Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Καλώς Ήρθες Στη Νέα Υόρκη
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Γροθιές στους Τοίχους
. Xenia
. Ήσυχες Μέρες
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Ένα Γενναίο Ψέμα
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης
. Στο Σκοτάδι
.: από 16/10/14 :.
. Τα Τερατοκουτάκια
. Get On Up - The James Brown Story
. Annabelle
. '71
. Λάθος στο Λάθος
. Ένα ταξίδι 30,5 μέτρα μακριά
. Jimi: All Is by My Side
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Kingsman: Η Μυστική Υπηρεσία
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: prsemark's Profile prsemark
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9771

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 170
Μέλη: 0
Σύνολο: 170

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση

Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash

Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ (THE AMERICAN) του Άντον Κόρμπιν

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 19 Ιούν. 2010 @ 09:41:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Θρίλερ

Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ
THE AMERICAN


του Άντον Κόρμπιν
με τους Τζορτζ Κλούνεϊ, Μπρους Όλτμαν, Θέκλα Ρόιτεν, Ιρίνα Μπιόρκλουντ, Βιολάντε Πλάσιντο

Υπόθεση:
Ο Τζακ είναι ένας επιδέξιος δολοφόνος. Όταν μια αποστολή δολοφονίας πηγαίνει στραβά, υπόσχεται ότι η επόμενη αποστολή του θα είναι η τελευταία. Σύντομα βρίσκεται στην Ιταλία, όπου κάθε γωνιά κρύβει για αυτόν μια παγίδα και κάθε άγνωστος στο δρόμο έναν πιθανό εχθρό. Ο Τζακ έρχεται αντιμέτωπος με πολλές επικίνδυνες καταστάσεις, ερωτικά αντικείμενα του πόθου και μυστηριώδεις συνομωσίες, σε μια ταινία που αναμιγνύει την ίντριγκα και το σασπένς με το ρομάντζο και τα ηθικά διλήμματα.



Περισσότερα

 Ο βραβευμένος με Όσκαρ Τζορτζ Κλούνι ("Up in the Air") πρωταγωνιστεί σε ένα περιπετειώδες θρίλερ από τον σκηνοθέτη του "Control", Άντον Κόρμπιν. Η ταινία βασίζεται στο μυθιστόρημα "A Very Private Gentleman" του Βρετανού συγγραφέα Μάρτιν Μπουθ.

Ο Σκηνοθέτης & οι Πρωταγωνιστές

Ο Άντον Κόρμπιν, που γεννήθηκε στην Ολλανδία και έχει ζήσει στη Μ. Βρετανία για περισσότερα από 29 χρόνια, είναι γνωστός παγκοσμίως ως ένας σημαντικός φωτογράφος πορτραίτων, που έχει συνεργαστεί με ζωγράφους, σκηνοθέτες, ηθοποιούς, σεναριογράφους και μουσικούς εδώ και 35 ολόκληρα χρόνια. Φωτογραφίζει περισσότερο σε άσπρο/μαύρο, ενώ φωτογραφίες του μπορεί να δει κανείς σε περισσότερα από 100 εξώφυλλα άλμπουμ, σε περιοδικά και σε βιβλία, καθώς και σε διάφορες γκαλερί και μουσεία. Έχουν εκδοθεί πάνω από 12 τόμοι φωτογραφιών του. Έχει επίσης εκδόσει ένα βιβλίο που αφορά στα γυρίσματα της προηγούμενης ταινίας του, "Control", ενώ με την ευκαιρία της νέας του ταινίας, "The American", πρόκειται να εκδοθεί το βιβλίο "Inside the American". Θα περιέχει φωτογραφίες που ο ίδιος τράβηξε στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας το 2009. Επίσης εργάζεται ως graphic designer, σχεδιάζοντας αφίσες, εξώφυλλα περιοδικών, λογότυπα και 10 θήκες βινιλίων, μεταξύ των οποίων για τους Depeche Mode. Έχει απασχοληθεί όμως και ως stage designer, έχοντας επιμεληθεί όλες τις παγκόσμιες συναυλίες των Depeche Mode από το 1993.
Ο Κόρμπιν έχει σκηνοθετήσει ταινίες μικρού μήκους, όπως την "Some YoYo Stuff", και πάνω από 75 video clips (των Depeche Mode, Nirvana, U2, Johnny Cash, Nick Cave, Metallica, Coldplay). Το "The American" είναι το δεύτερο φιλμ μεγάλου μήκους που σκηνοθετεί, αφού το 2007 είχε προηγηθεί το "Control", με τον Σαμ Ρίλεϊ στον ρόλο του τραγουδιστή των Joy Division, Ίαν Κέρτις.

Ο Τζορτζ Κλούνι γεννήθηκε το 1961 στο Κεντάκι των Η.Π.Α. Έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές ως ηθοποιός, σκηνοθέτης αλλά και σεναριογράφος. Το 2006 έλαβε 3 υποψηφιότητες για Όσκαρ: Σκηνοθεσίας και Πρωτότυπου Σεναρίου για το "Καληνύχτα, και Καλή Τύχη.", καθώς και Β' Ανδρικού Ρόλου για το ρόλο του στο φιλμ "Syriana", το οποίο και κέρδισε. Ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία της Ακαδημίας των Όσκαρ, που κάποιος λάμβανε υποψηφιότητες για ηθοποιία και σκηνοθεσία για δύο διαφορετικές ταινίες. Η πρώτη του σκηνοθετική απόπειρα έγινε το 2002 με την ταινία "Εξομολογήσεις ενός Επικίνδυνου Μυαλού", όπου και πρωταγωνιστούσε. Για το φιλμ αυτό τιμήθηκε με το Special Achievement Award από το National Board of Review. Η καριέρα του 47χρονου Κλούνι, πριν ασχοληθεί με τον κινηματογράφο, ξεκίνησε από την τηλεόραση, όπου πρωταγωνίστησε σε πολλές επιτυχημένες σειρές, με σημαντικότερη το "ER",  που του χάρισε πολλές υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα και Έμι. Το βιογραφικό του περιλαμβάνει τις ταινίες "Από το Σούρουπο Ως την Αυγή", "Μια Ξεχωριστή Μέρα", "Μπάτμαν και Ρόμπιν", "Ο Ειρηνοποιός", "Εκτός Ελέγχου", "Η Λεπτή Κόκκινη Γραμμή", "Three Kings", "Ω Αδελφέ Πού Είσαι;", "Η Καταιγίδα", "Η Συμμορία των Έντεκα", "Solaris", "The Good German", "Μάικλ Κλέιτον", "Leatherheads" (την οποία και σκηνοθέτησε), "Καυτό Απόρρητο" και "The Men Who Stare at Goats". Πέρυσι τον είδαμε στην ταινία "Ραντεβού στον Αέρα", για την οποία απέσπασε υποψηφιότητα για Όσκαρ Α΄ Ανδρικού Ρόλου. Οι επόμενες κινηματογραφικές δουλειές του είναι η νέα ταινία του Αλεξάντερ Πέιν "The Descendants" και το φιλμ "Farragut North", το οποίο θα σκηνοθετήσει αλλά και θα πρωταγωνιστήσει πλάι στην Ίβαν Ρέιτσελ Γουντ και τον Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν.

Η Θέκλα Ρόιτεν γεννήθηκε στην Ολλανδία το 1975 και είναι μια από τις πιο σεβαστές ηθοποιούς στην Ευρώπη, μιας και έχει ήδη υποδυθεί μια ποικιλία ρόλων και στις 5 γλώσσες τις οποίες ξέρει να μιλά. Αφού αποφοίτησε από την Ακαδημία Δραματικών Τεχνών του Άμστερνταμ, πήρε τον πρώτο της πρωταγωνιστικό ρόλο στην σειρά της ολλανδικής τηλεόρασης "Wij Alexander". Ακολούθησαν ρόλοι στο θέατρο και στον κινηματογράφο και μάλιστα συμμετείχε στις ταινίες "Everybody's Famous!" και "Twin Sisters", που προτάθηκαν για Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας. Επίσης έχει πάρει μέρος στις ταινίες "In Tranzit" με τους Βέρα Φαρμίγκα και Τζον Μάλκοβιτς, "Ober", "Rosenstrasse", "Ceasefire" και "In Bruges" με τον Κόλιν Φάρελ. Το 2004 έλαβε ένα από τα βραβεία Shooting Stars του φεστιβάλ κινηματογράφου του Βερολίνου. Το 2006 πρωταγωνίστησε πλάι στον Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ στο θεατρικό "Blood Wedding". Στην τηλεόραση εμφανίστηκε σε ένα επεισόδιο της επιτυχημένης σειράς "Lost".

Η Παραγωγή

  • Μετά την επιτυχία της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας του "Control", ο σκηνοθέτης Άντον Κόρμπιν αναζητούσε ένα υλικό για την επόμενη ταινία του, με εντελώς διαφορετικό θέμα. Όπως αποκαλύπτει, "άρχισα να διαβάζω σενάρια για ταινία θρίλερ. Το θέμα του "The American", ενός μοναχικού τύπου που αναζητά τη λύτρωση από τις πράξεις που έχει κάνει μέχρι τώρα, μου κίνησε το ενδιαφέρον- το ίδιο και η ένταση και το ρομαντικό στοιχείο της ιστορίας. Βρήκα κάτι που θα είχε όχι μόνο σασπένς αλλά θα έδινε και τροφή για σκέψη. Η καριέρα μου για περισσότερα από 35 χρόνια ήταν αυτή του φωτογράφου πορτραίτων. Ο κινηματογράφος είναι μια νέα περιπέτεια για μένα. Ψάχνω ακόμη να βρω τη "φωνή" μου. Νομίζω ότι η ομοιότητα του "The American" με το "Control" είναι η ιδέα τού να αλλάξει η ζωή κάποιου. Τίθενται τα ερωτήματα: πώς μπορείς ίσως να κάνεις το καλό αφού έχεις κάνει κάτι λάθος; Μπορείς να ξεπεράσεις κάποια πράγματα τα οποία σε καθορίζουν;".

  • Η μουσική- υποκινητής και θέμα στο "Kontrol"- ήταν η έμπνευση του Κόρμπιν στα πρώτα του χρόνια. Το ίδιο συνέβαινε και με ένα συγκεκριμένο είδος ταινιών. Όπως θυμάται, "δεν έχω δει πολλές ταινίες στη ζωή μου, όμως τα γουέστερν μου έχουν κάνει μεγάλη εντύπωση, ξεκινώντας από την παιδική μου ηλικία με το "Rawhide" (μια τηλεοπτική σειρά του '60 με τον Κλιντ Ίστγουντ). Η εικόνα, οι ιστορίες, η "ηθική" των ταινιών γουέστερν πάντα με γοήτευαν. Παρόλο που το "The American" δεν είναι γουέστερν, δομείται με τους κανόνες αυτού του είδους: ένας ξένος έρχεται σε μια μικρή πόλη και συνδέεται με ένα ζευγάρι ανθρώπων, όμως το παρελθόν του τον καταδιώκει."
  • Ο Κόρμπιν ήταν σίγουρος για την επιλογή του Τζορτζ Κλούνι στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, "Ο Τζακ είναι ένας χαρακτήρας που δεν έχει υποδυθεί ο Κλούνι στο παρελθόν. Είναι πάντοτε ενδιαφέρον όταν ένας ηθοποιός ανακαλύπτει κάτι καινούργιο. Είναι τόσο καλός στον διάλογο, σε αυτή την ταινία βέβαια υποδύεται κάποιον που δεν μιλά πολύ που βρίσκεται πάντοτε σε εγρήγορση και σε μόνιμη ένταση."
  • Για το κάστινγκ των Ιταλών που επιδρούν στον Τζακ, οι συντελεστές της ταινίας επέλεξαν ηθοποιούς γνωστούς στην πατρίδα τους, την Ιταλία. Ο βετεράνος ηθοποιός Πάολο Μπονατσέλι επιλέχθηκε για τον ρόλο του ιερέα, του Πατέρα Μπενεντέτο. Ανεξάρτητα αν ο ρόλος του είναι μεγάλος ή μικρός, ο Μπονατσέλι πιστεύει ότι "κάθε σκηνή είναι χρήσιμη για να γνωρίσεις τον ρόλο και τον χαρακτήρα που υποδύεσαι. Οι "μικρές σκηνές" είναι σημαντικές. Ο Πατήρ Μπενεντέτο θέλει να είναι φιλικός, αλλά ο Τζακ είναι πολύ επιφυλακτικός."
  • Για τον ρόλο της πόρνης Κλάρα, της γυναίκας που υποδεικνύει στον Τζακ ότι μια άλλη ζωή ίσως να τον περιμένει, επιλέχθηκε η Ιταλίδα ηθοποιός Βιολάντε Πλασίντο. Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, "η Πλασίντο είναι η κλασσική ιταλική ομορφιά και μια πανέξυπνη ηθοποιός μπροστά στην κάμερα. Δεν υπερβάλλει, με μεγάλες χειρονομίες συνεχώς. Είναι ένα σέξι πλάσμα στην οθόνη, κάτι το οποίο απαιτούσε ο ρόλος, έχει πάντως και αυτο το παλιομοδίτικο star quality των ηθοποιών, όπως και ο Κλούνι βέβαια, γι' αυτό και η χημεία μεταξύ τους προήλθε φυσικά. Αυτό ήταν ένα πολύ καλό πλεονέκτημα, γιατί η σκηνοθεσία ερωτικών σκηνών ήταν κάτι καινούργιο για μένα. Στην πρώτη τους κοινή σκηνή, εστίασα στην Κλάρα. Κοιτώντας την, ο θεατής βλέπει αυτό που βλέπει ο ίδιος ο Τζακ. Ήθελα να μεταδώσω την ένταση και τον αισθησιασμό." Η Πλασίντο βλέπει τον Τζακ και την Κλάρα ως "δύο ψυχές που βρέθηκαν μαζί γιατί ο καθένας τους διαθέτει κάτι υπερβολικό στη ζωή του- τις δουλειές τους- που τους απομονώνει. Η πρώτη τους επαφή είναι με τα σώματά τους, συνδέονται με ζωώδη ένστικτα, όμως ύστερα αποκτούν μια πιο προσωπική οικειότητα- που τρομάζει και τους δύο."
  • Για τον άλλο βασικό γυναικείο ρόλο, αυτόν της αινιγματικής πελάτισσας Ματίλντε, οι συντελεστές επέλεξαν την Ολλανδή Θέκλα Ρόιτεν. Η ηθοποιός μιλά πολλές γλώσσες και έχει κάνει ταινίες σε όλο τον κόσμο και επομένως έχει "μια ποιότητα χαμαιλέοντα, που είναι σπουδαία για τον ρόλο", σύμφωνα με την παραγωγό Αν Κάρεϊ. "Η Ρόιτεν διαφέρει από τους Ιταλούς ηθοποιούς γιατί έχει ένα διαφορετικό στιλ υποκριτικής." Όπως αποκαλύπτει η ίδια η ηθοποιός, "είμαι μισή Ιταλίδα, επομένως ήταν συναρπαστικό για μένα να γυρίσω πίσω σε αυτή τη χώρα και να μιλήσω τη γλώσσα."

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.theamericanthemovie.com/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Η ταινία του Ολλανδού Άντον Κόρμπιν που μας είχε εκπλήξει ευχάριστα με το "CONTROL" του προ τριετίας, είναι ένα μίγμα ανανεωτικού σπαγγέτι - γουέστερν και ριζοσπαστικού φιλμ νουάρ στο σήμερα.

Ρεβιζιονιστικό σπαγγέτι και νεο - νουάρ

Δεν είναι μόνο οι κώδικες γραφής που αποκαλύπτουν ένα ιδιόμορφο παζλ, με την πρώτη σκηνή.  Είναι το γνωστό παιχνίδι των βλεμμάτων και των γκρο πλάνων που εναλάσσονται με την ανάλογη μουσική επένδυση που υπερτονίζει ότι ΔΕΝ εκφράζουν τα πρόσωπα! Το σπαρτιάτικο ύφος και το αφαιρετικό στυλ, γενικότερα, ταιριάζει απόλυτα ως επιλογή αφήγησης... Εντυπωσιάζει η οικονομική λιτότητα που εικονογραφεί τη δράση με ακρίβεια ελβετικού ρολογιού, χωρίς να περισεύει καρέ.

Πιστεύω πως είναι από τις ταινίες που αν δεν είχαν την τύχη / ατυχία να είναι "αμερικανικής καταγωγής" , θα είχαν πολύ περισσότερες πιθανότητες στα επερχόμενα βραβεία. Έτσι ή αλλιώς ο Κλούνεϊ, στηρίζει μόνος του όλη την ταινία. Και δεν χρειαζόταν πλάτες παρά η εξελιγμένη, προγραμματισμένη κινησιολογία του. Ελάχιστα πρόσωπα γράφουν στον φακό αυτό που αντιπροσωπεύουν πειστικά χωρίς φίλτρα και οπτικά εφέ. Η ταινία μάλιστα δε διαθέτει κανένα εφέ. Και δε χρειαζόταν.

Ένας χαρακτήρας. Βαρύς. Από την αρχή μας εισάγει στο επαγγελματικό του κόσμο χωρίς να καλλιγραφεί την εκτελεστική του δεινότητα. Δεν είναι θετικός ήρωας. Δεν είναι ο "καλός" και άρα αγαπητός στον πολύ κόσμο. Η ηθική της προόδου εκφράζεται στο πρόσωπό του. Το συντηρητικό προφίλ μένει στάσιμο. Το δικό του ποτέ. Ταξιδεύει συνεχώς. Χωρίς δεσμούς. Χωρίς ταλαντεύσεις. Εξωτερικά. Έως ότου κάποια στιγμή να σπάσει. Με τραγικό τρόπο.

Μ' ένα εξαιρετικό φινάλε, συμβολικό μα αληθινό. Ο κόσμος του καταρρέει, τη στιγμή που επαναστατεί. Με βαθιά αυτοκριτική συνείδηση και αυτογνωσία, πλησιάζει την προσωπική του τραγωδία και τέμνει τα ηθικά διλήμματα. Η εσωστρέφειά του και η υποκριτική του ικανότητα, δύσκολα γίνονται αντιληπτές και ακόμα πιο δύσκολα προσιτές. Ο μόνος που προσπαθεί και καταφέρνει να "προσπελάσει" στον εσώτερο ψυχισμό του είναι ο Ιερέας της κωμόπολης. Ο δεύτερος χαρακτήρας κλειδί της υπόθεσης.

Η Ιταλική κωμόπολη, έτσι όπως την βλέπουμε σε όλη την διάρκεια της ταινίας με τον αργό ρυθμό και τα λίγα πλάνα είναι μια πόλη "σιωπηλή", μια πόλη της "σιωπηλής πλειοψηφίας" ή μιά "πόλη που κοιμάται"...

Από την σκηνή άφιξης του αποκοινωνικοποιημένου χαρακτήρα - ήρωα στην αποξενωμένη τοποθεσία όπου θα εξελιχθεί η δράση, εύκολα γίνεται αντιληπτή η φόρμα του ιταλο-γουέστερν ή σπαγγέτι. Το οποίο αποκωδικωποιείται στη συνέχεια, αποσυναρμολογείται και μεταλλάσσεται με την βοήθεια τεσσάρων χαρακτήρων που περιτριγυρίζουν τον κεντρικό ήρωα, βοηθώντας το να αποκτήσει ηθικό βάρος στην αποστολή του και στη συνέχεια μπερδεύεται σε ένα (Ζαν Πιερ) Μελβιλ-ικό γαϊτανάκι ("Ο Κόκκινος Κύκλος" του 1970, με τον Αλέν Ντελόν).

Τα αισθήματα σ΄έναν επαγγελματία εκτελεστή είναι αδυναμία. Το αφεντικό του - ο πρώτος χαρακτήρας κλειδί, που βλέπουμε στο σύμπαν του - είναι ξεκάθαρο μαζί του και το λέει "εξαρχής" : "Μην κάνεις φίλους". Στις αποστολές δεν πρέπει να κάνεις φιλίες γιατί αυτές πάντα καταλήγουν μοιραίες. Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Εκεί τοποθετείται ο τρίτος χαρακτήρας κλειδί - γυναίκα, η Κλάρα. Το σύμβολο της απελευθέρωσής του από τα δεσμά του ψυχρού επαγγελαματισμού. Ο τέταρτος και τελευταίος χαρακτήρας που κινεί την εξέλιξη, είναι πάλι γυναίκα. Η Ίνγκριντ, αυτή τη φορά δεν είναι "αμόρε" αλλά μια αινιγματική πελάτισα.

Ο έντονος ερωτισμός περνά υπόγεια, χωρίς να μπαίνει σε πρώτο πλάνο. Ξέρουμε όμως, σαν θεατές το μυστικό που βασανίζει τον ήρωά μας. Και το αντίδοτο είναι πάντα το ίδιο. Μια νέα σχέση. Αισθηματική. Ερωτική. Η Αγάπη θεραπεύει τα πάντα.

Ο δημιουργός της ταινίας δεν έκρυψε την τόλμη να εκφραστεί πολύ ιδιαίτερα χρησιμοποιώντας για τον σκοπό του ένα από τα "βαρύτερα" ονόματα του Χόλιγουντ μη υποχωρώντας στην τελική άποψή του. Με στόχο να πετύχει ευρύτερη ανταπόκριση (συναίνεση) από το πλατύτερο κοινό  με μια mainstream αισθητική ανατρέποντας - δυσάρεστα, θα έλεγα - τα καθιερωμένα σχετικά με παρόμοιες ταινίες Ενός χαρακτήρα που κατόρθωσε να μπει στο Νο1 του Αμερικάνικου Box Office, προς έκπληξη με $13,2 εκατομμ. εισπράξεις. Σήμερα μετρά παγκοσμίως $50 εκατομμ, ενώ το κόστος του δραματικού θρίλερ δεν ξεπέρασε τα $20 εκατ. Η πιο πετυχημένη δουλειά του Κόρμπιν κατόρθωσε να παντρέψει το αντισυμβατικό κι ανατρεπτικό περιεχόμενο με την αναγνωρίσιμη φόρμα ενός "ανεξάρτητου" indie σινεμά, χαμηλών τόνων, αλλά υψηλής αισθητικής παραμερίζοντας τα στερεότυπα του είδους ή την ακραία εσωστρέφεια.

Συνοπτικά πρόκειται για μια στιβαρή, ατμοσφαιρική στο σύνολό της δουλειά, που μπορεί να ειδωθεί πολυεπίπεδα. Οι παλιότεροι θα αναγνωρίσουν ψήγματα φόρου τιμής στα προαναφερόμενα είδη (σε μια σκηνή αυτό γίνεται κάτι παραπάνω από εμφανές) και ρετρό νοσταλγίας (μουσικά, εικαστικά). Οι νέωτεροι ίσως κουραστούν από τον "νωχελικό" ρυθμό και την "σιωπηλή λειτουργία" πολλών σκηνών. Εγώ το λάτρεψα και κατανοώ απόλυτα όσους είτε δεν το κατάλαβαν, είτε τους φάνηκε "βαρύ" για "ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ", πράγμα αντιφατικό και συνάμα επαναστατικό!. Τα φαινόμενα απατούν!

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
1/9/2010 (ΗΠΑ)
14/10/2010 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
The American 001.jpg
The American 002.jpg
The American 003.jpg
The American 004.jpg
The American 005.jpg
The American 006.jpg
The American 007.jpg
The American 008.jpg
The American 009.jpg
The American 010.jpg
The American 011.jpg
The American 012.jpg
The American 013.jpg
The American 014.jpg
The American 015.jpg
The American 016.jpg
The American 017.jpg
The American 018.jpg
The American 019.jpg
The American 020.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    George Clooney ... Jack
    Bruce Altman ... Larry
    Thekla Reuten ... Mathilde
    Irina Björklund ... Ingrid
    Violante Placido ... Clara
    Samuli Vauramo
    Paolo Bonacelli ... Father Benedetto
    Filippo Timi
    Björn Granath

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Anton Corbijn


Σενάριο
Rowan Joffe
Martin Booth
(μυθιστόρημα "A Very Private Gentleman")

Παραγωγή
Anne Carey
George Clooney
Jill Green
Grant Heslov
Ann Wingate


Μουσική
Georges Auric

Φωτογραφία
Philippe Agostini

Μοντάζ
Andrew Hulme

Casting
Vanessa Baker
Béatrice Kruger

Σχεδιασμός Παραγωγής
Mark Digby

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Denis Schnegg
Mikael Varhelyi


Σκηνικά
Michelle Day

Κοστούμια
Suttirat Anne Larlarb

Βοηθός Σκηνοθέτη
Edoardo Ferretti

Εταιρείες Παραγωγής
Focus Features
Greenlit Rights
Smoke House
This Is That Productions

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
Ascot Elite Entertainment Group
Focus Features
CatchPlay
FS Film Oy
IPA Asia Pacific
Paradise Group

Ειδικά Εφέ
Modus Fx (visual effects)
Panorama film & teatereffekter

Χρονολογία παραγωγής
2010

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ, ΙΤΑΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑ, ΘΡΙΛΕΡ

Διάρκεια
105'

Ήχος
Dolby Digital | DTS

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Castel del Monte, L'Aquila, Abruzzo, Ρώμη, Λάτσιο, ΙΤΑΛΙΑ
ΣΟΥΗΔΙΑ


AKA


Καταλληλότητα


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.62
Αριθμός Ψήφων: 8


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Θρίλερ
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails