Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape Μια Τρελή Βραδιά
. Σεφ
. Οι Αναλώσιμοι 3
. Ο ¶νθρωπος Αντίγραφο
. Kapo (1960)
. Λώρα (1944)
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
. Παίζοντας Με Τη Φωτιά
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Sin City: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: mikeedee's Profile mikeedee
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9730

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 132
Μέλη: 0
Σύνολο: 132

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
¶λλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ (AMADOR) του Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα (2010)

Ημερομηνία καταχώρησης: Δευτέρα, 13 Ιούν. 2011 @ 06:24:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ
AMADOR

του Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα
με τους Μαγκαλί Σολιέ, Θέλσο Μπουγκάγιο, Πιέτρο Σίμπιγιε, Σόνια Αλμαρκά, Φάνι ντε Κάστρο

Υπόθεση:
Η Μαρθέλα, μια νεαρή κοπέλα που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες, βρίσκει μια δουλειά για το καλοκαίρι: αναλαμβάνει να φροντίσει τον Αμαδόρ, έναν κατάκοιτο ηλικιωμένο άνδρα, του οποίου η οικογένεια δεν βρίσκεται στο πλάι του. Ενώ η Μαρθέλα πιστεύει ότι τα προβλήματά της θα λυθούν με τον μισθό που θα παίρνει, ο Αμαδόρ πεθαίνει. Το θάνατό του δε θα πρέπει να τον μάθει κανείς μέχρι να καλύψει το ποσό που έχει ανάγκη. Ένα σατανικό σχέδιο γεννιέται…



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μια ανθρώπινη, συγκινητική ταινία, από τον βραβευμένο Ισπανό σκηνοθέτη Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα ("Δευτέρες με Λιακάδα"), με πρωταγωνίστρια τη Μαγκαλί Σολιέ ("Το Γάλα της Θλίψης"). Η ταινία συμμετείχε στο Πανόραμα του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.
Ήταν υποψήφια για το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Μαϊάμι 2011 (Παγκόσμια Ενότητα)...

Ο Σκηνοθέτης

Ο Φερνάντο Λεόν Ντε Αρανόα γεννήθηκε το 1968 στην Μαδρίτη, όπου φοίτησε στο Universidad de Complutense, αποφοιτώντας με bachelor in Image Sciences. Το 1994 έγραψε και σκηνοθέτησε την πρώτη του ταινία, την ταινία μικρού μήκους “Sirenas”. Στην συνέχεια έγραψε και σκηνοθέτησε τις ταινίες “Familia” – για την οποία κέρδισε το βραβείο Goya Καλύτερου Νέου Σκηνοθέτη, “Barrio” – για την οποία κέρδισε τρία βραβεία Goya, “Caminantes” – με το οποίο κέρδισε το βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ στο Havana Motion Picture Festival, “Δευτέρες με Λιακάδα” – η οποία απέσπασε πολλά βραβεία, ανάμεσα στα οποία και τρία Goya, “Princesas” – βραβευμένη με τρία Goya – και συνεισέφερε στο ντοκιμαντέρ “Invisibles” με την ταινία μικρού μήκους “Buenas Noches, Ouma”. Το ντοκιμαντέρ “Invisibles” κέρδισε το Goya Καλύτερου Ντοκιμαντέρ στα Spanish Academy Awards.

Παράλληλα με τη γραφή σεναρίων και την σκηνοθεσία, ο Λεόν Ντε Αρανόα είναι ένας βραβευμένος συγγραφέας μικρών ιστοριών, ενώ ασχολείται και με τη διδασκαλία. Ως δάσκαλος σκηνοθεσίας και γραφής σεναρίου, συνεργάζεται συχνά με το Screenwriters & Directors Lab του Sundance Institute στη Γιούτα, καθώς και με το International School of Film in San Antonio de los Baños στην Κούβα.

Οι Ηθοποιοί
  • Η Μαγκαλί Σολιέ γεννήθηκε το 1986 στο Περού και μέχρι σήμερα έχει πρωταγωνιστήσει στις ταινίες “Madeinusa”, “Dioses”, “Το Γάλα της Θλίψης” και “Altiplano”. Προσεχώς θα τη δούμε στην ταινία “Blackthorn”, δίπλα στον Σαμ Σέπαρντ.
  • Ο Σέλσο Μπουγκάγιο γεννήθηκε το 1947 στην Ισπανία και ξεκίνησε την καριέρα του στην υποκριτική στα ΅70s. Έχοντας αποκτήσει τεράστια εμπειρία στο θέατρο, έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο το 1999 με την ταινία “Η Γλώσσα της Πεταλούδας”. Το βιογραφικό του περιλαμβάνει επίσης τις ταινίες “Δευτέρες με Λιακάδα”, “Η Θάλασσα Μέσα Μου”, “Σαλβαδόρ”, “Η Νύχτα Των Ηλιοτροπίων” και “Cenizas del Cielo”.
  • Ο Πιέτρο Σιμπίλ είναι γεννημένος στο Περού κι έκανε το ντεμπούτο του στην υποκριτική το 2000, με την ταινία “Απόδειξη Ζωής”. Το βιογραφικό του περιλαμβάνει τις ταινίες “Ojos Que No Ven”, “Mέρες του Σαντιάγο”, “Ruta del Jaca”, “La Prueba” και “Pasajeros”.  

 

Λίγα Λόγια από τον Σκηνοθέτη

Η Μαρθέλα πιστεύει πως η ζωή είναι θέμα ευκαιριών. Ο ηλικιωμένος τον οποίο φροντίζει, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, πεθαίνει και – δυστυχώς – πεθαίνει πιο νωρίς απΆ ότι ήθελε θα ήθελε εκείνη. Ο θάνατός του την αφήνει άνεργη και χωρίς μέσα επιβίωσης.
“Πέθανε γαμώτο! Δεν μπορούσε να περιμένει λίγο ακόμα;” λέει η Μαρθέλα, όντας σε απόγνωση.

Το “Amador” αφορά κυρίως τη ζωή και το πώς πολλές φορές ούτε ο θάνατος δεν καταφέρνει να τη σταματήσει. Κάθε απόφαση λαμβάνεται στο όνομα της ζωής. Είναι η πραγματική πρωταγωνίστρια της ιστορίας: η κινητήριά της δύναμη, η αρχή και το τέλος της, η αναγκαιότητά της.

Εννοώ τη ζωή με το μείγμα ελπίδας και ενοχής, πόνου και ανάγκης, Ζωή με κεφαλαία γράμματα. Ζωή που κλαίει στους γάμους και γελάει στις κηδείες, μπερδεύοντας τη χαρά με τον πόνο, πέρα από το φύλο, το οποίο δεν μπορεί και δεν πρόκειται να καταλάβει. Ζωή με το μικρό κομμάτι θανάτου της, φυσικά, και καμιά φορά με τον επιπλέον χρόνο της.

Η ταινία αυτή, αν και σκοτεινή και σιωπηλή σε μερικά σημεία, μπορεί να είναι η πιο φωτεινή που έχω κάνει. Αναζητά τη ζωή με τον ίδιο τρόπο που το κάνει κι η Μαρθέλα: με απόγνωση. Χρησιμοποιεί το θάνατο για τους δικούς της σκοπούς και, με τον τρόπο αυτό, του δίνει νόημα.

Η Μαρθέλα προσπαθεί να συναρμολογήσει το σύνθετο παζλ που έχει γίνει πλέον η ύπαρξή της. Έρχεται αντιμέτωπη με ένα δύσκολο ηθικό δίλημμα, το οποίο προκύπτει καθημερινή ως απόρροια της επιβίωσης: να ακολουθήσει την συνείδησή της ή τις ανάγκες της.

Η ταινία παρακολουθεί μια ηθική διαμάχη ανάμεσα σε αυτό που είμαστε και σε αυτό που μας αναγκάζουν οι συνθήκες να γίνουμε. Ανάμεσα στην ντροπή και την αξιοπρέπεια. Κατά τη διάρκεια της ιστορίας, η Μαρθέλα θα ανακαλύψει πως πάνω απΆ όλα είμαστε οι αποφάσεις που παίρνουμε. Το δύσκολο μέρος δεν είναι το να παίρνουμε τις αποφάσεις. Το δύσκολο μέρος είναι το να ζούμε με αυτές.

Η ταινία είναι γυρισμένη με έναν σκόπιμο συνδυασμό κομψότητας και γαλήνης. Με την μουσική του Λούτσιο Γκοντόι και τη φωτογραφία του Ραμίρο Σιβίτα. Προέρχεται από το χαρακτήρα της Μαρθέλα, από το σθένος της μπροστά στις αντιξοότητες, από την σταθερή ηρεμία που τη διακατέχει καθώς ο κόσμος – ο δικός της κόσμος – γκρεμίζεται γύρω της. Η δομή της ταινίας είναι σχεδόν σαν τη δομή μουσικής. Υπάρχει άφθονη επανάληψη, στοιχεία που επιστρέφουν σα ρεφραίν και μας δελεάζουν συνεχώς στο να επανεξετάσουμε κάτι που είδαμε πιο πριν. Υπάρχει αναπόφευκτα και χιούμορ. Ίσως λίγο πιο σκοτεινό χιούμορ απΆ ότι συνήθως. Πιο διεστραμμένο αλλά και πιο ζωντανό. Το “Amador” ασχολείται επίσης με την ενοχή (η οποία πάει συνήθως χέρι χέρι με τη θρησκεία), την μιζέρια, αλλά και την ελπίδα, η οποία είναι ίσως η πιο όμορφη μορφή της φαντασίας.

Ήθελα να κάνω την ταινία αυτή διότι είμαι πεπεισμένος πως αυτό που συμβαίνει στην ταινία, μπορεί να συμβαίνει αυτή την στιγμή σε οποιαδήποτε γειτονιά οποιασδήποτε πόλης. Πρέπει να υπάρχει μια γυναίκα κάπου εκεί έξω που να βρίσκεται αντιμέτωπη με μια δύσκολη απόφαση, πιεσμένη από τις συνθήκες. Θα ακούσουμε τη θλιμμένη της φωνή στο ραδιόφωνο τη νύχτα, να ψιθυρίζει την ιστορία της σε έναν άγνωστο, μόνη και χωρίς κάποια κατεύθυνση, αβέβαιη για το τι να κάνει. Το όνομά της μπορεί να μην είναι Μαρθέλα, αλλά είναι η ίδια γυναίκα.

Το “Amador” είναι αναπόφευκτα συνδεδεμένο με τις δύσκολες στιγμές που περνάμε συλλογικά, από την οπτική γωνία ανθρώπων για τους οποίους οι δύσκολες στιγμές δεν είναι κάτι καινούριο. Η δυσάρεστη κατάσταση στην οποία βρίσκονται δεν εξαρτάται από το χρηματιστήριο ή από τους τίτλους των εφημερίδων, διότι ήταν πάντα εκεί: παρούσα όπως ήταν παρούσα και για τους γονείς τους, στις χώρες από τις οποίες προέρχονται, ταξίδεψε μαζί τους όταν αποφάσισαν να μεταναστεύσουν, αυτό ακριβώς από το οποίο προσπαθούσαν να ξεφύγουν.

Ο φίλος της Μαρθέλα λέει πως η πώληση λουλουδιών είναι μια ασφαλής επιχείρηση διότι υπάρχουν τρία σίγουρα πράγματα: η αγάπη, η ζωή κι ο θάνατος. Οι άνθρωποι εξυμνούν και τα τρία με λουλούδια. Η ταινία αυτή αφορά τα τρία αυτά πράγματα και τα εξυμνεί επίσης.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Μια Λατινοαμερικάνικη εκδοχή για τον θάνατο, μπολιασμένη με πυκνές, υπόγειες δόσεις μαύρου χιούμορ...

Τελικά και οι νεκροί ... πληρώνουν τους ζωντανούς. Τα ωφέλη δεν τα είχαν μόνο οι πολιτικοί όταν οι "πεθαμένοι" στους εκλογικούς καταλόγους ... ψήφιζαν, μα και οι απλοί άνθρωποι που ζουν (παρασιτικά) από τη σύνταξη των ηλικωμένων και τις βοηθητικές εργασίες που τους προσφέρουν. Και στην τελική ακόμα και νεκρός, μπορείς να αποφέρεις κέρδη. Η ταινία σπουδή του Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα , σου δείχνει τον μακάβριο τρόπο! Ο υλισμός, πολύ κυνικά απογειώνεται από την σφαίρα της ταξικής συνείδησης και προσγειώνεται μακριά από τον Χριστιανισμό, αλλά σύμφωνα με τον Παράδεισο επί της γής.

Χαμηλών τόνων, ρεαλιστικό και λιτό αφηγηματικά με κυρίαρχα τα κοντινά γκρο πλαν που αποδίδουν τις μεταπτώσεις στην ψυχολογία της πρωταγωνίστριας και την αναγκαιότητα των πράξεών της με απρόβλεπτο και αγωνιώδη ρυθμό. Σκηνές ηρεμίας και ψυχικής έντασης που απεικονίζουν τον βασικό χαρακτήρα εναλάσσονται όπως σ' ένα μουσικό μοτίβο. Η Μαρθέλα που περιποιείται τον ηλικιωμένο Αμαδόρ, εδώ, μοιάζει με την κοπέλα που έκανε το ίδιο στο Ιρανικό "ΕΝΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ". Και κείνη ήταν έγκυος επίσης!

Η τροχιά των εργασιακών σχέσεων συμπλέει με τον διαλεκτικό υλισμό όπου, την αξία στο κεφάλαιο δίνει ο εργαζόμενος. Κατ' αυτή στο ηθικό δίλημμα της επιβίωσης, απαντά με θάρρος και θράσος υπέρ των καθημερινών αναγκών. Η συνείδηση εξιλεώνεται με την επίσκεψη στο ναό και απενοχοποιείται. Το κομάτι παζλ που βλέπουμε να αλλάζει χέρια συμβολίζει την συλλογικότητα, η οποία καταρρέει καθημερινά. Στο πικάντικο ανθολόγιο της ταινίας οι 2-3 σκηνές διαλόγων της Μαρθέλα, με την πόρνη, που συντρόφευε τον Αμαδόρ, τις Πέμπτες!

Μια εξαιρετική ταινία με αναφορές στην αγάπη, τη ζωή και το θάνατο, με ένα κοινό σημείο: τα ...λουλούδια.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
8/10/2010 (Ισπανία)
13/10/2011 (Ελλάδα)
2011 (ΗΠΑ)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

AMADOR 0001.jpg
AMADOR 0002.jpg
AMADOR 0003.jpg
AMADOR 0004.jpg
AMADOR 0005.jpg
AMADOR 0006.jpg
AMADOR 0007.jpg
AMADOR 0008.jpg
AMADOR 0009.jpg
AMADOR 0010.jpg
AMADOR 0011.jpg
AMADOR 0012.jpg
AMADOR 0013.jpg
AMADOR 0014.jpg
AMADOR 0015.jpg
AMADOR 0016.jpg
AMADOR 0017.jpg
     


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Sonia Almarcha ... Yolanda
    Celso Bugallo ... Amador
    Juan Alberto de Burgos ... Vendedor de neveras
    Fanny de Castro ... Puri
    Priscilla Delgado
    Antonio Durán 'Morris' ... Samuel
    Eleazar Ortiz ... Vecino
    Raquel Pérez ... Farmacéutica
    Christian Sampedro ... Vendedor electrodomésticos
    Pietro Sibille ... Nelson
    Magaly Solier ... Marcela
    Manolo Solo ... Cura

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Fernando León de Aranoa

Σενάριο
Fernando León de Aranoa

Παραγωγή
Fernando León de Aranoa
Jaume Roures


Μουσική
Lucio Godoy

Φωτογραφία
Ramiro Civita

Μοντάζ
Nacho Ruiz Capillas

Casting
Rosa Morales

Σχεδιασμός Παραγωγής
Llorenç Miquel

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Llorenç Miquel

Κοστούμια
Fernando García

Βοηθός Σκηνοθέτη
Antonio Ordóñez

Εταιρείες Παραγωγής
Reposado Producciones
Mediapro

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)

Χρονολογία παραγωγής
2010

Χώρα παραγωγής
ΙΣΠΑΝΙΑ

Γλώσσα
ΙΣΠΑΝΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑ

Διάρκεια
115'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Βαρκελώνη, Ισπανία

AKA

Καταλληλότητα

Κόστος
$


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Δραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails