Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. Ούτε Να Πεθάνεις Δεν Μπορείς
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Η Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
. The Battery
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury
.: από 27/11/14 :.
. Samba
. Πρόμαχος
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: katerinatsakmaki's Profile katerinatsakmaki
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9784

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 173
Μέλη: 0
Σύνολο: 173

Εγγραφή


Cinema: BLACKMAIL του Άλφρεντ Χίτσκοκ (1929)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 06 Ιούλ. 2011 @ 07:22:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Αστυνομική

BLACKMAIL
ΕΣΚΟΤΩΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ

του Άλφρεντ Χίτσκοκ
με τους Άνι Όντρα, Σάρα Όλγκουντ, Τσαρλς Πάτον, Τζον Λόντζεν, Ντόναλντ Κάλθροπ, Σίριλ Ρίτσαρντ

Υπόθεση:
Η νεαρή Άλις βγαίνει ραντεβού με τον φίλο της, τον ντετέκτιβ της Σκότλαντ Γιαρντ, Φρανκ Γουέμπερ. Το ραντεβού όμως καταλήγει σε ένα μικρό καβγαδάκι και η Άλις τελικά συνεχίζει το βράδυ της με έναν νεαρό καλλιτέχνη, τον κ. Κρου. Ο Κρου την προσκαλεί στο στούντιό του και η Άλις δέχεται διστακτικά. Εκεί οι δύο νέοι φλερτάρουν ανάλαφρα μέχρι που ο Κρου επιχειρεί να την βιάσει. Πάνω στον πανικό της η Άλις βρίσκει ένα μαχαίρι και τον σκοτώνει.
Την επόμενη μέρα τα νέα έχουν διαδοθεί παντού και η τοπική κοινωνία έχει αναστατωθεί. Κατά τύχη, την υπόθεση έχει αναλάβει ο φίλος της Άλις, ο ντετέκτιβ Φρανκ, ο οποίος επισκέπτεται τον τόπο του εγκλήματος. Εκεί, όμως, αναγνωρίζει ένα στοιχείο που είχε αφήσει η Άλις και καταλαβαίνει ότι για το έγκλημα ευθύνεται η αγαπημένη του! Πάει αμέσως να βρει την Άλις, για να δουν τι θα κάνουν. Και σαν να μην έφτανε αυτό, εμφανίζεται στο ζευγάρι ένας μικροκακοποιός, ο Τρέισι, ο οποίος ήξερε τι είχε γίνει και εκβιάζει την κοπέλα



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΧΙΤΣΚΟΚ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ ΩΣ ΜΑΣΤΟΡΑ ΤΩΝ ΘΡΙΛΕΡ

Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΙΛΟΥΣΑ ΑΓΓΛΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ

ΔΥΝΑΤΟ, ΤΟΛΜΗΡΟ, ΕΞΥΠΝΟ, ΜΕ ΑΡΙΣΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

Η ΤΑΙΝΙΑ

Ένα πρώτο δείγμα γραφής από τον Χίτσκοκ, τόσο χαρακτηριστικό που ουσιαστικά, μετά τον περίφημο αλλά βουβό «Ένοικο», του 1927, ήταν αυτό που τον καθιέρωσε ως μάστορα του σασπένς! Και όχι τυχαία: όλα τα γνωστά σε όλους μας πια χαρακτηριστικά τεχνάσματα και εμμονές του Χίτσκοκ γίνονται πλέον εμφανή σε αυτή την ταινία, στοιχεία που θα συναντήσουμε επανειλημμένα σε πολλές μετέπειτα κινηματογραφικές του δημιουργίες: την προτίμηση σε ξανθές πρωταγωνίστριες, μια γυναίκα σε κίνδυνο και έναν άντρα της αστυνομίας να την προστατεύει (όπως στο «Σαμποτάζ»), γυρίσματα σε γνωστά μνημεία, εδώ στο Βρετανικό μουσείο (όπως αργότερα στο όρος Ράσμορ, στην ταινία «Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων»), ένα έγκλημα, ένας ένοχος, μια ιστορία ντετέκτιβ που ποτέ όμως δεν είναι μια απλή αστυνομική ιστορία αλλά μια πολυεπίπεδη -φρουδική πολλές φορές- ιστορία για τις ενοχές, τη σεξουαλικότητα και την ταυτότητα. Η ταινία αγγίζει ένα θέμα ταμπού και αρκετά τολμηρό για την εποχή του, τον βιασμό, που με την αριστοτεχνική και υπαινικτική του σκηνοθεσία, που καταφέρνει έξοχα να κλιμακώνει την αγωνία, παρουσιάζεται με τον πιο έξυπνο τρόπο, χωρίς να χάνει σε βιαιότητα. Είναι πλέον γνωστό ότι η ταινία αποτελεί την πρώτη ουσιαστικά ομιλούσα αγγλική ταινία.

Και υπάρχει ιστορία πίσω από αυτό: Η ταινία ξεκίνησε αρχικά ως βουβή αλλά λόγω της αυξανόμενης απήχησης του ολοκαίνουργιου τότε ήχου στον κινηματογράφο, ο παραγωγός της ταινίας Τζον Μάξγουελ, έδωσε εντολή στον Χίτσκοκ να γυρίσει και κάποια κομμάτια με ήχο. Ο Χίτσκοκ όμως θεώρησε απαράδεκτη την ιδέα να γυριστεί ένα μέρος μόνο της ταινίας με ήχο και γι’ αυτό τη γύρισε όλη με ήχο στα κρυφά!

Παράλληλα, γύρισε και μια βουβή βερσιόν, η οποία προοριζόταν για τους κινηματογράφους που δεν είχαν ακόμα εξοπλιστεί με τα κατάλληλα καινούργια μηχανήματα, που ήταν άλλωστε η πλειοψηφία ακόμα. Όμως, η ομιλούσα εκδοχή έγινε αμέσως μεγάλη εμπορική επιτυχία και έβαλε τον Χίτσκοκ στο χάρτη των δημοφιλών σκηνοθετών και κυρίως αυτών που ξέρουν να χειρίζονται τον τρόμο και την αγωνία με εξαιρετική δεινότητα! Ταυτόχρονα, η χρήση του ήχου στην ταινία έτσι όπως έγινε, θεωρήθηκε τότε ιδιαίτερα ευρηματική και πρωτοποριακή και επαινέθηκε από κοινό και κριτικούς εξίσου. Πράγματι, με τη νέα ελευθερία του ήχου, ο Χίτσκοκ μπόρεσε να χρησιμοποιήσει σε όφελος της αγωνίας που ήθελε να μεταδώσει κάποια στοιχεία και να δείξει αμέσως το σκηνοθετικό του ταλέντο. Χαρακτηριστική και κλασική είναι η σκηνή, που η πρωταγωνίστρια έχοντας μέσα της την ενοχή του εγκλήματος που διέπραξε με μαχαίρι, ακούει σε μια τυχαία συζήτηση συνέχεια τονισμένη τη λέξη μαχαίρι… Η πρωταγωνίστρια, η Τσέχα Άνι Όντρα, όμως ήταν αντίθετα ένα από τα θύματα του ομιλούντος κινηματογράφου. Η πανέμορφη ξανθιά, είχε πολύ βαριά προφορά και γι’ αυτό η φωνή της αντικαταστάθηκε από μια αγγλίδα ηθοποιό, που την ντούμπλαρε επιτόπου στα γυρίσματα, και σύντομα η καριέρα της έσβησε. Όμως, η ταινία έμεινε από τότε κλασική και έγινε διάσημη ως ένα από τα πρώιμα διαμάντια του Χίτσκοκ, που έδωσε το στίγμα του μεγάλου σκηνοθέτη. Στο μεταξύ ο Χίτσκοκ είχε γυρίσει αρκετές ταινίες, όμως αυτή ήταν μόλις το δεύτερο καθαρό θρίλερ του και γι’ αυτό η επιτυχία του θεωρείται καθοριστική για την καριέρα του και τον τίτλο του στον χώρο του ταινιών αγωνίας.

Ευρηματικό ήταν και το τεχνικό κομμάτι της ταινίας, καθώς οι εντυπωσιακές σκηνές στο Βρετανικό Μουσείο, γυρίστηκαν με την περίφημη μέθοδο «Schüfftan», ένα σύστημα με κάτοπτρα, με τα οποία η δράση μπορούσε να τοποθετηθεί μέσα στα κατάλληλα σκηνικά, και το οποίο είχε δημιουργηθεί και πρωτοχρησιμοποιηθεί στην ταινία «Μετρόπολις» του Φριτς Λανγκ.

Το σενάριο, επίσης, παρά την τόσο πρώιμη εποχή του ήχου, όπου οι διάλογοι ήταν συνήθως απλοί και άνευροι, είναι και αυτό δυνατό, με έξυπνους διαλόγους, χαρακτηριστικό αγγλικό χιούμορ που χρησιμοποιεί ο Χίτσκοκ στις ταινίες του και βασίζεται σε θεατρικό του Τσαρλς Μπένετ, με τον οποίο ο Χίτσκοκ είχε στη συνέχεια μια μακροχρόνια συνεργασία στον κινηματογράφο.

Τέλος, ένα από τα χαρακτηριστικά που έχουν οι ταινίες του Χίτσκοκ βρίσκεται σε αυτήν εδώ την ταινία: μια κάμεο εμφάνιση του ίδιου του σκηνοθέτη! Ο Χίτσκοκ, ως ένα έξυπνο παιχνίδι με τον θεατή, συνήθιζε να εμφανίζεται ως κομπάρσος για δευτερόλεπτα σε πολλές ταινίες του. Και εδώ, ξεκινώντας, κάνει μια τέτοια εμφάνιση.
Τολμηρό για την εποχή του, πρωτοποριακό στον ήχο και τα σκηνοθετικά ευρήματα και γεμάτο αγωνία αλά Χίτσκοκ, όπως θα ήταν από δω και πέρα το γνώρισμά του, το “Blackmail” γοητεύει ακόμα και είναι αιχμηρό όσο το κινηματογραφικό μαχαίρι του εγκλήματος…

«Είναι δύσκολο να αγαπάς τον κινηματογράφο και να μην αγαπάς τον Χίτσκοκ»

«Ο Χίτσκοκ δεν είναι άνθρωπος, είναι φαινόμενο. Είναι το λαμπερό ξωτικό της σκοτεινής αίθουσας, είναι ο κινηματογράφος προσωποποιημένος»
Βασίλης Ραφαηλίδης

ΑΛΦΡΕΝΤ ΧΙΤΣΚΟΚ

Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γεννήθηκε στην Αγγλία, στις 13 Αυγούστου 1899. Έπιασε δουλειά σε κινηματογραφικό στούντιο του Λονδίνου το 1920. Η δουλειά του ήταν να σχεδιάζει τους τίτλους αρχής για όλες τις ταινίες του στούντιο. Μετά από δύο χρόνια του δόθηκε η ευκαιρία να κάτσει στην καρέκλα του σκηνοθέτη. Ο σκηνοθέτης της ταινίας Always Tell Your Wife αρρώστησε και ζητήθηκε από τον Χίτσκοκ να τον αντικαταστήσει για να ολοκληρωθεί η ταινία. Οι παραγωγοί εντυπωσιάστηκαν από το αποτέλεσμα και του ανάθεσαν να γυρίσει την πρώτη του, ουσιαστικά, ταινία, που ήταν ο Αριθμός 13. Μετά από λίγο καιρό όμως το στούντιο έκλεισε. Ο Χίτσκοκ στη συνέχεια προσλήφθηκε στην Gainsborough Pictures ως σεναριογράφος και σχεδιαστής τίτλων. Το 1925 κατάφερε να σκηνοθετήσει το Pleasure Garden και αυτό σηματοδοτεί ουσιαστικά την αρχή της καριέρας του ως σκηνοθέτης.

Μετά από μια επιτυχημένη δεκαετία του ’30, με ταινίες όπως τα 39 σκαλοπάτια, Ο άνθρωπος που ήξερε πολλά, Σαμποτάζ, με το ξεκίνημα του Β’ Παγκοσμίου πολέμου αποφάσισε να μετακομίσει μόνιμα στις ΗΠΑ. Όταν επισκέφθηκε το Χόλυγουντ το 1940, όλοι οι παραγωγοί των μεγάλων στούντιο του έκλεισαν την πόρτα γιατί πίστευαν ότι δε θα μπορούσε να κάνει καριέρα στο χώρο. Τελικά, ο μεγάλο-παραγωγός Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ του πρόσφερε ένα επταετές συμβόλαιο. Του ανέθεσε αρχικά μια ταινία για τον Τιτανικό, αλλά το σχέδιο τελικά απορρίφθηκε και του ανέθεσε τη Ρεβέκκα. Η ταινία κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας του 1940, αλλά φυσικά το Όσκαρ πήγε στον παραγωγό και όχι στον Χίτσκοκ.

Για τα επόμενα 20 χρόνια, μέχρι το Ψυχώ, γύριζε τη μια ταινία πίσω από την άλλη. Το 1955 συμφώνησε να προλογίζει μια τηλεοπτική σειρά με τίτλο Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ παρουσιάζει, που, σημειωτέον, διήρκησε δέκα χρόνια.

Μετά την καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία του Ψυχώ άρχισε να σκηνοθετεί ταινίες όλο και πιο αραιά. Από το 1977 μέχρι και το θάνατό του, δούλευε πάνω στη δημιουργία ενός φιλμ με τίτλο The Short Night. Μετά το θάνατό του, ο σεναριογράφος Ντέιβιντ Φρίμαν εξέδωσε την τελική εκδοχή του σεναρίου.

Προτάθηκε έξι φορές για Όσκαρ σκηνοθεσίας, το 1941 (Ρεβέκκα), το 1942 (Υποψίες), το 1945 (Στον ίσκιο του θανάτου/Ναυαγοί) το 1946 (Νύχτα αγωνίας), το 1955 (Σιωπηλώς μάρτυς) και το 1961 (Ψυχώ), αλλά δε το κέρδισε ποτέ.
Προτιμούσε πάντα τις ξανθές πρωταγωνίστριες. Οι πιο διάσημες ηθοποιοί που σκηνοθέτησε ήταν η Τζόαν Φοντέιν, η Ίνγκριντ Μπέργκμαν, η Μάρλεν Ντίτριχ, η Γκρέις Κέλι, η Κιμ Νόβακ, η Τζάνετ Λι, η Εύα Μαρί Σεντ, η Βέρα Μάιλς και η Τίπι Χέντρεν. Στις περισσότερες ταινίες του πάντως έχουν συμμετάσχει και οι διασημότεροι άρρενες ηθοποιοί της εποχής: Τσαρλς Λότον, Λόρενς Ολίβιε, Τζέιμς Στιούαρτ, Κάρι Γκραντ, Κλοντ Ρέινς, Γκρέγκορι Πεκ, Χένρι Φόντα, Σον Κόνερι, Μοντγκόμερι Κλιφτ και Πολ Νιούμαν.

Ο Χίτσκοκ συχνά δήλωνε ότι η αγαπημένη του ταινία ήταν το Shadow of a Doubt και ότι ο Λουίς Μπουνιουέλ ήταν ο καλύτερος σκηνοθέτης όλων των εποχών. Επίσης, ο ίδιος θεωρούσε ότι η πρώτη του ταινία αληθινά ήταν ο Ένοικος.
Ο διάσημος ζωγράφος Σαλβαδόρ Νταλί συμμετείχε στους σχεδιασμούς της σεκάνς του ονείρου που βλέπει ο Γκρέγκορι Πεκ στην ταινία Νύχτα αγωνίας.
Η πρώτη έγχρωμη ταινία του ήταν Η Θηλιά το 1948, η οποία επίσης θεωρείται πειραματική και πρωτοποριακή επειδή είναι γυρισμένη εξ ολοκλήρου με μία κάμερα και χωρίς κανένα μοντάζ.

Είναι χαρακτηριστικό σε όλες σχεδόν τις ταινίες του Χίτσκοκ, η εμφάνιση που κάνει ο ίδιος ο Χίτσκοκ σε ρόλους κομπάρσου.

Ο μάγος του σασπένς πέθανε στις 29 Απριλίου 1980 στο Λος Άντζελες.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
30/6/1929 (Μεγ. Βρεττανία)
6/10/1929 (ΗΠΑ)
14/7/2011 (Ελλάδα, επανέκδοση)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

0001 BLACKMAIL 1929 - 370417.jpg
0002 BLACKMAIL 1929 - 550233.jpg
0003 BLACKMAIL 1929 - 823695.jpg
0004 BLACKMAIL 1929 - 950793.jpg
0005 BLACKMAIL 1929 - 697987.jpg
0006 BLACKMAIL 1929 - 164266.jpg
0007 BLACKMAIL 1929 - 135390.jpg
0008 BLACKMAIL 1929 - 139886.jpg
0009 BLACKMAIL 1929 - 172772.jpg
0010 BLACKMAIL 1929 - 153686.jpg
0011 BLACKMAIL 1929 - 160788.jpg
0012 BLACKMAIL 1929 - 165151.jpg
0013 BLACKMAIL 1929 - 160257.jpg
0014 BLACKMAIL 1929 - 165657.jpg
0015 BLACKMAIL 1929 - 144649.jpg
0016 BLACKMAIL 1929 - 176367.jpg
0017 BLACKMAIL 1929 - 167005.jpg
0018 BLACKMAIL 1929 - 156488.jpg
0019 BLACKMAIL 1929 - 477938.jpg
0020 BLACKMAIL 1929 - 547840.jpg
0021 BLACKMAIL 1929 - 772043.jpg
0022 BLACKMAIL 1929 - 184132.jpg
0023 BLACKMAIL 1929 - 539323.jpg
0024 BLACKMAIL 1929 - 485914.jpg
0025 BLACKMAIL 1929 - 581650.jpg
0026 BLACKMAIL 1929 - 1344234.jpg
0027 BLACKMAIL 1929 - 1454483.jpg
     


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Anny Ondra ... Alice White
    Sara Allgood ... Mrs. White
    Charles Paton ... Mr. White
    John Longden ... Detective Frank Webber
    Donald Calthrop ... Tracy
    Cyril Ritchard ... The Artist
    Hannah Jones ... The Landlady
    Harvey Braban ... The Chief Inspector
    Ex-Det. Sergt. Bishop ... The Detective Sergeant

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Alfred Hitchcock

Σενάριο
Alfred Hitchcock
Charles Bennett
(θεατρικό έργο)
Benn W. Levy

Παραγωγή
John Maxwell

Μουσική
Hubert Bath

Φωτογραφία
Jack E. Cox

Μοντάζ
Emile de Ruelle


Καλλιτεχνική Διεύθυνση
C. Wilfred Arnold
Norman G. Arnold

Βοηθός Σκηνοθέτη
Frank Mills

Εταιρείες Παραγωγής
British International Pictures (BIP)

Διανομή
New Star
(Ελλάδα, επανέκδοση)
Wardour Films
Sono Art-World Wide Pictures
Quality Classics
Warner Home Video
The Criterion Collection

Χρονολογία παραγωγής
1929

Χώρα παραγωγής
ΜΕΓ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ 1.20 : 1

Είδος ταινίας
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ, ΘΡΙΛΕΡ

Διάρκεια
84'

Ήχος
Mono (RCA Photophone System)

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Λονδίνο - Αγγλία

AKA
ΕΣΚΟΤΩΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ

Καταλληλότητα
Canada:PG (Ontario) / Finland:K-16 (1931) / Sweden:15 (DVD rating) / Finland:K-12 (1995) / Argentina:13 / Australia:PG / Germany:12 / Spain:T / UK:A (original rating) / UK:PG (video rating) (1989) / Iceland:L

Κόστος
$


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Αστυνομική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑστυνομικήΘρίλερParental Guidance Suggested


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails