Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape Μια Τρελή Βραδιά
. Σεφ
. Οι Αναλώσιμοι 3
. Ο Άνθρωπος Αντίγραφο
. Kapo (1960)
. Λώρα (1944)
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
. Παίζοντας Με Τη Φωτιά
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Sin City: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: mikeedee's Profile mikeedee
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9730

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 131
Μέλη: 0
Σύνολο: 131

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΠΙΝΑ ΜΠΑΟΥΣ (PINA 3D) του Βιμ Βέντερς (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 23 Φεβ. 2011 @ 01:05:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Μιούζικαλ

ΠΙΝΑ ΜΠΑΟΥΣ
PINA 3D

του Βιμ Βέντερς

Υπόθεση:
Ο γνωστός σκηνοθέτης Βιμ Βέντερς παρουσιάζει μια ταινία για τη ζωή και το έργο της μεγάλης Γερμανίδας χορογράφου Πίνα Μπάους, που πέθανε το καλοκαίρι του 2009. Σε τρισδιάστατη προβολή, ένα φιλμ το οποίο προβλήθηκε στο 61ο φεστιβάλ κινηματογράφου του Βερολίνου.
Ο Βέντερς παρασύρει τον θεατή σε ένα μαγευτικό ταξίδι ανακάλυψης σε μία νέα διάσταση: κατευθείαν πάνω στη σκηνή με τη θρυλική χορογράφο, αλλά και έξω από το θέατρο, στην πόλη του Βούπερταλ, στο μέρος που για 35 χρόνια ήταν το κέντρο δημιουργικότητας της Πίνα Μπάους.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο Σκηνοθέτης

Ένας από τους σημαντικότερους Ευρωπαίους σκηνοθέτες, ο Βιμ Βέντερς, γεννημένος στο Ντίσελντορφ το 1945, έπειτα από αρκετές τηλεοπτικές και μικρές κινηματογραφικές παραγωγές, συγκέντρωσε την προσοχή της διεθνούς κριτικής και του κοινού με το "H Αγωνία του Τερματοφύλακα Πριν από το Πέναλτι" το 1972. Η δεκαετία του ’70 χαρακτηρίστηκε από την road τριλογία "Η Αλίκη στις Πόλεις" (1974), "Λάθος κίνηση" (1975) και το "Άρχοντες του Δρόμου" (1976), μέσα από την οποία άρχισε να διαμορφώνεται το κινηματογραφικό του στίγμα. Ακολούθησαν δύο ακόμη σημαντικές ταινίες στην καριέρα του, το "Αμερικάνος Φίλος" (1977), όπου συνεργάστηκε με τον Ντένις Χόπερ και "Η κατάσταση των Πραγμάτων" (1982), ένα σχεδόν αυτοβιογραφικό φιλμ που στηριζόταν στην εμπειρία του από την προηγούμενη ταινία του, "Χάμετ", και τις διενέξεις που είχε με τον παραγωγό του τότε, Φράνσις Φορντ Κόπολα. Το φιλμ εκείνο έκανε περίπου τέσσερα χρόνια για να ολοκληρωθεί. Το 1984 ήρθε η πρώτη του συνεργασία με τον ηθοποιό, αναγνωρισμένο θεατρικό συγγραφέα Σαμ Σέπαρντ, το "Παρίσι, Τέξας" (1984), μια μεγάλη εμπορική επιτυχία του, που τιμήθηκε με τον Χρυσό Φοίνικα του Φεστιβάλ Κανών. Πρόκειται για το φιλμ που τον ταξίδεψε στην απεραντοσύνη της αμερικανικής υπαίθρου και στον κόσμο και τους δαίμονες του Σέπαρντ, όπου δεσπόζουν η αποσύνθεση της οικογένειας και η πατρική αφοσίωση ή απουσία.
Μετά το "Παρίσι, Τέξας" και πλέον έχοντας την αναγνώριση που αναζητούσε, ο Βέντερς επέστρεψε στη Γερμανία, όπου γύρισε ένα ακόμη εξαιρετικό φιλμ, "Τα Φτερά του Έρωτα" (1987), στο οποίο φωτογράφισε την κάθε πλευρά του διχασμένου τότε ακόμη Βερολίνου και τιμήθηκε με το βραβείο Καλύτερου Σκηνοθέτη στις Κάνες ξανά.  
Έκτοτε γύρισε τα "Μέχρι το Τέλος του Κόσμου" (1991), "Τόσο Μακριά, Τόσο Κοντά", κάποια ντοκιμαντέρ, όλα μέσα στη δεκαετία του ’90, που δεν υπήρξε η πιο πετυχημένη του. Έως το 1999, οπότε μας ταξίδεψε στα μουσικά μονοπάτια της Κούβας με το "Buena Vista Social Club", μια σημαντική επιτυχία του και με ένα soundtrack που άφησε εποχή.  Στο "Μην Ξαναγυρίσεις" του 2005, ο Βέντερς επέστρεψε στο γνώριμο απέραντο τοπίο της αμερικανικής επαρχίας και συνεργάστηκε ξανά με τον Σαμ Σέπαρντ. Η ταινία προβλήθηκε στο επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα του φεστιβάλ Κανών και σήμανε την δυναμική επιστροφή του. Τέλος, το 2008 σκηνοθέτησε το φιλμ "Palermo Shooting".

Λίγα Λόγια για την Παραγωγή

Ο Βιμ Βέντερς είχε εντυπωσιαστεί και συγκινηθεί όταν, το 1985, παρακολούθησε για πρώτη φορά το "Café Müller" της χορογράφου Πίνα Μπάους από το Tanztheater Wuppertal στη Βενετία. Από τη συνάντηση αυτών των δύο καλλιτεχνών δημιουργήθηκε μια μακρόχρονη φιλία και, με το πέρασμα των χρόνων, το σχέδιο για μια ταινία από κοινού. Ωστόσο, η δημιουργία αυτής της ταινίας δεν ευδοκίμησε για μεγάλο διάστημα, εξαιτίας των περιορισμένων δυνατοτήτων: ο Βέντερς αισθανόταν ότι δεν είχε βρει τον τρόπο να απεικονίσει επαρκώς τη μοναδική τέχνη της κίνησης της μεγάλης χορογράφου, τις χειρονομίες, τον λόγο και τη μουσική. Με τα χρόνια το κινηματογραφικό αυτό project μετατράπηκε σε φιλικό τελετουργικό, με τους δύο καλλιτέχνες να το υπενθυμίζουν συνεχώς ο ένας στον άλλον.
Η καθοριστική στιγμή ήρθε για τον Βέντερς, όταν το συγκρότημα των U2 παρουσίασε στις Κάνες σε 3D προβολή τη συναυλία τους "U2-3D". Ο Βέντερς το κατάλαβε αμέσως: "Με το 3D η ταινία μας θα ήταν εφικτό να γίνει! Μόνο με αυτόν τον τρόπο, ενσωματώνοντας τη διάσταση του χώρου, θα μπορούσα να τολμήσω να μεταφέρω το Tanztheater της Μπάους στην κατάλληλη μορφή στη μεγάλη οθόνη." Έτσι ξεκίνησε να διερευνά συστηματικά τη νέα γενιά του digital 3D cinema και το 2008, μαζί με την Πίνα Μπάους, άρχισαν να σκέφτονται την πραγματοποίηση του κινηματογραφικού τους ονείρου. Με τη συμβολή του Βέντερς, η Μπάους επέλεξε από το ρεπερτόριό της τα "Café Müller", "Le Sacre du printemps", "Vollmond" και "Kontakthof".
Στις αρχές του 2009 ο Βέντερς και η εταιρεία παραγωγής Neue Road Movies, μαζί με την Μπάους και το Tanztheater Wuppertal, ξεκίνησαν τη φάση της προετοιμασίας των γυρισμάτων. Μετά από μισό χρόνο εντατικής δουλειάς, και μόλις 2 μέρες πριν τη σχεδιασμένη δοκιμή του 3D, συνέβη κάτι αναπάντεχο: η Πίνα Μπάους πέθανε στις 30 Ιουνίου 2009, ξαφνικά και απροσδόκητα. Ανά τον κόσμο θαυμαστές του έργου της θρήνησαν για τον χαμό της σπουδαίας χορογράφου. Αυτό έμοιαζε να είναι το τέλος του κινηματογραφικού αυτού project. Ο Βέντερς σταμάτησε ξαφνικά τις προετοιμασίες, μιας και πείστηκε ότι η ταινία, χωρίς την Μπάους, δεν θα μπορούσε να γίνει.
Μετά από μια περίοδο πένθους, τη συγκατάθεση της οικογένειας και τις παρακλήσεις του προσωπικού και των χορευτών που επρόκειτο να ξεκινήσουν τις πρόβες για την ταινία (και οι οποίες δεν έγιναν ποτέ), ο Βέντερς αποφάσισε τελικά να γυρίσει την ταινία, έστω και χωρίς την Πίνα Μπάους στο πλευρό του. Η ερευνητική και τρυφερή ματιά της στις χειρονομίες και τις κινήσεις των χορευτών, καθώς και κάθε λεπτομέρεια της χορογραφίας της, ήταν ακόμη "ζωντανά". Τώρα πια, παρά τη μεγάλη απώλεια, είχε έρθει η κατάλληλη στιγμή, και ίσως η τελευταία για να αποτυπωθούν όλα τα παραπάνω σε μια ταινία.
Η ταινία λοιπόν περιλαμβάνει, εκτός από αποσπάσματα από τις 4 παραγωγές που είχε επιλέξει η ίδια η Μπάους, αρχειακό υλικό της χορογράφου εν ώρα δουλειάς, με την καινοτομία της 3D τεχνολογίας, καθώς και πολλές σόλο εμφανίσεις των χορευτών της. Για να το πετύχει αυτό, ο Βέντερς χρησιμοποίησε τη μέθοδο των ερωτήσεων, που χρησιμοποιούσε και η Μπάους στις δικές της παραγωγές. Έθετε ερωτήματα και οι χορευτές της απαντούσαν όχι με λέξεις, αλλά με αυτοσχέδιες χορογραφίες και με τη γλώσσα του σώματος. Εξέφραζαν τα βαθιά τους συναισθήματα και τις προσωπικές τους εμπειρίες, από τις οποίες η Μπάους, μέσω εντατικών συνεδριών με την ομάδα της, δημιουργούσε τα δικά της χορευτικά κομμάτια. Ο Βέντερς στράφηκε σε αυτή τη μέθοδο, όταν προσκάλεσε τους χορευτές να εκφράσουν στην ταινία τις αναμνήσεις τους από την Μπάους, με ξεχωριστές σόλο εμφανίσεις. Κινηματογράφησε λοιπόν τα διαφορετικά αυτά σόλο σε πολλές τοποθεσίες μέσα και γύρω από το Wuppertal.

Η Μπάους σε 3 διαστάσεις!

Η "Πίνα Μπάους" δεν είναι μόνο μια από τις πρώτες ευρωπαϊκές 3D ταινίες, είναι και η πρώτη καλλιτεχνική ταινία που γυρίζεται σε 3D παγκοσμίως. Ο παραγωγός Τζιαν-Πιέρο Ρίνγκελ ήρθε αντιμέτωπος με ένα όχι και τόσο εύκολο έργο: "Τεχνολογικά αλλά και όσον αφορά στο είδος της ταινίας, μπήκαμε σε ένα εντελώς καινούργιο πεδίο με την "Pina". Ακόμη και το να βρούμε τους ειδικούς για την ανάπτυξη και την υλοποίηση αυτού του φιλμ ήταν μια πρόκληση." Πλέον μια νέα κινηματογραφική γλώσσα δημιουργείται μέσω της χρήσης της 3D τεχνολογίας- μια πρόκληση για κάθε παραγωγό. "Πολλοί άλλοι σκηνοθέτες ακόμη διστάζουν να δουλέψουν το 3D, γιατί δεν υπάρχουν επιτυχημένα μοντέλα. Θέλαμε να είμαστε πρωτοπόροι στη διεύρυνση της κινηματογραφικής γλώσσας και στο 3D."
Όμως η κατάκτηση του νέου πεδίου απαιτεί και μια έξτρα προσπάθεια: "Όλοι όσοι ενεπλάκησαν στην παραγωγή έπρεπε να μάθουν πώς να γυρίσουν μια 3D χορευτική ταινία. Ό,τι λειτουργεί σε δύο διαστάσεις, πρέπει να λειτουργήσει και τρισδιάστατα. Για τον λόγο αυτό, χρειαζόταν να κάνουμε την κατάλληλη έρευνα", υποστηρίζει ο παραγωγός του 3D κομματιού της ταινίας, Έργουιν Μ. Σμιντ.
"Με τη νέα 3D τεχνολογία, ο Βιμ Βέντερς απεικονίζει τη δουλειά του Tanztheater που μέχρι τώρα έθετε κάποια περιοριστικά όρια", τονίζει ο Πίτερ Παμπστ, set designer του Tanztheater Wuppertal από το 1980 και καλλιτεχνικός διευθυντής της ταινίας. "Το να σπάσεις τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στη σκηνή και στον θεατή αποτελεί σημαντικό κομμάτι της χορογραφίας. Οι χορευτές έρχονται συνεχώς σε επαφή με το κοινό, ακόμη και κατεβαίνοντας από τη σκηνή. Έπαιζε πάντοτε σημαντικό ρόλο για την Πίνα Μπάους να "ολοκληρώνονται" οι χορογραφίες της στο κεφάλι, στα μάτια και στην καρδιά του θεατή."

Τα γυρίσματα της ταινίας

Τα γυρίσματα της ταινίας πραγματοποιήθηκαν στο Wuppertal σε τρεις φάσεις: το φθινόπωρο του 2009, την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2010. Στην πρώτη φάση, τα "Café Müller", "Le Sacre du printemps" και "Vollmond" παρουσιάστηκαν live στη σκηνή του Wuppertal Opera House, κάποια μπροστά σε κοινό, και μαγνητοσκοπήθηκαν πλήρως. Το πιεστικό πρόγραμμα περιοδείας του Tanztheater έδωσε μόνο αυτή τη δυνατότητα στους συντελεστές για γυρίσματα. Σε συνδυασμό με την περιπλοκότητα του 3D, η πρόκληση ήταν μεγαλύτερη εξαιτίας της ζωντανής παρουσίασης των χορογραφιών, μιας και δεν μπορούσαν να διακοπούν ή να επαναληφθούν.
Στη δεύτερη φάση της κινηματογράφησης, οι συντελεστές μαγνητοσκόπησαν το "Kontakthof", άλλο ένα κομμάτι της δουλειάς της Πίνα Μπάους, αυτή τη φορά χωρίς ζωντανό κοινό. Τα γυρίσματα έγιναν με τρεις διαφορετικούς τρόπους, όπως συνήθιζε κι η Μπάους: με τους χορευτές του Wuppertal Tanztheater, με άντρες και γυναίκες ηλικίας μεταξύ 65 και 80 ετών, και με νέους ηλικίας 14 ετών και άνω. Για τις σόλο εμφανίσεις τους, οι χορευτές άφησαν τον περιορισμένο χώρο της σκηνής και τις εκτέλεσαν σε δημόσιους χώρους και βιομηχανικά τοπία.

Ποια ήταν η Πίνα Μπάους;

Η Πίνα Μπάους ήταν η καλλιτεχνική διευθύντρια του Tanztheater Wuppertal, το οποίο ίδρυσε το 1973. Η φήμη της, βέβαια, ξεπερνά τα όρια αυτά, καθώς θεωρείται από τις πρωτοπόρους του μοντέρνου χορού. Ανάμεσα στα έργα της, ήταν το πασίγνωστό "Café Müller" (1978) - έργο ημι-αυτοβιογραφικό γεμάτο αναμνήσεις από την οικογενειακή επιχείρηση -, το συναρπαστικό "Rite Of Spring" (1975) - με μία σκηνή καλυμμένη με λάσπη -, το "Nelken" (2005) - όπου οι χορευτές χόρεψαν σε μία σκηνή γεμάτη λουλούδια -, το "Palermo Palermo" (1989) - με χορευτές που χόρευαν ισορροπώντας με ένα μήλο στο κεφάλι τους - και το "Kontakthof" (1978) - όπου ερμήνευσε μια ομάδα χορευτών ηλικίας από 58 ως 77 ετών.
Η Μπάους δεν αποσύρθηκε από τη χορευτική σκηνή, ακόμα και σε μεγάλη ηλικία. Συνέχισε να χορεύει και στην εξηκοστή δεκαετία της ζωής της και, μάλιστα, το 2008 πραγματοποίησε και μεγάλη περιοδεία στη Μεγάλη Βρετανία, δημιουργώντας μεγάλες ουρές στο Sadler's Well του Λονδίνου.
Ξεκίνησε να χορεύει σε μικρή ηλικία. Στην αρχή χόρευε καθαρά από χόμπι, ανάμεσα στα τραπέζια της οικογενειακής τους επιχείρησης. Σύντομα, όμως, η ασυνήθιστη σωματική της ευελιξία δε διέφυγε της προσοχής και στα 14 της γράφτηκε στην Ακαδημία Χορού Folkwang στο Essen, την οποία διηύθυνε ο Kurt Jooss. Ο εξπρεσιονιστής αυτός χορογράφος ήταν ένας από τους εμπνευστές του ausdruckstanz movement (ελεύθερος χορός), το οποίο συνδύαζε χορό, μουσική και θεατρικά στοιχεία. Το 1959, η Πίνα Μπάους κερδίζει μια τριετή υποτροφία για την Juilliard School της Νέας Υόρκης. Για το νεαρό της ηλικίας της, η εμπειρία ήταν έως και τραυματική, αλλά σίγουρα δε βγήκε χαμένη. Ανάμεσα στους δασκάλους της ήταν ο José Limón και το Antony Tudor. Ειδικά ο δεύτερος την ώθησε στα χορευτικά της όρια, λέγεται, μάλιστα, ότι μια φορά έφτιαξε για εκείνη μια χορογραφία η οποία περιλάμβανε 587 arabesques, 224 jetés και 184 στροφές.
Επιστρέφοντας στη Γερμανία, έγινε η βασική χορεύτρια του Jooss's Folkwang Ballett για 7 χρόνια, μέχρι την πρώτη της χορογραφική προσπάθεια το 1968. Μετά τα πράγματα πήραν το δρόμο τους: το 1969 γίνεται διευθύντρια του Folkwang Ballett και καλλιτεχνική διευθύντρια το 1973. Η ομάδα μετονομάστηκε σε Tanztheater Wuppertal Pina Bausch και η πορεία του ξέφυγε από τα όρια του μπαλέτου. Το στιλ της διακρινόταν για την αμεσότητα και την ειλικρίνεια που μιλούσε στην καρδιά του θεατή, κάνοντας ορατή την ουσία πίσω από το φαίνεσθαι. Η ομάδα της περιλάμβανε χορευτές κάθε μεγέθους και ηλικίας, με έμφαση στην προσωπικότητα. Ένα από τα σημεία αναφοράς στις χορογραφίες της ήταν οι καθημερινές χειρονομίας. Όπως έλεγε κι η ίδια "...αυτό που προσπαθώ να κάνω, είναι να βρω μια γλώσσα για τη ζωή".
Η Πίνα Μπάους πέθανε από καρκίνο το 2009, λίγο πριν κλείσει τα 69 της χρόνια.

Πηγή: www.dancenews.gr

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:


Ο Βιμ Βέντερς, καταπιάνεται με την πρόσφατα αποθανούσα μεγαλοφυή χορεύτρια και χορογράφο Πίνα Μπάους, μέσα από ένα φιλμ που συνδυάζει στοιχεία ντοκιμαντέρ, μυθοπλασίας και χορογραφίας.

Με την βοήθεια συνεργατών και μαθητών της και την 3D κινηματογράφηση αρκετών χορογραφιών και σκηνών από παραστάσεις, επιτυγχάνει, να αποδώσει με πληρότητα το μυστικό εκστατικό δράμα που αποτελεί καλλιτεχνία της ορχήσεως, στο πνεύμα του κάθε χορευτή και χορογράφου.

Πραγματικά μια - επιτέλους - έξυπνη και χωρίς πιασάρικα εφέ χρήση του 3D, από έναν πάντα πρωτοπόρο μεγάλο δημιουργό. Άρτια η μαγευτική επιλογή της μουσικής επένδυσης στο φιλμ

Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW




top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
13/2/2011 (Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου)
24/2/2011 (Γερμανία)
6/4/2011 (Γαλλία)
24/4/2011 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PINA 0001.jpg
PINA 0002.jpg
PINA 0003.jpg
PINA 0004.jpg
PINA 0005.jpg
PINA 0006.jpg
PINA 0007.jpg
PINA 0008.jpg
PINA 0009.jpg
PINA 0010.jpg
PINA 0011.jpg
PINA 0012.jpg
PINA 0013.jpg
PINA 0014.jpg
PINA 0015.jpg
PINA 0016.jpg
PINA 0017.jpg
PINA 0018.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Ensemble Tanztheater Wuppertal Pina Bausch

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Wim Wenders

Σενάριο
Wim Wenders

Παραγωγή
Gian-Piero Ringel
Erwin M. Schmidt (3D)
Wim Wenders

Μουσική
Thom

Φωτογραφία
Hélène Louvart

Μοντάζ
Toni Froschhammer

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Péter Pabst

Κοστούμια
Rolf Börzik
Marion Cito


Βοηθός Σκηνοθέτη
Corinne Le Hong

Εταιρείες Παραγωγής
Neue Road Movies
Eurowide Film Production (co-production)
Zweites Deutsches Fernsehen (ZDF) (co-production)
ZDFtheaterkanal (co-production)
ARTE (co-production)
Tanztheater Wuppertal (in association with)
Recorded Picture Company (RPC) (in association with)
Pictorion_das Werk (in association with)

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
Filmcoopi Zürich
Les Films du Losange
NFP Marketing & Distribution
Artificial Eye

Χρονολογία παραγωγής
2011

Χώρα παραγωγής
ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΜΕΓ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ

Γλώσσα
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.78 : 1

Είδος ταινίας
ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ

Διάρκεια
106'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Βούπερταλ - Βεστφαλία, Γερμανία

AKA

Καταλληλότητα
Germany:o.Al.


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.5
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Μιούζικαλ
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

3DΜιούζικαλΝτοκιμαντέρ


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails