν της αρέσει στον νεαρό. Σύντομα, αυτό που φαινομενικά ξεκίνησε σαν ένα χαλαρό διήμερο θα εξελιχθεί σε ...εφιάλτη.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Εγώ δεν κατάλαβα το λόγο, εκτός της "αγγλικής γλώσσας", το να ξανακάνει ο ίδιος το ριμέικ του μέσα σε μία δεκαετία. Σίγουρα με αυτή τη κίνηση δείχνει πόσο αξεπέραστο είναι γι΄αυτόν (και πόσο πολύ το αγάπησε...) το original, άρα αυτό που ενδόμυχα επιθυμούσε ίσως ήταν να "επιδείξει" το έργο του σε μεγαλύτερο (ποσοτικά) κοινό, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, προκαλώντας συνάμα και την καταξίωσή του ... Γιατί τι να το κάνεις να είσαι "πρώτος" στην Ευρώπη, αφού χωρίς την Αμερικάνικη "βοήθεια" δεν "φτουράς" παγκοσμίως; Και τι καλά, που έχεις και τη Ναόμι Γουότς παραγωγό! Μήπως δείχνει υποσυνείδητα και ένα μικροκόμπλεξ απέναντι στο hollywood ή στα studio μασώντας την καραμέλα του αντιαμερικανισμού (και της βίας), στην πατρίδα της καραμέλας και της βιομηχανίας που την "χρυσώνει" στο στόμα κάθε αντικομφορμιστή; Ω ναι, ανακάλυψαν κάποιοι ξαφνικά τον Νέο Κόσμο και θέλουν να παίξουν παιχνίδια... Τα παιχνίδια επί γερμανικού εδάφους από έναν Αυστριακό με θεατές στην ουσία τους συμπατριώτες του Μίκαελ και θύτες - θύματα, τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, δεν ήταν καθόλου παράξενα, για να τον εμπνεύσουν ώστε σήμερα να "μετατοπίσει" το αρχικό κέντρο βάρους, τους συμβολισμούς και τους όποιους υπαινιγμούς του πρωτότυπου σε μία "δογματική" απενοχοποίηση της καλής Ευρώπης και ενός "στείρου" αφορισμού της κακιάς Αμερικής...

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Ακατάλληλο για ανηλίκους και ενηλίκους κάτω των 30…

Με την επανέκδοση του Παράξενα Παιχνίδια του Michael Haneke, τίθεται εκ νέου ένα μεγάλο ηθικό δίλημμα πάνω στο τι εστί τέχνη. Η τέχνη είναι για να υπηρετεί τον άνθρωπο και την λειτουργικότητα του μεγάλου συνόλου ή είναι μία έμψυχη οντότητα με δικές της ανάγκες και ηθική; Ο αστροναύτης που έκλεισε τον Hal στο 2001 του Kubrick, σκότωσε ή όχι;

Το Funny Games U.S., καταρχάς, δεν έχει λόγο ύπαρξης, εκτός του να αναγράψει τον δημιουργό του στο δίστηλο πάνθεον αυτών που έχουν κάνει την ίδια ταινία δύο φορές (βλέπε Hitchcock και Ο Άνθρωπος που Ήξερε Πολλά). Η αρχική σκέψη είναι πως γεννήθηκε για να ικανοποιήσει τα μάτια των όσων αδαών αμερικανών που δεν θα έκαναν τον κόπο να ασχοληθούν με μία ταινία που μιλάει γερμανικά. Όμως ο Haneke παραμένει Haneke και τελικά αυτό προσδίδει αξία στο αντίγραφο και το απομακρύνει από την έννοια κακέκτυπο. Αλήθεια, αν ο Ντα Βίντσι ξαναζωγράφιζε την Τζοκόντα, δεν θα είχε και το αντίγραφο κάποια σημαντική αξία, εφόσον δεν έγινε από κάποιον πλαστογράφο;

Μοιραία οι παρατηρήσεις για την ταινία αφορούν παρατηρήσεις κάπως μπαγιάτικες που ανήκουν και στην κατά 1997 εκδοχή. Καταρχήν, παρότι τώρα εξελίσσεται στις ΗΠΑ, πάλι οι ήρωες είναι χωρισμένοι σε δύο-δύο και ένας. Η μάνα και το παιδί (κατάξανθοι) διεγείρουν το συναίσθημα του θεατή, που θέλει την μάνα να ανησυχεί θανάσιμα για την ζωή του σπλάχνου της. Ο πατέρας, λιγότερο ξανθός από όλους, είναι ο μπαλαντέρ, αυτός που μόνος του έπρεπε να σώσει την οικογένεια του, αφού συμβολίζει την δύναμη. Οι δολοφόνοι είναι ομοίως ξανθοί (στο ενδιάμεσο των τριών άλλων) και ντυμένοι σχεδόν πανομοιότυπα, μακρινοί απόγονοι της συμμορίας του Κουρδιστού Πορτοκαλιού και σύμβολα μίας παρανοημένης γενιάς, χωρίς αξίες και ηθικές αναστολές. Η βία σπάνια φαίνεται, αφού τον σκηνοθέτη τον ενδιαφέρει να σοκάρει την σκέψη και όχι το μάτι. Κυριότερο όπλο επιβολής της ταινίας πάνω στον θεατή είναι ο ρεαλισμός που αποπνέει κάθε σκηνή και η εφιαλτική υπόθεση ότι… «μπορεί να συμβεί και σε εμένα…».

Τι γίνεται όμως με το θέμα της ηθικής αυτής της ταινίας; Είναι αλήθεια πως είναι από τις σπάνιες φορές που ο κινηματογράφος μπορεί να αναπαράγει δολοφόνους, πόσο μάλλον όταν προβάλει την ατιμωρησία. Γι’ αυτό θεωρώ πως είναι από τις πιο ακατάλληλες για ανηλίκους παραγωγές στην ιστορία του σινεμά, αλλά και πως καλύτερα να την παρακολουθούσαν μεγαλύτεροι όλων των ευαίσθητων ηλικιών άνθρωποι, απλά για να μην έχουμε τα χειρότερα! Αυτό όμως κάνει την ταινία κακή ή, ακόμα καλύτερα για τους πολέμιους της, απαγορεύσιμη; Φυσικά και όχι και αυτό είναι μια λογική άλλων μη νοσταλγικών μας εποχών, που πίστευαν πως η τέχνη πρέπει να υπηρετεί και ποτέ να υπηρετείται. Ο Haneke από την στιγμή που πετυχαίνει δημιουργικά τους όποιους στόχους του και επιπλέον προκαλεί την συζήτηση, έχει απλά θριαμβεύσει. Ας θυμηθούμε και την τέχνη του Μαγιακόφσκι που προκαλούσε με το τίποτα και ας συμμεριστούμε την εικαστική κριτική που τον θέλει μεγάλο. Και εν ολίγοις, μεγάλα παιδιά ήμαστε, ας μην θεωρούμε αρρώστια την εικονογράφηση του φόνου, αλλά τον φόνο αυτοπροσώπως. Ταινία είναι, όχι τηλεόραση που αναπαριστά την αληθινή βία (και σε αυτήν την περίπτωση πολύ κακώς)…

Κριτική Σύνοψη

Ο Michael Haneke δεν κάνει καμία δημιουργική χάρη στους αμερικανούς και κάνει ένα πιστό αντίγραφο του Παράξενα Παιχνίδια, λογικά για όσους δεν έχουν καλή επαφή με τον ευρωπαϊκό κινηματογράφο. Λέγοντας «δεν κάνει χάρη» εννοώ πως διατηρεί το σινεφιλικό του ύφος, πολύ μακριά από την εμπορική λογική των ΗΠΑ, και δεν ανανεώνει τη δημιουργία του, κάνοντας κάτι που ίσως να ήταν και καλύτερο από το πρώτο. Οι μόνες διαφορές είναι οι πρωταγωνιστές που όμως μεταμορφώνονται σε αυστριακούς, τόσο σαν εικόνα όσο και σαν ερμηνευτική νοοτροπία. Η Naomi Watts είναι εξίσου καλή με την Susanne Lothar και ίσως μόνο το πρόσωπο, και μόνο αυτό, του Tim Roth δεν πείθει όσο του Ulrich Muhe. Χάνει από το ότι είναι απλά ένα πιστό αντίγραφο, χωρίς αναγκαιότητα ύπαρξης, αλλά κερδίζει από την αναπαραγωγή των ηθικών προβληματισμών που απορρέουν αυτής. Δείτε την αν δεν είστε ιδιαίτερα ευαίσθητος και κυρίως κουβεντιάστε την. Μην την αφήσετε μέσα σας και περί αυτού, κάντε μου την χάρη...

του Σταύρου Γανωτή
Σταύρος Γανωτής
stavros.ganotis@gmail.com


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Σκηνοθεσία: Michael Haneke
Σενάριο: Michael Haneke
Παραγωγή: Christian Baute, Chris Coen, Hamish McAlpine, Andro Steinborn
Εταιρείες Παραγωγής : Celluloid Dreams, Celluloid Nightmares, Dreamachine, Halcyon Pictures, Tartan Films, X-Filme
Πρωταγωνιστούν: Greg Timmermans, Laura Verlinden, Marijke Pinoy, Pol Goossen, Titus De Voogdt, Maarten Claeyssens, Tania Van der Sanden, Johan Heldenbergh, Jakob Beks, Peter De Graef
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Darius Khondji
Μουσική:
Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Hinju Kim
Μοντάζ: Andrew MacRitchie , Neil Marshall
Casting: Johanna Ray
Σχεδιασμός Παραγωγής : Kevin Thompson
Σκηνικά : Rebecca Meis DeMarco
Κοστούμια : David C. Robinson
Μακιγιάζ: Thom Gonzales, Taurance F. Williams
Χρονολογία παραγωγής: 2008
Χώρα παραγωγής : ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ, ΗΠΑ, ΓΑΛΛΙΑ
Γλώσσα : ΑΓΓΛΙΚΑ
Διάρκεια: 112'
Εικόνα: Έγχρωμη
Είδος ταινίας : ΤΡΟΜΟΥ, ΘΡΙΛΕΡ
Ήχος : Dolby Digital
Καταλληλότητα : USA:R / Ireland:16 / UK:18
Διανομή: ROSEBUD


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ως τώρα ξέραμε ότι ο Χίτσκοκ είναι ο μόνος σκηνοθέτης που έκανε ριμέικ σε δική του ταινία με τον "Άνθρωπο που Ήξερε Πολλά". Τώρα και ίσως να μην είναι εντελώς τυχαίο, έρχεται να προστεθεί και ο Μίκαελ Χάνεκε. Δέκα χρόνια μετά το μοναδικό και αλησμόνητο " Funny Games", μια ταινία για την οποία κανείς δεν μπορεί να έχει ουδέτερη άποψη, ο Αυστριακός σκηνοθέτης διασχίζει τον Ατλαντικό και ξαναφτιάχνει το αριστούργημα του πλάνο-πλάνο και σκηνή-σκηνή (ακόμα και το σπίτι με τον κήπο μοιάζει υπερβολικά μ' αυτό της πρώτης ταινίας), αλλά αυτή τη φορά, στα αγγλικά με γνωστούς πρωταγωνιστές και τον Ντάριους Κόντζι στη διεύθυνση φωτογραφίας.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΜΙΚΑΕΛ ΧΑΝΕΚΕ

Πρόσφατα ένας φίλος είδε την ταινία “Funny Games” και μου είπε “είναι η ώρα της”. Συμφώνησα αμέσως. Όταν έκανα την πρώτη ταινία στα τέλη της δεκαετίας του 90, πρόθεσή μου ήταν να απευθυνθώ σε αμερικάνικο κοινό. Το “Funny Games” ήταν μια αντίδραση σε αυτό που εγώ ονομάζω Αμερικάνικο Σινεμά, που είναι γεμάτο βία και αφέλεια, που εμπαίζει την ανθρώπινη ύπαρξη.

Προσπαθώ να βρω τρόπους να δείξω τη βία ακριβώς όπως είναι: δύσπεπτη. Θέλω να δείξω την πραγματική βία, που εμπεριέχει πόνο. Να δείξω τον άνθρωπο, που πληγώνεται.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΚΑΕΛ ΧΑΝΕΚΕ

Το τρομερό παιδί του Αυστριακού κινηματογράφου ξεκίνησε να μελετάει το θέμα της βίας και των μέσων μαζικής ενημέρωσης από τη δεκαετία του 90. Η τριλογία του, “The Seventh Continent” (1989), “Benny's Video” (1992”, “71 Fragments of a Chronology of Chance” (1994) ασχολείται με το πως αποτυπώνεται η βία στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τις συνέπειές της (είδικά το “Benny's Video”). To “Funny Games” ανατρέπει αυτό το είδος των βίαιων ταινιών.

Γεννήθηκε στη Βαυαρία της Γερμανίας αλλά μεγάλωσε, σπούδασε και τώρα ζει, διδάσκει και σκηνοθετεί στην Αυστρία. Σπούδασε φιλοσοφία, ψυχολογία και σκηνοθεσία στο πανεπιστήμιο της Βιέννης και ξεκίνησε την καριέρα του στα τέλη της δεκαετίας του 60 γράφοντας θεατρικά ενώ λίγα χρόνια μετά άρχισε και τη σκηνοθετική του καριέρα τόσο στο θέατρο όσο και στον κινηματογράφο. Η ταινία του “Η Δασκάλα του Πιάνου” ήταν προτεινόμενη για BAFTA ξενόγλωσσης ταινίας ενώ είχε βραβευτεί τόσο στις Κάνες όσο και στα Ευρωπαϊκά βραβεία. Τρία χρόνια αργότερα με το “Ο Κρυμμένος” απέσπασε το βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας (μεταξύ άλλων) στις Κάνες και στα Ευρωπαϊκά βραβεία. Επιλεκτική φιλμογραφία του: “Benny's Video” (1992), “71 Fragments of a Chronology of Chance” (1994), “Funny Games” (1997), “Code Unknown” (2000), “La Pianiste” (2001), “Le Temps du Loup” (2003), “Cache” (2005).

ΝΑΟΜΙ ΓΟΥΟΤΣ

Η Ναόμι Γουότς γεννήθηκε το 1968 στην Αγγλία αλλά μεγάλωσε στην Αυστραλία. Κέρδισε την προσοχή όλων το 2001, με τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην ταινία-γρίφο "Οδός Μαλχόλαντ" του Ντέιβιντ Λιντς, και τη διεθνή καταξίωση το 2003 με την σπαρακτική της ερμηνεία στα "21 Γραμμάρια", για την οποία ήταν υποψήφια για Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου και κέρδισε το βραβείο κοινού στο Φεστιβάλ Βενετίας. Η πρώτη της μεγάλη εισπρακτική επιτυχία ήρθε με την συμμετοχή της στο θρίλερ του Γκορ Βερμπίνσκι "The Ring", βασισμένο στο ομώνυμο θρυλικό ασιατικό θρίλερ. Έχει συμμετάσχει επίσης στις ταινίες "Le Divorce", μια ταινία των Μέρτσαντ-Άιβορι, "Το Νόημα της Ζωής και Πώς να το Χάσετε" με τους Ντάστιν Χόφμαν και Τζουντ Λο, "Δε Μένουμε Πια Εδώ", "Η Δολοφονία του Ρίτσαρντ Νίξον" με τον Σον Πεν, "The Ring 2", "King Kong" του Πίτερ Τζάκσον, "Βαμμένο Πέπλο” με τον Έντουαρτ Νόρτον και «Επικίνδυνες Υποσχέσεις» του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ. Φήμες αναφέρουν πως θα δούμε προσεχώς την Γουότς ως πρωταγωνίστρια στο ριμέικ της ιστορικής ταινίας του Χίτσκοκ, “Τα Πουλιά”.

ΤΙΜ ΡΟΘ

Ο Τιμ Ροθ γεννήθηκε το 1961 στο Λονδίνο, όπου μεγάλωσε. Σπούδασε γλυπτική πριν αρχίσει να συμμετέχει σε διάφορους θεατρικούς θιάσους και μικρές τηλεοπτικές παραγωγές στο κολέγιο. Πρώτη του εμφάνιση στην οθόνη έγινε το 1982 με το τηλεοπτικό "Made in Britain", ενώ το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο έκανε δυο χρόνια αργότερα με το νεο-νουάρ φιλμ του Στίβεν Φρίαρς "The Hit". Την προσοχή των κριτικών κέρδισε με το "Οι Ρόσενκραντζ και Γκίλντερστεν Είναι Νεκροί" το 1991 στο πλευρό του Γκάρι Όλντμαν. Μια από τις μεγάλες και σημαντικότερες εμφανίσεις του, όπου ξεδιπλώθηκε και το υποκριτικό του ταλέντο ήταν το διάσημο "Reservoir Dogs" του Κουέντιν Ταραντίνο και στη συνέχεια το "Pulp Fiction", επίσης του Ταραντίνο. Έχει εμφανιστεί σε πρώτους ή δεύτερους ρόλους στα "Four Rooms","Rob Roy", όπου ήταν υποψήφιος για 'Οσκαρ B’ ανδρικού ρόλου το 1996, το ερωτικό θρίλερ "Captives" πλάι στην Τζούλια Όρμοντ, ενώ το 1999 έκανε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο με το "War Zone", ένα δυνατό οικογενειακό δράμα που έτυχε θερμής υποδοχής από την διεθνή κριτική. Στις πιο πρόσφατες εμφανίσεις του ανήκουν τα "Silver City" του Τζον Σέιλς, το θρίλερ "Dark Water" δίπλα στην Τζένιφερ Κόνελι και το «Μην Ξαναγυρίσεις» του Σαμ Σέπαρντ.

ΚΡΙΤΙΚΗ

Καταπληκτική η Ναόμι Γουότς!
Variety

ΓΕΝΙΚΑ

Όταν ο Βρετανός παραγωγός Κρις Κοέν, προσέγγισε τον Μίκαελ Χάνεκε για το remake της ταινίας, η μόνη προϋπόθεση που έθεσε ο σκηνοθέτης, ήταν να πρωταγωνιστεί η Ναόμι Ουότς.

Η Ναόμι Γουότς είναι μια από τους executive producers της ταινίας ενώ από τους παραγωγούς, ο Άντρο Στάινμπορν ήταν παραγωγός του “Goodbye Lenin!” και ο Χαγκμανέ Παναχί του “I am not There”.

Ο διευθυντής φωτογραφίας Ντάριους Κόντζι ήταν υποψήφιος για Όσκαρ και έχει στο βιογραφικό του πολλές διάσημες ταινίες όπως: “My Blueberry Nights”, “The Interpreter”, “Panic Room”, “The Beach', “the Ninth Gate”, “Alien: Resurrection”, “Evita”, “Stealing Beauty”, “Seven”, “The City of Lost Children”, “Delicatessen”.


ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://wip.warnerbros.com/funnygames/


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/
http://www.rottentomatoes.com/



top of the page

PHOTOS - POSTERS


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Get Flash to see this player.


top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
27/3/2008


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 




 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.41
Αριθμός Ψήφων: 12


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Θρίλερ
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΤρόμουRestricted

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails