Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/9/14 :.
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
. Η Ωραία Της Ημέρας (1967)
.: από 25/9/14 :.
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Palo Alto
. The Guest
. Στο Σπίτι
. Nymphomaniac part 1 Uncut
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Starred Up
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Xenia
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: leogeo1974's Profile leogeo1974
Σήμερα: 2
Χθές: 0
Συνολικά: 9756

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 147
Μέλη: 1
Σύνολο: 148

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΑΘΑΝΑΤΟΙ (IMMORTALS) του Ταρσέμ Σινγκ (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Κυριακή, 26 Σεπ. 2010 @ 17:05:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Περιπέτεια

ΑΘΑΝΑΤΟΙ (3D)
IMMORTALS 3-D

του Ταρσέμ Σινγκ
με τους Χένρι Καβίλ, Μίκι Ρουρκ, Φρίντα Πίντο, Στίβεν Ντορφ, Τζόζεφ Μόργκαν, Λουκ Έβανς, Κέλαν Λουτζ, Τζον Χερτ

Υπόθεση:
Όταν ένας βασιλιάς οδηγούμενος από τη δίψα του για εξουσία επιτεθεί με τον πολεμικό του πέλεκυ στην αρχαία Ελλάδα, απειλώντας να εξαφανίσει την ανθρωπότητα, ένας γενναίος νέος χωρικός θα ορθώσει απέναντι του, το ανάστημά του. Ο βάναυσος και αιμοδιψής βασιλιάς Υπερίων (Μίκι Ρουρκ) και ο δολοφονικός στρατός του προελαύνουν στην αρχαία Ελλάδα, καταστρέφοντας ανηλεώς τα πάντα στο πέρασμά τους. Το ένα χωριό μετά το άλλο παραδίνεται στις λεγεώνες του Υπερίωνα, ο οποίος με κάθε νίκη πλησιάζει όλο και πιο κοντά στον βασικό του στόχο: να «ξυπνήσει» την τρομερή δύναμη των κοιμώμενων Τιτάνων και να εξαφανίσει τους Θεούς του Ολύμπου και ολόκληρη την ανθρωπότητα. Φαινομενικά, τίποτα δεν μπορεί να ανακόψει την πορεία του αιμοδιψή βασιλιά προς την απόλυτη κυριαρχία επί του κόσμου. Κι όμως, ένας νεαρός λιθοξόος ονόματι Θησέας (Χένρι Καβίλ), θα χάσει τη μητέρα του κατά τη διάρκεια μιας εφόδου και θα ορκιστεί να πάρει εκδίκηση. Όταν θα συναντηθεί με την σίβυλλα Φαίδρα (Φρίντα Πίντο), η μάντης θα πειστεί από τα οράματα της, ότι αυτός ο νεαρός άνδρας είναι ο μόνος που μπορεί να σταματήσει την καταστροφή. Με τη βοήθειά της, ο Θησέας θα καταφέρει να συγκεντρώσει μια μικρή ομάδα ακόλουθων και θα αποδεχθεί το πεπρωμένο του σε μια τελευταία απέλπιδα μάχη από την οποία θα εξαρτηθεί το μέλλον της ανθρωπότητας.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο πρωτοπόρος και οραματιστής σκηνοθέτης Ταρσέμ Σινγκ και οι παραγωγοί Μαρκ Κάντον (300), Τζιάνι Νουνάρι (300) και Ράιαν Κάναβο (The Fighter) ξεδιπλώνουν μια επική ιστορία προδοσίας, εκδίκησης και πεπρωμένου στην ταινία Αθάνατοι, μια εντυπωσιακή περιπέτεια δράσης σε 3-D.

Η ταινία γυρίστηκε σε παρόμοιο αισθητικά στυλ, με αυτό των «300» του Ζακ Σνάιντερ, ενώ σκηνοθέτης ανέλαβε ο Ταρσέμ Σινγκ, σκηνοθέτης του «The Cell», ταινίας που εντυπωσίασε με το ιδιαίτερο οπτικό της στυλ. Στο ρόλο του Θησέα θα δούμε τον Χένρι Καβίλ («The Tudors», «Stardust»), ενώ το σενάριο είναι του Κριστιάν Γκούντεγκαστ και των ελληνικής καταγωγής Βλάση και Τσάρλι Παρλαπανίδη.

ΒΑΣΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

Θησέας (Χένρι Καβίλ) – Ορφανός από πατέρα, ο Θησέας μεγαλώνει σε μια επαρχιακή πόλη και έρχεται αντιμέτωπος με την περιθωριοποίηση και τη λοιδορία από την πρώτη μέρα της ζωής του. ‘Ολα αυτά μέχρι τη στιγμή που θα εμφανιστεί ένας μυστηριώδης γέροντας, ο οποίος θα τον εκπαιδεύσει στωικά στη μάχη και τη φιλοσοφία. Μετά τη βάναυση δολοφονία της μητέρας του και την υποδούλωσή του από τον μοχθηρό βασιλιά Υπερίωνα, ο καταπιεσμένος χωρικός θα θέσει σε εφαρμογή όλα όσα έχει μάθει και θα μεταμορφωθεί σε έναν ακατανίκητο πολεμιστή. Έχοντας διαφύγει από τα χέρια των δυναστών, ως άλλος ήρωας του λαού, θα οδηγήσει μια ομάδα ανθρώπων ενάντια στις φονικές δυνάμεις του Υπερίωνα σε μια προσπάθεια σωτηρίας της ανθρωπότητας από μια ενδεχόμενη εξέγερση των Τιτάνων.

Βασιλιάς Υπερίων (Μίκι Ρουρκ) – Ο Υπερίωνας, παραμορφωμένος μετά από μια διαμάχη με τους Τιτάνες, είναι ένας άνθρωπος με υπέρμετρη δίψα για εξουσία και απώτερο στόχο την κατάκτηση του κόσμου. Διαβόητος για τη βαναυσότητά του, αναγκάζει τους στρατιώτες του να χαρακωθούν προκειμένου να αποδείξουν την πίστη τους σε αυτόν, καθώς προελαύνουν στην Ελλάδα αναζητώντας το χαμένο τόξο της Ηπείρου. Με αυτό, θα προσπαθήσει να αναστήσει τους Τιτάνες, τους ημίθεους που κυριαρχούσαν στον κόσμο μέχρι που ηττήθηκαν από τους Ολύμπιους θεούς. Με την υποστήριξή τους, θα ξεκινήσει τον πόλεμο που θα αλλάξει άρδην το μέλλον τόσο των Θεών όσο και των ανθρώπων.

Δίας (Λουκ Έβανς/Τζον Χερτ) – Ο παντοδύναμος άρχοντας των Ολύμπιων Θεών. Ο Δίας είχε προβλέψει τη βίαιη εκστρατεία του Υπερίωνα κατά των ανθρώπων και προσπάθησε να προετοιμάσει τον Θησέα, εκπαιδεύοντάς τον μυστικά προκειμένου να γίνει ο ατρόμητος πολεμιστής που μέλλει να σώσει την ανθρωπότητα. Παρά το γεγονός ότι συμπονά τα θύματα του Υπερίωνα, απαγορεύει στους άλλους Ολύμπιους θεούς να συμμετέχουν με τον οποιονδήποτε τρόπο στη μάχη και προσπαθεί να συνετίσει την επαναστατική τους διάθεση την ίδια στιγμή που μαίνεται ο πόλεμος.

Φαίδρα (Φρίντα Πίντο) – Η Φαίδρα από τα πρώτα χρόνια της ζωής της εκπαιδεύεται ως ιέρεια. Είναι μια χαρισματική μάντης, ικανή να γεύεται το μέλλον, αλλά ανίκανη να ελέγξει ή να ερμηνεύσει τα οράματά της. Γνωρίζοντας ότι ο Υπερίωνας την χρειάζεται για να βρει το Τόξο της Ηπείρου, αποφασίζει να του κρυφτεί με τον πιο προφανή τρόπο: ως σκλάβα στον καταυλισμό του. Η ομορφιά, η σοφία και η καλοσύνη της θα σαγηνεύσουν την καρδιά του Θησέα, ο οποίος θα την βοηθήσει να αποδράσει. Κι εκείνη όμως, με τη σειρά της, με γνώμονα τα οράματά της, θα του δείξει το δρόμο για το πεπρωμένο του.

Σταύρος (Στίβεν Ντορφ) – Ο Σταύρος, ένας μοναχικός και ατίθασος κλέφτης, βρίσκεται στον καταυλισμό του Υπερίωνα σαν σκλάβος, μαζί με τον Θησέα και την Φαίδρα. Αναιδής, ατρόμητος και πανούργος, γίνεται ο πιστός φίλος και έμπιστος του Θησέα, πολεμώντας γενναία στο πλευρό του, σε μια μάχη που όλες οι πιθανότητες είναι κατά τους.

Αθηνά (Ίζαμπελ Λούκας) – Η θεά της Σοφίας και η αγαπημένη κόρη του Δία. Η Αθηνά είναι η έμπιστη σύμμαχος, η προστάτιδα και η σύμβουλος του πατέρα της. Όταν όμως, οι βίαιοι πόλεμοι στη γη θα απειλήσουν το μέλλον της ανθρωπότητας, εκείνη θα αψηφήσει τις εντολές του Δία και θα θέσει έμμεσα τη διάνοιά της στις υπηρεσίες του Θησέα, καταφέρνοντας να εξασφαλίσει για λογαριασμό του την υποστήριξη των υπολοίπων Ολύμπιων Θεών.

Ποσειδώνας (Κέλαν Λουτζ) – Ο Θεός της Θάλασσας. Ο Δίας διατάζει τον αδερφό του, Ποσειδώνα, να αφήσει τους ανθρώπους να λύσουν μόνοι τους τις διαφορές τους, με τις όποιες συνέπειες έχει αυτό. Όπως όμως και η Αθηνά, ο Ποσειδώνας είναι ατίθασο πνεύμα και θα βρει έναν μοναδικά ευφυή τρόπο, για να βοηθήσει τον Θησέα και τους υποστηρικτές του.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

Όταν οι παραγωγοί Τζιάνι Νουνάρι και Μαρκ Κάντον συναντήθηκαν για πρώτη φορά με τους Τσάρλι και Βλας Παρλαπανίδης, τους Ελληνο-Αμερικανούς αδερφούς που έγραψαν το σενάριο για την ταινία Αθάνατοι, κατάλαβαν αμέσως ότι είχαν βρει μια συναρπαστική και αυθεντική ιστορία. «Μας έκαναν μια εξαιρετική παρουσίαση, με εξαιρετική ακρίβεια και λεπτομέρεια,» λέει ο Νουνάρι. «Η πλοκή μας άρεσε πραγματικά, αλλά δεν ξέραμε αν ήμασταν έτοιμοι να κάνουμε την παραγωγή μιας ακόμα ιστορικής επικής ταινίας.»
Οι επιφυλάξεις τους προέρχονταν από το γεγονός ότι μόλις είχαν ολοκληρώσει το «300». «Προφανώς, η ταινία «300» ήταν ένα ορόσημο για την καριέρα και των δυο μας» προσθέτει ο Κάντον. «Ήταν μια ταινία που άλλαξε το σκηνικό του κινηματογράφου. Απέδειξε ότι μπορείς να κάνεις μια ιστορική ταινία με πολύ σύγχρονη όψη, θίγοντας θέματα που αγγίζουν τα σύγχρονα αισθήματα και την ηθική. Σκοπός μας όμως, ήταν το επόμενο εγχείρημά μας να ήταν διαφορετικής φύσης. Ο Τζάνι βέβαια, είναι ένας άνθρωπος που μπορεί να αναγνωρίσει με την πρώτη ματιά ένα σπουδαίο υλικό. Και οι δύο έχουμε σπουδάσει ιστορία, μυθολογία και λογοτεχνία. Έτσι, αποφασίσαμε ότι οι Αθάνατοι θα αποτελούσαν τη συνέχεια της συνεργασίας μας σε επίπεδο παραγωγής ιστορικών και μυθολογικών ταινιών.»
Η ιστορία του Θησέα, ενός νέου που παρά την ταπεινή καταγωγή του εξελίχθηκε στην ηρωική μορφή που κράτησε στα χέρια του τη μοίρα του ανθρώπινου πολιτισμού, όπως αυτή περιγράφεται στην ταινία Αθάνατοι, ξεκίνησε ως μια σύντομη ιστορία γραμμένη από την πένα του Τσάρλι Παρλαπανίδη. Τελικά, σε συνεργασία με τον αδερφό του, Βλας, εξέλιξε το χειρόγραφο σε σενάριο κινηματογραφικής ταινίας. Τα δύο αδέρφια είχαν συνεργαστεί στο παρελθόν μπροστά και πίσω από τις κάμερες, αλλά οι Αθάνατοι αποτελούν την πρώτη απόπειρά τους σε επίπεδο κινηματογραφικής ταινίας μεγάλου budget. Χρησιμοποιώντας ως εφαλτήριο την ελληνική μυθολογία, κατασκεύασαν μια ιστορία που ξεκινά με την επικράτηση των Ολύμπιων Θεών επί των προκατόχων τους, των Τιτάνων, και τη φυλάκιση των επιζώντων εχθρών τους σε ένα βουνό.
«Στο σενάριό μας, οι Τιτάνες αποτελούν ανάμνηση μέχρι που ο Υπερίωνας βρίσκει έναν Τιτάνα νεκρό,» λέει ο Τσάρλι. «Τότε, αποφασίζει ότι θα απελευθερώσει τους εναπομείναντες Τιτάνες και θα κατακτήσει τον κόσμο. Τον Υπερίωνα τον οραματιστήκαμε κάπως σαν τον Τσάρλι Μάνσον της Αρχαίας Ελλάδας. Τίθεται επικεφαλής μιας φονικής κάστας και πείθει τον κόσμο να πιστέψει στον σκοπό του. Με αυτό τον τρόπο θέτει όχι μόνο την ανθρωπότητα σε κίνδυνο, αλλά και τους ίδιους τους Θεούς.»
Οι αδερφοί Παρλαπανίδη συνέθεσαν μια ιστορία που παραμένει πιστή στο πνεύμα της Αρχαίας Ελληνικής μυθολογίας. «Χρησιμοποιήσαμε οικεία αρχέτυπα, τα οποία όμως τα αφήσαμε να εξελιχθούν,» λέει ο Τσάρλι. «Ο βασικός χαρακτήρας της ιστορίας είναι ένας άνδρας ο οποίος ενώ αρχικά δεν πιστεύει σε τίποτα, το πεπρωμένο του θα τον μεταμορφώσει σε ήρωα και μάρτυρα.»
Πηγή έμπνευσης για τον «πρωταγωνιστή» τους, τον Θησέα, αποτελεί μια από τις πιο δημοφιλείς και γνωστές μορφές της Αρχαίας Ελλάδας. Σε αυτή την εκδοχή της ιστορίας, ο Θησέας ζει στο περιθώριο ως ένας φτωχός νέος, του οποίου η μητέρα δολοφονήθηκε κατά τη διάρκεια μιας επέλασης του βασιλιά Υπερίωνα. Βλέποντας τον μόνο άνθρωπο που αγαπούσε να φεύγει από τη ζωή, ο νεαρός άνδρας ορκίζεται να πάρει εκδίκηση για τον θάνατό της.
«Ο Θησέας γεννήθηκε με πολύ βαριά μοίρα,» λέει ο Βλας. «Ήταν ένα νόθο παιδί, το οποίο βίωσε μιαν απίστευτη πραγματικότητα. Ο τρόπος που θα την διαχειριστεί, θα τον καθορίσει. Στην αρχή είναι οργισμένος, αλλά κάποια στιγμή συνειδητοποιεί ότι ο αγώνας που καλείται να δώσει δεν αφορά μόνο τον ίδιο.»
Ο Θησέας και ο βασιλιάς Υπερίωνας είναι σε γενικές γραμμές οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, λέει ο Βλας. «Υπάρχουν πολλά κοινά σημεία ανάμεσα στον Θησέα και τον Υπερίωνα. Και οι δύο έχουν διωχθεί και περιθωριοποιηθεί. Ο ένας όμως, ασπάστηκε τη σκοτεινή πλευρά τη στιγμή που ο άλλος επέλεξε να ακολουθήσει έναν άλλο δρόμο.»
Όπως χαρακτηριστικά λέει ο Κάντον, «ο Υπερίωνας ήπιε από την πηγή του κακού, αλλά έχει μια δική του ηθική. Είναι σαν μια παρτίδα σκακιού ανάμεσα στο καλό και το κακό. Αυτό είναι ουσιαστικά το βασικό θέμα όλων των ταινιών μας. Δεν θέλουμε να καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι το καλό επικρατεί, γιατί ξέρουμε ότι αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Μας αρέσει όμως, το ταξίδι που κάνουν οι ήρωες μας, ειδικά σε μια χρονική περίοδο που επηρεάζει άμεσα το μέλλον.»
Ο Ράιαν Κάναβο, που έχει αναλάβει την εκτέλεση παραγωγής, CEO της Relativity Media, θεωρεί τον Σιγνκ – του οποίου το βιογραφικό περιλαμβάνει δύο εξαιρετικά επιτυχημένες ταινίες, τα The Cell και The Fall, - εξαιρετικό οραματιστή. «Είναι καταπληκτικός, όχι μόνο ως σκηνοθέτης αλλά και ως καλλιτέχνης. Μιλάμε για μια τεράστια εμπορική επική ταινία, κι όμως εκείνος δεν την αντιμετώπισε ποτέ ως τέτοια. Σκέφτηκε εξονυχιστικά κάθε καρέ κάθε σκηνής και πριν καν ξεκινήσουμε τα γυρίσματα, ήξερε τι χρώμα σανδάλια θα φοράει ο κάθε χαρακτήρας και πώς θα ήταν το ξίφος του.»
Στόχος του Σινγκ δεν ήταν να κάνει απλά ένα χολιγουντιανό blockbuster, βασισμένο σε έναν αρχαιοελληνικό μύθο. Όπως λέει και ο ίδιος, το συγκεκριμένο εγχείρημα ήταν κάτι σαν «δούρειος ίππος», ένα όχημα για να πραγματοποιήσει το προσωπικό του όραμα σε μεγάλη κλίμακα. «Ανέκαθεν μου άρεσε να διαβάσω ελληνική μυθολογία,» λέει ο Σινγκ. «Ποτέ όμως δεν θέλησα να κάνω μια ταινία που θα βασιζόταν στους πραγματικούς μύθους. Πάντα έβρισκα ενδιαφέρουσα τη σχέση ανθρώπων-Θεών. Έτσι, σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε να πάρουμε κάποιους μύθους, και σύμφωνα με το αναγεννησιακό πρότυπο, να τους χρησιμοποιήσουμε ως βάση και εν συνεχεία να προσθέσουμε στοιχεία με αναφορές στην εποχή μας.»
Η δημιουργική αποφασιστικότητα και η προσωπική σκοπιά του Σινγκ άρχισε να μεταμορφώνει την ιστορία. Οι δημιουργοί όμως, ποτέ δεν ξέχασαν ότι οι Αθάνατοι είναι μια γεμάτη αδρεναλίνη περιπέτεια δράσης. Έτσι, τη διάνθισαν με εντυπωσιακές σκηνές, ειδικά εφέ τελευταίας τεχνολογίας και τον ρεαλισμό που μόνο το 3D μπορεί να προσφέρει. «Ο Ταρσέμ  πάντα αναζητά να βρει αυτό που ο κόσμος δεν έχει ξαναδεί,» λέει ο Νουνάρι. «Πολλές φορές εξεπλάγην. Πάντα εξερευνά νέους τρόπους για να μεταφέρει με συναρπαστικό τρόπο την πλοκή στη μεγάλη οθόνη. Είναι ένας νέος άνθρωπος, με φρέσκια και πρωτότυπη ματιά. Και η αλήθεια είναι, ότι η ταινία αυτή ενδείκνυται για πολλές καινοτομίες.»
«Δεν είχαμε άλλη επιλογή,» λέει ο Κάντον. «Δεν ακολουθήσαμε την ασφαλή οδό. Με την ιστορία δεν μπορείς να το κάνεις αυτό. Με τη μυθολογία δεν μπορείς να το κάνεις αυτό. Και για να είμαι ειλικρινής, δεν μας ενδιαφέρει να το κάνουμε αυτό.»

ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ  ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ: ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΑ

Η ιστορία της ταινία Αθάνατοι προάγεται από προσωπικότητες που ξεπερνούν και την ίδια τη ζωή: τον βασιλιά Υπερίωνα, έναν ημίτρελο πολεμιστή που έχει αποφασίσει να κατακτήσει τον κόσμο. τον Θησέα, έναν νεαρό τυχοδιώκτη που έχει αποφασίσει να καταστρέψει τον Υπερίωνα και να πάρει εκδίκηση για τον θάνατο της μητέρας του. και τον Δία, τον βασιλιά του Ολύμπου και απόλυτο άρχοντα των θεών της Αρχαίας Ελλάδας. Η διαμάχη τους θα πυροδοτήσει μια επική μάχη ανάμεσα στους ανθρώπους, τους θεούς και τους ημίθεους που η έκβασή της απειλεί να καταστρέψει την ανθρωπότητα. Ο Κάντον λέει σχετικά με την επιλογή του καστ, «Χρειαζόμασταν σπουδαίους ηθοποιούς, οι οποίοι όμως έπρεπε να καταλάβουν ότι το αστέρι στην συγκεκριμένη παραγωγή είναι η ίδια η ταινία.»
Ξεκινώντας την επιλογή του ιδανικού καστ, οι παραγωγοί και ο σκηνοθέτης συμφώνησαν ότι για τον ρόλο του Θησέα ήθελαν έναν ηθοποιό του οποίου η φήμη δεν θα επισκίαζε τον χαρακτήρα. Ο Χένρι Καβίλ είχε αρχίσει να αποκτά αναγνωρισιμότητα χάρη στον ρόλο του Καρόλου Μπράντον στην τηλεοπτική σειρά «The Tudors», αλλά δεν είχε ακόμα επιλεγεί για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία του σκηνοθέτη Ζαν Σνάιντερ Superman: The Man of Steel.
«Το σενάριο δεν είχε ακόμα ολοκληρωθεί όταν συναντηθήκαμε με τον Χένρι,» θυμάται ο Σινγκ, «έτσι πήραμε μια τυχαία σελίδα και του τη δώσαμε να τη διαβάσει. Μετά του έδωσα κάποιες διορθώσεις. Συνολικά, έκανε τρεις αναγνώσεις που η κάθε μια της είχε διαφορετική σκηνοθεσία. Ήταν εξαιρετικός. Ήξερα πως όποιο κι αν ήταν το τελικό σενάριο, ο Χένρι θα κατάφερνε να το αποδώσει τέλεια.»
Τόσο το μυθολογικό υπόβαθρο όσο και η ευκαιρία να συνεργαστεί με τον Σινγκ αποτέλεσαν μεγάλο δέλεαρ για τον Καβίλ. «Ανέκαθεν μου άρεσε η μυθολογία,» λέει. «Την πρώτη φορά που διάβασα το σενάριο, ήταν ακόμα σε αρχικό στάδιο, αλλά ο Ταρσέμ είχε ξεκάθαρη εικόνα για το πώς ήθελε να είναι η ταινία, και το πάθος με το οποίο την υποστήριζε ήταν πραγματικά απαράμιλλο.»
Η ωριμότητα στην οποία φτάνει ο Θησέας μέσα από τις αντιξοότητες που βιώνει ήταν μια εξαιρετική πρόκληση για τον ηθοποιός. «Τον έχει εξοστρακίσει η κοινωνία, έτσι κι εκείνος την απορρίπτει,» λέει ο Καβίλ. «Αγάπη αισθάνεται μόνο για έναν άνθρωπο, τη μητέρα του. Είναι πολύ έξυπνος. Κάνει ερωτήσεις, δεν ακολουθεί τυφλά. Ένας μυστηριώδης άνθρωπος θα τον πάρει υπό την προστασία του και θα του διδάξει φιλοσοφία και πολεμικές τέχνες. Έτσι, η ενηλικίωση τον βρίσκει ολοκληρωμένο πολεμιστή.»
Ο Καβίλ λέει ότι η πρότερη γνώση που είχε για τους μύθους και τους θρύλους που χρησιμεύουν ως βάση για την ταινία, συνέβαλλαν σε μικρό βαθμό στη δημιουργία του χαρακτήρα. «Σίγουρα μπορείς να βρεις σημεία αναφοράς για τον Θησέα στη μυθολογία,» λέει ο ηθοποιός, «αλλά εδώ δεν μιλάμε για την ιστορία που ξέρουμε. Μιλάμε για μια μάχη ανθρώπων ενάντια σε ανθρώπους. Υπάρχουν οι Θεοί και οι Τιτάνες, αλλά δεν ανακατεύονται άμεσα στις υποθέσεις των ανθρώπων.»
Έτσι αντί να αναλωθεί σε εξαντλητικές ιστορικές έρευνες, ο Καβίλ αφέθηκε στον κόσμο που δημιούργησε ο Σινγκ για την ταινία. «Ο Ταρσέμ μού έδειξε την πηγή της έμπνευσής του και το πώς θα οπτικοποιούσε την ιστορία,» συνεχίζει ο ηθοποιός. «Μου έδωσε πολύ σημαντικά στοιχεία για τον Θησέα. Το τελικό σενάριο το πήραμε μόλις λίγες μέρες πριν την έναρξη των γυρισμάτων, αλλά τα πάντα υπήρχαν ήδη μέσα στο μυαλό του Ταρσέμ. Το να αναζητήσω σε άλλες πηγές καθοδήγηση θα ήταν πάρα πολύ επικίνδυνο.»
Εξαίρεση στον κανόνα του σκηνοθέτη που ήθελε σχετικά άγνωστους ηθοποιούς στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, αποτέλεσε ο Μίκι Ρουρκ, ο οποίος ανέλαβε τον ρόλο του αιμοδιψή βασιλιά Υπερίωνα. Η φήμη του ως σκοτεινό είδωλο του Χόλιγουντ προσδίδει μια επιπλέον διάσταση στην αίγλη του κακού της υπόθεσης. Ο ρόλος αυτός, αποτελεί ένα ακόμα επιτυχημένο βήμα στην εντυπωσιακή επάνοδο του Μίκι Ρουρκ, μετά την υποψηφιότητά για Oscar® στην ταινία The Wrestler. «Ο Μίκι Ρουρκ σαν άνθρωπος είναι εξαιρετικά ειλικρινής και αυθεντικός,» λέει ο Κάντον. «Κατάφερε να επανέλθει στο προσκήνιο επειδή πολύ απλά είναι εξαιρετικά ταλαντούχος και πλέον απολαμβάνει του σεβασμού και των ευκαιριών που ανέκαθεν του άξιζαν. Μόνο ένας σπουδαίος άνθρωπος κάνει τις ερωτήσεις που έκανε αυτός. Το περιεχόμενό τους δεν αφορούσε ποτέ στον ίδιο, αλλά στο πώς θα γίνει καλύτερη η ταινία. Όταν όμως, έχει τον Μίκι στο πλατό, τότε πρέπει να ξέρεις πολύ καλά τι πρέπει να κάνεις, γιατί διαφορετικά, αν υποψιαστεί ότι δεν δίνεις το 100% των δυνατοτήτων σου μπορεί να σε κάνει σκουπίδι.»
Ο Θησέας έχει πολλούς συντρόφους στο ταξίδι του. Ανάμεσά τους είναι και η Φαίδρα, μια ιέρεια-μάντης (Φρίντα Πίντο), ένας περίεργος τύπος ονόματι Σταύρος (Στίβεν Ντορφ) και ένας μοναχός που προστατεύει την Φαίδρα. «Ένας κλέφτης, ένας δούλος, ένας μοναχός και μια ιέρεια,» λέει ο Σινγκ. «Φαινομενικά αταίριαστοι, αλλά εδώ δεν μιλάμε για μια κλασική περιπέτεια, έτσι δεν είναι;»
Ο Κάντον ήξερε ότι μπορούσαν να βρουν την Φαίδρα τους στην Πίντο – μια νεαρή Αγγλίδα ηθοποιό ινδικής καταγωγής που έκανε το ντεμπούτο της στη Βραβευμένη με Όσκαρ ταινία Slumdog Millionaire. «Είχε έρθει η ώρα να κάνει το βήμα που θα την καθιέρωνε ως πραγματική κινηματογραφική σταρ,» λέει. «Είναι πανέμορφη, είναι πολύ αφοσιωμένη σε αυτό που κάνει και είναι εξαιρετική επαγγελματίας. Για εμάς, φάνταζε ως η πιο φυσική επιλογή. Ήταν βέβαιο ότι θέλαμε την Φρίντα Πίντο.»
Η εντυπωσιακή εμφάνιση και ο απόκοσμος αέρας της κέρδισε τον Σινγκ από την πρώτη στιγμή. «Η Φαίδρα έπρεπε να είναι εξωτική σε σχέση με τους υπόλοιπους του κόσμου της,» λέει ο Σινγκ. «Ο κόσμος θα περίμενε ότι θα είχαμε μια Ελληνίδα στον ρόλο αυτό, δεδομένου ότι πρόκειται για μια ελληνική ταινία, αλλά δεν είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου. Όταν γνώρισα την Φρίντα, είπα ‘αυτή είναι’!»
Η Φαίδρα έχει ζήσει όλη της τη ζωή με τις υπόλοιπες ιέρειες και είναι γνωστή για τις μαντικές της ικανότητες. Τα οράματά της όμως, παρόλο που είναι εξαιρετικής ακριβείας, είναι αμφίσημα. «Είναι δυσάρεστη εμπειρία για εκείνη, γιατί πολύ απλά δεν ξέρει τι ακριβώς πρόκειται να συμβεί,» εξηγεί η Πίντο. «Πρώτη φορά τον Θησέα τον βλέπει σε όραμα, αλλά δεν ξέρει ποιος είναι. Τον βλέπει να κρατά τη ζώνη του αυτοκράτορα, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να είναι ο σωτήρας τους. Δεν τον εμπιστεύεται όμως απόλυτα, γιατί πολύ απλά δεν ξέρει τι ακριβώς σημαίνει το όραμά της. Μόνο κατά την πορεία των γεγονότων αρχίζει να πιστεύει ότι αυτός είναι ο άνθρωπος που θα σώσει τον κόσμο.»
Ο Στίβεν Ντορφ, που εντυπωσίασε κοινό και κριτικούς ως ο θελκτικός πλέιμποϊ στην ταινία της Σοφίας Κόπολα  Somewhere (2010), ενσαρκώνει τον Σταύρο, τον φίλο και σύμμαχο του Θησέα. «Είναι ένας μοναδικός χαρακτήρας που λέει αυτό που θέλει και κάνει αυτό που επιθυμεί,» λέει ο Ντορφ. «Μου αρέσει η αίσθηση του χιούμορ που έχει ο Σταύρος. Μου αρέσει το μυστήριό του. Δεν ξέρουμε ποιος ακριβώς είναι, ούτε αν είναι καλός ή κακός. Τον βλέπουμε να έρχεται σε αντίθεση με τον Θησέα, αλλά σε κάποια φάση, ο Θησέας καταλαβαίνει ότι ο Σταύρος είναι αυτός που τον προστατεύει και του φυλάει τα νώτα, και η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται βοήθεια.»

ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ: ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΘΕΕΣ

Ο Σινγκ προσέγγισε με μοναδική αυθεντικότητα την επιλογή των ηθοποιών που θα ενσάρκωναν τους Θεούς του Ολύμπου, που στην ταινία παρακολουθούν με αμέριστο ενδιαφέρον όλα αυτά που διαδραματίζονται στη γη. «Ήθελα όλοι οι ηθοποιοί να είναι νέοι,» λέει ο σκηνοθέτης. «Η σοφία συνήθως ταυτίζεται με την ηλικία, έτσι οι ζωγράφοι της Αναγέννησης τους απεικόνισαν ως μεγαλύτερης ηλικίας μεν, αλλά με υπέροχα σώματα. Σε μια ταινία, αυτό δεν μπορείς να το κάνεις, εκτός κι αν χρησιμοποιήσεις κατά κόρον γραφικά. Εγώ αυτό που σκέφτηκα ήταν ότι αν είσαι θεός, δεν υπάρχει λόγος να δείχνεις μεγάλος. Αν εγώ ήμουν στον Όλυμπο και μπορούσα να είμαι σε ό,τι ηλικία ήθελα, σιγά να μην είχα λευκή γενειάδα.»
Ένα καστ όμορφων και ανερχόμενων ηθοποιών, μεταξύ των οποίων οι Λουκ Έβανς, που πρόσφατα πρωταγωνίστησε δίπλα στον Τζον Κιούζακ στο The Raven, Κέλαν Λουτζ  από τις ταινίες Twilight και Ίζαμπελ Λούκας  από το Transformers: Revenge of the Fallen δίνουν σάρκα και οστά στους θεούς του Σινγκ. Καθώς ο Δίας (Έβανς), ο επικεφαλής των θεών, προσπαθεί να εμποδίσει τους υπόλοιπους Ολύμπιους απ’ το να αναμειχθούν στα προβλήματα της ανθρωπότητας, η κόρη του, Αθηνά (Λούκας), η θεά της σοφίας και του πολέμου, καταστρώνει σχέδια ώστε να βρεθούν ειρηνικές λύσεις ενώ ο αδερφός της, Ποσειδώνας (Λουτζ) βοηθά μυστικά τους ανθρώπους.
Ο Δίας ως αρχηγός των θεών οφείλει να παρατηρεί και όχι να επεμβαίνει, τονίζει ο Έβανς. «Όποια κι αν είναι η φυσική πορεία των πραγμάτων, δεν πρέπει να διαταραχθεί. Κάνει ό,τι μπορεί αν το διασφαλίσει αυτό και προσπαθεί να πείσει και τους άλλους θεούς, αλλά εκείνοι δεν τον ακούν.»
Ο Κέλαν Λουτζ μεγάλωσε διαβάζοντας ελληνική μυθολογία και είχε αναπτύξει μια ιδιαίτερη συμπάθεια για τον περίεργο Ποσειδώνα. «Ανήκω στο ζώδιο των ιχθύων και λατρεύω την κολύμβηση,» εξηγεί. «Οι γονείς μου με φώναζαν ‘ψάρι’ θυμάμαι. Ο Ποσειδώνας είναι κάτι σαν τον αγαπημένο θείο. Είναι ο αδερφός του Δία και θείος όλων των νεότερων θεών. Με τον Δία έχουν μια αδερφική αντιπαλότητα. Ο Δία μπορεί να του λέει να κάνει κάτι, αλλά εκείνος – όπως θα δείτε και στην ταινία – βρίσκει τρόπους για να μην το κάνει.»

  • Αυτό που ενθουσιάζει τον Λουτζ είναι ο τρόπος με τον οποίο το σενάριο πήρε μια ιδέα από την Ελληνική μυθολογία και της έδωσε μια δροσερή και φρέσκια ματιά. «Είναι αυθεντική, σκοτεινή και γεμάτη ένταση η πλοκή», λέει ο ηθοποιός. «Η ταινία διαθέτει απίστευτες εικόνες, φοβερές τεχνικές μάχης και εκπληκτικές σκηνές μάχης. Αποτελεί μια νέα προσέγγιση μιας ιστορίας που αγαπώ πολύ.»
  • Η Αθηνά, την οποία ενσαρκώνει η Ίζαμπελ Λούκας, προσπαθεί να βρει τρόπους να παρακάμψει τις απαγορεύσεις του πατέρα της και να βοηθήσει τον Θησέα και τους συντρόφους του. «Σε όλες τις ιστορίες, ο Δίας και η Αθηνά έχουν πάντα πάρα πολύ στενή σχέση. Είναι η αγαπημένη κόρη του πατέρα της, το αγαπημένο του παιδί, συνεπώς πιστεύει πως ό,τι κι αν κάνει θα της το συγχωρήσει.»
  •  
ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Ο σκηνοθέτης Ταρσέμ Σινγκ έφτασε στην πρώτη συνάντηση με τους παραγωγούς των Αθανάτων με ένα φάκελο γεμάτο πίνακες (μουσειακής ποιότητας) που απεικόνιζαν την ασυνήθιστη οπτική του για την ταινία. Ο Τάκερ Τούλεϊ της Relativity Media, που συμμετέχει στην εκτέλεση παραγωγής της ταινίας, θυμάται ότι εκείνη η πρώτη συνάντηση τον είχε εκπλήξει ευχάριστα. «Μπήκε μέσα με έναν τεράστιο καμβά που θα περίμενε κανείς να δει σε κάποιο μουσείο,» λέει ο Τούλεϊ. «Εκ πρώτης όψεως, αυτό που απεικόνιζε ο καμβάς ήταν εντελώς διαφορετικό από αυτό που είχαμε φανταστεί εμείς για την ταινία, αλλά όταν άρχισε να μας εξηγεί τι είχε κατά νου, τότε όλα τα κομμάτια του παζλ, άρχισαν να μπαίνουν στη θέση τους.»
Η πρότασή του ήταν να βασιστούν στη δουλειά του Καραβάτζιο, του «κακού παιδιού» του Μπαρόκ: ενός πραγματικού πρωτοπόρου ο οποίος χρησιμοποίησε πραγματικά μοντέλα για να απεικονίσει θρησκευτικά και μυθολογικά πρόσωπα. Οι πίνακες του Καραβάτζιο χαρακτηρίζονται από μια κορεσμένη χρωματική παλέτα, δραματικούς φωτισμούς, μια αίσθηση δυναμικής κίνησης και προφανές συναίσθημα. Το στυλ του ξέφυγε από την στατικότητα της Αναγέννησης, πράγμα που προκάλεσε τόσο τον θαυμασμό, όσο και την κατακραυγή προς το έργο του σε όλη του τη ζωή. Το φιλόδοξο σχέδιο του Σινγκ εντυπωσίασε τους παραγωγούς.
Ο σκηνοθέτης συνεργάστηκε στενά με τους σχεδιαστές παραγωγής και το υπόλοιπο συνεργείο προκειμένου να δώσει τη φωτεινότητα που αποπνέει το έργο του Καραβάτζιο στην ταινία του. «Τον φωτισμό τον αποκαλούμε ‘δάκτυλο του Θεού’» λέει ο Σινγκ. «Είναι πολύ στοχευμένος και μοιάζει να πηγάζει από κάπου μακριά.»
Αντί να τοποθετήσουν την ιστορία τους σε μια πραγματική ιστορική περίοδο, ο Σινγκ και οι σχεδιαστές δημιούργησαν έναν καινούργιο κόσμο για τους Αθάνατους. «Δεν θα δείτε ούτε τη Μινωική εποχή ούτε την εποχή του Χαλκού,» λέει ο Τσάρλι Παρλαπανίδης. «Θα δείτε την εποχή του Ταρσέμ. Ναι, θα δείτε τους Ολύμπιους θεούς και τους Τιτάνες, αλλά από διαφορετική οπτική γωνία. Θα δείτε έναν κόσμο που δεν θα τον αναγνωρίσετε απαραίτητα. Ως επί το πλείστον, έχει δημιουργηθεί από τη διάνοια του Ταρσέμ. Κατάφερε να δημιουργήσει κάτι νέο, που κόβει την ανάσα και ταυτόχρονα σκοτεινό και σκληρό.»
Η ενδυματολόγος Έικο Ισιόκα, που η εντυπωσιακή δουλειά της στην ταινία Dracula του Φράνσις Φορντ Κόπολα βραβεύτηκε με Oscar, είναι γνωστή για τα εντυπωσιακά κοστούμια που έχει δημιουργήσει για κινηματογραφικές ταινίες, θεατρικές παραστάσεις, τηλεοπτικές παραγωγές και διαφημίσεις. Επίσης, χαίρει της εκτίμησης του χώρου ως καλλιτέχνιδα, καθώς έργα της φιλοξενούνται στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης της Νέας Υόρκης. Η εικονοκλαστική της προσέγγιση ταυτίστηκε απόλυτα με το όραμα του Σινγκ.
«Σε ό,τι αφορά τα κοστούμια, αποφασίσαμε από νωρίς να ξεφύγουμε από την ‘κλασσική ελληνική’ προσέγγιση,» λέει ο Σινγκ. «Θα ήταν αντιπαραγωγικό να συνεργαστούμε με την Έικο και μετά να της δέσουμε τα χέρια. Δεν θα είχε νόημα να της πούμε ‘σκέψου αντισυμβατικά’ γιατί πολύ απλά δεν ξέρει τι σημαίνει ‘συμβατικό’. Η κοπέλα είναι από ένα άλλο παράλληλο σύμπαν.»
«Πρέπει να τονίσουμε όμως,» προσθέτει ο σκηνοθέτης, «ότι μιλάμε για μια ταινία δράσης. Έπρεπε να βεβαιωθώ ότι δεν θα έφτιαχνε κοστούμια, τα οποία μπορεί να ήταν υπέροχα μεν, αλλά δεν θα έδιναν ελευθερία κίνησης.»
Η Γιαπωνέζα ενδυματολόγος, που σπούδασε design and art πριν ξεκινήσει να δουλεύει στον κινηματογράφο, λέει ότι την ταινία την προσέγγισε ως μια δημιουργική συνεργασία που διαδραματίζεται σε έναν κόσμο φαντασίας. Συνειδητοποίησε όμως, ότι έπρεπε να βασιστεί στην πραγματικότητα και απόλαυσε τη συνεργασία με τους ηθοποιούς, προκειμένου να δημιουργήσει πρακτικά κοστούμια. «Κατά τη διάρκεια των προβών, έχω ωραίες ιδέες,» λέει η σχεδιάστρια. «Για να βεβαιωθώ ότι τα κοστούμια είναι λειτουργικά, ζητάω τη συνδρομή των ηθοποιών. Πιστεύω ακράδαντα ότι ο σχεδιαστής και ο ηθοποιός πρέπει να συνεργάζονται.»

ΘΕΪΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ

Οι αθάνατοι ήρωες του Σινγκ, οι θεοί και οι θεές του Ολύμπου, απέχουν κατά πολύ από τους ανθρώπους σε επίπεδο ομορφιάς, δύναμης και ταχύτητας. Ο σκηνοθέτης τους οραματίστηκε ως ιδανικά πλάσματα, που ξεπερνούν τα όρια του πραγματικού. «Εν τέλει, οι θεοί δεν φοράνε και πολλά ρούχα,» λέει ο Σινγκ. «Έπρεπε να έχουν καλή φυσική κατάσταση. Και αυτό αποτέλεσε και κριτήριο κατά τη διαδικασία της επιλογής των ηθοποιών.»
Κάποιες από τις υπεράνθρωπες ικανότητές τους, είναι αποτέλεσμα της καινοτόμας χρήσης της κάμερας από τον Σινγκ. «Ήθελα να τους δώσω άλλη διάσταση,» λέει ο Σινγκ. «Έτσι κατά τη διάρκεια των σκηνών μάχης, οι θεοί κινούνται πολύ πιο γρήγορα από τους ανθρώπους, πράγμα που εντείνει την δράση. Όλες οι μάχες είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Έχουμε μάχες ανθρώπων με ανθρώπους, που λαμβάνουν χώρα σε πραγματικό χρόνο. Όταν όμως, έχουμε μάχη θεών με θεούς, κινούνται πιο γρήγορα και οι δύο πλευρές, συνεπώς το αποτέλεσμα πάλι μοιάζει να είναι σε πραγματικό χρόνο. Όταν όμως έχουμε μάχη θεών με ανθρώπους, οι τελευταίοι μοιάζουν ακίνητοι.»
Κατά καιρούς, ο θεατής μπορεί να απολαύσει μάχες και των τριών ειδών ταυτόχρονα. «Υπάρχουν κάποιες σκηνές που οι σκηνές μάχης γίνονται με διαφορετικό τρόπο,» λέει ο Σινγκ. «Και πραγματικά νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι μαγικό.»
Η μεταφορά του φανταστικού κόσμου του σκηνοθέτη στην πραγματικότητα ήταν ένα εγχείρημα που απαιτούσε υπομονή και επιμονή. «Γυρίσαμε τα πάντα από την οπτική γωνία των θεών,» λέει. «Μετά γυρίσαμε όλες τις σκηνές από την οπτική γωνία των ανθρώπων. Μία σκηνή τη γυρίζαμε τέσσερις μέρες για να έχουμε τη σωστή προοπτική. Οι άνθρωποι είναι σαν παγωμένοι, τη στιγμή που οι θεοί τρέχουν σαν αστραπές. Δεν είναι δίκαιη μάχη.»
Ο Γκάλβιν εξηγεί ότι το μαγικό αυτό αποτέλεσμα προέκυψε αλλάζοντας την ταχύτητα της κάμερας. «Όταν γυρίζεις με 500 καρέ, τότε τα πράγματα δείχνουν να γίνονται πιο αργά. Όταν γυρίζεις με 1000 καρέ, ακόμα και η πιο απλή κίνηση μπορεί να μοιάζει στατική,» λέει ο Γκάλβιν. Είναι μια μη πραγματική ταχύτητα. Εγκεφαλικά, μπαίνεις σε άλλη διάσταση, όταν μιλάς για τέτοιες ταχύτητες. Οι περισσότεροι έχουν συνηθίσει γρήγορες ταχύτητες από διάφορα αθλητικά γεγονότα, αλλά όταν χαμηλώνεις τις ταχύτητες, τότε αλλάζουν τα πράγματα. Τα βλέπεις όλα διαφορετικά.»
Ο Κάντον θεωρεί ότι το εφέ της ‘θεϊκής ταχύτητας’ αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο τα ειδικά εφέ έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της δημιουργίας μιας ταινίας. «Το να βλέπεις τους θεούς να κινούνται με υπερταχύτητες και τους ανθρώπους σε slow motion είναι κάτι παραπάνω από εφέ,» εξηγεί. «Κανείς δεν έχει επιχειρήσει να χειραγωγήσει τον χρόνο για δύο διαφορετικούς χαρακτήρες μέσα στην ίδια ταινία. Δεν μιλάμε για μια ταινία, αλλά για μια μοναδική εμπειρία. Είναι κάτι που θα αλλάζει το τοπίο, όπως το Star Wars άλλαξε τη ζωή όσων το είδαν, ακόμα κι αν τότε ήταν μόλις έξι ετών.»

 


Visionary director Tarsem Singh (The Cell, The Fall) and producers Gianni Nunnari (300), Mark Canton (300) and Ryan Kavanaugh (The Fighter) unleash an epic tale of treachery, vengeance and destiny in Immortals, a stylish and spectacular 3-D adventure. As a power-mad king razes ancient Greece in search of a legendary weapon, a heroic young villager rises up against him in a thrilling quest as timeless as it is powerful. The brutal and bloodthirsty King Hyperion (Mickey Rourke) and his murderous Heraklion army are rampaging across Greece in search of the long lost Bow of Epirus. With the invincible Bow, the king will be able to overthrow the Gods of Olympus and become the undisputed master of his world. With ruthless efficiency, Hyperion and his legions destroy everything in their wake, and it seems nothing will stop the evil king's mission. As village after village is obliterated, a stonemason named Theseus (Henry Cavill) vows to avenge the death of his mother in one of Hyperion's raids. When Theseus meets the Sybelline Oracle, Phaedra (Freida Pinto), her disturbing visions of the young man's future convince her that he is the key to stopping the destruction. With her help, Theseus assembles a small band of followers and embraces his destiny in a final desperate battle for the future of humanity.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Κόμικ ναι. Ουσιαστικά κόμικ!

Αυτό το μπλοκμπάστερ, που όπως φαίνεται θα βρει συνέχεια - παρά την αλλοίωση των ελληνικών μύθων προς χάριν μιας νέας μυθοπλασίας χολιγουντιανής κατασκευής - μέσα από την μεταμοντέρνα βαθιά σύνθεση πολιτισμών, στην κυματογραφική του έκφραση, πετυχαίνει έναν καλό συνδυασμό, συμπαθητικών (για το είδος) ερμηνειών, σκηνών μάχης  (σε ατομικό ή σε συλλογικό επίπεδο), καθώς και ενός διάχυτου ερωτισμού, κυρίως για εμπορικούς λόγους.

Το 3D υποστηρίζεται πολύ καλά και ταυτόχρονα αναδεικνύει αισθητικά το σύνολο της ταινίας και της μυθοπλασίας, ενώ η χρήση των χρωμάτων αλλά και των αναφορών στην γλυπτική ή στην αρχαία ζωγραφική - ακόμα μάλιστα και στις εικαστικές προσεγγίσεις της Βυζαντινής περιόδου (!) - εμφανέστατες στο έμπειρο μάτι, μας δίνει ένα άριστο πλαστικό-conceptual οπτικό αποτέλεσμα.

Από τους "300", είχαμε να δούμε κάτι ανάλογο, και παρότι η δουλειά του Ζακ
Σνάιντερ πάνω στο πόνημα του Φρανκ Μίλερ, δεν έχει ξεπεραστεί, οι ΑΘΑΝΑΤΟΙ αποτελούν την πιο κοντινή προσέγγιση σ' αυτό τον στόχο.

Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
10/11/2011 (Ελλάδα)
10/11/2011 (Ρωσία)
11/11/2011 (ΗΠΑ)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

athanatoi.jpg
Henry - EW exclusive.JPG
immortal-bnr.jpg
IMMORTALS (FREIDA PINTO as PHAEDRA.jpg
IMMORTALS (HENRY CAVILL as THESEUS).jpg
IMMORTALS (KELLAN LUTZ as, POSEIDON).jpg
IMMORTALS (MICKEY ROURKE as KING HYPERION.jpg
Immortals 0000.jpg
Immortals 0001.jpg
Immortals 0002.jpg
Immortals 0003.jpg
Immortals 0004.jpg
Immortals poster 10.jpg
Immortals poster 6.jpg
Immortals poster 7.jpg
Immortals poster 8.jpg
Immortals poster 9.jpg
Immortals poster.jpg
immortals.jpg
immortals_ver2.jpg
immortals_ver3.jpg
immortals_ver4.jpg
immortals_ver5.jpg
M 023_D007_00562-2_JTrv2.jpg
M 024_D007_00234_JTrv1.jpg
M 032_D006_00553_JTrv1.jpg
M 033_D025_00368-2_JTrv1.jpg
M 040_D047_00183_JTrv1.jpg
M 045_D020_00376_JTrv1.jpg
M 062_D007_00068_JTrv1.jpg
M 065_D007_00114_JTrv1.jpg
M 070_D035_00128-00127r#260.JPG
M 078_D036_00336_JTrv1.JPG
M 133_D042_00071_JTrv1.jpg
M 253_D008_00486_JTrv1.JPG
M 274_D052_00181_JTrv1.jpg
M 306_D039_00267_JTrv1.jpg
M 359_D031_00208_JTrv1.JPG
M 822_SG_0184_v2[1].jpg
M 832_qy_071_0510_v601_0#E6.jpg
M 882_SG_1645_rv1.jpg
M 953_D007_00571_JTrv1crv1.JPG
M-815_D058_00186_JTrv3.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Mickey Rourke ... King Hyperion
    Kellan Lutz ... Poseidon
    Freida Pinto ... Phaedra
    Henry Cavill ... Theseus
    Stephen Dorff ... Stavros
    John Hurt ... Old Zeus
    Luke Evans ... Zeus
    Isabel Lucas ... Athena
    Robert Maillet ... Minotaur
    Stephen McHattie ... Cassander
    Greg Bryk ... Nycomedes
    Corey Sevier ... Apollo
    Kaniehtiio Horn ... High Priestess #3
    Alan Van Sprang ... Dareios
    Joseph Morgan ... Lysander
    Steve Byers ... Heracles
    Peter Stebbings ... Helios
    Romano Orzari ... Icarus
    James A. Woods
    Daniel Sharman ... Aries
    Robert Naylor ... Young Theseus
    Mercedes Leggett ... High Priestess
    Gage Munroe ... Acamus
    Dylan Smith ... Stephanos
    Carlo Mestroni ... Holy Man
    Neil Napier ... Beast Master
    Aron Tomori ... Young Lysander
    Ayisha Issa ... High Priestess #2

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Tarsem Singh

Σενάριο
Charley Parlapanides
Vlas Parlapanides
Christian Gudegast

Παραγωγή
Mark Canton
Ryan Kavanaugh
Gianni Nunnari


Φωτογραφία
Brendan Galvin

Μοντάζ
Stuart Levy

Casting
Andrea Kenyon
Joseph Middleton
Randi Wells


Σχεδιασμός Παραγωγής
Tom Foden

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Jean Kazemirchuk
Michael Manson


Σκηνικά
Jille Azis
Eve Boulonne
Elise Deblois


Κοστούμια
Eiko Ishioka
Simonetta Mariano


Βοηθός Σκηνοθέτη
Jamie Marshall

Εταιρείες Παραγωγής
Atmosphere Entertainment MM
Hollywood Gang Productions
Relativity Media
Universal Pictures (presents)

Διανομή
Village Films (Ελλάδα)
A-Film Distribution
CatchPlay
Paradise Group
Pinema
Universal Pictures International

Ειδικά Εφέ
ReThink VFX (visual effects production services)
Image Engine Design (visual effects)
NeoReel
Proof (previsualization)
Rodeo FX (visual effects)
Third Floor, The (previsualization)
Tippett Studio

Χρονολογία παραγωγής
2011

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.85 : 1

Είδος ταινίας
ΔΡΑΣΗΣ, ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ, ΔΡΑΜΑ, ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ

Διάρκεια
110'

Ήχος
Dolby Digital


Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Μόντρεαλ - ΚΑΝΑΔΑΣ

AKA

Καταλληλότητα
Malaysia:18 / Australia:MA15+ / Ireland:15A / South Korea:18 / USA:R

Κόστος
$75 εκατομμύρια

Εισπράξεις
$



top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.57
Αριθμός Ψήφων: 14


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Περιπέτεια
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

3DΠεριπέτειαRestrictedΔραματικήΔράσηςΦαντασίας


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails