Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. God's Pocket
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kostanti's Profile kostanti
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9782

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 190
Μέλη: 0
Σύνολο: 190

Εγγραφή


Cinema: THE TOWN του Μπεν Άφλεκ

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 17 Ιούλ. 2010 @ 17:24:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Αστυνομική

THE TOWN

του Μπεν Άφλεκ
με τους Μπεν Άφλεκ, Ρεμπέκα Χολ, Τζον Χαμν, Τζέρεμι Ρένερ, Μπλέικ Λάιβλι, Πιτ Πόστλγουεϊτ, Κρις Κούπερ

Υπόθεση: Κάθε χρόνο, στην Βοστόνη, γίνονται περισσότερες από 300 ληστείες. Από μια γειτονιά της, το Τσάρλσταουν, προέρχονται οι περισσότεροι ληστές τραπεζών και αυτοκινήτων από οπουδήποτε αλλού στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ένας από αυτούς είναι ο Νταγκ ΜακΡέι (Μπεν Άφλεκ). Ο Νταγκ δεν είναι από την ίδια πάστα όπως τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας του. Σε αντίθεση με εκείνους, είχε τη δυνατότητα να επιτύχει, τη δυνατότητα να ξεφύγει από το να ακολουθήσει τα χνάρια του πατέρα του. Αντίθετα, έγινε αρχηγός μιας συμμορίας αδίστακτων ληστών που περηφανεύονται πως κάνουν τις κομπίνες τους, χωρίς ποτέ κανείς να τους πιάνει. Η μοναδική οικογένεια του Νταγκ είναι οι συνεργάτες του στις ληστείες και κυρίως ο Τζεμ (Τζέρεμι Ρένερ), που παρότι επικίνδυνος και οξύθυμος, είναι ότι πιο κοντινό έχει ο Νταγκ σε αδερφό. Όλα όμως θα αλλάξουν στη δυναμική της συμμορίας, όταν στην τελευταία τους δουλειά, ο Τζεμ θα πάρει μαζί τους έναν όμηρο: την βοηθό διευθυντή της τράπεζας, Κλερ Κίσι (Ρεμπέκα Χολ). Όταν αργότερα ανακαλύπτουν ότι μένει στο Τσάρλσταουν, ο Τζεμ αρχίζει να ανησυχεί και να θέλει να μάθει, τι μπορεί να γνωρίζει. Γνωρίζοντας τα όρια του Τζεμ, ο Νταγκ θα αναλάβει δράση. Αρχίζει να παρακολουθεί την Κλερ, η οποία δεν έχει ιδέα ούτε ότι η πρώτη τους συνάντηση δεν ήταν τυχαία, ούτε ότι ο γοητευτικός αυτός άγνωστος που μπήκε στη ζωή της, είναι ένας από τους άνδρες που την είχαν τρομοκρατήσει λίγες μέρες πριν. Καθώς η σχέση του με την Κλερ μετατρέπεται σε ένα παθιασμένο έρωτα, ο Νταγκ συνειδητοποιεί πως θέλει να φύγει από τη ζωή που κάνει… από την πόλη του. Με τους ομοσπονδιακούς, όμως, πράκτορες και κυρίως τον Πράκτορα Φόλεϊ (Τζον Χαμ) στο κατόπι τους, ο Νταγκ αντιλαμβάνεται πως το να ξεφύγει δεν είναι εύκολο και, χειρότερο όλων, ότι τα «σκάγια» που προορίζονται για τον ίδιο, μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο την ζωή της Κλερ. Οι μόνες του επιλογές; Να προδώσει τους φίλους του ή να χάσει την γυναίκα που αγαπά.



Περισσότερα

Η ταινία είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα του Τσακ Χόγκαν, Prince of Thieves. 

ΣΤΗΝ “ΠΟΛΗ”

Τσάρλσταουν, Μασαχουσέτη: ένα τετραγωνικό μίλι σε μέγεθος, αλλά με κληρονομιά που ξεπερνάει τα γεωγραφικά της όρια. Το σήμα κατατεθέν της περιοχής το Μνημείο Bunker Hill, υπάρχει για να θυμίζει στον κόσμο την διάσημη μάχη του Αμερικανικού Εμφυλίου. Ο πιο πρόσφατος πόλεμος, όμως, είναι αυτός ανάμεσα στην αστυνομία και τους ληστές.

Με φόντο την παραπάνω πραγματικότητα εκτυλίσσετε το “The Town”.  Ο Μπεν Άφλεκ σκηνοθετεί και συνυπογράφει το σενάριο, ενώ πρωταγωνιστεί και στο ρόλο του Νταγκ ΜακΡέι. Ο ηθοποιός σχολιάζει, “Είναι ενδιαφέρον, γιατί από το ένα μέρος έχεις το εξωτερικό περίβλημα μιας heist ταινίας, αλλά στην καρδιά της, η ιστορία μιλάει για έναν τύπο που είναι στάσιμος σε μια ζωή που θέλει να αλλάξει. Ως ένα βαθμό, η ζωή του είναι απόρροια του μέρους όπου μεγάλωσε, του γεγονότος ότι αρκετές φορές τα παιδιά πληρώνουν τις αμαρτίες των γονέων τους.

Νομίζω πως είναι κάτι, με το οποίο αρκετός κόσμος μπορεί να ταυτιστεί, ακόμα και όλοι εμείς που δεν συνδέουμε απαραίτητα την καταγωγή μας με παράνομες δραστηριότητες.”

Η ταινία “The Town” είναι βασισμένη στη νουβέλα Prince of Thieves, του Τσακ Χόγκαν. Με καταγωγή από την Μασαχουσέτη, ο Χόγκαν τοποθέτησε το αστυνομικό του δράμα στο Τσάρλσταουν για έναν λόγο: η συγκεκριμένη γειτονιά της Βοστόνης έχει βγάλει τους περισσότερους ληστές τραπεζών και αυτοκινήτων από κάθε άλλο τετραγωνικό μίλι στον κόσμο. Οι σπόροι αυτής της πραγματικότητας φυτεύτηκαν στο Τσάρλσταουν, όταν η περιοχή ήταν ο τόπος μιας φυλακής υψίστης ασφαλείας, που οδήγησε στην διαιώνιση μιας κουλτούρας παρανομίας.  Ο Αφλεκ αναφέρει, “Ήταν κάτι σαν φαύλος κύκλος. Οι άνθρωποι φυλακίζονταν, οι οικογένειες τους μετακόμιζαν εκεί και όταν αποφυλακίζονταν και επέστρεφαν στις οικογένειες τους, δημιουργούνταν μια κοινότητα γύρω από την φυλακή. Είναι κάτι που το βιβλίο αφήνει να εννοηθεί—και το συμπεριλάβαμε και στην ταινία—ότι οι ληστείες τραπεζών ήταν μια παράδοση που περνούσε από τους πατεράδες στους γιους.”

Ο Τζέρεμι Ρένερ που υποδύεται τον συνεργό και καλύτερο φίλο του Νταγκ, Τζεμ, προσθέτει, “Σε αυτή την μικρή, σφιχτοδεμένη κοινότητα, ανέπτυξαν έναν αυστηρό κώδικα σιωπής. Όλοι ήξεραν τα πάντα, αλλά κανείς δεν μιλούσε, κάτι που έκανε ευκολότερη την επιτυχή κατάληξη των δραστηριοτήτων τους. ”

Το βιβλίο Prince of Thieves, που κυκλοφόρησε το 2004, κέρδισε το Βραβείο Hammett καλύτερου αστυνομικού μυθιστορήματος και κέντρισε το ενδιαφέρον του παραγωγού Γκράχαμ Κινγκ. Η Ρεμπέκα Χολ που υποδύεται την Κλερ, την γυναίκα που ερωτεύεται ο Νταγκ, σημειώνει, “Είναι ένα συναρπαστικό και γεμάτο δράση θρίλερ. Την ίδια στιγμή έχει μια ρομαντική πλευρά που κρύβει ορισμένες εκπλήξεις.”

Ο σεναριογράφος Πίτερ Κρεγκ αναφέρει πως κατά την προσαρμογή ου βιβλίου του Χόγκαν οι διαπλεκόμενες σχέσεις του “The Town” είχαν προτεραιότητα για εκείνον.  “Κάθε σχέση είναι περίπλοκή. Στο κέντρο της ταινίας υπάρχει μια ρομαντική ιστορία, αλλά ο Νταγκ έχει επίσης μια σχέση με τον Τζεμ, τον πατέρα του, την αδερφή του Τζεμ, αλλά και την υπόλοιπη ομάδα. Όλοι έχουν την σημασία τους στην ιστορία. Ο στόχος στην προσαρμογή μας ήταν να διατηρήσουμε το βάθος και την ιστορία αυτών των σχέσεων.”

Ο Άφλεκ και ο συν-σεναριογράφος Άαρον Στόκαρντ ανακάλυψαν πολύ σύντομα, ότι παρά την κοντινή απόσταση ανάμεσα στην πόλη που μεγάλωσαν (και οι δυο είναι από την Βοστόνη) και το Τσάρλσταουν , οι διαφορές ανάμεσα στις 2 περιοχές ήταν τεράστιες. “Ο Μπεν κι εγώ μεγαλώσαμε στο Κέιμπριτζ που είναι ένα βήμα από το Τσάρλσταουν. Υπήρχαν όμως πολλά που δεν ξέραμε,” λέει ο Στόκαρντ, που δούλεψε με τον Άφλεκ και στο σενάριο του “Gone Baby Gone.”  “Ξέραμε τις φήμες που υπήρχαν, αλλά υποθέταμε πως είναι αρκετά παραφουσκωμένες.  Αυτό που ανακαλύψαμε είναι ότι όλες οι ιστορίες που είχαμε ακούσει για το Τσάρλσταουν ήταν αληθινές, κάτι που έκανε την ιστορία ακόμη πιο ενδιαφέρουσα για εμάς.”

“Κάναμε αρκετή έρευνα,” μας λέει ο Άφλεκ. “Πήγαμε σε φυλακές και μιλήσαμε με πρώην ληστές τραπεζών. Συναντήσαμε επίσης πράκτορες του FBI, αντίστοιχης δικαιοδοσίας με τον Πράκτορα Φόλεϊ, τον χαρακτήρα που υποδύεται ο Τζον Χαμ. Αρχίσαμε να βάζουμε όλα όσα μάθαμε στο σχέδιο της ιστορίας μας. Θέλαμε να έχουμε όσες περισσότερες λεπτομέρειες και συνισταμένες μπορούσαμε.”
Το “The Town” γυρίστηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου στην Βοστόνη, τόσο στο Τσάρλσταουν, όσο και στο Βόρειο τμήμα, στο Κέιμπριτζ και το στάδιο Fenway Park. Το Fenway Park είναι το παλιότερο στάδιο μπέιζμπολ, στο οποίο γίνονται παιχνίδια για το επαγγελματικό πρωτάθλημα των ΗΠΑ. Ήταν το μέρος που χρησιμοποιήθηκε για την σημαντικότερη σκηνή δράσης της ταινίας. Στην ταινία έπαιξαν, επίσης, αρκετοί ντόπιοι σαν κομπάρσοι, όπως και αρκετοί πρώην αστυνομικοί και ληστές.

TOWNIES AND TOONIES

Όταν γνωρίζουμε τον Νταγκ ΜακΡέι, αυτός και η ομάδα του είναι σε ένα βαν, έξω από την Εμπορική Τράπεζα του Κέιμπριτζ, δευτερόλεπτα πριν την επόμενη ληστεία τους.  Όπως λέει ο Άφλεκ, ο Νταγκ ακροβατεί με την ζωή και τις επιλογές του, κάνοντας πράγματα που ξέρει πως είναι λάθος, αλλά που δεν μπορεί να αλλάξει.”

Και συνεχίζει, “Είχε την ευκαιρία για ένα διαφορετικό μέλλον—να γίνει επαγγελματίας παίκτης στο χόκεϋ—αλλά την κατέστρεψε μόνος του. Έπεσε στα ναρκωτικά και αποκλείστηκε. Έτσι, αντί να ξεφύγει από το παρελθόν του, επέστρεψε και χώθηκε ακόμη βαθύτερα στην παρανομία. Εκεί τον γνωρίζουμε. Έχει καθαρίσει όσον αφορά τα ναρκωτικά. Δεν μπορεί, όμως, να ξεφύγει από την υπόλοιπη ζωή του.”
“Η ζωή που κάνει οφείλεται εν μέρει στο μέρος που μεγάλωσε,” αναφέρει ο Άφλεκ. “Η μητέρα του, τους εγκατέλειψε. Ο πατέρας του ήταν ληστής. Και ο Νταγκ κατέληξε να κάνει τα ίδια πράγματα που έμαθε από εκείνον και την γειτονιά που μεγάλωσε. Δεν δικαιολογεί τις πράξεις του, αλλά σε αφήνει να δεις τις γκρίζες γραμμές που τον οδήγησαν να κάνει αυτά που κάνει. Δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα.”
Η ιστορία του Νταγκ αντιπαραβάλλεται με εκείνη του Τζεμ, του καλύτερου του φίλου, κάτι σαν αδερφού. Σε αντίθεση με τον Νταγκ, ο Τζεμ έχει αποδεχθεί την ζωή στην οποία γεννήθηκε, χωρίς να έχει αναστολές για την εγκληματική του δράση.

Ο Τζέρεμι Ρένερ παρατηρεί, “Δεδομένου του μέρους που μεγάλωσαν, ο Τζεμ και ο Νταγκ έπρεπε να στηριχθούν ο ένας στον άλλο σε όλη τους τη ζωή. Είναι περισσότερο αδέρφια παρά φίλοι. Τώρα όμως, ο Νταγκ απομακρύνεται από την μοναδική ζωή που έχει γνωρίσει ο Τζεμ και εκείνος προσπαθεί να τον φέρει πίσω, να του βάλει και πάλι μυαλό. Όπως λέει και στην ταινία, ‘Είμαστε ληστές τραπεζών. Αυτό κάνουμε. Αυτό είμαστε.’ Εκεί βρίσκεται και η σύγκρουση που βλέπουμε ανάμεσα τους.”
“Ο Νταγκ και ο Τζεμ έχουν περίπλοκη ιστορία,” σχολιάζει ο Άφλεκ. “Είναι κολλητοί φίλοι από παιδιά, αλλά έχουν γίνει δυο εντελώς άλλοι άνθρωποι... άτομα που αν γνωρίζονταν σήμερα, δεν θα ήταν φίλοι. Παρόλα αυτά, εξαιτίας της κοινής τους ιστορίας, της αφοσίωσης και αγάπης, είναι δεμένοι μεταξύ τους. Ο Τζεμ είναι σχεδόν πάντα στο όριο να χάσει τον έλεγχο και ο Νταγκ είναι ο μόνος που κατάφερνε να τον συγκρατεί μέχρι σήμερα.”

Ο Ρένερ συμφωνεί πως ο Τζεμ είναι απρόβλεπτος, λέγοντας πως η τάση του χαρακτήρα του για βία ήταν και μια πρόκληση για τον χαρακτήρα που υποδύεται. “Δεν είναι μόνο ένα πράγμα. Έχει ελαττώματα—ίσως περισσότερα από άλλους-αλλά υπάρχουν και στιγμές που βλέπεις και μιαν άλλη πλευρά,” σημειώνει ο ηθοποιός.“
Το ρήγμα ανάμεσα στον Νταγκ και τον Τζεμ αμβλύνεται όταν, κατά τη διάρκεια της ληστείας της Εμπορικής Τράπεζας του Κέιμπριτζ, ο Τζεμ χτυπάει την βοηθό διευθυντή της τράπεζας Κλερ Κίσι, και έπειτα, σε μια ξαφνική κίνηση απελπισίας, την παίρνει όμηρο.
Παρότι την αφήνουν γρήγορα ελεύθερη, ο Τζεμ αρχίζει να ανησυχεί, όταν ανακαλύπτουν πως η Κλερ μένει στο Τσάρλσταουν, λίγα τετράγωνα μακριά τους. Τι θα συμβεί αν είδε ή άκουσε κάτι που θα μπορούσε να τους συνδέσει με την ληστεία; Ο Τζεμ δεν είναι ο τύπος που θα περιμένει να δει τις εξελίξεις, έτσι ο Νταγκ αναλαμβάνει δράση. Ο Άφλεκ αναφέρει, “Σε μια προσπάθεια να ηρεμήσουν όλοι, ο Νταγκ τους λέει πως θα το τακτοποιήσει. Αρχίζει να παρακολουθεί την Κλερ, κάτι που οδηγεί σε μια αναπάντεχη συνάντηση. Μια συνάντηση που θα οδηγήσει σε μια σειρά γεγονότων που θα αλλάξουν τις ζωές τους.”

Η Κλερ και ο Νταγκ θα γνωριστούν, όταν η Κλερ πλησιάζει τον Νταγκ στα κοινόχρηστα πλυντήρια της περιοχής, για να τον ρωτήσει αν έχει καθόλου ψηλά για το μηχάνημα. Η Κλερ δεν έχει ιδέα ποιός είναι ο Νταγκ ή ποιά είναι η μεταξύ τους σύνδεση. Η ειρωνεία είναι πως αυτή τους η σχέση – η ληστεία και η ομηρεία της –θα γίνει ο καταλύτης της ρομαντικής σχέσης τους.
Η Ρεμπέκα Χολ εξηγεί, “Είναι αυτό που συμβαίνει όταν οι σχέσεις ευδοκιμούν κάτω από δύσκολες καταστάσεις. Οι δεσμοί είναι στενότεροι… το γεγονός ότι η Κλερ συναντά τον Νταγκ, όταν είναι συναισθηματικά αδύναμη, οδηγεί στην άμεση έλξη τους, όχι απαραίτητα λόγω της χημείας που έχουν, αλλά επειδή χρειάζεται κάποιον εκείνη την στιγμή και σε εκείνο το σημείο… συναντά έναν ξένο που της χαμογελά και την κάνει να γελάει. Υπό άλλες συνθήκες, ίσως να μην έβγαινε μαζί του, αλλά τώρα είναι ευάλωτη και εκείνος είναι κάτι σαν τον ιππότη που έρχεται να την σώσει.”
Η Χολ σημειώνει, “Μου φάνηκε ενδιαφέρον που αυτή η τύπου γιάπησσα – αυτό που οι ντόπιοι κάτοικοι (Townies) αποκαλούν ‘Toonie’— μένει εκεί και συνεχίζει την ζωή της, ακόμη και μετά από ότι συνέβη. Μου φάνηκε πως υπάρχει κάτι δυνατό και θρασύ στον χαρακτήρα της, κάτι που την κάνει να μην θέλει να είναι θύμα.” Καθώς η σχέση ανάμεσα τους εμβαθύνει, σημειώνει ο Άφκεκ, “αρχίζει να είναι για εκείνον το μέσο για να αλλάξει την ζωή του.”

Όσο πιο πολύ ο Νταγκ αρχίζει να αντιλαμβάνεται τις εναλλακτικές επιλογές στη ζωή του, τόσο μεγαλύτερη απειλή γίνεται για την συμμορία του, όσο και για την αδερφή του Τζεμ, Κρίστα - αν και όχι για τους ίδιους λόγους. Η Μπλέικ Λάιβλι, που υποδύεται τον ρόλο, λέει, “Το μόνο που θέλει η Κρίστα είναι να την αγαπάει ο Νταγκ, να την πάρει μακριά από αυτό το μέρος. Έχει μεγαλώσει ανάμεσα σε αυτά τα σκληρά «αντράκια», που τα κάνουν όλα λάθος, αλλά ήταν τα μοναδικά role models που είχε. Τώρα είναι μια μαμά μόνη που κάνει ότι χρειάζεται για να μπορεί να επιβιώσει.”
Η Λάιβλι προσθέτει ότι ήταν αυτή η μίξη μιας γυναίκας που έχει μάθει να επιβιώνει στο πεζοδρόμιο, την ίδια στιγμή που είναι ευάλωτη, που την τράβηξε στο ρόλο. “Έχει μέσα της σκοτεινές πτυχές, είναι ευάλωτη, σκληρή, απελπισμένη. Μπορεί να φαίνεται πως δεν μπορεί να σωθεί, αλλά ήθελα την ευκαιρία να την υποδυθώ, γιατί ήξερα πως μπορούσε να παρουσιαστεί με τρόπο που να την κάνει συμπαθή χαρακτήρα, ένα άτομο που μπορείς να καταλάβεις την συμπεριφορά της. ”
“Κατά κάποιον τρόπο, είναι ο χειρότερος εχθρός του εαυτού της,” αναφέρει η Λάιβλι. “Και τα καταφέρνει πολύ καλά να παρασύρει μαζί της και τον Νταγκ, χωρίς να κατανοεί ότι το κάνει. Όταν μπαίνει στο προσκήνιο η Κλερ, η Κρίστα δεν ξέρει ακόμη για εκείνη, αλλά καταλαβαίνει πως ο Νταγκ αρχίζει να απομακρύνεται.”

Ένας άλλος που δεν γνωρίζει την σχέση ανάμεσα στον Νταγκ και την Κλερ είναι ο Ειδικός Πράκτορας του FBI, Φρόλεϊ, που διοικεί την ομάδα του FBI που ερευνά τις ληστείες τραπεζών στην Βοστόνη. “Δεν δέχεται πως όλο αυτό, είναι κομμάτι της κουλτούρας του Τσάρλσταουν,” λέει ο Άφλεκ. “Θεωρεί πως παρανομούν και είναι αποφασισμένος να τους συλλάβει.”
Στον ρόλο του Φρόλεϊ, θα δούμε τον Τζον Χαμ, ο οποίος λέει, “Παρότι δεν είναι από την Βοστόνη, έχει μεγάλη εμπειρία σε αυτή την κατηγορία των εγκλημάτων, έχει ασχοληθεί με τις υποθέσεις για καιρό, οπότε ξέρει όλους τους παίκτες.”

Η τελευταία αλυσίδα ληστειών ενοχλεί τον Φρόλεϊ γιατί ξέρει ποιοι είναι οι υπαίτιοι, αλλά δεν έχει ακόμη καταφέρει να τους συλλάβει. “Δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα δυναμική ανάμεσα στον χαρακτήρα μου και αυτόν του Μπεν,” λέει ο Χαμ. “Ένα θεμελιώδες στοιχείο μιας καλής ταινίας ληστειών είναι η αλληλεπίδραση μεταξύ των καλών και των κακών. Ποιος θα κερδίσει; Αλλά εδώ, η γραμμή ανάμεσα στους καλούς και τους κακούς είναι λιγότερο ευδιάκριτη, γιατί συμπάσχεις και με τους δυο.”
Σε αντίθεση με τον Φρόλεϊ, ο Επιθεωρητής της Αστυνομίας της Βοστόνης, Ντίνο Κιάμπα είναι γέννημα θρέμμα της πόλης. Τον ρόλο υποδύεται ο Ταίτους Γουέλιβερ, που δούλεψε μαζί με τον Άφλεκ και στο “Gone Baby Gone”.  “Ο Ντίνο μεγάλωσε στο Τσάρλσταουν, αλλά επέλεξε έναν άλλο δρόμο, σε σχέση με τον Νταγκ και τον Τζεμ,” λέει ο Γουέλιβερ.  “Τώρα είναι κάτι σαν απόβλητος για την συμμορία; σε μια σκηνή τον αναφέρουν ως ‘προδότη’. Για εκείνους υπόθεση προσωπική.”

Έχοντας μεγαλώσει στην πόλη, ο Ντίνο ξέρει πως να κάνει τα πράγματα πιο προσωπικά, όταν ανακρίνοντας τον Νταγκ, αναφέρει τον πατέρα του που εκτίει ποινή φυλάκισης στην Φυλακή του Γουόλπολ. Ο βραβευμένος με Όσκαρ, Κρις Κούπερ, υποδύεται τον Στίβεν ΜακΡέι, σε μια σκηνή που γυρίστηκε στις Φυλακές υψίστης ασφαλείας στο Γουόλπολ – την μοναδική κινηματογραφική σκηνή που έχει ποτέ γυριστεί εκεί.
Όλως τυχαίως, την ημέρα που ήταν προγραμματισμένο το γύρισμα της σκηνής του Κούπερ, ο πατέρας του Άφλεκ τον επισκέφθηκε στο σετ. “Είδα τον Κρις να τον παρατηρεί,” λέει ο Άφλεκ. “Ο πατέρας μου φοράει γυαλιά, έτσι ο Κρις βρήκε παρόμοιο σκελετό. Έκανε επίσης κάποιες ακόμη μικρό-αλλαγές που κυριολεκτικά με τρόμαξαν… που ήταν όμως τέλειες για τον ρόλο. Έγινε ο χαρακτήρας. Όλοι οι φρουροί στις φυλακές εκείνη την ημέρα, έλεγαν πως ήταν σαν να είχε όντως περάσει 10 χρόνια φυλακισμένος στο Γουόλπολ.”


ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ο Άφλεκ επέστρεψε! Και αυτή τη φορά σε τριπλό ρόλο, πρωταγωνιστή, σκηνοθέτη και συμμετοχή στο σενάριο.

Το The Town πραγματεύεται την ιστορία μιας συμμορίας στη Βοστόνη που ληστεύει μόνο τράπεζες. Κάπου ενδιάμεσα όμως, μπαίνει το ερωτικό στοιχείο και το πράγμα μπερδεύεται αφού ο ένας εκ της συμμορίας ερωτεύεται την διευθύντρια της τράπεζας που λήστεψε.

Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους ο Μπεν Άφλεκ, η Μπλέικ Λάιβλι (Gossip Girl) και ο Τζέρεμι Ρένερ (Hurt Locker). Η ταινία προβλήθηκε και στο φετινό φεστιβάλ της Αθήνας, Νύχτες Πρεμιέρας σε μία αίθουσα γεμάτη αποσπώντας τις καλύτερες εντυπώσεις.

To φιλμ αποτελείται από δυνατό σενάριο, καταιγιστικές σκηνές δράσης και άρτια κινηματογραφημένες σκηνές καταδίωξης. Μπορεί να έχουμε αναφέρει πως ο Κέισι Άφλεκ είναι το υποκριτικό ταλέντο της οικογένειας, αλλά οι σκηνοθετικές ικανότητες του έτερου αδελφού δεν αμφισβητούνται. Όπως δήλωσε και ο ίδιος, έγιναν αρκετές έρευνες σε φυλακές με ληστές τραπεζών, αστυνομικούς και πράκτορες του FΒΙ, με σκοπό το σενάριο να είναι ρεαλιστικό με άρτια δομημένες λεπτομέρειες τόσο στον ψυχισμό των χαρακτήρων όσο και στην διαδικασία των γυρισμάτων.

Σε ρόλο έκπληξη η Μπλέικ Λάιβλι που από American sweetheart μεταμορφώνεται σε μια 22χρονη ναρκομανή μητέρα χωρίς διέξοδο. Το κερασάκι όμως ήταν αναμφίβολα η μοναδική ερμηνεία του Ρένερ που ξεδιπλώνει σταδιακά ένα υποκριτικό ταλέντο που δεν αναδύθηκε –αρκετά- στο Hurt Locker.

Τατιάνα Τζινιώλη
τηςΤατιάνα Τζινιώλη tatiana.ginioli@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Πριν από λίγα χρόνια, ο Ben Affleck είχε εκπλήξει τους πάντες με την απόφασή του να σκηνοθετήσει το Gone Baby Gone, για το οποίο και βραβεύτηκε πολλάκις ως πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης. Αυτή τη φορά, έχοντας χάσει το το στοιχείο του αιφνιδιασμού αναλαμβάνει το The Town, ακόμη μία ταινία βασισμένη σε βιβλίο, κάνοντας όμως το λάθος να βάλει για πρωταγωνιστή τον εαυτό του.

Η Βοστώνη και πιο συγκεκριμένα το Charlestown, είναι μια περιοχή που η ληστεία τραπεζών είναι επάγγελμα, είναι παράδοση που πάει από πατέρα σε γιο. Οι Doug, James, Gloansy και Desmond είναι μια συμμορία που ληστεύουν τράπεζες και θωρακισμένα οχήματα. Η τελευταία ληστεία δε πάει ακριβώς όπως υπολογίζουν και αναγκάζονται να πάρουν την Claire, διευθύντρια της τράπεζας, ως όμηρο και να την ελευθερώσουν λίγο αργότερα. Ο James, είναι ο πιο πωρωμένος, ο πιο βίαιος, αυτός που πυροβολεί στο ψαχνό αν κάποιος του πάει κόντρα ανησυχεί ότι η απελευθέρωση της Claire θα τους βάλει σε μπελάδες, έτσι ο Doug, αναλαμβάνει να την παρακολουθεί για να ανακαλύψει αν ξέρει κάτι που μπορεί να τους ενοχοποιήσει. Όμως Doug και Claire γνωρίζονται και μια περίεργη σχέση ξεκινάει, χωρίς φυσικά την τελευταία να ξέρει ότι ο Doug είναι ο άνθρωπος που την απήγαγε. Το FBI με επικεφαλή τον πράκτορα Frawley προσπαθεί να ανακαλύψει τους τέσσερεις ληστές ενώ ο Doug παίρνει την σημαντικότερη απόφαση και αποφασίζει να αλλάξει τη ζωή του με την Claire, όμως είναι ήδη μπλεγμένος πολύ βαθιά…

Το The Town βασίζεται στη νουβέλα του Chuck Hogan, Prince of Thieves. Η αρχική κόπια της ταινίας ήταν σχεδόν τέσσερις ώρες μιας και το βιβλίο δεν ήθελε απλά να πει μια ιστορία με κλεφτές και αστυνόμους αλλά να τονίσει το πραγματικό γεγονός της τεράστιας εγκληματικότητας στο Charlestown αλλά και της ιδιότυπης σχέσης του Doug και της Claire. Το αποτέλεσμα που βλέπουμε εμείς στις οθόνες μας πέρασε από εκτεταμένο μοντάζ αφαιρώντας οποιαδήποτε σημαντική μεν, αλλά χρονοβόρα λεπτομέρεια ώστε να φτάσει στα, και πάλι αρκετά 150 λεπτά. Ακόμα όμως και έτσι, τα γεγονότα που παρακολουθούμε είναι λίγα για να γεμίσει αυτό το χρόνο και το επίθετο, ο χαρακτηρισμός που πλημυρίζει το μυαλό μου όσο την έβλεπα ήταν, Φλύαρη.

Φλύαρη αλλά όχι και βαρετή. Αυτό όπως που καταφέρνει ο Affleck πραγματικά δε μπορεί να μην εντυπωσιάσει αφού χωρίς ιδιαίτερη δράση, αλλά ούτε ιδιαίτερη πρόοδο της ιστορίας, το The Town δε κουράζει παρά ελάχιστα. Ιδιαίτερα στρωμένη σκηνοθεσία, χωρίς εξωτικά Χολιγουντιανά εφέ, υποτονικός αλλά σταθερός ρυθμός, ο Affleck με μόλις δύο ταινίες στο ενεργητικό του μοιάζει ήδη βετεράνος. Αυτό όμως δεν ακυρώνει το δεδομένο ότι τελικά βλέπεις μια ακόμα heist movie και μάλιστα με υπεραπλουστευμένα βασικά στοιχεία του είδους όπως η οργάνωση των ληστειών χωρίς αυτά να αναπληρώνονται με κάποιο τρόπο.

Το μεγαλύτερο λάθος όμως βρίσκεται στην απόφαση του Affleck να αναλάβει το πρωταγωνιστικό ρόλο. Πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν είναι τόσο κακός αλλά απέναντι στους εξαιρετικούς Jeremy Renner, Rebecca Hall και Jon Hamm, πραγματικά ωχριά και το τεράστιο screentime του, σε σχέση με τους άλλους χαρακτήρες κάνει το φαινόμενο ακόμα πιο έντονο.

Τελικά αξίζει το The Town τον ντόρο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομά του. Κατηγορηματικά όχι. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν είναι και κακή ταινία, κάθε άλλο. Εντυπωσιακή σκηνοθεσία, ικανοποιητικός ρυθμός, φλύαρο και ελαφρώς μεγαλομανιακό σενάριο, εξαιρετικές δεύτερες ερμηνείες που όμως χαντακώνονται από τον πρωταγωνιστή, και 2μιση ώρες που πέρασαν ανώδυνα και σχετικά διασκεδαστικά. Σίγουρα αξίζει να ξαναδούμε τον Affleck πίσω από τη κάμερα, αλλά ελπίζω να μη τον ξαναδούμε μπροστά από αυτή.

Αλέξης Κυριαζής
του Αλέξη Κυριαζή alexis.kyriazis@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Αρκετά ενδιαφέρον και μεστό, αλλά όχι τόσο δυνατό δραματικά όσο το GONE BABY GONE.

Αν και δεν μπορούμε να παραβλέψουμε κάποιες σεναριακές αφέλειες που αποδυναμώνουν τη δυναμική του (π.χ. δεν πας για ληστεία στα στενοσόκακα με αυτοκίνητο), εν τούτοις σε γενικές γραμμές διαθέτει έναν γρήγορο ρυθμό με δράση και συνεχείς ανατροπές. Το τραγικό φινάλε είναι αναμενόμενο αλλά από την άλλη όλο το concept δείχνει με σαφήνεια πως και οι αρνητικοί χαρακτήρες δεν είναι πάντα "λούμπεν" στο Χόλιγουντ. Ο οξυδερκής Μπεν Άφλεκ βγάζει τον καλύτερο εαυτό από τον "κακό" ήρωά του, συμπαρασύροντας όλη την ομάδα προεξάρχοντος Τζέρεμι Ρένερ. Από τις καλύτερες αστυνομικές ταινίες της χρονιάς, που στο μεγαλύτερο μέρος της διατηρεί χαμηλό προφίλ με δράση ίντριγκας ενώ κατά διαστήματα ξεσπά έντονα σε βίαιες εξάρσεις από συμπλοκές ληστειών και φόνων. Το φινάλε επέρχεται με κορύφωση είναι για γερά νεύρα, αλλά το έχουμε ξαναδεί. Το σασπένς κρατάει ρυθμό με εμβόλιμα αισθηματικά ιντερλούδια ανάμεσα στον Νταγκ (Μπεν Άφλεκ) και την Κλερ (Ρεμπέκα Χολ) που θα μπορούσαν κάτω από άλλες προϋποθέσεις να μετεξελιχθούν σε "Μπόνι και Κλάιντ".

Στο Box Office των ΗΠΑ είχε απρόσμενη επιτυχία μπαίνοντας κατευθείαν στο Νο1. Κόστισε $37 εκατομμύρια και παγκοσμίως έχει συγκεντρώσει έως σήμερα $108.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
17/9/2010 (ΗΠΑ)
21/10/2010 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
THE TOWN 0001.jpg
THE TOWN 0002.jpg
THE TOWN 0003.jpg
THE TOWN 0004.jpg
THE TOWN 0005.jpg
THE TOWN 0006.jpg
THE TOWN 0007.jpg
THE TOWN 0008.jpg
THE TOWN 0009.jpg
THE TOWN 0010.jpg
THE TOWN 0011.jpg
THE TOWN 0012.jpg
THE TOWN 0013.jpg
THE TOWN 0014.jpg
THE TOWN 0015.jpg
THE TOWN 0016.jpg
THE TOWN 0017.jpg
THE TOWN 0018.jpg
THE TOWN poster 2.jpg
THE TOWN poster 3.jpg
THE TOWN poster.jpg
TheTown_MainPoster.jpg
     


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Ben Affleck ... Doug MacRay
    Rebecca Hall ... Claire Keesey
    Jon Hamm ... FBI S.A. Adam Frawley
    Jeremy Renner ... James Coughlin
    Blake Lively ... Krista Coughlin
    Slaine ... Albert 'Gloansy' Magloan
    Owen Burke ... Desmond Elden
    Titus Welliver ... Dino Ciampa
    Pete Postlethwaite ... Fergus 'Fergie' Colm
    Chris Cooper ... Stephen MacRay
    Dennis McLaughlin ... Rusty
    Corena Chase ... Agent Quinlan
    Brian Scannell ... Henry
    Kerri Dunbar ... Henry's Girl
    Tony V. ... Vericom Crew Chief
    Isaac Bordoy ... Alex Colazzo
    Michael Yebba ... Beacon G.I. Joe Driver
    Daniel Woods ... BPD Sergeant at Krista's Accident
    Jimmy Joe Maher ... Inside Man at Fenway
    Mark Berglund ... Young Security Guard
    Ralph Boutwell ... Cashcom Guard
    Michael Romig ... Cashcom Guard
    Michael Malvesti ... Atlantic Truck Courier
    Jack Neary ... Arnold Washton
    Ed O'Keefe ... Morton Previt
    Joe Lawler ... Task Force Agent Conlan
    Ben Hanson ... FBI SWAT Team Leader
    Brian White ... FBI SWAT #1
    Richard Caines ... FBI SWAT #2
    Frank Garvin ... Police Captain
    Danny Ring ... Cop Giving Statement
    Gary Galone ... Internal Affairs Officer at Fenway
    David Catanzaro ... Fenway Detective
    Jeremiah Kissel ... Claire's Lawyer
    Malik McMullen ... Plain Clothed FBI Agent
    Charles C. Winchester III ... Gate D Police Officer
    Adam J. Husband ... Gate D Police Officer
    Danny DeMiller ... Eskimo Story Speaker
    Susan Rawlinson ... NA Speaker
    Sean Locke ... NA Speaker
    Peter Looney ... NA Speaker
    Lennin Pena ... Colazzo's Friend
    James McKittrick ... Cop Who Looks Away
    Ted Arcidi ... Cedar Junction C.O.
    Bryan Connolly ... Cedar Junction C.O. Visitors Area
    Quan Liang Chen ... Monument Laundry Owner
    Alex Winston ... Police Photographer
    Michael F. Murphy ... Michael Houlihan
    Michele Cressinger ... Margie
    Kimberly Mahoney ... Warren Tavern Waitress
    Bobby Curcuro ... Man in Harvard Square
    Ginaya Green ... Krista's Friend
    Nicole Page ... Krista's Friend
    Georgia Lyman ... Neptune's Waitress
    Robert Boyden ... Vericom Employee
    Jamie Ghazarian ... Dancer at Foxy Lady

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Ben Affleck

Σενάριο
Chuck Hogan (μυθιστόρημα "Prince of Thieves")
Ben Affleck
Peter Craig
Sheldon Turner

Παραγωγή
Basil Iwanyk
Graham King

Μουσική
David Buckley
Harry Gregson-Williams

Φωτογραφία
Robert Elswit

Μοντάζ
Dylan Tichenor

Casting
Lora Kennedy

Σχεδιασμός Παραγωγής
Sharon Seymour

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Peter Borck

Σκηνικά
Maggie Martin

Κοστούμια
Susan Matheson

Βοηθός Σκηνοθέτη
Donald Murphy

Εταιρείες Παραγωγής
TGK Films
Initial Entertainment Group (IEG)
Legendary Pictures
Warner Bros. Pictures

Διανομή
Village Films (Ελλάδα)
Warner Bros. Entertainment
Warner Bros. Pictures

Χρονολογία παραγωγής
2010

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ, ΔΡΑΜΑ, ΘΡΙΛΕΡ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ

Διάρκεια
125'

Ήχος


Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Βοστώνη, Κέμπριτζ, Σόμερβιλ - Μασσαχουσέτη, Άνκασβιλ - Κονέκτικατ (ΗΠΑ)

AKA


Καταλληλότητα


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 5
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Αστυνομική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΑστυνομικήΘρίλερΔραματική


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails