Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 11/9/14 :.
. Ξόρκισε Το Κακό
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Η Ζωή είναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ (1955)
. Η Τελευταία Φάρσα
. Η Τελική Αποπληρωμή
.: από 18/9/14 :.
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
. Η Ωραία Της Ημέρας (1967)
.: από 25/9/14 :.
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Palo Alto
. The Guest
. Στο Σπίτι
. Nymphomaniac part 1 Uncut
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Starred Up
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Xenia
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: orthogr's Profile orthogr
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9754

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 176
Μέλη: 1
Σύνολο: 177

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Οι Άθλιοι (Les Miserables) του Τομ Χούπερ (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 30 Μάι. 2012 @ 20:12:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Οι Άθλιοι
Les Misérables

του Τομ Χούπερ
με τους Χιου Τζάκμαν, Ράσελ Κρόου, Αν Χαθαγουέι, Αμάντα Σέιφριντ, Σάσα Μπαρόν Κοέν, Έλενα Μπόναμ Κάρτερ, Έντι Ρεντμέιν, Σαμάνθα Μπαρκς

Υπόθεση:
Η καινούργια ταινία σε σκηνοθεσία του βραβευμένου με Όσκαρ Τομ Χούπερ - που μας έδωσε την πολυβραβευμένη ταινία Ο Λόγος του Βασιλιά – συνιστά μεταφορά στη μεγάλη οθόνη του πολύ επιτυχημένου θεατρικού μιούζικαλ Οι Άθλιοι (βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Βίκτορος Ουγκώ), το οποίο, έχουν παρακολουθήσει πάνω από 60 εκατομμύρια άνθρωποι σε 42 χώρες. Το έργο εστιάζει στις προσπάθειες του πρωταγωνιστή Γιάννη Αγιάννη (Χιου Τζάκμαν), ενός πρώην καταδίκου, ο οποίος προσπαθεί να επανεντάξει τον εαυτό του στην κοινωνία, καταλήγοντας να γίνει δήμαρχος μιας πόλης της Γαλλίας, μολονότι σε όλο το έργο καταδιώκεται από τον αδίστακτο αστυνομικό Ιαβέρη. Μετά από χρόνια ο Αγιάννης γνωρίζει τη Φαντίν, η οποία, αφού απολύθηκε από το εργοστάσιο όπου δούλευε όταν μαθεύτηκε ότι έχει εξώγαμο παιδί, κατέληξε στην πορνεία. Πριν πεθάνει, η Φαντίν παρακαλά τον Γιάννη Αγιάννη να φροντίσει το παιδί της, τη μικρή Κοζέτ. Τότε όλα αλλάζουν για τον ήρωα, ακόμα μια φορά.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

3 ΧΡΥΣΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ
(Καλύτερης Ταινίας: Κωμωδία / Μιούζικαλ, Καλύτερος Ηθοποιός: Κωμωδία/Μιούζικαλ - Χιου Τζάκμαν, Β’ Γυναικείος Ρόλος - Αν Χάθαγουεϊ)

8 ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΟΣΚΑΡ
(Καλύτερης Ταινίας, Α’ Ανδρικού Ρόλου, Β’ Γυναικείου Ρόλου, Πρωτότυπου Τραγουδιού-Suddenly, Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης, Μιξάζ, Κοστουμιών, Μακιγιάζ/Κομμώσεων)

Το καστ συμπληρώνουν η Αν Χάθαγουεϊ στο ρόλο της Φαντίν, ο βραβευμένος με Όσκαρ Ράσελ Κρόου σ’ εκείνον του Ιαβέρη, η Αμάντα Σέιφριντ στο ρόλο της Κοζέτ κι ο Έντι Ρέντμαϊν στο ρόλο του Μάριου. Στους ρόλους των κακών Θεναρντιέ βρίσκουμε την Έλενα Μπόναμ Κάρτερ και τον Σάσα Μπάρον Κοέν, ενώ πολλοί ηθοποιοί από την επιτυχημένη, εδώ και χρόνια, θεατρική παράσταση, συμπληρώνουν το καστ προσδίδοντας ακόμα μεγαλύτερη αίγλη σε μια ταινία που σίγουρα θα ενθουσιάσει το κοινό. Μια μοναδική κινηματογραφική και κυρίως καλλιτεχνική εμπειρία πολλών Οσκαρικών προδιαγραφών.

INFO
  • "...Oι 'Αθλιοι γράφτηκαν για όλα τα έθνη. Δεν ξέρω αν θα διαβαστούν απ' όλους, όμως εγώ για όλους τούς έγραψα. (...)". Όπου ο άνθρωπος ζει αμόρφωτος και απελπισμένος, όπου η γυναίκα πουλάει το κορμί της για μια μπουκιά ψωμί, όπου το παιδί υποφέρει από αγραμματοσύνη κι από έλλειψη παιδείας, το βιβλίο των Αθλίων χτυπά την πόρτα φωνάζοντας δυνατά: " -Ανοίξτε μου! Έρχομαι για σας!". Στο σκοτεινό σημείο όπου βρίσκεται ο σημερινός πολιτισμός, ο άθλιος ονομάζεται ΑΝΘΡΩΠΟΣ, που αγωνιά κάτω απ' όλα τα κλίματα και τα καθεστώτα, που στενάζει σ' όλες τις γλώσσες". Βίκτωρ Ουγκώ
  • Οι Άθλιοι (1862), το μυθιστόρημα του Γάλλου συγγραφέα Βίκτορος Ουγκώ αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μυθιστορήματα του 19ου αιώνα. Πραγματεύεται τις ζωές πολιτών της Γαλλίας, οι οποίες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, για μια περίοδο άνω των είκοσι ετών, που περιλαμβάνει τους ναπολεόντειους πολέμους, αλλά και τις δεκαετίες που ακολούθησαν. Το έργο εστιάζει στις προσπάθειες του πρωταγωνιστή Γιάννη Αγιάννη, ενός πρώην καταδίκου, γνωστού στη φυλακή με τον αριθμό 24601, ο οποίος προσπαθεί να επανεντάξει τον εαυτό του στην κοινωνία, και επιπλέον μελετά την επίδραση των πράξεων του ήρωα για χάρη της κοινωνικής αναγνώρισης. Στο μυθιστόρημα εξετάζεται η φύση του καλού και του κακού και ο νόμος σε μία εκτεταμένη ιστορία που περιλαμβάνει θέματα όπως την ιστορία της Γαλλίας, την αρχιτεκτονική του Παρισιού, την πολιτική, την ηθική φιλοσοφία, το νόμο, τη θρησκεία και τα είδη και τη φύση του έρωτα και της οικογενειακής αγάπης. Οι Άθλιοι είναι γνωστοί στο ευρύ κοινό κυρίως μέσω της πληθώρας των θεατρικών και κινηματογραφικών τους μεταφορών, με διασημότερη το ομώνυμο μιούζικαλ, το οποίο είναι ευρέως γνωστό ως «Λε Μιζ» (Les Miz).
  • Η ταινία είναι βασισμένη στο ομότιτλο μιούζικαλ των Αλέν Μπουμπλίλ, Κλοντ-Μισέλ Σόνμπεργκ (οι οποίοι έγραψαν και ένα τραγούδι αποκλειστικά και μόνο για την κινηματογραφική μεταφορά-Suddenly) και Χέρμπερτ Κρέτζμερ (που υπογράφει τους στίχους), το οποίο με τη σειρά του βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Βίκτωρος Ουγκώ. Η ιστορία του μιούζικαλ ξεκίνησε το 1978, με τους συνθέτες να ξεκινούν τη μουσική προσαρμογή του έργου του Ουγκώ, που ανέβηκε πρώτη φορά το 1980 στα γαλλικά. Το πρώτο μεγάλο θεατρικό ανέβασμα του μιούζικαλ, που σηματοδοτεί και τυπικά την έναρξη της πολύχρονης πετυχημένης θεατρικής πορείας του-που ξεπέρασε ακόμα και το ρεκόρ που μέχρι πρότινος κατείχε το μιούζικαλ Cats, έλαβε χώρα το 1985 στο Λονδίνο. 
  •  Τη σκηνοθεσία της ταινίας υπογράφει ο βραβευμένος με Όσκαρ Τομ Χούπερ και στο κινηματογραφικό σενάριο βρίσκουμε μαζί με τους Μπουμπλίλ, Σόνμπεργκ (που υπογράφει και τη μουσική) και Κρέτζμερ και τον δύο φορές υποψήφιο για Όσκαρ Γουίλιαμ Νίκολσον (Gladiator, Shadowlands), που ανέλαβε να προσδώσει τον απαιτούμενο ρεαλισμό στο κινηματογραφικό σενάριο, διατηρώντας το DNA του σόου. Στην παραγωγή της ταινίας εκτός του Κάμερον Μάκιντος που υπογράφει και τη θεατρική παραγωγή, βρίσκουμε τους  Τιμ Μπίβαν και Έρικ Φέλνερ (Working Title Films) και την Ντέμπρα Χέιγουορντ. Σχολιάζει χαρακτηριστικά ο Μάκιντος αναφορικά με την επιτυχία – φαινόμενο του μιούζικαλ «Οι Άθλιοι είναι από τα καλύτερα κοινωνικά μυθιστορήματα που έχουν γραφτεί ποτέ. Ο Ουγκώ δημιούργησε χαρακτήρες και έγραψε για καταστάσεις διαχρονικές και παγκόσμιες. Αν σε αυτό προσθέσεις τη δύναμη της μουσικής του Σόνμπεργκ, την ευφυΐα των πρωτότυπων, γαλλικών στίχων του Μπουμπλίλ και τη διαχρονική γραφή του Κρέτζμερ, μπορεί κανείς να καταλάβει την τεράστια επιτυχία της παράστασης». Μάλιστα, ο Μάκιντος πολλές φορές είχε δεχτεί προτάσεις για τη μεταφορά του μιούζικαλ στη μεγάλη οθόνη και πολλές ακυρώσεις και αναβολές στο ενδιάμεσο, μέχρι που εμφανίστηκαν οι δύο παραγωγοί της εταιρείας Working Title Films.
  • Σχολιάζει ο σκηνοθέτης Τομ Χούπερ «Είναι μια κολοσσιαία προσπάθεια. Ήμουν ευτυχής που ανέτρεχα συχνά στο βιβλίο για να προχωρήσω στην προσαρμογή του έργου. Όλοι από την αρχή ήθελαν να δημιουργήσω ένα, τηρουμένων των αναλογιών, αυτόνομο έργο κι όχι ένα κινηματογραφικό μιούζικαλ. Η μουσική είναι έξοχη και οι στίχοι τόσο δυνατοί που σου επιτρέπουν, όπως κάθε μεγάλο λογοτεχνικό έργο να το προσεγγίσεις και να το αποκωδικοποιήσεις «παίζοντας» με τα νοήματα και το ρυθμό.» Μάλιστα, αναφορικά με τον τρόπο που γυρίστηκε η ταινία (με τους ηθοποιούς να τραγουδάνε ζωντανά την ώρα των γυρισμάτων) σχολιάζει ο σκηνοθέτης «Ήθελα να δημιουργήσω μια εναλλακτική πραγματικότητα στην ταινία, με τους ηθοποιούς να επικοινωνούν μεταξύ τους τραγουδώντας. Έτσι, όλη η δημιουργική ομάδα του μιούζικαλ ενεπλάκη και στην ταινία, και μάλιστα κάποιοι στίχοι γράφτηκαν εκ νέου, με βάση το κείμενο που είχε γράψει ο Νίκολσον. Πήρα ένα μεγάλο ρίσκο επιλέγοντας να βάλω τους ηθοποιούς να τραγουδούν ζωντανά, καθώς δεν ήθελα να φαίνεται τίποτα ψεύτικο, πράγμα αναπόφευκτο αν τραγουδάνε playback, όσο καλός κι αν είναι ο συγχρονισμός τους.»  Το όλο εγχείρημα επικρότησε και ο σκηνοθέτης του μιούζικαλ Στίβεν Μπρούκερ.
  • Για ένα τέτοιο εγχείρημα, ο σκηνοθέτης ήθελε μονάχα τους καλύτερους γι’ αυτό κι έγινε κανονική ακρόαση. Ήδη, εννιά μήνες πριν ξεκινήσει η ταινία, ο Χούπερ κάθισε πάνω από 3 ώρες με τον βραβευμένο με Τόνι και Emmy ηθοποιό Χιου Τζάκμαν να δοκιμάσουν, με το σκηνοθέτη να καταλήγει «Ήταν η πιο συναρπαστική ακρόαση που έχω κάνει. Η υποκριτική του Χιου μέσα από το τραγούδι είναι απαράμιλλη. Βγάζει τέτοιο συναίσθημα, τραγουδώντας που ίσως δε θα έβγαινε αν ακολουθούσε ένα κείμενο. Είναι τόσο άνετος και άψογος όταν τραγουδάει που πιστεύεις πως το τραγούδι είναι το πρωταρχικό μέσο επικοινωνίας του.» …. Πάνω σε αυτό ο Χιου Τζάκμαν δήλωσε ότι θα του φαινόταν πιο δύσκολο να τραγουδήσει στα ψεύτικα παρά να τραγουδάει live με τη δική του φωνή, ενώ συμπληρώνει «Ήταν ο πλέον απαιτητικός, σωματικά και συναισθηματικά ρόλος της καριέρας μου, μέχρι σήμερα. Ο ρόλος απαιτούσε να εφαρμόσω το σύνολο των πραγμάτων που έχω μάθει αναφορικά με την κινηματογραφική και θεατρική υποκριτική. Είναι ρόλος ζωής.» Μάλιστα, για να είναι ρεαλιστικός, ο ηθοποιός έχασε πάνω από 15 κιλά, ώστε να είναι πειστικός ως εξαθλιωμένος φυλακισμένος και για το λόγο αυτό τρεφόταν πολύ περιορισμένα, κάνοντας ταυτόχρονα εντατική γυμναστική γιατί ο Αγιάννης είναι παροιμιώδης για τη ρώμη του, ενώ 36 ώρες πριν το γύρισμα αποφάσισε να κόψει και το νερό για να είναι ρεαλιστικά αφυδατωμένος και οστεοποιημένος.  
  • Αφού είχε βρεθεί ο Αγιάννης, ήταν η σειρά του Ιαβέρη να πάρει σάρκα κι οστά στο πρόσωπο του Ράσελ Κρόου, ο οποίος μάλιστα ξεκίνησε και την καριέρα του σε μιούζικαλ –κάτι που αγνοούσε αρχικά ο σκηνοθέτης. Αν συνυπολογίσει κανείς πως ο Κρόου είναι και στη ζωή του πολύ καλός μουσικός και τραγουδιστής, και πως ήθελε διακαώς να κάνει και πάλι μιούζικαλ, η απόφαση να ενσαρκώσει εκείνος τον Ιαβέρη, έναν αστυνομικό με μια πολύ συγκεκριμένη ηθική και κατανόηση του τι είναι καλό και τι κακό, φαντάζει ιδανική.
  • Στο ρόλο της Φαντίν βρίσκουμε την εξαϋλωμένη (έχασε πάνω από 10 κιλά για το ρόλο και κουρεύτηκε και γουλί σχεδόν για να είναι και εικονικά η μάρτυρας που είναι η Φαντίν) Αν Χάθαγουεϊ, παλιά «γνώριμη» του συγκεκριμένου μιούζικαλ, καθώς σε ηλικία 7 ετών η μητέρα της είχε πάρει εργάτριας ρόλο στο μιούζικαλ και κατόπιν ενσάρκωσε και την Φαντίν. Επομένως, η Αν ήξερε από τη μητέρα της τι απαιτούσε ο ρόλος. Όπως κι ο Τζάκμαν, η Χάθαγουεϊ παίζει τραγουδώντας και αυτό φαντάζει τελείως φυσικό, με τα κοντινά πλάνα, ιδίως στο σπαραχτικό I Dreamed A Dream, να παρασύρουν το θεατή στο πάθος της. Ο σκηνοθέτης της ταινίας μίλησε για αυτήν την ερμηνεία με τα καλύτερα λόγια: “Η Αν ήταν μια εξαιρετική ερμηνεύτρια ακόμα και σε live. Το τραγούδι αυτό σε αφήνει άφωνο. Είναι τόσο ωμό και ειλικρινές. Έγινε έτσι γιατί ποτέ δε θα μπορούσε να ακουστεί σαν playback”.
  • Στο ρόλο της Κοζέτ (πηγή φωτός, ελπίδας και αγάπης) βρίσκουμε την Αμάντα Σέιφριντ, γνωστή από την ταινία Mamma Mia!,  η οποία στα 15 της είχε υποδυθεί την Κοζέτ και σε σχολική παράσταση, ενώ το Μάριο ενσαρκώνει ο Έντι Ρέντμαϊν που είχε συνεργαστεί με τον Χούπερ στην τηλεοπτική σειρά Elizabeth I.
  • Στο ρόλο της Επονίν βλέπουμε την ταλαντούχα Αγγλίδα ηθοποιό Σαμάνθα Μπαρκς, στην πρώτη της κινηματογραφική ταινία, που ενσάρκωσε τον ίδιο ρόλο και στο Λονδίνο και η οποία αποτελεί προσωπική επιλογή του παραγωγού της παραγωγού του μιούζικαλ.
  • Την κωμική νότα στην ταινία δίνουν η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ και ο Σάσα Μπάρον Κοέν στο ρόλο των Θεναρντιέ, με το τραγούδι Master of the House, χάρη στην ερμηνεία τους, να απογειώνεται.
  • Το καστ συμπληρώνουν οι Άαρον Τβάιτ,  Ίζαμπελ Άλεν (που παίζει και στο θέατρο τη μικρή Κοζέτ), Ντάνιελ Χάτελστοουν (που έπαιξε το ρόλο και στην ομώνυμη παράσταση στο West End), και Νατάλια Ουάλας (η μικρή Επονίνα) ενώ πολλά μέλη της αυθεντικής παραγωγής του Μπρόντγουεϊ εμφανίζονται στην ταινία. Ειδικότερα, η βραβευμένη με Τόνι για την ερμηνεία της ως Επονίν Φράνσις Ρουφέλ που στην ουσία δημιούργησε το ρόλο στην παραγωγή του 1985 του Barbican Centre, ενσαρκώνει το ρόλο μιας πόρνης στο τραγούδι των Lovely Ladies, ο υποψήφιος για Τόνι Κολμ Γουίλκινσον, ο Γιάννης Αγιάννης και συμπρωταγωνιστής της Ρουφέλ στην ίδια παράσταση υποδύεται τον Επίσκοπο της Ντιν, από τον οποίο ο Γιάννης Αγιάννης κλέβει τα ασημένια κηροπήγια και οι Μπέρτι Καρβέλ, Μάικλ Τζίμπσον, Ντάνιελ Έβανς, Κέιτι Σεκόμπ, Κίλλιαν Ντόνελι, Φρα Φι, Κάρολιν Σιν, Κέιτι Φλίτγουντ, Χάνα Γουάντινχαμ και Έιντριαν Σκάρμποροου.

  • Τα γυρίσματα κράτησαν 12 βδομάδες, με  γυρίσματα εξωτερικά σε Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Το «καστ» των συντελεστών της ταινίας περιλαμβάνει : διεύθυνση φωτογραφίας: Ντάνι Κοέν (The King’s Speech, This Is England), κοστούμια: Πάκο Ντελγκάντο (Biutiful, Bad Education), μουσική επιμέλεια: Μπέκι Μπένθαμ, ενορχηστρώσεις: Στίβεν Μέτκαλφ, μουσική παραγωγή κι ενορχήστρωση : Αν Ντάντλεϊ (The Full Monty, Tristan + Isolde), μίξη ήχου: Σάιμον Χέις (Mamma Mia!, Prometheus).

 

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
ΤΟΜ ΧΟΥΠΕΡ

  • Γεννήθηκε το 1972 στο Λονδίνο.
  • Η μίνι σειρά που σκηνοθέτησε John Adams, απέσπασε 4 Χρυσές Σφαίρες και 13 Emmy- τα περισσότερα Emmy που πήρε ποτέ ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα την ίδια χρονιά στην ιστορία της αμερικανικής τηλεόρασης.
  • Κέρδισε Όσκαρ σκηνοθεσίας για την ταινία The King’s Speech.

Παλαιότερες ταινίες: The Damned United, The King’s Speech.

 

ΤΟ ΚΑΣΤ
XIOY TZAKMAN
  • Γεννήθηκε το 1968 στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας.
  • Σπούδασε επικοινωνία και δημοσιογραφία (University of Technology Sydney) και ακολούθως σπούδασε υποκριτική (Western Australian Academy of Performing Arts).
  • Τον πρωτοεντοπίσαμε στην ταινία X-Men.
  • Ήταν υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία του στην ταινία Kate & Leopold.

Παλαιότερες ταινίες: Paperback Hero, Erskineville Kings, X-Men, Someone Like You, Swordfish, Kate & Leopold, X-Men 2, Standing Room Only, Van Helsing, X-Men The Last Stand, Scoop, The Fountain, The Prestige, Deception, Australia, X-Men Origins : Wolverine, X-Men: First Class, Real Steel.

ΑΝ ΧΑΘΑΓΟΥΕΪ

  • Γεννήθηκε το 1982 στη Νέα Υόρκη.
  • Την πρωτοεντοπίσαμε στην ταινία The Princess Diaries.
  • Ήταν υποψήφια για Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία της στην ταινία Rachel Getting Married.
  • Ήταν υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία της στην ταινία Love and Other Drugs.

Παλαιότερες ταινίες: The Princess Diaries, The Other Side of Heaven, Ella Enchanted, The Princess Diaries 2: Royal Engagement, Havoc, Brokeback Mountain, The Devil Wears Prada, Becoming Jane, Get Smart, Rachel Getting Married, Passengers, Bride Wars, Valentine’s Day, Alice in Wonderland, Love and Other Drugs, One Day, The Dark Knight Rises.

ΡΑΣΕΛ ΚΡΟΟΥ

  • Γεννήθηκε το 1964 στη Νέα Ζηλανδία.
  • Έγινε γνωστός στην Αυστραλία με την ταινία Romper Stomper, κι έκανε το ντεμπούτο του στην Αμερική με το γουέστερν The Quick and the Dead.
  • Προτάθηκε 3 συνεχόμενες χρονιές για Όσκαρ (The Insider, Gladiator, A Beautiful Mind) κερδίζοντάς το για την ταινία Gladiator.
  • Έχει προταθεί 5 φορές για Χρυσή Σφαίρα (The Insider, Gladiator, A Beautiful Mind, Master and Commander: The Far Side of the World, Cinderella Man) κερδίζοντάς την για την ερμηνεία του στην ταινία A Beautiful Mind.

Παλαιότερες ταινίες: Blood Oath, The Crossing, Proof, Spotswood, Romper Stomper, Love in Limbo, The Silver Brumby, For the Moment, The Sum of Us, No Way Back, Virtuosity, Rough Magic, L.A. Confidential, Breaking Up, The Insider, Gladiator, Proof of Life, A Beautiful Mind, Cinderella Man, A Good Year, 3:10 to Yuma, American Gangster, Body of Lies, Tenderness, State of Play, Robin Hood, The Next Three Days, The Man With the Iron Fists.

AMΑΝΤΑ ΣΕΪΦΡΙΝΤ

  • Γεννήθηκε το 1985.
  • Ξεκίνησε το μόντελινγκ στα 11 της.
  • Έκανε το ντεμπούτο της στη σειρά As the World Turns.
  • Έκανε αίσθηση για την ερμηνεία της στην ταινία Mamma Mia!.

Παλαιότερες ταινίες: Μean Girls, Nine Lives, American Gun, Alpha Dog, Mamma Mia!, Jennifer’s Body, Chloe, Dear John, Letters to Juliet, Red Riding Hood, In Time, The End of Love, Gone.

ΕΝΤΙ ΡΕΝΤΜΑΪΝ

  • Γεννήθηκε το 1982 στο Λονδίνο.
  • Τον πρωτοείδαμε στην τηλεοπτική σειρά The Pillars of the Earth.
  • Τον θυμόμαστε από την ταινία My Week With Marilyn.
  • Κέρδισε Τόνι για την ερμηνεία του στην παράσταση Red.

Παλαιότερες ταινίες: Like Minds, The Good Shepherd, Savage Grace, Elizabeth: The Golden Age, The Other Boleyn Girl, Powder Blue, Glorious 39, Black Death, Hick, My Week with Marilyn.

ΕΛΕΝΑ ΜΠΟΝΑΜ ΚΑΡΤΕΡ

  • Γεννήθηκε το 1966 στο Λονδίνο.
  • Ο πρώτος πρωταγωνιστικός της ρόλος ήταν στην ταινία Lady Jane.
  • Προτάθηκε για Όσκαρ για την ερμηνεία της στις ταινίες The Wings of the Dove & The King’s Speech.
  • Προτάθηκε για Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία της στις ταινίες Fatal Deception: Mrs Lee Harvey Oswald (TV),  The Wings of the Dove, Merlin (tv series), Live from Baghdad,  Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street & The King’s Speech.

Παλαιότερες ταινίες: A Room with a View, Lady Jane, Maurice, Francesco, Getting It Right, Hamlet, Howards End, Frankenstein, Margaret’s Museum, Mighty Aphrodite, Twelfth Night, The Wings of the Dove, Fight Club, Planet of the Apes, Novocaine, The Heart of Me, Big Fish, Charlie and the Chocolate Factory, Corpse Bride, Sixty Six, Harry Potter and the Order of the Phoenix, Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, Terminator Salvation, Harry Potter and the Half-Blood Prince, Alice in Wonderland, The King’s Speech, Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 & Part 2, Dark Shadows.

ΣΑΣΑ ΜΠΑΡΟΝ ΚΟΕΝ
  • Γεννήθηκε το 1971 στο Λονδίνο.
  • Ο χαρακτήρας που τον καθιέρωσε είναι ο Ali G.
  • Προτάθηκε για Όσκαρ Σεναρίου για την ταινία Borat.
  • Κέρδισε Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία του στην ταινία Borat.

Παλαιότερες ταινίες: Punch, Spyz, Madagascar (voice), Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby, Borat, Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, Madagascar 2 : Escape to Africa (voice), Bruno, Hugo, The Dictator, Madagascar 3 : Europe’s Most Wanted (voice).


Set against the backdrop of 19th-century France, Les Miserables tells an enthralling story of broken dreams and unrequited love, passion, sacrifice and redemption--a timeless testament to the survival of the human spirit. Jackman plays ex-prisoner Jean Valjean, hunted for decades by the ruthless policeman Javert (Crowe) after he breaks parole. When Valjean agrees to care for factory worker Fantine's (Hathaway) young daughter, Cosette, their lives change forever.

 


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Μια αριστουργηματική ταινία βασισμένη στο επιτυχημένο μιούζικαλ, το οποίο με τη σειρά του έχει στηριχθεί στο διάσημο (και διαχρονικό) μυθιστόρημα του Βίκτορος Ουγκώ. Ένα μυθιστόρημα, που εξελίσσεται σε μια διάρκεια 20 ετών περίπου και περιλαμβάνει πολλές επί μέρους ιστορίες με ανθρώπους κυρίως του («άθλιου») περιθωρίου και βασικό ήρωα τον Γιάννη Αγιάννη, που από κλέφτης και σκληρός κατάδικος, μετά την αποφυλάκισή του μετατρέπεται στην κυριολεξία σε άγιο άνθρωπο, που βοηθάει τους φτωχούς και τους αδύναμους μέχρι το βαθμό να εκλεγεί δήμαρχος σε μια μικρή πόλη και να συνεχίσει εκεί το έργο του με ψευδώνυμο. Ο Χιού Τζάνκμαν υποδύεται έξοχα το χαρακτήρα του Αγιάννη, που προσπαθεί να γίνει καλύτερος, αλλά το παρελθόν του δεν τον αφήνει.  Διαθέτει μάλιστα και εξαιρετική φωνή, η οποία βγαίνει αβίαστα χωρίς να επηρεάζει την υποκριτική του ικανότητα, αντίθετα τη συμπληρώνει.

Από την άλλη, ο Ράσελ Κρόου που υποδύεται το διώκτη του, τον Ιαβέρη, έναν σκληρό και αδίστακτο επιθεωρητή της αστυνομίας, που δεν αφήνει σε ησυχία τον Αγιάννη, αποτελεί τη μεγάλη έκπληξη. Όχι από την άποψη της υποκριτικής, αλλά της φωνητικής του ικανότητας, που αγγίζει, τη δυναμική ενός τενόρου της λυρικής
Υπέροχοι είναι και οι υπόλοιποι συντελεστές της ταινίας, με αποκορύφωμα το ζεύγος των «κακών» Θερναντιέ, που υποδύονται η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ και ο Σάσα Μπαρόν Κοέν, που δίνουν και μια κωμική νότα στην ταινία, ενώ το αίσθημα μεταξύ της Κοζέτ και του Μάριου (Μάριο και Τιτίκα, τους γνωρίσαμε οι παλαιότεροι), στο τρίτο μέρος, αποδίδεται αριστουργηματικά από τους Αμάντα Σέιφριντ (γνωστή από την ταινία Mamma Mia!) και τον Έντι Ρέντμαϊν.

Η σκηνοθεσία του Τόμ Χούπερ, καταφέρνει να κρατήσει το πνεύμα του συγγραφέα Βίκτορα Ουγκό (που σ’ αυτό το μυθιστόρημα αναπτύσσει τις απόψεις του σχετικά με τη θρησκεία, την πολιτική και την κοινωνία) και ξεκινά την ιστορία όχι από την περιγραφή της κλοπής του Αγιάννη και της σύλληψής του και της ζωής του στο κάτεργο, αλλά από την απόλυσή του και μετά. Έτσι, η ταινία δίνει περισσότερο βάρος στη συναισθηματική πορεία του ήρωα και μέσα από αυτή περιγράφει τον κοινωνικό περίγυρο της εποχής, τη διαφθορά, την πτώση των αξιών, την οικονομική εξαθλίωση, την απογοήτευση, την απόγνωση του λαού (αν αυτό σας θυμίζει κάτι) και την εξέγερση, μέσα από ένα καλά μελετημένο κρεσέντο δράσης και μουσικής, που είναι και το ατού της ταινίας.

Οι φίλοι των μιούζικαλ (και της όπερας τολμώ να πω), θα λατρέψουν τους «Αθλίους» του Τομ Χούπερ.
Οι φίλοι του κινηματογράφου, θα δουν μια ταινία που «τα έχει όλα»: Σφικτή σκηνοθεσία, εκπληκτικές ερμηνείες, ωραία κοστούμια και ντεκόρ, επική μουσική, ατμόσφαιρα, δράση, αγωνία, αίσθημα, κοινωνική (και πολιτική) κριτική και ψήγματα από λεπτό χιούμορ.

 

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


Η Βαθμολογία μου:

Ένα υπέροχο musical, μια από τις καλύτερες ταινίες της σεζόν!

Πρόκειται πραγματικά για μια κινηματογραφική παραγωγή που θα κρατήσει τον θεατή καθηλωμένο σε όλη την διάρκεια της προβολής, που παρά την σημαντική διάρκεια των 155 λεπτών, για την συγκεκριμένη παραγωγή είναι απολύτως απαραίτητη μιας και ούτε μία σκηνή δεν μπορεί να θεωρηθεί περιττή!
Η ταινία αποτελεί μια μεγαλειώδη παραγωγή η οποία με την καθοδήγηση του ταλαντούχου Tom Hooper αποτελεί ένα σκηνοθετικό κομψοτέχνημα.  Το αποτέλεσμα  είναι πραγματικά ότι πιο κοντινό σ' αυτό που το ευρύ κοινό έχει συνηθίσει να συνδέει με την έννοια του CINEMA .

Τα συστατικά της επιτυχημένης υπερπαραγωγής λειτουργούν θαυμάσια.
Με τα εξωτερικά σκηνικά να είναι απολύτως ρεαλιστικά και καθηλωτικά, ενώ τα  εσωτερικά σκηνικά, τα κοστούμια και οι φωτισμοί αποδίδουν με εξαιρετικό ρεαλισμό την Γαλλία στο πρώτο μισό του 19 αιώνα , εποχή όπου διαδραματίζεται, το μνημειώδες έργο του Victor Hugo.

Και βεβαίως το σύνολο των ερμηνειών είναι υποδειγματικές με κορυφαία αυτή του Hugh Jackman τον ρόλο του Γιάννη Αγιάννη, ενώ  λιγάκι απογοητευτική και άχρωμη να μπορεί να θεωρηθεί η ερμηνεία της  Anne Hathaway.

Το πείραμα της ζωντανής απόδοσης των τραγουδιών κατά την ώρα των γυρισμάτων, που αποτελεί έναν νεωτερισμό υψηλού ρίσκου, δίνει ένα ηχητικό αποτέλεσμα αισθητά υποδεέστερο από την χρήση playback, αλλά λειτουργεί και μας αποζημιώνει με την αίσθηση απόλυτου ρεαλισμού την οποία δίνει.

Το σενάριο αποτελεί μια πολύ καλή διασκευή του αρχικού μυθιστορήματος του Victor Hugo που ανταποκρίνεται με την δομή του στις ιδιαίτερες απαιτήσεις ενός musical και δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο δεύτερο τμήμα του έργου αναδεικνύοντας το μελοδραματικό στοιχείο μέσα από την σχέση Κοζέτ και Μάριου.

Και με βάση αυτήν την θεώρηση θα πρέπει να θεωρηθεί δικαιολογημένη η ανακατανομή της χρονικής βαρύτητας των τμημάτων του αρχικού έργου με τρόπο ώστε να καθιστούν το έργο κορυφαίο ως musical.

Θα μπορούσε λοιπό να χαρακτηριστεί ως μια πολύ ενδιαφέρουσα υποψηφιότητα για τα φετινά Oscar, ανεξάρτητα του γεγονότος ότι ανήκει σε ένα είδος που δεν προσφέρεται για τις ιδεολογικές και πολιτικές προτεραιότητες οι οποίες συχνά κυριαρχούν στις αποφάσεις της ακαδημίας και υπερισχύουν των αμιγώς καλλιτεχνικών κριτηρίων, όπως άλλωστε συμβαί νει σε όλες τις διαγωνιστικές διαδικασίες στον κινηματογράφο.


Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Η Βαθμολογία μου:

Γαλλία 1815.  Κάποτε έκλεψε ένα καρβέλι ψωμί και αυτό του κόστισε 19 χρόνια φυλάκισης.  Τώρα ο Jean Valjean (Hugh Jackman) βλέπει τις αλυσίδες να φεύγουν επιτέλους από πάνω του, αλλά το μάτι του νόμου να συνεχίζει να τον καταδιώκει με τον αστυνόμο Javert (Russell Crowe), να του υπενθυμίζει πως είναι για πάντα χαρακτηρισμένος ως ένας επικίνδυνος πρώην κατάδικος.  Ο Jean Valjean εξαφανίζεται, αλλάζει ταυτότητα και κάνει μια νέα αρχή.  Γίνεται δήμαρχος και εργοστασιάρχης και τότε πέφτει πάνω στην Fantine (Anne Hathaway), μια νεαρή, εξ ‘ανάγκης πόρνη που ξεψυχά στα χέρια του και τον ορίζει κηδεμόνα της κόρης της, Cosette (Isabelle Allen/Amanda Seyfried).  Ο Jean Valjean πρέπει να επανεκκινήσει και πάλι τη ζωή του.

O Victor Hugo στα 1862 με τις μνημειώδεις 1.200 σελίδες του μυθιστορήματός του, υπογραμμίζει την επαναληψιμότητα της παγκόσμιας ιστορίας.  Ο φτωχός συνεχίζει να μην έχει στον ήλιο μοίρα, να ονειρεύεται την επανάσταση, να παλεύει για αυτήν, για να συνειδητοποιήσει πως μόνο με την ελπίδα φωτίζει τη ζωή τη δική του και του διπλανού του.  Βέβαια, η ιστορία του δεν μένει εκεί, αλλά φιλοσοφεί αγγίζοντας τις δύο όψεις της ανθρώπινης φύσης, την αναγκαιότητα όλων των μορφών της αγάπης και της πίστης, συνεχίζοντας να προβληματίζει με διαχρονική πολιτική δύναμη.  Κάτι που μαρτυρούν και οι πολυάριθμες κινηματογραφικές μεταφορές του έργου που, από το 1980 μέχρι και σήμερα, πατάει και το θεατρικό σανίδι ως musical του West End και ακολούθως του Broadway, για να επιστρέψει ξανά – βασισμένο σε αυτήν την εκδοχή – στις σκοτεινές αίθουσες εν έτει 2013.

Με έναν Tom Hooper με την αυτοπεποίθηση του Όσκαρ σκηνοθεσίας του The King’s Speech (2010), να στοχεύει με παθιασμένη φροντίδα στην ενθουσιώδη απεικόνιση των σύγχρονων, μουσικών «Αθλίων».  Από την εισαγωγή κιόλας τα τύμπανα του καλοστιλβωμένου tempo δονούν τις θέσεις μας και δίνουν μια υπόσχεση μεγαλείου που κρατά για κάθε ένα από τα 158 λεπτά της διάρκειας.  Με ένα εξαιρετικό cast στη διάθεσή του (μοναδικές ενστάσεις, οι παράταιροι Crowe και Seyfried) να τολμά τη ζωντανή ηχογράφηση, να χαρίζει ερμηνευτικές στιγμές αυθεντικότητας (παραπάνω από άξιος o Jackman) και να καταλήγει να κόβει την ανάσα στην ολιγόλεπτη εμφάνιση της Hathaway (ακόμη αναρωτιέστε για τη νικήτρια στην Κατηγορία Β’ Γυναικείου στα Βραβεία της Ακαδημίας;).

Είπαμε ωστόσο, πως το πρωταρχικό υλικό εδώ είναι ένα εμπορικότατο μιούζικαλ και ο Hooper δεν παρεκκλίνει ποτέ από αυτό.  Ο στόχος είναι το pure entertainment με ξεσηκωτική ατμόσφαιρα, λίγο στοχασμό, άφθονη συγκίνηση και, από το δεύτερο μέρος και μετά, στο επίκεντρο μια ιστορία αγάπης.  Να, λοιπόν, που το «Les Misérables» βγαίνει και σε κλισέ μελόδραμα, αποκομμένο από τις αρχικές προθέσεις του κυρίου Ουγκώ, χωρισμένο σε επεισόδια, όχι απαραιτήτως συνδεδεμένα μεταξύ τους.  Αν αυτό δεν ενοχλεί, τότε το «Look Down» προστίθεται με ευχαρίστηση στο soundtrack αυτής της περιόδου.

Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com

 


Η Βαθμολογία μου:

Απρίλιος 2009, ITV
Μπροστά στο πλέον εχθρικό κοινό από καταβολής βρετανικής τηλεόρασης, μια ευτραφής και ασχημούτσικη επαρχιώτισσα αποφασίζει να ονειρευτεί. Με τις πρώτες νότες του I Dreamed A Dream μια μαγική φωνή πλημμυρίζει την αίθουσα, και μια χωρίς προηγούμενο μεταμόρφωση συντελείται. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

Φεβρουάριος 2013, Dolby Theatre.
Λίγες μόνο ώρες μετά την 85η απονομή, όπου η κινηματογραφική εκδοχή του  δημοφιλέστατου Les Miserables διεκδίκησε 8 όσκαρ. Ανάμεσά τους καλύτερης ταινίας, όχι όμως σκηνοθεσίας. Γιατί άραγε;
Βασισμένοι στο μνημειώδες - και εξόχως επίκαιρο -  βιβλίο του Hugo, οι Άθλιοι ξεκίνησαν με γαλλικό libretto (μακράν ανώτερο του αγγλικού) τη θριαμβευτική τους πορεία στο σανίδι. Στο απόγειο της δόξας τους συνάντησαν τον Tom Hooper.
Θεατρικών σπουδών αλλά τηλεοπτικής εμπειρίας, Λονδρέζος μέχρι το κόκκαλο, με φρέσκες διακρίσεις και αρκετή φιλοδοξία. Εξαφανίζοντας την (όποια) πρόζα, επιβάλλει για πρώτη φορά τη ζωντανή ηχογράφηση όλου του μιούζικαλ. Στήνει με αξιοζήλευτα χαμηλό προϋπολογισμό ένα απίστευτο  set. Συντονίζει μια παραγωγή  εκθαμβωτικής καλλιτεχνικής αρτιότητας. Και αγνοεί παραδειγματικά το casting!
Ναι, ο Hugh Jackman είναι πολύπλευρα  ταλαντούχος και κρατά πάνω του όλο το πόνημα.  Ναι, η Anne Hathaway αξίζει κάθε κόκκο χρυσού από το πολυπόθητο αγαλματίδιο για την παθιασμένη  tour de force  της.  Και ναι, η εναρκτήρια σεκάνς και το φινάλε είναι τόσο αριστοτεχνικά πλασμένα που ξεχνάς τα υπόλοιπα.

Τα οποία όμως υπόλοιπα δεν είναι και λίγα…
Η δομή και η συνέχεια προδίδονται συνεχώς από το μοντάζ, με αποτέλεσμα μια συρραφή επεισοδίων. Τα κοντινά κυριαρχούν τόσο πολύ που ξεχνάς το χωροχρόνο. Η αίσθηση της οικουμενικότητας χάνεται.
Ο Russell Crow, στον  ιδιαίτερα απαιτητικό ρόλο του Ιαβέρη, δίνει την πιο αδύναμη ερμηνεία της καριέρας του. Φωνητικά ανεπαρκής, τονικά λανθασμένος και ισοπεδωτικά μονόπλευρος. Ούτε  μια στιγμή εσωτερικής σύγκρουσης ή πάλης συναισθημάτων. Η ίδια η αυτοκτονία είναι  δραματουργικά μετέωρη. Η χιουμοριστική πινελιά του ζεύγους Thenardier ενδιαφέρουσα μεν, αλλά η  Helena Bonham Carter ήταν ασύγκριτα καλύτερη στο Sweeney Todd. Ευχάριστη έκπληξη ο Eddie Redmayne, αξιοπρεπής η υπόλοιπη διανομή, αλλά αρκεί αυτό, όταν ο κορμός είναι το τραγούδι;

Το βασικό υλικό ήταν το μιούζικαλ και όχι το λογοτεχνικό κείμενο. Ο σκηνοθέτης προσπάθησε να αποδώσει το πρώτο, υπηρετώντας το δεύτερο (το αντίθετο έκανε ο Joe Wright στην Anna Karenina, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).

Τελικά, ακόμη και στο Hollywood, δε μπορούν όλοι να τραγουδήσουν. Ευτυχώς μπορούν όλοι να  ονειρευτούν.

 

Τάσος Σπυρόπουλος
του Τάσου Σπυρόπουλου t.spyropoulos@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
25/12/2012 (ΗΠΑ)
26/12/2012 (Αυστραλία)
3/1/2013 (Γερμανία)
11/1/2013 (Ηνωμένο Βασίλειο)
14/2/2013 (Ελλάδα)
20/2/2013 (Γαλλία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Les Miserables - 0017.jpg
Les Miserables - 0016.jpg
Les Miserables - 0015.jpg
Les Miserables - 0013.jpg
Les Miserables - 0014.jpg
Les Miserables - 0012.jpg
Les Miserables - 0011.jpg
Les Miserables - 0010.jpg
Les Miserables - 0006.jpg
Les Miserables - 0003.jpg
Les Miserables - 0004.jpg
Les Miserables - 0009.jpg
Les Miserables - 0008.jpg
Les Miserables - 0005.jpg
Les Miserables - 0007.jpg
Les Miserables - 0002.jpg
Les Miserables - 0001.jpg
     


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Sacha Baron Cohen ... Thénardier
    Helena Bonham Carter ... Madame Thénardier
    Anne Hathaway ... Fantine
    Amanda Seyfried ... Cosette
    Hugh Jackman ... Jean Valjean
    Russell Crowe ... Javert
    Eddie Redmayne ... Marius
    Samantha Barks ... Éponine
    Aaron Tveit ... Enjolras
    Colm Wilkinson ... Bishop of Digne
    Ella Hunt ... Turning Girl
    George Blagden ... Grantaire
    Daniel Huttlestone ... Gavroche
    Bertie Carvel ... Bamatabois
    Isabelle Allen ... Young Cosette
    Frances Ruffelle ... Prostitute
    Alistair Brammer ... Jean Prouvaire
    Evie Wray ... Lovely Lady
    Kerry Ellis ... Whore
    Tim Downie ... Brevet
    Killian Donnelly ... Combeferre
    Alexander Brooks ... François
    Fra Fee ... Courfeyrac
    Sophie Ellis ... Upper Class Lady
    Jean-Marc Chautems ... Beggar
    Jonny Purchase
    Lily Laight ... Turning Girl
    Linzi Hateley ... Whore
    Scott Stevenson ... Slave
    Nathanjohn Carter ... French Grenadier
    Dick Ward ... Bamtabois Valet
    Nancy Sullivan ... Whore
    Gabriel Vick ... Feuilly
    Catherine Woolston ... Azelma
    Jaygann Ayeh ... Sailor
    Paul Leonard ... Citizen of the Barricade
    Gino Picciano ... Upper class gentlemen
    Olivia Rose Aaron ... Young Prostitute
    Jackie Marks ... Whore
    Julia Worsley ... Whore
    Alison Tennant ... Factory Girl
    Josh Wichard ... French Grenadier / Undercover Policeman
    Sara Pelosi ... Whore
    Henry Monk ... Soldier
    Adebayo Bolaji ... Sailor
    Sammy Harris ... Soldier
    Adam Nowell ... Revolutionary Student
    Rosa O'Reilly ... Whore
    Stevee Davies
    Robyn North ... Whore
    James Charlton
    Alice Fearn ... Factory Girl
    Kelly-Anne Gower
    Iwan Lewis ... Bahorel
    Jos Slovick
    Richard Dalton ... Cart driver in tavern
    Matt Harrop ... Townsman
    Mary Cormack
    Gary Bland ... Citizen / Cobbler
    Adam Pearce ... Brujon

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα, Μιούζικαλ

Σκηνοθεσία
Tom Hooper

Σενάριο
Claude-Michel Schönberg (βιβλίο)
Alain Boublil
(βιβλίο)
Victor Hugo
(μυθιστόρημα)
Herbert Kretzmer
(στίχοι)
Alain Boublil
Jean-Marc Natel
James Fenton
William Nicholson

Παραγωγή
Tim Bevan
Eric Fellner
Debra Hayward
Cameron Mackintosh

Μουσική
Claude-Michel Schönberg

Φωτογραφία
Danny Cohen

Μοντάζ
Chris Dickens

Casting
Nina Gold

Σχεδιασμός Παραγωγής
Eve Stewart

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Grant Armstrong
Gary Jopling
Hannah Santeugini
Su Whitaker

Σκηνικά
John Botton
Leigh Bryant
Stephen Doyle
Billy Edwards
James Hendy
Anna Lynch-Robinson
Sarah Whittle
Matt Wyles


Κοστούμια
Paco Delgado

Βοηθός Σκηνοθέτη
Ben Howarth

Εταιρείες Παραγωγής
Working Title Films
Cameron Mackintosh Ltd.

Διανομή
UIP (Ελλάδα)
Universal Pictures
Solar Entertainment

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Μεγ. Βρεττανία

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 2.35 : 1

Διάρκεια
158'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Ηνωμένο Βασίλειο (Λονδίνο, Πόρτσμουθ)

AKA

Καταλληλότητα
USA:PG-13

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.69
Αριθμός Ψήφων: 13


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΜιούζικαλParents Strongly CautionedΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails