Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
. Goldfish (3-5/5)
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο
.: από 15/5/14 :.
. Διαφθορά
. The Double
. Το Μυστικό της Μέιζι
. Suzanne
. Million Dollar Arm
. Godzilla

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: PetrosVassilakis12's Profile PetrosVassilakis12
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9699

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 108
Μέλη: 0
Σύνολο: 108

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: CRAZY, STUPID, LOVE. των Γκλεν Φικάρα, Τζον Ρέκουα (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 07 Απρ. 2011 @ 12:02:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Κωμωδία | | |



CRAZY, STUPID, LOVE.


των Γκλεν Φικάρα, Τζον Ρέκουα
με τους Στιβ Καρέλ, Έμα Στόουν, Ράιαν Γκόσλινγκ, Μαρίζα Τομέι, Τζούλιαν Μουρ, Κέβιν Μπέικον

Υπόθεση:
Λίγο μετά τα σαράντα του, ο κουμπωμένος και καθώς πρέπει Καλ Γουίβερ (Στιβ Καρέλ) ζει το όνειρο… έχει μια καλή δουλειά, ένα ωραίο σπίτι, καταπληκτικά παιδιά και είναι παντρεμένος με την παιδική του αγάπη. Όταν όμως μαθαίνει ότι η σύζυγός του, Έμιλι (Τζούλιαν Μουρ), όχι μόνο τον απάτησε αλλά θέλει και διαζύγιο, η «τέλεια» ζωή του καταρρέει. Ο καημένος ο Καλ που έχει δεκαετίες ολόκληρες να φλερτάρει και να βγει ραντεβού, πρέπει να ξαναμπεί στο παιχνίδι. Αλλά, δεν τα καταφέρνει και με ιδιαίτερη επιτυχία… καθώς καταφέρνει να ξεχωρίσει μεν, ως η επιτομή του άκομψου και χοντροκομμένου φλερτ δε. Χωρισμένος πια, ο Καλ περνάει τα βράδια του στο τοπικό μπαρ όπου θα γνωρίσει τον τριαντάρη γόη, Τζέικομπ Πάλμερ (Ράιαν Γκόσλινγκ). Ο καινούργιος του φίλος αποφασίζει να τον καθοδηγήσει, ώστε να τον βοηθήσει να ξεπεράσει τη γυναίκα του και να αρχίσει να ξαναζεί τη ζωή του. Πως το καταφέρνει; Ανοίγοντάς του, τα μάτια στις διάφορες επιλογές που απλώνονται μπροστά του: φλερτ, “σοβαρά” αντρικά ποτά και στυλ που δεν του εξασφαλίζουν τα ρούχα από το Supercuts ή το Gap. Στην αναζήτηση του έρωτα όμως – και μάλιστα στα πιο απίθανα και λάθος μέρη – δεν έχουν βγει μόνο ο Καλ και η Έμιλι, αλλά και ο 13χρονος γιος τους, Ρόμπι, ο οποίος είναι τρελά ερωτευμένος με την 17χρονη μπέιμπι-σίτερ του, την Τζέσικα, η οποία όμως κάνει τα γλυκά μάτια στον Καλ. Ο Καλ όμως, παρά τις αλλαγές που με πολύ κόπο κατάφερε να κάνει στην εξωτερική του εμφάνιση, δυσκολεύεται να αλλάξει κάτι πάρα πολύ σημαντικό. Τα συναισθήματά του και η καρδιά του, τον σπρώχνουν να επιστρέψει εκεί απ’ όπου ξεκίνησε.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ευχάριστο και διασκεδαστικό...

Γελάς λίγο ή χαμογελάς περισσότερο από τα αισθηματικά καμώματα του πρόσφατα χωρισμένου "άβγαλτου" Στιβ Καρέλ και του προχωρημένου "γόη" Ράιαν Γκόσλινγκ. Ταινία στο ύφος του "κόουτς και το πουλέν του". Μέντορας και μαθητής κάποια στιγμή θα μπλέξουν τόσο πολύ, ώστε το φινάλε να μοιάζει με κακόγουστη φάρσα.

Όλα τα πρόσωπα - χαρακτήρες, είναι ρεαλιστικά που κάνουν εύκολη την ταύτιση του κοινού, σε μια αστική ταινία που ρίχνει το βάρος στα αισθήματα και στις σχέσεις, παρά στην κωμική - ανατρεπτική πλευρά της ζωής.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Emma Stone ... Hannah
    Ryan Gosling ... Jacob Palmer
    Marisa Tomei ... Kate
    Steve Carell ... Cal Weaver
    Julianne Moore ... Emily Weaver
    Kevin Bacon ... David Lindhagen
    Karolina Wydra ... Jordyn
    John Carroll Lynch ... Bernie Riley
    Crystal Reed ... Amy Johnson
    Joey King ... Molly
    Liza Lapira ... Liz
    Richard Steven Horvitz ... Lowe's Employee
    Beth Littleford ... Claire Riley
    Analeigh Tipton ... Jessica Riley
    Jenny Mollen ... Lisa
    Jonah Bobo ... Robbie
    Reggie Lee
    Josh Groban ... Richard
    Dan Butler ... Cal's Boss
    Karina Villegas ... Restaurant Patron
    Katerina Mikailenko ... Stephanie
    Mekia Cox ... Tiffany
    Jennessa Rose ... Actress voices
    Zayne Emory ... Eric
    Wendy Worthington ... Woman Giving Tour
    Nicole Abramson ... Beautiful Girl in Bar
    Julianna Rose ... Actress voices
    Caitlin Thompson ... Taylor
    Micaela Johnson ... Waitress
    Tiara Parker ... Gabby
    Algerita Wynn Lewis ... Robbie's Principal
    Holly Daniels ... Assistant Principal
    Grasie Mercedes ... Waitress to Jacob
    Rebecca Flinn ... Hannah's Colleague #2
    Jennifer Barbosa ... Jennifer
    Heather La Bella ... Female Bartender
    Jasen Salvatore ... Bartender #2
    Janine Barris ... Heather
    Laurel Coppock ... Sophia
    Tracy Mulholland ... Megan
    Maija Polsley ... Ryan's Date
    Katheryn Rodriguez ... Robbie's Classmate
    J-ray ... Bartender 5
    Billy Atchison ... Hannah's Colleague
    Nicholas Macaluso ... Graduation Guest
    Joanne Brooks ... Waitress to Cal & kate
    Dillon Neaman ... Bartender #4
    Cheyenne Monique ... Girl at bar
    Michael Long ... Bartender #3

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Glenn Ficarra
John Requa


Σενάριο
Dan Fogelman

Παραγωγή
Steve Carell
Denise Di Novi


Φωτογραφία
Andrew Dunn

Μουσική
Christophe Beck
Nick Urata

Μοντάζ
Lee Haxall

Casting
Mindy Marin

Σχεδιασμός Παραγωγής
William Arnold

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Sue Chan

Σκηνικά
David Smith

Κοστούμια
Dayna Pink

Βοηθός Σκηνοθέτη
Stephen E. Hagen

Εταιρείες Παραγωγής
Carousel Productions

Διανομή
Village Films (Ελλάδα)
Warner Bros. Entertainment
Warner Bros. Pictures

Ειδικά Εφέ
Gravity (formerly RhinoFX)

Χρονολογία παραγωγής
2011

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΚΩΜΩΔΙΑ, ΔΡΑΜΑ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ

Διάρκεια
118'

Ήχος
Dolby Digital | DTS (as Datasat Digital Sound) | SDDS

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Μπέβερλι Χιλς, Πασαντένα - ΗΠΑ

AKA

Καταλληλότητα
USA:PG-13 (certificate #46579) | Ireland:15A | Malaysia:PG-13 | Canada:PG (Ontario) | Singapore:PG | Argentina:13 | Philippines:PG-13 (MTRCB)

Κόστος
$50 εκατομμύρια


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους στο “Crazy, Stupid Love” συναντάμε τον Στιβ Καρέλ, τον υποψήφιο για Όσκαρ, Ράιαν Γκόσλινγκ (“Half Nelson”), την υποψήφια για Όσκαρ, Τζούλιαν Μουρ (“Far From Heaven”), την Έμμα Στόουν (“Easy A”), τον Τζόνα Μπόμπο (“Zathura: A Space Adventure”) και τον Τζον Κάρολ Λιντς (“Shutter Island”). Μαζί τους η βραβευμένη με Όσκαρ, Μαρίσα Τομέι (“My Cousin Vinnie”) και ο Κέβιν Μπέικον (“Frost/Nixon”).

ΤΖΕΙΚΟΜΠ
Καλ, έχεις καλή φάτσα. Πλούσια μαλλιά. Μοιάζεις να είσαι καλός τύπος. Θα σε βοηθήσω να ξαναβρείς  τον ανδρισμό σου. Έχεις καμία ιδέα πότε τον έχασες;

ΚΑΛ
Υπάρχει μία σοβαρή πιθανότητα να τον έχασα το 1984.

Είτε είστε μεσήλικες παντρεμένοι ή στα πρόθυρα του διαζυγίου, είτε ένα νέο ζευγάρι εκεί γύρω στα 20 με 30 γεμάτο πάθος, ή έφηβοι που ζουν τον πρώτο τους έρωτα, ένα είναι το σίγουρο: ο έρωτας μπορεί σας βάλει να κάνετε τρελά, χαζά πράγματα.
Ο Στιβ Καρέλ που πρωταγωνιστεί και είναι παραγωγός της ταινίας, λέει, «η ηλικία συνήθως υποδηλώνει ωριμότητα, ότι έχεις μάθει από τα λάθη σου, αλλά δεν συμβαίνει πάντα αυτό, όταν ο έρωτας σου χτυπά την πόρτα. Η ιστορία της ταινίας είναι ενδιαφέρουσα γιατί αφορά τρεις διαφορετικές γενιές και αναφέρεται στο πώς αυτές βιώνουν τον έρωτα. Εκείνο που μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον και ήθελα να εξερευνήσω ήταν το πώς ‘συναντιούνται’ αυτές οι τρεις γενιές, καθώς και το γεγονός ότι παρόλο που μεγαλώνουμε, δεν έχουμε όλες τις απαντήσεις σε όλα τα πράγματα. Τα μαθήματα που μπορούμε να πάρουμε από τα παιδιά μας, είναι μερικές φορές ιδιαίτερα εντυπωσιακά.»
Ο χαρακτήρας που παίζει ο Καρέλ στην ταινία είναι ο Καλ Γουίβερ, ένας άντρας του οποίου η ζωή διαλύεται, όταν χωρίς προειδοποίηση, η σύζυγός του, του ανακοινώνει ότι θέλει διαζύγιο. Έχοντας χάσει τη γη κάτω από τα πόδια του, παίρνει σβάρνα τα μπαρ, προσπαθώντας να βρει την ισορροπία του, όταν από εκεί που δεν το περιμένει, του δίνεται η δυνατότητα να ακολουθήσει ένα άλλο μοντέλο ζωής, μέσω της γνωριμίας του με τον επαγγελματία καρδιοκατακτητή Τζέικομπ Πάλμερ, τον οποίο παίζει ο Ράιαν Γκόσλινγκ.
Ο Γκλεν Φικάρα που σκηνοθέτησε την ταινία μαζί με τον Τζον Ρέκουα σημειώνει, «Πρόκειται για την ιστορία ενός άντρα που περνά πρόωρη κρίση μέσης ηλικίας, και  το ντόμινο των επιπτώσεων που έχει αυτό σε όλους γύρω του.»
Εκτός από την ίδια την ιστορία και τους χαρακτήρες, το κυρίαρχο θέμα του έρωτα, που κάνει αισθητή την παρουσία του στη ζωή μας με τόσους τρόπους, ήταν εκείνο που τράβηξε το ενδιαφέρον των σκηνοθετών. Ο Ρέκουα υποστηρίζει, «Ο έρωτας είναι ζωτικής σημασίας. Για τους περισσότερους ανθρώπους, είναι το πιο σημαντικό πράγμα, εκείνο για το οποίο αξίζει να παλέψουν στη ζωή. Αλλά ταυτόχρονα μπορεί να είναι και μεγάλη πηγή χιούμορ, και κάπως έτσι αισθανθήκαμε όταν διαβάσαμε το σενάριο.»
Το σενάριο, που έγραψε ο Νταν Φόγκελμαν, «ήταν ένα από τα καλύτερα που έχω διαβάσει ποτέ,» λέει η παραγωγός Ντενίζ Ντι Νόβι. «Ήταν αστείο, πνευματώδες, έξυπνο. Εξετάζει με καθαρή ματιά τις ανθρώπινες σχέσεις – το γάμο, την ανατροφή των παιδιών, την πρώτη αγάπη, τη μακροχρόνια αγάπη – με ένα τρόπο που είναι δραματικός, αλλά και ακραίος και αστείος…ακαταμάχητος συνδυασμός για μένα.»
Ο Φόγκελμαν στην πραγματικότητα έγραψε το σενάριο έχοντας στο μυαλό του τον Καρέλ για τον χαρακτήρα του Καλ. «Είχα στο μυαλό μου την ιδέα ενός άντρα που τον εγκαταλείπει η γυναίκα του, και γνωρίζει έναν άλλο άντρα σε ένα μπαρ και εκείνος ο άντρας τον εκπαιδεύει να ξαναγίνει ο παλιός του εαυτός, να ανακαλύψει εκ νέου τον ανδρισμό του, και να γνωρίσει νέες γυναίκες. Και αμέσως στο μυαλό μου, μου ερχόταν ο Στιβ για το ρόλο αυτό.»
Για να πλαισιώσει την ιστορία και να «σχεδιάσει» τους χαρακτήρες, ο σεναριογράφος βασίστηκε στις δικές του εμπειρίες. «Είμαι στα 30 μου, είμαι εργένης και έχω μπει στη δύσκολη διαδικασία να βρω σύντροφο όπως όλοι μας,» λέει χαμογελώντας. «Επίσης, έχω πολλούς φίλους που είναι παντρεμένοι και έχουν παιδιά. Στους ανθρώπους αρέσει να δίνουν συμβουλές. Οπότε, απλά συγκέντρωσα όλες τις πληροφορίες που είχα και άκουσα και δημιούργησα τον Καλ, ως τον ‘συνηθισμένο τύπο που έχει ανάγκη από συμβουλές και τον Τζέικομπ, ως ένα είδος γκουρού των σχέσεων.»
Το σενάριο του Φόγκελμαν ήταν το πρώτο project που ανέλαβε η εταιρεία παραγωγής του Καρέλ (Carousel), με συνεργάτες τους Βανς Ντε Τζένερες, Τσάρλι Χάρτσοκ. Όλοι οι παραγωγοί της ταινίας είδαν αμέσως τις δυνατότητες της ιστορίας. «Όλα ήταν βαλμένα με τόσο ωραίο τρόπο μέσα στο σενάριο και κάθε φορά που γύριζα σελίδα είχα αγωνία για το τι θα γίνει μετά,» λέει ο Χάρτσοκ. «Αλλά εκείνο που κυρίως με εντυπωσίασε ήταν ότι ποτέ δεν αισθάνθηκα ότι το σενάριο ήταν προβλέψιμο, ποτέ δεν σκέφτηκα ‘ΟΚ, καταλαβαίνω που το πηγαίνει’. Και αυτό έκανε την ανάγνωση ακόμα καλύτερη.»
Ο Ντε Τζένερες συμπληρώνει, «Το χιούμορ βγαίνει πολύ φυσικά από την ιστορία και τους χαρακτήρες. Ο Καλ ήταν πολύ αληθινός και η ιστορία του – η σχέση του πιο διαλύθηκε μετά από τόσα χρόνια γάμου – ήταν κάτι με το οποίο μπορούν να ταυτιστούν πολλοί άνθρωποι. Και ταίριαζε με τις δουλειές που θέλουμε να αναλαμβάνουμε στην Carousel.”
Ταυτόχρονα, ήταν ακριβώς το είδος της ταινίας, στο οποίο οι Ρέκουα και Φικάρα, δεν μπορούσαν να πουν «όχι».  
Ο Φικάρα λέει, «Μας αρέσουν τα ίδια πράγματα, και υπήρχαν θέματα στην ιστορία – η κρίση μέσης ηλικίας, η δυναμική της οικογένειας – που μας φάνηκαν τόσο αληθινά και μας δελέασαν.»
«Μου άρεσε ο τρόπος που ο Νταν εξετάζει το πόσο εκνευριστική μπορεί να είναι η αγάπη,» λέει ο Ρέκουα. «Το σενάριο ήταν εντυπωσιακό, και είναι μία κωμωδία βασισμένη στους χαρακτήρες, που είναι ακριβώς το είδος των ταινιών που θέλουμε να κάνουμε.»
Ο Ντι Νόβι σημειώνει, «Ο Γκλεν και ο Τζον έχουν ένα στιλ που όλοι αισθανθήκαμε ότι ταίριαζε γάντι στην ταινία. Είναι ικανοί να βγάλουν προς το έξω το συναίσθημα που υπάρχει πίσω από μία σκηνή, ακόμα και έχοντας ως όχημά τους το γέλιο. Ότι και να κάνουν το διαπνέει μία πραγματική αίσθηση ανθρωπιάς.»
Η ομάδα – με όλη τη σημασία της λέξης- των ηθοποιών και του συνεργείου ανακάλυψε ότι το ζευγάρι των σκηνοθετών ήταν τόσο πολύ στο ίδιο μήκος κύματος που μπορούσαν να συμπληρώνουν ο ένας τις προτάσεις του άλλου, ή να έχουν σχεδόν ταυτόχρονα την ίδια ιδέα.
«Δουλεύουμε μαζί για σχεδόν 23 χρόνια, οπότε σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο.» παραδέχεται ο Φικάρα.
Εκτός της κοινής οπτικής, η σύμπνοια που χαρακτήριζε τους δύο σκηνοθέτες είχε θετικό αντίκτυπο και σε άλλα επίπεδα. «Ως ηθοποιός, αισθάνθηκα ότι είχα διπλή υποστήριξη,» υπογραμμίζει ο Καρέλ. «Δημιούργησαν ένα απίστευτα ευφάνταστο περιβάλλον στο οποίο όλοι είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε πράγματα, έχοντας στο μυαλό ότι ακόμα και αν δεν ήταν επιτυχημένα,, δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Αλλά στη διαδικασία της δοκιμασίας, είχαμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε νέα πράγματα και ήταν και οι δυο τους πολύ υποστηρικτικοί σε αυτό.»
«Είχαμε τόσους λαμπρούς συνεργάτες στο καστ,» λέει ο Ρέκουα, «που ήταν φυσικό το να τους αφήνουμε χώρο να εκφραστούν.» 

ΕΜΙΛΙ
Δεν ξέρω πότε εσύ και εγώ σταματήσαμε να είμαστε «εμείς». Εσύ ξέρεις;

ΚΑΛ
Μήπως όταν κοιμήθηκες με τον Ντέιβιντ Λίντχαγκεν;

Μετά από 25 χρόνια γάμου, η σύζυγος του Καλ Γουίβερ, η Έμιλι, ξαφνικά του ζητά να χωρίσουν, αποκαλύπτοντας του ότι έχει δεσμό με άλλο άντρα. Για τον μικροαστό ασφαλιστή Καλ, που προφανώς δεν έδειχνε και μεγάλη σημασία στη γυναίκα  - της ζωής του – τελευταία,  τα νέα σκάνε ως κεραυνός εν αιθρία στο κεφάλι του, αναγκάζοντάς τον να βγει και πάλι στην πιάτσα και να «ξεθάψει» τον ανδρισμό του. Η πρώτη στάση του στο δρόμο αυτό είναι το να πνίγει τη θλίψη του σε φρουτώδη κοκτέιλς στο μπαρ της γειτονιάς του, στο οποίο συχνάζει.
«Μέχρι εκείνη τη στιγμή, ο Καλ είναι ευτυχισμένος μέσα στο γάμο του, οπότε πέφτει από τα σύννεφα από την απόφαση της Έμιλι» λέει ο Στιβ Καρέλ. «Τον πιάνει  εντελώς απροετοίμαστο και δεν μπορεί να σκεφτεί. Θα πρέπει να επανεκτιμήσει όλη του τη ζωή και να αποφασίσει πως θα προχωρήσει. Θα σηκώσει απλά τα χέρια ψηλά; Θα διεκδικήσει και πάλι τη γυναίκα του; Θα πρέπει να έχουμε κατά νου ότι πρόκειται για ένα τύπο που είναι παντρεμένος εδώ και πολλά – πολλά χρόνια.»
Ο Καλ καταφέρνει να επανεφεύρει τον εαυτό του, μέσω της σχέσης του με έναν εργένη, με ιδιαίτερα αναπτυγμένη αυτοπεποίθηση, τον Τζέικομπ Πάλμερ, τον οποίο παίζει ο Ράιαν Γκόσλινγκ. Εν αγνοία του, ο τολμηρός τοπικός πλέιμποϊ,  παρακολουθεί τον Καλ, που σε καθημερινή βάση «φορτώνεται» στον μπάρμαν, λέγοντάς του τον πόνο του.
Μετά από λίγο, λέει ο Φικάρα, «ο Τζέικομπ αποφασίζει να βγάλει τον Καλ από τη μιζέρια του. Όχι επειδή τον λυπάται. Κυρίως γιατί  δεν αντέχει άλλο να βλέπει αυτό το θλιβερό θέαμα.»
«Η πρώτη μας δουλειά ήταν να διαλέξουμε ηθοποιό για το ρόλο του Τζέικομπ, επειδή η σχέση μεταξύ του Καλ και του Τζέικομπ είναι αυτή που έχει τη βαρύνουσα σημασία στην ταινία,» λέει ο Ντι Νόβι. «Δεν είχα ακριβώς στο μυαλό μου τον Ράιαν, ως κωμικό ηθοποιό, αλλά επειδή οι χαρακτήρες στην ταινία έχουν τόσο βάθος και είναι τόσο πολύπλοκοι και πλούσιοι, καθώς και επειδή υπάρχουν δραματικά στοιχεία στην ιστορία, θεωρήσαμε ότι θα ήταν κατάλληλος. Και ασφαλώς, στη συνέχεια συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν και πολύ αστείος.»
Ο Κάρελ θυμάται, «Ο Ράιαν είναι τόσο τέλειος, και από την πρώτη στιγμή κατάλαβα πόσο προικισμένος κωμικός είναι. Και ταυτόχρονα με το κωμικό στοιχείο, κατάφερε να κάνει έναν χαρακτήρα υπερόπτη και φαντασμένο να δείχνει τόσο συμπαθής.»
Ανταποδίδοντας τη φιλοφρόνηση, ο Γκόσλινγκ λέει, «Ένα από τα πράγματα που μου άρεσε στη συνεργασία με τον Στιβ είναι το ότι προσπαθεί να συντονιστεί με τους δικούς σου ρυθμούς, και αυτό είναι πολύ γενναιόδωρο από την πλευρά του.»
Προκειμένου να παίξει τον Τζέικομπ, ο Γκόσλινγκ χρειάστηκε να διαβάσει. «Ο χαρακτήρας που υποδύομαι είναι λιγάκι ρεμάλι,» λέει, «ένας ξεροκέφαλος με χρυσή καρδιά που διαθέτει μία ‘διεστραμμένη’ σοφία την οποία θεωρεί ότι πρέπει να μεταδώσει. Οπότε, παρακολούθησα εκείνη την τηλεοπτική εκπομπή σχετικά με ένα καλλιτέχνη του δρόμου και διάβασα κάποια βιβλία σχετικά με συμβουλές του πώς να ρίξεις τις γυναίκες. Είναι λίγο τρομακτικό, αλλά κατάφερα να πάρω λίγη έμπνευση από αυτά, για να παίξω το ρόλο του Τζέικομπ.» 
Όσο και να φαίνεται ότι ο Καλ αλλάζει εξωτερικά, στην πραγματικότητα εξακολουθεί να σκέφτεται και να θέλει την Έμιλι. Για να παίξει την μέλλουσα πρώην σύζυγο του Καλ, οι παραγωγοί έπρεπε να βρουν κάποια που να ήταν ταυτόχρονα συμπαθητική και αγαπητή, παρόλο που φαινομενικά καταστρέφει τη ζωή του Καλ. Συνεπώς, η επιλογή της Τζουλιάν Μουρ ήταν εύκολη.
«Όπως και ο Ράιαν, η Μουρ είναι μία ηθοποιός, την οποία δεν βλέπουμε συχνά σε κωμωδίες, αλλά μέσα της βράζει,» λέει ο Ντι Νόβι. «Έδωσε τόσα πολλά στο ρόλο, προσέδωσε τόσο χιούμορ, στον τρόπο με τον οποίο ράγισε την καρδιά του Καλ. Ενσάρκωσε την Έμιλι με χάρη και γοητεία. Μπορείς να καταλάβεις αμέσως γιατί ο Καλ τη θεωρεί ως την αδερφή ψυχή του.»
«Ο Καλ και η Έμιλι είναι παντρεμένοι για πολλά χρόνια, αλλά έχουν χάσει την επαφή μεταξύ τους,» λέει η Μουρ. «Μου άρεσε που η ιστορία ξεκινούσε από αυτό το σημείο, όταν η σχέση τους είναι πια παρελθόν.»
Η Μουρ αισθάνθηκε ότι οι διαφορετικές πτυχές της ιστορίας – συμπεριλαμβανομένου του διαζυγίου – έκαναν την ταινία να είναι μοντέρνα, και ικανή να κάνει το κοινό να ταυτιστεί μαζί της. «Πιστεύω ότι ο κόσμος πηγαίνει τον κινηματογράφο για να δει τον εαυτό του, ειδικά όταν πρόκειται για αυτό το είδος ταινιών. Έχουμε ανάγκη να γελάσουμε, να ερωτευθούμε, αλλά όπως έχουν εξελιχτεί οι γάμοι σήμερα σήμερα, είναι φυσικό να παρουσιάζεις και αυτήν την πλευρά των ανθρώπινων σχέσεων. Οι οικογένειες είναι πολύπλοκες και μου άρεσε που αυτή δεν ήταν μία παραδοσιακή ρομαντική κωμωδία, αλλά αντίθετα εξερευνούσε όλες τις πτυχές της αγάπης.»
Παρά την προστριβή που δημιουργείται μεταξύ του Καλ και της Έμιλι, η Μουρ ευχαριστήθηκε τη συνεργασία με τον Καρέλ, για τον οποίο λέει, «όχι μόνο με έκανε να γελάσω, αλλά ήταν και πολύ ενδιαφέρον παρτενέρ, επειδή ξέρει πώς να βγάζει στην επιφάνεια ακόμα και τις πιο λεπτές πτυχές του παραλογισμού που υπάρχουν κάθε στιγμή.»
Αυτό το συναίσθημα ήταν αμοιβαίο. Ο Κάρελ λέει, «Είναι γλυκύτατη, από αυτούς τους ανθρώπους που νομίζεις ότι τους ξέρεις από πάντα, ακόμα και αν τους έχεις μόλις γνωρίσει. Οπότε όταν ο χαρακτήρας της ‘προδίδει’ τον δικό μου στην ταινία, έπρεπε να είμαι έξαλλος μαζί της, και αυτό ήταν πραγματικά δύσκολο για μένα.»
Ως φυσική συνέπεια των πράξεών τους, ο Καλ και η Έμιλι είναι αναγκασμένοι να έρθουν αντιμέτωποι με τα ερωτήματα και τα συναισθήματα των δύο τους παιδιών, του 13χρονου Ρόμπι και της 10χρονης Μόλι, τους οποίους παίζουν οι Τζόνα Μπόμπο και Τζόε Κινγκ, αντίστοιχα.
Μέχρι το διαζύγιο των γονιών του, ο Ρόμπι, ως γνήσιος ρομαντικός, θεωρούσε ότι ο πατέρας του και η μητέρα του ζούσαν την απόλυτη ιστορία αγάπης. Όταν χωρίζουν ωστόσο, από τραγική ειρωνεία γίνεται η φωνή της λογικής για τον Καλ. «Ένα από τα πράγματα που μου φάνηκε πιο ενδιαφέρον στο σενάριο ήταν ο χαρακτήρας του Ρόμπι,» λέει ο Ρέκουα. «Μας φέρνει στο μυαλό το συναίσθημα που είχαμε όταν ερωτευτήκαμε για πρώτη φορά, χωρίς να υπάρχει πάνω μας η σκιά των προηγούμενων σχέσεων. Τον χαρακτηρίζει αυτή η αγνότητα.»



Στην επιλογή του ηθοποιού για αυτόν το σημαντικό ρόλο, οι παραγωγοί θέλησαν να βρουν ένα νεαρό ηθοποιό, αλλά που να διαθέτει ωριμότητα. Και τον βρήκαν στο πρόσωπο του Τζόνα Μπόμπο.
Ο Μπόμπο θεώρησε πρόκληση την πολυπλοκότητα του χαρακτήρα. «Είναι μία δύσκολη στιγμή για τον Ρόμπι. Οι γονείς του χωρίζουν, και αυτό δεν το περίμενε με τίποτα.»
Ταυτόχρονα και ο Ρόμπι έχει να αντιμετωπίσει τα δικά του ερωτικά προβλήματα. «Είναι φουλ ερωτευμένος με την νταντά του,» παραδέχεται ο ηθοποιός, «που τον περνά μόλις λίγα χρόνια, οπότε στο μυαλό του, πιστεύει ότι έχει ελπίδες. Αλλά στη συνέχεια διαπιστώνει ότι εκείνη είναι ερωτευμένη με τον πατέρα του.»
Σύμφωνα με τον Φόγκελμαν, «Ο Ρόμπι συνοψίζει κατά πάσα πιθανότητα το κεντρικό θέμα της ταινίας, το οποίο είναι ότι όσο μεγαλώνουμε είναι καλό να μην ξεχνάμε τη μία και μοναδική αλήθεια: ότι η πραγματική αγάπη είναι το μόνο που έχει σημασία και ότι πρέπει να παλεύεις για αυτήν συνεχώς, μέχρι να τη βρεις. Ο Ρόμπι ζει τον πρώτο του έρωτα, ωστόσο το έχει καταλάβει αυτό.»
Το αντικείμενο το πόθου του Ρόμπι είναι η 17χρονη μπέιμπει σίτερ του, η Τζέσικα, μία ώριμη για την ηλικία της έφηβος που είναι βυθισμένη στη δική της πρώτη ερωτική εμμονή,  μπαίνοντας ανάμεσα στον Καλ και στον Ρόμπι. Οι παραγωγοί διάλεξαν την πρωτοεμφανιζόμενη Αναλί Τίπτον για το ρόλο της Τζέσικα. Η ηθοποιός παραδέχτηκε ότι είχε άγχος στην προοπτική της πρώτης της κινηματογραφικής ταινίας, αλλά το διοχέτευσε στο ρόλο της.
«Η Τζέσικα είναι ένα παράξενο κορίτσι, αβέβαιο για τον εαυτό της, οπότε όταν αισθανόμουν άγχος, απλά το άφηνα να βγει από μέσα μου και έκανα έτσι το δικό μου πανικό να γίνεται δικός της,» αποκαλύπτει η Τίπτον.
Παρόλο που δεν γίνεται τυχαία, η Τζέσικα είναι το πρώτο άτομο που μαθαίνει για το χωρισμό του Καλ και της Έμιλι και το λόγο πίσω από αυτόν το χωρισμό: η Έμιλι έχει δεσμό με ένα συνάδελφό της, τον Ντέιβιντ Λίντχαγκεν, του οποίου και μόνο το άκουσμα του ονόματος είναι ολέθριο για τον Καλ.
Παρόλο που επιλέχτηκε για το ρόλο του κακού, ο Κέβιν Μπέικον εκτίμησε τον ανθρωπισμό που διακρίνει τον χαρακτήρα του,  «Βασικά είναι απλός, ευθύς άνθρωπος που είναι πραγματικά ερωτευμένος με την Έμιλι,» σημειώνει ο Μπέικον. «Ήταν μία ενδιαφέρουσα ανατροπή, το ότι ο ‘άλλος’ άντρας δεν ήταν ο ‘κακός’.»
Ο Ντι Νόβι θεώρησε πως ήταν σημαντικό για το χαρακτήρα – και τον ηθοποιό που θα τον ενσάρκωνε-  να σε κάνει να πιστέψεις ότι η Έμιλι πραγματικά θα μπορούσε να εγκαταλείψει το σύζυγό της για αυτόν. «Ο Ντέιβιντ Λίντχαγκεν δεν είναι ένας κλισέ κακός τύπος και η ερμηνεία του Κέβιν είναι προς αυτή την κατεύθυνση. Τον έκανε να δείχνει σέξι και περιποιητικός, κάνοντάς τον να φαντάζει ως μία φυσική επιλογή για την Έμλι, επειδή ακριβώς διέθετε τις αρετές τις οποίες ο Καλ φαίνεται να έχει χάσει με το πέρασμα των χρόνων.» 
Η ίδια λογική κυριάρχησε και στην επιλογή της ηθοποιού για το ρόλο της Κέιτ, του πρώτου ραντεβού του Καλ, μετά το χωρισμό του. Τη συναντά στο μπαρ και τη ρίχνει ακολουθώντας τις δοκιμασμένες ατάκες του Τζέικομπ. Η Κέιτ έπρεπε να είναι μία πιστευτή επιλογή για τον Καλ, οπότε οι παραγωγοί ήταν ενθουσιασμένοι που μπόρεσαν να έχουν στη διάθεσή τους τη Μαρίσα Τομέι για αυτό το ρόλο.
Ο Ντι Νόβι λέει, «Η Κέιτ είναι ένας φευγάτος χαρακτήρας και γι΄αυτό χρειαζόμασταν μία ηθοποιό που θα μπορούσε να τον υποστηρίξει. Και η  Μαρίσα το κατάφερε. Εκείνη και ο Στιβ ήταν τόσο ταιριαστοί μαζί. Ορισμένες από τις πιο αστείες σκηνές της ταινίας είναι αυτές που είναι οι δυο τους.»
«Θεωρώ ότι αυτή η ταινία πραγματικά δείχνει το πόσο ευάλωτοι μπορούμε να γίνουμε όταν είμαστε ερωτευμένοι,» τονίζει η Τομέι. «Η Κέιτ απλά θέλει να γνωρίσει κάποιον – οποιονδήποτε – και το ίδιο ισχύει και για τον Καλ. Και αφού η αρχική του απογοήτευση και η άνευρες προσπάθειές του να την κολακέψει αποτυγχάνουν, το γυρίζει στην ωμή ειλικρίνεια και αυτό είναι κάτι που είναι αναπάντεχο για εκείνη. Αλλά της αρέσει.» 
Η ειλικρίνεια δεν ήταν ποτέ η σωστή στρατηγική ούτε για τον Τζέικομπ, μέχρι που γνωρίζει την Χάνα. Αντίθετα με όλες τις άλλες γυναίκες, δείχνει να έχει ανοσία στη γοητεία του και στις προσεκτικά διαλεγμένες ατάκες του, και μπορεί και αντιστέκεται στο πιεστικό του φλερτ. Τουλάχιστον, στην αρχή…
«Διαβάζει για τις εξετάσεις της στο Δικηγορικό Σύλλογο και βγαίνει με τον Ρίτσαρντ, που είναι επίσης δικηγόρος,» λέει η Έμα Στόουν, που παίζει την Χάνα. Ο Τζος Γκρόμπαν κάνει το κινηματογραφικό του ντεμπούτο παίζοντας τον Ρίτσαρντ.
«Αλλά,» παραδέχεται η Στόουν, «ο Ρίτσαρντ είναι κομματάκι βαρετός, και η Χάνα πλησιάζει σε ένα σταυροδρόμι στη ζωή της, στο οποίο θα πρέπει να αποφασίσει για το αν θα μείνει στην ασφάλεια που της προσφέρει αυτός ο άντρας ή θα κυνηγήσει λίγο ακόμα την τρέλα της. Ξέρει πολύ καλά ότι ο Ρίτσαρντ είναι πολύ γλυκός και υπάρχουν πολλές κοπέλες που θα ήθελαν να είναι μαζί του.»
Ακόμα και όταν ελπίζει να αισθανθεί παραπάνω πράγματα για αυτόν, η Χάνα συνειδητοποιεί ταυτόχρονα ότι ίσως έχει ανάγκη λίγο παραπάνω τρέλα στη ζωή της – απ΄όση επιτρέπει στον εαυτό της-  και ότι ίσως είναι ακόμα πολύ μικρή για να αποφασίσει να «νοικοκυρευτεί» με κάποιον τόσο προβλέψιμο.
«Ίσως χρειάζεται κάποιον πιο πικάντικο – και αυτό είναι κάτι που σίγουρα διαθέτει ο Τζέικομπ. Ο Τζέικομπ έχει όλο το πακέτο,» λέει γελώντας η Στόουν.
«Η Έμμα είναι μοναδική,» σημειώνει ο Ντι Νόβι. «Προσέδωσε ενέργεια, περιέργεια και εξυπνάδα στο χαρακτήρα της Χάνα και αυτά ακριβώς είναι τα χαρακτηριστικά που κεντρίζουν το ενδιαφέρον και ξυπνούν τα συναισθήματα στον Τζέικομπ για εκείνη.»
«Υπάρχει ένα είδος αναπόφευκτης χημείας μεταξύ τους, παρόλο που εκείνη προσπαθεί να τον αποφύγει,» προσθέτει η Στόουν. «Ασφαλώς, τύποι σαν τον Τζέικομπ αναστατώνουν κάθε κορίτσι, τουλάχιστον για μία φορά στη ζωή του, οπότε η Χάνα σκέφτεται, ‘Γιατί είναι τόσο κακό να το δοκιμάσω αυτό έστω για μία φορά;». 
Υπάρχει ωστόσο ένα κορίτσι που δεν έχει καμία αμφιβολία για το ότι ο Τζέικομπ είναι μία απόλαυση που αξίζει να «γευτεί» κανείς. Η Λιζ (Λίζα Λαπίρα), η φίλη της Χάνα, η οποία προσπαθεί να τονώσει το ενδιαφέρον της για τον Τζέικομπ. Η Λιζ πιστεύει ότι η Χάνα αξίζει να είναι με κάποιον πολύ πιο συναρπαστικό, απ’ ότι ο Ρίτσαρντ.
Το καστ του “Crazy, Stupid, Love” συμπληρώνουν οι Τζον Κάρολ Λιντς και Μπεθ Λίτλφορντ, οι οποίοι παίζουν τους γονείς της Τζέσικα.
Οι σκηνοθέτες ήταν ενθουσιασμένοι με τους ηθοποιούς που κατάφεραν να εξασφαλίσουν για την ταινία. «Ο Στιβ, ο Ράιαν, η Τζούλιαν, η Έμα…όλοι, ενήλικες και παιδιά έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους,» λέει ο Φικάρα.

Από το πρώτο σκίρτημα του έρωτα μέχρι το χωρισμό και όλα όσα μεσολαβούν, οι σχέσεις είναι το κεντρικό θέμα της ταινίας “Crazy, Stupid, Love”, μίας κωμωδίας για όλες τις ηλικίες.
«Ταυτόχρονα με το ότι ήταν αστεία, πραγματικά μου άρεσε το θέμα της πραγματικής αγάπης, που πραγματεύεται η ταινία. Η ιδέα δηλαδή ότι εκεί έξω υπάρχει μία αδερφή ψυχή για κάθε άνθρωπο, και ότι θα πρέπει να παλέψεις για αυτόν τον άνθρωπο, όσο και αν χρειαστεί,» λέει ο Στιβ Κάρελ. «Ακόμα και αν η αγάπη δεν τα κατακτά όλα, μπορεί να κατακτήσει τα περισσότερα. Εξαιτίας της ανθεκτικότητας της ανθρώπινης καρδιάς, μπορούμε να βρούμε ένα τρόπο να το κάνουμε αυτό να δουλέψει, να ξαναβρούμε αυτή την αγάπη ή μία άλλη αγάπη. Το πνεύμα της ταινίας είναι πολύ ελπιδοφόρο και γλυκό.»
Ο Τζον Ρέκουα σκέφτεται, «Αγάπη είναι αυτή η απίστευτη δύναμη που όλοι προσπαθούμε να μετρήσουμε, να παλέψουμε μαζί της και η ταινία αυτή παρουσιάζει διαφορετικές εκδοχές της: Ο Καλ από τη μία μεριά είχε μία αγάπη που ήταν ζωτικής σημασίας για αυτόν και την οποία θεωρούσε δεδομένη και από την άλλη μεριά, ο Τζέικομπ φοβάται την αγάπη.»
«Η ιστορία βγάζει γέλιο, αλλά έχει και πολύ συναίσθημα,» συνοψίζει ο Γκλεν Φικάρα. «Πιστεύω ότι οι διαφορετικές οπτικές γωνίες του ίδιου θέματος θα καταφέρουν να κάνουν το κοινό να ταυτιστεί με την ταινία. Εξάλλου, ας το παραδεχτούμε, όλοι έχουμε ζήσει παρόμοιες καταστάσεις.»


Carell leads the cast as straight-laced, fortysomething Cal Weaver, who is living the dream—good job, nice house, great kids and marriage to his high school sweetheart. But when Cal learns that his wife, Emily (Julianne Moore), has cheated on him and wants a divorce, his perfect life quickly unravels. Worse, in today’s single world, Cal, who hasn’t dated in decades, stands out as the epitome of un-smooth. Now spending his free evenings sulking alone at a local bar, the hapless Cal is taken on as wingman and protégé to handsome, thirtysomething player Jacob Palmer (Ryan Gosling). In an effort to help Cal get over his wife and start living his life, Jacob opens Cal’s eyes to the many options before him: flirty women, manly drinks and a sense of style that can’t be found at Supercuts or The Gap. But despite Cal’s makeover and his many new conquests, the one thing that can’t be made over is his heart, which seems to keep leading him back to where he began.

“Crazy, Stupid, Love.” also stars Ryan Gosling, Julianne Moore, Emma Stone, John Carroll Lynch, Marisa Tomei and Kevin Bacon.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site
Official Facebook

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com/




top of the page

PHOTOS - POSTERS

352_4825_CSL_POSTER_GR.jpg
352_4905_UDFP-01659.jpg
352_4906_UDFP-02409.jpg
352_4907_UDFP-03318rv2.jpg
352_4908_UDFP-04273rv2.jpg
352_4909_UDFP-04363.jpg
352_4910_UDFP-11889.jpg
352_4911_UDFP-12925.jpg
352_4912_UDFP-15894.jpg
352_4913_UDFP-19513.jpg
CRAZY, STUPID, LOVE 1.jpg
Crazy, Stupid, Love. 0000.jpg
Crazy, Stupid, Love. 0001.jpg
Crazy, Stupid, Love. 0002.jpg
Crazy, Stupid, Love. 0003.jpg
Crazy, Stupid, Love. 0004.jpg
Crazy, Stupid, Love. 0005.jpg
Crazy, Stupid, Love. 0006.jpg
Crazy, Stupid, Love. 0007.jpg
Crazy, Stupid, Love. 0008.jpg
Crazy, Stupid, Love. poster 1.jpg
Crazy, Stupid, Love. poster 2.jpg
Crazy, Stupid, Love. poster 3.jpg
Crazy, Stupid, Love. poster 4.jpg
Crazy, Stupid, Love. poster 5.jpg
Crazy, Stupid, Love. poster 6.jpg
Crazy, Stupid, Love. poster.jpg
UDFP-15441.jpg
   


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
29/7/2011 (ΗΠΑ)
11/8/2011 (Γερμανία)
15/9/2011 (Ελλάδα)


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 





 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Κωμωδία
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΚωμωδίαParents Strongly CautionedΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails