Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
. Παίζοντας Με Τη Φωτιά
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: mikeedee's Profile mikeedee
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9730

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 125
Μέλη: 0
Σύνολο: 125

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ ΡΟΖΜΑΡΙ (ROSEMARY'S BABY) του Ρομάν Πολάνσκι (1968)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 02 Ιούν. 2011 @ 21:06:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Θρίλερ

ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ ΡΟΖΜΑΡΙ (ROSEMARY'S BABY) του Ρομάν Πολάνσκι (1968)
ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ ΡΟΖΜΑΡΙ
ROSEMARY'S BABY

του Ρομάν Πολάνσκι
με τους Μία Φάροου, Τζον Κασαβέτης, Ρουθ Γκόρντον

Υπόθεση:
Η νεαρή Ρόζμαρυ έχει παντρευτεί έναν ηθοποιό που πασχίζει να κάνει καριέρα. Μετακομίζουν μαζί στο νέο τους σπίτι, ένα επιβλητικό παλαιό κτήριο στη Νέα Υόρκη. Παρόλο που προειδοποιούν το ζευγάρι ότι το σπίτι έχει μια σκοτεινή ιστορία μαγείας και φόνων, εκείνοι αποφασίζουν να αγνοήσουν τις δοξασίες και να μείνουν εκεί. Η Ρόζμαρυ θέλει να κάνει παιδί αλλά ο άντρας της, Γκάι, θέλει να περιμένει μέχρι να καταφέρει να προχωρήσει στη δουλειά του. Στο μεταξύ, γνωρίζονται με τους γείτονες, ένα ηλικιωμένο ζευγάρι, την Μίνι και τον Ρόμαν. Η Ρόζμαρυ βρίσκει τους γείτονες πολύ πιεστικά φιλικούς αλλά ο Γκάι αρχίζει να τους επισκέπτεται όλο και πιο συχνά. Σύντομα ο Γκάι έχει την ευκαιρία να παίξει στο θέατρο, όταν ένας συνάδελφός του τυφλώνεται ξαφνικά, και αμέσως μετά συμφωνεί με την Ρόζμαρυ να κάνουν παιδί. Η καριέρα του Γκάι δείχνει να έχει εκτοξευτεί μυστηριωδώς, καθώς οι σημαντικοί ρόλοι αρχίζουν να διαδέχονται ο ένας τον άλλον. Η Ρόζμαρυ, αρχίζει να υποψιάζεται ότι κάτι περίεργο συμβαίνει. Αφού μένει έγκυος, σε μια βραδιά που συνοδευόταν από περίεργες παραισθήσεις, αρχίζει να ερευνά για τους ύποπτους γείτονες. Σύντομα ανακαλύπτει ότι ασχολούνται με τη μαύρη μαγεία και τη λατρεία του Σατανά, και πιστεύει ότι το παιδί που κουβαλάει μέσα της προορίζεται για θυσία στον διάβολο. Η αλήθεια όμως θα είναι ακόμα πιο σκληρή...



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΣΚΑΡ Καλύτερου Β’ Γυναικείου Ρόλου (Ρουθ Γκόρντον)
ΥΠΟΨΗΦΙΟ για ΟΣΚΑΡ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΡΟΜΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ

Το κλασικό αριστούργημα του ΡΟΜΑΝ ΠΟΛΑΝΣΚΙ από το ομώνυμο BEST SELLER του IRA LEVIN

Το Κακό ριζώνει μέσα σου….

Η ΤΑΙΝΙΑ

Μια από τις κλασικότερες ταινίες τρόμου που έγιναν ποτέ! Το νανούρισμα της Ρόζμαρυ φέρνει ανατριχίλες, οι παράξενοι γείτονες αποτυπώνονται για πάντα στο μυαλό μας, το ένστικτό μας θέλει να προστατεύσει μια εύθραυστη έγκυο γυναίκα που οδηγείται στην παράνοια ενώ πίσω από όλα αυτά υποβόσκει ένα ζοφερό κλίμα, που υποψιαζόμαστε ότι έχει να κάνει με τους χειρότερους εφιάλτες μας…
Ο Ρομάν Πολάνσκι σκηνοθετεί την πρώτη του αμερικάνικη ταινία με μεγάλη επιτυχία! Η ταινία βασίζεται σε μπεστ σέλερ μυθιστόρημα του Ίρα Λεβίν, και μάλιστα πολύ πιστή μεταφορά του στην οθόνη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο Πολάνσκι, προσαρμόζοντας για πρώτη φορά βιβλίο σε σενάριο, δεν ήξερε ότι είχε την ελευθερία και την ποιητική αδεία να κάνει μεγάλες προσαρμογές, και έτσι σχεδόν μετέφερε τους διαλόγους του βιβλίου στην ταινία!
Στην παραγωγή της ταινίας συμμετέχει ο θρυλικός παραγωγός και σκηνοθέτης William Castle, που ήταν υπεύθυνος για πολλά διάσημα b-movies τρόμου, όπως «ο πύργος των φαντασμάτων» και τα «13 φαντάσματα».
Και πώς έφτασε η σκηνοθεσία της ταινίας στα χέρια του Πολάνσκι; Το στέλεχος της Πάραμαουντ, Ρόμπερτ Έβανς, ξέροντας ότι ο Πολάνκσι λατρεύει το σκι, του έστειλε ένα σενάριο μιας ταινίας για σκι και μαζί ένα δοκίμιο του Μωρού της Ρόζμαρυ. Ο Πολάνσκι, διάβασε και τα δύο και του είπε ότι το δεύτερο θα είχε πολύ περισσότερο ενδιαφέρον να γυριστεί. Και προσφέρθηκε να γράψει ο ίδιος το σενάριο και να το σκηνοθετήσει.
Η ταινία «Το μωρό της Ρόζμαρυ» εντάσσεται έτσι σε μια χαλαρά συνδεδεμένη κινηματογραφική τριλογία του Πολάνσκι σχετικά με τον τρόμο του διαμερίσματος: Η πρώτη είναι η «Αποστροφή» (1965), έπειτα «Το μωρό της Ρόζμαρυ» (1968) και τελευταίος ο «Ένοικος» (1976). Το κλειστοφοβικό κλίμα, ο τρόμος που μπορεί να σε βρει μέσα στο σπίτι σου, ο σκοτεινές γωνίες και το σκοτεινό παρελθόν ενός σπιτιού, όλα είναι στοιχεία που εντάσσονται στην προβληματική του Πολάνκσι και στις 3 αυτές ταινίες.
Εμείς, στο «Μωρό της Ρόζμαρυ», παρακολουθούμε την αφελή και ευγενική Ρόζμαρυ να δοκιμάζει την αντοχή των νεύρων της, καθώς κάθε μέρος του σπιτιού μοιάζει απειλητικό, καθώς ο φόβος παραμονεύει σε κάθε σημείο και είναι ανείπωτος, αόριστος, απροσδιόριστος. Γεγονός που αυξάνει τον τρόμο και το σασπένς καθώς η ηρωίδα δεν ξέρει από τι ακριβώς πρέπει να προφυλαχτεί. Νιώθει συνέχεια ότι κάτι πολύ άσχημο γίνεται δίπλα της, στους γείτονες, μέσα στο ίδιο της το διαμέρισμα αλλά δεν ξέρει τι είναι αυτό που πολεμά και πώς να το πολεμήσει. Η ηρωίδα ανυποψίαστη, πέφτει όλο και πιο πολύ στην παγίδα, ενώ το κοινό, σοφά πολύ πιο ενημερωμένο, παρακολουθεί την πορεία της κοπέλας στην ανακάλυψη μιας διαβολικής αλήθειας…
Το απειλητικό κλίμα της ταινίας είναι πράγματι πολύ έντονο και τρομακτικό, όπως σημειώνει και ο διάσημος κριτικός κινηματογράφου Ρότζερ Έμπερτ, που έγραψε ότι «η ταινία είναι γεμάτη με την αίσθηση ενός ανείπωτου κινδύνου». Και η κριτική του Variety είναι όμως εκθειαστική καθώς αναφέρει ότι «ο Πολάνσκι θριάμβευσε με την πρώτη του αμερικάνικη ταινία» αλλά και ότι «η ερμηνεία της Φάροου είναι εκπληκτική».
Σήμερα, η ταινία θεωρείται κλασική. Έχει μπει σε λίστες με τις καλύτερες ταινίες τρόμου όλων των εποχών και εξακολουθεί να τρομάζει γενιές σινεφίλ…

ROMAN POLANSKI

Ο Ρομάν Πολάνσκι γεννήθηκε στο Παρίσι από Πολωνούς γονείς το 1933. Σε ηλικία 3 ετών η οικογένειά του μετακόμισε στην Κρακοβία. Το 1941 ο πατέρας του εξορίστηκε σε στρατόπεδο εργασίας στην Αυστρία και η μητέρα του στο Άουσβιτς απ' όπου δεν επέστρεψε ποτέ. Ο ίδιος ο Πολάνσκι στη συνέχεια φιλοξενήθηκε από αρκετές Πολωνικές οικογένειες. Ωστόσο, ξαναβρέθηκε με τον πατέρα του, ο οποίος παντρεύτηκε για δεύτερη φορά. Στα 14 του χρόνια, ο Πολάνσκι ξεκίνησε καριέρα ηθοποιού στο θέατρο, σε ραδιοφωνικές παραγωγές και αργότερα σε ταινίες. Παράλληλα, σπούδαζε ζωγραφική και γραφιστική σε σχολή Καλών Τεχνών στην Κρακοβία. Το 1955 ξεκίνησε σπουδές σκηνοθεσίας στην κινηματογραφική σχολή του Lodz. Η πρώτη του ταινία, "The Bicycle", ήταν βασισμένη στην εμπειρία που είχε όταν έπεσε θύμα ληστείας από έναν καταζητούμενο για τρεις φόνους. Ακολούθησε το μονόλεπτο φιλμάκι "A Murder" που προκάλεσε αίσθηση και το "Toothy Smile" που προμήνυαν τα πιο ενοχλητικά θέματα με τα οποία καταπιάστηκε ο σκηνοθέτης στις ταινίες του τη δεκαετία του '60 και του '70.
Επειδή ο Πολάνσκι δεν ολοκλήρωσε τη διατριβή που απαιτούνταν από τη σχολή του, δεν αποφοίτησε ποτέ ουσιαστικά. Παρ' όλα αυτά, προσελήφθη από την εταιρεία παραγωγής Kamera ως βοηθός διευθυντή παραγωγής. Στις αρχές της δεκαετίας του '60 επέστρεψε στην Πολωνία αποφασισμένος να κάνει την πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία. Επρόκειτο για το "Μαχαίρι στο Νερό" του 1962, μια τεράστια κινηματογραφική επιτυχία, υποψήφια για βραβείο Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας. Εντυπωσιασμένος από την ταινία, ο παραγωγός Τζιν Γκουτόφσκι εντόπισε τον Πολάνσκι στο Μόναχο και τον έπεισε να τον ακολουθήσει στην Αγγλία. Το 1965 ο Γκουτόφσκι ήταν στην παραγωγή της πρώτης αγγλόφωνης ταινίας του Πολάνσκι, "Αποστροφή", η οποία τιμήθηκε στο Φεστιβάλ του Βερολίνου και έκανε τον Πολάνσκι διεθνώς γνωστό. Ακολούθησε το φιλμ "Νύχτα Δολοφόνων", το οποίο κέρδισε το 1966 τη Χρυσή Άρκτο στο Βερολίνο. Στη "Νύχτα των Βρυκολάκων" του 1967, ο Πολάνσκι είχε και έναν μικρό ρόλο, ενώ πρωταγωνιστούσε η Σάρον Τέιτ, την οποία και παντρεύτηκε. Ο Ρόμπερτ Έβανς από την εταιρεία Paramount Pictures τον προσέγγισε για να σκηνοθετήσει το "Μωρό της Ρόζμαρι" της Ίρα Λέβιν. Το φιλμ του 1968 είναι μια από τις ωραιότερες και πιο επιτυχημένες δημιουργίες του Πολάνσκι.
Το 1969 μια απίστευτη τραγωδία θα τον σημαδέψει και θα τον αποσπάσει για καιρό από τη δουλειά του. Η σύζυγός του, όντας σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, βρίσκεται άγρια δολοφονημένη στο Μπέβερλι Χιλς από τη συμμορία Manson. Επέστρεψε στην ενεργό δράση το 1971 με την κινηματογραφική μεταφορά του "Μάκβεθ" και την ταινία "Τι;" (1972) σε παραγωγή του Κάρλο Πόντι. Ακολούθησε η μεγάλη επιτυχία "Τσάιναταουν" με πρωταγωνιστή τον Τζακ Νίκολσον. Η ταινία έλαβε 11 υποψηφιότητες για Όσκαρ, μεταξύ των οποίων και αυτή για το βραβείο Σκηνοθεσίας.
Η επόμενη ταινία του, "Ο Ένοικος" ήταν βασισμένη στο μυθιστόρημα "Le Locataire" του Ρόλαντ Τόπορ. Στο φιλμ ο Πολάνσκι εκτός από την σκηνοθεσία, είχε και τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ήταν ο Τρελκόφσκι, ένας Πολωνός με γαλλική ιθαγένεια ο οποίος τρελαίνεται και καταλήγει στην αυτοκτονία. Η ταινία ακόμη και σήμερα είναι αμφιλεγόμενη, θεωρείται ωστόσο από πολλούς ως αριστούργημα.
Επιστρέφοντας στις ΗΠΑ, ο Πολάνσκι ενεπλάκη σε ένα σκάνδαλο, αφού κατηγορήθηκε ότι είχε σχέση με μια ανήλικη κοπέλα. Ομολόγησε την ενοχή του και εγκατέλειψε την Αμερική. Πήγε στο Παρίσι, όπου γύρισε την ταινία "Τες, γλυκιά μου ξαδέλφη…" με πρωταγωνίστρια τη Ναστάζια Κίνσκι. Το φιλμ απέσπασε 6 υποψηφιότητες για Όσκαρ, και πάλι για βραβείο Σκηνοθεσίας, και κέρδισε τρία: βραβείο Φωτογραφίας, Σκηνικών και Κοστουμιών.
Μετά από μακρόχρονη απουσία από τον κινηματογράφο, επέστρεψε το 1986 με τους "Πειρατές" με τον Γουόλτερ Ματάου και το "Φράντικ" (1988) με τον Χάρισον Φορντ και τη μελλοντική σύζυγο του Πολάνσκι, Εμανουέλ Σενιέ. Ακολούθησαν τα "Μαύρα Φεγγάρια του Έρωτα" και "Ο Θάνατος και η Κόρη". Το 1999 ο Πολάνσκι σκηνοθέτησε τον Τζόνι Ντεπ στο θρίλερ "Η Ένατη Πύλη". "Ο Πιανίστας", έδωσε την ευκαιρία στον Πολάνσκι να εξερευνήσει τις Πολωνικές του ρίζες και τα παιδικά του βιώματα. Η ταινία δέχτηκε άριστες κριτικές, κερδίζοντας αρκετά βραβεία, μεταξύ των οποίων και τρία Όσκαρ: Καλύτερου Ηθοποιού για τον Έιντριεν Μπρόντι, Καλύτερου Διασκευασμένου Σεναρίου για τον Ρόναλντ Χάργουντ και Σκηνοθεσίας για τον Ρόμαν Πολάνσκι. Πριν επιστρέψει στο είδος του θρίλερ με τον "Αόρατο Συγγραφέα", ο Πολάνσκι μετέφερε στην μεγάλη οθόνη τον "Όλιβερ Τουίστ".

MIA FARROW

Γεννήθηκε στις 9 Φεβρουαρίου 1945, το τρίτο από επτά τέκνα, στο Λος Άντζελες, όπου ο αυστηρός ρωμαιοκαθολικός πατέρας της, Τζον Φάροου (θεατρικός συγγραφέας και αργότερα σεναριογράφος - σκηνοθέτης του Χόλιγουντ) είχε έρθει για να κάνει καριέρα. Μητέρα της η ιρλανδή ηθοποιός Μορίν Ο' Σάλιβαν ­ η Τζέιν των πιθηκόμορφων Ταρζάν της δεκαετίας του '30 και μεταγενέστερη σταρ του Μπρόντγουεϊ.
Η Μία θα μεγαλώσει με τις προκαταλήψεις της μαμάς Ιρλανδίας και τις αναστολές της Καθολικής Εκκλησίας. Στα 9 της χρόνια η πολιομυελίτιδα έχει ήδη εισβάλει στη ζωή της, συνεισφέροντας στο εύθραυστο look που θα την καθιερώσει σε λίγο ως σωσία της Τουίγκι. Οι διασημότητες που μπαινοβγαίνουν στο πατρικό της την μυούν σιγά σιγά στον κόσμο που αναμένεται να φιλοξενήσει διά βίου.
Στα 13 της αποφασίζει να μονάσει! Λίγους μήνες αργότερα βρίσκεται καθ' οδόν για ένα σχολείο καλογραιών της Βρετανίας. Μόνο που το savoir vivre του μοναστικού βίου δεν ταιριάζει και τόσο με τον ιδιόρρυθμο χαρακτήρα της. Τα χρόνια της εκπαίδευσης θα είναι εξαιρετικά επώδυνα. Αρνούμενη όμως να παραδεχθεί την ήττα της παραμένει στη σχολή για τρία ολόκληρα χρόνια. Το 1959 θα πάρει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία του πατέρα της «Ο άρχων των πέντε ωκεανών» (1959) και θα ανεβεί στο σανίδι για τις ανάγκες του έργου «Η σημασία του να είσαι σοβαρός» από το Madison Playhouse. Το Μπρόντγουεϊ θα ενθουσιαστεί με τη φρεσκάδα της και την βρετανική προφορά της, ενώ η Φοξ θα σπεύσει να την χρίσει Αλισον Μακ Κένζι στην τηλεοπτική σειρά ­ πρωτόλειο σαπουνόπερας ­ «Πέιτον Πλέις» (από το 1964 ως το 1966). Πάντως το επίσημο κινηματογραφικό ντεμπούτο της θα γίνει με τον «Λέοντα της Αφρικής» (1964, Τζον Γκίλερμιν).
Στο στούντιο της Φοξ θα γίνει και η γνωριμία της με τον Φρανκ Σινάτρα -την επόμενη μέρα όμως έχουν ήδη κερδίσει τον τίτλο του πιο αταίριαστου ζευγαριού σε χολιγουντιανό έδαφος. Ο σκανδαλοθηρικός Τύπος φτάνει στα όρια παραληρήματος ­ «μα τι της βρίσκει;» είναι η συνηθέστερη ρητορική ερώτηση για τον πιο περιζήτητο, παρ' ότι 50χρονο ήδη, εργένη των σόου μπίζνες. Η Φάροου είναι μόλις 19 χρόνων ­ μικρότερη και από τη θυγατέρα του Νάνσι ­ όταν θα γίνει σε λίγους μήνες ο γάμος τους. Το 1968 ο Πολάνσκι θα της εξασφαλίσει ίσως τον καλύτερο ρόλο της καριέρας της χάρη στο «Μωρό της Ρόζμαρυ». Η ταινία θα αποτελέσει σταθμό στην ιστορία του αμερικανικού φανταστικού κινηματογράφου, όσο για τις «βόλτες» της Φάροου με την ολοκαίνουργη Βιντάλ Σασούν κουπ της στο γοτθικό κτίριο του Σέντραλ Παρκ θα αναδείξουν την ­ αναμφισβήτητη πλέον ­ υποκριτική δεινότητά της.
Ο γάμος της με τον Φράνκι φθάνει ήδη στο αναμενόμενο τέλος του. Η παλαιά φρουρά του Χόλιγουντ δεν είναι και η ιδανικότερη παρέα για την 20χρονη ενζενί. Οταν ο Σινάτρα θα ανακοινώσει επισήμως το διαζύγιό τους, η Μία βρίσκεται στις όχθες του Γάγγη παρέα με τους Μπιτλς και τον γκουρού Μαχαρίσι Μαές. Ο σύνδεσμός της με τα «Σκαθάρια» θα είναι η αδελφή της, η οποία και θα τους εμπνεύσει το «Dear Prudence». Το 1969 η αιθέρια φιγούρα της ­ των μόλις 45 κιλών ­ παρελαύνει σε πολλές ταινίες: «Τζον και Μαίρη» του Πίτερ Γέιτς (δίπλα στον Ντάστιν Χόφμαν), «Τυφλός τρόμος» (1971, Ρίτσαρντ Φλέισερ), «Ο ντετέκτιβ, η γυναίκα μου κι εγώ» (Κάρολ Ριντ). Στο μεταξύ βρίσκεται ήδη με τον δεύτερο κατά σειρά σύζυγό της ­ ένας ακόμη γάμος - βόμβα ­, με τον μαέστρο Αντρέ Πρεβέν. Με τον Πρεβέν θα αποκτήσει τα τρία πρώτα της παιδιά, τον Μάθιου, τον Φλέτσερ και τον Σάσα. Είναι μόλις 29 χρόνων όταν θα πάρει τον ρόλο της Ντέιζι στον «Μεγάλο Γκάτσμπι» (1973) του Τζακ Κλέιτον.
Τα επόμενα χρόνια θα είναι και αυτά ασφυκτικά γεμάτα: υιοθετεί τρία Κινεζάκια, συνάπτει μια βραχύχρονη σχέση με τον Σβεν Νίκβιστ και παίρνει διαζύγιο με τον Πρεβέν. Η αμέσως επόμενη σχέση της με τον Γούντι Αλεν και τα πλείστα επεισόδια που θα την συνοδεύσουν θα κάνουν τον γύρο του πλανήτη. Ευτυχώς που η εν λόγω σχέση δεν θα της αφήσει μόνο επισκέψεις στο κακουργιοδικείο του Μανχάταν αλλά και 13 ταινίες του Αλεν: «Σεξοκωμωδία θερινής νυκτός», «Το πορφυρό ρόδο του Καΐρου», «Η Χάνα και οι αδελφές της», «Μέρες ραδιοφώνου» κ.ά. Η Μία Φάροου σήμερα ζει και εργάζεται ακόμη στον κινηματογράφο, σε λιγότερες πια παραγωγές, μια από αυτές είναι και η παιδική ταινία «ο Άρθουρ και οι Μίνιμοϊς».

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Δεν θα την κατατάξω απλά ως μία από τις μεγαλύτερες ταινίες τρόμου που έγιναν ποτέ αλλά θα πω ότι είναι από τις πιο κλασικές ταινίες όλων των εποχών καθώς παίρνει προεκτάσεις κοινωνικές και μετά από 40 περίπου χρόνια παραμένει αναλλοίωτη, φρέσκια και επίκαιρη.
Ο Ρομάν Πολάνσκι δημιούργησε ένα αξεπέραστο αριστούργημα με όπλα του την υποχθόνια ατμόσφαιρα, την κυνικότητα και αυτή την μόνιμη τάση προς την σάτιρα που διατήρησε σχεδόν σε όλο το φιλμικό του ταξίδι.


Το μωρό της Ρόζμαρυ είναι όλες μας οι κρυφές επιθυμίες για δύναμη και δόξα. Οι γκρίζες πτυχές που υπάρχουν σε κάθε άνθρωπο. Η ροπή  για το σκοτεινό και το περίεργο.
Το κλειστοφοβικό και μυστήριο περιβάλλον της ταινίας βοηθάει για κάθε είδους ανάλυση. Οι αιχμές για την δήθεν συντηρητική κοινωνία της Αμερικής και η κυνικότητα με την οποία χειρίζεται το όλο θέμα ο Πολάνσκι είναι τρομαχτικά εύστοχη. Η καθωσπρέπει αφρόκρεμα της εποχής βρίσκεται μπλεγμένη στον σατανισμό και πέρα από την πλούσια εμφάνιση τους και την χλιδή στην οποία ζούνε, τα ιδανικά τους είναι όλα σάπια και μάταια. Η σκηνή της τελετής με το πλήθος των μπουρζουάδων να στέκονται γυμνοί είναι το απόλυτο ξεμπρόστιασμα.


Η Μία Φάροου στον ρόλο της αθώας και αφελούς συζύγου και ο Τζον Κασαβέτης σε αυτόν του ανθρώπου που θυσιάζει τα πάντα για να πετύχει τον στόχο του είναι καταπληκτικοί. Η σκηνοθεσία του Πολάνσκι θέλει πολύ προσοχή καθώς όσο πιο παρατηρητικός είσαι τόσα πιο πολλά θα δεις σε κάθε πλάνο. Τίποτα δεν είναι στην τύχη. Η χρήση ευρυγώνιων φακών δίνει ένα γκροτέσκο και τρομαχτικό αποτέλεσμα ειδικά στο ηλικιωμένο ζεύγος Κάστεβετ για ευνόητους λόγους.


Το κακό στο τέλος επικρατεί και εξαπλώνεται.. Ήταν από τις πρώτες φορές που γίνεται κάτι τέτοιο σε ταινία τρόμου. Ο Πολάνσκι επίσης πλήρωσε ακριβά το τίμημα με την ενασχόληση του στον αποκρυφισμό και την δολοφονία της τότε γυναίκας του από την σέκτα του Τσαρλς Μάνσον. Το μωρό της Ρόζμαρυ είναι μια ταινία Μνημείο. Επηρέασε και θα επηρεάζει για πολλά χρόνια ακόμη. Το τραγούδι της ταινίας θα ηχεί απόκοσμα στα αυτιά μας και θα μας στοιχειώνει για πάντα.

Άρης Λεχουρίτης
του Άρη  Λεχουρίτηaris.lechou@myfilm.gr


«Η ερμηνεία της Φάροου είναι εκπληκτική»
Variety


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
12/6/1968 (ΗΠΑ)
17/10/1968 (Γαλλία, Δυτ. Γερμανία)
23/6/2011 (Ελλάδα, επανέκδοση)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

rosemary poster 1.jpg
rosemary poster 1A.jpg
rosemary poster ru.jpg
rosemary poster.jpg
Rosemarys Baby 001.jpg
Rosemarys Baby 002.jpg
Rosemarys Baby 003.jpg
Rosemarys Baby3.jpg
rosemary_s baby 05.jpg
 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Mia Farrow ... Rosemary Woodhouse
    John Cassavetes ... Guy Woodhouse
    Ruth Gordon ... Minnie Castevet
    Sidney Blackmer ... Roman Castevet
    Maurice Evans ... Edward 'Hutch' Hutchins
    Ralph Bellamy ... Dr. Abraham Sapirstein
    Victoria Vetri ... Terry Gionoffrio
    Patsy Kelly ... Laura-Louise McBirney
    Elisha Cook Jr. ... Mr. Nicklas
    Emmaline Henry ... Elise Dunstan
    Charles Grodin ... Dr. C.C. Hill
    Hanna Landy ... Grace Cardiff
    Phil Leeds ... Dr. Shand
    D'Urville Martin ... Diego
    Hope Summers ... Mrs. Gilmore
    Marianne Gordon ... Rosemary's Girl Friend
    Wende Wagner ... Rosemary's Girl Friend

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Roman Polanski

Σενάριο
Ira Levin (μυθιστόρημα)
Roman Polanski

Παραγωγή
William Castle

Μουσική
Krzysztof Komeda

Φωτογραφία
William A. Fraker

Μοντάζ
Sam O'Steen
Bob Wyman


Σχεδιασμός Παραγωγής
Richard Sylbert

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Joel Schiller

Σκηνικά
Robert Nelson

Κοστούμια
Anthea Sylbert

Βοηθός Σκηνοθέτη
Daniel McCauley

Εταιρείες Παραγωγής
William Castle Productions

Διανομή
New Star (Ελλάδα)
Paramount Pictures
Les Films Paramount
Pioneer
Paramount Home Video
Paramount Home Entertainment
CIC
CIC-Taft Home Video
RCA/Columbia Pictures Home Video
Renacimiento

Χρονολογία παραγωγής
1968

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ (Technicolor) 1.85 : 1

Είδος ταινίας
ΘΡΙΛΕΡ, ΔΡΑΜΑ, ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ

Διάρκεια
136'

Ήχος
Mono

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Λος Άντζελες, Νέα Υόρκη - ΗΠΑ

AKA

Καταλληλότητα
Spain:18 (DVD rating) | Portugal:M/16 | Canada:18+ (Quebec) | South Korea:18 | Brazil:14 | India:A | Argentina:18 | Australia:M | Canada:18A | Finland:K-16 | Ireland:18 | Netherlands:16 | Norway:15 (re-rating) | Norway:16 (original rating) | Singapore:M18 | Sweden:15 | UK:18 (video rating) | UK:X (original rating) (cut) | USA:Approved | USA:R (re-rating) | West Germany:16

Κόστος
$2,3 εκατομμύρια


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 5
Αριθμός Ψήφων: 4


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Θρίλερ
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΜυστηρίουRestrictedΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails