Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 25/9/14 :.
. The Guest
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. Palo Alto
. Στο Σπίτι
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Καλώς Ήρθες Στη Νέα Υόρκη
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Γροθιές στους Τοίχους
. Xenia
. Ήσυχες Μέρες
. The Battery
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Στο Σκοτάδι
. Ένα Γενναίο Ψέμα
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης
.: από 16/10/14 :.
. '71
. Τα Τερατοκουτάκια
. Get On Up - The James Brown Story
. Annabelle
. Ένα ταξίδι 30,5 μέτρα μακριά

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: maliellafak's Profile maliellafak
Σήμερα: 2
Χθές: 2
Συνολικά: 9769

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 170
Μέλη: 0
Σύνολο: 170

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση

Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash

Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Δυό Ημέρες στη Νέα Υόρκη (Two Days In New York) της Ζουλί Ντελπί (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 27 Μάι. 2011 @ 08:57:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Κωμωδία

Δυό Ημέρες στη Νέα Υόρκη
2 Days In New York

της Ζουλί Ντελπί
με τους Ζουλί Ντελπί, Κρις Ροκ, Βίνσεντ Γκάλο, Κέιτ Μπάρτον

Υπόθεση:
Η Μαριόν έχει πια εγκατασταθεί στη Νέα Υόρκη, όπου ζει με το σύντροφό της Μίνγκους, τα δύο τους παιδιά που έχουν αποκτήσει από προηγούμενες σχέσεις τους, και μια γάτα. Το ζευγάρι περνάει τη φάση του έρωτά του. Η Μαριόν όμως προετοιμάζει την έκθεση φωτογραφίας της, και ο πατέρας της, Ζανό, η αδελφή της, Ροζ, και ο νέος της φίλος της, Μανού (που ταυτόχρονα είναι και ο πρώην φίλος της Μαριόν) έρχονται στη Νέα Υόρκη για τα εγκαίνια. Οι πολιτιστικές διαφορές ανάμεσά στο νεοαφιχθέν τρίο και στον βέρο Νεοϋορκέζο Μίνγκους, αλλά κυρίως οι εντελώς διαφορετικές τους προσωπικότητες δημιουργούν το ιδανικό υπόβαθρο για εκρηκτικές καταστάσεις στο σπίτι αλλά και για ξεκαρδιστικές σκηνές στη μεγάλη οθόνη. Ίσως μπορείτε να μαντέψετε το τι θα συμβεί. Ίσως πάλι και όχι.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Όταν έρχεται η ώρα να γνωρίσεις την οικογένεια του αγαπημένου σου προσώπου, είναι πάντα ένα κρίσιμο στάδιο στη σχέση… Χρειάζεται χρόνος, καλή θέληση και ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά. Στην περίπτωση του Μίνγκους όμως οι συνθήκες ήταν κάθε άλλο παρά ευνοϊκές: τα πεθερικά εκ Γαλλίας έκαναν πραγματική επιδρομή στο σπίτι του!

Ύστερα από το φιλμ ‘Η Ματωμένη Κόμισσα’, η κωμική ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης Ζιλί Ντελπί θέλησε να επιστρέψει στο οικείο για αυτήν περιβάλλον της ερωτικής κωμωδίας, το οποίο είχε με μεγάλη επιτυχία προσεγγίσει το 2007 με την ταινία ‘2 Μέρες στο Παρίσι’, ως σκηνοθέτης αλλά και συμπρωταγωνίστρια του Άνταμ Γκόλντμπεργκ. «Σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να κάνω ένα sequel» θυμάται η Ντελπί. «Όμως ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να το βασίσω και πάλι στο πρόσωπο του Άνταμ, γιατί θα παρέπεμπε κατευθείαν στις ταινίες ‘Πριν το Ξημέρωμα’ και ‘Πριν το Ηλιοβασίλεμα’, κάτι που δεν ήθελα να συμβεί». Έτσι, η επιτυχημένη σεναριογράφος πέρασε έναν ολόκληρο χρόνο σκεπτόμενη την επόμενη ιστορία της Μαριόν, κρατώντας επιμελώς σημειώσεις για τις νέες της συναισθηματικές περιπέτειες. «Η Μαριόν δεν ψάχνει κάποιον να παντρευτεί αλλά έναν άντρα που θα δεθεί ουσιαστικά μαζί της μέσα σε μία σχέση και που θα τη βοηθήσει να βρει ένα νόημα στη ζωή της. Αυτό είναι που έχει σημασία για εκείνην» εξηγεί η Ντελπί, που υποστηρίζει ότι όλες οι καλές κωμωδίες είναι εμπνευσμένες από την πραγματικότητα. «Μου αρέσει να ξεκινάω από μια συγκεκριμένη πραγματικότητα, από ένα θέμα που θα μπορούσε να καταλήξει ακόμα και σε τραγωδία. Και σε αυτό το πλαίσιο εισάγω αστείες καταστάσεις και χαρακτήρες που με τη σειρά τους δημιουργούν το χιούμορ, ακόμα κι αν η ίδια η ιστορία δεν είναι απαραίτητα διασκεδαστική».

Αυτό που απασχολούσε αρχικά τη σκηνοθέτη ήταν να βρει τον ηθοποιό που θα ερμήνευε το νέο φίλο της Μαριόν. Δε χρειάστηκε όμως να ψάξει πολύ… «Ήθελα έναν ηθοποιό που να έρχεται σε αντίθεση με την προηγούμενη ταινία, και το πρώτο όνομα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν αυτό του Κρις Ροκ. Δεν είχα πρόθεση να δημιουργήσω ένα μικτό ζευγάρι, αυτό απλώς προέκυψε. Ο Κρις με κέρδισε με την απίστευτη ενέργειά του, γι’ αυτό και τον επέλεξα, πιστεύοντας ότι θα μπορούσε να δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα δυναμική μέσα στο ζευγάρι».
Μετά την επιλογή του εραστή της Μαριόν, η Ζιλί φώναξε δύο παλιούς, καλούς της φίλους, την  Αλεξιά Λαντό και τον Αλέξ Ναόν για να γράψουν μαζί το σενάριο. Και οι δυο τους είχαν παίξει στο  ‘2 Μέρες στο Παρίσι’, στους ρόλους της αδερφής της Μαριόν, Ροζ, και του Μανού, του πρώην φίλου της Μαριόν, αντίστοιχα.  «Είχα την ιστορία στο μυαλό μου αλλά δεν ήθελα να γράψω το σενάριο μόνη μου» λέει η σκηνοθέτης . «Όταν γράφω μόνη μου είναι σα να κλείνομαι στον κόσμο μου και συχνά γίνεται βασανιστικό. Ενώ όταν γράφω με κάποιον άλλο γίνεται διασκέδαση».

Στην αρχή της ταινίας  η Μαριόν χρησιμοποιεί ένα θέατρο με μαριονέτες για να κάνει μια σύντομη εισαγωγή του έργου. «Οι μαριονέτες ήταν ένα παιχνίδι που λειτουργούσε σαν ιδανικό μέσο ανάμεσα σε μένα και στο γιο μου. Με βοηθούσαν να του μιλήσω για πράγματα που δυσκολευόμουν να του εξηγήσω αλλιώς» παρατηρεί η Ντελπί. Έτσι, μέσα από το παιχνίδι και από τα μάτια του γιου της μαθαίνουμε ότι είναι ανύπαντρη μητέρα και ότι τώρα περιμένουν τον πατέρα της, Ζανό, και την αδερφή της, Ροζ, να τους επισκεφτούν. Στο ρόλο του πατέρα της Μαριόν συναντάμε τον πραγματικό πατέρα της Ντελπί, τον Αλμπέρ Ντελπί. Η σεναριογράφος έγραψε το ρόλο ακριβώς στα μέτρα του πατέρα της, γνωρίζοντας ακριβώς τις κωμικές του δυνατότητες και το πού μπορεί να φτάσει με αυτές. Το ίδιο βέβαια δεν ίσχυε και με τον Κρις Ροκ, ο οποίος πολλές φορές κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων βρισκόταν σε εγρήγορση, προσπαθώντας να προβλέψει μέχρι που θα έφταναν οι αυτοσχεδιασμοί του Ντελπί.

ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

Η Μαριόν έχει ένα μικρό αγόρι από τον Τζακ (το ρόλο του Άνταμ Γκόλντμπεργκ στο ‘2 Μέρες στο Παρίσι’) ενώ ο Μίνγκους  έχει μία κόρη από προηγούμενο γάμο. «Ο Μίνγκους έχει ήδη παντρευτεί δύο φορές, χωρίς επιτυχία» λέει η σκηνοθέτης. «Οι εμπειρίες του όμως τον έμαθαν να είναι προσεκτικός και να παρατηρεί τι θα μπορούσε να γκρεμίσει τα πάντα μέσα σε μια στιγμή. Προτού έρθει η οικογένεια των Γάλλων όλα στο ζευγάρι λειτουργούν πολύ καλά, όμως δύο μέρες αρκούν για να έρθουν τα πάνω κάτω».
Η Μαριόν, με την παρουσία της οικογένειας, ξαναθυμάται το θάνατο της μητέρας της και ξυπνούν μέσα της υπαρξιακά ερωτήματα, όπως το αν πράγματι υπάρχει αυτό που αποκαλούμε “ψυχή”. Στον αυθόρμητο και κάπως παρορμητικό χαρακτήρα της Μαριόν έρχεται να αντιτεθεί αυτός της Ροζ, που τείνει να αναλύει τα πάντα ενώ, ως παιδοψυχολόγος, δε χάνει ευκαιρία να διαγνώσει φανταστικά προβλήματα στο μικρό ανιψιό της, το γιο της Μαριόν.  «Η Ροζ ζηλεύει λίγο την αδελφή της. Την αγαπά αλλά θα ήθελε να της μοιάζει περισσότερο» εξηγεί η σκηνοθέτης, περιγράφοντας τη σχέση αγάπης-μίσους ανάμεσα στις δύο αδελφές. Την «όμορφη οικογενειακή ατμόσφαιρα» συμπληρώνει ο Μανού, πρώην φίλος της Μαριόν και νυν της Ροζ, ο οποίος αυτοπροσκαλείται στο σπίτι του Μίνγκους και επιδίδεται σε σωρεία καταστροφών: είναι ένας πραγματικός εφιάλτης, όπως τον αποκαλεί η Ντελπί. Μα οι Γάλλοι δεν είναι αυτός ο ευγενικός και εκλεπτυσμένος λαός που μας έχουν περιγράψει; Η οικογένεια της Μαριόν σίγουρα όχι: μεγαλύτερη σχέση έχουν μάλλον με τους Γαλάτες.
Η αδυναμία της Ντελπί στο «παράλογο» χιούμορ, που προκύπτει σε μεγάλο βαθμό από τους χαρακτήρες, είναι διακριτή σε ολόκληρο το έργο και βγαίνει έντονα στην επιφάνεια χάρη στην λεπτοδουλεμένη μονταζιακή προσέγγιση της στενής της συνεργάτιδας, Ιζαμπέλ Ντεβίνκ. Για παράδειγμα, υπάρχει μια ξεκαρδιστική σκηνή όπου ο Μίνγκους προσπαθεί μάταια να έχει μια φυσιολογική συνομιλία με τον πατέρα της Μαριόν, Ζανό, ο οποίος δε μιλάει αγγλικά, και τότε ο (επίσης άσχετος με τα αγγλικά) Μανού μπαίνει στη μέση και προσφέρεται οικειοθελώς να κάνει το μεταφραστή. Για το διάλογο του παραλόγου που προκύπτει, η σκηνοθέτης και η μοντέρ χρειάστηκαν τρεις ολόκληρες εβδομάδες για να βρουν το σωστό ρυθμό και να περιγράφεται οπτικά με τον καλύτερο τρόπο η εναλλαγή ανάμεσα στις αστείες ατάκες και στις αντιδράσεις των δύο αδελφών. Αντίστοιχα χιουμοριστικό αλλά και ευρηματικό είναι και το μοντάζ από τις επισκέψεις της γαλλικής οικογένειας στα χαρακτηριστικά αξιοθέατα της Νέας Υόρκης.
Τελικά τι αντίκτυπο θα έχει η εισβολή των τριών Γάλλων στη ζωή του ζευγαριού; Η απάντηση θα έρθει… από τις μαριονέτες!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

ΖΙΛΙ ΝΤΕΛΠΙ (Σκηνοθέτης & Πρωταγωνίστρια)
Διακρίσεις:

  • ‘Πριν τα Μεσάνυχτα’ :  Υποψήφια για Όσκαρ Σεναρίου

               Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα

  • ‘Πριν το Ηλιοβασίλεμα’ :  Υποψήφια για Όσκαρ Σεναρίου

 

Σημαντικότερες ταινίες: ‘Le Skylab’,  ‘Η Ματωμένη Κόμισσα’,  ‘2 Μέρες στο Παρίσι’,  ‘Ακραίες Καταστάσεις’,  ‘Η Μεγάλη Απάτη’, ‘Τσακισμένα Λουλούδια’,  ‘Δια... τριβή στο Σεξ’,  ‘Waking Life’,  ‘Ένας Αμερικανός Λυκάνθρωπος στο Παρίσι’,  ‘Πριν το Ξημέρωμα’,  ‘Τρία Χρώματα: Η Κόκκινη Ταινία’,  ‘Τρία Χρώματα: Η Λευκή Ταινία’,  'Τρία Χρώματα: Η Μπλε Ταινία’, ‘Οι Τρεις Σωματοφύλακες’,  ‘Europa’, ‘King Lear’, ‘Κακό Αίμα’.

ΚΡΙΣ ΡΟΚ (Μίνγκους)
Σημαντικότερες ταινίες: ‘Τι Να Περιμένεις Όταν Είσαι Έγκυος’,  ‘Woody Allen: A Documentary’,   ‘Ένας Θάνατος σε μια Κηδεία’,  ‘Οι Μεγάλοι’ & ‘Οι Μεγάλοι 2’,  τριλογία ταινιών κινουμένων σχεδίων ‘Μαδαγασκάρη’ (φωνή),  ‘Ζόχαν: Πράκτορας Υψηλής Κομμωτικής’, ‘Άνι Λίμποβιτς: Ζωή Μέσα από το Φακό’,  ‘Και από Δω η Γυναίκα μου’,  ‘The Aristocrats’,  ‘Πρωτάθλημα για... Βαρυποινίτες’,  ‘Paparazzi’,  ‘Ο Κύριος Πρόεδρος’, ‘Κακές Παρέες’, ‘Ακήρυχτος Πόλεμος’,  ‘Α.Ι. Τεχνητή Νοημοσύνη’, ‘Απ`τα Ψηλά στα Χαμηλά’,  ‘Δόγμα’,  ‘Ο Γιατρός Τρελάθηκε’,  ‘Φονικό Όπλο 4’,  ‘Ο Μπάτσος του Μπέβερλι Χιλς Νο 2’.



Marion (Delpy) and Mingus (Rock) live cozily--perhaps too cozily--with their cat and two young children from previous relationships. However, when Marion's jolly father (played by director Delpy's real-life dad), her oversexed sister, and her sister's outrageous boyfriend unceremoniously descend upon them for a visit, it initiates two unforgettable days that will test Marion and Mingus's relationship. With their unwitting racism and sexual frankness, the French triumvirate hilariously has no boundaries or filters... and no person is left unscathed in its wake.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Facebook

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com/



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ενδιαφέρουσα σύγκρουση των: Αμερικανικών Στερεότυπων από τους Ευρωπαίους (και συγκεκριμένα τους Γάλλους) με τα Ευρωπαϊκά Στερεότυπα (και συγκεκριμένα τα Γαλλικά) από τους Αμερικανούς.

Η Ζουλί Ντελπί μάλλον παίρνει το μέρος του "Νέου Κόσμου", όπου και φιλοξενείται (από τακτ και όχι μόνον), παρουσιάζοντας ολίγον αγροίκους, βάρβαρους και μάλλον καθυστερημένους (ζουν ακόμα στην δεκαετία της απελευθέρωσης των "πάντων" του '60) τους Γάλλους συγγενείς της, οι οποίοι περιφέρονται όπως ένα επαρχιώτικο μπουλούκι εντός της Μητρόπολης των ΗΠΑ.

Τα υπόλοιπα όπως η κρίση των διαπροσωπικών σχέσεων που αποκαλύπτει η απρόβλεπτη διηπειρωτική επίσκεψη , η προσαρμογή στο νέο περιβάλλον και η επανένωση των κύριων προσώπων γίνεται άλλοτε γραφικά και κομικίστικα και άλλοτε με ελαφρύ δραματικό τόνο.

Οι πολιτιστικές διαφορές υπογραμμίζουν κάποια "απαρχαιωμένα" κλισέ που εξυπηρετούν το σατιρικό ύφος μιας κομεντί που ξεπερνά γρήγορα τις αρχικές μας ενστάσεις χωρίς "τις ανεπιθύμητες παρενέργειες μιας παιδικής ασθένειας" (αποδεικνύοντας ξεκαρδιστικά, την ενηλικίωσή της).

Το αυθεντικό έξυπνο χιούμορ εναλάσσεται συχνά πυκνά με κρύα και ρηχά αστεία, που γίνονται ανεκτικά με καρτερική υπομονή και ψήγματα μειδιαμάτων. Σίγουρα η προσμονή για το τέλος εμπνέει προβληματισμούς και υποψιάζει τον θεατή σε διαφορετικές εκδοχές αφού ταυτιστεί με κάποιον από τους χαρακτήρες του. Πράγμα αρκετά πιθανό, καθώς με την πάροδο του χρόνου, σε βάζει να "πάρεις θέση" και να φτιάξεις "καλούς - κακούς", παρά τις όποιες κωμικές υπερβολές.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW








top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
23/1/2012 (ΗΠΑ, Φεστιβάλ Σάντανς)
28/3/2012 (Γαλλία)
10/8/2012 (ΗΠΑ)
29/5/2014 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Chris Rock ... Mingus
    Julie Delpy ... Marion
    Vincent Gallo ... Himself
    Kate Burton ... Bella
    Dylan Baker ... Ron
    Brady Smith ... Security Guard Bob
    Malinda Williams ... Elizabeth
    Emily Wagner ... Susan
    Alexia Landeau ... Rose
    Albert Delpy ... Jeannot
    Ashley Klein ... Gallery Girl
    Darlene Violette ... Customs Lady
    Tatina de Marinis ... Italian Lady
    Alex Manette ... John Kelly
    Alexandre Nahon ... Manu
    Pun Bandhu ... Joe
    Marcus Ho ... Johnny
    Talen Ruth Riley ... Willow
    Gregory Korostishevsky ... Boris
    Owen Shipman ... Lulu
    Kendra Mylnechuk ... Someone

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Julie Delpy

Σενάριο
Julie Delpy
Alexia Landeau
Alexandre Nahon

Παραγωγή
Julie Delpy
Scott Franklin
Ulf Israel
Christophe Mazodier
Jean-Jacques Neira
Hubert Toint


Φωτογραφία
Lubomir Bakchev

Casting
Jessica Kelly
Suzanne Smith


Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Charles Kulsziski

Σκηνικά
Shelley Barclay

Κοστούμια
Rebecca Hofherr

Βοηθός Σκηνοθέτη
Michael Hausman

Εταιρείες Παραγωγής
Alvy Productions
Polaris Films
Rézo Films
Saga Film (I)
Senator Film Produktion
Tempête Sous un Crâne

Διανομή
Hollywood Entertainment (Ελλάδα)
Magnolia Pictures Midget Entertainment

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΚΩΜΩΔΙΑ

Διάρκεια
96'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA

Καταλληλότητα
USA:R

Κόστος


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 2
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Κωμωδία
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΚωμωδίαRestricted


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails