Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/9/14 :.
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
. Η Ωραία Της Ημέρας (1967)
.: από 25/9/14 :.
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Palo Alto
. The Guest
. Στο Σπίτι
. Nymphomaniac part 1 Uncut
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Starred Up
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Xenia
. Ήσυχες Μέρες
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: leogeo1974's Profile leogeo1974
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9756

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 226
Μέλη: 0
Σύνολο: 226

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Interviews: Οι σταρ κι ο σκηνοθέτης του SEX AND THE CITY 2 σας αποκαλύπτουν τα ... μυστικά του!

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 21 Μάι. 2010 @ 05:53:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

Sarah Jessica Parker, Mario Cantone, Willie Garson, Chris NothΔώδεκα χρόνια, έξι σαιζόν και μια ιδιαίτερα επιτυχημένη κινηματογραφική μεταφορά. Από την γέννηση του, το “Sex and the City” έχει μετατραπεί σε παγκόσμιο φαινόμενο. Οι φανς ανά τον κόσμο αισθάνονται τόσο κοντά στην Κάρι, την Σαμάνθα, την Σάρλοτ και την Μιράντα που τις θεωρούν περισσότερο κοντινές φίλες, παρά φανταστικούς χαρακτήρες.

Όταν άνοιξε η πρώτη ταινία,” θυμάται ο σεναριογράφος/παραγωγός/σκηνοθέτης Μάικλ Πάτρικ Κινγκ, “έβλεπα ουρές από γυναίκες έξω από κινηματογράφους, ντυμένες για πάρτι και όχι για να δουν ταινία. Ένιωθα τον ενθουσιασμό τους να γιορτάσουν εκείνη τη στιγμή με τις φίλες τους – τόσο αυτές που κάθονταν δίπλα τους στην αίθουσα, όσο και εκείνες στην οθόνη. Όταν άρχισα να σκέφτομαι το σίκουελ, ήξερα πως ήθελα το πάρτι να συνεχιστεί. Ήθελα η ταινία να είναι ένα μεγάλο πάρτι.
Στην αρχή της ταινίας, κάθε μια από τις ηρωίδες αρχίζει να αισθάνεται αποκλεισμένη στο ρόλο που έχει διαλέξει,” λέει ο Κινγκ. “Η Κάρι Μπράντσο, το παντοτινά ελεύθερο κορίτσι, βρίσκεται να παλεύει με το ρόλο της συζύγου. Με ποιον τρόπο έχει επηρεάσει ο νέος ρόλος, μια γυναίκα που η ταυτότητα και η καριέρα της έχουν χτιστεί γύρω από την ιδέα της αδέσμευτης γυναίκας; Η Μιράντα, συνέταιρος σε ένα έγκριτο δικηγορικό γραφείο της Νέας Υόρκης, έχει αρχίσει να ανακαλύπτει ότι παρά τα χρόνια που έχει σπαταλήσει, υπάρχει ένα νοητό ταβάνι για γυναίκες καριέρας. Η Σάρλοτ, που πάντα ονειρεύονταν να γίνει η τέλεια μαμά για την οικογένεια της, ανακαλύπτει πόσο μακριά από την πραγματικότητα είναι ο ρόλος της τέλειας μητέρας. Η προκλητική και αθυρόστομη Μιράντα τα βάζει με το ταμπού της εμμηνόπαυσης και του κατεστημένου που λέει πως όταν μια γυναίκα περνάει αυτό το όριο, πρέπει να αλλάξει τον τρόπο ζωής της.


Και το κυριότερο; Οι δημιουργοί βρήκαν ένα τρόπο να εμπλουτίσουν ακόμη περισσότερο την ιστορία της ταινίας, στέλνοντας τις τέσσερις φίλες, διακοπές, σε ένα από τα πιο εξωτικά μέρη, ένα μέρος μοντέρνο και ταυτόχρονα παραδοσιακό, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Όπως στην τηλεοπτική σειρά και την πρώτη κινηματογραφική ταινία, και στο “Sex and the City 2”, οι τέσσερις πρωταγωνίστριες συνεχίζουν να ζουν καθημερινές, ανθρώπινες καταστάσεις, τις οποίες μας διηγείται με τον δικό της τρόπο, η Κάρι.

Michael Patrick KingΗ Κάρι είναι η καρδιά και η ψυχή όλων,” λέει ο Κινγκ. “Ακόμη κι όταν η ιστορία εστιάζει στις άλλες γυναίκες, την ακούμε και ως ένα σημείο τη βλέπουμε από την οπτική ματιά της Κάρι.
Όταν συναντούμε την Κάρι και τον Μπιγκ στο νέο τους σπίτι, η Κάρι Μπράντσο – γνωστή πλέον και ως κα Τζον Πρέστον – αισθάνεται λίγο άβολα στον τακτοποιημένο, έγγαμο βίο της και αναρωτιέται “τι συμβαίνει μετά το ‘Δέχομαι.’” Με την ιδιότητα της συγγραφέως, εκφράζει τις ανησυχίες της για το γάμο στο νέο της βιβλίο, I Do or Do I?, μια συλλογή από αστεία διηγήματα, στα οποία σατιρίζει τους παραδοσιακούς όρκους του γάμου.

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο όταν άρχισα να γράφω για την Κάρι και τον Μπιγκ, ήταν να ξεκαθαρίσω τι σημαίνει για τους ίδιους το ‘έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα’, μετά την παθιασμένη, δραματική και κυρίως γεμάτη αναταράξεις ερωτική τους ιστορία τα τελευταία 10 χρόνια,” λέει ο Κινγκ. “Στην πρώτη ταινία, με ενδιέφερε ο κόσμος να πιστέψει πως ο Μπιγκ κατάλαβε το σφάλμα που παραλίγο να του στοιχήσει το μέλλον του με την Κάρι, όταν την άφησε στα σκαλοπάτια της εκκλησίας. Το τέλος της ταινίας ήταν βαθιά ρομαντικό, ένα ευτυχισμένο φινάλε που τόσο άξιζαν ως ζευγάρι. Δυο χρόνια μετά, έχουν αρχίσει να βλέπουν τι σημαίνει η καθημερινότητα τους ως παντρεμένο ζευγάρι. Η Κάρι έχει αφοσιωθεί στην διακόσμηση του διαμερίσματος της, δημιουργώντας την δική τους εστία και συνειδητοποιεί πως η κοινή τους καθημερινότητα διαφέρει πολύ σε σχέση με την προηγούμενη τους ζωή. Για ένα κορίτσι που έχει συνηθίσει να διασκεδάζει, πρόκειται για ‘Μεγάλη (Μπιγκ)’ αλλαγή.’

Μια ενδιαφέρουσα υποσυνείδητη σκέψη στην ιστορία της Μιράντα,” λέει ο Κινγκ,“ είναι πως στο πρώτο μισό της ταινίας είναι χαμένη στη δουλειά της, με το BlackBerry ανά χείρας. Αλλά μόλις παίρνει την απόφαση να το αφήσει, αρχίζει να βλέπει τον κόσμο.

Η ιστορία της Σάρλοτ έχει να κάνει αρκετά με την εμπιστοσύνη.” λέει ο Κινγκ. “Εξαιτίας της κούρασης και των απαιτήσεων της μητρότητας, αρχίζει να αμφισβητεί την επιλογή της νταντάς, την αφοσίωση του συζύγου της και την ικανότητα της ως μητέρα. Η μικρή αυτή διαφυγή με τις φίλες της, της δίνει τη δυνατότητα να ξεκουραστεί και να ξαναβρεί την πίστη στο ένστικτό της.

Όπως λέει ο Κινγκ, “Οι τέσσερις ηθοποιοί αντιπροσωπεύουν κάτι πολύ ιδιαίτερο, κάτι με το οποίο ταυτίζονται όλοι. Είτε θεωρεί πως είναι σαν την Κάρι ή την Μιράντα, είτε πιστεύει πως έχει μια φίλη που του θυμίζει τη Σάρλοτ ή την Σαμάνθα, το κοινό επενδύει στις ηθοποιούς, στους χαρακτήρες και στα συναισθηματικά τους ταξίδια.

Το ταξίδι της Σάρλοτ περιστρέφονταν πάντα γύρω από ένα ψηλό, μελαχρινό, γοητευτικό και πλούσιο άνδρα. Η εξέλιξη της ήταν, ότι μπόρεσε να δει πίσω από αυτό το στερεότυπο, να γνωρίσει και να ερωτευτεί έναν άνθρωπο σαν τον Χάρι Γκόλντενμπλατ που δεν έμοιαζε σε τίποτα με τον τύπο άνδρα που τόσα χρόνια κυνηγούσε,” λέει ο Κινγκ. “Ποτέ δεν αμφισβήτησε τα αισθήματα του προς την ίδια. Ακόμη και τώρα, η παρόρμηση της δεν ξεκινά από τον Χάρι, αλλά από ένα σχόλια της Σαμάνθα, μιας από τις καλύτερες φίλες της.

Η Κάρι, η Σαμάνθα, η Σάρλοτ και η Μιράντα συναντιούνται στο κατάστημα Bergdorf για μια ειδική περίσταση... να αγοράσουν το τέλειο γαμήλιο δώρο για τον .
Σε αντίθεση με την χαμηλών τόνων τελετή της Κάρι και του Μπιγκ στο Δημαρχείο, ο γάμος γάμο του Στάνφορντ και του Άντονι, σημειώνει ο Κινγκ, “ήταν πραγματική υπερπαραγωγή.”
Παίζουμε με την ιδέα του τι είναι παραδοσιακό και τι όχι,” λέει ο Κινγκ. “Ο γάμος είναι ένας συνδυασμός όλων όσων θέλαμε να κάνουμε σε μια μεγάλη ταινία, από περίτεχνα σκηνικά, μέχρι εντυπωσιακά κοστούμια, από κύκνους και σκύλους, μέχρι ένα μουσικό νούμερο μ’ έναν ζωντανό θρύλο της μουσικής. Αυτό που ήταν αστείο και απρόσμενο σε αυτό τον γάμο, ήταν ότι το ζευγάρι που θα παντρεύονταν ήταν δυο άνδρες,” λέει ο Κινγκ.
Σχεδόν τα πάντα στο σετ κατασκευάστηκαν ειδικά για την περίσταση, συμπεριλαμβανομένης της τέντας, των τραπεζομάντιλων και των λουλουδιών σε συνδυασμούς του λευκού.
Το καστ ήταν εντυπωσιασμένο από την λεπτομέρεια, το μέγεθος και την κομψότητα των σχεδίων, όπως για παράδειγμα το γεφυράκι ή την χορωδία των, ντυμένων με λευκά σμόκιν, ανδρών. Λίγο μετά την άφιξη της στο γύρισμα για το μουσικό νούμερο που συμμετέχει, η Μινέλι ψιθύρισε στον Κινγκ πως δεν είχε ξαναδεί κάτι παρόμοιο από τότε που ως παιδί είχε επισκεφθεί τον πατέρα της, σκηνοθέτη Βινσέντε Μινέλι, στην MGM. Ίσως για να δείξει την ευγνωμοσύνη της, μετά το τελευταίο της πλάνο, η Λάιζα, μαζί με τον πιανίστα της, Μπίλι Στριτς, τραγούδησε για όλο το καστ και το συνεργείο, ένα αποχαιρετιστήριο κομμάτι, το “Every Time We Say Goodbye”, του Κόουλ Πόρτερ.

Αν ο γάμος ήταν για τον Στάνφορντ το όνειρο που έγινε πραγματικότητα, ο μεγάλος γάμος και το μεγάλο σπίτι ήταν αυτά που παραλίγο να καταστρέψουν τη σχέση της Κάρι με τον Μπιγκ. “Προσπάθησαν να γίνουν το νεοϋορκέζο ζευγάρι που ζει σε ένα φανταχτερό ρετιρέ, αλλά είναι μια εικόνα που δεν τους ταιριάζει,” αναφέρει ο Κινγκ. 

Στην ταινία μαθαίνουμε πως η Κάρι, γράφει το νέο της βιβλίο και παράλληλα περνάει το χρόνο της διακοσμώντας το νέο τους διαμέρισμα. Ο Κινγκ αναφέρει, “Η Κάρι έχει φτιάξει τον χώρο έτσι ώστε να νιώθει άνετα ο Μπιγκ. Δεν ζει πλέον μόνη της, μέσα στο χρώμα και την λάμψη που είχε το δικό της διαμέρισμα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως το κοινό τους διαμέρισμα έπρεπε να θυμίζει το μίνιμαλ σπίτι του Μπιγκ. Το ενδιαφέρον για την ομάδα μας, την Σάρα Τζέσικα κι εμένα ήταν να βρούμε ποιο είναι το στυλ που ταιριάζει στην Κάρι και τον Μπιγκ σαν ζευγάρι. Καταλήξαμε σ’ ένα καλό μείγμα: στην Κάρι αρέσουν τα χαλιά, οπότε το γούστο της φαίνεται σε αυτά, ενώ στον Μπιγκ τα ρετρό έπιπλα των μέσων του προηγούμενου αιώνα.

Ίσως ο πιο χαρακτηριστικός τρόπος με τον οποίο οι δημιουργοί κατάφεραν να ξεφύγουν από την παράδοση, ήταν να αλλάξουν το παραδοσιακό σκηνικό της σειράς, την Νέα Υόρκη. Παρότι τα κορίτσια είχαν ταξιδέψει μαζί στο Μεξικό, ο Κινγκ ήθελε να πάει ακόμη μακρύτερα, κάπου που οι ηρωίδες θα βρίσκονταν σε ένα τόπο εντελώς ξένο για τις ίδιες ως Αμερικανίδες και κυρίως ως γυναίκες.
Ο Κινγκ ενδιαφέρονταν κυρίως για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. “Ήθελα να δημιουργήσω μια παγκόσμια εικόνα, γιατί όταν άνοιξε η πρώτη ταινία στο Λονδίνο, το Βερολίνο, τη Γαλλία και το Τόκυο, είδα πως αυτό που κάναμε δεν αφορούσε μόνο τις αμερικανίδες, ότι γυναίκες σε όλο τον κόσμο ταυτίζονταν με τις ιστορίες και τα προβλήματα των χαρακτήρων μας.

Στο Αμπού Ντάμπι, τα κορίτσια ζουν μες την χλιδή, σε μια εντυπωσιακή σουίτα με θέα τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου και τα ζωντανά τυρκουάζ νερά της πισίνας. Με εντυπωσιακή θέα στα Όρη Άτλας, το ξενοδοχείο – παλάτι ήταν αρκετές εβδομάδες μακριά από το επίσημο άνοιγμα του. Το συνεργείο και οι ηθοποιοί της ταινίας αποτέλεσαν τους πρώτους καλεσμένους.
Ήμασταν απίστευτα τυχεροί με το Mandarin Oriental,” λέει ο Κινγκ. “Ήταν σαν κάποιος να μας έχτισε ένα αυθεντικό σκηνικό, μόνο που ήταν πραγματικό ξενοδοχείο. Ήταν επιβλητικό και εξωτικό και καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα μαγικό μέρος με ηθοποιούς και κομπάρσους πολλών εθνικοτήτων. Ήταν κάτι που δεν είχαμε ξαναζήσει.


 

Sarah Jessica ParkerΗ Σάρα Τζέσικα Πάρκερ που δεν πρωταγωνιστεί μόνο ως η Κάρι Μπράντσο, αλλά και εκτελεί χρέη παραγωγού λέει, “Είναι ιδιαίτερα συγκινητικό να είσαι μέρος ενός πράγματος, με το οποίο έχει ταυτιστεί τόσο πολύς κόσμος, κάτι για το οποίο τρέφουν ιδιαίτερη αγάπη, το παρακολουθούσαν σε εβδομαδιαία βάση από το σπίτι τους και αργότερα στον κινηματογράφο.”

Παρά την κατάληξη όλων των βασικών ιστοριών στην πρώτη ταινία, υπάρχουν πολλά ακόμη που μπορείς να διηγηθείς γι αυτές τις τέσσερις γυναίκες και τους έρωτες της ζωής τους. Όταν ο Κινγκ άρχισε να σκέφτεται την διαδρομή που έχουν διανύσει οι ηρωίδες και να εξερευνά που θα μπορούσαν να πάνε δυο χρόνια μετά, άρχισε να ξεπροβάλει ένα βασικό στοιχείο: η παράδοση.

Παρότι δεν ήθελε το “Sex and the City 2” να είναι μια παραδοσιακή κωμωδία, ο Κινγκ εκμεταλλεύτηκε το παρελθόν των ηρωίδων του, για να φτιάξει κάτι ολότελα διαφορετικό. “Αυτές οι γυναίκες δεν ήταν ποτέ, ούτε και θα γίνουν συμβατικοί χαρακτήρες. Η Μιράντα ήταν ανύπαντρη μητέρα, προτού παντρευτεί, και πλέον είναι η κεφαλή του σπιτιού. Η Σάρλοτ ασπάστηκε τον Ιουδαϊσμό, υιοθέτησε μια κόρη ασιατικής καταγωγής και γέννησε ένα ακόμη κορίτσι. Η Σαμάνθα πειραματίστηκε με σχέσεις, για να αποφασίσει πως προτιμά να μείνει μόνη. Και η Κάρι έχει κάνει τα πάντα για να δουλέψει τη σχέση της με τον Μπιγκ, παράλληλα με τα συγγραφικά της καθήκοντα.”

Όπως λέει η Πάρκερ, “Και οι τέσσερις φαίνονται ικανοποιημένες με αυτά που θεωρούσαν πως επιζητούσαν για τους εαυτούς τους. Αλλά, όπως πολύ έξυπνα καταφέρνει να ξεσκεπάσει ο Μάικλ Πάτρικ μέσα από το σενάριο του, υπάρχουν αποχρώσεις, πτυχές και μπλεξίματα κάτω από την επιφάνεια.

Η Κάρι έχει περάσει όλη της την ζωή γράφοντας για το τι σημαίνει να είσαι ελεύθερος. Για πρώτη φορά την βλέπουμε να μιλάει για κάτι διαφορετικό, την ζωή, όταν πια είσαι παντρεμένος,” σημειώνει η Πάρκερ. “Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρει και πάρα πολλά. Έχει καταλάβει, όμως, πως η τελετή του γάμου και η συμβίωση μετά, είναι δυο διαφορετικά πράγματα.

Η Πάρκερ προσθέτει, “Στην Κάρι αρέσει να βγαίνει έξω, να ζει την πόλη, να κοιτάζει, να παρακολουθεί, να συμμετέχει. Ένα από τα πράγματα που προσπαθεί να συνηθίσει είναι η ιδέα του να μένεις μέσα και των ψυχολογικών περισσότερο περιορισμών που έχει προβάλει η ίδια στον εαυτό της. Συναισθηματικά δεν νιώθει ακόμη εντελώς ικανοποιημένοι από τον γάμο της. Για την ίδια, η ιστορία έχει δυο δρόμους, ‘Ναι, παντρεύτηκα, αλλά είμαι παντρεμένη;’

Ο Μπιγκ και η Κάρι είναι ο τύπος νεοϋορκέζικου ζευγαριού που παρακολουθεί μπαλέτο, βγαίνει για φαγητό και τελειώνει την βραδιά του πίνοντας σαμπάνια στην κορυφή ενός ουρανοξύστη... πράγματα που η Κάρι λατρεύει στην σχέση τους,” λέει η Πάρκερ. “Παρόλα αυτά, αυτήν τη φορά, την επέτειο τους θα την γιορτάζουν σπίτι, με τον Μπιγκ να είναι ο γνωστός ρομαντικός Μπιγκ που ξέρουμε. Ξαφνικά, η ρομαντική ανταλλαγή δώρων ανάμεσα τους, της προκαλεί αμηχανία και την κάνει να αναρωτιέται αν και κατά πόσο την γνωρίζει.

Έχοντας αυτό ως δεδομένο, το ερώτημα ήταν πως να τους «προσγειώσω» και ταυτόχρονα να συνεχίσουν να ζουν σ’ ένα διαμέρισμα αρκετά εντυπωσιακό και για τους δυο τους. Γι αυτό και μετακόμισαν", όπως λέει η Κάρι, “λίγο πιο κοντά στο έδαφος, συγκεκριμένα κατά 12 ορόφους”.

Όλοι πέφτουμε θύματα και αντιγράφουμε τις πιο τρελές μόδες κάποια στιγμή στη ζωή μας,” λέει η Πάρκερ. “Προσωπικά έκανα πολλές κακές επιλογές στην δεκαετία του ’80, αλλά πλέον τα σκέφτομαι και γελάω. Στην ταινία είναι υπέροχο να δείχνουμε πως ξεκινήσαμε, ειδικά τώρα που γνωρίζουμε πόσο πολύ έχουμε προχωρήσει όλες ως χαρακτήρες.


Cynthia NixonΗ Μιράντα, αφού συγχώρεσε τον Στιβ για το παραστράτημα του στην προηγούμενη ταινία, νιώθει ασφαλής και ήρεμη στο σπίτι της. Αυτό που την στεναχωρεί είναι η δουλειά της, καθώς βλέπει να μην αναγνωρίζονται τα προσόντα της από το αλαζονικό νέο της αφεντικό. “Η Μιράντα προσδιόριζε πάντα τον εαυτό της ως γυναίκα καριέρας,” λέει η Σίνθια Νίξον. «Οι άνδρες πηγαινοέρχονται. Ίσως να γίνονταν μητέρα, ίσως και όχι, αλλά αν κάτι δεν θα άλλαζε στη ζωή της είναι η δουλειά της. Πλέον, είναι συνεταίρος σε μια μεγάλη δικηγορική εταιρία, έχει καλό μισθό, αλλά έχει κι ένα νέο αφεντικό που δεν αντέχει να την βλέπει ή να την ακούει. Όλοι φτάνουμε σε ένα σημείο που δεν υπάρχει επιστροφή και η Μιράντα έχει αρχίσει να το πλησιάζει. Το να χάνεις ξαφνικά τη βάση σου και να προσπαθείς να δεις τι θα κάνεις από εδώ και πέρα με τη ζωή σου είναι μεγάλο βάρος για τον καθένα, πόσο μάλλον για μια γυναίκα που έχει αυτοπροσδιοριστεί μέσα από την καριέρα της.”

Το κομμάτι του εργασιακού της περιβάλλοντος δεν είναι το μόνο που αλλάζει στη ζωή της. “Νομίζω πως το σημαντικότερο πράγμα της επιστροφής της είναι ο τρόπος που ο Μάικλ Πάτρικ εξελίσσει τον χαρακτήρα της,” συνεχίζει η Νίξον. «Αν κοιτάξουμε ποια ήταν όταν την γνωρίσαμε, θα δούμε μια γυναίκα καχύποπτη, κυνική, πικραμένη, αμυντική. Είχε προβλήματα με τους άνδρες. Σήμερα, παρότι η καριέρα της είναι σημαντική για την ίδια, είναι μια αρκετά ευτυχισμένη σύζυγος και μητέρα. Σε αυτή την ταινία, είναι η ψυχή της παρέας μεταξύ των τεσσάρων γυναικών. Είναι αυτή που τις στηρίζει συναισθηματικά. Προσωπικά θεωρώ, πως η συγκεκριμένη ταινία αποτελεί σημείο αναφοράς στην εξέλιξη του χαρακτήρα της.”


Kristin DavisΕπίσης σύζυγος και μητέρα, η Σάρλοτ Γιορκ-Γκόλντενμπλατ έχει περάσει τα δυο τελευταία χρόνια με την οικογένεια της. “Τα πράγματα δεν είναι εύκολα για την Σάρλοτ,” παραδέχεται η Κριστίν Ντέιβις. “Θέλει όλα να είναι τέλεια και της κακοφαίνεται να παραδεχτεί ότι δεν είναι… ότι και η ίδια δεν είναι τέλεια. Βρίσκεται σε διαρκή αναμέτρηση με τον εαυτό της. Και τώρα η μικρή Ρόουζ αποτελεί την μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής της, παρότι δεν θέλει να το παραδεχτεί.

Κάτι άλλο που δεν αντιλαμβάνεται αμέσως είναι το πόσο γοητευτική είναι η νέα της νταντά, Έριν, την οποία υποδύεται η Βρετανίδα ηθοποιός Άλις Ίβ. Χάρη στην παρατηρητικότητα της Σαμάνθα, αρχίζει να αναρωτιέται αν ο Χάρι θα την απατήσει.


Kim CattrallΕνώ η Σάρλοτ έρχεται αντιμέτωπη με τις προκλήσεις της μητρότητας, η αδέσμευτη Σαμάνθα Τζόουνς, πίσω στη Νέα Υόρκη και στην «αγορά», αποτελεί και πάλι την επιτομή της ελεύθερης γυναίκας.

Η Σαμάνθα είναι και πάλι σε θέση ισχύος, στην πόλη της, με τα κορίτσια –την οικογένεια της– δίπλα της,” λέει η Κιμ Κατράλ
Η πιο εξωστρεφής από την τετράδα, η Σαμάνθα είναι μια έξυπνη, ερωτική γυναίκα που ζει την ζωή με τους δικούς της όρους. Παρόλα αυτά, η ζωή, της βάζει ορισμένα εμπόδια. Μεγαλώνει και δεν ξέρει τι σημαίνουν για την καθημερινότητα της, τα πρώτα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. “Η κωμική προσέγγιση της εμμηνόπαυσης ήταν ευπρόσδεκτη, ειδικά όταν ακούς τόσες αρνητικές ιστορίες για το τι πρέπει να περάσουν οι γυναίκες σε αυτό το στάδιο της ζωή τους,” σχολιάζει η Κατράλ. “Νομίζω πως προσεγγίσαμε το θέμα με ματιά ανθρώπινη, αστεία και καθημερινή. Η Σαμάνθα έχει έντονο πάθος για τη ζωή και απόλυτη πίστη στην σεξουαλικότητα της. Έτσι, όταν έρχεται αντιμέτωπη με αυτή την αλλαγή, πολεμά με όλο της το είναι.


Chris NothΔίπλα τους, σε όλη τους την διαδρομή μέχρι σήμερα, είναι οι διάφοροι άνδρες που έχουν μπει και βγει από τις ζωές τους – άλλωστε τι θα ήταν το “Sex and the City” χωρίς… σεξ. Κανείς άνδρας δεν είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο στην ζωή της Κάρι από τον κ. Μπιγκ ή κατά κόσμο Τζον Τζέιμς Πρέστον. Όταν τον αφήσαμε, ο Μπιγκ κατάφερε να πει “Δέχομαι,” αποδεικνύοντας στην Κάρι ότι για εκείνον ήταν η γυναίκα της ζωής του. 

“Η ταινία αποτελεί ένα θαυμάσιο παράδειγμα για το πώς μπορείς να προχωρήσεις, μετά την τελετή του γάμου και το πάρτι που ακολουθεί,” σχολιάζει ο Κρις Νοθ.

 

Περισσότερα για την ταινία που κυκλοφορεί στις 27/5: ΕΔΩ

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr



top of the page



blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video FlashVideo
Type: Flash
Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 27/5/2010


top of the page













 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails