Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 31/7/14 :.
. Parker
. Marina
. Έρωτας αλά Ισπανικά
. Σουπερχόνδριος
. Έλα Να Πάρεις Τον Καφέ Σε Μας (1970)
.: από 7/8/14 :.
. 22 Jump Street
. Σαββατοκύριακο στο Παρίσι
. Μία Τυχαία Συνάντηση
. Ρε, Μη
. Fear and Desire (1953)
.: από 14/8/14 :.
. Λόγια και Εικόνες
. Θεϊκό Κόλπο
. Δείπνο Ηλιθίων (1998)
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape
. Σεφ
. Οι Αναλώσιμοι 3
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
. Cuban Fury
. Μαγεία στο Σεληνόφως

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: gabrielpaok's Profile gabrielpaok
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9720

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 138
Μέλη: 0
Σύνολο: 138

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
¶λλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΑΣ (THE HUNGER GAMES) του Γκάρι Ρος (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 10 Ιούν. 2011 @ 06:46:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Θρίλερ

ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΑΣ
THE HUNGER GAMES

του Γκάρι Ρος
με τους Τζένιφερ Λόρενς, Τζος Χάτσερσον, Ελίζαμπεθ Μπανκς, Ιζαμπέλ Φέρμαν, Λίαμ Χέμσγουορθ, Λένι Κράβιτζ, Στάνλεϊ Τούτσι, Γούντι Χάρελσον

Υπόθεση:
Από τα ερείπια ενός μέρους που κάποτε ήταν γνωστό ως Βόρεια Αμερική έχει αναδυθεί το έθνος της Πάνεμ, μια λαμπερή Κάπιτολ που περιβάλλεται από δώδεκα απομακρυσμένες επαρχίες. Η Κάπιτολ είναι σκληρή και αμείλικτη και κρατά τις επαρχίες υπό τον έλεγχό της αναγκάζοντάς τις να στέλνουν από ένα αγόρι και ένα κορίτσι ηλικίας από δώδεκα μέχρι δεκαοχτώ για να συμμετάσχουν στους ετήσιους Αγώνες Πείνας, έναν αγώνα θανάτου που μεταδίδεται ζωντανά από την τηλεόραση.
Για την δεκαεξάχρονη Κάτνις Έβερντιν, που ζει μόνη μαζί με τη μητέρα και τη μικρότερη αδερφή της, η απόφαση της να πάρει εθελοντικά τη θέση της αδερφής της στους Αγώνες δεν διαφέρει και πολύ από μια θανατική ποινή. Όμως η Κάτνις έχει φτάσει κι άλλη φορά κοντά στο θάνατο -και η επιβίωση είναι δεύτερη φύση για εκείνη. Χωρίς να το επιδιώκει πραγματικά, διεκδικεί σοβαρά τη νίκη. Αλλά για να νικήσει, θα πρέπει να αρχίσει να κάνει επιλογές που φέρνουν σε σύγκρουση την επιβίωση με την ανθρωπιά και την αγάπη με τον έρωτα.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αποτελεί το πρώτο μέρος μιας τριλογίας με τα εξής επόμενα μέρη: το δεύτερο  βιβλίο με τίτλο “CATCHING FIRE” (ελλην. Τίτλος : ΦΩΤΙΑ) και τρίτο  με τίτλο “MOCKINGJAY” (ελλην. Τίτλος :  ΚΟΤΣΥΦΟΚΙΣΣΑ). 

Η αναγνωρισμένη Σούζαν Κόλινς μας προσφέρει ισάξια μέρη αγωνίας και φιλοσοφίας, περιπέτειας και ρομαντισμού, σ' αυτό το συγκινητικό μυθιστόρημα που διαδραματίζεται σε ένα μέλλον το οποίο έχει ανησυχητικές ομοιότητες με το παρόν μας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το βιβλίο “Hunger Games” τον περασμένο χρόνο πούλησε 8,2 εκατομμύρια αντίτυπα στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ξεπερνώντας σε πωλήσεις τις σειρές Harry Potter και Twilight. Στην Ελλάδα κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Πλατύπους

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΙΑ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ;

ΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΗΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ.
ΗΤΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΟ ΘΑΝΑΤΟ.
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ...

Κριτικές του βιβλίου:

Η ιστορία δε με άφηνε να κοιμηθώ για πολλές νύχτες. Ακόμα και αφού το είχα τελειώσει, έμενα ξύπνια και το σκεφτόμουνα... Οι Αγώνες Πείνας είναι εκπληκτικοί.
– Stephenie Meyer (συγγραφέας του TWILIGHT)

Οι Αγώνες Πείνας, είναι ένα βίαιο, σοκαριστικό, γρήγορο μυθιστόρημα με διαρκές σασπένς. Η ανάγνωση των Αγώνων Πείνας είναι εθιστική.
– Stephen King

Κατοικημένη από τρισδιάστατους χαρακτήρες, μια εκπληκτική ιστορία περιπέτειας, πολιτικού σασπένς και ρομαντισμού. 
– Booklist, STARRED REVIEW

Εντυπωσιακό στήσιμο του φανταστικού κόσμου, δράση που κόβει την ανάσα και ξεκάθαρες φιλοσοφικές ανησυχίες. 
– Kirkus

Συναρπαστικό, ευφάνταστο και τρομακτικό…
– Los Angeles Times

Καταιγιστική περιπέτεια, από τις καλύτερες του είδους, προορισμένη να ξεπεράσει σε επιτυχία ακόμα και το Λυκόφως της Stephenie Meyer.
– The Times

Αν υπάρχει μια καινούρια σειρά βιβλίων που θα μπορέσει να ανταγωνιστεί την επιτυχία του Χάρι Πότερ και των βρικολάκων του Λυκόφωτος, αυτή είναι οι Αγώνες Πείνας.
– Chicago Sun-Times

Ένας Τρομακτικός Καινούριος Κόσμος…Η συγγραφέας έχει οραματιστεί το μέλλον με τρομακτική ακρίβεια και έχει ζωγραφίσει έξοχα τους χαρακτήρες της……Συναρπαστική αφήγηση, το μέλλον πειστικό και τρομακτικό, ενώ μας επιτρέπει να δούμε τις ομοιότητες ανάμεσα στον κόσμο της Κάτνις και το δικό μας.…Πλούσια αλληγορική δύναμη……¶ψογη πλοκή…
– NEW YORK TIMES





Every year in the ruins of what was once North America, the evil Capitol of the nation of Panem forces each of its twelve districts to send a teenage boy and girl to compete in the Hunger Games. A twisted punishment for a past uprising and an ongoing government intimidation tactic, The Hunger Games are a nationally televised event in which "Tributes" must fight with one another until one survivor remains. Pitted against highly-trained Tributes who have prepared for these Games their entire lives, Katniss is forced to rely upon her sharp instincts as well as the mentorship of drunken former victor Haymitch Abernathy. If she's ever to return home to District 12, Katniss must make impossible choices in the arena that weigh survival against humanity and life against love. THE HUNGER GAMES is directed by Gary Ross, and produced by Nina Jacobson's Color Force in tandem with producer Jon Kilik. Suzanne Collins' best-selling novel, the first in a trilogy published by Scholastic that has over 16 million copies in print in the United States alone, has developed a massive global following.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site
Official Facebook

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Σκηνές από ένα εφιαλτικό ...μέλλον..

Σ΄ένα όχι και τόσο μακρινό μέλλον όπως συνέβη και με το προφητικό στην εποχή του Οργουελλικό "1984", ο ...Μεγάλος Αδερφός ξαναχτυπά!

Ο Παγκόσμιος Ολοκληρωτισμός χρησιμοποιεί πλέον το πιο διαδεδομένο μέσο μαζικής πληροφορίας και ενημέρωσης, που εξυπηρετεί άμεσα τους βαθύτερους προπαγανδιστικούς σκοπούς του. Ένα τηλεοπτικό reality πραγματοποιεί με γκεμπελικές μεθόδους τους υπόγειους και σκοτεινούς στόχους αποχαύνωσης και χειραγώγησης των μαζών. Το concept εξυπηρετεί τους νόμους προσφοράς και ζήτησης, με βάση το "τι πουλάει" στον αμφιβληστροειδή. Και αυτό που πουλάει αφορά την εξωτερική εμφάνιση αλλά και τις αισθήματα που θα γαργαλήσουν το ανυποψίαστο, μα πάντα ευαίσθητο κοινό. Αφού σχεδιαστεί καλά το παιχνίδι στα μέτρα των φαβορί και αουτσάιντερ, για να γίνει πιο ενδιαφέρον και πουλήσει τηλεθέαση (αποκτώντας χρυσές χορηγίες: χρήμα για τον Καναλάρχη, δόξα Ολυμπιονικών στους Παίκτες) θα πρέπει να συγκινήσει με σοκαριστικό τρόπο. Ο λαϊκισμός είναι σύμμαχος των ριάλιτι, είναι ο πήχυς στο ύψος που όλοι μπορούν να πηδήσουν, δηλαδή στο χαμηλότερο σημείο...

Το σύγχρονο μεταμφιεσμένο ολοκληρωτικό καθεστώς (της παγκοσμιοποίησης) πουλάει "άρτον και θέαμα" στην αρένα των μονομάχων δοξάζοντας την υποδούλωση. Ένα τηλεπαιχνίδι στο οποίο ο νικητής πρέπει να "καθαρίσει" κυριολεκτικά και τους 23 ανταγωνιστές του για να επιβιώσει, αποτελεί το άκρων άωτον του κυνισμού της κοινωνίας και την ηθικής κατάπτωσης. Η αξιοπρέπεια γίνεται βωμός στο θέαμα. Όπως ακριβώς στην Αρχαία Ρώμη, οι Χριστιανοί ρίχνονταν στα λιοντάρια, έτσι και εδώ οι άτυχοι στην πλειοψηφία τους παίκτες θυσιάζονται για να δαφνοστεφανωθεί ο ένας άξιος Υπεράνθρωπος. Εδώ ο Υπεράνθρωπος είναι γυναίκα. Φεμινιστικό; Γιατί στο "TWILIGHT" τι έχουμε; Ω, Μπέλα... Α ναι, και κει γυναίκα συγγραφέας. Στο "Κορίτσι με το Τατουάζ" επίσης ο βασικός χαρακτήρας είναι θηλυκού γένους. Ναι, η Ζήνα αυτοπροσώπως μας συστήνεται ως Κάτνις, θυμίζοντας ότι στην ζούγκλα του τηλεπαιχνιδιού οι απαιτήσεις είναι πολλές σε συνδυασμό διαφόρων παραγόντων.

Οι ανθρωποθυσίες επιστρέφουν όχι για να εξιλεώσουν αλλά να ψυχαγωγήσουν...

Είναι σαφές, ότι οι συμβολισμοί του βιβλίου ξεπερνούν κάθε χρόνο και τόπο. Οι "ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΑΣ" είναι πολύ επίκαιροι και ενδιαφέροντες για τα στοχαστικά μηνύματα που εκπέμπουν υπαρξιακά. Και ένα από αυτά ίσως και σπουδαιότερο, αφορά τον Έλεγχο της Συνείδησης, της Σκέψης της Θέλησης. Με κανέναν τρόπο δεν πρέπει να επιτραπεί σε κάποιον να ηγηθεί ενός κινημάτος που μπορεί να ανατρέψει το καθεστώς. Επιτρέπονται μικρές παρεκτροπές αλλά μέσα σε προκαθορισμένα πλαίσια, που δε θα βλάψουν τα θεμέλια. Η αντίδραση, η οργή, ο ενθουσιασμός πρέπει να ελέγχονται πάντα, ενώ όσες φορές διακρίνεται σοβαρός κίνδυνος ανατροπής, θα πρέπει αντιπερισπασμοί, ύβρεις και συνομωσίες να φροντίζουν την διατήρηση της τάξης και ασφάλειας με κάθε κόστος. Θα πρέπει τα θετικά των ανταρσιών να προπαγανδίζονται αρνητικά και το αντίστροφο. Σε αυτά τα πλαίσια κινείται η οικεία πραγματικότητα που τρομάζει με την ομοιότητα τον σημερινό θεατή. Η κρίση των αξιών σκιαγραφείται με πομπώδη τρόπο, για να αποδειχτεί ότι όλοι φορούν την μάσκα του Συστήματος, με λίγες φωτεινές εξαιρέσεις αντίδρασης που θα μπορούσαν οργανωμένα, να οδηγήσουν τα πράγματα σε μια μορφή ανεξέλεγκτης βίας, εμφυλίου πολέμου και αναρχίας. Όλα αυτά εξηγούν την λειτουργία του Συστήματος που κορυφώνεται με την "πρωτοφανή αλλαγή των κανονισμών" των Αγώνων, την προσωρινή ανάκληση και τελικά την επανάληψη της απόφασης που υπακούει στο νόμο της δημοφιλίας και του υλικού κέρδους που απορρέει από αυτήν. Προκειμένου να μην καταρρεύσει από ένα ντόμινο αλλαγών και πανικού, ελίσσεται, υπαναχωρεί και αναπροσαρμόζεται στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται από την απρόβλεπτη τροπή για να μην κινδυνεύσουν τα θεμέλιά του. Η ηθική του Συστήματος είναι χαμαιλέων που αρέσκεται στο να παρακολουθεί αόρατη, έτοιμη να σημάνει συναγερμό, ανά πάσα στιγμή.

Από κινηματογραφικής πλευράς, οι προσδοκίες μου δεν ικανοποιήθηκαν πλήρως, κυρίως λόγω της τυποποιημένης κατάχρησης του αισθηματικού στοιχείου, χρονικά, από την σχέση των δύο βασικών παικτών του παιχνιδιού, σε στυλ "ΛΥΚΟΦΩΣ".  Εδώ το ρομάντζο εκβιάζει τη ζωή με το δίλημμα του θανάτου, ενώ το επικό στοιχείο βγαίνει στην επιφάνεια στην μονομαχία με τα αιλουροειδή που δημιούργησε η τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας και της κλωνοποιημένης γενετικής. Κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η ευρηματική φαντασία της μόδας που συνδυάζει πολιτιστικά στοιχεία ethnic και world διαφόρων εποχών, όπως η εμφάνιση του Σενέκα (Μπέντλεϊ) σε στυλ Ινδού Μαχαραγιά και του τηλεοπτικού οικοδεσπότη Καίσαρα (Τούτσι) σε στυλ Ρομαντισμού.

Ο Γκάρι Ρος σκηνοθετεί για δεύτερη φορά μετά το 1998 (την κομεντί φαντασίας Pleasantville - υποψήφια για 3 δευτερεύοντα όσκαρ) τους ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΑΣ, ενώ και οι επόμενες δύο της τριλογίας αναμένονται στα προσεχή χρόνια υπό την καθοδήγησή του. Πρόκειται για έναν ικανότατο συγγραφέα (με πιο πρόσφατο το σενάριο στα κινούμενα σχέδια "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΤΕΣΠΕΡΟ" το 2008) που για πρώτη φορά καλείται να διαχειριστεί μια υπερπαραγωγή κόστους σχεδόν $100 εκατομμυρίων, και να την κάνει σημείο αναφοράς στο τομέα των επικών μέγα-φραντσάιζ, τύπου "ΛΥΚΟΦΩΣ", "ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ" και "ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΩΝ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΩΝ". Το πέρασμα της πύλης στο κινηματογραφικό πάνθεον των σούπερ-φραντσάιζ δεν είναι εύκολη υπόθεση, όταν όμως έχεις λυμένα τα χέρια σου από πλευράς μάρκετινγκ και χρηματοδότησης παράλληλα μ' ένα τόσο δυνατό βιβλίο, αυτό μοιάζει αναπόφευκτο.

Πειστικές οι ερμηνείες, του πολυπρόσωπου καστ με διασκεδαστικότερους όλων τον Γούντι Χάρελσον και τον Στάνλεϊ Τούτσι ακολουθούμενους από τον σοβαρό Προέδρο της Capitol Ντόναλντ Σάδερλαντ και την καρικατούρα Ελίζαμπεθ Μπανκς. Το νεαρό δίδυμο ανερχόμενων ηθοποιών Τζένιφερ Λόρενς και Τζος Χάτσερτσον, χωρίς κραυγές και περιττές μούτες γίνονται συμπαθείς με την πρώτη εμφάνιση. Προσέχτε επίσης και τα ονόματα που χρησιμοποιούνται - καθόλου τυχαία - (Σενέκας, Καίσαρας), που παραπέμπουν όπως προείπα στην "αρένα μονομάχων" της αρχαίας Ρώμης αλλά δείτε και την ομοιότητα στο Προπαγανδιστικό φιλμάκι του παιχνιδιού με την κλασική "ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ" της Λένι Ρίφενσταλ.

Το ένστικτο της επιβίωσης οδηγεί στον θάνατό σου!

Συνολικά οι άξονες του απολυταρχισμού στη σύγχρονη εποχή έχουν αλλάξει την εξωτερική εμφάνιση και την χαλαρότητα κάποιων ηθών, όμως στο βάθος μπορεί κανείς να διακρίνει καθαρά τις πηγές του μεταξύ Αρχαίας Ρώμης και Ναζισμού. Από τον συνολικό φιλμικό χρόνο της γραμμικής αφήγησης, οι σκηνές δράσης είναι περιορισμένες και το βάρος δίνεται σε δύο χαρακτήρες που λογικά θα πρέπει να έρθουν σε σύγκρουση ... κάποτε: στην Κάτνις (Λόρενς) και Σνόου (Σάδερλαντ). Νωρίτερα το ερωτικό βαρόμετρο αποθεώνει το ντεμπούτο ενός νέου φλερτ εντός παιχνιδιού: Κάτνις και Πέτα (Χάτσερσον). Το κοινό παρακολουθεί την εξέλιξη χωρίς απρόσμενες εκπλήξεις, από την District 12 έως τον δρόμο της Capitol. ¶λλωστε, για να το κάνεις ενδιαφέρον και όχι "χάρτινο" δεν χρειάζονται πολλές ανατροπές και εφέ, αλλά κορύφωση και καθαρές γραμμές στους χαρακτήρες. Όσο φορτώνεται με πολλά και "διαφορετικά" νέα πρόσωπα με ασαφή και δυσδιάκριτα όρια στους χαρακτήρες, κινδυνεύει να μπερδέψει τον μέσο θεατή που θέλει λιγότερες μεταφορές και περισσότερο ρεαλισμό. Όχι απαραίτητα ωμό. Τουλάχιστον το πολυεπίπεδο βιβλίο επιτρέπει στους υποψήφιους θεατές ή αναγνώστες να βρούν αυτό που θέλουν, αυτό που ταιριάζει στον δείκτη νοημοσύνης, σκάβοντας ή όχι. Η πολυσχιδής ανάγνωση είναι ένα προσόν που το έκανε μπεστσέλερ με την πρώτη κινηματογραφική διασκευή, να προσπαθεί να ακολουθήσει πιστά και τυπικά κάθε του γράμμα. Αυτό που λείπει είναι η "δεύτερη ματιά", πιο κριτική και πιο τολμηρή δημιουργική άποψη για το μέλλον που προφητεύει εύστοχα και οραματιστικά η συγγραφέας. Κατανοώ όμως ότι αυτό θα το κατέτασσε στη σφαίρα του ρεβιζιονισμού και πιθανής "ιεροσυλίας" ως πρώτη προσαρμογή παρά θα το καθιέρωνε ως προς την ακαδημαϊκή του αξία. Αυτά μόνο η ..."αιρετική" ¶ρνολντ τα κάνει (δες "Ανεμοδαρμένα ύψη"), χωρίς να αποκλείει κανείς ότι και οι φουτουριστικοί "ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΑΣ" μπορούν να απεικονιστούν πιο cinematic, εγκεφαλικά και αφαιρετικά, στο προσεχές μέλλον, από ένα εξίσου ανήσυχο πνεύμα - λιγότερο δεσμευμένο από τις θριλερικές συμβάσεις του είδους. Πάντως για την ώρα η πλούσια πλοκή στους "ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΙΝΑΣ" καλύπτει με ενδιαφέρον τους προβληματισμούς μας για το μέλλον της σύγχρονης κοινωνίας, στο επίπεδο της ανθρωποφαγίας!

...Στο μεταξύ σημειώστε στο καλεντάρι σας την διεξαγωγή των "1ων Πανελλήνιων Αγώνων Πείνας" ευθύς αμέσως, μετά τις εκλογές!

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Μια κινηματογραφική δημιουργία εξαιρετικά προκλητική για να την κρίνει κάποιος.
Κατά την διάρκεια την παρακολούθησης της ταινίας, η εκτίμησή μου πέρασε από πολλές μεταπτώσεις, πράγμα που ούτως ή άλλως προδιαθέτει για μια πιο επισταμένη αξιολόγηση της κινηματογραφικής παραγωγής.

Πρόκειται λοιπόν για μια ταινία όπου η προσδοκία που διαμορφώθηκε από τις τεχνικές της προώθησης και το μάρκετινγκ, βρίσκονται σε αντιστοιχία με το περιεχόμενο.
Και επίσης πρόκειται για μια ταινία που προχωράει τον κινηματογράφο επιστημονικής φαντασίας μπροστά!

Είναι εμφανής ο εξαιρετικός σχεδιασμός της παραγωγής και η πολύ εμπνευσμένη σκηνοθετικά δημιουργία.

Στο επίπεδο του οπτικού αποτελέσματος όπως αυτό παρουσιάζεται  μέσα από την χρήση των λήψεων των σκηνικών, των κουστουμιών και του φωτισμού υπάρχουν τρεις απόλυτα διακριτές ενότητες που εμπλέκονται με πολύ γοητευτικό τρόπο.

Οι κατακτημένες περιοχές που παραπέμπουν σε πλάνα του οργουελικού 1984 .
Η κυρίαρχη κοινωνία της πρωτεύουσας με εμφανή επιρροή από το Brazil του Terry Gilliam.
Και η τεχνητή πραγματικότητα μέσα στο παιγνίδι με την χρήση οπτικής και τεχνικών  συγχρόνων ταινιών μυστηρίου  χαμηλού κόστους με την χρήση κάμερας στο χέρι κλπ.
Πρόκειται κατά την γνώμη μου για ένα εξαιρετικό κινηματογραφικό αποτέλεσμα , με πολλά επίπεδα ανάγνωσης, πράγμα που το καθιστά πολύ ενδιαφέρον.

Και που αποτελεί ένα πολύ καλό δείγμα αποτελεσματικής αξιοποίησης του διαθέσιμου προϋπολογισμού.

Η πολυεπίπεδη ανάγνωση φθάνει  ακόμη και στο φινάλε που είναι απρόσμενα κοφτό σε μια ταινία διάρκειας 142 λεπτών  και με την χρήση σκηνών happy end, σε ένα παρακάτω επίπεδο σηματοδοτεί το αντίθετο.

Θυμίζει την απάντηση του George Orwell για το πώς φανταζόταν το μέλλον : «Αν θες μια εικόνα του μέλλοντος, φαντάσου μια μπότα να πατάει ένα ανθρώπινο πρόσωπο, για πάντα»

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook


 

Η Βαθμολογία μου:

Προκλητική, προφητική, εξαιρετική

Θρίλερ που τα έχει όλα: περιπέτεια, ρομαντικές πινελιές, συναισθηματικές φορτίσεις, αγωνία, πολλά μηνύματα και σκηνές που, πραγματικά, "κόβουν" την ανάσα. Με λίγα λόγια, το ΑΠΟΛΥΤΟ θρίλερ. Πολλοι χαρακτήρισαν αυτή την ταινία προφητική, άλλοι τη συσχέτισαν με το εξαιρετικό βιβλίο του Όργουελ, "Η φάρμα των ζώων". Και οι δύο πλευρές δεν έχουν άδικο. Αφού, υπάρχουν πολλά στοιχεία στην ταινία που υποδηλώνουν μία προφητική τάση. Η τριλογία αυτή (οι δύο επόμενες ταινίες της σειράς έπονται) βασίζεται στο λογοτεχνικό αριστούργημα της Σούζαν Κόλινς.

Το θέμα του φιλμ μπορεί να φανεί σε κάποιους κλασικό, όμως, τα μηνύματα που προβάλλονται κατά τη διάρκεια της ταινίας, όπως: η εκμετάλλευση του αδύναμου από τον ισχυρό, η αξία της αγάπης, η συνεχής μάχη του ανθρώπου για επιβίωση και τα απίστευτα πράγματα που μπορεί να κατορθώσει ο καθένας μας, είναι πολλά και καθιστούν την ταινία μοναδική.

Η σκηνοθεσία είναι στην εντέλεια! Οι σκηνές, αρμονικά "δεμένες" μεταξύ τους, διαδέχονται η μία την άλλη σε σταθερά ιδανικό ρυθμό.

Το σενάριο, το οποίο υπογράφει η Σούζαν Κόλινς και ο Γκάρι Ρος, είναι προσεγμένο, βρίθει ταιριασμένων και ευφάνταστων διαλόγων, ενώ οι υπερβολές είναι, ευτυχώς, ανύπαρκτες. Στην Τζένιφερ Λόρενς ταιριάζει "γάντι" ο α' γυναικείος ρόλος. Η ερμηνεία της είναι εξαιρετικά πειστική, χωρίς λάθη, με το κατάλληλο ύφος και αρκετό ειλικρινές συναίσθημα, που κάνει το θεατή να ταυτίζεται μαζί της και να αγωνιά για την κατάληξη της περιπέτειάς της. Δυστυχώς, όμως, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τον συμπρωταγωνιστή της, Τζος Χάτσερσον, ο οποίος έχει συμμετάσχει σε πολλές κινηματογραφικές αποτυχίες. Η ερμηνεία του σε αυτό το φιλμ, παρά το ότι είναι ικανοποιητική σε γενικές γραμμές, εντούτοις, δεν πείθει εντελώς και υπάρχουν κάποιες στιγμές που γίνεται ανιαρή. Τα εφέ και η μουσική δεν είναι κάτι το ''τρομερό".

Συνολικά, όμως, οι ''Αγώνες Πείνας" με κέρδισαν εμένα, προσωπικά, και τους κατατάσσω στις 10 καλύτερες ταινίες του 2012. Πραγματικά, αξίζει να την παρακολουθήσετε.

 

Παντελής Αναστασόπουλος
του Παντελή Αναστασόπουλου


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW












top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
23/3/2012 (ΗΠΑ)
22/3/2012 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Hunger Games 16.JPG Hunger Games Katniss and Peeta.jpg Hunger Games 15.jpg Hunger Games poster 0024.jpg Hunger Games poster  1 greek.jpg Hunger Games poster 0023.jpg Hunger Games poster  greek.jpg Hunger Games wallpaper 0000.jpg Hunger Games poster 0022.jpg Hunger Games poster 2.jpg SC_D11_02752.jpg SC_05_300dpi-1.jpg SC_D20_05065a_R.jpg SC_D12_03260.jpg SC_D11_02856a.jpg SC_02_300dpi.jpg hungergames_lionsgate_d8_poster.jpg hungergames_lionsgate_d9_poster.jpg hungergames_lionsgate_d12_poster.jpg hungergames_lionsgate_d10_poster.jpg hungergames_lionsgate_d2_poster.jpg hungergames_lionsgate_d5_poster.jpg hungergames_lionsgate_d3_poster.jpg hungergames_lionsgate_d6_poster.jpg hungergames_lionsgate_d7_poster.jpg hungergames_lionsgate_capitol_poster.jpg hungergames_lionsgate_d1_poster.jpg 1272_6164_1sht_cinna_ab02_gry.jpg hungergames_lionsgate_d11_poster.jpg 1271_6164_1sht_effie_ab01_gry.jpg hungergames_lionsgate_d4_poster.jpg 1268_6164_1sht_rue_ab01_gry.jpg 1267_6164_1sht_gale_ab02_gry.jpg 1270_6164_1sht_haymitch_ab01_gry.jpg 1266_6164_1sht_peeta_ab01_gry.jpg 1269_6164_1sht_cato_ab01_gry.jpg 1265_6164_1sht_katniss_ab01_gry.jpg Hunger Games teaser WALLP 1.jpg Hunger Games poster 0014.jpg Hunger Games poster 0021.jpg Hunger Games poster 0020.jpg Hunger Games poster 0019.jpg Hunger Games poster 0017.jpg Hunger Games poster 0016.jpg Hunger Games poster 0015.jpg Hunger Games poster 0013.jpg Hunger Games poster 0018.jpg Hunger Games poster 0012.jpg Hunger Games poster 0011.jpg Hunger Games poster 0010.jpg Hunger Games poster 0009.jpg Hunger Games poster 0008.jpg Hunger Games poster 0007.jpg Hunger Games poster 0002.jpg Hunger Games poster 0004.jpg Hunger Games poster 0003.jpg Hunger Games poster 0005.jpg Hunger Games poster 0006.jpg Hunger Games poster 0001.jpg Hunger Games teaser WALLP.jpg Hunger Games teaser poster 1.jpg Hunger Games teaser poster.jpg Hunger Games.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Jennifer Lawrence ... Katniss Everdeen
    Josh Hutcherson ... Peeta Mellark
    Liam Hemsworth ... Gale Hawthorne
    Elizabeth Banks ... Effie Trinket
    Woody Harrelson ... Haymitch Abernathy
    Willow Shields ... Primrose Everdeen
    Isabelle Fuhrman ... Clove
    Alexander Ludwig ... Cato
    Donald Sutherland ... President Snow
    Stanley Tucci ... Caesar Flickerman
    Lenny Kravitz ... Cinna
    Jacqueline Emerson ... Foxface
    Wes Bentley ... Seneca Crane
    Leven Rambin ... Glimmer
    Paula Malcomson ... Mrs. Everdeen
    Amandla Stenberg ... Rue
    Amber Chaney ... Avox Girl
    Phillip Troy Linger ... Katniss's Father
    Toby Jones ... Claudius Templesmith
    Dayo Okeniyi ... Thresh
    Latarsha Rose ... Portia
    Brooke Bundy ... Octavia
    Tara Macken ... District 4 Tribute Girl
    Kalia Prescott
    Ian Nelson ... District 3 Tribute Boy
    Dakota Hood ... District 10 Tribute Girl
    Kara Petersen ... District 6 Tribute Girl
    Jack Quaid ... Marvel
    Mackenzie Lintz ... District 8 Tribute Girl
    Ethan Jamieson ... District 4 Tribute Boy
    Ashton Moio ... District 6 Tribute
    Chris Mark ... District 5 Tribute Boy
    Jeremy Marinas ... District 10 Tribute Boy
    Sam Ly ... District 7 Tribute Boy

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Gary Ross

Σενάριο
Gary Ross
Suzanne Collins
(μυθιστόρημα)

Παραγωγή
Nina Jacobson
Jon Kilik


Φωτογραφία
Tom Stern


Casting
Debra Zane

Σχεδιασμός Παραγωγής
Philip Messina

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
John Collins (supervising art director)
Paul Richards


Κοστούμια
Judianna Makovsky

Βοηθός Σκηνοθέτη
Jeffrey Wetzel
Aldric La'auli Porter

Εταιρείες Παραγωγής
Color Force
Larger Than Life Productions
Lionsgate

Διανομή
Spentzos Film
(Ελλάδα)
Lionsgate
Eagle Films
Noori Pictures
Warner Bros. Pictures International

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΔΡΑΣΗΣ, ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ, ΔΡΑΜΑ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΘΡΙΛΕΡ

Διάρκεια
142'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Βόρεια Καρολίνα - ΗΠΑ

AKA
Artemis

Καταλληλότητα
New Zealand:M / Ireland:12A / Germany:12 / Norway:11 / UK:12A / Canada:PG (Ontario) / Switzerland:14 (canton of Vaud) / Switzerland:14 (canton of Geneva) / Sweden:11 / USA:PG-13

Κόστος
$75 εκατομμύρια


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 5
Αριθμός Ψήφων: 13


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Θρίλερ
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΠεριπέτειαΘρίλερParents Strongly CautionedΕπιστημονικής ΦαντασίαςΔραματικήΔράσης


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails