Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/7/14 :.
. Το Κόλπο Της Ζωής Μας
. Ηρακλής
. Σε Λάθος Χρόνο
. Το Καλοκαίρι Της Ζωής Μας
. Alphaville (1965)
.: από 31/7/14 :.
. Λάθος στο Λάθος
. Parker
. Marina
. Έρωτας αλά Ισπανικά
. Σουπερχόνδριος
. Έλα Να Πάρεις Τον Καφέ Σε Μας (1970)
.: από 7/8/14 :.
. 22 Jump Street
. Σαββατοκύριακο στο Παρίσι
. Μία Τυχαία Συνάντηση
. Ρε, Μη
.: από 14/8/14 :.
. Λόγια και Εικόνες
. Θεϊκό Κόλπο
. Δείπνο Ηλιθίων (1998)
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape
. Σεφ

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: gabrielpaok's Profile gabrielpaok
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9720

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 158
Μέλη: 0
Σύνολο: 158

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Το Άλογο του Πολέμου (War Horse) του Στίβεν Σπίλμπεργκ (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Κυριακή, 20 Μάρ. 2011 @ 11:30:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Το Άλογο του Πολέμου
War Horse

του Στίβεν Σπίλμπεργκ
με τους Έμιλι Γουάτσον, Ντέιβιντ Θιούλις, Πίτερ Μιούλαν, Νιλς Άρεστρουπ, Τομ Χίντλεστον, Τζέρεμι Ιρβάιν, Τόμπι Κέμπελ

Υπόθεση:
Ένα δημοφιλές παιδικό βιβλίο του 1982, που πρόσφατα μεταφέρθηκε με εντυπωσιακή επιτυχία στη θεατρική σκηνή του Λονδίνου και του Broadway, δίνει την ευκαιρία στον Στίβεν Σπίλμπεργκ να καταπιαστεί για πρώτη φορά στην καριέρα του με τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Μέσα από μια ανεπανάληπτη οδύσσεια ανιδιοτελούς φιλίας, θαυμαστών ανακαλύψεων και αδάμαστης γενναιότητας, το «War Horse» αναμένεται να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τους θεατές κάθε ηλικίας. Λίγο μετά το ξέσπασμα του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Άλμπερτ, ένας έφηβος που ζει σε μια φάρμα στη βρετανική ύπαιθρο, πληροφορείται πως ο πατέρας του αποφάσισε να πουλήσει τον Τζόι, το αγαπημένο του άλογο, στο βρετανικό ιππικό. Πολύ σύντομα, ο Τζόι καταλήγει στην πρώτη γραμμή του γαλλικού μετώπου, όπου ως δια μαγείας αλλάζει τις ζωές των ανθρώπων με τους οποίους έρχεται σε επαφή. Πίσω στην Αγγλία, ωστόσο, ο Άλμπερτ, νιώθοντας πως έχει χάσει έναν πολύ καλό φίλο, αποφασίζει να αψηφήσει τις επιταγές της μοίρας και να καταταγεί στον στρατό, με την ελπίδα να τον ξαναβρεί...



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ



Ο πόλεμος τους χώρισε
Η μάχη τους δοκίμασε
Η φιλία τους ένωσε για πάντα

Υποψήφιο για ΧΡΥΣΗ ΣΦΑΙΡΑ  Καλύτερης Ταινίας (Δράμα)

Το «Άλογο του Πολέμου», ένα δημοφιλές παιδικό βιβλίο του διακεκριμένου Βρετανού συγγραφέα Μάικλ Μορπούργκο, το οποίο μεταφέρθηκε με εντυπωσιακή επιτυχία στη θεατρική σκηνή του Λονδίνου και στο Μπρόντγουεϊ, προσφέρει τη δυνατότητα στον Στίβεν Σπίλμπεργκ να καταπιαστεί για πρώτη φορά στην καριέρα του με τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. O ανεξάντλητος «παραμυθάς» του Χόλιγουντ δε χάνει την ευκαιρία να ξεδιπλώσει μια ανεπανάληπτη οδύσσεια ελπίδας, πρωτοφανούς αφοσίωσης, θαυμαστών ανακαλύψεων και αδάμαστης γενναιότητας, προορισμένη να συναρπάσει και να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τους θεατές κάθε ηλικίας. Πρωταγωνιστούν οι Έμιλι Γουότσον («Δαμάζοντας τα Κύματα», «Χίλαρι και Τζάκι», «Έγκλημα στο Γκόσφορντ Παρκ»), Πίτερ Μάλαν («Τυραννόσαυρος», «Trainspotting», «Braveheart»), Ντέιβιντ Θιούλις («Ανώνυμος», «Γυμνός» «Χάρι Πότερ» series), Τομ Χίντλστον («Thor», «Μεσάνυχτα στο Παρίσι») και ο πρωτοεμφανιζόμενος Τζέρεμι Ιρβάιν στο ρόλο του Άλμπερτ.

Λίγο μετά το ξέσπασμα του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Άλμπερτ Νάρακοτ, ένας έφηβος που ζει με τους γονείς του σε μια φάρμα στη βρετανική ύπαιθρο, πληροφορείται πως ο πατέρας του, Τεντ, αποφάσισε να πουλήσει τον Τζόι, το αγαπημένο του άλογο, στο Βρετανικό Ιππικό. Πολύ σύντομα, ο Τζόι καταλήγει στην πρώτη γραμμή του Γαλλικού Μετώπου, όπου «ως δια μαγείας» αλλάζει τις ζωές των ανθρώπων με τους οποίους έρχεται σε επαφή. Πίσω στην Αγγλία, ωστόσο, ο Άλμπερτ, αισθανόμενος πως έχει χάσει έναν πολύ καλό του φίλο, αποφασίζει να αψηφήσει τους κινδύνους και να καταταγεί στο στρατό, με την ελπίδα να τον ξαναβρεί...

«Το σπουδαιότερο ταξίδι είναι εκείνο που σε οδηγεί σπίτι…»

Ο σκηνοθέτης και παραγωγός Στίβεν Σπίλμπεργκ μας μυεί στα μυστικά της ταινίας «Το Άλογο του Πολέμου»
-- Βρήκα την παράσταση του Εθνικού Θεάτρου του Λονδίνου εξαιρετική – με συνεπήρε όσο λίγες έχω παρακολουθήσει στη ζωή μου. Σχεδόν αμέσως ένιωσα πως άξιζε να μεταφέρω τη συγκεκριμένη ιστορία στη μεγάλη οθόνη, πεπεισμένος πως μπορεί να «καταργήσει» τα σύνορα και να αγγίξει τις καρδιές των θεατών κάθε ηλικίας.
-- Για μένα προσωπικά το «Άλογο του Πολέμου» είναι μια διαχρονική ιστορία για τις θυσίες που είσαι πρόθυμος να κάνεις στο όνομα της αγάπης. Και πιο συγκεκριμένα, για τις θυσίες που κάνει ένα αγόρι εν καιρώ πολέμου, προκειμένου να ξαναβρεί το αγαπημένο του άλογο, αλλά και τις θυσίες που κάνει ένα άλογο, προκειμένου να επιβιώσει σε αυτή τη σκοτεινή περίοδο της ιστορίας. Δύο αδάμαστες ψυχές, οι μοίρες των οποίων είναι αλληλένδετες καθ’ όλη τη διάρκεια της μακράς περιπλάνησής τους.
-- Παρά το γεγονός πως λάτρεψα το βιβλίο του Μορπούργκο, συνειδητοποίησα πως στην ταινία δε θα ήταν διόλου λειτουργικό το να τοποθετήσω τον Τζόι, το άλογο του Άλμπερτ, στη θέση του αφηγητή της ιστορίας. Από την άλλη, η συγκεκριμένη έμπνευση του συγγραφέα με βοήθησε να καταλάβω το πόσο σημαντικό θα ήταν να προσεγγίσω τη συγκεκριμένη ιστορία υπό ποικίλες οπτικές γωνίες.
-- Λίγο πριν ξεσπάσει ο πόλεμος, ο Άλμπερτ αναλαμβάνει να οργώσει μια κακοτράχαλη έκταση με τη βοήθεια του Τζόι και από την πρώτη στιγμή διαισθάνεσαι πως ανάμεσά τους αρχίζει να αναπτύσσεται μια δυνατή σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Και, παρά το γεγονός ότι οι δρόμοι τους σύντομα χωρίζουν, είναι πεπεισμένος πως όχι μόνο είναι γραφτό τους να συναντηθούν ξανά κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά και πως αυτή τους η επανασύνδεση θα αποτελέσει μια τρανή απόδειξη πως ακόμη και μέσα από κάτι τόσο αποτρόπαιο όπως ένας παγκόσμιος πόλεμος, μπορεί να αναδυθεί κάτι το πραγματικά υπέροχο – μια σπάνια όσο και ακλόνητη φιλία ανάμεσα σε έναν άνθρωπο και ένα ζώο.
-- Είναι η πρώτη φορά στην καριέρα μου που καταπιάνομαι με μια ταινία, η οποία αποτελείται από ποικίλες επιμέρους ιστορίες, που όλες τους περιστρέφονται γύρω από μια βασική πλοκή. Κατά τη διάρκεια του πολυετούς ταξιδιού του, ο Τζόι έρχεται σε επαφή με κάθε λογής χαρακτήρες, οι οποίοι αφήνουν το σημάδι τους στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του, τη στιγμή που κι εκείνος τους επηρεάζει βαθύτατα, αλλάζοντας για πάντα τις ζωές τους.
-- Το τελευταίο που με ενδιέφερε στη συγκεκριμένη ταινία ήταν να διαλέξω πλευρά και να διαχωρίσω τους «καλούς» από τους «κακούς». Εκείνο που είχε σημασία για μένα, ήταν να δείξω την ιδιαίτερη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον Τζόι και τους ανθρώπους με τους οποίους έρχεται σε επαφή. Τα άλογα, άλλωστε, δεν ενδιαφέρονται για την πολιτική, παρά μόνο για εκείνους που ασχολούνται με τη φροντίδα τους. Κι αυτό ήταν ένας ακόμη τρόπος να τονίσω την ανθρωπιά που μπορεί να ευδοκιμήσει, ακόμη και εν καιρώ πολέμου.
-- Έχω ζήσει 15 ολόκληρα χρόνια κοντά σε άλογα και γνωρίζω πολύ καλά το πόσο εκφραστικά ζώα είναι. Κι όμως, χρειάστηκε να δουλέψω με άλογα για τις ανάγκες της συγκεκριμένης ταινίας, για να φτάσω στο σημείο να συνειδητοποιήσω το πόσο πολύ συναίσθημα μπορούν να εκλύσουν, αν το απαιτούν οι συνθήκες.
-- Με ενδιέφερε, σαφώς, η ιστορία μου να διαθέτει αξιοπιστία, ωστόσο αυτή τη φορά δεν είχα σκοπό να παρουσιάσω την πλευρά του πολέμου που είχα δείξει στη «Διάσωση του Στρατιώτη Ράιαν» και στις μίνι σειρές «Band of Brothers» και «The Pacific». Εκείνο που εξαρχής επιθυμούσα, ήταν το ταξίδι του Άλμπερτ και του αλόγου του να αποτελέσει μια γνήσια συγκινητική κινηματογραφική εμπειρία για ολόκληρη την οικογένεια.
-- Στην προσπάθειά μας με τον Ρίτσαρντ (Κέρτις) να βρούμε έναν τρόπο να «εικονοποιήσουμε» τη σύνδεση ανάμεσα στον Άλμπερτ και τον Τζόι τον καιρό που θα περνούσαν χώρια, μας ήρθε η ιδέα του πολεμικού λαβάρου που ο πρώτος δένει στα χαλινάρια του δεύτερου τη στιγμή του αποχωρισμού τους. Έτσι, ο Τζόι φέρει πάντα μαζί του ένα ενθύμιο από τον Άλμπερτ, το οποίο ίσως να λειτουργεί και ως φυλαχτό, ενισχύοντας την πεποίθηση πως οι δυο τους κάποια στιγμή στο μέλλον θα ξανασυναντηθούν.
-- Το «Άλογο του Πολέμου» δεν είναι, φυσικά, απλώς και μόνο η ιστορία της σχέσης ανάμεσα σε ένα αγόρι και ένα άλογο. Η ταινία εστιάζει, παράλληλα, και στις διάφορες επιμέρους ιστορίες μιας πληθώρας διαφορετικών χαρακτήρων με τους οποίους οι δυο τους έρχονται σε επαφή κατά τη διάρκεια του πολέμου. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να συγκεντρώσω ένα από τα πλέον αξιόλογα όσο και ενθουσιώδη πολυπρόσωπα casts στην καριέρα μου ως σκηνοθέτης και παραγωγός. Και παρά το γεγονός ότι αρκετοί από τους ηθοποιούς δεν μοιράζονται ούτε μισή σκηνή στην ταινία, η αίσθηση της συλλογικότητας και της αφοσίωσης από μέρους τους που επικρατούσε στα γυρίσματα, ήταν πραγματικά εντυπωσιακή.
-- Είχα αποφασίσει από πολύ νωρίς πως για το ρόλο του Άλμπερτ αναζητούσα έναν νέο και άφθαρτο ηθοποιό. Κάποιον σαν τον Κρίστιαν Μπέιλ, δηλαδή, τον καιρό που κάναμε το casting για την «Αυτοκρατορία του Ήλιου». Αν και ήταν ο δεύτερος, μόλις, ηθοποιός που είχαμε δει, μετά από μήνες κατέληξα στο ότι δεν υπήρχε ιδανικότερος του για τον βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο. Κάτι ανάλογο μας συνέβη και με τον Τζέρεμι (Ιρβάιν). Τον συναντήσαμε κάπου στα μισά της διαδικασίας, αλλά μερικούς μήνες αργότερα είχαμε κατασταλάξει πως ήταν εκείνος ακριβώς που ψάχναμε για τον συγκεκριμένο ρόλο.
-- Ο Μπόμπι (Λόβγκρεν, πολύπειρος εκπαιδευτής αλόγων με μακρά καριέρα στο Χόλιγουντ) και η ομάδα του έκαναν κυριολεκτικά θαύματα όσον αφορά στην συμπεριφορά των αλόγων για τις ανάγκες της ταινίας. Διαρκώς παρούσα στα γυρίσματα ήταν και η Μπάρμπαρα Καρ, εκλεκτή εκπρόσωπος του οργανισμού American Humane Association για τα δικαιώματα των ζώων, στην οποία είχα δώσει την απόλυτη εξουσιοδότηση να επεμβαίνει οποιαδήποτε στιγμή ένιωθε πως κάποιο από τα ζώα μας κινδύνευε να τραυματιστεί ή απλώς ζοριζόταν.
-- Ομολογώ πως υπήρξαν στιγμές που δε πίστευα στα μάτια μου, βλέποντας τις αντιδράσεις των αλόγων σε επιμέρους σκηνές. Ήθελα, βέβαια, να δίνεται η εντύπωση πως αυτό που παρακολουθούμε είναι η «ερμηνεία» τους στο ρόλο που τους ανατέθηκε, αλλά ποτέ δεν φανταζόμουν το πόσο εξοικειωμένα μπορεί να είναι με την όλη διαδικασία των γυρισμάτων μιας ταινίας. Σε σκηνές όπως εκείνη της επέλασης του Βρετανικού Ιππικού για παράδειγμα, σε έπειθαν πως έδιναν πραγματικά τον καλύτερό τους εαυτό!
-- Σε ταινίες όπως το «Άλογο του Πολέμου» το τοπίο παίζει μεγάλο ρόλο, καθώς αναδεικνύεται σε βασικό χαρακτήρα. Για παράδειγμα, το Ντέβον στο οποίο βρίσκεται η φάρμα της οικογένειας του Άλμπερτ, είναι από εκείνες τις περιοχές όπου οι κάτοικοι είναι πλήρως εξαρτημένοι για τη διαβίωσή τους από το χώμα που πατάνε, έστω κι αν αυτό ενίοτε τους «προδίδει». Ο Ρικ (Κάρτερ, υπεύθυνος για την οργάνωση της παραγωγής) έκανε εξαιρετική δουλειά όσον αφορά στην ανεύρεση των κατάλληλων τοποθεσιών για την εκάστοτε περίσταση – είτε μιλάμε για τα μελαγχολικά βαλτοτόπια όπου τοποθετείται η φάρμα των Νάρακοτ, είτε για το ειδυλλιακό γαλλικό χωριουδάκι όπου συναντάμε τη φάρμα της Εμιλί και του παππού της, είτε ακόμη για το «σεληνιακό» τοπίο της Νεκρής Ζώνης ανάμεσα στα χαρακώματα των συμμαχικών δυνάμεων και τον γερμανικό καταυλισμό στο αιματοβαμμένο Γαλλικό Μέτωπο.
-- Για μια ακόμη φορά ο Τζον (Γουίλιαμς, πολυβραβευμένος μουσικοσυνθέτης και μόνιμος συνεργάτης του Σπίλμπεργκ από το ξεκίνημα της κινηματογραφικής του καριέρας), ξεπέρασε τον εαυτό του, αποδεικνύοντας πως παραμένει μια μουσική ιδιοφυία, καθώς παρέδωσε ένα ακόμη απίθανο και τόσο διαφορετικό σε ύφος score, μόλις μερικούς μήνες μετά την εντυπωσιακή δουλειά του στις «Περιπέτειες του Τεντέν». Ένα αδιαμφισβήτητα επιβλητικό, γεμάτο γνήσιο συναίσθημα score, που μέσα του κουβαλά τις αναμνήσεις των διαφόρων τοποθεσιών που συναντούν στο ταξίδι τους οι ήρωές μας, της σκοτεινής εκείνης περιόδου που βύθισε στη θλίψη την Ευρώπη, αλλά και της δυνατής φιλίας που αναπτύσσεται ανάμεσα στον Άλμπερτ και το άλογό του. Χάρη στον Τζον, η προσπάθειά μου στη δημιουργία του κατάλληλου κλίματος στην ταινία, έγινε πολύ πιο εύκολη.
-- Για αιώνες ολόκληρους τα άλογα αποτελούσαν ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητας μας, καθώς τα χρησιμοποιούσαμε για τις μετακινήσεις μας, για να καλλιεργούμε τα χωράφια μας, για διάφορες μεταφορές και φυσικά στις πολεμικές συρράξεις. Και μπορεί με την έλευση των μηχανοκίνητων ο ρόλος τους στην κοινωνία μας να υποβαθμίστηκε αρκετά, ωστόσο μέχρι και στις μέρες μας τα άλογα εξακολουθούν να παραμένουν τα ζώα που θαυμάζουμε ίσως περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα. Το «Άλογο του Πολέμου» έρχεται να «επικυρώσει» ακριβώς αυτή την αιώνια εκτίμηση που τρέφουμε για τα εκπληκτικά αυτά ζώα.

Οι πρωταγωνιστές της ταινίας μέσα από δικά τους λόγια

-- Τζέρεμι Ιρβάιν (Άλμπερτ Νάρακοτ)
«Όταν συναντάμε για πρώτη φορά τον Άλμπερτ είναι ακριβώς στην ηλικία όπου αρχίζει να αναρωτιέται για τους πάντες και τα πάντα. Ωστόσο, η σχέση ειλικρινούς φιλίας που αναπτύσσει με τον Τζόι, θα τον βοηθήσει να διέλθει το κατώφλι της ωριμότητας.
«Ένας από τους προπάππους μου πολέμησε στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο και είχε μαζί του ένα άλογο, την Ελίζαμπεθ, την οποία και αγόρασε από τον στρατό για το ίδιο ακριβώς ποσό το οποίο προσφέρει ο Άλμπερτ, στην προσπάθειά του να εξαγοράσει από το Βρετανικό Ιππικό τον Τζόι. Οποία σύμπτωση!»
-- Πίτερ Μάλαν (Τεντ Νάρακοτ, πατέρας του Άλμπερτ)
«Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το γεγονός ότι ο Στίβεν κατάφερε να αφηγηθεί μια ιστορία, η οποία παρά το γεγονός ότι διαδραματίζεται στη διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, μοιάζει περισσότερο με ένα παραμύθι γύρω από το θαυμαστό ταξίδι ενός αλόγου.»
«Ο Τεντ μπορεί να είναι πεισματάρης και απειθάρχητος, αλλά νοιάζεται πραγματικά για την οικογένειά του. Και το γεγονός ότι αδυνατεί να την φροντίσει, τον έχει καταντήσει ένα ψυχικό ράκος. Εντούτοις, όταν βλέπει τα κατορθώματα του Άλμπερτ και του Τζόι, δεν μπορεί παρά να επιδοκιμάσει.»
-- Έμιλι Γουότσον (Ρόζι Νάρακοτ, μητέρα του Άλμπερτ)
«Με εντυπωσίασε ιδιαίτερα το γεγονός ότι επιτέλους παρακολούθησα για πρώτη φορά από κοντά τον Στίβεν να “εκλύει” άφθονη ανθρωπιά, από μια ταινία της οποίας ο βασικός χαρακτήρας είναι ένα μη ανθρώπινο πλάσμα – όπως είχε κάνει και με το “E.T., ο Εξωγήινος” δηλαδή.»
«Η Ρόζι είναι στην ουσία εκείνη που κρατά ενωμένη την οικογένειά της. Και, οπωσδήποτε, η απόφαση του συζύγου της να ξοδέψει όλα τους τα λεφτά σε ένα – φαινομενικά – άχρηστο άλογο, τη στιγμή που απειλούνται με έξωση, την εξοργίζει. Όμως κι εκείνη μένει εξίσου άναυδη, όταν βλέπει την επίδραση που ασκεί το συγκεκριμένο άλογο στο μοναχογιό της. Δεν είναι διόλου υπερβολή να ισχυριστούμε πως ο Τζόι βοηθά τον Άλμπερτ να γίνει άντρας.»
-- Ντέιβιντ Θιούλις (Λάιονς, ο ιδιοκτήτης της φάρμας που ζουν οι Νάρακοτ)
«Όταν ο Στίβεν με πλησίασε προσφέροντάς μου το ρόλο του Λάιονς, του αδίστακτου ιδιοκτήτη γης, μου εξήγησε πως πρόκειται για έναν κλασικό χαρακτήρα, ο οποίος αντλεί τις ρίζες του στην εποχή του βωβού κινηματογράφου. Φυσικά, βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την ευκαιρία να υποδυθώ έναν τέτοιο αρχετυπικό κακό, υπό τις οδηγίες ενός οραματιστή σκηνοθέτη όπως ο Σπίλμπεργκ.»
-- Τομ Χίντλστον (Λοχαγός Νίκολς, ο νέος ιδιοκτήτης του Τζόι)
«Ο Λοχαγός Νίκολς έχει απόλυτη αίσθηση του πόσο άσχημα θα είναι τα πράγματα στον πόλεμο. Και η συνήθειά του να σκιτσάρει τον Τζόι, είναι ένας τρόπος να τον βοηθήσει να καταπολεμήσει τους φόβους του.»
«Αν και σκαμπάζω από ιππασία, η αίσθηση του να βρίσκομαι καβάλα στο άλογό μου, κραδαίνοντας ένα σπαθί ήταν εντελώς διαφορετική και απαιτούσε ιδιαίτερη προετοιμασία. Ιδίως δε από τη στιγμή που έπρεπε να μάθω να χειρίζομαι τα γκέμια με το ένα μου χέρι.»
«Αυτό που θα κρατήσω από τη συνεργασία μου με τον Σπίλμπεργκ είναι η εκπληκτική καθοδήγηση που μου έδωσε για τις ανάγκες της σκηνής της εφόδου του ιππικού. Μου είπε, ”θέλω να μου δώσεις αρχικά την απόλυτη πολεμική σου έκφραση, αλλά καθώς κοντοζυγώνεις κι αντικρίζεις απέναντί σου τα πυροβόλα του γερμανικού στρατού, θέλω να «χάσεις» 20 χρόνια και να γυρίσεις στην ηλικία των 9. θέλω να μου δείξεις το παιδί μέσα σου”. Δε νομίζω πως υπάρχει ιδανικότερη περιγραφή της οριστικής απώλειας της αθωότητας από αυτήν…»
-- Μπένεντικτ Κάμπερμπατς (Ταγματάρχης Στιούαρτ, το αφεντικό του Τόπθορν)
«Ο Στιούαρτ είναι ένας από τους πολλούς νεαρούς ανώτερους αξιωματικούς του Βρετανικού στρατού που πολέμησαν στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Το κύρος και η σιγουριά που αποπνέει, ωστόσο, αρκούν να εμπνεύσουν τους άνδρες του. Κι ενώ ο ίδιος ξέρει πολύ καλά πως στη μάχη κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τίποτα, εντούτοις γνωρίζει τον τρόπο να εμψυχώσει τους 300 στρατιώτες που έχει υπό τις διαταγές του και να τους πείσει πως η ενδεχόμενη θυσία τους δε θα είναι μάταιη, καθώς μάχονται για έναν ιερό σκοπό.»
-- Πάτρικ Κένεντι (Υπολοχαγός Γουέβερλι, ο καλύτερος φίλος του Νίκολς)
«Ο Γουέβερλι είναι ο χωρατατζής της παρέας και εκ πεποιθήσεως καλοπροαίρετος. Η αλήθεια, ωστόσο, είναι πως όλη αυτή η εξωστρέφειά του και η διάθεσή του για πλάκα, προέρχονται κατά πάσα πιθανότητα από το γεγονός ότι φοβάται για τα χειρότερα.»
-- Ντέιβιντ Κρος (Γκούντερ, ο Γερμανός στρατιώτης που λιποτακτεί με τη βοήθεια του Τζόι)
«Ο Γκούντερ είναι ένα χωριατόπαιδο με πολλά κοινά στοιχεία με τον Άλμπερτ. Και την πρώτη φορά που βλέπει τον Τζόι, μένει άναυδος από το θέαμα, καθώς ποτέ στη ζωή του δεν είχε ξαναδεί κάτι το τόσο όμορφο. Φυσικά, τον “ερωτεύεται” μονομιάς και αποφασίζει να τον χρησιμοποιήσει στην προσπάθειά του να το σκάσει από το στρατό.»
-- Τόμπι Κέμπελ (Βρετανός στρατιώτης)
«Η σκηνή που μοιράζομαι με τον “Τζόι” είναι από εκείνες που μπορούν να σε σημαδέψουν βαθιά. Υπήρξε τέτοια δόση ρεαλισμού σε ολόκληρη την προσπάθειά μου να αναρριχηθώ από τα χαρακώματα ως τη Νεκρή Ζώνη, για να βοηθήσω το υπέροχο αυτό ζώο να ελευθερωθεί από τα συρματοπλέγματα, που θεωρώ πως κάτι τέτοιες στιγμές είναι που με κάνουν να ευγνωμονώ την τύχη μου που έγινα ηθοποιός.»

Ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος σε αριθμούς

-- Γνωστός και ως «Μεγάλος Πόλεμος», ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος διήρκησε από τον Ιούλιο του 1914, μέχρι και το Νοέμβριο του 1918.
-- Από τη μία πλευρά ήταν οι Σύμμαχοι (Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Ρωσία, Βέλγιο, Σερβία, Ιταλία, Ιαπωνία και Ελλάδα) και από την άλλη πλευρά οι Δυνάμεις του Άξονα (Γερμανία, Αυστρο-Ουγγαρία, Οθωμανική Αυτοκρατορία). Οι ΗΠΑ μπήκαν στον πόλεμο το 1917, παίρνοντας το μέρος των Συμμάχων.
-- Ήταν ο πρώτος πόλεμος στην ιστορία που διεξήχθη σε τρεις ηπείρους και ο πρώτος στον οποίο χρησιμοποιήθηκαν αυτόματα πυροβόλα όπλα, αέριο μουστάρδας και μηχανοκίνητα άρματα μάχης.
-- Ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος στοίχισε τη ζωή σε 9,7 εκατομμύρια στρατιώτες και 6,7 εκατομμύρια αμάχους.
-- Περισσότεροι από 200.000 άνδρες έχασαν τη ζωή τους στα χαρακώματα του Δυτικού Μετώπου, το οποίο εξαπλωνόταν από τις βελγικές ακτές μέχρι τα ελβετικά σύνορα, με τις πλέον αιματηρές μάχες να διεξάγονται στα εδάφη της Γαλλίας (Υπρ, Βερντέν, Σομμ, κλπ.)
-- Στη διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου εκατομμύρια άλογα και εκατοντάδες χιλιάδες σκύλοι βρέθηκαν σε συνθήκες μάχης. Ήταν και ο τελευταίος πόλεμος στον οποίο εμφανίστηκαν τάγματα ιππικού, καθώς η χρήση αυτόματων πυροβόλων όπλων καθιστούσε τις εφόδους τους σκέτη αποστολή αυτοκτονίας.
-- Όταν τον Αύγουστο του 1914 η Βρετανία κήρυξε τον πόλεμο στη Γερμανία, η πλειοψηφία του πληθυσμού πίστευε ότι μέχρι τα Χριστούγεννα όλα θα είχαν λήξει και οι στρατιώτες θα επέστρεφαν σπίτι για τις γιορτές.
-- Οι περισσότεροι από τους στρατιώτες που πολέμησαν στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν ηλικίας 17-40 ετών, αν και υπήρξαν και αρκετοί ανήλικοι, οι οποίοι δήλωσαν ψεύτικη ηλικία για να καταταγούν.
-- Ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος έληξε και τυπικά το Νοέμβριο του 1918, με την υπογραφή της συνθήκης του Κομπιέν.

Trivia /Fun facts

-- Η Κάθλιν Κένεντι, πολυβραβευμένη παραγωγός και επί σειρά ετών συνεργάτης του Στίβεν Σπίλμπεργκ, ήταν εκείνη που του «σύστησε» το «Άλογο του Πολέμου», έχοντας παρακολουθήσει και μαγευτεί από την πρωτότυπη παράσταση του Εθνικού Θεάτρου του Λονδίνου, που μετέφερε το ομώνυμο παιδικό βιβλίο που πρωτοκυκλοφόρησε το 1982.
-- Ο συγγραφέας του βιβλίου Μάικλ Μορπούργκο άντλησε έμπνευση για την ιστορία του από την επαφή του με έναν βετεράνο του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο οποίος του εξομολογήθηκε με δάκρυα στα μάτια πόσο πολύ αγαπούσε το άλογο που είχε, όταν πολεμούσε στο Δυτικό Μέτωπο.
-- Τον Ντέιβιντ Λάιονς, γιο του ιδιοκτήτη της φάρμας των Νάρακοτ, υποδύεται ο Ρόμπερτ Εμς, ο οποίος ενσάρκωσε τον Άλμπερτ στη θεατρική μεταφορά του βιβλίου στο Γουέστ Εντ του Λονδίνου.
-- Ο Σπίλμπεργκ θεώρησε τον Τομ Χίντλστον ιδανικό για το ρόλο του επιβλητικού Λοχαγού Νίκολς, χαρακτηρίζοντάς τον… «μετενσάρκωση» του Έρολ Φλιν!
-- Τον Τζόι υποδύθηκαν 14 διαφορετικά άλογα, τα οποία μακιγιάρονταν πανομοιότυπα επί 45 λεπτά το καθένα. Τον Τόπθορν, φίλο και ανταγωνιστή του Τζόι, υποδύθηκαν 4 διαφορετικά άλογα. Για τις ανάγκες της σκηνής της εφόδου του Βρετανικού Ιππικού, εξάλλου, χρησιμοποιήθηκαν 100 συνολικά άλογα. Η μοναδική σκηνή όπου δε χρησιμοποιήθηκε αληθινό άλογο, αλλά ανδρείκελο, ήταν εκείνη που διαδραματίζεται στη Νεκρή Ζώνη.
-- Ανάμεσα στους εμπειρογνώμονες που έδωσαν τα φώτα τους για τις ανάγκες της ταινίας, συναντάμε τον ειδικό σύμβουλο σε θέματα ιππικού Δρ. Ντέιβιντ Κένιον, τον πολύπειρο κατασκευαστή όπλων Σάιμον Άθερτον, αλλά και τον εξπέρ στις κατασκευές πολεμικών χαρακωμάτων Άντριου Ρόμπερτσο.
-- Ο διευθυντής φωτογραφίας Γιάνους Καμίνσκι παραδέχτηκε πως, για τη σκηνή όπου ο Άλμπερτ επανασυνδέεται με τον
Τζόι, επέλεξε εντονότατους χρωματικούς συνδυασμούς, φιλοδοξώντας να αποτίνει έναν ανεπίσημο φόρο τιμής στο «Όσα Παίρνει ο Άνεμος».
-- Για τη μουσική της ταινίας, ο πολυβραβευμένος μουσικοσυνθέτης Τζον Γουίλιαμς άντλησε έμπνευση παρατηρώντας τη συμπεριφορά των αλόγων σε μια φάρμα στην Καλιφόρνια, αλλά και από τις εντυπωσιακές εναλλαγές των τοπίων τα οποία επισκέπτεται ο Τζόι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.
-- Σε μια επίσκεψή του στα χαρακώματα που κατασκευάστηκαν για τις ανάγκες της ταινίας, μια ιδιαίτερα βροχερή μέρα, ο Σπίλμπεργκ βρέθηκε να «τσαλαβουτάει» σε μια τρύπα βάθους δυόμιση μέτρων, από την οποία τον ανέσυραν σώο κι αβλαβή, ευτυχώς, μέλη του συνεργείου.


DreamWorks Pictures' "War Horse," director Steven Spielberg's epic adventure, is a tale of loyalty, hope and tenacity set against a sweeping canvas of rural England and Europe during the First World War. "War Horse" begins with the remarkable friendship between a horse named Joey and a young man called Albert, who tames and trains him. When they are forcefully parted, the film follows the extraordinary journey of the horse as he moves through the war, changing and inspiring the lives of all those he meets--British cavalry, German soldiers, and a French farmer and his granddaughter--before the story reaches its emotional climax in the heart of No Man's Land. The First World War is experienced through the journey of this horse--an odyssey of joy and sorrow, passionate friendship and high adventure. "War Horse" is one of the great stories of friendship and war-- a successful book, it was turned into a hugely successful international theatrical hit that is arriving on Broadway next year. It now comes to screen in an epic adaptation by one of the great directors in film history.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Εξαιρετική η νέα δουλειά του Σπίλμπεργκ, πάνω σ' ένα θέμα που σεναριακά είναι δομημένο στην λογική της κλασσικής "Μαύρης Καλλονής". Το "Άλογο του Πολέμου" χρησιμοποιεί μια ιστορία με ξεκάθαρες αναφορές στην χρυσή εποχή του ομιλούντος Χόλιγουντ (για να την διαφοροποιήσω από την αντίστοιχη του βωβού) με τον Τζον Φορντ να φιγουράρει σε πολλά σημεία στην πλανοθεσία αλλά και στην αισθητική του φιλμ, ενώ το χρώμα και η φωτογραφία  τονίζουν επιρροές από τον Ντάγκλας Σερκ.

Θεματικά η σχέση αναφέρεται πολύ περισσότερο στις δουλειές του Φορντ, όπως και το τελευταίο πλάνο, για το οποίο ο Σπίλμπεργκ πρέπει να έχει μελετήσει το "The Searchers" λεπτό προς λεπτό.

Η ιστορία της ταινίας αναφέρεται σ΄ένα καθαρόαιμο άλογο το οποίο μεγαλώνει ο γιός ενός φτωχού αγρότη , βετεράνου των πολέμων των Boers (υπόδειγμα ερμηνείας για άλλη μια φορά ο Πίτερ Μάλαν). Όταν τελειώσει με την εκπαίδευσή, λόγω οικονομικών προβλημάτων πουλά το άλογο σ' έναν Ίλαρχο του βρετανικού ιππικού, ο οποίος φεύγει στο μέτωπο για τον Α' Π.Π.

Θα μπορέσουν να βρεθούν ξανά το άλογο και ο νεαρός ανατροφέας του;
Οι στιγμές συγκίνησης αλλά και μια πλειάδα εξαιρετικών, ως επί το πλείστον Βρεττανών και Ευρωπαίων ηθοποιών, είναι ο καμβάς, που μαζί με όσα αναφέραμε στην αρχή ο Σπίλμπεργκ κεντάει την ταινία του. Και είναι μια μεγαλειώδης ταινία που καταφέρνει να διατηρεί τα σινεφιλικά στοιχεία (η επέλαση της ταξιαρχίας του ιππικού και ο τρόπος με τον οποίο κινηματογραφικά περιγράφεται ο αποδεκατισμός τους από τα γερμανικά πολυβόλα), σε συνδυασμό με το επικό στοιχείο, συγχρόνως, σε μια ταινία για όλη την οικογένεια!

Όσες αντιρρήσεις και εάν έχει κάποιος για την πορεία  του Στίβεν Σπίλμπεργκ ως σκηνοθέτη, αυτή η αρμονική ισορροπία αισθητικής και λαϊκού θεάματος, είναι ακριβώς το στοιχείο που τον έχει αναδείξει πλέον σ' έναν αδιαφιλονίκητα μεγάλο δημιουργό, στα πρότυπα ανάλογων , ινδαλμάτων του, της χρυσής εποχής του κινηματογράφου που συχνά πυκνά αναφέρεται εμμέσως αποτίοντας φόρο τιμής ...

Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Δε ξέρω γιατί, αλλά οι ταινίες του Σπίλμπεργκ μου θυμίζουν τις παλιές, καλές, μέρες του Σοβιετικού ρεαλισμού όταν σφύζοντας από λυρισμό, διδακτισμό και "παιδική" αθωότητα συνδύαζαν την ηθική, τον ρομαντισμό και τον "τσαμπουκά", με τον μονοδιάστατο λαϊκισμό και την στρατευμένη αφέλεια (δες "41ος" του Γκριγκόρι Τσουχράι). Ένα συγκινητικό λαϊκό μελόδραμα που εξιδανικεύει ενστικτωδώς την σχέση ανθρώπου και αλόγου με βίους παράλληλους μέσα στο ασφυκτικό, φυσικό περιβάλλον όπου κινούνται, και κορυφώνονται εν καιρώ πολέμου.

Στο βάθος, διακρίνεται το αφηγηματικό πρότυπο του Σπίλμπεργκ να καταλήγει σε μια εμψυχωτική και αισιόδοξη ταινία, που υπερβαίνει την φρίκη του πολέμου. Με όπλα την μεγάλη καρδιά, την αγνή ψυχή, την ακέραιη πίστη και την ατσαλένια θέληση που κανένα τραύμα ή κακουχία δεν είναι ικανά αποτρέψουν στον σκληρό αγώνα της επιβίωσης. Η κυρίαρχη άποψη που επικρατεί στο "ΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ" φαίνεται πως προέρχεται από την πλευρά του αλόγου, καθώς η δομή του φιλμ τεκμηριώνει την δική του Οδύσσεια, από την ώρα που είδε το φως της ζωής. Η παραγωγή συντονίζει, υπογραμμίζει και τονίζει όλους τους χαρακτήρες που "γνώρισε" ενδιάμεσα, διαμορφώνοντας, τελικά, τη συμπεριφορά του. Ο θεατής ελπίζει για το ...θαύμα και δικαιώνεται όταν οι ήρωές μας λυτρώνονται, θυσιάζοντας τις φιλοδοξίες τους για την αληθινή αγάπη και φιλία. Το φιλμ βάζει στο κάδρο τον Α' Π.Π. χωρίς να μιλά ουσιαστικά γι' αυτόν. Οι ιδεολογικοπολιτικοί παράμετροι εξοστρακίζονται και στη θέση τους ανυψώνεται η υπαρξιακή τραγωδία, ορθά και κοφτά. Η εγκεφαλική αποστασιοποίηση επιδιώκεται προς όφελος της συναισθηματικής ταύτισης που εστιάζει στις απώλειες και δεν θριαμβολογεί μέσα στο πεδίο της μάχης για κανένα. Νικητής, είναι αυτός που στέκεται τελικά ζωντανός, σε όποια πλευρά και να βρίσκονται τα σύνορα της χώρας για την οποία πολεμά.

Αξιομνημόνευτη σκηνή, στο έπος του Σπίλμπεργκ, η πολεμική αντεπίθεση που οπτικοποιεί συναισθηματικά το μαρτύριο των στρατιωτών και ταυτόχρονα παραλληλίζεται με τη σκηνή του ολομόναχου αλόγου στο πεδίο της μάχης που αψηφά τον κίνδυνο, τρέχοντας προς την ελευθερία του. Ο αλτρουισμός που το χαρακτηρίζει είναι μνημειώδης οδηγώντας σ΄έναν πολιτικά ορθό παραδειγματισμό και εξωραϊσμό που θα εμπνέει διαχρονικά.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


«Μεγαλειώδες! Γεμάτο χαρά! Εμπνέει»
Roger Ebert – Chicago Sun Times


«Αυθεντικό κινηματογραφικό αριστούργημα»
Rex Reed – The New York Observer


«Δυνατό!»
Suzan Puig – USA Today


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW








top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
25/12/2011 (ΗΠΑ)
13/1/2012 (Μεγ. Βρεττανία, Ισπανία)
19/1/2012 (Ελλάδα)
16/2/2012 (Γερμανία)
17/2/2012 (Ιταλία)
22/2/2012 (Γαλλία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

WAR HORSE 00002.jpg
DM-PSD3-0202.jpg
DM-PSD2-0324.jpg
WAR HORSE 00001.jpg
DM-PSD3-0141.jpg
DM-D28-0098.jpg
DM-D27-0070.jpg
DM-D11-0241R.jpg
DM-D27-0283.jpg
DM-D4-0069R.jpg
DM-D1-0268.jpg
DM-AC-33426R.jpg
DM-AC-17891R.jpg
DM-AC-17757R.jpg
DM-AC-25226.jpg
DM-AC-00078.jpg
601_3ab_09_25189.jpg
606_3ab_09_20660.jpg
338_DM-D13-0091.jpg
335_DM-PSD2-0123.jpg
532_IMG_5832.jpg
600_7ab_10_09641.jpg
564_3ab_09_24660.jpg
560_3ab_09_15816.jpg
254_DM-D1-0145.jpg
244_DM-AC-00122.jpg
178_DM-D7-0106R.jpg
war horse poster greek.jpg
WAR HORSE poster 1.jpg
WAR HORSE 0001.jpg
WAR HORSE 0000.jpg
WAR HORSE poster.jpg
WAR HORSE wall.jpg
WAR HORSE teaser.jpg
DM-PSD3-0212R.jpg
DM-D23-0427R.jpg
DM-PSD3-0141 copy.jpg
DM-D20-0222.jpg
DM-AC-00008.jpg
DM-AC-00005.jpg
DM-AC-00047.jpg
DM-AC-00034.jpg
DM-AC-00062R.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    David Thewlis ... Lyons
    Emily Watson ... Rose Narracott
    Benedict Cumberbatch ... Major Stewart
    Toby Kebbell ... Geordie
    Tom Hiddleston ... Captain Nichols
    Eddie Marsan
    David Kross ... Gunther
    Peter Mullan ... Ted Narracott
    Jeremy Irvine ... Albert
    David Dencik
    Niels Arestrup ... Grandfather
    Geoff Bell ... Sgt. Sam Perkins
    Patrick Kennedy ... Lt. Waverly
    Sarah Jane O'Neill ... French Refugee
    Rainer Bock ... Brandt
    Nicolas Bro ... Friedrich
    Robert Emms ... David Lyons
    Mark Shrimpton ... WWI British Lewis Gunner
    Christian Black ... British Soldier
    Michael Koltes ... German Lieutenant
    Michael Kranz ... Young German Officer
    Pauline Stone ... Devon Villager
    Celine Buckens ... Emilie
    Hannes Wegener
    Irfan Hussein ... Sgt Major Singh
    Peter Benedict ... German Officer on the Bridge
    Chris Bowe ... Scottish Highlander
    Leonhard Carow ... Michael

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Steven Spielberg

Σενάριο
Lee Hall
Richard Curtis
Michael Morpurgo
(μυθιστόρημα)

Παραγωγή
Revel Guest
Kathleen Kennedy
Frank Marshall
Steven Spielberg


Μουσική
John Williams

Φωτογραφία
Janusz Kaminski

Μοντάζ
Michael Kahn

Casting
Jina Jay

Σχεδιασμός Παραγωγής
Rick Carter

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Andrew Ackland-Snow (senior art director)
Alastair Bullock
Molly Hughes
Kevin Jenkins
Neil Lamont (supervising art director)
Gary Tomkins


Σκηνικά
Lee Sandales

Κοστούμια
Joanna Johnston

Βοηθός Σκηνοθέτη
Adam Somner

Εταιρείες Παραγωγής
Reliance Big Entertainment
Amblin Entertainment
DreamWorks SKG
The Kennedy/Marshall Company

Διανομή
Feelgood Entertainment (Ελλάδα)
Buena Vista International
Walt Disney Studios Motion Pictures
Touchstone Pictures

Ειδικά Εφέ
Framestore
The Third Floor (previsualization)

Χρονολογία παραγωγής
2011

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1
(& ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ (αρχειακό υλικό)

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ

Διάρκεια
146'

Ήχος
SDDS / DTS / Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Σάρεϊ, Ντάρτμουρ, Ντέβον, Μίντλεσεξ - ΜΕΓ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ

AKA

Καταλληλότητα
USA:PG-13 / Ireland:12A / Singapore:PG / Malaysia:PG-13 / Canada:PG (Ontario) / Japan:G / South Korea:12

Κόστος
$66 εκατομμύρια


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.78
Αριθμός Ψήφων: 33


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΠολεμικήParents Strongly CautionedΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails