Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/12/14 :.
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Magical Girl
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
. Η Αγάπη είναι Παράξενη
. Κελί από Χρυσάφι
. 10.000 Χιλιόμετρα
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Οι Αισθηματίες
. Ο Παραμυθάς Και Οι Ιστορίες του
.: από 25/12/14 :.
. Γκρέις του Μονακό
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος
. To Μονοπάτι Tου θανάτου
. Αγαπώντας, Πίνοντας και Τραγουδώντας
. Bekas
.: από 1/1/15 :.
. Αλύγιστος
. Μεγάλα Μάτια
. Τα Μυστικά Του Δάσους
. Απόψε Τρώμε στης Ιοκάστης
. Η Τίνκερμπελ και το Τέρας του Ποτέ
. Νορβηγία (από 3/1)
.: από 8/1/15 :.
. Big Bad Wolves: Στο Στόμα των Λύκων
. Ο Κύριος Τέρνερ
. Το Παιχνίδι Της Μίμησης
. Η Αρπαγή 3
. Το Πέρασμα
. Περιπέτεια στο Αιγαίο
. Μια Οικογενειακή Ιστορία
. Λύσσα Κακιά
.: από 15/1/15 :.
. The Woman in Black 2 Angel of Death
. Ανωτέρα Βία
. Blackhat
. Πάρ’το από την αρχή
. Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας
.: από 22/1/15 :.
. Ελεύθερος Σκοπευτής
. Birdman ή Η Απρόσμενη Αρετή της Αφέλειας
. Με αγάπη, Ρόζι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: yiannasot's Profile yiannasot
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9815

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 194
Μέλη: 1
Σύνολο: 195

Εγγραφή


Cinema: Το Κορίτσι με το Τατουάζ (The Girl with the Dragon Tattoo) του Ντέιβιντ Φίντσερ (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 02 Ιούν. 2011 @ 21:59:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Θρίλερ

Το Κορίτσι με το Τατουάζ
The Girl with the Dragon Tattoo

του Ντέιβιντ Φίντσερ
με τους Ντάνιελ Κρεγκ, Ρούνι Μάρα, Κρίστοφερ Πλάμερ, Στέλαν Σκάρσγκαρντ, Στίβεν Μπέρκοφ, Ρόμπιν Ράιτ, Γιόρικ Βαν Βαγκενίνγκεν, Τζόελι Ρίτσαρντσον, Τζεραλντίν Τζέιμς

Υπόθεση:
Ο Μίκαελ Μπλόμκβιστ, ένας μεγαλόσχημος δημοσιογράφος με βεβαρημένο παρελθόν, αναλαμβάνει για λογαριασμό ενός ηλικιωμένου βιομήχανου να εξιχνιάσει την υπόθεση εξαφάνισης της 16χρονης ανιψιάς του, η οποία χρονολογείται πριν από 40 περίπου χρόνια. Κι ενώ στην πορεία αρχίζει να ανακαλύπτει πως η ιστορία της οικογένειάς τους είναι «σπαρμένη» με μια πληθώρα ανομολόγητων μυστικών, η Λίσμπεθ Σάλαντερ, μια εκκεντρική hacker με punk attitude και συχνά προβλήματα με το νόμο, αποφασίζει να του προσφέρει μια αναπάντεχη χείρα βοηθείας…



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Υποψήφιο για Χρυσή Σφαίρα
  • Α΄ Γυναικείου Ρόλου (Ρούνι Μάρα)
  • Μουσικής (Τρεντ Ρέζνορ & Άτικους Ρος)

Ο Ντέιβιντ Φίντσερ επιστρέφει πιο σκοτεινός, σκληρός και προκλητικός από ποτέ. Ο κορυφαίος δημιουργός, μετά τον περσινό εμπορικό και καλλιτεχνικό θρίαμβο του  βραβευμένου με 3 και συνολικά υποψήφιου για 5 Oscar®, «The Social Network», υπογράφει «Το Κορίτσι με το Τατουάζ». Η πολύκροτη μεταφορά στη μεγάλη οθόνη του απόλυτου best-seller εκδοτικού φαινομένου – του πρόωρα χαμένου Σουηδού συγγραφέα Στιγκ Λάρσον – δίνει την ευκαιρία στον πολυβραβευμένο σκηνοθέτη να επιστρέψει στα σκοτεινά, υπερβίαια, συναρπαστικά μονοπάτια των κορυφαίων ταινιών στη φιλμογραφία του, «Seven» και «Fight Club».  Ντάνιελ Κρεγκ, Κρίστοφερ Πλάμερ, Στέλαν Σκάρσγκαρντ, Στίβεν Μπέρκοφ, Ρόμπιν Ράιτ και η ραγδαία ανερχόμενη Ρούνι Μάρα στον γοητευτικό ρόλο της Λίζμπεθ Σαλάντερ αποτελούν το θεαματικό καστ των πρωταγωνιστών.



Ο Μίκαελ Μπλόμκβιστ,  κορυφαίος ερευνητής δημοσιογράφος που έχει βρεθεί κατηγορούμενος για δυσφήμηση ενός επιχειρηματία, αναλαμβάνει να εξιχνιάσει την υπόθεση εξαφάνισης της 16χρονης ανιψιάς του Χένρικ Βάνγκερ, ενός συνταξιούχου μεγαλοβιομήχανου, η οποία χρονολογείται πριν από 40 περίπου χρόνια. Κι ενώ στην πορεία ο Μπλόμκβιστ ανακαλύπτει πως η μακρά ιστορία της πολυμελούς οικογένειας του Βάνγκερ είναι γεμάτη από έριδες, μίση και ανομολόγητα μυστικά, η Λίζμπεθ Σαλάντερ, μια εκκεντρική χάκερ με εριστική συμπεριφορά και συχνά προβλήματα με το νόμο, αποφασίζει για τους δικούς της λόγους να τον βοηθήσει να βρει την άκρη του νήματος...

«Δε νομίζω πως υπάρχει θεατής που μπορεί να μείνει αδιάφορος απέναντι στη Λίζμπεθ»

Ο σκηνοθέτης Ντέιβιντ Φίντσερ και ο σεναριογράφος Στίβεν Ζαΐλιαν καταθέτουν τις απόψεις τους για την πολυαναμενόμενη νέα τους ταινία  
Από τη στιγμή που αποφάσισαν να καταπιαστούν με την αγγλόφωνη κινηματογραφική μεταφορά του best seller μυθιστορήματος του Στιγκ Λάρσον «Το Κορίτσι με το Τατουάζ», ο Ντέβιντ Φίντσερ και ο Στίβεν Ζαΐλιαν έβαλαν στόχο να παραμείνουν όσο το δυνατόν πιστότεροι στην επίπονη προσπάθεια του πρόωρα χαμένου Σουηδού συγγραφέα, δημοσιογράφου και ακτιβιστή να ξεσκεπάσει έναν βρώμικο μικρόκοσμο τίγκα στη διαφθορά σε επιχειρηματικό, κοινωνικό, αλλά και προσωπικό επίπεδο, μέσα στον οποίο καταδύονται σταδιακά οι δύο ήρωές του – ο ρεπόρτερ-ερευνητής Μίκαελ Μπλόμκβιστ και η αντισυμβατική χάκερ Λίζμπεθ Σαλάντερ.
«Το σενάριό μας αναπαράγει σχεδόν αυτούσιο το μεγαλύτερο μέρος του μυθιστορήματος του Λάρσον», υποστηρίζει ο Φίντσερ. «Ωστόσο, εκείνο που μας ενδιέφερε πρωτίστως, ήταν να επικεντρωθούμε στους δύο βασικούς του χαρακτήρες και στην ιδιόμορφη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσά τους, η οποία εμπεριέχει ποικίλες προστριβές και άφθονες δραματικές εξάρσεις. Μια σχέση, η οποία, άλλωστε, ήταν και εκείνη που ανέδειξε το βιβλίο του Λάρσον σε κοινωνικό και εκδοτικό φαινόμενο».


«Η Λιζμπεθ είναι ένας από τους πλέον ξεχωριστούς και εκπληκτικούς λογοτεχνικούς χαρακτήρες που έχω συναντήσει στη ζωή μου», παραδέχεται ο Ζαΐλιαν. «Όμως, αν τα βιβλία αφορούσαν αποκλειστικά και μόνο εκείνη, δε θα είχαν κάνει τόσο μεγάλο ντόρο. Πιστεύω ότι εκείνο που ιντρίγκαρε το αναγνωστικό κοινό είναι ο τρόπος με τον οποίο συγκλίνουν οι προσωπικές ιστορίες του Μίκαελ και της Λίζμπεθ, σε συνδυασμό, βέβαια, με το πώς αντιμετωπίζει ο καθένας τους τις ζόρικες καταστάσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος».
«Το “Κορίτσι με το Τατουάζ” είναι ξεκάθαρα μια σκληρή και ασυμβίβαστη ταινία, η οποία περιστρέφεται γύρω από το διαχρονικό φαινόμενο της γυναικείας κακοποίησης», διευκρινίζει ο Φίντσερ. «Φροντίσαμε, όμως, να είμαστε πολύ προσεκτικοί στους χειρισμούς μας, ούτως ώστε ο θεατής να μη νιώσει στιγμή πως παρακολουθεί μια “ξερή” ιστορία εκδίκησης, αλλά να αντιληφθεί πως υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί, εξίσου σημαντικοί λόγοι που ωθούν ένα θύμα να εξελιχθεί σε θύτη».
«Κατά την άποψή μου, η πρώτη αυτή ταινία της τριλογίας ανήκει στον Μίκαελ Μπλόμκβιστ. Είναι ο πιο συμβατικός από τους δύο τους και η Λίζμπεθ είναι κάτι σαν “δορυφόρος”, που βρίσκεται σε τροχιά γύρω από εκείνον», συνεχίζει ο ίδιος. «Θεωρώ πως ο Ντάνιελ (Κρεγκ), ο οποίος πέρα από ιδιαίτερα επιβλητικός ως παρουσία είναι και ένας εξαίρετος ηθοποιός, τον ενσαρκώνει υποδειγματικά, καθιστώντας εξόχως ευδιάκριτη την κάθε συναισθηματική απόχρωση του χαρακτήρα του». 
«Ο Μπλόμκβιστ δεν είναι ακριβώς αυτό που θα αποκαλούσαμε “σκληροτράχηλος”, όμως πρόκειται για έναν τίμιο και αξιοπρεπή τύπο», συμπληρώνει ο Ζαΐλιαν. «Και ο Ντάνιελ φροντίζει να μας δώσει να καταλάβουμε πως διαθέτει μια προσωπικότητα εξίσου περίπλοκη με εκείνη της Σαλάντερ». 
«Η τελευταία, εξάλλου, είναι ένας χαρακτήρας-πραγματικό δώρο για έναν σεναριογράφο», συνεχίζει ο ίδιος. «Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει τις διάφορες αντιξοότητες που της επιφυλάσσει η ζωή είναι πραγματικά εντυπωσιακός, καθώς γίνεται προφανές πως πολύ δύσκολα μπορεί να τη “λυγίσει” κάποιος ή κάτι. Όμως, υπάρχουν στιγμές στην ταινία όπου αναδύεται στην επιφάνεια και μια πιο ευαίσθητη πλευρά της προσωπικότητάς της. Γενικά, δε νομίζω πως υπάρχει θεατής που μπορεί να μείνει αδιάφορος απέναντι στη Λίζμπεθ Σαλάντερ».


«Εκείνο που με ενθουσίασε περισσότερο κατά τη διάρκεια της οντισιόν μας με την Ρούνι (Μάρα), ήταν πως απέδειξε ότι διαθέτει ένα επουσιώδες συστατικό του χαρακτήρα της Λίζμπεθ: δεν το βάζει ποτέ κάτω. Είναι αυτό που λέμε “ακατάβλητη”», παραδέχεται ο Φίντσερ. «Ολοκληρώνοντας τη διαδικασία του casting, είχα πλέον καταλήξει πως η Ρούνι είναι κάποια για την οποία αξίζει να το ρισκάρεις». 
«Διαθέτει αρκετά κοινά στοιχεία με την Λίζμπεθ – είναι και η ίδια ένα σχετικά “περιθωριακό” άτομο», συνεχίζει ο σκηνοθέτης. «Το σημαντικότερο, ωστόσο, είναι το γεγονός ότι από την πρώτη στιγμή επιδίωξε να συλλάβει τον χαρακτήρα της ηρωίδας που επρόκειτο να ενσαρκώσει στην κάθε του διάσταση. Ήμουν πλέον πεπεισμένος πως, με την πλήρη συμπαράστασή μας, θα κατάφερνε να μας εκπλήξει ευχάριστα με το αποτέλεσμα. Και όντως έτσι έγινε: μέσα στις επόμενες ημέρες έκοψε τα μαλλιά της, έμαθε να οδηγεί μοτοσικλέτα, ως και στη Σουηδία πήγε κι έζησε για λίγο καιρό μόνη της, μακριά από τα αστικά κέντρα, ώστε να μπει ακόμη βαθύτερα στην ψυχολογία του ρόλου που θα υποδυόταν. Ομολογουμένως, η Ρούνι δικαίωσε απόλυτα την επιλογή μου να επενδύσω πάνω της».
«Η αίσθηση που είχα για τον χαρακτήρα του Μπιούρμαν, του εντεταλμένου κηδεμόνα της Λίζμπεθ, ήταν πως δεν επρόκειτο για τον “παραδοσιακό κακό” που συναντάμε σε τέτοιου είδους ταινίες, αλλά για ένα άτομο φαινομενικά φυσιολογικό», εξηγεί ο Φίντσερ. «Ο Μπιούρμαν δεν είναι βιαστής “εκ πεποιθήσεως”, αλλά κάποιος που πιστεύει πως μια κοπέλα ευέξαπτη, αντικοινωνική και με ιστορικό καταχρήσεων, όπως η Λίζμπεθ, απλώς δεν αξίζει το σεβασμό του. Ο Γιόρικ (Βαν Βαγκενίνγκεν), ως θαυμάσιος ηθοποιός που είναι, με έπεισε πως μπορεί να αποδώσει πλήρως όλες τις πτυχές του συγκεκριμένου χαρακτήρα και, πάνω απ’ όλα, την σκοτεινή πλευρά του».
«Όσον αφορούσε, τέλος, στο που θα εκτιλυσσόταν η ιστορία που παρακολουθούμε στο “Κορίτσι με το Τατουάζ”, η απόφασή μας με τον Στίβεν να παραμείνουμε στη Σουηδία, ήταν απολύτως συνειδητή και προήλθε από την πεποίθησή μας πως δεν υπήρχε κανένας τρόπος να “μεταφράσουμε” τοπογραφικά την πλοκή του βιβλίου. Το Σιάτλ και το Μόντρεαλ που είχαμε σκεφθεί κάποια στιγμή ως πιθανές εναλλακτικές τοποθεσίες, καταλήξαμε πως δε θα ήταν λειτουργικές, καθώς οι διάφορες παράμετροι της ιστορίας είναι βαθιά ριζωμένες στη σουηδική πραγματικότητα», καταλήγει ο Φίντσερ.

«Ο Ντέιβιντ σου εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη»

Ο Ντάνιελ Κρεγκ εξηγεί τους λόγους για τους οποίους ανέλαβε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο «Κορίτσι με το Τατουάζ» 
Κάποιος γνωστός μου μού είχε δώσει ένα αντίτυπο του βιβλίου του Λάρσον, ενώ βρισκόμουν σε διακοπές, και το τελείωσα μέσα σε δύο μέρες. Από τις πρώτες σελίδες του έχεις την αίσθηση πως κάτι πολύ κακό πρόκειται να συμβεί και αυτό είναι οπωσδήποτε ένας από τους βασικούς λόγους που «κολλάς» μαζί του.  

Θεωρώ πως εκείνο που σε ελκύει κυρίως στο χαρακτήρα της Λίζμπεθ, είναι το γεγονός πως, παρότι αποτελεί θύμα σεξουαλικής κακοποίησης, αυτό δεν είναι αρκετό για να την καταβάλει ψυχολογικά. Ο δυναμισμός της και η εντυπωσιακή της ικανότητα να αντεπεξέρχεται με πυγμή και αποφασιστικότητα στα απανωτά χτυπήματα της μοίρας, δεν μπορεί παρά να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για το αναγνωστικό κοινό.  



Κατά την άποψή μου, η ενασχόληση του Ντέβιντ Φίντσερ και του Στίβεν Ζαΐλιαν με τη μεταφορά του βιβλίου στη μεγάλη οθόνη, προσέδιδε μια ακόμη πιο συναρπαστική διάσταση σε μια ήδη δυνατή ιστορία. Κι αυτό ήταν αρκετό για να με κάνει να επιθυμώ διακαώς να αποτελέσω κομμάτι του όλου project.  

Μου αρέσει πολύ ο χαρακτήρας του Μπλόμκβιστ, η ευστροφία του και η ηθική του, αλλά και το γεγονός ότι γνωρίζει πολύ καλά πως δε γίνεται να ξεσκεπάσεις τη διαφθορά στους κόλπους της κοινωνίας, αν δεν παίξεις κι εσύ βρώμικα. Αυτό, ωστόσο, δεν τον εμποδίζει να προσπαθεί διαρκώς να αποτελέσει πρότυπο για τους συναδέλφους του δημοσιογράφους. 

Το συζητήσαμε με τον Ντέιβιντ και καταλήξαμε στο ότι θα ήταν καλύτερο για την ταινία να μην υιοθετήσω κάποια ιδιαίτερη προφορά στο ρόλο μου ως Μίκαελ Μπλόμκβιστ. Άλλωστε, η πλειοψηφία των Σουηδών μιλά πολύ καλά αγγλικά και κάποιος σαν τον Μπλόμκβιστ, που έχει γυρίσει όλο τον κόσμο για τις ανάγκες της δουλειάς του και από τα 6 του χρόνια έχει μάθει να ακούει τις ειδήσεις από το BBC, είναι λογικό να τα μιλάει με ευχέρεια.  

Η φήμη του τελειομανή που γνώριζα ότι ακολουθεί τον Ντέιβιντ, ήταν κάθε άλλο παρά υπερβολική, καθώς δεν ήταν και λίγες οι σκηνές που γυρίσαμε ξανά και ξανά και… ξανά, μέχρι να μείνουμε απολύτως ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Αυτό, βέβαια, ουδόλως με ενόχλησε, καθώς, εκτός του ότι ήθελα πολύ να δουλέψω μαζί του, πάντοτε στους ρόλους μου προσπαθώ για το καλύτερο. Το καλό με τον Ντέιβιντ είναι πως είναι πάντα ιδιαίτερα ακριβής και πολύ συγκεκριμένος πάνω στο τι ζητά από την κάθε σκηνή. Σου εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη, καθώς είσαι βέβαιος πως τα έχει όλα υπό έλεγχο και δεν αφήνει τίποτε απολύτως στην τύχη. 

Συμπτωματικά, τον καιρό που ανέλαβα να υποδυθώ τον Μπλόμκβιστ, ήμουν στην καλύτερη φυσική μου κατάσταση εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Βέβαια, αυτό θα ήταν μάλλον παράταιρο για έναν ρεπόρτερ που περνά μεγάλο μέρος της ζωής του χωμένος σε ένα γραφείο και σκυμμένος πάνω από έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή. Αναμενόμενα, ο Ντέιβιντ μου ζήτησε να πάρω μερικά κιλά για τις ανάγκες του ρόλου, κάτι που, φυσικά, δε μου ήταν και ό,τι πιο ευχάριστο… 

Στο τελευταίο 20λεπτο της ταινίας ο Μπλόμκβιστ βρίσκεται αντιμέτωπος με κάποιες αρκετά ζόρικες καταστάσεις, αλλά, ακόμη και τότε οι αντιδράσεις του έχουν να κάνουν κυρίως με μια εσωτερική πάλη την οποία βιώνει, κάτι που αποτυπώνεται ξεκάθαρα στο βλέμμα του και στις συσπάσεις του προσώπου του.   

«Η σκηνή του βιασμού ήταν η δυσκολότερη όλων»

Η Ρούνι Μάρα μιλά για τη μεταμόρφωσή της στο «κορίτσι με το τατουάζ» του τίτλου
Στις διάφορες οντισιόν μου για το ρόλο της Λίζμπεθ, ξεκαθάρισα πως ήμουν αποφασισμένη όσο και πανέτοιμη να κάνω οτιδήποτε μου ζητούσαν για να πάρω το ρόλο. Όσο, όμως, καθυστερούσαν να μου απαντήσουν, άρχισα να νιώθω την ανάγκη να ξεφωνίσω κάτι σε στυλ, «πείτε μου επιτέλους αν με θέλετε ή όχι, να δω κι εγώ τι θα κάνω με τη ζωή μου».



Κάποια στιγμή, ο Ντέιβιντ με κάλεσε στο γραφείο του και αφού πρώτα μου αράδιασε ένα σωρό λόγους για τους οποίους θα ήταν –κατά την άποψή του– καλύτερο για μένα να αποφύγω αυτό το ρόλο, μου δείχνει ένα δελτίο τύπου στο iPad του, όπου αναφερόταν πως με είχαν επιλέξει. Και τότε μου λέει «έχεις μισή ώρα να αποφασίσεις αν θα το στείλουμε για δημοσίευση».   

Δε νομίζω πως έχει υπάρξει ποτέ άλλος λογοτεχνικός χαρακτήρας σαν την Λίζμπεθ – αυτό το μικροκαμωμένο, ανδρόγυνο πλάσμα με τις τόσες διαφορετικές πτυχές στην προσωπικότητά της. Πιστεύω πως είναι πολύ δύσκολο να της αντισταθείς, ακόμη κι αν δεν συμφωνείς πάντα με τις μεθόδους της. 

Μία ώρα αφότου του είπα το «ναι», ο Ντέιβιντ με είχε ήδη βάλει να μάθω «να λύνω και να δένω» έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, να καβαλάω μοτοσικλέτες και να κάνω skateboard. Και 5 μέρες αργότερα, βρισκόμουν ήδη στην Στοκχόλμη ολομόναχη. Εννοείται πως δεν υπήρχε καθόλου χρόνος να βάλω σε μια σειρά τις σκέψεις μου για το ρόλο.

Όταν κοιτάχτηκα για πρώτη φορά στον καθρέφτη μετά τη λεύκανση του δέρματός μου, σοκαρίστηκα. Στην πορεία, ωστόσο, κατέληξα στο ότι ήταν μία από τις πιο εμπνευσμένες «επεμβάσεις» μας, όσον αφορούσε στην προσέγγιση μου στο ρόλο της Λίζμπεθ.

Όσο πιο πολύ βυθιζόμουν στον εσωτερικό κόσμο της Λίζμπεθ, τόσο περισσότερο άρχισα να κατανοώ τους λόγους που ο Στιγκ Λάρσον συνήθιζε να αναφέρει την Πίπη τη Φακιδομύτη ως πηγή έμπνευσης για την ηρωίδα του. Και οι δυο τους, άλλωστε, διαθέτουν τον προσωπικό τους κώδικα ηθικής και έχουν την τάση να τα βάζουν με τους κακούς.

Οι σκηνές της Λίζμπεθ με τον Μπιούρμαν είναι οι πλέον αποκαλυπτικές για το ποιόν της. Η βάναυση συμπεριφορά του απέναντί της, είναι εκείνη που την ωθεί να τον εκδικηθεί, αλλά κι εκείνη που την εμπνέει να βοηθήσει τον Μπλόμκβιστ να εξιχνιάσει μια υπόθεση εξαφάνισης, όπου το θύμα είναι γυναίκα.



Ο Γιόρικ είναι ένας από τους πιο γλυκούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει στη ζωή μου, γεγονός που καθιστούσε επιτακτική την ανάγκη να αποφύγω οποιαδήποτε επαφή μαζί του εκτός των γυρισμάτων. Ήταν ο μοναδικός τρόπος να είμαι κατάλληλα προετοιμασμένη για τη σκηνή του βιασμού, που ήταν εξ ορισμού η δυσκολότερη όλων.  

Η Λίζμπεθ έχει συνηθίσει να κρατά μακριά της τους άλλους και να καταπιέζει τα συναισθήματά της, ως τη στιγμή που γνωρίζεται με τον Μίκαελ. Για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό νιώθει πως επιτέλους συνάντησε έναν άνθρωπο άξιο της εμπιστοσύνης της.   

Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη για τα όσα κατάφερα στην ταινία και υπερήφανη που τα έβγαλα πέρα με έναν ρόλο που είναι από εκείνους που σου τυχαίνουν μια φορά στη ζωή σου. Πλέον νιώθω πολύ πιο δυνατή ως ηθοποιός και ικανή για τα πάντα. Φυσικά, χρωστάω πολλά και στον Ντέιβιντ, που με εξώθησε στα όριά μου, βοηθώντας με στην ουσία να ανακαλύψω τον ίδιο μου τον εαυτό.

Στιγκ Λάρσον (1954-2004) – Βιογραφικό σημείωμα 

Ο Στιγκ Λάρσον, ο οποίος πέθανε από καρδιακή προσβολή στις 9 Νοεμβρίου του 2004, έχοντας συμπληρώσει το 50ό έτος της ηλικίας του, υπήρξε ο συγγραφέας ενός από τα μεγαλύτερα εκδοτικά φαινόμενα των τελευταίων ετών: της περίφημης τριλογίας «Millennium». Ο πρόωρα χαμένος μυθιστοριογράφος, ωστόσο, ήταν ήδη διάσημος στην πατρίδα του τη Σουηδία ως ένας εξαιρετικά μάχιμος ρεπόρτερ-ερευνητής, αφοσιωμένος στην καταπολέμηση του ρατσισμού και του νεοναζιστικού κινήματος που εδώ και χρόνια εξαπλώνεται αργά, αλλά σταθερά στην Ευρώπη. Η βία κατά των γυναικών ήταν ένα ακόμη φλέγον ζήτημα που τον απασχολούσε, από τα 15 του ακόμη, εποχή όπου άθελά του υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας του ομαδικού βιασμού μιας κοπέλας από τα μέλη μιας συμμορίας. 
Έχοντας στην κατοχή του μια γραφομηχανή, την οποία του έκαναν δώρο οι γονείς του όταν έκλεισε τα 14, ο Λάρσον άρχισε να γράφει διάφορες ιστορίες μυθοπλασίας, προτού συνειδητοποιήσει πως εκείνο που τον ενδιέφερε ουσιαστικά ήταν να ασχοληθεί επαγγελματικά με τη δημοσιογραφία. Με το που απολύθηκε από το στρατό, ταξίδεψε στην Αφρική όπου και ανέπτυξε μια έντονη ακτιβιστική δράση, ενώ στα τέλη της δεκαετίας του ’70 άρχισε να συνεργάζεται με το μεγαλύτερο ειδησεογραφικό πρακτορείο της Σουηδίας. Μέσα στις ερχόμενες δεκαετίες αναδείχθηκε σε ηγετική μορφή του αντιρατσιστικού και αντιφασιστικού κινήματος στην Ευρώπη, φτάνοντας στο σημείο να παραδώσει διάλεξη στη Scotland Yard, πάνω στην εκτεταμένη χρήση του διαδικτύου από τις διάφορες νεοναζιστικές οργανώσεις. Όπως ήταν φυσικό, ο Λάρσον άρχισε να δέχεται διάφορες απειλές για τη ζωή του.     
Στα τέλη της δεκαετίας του ’90, στον ελεύθερο χρόνο του, ο Λάρσον άρχισε να γράφει ένα μυθιστόρημα με στοιχεία θρίλερ, στο οποίο έδωσε τον τίτλο «Άνδρες που Μισούν τις Γυναίκες». Κεντρικοί του ήρωες ένας μαχητικός δημοσιογράφος με έφεση στο οικονομικό έγκλημα και μια δυσλειτουργική χάκερ με προσωπικό κώδικα ηθικής – δύο χαρακτήρες που θύμιζαν σε πολλά τον δημιουργό τους. Όταν, πλέον, είχε ολοκληρώσει και άλλα δύο μυθιστορήματα, τα οποία μαζί με το προαναφερθέν συνιστούσαν μια τριλογία με κοινή θεματολογία και γενικό τίτλο «Millennium», τα έδωσε για έκδοση. Λίγο πριν κυκλοφορήσουν στην αγορά, ωστόσο, ο Λάρσον υπέστη μοιραία καρδιακή προσβολή και δεν πρόλαβε να δει ποτέ την τεράστια επιτυχία που έμελλε να γνωρίσουν. Ιδιαίτερα δε το πρώτο βιβλίο της τριλογίας, με τίτλο «Το Κορίτσι με το Τατουάζ», το οποίο και ανέδειξε την Λίζμπεθ Σαλάντερ ως μια από τις εμβληματικότερες λογοτεχνικές ηρωίδες του 20ου αιώνα.



Trivia/Fun facts
  • Το τραγούδι των τίτλων αρχής της ταινίας αποτελεί διασκευή του «Immigrant Song» των Led Zeppelin από τους Τρεντ Ρέζνορ και Άτικους Ρος, με φωνητικά από την Karen O των νεοϋορκέζων indie rockers Yeah Yeah Yeahs. Το πλήρες score που οι Ρέζνορ και Ρος υπέγραψαν για την ταινία, εξάλλου, περιέχει 3 ολόκληρες ώρες φρέσκιας μουσικής και μπορεί να αποκτηθεί σε ειδικές εκδόσεις των τριών CD ή των έξι βινυλίων.
  • Η best seller τριλογία «Millennium» του Στιγκ Λάρσον έχει πουλήσει μέχρι στιγμής 65 εκατομμύρια αντίτυπα σε 46 χώρες.
  • Αν και η πλειοψηφία των γυρισμάτων σε εξωτερικούς χώρους πραγματοποιήθηκε στη Σουηδία, αρκετά από τα γυρίσματα εσωτερικών χώρων πραγματοποιήθηκαν στις ΗΠΑ, όπου και στήθηκαν τα σκηνικά των διαμερισμάτων του Μπλόμκβιστ και της Σαλάντερ.   
  • Για τις ανάγκες του μακιγιάζ της Ρούνι Μάρα κατά τη «μεταμόρφωσή» της σε Λίζμπεθ Σαλάντερ, η παραγωγός Σεάν Σαφίν εξασφάλισε και τις υπηρεσίες της Βρετανίδας makeup artist Πατ ΜακΓκραθ, η οποία, σύμφωνα με τη Vogue, θεωρείται η μακιγιέζ με τη μεγαλύτερη επιρροή στο χώρο της μόδας.
  • Η έμπνευση του να κάνει piercing και στο στήθος για τις ανάγκες του ρόλου της, ανήκει αποκλειστικά στη Ρούνι Μάρα.
  • Ο Ζαΐλιαν, στην προσπάθειά του να συνθέσει σεναριακά το προφίλ της Λίζμπεθ Σαλάντερ, δανείστηκε αρκετά στοιχεία από την περιγραφή που της είχε δώσει η Μιτσίκο Κακουτάνι, η φημισμένη βιβλιοκριτικός των New York Times, στην κριτική της για το πρώτο βιβλίο του Λάρσον.
  • Ο Ολλανδός ηθοποιός Γιόρικ Βαν Βαγκενίνγκεν, ο οποίος στην ταινία υποδύεται τον Μπιούρμαν, έχει εμφανιστεί στο παρελθόν στα «Χρονικά του Σκότους» του Ντέιβ Τουόι, στο πλευρό των Αντζελίνα Τζολί και Κλάιβ Όουεν στο «Πέρα Από τα Σύνορα» και στον «Άγνωστο Κόσμο» του Τέρενς Μάλικ.
  • Όταν ανακοινώθηκε πως το αγγλόφωνο remake του «Κοριτσιού με το Τατουάζ» βρίσκεται στα σκαριά, ανάμεσα στις υποψήφιες για το ρόλο της Λίζμπεθ Σαλάντερ φημολογείτο πως ήταν οι Κάρεϊ Μάλιγκαν, Έλεν Πέιτζ, Κρίστεν Στιούαρτ, Μία Βασικόβσκα, Κίρα Νάιτλι, Αν Χάθαγουεϊ, Ολίβια Θέρλμπι, Έμιλι Μπράουνινγκ, Εύα Γκριν, Λεά Σεϊντού, Έμα Γουάτσον, Έβαν Ρέιτσελ Γουντ και Κέιτι Τζάρβις. Παράλληλα, για το ρόλο του Μίκαελ Μπλόμκβιστ είχαν ακουστεί και τα ονόματα των Τζόνι Ντεπ, Βίγκο Μόρτενσεν, Μπραντ Πιτ και Τζορτζ Κλούνι.
  • Όταν ξεκίνησε η διαδικασία του casting, ο ρόλος της Λίζμπεθ προσφέρθηκε αρχικά στη Νάταλι Πόρτμαν, η οποία όμως τον απέρριψε λόγω υπερκόπωσης. Αργότερα, η Σκάρλετ Γιόχανσον βρέθηκε πολύ κοντά στο να τον κερδίσει, αλλά τελικά ο Φίντσερ την απέρριψε, θεωρώντας πως παραήταν… σέξι για το ρόλο! Ανάμεσα στις βασικές υποψήφιες ήταν τότε και η Τζένιφερ Λόρενς («X-Men: Η Πρώτη Γενιά», «Στην Καρδιά του Χειμώνα»), η οποία όμως «κόπηκε» λόγω ύψους.
  • Ο Ντάνιελ Κρεγκ λίγο έλειψε να μην αναλάβει το ρόλο του Μπλόμκβιστ, ένεκα ενδεχόμενων υποχρεώσεών του στην επόμενη ταινία του franchise του James Bond, με τίτλο «Skyfall».  
  • Για πολύ κόσμο, με πρώτο και καλύτερο τον κορυφαίο σινεκριτικό Ρότζερ Έμπερτ, η καταλληλότερη για να ενσαρκώσει τη Λίζμπεθ στο φιλμ του Φίντσερ, ήταν η Νούμι Ραπάς, η ηθοποιός, δηλαδή, που την υποδύθηκε στη σουηδική κινηματογραφική τριλογία. Η ίδια, ωστόσο, παρότι κολακευμένη, δήλωσε πως δε θα μπορούσε με τίποτα να επαναλάβει για πολλοστή φορά τον συγκεκριμένο ρόλο στις ίδιες ακριβώς ιστορίες.    
  • Αρχικός υποψήφιος για το ρόλο του Χένρικ Βάνγκερ ήταν ο πολύπειρος Σουηδός ηθοποιός Μαξ Φον Σίντοφ, ο οποίος όμως δήλωσε κώλυμα για προσωπικούς λόγους.
  • Δύο από τα πρωτότυπα taglines της ταινίας, «Evil shall with evil be expelled» και «What is hidden in snow, comes forth in the thaw», αποτελούν σουηδικές παροιμίες την ύπαρξη των οποίων ο Φίντσερ πληροφορήθηκε από τον Σουηδό ηθοποιό Στέλαν Σκάρσγκαρντ, έναν εκ των πρωταγωνιστών της ταινίας. 
  • Το Σεπτέμβριο του 2011 κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο ένα trailer για την ταινία «The Muppets», το οποίο σατίριζε εμπνευσμένα το… ιλιγγιώδες μοντάζ του trailer του «Κοριτσιού με το Τατουάζ»!

 


ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Εάν δεν προϋπήρχε το Σουηδικό πρότυπο, το καλλιτεχνικό εγχείρημα του Φίντσερ θα έπαιρνε μεγαλύτερη αξία. Όμως έρχεται δεύτερος, πιο "λαϊκός", αγγλόφωνος και χωρίς άποψη, πλην της αισθητικής διαχείρισης. Όταν η ελευθερία στην διασκευή απουσιάζει για δεύτερη φορά, νοσταλγείς την πρωτότυπη, έστω και λιγότερο φανταχτερή αλλά πιο ουσιαστική. Αρκετά πιο επικό, προκλητικό και βίαιο αλλά πάντα στα προκαθορισμένα πλαίσια της γραμμικής αφήγησης, αυτό το "Κορίτσι με το Τατουάζ" θα χαραχτεί στην μνήμη μας για την εκπληκτική μεταμόρφωση και υποκριτική ερμηνεία της Ρούνεϊ Μάρα (στο ρόλο της Λίσμπεθ Σαλάντερ που κλέβει την παράσταση) και της μουσικής επένδυσης (των Άτικους Ρος και Τρεντ Ρέζνορ). Ο Ντάνιελ Κρεγκ δεν πείθει τόσο πολύ στο ρόλο του δημοσιογράφου - ερευνητή, Μπλόμκβιστ αλλά στις σκηνές δράσης αποδίδει εξίσου καλά όσο στις ταινίες Μποντ που τον καθιέρωσαν. Η ταινία παρά το γεγονός ότι είναι "σκοτεινή" είναι περισσότερο διασκεδαστική από το αναμενόμενο με μετρημένες πινελιές μαύρου χιούμορ. Προσιτή παρά το αρχικό σοκ μιας ακραίας περιθωριακής αισθητικής. Αρνητικός δεν είναι πάντα ο χαρακτήρας με το πανκ look και τα προσόντα χάκερ, όπως αποδεικνύεται από τις πράξεις της Λίσμπεθ, στο παρόν και το μακρινό παρελθόν. Αντίθετα ευϋπόληπτοι, επιφανείς, κρατικοί λειτουργοί, είναι πιο βρώμικοι απ΄ότι δείχνει το λουστραρισμένο παρουσιαστικό τους. Το να κάνεις συμπαθείς και αντιπαθείς τέτοιους χαρακτήρες θέλει τέχνη και έμπνευση και ο συγγραφέας διέθετε αρκετή στις καλές του μέρες.

Η ψυχαγωγία σε υπερθετικό βαθμό, βγαίνει κερδισμένη από μια ίντριγκα με πολλούς και διαφορετικούς χαρακτήρες ενώ πετυχαίνει τον βασικό στόχο της αξιοπρεπούς απεικόνισης ενός από τα πιο δημοφιλή βιβλία της προηγούμενης δεκαετίας, παγκοσμίως. Ενός αμφιλεγόμενου βιβλίου που εμπλέκει πρόσωπα, κράτη, πολιτική, οικονομία, ιδεολογία, αρχές. Μία σπουδή στην κατάχρηση, φθορά και διαφθορά της εξουσίας και στην ψυχαναλυτική εστίαση της συμπεριφοράς. Η ένταση είναι δεδομένη, ο ρυθμός δαιμονικός και το αισθητικό αποτέλεσμα γοητευτικό. Όμως, απουσιάζει το σασπένς και η απρόβλεπτη κορύφωση, καθώς μας αποκαλύπτεται ο "κρυφός" άσος σχετικά νωρίς (σχετικά με την χαμένη κόρη του Χένρικ Βάνγκερ, Χάριετ), μετριάζοντας το ενδιαφέρον για την συνέχεια που καταρρέει κάτω από το βάρος της αδύναμης ευρηματικής ανατροπής και χαρακτηρίζεται από απίθανες υπερβολές. Η μεγάλη διάρκεια είναι εξίσου σημαντικό μειονέκτημα που δίνει το στίγμα ενός πολυεπίπεδου και περιττού στιγμές - στιγμές, περιγραφικού περιβάλλοντος, αλλά απαραίτητου για να μην ξεφύγει από το πνεύμα του βιβλίου. Η διάρκεια πέφτει θύμα της κινηματογραφικής προσαρμογής που τηρείται πιστά, με ευλάβεια και σύνεση, δένοντας τα χέρια του δημιουργού (κυμαίνεται στα ίδια με το original, ελαφρώς μεγαλύτερη). Οι ελάχιστες ευκαιρίες του Φίντσερ να "απελευθερωθεί" από τα δεσμά του Στιγκ Λάρσον, δεν εξαντλούνται ποτέ, επαναφέροντας κατ΄επανάληψη το ύφος του θριλερικού ZODIAC. Όποιος περιμένει μια άλλη οπτική από μια διαφορετική κι ελεύθερη διασκευή θα απογοητευτεί, καθώς ο Στίβεν Ζάιλιαν, δεν στρατολογήθηκε από την Sony Columbia για να ... ρισκάρει την ευφυία του, αλλά για να εφαρμόσει το δικό της μάρκετινγκ, με κόστος κατασκευής γύρω στα $90 εκατομμύρια.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


“One of the best films of the year”

Betsy Sharkey, LOS ANGELES TIMES


“The Girl With the Dragon Tattoo is a marvelous character more complex than the average superhero — and more intriguing.”

“Lisbeth is a marvelous pop-culture character, stranger and more complex than the average superhero and more intriguing than the usual boy wizards and vampire brides.”

A. O. Scott, THE NEW YORK TIMES


“I’m a big fan of the kind of terror David Fincher is famous for and this is no exception. A master class in sinister style; tense and deeply uncomfortable. Fincher also knows how to bring out the fearlessness in actors. It’s a superbly acted film. Rooney Mara is a damaged ferret, her eyes darting, her tongue rubbing her stapled lips as she helps the mentally distraught reporter try to make sense of a deepening mystery. Merry Christmas to you, too.”

Rex Reed, THE NEW YORK OBSERVER


“Rooney Mara gives the breakout performance of the year.”

“Rooney Mara is absolutely mesmerizing in a star-making performance.”

Mara Reinstein, US WEEKLY


“It's unmistakably a Fincher film; the superlatively sharp visuals, the immaculate design, the innate knack for melding sound and music, the chill and menace evoked from both modern cities and open spaces, the beautiful people marked by deep scars and flaws -- all feel part of his habitual landscape. Rooney Mara gives a bewitching performance as Lisbeth Salander. There was never any question that Fincher was the perfect director for this job. It's Mara's movie for the taking, and she snatches it up in dramatic fashion. Unforgettable.”

Todd McCarthy, THE HOLLYWOOD REPORTER


“The Girl with The Dragon Tattoo keeps you off balance even when you know what’s ahead.  The movie delivers.”

David Edelstein, NEW YORK MAGAZINE


“One of the Best Films of 2011”

ENTERTAINMENT WEEKLY


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW








top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
21/12/2011 (ΗΠΑ, Μεγ. Βρεττανία)
12/1/2012 (Ελλάδα, Γερμανία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

FINCHER07_0132_2.jpg DF-33750.jpg DF-20619.jpg DF-21400.jpg DF-20218.jpg DF-20062.jpg DF-19689_df_v1.jpg DF-19666.jpg DF-19608-Edit.jpg DF-19583.jpg DF-19389.jpg DF-17915.jpg DF-142-AL-3693_r.jpg DF-14632_r-2.jpg DF-14723.jpg DF-07955.jpg DF-14493_df_v1.jpg 20101006-_MG_5094-Edit-Edit.jpg DF-07730_df_v1.jpg DF-07831.jpg DF-07212.jpg DF-07571_df_v1.jpg DF-06810.jpg The Girl With The Dragon Tattoo poster 3.jpg The Girl With The Dragon Tattoo poster 2.jpg DF-20666_r.jpg DF-20114.jpg The Girl With The Dragon Tattoo poster 1.jpg The Girl With The Dragon Tattoo 0007.jpg The Girl With The Dragon Tattoo 0005.jpg The Girl With The Dragon Tattoo 0006.jpg The Girl With The Dragon Tattoo 0004.jpg The Girl With The Dragon Tattoo 0002.jpg The Girl With The Dragon Tattoo 0001.jpg The Girl With The Dragon Tattoo 0003.jpg The Girl With The Dragon Tattoo wallpaper.jpg The Girl With The Dragon Tattoo poster.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Daniel Craig ... Mikael Blomkvist
    Stellan Skarsgård ... Martin Vanger
    Rooney Mara ... Lisbeth Salander
    Robin Wright ... Erika Berger
    Christopher Plummer ... Henrik Vanger
    Embeth Davidtz ... Annika Blomkvist
    Joel Kinnaman ... Christer Malm
    Joely Richardson ... Anita Vanger
    Goran Visnjic ... Dragan Armansky
    Julian Sands ... Young Henrik Vanger
    Steven Berkoff
    Geraldine James ... Cecilia Vanger
    Yorick van Wageningen ... Nils Bjurman
    Sahlima ... Flight Attendant
    Matthew Wolf ... Tech Clerk
    Donald Sumpter ... Detective Morell
    Arly Jover ... Liv
    David Dencik ... Young Morell
    Moa Garpendal ... Young Harriet Vanger
    Bengt C.W. Carlsson ... Holger Palmgren
    Henry Hereford
    Mathilda von Essen ... Young Anita Vanger
    Cate Montgomery ... Lea Persson

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
David Fincher

Σενάριο
Stieg Larsson (μυθιστόρημα)
Steven Zaillian

Παραγωγή
Ceán Chaffin
Scott Rudin
Søren Stærmose
Ole Søndberg


Μουσική
Trent Reznor
Atticus Ross


Φωτογραφία
Jeff Cronenweth

Μοντάζ
Kirk Baxter
Angus Wall

Casting
Laray Mayfield

Σχεδιασμός Παραγωγής
Donald Graham Burt

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Frida Arvidsson
Linda Jansson
Pernilla Olsson
Tom Reta
Kajsa Severin
Mikael Varhelyi (supervising art director)

Σκηνικά
K.C. Fox

Κοστούμια
Trish Summerville

Βοηθός Σκηνοθέτη
Bob Wagner

Εταιρείες Παραγωγής
Film Rites
Metro-Goldwyn-Mayer (MGM)
Scott Rudin Productions
Yellow Bird Films

Διανομή
Feelgood Entertainment (Ελλάδα)
Columbia Pictures
Sony Pictures Releasing

Χρονολογία παραγωγής
2011

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, ΣΟΥΗΔΙΑ, ΜΕΓ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΘΡΙΛΕΡ, ΔΡΑΜΑ

Διάρκεια
158'

Ήχος
Dolby Digital | DTS (as Datasat Digital Sound) | SDDS

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Ουψάλα - Σουηδία

AKA
Mænd der hader kvinder

Καταλληλότητα

Κόστος
$100 εκατομμύρια


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.23
Αριθμός Ψήφων: 13


Αξιολόγηση :

Αριστούργημα
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Θρίλερ
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΔραματική


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails