Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
. Παίζοντας Με Τη Φωτιά
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: yeomos's Profile yeomos
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9731

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 123
Μέλη: 0
Σύνολο: 123

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΕΞΩΤΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΑΡΙΓΚΟΛΝΤ (THE BEST EXOTIC MARIGOLD HOTEL) του Τζον Μάντεν (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 16 Σεπ. 2011 @ 07:07:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

ΕΞΩΤΙΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΑΡΙΓΚΟΛΝΤ
THE BEST EXOTIC MARIGOLD HOTEL

του Τζον Μάντεν
με τους Τζούντι Ντεντς, Μάγκι Σμιθ, Τομ Γουίλκινσον, Μπιλ Νάι, Ντεβ Πάτελ, Πενέλοπι Ουίλτον, Σίλια Ίμρι, Ρόναλντ Πίκαπ

Υπόθεση:
Ένα γκρουπ Βρετανών συνταξιούχων αποφασίζουν να "επενδύσουν" τη σύνταξή τους στην λιγότερο ακριβή και φαινομενικά εξωτική Ινδία. Έχοντας δελεαστεί από διαφημίσεις για το πρόσφατα ανακαινισμένο ξενοδοχείο Marigold και έχοντας οραματιστεί μια άνετη ζωή, φτάνουν εκεί και ανακαλύπτουν ότι το ξενοδοχείο αποτελεί πλέον "μια σκιά του εαυτού του". Αν και το νέο τους περιβάλλον είναι λιγότερο πολυτελές απ' ό,τι περίμεναν, όλοι αλλάζουν για πάντα μέσα από τις κοινές τους εμπειρίες, ανακαλύπτοντας πως η ζωή και ο έρωτας μπορούν να ξεκινήσουν από την αρχή όταν αφήνεις πίσω το παρελθόν.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτης Τζον Μάντεν ("Shakespeare in Love") επιστρέφει με μια δραματική κωμωδία, που βασίζεται στο βιβλίο "These Foolish Things" της Ντέμπορα Μόγκαχ. Πρωταγωνιστεί ένα εξαιρετικό cast διακεκριμένων ηθοποιών, όπως οι Τζούντι Ντεντς ("Nine"), Μάγκι Σμιθ (σειρά ταινιών "Harry Potter"), Τομ Ουίλκινσον (“Michael Clayton"), Μπιλ Νάι ("Valkyrie"), καθώς και ο νεαρός πρωταγωνιστής του "Slumdog Millionaire", Ντεβ Πάτελ.
Ο Σκηνοθέτης

Ο κινηματογραφικός, θεατρικός, τηλεοπτικός και ραδιοφωνικός σκηνοθέτης Τζον Μάντεν γεννήθηκε στην Αγγλία το 1949. Έπειτα από σπουδές αγγλικής φιλολογίας στο Clifton College και στο Cambridge, ξεκίνησε την καριέρα του από το θέατρο, αρχικά ως καλλιτεχνικός διευθυντής κι έπειτα αναλαμβάνοντας τη σκηνοθεσία πρωτοεμφανιζόμενων έργων όπως τα “Wings”, “Grown ups” και “Beyond Therapy”, ενώ ταυτόχρονα δίδασκε υποκριτική και θεατρική γραφή στο Yale. Το 1984 άρχισε να συνεργάζεται με το BBC, σκηνοθετώντας τηλεταινίες και τηλεοπτικές σειρές – ανάμεσα στις οποίες “The Adventures of Sherlock Holmes” με τον Τζέρεμι Μπρετ, “Inspector Morse” με τον Τζον Θόου και “Prime Suspect” με την Έλεν Μίρεν.

Το 1990 ο Μάντεν μεταφέρθηκε στην Αμερική όπου έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο, την ταινία “Ethan Frome” με τους Λίαμ Νίσον και Πατρίσια Αρκέτ. Ακολούθησε το “Golden Gate” με τους Ματ Ντίλον και Τζόαν Τσεν, και το 1997 σκηνοθέτησε το “Mrs. Brown”, ένα δράμα εποχής βασισμένο στη ζωή της βασίλισσας Βικτωρίας, με την Τζούντι Ντεντς - η οποία για την ερμηνεία της ήταν υποψήφια για Όσκαρ Α’ Γυναικείου ρόλου. Αμέσως μετά ακολούθησε η μεγάλη επιτυχία “Shakespeare In Love” με τη Γκουίνεθ Πάλτροου, τον Τζόζεφ Φάινς και την Τζούντι Ντεντς, που τιμήθηκε με 7 Όσκαρ, ανάμεσα στα οποία Α’ και Β’ Γυναικείου Ρόλου και Καλύτερης Ταινίας. Στη συνέχεια ο Μάντεν σκηνοθέτησε το “Captain Corelli’s Mandolin” με τους Νίκολας Κέιτζ και Πενέλοπε Κρουζ, και μετέφερε στη μεγάλη οθόνη το βραβευμένο με Πούλιτζερ θεατρικό έργο “Proof”, και πάλι με τη Γκουίνεθ Πάλτροου, τον Άντονι Χόπκινς και τον Τζέικ Γκίλενχαλ. Το 2009 σκηνοθέτησε το θρίλερ “Killshot” με τους Μίκι Ρουρκ και Νταϊάν Λέιν, και το 2011 τη δραματική ταινία “The Debt” με την Έλεν Μίρεν, τον Τομ Ουίλκινσον, τον Σαμ Ουόρθινγκτον και την Τζέσικα Τσαστέιν σε μια πολυβραβευμένη ερμηνεία.





Οι Πρωταγωνιστές

Η dame Τζούντι Ντεντς γεννήθηκε το 1934 στην Αγγλία, φοίτησε στο Mount School, στο Γιορκ, και συνέχισε τις σπουδές της στο Central School of Speech and Drama. Μέσα σε μια καριέρα πενήντα περίπου ετών, μας έχει χαρίσει συγκλονιστικές ερμηνείες, έχει λάβει αμέτρητους επαίνους, ενώ έχει προταθεί κι έχει κερδίσει πάρα πολλά διεθνή βραβεία στο θέατρο, στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο. Το 1970 έλαβε τον τιμητικό τίτλο OBE (Order of the British Empire) για την υπηρεσία της στο θέατρο, το 1998 χρίστηκε DBE (Dame of the British Empire), ενώ το 1995 τιμήθηκε με το Companion of Honour. Έχει βραβευθεί με δέκα BAFTA μέχρι σήμερα, ενώ το 1999 κατάφερε να κερδίσει το Όσκαρ Β΄ Γυναικείου Ρόλου με μια εξαιρετικά σύντομη εμφάνισή στην ταινία “Shakespeare in Love”. Το 2001 προτάθηκε ξανά για Όσκαρ Β΄ Γυναικείου Ρόλου με την ταινία “Chocolat”, ενώ έχει προταθεί τέσσερις φορές κατά τη διάρκεια της καριέρας της για Όσκαρ Α΄ Γυναικείου Ρόλου (“Mrs Brown”, “Iris”, “Mrs Henderson Presents”, “Notes On A Scandal”).

Το πλούσιο βιογραφικό της περιλαμβάνει τις κινηματογραφικές ταινίες “Wetherby”, “A Room with a View”, “84 Charring Cross Road”, “A Handful of Dust”, “Henry V”, “GoldenEye”, “Hamlet”, “Tea with Mussolini”, “The Shipping News”, “Pride & Prejudice”, “Casino Royale”, “Notes on a Scandal”, “Quantum of Solace”, “Nine” και “Jane Eyre”, την τηλεταινία “The Last of the Blonde Bombshells”, τις τηλεοπτικές σειρές “As Time Goes By” και “Cranford”, καθώς και τις θεατρικές παραστάσεις “Amy’s View”, “The Royal Family”, “A Midsummer Night’s Dream”, “The Breath of Life” και “All’s Well That Ends Well.”

Πρόσφατα την είδαμε στην ταινία “J.Edgar” του Κλιντ Ίστγουντ, μαζί με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο και την Ναόμι Ουότς, στο “My Week With Marilyn” με τη Μισέλ Ουίλιαμς και τον Κένεθ Μπράνα, ενώ θα επιστρέψει στο ρόλο της Μ – δίπλα στον Ντάνιελ Κρεγκ - για την πολυαναμενόμενη νέα ταινία Τζέιμς Μποντ, με τίτλο “Skyfall”, την οποία σκηνοθετεί ο Σαμ Μέντες και πρωταγωνιστούν επίσης ο Ρέιφ Φάινς κι ο Χαβιέ Μπαρδέμ.

Ο Μπιλ Νάι γεννήθηκε το 1949 στο Σάρεϊ. Η μεγάλη του φιλοδοξία ήταν να γίνει συγγραφέας ή δημοσιογράφος και για το λόγο αυτό πήγε στο Παρίσι – τελικά όμως, όταν έμεινε απένταρος και το αγγλικό προξενείο του πλήρωσε τα ναύλα προκειμένου να επιστρέψει στην πατρίδα, αποφάσισε να γίνει ηθοποιός. Μετά από ανάλογες σπουδές, έπαιξε στο θέατρο έργα των Πίντερ, Στόπαρντ και Τσέχοφ και μετά πέρασε στην τηλεόραση, όπου το σίριαλ του BBC “The Men’s Room” τον έκανε ευρύτερα γνωστό. Έχει συμμετάσχει στις επιτυχημένες σειρές “State Of Play”, όπου βραβεύτηκε με βραβείο BAFTA, “Gideon’s Daughter”, για το οποίο έλαβε Χρυσή Σφαίρα, καθώς και στις τηλεταινίες “The Girl in the Café” και “Page 8”.

Η πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση ήταν το 1981 στο θρίλερ “Eye Of The Needle” με τον Ντόναλντ Σάδερλαντ, κι έκτοτε συμμετείχε σε πολλές ταινίες, εκείνη που του τον καθιέρωσε όμως ήταν το “Love Actually”, στο ρόλο του παλαιοροκά Μπιλ Μακ, για τον οποίο βραβεύτηκε με BAFTA. Ακολούθησαν τα “Underworld”, “Underworld: Evolution”, “Underworld: Rise Of The Lycans”, “The Constant Gardener”, “Pirates of The Caribbean: Dead Man’s Chest”, “Pirates of The Caribbean: A World’s End”, “The Boat That Rocked”, “Harry Potter And The Deathly Hallows - Part 1, “Valkyrie”, “Chalet Girl”. Επίσης έχει δανείσει τη φωνή του σε πολλά animation, όπως “Astroboy”, “G-Force”, “Rango”, “Arthur Christmas”. Προσεχώς θα τον δούμε στο ρόλο του Ηφαίστου στο “Wrath Of The Titans” με τους Σαμ Ουόρθινγκτον, Ρέιφ Φάινς, Λίαμ Νίσον, καθώς και στην ταινία φαντασίας “Jack The Giant Killer”.

Η dame Μάγκι Σμιθ είναι μία από τις σημαντικότερες βρετανίδες ηθοποιούς, και μία από τις ελάχιστες καλλιτέχνιδες που έχουν κατακτήσει το επονομαζόμενο Triple Crown of Acting, αφού έχει βραβευτεί με Όσκαρ, Tony και Emmy. Γεννημένη το 1934 στο Έσεξ, ξεκίνησε την καριέρα της στο θέατρο το 1952. Το 1956 έπαιξε τη Δεισδαιμόνα απέναντι στον «Οθέλλο»-Λόρενς Ολίβιε, και για τον ίδιο ρόλο στην κινηματογραφική εκδοχή έλαβε το πρώτο της Όσκαρ. Ανάμεσα σε άλλες, έχει συμμετάσχει στις ταινίες “The Honey Pot”, “Murder By Death”, “Death On The Nile”, “California Suite”, “Room With A View”, “Hook”, “Sister Act”, “Tea With Mussolini”, “Gosford Park”, “Richard III”, καθώς και στη σειρά ταινιών με πρωταγωνιστή τον Χάρι Πότερ. Έχει τιμηθεί με 2 Όσκαρ, 5 BAFTA, 2 Golden Globes, 2 Emmy και τα θεατρικά βραβεία Tony Laurence Olivier.

Ο Ντεβ Πατέλ γεννήθηκε το 1990 στην Αγγλία. Ο πρώτος του ρόλος ήταν το 2006 στην εφηβική τηλεοπτική σειρά “Skins”, η ερμηνεία όμως που τον έκανε γνωστό στο ευρύ κοινό ήταν στο “Slumdog Millionaire” του Ντάνι Μπόιλ, ταινία που έλαβε 7 Όσκαρ, ενώ ο Πατέλ τιμήθηκε με πλήθος νεανικών βραβείων. Έκτοτε έχει συμμετάσχει σε τηλεοπτικές σειρές, καθώς και στην ταινία φαντασίας “The Last Airbender” του Μ. Ν. Σιάμαλαν. Προσεχώς θα τον δούμε στο δραματικό “Cherry” με τους Τζέιμς Φράνκο, Άσλεϊ Χίνσοου και Χέδερ Γκράχαμ, γύρω από τη ζωή μιας επαναστατημένης έφηβης που εισχωρεί στο κύκλωμα της πορνογραφίας.

Λίγα Λόγια για την Παραγωγή

Το Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ υποτίθεται ότι αποτελεί την πιο υπέροχη λύση που μπορεί να προσφέρει η Ινδία στους κομψούς συνταξιούχους της Βρετανίας: ένα μέρος όπου μπορούν να περάσουν τα χρυσά τους χρόνια σ’ έναν θαλερό κήπο ηδονών… ή τουλάχιστον αυτόν πίστευαν οι εφτά πρωταγωνιστές, που αναζητώντας την αλλαγή, βρίσκονται μπροστά στα σκαλιά ενός όχι-και-τόσο-υπέροχου θερέτρου, στο μέσο της μακρινής και ταλαιπωρημένης από τον ήλιο Τζαϊπούρ. Κάπως έτσι ξεκινάει μια κωμική, ρομαντική και έντονη περιπέτεια σε μια χώρα γεμάτη αναπάντεχες απολαύσεις, με ήρωες ορισμένους από τους πιο καλύτερους και πιο αναγνωρισμένους ηθοποιούς του καιρού μας.

Η τεθλιμμένη χήρα Έβελιν (Τζούντι Ντεντς), ο απογοητευμένος από τον κόσμο δικαστής Γκράχαμ (Τομ Ουίλκινσον), το καυγατζίδικο ζευγάρι Ντάγκλας (Μπιλ Νάι) και Τζιν (Πενέλοπι Ουίλτον), οι ερωτύλοι Νόρμαν (Ρόναλντ Πίκαπ) και Ματζ (Σίλια Ίμρι) και η δύστροπη Μιούριελ (Μάγκι Σμιθ) είναι στο έλεος του φιλόδοξου αλλά και αφελέστατου ξενοδόχου Σόνι Καπούρ (Ντεβ Πατέλ). Το μόνο δεδομένο είναι ότι ο νεαρός Σόνι κληρονόμησε το παρηκμασμένο ξενοδοχείο από τον πατέρα του, τρέφοντας το όνειρο πως θα μπορέσει μια μέρα να το αναστηλώσει. Μέχρι στιγμής όμως, το μοναδικό πράγμα που προσφέρει ο Σόνι είναι το χάος – από την άλλη όμως, η παντελής έλλειψη πόρων αναπληρώνεται από τον υπέρμετρο ενθουσιασμό του.

Οι νέοι κάτοικοι μένουν εμβρόντητοι μπροστά στις απίστευτες πατέντες που συχνά τους αφήνουν χωρίς φως, νερό και τηλέφωνο, αλλά αυτό, όπως θα διαπιστώσουν, είναι το λιγότερο. Νιώθουν εντελώς αποπροσανατολισμένοι από μια Ινδία γεμάτη αντιθέσεις: μεθυστική και τρομακτική, παραδοσιακή και μοντέρνα, πανέμορφη αλλά και παράξενη. Αρχικά, οι νεοφερμένοι είναι αβέβαιοι για το τι τους επιφυλάσσει το μέλλον, αλλά καθώς αρχίζουν να σφυρηλατούνται νέες φιλίες, κάνουν απρόσμενες αποκαλύψεις και αφήνουν πίσω το παρελθόν.

Στην Ινδία έχουμε μια παροιμία: Στο τέλος όλα θα πάνε καλά…
Οι περιπέτειες των εφτά πρωταγωνιστών που διανύουν τα φθινοπωρινά τους χρόνια ξεκίνησαν στο μυαλό της βρετανίδας συγγραφέως Ντέμπορα Μόγκαχ. Φαντάστηκε μια ομάδα πτωχευμένων συνταξιούχων που καταλήγουν «εξορισμένοι» στην Ινδία, με την επιθυμία ή την ανάγκη να ξαναβρούν το χώρο τους σε μια εξωτική, εντελώς διαφορετική χώρα. Το μυθιστόρημα επαινέθηκε πολύ για τους χαρακτήρες του, που, σε μια ηλικία που οι περισσότεροι επιβραδύνουν κι επιζητούν την ασφάλεια του σπιτιού, εκείνοι επιβιβάζονται για το ταξίδι της ζωής τους. «Το πιο υπέροχο στοιχείο είναι ότι τη στιγμή που οι πρωταγωνιστές μπαίνουν στην πιο γκρίζα φάση της ζωής τους, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο με μια κυριολεκτική έκρηξη χρωμάτων και φωτός, και την ευκαιρία να επανεφεύρουν τους εαυτούς τους», λέει ο Γκράχαμ Μπρόουντμπεντ, παραγωγός ανάμεσα σε άλλα και των “In Bruges” και “Welcome to Sarajevo”.

Για μια τέτοια κωμωδία «εκτοπισμού», που συνδυάζει την μελαγχολία της απώλειας και ταυτόχρονα το βάσανο αλλά και τη χαρά του να μεγαλώνεις με χάρη και ζωτικότητα, οι παραγωγοί προσέγγισαν τον Τζον Μάντεν. «Το σενάριο είναι αστείο και πλούσιο, και δεν πρόκειται για μια απλή κωμωδία. Μιλάει για το πένθος, τη μοναξιά και την απομόνωση, και κοιτάζει κατάματα το ερώτημα τι είναι ακόμα δυνατόν όταν αρχίζεις να γερνάς. Μπορείς να ξαναρχίσεις; Μήπως δεν είναι ποτέ πολύ αργά για να αλλάξεις;»

…Κι αν δεν είναι όλα καλά, τότε δεν ήρθε ακόμα το τέλος.
Οι χαρακτήρες κατά κάποιο τρόπο αιωρούνται συναισθηματικά και γεωγραφικά, καθώς αποκολλήθηκαν από την προηγούμενη πραγματικότητα, το παρελθόν τους, και μπήκαν σ’ ένα παράξενο κόσμο όπου πρέπει να επινοήσουν μια νέα ζωή. Το γεγονός ότι οι ήρωες διανύουν το τελευταίο κομμάτι της ζωής τους, αποδείχτηκε μεγάλο πλεονέκτημα. «Εφόσον οι πρωταγωνιστές είναι μιας κάποιας ηλικίας, μου δόθηκε η δυνατότητα να δουλέψω με ηθοποιούς που βρίσκονται στο ζενίθ των ικανοτήτων τους», εξηγεί ο Μάντεν. «Το υψηλότατο επίπεδο κωμικότητας, ερμηνευτικών δεξιοτήτων και το βάθος της τεράστιας εμπειρίας τους ήταν ζαλιστικό. Το μόνο που χρειαζόταν να κάνω ήταν να τους βάλω μαζί με εξίσου ικανούς Ινδούς ηθοποιούς, κι έπειτα να τους παρακολουθώ να συγκρούονται με αυτή την καταπληκτική χώρα».

Και συνεχίζει: «Σ’ αυτή την ιστορία, ορισμοί όπως ηλικία και ωριμότητα αποδομούνται, αφού οι χαρακτήρες ξανανιώνουν λόγω των καταστάσεων στις οποίες βρίσκονται. Η προκλητική και συγκλονιστική εμπειρία που βιώνουν στη σύγχρονη Ινδία, η ανακατάταξη των συναισθηματικών σχέσεων (φιλικών, ερωτικών, ανταγωνιστικών), καθώς και οι προσωπικές υποθέσεις που δεν έχουν ακόμα κλείσει, τους κάνουν να συνειδητοποιήσουν ότι τελικά σημασία έχει μόνο αυτό που συμβαίνει εδώ και τώρα, μεταξύ τους».

Η Έβελιν (Τζούντι Ντεντς)
Οικογενειακή Κατάσταση: Πρόσφατη Χήρα
Οικονομική Κατάσταση: Κληρονόμησε ένα κάρο χρέη από το μακαρίτη
Ψάχνει για: Μια Δουλειά (και την πρώτη αληθινή γεύση ανεξαρτησίας)

Η Έβελιν νόμιζε ότι είχε τον τέλειο γάμο, αλλά όταν ο άντρας της πεθαίνει αφήνοντας μια οικονομική καταστροφή λόγω της κρυφής του ζωής, αρχίζει να αναθεωρεί όλο της το παρελθόν, και κυρίως να αμφιβάλλει για το αβέβαιο μέλλον της. Προκειμένου ν’ αποφεύγει την πρόταση του γιου της, να μετακομίσει με την οικογένειά του, αποφασίζει να μάθει κομπιούτερ. Το αποτέλεσμα είναι να πέσει πάνω στην ιντερνετική διαφήμιση του ξενοδοχείου Μάριγκολντ. Ξέρει ότι η Ινδία θα είναι ολότελα διαφορετική από τη ζωή της στο Λονδίνο - παρ’ όλο όμως που αυτό μπορεί ν’ ακούγεται αποθαρρυντικό, την Έβελιν τη γεμίζει ελπίδα.
Η Τζούντι Ντεντς παίζει το ρόλο αυτής της γυναίκας που αναγκάζεται να πάρει στα χέρια της τον έλεγχο της ζωής της, κάτι που δεν είχε κάνει ποτέ στο παρελθόν. «Νομίζω ότι η Έβελιν δεν έχει τίποτα να χάσει, όταν ξαφνικά μένει χωρίς άντρα, χωρίς λεφτά και χωρίς κανένα σχέδιο σωτηρίας για το μέλλον, γι’ αυτό και όταν φτάνει στην Ινδία, την αποδέχεται αμέσως. Πράγμα που δεν ήταν δύσκολο να ερμηνεύσω, γιατί ανακάλυψα ότι όταν είσαι στην Ινδία, κάθε μέρα μαθαίνεις κάτι για τη χώρα και τους ανθρώπους της. Το σενάριο μου άρεσε πολύ γιατί μιλάει για ανθρώπους που δεν ξέρουν τι θα τους συμβεί σ’ αυτό το σημείο της ζωής τους, κι όμως ο καθένας τους ανακαλύπτει μια δική του, διαφορετική απάντηση».

Η Μιούριελ (Μάγκι Σμιθ)
Οικογενειακή Κατάσταση: Μια Γεροντοκόρη Οικονόμος
Οικονομική Κατάσταση: Το μόνο που ήθελε, ήταν ένας καινούργιος γοφός
Ψάχνει για: Το γρηγορότερο τρόπο να φύγει από την Ινδία

Η Μιούριελ είναι μια στριφνή, ξεροκέφαλη, συνταξιούχος οικονόμος, που θα καθόταν πολύ ευχαρίστως στη γωνίτσα της, αν ο αναθεματισμένος γοφός της δε χρειαζόταν μια (φτηνή, ινδική) εγχείρηση. Είναι πεπεισμένη ότι η όλη εμπειρία θα είναι τρισάθλια, σιγά-σιγά όμως η Ινδία αρχίζει να ταρακουνάει τις πεποιθήσεις της.
Σ’ αυτή τη γυναίκα, γεμάτη φόβο για οτιδήποτε ξένο και μίσος για τις άλλες χώρες, για την οποία το ταξίδι στην Ινδία ξεκινάει σαν το χειρότερο δυνατό εφιάλτη, η αλλαγή που συντελείται είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες. Η πολυβραβευμένη Μάγκι Σμιθ αναλαμβάνει το ρόλο της Μιούριελ, τον οποίο σχολιάζει ο σκηνοθέτης. «Η προσωπικότητα της Μιούριελ δεν είναι καθόλου ασυνήθιστη στον κόσμο και κυρίως στην Αγγλία: ενστικτωδώς ξενοφοβική, δεν ξεμυτάει για κανένα λόγο από τη βολή της και το ταξίδι της είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα, καθώς παλεύει με το άγνωστο. Ειρωνεία της τύχης, δημιουργείται ένα είδος φιλίας με μια Ινδή καμαριέρα του ξενοδοχείου που προέρχεται από χαμηλότερη κάστα, με την οποία, όπως είναι φυσικό, βρίσκει κοινά σημεία επαφής».
Η ικανότητα της Σμιθ να δείχνει λεπτές αναλαμπές ευσπλαχνίας και περιέργειας, θαμμένες κάτω από μια βαριά μισαλλοδοξία, είναι το στοιχείο που δίνει στην ερμηνεία ελαφράδα και οξύτητα. Η διαδρομή που διανύει η Μιούριελ είναι πολύ ανθρώπινη και η Σμιθ κάνει το κοινό να την αγαπήσει, αφού παρά την ανά στιγμές σκληρή και άκαμπτη συμπεριφορά της, στο τέλος αποκαλύπτει μια εξαιρετικά πνευματώδη και αστεία γυναίκα.

Ο Γκράχαμ (Τομ Ουίλκινσον)
Οικογενειακή Κατάσταση: Εργένης και Αδέσμευτος
Οικονομική Κατάσταση: Ματσωμένος, αλλά με κόστος τη χαρά της ζωής
Ψάχνει για: Το παρελθόν που άφησε πίσω του

Ο Γκράχαμ είναι ο μόνος από τους κατοίκους του Μάριγκολντ που είχε στο παρελθόν κάποια σχέση με την Ινδία, αφού είναι η χώρα στην οποία μεγάλωσε. Αφού έζησε μια ζωή συμβατικής επιτυχίας και κύρους ως δικαστής του Ανώτατου Δικαστηρίου, βρίσκεται ολομόναχος να αντιμετωπίζει μια καυτή εκκρεμότητα: να συμβιβαστεί με την περίοδο που έζησε στην Ινδία όταν ήταν μικρός, και να διορθώσει το κακό έκανε και τον κυνηγάει μέχρι τώρα. Τον Γκράχαμ ενσαρκώνει ο Τομ Ουίλκινσον, δύο φορές υποψήφιος για Όσκαρ στις ταινίες “Michael Clayton” και “In The Bedroom”, ο οποίος λέει για το χαρακτήρα: «Ο Γκράχαμ πηγαίνει στην Ινδία για να ολοκληρώσει τον κύκλο της ζωής του. Σ’ όλη την ενήλικη ζωή του ήταν ένας δικαστής, ένας κριτής, και τώρα αποφασίζει ότι οι νόμοι τον κούρασαν πια, και πηγαίνει στη χώρα της παιδικής του ηλικίας για να ξανα-ανακαλύψει την αγάπη και κυρίως, να ξαναβρεί την πραγματική του ταυτότητα».
Σε αντίθεση με το χαρακτήρα του, ο Ουίλκινσον δεν είχε ξαναβρεθεί στην Ινδία και του φάνηκε ευφορική και μαζί δυσβάσταχτη. «Είναι μια τεράστια, ποικιλόχρωμη, πολύπλοκη χώρα με μία απίστευτη μίξη ομορφιάς και φτώχιας, που σου είναι δύσκολο να τη χωνέψεις. Νομίζω όμως ότι η ταινία δίνει μια πραγματικά ρεαλιστική απεικόνιση όλων αυτών των αντιθέσεων».

Ο Ντάγκλας (Μπιλ Νάι)
Οικογενειακή Κατάσταση: Παντρεμένος Με Παιδιά
Οικονομική Κατάσταση: Έκανε το λάθος να δανείσει στην κόρη του τις οικονομίες μιας ζωής
Ψάχνει για: Τρόπους να κατευνάσει τη γυναίκα του… και ίσως, ποιος ξέρει, μια αλλαγή

Μπορεί στην Αγγλία ο Ντάγκλας να ήταν ένας μειλίχιος δημόσιος υπάλληλος, ένας γυναικοκρατούμενος σύζυγος, ένας γκαντέμης πατέρας που δάνεισε στην κόρη του τα χρήματα που φύλαγε για τη σύνταξή του, στην Ινδία όμως βρίσκει την ευκαιρία να πετάξει από πάνω του την καταπιεσμένη του ταυτότητα και να μεταμορφωθεί σε άλλον άνθρωπο. Ο Μπιλ Νάι, που έγινε γνωστός ως γερο-ρόκερ στην ταινία “Love Actually", υποδύεται τον Ντάγκλας, έναν άντρα που η ζωή του στη Βρετανία δεν του ταίριαζε και παντρεμένο με μια γυναίκα που απογοητεύει διαρκώς: «Η Ινδία δίνει μια δεύτερη ευκαιρία σε όλους τους πρωταγωνιστές. Ο Ντάγκλας απελευθερώνεται μέσω της φρεσκάδας που αποπνέει η χώρα, κι ανοίγεται τόσο πολύ που είναι πλέον δύσκολο να επιστρέψει στην παλιά του κατάσταση. Πραγματικά το διασκεδάζει», λέει ο Νάι. Επιπλέον βρίσκει έναν απρόσμενο σύμμαχο, που τον βοηθάει σ’ αυτή τη μεταμόρφωση. «Η Έβελιν γελάει με τα αστεία του, κι αυτός είναι σίγουρα ο πιο γρήγορος τρόπος για να κερδίσεις την καρδιά ενός άντρα. Ταυτόχρονα όμως, μην ξεχνάμε ότι και οι δυο τους είναι δυο καθωσπρέπει Βρετανοί και προσπαθούν με κάθε τρόπο να αντισταθούν σ’ αυτό που τους συμβαίνει – με σχεδόν καταστροφικά αποτελέσματα…»

Η Τζιν (Πενέλοπι Ουίλτον)
Οικογενειακή Κατάσταση: Παντρεμένη Με Τον Ντάγκλας και Την Γκρίνια
Οικονομική Κατάσταση: Όχι έτοιμη να αντιμετωπίσει μια ανιαρή ζωή σε γκρίζους οίκους ευγηρίας
Ψάχνει για: Κάτι που να μην την απογοητεύει

Η Τζιν πηγαίνει στην Ινδία σε μια έσχατη προσπάθεια να ζήσει σαν πλούσια, πληρώνοντας σα φτωχιά – δυστυχώς για εκείνη όμως, ανακαλύπτει ότι ούτε το Μάριγκολντ, ούτε η Ινδία, και ούτε βέβαια ο σύζυγός της ανταποκρίνονται στις ρηχές της επιθυμίες. Ενώ οι υπόλοιποι αρχίζουν να εξερευνούν και ν’ ανακαλύπτουν, η Τζιν μένει πίσω γκρινιάζοντας και κλωθογυρίζοντας αρνητικές σκέψεις στο μυαλό της. Η Πενέλοπι Ουίλτον, γνωστή από τις ταινίες “Calendar Girls” και “Shaun Of The Dead”, κοιτάζει με συμπόνια το διαφορετικό ταξίδι που κάνει η Τζιν. «Νομίζω ότι η Τζιν καταφτάνει στην Ινδία με την τυπική νοοτροπία του ξένου, που βλέπει γύρω της να εκτυλίσσονται πράγματα που δεν καταλαβαίνει, δεν μπορεί να ελέγξει, και από τα οποία νιώθει να απειλείται», εξηγεί η Ουίλτον. «Δεν μπορεί να αντιμετωπίσει ούτε τη συμπεριφορά των ανθρώπων, ούτε και τη ζέστη. Όλα μοιάζουν μπουρδουκλωμένα, και ταυτόχρονα εντείνεται η δυσαρέσκεια που χρόνια τώρα αιωρείται πάνω από το γάμο της».
Το κωμικό του πράγματος είναι ότι η πορεία που ακολουθεί η Τζιν είναι διαμετρικά αντίθετη από αυτή του άντρα της. Ο Μάντεν εξηγεί, «Ενώ ο Ντάγκλας ανακτά την όρεξη και την ορμή για ζωή, η Τζιν οπισθοδρομεί υποκύπτοντας σε ένα είδος νευρικής κατάπτωσης που την εμποδίζει να αφήσει το ξενοδοχείο. Ταυτόχρονα όμως βρίσκει παρηγοριά στη φιλία της με τον Γκράχαμ-Τομ Ουίλκινσον». Κατά κάποιο τρόπο αυτός ήταν ένας από τους δυσκολότερους ρόλους, αφού αντί να βγει από το καβούκι του στρέφεται προς τα έσω – κι όμως η Ουίλτον όμως καταφέρνει να εμφυσήσει στοργή και ενσυναίσθηση σ’ έναν εξαιρετικά δύσκολο χαρακτήρα.

Η Ματζ (Σίλια Ίμρι)
Οικογενειακή Κατάσταση: Πολυδιαζευγμένη – Αναζητώντας τον Επόμενο Σύζυγο
Οικονομική Κατάσταση: Κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί μ’ αυτά που της βρίσκονται
Ψάχνει για: Τον έρωτα στα λάθος μέρη

Η Ματζ δεν κατέφτασε στην Ινδία μόνο για να ξεκουραστεί και να χαλαρώσει, αλλά και για σοβαρό αντροκυνήγι. Το πρώτο που κάνει είναι να πάει στα τοπικά κλαμπ αναζητώντας το ειδύλλιο. Η γνωστή κωμικός Σίλια Ίμρι αναλαμβάνει αυτόν το ζωηρό χαρακτήρα που δεν σταματάει το χορό αν πρώτα δε σβήσουν τα φώτα! «Λάτρεψα αμέσως τη Ματζ. Ο Λόρενς Ολίβιε έλεγε πάντα, ‘πρέπει να αγαπάς το χαρακτήρα που παίζεις’, κι εγώ πραγματικά αγάπησα τη Ματζ. Είναι καλός άνθρωπος και καλή παρέα. Απέκτησε αρκετούς συζύγους – κι όχι πάντα παντρεμένους μαζί της – γιατί είναι ένας άνθρωπος που ζει τη στιγμή και είναι πάντα έτοιμη για κάτι νέο. Σκοπεύει να γλεντάει μέχρι εκεί που θ’ αντέξει, και λίγο παραπάνω».

Ο Νόρμαν (Ρόναλντ Πίκαπ)
Οικογενειακή Κατάσταση: Μια Ζωή Μπακούρης
Οικονομική Κατάσταση: Η αγάπη δεν αγοράζεται
Ψάχνει για: Το πάθος που δεν έζησε

Ο Νόρμαν εγκαθίσταται στο ξενοδοχείο Μάριγκολντ με την ελπίδα μιας κάλλιο-αργά-παρά-ποτέ περιπέτειας – ει δυνατόν σεξουαλικής. Ύστερα από μια ολόκληρη ζωή μοναξιάς, και προσπαθώντας να γίνει κάποιος που δεν είναι (παραδείγματος χάρη, ένας φλογερός σαράνταρης), έχει μόνο ένα πράγμα στο μυαλό του, αλλά αυτό που βρίσκει στην Ινδία δε θα μπορούσε ποτέ να το φανταστεί. Έπειτα από συνεργασίες στο θέατρο, ο Τζον Μάντεν επέλεξε τον Ρόναλντ Πίκαπ για το ρόλο του Νόρμαν, ενός ρόλου που βρίσκεται διαρκώς σε τεντωμένο σκοινί αφού ο χαρακτήρας του διακατέχεται από μια υπερβολική σεξουαλική επιθυμία που θα μπορούσε πολύ εύκολα να ξεφύγει, αλλά ο Πίκαπ συγκρατήθηκε στην αστεία και γοητευτική του πλευρά. «Ο Νόρμαν περιβάλλεται από μια βαθύτατη μοναξιά, την οποία κρύβει με μια υπερβολική και αυθάδικη συμπεριφορά τύπου μεγάλου εραστή», εξηγεί ο σκηνοθέτης. « Είναι ένας άντρας που είχε πολύ λίγα στη ζωή του, κι όταν του ανοίγεται η μεγάλη πόρτα της Ινδίας, μπαίνει αμέσως μέσα και βρίσκει ένα αναπάντεχο σκηνικό».
«Ο Νόρμαν είναι ένας υπέροχος χαρακτήρας γιατί ενώ από τη μία είναι ένας πολύ σαχλός τύπος, ταυτόχρονα ψάχνει κάτι βαθύτερο στη ζωή του, κάτι που δεν κατάφερε να βρει ποτέ: την αδελφή ψυχή του», συνοψίζει με τη σειρά του ο Πίκαπ.

Λογάριασαν χωρίς τον ξενοδόχο Σόνι (Ντεβ Πατέλ)
Στο Εξωτικό Ξενοδοχείο Μάριγκολντ, η διοίκηση υποδέχεται τους ενοίκους με ένα μείγμα απάθειας και πανικού. Η διοίκηση αποτελείται από τον εξής ένα, τον αξιαγάπητα φιλόδοξο αλλά παντελώς άσχετο Σόνι. Οι συντελεστές της ταινίας ήξεραν εξαρχής ότι ο ρόλος αυτός θα ήταν το κλειδί στη χημεία της ιστορίας, αφού η μπορώ-να-τα-κάνω-όλα συμπεριφορά του Σόνι είναι αυτή που εμποδίζει τους πρωταγωνιστές να το βάλουν στα πόδια, από την πρώτη κιόλας στιγμή που φτάνουν στην είσοδο του ξενοδοχείου.
Ο ηθοποιός με το χάρισμα να γίνεται πιστευτός παρά την κωμική του πλευρά, είναι ο Ντεβ Πατέλ που πρωταγωνίστησε στη διεθνή επιτυχία “Slumdog Millionaire”. «Είναι γεννημένος κωμικός», λέει ο Μάντεν για το νεαρό ηθοποιό, «ένα είδος Ζακ Τατί με απίστευτη φυσική παρουσία και σπουδαίο ένστικτο». Ο Πατέλ από την άλλη ξετρελάθηκε με τις αντιφάσεις του ρόλου του: «Ο Σόνι είναι ο πιο ανοργάνωτος άνθρωπος του κόσμου αλλά ταυτόχρονα ανυπομονεί να κάνει οτιδήποτε για να σε ευχαριστήσει. Έκανε photo-shop στη φωτογραφία της μπροσούρας του ξενοδοχείου για να το κάνει πιο ειδυλλιακό και τώρα πρέπει να πείσει τους πελάτες του ότι μπορεί να κάνει όλα όσα τους υποσχέθηκε. Επιπλέον είναι ερωτευμένος με ένα μοντέρνο κορίτσι που η παραδοσιακή του μητέρα δεν εγκρίνει».
Οι ελπίδες του Σόνι όμως δεν είναι παραλήρημα μεγαλείου αλλά βασίζονται σ’ ένα πολύ αληθινό όνειρο: να μεταμορφώσει την αποτυχία του πατέρα του σε ένα σημαντικό κατόρθωμα. Ο Σόνι είναι συναισθηματικά συνδεδεμένος με το Μάριγκολντ, γιατί εξίσου συνδεδεμένος ήταν ο πατέρας του που ενώ προσπάθησε σκληρά για να το κάνει ένα καλό ξενοδοχείο, στο τέλος απέτυχε, όπως απέτυχε στα πάντα στη ζωή του. Όσο για τους υπόλοιπους ηθοποιούς και τη συνεργασία μαζί τους, ο Πατέλ λέει «Στην αρχή ήμουν νευρικός που θα έπαιζα με αυτό το βαρυσήμαντο καστ, όπως είναι φυσικό, αλλά ο Τζον (Μάντεν) μου έδωσε την αυτοπεποίθηση και τη σιγουριά να νιώσω ελεύθερος. Ακόμα και οι μικρότερες σκηνές, υπήρξαν για μένα ένα μεγάλο μάθημα».


THE BEST EXOTIC MARIGOLD HOTEL follows a group of British retirees who decide to "outsource" their retirement to less expensive and seemingly exotic India. Enticed by advertisements for the newly restored Marigold Hotel and bolstered with visions of a life of leisure, they arrive to find the palace a shell of its former self. Though the new environment is less luxurious than imagined, they are forever transformed by their shared experiences, discovering that life and love can begin again when you let go of the past.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Ένα Βρεττανικό πορνογράφημα...

Η ταινία θα μπορούσε να έχει περάσει απαρατήρητη ως μια  ακόμη γλυκανάλατη παραγωγή.
Μια προσπάθεια γηραλέων βρετανών κινηματογραφικών αστέρων να αποκομίσουν κάποια ακόμη χρήματα , όπως και την αυταπάτη ότι έχουν ακόμη  λόγο ύπαρξης σε μια σύγχρονη κινηματογραφική παραγωγή.

Η επιλογή μιας ιστορικά ουδέτερης, αναφορικά με την βρετανική αποικιοκρατία χώρας  όπου διαδραματίζεται  η κωμωδιούλα θα δημιουργούσε μόνον τον προβληματισμό και απορία γιατί πρέπει να σπαταλούνται τόσοι οικονομικοί πόροι για ένα παρόμοιο αποτέλεσμα!

Η ενσυνείδητη όμως επιλογή της Ινδίας, της χώρας που δοκίμασε τόσο βάρβαρα την αποικιοκρατία,  και έχει ακόμη ανοιχτές τις πληγές της, ως τόπου, όπου διαδραματίζεται η ταινία, εξοργίζει.

Η Ινδία , ο πολιτισμός της και οι σχέσεις Βρετανών  και Ινδών αντιμετωπίζονται με τα διανοητικά στερεότυπα της βρετανικής ελίτ, που τα προβάλλει με την βεβαιότητα ότι γίνονται ευρέως  αποδεκτά από τους αγγλοσάξονες θεατές των δυο πλευρών του Ατλαντικού.

Η ευτελιστική αντιμετώπιση  της πρώην αποικίας, είναι ακόμη πιο απροκάλυπτη από την αντίστοιχη προσπάθεια του Slum dog Millionaire ώστε να φτάνει στα όρια της πορνογραφικής θεώρησης.


Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW






top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
9/3/2012 (ΗΠΑ)
29/3/2012 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

EMH_11315.jpg
033-EMH_01846.jpg
The Best Exotic Marigold Hotel poster greek.jpg
026-EMH_01254crp.jpg
098-NewBestExoticMarigoldHotel_Still_41R.jpg
The Best Exotic Marigold Hotel poster 1.jpg
The Best Exotic Marigold Hotel poster.jpg
best-exotic-marigold-hotel-3.jpg
best-exotic-marigold-hotel-2.jpg
best-exotic-marigold-hotel-1.jpg
The Best Exotic Marigold Hotel 0001.jpg
The Best Exotic Marigold Hotel 0002.jpg
     


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Bill Nighy
    Maggie Smith
    Tom Wilkinson
    Dev Patel
    Judi Dench
    Celia Imrie
    Penelope Wilton
    Liza Tarbuck ... Head Nurse Karen
    Lillete Dubey ... Mrs. Kapoor
    Tena Desae ... Sunaina
    Russell Balogh ... Lawyer
    Israr Azam ... Hospital Porter

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
John Madden

Σενάριο
Deborah Moggach (βιβλίο: "These Foolish Things")
Ol Parker

Παραγωγή
Graham Broadbent
Peter Czernin

Μουσική
Thomas Newman

Φωτογραφία
Ben Davis

Μοντάζ
Chris Gill

Casting
Michelle Guish
Seher Latif

Σχεδιασμός Παραγωγής
Alan MacDonald

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Peter Francis (supervising art director)

Σκηνικά
Tina Jones

Κοστούμια
Louise Stjernsward

Εταιρείες Παραγωγής
Blueprint Pictures
Fox Searchlight Pictures
Imagenation Abu Dhabi FZ
India Take One Productions (production company)
Participant Media

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
Fox Searchlight Pictures

Ειδικά Εφέ
Double Negative

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, ΜΕΓ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΚΩΜΩΔΙΑ, ΔΡΑΜΑ

Διάρκεια
124'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Ινδία

AKA

Καταλληλότητα
USA:PG-13

Κόστος
$


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4
Αριθμός Ψήφων: 3


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΚωμωδίαParents Strongly CautionedΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails