Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
. Goldfish (3-5/5)
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Monica Z
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο
. Wild Duck
. Salvo
.: από 15/5/14 :.
. Διαφθορά
. The Double
. Το Μυστικό της Μέιζι
. Suzanne
. Million Dollar Arm
. Godzilla
.: από 22/5/14 :.
. X-Men: Ημέρες Ενός Ξεχασμένου Μέλλοντος
. Σκουριασμένη Πόλη

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: xarosgr's Profile xarosgr
Σήμερα: 1
Χθές: 0
Συνολικά: 9700

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 189
Μέλη: 1
Σύνολο: 190

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Ο ΛΑΡΣ ΚΑΙ Η ΚΟΥΚΛΑ ΤΟΥ (LARS AND THE REAL GIRL) του Κρεγκ Γκιλέσπι (2007)

Ημερομηνία καταχώρησης: Δευτέρα, 28 Ιαν. 2008 @ 23:03:48 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Δραματική | | |



Ο ΛΑΡΣ ΚΑΙ Η ΚΟΥΚΛΑ ΤΟΥ
LARS AND THE REAL GIRL

του Κρεγκ Γκιλέσπι

Υπόθεση: Όταν ο Λαρς Λίντστρομ (Ράιν Γκόσλινγκ) συστήνει στον αδερφό του (Πολ Σνάιντερ) και στην συννυφάδα του Κάριν (Έμιλι Μόρτιμερ) το καινούριο του κορίτσι Μπιάνκα, που γνώρισε στο ίντερνετ, αυτοί δεν πιστεύουν στα μάτια τους. Μήπως ο Λαρς, έχει τρελαθεί εντελώς; Εκείνοι αντικρίζουν μία κούκλα, όμως ο Λαρς βλέπει την Μπιάνκα ως την καλύτερή του φίλη, το δικό του άνθρωπο. Η Μπιάνκα όμως είναι μία απλή κούκλα και πώς θα το εξηγήσουν αυτό στους κατοίκους της μικρής τους πόλης στην οποία έχουν μεγαλώσει; Η Κάριν και ο Γκας αποφασίζουν να συμβουλευτούν τη φυσιοθεραπεύτρια, Δρ. Ντάγκμαρ Μπέρμαν (Πατρίτσια Κλάρκσον), η οποία τους συστήνει να αποδεχτούν αυτήν την ιδιαιτερότητα του Λαρς. Ο Λαρς ζει μία παραίσθηση και προκειμένου να τον βοηθήσουν να βγει από την κρίση, πρέπει και αυτοί και οι συμπολίτες τους να σταθούν δίπλα του. Μετά από κάποιες μάταιες προσπάθειες να τον πείσουν για τον παραλογισμό στον οποίο ζει, ο Γκας και η Κάριν αποφασίζουν να μην του πάνε κόντρα. Πολύ σύντομα η Μπιάνκα πηγαίνει μαζί τους στην εκκλησία, δοκιμάζει ρούχα στα μαγαζιά της πόλης, προσφέρει εθελοντική εργασία στο νοσοκομείο και συνοδεύει τον Λαρς σε γιορτές. Η Μπιάνκα μπαίνει από το πουθενά στις καρδιές όλων όσων γνωρίζει, γεμίζοντας συναισθηματικά κενά στους ανθρώπους που ούτε καν φαντάζονταν ότι είχαν. Εκείνο που ακολουθεί είναι ένα συγκινητικό, κωμικό και καθαρτικό ταξίδι για τον Λαρς και τους ανθρώπους γύρω του.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Το όνειρο κάθε άντρα;

Είναι όμορφη, δεν μιλάει, δε τρώει, δεν ψωνίζει, είναι πιστή και δε λέει όχι στο κρεβάτι… Το όνειρο κάθε άντρα; Δε θα ήθελα ακριβώς να απαντήσω στην ερώτηση μου, αφού πρώτος εγώ απαντάω όχι, αλλά σίγουρα περιλαμβάνεται σε πολλές αντρικές φαντασιώσεις, μαζί και του ήρωα της ταινίας, του Λαρς.

Ο Λαρς είναι ένας απροσάρμοστος άντρας, γύρω στα 25, που εμμένει μοναχικός ακριβώς επειδή δεν μπορεί να πράξει αντίθετα. Είναι καλή ψυχή, ντροπαλός και ήρεμος και παραμένει σε αυτές τις ιδιότητες ακόμα και όταν ξεσπάει η παράνοια του. Το ξέσπασμα αυτό είναι ότι μία μέρα αποφασίζει και παραγγέλλει μία πλαστική κούκλα, από αυτές που οι άντρες χρησιμοποιούν για σεξ, έχοντας όμως καλούς σκοπούς… Της φέρεται, εκτός από το σα να είναι ζωντανή, σαν μία αληθινή κυρία και την επιβάλει στους συγγενείς του. Το θέμα θα επεκταθεί σε όλη την πόλη και γρήγορα οι πάντες θα της συμπεριφέρονται σαν να είναι ζωντανή και φίλη.

Σας φαίνεται αστείο; Είναι πράγματι αστεία η ιδέα που είχε η σεναριογράφος Nancy Oliver και τολμηρή η θέση του Craig Gillespie να την επιλέξει για πρώτη του σκηνοθετική δουλειά. Ο Gillespie επιβάλει ένα δραματικό τόνο στα γεγονότα, δείχνοντας αμέριστη συμπάθεια προς στον ήρωα του, αφήνοντας την κωμωδία να μιλήσει μόνη της, εκ του γεγονότος. Αυτό μου θύμισε και την αρχή του Spike Jonze, το Στο Μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς, απλά τότε η ιδέα ήταν περισσότερο επεξεργασμένη. Η κούκλα «περιφέρεται» στην οθόνη σαν να είναι αληθινή πρωταγωνίστρια της ταινίας και πράγματι, κάποιες στιγμές μπορείς να πιάσεις τον εαυτό σου να περιμένει κάποια της κίνηση.

Στο ρόλο του Λαρς έχουμε ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα σήμερα στις ΗΠΑ, τον Ryan Gosling, που πέρυσι έφτασε, δικαίως, ως και τις υποψηφιότητες των Όσκαρ, με το Half Nelson. Κρύβει σε κάθε του κίνηση ένα αυτοσαρκασμό και παράλληλα πείθει για την σοβαρότητα που ο Λαρς αντιλαμβάνεται την όλη κατάσταση. Όμως και η Emily Mortimer είναι μια πολύ καλή και συγκροτημένη παρουσία (αρκεί να θυμηθούμε το Νεαρός Αδάμ), όπως και ο Paul Schneider, ο οποίος και ξεχώρισε μόλις φέτος μετά την παρουσία του στο Τζέσε Τζέιμς.

Κριτική Σύνοψη

Χωρίς να θεωρείται ασύλληπτη, είναι μία πολύ έξυπνη ιδέα για να βασίσεις μία ολόκληρη ταινία πάνω της. Όμως το καλό δε σταματάει εδώ, αφού η σκηνοθετική άποψη του Gillespie, δηλαδή το να δει το όλο θέμα από μία επιφανειακά δραματική σκοπιά, λειτουργεί ποιοτικά και προσφέρει μία σάτιρα πάνω στο τρόπο αντιμετώπισης του πλαστικού από τον σημερινό άνθρωπο. Όμως πάλι, οι ιδέες έχουν εξαντληθεί, επί το πλείστον, με αυτήν την αρχική και η εξέλιξη είναι σαν ένα παρατεταμένο ανέκδοτο, στο οποίο έχεις γελάσει στην αρχή και απλά χαμογελάς στο τέλος. Χωρίς προσωπικά να μπορώ να φανταστώ το πια θα μπορούσε να ήταν μία πιθανή διαφορετική εξέλιξη, σίγουρα αυτή που επιλέγει το σενάριο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί άκοπη. Παρά ταύτα, το αποτέλεσμα δεν είναι ανούσιο, οι ερμηνείες είναι κορυφαίες και το θέμα μπορεί να απευθυνθεί προσωπικά σε πολλούς από εσάς που θα έχετε την ευκαιρία να το παρακολουθήσετε. Δείτε το και σαν μία ιδιότυπη, σχιζοφρενική ιστορία αγάπης, αλλά προτιμήστε στου Αγίου Βαλεντίνου να κάνετε δώρο κάπου που θα σας απαντήσει «ευχαριστώ»…

Σταύρος Γανωτής
του Σταύρου Γανωτή stavros.ganotis@myfilm.gr


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία: ΚΡΕΓΚ ΓΚΙΛΕΣΠΙ
Σενάριο: ΝΑΝΣΙ ΟΛΙΒΕΡ
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Adam Kimmel
Μοντάζ: Tatiana S. Riegel
Μουσική: David Torn
Ηθοποιοί: ΡΑΙΑΝ ΓΚΟΣΛΙΝΓΚ , ΠΑΤΡΙΣΙΑ ΚΛΑΡΚΣΟΝ , ΕΜΙΛΙ ΜΟΡΤΙΜΕΡ , ΠΟΛ ΣΝΑΙΝΤΕΡ , ΚΕΛΙ ΓΚΑΡΝΕΡ
Παραγωγή: Sarah Aubrey, John Cameron, Sidney Kimmel
Εταιρείες Παραγωγής : Sidney Kimmel Entertainment
Casting: Richard Hicks, David Rubin
Σχεδιασμός Παραγωγής : Arvinder Grewal
Καλλιτεχνική Διεύθυνση : Joshu de Cartier
Σκηνικά : Steve Shewchuk
Κοστούμια : Gerri Gillan, Kirston Leigh Mann
Χρονολογία παραγωγής : 2007
Χώρα παραγωγής : ΗΠΑ
Γλώσσα : ΑΓΓΛΙΚΑ
Διάρκεια : 106'
Εικόνα : ΕΓΧΡΩΜΗ
Είδος ταινίας : ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΚΟΜΕΝΤΙ
Ήχος : DTS / SDDS / Dolby Digital
Καταλληλότητα : Certification: Canada:14A / USA:PG-13 / Singapore:PG / Italy:T / UK:12A
Διανομή : VILLAGE FILMS


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μια ταινία που εκπλήσσει, από ένα νέο σκηνοθέτη, με σεναριογράφο την Νάνσι Όλιβερ (γνωστή από την τηλεοπτική σειρά Six Feet Under).

Υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου (Κωμωδία ή Μιούζικαλ) - Ράιαν Γκόσλινγκ
Υποψήφιο για ΟΣΚΑΡ Πρωτότυπου Σεναρίου
Πληροφορίες για την παραγωγή της ταινίας

Όπως λέει ο σκηνοθέτης της ταινίας Κρεγκ Τζιλέσπι, «Ο Λαρς ζει στο περιθώριο. Κανείς δεν του δίνει σημασία. Είναι λες και είναι αόρατος.» Παρόλο που ο αδερφός του ο Γκας τον έχει συνηθίσει έτσι, η Κάριν προσπαθεί απεγνωσμένα να τον κάνει να ασχοληθεί με πράγματα, να ανοίγει συζητήσεις μαζί του και να τον κάνει να συμμετέχει στις καθημερινές οικογενειακές συνήθειες, ειδικά τώρα που η οικογένειά τους πρόκειται να μεγαλώσει, καθώς είναι έγκυος στο πρώτο της παιδί.
Αλλά, όλα αλλάζουν όταν ο Λαρς συστήνει στον Γκας και στην Κάριν την Μπιάνκα, μία πανέμορφη, μισή Δανέζα, μισή Βραζιλιάνα ιεραπόστολο «που θέλει να γνωρίσει τον κόσμο.» Προς έκπληξη του Γκας και της Κάριν η Μπιάνκα είναι μία κούκλα, σε ανθρώπινο μέγεθος. Όμως ο Λαρς δεν το βλέπει αυτό. Για αυτόν η Μπιάνκα είναι ένα θρησκευόμενο κορίτσι που έχουν μεγαλώσει καλόγριες, ντροπαλό και μεγαλόκαρδο και δυστυχώς, «καρφωμένο» σε ένα αναπηρικό καροτσάκι. Και είναι τώρα η φιλοξενούμενή τους, καθώς έχουν ήδη συμφωνήσει ότι η Μπιάνκα θα μείνει μαζί τους, αλλιώς ο Λαρς θα προσβληθεί προσωπικά.
Η οικογενειακή κρίση δεν αργεί να ξεσπάσει, καθώς η Κάριν και ο Γκας δεν μπορούν να συμφωνήσουν για το πώς να χειριστούν την κατάσταση. Ενώ η Κάριν, την αντιμετωπίζει με κατανόηση και συμπόνια, «ο Γκας είναι πολύ αρνητικός, καχύποπτος και θυμωμένος που όλος ο υπόλοιπος κόσμος θεωρεί τρελό τον αδερφό του. Πιστεύει ότι όλο αυτό είναι γελοίο και λάθος και δεν θέλει ούτε καν να το σκέφτεται,» εξηγεί η Μόρτιμερ. «Έτσι βρίσκομαι στη μέση, προσπαθώντας να περιορίσω τα νεύρα του άντρα μου, τον οποίο αγαπώ πάρα πολύ και προσπαθώ να μεσολαβήσω ώστε να φτιάξει ξανά η σχέση των δύο αδερφών.»
«Η Κάριν ενσαρκώνει το μητρικό πρότυπο για τον Λαρς,» λέει ο Τζιλέσπι. «Η Κάριν είναι πολύ δυνατή και αποφασισμένη, αλλά είναι ταυτόχρονα πολύ ζεστή και τρυφερή και γεμάτη κατανόηση για τους ανθρώπους. Είναι ο συνδετικός κρίκος της οικογένειας.»
«Ο Γκας δεν αισθάνεται καλά που η Κάριν δεν συμφωνεί μαζί του,» απαντά ο Πολ Σνάιντερ. «Η Κάριν είναι τόσο αποφασισμένη για αυτό, λες και αν δεν συμφωνήσει μαζί της θα είναι ένας κακός άνθρωπος, και πως θα μπορούσε να είναι παντρεμένη με έναν κακό άνθρωπο;» Οπότε, τώρα ο Γκας δεν πρέπει να αντιμετωπίσει απλά το γεγονός ότι έχει έναν διανοητικά καθυστερημένο αδερφό, «αλλά έρχεται αντιμέτωπος και με τον άνθρωπο που αγαπά και νοιάζεται για αυτόν. Και θα έρθει σε ρήξη και με τη γυναίκα του αν δεν συμφωνήσει μαζί της.»
Ο Γκας, σημειώνει ο σκηνοθέτης Τζιλέσπι, αντιπροσωπεύει το κοινό σε αυτήν την ταινία, από την άποψη ότι όλη αυτή η κατάσταση του φαίνεται άρρωστη, και όπως προσθέτει ο παραγωγός Τζον Κάμερον, ο Σνάιντερ καταφέρνει να διατηρήσει αυτήν την ταύτιση με το κοινό σε όλη τη διάρκεια της ταινίας.
Ο Πολ Σνάιντερ προσθέτει, «Στο μυαλό του Γκας τρέχουν πολλά περισσότερα. Αισθάνεται ενοχές και τύψεις επειδή συνειδητοποιεί ότι χρόνια αρνιόταν ότι ο Λαρς ήταν ψυχολογικά διαταραγμένος. «Ζούσε σε μία δυσλειτουργική οικογένεια για χρόνια,» παραδέχεται ο Σνάιντερ. «Τώρα, εντελώς ξαφνικά, πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με το γεγονός ότι δεν στάθηκε όπως έπρεπε στον αδερφό του. Η είσοδος της Μπιάνκα στις ζωές τους το ξορκίζει όλο αυτό, αν και με επίπονο τρόπο.»
Σκεφτόμενη γρήγορα, η Κάριν προτείνει στον Λαρς να επισκεφτούν μαζί με την Μπιάνκα την φυσιοθεραπεύτρια της πόλης, την Δρ. Ντάγκμαρ Μπέρμαν (Πατρίτσια Κλάρκσον), ώστε να βεβαιωθούν ότι η υγεία της Μπιάνκα δεν έχει επηρεαστεί από την απότομη αλλαγή κλίματος. Η Ντάγκμαρ διαθέτει και πτυχίο ψυχολόγου και η Κάριν διαβεβαιώνει τον Γκας ότι θα ξέρει να τους προτείνει πώς να χειριστούν το θέμα της Μπιάνκα και του Λαρς.
«Στην πραγματικότητα δεν πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω,» λέει η Πατρίτσια Κλάρκσον. «Απλά κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Κάνω απλά μία ακόμα προσπάθεια. Για τον Λαρς.» Η Ντάγκμαρ ξεκαθαρίζει στον Γκας και στην Κάριν ότι η Μπιάνκα είναι αληθινή – μπορεί για τον Λαρς να είναι μία παραίσθηση, αλλά η κούκλα βρίσκεται στο διπλανό δωμάτιο και πρέπει να βρουν ένα τρόπο να χειριστούν το θέμα., είτε τους αρέσει, είτε όχι. Θεωρεί ότι ο μόνος τρόπος να θεραπευτεί ο Λαρς είναι να ασχοληθούν με την Μπιάνκα, και γι’ αυτό προτείνει να την επισκέπτεται η Μπιάνκα κάθε εβδομάδα προκειμένου να τη «θεραπεύσει». Σε κάθε επίσκεψη, η Ντάγκμαρ και ο Λαρς έχουν τη δυνατότητα να μιλήσουν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Μπιάνκα, που στην πραγματικότητα, είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει και ο Λαρς. «Αλλά ακόμα και αν ο Λαρς μπορούσε να υποπτευθεί τα αληθινά κίνητρα της Ντάγκμαρ,» λέει ο σκηνοθέτης Κρεγκ Τζιλέσπι, «δεν θα ανοιγόταν ποτέ σε αυτήν. Η Πατρίτσια έμεινε σταθερή στην αρχική της στάση. Δεν ήταν επικριτική, αλλά αντίθετα ήταν ανοιχτή και υπομονετική.»
Η Κλάρκσον που είχε πολύ λίγο χρόνο για πρόβες, από τη στιγμή που αποφάσισε να συμμετάσχει στην ταινία, δίνει τα εύσημα στον Τζιλέσπι για το πόσο ρεαλιστικός ήταν ο χαρακτήρας της. «Η Ντάγκμαρ είναι τόσο ήρεμη και συγκεντρωμένη και σταθερή. Δεν κάνει τίποτα έξω από τα όρια. Και ο Κρεγκ είναι έτσι. Οπότε βλέποντάς τον μπορούσα να παίξω. Δόθηκε πολύ σε αυτό project και στήριξε πολύ όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτό.»
Όταν βρίσκονται μόνοι τους, η Ντάγκμαρ συμβουλεύει τον Γκας και την Κάριν να δεχτούν αυτήν την παραίσθηση του Λαρς, «τους τονίζει πως δεν είναι απαραίτητα κάτι αρνητικό, και ότι ίσως είναι ένας τρόπος για να ξεπεράσει τα ψυχολογικά του προβλήματα,» λέει ο Τζιλέσπι. Ο Γκας και η Κάριν αναγκάζονται να το δεχτούν αυτό, σκεπτόμενοι τις επιπτώσεις που θα μπορούσε να έχει η ψυχική ασθένεια του Λαρς. Αρχίζουν λοιπόν να ενημερώνουν σχετικά τους συμπολίτες τους και τους παρακαλούν να δείξουν κατανόηση και να τους βοηθήσουν. Αν και αρχικά επιφυλακτικοί, οι περισσότεροι συμφωνούν να βοηθήσουν, ειδικά η μεγάλη σε ηλικία, όπως η κα. Γκρούνερ που πάντα δεχόταν τον Λαρς, όπως ήταν. Και η Μπιάνκα στην πορεία, αποδεικνύεται πολύ πιο χρήσιμη, απ΄όσο φαντάζονταν οι περισσότεροι. Βοηθά τους ηλικιωμένους, διαβάζει βιβλία στα παιδιά, προσφέρει εθελοντικά τη βοήθειά της στην κα. Γκρούνερ στο νοσοκομείο. «Είναι μία απάντηση,» λέει η σεναριογράφος Νάνσι Όλιβερ, στο ότι «με τον καιρό, ο άνθρωπος μπορεί να αποδεχτεί τα πάντα και να προσαρμοστεί. Η Μπιάνκα γίνεται μέλος της κοινότητας και εξυπηρετεί έναν σκοπό. Μία ερώτηση που συχνά κάνω στον εαυτό μου είναι ότι, αν υπάρχουν τόσοι πολλοί απελπισμένοι άνθρωποι που ζουν ανάμεσά μας και πάσχουν από ψυχικές ασθένειες, τι θα συνέβαινε αν αποφασίζαμε να αντιμετωπίσουμε τις παραισθήσεις τους με συμπόνια, με αποδοχή και ανεκτικότητα αντί να τους συμπεριφερόμαστε λες και είναι μιάσματα; Αν αυτοί έτσι μπορούν να επιβιώσουν, θα πρέπει να το αποδεχτούμε και εμείς. Γιατί να τους βάζουμε στο περιθώριο, για κάτι που δεν μπορούν να ελέγξουν;»
Αυτή η έννοια της αποδοχής και της αλληλεγγύης βρήκε μεγάλη απήχηση και στους ηθοποιούς. «Η ταινία αντιμετωπίζει τους ανθρώπους με στοργή και συμπόνια,» λέει ο Ράιαν Γκόσλινγκ. «Θεωρεί ότι οι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι για να κάνουν το καλό. Σε πολλές ταινίες, η κυρίαρχη ιδέα είναι ότι οι άνθρωποι βρίσκονται στη γη για να κάνουν κακό. Ότι αν πιάσουν κάτι στα χέρια τους, θα το καταστρέψουν. Αυτή η ταινία μας λέει ακριβώς το αντίθετο.»
«Και θαυμάζω τον Λαρς. Παρόλο που είναι ένας πολύ μοναχικός άνθρωπος, δεν θέλει να αγαπηθεί. Επιλέγει αντίθετα να αγαπήσει εκείνος κάποιον. Μου αρέσει η ιδέα ότι μπορείς να αγαπάς κάποιον, χωρίς αυτός απαραιτήτως να ανταποδίδει αυτήν σου την αγάπη. Δεν χρειάζεται αυτή η συναλλαγή. Μπορείς απλά να δίνεις αγάπη.»
«Συνήθως περιμένεις το δραματικό κομμάτι της ιστορίας να αφορά τον απροσάρμοστο τύπο και την κοινωνία που δεν τον αποδέχεται,» λέει η Έμιλι Μόρτιμερ. «Παρόλα αυτά η Μπιάνκα ενσωματώνεται γρήγορα στην κοινωνία. Υπάρχουν πολλοί καλοί άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν αυτήν την ταλαιπωρημένη ψυχή, που την παίρνουν στα σοβαρά και αναπτύσσουν σχέσεις μαζί της.» Η Μόρτιμερ εξηγεί για την Κάριν, «αυτή η κούκλα γίνεται η συντροφιά μου, η φίλη μου, κάποια στην οποία μπορώ να πω τα μυστικά μου, να συζητήσω για ρούχα, να τη χτενίσω. Και αυτό είναι πολύ γλυκό, ειδικά εφόσον διανύω μία περίοδο που γίνομαι πιο χοντρή, επειδή είμαι έγκυος και αισθάνομαι όλο και λιγότερο σέξι. Το να υπάρχει αυτό το πλάσμα στη ζωή μου, τη συγκεκριμένη στιγμή, είναι από τη μία δύσκολο και περίπλοκο, αλλά και θαυμάσιο, από την άλλη.»
Με τη βοήθεια της Μπιάνκα, ο Λαρς ανακαλύπτει και τον έρωτα. Όταν πηγαίνει βόλτα στο πάρκο με την Μπιάνκα, ακολουθώντας το μονοπάτι στο οποίο περπατούσε όταν ήταν μικρός, της κάνει καντάδα από ένα σπιτάκι σε ένα δέντρο, μία ιδέα που είχε προτείνει αρχικά ο Γκόσλνγκ. «Έπρεπε να υπάρχει ένα σημείο στην ταινία που να βλέπεις τον Λαρς να εκφράζει τα συναισθήματά του προς την Μπιάνκα, να αφήσει πίσω όλες του τις άμυνες. Σκεφτόμουν τι θα με έκανε πραγματικά να ξεπεράσω τον εαυτό μου, και ναι αισθανθώ ότι αφήνω πίσω όλες μου τις άμυνες, και σκέφτηκα ότι για μένα ήταν το ίδιο δύσκολο να τραγουδώ μόνος μου στο σπίτι μου, όσο και το να τραγουδώ σε μια ταινία.»
Το ότι η Μπιάνκα έχει μία θετική επιρροή πάνω του γίνεται ξεκάθαρο όταν ο Λαρς δέχεται να πάει μαζί της σε ένα πάρτι ενός συναδέρφου του. «Το να έχει μία κοπέλα, ακόμα και αν αυτή είναι από σιλικόνη, του δίνει το δικαίωμα να συμμετέχει στην κοινότητα με έναν τρόπο που πάντα ήθελε,» εξηγεί η Νάνσι Όλιβερ. «Τον κάνει να αισθάνεται φυσιολογικός.» Ο Λαρς παρουσιάζει την Μπιάνκα και μετά τα πρώτα λεπτά της αμηχανίας, εκείνη καταφέρνει να γίνει το επίκεντρο της προσοχής και ο Λαρς το ίδιο. Η βραδιά τους εξελίσσεται πολύ διασκεδαστικά. «Ο Λαρς συνοδεύει το πιο σέξι κορίτσι του πάρτι,» λέει η Όλιβερ. «Είναι περήφανος για αυτήν και για τον εαυτό του. Δεν είχε μπορέσει ποτέ στο παρελθόν να βρεθεί σε ένα δωμάτιο με τόσους πολλούς ανθρώπους να του μιλάνε. Έχει ένα κορίτσι και όσο παράξενο και αν είναι, εκείνος πιστεύει ότι δεν διαφέρει σε τίποτα από όλους τους άλλους. Αυτή η βραδιά τον γεμίζει ικανοποίηση.»
Καθώς ο Λαρς βγαίνει από το κουκούλι του, η Ντάγκμαρ, με τρόπο, καταφέρνει να «αγγίξει» τα ζητήματα που τον βασανίζουν. Το φόβο που έχει για κάθε είδους ανθρώπινη επαφή και το γεγονός ότι η επικειμένη εγκυμοσύνη της Κάριν τον ανησυχεί ιδιαίτερα. «Η μητέρα του Λαρς πέθανε κατά τη διάρκεια της γέννας του,» εξηγεί ο Γκόσλινκγ, «οπότε η γέννα για αυτόν συνδέεται με το θάνατο. » Αυτή του η αντίδραση στην εγκυμοσύνη είναι εντελώς ενστικτώδης. Όσο η εγκυμοσύνη της Κάριν προχωρά, τόσο μεγαλώνει και ο φόβος του.
Όμως ο τρόμος του αυτός αρχίζει να μειώνεται εξαιτίας των μητρικών συναισθημάτων που βγάζει απέναντί του η Κάριν. «Η Έμιλι Μόρτιμερ είναι ανοιχτή, καλόκαρδη με όλους,» λέει η σεναριογράφος Νάνσι Όλιβερ. «Ταυτόχρονα είναι δυναμική παρουσία, και μοιάζει πολύ σαν άνθρωπος με τον χαρακτήρα της Κάριν, που υποδύεται. Από την πρώτη κιόλας σκηνή που προσκαλεί τον Λαρς για πρωινό, η αμεσότητα και η αγάπη της για αυτόν είναι ξεκάθαρες.»

Πληροφορίες σχετικά με την παραγωγή της ταινίας

«Στο παρελθόν έχω γράψει πολύ παράξενα σενάρια,» λέει η Νάνσι Όλιβερ, «για τα οποία η έμπνευση μου δινόταν πολύ συχνά από το Ίντερνετ.» Η Όλιβερ βρήκε πληροφορίες για την RedDoll, μία εταιρεία στο Σαν Ντιέγκο που κατασκευάζει σέξι κούκλες από σιλικόνη, σε ανθρώπινες διαστάσεις. «Αυτές οι κούκλες ήταν τόσο παράξενες που το μυαλό μου είχε κολλήσει σε αυτές για πολύ καιρό, κυρίως επειδή δεν μπορούσα να καταλάβω πιο ακριβώς σκοπό εξυπηρετούσαν. Πόσους ανθρώπους ξέρετε που δεν μπορούν να συναναστραφούν με άλλους ανθρώπους; Και αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα για τον Λαρς. Έχει στερηθεί τόσο τη γυναικεία συντροφιά και τη μητρική αγάπη και είναι διψασμένος για τέτοιου είδους τρυφερότητα και στοργή.»
Αλλά ενώ θα ήταν πολύ εύκολο να φτιάξει μία ιστορία χυδαίου χιούμορ, η Όλιβερ προτίμησε να γράψει μία γλυκιά ιστορία για την απώλεια και τον πόνο και τη δύναμη της καλοσύνης. «Οι περισσότερες ταινίες είναι σκοτεινές, καυστικές, σαρκαστικές, μιλούν για κακία. Ήθελα να γράψω μία ιστορία για τη συμπόνια, την καλοσύνη, κάτι που να είναι ειλικρινές, επειδή αυτό ήταν που μου φαινόταν ότι έλειπε. Και αυτή η συγκεκριμένη ιστορία δένει μαζί πολλά θέματα, με τα οποία συχνά καταπιάνομαι.»
Το σενάριο στάλθηκε από τον μάνατζερ της Ολίβια στον παραγωγό Τζον Κάμερον. Ο Κάμερον λέει, «Αμέσως μου άρεσε. Δεν είχα ξανακούσει για τη δουλειά της Νάνσι, δεν ήξερα τίποτα για την ιστορία, απλά κάποια μέρα έλαβα έναν φάκελο. »
Ο Κάμερον είχε αποφασίσει εξαρχής ποιος θα ήθελε να είναι ο σκηνοθέτης. Ο Κάμερον και o τότε σκηνοθέτης διαφημιστικών Κρεγκ Τζιλέσπι ήταν φίλοι για χρόνια και από τότε που τους είχε πρωτοσυστήσει η ηθοποιός Φράνσες Μακντόρμαντ, είναι αχώριστοι φίλοι. «Ήταν μία ευτυχής συγκυρία,» λέει ο Κάμερον. «Είχα την ευκαιρία να τον γνωρίσω καλύτερα και αυτόν και τη δουλειά του. Πρόσφατα κέρδισε το βραβείο DGA για την καλύτερη σκηνοθεσία διαφήμισης για το οποίο ήταν υποψήφιος τρεις φορές. Ξέρει πώς να αφηγείται. Ξέρει ποιο είναι το θέμα. Σκέφτηκα ότι θα του άρεσε πολύ το project, δεδομένης και της ευαισθησίας του, ως χαρακτήρα. Προσεγγίζει το θέμα του πολύ ρεαλιστικά. Δεν βλέπει μία σκηνή και λέει, ‘ Τι μπορεί να είναι αστείο εδώ;’, αλλά ρωτά ‘ποιά ιδέα θέλουμε να περάσουμε; Και σκέφτηκα ότι μία ταινία για έναν άντρα που ερωτεύεται με μία κούκλα, αν και δεν φαίνεται εξαρχής ρεαλιστικό, θα γινόταν φάρσα, αν έπεφτε στα χέρια κάποιου άλλου, και δεν ήταν αυτό το πνεύμα του σεναρίου.»
Και οι δύο άντρες ήξεραν παρόλα αυτά, ότι η ιστορία θα ήταν δύσκολο να αποδοθεί. «Είναι πολύ λεπτό το θέμα, εντελώς προσωπικό,» εξηγεί ο Κάμερον. «Η υπόθεση ακούγεται πολύ γελοία όταν στην περιγράφει κάποιος συνοπτικά. Και θεματικά φαντάζει απλή: αναφέρεται σε ένα κατεστραμμένο, γλυκό, ντροπαλό νέο που αποφασίζει να έρθει αντιμέτωπος με ένα παλιό ψυχολογικό του τραύμα. Όμως, εκτός από αυτό, είναι και μία ιστορία για την κοινωνία, για το πώς η οικογένειά του και οι φίλοι του, του συμπαραστέκονται.»
«Τρόμαξε πολλούς,» λέει ο Τζιλέσπι, «επειδή είναι σα να περπατάς σε τεντωμένο σχοινί. Αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες για να πείσουμε κάποιο studio επειδή όλοι καταλάβαιναν αυτή τη δυσκολία. Εγώ από την άλλη πίστευα πως ήξερα ακριβώς πώς να χειριστώ το θέμα. Παρόλα αυτά μας πήρε τρία χρόνια για να ξεκινήσουμε τα γυρίσματα. Νομίζω, πως απλά, οι περισσότεροι δεν ήθελαν να πάρουν το ρίσκο. Όμως, όλοι όσοι ήρθαν σε επαφή με το σενάριο, το αγάπησαν.»
Όταν βρέθηκε η εταιρεία παραγωγής, το σενάριο εστάλη στον Ράιαν Γκόσλινγκ, που απάντησε αμέσως θετικά. Λέει ο Κάμερον, «Του στείλαμε το σενάριο την Παρασκευή και τη Δευτέρα ζήτησε να με δει. Ήμουν πολύ ευτυχισμένος επειδή ήταν η πρώτη μου επιλογή. Και μπορούσα να καταλάβω από τις ερωτήσεις που μου έκανε και από τις σκέψεις του ότι ήταν τέλειος για την ταινία. Ήμασταν στο ίδιο μήκος κύματος. Όλα έγιναν μέσα σε μία εβδομάδα, πολύ γρήγορα.»
Και η ανεύρεση και επιλογή των υπολοίπων ηθοποιών πήγε ρολόι, γεγονός που ο παραγωγός Τζον Κάμερον αποδίδει στο σενάριο. «Μόλις δίναμε το σενάριο στους ηθοποιούς που μας ενδιέφεραν, αυτοί έλεγαν ‘ναι’. Είναι μία πολύ δυνατή ιστορία και μία ιστορία που αναδεικνύει ρόλους.» Σε αυτό συμφωνεί και η πεπειραμένη ηθοποιός Πατρίτσια Κλάρκσον που παίζει την Ντάγκμαρ, «Έχω διαβάσει πολλά σενάρια μετά από τόσα χρόνια και θεώρησα ότι αυτό ήταν απίστευτα συγκινητικό και αστείο. Είναι καταπληκτικό. Σου ραγίζει την καρδιά.»
Παρόλο που όλα ήταν έτοιμα για να ξεκινήσει η ταινία, η παραγωγή αποφάσισε να καθυστερήσει λίγο ακόμα για να συμπέσει με τη χρονική στιγμή και την ατμόσφαιρα της ιστορίας. «Αναβάλλαμε τα γυρίσματα για τον χειμώνα,» θυμάται ο Τζιλέσπι, «Επειδή θέλαμε να αποτυπώσουμε αυτούς τους ανοιχτούς, άδειους ουρανούς, ώστε να τονίσουμε τη μοναχικότητα που βγαίνει από την ιστορία. Και το χιόνι ήταν ακόμα ένας καθοριστικός παράγοντας. Και το κρύο. Και από την άλλη λατρεύω αυτό το αχνό φως. Που τα κάνει όλα να φαίνονται λες και είναι ένα παραμύθι.»
«Η ταινία λαμβάνει χώρα στις μεσοδυτικές πολιτείες το χειμώνα και τελειώνει την άνοιξη,» προσθέτει ο Κάμερον. «Οπότε έχει μία γύμνια και μία απλότητα στο τοπίο, στα σπίτια, στους ανθρώπους. Στόχος της φωτογραφίας ήταν να αιχμαλωτίσει ακριβώς αυτή τη γύμνια, αλλά με έναν ωραίο τρόπο που να τραβά την προσοχή. Και η φωτογραφία της ταινίας, όπως και το σενάριο, είναι απλή, αλλά καλαίσθητη. Είναι όμορφη επειδή ακριβώς είναι απλή και το βάθος των συναισθημάτων βγαίνει μέσα από αυτήν την απλότητά. Η φωτογραφία, η σκηνογραφία, τα κοστούμια, όλα χαρακτηρίζονται από αυτήν την απλότητα: μία απλή προσέγγιση σε μία πολυσύνθετη ιστορία.»
Το να αιχμαλωτίσουμε το φυσικό φως, όπως θέλαμε, σήμαινε ότι η ταινία έπρεπε να γυριστεί όσο πιο βόρεια γινόταν και ταυτόχρονα σε ένα μέρος όπου θα μπορούσαμε να βρούμε έμπειρο συνεργείο και καλά μηχανήματα. Το Τορόντο φαινόταν η πιο λογική επιλογή, καθώς, ως πόλη, έχει παράδοση στον κινηματογράφο, και διαθέτει διεθνώς αναγνωρισμένα συνεργεία, απείρου κάλλους φυσικά τοπία, κοντά στην πόλη και αληθινό χιόνι. Η επιλογή αυτή αποδείχθηκε η καλύτερη, λέει ο Κάμερον. «Και ήμασταν τυχεροί και με τον καιρό.»
Το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας γυρίστηκε σε φυσικές τοποθεσίες, γεγονός που αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολο, στην πορεία. «Ο Κρεγκ δεν ήθελε να έχουμε πολλά γυρίσματα σε στούντιο,» θυμάται ο Κάμερον. «Και πάλι ο σκοπός ήταν να κάνουμε αυτήν την σχεδόν φανταστική ιστορία να μοιάζει πραγματική και όχι στημένη. Γι’ αυτό το λόγο το 98% των γυρισμάτων έγιναν σε φυσικές τοποθεσίες.»
Μία από αυτές τις τοποθεσίες ήταν η μικρή πόλη Γουάιβεϊλ, ανατολικά του Τορόντο, όπου η παραγωγή αποφάσισε να βρίσκεται το σπίτι των Λίντστρομ. Πριν από χρόνια αυτή η πόλη είχε εγκαταλειφθεί προκειμένου να χτιστεί εκεί κοντά ένα αεροδρόμιο, όμως τα σχέδια άλλαξαν στην πορεία, και έτσι άφησαν πίσω τους μία πόλη - φάντασμα… «Όλοι πούλησαν τα σπίτια τους, οπότε υπάρχουν πολλές άδειες κατοικίες στη μέση του πουθενά,» λέει ο Ράιαν Γκόσλινγκ. «Είναι πολύ τρομακτικό.» Ο Γκόσλινγκ προκειμένου να μπει μέσα στον χαρακτήρα άρχισε να κοιμάται στο γκαράζ του σπιτιού. «Μετά από κάποιες μέρες άρχισα να φοβάμαι και ήθελα να κοιμάμαι με ανοιχτό το φως. Και ξαφνικά μία μέρα ξύπνησα και νόμιζα ότι άκουσα δύο φωνές να μου μιλούν… Κατατρόμαξα. Μέχρι που συνειδητοποίησα ότι ήταν δύο τύποι από το συνεργείο,» λέει γελώντας ο ηθοποιός. «Χτυπούσαν την πόρτα για να με ξυπνήσουν και για να μου φέρουν καφέ και ντόνατς.»
Το γεγονός ότι ο Γκόσλινγκ αποφάσισε να μείνει στο σπίτι που έμενε και ο χαρακτήρας του ήταν κάτι που εντυπωσίασε και τους συναδέρφους τους, αλλά ήταν απόδειξη και του επαγγελματισμού του. «Αποφάσισε να μπει βαθιά στο χαρακτήρα,» λέει η Έμιλι Μόρτιμερ. «Είναι σίγουρα μία πολύ ιδιότυπη μέθοδος, που δεν έχω ξαναδεί ποτέ κανέναν να ακολουθεί. Και το έκανε όλο αυτό,, χωρίς να αποξενωθεί από το υπόλοιπο καστ.»
«Ο Ράιαν είναι με μία λέξη καταπληκτικός. Δουλεύει πολύ σκληρά και είναι πλήρως αφοσιωμένος. Βλέπει τον εαυτό του στο μόνιτορ μετά από κάθε σκηνή που γυρίζει. Είναι πολύ υπεύθυνος. Εγώ από την άλλη, αποφεύγω όλους όσους μπορούν να κριτικάρουν τη δουλειά μου, όταν αυτή είναι σε εξέλιξη. Μακάρι να ήμουν τόσο γενναία, όσο αυτός.»
Ο Γκόσλινγκ, ο Τζίλεσπι και ο Κάμερον είχαν αποφασίσει από την αρχή ότι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσουν το χαρακτήρα της ταινίας θα ήταν να φέρονται στην Μπιάνκα, όπως ακριβώς και στην ταινία, σαν να είναι δηλαδή μέλος της οικογένειας. «Η προσέγγισή μας,» εξηγεί ο παραγωγός Τζον Κάμερον, «τόσο θεματικά, όσο και από πρακτικής απόψεως ήταν να της συμπεριφερόμαστε όπως και σε οποιαδήποτε άλλη ηθοποιό στην ταινία, με σεβασμό. Δεν περιγελούμε τους ηθοποιούς, οπότε δεν περιγελούσαμε και την Μπιάνκα. Μπορεί να ακούγεται τρελό, όμως αυτό κάναμε. Οπότε ζητήσαμε και από το συνεργείο να συμβιβαστεί με αυτό και όλοι το τήρησαν μέχρι τέλους.»
«Ήταν πολύ όμορφο το να βλέπεις πως ο κόσμος συμπεριφερόταν στην Μπιάνκα, ακόμα και όταν δεν γυρίζαμε σκηνές,» προσθέτει η Πατρίτσια Κλάρκσον. «Ήταν πολύ αστείο. Όλοι τη συμπαθούσαν. Μερικές φορές η ζωή μιμείται πραγματικά την τέχνη.»
«Ήταν όμως και πολύ δύσκολο ταυτόχρονα,» προσθέτει η Μόρτιμερ, «Η γραμμή μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας είναι πολύ λεπτή. Ο παραλογισμός της πραγματικής ζωής μπορεί καμία φορά να είναι πολύ αστείος, οπότε ήταν δύσκολο να κρατάμε το μέτρο και τις ισορροπίες σε αυτήν την ταινία.».
«Είναι μία αρχετυπική ιστορία για κάποιον που πρέπει να αντιμετωπίσει τα αισθήματα απώλειας, πόνου και μοναξιάς, την ανικανότητα να συναναστραφεί κόσμο, αισθήματα απόρριψης και εγκατάλειψης, και να αντιδράσει, παρόλα αυτά,» καταλήγει η Έμιλι Μόρτιμερ. «Και μετά το πώς σταδιακά αποδέχεται αυτά τα συναισθήματα. Είναι μία ιστορία που μας είναι οικεία, τόσο από την πραγματική ζωή, όσο και από τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο. Αλλά αυτό που την κάνει φρέσκια και παράξενη, και διαφορετική είναι η Μπιάνκα. Της δίνει ζωή, ακόμα και αν είναι απλά ένα πάνινο πλάσμα που κάθεται ακίνητο ανάμεσά μας.»


ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.larsandtherealgirl-themovie.com/


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/
http://www.rottentomatoes.com/



top of the page

PHOTOS - POSTERS


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Get Flash to see this player.


top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
12/6/2008 (Ελλάδα)


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 





 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.5
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΚωμωδίαParents Strongly CautionedΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails