Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. God's Pocket
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kostanti's Profile kostanti
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9782

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 194
Μέλη: 1
Σύνολο: 195

Εγγραφή


Cinema: Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή (The Dark Knight Rises) του Κρίστοφερ Νόλαν (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 30 Οκτ. 2010 @ 14:52:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Φαντασίας

Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή
The Dark Knight Rises

του Κρίστοφερ Νόλαν
με τους Κρίστιαν Μπέιλ, Μάικλ Κέιν, Γκάρι Όλντμαν, Μόργκαν Φρίμαν, Τομ Χάρντι, Άν Χάθαγουεϊ, Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ, Μαριόν Κοτιγιάρ

Υπόθεση:
Με την ταινία “Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή ” κλείνει η επική τριλογία του Σκοτεινού Ιππότη, του σκηνοθέτη Κρίστοφερ Νόλαν. Έχουν περάσει οκτώ χρόνια από τότε που ο Μπάτμαν εξαφανίστηκε μέσα στη νύχτα. Στη συνείδηση του κόσμου θεωρήθηκε από ήρωας, φυγάς. Έχοντας κατηγορηθεί για το θάνατο του εισαγγελέα Χάρβεϊ Ντεντ, ο Σκοτεινός Ιππότης θυσίασε τα πάντα για ό,τι ο ίδιος και ο Επίτροπος Γκόρντον ήλπιζαν ότι ήταν καλύτερο για το κοινό καλό. Για ένα διάστημα, η εγκληματική δραστηριότητα μειώθηκε δραστικά στην Γκόθαμ Σίτι, και πολλοί πίστεψαν ότι αυτό οφειλόταν στο νόμο που είχε εισάγει ο Ντεντ. Όμως, όλα θ’ αλλάξουν με την άφιξη μιας παμπόνηρης διαρρήκτη, η οποία διαθέτει μυστηριώδη ατζέντα. Πολύ πιο επικίνδυνη, όμως, είναι η εμφάνιση του Μπέιν, ενός τρομοκράτη του οποίου τα αδίστακτα σχέδια για την Γκόθαμ, ωθούν τον Μπρους να βγει από την αυτοεξορία του. Αλλά ακόμα κι όταν φορέσει και πάλι τη στολή του, ο Μπάτμαν ίσως να μην καταφέρει να τον σταματήσει.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 Πρωταγωνιστής – μεταξύ ενός διεθνούς all-star καστ, ο βραβευμένος με Όσκαρ, Κρίστιαν Μπέιλ ("The Fighter") αναλαμβάνει και πάλι το διπλό ρόλο του Μπρους Γουέιν / Μπάτμαν. Στην ταινία "Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή" πρωταγωνιστούν επίσης η Αν Χάθαγουεϊ, ως Σελινα Κάιλ, ο Τομ Χάρντι, ως Μπέιν, η βραβευμένη με Όσκαρ, Μαριόν Κοτιγιάρ ("La Vie en Rose"), στο ρόλο της Μιράντα Τέιτ και ο Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ, ως Τζον Μπλέικ.

Στο καστ επιστρέφουν επίσης ο βραβευμένος με Όσκαρ, Μάικλ Κέιν (“The Cider House Rules”), ο οποίος ενσαρκώνει τον Άλφρεντ, ο Γκάρι Όλντμαν, ως Επίτροπος Γκόρντον και ο επίσης βραβευμένος με Όσκαρ, Μόργκαν Φρίμαν ("Million Dollar Babe"), τον οποίο θα δούμε και πάλι στον ρόλο του Λούσιους Φοξ.

Το σενάριο είναι γραμμένο από τον Τζόναθαν Νόλαν και τον Κρίστοφερ Νόλαν, βασισμένο σε ιστορία του Κρίστοφερ Νόλαν και του Ντέιβιντ Σ. Γκόγερ.

Τα γυρίσματα έγιναν σε 3 ηπείρους, και περιλάμβαναν τις αμερικανικές πόλεις του Πίτσμπουργκ, της Νέας Υόρκης και του Λος Άντζελες, καθώς και τοποθεσίες στην Ινδία, την Αγγλία και τη Σκωτία.

Πληροφορίες για την παραγωγή - Trivia

Με την τρίτη ταινία, ο Κρίστοφερ Νόλαν ολοκληρώνει την ιστορία του Σκοτεινού Ιππότη, η οποία ξεκίνησε το 2005.

Η Αν Χάθαγουέι είναι η μοναδική βασική ηθοποιός του καστ που συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον Κρίστοφερ Νόλαν.

Στην ταινία «Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή» κάνουν την εμφάνισή τους δύο νέοι σύμμαχοι του Μπάτμαν. Η Μαριόν Κοτιγιάρ που ενσαρκώνει τη Μιράντα Τέιτ, μία πλούσια γυναίκα με ενεργή φιλανθρωπική δράση, η οποία μετέχει στο διοικητικό συμβούλιο της Wayne Enterprises και ο Τζόζεφ Γκόρντν-Λέβιτ που υποδύεται τον αστυνόμο Μπλέικ.

Και σε αυτή την ταινία ο Μπάτμαν είναι εξοπλισμένος με τη στολή του (batsuit) και το Bat-Pod που του επιτρέπει να κυκλοφορεί στους δρόμους της Γκόθαμ Σίτι. Σε αυτήν την ταινία ωστόσο προστίθεται και ένα νέο γκάτζετ στο οπλοστάσιό του: η Νυχτερίδα (The Bat), ένα αεριωθούμενο όχημα που του επιτρέπει να πετά.

Στο τρίτο μέρος της τριλογίας του Μπάτμαν ο Νόλαν έκανε ευρύτερη χρήση της τεχνολογίας IMAX, γυρίζοντας σχεδόν τη μισή ταινία με τέτοιου είδους κάμερες, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα πιο «γεμάτη» εικόνα και ήχο, ενώ σου επιτρέπει να κινηματογραφείς έχοντας πολύ χαμηλό φωτισμό.

Για τις ανάγκες της ταινίας, οι δημιουργοί και οι ηθοποιοί ταξίδεψαν σε τρεις ηπείρους, από την Ινδία μέχρι και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Για πρώτη φορά, τρεις διαφορετικές αμερικάνικες πόλεις χρησίμεψαν ως σκηνικό για την Γκόθαμ Σίτι: το Πίτσμπουργκ, το Λος Άντζελες, και η Νέα Υόρκη.

Ο Τομ Χάρντι (Μπέιν) αναφέρει ότι η μάσκα –την οποία φορά σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της ταινίας – κάθε άλλο παρά αποτρεπτικός παράγοντας ήταν στο να πει «ναι» στη συμμετοχή του στην ταινία.

Σε αντίθεση με τον Μπάτμαν, o Μπέιν δεν φορά μάσκα για να κρύψει την ταυτότητά του, αλλά για να μη νιώθει τον πόνο, που προέρχεται από τα τραύματα που υπέστη στο παρελθόν.

Η Μαριόν Κοτιγιάρ και ο Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Νόλαν στην ταινία "Inception".

Μετά το «Batman Begins», η στολή του Μπάτμαν επανασχεδιάστηκε σε μεγάλο βαθμό για την ταινία "Ο Σκοτεινός Ιππότης", ώστε να είναι πιο άνετη και να του δίνει μεγαλύτερη ευελιξία. Υιοθετώντας μία παροιμία που λέει «Αν κάτι δεν έχει σπάσει, δεν το αλλάζεις,» η ενδυματολόγος Λίντι Χέμινγκ και η ομάδα της δεν έκαναν σχεδόν καθόλου αλλαγές στο κοστούμι για την τελευταία ταινία της τριλογίας.

Το «πολυεπίπεδο» Batsuit αποτελείται από 110 ξεχωριστά κομμάτια, το καθένα από τα οποία έπρεπε να ξαναφτιαχτεί πολλές φορές κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Η εσωτερική βάση του είναι φτιαγμένη από ένα μίγμα πολυεστέρας που χρησιμοποιείται στο στρατό και στην κατασκευή αθλητικών εξαρτημάτων υψηλής τεχνολογίας, λόγω της δυνατότητας του να «αναπνέει» και να κρατά μακριά την υγρασία.. Η κουκούλα φτιάχτηκε αρχικά από ένα εκμαγείο του προσώπου και του κεφαλιού του Μπέιλ, και στη συνέχεια πήρε την κατάλληλη μορφή, ώστε να έχει τέλεια εφαρμογή.

Υπήρξαν δέκα διαφορετικές εκδοχές της κάπας του Μπάτμαν. Οι μικρότερες, χρησιμοποιήθηκαν στις σκηνές δράσης, και οι μεγαλύτερες στις σκηνές που πετά πάνω από την Γκόθαμ Σίτι, ώστε να προσομοιάζουν στα ανοιγμένα φτερά της νυχτερίδας.

Για το κοστούμι του Μπέιν, η Χέμινγκ θέλησε να δώσει την εντύπωση ότι είναι ένα κράμα φτιαγμένο από διαφορετικά κομμάτια, σαν ο άνθρωπος που το φορά να έχει περάσει από πολλές και διαφορετικές περιοχές. Κάποια κομμάτια του γιλέκου του, για παράδειγμα, είναι φτιαγμένα από παλιές στρατιωτικές σκηνές.

Τη μάσκα του Μπείν δημιούργησε η ομάδα ειδικών εφέ, χρησιμοποιώντας ένα ψηφιακό μοντέλο του προσώπου και του κρανίου του Τομ Χάρντι. Ο υπεύθυνος των ειδικών εφέ στα κοστούμια , Γκράχαμ Τσέρτσγιαρντ λέει: « Η μάσκα του Μπείν έπρεπε να μοιάζει ότι είναι φτιαγμένη από μέταλλο, αλλά και να εφαρμόζει τέλεια στο πρόσωπό του.

Για τον Νόλαν, το σημαντικότερο στοιχείο στην εμφάνιση της Σελίνα ως Catwoman ήταν το σχήμα των αυτιών, που θα έπρεπε να θυμίζουν αυτιά γάτας. Επίσης, είχε την ιδέα να της προσθέσει ένα ζευγάρι γυαλιών νυχτερινής όρασης που πίστευε ότι θα καθόριζε σε σημαντικό βαθμό τη σιλουέτα της. Το κοστούμι της Σελίνα αποτελείτο στην πραγματικότητα από δύο κομμάτια, όμως με τη στενή ζώνη που φορά, μοιάζουν σαν να είναι ένα. Το σύνολο συμπληρώνουν τα μακριά γάντια και οι ψηλοτάκουνες μπότες.

Ο σωματικές ικανότητες του Κρίστιαν Μπέιλ είναι αξιοσημείωτες. Ο Μπάστερ Ριβς, ο υπεύθυνος στην ταινία για τις πολεμικές σκηνές αναφέρει ότι αρκούσε να επαναλάβει τις κινήσεις δύο φορές για να γυριστεί η σκηνή.

Μία από τις κύριες προκλήσεις στην κινησιολογία του Μπέιν ήταν το θέμα του συγχρονισμού. Ο Ριβς διευκρινίζει, «Οι κινήσεις του είναι γρήγορες, αλλά μιλά πολύ αργά και μεθοδικά. Το να κινείσαι με ταχύτητα και ταυτόχρονα να μιλάς πολύ αργά είναι πολύ πιο δύσκολο από ό, τι φαίνεται. Χρειάστηκαν πολλές πρόβες ώστε να μπορέσει να πει τα λόγια του, κατά τη διάρκεια της δράσης.»

Εξαιτίας των μασκών που φορούσαν οι δύο κεντρικοί χαρακτήρες, ο Κρίστιαν και ο Τομ, τα γυρίσματα των μεταξύ τους σκηνών ήταν ιδιαίτερα δύσκολα, καθώς δεν μπορούσαν να ακούσουν ο ένας τον άλλο.

Η Αν Χάθαγουεϊ είχε έναν από τους πιο δύσκολους ρόλους, καθώς έπρεπε να κάνει τα πάντα πάνω στα ψηλοτάκουνά της. Ωστόσο, η παραγωγός Έμα Τόμας σημειώνει ότι έκανε μόνη της όλες τις σκηνές (χωρίς τη βοήθεια κασκαντέρ) και ότι τα κατάφερε με μοναδική επιδεξιότητα και ακρίβεια.

Το Bat-Pod έχει το ίδιο μεγάλα ελαστικά όπως και το Batmobile (γνωστό και ως Tumbler, στην τριλογία του Σκοτεινού Ιππότη). Αν και φαίνεται μάλλον δυσκίνητο, το Bat-Pod είναι γρήγορο και ευέλικτο και πλήρως εξοπλισμένο με κανόνια, πολυβόλα μεγάλου διαμετρήματος, και εκτοξευτές γάντζων. Το Bat-Pod δεν είναι εύκολο στην οδήγηση. Απαιτεί δύναμη και ειδική τεχνική για να το μανουβράρεις.

Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας, ο μοναδικός που μπορούσε να οδηγήσει το Bat-pod ήταν ο κασκαντέρ Ζαν Πιερ Γκόι. Όταν η Catwoman χρειάζεται να βγει στους δρόμους της Γκόθαμ Σίτι με το Bat-pod εκείνη που την ντουμπλάρει είναι η κασκαντέρ Τζολίν Βαν Βουτ, η πρώτη γυναίκα που κατάφερε να οδηγήσει ανάποδα αγωνιστική μηχανή. Ο υπεύθυνος ειδικών εφέ, Κρις Κόρμπουλντ, χρειάστηκε να κάνει κάποιες προσαρμογές στο Bat-Pod προκειμένου να το οδηγήσει γυναίκα. Επειδή πρόκειται για ένα βαρύ όχημα, ανακατασκευάστηκε ένα μέρος του πλαισίου του από αλουμίνιο, ώστε να γίνει ελαφρύτερο και να μπορέσει έτσι η Τζολίν να κάνει κάποιες θεαματικές μανούβρες.

Μπορεί το Bat-Pod να δίνει στον Μπάτμαν τη δυνατότητα να ξεχύνεται στους δρόμους της Γκόθαμ Σίτι, όμως στην τελευταία ταινία της τριλογίας, χάρη στη νέα ανακάλυψη του Λούσιους Φοξ, μπορεί να «κυριεύσει» και στον αέρα, καθώς στο οπλοστάσιό του προστίθεται η «Νυχτερίδα» (The Bat). Ο Νόλαν και ο Κρόλεϊ συνεργάστηκαν για το σχεδιασμό αυτής της αεριωθούμενης μηχανής η οποία «δανείζεται» στοιχεία από ένα ελικόπτερο Apache, ένα Osprey τζετ, και ένα Harrier τζετ. Και, φυσικά, είναι μαύρο!

Η Νυχτερίδα μοιάζει στη λειτουργία της με ελικόπτερο, του οποίου οι έλικες βρίσκονται κάτω από το όχημα και ο αέρας διοχετεύεται σε αυτούς μέσω αεραγωγών που βρίσκονται στο πάνω μέρος. Έχει πτερύγια και περσίδες που αλλάζουν την αεροδυναμική του και του επιτρέπουν να ελιχτεί γύρω από τα κτήρια. Τα περισσότερα μέρη του είναι συναρμολογούμενα (το πιλοτήριο, τα εναέρια πτερύγια, τα φώτα). Είναι περίπου 30 μέτρα σε μήκος και 17 μέτρα σε πλάτος και ζυγίζει σχεδόν 1.300 κιλά.

Η αρχική σκηνή της ταινίας γυρίστηκε σχεδόν εξολοκλήρου στον αέρα πάνω από το Ινβερνές της Σκωτίας. Πρώτα ωστόσο «δημιουργήθηκε» ψηφιακά στον υπολογιστή, προκειμένου να διαπιστωθεί τι ήταν εφικτό να κινηματογραφηθεί στον αέρα και τι όχι.

Ο Τομ Στρούδερς, υπεύθυνος για τα ακροβατικά, σημειώνει ότι από την εμπειρία του ήταν η πρώτη φορά που σε ταινία τέσσερα άτομα πέφτουν από το πίσω μέρος αεροσκάφους, σε χωριστές γραμμές και προσγειώνονται σε ένα άλλο αεροπλάνο. Προκειμένου να επιτευχθεί η αρχική αυτή σκηνή, έγιναν πολλές δοκιμές με κούκλες από διάφορες εξέδρες, ενώ είχαν προβλεφθεί μία σειρά από ασφαλιστικές δικλείδες.

Για τις ανάγκες της ταινίας (πολλές υπόγειες σκηνές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στο Batcave), πολλά γυρίσματα έπρεπε να γίνουν σε χαμηλό φωτισμό, κάτι που έγινε εφικτό εξαιτίας της τεχνολογίας IMAX.

Καθώς το καταφύγιο του Μπάτμαν μαζί με την οικία τον Γουέιν καταστράφηκαν στην πρώτη ταινία, ο Μπρους Γουέιν είχε μετακομίσει προσωρινά σε μία αποθήκη (Bat-Bunker). Ωστόσο, το αρχοντικό ξαναχτίστηκε στην τελευταία ταινία, μαζί και μία νέα σπηλιά, που χρησίμεψε ως το νέο καταφύγιο του Μπάτμαν.

Ο Νέιθαν Κρόλεϊ, που συνεργάστηκε με το σχεδιαστή παραγωγής Κέβιν Κάβανο εξηγεί ότι το νέο καταφύγιο του Μπάτμαν είναι ένας συνδυασμός των δύο προηγούμενων. Είναι γεωμετρικό, υπερσύγχρονο και…υποβρύχιο. Κατασκευάστηκε στο Stage 30 των Sony Studios, στο Culver της Καλιφόρνια.

Για το εξωτερικό περιβάλλον της φυλακής, έγιναν γυρίσματα στο Τζαϊπούρ της Ινδίας. Σε αντίθεση, για τους εξωτερικούς χώρους της οικίας των Γουέιν, τα γυρίσματα έγιναν σε μία πολυτελή έπαυλη στο Νότιγχαμ της Αγγλίας.

Στο Πίτσμπουργκ, περισσότερα από 11.000 άτομα πλημμύρισαν το στάδιο Χέινζ, το «σπίτι» της αγαπημένης ομάδας ποδοσφαίρου των Steelers, για τη σκηνή στην οποία ο Μπέιν ξεκινά την επανάστασή του, με μια εκρηκτική επίδειξη δύναμης. Μερικά από τα μέλη της ομάδας των Steelers, ενσάρκωσαν τους απατεώνες της Γκόθαμ.

Στο Λος Άντζελες, μια σειρά από αξιοσημείωτες τοποθεσίες χρησιμοποιήθηκαν για τα εξωτερικά γυρίσματα, όπως το LA Convention Center, το οποίο μετατράπηκε σε Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Τεχνολογίας των Wayne Enterprises. Το ιστορικό Union Station που χρησίμεψε ως ένα αυτοσχέδιο δικαστήριο. Και ένα κτίριο στη South Spring Street που μετατράπηκε σε αίθουσα χρηματιστηρίου.

Τα γυρίσματα για το εξωτερικό του χρηματιστηρίου πραγματοποιήθηκαν στο οικονομικό κέντρο της Wall Street στη Νέα Υόρκη. Για περισσότερα από δύο Σαββατοκύριακα, η παραγωγή απέκλεισε την περιοχή για να γυρίσει δύο από τις κορυφαίες σκηνές της ταινίας, στις οποίες συμμετείχαν οι πρωταγωνιστές, περισσότεροι από 600 κασκαντέρ, αλλά και χιλιάδες κομπάρσοι.

Ο υπεύθυνος για τη μουσική, Χανς Ζίμερ έκανε ένα κάλεσμα στους φανατικούς οπαδούς του, ώστε να συμμετάσχουν στο soundtrack της ταινίας. Το κοινό κλήθηκε να στείλει τις συνθέσεις του μέσω UJAM - ένα δικτυακό τόπο που κάποιος μπορεί να συνθέσει, να παράξει, και να δημοσιεύσει τη μουσική του. Χιλιάδες ανταποκρίθηκαν από όλο τον κόσμο. Οι μουσικές που υποβλήθηκαν επεξεργάστηκαν από τον Ζίμερ και αποτέλεσαν μέρος του υποβλητικού soundtrack της ταινίας.

Πληροφορίες σχετικά με τους πρωταγωνιστές

Ο Κρίστιαν Μπέιλ γεννήθηκε στην Ουαλία και μεγάλωσε στην Αγγλία και τις ΗΠΑ. Έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο με την ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ «Empire of the Sun», που αναφερόταν στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ο Μάικλ Κέιν γεννήθηκε στο Μόρις Μίκλεγουαϊτ, στο Νότιο Λονδίνο το 1933 και ανέπτυξε ενδιαφέρον για την ηθοποιία από νεαρή κιόλας ηλικία. Μετά την απόλυσή του από το Βασιλικό Τάγμα το 1953, ξεκίνησε την καριέρα του ως ηθοποιός. Πήρε το καλλιτεχνικό το όνομα από το έργο «The Caine Mutiny», με το οποίο περιόδευσε σε όλη τη Βρετανία.

Η θητεία του Γκάρι Όλντμαν στη μεγάλη οθόνη είναι θρυλική και μετρά περισσότερα από 25 χρόνια.

Η Αν Χάθαγουέι γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη και σπούδασε υποκριτική στο σχολή Paper Mill στο Νιου Τζέρσεϊ και στη βραβευμένη Ομάδα Barrow στη Νέα Υόρκη, όπου ήταν η πρώτη και μοναδική έφηβος που είχε γίνει ποτέ δεκτή.

Στη Μαριόν Κοτιγιάρ δόθηκε το μετάλλιο του Ιππότη του Τάγματος των Τεχνών και των Γραμμάτων, για τη συμβολή της στον εμπλουτισμό της γαλλικής κουλτούρας. Είναι γεννημένη στο Παρίσι και έχει σπουδάσει υποκριτική στο Conservatoire d’ Art της Orleans.

O Μόργκαν Φρίμαν έκανε το σκηνοθετικό ντεμπούτο του με το "Bopha!" και στη συνέχεια δημιούργησε την εταιρεία Revelations Entertainment. Ο γεννημένος στο Μέμφις ηθοποιός ξεκίνησε την καριέρα του στη Νέα Υόρκη στις αρχές του 1960. Μία δεκαετία αργότερα, έγινε διεθνώς γνωστή τηλεοπτική προσωπικότητα, όταν δημιούργησε το χαρακτήρα Easy Reader στη διάσημη παιδική εκπομπή "The Electric Company".


Warner Bros. Pictures' and Legendary Pictures' "The Dark Knight Rises" is the epic conclusion to filmmaker Christopher Nolan's Batman trilogy, Leading an all-star international cast, Oscar(R) winner Christian Bale ("The Fighter") again plays the dual role of Bruce Wayne/Batman. The film also stars Anne Hathaway, as Selina Kyle; Tom Hardy, as Bane; Oscar(R) winner Marion Cotillard ("La Vie en Rose"), as Miranda Tate; and Joseph Gordon-Levitt, as John Blake. Returning to the main cast, Oscar(R) winner Michael Caine ("The Cider House Rules") plays Alfred; Gary Oldman is Commissioner Gordon; and Oscar(R) winner Morgan Freeman ("Million Dollar Baby") reprises the role of Lucius Fox. The screenplay is written by Christopher Nolan and Jonathan Nolan, story by Christopher Nolan & David S. Goyer. The film is produced by Emma Thomas, Christopher Nolan and Charles Roven, who previously teamed on "Batman Begins" and the record-breaking blockbuster "The Dark Knight." The executive producers are Benjamin Melniker, Michael E. Uslan, Kevin De La Noy and Thomas Tull, with Jordan Goldberg serving as co-producer. The film is based upon characters appearing in comic books published by DC Comics. Batman was created by Bob Kane.

FACTS & FIGURES

COSTUMES

The Batsuit

- The Batsuit in The Dark Knight Rises is unchanged from the design used in The Dark Knight.

- It is comprised of 110 separate pieces.

- Semi-flexible Urethane-molded pieces are all suspended on a polyester mesh called 3D spacer mesh, which is sold to the military, medical and hi-tech sports manufacturers as a neoprene replacement as it is very breathable.  It is knitted and not woven.

- Carbon fiber panels—strong, light and incredibly resistant—can be found inside a number of the Urethane-molded pieces around the suit’s legs, chest and abs for added protection.

- Production created 50 capes in total, varying in length, shape and size to reflect different functions such as trailing, walking, action/fighting and mechanical.

- The cape is made from a fabric which is electro-statically flocked, taking advantage of a process used by the UK's Ministry of Defence when minimum night vision detection is required.
- The Special Effects department has invented a brand new type of silent, directional wind machine for use in creating the billowing cape image inspired by iconic comic book illustrations. 
- The weight of the suit, cowl and cape together is 30 lbs.
The Catsuit

- 20 costumes were made for cat-burglar Selina Kyle.

- There are two pieces to each suit for practical reasons, with the belt positioned to give it the look of a one-piece Catsuit.

- The suit is made up of a utility belt, elbow length gloves, thigh length boots, and goggles.  Costume designer Lindy Hemming designed the goggles to look like cat ears when flipped up.

- There are seven different boots with varying height heels for action such as running and riding the Batpod, but the ‘hero boot’ has a high-blade heel for fighting and slashing.

- The suit is made of embossed carbon fiber laminate.  It is made up of two layers, the outer one being polyurethane-coated spandex with the texture of a carbon fiber hexagonal weave.

Bane's Costume

- Seven costumes in total were created for Bane, comprised of combat boots, combat pants and body armor.  The costume is made up of natural materials and fashioned with scavenged bits and pieces.

- Bane’s mask is made out of ABS polymer, which was built by the Costume Effects department using a 3-D printer.

BAT VEHICLES

The Batmobile

- The Batmobile has not changed since Batman Begins, but in The Dark Knight Rises,  a number of tumbler vehicles appear in their original camouflage colors.

- There are three different types of customized camouflage tumbler, one with a swivelling turret gun, another with a guided missile launcher and a third with a gun.

- The Batmobile was designed by Christopher Nolan and Production Designer Nathan Crowley in the filmmaker's garage in Los Angeles.  The prototype was made by sticking together toy cars, eventually combining a Hummer and a Lamborghini – the inspiration being an ex-military vehicle.

- The tumbler name comes from its military history due to its ability to jump and tumble.

- The car has no front axel.  Nolan wanted the wheels to be held from the side, which, at first, was believed to be impossible.  However, Special Effects Supervisor Chris Corbould and Workshop Supervisor Andy Smith did eventually find a way to make side-mounted wheels work.

- Everything on the Batmobile has been built from scratch.  It is not an existing vehicle that has been remodelled or customized.

- The Batmobile has six wheels – two in the front and four at the back, which are monster truck tires.  Three different sets of tires with varying amounts of tread were created so that stunt driver George Cottle could decide how much skid power he required at any one time.

- The vehicle runs on regular unleaded fuel and weighs two-and-a-half tons.

- The vehicle can jump six feet in height and has jumped a distance of 60 feet.

- Its top speed is 105 miles per hour and acceleration is 0-60 in five seconds

The Batpod

- The Batpod design is unchanged from The Dark Knight.

- The Batpod is designed and developed to give Batman a swifter mode of travel around Gotham City streets.  Like the Batmobile, the bike is fast and ferocious and perfectly suited for hostile situations.  It is built for all-terrain surfaces and equipped with three guns on each side: a blast cannon, a grappling gun and a machine gun.

- The tires are identical to those on the Batmobile.

- The entire weight of the Batpod is 730 lbs.

- The bike is designed so that the rider can stay level at all times even when the bike is tilting.

- It runs as fast as the Batmobile.

- It’s a self-righting bike.  In other words, it does not require a foot stand.

- Every element of the Batpod has a designated function, nothing exists for aesthetic purposes only.

The Bat

- The latest addition to Batman’s fleet of vehicles is The Bat.

- The Bat is an urban airborne vehicle—part helicopter, part jump jet—designed by Nolan and Nathan Crowley and built off a miniature by Chris Corbould’s team.

- Each bespoke panel of The Bat is sculpted and molded out of light-weight carbon fiber.

- There are two full Bats and two separate cockpits for moments when Batman is shown inside the vehicle.

- The Bat weighs 3 000 lbs.

- Although technically The Bat cannot fly unaided (although it will be airborne in the film using visual and practical effects), it has working guns and cannons that fire pyrotechnics.  All of its lights are radio-controlled to change angle in mid-air.

- The Bat is given the illusion of flight in a number or ways; under a helicopter, on high wires, on wires suspended from a crane, mounted on its own vehicle and even on a track when it is shown bursting through surfaces. 

- Three people are required to operate the vehicle to which The Bat is attached during chase scenes through the streets: a driver and two technicians, one of whom controls the up-and-down movement and the other who controls the side-to-side and forward-to-back movement.

- The height of The Bat on the rig went from 16-26 feet.

- During the chase scene through the Wabash Tunnel in Los Angeles, there was only ever 18” of clearance on either side of The Bat.

- To replicate taking off, The Bat was suspended from a Sikorsky heavy-lift helicopter and lifted from the roof of a building.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Λιγότερο ανατρεπτικό και σκοτεινό από το δεύτερο της τριλογίας στο οποίο κυριαρχούσε ένα παραληρηματικό "villain"...
Πολυαναμενόμενο αλλά τελικώς οι αυξημένες προσδοκίες μας προδώθηκαν από το υπερφίαλο εγχείρημα του Νόλαν, που έχει εμφυσήσει επιφανειακή πολιτική χροιά, σ' ένα κατά τα άλλα διασκεδαστικό μπλοκμπάστερ. Ούτε τα οπτικά, ηχητικά εφέ δεν με εντυπωσίασαν πια - ίσως επειδή τα έχουμε δει όλα - ούτε η εξέλιξη που κορυφώνεται στο τέλος με μια ανατροπή ανέβασε την αδρεναλίνη στα ύψη, ενώ και οι σκηνές δράσης δεν περιείχαν καινοτομίες, παρά τους εκατοντάδες κομπάρσους. Στα γνωστά επίπεδα των θεαματικών υπερπαραγωγών του είδους στάθηκαν οι σκηνές καταδίωξης και καταστροφών, δικαιολογώντας μέχρι τελευταίου σεντ το αυξημένο μπάτζετ, όχι όμως και την κινηματογραφική έκπληξη ή την μοναδική αίσθηση που είχαμε νιώσει στην δεύτερη ταινία.

Τελικά μάλλον πολύς θόρυβος για το ... τίποτα και ίσως η ταινία του Νόλαν να ντεμπούταρε στην Αμερική με πολύ λιγότερες εισπράξεις απ΄ότι μετά το τραγικό συμβάν στο Κολοράντο που στοίχισε τη ζωή 12 θεατών από έναν φανατικό ψυχοπαθή, αλλά λειτούργησε υπέρ της έστω και αρνητικά (σύμφωνα με τον χρυσό κανόνα του μάρκετινγκ).

Τώρα αν κάνει "σοβαρή πολιτική" ο Μπάτμαν, γιατί να μην κάνει και ο Σούπερμαν; Μάλιστα εδώ ο Ανθρωπος - Νυχτερίδα, στο επικό φινάλε (κούνια που σας ... κούναγε!) υποτίθεται για να σώσει την ανθρωπότητα (δηλαδή το Γκόθαμ, όχι κάτι περισσότερο) από πυρηνική καταστροφή που ενεργοποιεί ο "ελευθερωτής" κακός Μπέιν (Τομ Χάρντι) αυτοθυσιάζεται, αλλά μάλλον μας κοροϊδεύει. Τολμάνε να "πεθάνουν" έναν σούπερ-ήρωα; Πάντως ο Κρίστιαν Μπέιλ ερμηνεύει εξαιρετικά τον διπλό του ρόλο όπως και στην δεύτερη ταινία, τουλάχιστον. Οι υπόλοιποι ακολουθούν την γνωστή πασαρέλα των σταρ σε στυλ ταινιών "αλά Σόντερμπεργκ". Ακόμα κι οι Γκάρι Όλνταμ (Τζιμ Γκόρντον), Μάικλ Κέιν (μπάτλερ Άλφρεντ), Μόργκαν Φρίμαν (Λούσιους Φοξ), Λίαμ Νίσον (Ρας Αλ Γκουλ) δεν δίνουν το κάτι παραπάνω στους μικρότερους αλλά ουσιαστικούς ρόλους. Τελικά, αν με ρωτάτε, ποιός κλέβει την παράσταση, η Χάθαγουεϊ (Κατγούμαν, Σελίνα Κάιλ) ή ο κακός Μπέιν; Κι όμως, η Μαριόν Κοτιγιάρ (Μιράντα Τέιτ), σε ρόλο κλειδί στο φινάλε, ερμηνευτικά μοιάζει πιο φυσική και πειστική από κάθε εξεζητημένη θεατρικότητα των συναδέλφων της. Το ίδιο και ο επίσης μετρημένος και "αφαιρετικός" Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ (Τζον Μπλέικ, Ρόμπι).

Σούπερ ήρωες που το "φυσάνε" χοντρά

Ο άνθρωπος με την μαύρη κάπα και μάσκα είναι ο καλύτερος φίλος της Τάξης και του Νόμου, ένας φιλάνθρωπος καπιταλιστής που θέτει σε προτεραιότητα να μην κινδυνεύσει η περιουσία του. Πρέπει οι επιχειρήσεις του δισεκατομμυριούχου Μπρους Γουέιν, ν' αποφέρουν κέρδος, ασχέτως αν ο ίδιος δεν τις διευθύνει ή παρακολουθεί στενά. Στην θέση αυτή, οι εχθροί είναι ανάλογου βεληνεκούς: αδίστακτοι και πάμπλουτοι, ικανοί για όλα, αρκεί να πάρουν τον έλεγχο. Και παίρνοντας τον έλεγχο της περιουσίας του Μπάτμαν, ουσιαστικά ελέγχεις ολόκληρη την πόλη. Τελικά, ο Μπρους Γουέιν αποκαθίσταται στα μάτια του κόσμου για τον θάνατο του Χάρβεϊ Ντεντ, μια λύτρωση που έρχεται με πόνο και "κατόπιν εορτής". Δεν είναι συμπτωματικό άλλωστε ότι τόσο ο Τόνι Σταρκ (Iron Man) όσο και ο Μπρους Γουέιν (Batman) είναι δισεκατομμυριούχοι.

Συνοπτικά το στόρι έχει αρκετή ίντριγκα που θα ευχαριστήσει τους λάτρεις του είδους αλλά ίσως και κουράσει από τις αρκετές απίθανες κομικίστικες υπερβολές (δες σκηνή απόδρασης από το αεροπλάνο στην αρχή). Τουλάχιστον υποκλίνομαι στο Νόλαν που δεν γύρισε το φιλμ 3D για να τ΄αρπάξει πιό χοντρά. Ακόμα κι έτσι, πάντως, (παρά τις αντιρρήσεις της Warner Bros.) κατάφερε να μνημονεύεται για πολύ καιρό - ίσως, μέχρι την επόμενή του ταινία, πιο τραγικά και επώδυνα, δυστυχώς.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Δεν θυμίζει σε τίποτα τις προηγούμενες ταινίες της σειράς «Batman»

Δυστυχώς, δεν επιβεβαιώθηκαν όσοι έλεγαν ότι πρόκειται για τον καλύτερο κινηματογραφικό «Batman» όλων των εποχών. Μάλλον, είναι ο χειρότερος… Όλοι οι σινεφίλ και οι κριτικοί κινηματογράφου περίμεναν αυτή την ταινία πώς και πώς. Και με το δίκιο τους, φυσικά. Όλες οι ενδείξεις, πριν βγει η ταινία, ήταν θετικές: εξαιρετικό καστ ηθοποιών, σκηνοθεσία του τρις υποψήφιου για «Όσκαρ» Κρίστοφερ Νόλαν (σειρά “Batman”, “Inception” κ.ά.), ενδιαφέρουσα υπόθεση και κόστος παραγωγής που ξεπερνούσε τα 500 εκατομμύρια δολάρια (!). Όσον αφορά την υπόθεση, η οποία είναι, όντως ενδιαφέρουσα, 8 χρόνια μετά την εξαφάνιση του Batman, ο οποίος κατηγορήθηκε ότι δολοφόνησε τον εισαγγελέα, Χάρβεϊ Ντεντ, ήρθε η ώρα για τη μεγάλη επιστροφή. Ενώ, αρχικά, λίγο καιρό μετά την εξαφάνιση του Batman, o λαός του Γκόθαμ πίστευε ότι η αστυνομία έκανε σωστά τη δουλειά της, αφού τα εγκλήματα μειώθηκαν, ωστόσο λίγα χρόνια μετά οι εγκληματίες άρχισαν ξανά να τρομοκρατούν την πόλη και τώρα, ο διαβολικός Μπέιν έχει θέσει στόχο του να καταστρέψει το Γκόθαμ. Ο μόνος που μπορεί να τον σταματήσει είναι ο «Σκοτεινός Ιππότης», του οποίου η επιστροφή στην πάταξη του εγκλήματος είναι επιτακτική. Τα υπόλοιπα επί της οθόνης… Οι διάλογοι, δυστυχώς, δεν είναι ούτε ευφάνταστοι, ούτε πρωτότυποι, ούτε ταιριάζουν στις σκηνές. Η σκηνοθεσία του εξαιρετικά ταλαντούχου Κρίστοφερ Νόλαν είναι μέτρια ως κακή, οι σκηνές έχουν μικρή συνοχή η μία με την άλλη. Οι ερμηνείες δεν είναι ούτε καλές, ούτε κακές, μέτριες θα τις λέγαμε. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ταινίας, όμως, είναι ότι η συμμετοχή του Μπέιλ είναι μικρή (1μιση ώρα συμμετέχει) σε σχέση με τη συνολική διάρκεια της ταινίας που είναι περίπου 3 ώρες. Επιπλέον, ο Μπάτμαν παρουσιάζεται πολύ αδύναμος και πάντα περιμένει τη βοήθεια των άλλων, του διευθυντή της αστυνομίας κυρίως.

 

Παντελής Αναστασόπουλος
του Παντελή Αναστασόπουλου Facebook


Η Βαθμολογία μου:

«Με την ταινία “Ο Σκοτεινός Ιππότης: Η Επιστροφή ” κλείνει η επική τριλογία του Σκοτεινού Ιππότη, του σκηνοθέτη Κρίστοφερ Νόλαν.» μας λένε οι παραγωγοί, αλλά εμένα επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω όχι μόνον στον όρο «επική», αλλά και στο «κλείνει».

Η ταινία του Νόλαν δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο απ’ ότι περιμέναμε (εφέ, εφέ και πάλι εφέ) εκτός ίσως από δύο ανατροπές πριν το τέλος της ταινίας, αλλά δεν θα είμαι εγώ που θα τις αποκαλύψω.

Οι ερμηνείες είναι όλες καλές. Άλλωστε έχει επιλεγεί μια σειρά καλών ηθοποιών, όπως οι Τομ Χάρντι, Άν Χάθαγουεϊ, Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ και Μαριόν Κοτιγιάρ, η οποία μας εκπλήσσει. Επίσης, δεν υπάρχει μεταβολή στους βασικούς συντελεστές (Κρίστιαν Μπέιλ, Μάικλ Κέιν, Γκάρι Όλντμαν, Μόργκαν Φρίμαν), που είναι δοκιμασμένοι στο είδος.

Γιατί όμως αμφιβάλλω για το «επική»; Διότι «έπος, δεν υπάρχει όταν κάνεις μια τρίωρη ταινία. Έπος υπάρχει, όταν το σενάριο και οι χαρακτήρες δημιουργούν καταστάσεις που προσφέρουν κάποιο «θέμα» για συζήτηση μετά το τέλος της ταινίας.

Σ’ αυτή την ταινία, το μόνο θέμα για συζήτηση, είναι η manipulation που επιχειρείται, προκειμένου να πεισθεί το φιλοθεάμον κοινό, πως στη διαμάχη μεταξύ «κακού» και «καλού», το «καλό» υπάρχει στα δισεκατομμύρια του Γουέιν και στην ολοκληρωτική διακυβέρνηση. Αλλιώς… χανόμαστε.  Αλλά αυτό το θέμα, οι παραγωγοί δεν το θέτουν για συζήτηση, το θεωρούν τετελεσμένο και απαραίτητο. Το θέμα, το θέτουν οι θεατές που δεν αρκούνται στις θεαματικές σκηνές.
Επίσης, αμφιβάλλω και για τον όρο «κλείνει η τριλογία», αλλά αυτό είναι κάτι που θα το διαπιστώσει ο θεατής μόνος του. Έχω μάθει να μη λέω το τέλος των ταινιών (αντίθετα, προσθέτω και λίγο μυστήριο για τους φίλους του κάθε κινηματογραφικού είδους).

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου agelospo@otenet.gr  | blogspot

 


Η Βαθμολογία μου:

Δυστυχώς  επιβεβαίωση.

Η παρακολούθηση της ταινίας επιβεβαίωσε την πεποίθηση η οποία  μου είχε δημιουργηθεί ήδη από την πληροφόρηση πάνω στην  «παραγωγική διαδικασία» δημιουργίας της.
Και όπως την διατύπωσα ήδη στην τοποθέτηση μου αναφορικά με τα γεγονότα της αιματοβαμμένης πρεμιέρας και η οποία  είναι στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου στον σύνδεσμο http://www.myfilm.gr/11566.

Η ταινία αποτελεί το αναμενόμενο, αναβαθμισμένο και τελειοποιημένο αποτέλεσμα, στα πλαίσια ενός  μεγάλης κλίμακας προγράμματος  έρευνας και ανάπτυξης στον τομέα της κοινωνικής μηχανικής.

Είναι ευδιάκριτα τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Να μπει ακόμη ένα λιθαράκι στην διαδικασία απόλυτα ελεγχόμενης και επομένως προβλέψιμης διαμόρφωσης του συλλογικού υποσυνειδήτου. Όπου η κινηματογραφική παραγωγή έχει δεσπόζοντα ρόλο εκτελεστικού βραχίονα στον συνολικότερο σχεδιασμό για την αυταρχική, ρατσιστική και απόλυτα ταξική κοινωνία του μέλλοντος. Και η  ωδή στον ολοκληρωτισμό και την «Νέα Τάξη Πραγμάτων» είναι εξόφθαλμη.

Η τεχνική αρτιότητα της παραγωγής , με την αριστοτεχνική αξιοποίηση των διαθέσιμων απεριόριστων όπως φαίνεται πόρων, όπως   οπτικών εφέ, σκηνικών,  αλλά και ιδιαιτέρως ηθοποιών θεωρείται δεδομένη.

Και η παρεπόμενη εισπρακτική επιτυχία  θεωρείται επίσης δεδομένη.

Αλλά είναι τόσο εμφανής η πλήρης και κραυγαλέα σε κάθε περίπτωση, απουσία ουσιαστικής καλλιτεχνικής δημιουργίας. Το αποτέλεσμα είναι ένα στεγνό βιομηχανικό προϊόν εξαιρετικής ποιότητας.

Αυτή η αποτυχία στην εμφύσηση της καλλιτεχνικής «φλόγας»  αποτελεί προς το παρόν μια αδυναμία  στην επέλαση του επερχόμενου σκοτεινού μέλλοντος.
Μάλλον όχι για πολύ ακόμη!

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook


Είδα το νέο Μπάτμαν σήμερα (σ.σ. 20 Ιουλίου στην Αγγλία) και είναι με διαφορά το πιο δυναμικό και αφαιρετικό από τα τρία, ίσως πιο κοντά στο δεύτερο.

Επίσης εισάγει τον χαρακτήρα Ρόμπιν, προετοιμάζοντας πιθανώς ένα τέταρτο φιλμ.

Η Χαθαγουέι, τελείως διαφορετική σαν Catwoman σε σύγκριση με την αντίστοιχη φοβερή ερμηνεία της Μισέλ Φάιφερ πριν από 20 χρόνια. Σέξι, κρυπτορομαντική αν και φαινομενικά απόλυτα κυνική (καταπληκτικά σπαγκάτο), δίνει την λύση με απρόβλεπτο τρόπο.

Όσον αφορά την Γκόθαμ Σίτι της Νέας Υόρκης που ελέγχεται από έναν αντίπαλο του Μπρους Γουέιν από τα παλιά, και διαπραγματεύεται μυστική συμφωνία αυτονόμησης, αρκεί να αφήσουν ήσυχες τις υπόλοιπες Ηνωμένες Πολιτείες, το εύρημα είναι ευφυέστατο.

Ρόλος κλειδί, η θανάσιμα γοητευτική Μαριόν Κοτιγιάρ.

Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
19/7/2012 (Αυστραλία)
20/7/2012 (ΗΠΑ, Μεγ. Βρεττανία, Καναδάς, Ισπανία)
25/7/2012 (Γαλλία)
26/7/2012 (Γερμανία, Ρωσία)
27/7/2012 (Ιαπωνία, Τουρκία)
21/8/2012 (Ελλάδα)
29/8/2012 (Ιταλία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

The Dark Knight Rises Poster Greek.jpg DKR-37946.jpg DKR-37268.jpg DKR-35026.jpg DKR-34928.jpg DKR-30766.jpg DKR-32613.jpg TDKR3-0055.jpg DKRT-0033.jpg DKR-33111r.jpg DKR-23973.jpg DKRT-0010.jpg DKR-23289rv2.jpg DKR-23536.jpg DKRT-0002.jpg DKR-23128.jpg DKR-26728r.jpg DKR-30304r.jpg DKR-27731c.jpg DKR-09181.jpg The Dark Knight Rises Poster Greek.jpg DKR-37946.jpg DKR-37268.jpg DKR-35026.jpg DKR-34928.jpg DKR-30766.jpg DKR-32613.jpg TDKR3-0055.jpg DKRT-0033.jpg DKR-33111r.jpg DKR-23973.jpg DKRT-0010.jpg DKR-23289rv2.jpg DKR-23536.jpg DKRT-0002.jpg DKR-23128.jpg DKR-26728r.jpg DKR-30304r.jpg DKR-27731c.jpg DKR-09181.jpg DKR-34159.jpg DKR-29578.jpg DKR-17225.jpg DKR-34993.jpg DKR-16679rC.jpg DKR-22065.jpg DKR-15610.jpg DKR-06026.jpg DKR-10909r.jpg Bane.jpg DKR-14411.jpg DKR-07430rv3.jpg DKR-07617.jpg DKR-10100rc.jpg DKR-01797r.jpg The Dark Knight Rises Poster 11.jpg The Dark Knight Rises Poster 10.jpg The Dark Knight Rises Poster 9.jpg The Dark Knight Rises Poster 8.jpg The Dark Knight Rises Poster 5.jpg The Dark Knight Rises Poster 4.jpg The Dark Knight Rises Poster 7.jpg The Dark Knight Rises Poster 6.jpg The Dark Knight Rises Poster 2.jpg The Dark Knight Rises Poster 3.jpg TDKR_DK_BlkOnBlk_INTL_RGB_1600x2333.jpg TDKR_Cat_Snowy_INTL_RGB_1600x2333.jpg TDKR_Bane_BlkOnBlk_INTL_RGB_1600x2333.jpg TDKR_Bane_Snowy_INTL_RGB_1600x2333.jpg TDKR_Catwoman_BlkOnBlk_INTL_RGB_1600x2333.jpg TDKR_DK_Snowy_INTL_RGB_1600x2333.jpg The Dark Knight Rises Poster 1.jpg The Dark Knight Rises WALLP.jpg The Dark Knight Rises teaser LARGE.jpg The Dark Knight Rises Poster.jpg The Dark Knight Rises 0028.jpg The Dark Knight Rises 0029.jpg The Dark Knight Rises 0027.jpg The Dark Knight Rises 0026.jpg The Dark Knight Rises 0025.png The Dark Knight Rises 0024.jpg The Dark Knight Rises 0023.jpg The Dark Knight Rises 0022.jpg The Dark Knight Rises 0021.jpg The Dark Knight Rises 0020.jpg The Dark Knight Rises 0019.jpg The Dark Knight Rises 0016.jpg The Dark Knight Rises 0018.jpg The Dark Knight Rises 0017.jpg The Dark Knight Rises 0014.jpg The Dark Knight Rises 0015.jpg The Dark Knight Rises 0013.jpg The Dark Knight Rises 0012.jpg The Dark Knight Rises 0011.jpg The Dark Knight Rises 0010.jpg The Dark Knight Rises 0009.jpg The Dark Knight Rises 0007.jpg The Dark Knight Rises 0008.jpg The Dark Knight Rises 0001.jpg The Dark Knight Rises 0005.jpg The Dark Knight Rises 0006.jpg The Dark Knight Rises 0004.jpg The Dark Knight Rises 0002.jpg The Dark Knight Rises 0003.jpg The Dark Knight Rises teaser.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Tom Hardy ... Bane
    Christian Bale ... Bruce Wayne / Batman
    Liam Neeson ... Ra's Al Ghul
    Joseph Gordon-Levitt ... John Blake
    Anne Hathaway ... Selina Kyle / Catwoman
    Gary Oldman ... Jim Gordon
    Morgan Freeman ... Lucius Fox
    Marion Cotillard ... Miranda Tate
    Michael Caine ... Alfred
    Juno Temple ... Holly Robinson
    Aidan Gillen ... CIA Agent
    Joey King ... Young Talia Al Ghul
    Matthew Modine ... Deputy Commissioner Foley
    Daniel Sunjata ... GPD Special Operative
    Josh Stewart ... Bane's Mercenary
    Christopher Judge
    Nestor Carbonell ... Mayor Anthony Garcia
    Josh Pence ... Young Ra's Al Ghul
    Aramis Knight
    Reggie Lee ... Ross
    Brett Cullen ... Judge
    Burn Gorman
    Ronnie Gene Blevins ... Cement Truck Driver
    Tom Conti
    Michael Papajohn ... Prison Guard
    Ian Bohen ... Gordons Cop
    Ben Mendelsohn
    Tomas Arana ... Wayne's Lawyer
    Jillian Armenante ... Lawyer's Clerk
    Glen Powell ... Brian Robinson
    Chris Ellis ... Priest
    Claire Julien
    David Monahan ... Applied Science Tech #2
    Trevor White ... Yuppie
    Chris Sullins ... Inmate
    Joseph Lyle Taylor ... DWP Forman
    Alon Aboutboul ... Dr. Leonid Pavel
    Elijah Burke ... Bane's Henchmen
    Daina Griffith ... Foley's Wife
    Greg Bennett ... Hospital Visitor
    Massi Furlan ... Janitor NYSE
    Ian Mackay ... Gotham City Police Officer
    Brenden Whitney ... Chanter (voice)
    Sam Kennard ... Special Ops Sergeant
    Kevin Kiely ... Thug
    Michael Gucciardo ... Wayne Enterprise Broker
    Eric Kazen ... Gotham City Police Officer
    Patrick Jordan ... Special Forces Solider No 2
    Gabe Mendez ... Gotham City Police Officer
    Darryl Reeves ... N.Y.S.X Trader
    Ty Kunzelman ... Orphan Boy
    Rey Goyos ... Gotham City SWAT
    Lalaine Fabi ... Gothamite
    Richard Stephens ... Cardinal
    Steven Vigil ... Mercenary
    Matthew Zalenski ... Gotham City Police Officer

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράσης, Περιπέτεια, Αστυνομική, Θρίλερ, Φαντασίας

Σκηνοθεσία
Christopher Nolan

Σενάριο
David S. Goyer
Bob Kane
Christopher Nolan
Jonathan Nolan

Παραγωγή
Christopher Nolan
Charles Roven
Emma Thomas


Μουσική
Hans Zimmer

Φωτογραφία
Wally Pfister

Μοντάζ
Lee Smith

Casting
John Papsidera
Toby Whale


Σχεδιασμός Παραγωγής
Nathan Crowley
Kevin Kavanaugh

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Toby Britton
Kate Grimble
Zack Grobler
James Hambidge (supervising art director)
Naaman Marshall (supervising art director)
Gerald Sullivan
Su Whitaker
Dean Wolcott
Robert Woodruff


Σκηνικά
Paki Smith

Κοστούμια
Lindy Hemming

Βοηθός Σκηνοθέτη
Matthew Reedy
Krishan Pratap Singh
Adam Holmes

Εταιρείες Παραγωγής
DC Entertainment
Legendary Pictures
Syncopy
Warner Bros. Pictures

Διανομή
Village Films (Ελλάδα)
Warner Bros. Entertainment
Warner Bros. Pictures
Warner Bros.

Ειδικά Εφέ
Double Negative
New Deal Studios
Special Eye Effects (special effects contact lenses)

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, ΜΕΓ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.44 : 1

Διάρκεια
164'

Ήχος
SDDS | Datasat | Dolby Digital


Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες - ΗΠΑ, Αγγλία, Σκωτία - Μεγ. Βρεττανία, Ινδία, Ρουμανία

AKA

Καταλληλότητα
USA:PG-13 | South Korea:15 | UK:12A | Ireland:12A

Κόστος
$250 εκατομμύρια

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3.20
Αριθμός Ψήφων: 73


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Φαντασίας
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑστυνομικήΠεριπέτειαΘρίλερParents Strongly CautionedΔράσηςΦαντασίας


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails