Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 16/10/14 :.
. '71
. Ένα ταξίδι 30,5 μέτρα μακριά
. Get On Up - The James Brown Story
. Λάθος στο Λάθος
. Annabelle
. Τα Τερατοκουτάκια
. Το Ανθρώπινο Κεφάλαιο
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Τα Θαύματα
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. Δυο Ανάσες

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kmar123gr's Profile kmar123gr
Σήμερα: 1
Χθές: 1
Συνολικά: 9780

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 82
Μέλη: 0
Σύνολο: 82

Εγγραφή

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr


Cinema: ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ (MIDNIGHT IN PARIS) του Γούντι Άλεν (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Δευτέρα, 07 Μάρ. 2011 @ 13:53:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Κωμωδία

ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
MIDNIGHT IN PARIS

του Γούντι Άλεν
με τους Ρέιτσελ Μακ Άνταμς, Όουεν Ουίλσον, Κάθι Μπέιτς, Άντριεν Μπρόντι, Μαριόν Κοτιγιάρ, Κάρλα Μπρούνι-Σαρκοζί

Υπόθεση:
Η νέα ταινία του Γούντι Άλεν, “Μεσάνυχτα στο Παρίσι” είναι μία ρομαντική κομεντί που εκτυλίσσεται στην Πόλη του Φωτός. Μια οικογένεια πηγαίνει εκεί για επαγγελματικούς λόγους κι ένα νεαρό ζευγάρι ετοιμάζεται για να παντρευτεί το φθινόπωρο, αλλά ζει καταστάσεις που φέρνουν τα πάνω κάτω στη ζωή του.Η ταινία αφηγείται το μεγάλο έρωτα ενός νέου άνδρα για μια πόλη, το Παρίσι, και μιλάει για τους ανθρώπους που έχουν την ψευδαίσθηση ότι αν είχαν μιαν άλλη ζωή, διαφορετική από τη δική τους, θα ζούσαν πολύ καλύτερα.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ταινία έναρξης Φεστιβάλ Κανών 2011

Πληροφορίες για την παραγωγή της ταινίας

Ακόμη και για όσους δεν έχουν πάει ποτέ στο Παρίσι, το όνομα της πόλης είναι σχεδόν συνώνυμο με κάτι μαγικό. Ο Γούντι Άλεν δεν θα μπορούσε να διαλέξει καλύτερο μέρος στον κόσμο για τη νέα του ρομαντική κομεντί. Το Παρίσι είναι μια πόλη με το δικό της μύθο, με πολιτιστική κληρονομιά, που φημίζεται για την εξαιρετική αισθητική των δρόμων, των λεωφόρων και των κήπων της, καθώς και για το γεγονός ότι φιλοξενεί μερικά από τα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου. Η ιστορία της, που έχει χαραχτεί τόσο από τα πολιτικά και πολιτιστικά γεγονότα που έχουν λάβει χώρα σε αυτήν, αλλά και από θρυλικά εστιατόρια και καφέ της, γίνεται αισθητή παντού. Το παρελθόν είναι ακόμα ζωντανό και λάμπει στο Παρίσι, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για να εκτυλιχθεί σε αυτό η ιστορία ενός άνδρα, του οποίου τα αισθήματα αναζωογονούνται και η πόλη αποτελεί για αυτόν έμπνευση, προκειμένου να δώσει νέο νόημα στη ζωή του.

Το Παρίσι, η πόλη του φωτός, είναι για τον Γούντι Άλεν ισάξια με τη Νέα Υόρκη. Τις θεωρεί δύο από τις πιο μεγάλες πόλεις του κόσμου. «Φυσικά και είμαι προκατειλημμένος υπέρ της Νέας Υόρκης επειδή γεννήθηκα και μεγάλωσα εκεί,» λέει, «αλλά αν δεν ζούσα στη Νέα Υόρκη, το Παρίσι θα ήταν η πόλη που θα ήθελα να ζήσω.»
Είναι η δεύτερη φορά που ο Άλεν γυρίζει μία ταινία στο Παρίσι, μετά το Everyone says I love you. «Μου δίνει μεγάλη χαρά να παρουσιάζω το Παρίσι στο κοινό μου με τον τρόπο που εγώ το βλέπω», λέει. «Ακριβώς όπως και με τη Νέα Υόρκη. Εγώ, την παρουσιάζω με το δικό μου τρόπο, και άλλοι σκηνοθέτες με το δικό τους. Το ίδιο συμβαίνει και με το Παρίσι. Θα μπορούσε να έρθει κάποιος σκηνοθέτης και να το παρουσιάσει με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο. Αλλά, εγώ θέλω να το παρουσιάσω με το δικό μου τρόπο, και να προβάλλω τα δικά μου συναισθήματα για αυτήν την πόλη.»

Ο Άλεν ερωτεύτηκε το Παρίσι κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του WHAT'S NEW PUSSYCAT, το κινηματογραφικό του ντεμπούτο ως ηθοποιός και συγγραφέας. Όπως ακριβώς ο Ζιλ, ο πρωταγωνιστής στα ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ, έχει μετανιώσει που δεν έμεινε εκεί όταν τελείωσαν τα γυρίσματα, όπως και άλλοι συντελεστές της ταινίας. «Το να κάνω κάτι τέτοιο, ήταν ένα πολύ μεγάλο ρίσκο για μένα εκείνη τη χρονική περίοδο,» λέει. «Εκ των υστέρων σκέφτομαι ότι θα μπορούσα να είχα μείνει, ή τουλάχιστον να είχα ένα διαμέρισμα εκεί και να μοίραζα το χρόνο μου, αλλά δεν το έκανα, και το μετάνιωσα εκ των υστέρων.»

Ο Ζιλ, τον οποίο ενσαρκώνει ο Όουεν Γουίλσον, είναι ένας σεναριογράφος του Χόλιγουντ που όταν ήταν νέος, φιλοδοξούσε να γίνει ένας σοβαρός συγγραφέας. Είχε για πρότυπα Αμερικανούς συγγραφείς όπως o Χέμινγουεϊ και o Φιτζέραλντ, και ήθελε να ακολουθήσει τη δική τους συγγραφική «παράδοση». Αλλά κάπου στην πορεία, ο Ζιλ βγήκε από αυτό το μονοπάτι, ανακάλυψε ότι είχε ταλέντο στο να γράφει σενάρια, και έτσι συνήθισε σε μια καλά αμειβόμενη ρουτίνα, στην οποία ωστόσο δεν αισθανόταν και πολύ άνετα. «Έπεσε και ο ίδιος θύμα αυτού του παλιού ανέκδοτου του Χόλιγουντ», λέει ο Άλεν, «το οποίο λέει: ‘Άραξα για λίγο δίπλα στην πισίνα ... και όταν ξύπνησα είχαν περάσει δέκα χρόνια.»

Καθώς η ιστορία ξεκινά, ο Ζιλ και η μνηστή του Ινέζ (Ρέιτσελ Μακ Άνταμς) ετοιμάζονται για ένα ταξίδι στο Παρίσι με τον πατέρα της, Τζον (Kερτ Φούλερ), και τη μητέρα της, ‘Ελεν (Μίμι Κένεντι). Ο Τζον είναι ένας συντηρητικός επιχειρηματίας που έχει έρθει στο Παρίσι για να οριστικοποιήσει μια σημαντική συμφωνία, και ο οποίος δεν κάνει καμία προσπάθεια να κρύψει την αποδοκιμασία του για τον Ζιλ, τον οποίο δεν θεωρεί καλό γαμπρό για την κόρη του. Η συνεχής ενασχόληση του Ζιλ με το μυθιστόρημα που γράφει, αντί για το προσοδοφόρο επάγγελμα του σεναριογράφου που τον περιμένει στη χώρα του, τον κάνει να φαίνεται ακόμα πιο επιπόλαιος στα μάτια του Τζον.

Το Παρίσι, ενεργοποιεί τις πάλαι ποτέ λογοτεχνικές φιλοδοξίες του Ζιλ. «Ο Ζιλ έζησε στο Παρίσι, όταν ήταν είκοσι χρονών και είναι συναισθηματικά συνδεδεμένος με την πόλη,» λέει ο Γουίλσον. «Αντιπροσωπεύει τη χρονική περίοδο που αναλογιζόταν την επαγγελματική του σταδιοδρομία και το θα έκανε στη ζωή του. Τότε είχε βρεθεί σε ένα σταυροδρόμι. Έτσι, το να βρίσκεται και πάλι σε αυτήν την πόλη, τον κάνει να σκεφτεί για το χρόνο που έχει μεσολαβήσει και όλα αυτά τα οποία δεν έκανε τελικά στη ζωή του.»

Αρχικά ο Άλεν θέλησε να παρουσιάσει τον Ζιλ σαν ένα διανοούμενο του Χόλιγουντ, αλλά επανεξέτασε την ιδέα, όταν άρχισε να σχεδιάζει το ρόλο με την υπεύθυνη για την επιλογή των ηθοποιών, την Ζουλιέτ Τέιλορ. «Τον φανταζόμουν να είναι γοητευτικός και με χιούμορ, αλλά είχα αμφιβολίες κατά πόσο αυτό θα ταίριαζε με την persona ενός ανθρώπου που προέρχεται από την ανατολική ακτή των ΗΠΑ,» λέει ο Άλεν. Οπότε ξαναέγραψε το ρόλο και τον έδειξε στον Γουίλσον, ο οποίος συμφώνησε.
«Ο Όουεν είναι γεννημένος ηθοποιός,» λέει ο Άλεν. «Δεν καταλαβαίνεις ότι υποδύεται, του βγαίνει τόσο φυσικά, λες και μιλά, και αυτό είναι πολύ ελκυστικό για μένα. Έχει μία υπέροχη αστεία πλευρά, ένα θαυμάσιο κωμικό ένστικτο, αρκετά διαφορετικό από το δικό μου, εξαιρετικό για το είδος του. Είναι ένας ξανθός Τεξανός, το είδος του ήρωα που βλέπεις στις παλιές φωτογραφίες από το πόλεμο, που έχει ταυτόχρονα την ικανότητα να διασκεδάζει τον κόσμο. Είναι ένας σπάνιος συνδυασμός και σκέφτηκα ότι θα ήταν θαυμάσιος για το ρόλο.»

Η Ρέιτσελ Μακ Άνταμς συμμετέχει στην ταινία, ενσαρκώνοντας τη μνηστή του Ζιλ, την Ινέζ. «Η Ινέζ έχει τον τρόπο της», λέει η Μακ Άνταμς. «Είναι πολύ σίγουρη για το τι θέλει. Είναι ερωτευμένη με τον Ζιλ, ή νομίζει ότι είναι, και δεν ασχολείται ιδιαίτερα με την ποιότητα ή την υγεία της σχέσης τους. Θεωρεί τον Ζιλ κελεπούρι, εφόσον μέσω της δουλειάς του ως σεναριογράφου μπορεί να της προσφέρει μιαν άνετη ζωή στην Αμερική. Τον στηρίζει στην προσπάθειά του να γράψει το μυθιστόρημά του, αλλά μόνο εφόσον αυτό αποτελεί μία παράλληλη ενασχόληση, και δεν αποτελεί το όνειρο της ζωής του, κάτι στο οποίο θα πρέπει να δαπανήσει πάρα πολύ από το χρόνο του,» αναφέρει ο Άλεν. «Η Ινέζ θέλει απλά ο Ζιλ να βγάζει αρκετά χρήματα ώστε να μπορούν να ταξιδεύουν και να μεγαλώσουν τα παιδιά τους. Δεν υπάρχει τίποτα κακό με τις φιλοδοξίες της. Απλά δεν συμπίπτουν με τις φιλοδοξίες του Ζιλ.»

O Άλεν επαινεί ιδιαίτερα την Μακ Άνταμς για το ρόλο της στην ταινία. «Η Ρέιτσελ μπαίνει στο νόημα αμέσως,» λέει. «Είναι αστεία, όταν πρέπει να είναι αστεία. Είναι σοβαρή, όταν πρέπει να είναι σοβαρή. Δεν παίζει υπερβολικά και στο γύρισμα είναι γεμάτη ζωντάνια,» λέει ο Γουίλσον. «Η Ρέιτσελ κατάφερε να βγάλει μέσα από το ρόλο της ως Ινέζ και την αστεία πλευρά του χαρακτήρα, εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο η Ινέζ χρησιμοποιεί τη σεξουαλικότητά της για να χειραγωγήσει τον Ζιλ. Η Ρέιτσελ έχει μια πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ και ήξερε ακριβώς τον τρόπο για να παίξει αυτές τις σκηνές.»

Η ταινία ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ είναι η δεύτερη ταινία στην οποία η Μακ Άνταμς και ο Γουίλσον συμπρωταγωνιστούν ως ζευγάρι, μετά το Wedding Crashers το 2005. «Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που θα δούλευα και πάλι με τον Όουεν επειδή διασκεδάσαμε πολύ όταν είχαμε ξαναδουλέψει μαζί πριν από μερικά χρόνια», λέει η Μακ Άνταμς. «Δεδομένου ότι αυτή τη φορά η σχέση ήταν πολύ πιο ανταγωνιστική από εκείνη που είχαμε στην άλλη ταινία, ήμουν περίεργη για το ποιο θα είναι το αποτέλεσμα. Έτσι, παρόλο που οι χαρακτήρες μας δεν τα πάνε και πολύ καλά μεταξύ τους αυτή τη φορά, τελικά τα καταφέραμε!». Ο Γουίλσον λέει: «Μου άρεσε που συνεργάστηκα με την Ρέιτσελ και πάλι. Ήρθε στο δεύτερο μισό των γυρισμάτων και νομίζω ότι προκάλεσε μία έκρηξη ενέργειας που μας ανανέωσε όλους και μας έδωσε ώθηση.»

Ενώ βρίσκεται στο Παρίσι, ο Ζιλ συναντά την Αντριάνα (Μαριόν Κοτιγιάρ), μία εξαιρετικά όμορφη και επίδοξη σχεδιάστρια μόδας, ερωμένη και μούσα μίας σειράς γνωστών καλλιτεχνών. «Η Αντριάνα δεν ξέρει πού ανήκει, αναζητά τη θέση της στον κόσμο», λέει η Κοτιγιάρ. «Θαυμάζει τους καλλιτέχνες, γιατί ο κόσμος τους είναι ευρύς και η φαντασία τους, τους μεταφέρει σε θαυμάσια μέρη. Θέλει να ονειρεύεται.» Ο Άλεν αναφέρει, «Υπήρχαν πάντα συγκεκριμένες γυναίκες που οι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν, γυναίκες που ζούσαν με τους καλλιτέχνες και τους υποστήριζαν. Η Αντριάνα δεν είναι μόνο όμορφη, είναι και πολύ έξυπνη, είναι κάποια που μπορεί να τους προσφέρει μία ισχυρή καλλιτεχνική ώθηση και να πάει τα πράγματα πιο μακριά, να τους υποστηρίξει και να τους ανεβάσει το ηθικό, να τους ενθαρρύνει, ακόμα και να τους πει ότι είναι λάθος σε κάποιο σημείο. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτή η σχέση είναι μία πολύτιμη βοήθεια για τον καλλιτέχνη.»
Ο ρόλος της Αντριάνα ταιριάζει γάντι στην Κοτιγιάρ, τη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιό για το ρόλο της στην ταινία La Vie En Rose. Αρκεί να την κοιτάξεις για να καταλάβεις το γιατί έχει την ικανότητα να γίνεται αντικείμενο πόθου για τόσους πολλούς μεγάλους άνδρες. «Η Μαριόν διαθέτει χάρισμα», λέει ο Άλεν. «Μπορεί να κάνει και τις πιο απλές στιγμές, και τους πιο απλούς διαλόγους να γίνονται ενδιαφέροντες, διότι είναι και η ίδια αξιόλογη ως κινηματογραφική ηθοποιός. Και έχει ένα πολύ όμορφο και ενδιαφέρον πρόσωπο. Δεν χορταίνεις να την κοιτάς. Παρατήρησα επίσης ότι μπορεί να προκαλεί κάθε είδους συναίσθημα που θέλει, γρήγορα και εύκολα.»

Όταν Αντριάνα ακούει την πρώτη φράση του μυθιστορήματος που γράφει ο Ζιλ, σχεδόν αυτόματα νιώθει να ελκύεται από αυτόν. «Είχε πάντα την αίσθηση ότι δεν ανήκει στην εποχή που ζει και αισθάνεται ότι το ίδιο νιώθει και ο Ζιλ,» λέει η Κοτιγιάρ. «Αναγνωρίζει τον εαυτό της στο πρόσωπό του.» Παρά το γεγονός ότι είναι σχεδόν παντρεμένος, ο Ζιλ δεν πιστεύει στην καλή του τύχη, στο γεγονός δηλαδή ότι έχει προσελκύσει την προσοχή μίας τόσο όμορφης γυναίκας, και είναι κολακευμένος που κάποια που έχει αποτελέσει τη μούσα για τόσους πολλούς αξιόλογους καλλιτέχνες, θαυμάζει τον τρόπο που γράφει.
Αλλά καθώς το ενδιαφέρον του Ζιλ για την Αντριάνα μεγαλώνει, τόσο αυξάνουν και οι αμφιβολίες του για τη σχέση του με την Ινέζ. «Ενώ ο Ζιλ είναι πολύ δεμένος με την Ινέζ», λέει ο Γουίλσον, «διαπιστώνει παράλληλα, ότι δεν θέλουν να ζήσουν τα ίδια πράγματα στη ζωή τους, ακόμα και αν εκείνη φαίνεται να είναι το σωστό πρόσωπο για αυτόν,» «Κατά κάποιον τρόπο, τόσο ο Ζιλ όσο και η Ινέζ έχουν αυταπάτες: εκείνος ονειρεύεται μία άλλη ζωή και εκείνη θα ήθελε να αποκτήσει ένα status quo που δεν μπορεί να έχει. «Δεν νομίζω ότι πλέον καταλαβαίνουν πραγματικά ο ένας τον άλλον», λέει η Μακ Άνταμς. «Απλά αφήνουν να περνά ο καιρός, αλλά στην πραγματικότητα κανένας τους δεν θέλει να ταράξει τα νερά. Ωστόσο νομίζω ότι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι πιο μακριά από ποτέ μεταξύ τους.»

Ενώ ο Ζιλ απασχολείται με άλλα πράγματα, η Ινέζ περνά χρόνο με τον Πολ (Μάικλ Σιν), ένα γοητευτικό διανοούμενο που βρίσκεται στο Παρίσι με τη σύζυγό του Κάρολ (Νίνα Αριάντα), προκειμένου να δώσει κάποιες ομιλίες στη Σορβόννη. Παρόλο που η Ινέζ πιστεύει ότι ο Πολ, με τον οποίο ήταν ερωτευμένη στο κολέγιο, εξακολουθεί να είναι εξίσου γοητευτικός και πνευματώδης, ο Ζιλ τον βρίσκει ανυπόφορο και ξερόλα, και δεν μπορεί να τον αντέξει ούτε στιγμή. Και καθώς ο Ζιλ είναι όλο και περισσότερο απών, τόσο εξαιτίας του μυθιστορήματος του, όσο και εξαιτίας της Αντριάνας, ο Πολ φλερτάρει με την Ινέζ. Παρόλο που ο Ζιλ ενοχλείται από την παρουσία του Πολ, ο Πολ είναι πραγματικά μορφωμένος, γεγονός που δρα εξισορροπητικά για το χαρακτήρα του Σιν. «Ο Μάικλ κατάφερε να ενσαρκώσει από την αρχή και τον ψευτό-πνευματώδη, και τον γνήσιο διανοούμενο, και τον σχολαστικό,» λέει ο Άλεν.

Το αποκορύφωμα της πομπώδους συμπεριφοράς του Πολ είναι όταν έρχεται σε αντιπαράθεση με την ξεναγό στο Μουσείο Ροντέν, την οποία παίζει η Πρώτη Κυρία της Γαλλίας, η Κάρλα Μπρούνι. Ο Άλεν πρότεινε το ρόλο στην Μπρούνι, όταν αυτός και η σύζυγός του είχαν προσκληθεί από την Μπρούνι και το σύζυγό της Νικολά Σαρκοζί, πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας, για πρωινό. Ενώ συνομιλούσε με την Μπρούνι, ο Άλεν τη βρήκε τόσο γοητευτική και όμορφη, και γνωρίζοντας ότι είναι διάσημη τραγουδίστρια/ τραγουδοποιός και ερμηνεύτρια, αποφάσισε επιτόπου να της προσφέρει το ρόλο. «Της είπα, δεν θα πάρει πολύ από τον χρόνο σας, απλά θα χρειαστεί να έρθετε μια-δυο μέρες στα γυρίσματα,» αναφέρει ο Άλεν. Και είπε, «Ναι, θα ήταν ωραία. Θα ήθελα να έχω να λέω στα εγγόνια μου, ότι έχω παίξει σε μια ταινία, απλά και μόνο για την εμπειρία» Ο Άλεν προσθέτει, «Έκανε όλες τις σκηνές πολύ καλά, και ακόμα και αν της έδινα μεγαλύτερο ρόλο, θα τα κατάφερνε εξίσου, αλλά δεν νομίζω ότι θα ήταν εφικτό για εκείνη να συμμετάσχει σε γυρίσματα επτά εβδομάδων.» Ο Όουεν Γουίλσον εντυπωσιάστηκε από το πόσο απλή ήταν η πρώτη κυρία, Μπρούνι-Σαρκοζί. «Ήταν τόσο όμορφη και ευγενική, τόσο απέναντί μου, όσο και απέναντι σε όλους τους άλλους ηθοποιούς και το συνεργείο της ταινίας. Είναι μια πολύ καλή πρεσβευτής για τη χώρα,» λέει.

Όπως συμβαίνει συνήθως με τις ταινίες του Γούντι Άλεν, μία πλειάδα αξιόλογων ηθοποιών συμμετέχουν σε αυτές. Έτσι και στα ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ παρελαύνουν γνωστοί ηθοποιοί όπως οι Έιντριεν Μπρόντι και Κάθι Μπέιτς, αλλά και ταλαντούχοι νέοι ηθοποιοί όπως οι Κόρεϊ Στολ, Νίνα Αριάντα, Τομ Χίντλστον, Άλισον Πιλ και Λέα Σεϊντού.

Στα γυρίσματα της ταινίας συμπεριλαμβάνονται μερικά από τα πιο γνωστά αξιοθέατα και σημεία στο Παρίσι: το βιβλιοπωλείο Shakespeare & Co., η αίθουσα με τους καθρέπτες στις Βερσαλίες, οι κήποι του Μονέ στο Ζιβερνί, το Μουσείο Οrangerie (όπου βρίσκεται ο πίνακας του Μονέ, ‘Water Lilies’), το μουσείο Rodin, το μουσείο Arts Forains, η ανοιχτή αγορά Paul Bert, ο δρόμος Montagne St. Genevieve (όπου πηγαίνει ο Ζιλ τα μεσάνυχτα), η πλατεία Jean XXXIII μπροστά από την Παναγία των Παρισίων (όπου η ξεναγός του μουσείου μεταφράζει για τον Ζιλ), η πλατεία Dauphin, η προκυμαία Quai de la Tournelle (με τα υπαίθρια βιβλιοπωλεία), η γέφυρα Alexandre III, καθώς και τα εστιατόρια Le Grand Véfour, Les Lyonnais, και Lapérouse. «Ήταν τόσο μοναδικό το ότι βρεθήκαμε σε αυτά τα μέρη, τα οποία είναι συνήθως γεμάτα τουρίστες, και ήμασταν εντελώς μόνοι μας, με ένα πραγματικά μικρό συνεργείο και λίγους ηθοποιούς τριγύρω μας. Ήταν λες και μας ανήκαν,» λέει η Μακ Άνταμς. «Ήταν πραγματικά μαγικό.»
Ο Γούντι Άλεν έχει συχνά δηλώσει ότι προτιμά να δίνει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ελευθερία στους ηθοποιούς την ώρα των γυρισμάτων. Μιλώντας, για τα ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ, λέει, ίσως με κάποια υπερβολή, «Δεν χρειάστηκε να δώσω οποιαδήποτε οδηγία, σε κανέναν.» Από την άλλη μεριά, ο Όουεν Γουίλσον λέει ότι είχε ακούσει από άλλους ηθοποιούς, ότι ο Άλεν είναι αρκετά ‘διακριτικός’ στο σετ. Όμως εκείνος δεν είχε την ίδια εμπειρία. «Ένιωσα ότι είχε πολύ συγκεκριμένη άποψη για τον τρόπο που πρέπει να γυριστούν οι σκηνές,» λέει, «αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν γκρινιάρης ή πολύ αυστηρός στο να ακολουθούμε πιστά το σενάριο. Μπορούσαμε να αλλάξουμε τις ατάκες μας και να τις πούμε με το δικό μας τρόπο.».

Ο Γουίλσον παρατήρησε ότι ο Άλεν ήθελε να γυρίζει τρίλεπτες σκηνές με μία μόνο λήψη, αντί πολλές μικρότερες σε διάρκεια λήψεις, τις οποίες μετά να ενώνει. «Με αυτόν τον τρόπο ανεβαίνει η αδρεναλίνη, όπως όταν παίζεις ένα άθλημα,» λέει ο Γουίλσον, «συνειδητοποιείς ότι πρέπει να το κάνεις σωστά και ότι δεν θα έχεις άλλες ευκαιρίες. Και αυτό σε κάνει να συγκεντρώνεσαι περισσότερο.» Η Μακ Άνταμς αναφέρει, «Ήταν πολύ χαλαρός και μου άρεσε το γεγονός ότι ήξερε τι ήθελε και αυτό μου έδινε μια αίσθηση εμπιστοσύνης και προσανατολισμού. Και ταυτόχρονα είναι τόσο ανοιχτός και συνεργάσιμος που αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό για έναν ηθοποιό.» Η Κοτιγιάρ θεώρησε τον εαυτό της «τυχερό» που είχε την ευκαιρία να μπει στον κόσμο του Άλεν. «Ο Γούντι Άλεν είναι ένας λαμπρός άνθρωπος, εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο παρατηρεί τη ζωή, τους ανθρώπους, τα πράγματα», λέει. «Όταν είσαι δίπλα του αισθάνεσαι το χιούμορ, την τρυφερότητα και τη σπιρτάδα του.»
Παρόλο που υπάρχουν πάντα σκοτεινά θέματα στις ταινίες του Γούντι Άλεν, τα ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ είναι πιο αισιόδοξα. «Υπάρχουν πάντα σκοτεινά θέματα στις ταινίες μου, επειδή υπάρχουν και στη ζωή μου, ή στις σκέψεις μου,» λέει ο Άλεν. «Αλλά στη συγκεκριμένη ταινία, το κέντρο βάρους δεν είναι σε αυτά, αλλά σε μικρότερης σημασίας θέματα. Το ύφος και η έμφαση στην ταινία ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ είναι στη ρομαντική διάθεση και στο φως.»

Στο επίκεντρο της ιστορίας της ταινίας είναι το ασυνήθιστο ταξίδι του Ζιλ. Κάνει πολλά λάθη στην πορεία, και η συμπεριφορά του δεν είναι πάντα παράδειγμα προς μίμηση, αλλά συνολικά κάνει βήματα μπροστά. «Ο Ζιλ ψάχνει να βρει απαντήσεις έξω από τον εαυτό του, παρά μέσα του,» λέει η Μακ Άνταμς. «Διαταράσσει την ισορροπία του, βάζει τρικλοποδιά στον ίδιο του τον εαυτό, προκειμένου να κάνει αλλαγές στη ζωή του.» Μέσα από τη σχέση του με την Αντριάνα, φλερτάρει με την ιδέα ότι θα ήταν πιο ευτυχισμένος κάπου αλλού, αναγνωρίζει ωστόσο ότι το να βρεθεί κάπου αλλού, έχει και αυτό μειονεκτήματα. «Νομίζω ότι πρέπει να βρει έναν τρόπο για να είναι ευτυχισμένος εκεί που είναι, και με αυτά που έχει,» λέει ο Γουίλσον.

Ο Άλεν προσθέτει: «Αν πρόκειται να πάρει τον εαυτό του σοβαρά υπόψη, όχι μόνο ως καλλιτέχνη αλλά και ως άνθρωπο, καλά θα κάνει να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και να συνειδητοποιήσει ότι η ικανοποίηση, η ευτυχία και η πνευματική ηρεμία που χρειάζεται για να τα βγάλει πέρα στη ζωή είναι μέσα του. Έτσι, η ταινία ελπίζει ότι ο Ζιλ θα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι καλύτερα να μην έχεις αυταπάτες. Ακόμα κι αν μερικές φορές είναι ευχάριστες και λιγότερο επώδυνες, είναι καλύτερο να ζεις χωρίς αυτές.»
«Νομίζω ότι αυτή η ταινία είναι πολύ αισιόδοξη», λέει ο Γουίλσον. «Δεν θα μπορούσε να είναι πιο αισιόδοξη, δεδομένου ότι εκτυλίσσεται στο Παρίσι, την πόλη όπου όλα είναι δυνατόν να συμβούν. Και η ταινία αυτό ακριβώς γιορτάζει.»


This is a romantic comedy set in Paris about a family that goes there because of business, and two young people who are engaged to be married in the fall have experiences there that change their lives. It's about a young man's great love for a city, Paris, and the illusion people have that a life different from theirs would be much better. It stars Owen Wilson, Rachel McAdams, Marion Cotillard, Kathy Bates, Carla Bruni, among others.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

 


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Το καλύτερο που μπορούσες να περιμένεις από τον Γούντι Άλεν, είναι εδώ! Η φαντασία του οργιάζει ...
Έξυπνο, πρωτότυπο σε έμπνευση και δημιουργικότητα φιλμ, από έναν κινηματογραφιστή που κάθε χρόνο μας χαρίζει μοναδικές στιγμές λεκτικού γέλιου και αισθηματικού κυνισμού - συχνά με διάθεση παρωδίας, αυτοσαρκασμού και πρόκλησης. Το ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ είναι ένας φόρος τιμής στην Τέχνη και τους ανθρώπους που έζησαν την εποχή του μεσοπολέμου, την δεκαετία του '20, την επονομαζόμενη Χρυσή Εποχή και στην ίδια την Πόλη του Παρισιού που εμπνέει. Η ταινία αναβλύζει νοσταλγία, θαυμασμό και σεβασμό στα πρόσωπα που κυριάρχησαν στον κόσμο του πνεύματος εκείνη την "Χρυσή Εποχή" που μόνο με την Μπελ Επόκ (που χρονολογείται από τα τέλη του 19ου έως λίγο πριν την έναρξη του Α' Π.Π.) θα μπορούσε να συγκριθεί καλλιτεχνικά. Στην παρέλαση προσώπων δεν λείπει καμιά μεγάλη φυσιογνωμία από τον χώρο της ζωγραφικής, της ποίησης, της μουσικής, της λογοτεχνίας και άλλων τεχνών όπως: Νταλί, Πικάσο, Μπουνιουέλ, Κοκτό, Λοτρέκ, Χεμινγουέι, Φιτζέραλντ, Κόουλ Πόρτερ, Ντεγκά, κ.α.

Μια εξαιρετική ιδέα που ζωντάνεψε τα σχεδόν μυθικά και λατρεμένα είδωλα, μέσα σε λίγες νύχτες, χάρη στον οραματιστή σκηνοθέτη. Ένας Αμερικανός συγγραφέας που διέρχεται περίοδο πνευματικής κρίσης, ταξιδεύει "ονειρικά" στο χρόνο (με την βοήθεια του ...έρωτα και του αλκόολ) για να ξεφύγει από το ρουτινιάρικο "κόλλημα" που έχει φάει, ενώ βρίσκεται σε διακοπές ενόψει του επικείμενου γάμου του. Το ταξίδι στο παρελθόν τον εξιτάρει, καθώς προσγειώνεται στο Παρίσι της δεκαετίας του '20 και εισχωρεί σε όλα τα δημοφιλή και πασίγνωστα ανά την υφήλιο, καφέ και κλαμπ της πόλης. Η νυχτερινή ζωή, η διασκέδαση και τα πάρτι, του δίνουν την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τον μύθο της Πόλης που πρωτοπορεί, ενώ περπατά στους ρομαντικούς δρόμους και τα πάρκα της. Αντλεί την έμπνευσή του από τις δικές του αναφορές. Αρπάζει την ευκαιρία ο αγαπητός μας Γούντι και μας παραδίδει ένα γλυκό, ευχάριστο αλλά και αισιόδοξο φιλμ, μνήμης και ιστορίας το οποίο στην πιο ώριμη και μεστή φάση της καριέρας του μας αποκαλύπτει τις ενδόμυχες επιρροές του που αποτέλεσαν γι΄αυτόν φάρο πολιτισμού και καλλιτεχνική έμπνευση. Για άλλη μια φορά δε, μιλάει σχεδόν αυτοβιογραφικά, μέσω του κύριου χαρακτήρα και πρωταγωνιστή του. Αυτό είναι το μυστικό της βαθύτερης ταύτισης που δεν εξυπηρετεί μόνο την υποκειμενική του κοσμοθεωρία του μα και τον ίδιο τον θεατή. Βυθισμένοι παράλληλα σε δύο κόσμους από το ταξίδι στον χρόνο, ο δημιουργός μαζί με τον θεατή βρίσκουν στο πρόσωπο του πρωταγωνιστή την αφορμή για ένα απολαυστικό παιχνίδι στην Πόλη του Φωτός, όπου γράφτηκε η σύγχρονη ... Ιστορία της Τέχνης του δυτικού κόσμου. Ένας τόπος συνάντησης των κορυφαίων πνευμάτων της εποχής του μεσοπολέμου που έμελλε να γραφεί με χρυσά γράμματα κυριολεκτικά. Φυσικά είναι μια ταινία που εξυμνεί το Παρίσι, όσο ίσως καμία άλλη πρόσφατη (δε θυμάμαι κάποια ανάλογη, ούτε καν το σπονδυλωτό "ΠΑΡΙΣΙ Σ΄ΑΓΑΠΩ") από την αισθητική της ρυμοτομίας, της αρχιτεκτονικής και των μουσείων έως τα γεγονότα που συντάραξαν το πολιτικό και πολιτιστικό χάρτη ολόκληρης της Ευρώπης.

Ποτέ άλλοτε το παρελθόν δεν ήταν τόσο μαγικά ελκυστικό και ζωντανά αισιόδοξο όσο στις ταινίες του Άλεν (ΗΜΕΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ, ΤΟ ΠΟΡΦΥΡΟ ΡΟΔΟ ΤΟΥ ΚΑΪΡΟΥ) που φτάνει στο αποκορύφωμά του με το ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλά μια στείρα παρελθοντο-προγονο-λατρεία αλλά και ένα καυστικό σχόλιο για το παρόν, αυτό που ζούμε σήμερα και συχνά υποτιμούμε. Κάπως έτσι συνέβη και την Χρυσή Εποχή που στον καιρό της πολλοί αναπολούσαν τα χρόνια της Μπελ Επόκ. Ο Άλεν προτείνει να τιμάμε το παρελθόν αλλά να μην αγνοούμε τις σάλπιγγες του σημερινού γίγνεσθαι. Να απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή που περνάει και γίνεται παρελθόν σαν το καλό κρασί. Όπως πάντα στις ταινίες του υποβόσκει ένα λεπτό, εγκεφαλικό, πικρόχολο χιούμορ που καμιά φορά παίρνει διαστάσεις χιονοστιβάδας, επηρεάζοντας την ψυχολογική κατάσταση των χαρακτήρων του που βρίσκονται ενώπιον ακανθωδών διλημμάτων, αδιεξόδων, κρίσης, πανικού κλπ. Έτσι και ο νευρωτικός ήρωάς μας (Όουεν Γουίλσον) περνάει μία κρίση "μέσης ηλικίας" από πνευματικής, επαγγελματικής και αισθηματικής πλευράς που καταφέρνει να ξεπεράσει με την βοήθεια του Παρισιού. Χάρη στο προσωπικό του εσωτερικό ταξίδι στον χρόνο και τις συναναστροφές του με τον Χεμινγουέι και τους σουρρεαλιστές, αποτοξινώνεται από τα ανούσια λίπη και βρίσκει την σικάτη αυτοπεποίθησή του. Ένας συγγραφέας που σήμερα, γράφει και διορθώνει σενάρια της κακιάς ώρας για το Χόλιγουντ - για βιοποριστικούς λόγους - είναι φυσικό να νιώθει μικρός και σχεδόν άχρηστος μπροστά στον ...Φιτζέραλντ. Η ρουτίνα, όμως δεν είναι σύμμαχος στο όραμά σου. Και αν θέλεις να πας μπροστά πρέπει το γρηγορότερο να αποκόψεις τον ομφάλιο λώρο, με ότι σε κρατά δέσμιο αυτής της κατάστασης, στο παρόν. Το παράδειγμα είναι σαφώς συμβολικό αλλά πραγματικό. Γυρνάμε στο παρελθόν για να πάρουμε τα φώτα της έμπνευσης, να ζυγίσουμε το όνειρο και επιστρέφουμε γεμάτοι ελπίδα, αναζωογονημένοι στο σήμερα. Θέλω τελειώνοντας να επισημάνω κι άλλο ένα σημείο που μου έκανε εντύπωση: ο ήρωας φοβάται την ... κριτική σήμερα. Νιώθει ανασφάλεια από την γνώμη του κριτικού, αλλά όχι από τη γνώμη ενός συναδέλφου (συγγραφέα). Όταν ταξιδεύει στο παρελθόν μπροστά στο μυθικό βάρος των ονομάτων που τον κατακλύζουν, αντιδρά θετικά για μια πρώτη κριτική άποψη από την συγγραφέα και ποιήτρια Γερτρούδη Στάιν, δίνοντας το draft του. Με λίγα λόγια απέναντι σε άτομα που τρέφει υπόληψης και θαυμάζει δεν διστάζει να ξεγυμνωθεί πνευματικά ακόμα κι αν κινδυνεύσει να ταπεινωθεί. Ο φόβος του σημερινού ανταγωνισμού και η πίεση που του ασκείται στον επαγγελματικό του στίβο, δρουν αρνητικά στην ψυχολογία περιορίζοντας την αυτοεκτίμηση στην προσωπικότητά του. Τα όρια αυτοβελτίωσης μπαίνουν σε νέες συντεταγμένες, ανεβάζοντας τον πήχυ ψηλότερα όποιος κάνει παρέα με την ελίτ. Ο στόχος δεν πρέπει να είναι όνειρο θερινής νυκτός, αλλά πραγματοποιήσιμος. Στην πορεία με τους εκλεκτούς του πνεύματος παραμερίζεις τις αδυναμίες, τα στερεότυπα, τα πάθη και τις αναστολές για να γίνεις συνοδοιπόρος προνοητικών ιδεών, της φαντασίας και της γόνιμης δημιουργίας της συνείδησης.

Δεν μου έκανε καθόλου εντύπωση που αυτό το φιλμ του Γούντι Άλεν έγινε το πιο πετυχημένο της καριέρας του στο Box Office της Β. Αμερικής! Με $30 εκατομμύρια κόστος, ντεμπούταρε σε 6 μόνο αίθουσες τον Μάη, σπάζοντας το ρεκόρ μέσου όρου της χρονιάς ($100.000 ανά αίθουσα!) κι αποφέροντας συνολικά από τα ταμεία $54,5 εκατομμ., ενώ παγκοσμίως έχει συγκεντρώσει ως σήμερα γύρω στα $108! Παρότι έγινε η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία της καριέρας του δεν κατάφερε να γίνει και η μεγαλύτερη σε πραγματικό αριθμό εισιτηρίων καθώς βρίσκεται πίσω από τα: ΧΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΤΗΣ, ΜΑΝΧΑΤΑΝ και ΝΕΥΡΙΚΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ, που οι εισπράξεις τους ήταν μικρότερες από το ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ, αλλά με την τιμαριθμική αναπροσαρμογή του πληθωρισμού στα σημερινά δεδομένα παραμένουν οι κορυφαίες του εμπορικές επιτυχίες...

Ακόμα και όσοι δεν εκτιμούν ιδιαίτερα τον Γούντι Άλεν θα πρέπει να υποκλιθούν ευλαβικά στον ανεξάντλητο οίστρο αυτού του ... ιερού τέρατος της Τέχνης, που εδώ κάνει ένα φανταστικό άλμα παρόμοιο με κείνο του MATCH POINT την προηγούμενη δεκαετία.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Πως θα σας φαινόταν να είστε στο Παρίσι του 2010 και ξαφνικά ένα βράδυ έτσι όπως κάθεστε αμέριμνος να συναντάτε τους αγαπημένους σας ήρωες - καλλιτέχνες που έζησαν πριν 100 χρόνια και να βρίσκεστε να πίνετε ποτό μαζί τους; Η δαιμόνια φύση και ο ανεξήγητος δημιουργικός οίστρος του συμπαθέστατου και αγαπημένου Γούντι Άλεν συνέλαβε για ακόμα μια φορά ένα πανέμορφο παραμύθι όπου φαντασία και ρεαλισμός παντρεύονται για να μας ταξιδέψουν σε μια εποχή όπου η τέχνη βρισκόταν στο απόγειο της. Ο διδακτικός χαρακτήρας που είναι διαποτισμένος στις περισσότερες ταινίες του υπάρχει κι εδώ, δεν ενοχλεί καθόλου όμως καθώς το κάνει με τόσο όμορφο τρόπο που μόνο αυτός γνωρίζει.

Η προσκόλληση του  Τζιλ (Όουεν Ουίλσον) στο παρελθόν και η εσωτερική του ανάγκη να γίνει συγγραφέας γεννάει την δημιουργία ενός άλλου κόσμου στο μυαλό του αδιαφορώντας για το  - ανιαρό - παρόν καθώς εργάζεται σαν υπάλληλος-σεναριογράφος του Χόλιγουντ και είναι με μια γυναίκα την Ινέζ που γνωρίζει ότι δεν τον αγαπά όπως πραγματικά είναι. Έτσι βρίσκεται ξαφνικά να διασκεδάζει με το ζεύγος Φιτζέραλντ, με τον Έρνεστ Xέμινγουει, τον Nταλί, τον Mπονιουέλ, τον Mατίς.. Ο Γούντι Άλεν από την άλλη μεταχειρίστηκε αυτούς τους χαρακτήρες τόσο γλαφυρά και κυνικά δίνοντας τους σπαρταριστές ατάκες και πανέξυπνους διαλόγους! Ο έρωτας του Τζιλ για μια άλλη γυναίκα την Αντριάνα ερωμένη διαφόρων καλλιτεχνών τον κάνει να αμφιβάλλει πλέον για την αφοσίωση του στην Ινέζ. Στον φανταστικό κόσμο που έπλασε ήταν αναγκαίο να βρεθεί μια καινούρια αγάπη όπως νόμιζε ότι ήθελε για να αντιμετωπίσει την αδιαφορία και την μονοτονία που ζούσε.

Η πραγματικότητα όμως βρίσκεται στο παρόν και ο άνθρωπος πρέπει να ξεριζώσει από μέσα του όλες τις ρίζες της φαντασίας που τον κρατάνε δέσμιο και υπνωτισμένο. Το αισιόδοξο φινάλε της ταινίας αν και είναι υπερβολικό, μας φανερώνει πως πολλές φορές η αλήθεια βρίσκεται μπροστά στα μάτια μας αλλά πρέπει να ξυπνήσουμε για να την δούμε.

Άρης Λεχουρίτης
του Άρη  Λεχουρίτηaris.lechou@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW




top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
11/5/2011 (Φεστιβάλ Κανών)
13/5/2011 (Ισπανία)
20/5/2011 (ΗΠΑ, περιορισμένη διανομή)
6/10/2011 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

369_4989_midnight-in-paris-35X50.jpg
369_4991__MG_0234D1.jpg
369_4992__MG_0956D1.jpg
369_4993__MG_1099D2.jpg
369_4994__MG_1612D3.jpg
369_4995__MG_1990D5.jpg
369_4996__MG_2566D8.jpg
369_4997__MG_3709D11.jpg
369_4998__MG_3436D10.jpg
369_4999__MG_3665D11.jpg
369_5000__MG_3709D11.jpg
369_5001__MG_3749D12.jpg
369_5002__MG_3789D12.jpg
369_5003__MG_3936D20.jpg
369_5004__MG_3972D20.jpg
369_5005__MG_4173D15.jpg
369_5006__MG_4173D25.jpg
369_5007__MG_4256D26.jpg
369_5008__MG_4353D15.jpg
369_5009__MG_4927D17.jpg
369_5010__MG_5518D19.jpg
369_5011__MG_6185D21.jpg
369_5012__MG_6244D21.jpg
369_5013__MG_6531D22.jpg
369_5014__MG_6760D23.jpg
369_5015__MG_6994D24.jpg
369_5016__MG_7086D25.jpg
369_5017__MG_7240D25Rev.jpg
369_5018__MG_7652D26.jpg
369_5019__MG_7995D27.jpg
369_5020__MG_8041D28.jpg
369_5021__MG_8140D28.jpg
369_5022__MG_8228D29.jpg
369_5023__MG_8462D30.jpg
369_5024__MG_8921D31.jpg
369_5025_4000.jpg
Midnight in Paris 0001.jpg
Midnight in Paris 0002.jpg
Midnight in Paris 0003.jpg
Midnight in Paris 0004.jpg
Midnight in Paris 0005.jpg
MIDNIGHT IN PARIS 1.JPG
MIDNIGHT IN PARIS 2.jpg
MIDNIGHT IN PARIS 3.jpg
Midnight in Paris POSTER.jpg
Midnight in Paris.jpg
poster-xlarge.jpg
     


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Rachel McAdams
    Marion Cotillard ... Muse
    Owen Wilson
    Michael Sheen
    Adrien Brody
    Kathy Bates
    Alison Pill
    Tom Hiddleston
    Léa Seydoux
    Kurt Fuller
    Mimi Kennedy
    Corey Stoll
    Gad Elmaleh ... Gil
    Carla Bruni
    Daniel Lundh ... Juan Belmonte
    Nina Arianda
    Lil Mirkk ... Jake Henson
    Manu Payet
    Michel Vuillermoz ... Count
    Guillaume Gouix
    David Lowe
    Marcial Di Fonzo Bo ... Picasso
    Thierry Hancisse ... Phil
    Kenneth Edelson ... Moulin Rouge Guest
    Serge Bagdassarian

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Woody Allen

Σενάριο
Woody Allen

Παραγωγή
Letty Aronson
Jaume Roures
Stephen Tenenbaum

Φωτογραφία
Darius Khondji

Μοντάζ
Alisa Lepselter

Casting
Stéphane Foenkinos
Patricia Kerrigan DiCerto
Juliet Taylor

Σχεδιασμός Παραγωγής
Anne Seibel

Σκηνικά
Hélène Dubreuil

Κοστούμια
Sonia Grande

Εταιρείες Παραγωγής
Antena 3 Films (in association with)
Antena 3 Televisión (in association with) (as Antena 3 TV)
Canadian Film or Video Production Tax Credit (CPTC) (with the participation of)
Canal+ (with the participation of)
CinéCinéma (participation)
France 2 Cinéma (in co-production with)
France Télévision (participation)
Future Films (in collaboration with)
HandMade Films (in association with)
Office Fédéral de la Culture (in collaboration with)
Orange Cinéma Séries (participation)
Studio 37 (in co-production with)
Téléfilm Canada (with the participation of)
Gravier Productions
Mediapro

Διανομή
Village Films (Ελλάδα)
Diamond Films
Mars Distribution
Sony Pictures Classics

Χρονολογία παραγωγής
2011

Χώρα παραγωγής
ΙΣΠΑΝΙΑ, ΗΠΑ, ΓΑΛΛΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ, ΓΑΛΛΙΚΑ, ΙΣΠΑΝΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.85 : 1

Είδος ταινίας
ΚΩΜΩΔΙΑ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ

Διάρκεια
94'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
ΓΑΛΛΙΑ

AKA

Καταλληλότητα
USA:PG-13 (certificate #46482) / Switzerland:7 (canton of Vaud) / Switzerland:7 (canton of Geneva) / Canada:PG (Ontario) / Malaysia:PG-13 / Argentina:Atp / Brazil:10 / Netherlands:12

Κόστος
$30 εκατομμύρια


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.45
Αριθμός Ψήφων: 20


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Κωμωδία
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΚωμωδίαParents Strongly Cautioned


Advertisement


top of the page


         
. Θέματα . ΔΩΡΕΑΝ Toolbar . Ο Λογαριασμός μου . Ανέκδοτα και Αστεία . Άλλο Περιεχόμενο
. BOX OFFICE Ελληνικό   . Blogs . Ποίηση . Ενότητες
. BOX OFFICE USA . ανά εβδομάδα . Λήψεις . Παιχνίδια Flash . Casting
. Δημοφιλή / Top50 . με μια ματιά . Φωτογραφίες   . Φεστιβάλ / Διανομή
. Cine CULT . Αίθουσες . Φόρουμ   . Δελτίο καιρού
. TV . Αναζήτηση . Ημερολόγιο   . Ξενοδοχεία
. CD . Αρχείο . Σύνδεσμοι   . Χρήσιμα
. Θέατρο   . Επικοινωνία    
. Βιβλίο        
         

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails