Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
. Goldfish (3-5/5)
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Monica Z
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο
.: από 15/5/14 :.
. Διαφθορά
. The Double
. Το Μυστικό της Μέιζι
. Suzanne
. Million Dollar Arm
. Godzilla

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: PetrosVassilakis12's Profile PetrosVassilakis12
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9699

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 134
Μέλη: 0
Σύνολο: 134

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΠΑ! (HABEMUS PAPAM) του Νάνι Μορέτι (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 29 Απρ. 2011 @ 15:44:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Δραματική | | |



ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΠΑ!
HABEMUS PAPAM / WE HAVE A POPE

του Νάνι Μορέτι
με τους Μισέλ Πικολί, Νάνι Μορέτι, Γιέρζι Στουρ, Ρενάτο Σκάρπα

Υπόθεση:
Ο νεοεκλεχθείς Πάπας, παθαίνει κρίση πανικού λίγο πριν βγει στο μπαλκόνι του Άγιου Πέτρου για να χαιρετήσει τους πιστούς, οι οποίοι περιμένουν ώρες ατελείωτες για να τον δούνε. Οι σύμβουλοι του, ανίκανοι να τον πείσουν ότι είναι ο σωστός άντρας για τη δουλειά, αναζητούν βοήθεια σε ένα καταξιωμένο, αλλά και άθεο ψυχολόγο. Αλλά ο φόβος της τεράστιας ευθύνης που του ανατέθηκε ξαφνικά, είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσει μόνος του.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

(σ.σ.: Κριτική από το φεστιβάλ Καννών 2011)

Το φιλμ "ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΠΑ! (HABEMUS PAPAM)" του Νάνι Μορέτι, προκαλεί αρκετά τολμηρά, την σχέση του Ιταλικού κινηματογράφου και των επίσημων θεσμών, αφού δε διστάζει να "επιτεθεί" στον ίδιο τον Παπικό θεσμό. Επικεντρώνεται στην πολιτική κρίση που ακολουθεί, όταν ο εκλεγμένος για την θέση του Πάπα, καρδινάλιος, ξαφνικά αμφιβάλλει (!) για την ικανότητά του να πάρει αυτή την θέση. Τι συμβαίνει με την θεία έμπνευση του Κογκλάβιου; Πως θα ανταπεξέλθουν σ' αυτή την απρόσμενη εξέλιξη τα μέλη του... και κυρίως...πως θα αντιδράσουν τα πλήθη των πιστών όταν δουν το σύμβολο της πίστης τους επί της γης, να διστάζει να "πιει το ποτήριον τούτον";

Ο Μορέτι, ίσως, να βάζει πλώρη νωρίς - νωρίς για τον Χρυσό Φοίνικα, όταν μέσα στην ίδια ιστορία, κυριαρχούν το οντολογικό δράμα, η σάτιρα, η συνύπαρξη υλισμού και πνεύματος και το θέατρο της ζωής. Στο φινάλε - γροθιά στο στομάχι από εικόνες με πλαστικότητα εμπνευσμένη από την αναγέννηση, οι μάσκες πέφτουν και τότε πλέον χωρίς υποταγή σε κανενός είδους αυθεντία, αλλά ακούγοντας καθαρά τα κελεύσματα της κατάδυσης στην καρδιά, πρέπει μόνοι να βαδίσουμε προς ένα απελευθερωτικό μέλλον! Με την δεύτερη ματιά ακόμα ανώτερο απ' ότι στην πρώτη!

Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Ηθοποιός σημαίνει ... φως, όχι Θεός. Ένας ρόλος (Πάπας) που πολλοί εδόξασαν και ελάχιστοι απέρριψαν... έγινε αντικείμενο ψυχοθεραπευτικής αγωγής.

Μια καυστική και αιχμηρή σάτιρα σχετικά με τον Θεσμό της Παποσύνης!

Ο Μορέτι πολύ εύστοχα ξεχωρίζει τον Άνθρωπο από τον Πάπα. Ο Θεσμός (η εκλογή του Πάπα) και ο Άνθρωπος δεν μπορούν να συγκατοικήσουν στον ίδιο χαρακτήρα (Μισέλ Πικολί). Κωμικοτραγικές καταστάσεις επικρατούν, έως ότου μάθουμε την τελική απόφαση του Νεοεκλεγέντος Ποντίφηκα. Στο στόχαστρο, λοιπόν, το Βατικανό. Κι όχι άδικα. Ένα κράτος εν κράτει, μέσα σε τόσο λίγα τετραγωνικά (μια πλατεία, που τα έχει όλα: Τραπέζες, καταστήματα, εστιατόρια, αθλητικά κέντρα, θέατρα κλπ). Πρόκειται για μια μικροκοινωνία στην οποία ο Θεός απουσιάζει, ο άνθρωπος συντρίβεται και το Πρωτόκολλο βασιλεύει.

Στον αντίποδα του Παναγιώτατου (Μισέλ Πικολί), ο σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής Νάνι Μορέτι, τοποθετεί άλλον έναν χαρακτήρα, τον δικό του. Εκείνον του άθεου ψυχαναλυτή που καλείται να βοηθήσει στην υλοποίηση του Πρωτόκολλου και των Αρχών εκλογής Πάπα του Βατικανού. Πως; όατν ακαλείται εσεπυσμένα να βοηθήσει τον νέο Πάπα να ξεπεράσει τις ψυχολογικές αναστολές, τον φόβο της (βαριάς) ευθύνης και την υπέρβαση κάθε ανθρώπινης αδυναμίας και πάθους με το ξύπνημα εμπειριών από το παρελθόν (φυσικά με περιορισμούς, αφού απαγορεύεται να αγγίξει τα ταμπού του σεξ, της παιδικής ηλικίας, κ.α.). Χωρίς να το αντιληφτεί εξαρχής, βρίσκεται "αιχμάλωτος" στην Αγία Έδρα, καθώς το Πρωτόκολλο δεν επιτρέπει σε κανέναν να διαρρεύσει οτιδήποτε σχετικό πλην της στιγμής που ο Ποντίφηκας βγει στον μπαλκόνι και ευλογήσει τα πλήθη. Άρα, μέχρι να θεραπευθεί, πλήρως ο Πάπας, είναι αποκομμένος από τον έξω κόσμο! Όπως αποκομμένοι είναι και όλοι όσοι μένουν μέσα, ακόμα και οι καλεσμένοι Αντιπρόσωποι των Εκκλησιών από το Εξωτερικό, που ήρθαν για να ψηφίσουν. Ένας καίριος συμβολισμός που έρχεται παράλληλα με την αγάπη για το Θέατρο και την υποκριτική Τέχνη του νέου Πάπα. Ένας ρόλος που δεν του πάει. Άλλωστε δεν ήταν γεννημένος για πρωταγωνιστής! Μας το λέει καθαρά και ο ίδιος...

Στο φιλμ, ο Μισέλ Πικολί αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στον άνθρωπο και την ανώτατη θέση που μπορεί να λάβει ποτέ, καρδινάλιος. Και όχι μόνο. Συντρίβεται και καταρρέει, μη μπορώντας να αντέξει το βάρος της ισχυρής Εξουσίας που γκρεμίζει την ανθρώπινη επαφή και τις καθημερινές συνήθειες - που ζει άλλωστε και για λίγο, όταν δραπετεύει από το Βατικανό, με αφορμή την ψυχολογική υποστήριξη και θεραπεία ενός άλλου γιατρού, εκτός έδρας (της πρώην γυναίκας του ψυχαναλυτή, επίσης ψυχολόγου με "γονεϊκό σύνδρομο")...

Για την εκλογή στη θέση του νέου Πάπα, ο Μορέτι δίνει κάποια πραγματικά στοιχεία που φαίνονται υπερβολικά εκ πρώτοις όψεως, όμως αντανακλούν τις σκέψεις της σύγχρονης, πεφωτισμένης κοινωνίας. Έτσι τα κωμικά και ιλαροτραγικά στοιχεία είναι αναπόφευκτα. Επισημαίνουμε τη στιγμή που οι Πάπες μαθαίνουν ότι μπήκαν στο Στοίχημα και τα ποσοστά επιτυχίας του καθενός (ο Μισέλ Πικολί ήταν αουτσάιντερ) και τη στιγμή που ο ψυχαναλυτής διοργανώνει ένα παγκόσμιο τουρνουά βόλει, για να τονώσει το ηθικό του Πάπα, που βρίσκεται κλεισμένος στο δωμάτιό του (που όμω είναι ψεύτικος)! Οι συμβολισμοί είναι άμεσοι και καταλυτικοί. Πως μια "σκιά" (η σκιά του ... ανικαταστάτη) μπορεί από μόνη της να κυριαρχεί και να εκλαμβάνεται ως Ανώτερη Δύναμη; Μια σκιά παντοδύναμη, ισχυρή, δηλαδή η Παποσύνη χωρίς πρόσωπο! Είναι τόσο ιερή, και συνάμα μυστικοπαθής η λατρεία του Θεσμού Εκλογής του εκπροσώπου του Θεού επί της Γης που κάθε καχύποπτος θα αμφέβαλλε για την ανεξήγητη καθυστέρηση (που αγγίζει την εβδομάδα) στην τελική εκφώνηση της Αγ. Έδρας από το μπαλκόνι: HABEMUS PAPAM! Γιατί το Βατικανό θεωρητικά απορρίπτει τον υλισμό, αλλά ζει βουτηγμένο μέσα σ΄αυτόν. Το Πνεύμα έχει κόστος και τιμή!

Ο δημιουργός λοιπόν κάνει μια ταινία δύο χαρακτήρων και δύο κοσμοθεωριών που εμπλέκονται (Πάπας # ψυχαναλυτής). Παράπλευρα δύο κόσμοι αλληλοσυγκρούονται εσωτερικά κι εξωτερικά. Μέσα σ' όλο αυτό το "πανηγύρι" ο ρόλος του Εκπροσώπου του Βατικανού, θυμίζει σ΄όλους μας, πόσο "πολιτική" είναι η θέση του και πόσο εύκολα αποκρυπτογραφείται η ξύλινη γλώσσα του. Η προστασία του Θεσμού, χρησιμοποιεί κάθε μέσον (ακόμα και το ψέμμα) για να περάσει την προπαγάνδα της. Ο Παπικός Εκπρόσωπος είναι ένας "Υπουργός Προπαγάνδας" που δε διστάζει για το συμφέρον της Τάξης και Διατήρησης των ρόλων να εκπονήσει ραδιουργίες και πονηρά σχέδια. Καθώς όλα υπηρετούν έναν σκοπό, ο θεατής συνειδητοπιεί σιγά σιγά πως ο νέος Πάπας είναι πρώτα απ ' όλα άνθρωπος. Ένας κοινός θνητός που προτιμά το Θέατρο και το ρόλο του Ηθοποιού, από την Νέα Θέση! Αυτή η αντίληψη και η προσέγγιση του Μορέτι, δεν είναι καθόλου ιερόσυλη. Τα λέει έξω από τα δόντια... Άλλωστε Ηθοποιό που παίζει καλά το "ρόλο του Πάπα" θέλουν στην Αγία Έδρα. Όμως ο Πικολί, ενώ "ξέρει τις ατάκες" των έργων του Τσέχοφ (η αδερφή του πέρασε στην Δραματική σχολή και έγινε ηθοποιός, σε αντίθεση με αυτόν), δεν μπορεί να τις απαγγείλει με άνεση πάνω στο σανίδι # μπαλκόνι. Ήταν ένας αποτυχημένος ηθοποιός. Σ΄αυτόν ταιριάζει ο ρόλος του Θεατή παρά του Μεγάλου Πρωταγωνιστή. Το βλέπουμε όταν κρυφά πηγαίνει σε μια Θεατρική παράσταση, ζώντας για λίγο το όνειρό του και την καθημερινότητα την οποία χάνει, κλεισμένος στα Παπικά δωμάτια. Όταν πλήρως συνειδητοποιημένος, αντιδρά χλιαρά και αργότερα δυναμικά για τον ρόλο του Ποντίφηκα που του ανετέθη, κερδίζει την αυτοπεποίθησή του και την συμπάθειά μας.

Εν κατακλείδει, το Θέατρο της ζωής αντιπαρατίθεται με το Θέατρο του Βατικανού. Μεγαλειώδες και ευφυές.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Michel Piccoli ... Il papa
    Nanni Moretti ... Lo psicanalista
    Jerzy Stuhr ... Il portavoce
    Renato Scarpa ... Cardinal Gregori
    Margherita Buy ... La psicanalista
    Franco Graziosi ... Cardinal Bollati
    Leonardo Della Bianca ... Bambino
    Camilla Ridolfi ... Bambina
    Camillo Milli ... Cardinal Pescardona
    Roberto Nobile ... Cardinal Cevasco
    Gianluca Gobbi ... Guardia svizzera
    Ulrich von Dobschütz ... Cardinal Brummer
    Dario Cantarelli ... Attore
    Manuela Mandracchia ... Attrice
    Teco Celio ... Attore
    Roberto De Francesco ... Attore
    Chiara Causa ... Attrice
    Mario Santella ... Cerimoniere
    Toni Laudadio ... Capo gendarmeria
    Enrico Iannello ... Giornalista
    Cecilia Dazzi ... Mamma
    Lucia Mascino ... Commessa
    Massimo Verdastro ... Vaticanista
    Giovanni Ludeno ... Portiere
    Leonardo Maddalena ... Ragazzo in autobus
    Salvatore Miscio ... Prete
    Salvatore Dell'Aquila ... Medico
    John Peter Boom ... Cardinale
    Erik Merino ... Cardinale
    Kevin Murray ... Cardinale
    Harold Bradley ... Cardinale
    Rossana Mortara ... Attrice

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Nanni Moretti


Σενάριο
Nanni Moretti
Francesco Piccolo
Federica Pontremoli

Παραγωγή
Jean Labadie
Nanni Moretti
Domenico Procacci

Μουσική
Franco Piersanti

Φωτογραφία
Alessandro Pesci

Μοντάζ
Esmeralda Calabria


Σχεδιασμός Παραγωγής
Paola Bizzarri

Κοστούμια
Lina Nerli Taviani

Βοηθός Σκηνοθέτη
Natalia Fago
Ciro Scognamiglio

Εταιρείες Παραγωγής
Sacher Film
Fandango
Le Pacte
France 3 Cinéma
Rai Cinema (in collaboration with)
Canal+ (in collaboration with)
Coficup (in collaboration with) (as Sofica Coficup)
Backup Films (in collaboration with)
France Télévision (in collaboration with)
Eurimages (support)

Διανομή
01 Distribution
Le Pacte

Seven Films (Ελλάδα)

Ειδικά Εφέ
M.A.G. Special Effects

Χρονολογία παραγωγής
2011

Χώρα παραγωγής
ΙΤΑΛΙΑ

Γλώσσα
ΙΤΑΛΙΚΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ, ΛΑΤΙΝΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ, ΙΣΠΑΝΙΚΑ, ΠΟΛΩΝΙΚΑ, ΓΑΛΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.85 : 1

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑ, ΚΩΜΩΔΙΑ

Διάρκεια
102'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Τσινετσιτά, Ρώμη, Λάτσιο - Ιταλία

AKA
We Have a Pope

Καταλληλότητα
Italy:T

Κόστος
$


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συμμετοχή στο επίσημο διαγωνιστικό του 64ου Φεστιβάλ Καννών 2011

ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑΝΝΙ ΜΟΡΕΤΤΙ

Πως γεννήθηκε η ιδέα για την ταινία;
Η Φεντερίκα Ποντρεμόλι, ο Φραντσέσκο Πίκκολο κι εγώ, αρχίσαμε να δουλεύουμε σε διαφορετικές ιδέες ταυτόχρονα. Μετά από λίγο καιρό, αποφασίσαμε να εξελίξουμε την ιστορία του Έχουμε Πάπα!. Υπάρχει μία σκηνή ειδικά, η οποία πυροδότησε όλη την ταινία: ένας νεοεκλεχθείς Πάπας, ο οποίος δε μπορεί να βρει τη δύναμη να εμφανιστεί στο μπαλκόνι για να χαιρετήσει τους πιστούς.

Εσείς πιστεύετε στο Θεό;
Οι γονείς μου είναι πιστοί και έχω μεγαλώσει σε καθολική οικογένεια (χωρίς ποτέ να υπερβάλλουμε με τη θρησκεία). Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω.

Η ταινία είναι χωρισμένη σε δύο μέρη:  κάποιες σκηνές εστιάζουν στον περιορισμό, κι άλλες στην ελευθερία. Τι κρύβεται πίσω από αυτή την ισορροπία στο γράψιμο σας;
Σκοπός μου ήταν να αναμείξω κωμωδία και δράμα σε μια ταινία, τον γκροτέσκο τόνο με τον ρεαλιστικό.  Το συμβούλιο των καρδιναλίων προέκυψε εξ ολοκλήρου από τη φαντασία μας, αλλά σεβαστήκαμε τις πραγματικές τελετουργίες ενός αληθινού συμβουλίου. Ο Πάπας αποδρά από το Βατικανό, και βρίσκει τον εαυτό του σε καταστάσεις που είχε χρόνια να ζήσει. Εντωμεταξύ, ο ψυχοθεραπευτής είναι εγκλωβισμένος στο Βατικανό, όπου ενώ αρχικά ένοιωθε αποπροσανατολισμένος, ξαφνικά αισθάνεται σχεδόν βολικά.

Τι γνώμη έχετε για τις αντιδράσεις για την ταινία σας;
Δεν υπήρξαν επιθέσεις κατά της ταινίας συγκεκριμένα, μόνο μεμονωμένες αντιδράσεις, οι οποίες ωστόσο δεν αντιπροσωπεύουν τον καθολικό κόσμο.

Η καθολική εκκλησία πρόσφατα βίωσε μια σειρά από σκάνδαλα και η συμπεριφορά της ιεραρχίας έχει γίνει συχνά αντικείμενο κριτικής. Γιατί απουσιάζουν αυτά από την ταινία;
Προσπαθώ να αποφεύγω να λέω στο κοινό αυτά που περιμένει να ακούσει. Δε με ενδιέφερε ποτέ να μεταφέρω κάτι στο θεατή που ξέρει ήδη. Σχετικά με τα θέματα αυτά, υπάρχουν διαθέσιμα βιβλία, ντοκιμαντέρ, εφημερίδες κι εκατοντάδες άρθρα. Προτιμώ να μην ανακατεύομαι σε αυτά: αυτή είναι η ταινία μου, το Βατικανό μου, οι καρδινάλιοι μου.

Ποια είναι η σχέση μεταξύ της θρησκευτικής εξομολόγησης και της ψυχανάλυσης;
Δε θεωρώ ότι έχουν τίποτα κοινό.

Θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ότι ασκείτε μεγαλύτερη κριτική στην ψυχανάλυση απ’ ότι στην εκκλησία;
Στις ταινίες μου έχω διακωμωδήσει τη γενιά μου (όταν ήμουν είκοσι, τριάντα, σαράντα) , σχέσεις μεταξύ γονέων και παιδιών, της εκπαίδευσης, ακόμη και του καρκίνου που είχα πριν είκοσι χρόνια στο Αγαπημένο μου ημερολόγιο. Νομίζω ότι είναι απλά δίκαιο να διακωμωδήσω και την ψυχανάλυση! 

Ποια είναι η σχέση του Μελβίλ, που αρνείται το ρόλο που του ανατίθεται, και του ηθοποιού που θέλει να παίξει όλους τους ρόλους, ακόμη και στο θεατρικό Ο Γλάρος;
Πρέπει πραγματικά ο καθένας να είναι ο διερμηνέας του εαυτού του, των επιλογών του, των ταινιών του; Μερικές φορές μου είναι πολύ δύσκολο να θεωρητικολογώ πάνω στη δουλειά μου.

Γιατί Τσέχωφ;
Όταν γράφαμε το σενάριο, θέλαμε έναν αναγνωρίσιμο συγγραφέα. Ο Τσέχωφ ήταν ο πιο κατάλληλος για τα συναισθήματα που εκφράζονται στην ταινία και τους χαρακτήρες της.

Ο πρωταγωνιστής του Αλιγάτορα και ο Μελβίλ στο Έχουμε Πάπα!, εκφράζουν και οι δύο την επιθυμία για ελευθερία με έναν απροσδόκητο τρόπο. Πιστεύετε ότι είναι σωστό να θεωρήσουμε ότι συνδέονται αυτοί οι δύο χαρακτήρες;
Δε βλέπω ομοιότητες στους δύο χαρακτήρες. Ίσως μόνο στο γεγονός ότι βρίσκονται και οι δύο ανάμεσα σε δύο τελείως διαφορετικούς κόσμους.

Ποια κομμάτια της ταινίας θα λέγατε ότι είναι αυτοβιογραφικά;
Όπως πάντα, είναι τα συναισθήματα πίσω από την ταινία που είναι αυτοβιογραφικά. Κι αν θέλουμε να μπούμε σε λεπτομέρειες, υπάρχει ένα κομμάτι μου στον ψυχαναλυτή και στο συναίσθημα της ανεπάρκειας του Μελβίλ για το ρόλο που του ανατέθηκε.




ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ

ΝΑΝΝΙ ΜΟΡΕΤΤΙ

ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

1976                I AM SELF SUFFICIENT
1978                ECCE BOMBO
1981                GOLDEN DREAMS
1984                BIANCA
1985                THE MASS IS ENDED
1989                RED LOB
1993                DEAR DIARY (ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ)
1998                APRIL
2001                THE SON’S ROOM (ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ)
2006                THE CAIMAN (Ο ΑΛΙΓΑΤΟΡΑΣ)
2011                HABEMUS PAPAM (ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΠΑ!)

ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

1973                LA SCONFITTA
1973                PATE’ DE BOURGEOIS
1974                COME PARLI FRATE?
1990                THE THING
1994                L’UNICO PAESE AL MONDO
1995                IL GIORNO DELLA PRIMA DI CLOSE UP
2002                IL GRIDO D’ANGOSCIA DELL’UCCELLO PREDATORE
2003                THE LAST CUSTOMER
2007                L’ULTIMO CAMPIONATO
2007                DIARIO DI UNO SPETTATORE
2008                FILMQUIZ

ΗΘΟΠΟΙΟΣ

1977                FATHER AND MASTER (ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΦΕΝΤΗΣ)      
1988                IT’S HAPPENING TOMORROW       
1991                IL PORTABORSE                               
1995                THE SECOND TIME                           
2008                QUIET CAOS  (ΗΡΕΜΟ ΧΑΟΣ)                     

 

ΜΙΣΕΛ ΠΙΚΟΛΙ

1954                ONLY THE FRENCH CAN (ΚΑΝ-ΚΑΝ)                      Jean Renoir
1962                LE DOULOS   (Ο ΧΑΦΙΕΣ)                                         Jean -Pierre Melville
1963                CONTEMPT    (Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ)                            Jean -Luc Godard
1964                DIARY OF A CHAMBERMAID
(ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΚΑΜΑΡΙΕΡΑΣ)                  Luis Buñuel
1966                THE WAR IS OVER                                                   Alain Resnais
1966                THE GAME IS OVER                                                  Roger Vadim
1967                IS PARIS BURNING?  (ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ;)           René Clément
1967                BEAUTY OF THE DAY
(Η ΩΡΑΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ)                                            Luis Buñuel
1967                UN HOMME DE TROP                                               Costa -Gavras
1969                DILLINGER IS DEAD                                                  Marco Ferreri
1969                TOPAZ (ΤΟΠΑΖ)                                                         Alfred Hitchcock
1970                LES CHOSES DE LA VIE                                          Claude Sautet
1972                LOVE TO ETERNITY                                                 Marco Ferreri
1972                THE DISCREET CHARM OF THE BOURGEOISIE
(Η ΚΡΥΦΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΜΠΟΥΡΖΟΥΑΖΙΑΣ)           Luis Buñuel
1973                WEDDING IN BLOOD                                                Claude Chabrol
1973                THE BIG FEAST (ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ) Marco Ferreri
1974                DON’T TOUCH THE WHITE WOMAN!                     Marco Ferreri
1974                THE PHANTOM OF LIBERTY|
(ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ)                        Luis Buñuel
1976                THE LAST WOMAN (Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ)         Marco Ferreri
1976                TODO MODO                                                             Elio Petri
1980                A LEAP IN THE DARK (ΠΗΔΗΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΟ)         Marco Bellocchio
1980                ATLANTIC CITY, USA (ΑΤΛΑΝΤΙΚ ΣΙΤΥ)                   Louis Malle
1982                UNE CHAMBRE EN VILLE                                         Jacques Demy
1982                THE NIGHT OF VARENNES                                      Ettore Scola
1982                BEYOND OBSESSION                                              Liliana Cavani
1982                THE EYES, THE MOUTH (ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΤΟ ΣΤΟΜΑ)   Marco Bellocchio
1984                LONG LIVE LIFE                                                         Claude Lelouch
1985                ADIEU BONAPARTE                                                  Youssef Chahine
1988                HOW GOOD THE WHITES ARE                              Marco Ferreri
1989                MAY FOOLS                                                               Louis Malle
1991                LA BELLE NOISEUSE ( Η ΩΡΑΙΑ ΚΑΥΓΑΤΖΟΥ)       Jacques Rivette
1996                TRAVELLING COMPANION                                       Peter Del Monte
2001                JE RENTRE à LA MAISON                                         Manoel de Oliveira
2003                THAT DAY                                                                   Raoul Ruiz
2006                BELLE TOUJOURS                                                   Manoel de Oliveira
2008                THE DUST OF TIME(Η ΣΚΟΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ)       Theo Angelopulos
2009                RESTLESS                                                                 LAURENT PERREAU

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com/




top of the page

PHOTOS - POSTERS

Habemus Papam 0001.jpg
Habemus Papam 0002.jpg
Habemus Papam 0003.jpg
Habemus Papam 0004.jpg
Habemus Papam 0005.jpg
Habemus Papam 0006.jpg
Habemus Papam 0007.jpg
Habemus Papam 0008.jpg
Habemus Papam 0009.jpg
Habemus Papam 0010.jpg
Habemus Papam 0011.jpg
Habemus Papam_3.jpg
habemus-papam-poster.jpg
1 εμφανίσεις
   


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
15/4/2011 (Ιταλία)
5/2011 (Φεστιβάλ Καννών)
25/8/2011 (Ελλάδα)
7/9/2011 (Γαλλία)


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 





 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 5
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΚωμωδίαΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails