Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 27/11/14 :.
. Ouija Πίνακας Πνευμάτων
. Τα Θαύματα
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2
. Samba
. Η Έκρηξη
. Drive Hard
. Πρόμαχος
. Palikari
.: από 4/12/14 :.
. Jimmy's Hall
. Ηλίθιος και Πανηλίθιος 2
. Από Έρωτα
. Μια Ζέβρα Και Μισή
. Η Νύχτα Πριν Πέσει Το Παρίσι
. Οι Σταθμοί του Σταυρού
. Η Επέλαση των Βίκινγκς
. Electra (από 1/12)
.: από 11/12/14 :.
. Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες
. Ίρβιν Γιάλομ
. Καθηγητής Με Το Ζόρι
. Κοινός Παρονομαστής
. Λευκός Θεός
. Πάντινγκτον
. Saint Laurent Η Χρυσή Εποχή
. Ο Επιφανής Άγνωστος
.: από 18/12/14 :.
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Belle
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
.: από 25/12/14 :.
. Μεγάλα Μάτια
. Το Παιχνίδι Της Μίμησης
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: lef0's Profile lef0
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9805

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 163
Μέλη: 1
Σύνολο: 164

Εγγραφή


Cinema: ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ (LE CONSEQUENZE DELL' AMORE) του Πάολο Σορεντίνο (2004)

Ημερομηνία καταχώρησης: Δευτέρα, 20 Δεκ. 2010 @ 14:58:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
LE CONSEQUENZE DELL' AMORE

του Πάολο Σορεντίνο
με τους Τόνι Σερβίλο, Ολίβια Μανιάνι, Αντριάνο Τζιανίνι, Αντόνιο Μπαλέριο, Τζιάνα Πάολα Σκαφίντι, Νίνο Ντ΄Αγκάτα

Υπόθεση:
Κάθε άνθρωπος κρύβει ένα ανομολόγητο μυστικό. Όμως, ο Τίτα Ντι Τζιρόλαμο κρύβει περισσότερα. Είναι προφανές. Αλλιώς για ποιο λόγο ένας καλοστεκούμενος μεσόκοπος άνδρας από την Νότια Ιταλία, περνά τα τελευταία οκτώ χρόνια σε ένα ανώνυμο ξενοδοχείο μιας ανώνυμης Ελβετικής πόλης, χωρίς φαινομενικά καμία απασχόληση; Χρόνια σιωπής και αμέτρητων τσιγάρων, χρόνια που τα περνά στο λόμπυ του ξενοδοχείου, ντυμένος κομψά μα χωρίς να επιτρέπει στον εαυτό του περιττές πολυτέλειες; Μια αποπνικτική ρουτίνα, η αιώνια αναμονή κάποιας τολμηρής κίνησης. Ο Τίτα, σαν ήρωας του Ναθάνιελ Χώθορν παρατηρεί απαθώς τη ζωή να περνά μπροστά από τα μάτια του, χωρίς ποτέ να αντιδρά, χωρίς να δείχνει το παραμικρό συναίσθημα. Και πάλι φαινομενικά. Δεν έχει πια κανέναν. Μόνος. Τόσα χρόνια χαμένα για κάτι που συνέβη και παραμένει κρυφό. Τι; Για ποιόν λόγο; Ποια είναι τα ανομολόγητα μυστικά του Τίτα Ντι Τζιρόλαμο;



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διακρίσεις

                                «Επίσημη συμμετοχή
             Διαγωνιστικό τμήμα Φεστιβάλ Καννών 2004»

                               «5 βραβεία Donatello»
(Καλύτερης Ιταλικής ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου,      φωτογραφίας, Α’ Ανδρικού ρόλου)

                   «3 βραβεία Ένωσης Ιταλών κριτικών»
(Καλύτερης σκηνοθεσίας, φωτογραφίας, Β’ γυναικείου ρόλου)

Ο μόλις 40χρονος Ιταλός δημιουργός Πάολο Σορεντίνο, διαφοροποιείται από την εν πολλοίς γλυκανάλατη και άτολμη σύγχρονη Ιταλική παραγωγή. Γυρίζει ένα τύποις αστυνομικό/ψυχολογικό θρίλερ συνδυάζοντας την υπόκωφη ενέργεια των «Δολοφόνων» του Σιόντμακ, τις τόσο «εύγλωττες» σιωπές του σινεμά του Μέλβιλ, την αδυσώπητη καταγραφή των «παγωμένων»  σύγχρονων αστικών τοπίων και των ανθρώπινων σχέσεων του Αντονιόνι. Με οδηγό την μυστηριώδη πολυετή μπαναλιτέ του αινιγματικού κεντρικού προσώπου του δράματος, Τίτα Ντι Τζιρόλαμο (με μια εκπληκτική ερμηνεία από τον μεγάλο Τόνι Σερβίλο, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί η πρώτη εμφάνιση της Ολίβια Μανιάνι, εγγονής της Άννα Μανιάνι και του Ανδρέα Τζιανίνι, γιου του Ζιαν Κάρλο Ζιανίνι), αινιγματικό ένοικο ενός σχεδόν εκτός χρόνου ξενοδοχείου μιας απρόσωπης Ελβετικής πόλης, ο Σορεντίνο κινητοποιεί έναν κινηματογραφικό μηχανισμό ιλιγγιωδών απαστραπτόντων σινεμασκόπ πλάνων, σχεδόν παραισθητικού-ψυχεδελικού ηχητικού σχεδιασμού, ελλειπτικών διαλόγων και στυλιζαρισμένης σκηνοθεσίας, για να καταγράψει, με αδυσώπητο λεπτομερειακό ρεαλισμό, τον εγκλωβισμό και την τελική συντριβή του ατόμου, στα άκαμπτα συστήματα της σύγχρονης καπιταλιστικής οικονομίας, της Μαφίας, των παγερών και παγιωμένων ανθρώπινων σχέσεων που διέπουν τον σύγχρονο «πολιτισμένο» κόσμο. Ταυτόχρονα όμως (και ευτυχώς), οι «ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» μιλούν για την υπέρβαση των ορίων και των κανόνων του καλοκουρδισμένου συστήματος, τα καρφιά στα ανελέητα γρανάζια της «σκληρής μηχανής» που μπορούν, έστω και την ύστατη στιγμή, να οδηγήσουν στην επώδυνη όσο και λυτρωτική έξοδο.

Αινιγματικός πενηντάρης με ύποπτο ιστορικό εδρεύει στην καρδιά μιας ταινίας που ξεφλουδίζει αργά και ελλειπτικά την πλοκή της. Θαυμαστής δυο εντελώς διαφορετικών καλλιτεχνικών άκρων, όπως είναι ο Μελβίλ και ο Αντονιόνι, και λάτρης της εικόνας, ο  Σορεντίνο παίζει το χαρτί του διφορούμενου στην ίντριγκα, χτίζοντας διαρκώς γύρω της ένα ολόκληρο εστέτ κινηματογραφικό περιβάλλον. Οι γεωμετρικά ακριβείς κινήσεις της κάμερας, η αποθέωση του πλάνου, η έξυπνη χρήση της ηχητικής μπάντας, η υποβλητική ατμόσφαιρα γίνονται μέρη μιας στιλιστικής συμφωνίας που αποπροσανατολίζει γοητευτικά αλλά και κρύβει ελάχιστα. Ταινία σκηνοθέτη, Οι Συνέπειες Του Έρωτα εξασκούν ψυχρά τη γοητεία της ιδανικής φόρμας, σε βάρος όμως κάθε ουσίας ή συναισθηματικής εμπλοκής.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

Βρισκόμουν στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας. Σ’ ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων. Σ’ ένα μπαρ πνιγμένο στην ξύλινη επένδυση, το οποίο θα έδειχνε όμορφο στο Τιρόλο αλλά.. βρισκόμασταν στη Βραζιλία. Έξω 40οC. Συχνά πήγαινα στο μπαρ, και, σαν κουρδισμένο ρολόι, πάντα συναντούσα έναν άνδρα, γύρω στα 50, με γένια και μπυροκοιλιά. Κομψός και Ευρωπαίος. Επιχειρηματίας. Η Βραζιλία βρισκόταν έξω από το μπαρ αλλά εκείνος δεν της έδινε καμία σημασία. Κοιτούσε βαριεστημένα τη μπύρα του και την τηλεόραση, περιμένοντας, ποιος ξέρει ποιο επαγγελματικό ραντεβού. Αυτή ήταν η εικόνα που έβλεπα.

Η ιδέα για αυτή την ταινία ήρθε κάπως έτσι, από αυτήν την εικόνα. Από μια περιέργεια που έγινε εμμονή: τι κάνουν όλοι αυτοί οι επιχειρηματίες στα ξενοδοχεία σε ολόκληρο τον κόσμο; Τι σκέφτονται, καθισμένοι στην απέραντη σιωπή και την αδιαμφισβήτητη ζέστη των εχθρικών μπαρ; Έδωσα απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις και σε κάποιες ακόμα. Φαντάστηκα ένα χαρακτήρα με μια κλεμμένη ζωή από κάποιον άλλο, κυριολεκτικά μια κλεμμένη ζωή. Ενσαρκώνοντας με αυτό τον τρόπο την υποψία που όλοι μας έχουμε: κάποιος ή κάτι έχει κλέψει τη ζωή μας. Δεν είμαστε σίγουροι ποιος ή τι. Κι όμως, η ζωή μας κάποιες φορές δείχνει διαφορετική από αυτή που νομίζαμε ότι ζούμε.

Στο μεταξύ, καταβρόχθιζα δοκίμια για την Cosa Nostra. Η παρέα μου, κάπου κάπου με επέπληττε κοροϊδευτικά, λέγοντας ότι είναι θέμα χρόνου να αρχίσω να ξαναδιαβάζω νουβέλες. Αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω. Καθώς διάβαζα αυτά τα δοκίμια, ανακάλυψα ότι η Αμερικανική μαφία ήταν σαν τα φιστίκια, Ερασιτέχνες σε σχέση με τη Σισιλιάνικη μαφία. Η Σισιλιάνικη μαφία στην πραγματικότητα κυριαρχούσε παγκοσμίως. Κι όμως, η Αμερικανική τέχνη χρησιμοποίησε στο έπακρο την Αμερικανική μαφία, δημιουργώντας αριστουργήματα. Πολύ συχνά, στεκόμασταν εκεί με το δάχτυλο υψωμένο, θυμίζοντας τους ποιοι ήταν οι καλοί τύποι και ποιοι οι κακοί. Αλλά εκείνοι το ήξεραν πάντα. Και περισσότερο συχνά αρνούμασταν να υιοθετήσουμε τη μόνη οπτική γωνία που άξιζε, αυτή της μαφίας.
Έτσι, συνέχισα να λέω στον εαυτό μου, γιατί να μην αλλάξω την οπτική γωνία; Δεν θα είναι εύκολο αλλά ας το προσπαθήσω. Κρυφοκοίταξα αργά, προσεχτικά. Τότε ακριβώς ο επιχειρηματίας μου, θαμμένος σε ένα ξενοδοχείο, δεν ήταν πια ένας απλός επιχειρηματίας. Έγινε κάποιος που δούλευε για τη μαφία. Όχι ένας μαφιόζος, ένας συνεργάτης. Με το ένα πόδι μέσα και το άλλο έξω.  Και αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να τον βάλω να ζει σε διπλό ταμπλό. Από τη μία πλευρά, όντας πολιτισμικά εξωγενής, ήταν τρομοκρατημένος από την ορμή της δυνατότερης και πιο καλά οργανωμένης ένωσης στον κόσμο, από την άλλη πλευρά καταλάβαινε τους νόμους και τους μηχανισμούς της. Είναι τόσοι πολλοί, πολύπλοκοι και ακριβείς. Χειρότεροι κι από ζώα! Χειρότεροι κι από άγρια θηρία! Η μαφία λειτουργεί τόσο καλά και για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα για να το αποβάλλει σαν κάτι που προέρχεται από πρωτόγονα ένστικτα.
Η μαφία είναι οργανωμένη. Η Ελβετία είναι οργανωμένη. Ένα ξενοδοχείο είναι οργανωμένο. Ο Titta Di Girolamo ζει μέσα στο κελί αυτών των τριών συντεταγμένων. Δεν μπορεί παρά να είναι ένας οργανωτικός άνδρας. Σε καταστάσεις σαν αυτή ο βασιλιάς της ανακατωσούρας εμφανίζεται: ο έρωτας! Αλλά για κάποιον τόσο συντετριμμένο από την τάξη, ακόμα και το λιγότερο είναι περισσότερο. Ακόμα και η «πιθανότητα» του έρωτα μπορεί να ανατινάξει ολοσχερώς το κλουβί του. Και ορίστε, αυτό το κορίτσι, καθημερινό και συνηθισμένο. Όσο χρειάζεται για να σπάσει τα κάγκελα.

Όμως οι έρωτες βιώνονται και ξεπερνιούνται με οδυνηρή μετάβαση, ενώ η τύχη ενός ανεκπλήρωτου έρωτα έχει άλλες συνέπειες. Μελαγχολικές συνέπειες όσο κάποιος έχει ζωηρή φαντασία. Ο δικός μας Titta Di Girolamo το δηλώνει εξ’ αρχής: δεν έχει φαντασία. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει χώρος για μελαγχολίες και η επιστροφή στην κανονικότητα του πριν, δεν είναι πλέον εφικτή. Και λόγω της απουσίας της μελαγχολίας, που είναι μια διέξοδος, τα πράγματα γίνονται τραγικά. Και τελεσίδικα. Και το τέλος του Titta Di Girolamo έπρεπε να είναι τραγικό και τελεσίδικο.

Αυτές είναι οι συνέπειες του έρωτα όταν τίποτα άλλο δεν είναι διαθέσιμο.

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ

Ο Πάολο Σορεντίνο γεννήθηκε το 1970 στην Νάπολη. Το 2001, η πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους, με τίτλο “One Man Up”, προβλήθηκε στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Βενετίας. Ακολούθησε η ταινία “The Consequences of Love”, το 2004, η οποία συμμετείχε στο διαγωνιστικό πρόγραμμα του Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Κανών και απέσπασε διθυραμβικές κριτικές από Ιταλούς αλλά και διεθνείς κριτικούς. Η συγκεκριμένη ταινία απέσπασε επίσης 5 βραβεία “David di Donatello”: Καλύτερης Ταινίας, Καλύτερης Σκηνοθεσίας, Καλύτερου Σεναρίου, Καλύτερου Ηθοποιού και Καλύτερης Φωτογραφίας. Τρία χρόνια μετά, τo 2007, ο Σορεντίνο βρέθηκε ξανά στο διαγωνιστικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Κανών, με την τρίτη ταινία του, “The Family Friend“. Η ταινία “Il Divo” απέσπασε το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ Κανών το 2008.

Ο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ

Ο Τόνι Σερβίλο γεννήθηκε το 1959 στην Νάπολη. Το 1977 ίδρυσε το “Teatro Studio” στην Caserta, όπου σκηνοθέτησε και πρωταγωνίστησε σε παραστάσεις όπως “Propaganda”, “Norma”, “Billy il Bugiardo” και “Guernica”. Το 1986 άρχισε να συνεργάζεται με την ομάδα “Falso Movimento”, πρωταγωνιστώντας στην παράσταση “Ritorno ad Alphaville”, από τον σκηνοθέτη Μάριο Μαρτόνε, και σκηνοθετώντας το “E…”, βασισμένο στη δουλειά του Εντουάρντο Ντε Φιλίπο. Την επόμενη χρονιά συνίδρυσε την “Teatri Uniti”, όπου συμμετείχε και σκηνοθέτησε παραστάσεις όπως “Partitura”, “Ha da Passa a Nuttata”, “Rasoi”, “Zingari” και “Sabato, Domenica e Lunedi”, μια πολυβραβευμένη εκδοχή του αριστουργήματος του Εντουάρντο. Σκηνοθέτησε επίσης τις παραστάσεις “Il Misantropo”, “Tartufo” και “Le False Confidenze”, μια τριλογία αφιερωμένη στο γαλλικό θέατρο του 16ου και του 17ου αιώνα, μεταφρασμένη στα ιταλικά από τον Σεζάρε Γκαρμπόλι. Το 1999 άρχισε να σκηνοθετεί όπερες, ξεκινώντας με τις “La Cosa Rara” και “La Nozze di Figaro” στη Βενετία. Συνέχισε με τις “Boris Godunov” και “Ariadne auf Naxos” στη Λισαβόνα, καθώς και τις “Il Marito Disperato” και “Fidelio” στην Νάπολη. Επίσης, σκηνοθέτησε την όπερα “L’Italiana in Algeri” για το φεστιβάλ “Aix-en-Provence”.
Ξεκίνησε την κινηματογραφική του καριέρα συμμετέχοντας στις ταινίες του σκηνοθέτη Μάριο Μαρτόνε, με τον οποίο έχει συνεργαστεί και στο θέατρο, “Death of a Neapolitan Mathematician”, “Rasoi”, “The Vesuvians” και “Rehearsals for War”. Πριν το “Il Divo”, o Τόνι Σερβίλο είχε συνεργαστεί ξανά με τον Πάολο Σορεντίνο στις ταινίες “One Man Up” και “The Consequences of Love”. Για την ερμηνεία του στην ταινία “The Consequences of Love”, το 2004, ο Σερβίλο κέρδισε πολλά βραβεία, ανάμεσα στα οποία τα βραβεία “Nastro d’Argento” και “David di Donatello”. Ο ρόλος του στην ταινία “The Girl by the Lake”, το 2007, του χάρισε το βραβείο “Pasinetti” Καλύτερου Ηθοποιού στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Βενετίας, καθώς και το βραβείο “David di Donatello” Καλύτερου Ηθοποιού. Επίσης, συμμετείχε και στην ταινία “Gomorrah”, η οποία κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Κανών 2008.

 

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site



ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Υψηλής ποιότητας εστετισμός και περφεξιονισμός υπογράφονται δια χειρός Πάολο Σορεντίνο. Αναμφισβήτητα πρόκειται για τον πλέον ταλαντούχο Ιταλό οτέρ της εποχής μας. Το δικό του IL DIVO, πρόπερσι, απλά το επιβεβαίωσε και τον καταξίωσε διεθνώς. Με πρωταγωνιστή την "μούσα" του Τόνι Σερβίλο μας διηγείται μια ιστορία βλεμάτων, μια ιστορία παρακμής σε μεσοαστικό περιβάλλον. Τα ανομολόγητα μυστικά που κουβαλά ο χαρακτήρας του Τζιρολάμο αποτυπώνονται στα πολλά κοντινά πλάνα με τον ανάλογο φωτισμό αναδύοντας το αινιγματικό μυστήριό του. Για μυημένους θεατές, με αισθητικές απαιτήσεις που ξεπερνούν την καθιερωμένη κινηματογραφική αφήγηση και το συμβατικό σινεμά. Δεν είναι υπερβολή να θεωρήσουμε τον Σορεντίνο, ως "Καρ Γουάι" της Ευρώπης, καθώς η Σχολή του Ασιάτη έχει βρει μιμητές παντού. Από την άλλη ο Ιταλός δημιουργός έχει μπολιάσει την τεχνοτροπία του, με δόσεις Αντονιονικής αποστασιοποίησης και Μελβιλικού γκαγκστερισμού. Σε όλη τη διάρκεια του φιλμ κυκλοφορεί υπόγεια, ένας καταπιεσμένος ερωτισμός και μια ενέργεια "εγκληματικής φύσης". Μια τολμηρή και απολαυστική συνάμα ταινία που θα παρασύρει τον θεατή στο σύμπαν των κοινωνικοπολιτικών "Συνεπειών του Έρωτα". Με τη βοήθεια της μουσικής επένδυσης, της στυλιζαρισμένης φωτογραφίας, του καταιγιστικού μοντάζ, της αφαιρετικής υποκριτικής ερμηνείας των πρωταγωνιστών και των ελλειπτικών διαλόγων του σεναρίου.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
6/1/2011 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0001.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0002.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0003.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0004.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0005.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0006.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0007.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0008.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0009.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0010.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0011.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0012.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0013.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0014.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0015.jpg
LE CONSEQUENZE DELL_AMORE 0016.jpg
       


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Toni Servillo ... Titta di Girolamo
    Olivia Magnani ... Sofia
    Adriano Giannini ... Valerio
    Antonio Ballerio ... Bank manager
    Gianna Paola Scaffidi ... Giulia
    Nino D'Agata ... Mafioso
    Vincenzo Vitagliano ... Pippo D'Antò
    Diego Ribon ... Director
    Gilberto Idonea ... Hired assassin
    Giselda Volodi ... Waitress
    Giovanni Vettorazzo ... Letizia
    Gaetano Bruno ... Hired Assassin
    Ana Valeria Dini ... Reader
    Vittorio Di Prima ... Nitto Lo Riccio
    Angela Goodwin ... Isabella
    Raffaele Pisu ... Carlo
    Pietro Manigrasso ... Delivery man
    Rolando Ravello ... Man with bow-tie
    Carlo Beltrami ... Porter
    Mauro Pescio ... Barman
    Marian Stan ... Night porter
    Arturo Muselli ... Titta's son
    Dino Angelino ... Titta's son
    Roberta Serretiello ... Liliana
    Sara Celeghin ... Girl listening
    Manuela Lamanna ... Suitcase woman
    Antonio Spadaro ... Delivery man
    Roberta Fossile ... Accountant
    Marco Sorrentino ... Accountant
    Sergio Valery ... Accountant
    Ilaria Andolfi ... Accountant
    Giampiero Giudicepietro ... Plant
    Angelo Montella ... Martusciello
    Michelangelo Dalisi ... Youth in wheelchair
    Jessica Zambelli ... Nurse
    Giorgio Scarpato ... Mafioso
    Maurizio Ricci ... Mafioso
    Gigi Cappabianca ... Notary
    Giovanni Morosso ... Dino Giuffré
    Alen Sinkauz ... Policeman

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Paolo Sorrentino

Σενάριο
Paolo Sorrentino

Παραγωγή
Francesca Cima
Angelo Curti
Nicola Giuliano
Domenico Procacci


Μουσική
Pasquale Catalano

Φωτογραφία
Luca Bigazzi

Μοντάζ
Giogiò Franchini

Casting
Costanza Boccardi

Σχεδιασμός Παραγωγής
Lino Fiorito

Κοστούμια
Ortensia De Francesco

Εταιρείες Παραγωγής
Fandango
Indigo Film
Medusa Film (in collaboration with)

Διανομή
New Star (Ελλάδα)
Artificial Eye
Cinemien
Medusa Distribuzione
Océan Films
Homescreen
Medusa Home Entertainment
The Works

Χρονολογία παραγωγής
2004

Χώρα παραγωγής
ΙΤΑΛΙΑ

Γλώσσα
ΙΤΑΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ, ΔΡΑΜΑ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ

Διάρκεια
100'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
ΙΤΑΛΙΑ

AKA

Καταλληλότητα
Australia:M | Ireland:16 | Italy:T | Netherlands:12 | Singapore:NC-16 | UK:15


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 5
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΑστυνομικήΔραματική


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails