Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. God's Pocket
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kostanti's Profile kostanti
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9782

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 190
Μέλη: 0
Σύνολο: 190

Εγγραφή


Cinema: Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΩΝ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΦΡΟΥΡΩΝ (LEGEND OF THE GUARDIANS: THE OWLS OF GA'HOOLE) 3D του Ζακ Σνάιντερ

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 09 Μάρ. 2010 @ 00:45:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Περιπέτεια

Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΩΝ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΦΡΟΥΡΩΝ
LEGEND OF THE GUARDIANS: THE OWLS OF GA'HOOLE 3D


του Ζακ Σνάιντερ
με τις φωνές των Έμιλι Μπάρκλεϊ, Άμπι Κόρνις, Έμιλι ντε Ρέιβιν, Ράιαν Κουάντεν, Τζέι Λαγκάια, Μίριαμ Μαργκόλις, Έλεν Μίρεν, Σαμ Νιλ, Ρίτσαρντ Ρόξμπεργκ, Τζέφρι Ρας, Τζιμ Στούρτζες, Χιούγκo Γουίβινγκ, Ντέιβιντ Γουένχαμ

Υπόθεση:
Ο καταξιωμένος σκηνοθέτης των «300», Ζακ Σνάιντερ κάνει το ντεμπούτο του στον χώρο του animation με την οικογενειακή περιπέτεια φαντασίας «Ο Θρύλος των Ιπτάμενων Φρουρών», που βασίζεται στα δημοφιλή και αγαπημένα βιβλία της Κάθριν Λάσκι. Η ταινία παρακολουθεί τη ζωή του Σόρεν, μιας μικρής κουκουβάγιας που έχει ενθουσιαστεί από τις επικές ιστορίες που του διηγείται ο πατέρας του για τους Φύλακες του Γκα’Χουλ, μια μυθική ομάδα φτερωτών πολεμιστών που μετά από μια γενναία μάχη κατάφεραν να σώσουν τις κουκουβάγιες από τους σατανικούς Αγνούς. Κι ενώ ο Σόρεν ονειρεύεται να ενώσει μια μέρα τις δυνάμεις του με τους ήρωες του, ο μεγαλύτερος αδερφός του, ο Κλαντ, τον κοροϊδεύει, ενώ παράλληλα διψάει να πετάξει και να κυνηγήσει… για να κερδίσει την εύνοια του πατέρα τους, έναντι του μικρότερου αδερφού του. Η ζήλια όμως, του Κλαντ έχει τρομακτικές συνέπειες: τα δύο μικρά θα πέσουν από τη φωλιά τους στα γαμψά νύχια των Αγνών. Ο Σόρεν θα προσπαθήσει να διαφύγει με τη βοήθεια κι άλλων γενναίων μικρών κουκουβαγιών. Μαζί θα πετάξουν πάνω από θάλασσες και θα αναζητήσουν το Μεγάλο Δένδρο, το αρχηγείο των θρυλικών Φυλάκων του Γκα’Χουλ. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να νικήσουν τους Αγνούς και να σώσουν το Βασίλειο των Κουκουβαγιών.



Περισσότερα

Ο καταξιωμένος σκηνοθέτης Ζακ Σνάιντερ κάνει το ντεμπούτο του στον χώρο του animation με την οικογενειακή περιπέτεια φαντασίας "Ο Θρύλος των Ιπτάμενων Φρουρών", που βασίζεται στα δημοφιλή και αγαπημένα βιβλία της Κάθριν Λάσκι.

Η ταινία βασίζεται στα βιβλία της Κάθριν Λάσκι με τίτλο, «Guardians of Ga’Hoole».

Το πρώτο βιβλίο  με τίτλο «Η Αιχμαλωσία» κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις Εκδόσεις Anubis.
Τους επόμενους μήνες θα κυκλοφορήσουν το δεύτερο και τρίτο βιβλίο της σειράς,
με τίτλους «Το Ταξίδι» και «Η Διάσωση» αντίστοιχα.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
~ Μεταφεροντας τους ‘φυλακες’ απο το χαρτι στη μεγαλη οθονη ~

Ο Σόρεν, μια νεαρή κουκουβάγια αποφασίζει να κυνηγήσει τα όνειρά του... για να ανακαλύψει ότι αυτά τελικά είναι αληθινά. Μπαίνοντας στην πραγματικότητα του θρύλου που άκουγε από τον πατέρα του από τότε που ήταν νεοσσός ακόμα στη φωλιά και που τόσο πιστά ακολουθούσε σε όλη του τη ζωή, γίνεται ένα ζωτικής σημασίας κομμάτι του παζλ που θα συνθέσει το επόμενο κεφάλαιο της επικής αυτής ιστορίας.
Έχοντας ξεκινήσει ένα πραγματικά ηρωικό ταξίδι αυτογνωσίας, ο νεαρός Σόρεν και οι φίλοι του θα ενώσουν τις δυνάμεις τους με τους μέντορές τους στην αδυσώπητη μάχη ενάντια στους σατανικούς Αγνούς για να προασπιστούν όχι μόνο την ελευθερία τους, αλλά και την ύπαρξη των Φυλάκων του Γκα’Χουλ, που έχουν ορκιστεί να διορθώνουν τα αδιόρθωτα, να δυναμώνουν τους αδύνατους και να εξαφανίζουν το κακό.
«Κάθε παιδί δεν ονειρεύεται να γίνει ο πρωταγωνιστής της αγαπημένης του ιστορίας;» αναρωτιέται ο σκηνοθέτης Ζακ Σνάιντερ. «Στην ταινία μας, στη θέση του παιδιού έχουμε μια νεαρή κουκουβάγια που θέλει να εντοπίσει τις θρυλικές κουκουβάγιες-πολεμιστές της προσωπικής του μυθολογίας. Όταν λοιπόν, οι ιστορίες που ακούει από μικρό παιδί αποδεικνύονται αληθινές, η δυναμική είναι τεράστια.»
Στην ταινία «Ο Θρύλος των Ιπτάμενων Φρουρών», ο Σνάιντερ και η χαρισματική ομάδα της Animal Logic προσπάθησαν να ανοίξουν ένα παράθυρο σε έναν πρωτόγνωρο κόσμο, με μυθικά περιβάλλοντα, ασύλληπτα τεράστιες εκτάσεις και κουκουβάγιες τόσο πειστικές γραφιστικά που ο θεατής σχεδόν ξεχνά ότι δεν είναι αληθινές.
Δεδομένης της εμπειρίας που αποτέλεσε για αυτόν το «Happy Feet», ο Ναλμπάντιαν συγκέντρωσε περισσότερους από 500 επαγγελματίες ψηφιακών μέσων – μεταξύ των οποίων και μια ομάδα εξειδικευμένων επαγγελματιών στο computer animation – προκειμένου να μεταφέρει τον «Θρύλο των Ιπτάμενων Φρουρών» από το χαρτί στη Μεγάλη Οθόνη και μάλιστα σε 3D.
«Δεν θεωρούμε τις ταινίες μας, ταινίες animated,» λέει χαρακτηριστικά. «Τις θεωρούμε κανονικές ταινίες. Ο Ζακ δεν είχε ποτέ σκοπό να κάνει απλά μια ταινία με animation. Ο σκοπός του ήταν να γυρίσει μια απίστευτη περιπέτεια φαντασίας, που ακολουθεί το ταξίδι του πρωταγωνιστή της, ο οποίος τυχαίνει να ζει σε έναν ψηφιακό κόσμο. Ο στόχος λοιπόν, ήταν να δημιουργήσουμε μια οπτική πανδαισία μοναδική για το κινηματογραφικό κοινό.»
Μπορεί για τον Σνάιντερ το πρώτο εξ ολοκλήρου ψηφιακό εγχείρημά του να αποτέλεσε μια πρόκληση (μην ξεχνάμε ότι έχει βάλει την υπογραφή του στις ταινίες «300» και «Watchmen»), αλλά η συγκεκριμένη ιστορία τον άγγιξε σε πολύ προσωπικό επίπεδο.
Οι δημιουργοί γνώρισαν τις περιπέτειες των ηρωικών αυτών κουκουβαγιών όταν ο παραγωγός Λάιονελ Γουίγκραμ ανακάλυψε τη δημοφιλή σειρά των 15 βιβλίων Guardians of Ga’Hoole της Αμερικανίδας συγγραφέως Κάθριν Λάσκι. Βλέποντας τις κινηματογραφικές προοπτικές που είχε το συγκεκριμένο υλικό, πίεσε τον παραγωγό Ντόνταλντ Ντε Λάιν να το διαβάσει.
«Τα βιβλία πραγματικά με μάγεψαν,» ομολογεί ο Ντε Λάιν. «Πραγματεύονται πολύ παραδοσιακά θέματα – τη μάχη του Καλού ενάντια στο Κακό, τη δύναμη του να πιστεύεις στο όνειρό σου και να το κατακτάς – ενώ παράλληλα διηγούνται μια εξαιρετική περιπέτεια. Μου θύμισαν πραγματικά τους Ιππότες της Στρογγυλής Τραπέζης.»
Η ηθοποιός Έλεν Μίρεν, σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις της σε ρόλο κακού, λέει, «Πραγματικά λάτρεψα τις κλασικές, αρχέτυπες προσωπικότητες των χαρακτήρων και το γεγονός ότι όλη η ιστορία διαδραματίζεται στο ζωικό βασίλειο. Παρόλο που η ιστορία είναι εξαιρετικά ψυχαγωγική, δεν αισθηματολογεί καθόλου αλλά εν τούτοις φέρει μια βαθιά αίσθηση ηθικής.»
Ο Τζιμ Στέρτζις, που δανείζει τη φωνή του στον Σόρεν, λέει χαρακτηριστικά, «Ο Ζακ λατρεύει τον κλασικό τρόπο αφήγησης και φημίζεται για την ικανότητά του να συνθέτει εξαιρετικά πλάνα. Γνώριζα λοιπόν, από την αρχή, ότι η ταινία αυτή επρόκειτο να είναι συγκλονιστική.»
«Παρόλο που κάποιες ταινίες του πραγματεύονται πιο σκοτεινά θέματα, ο Ζακ εξακολουθεί μέχρι σήμερα να εντυπωσιάζεται σαν μικρό παιδί,» παρατηρεί ο Ντε Λάιν. «Είναι ένας πραγματικός καλλιτέχνης, και στη συγκεκριμένη ταινία έχουμε την ευκαιρία να δούμε μια άλλη πτυχή του ταλέντου του. Ογκώδη πλάσματα που πετούν στον αέρα, επικές σκηνές μάχης – αν όλα αυτά τα συνδυάσουμε με το 3D animation τότε μπορούμε να καταλάβουμε γιατί ένιωθε σαν παιδί μέσα σε ζαχαροπλαστείο.»
«Για να καταφέρει αυτή η περιπέτεια να ‘πετάξει’ στους αιθέρες και να ‘διασχίσει’ θάλασσες, επιβαλλόταν να γίνει σε 3D. Και ο πιο αποτελεσματικός και πειστικός τρόπος είναι μέσω computer animation” λέει ο Σνάιντερ.
Οι προσπάθειες των δημιουργών απολάμβαναν και την έγκριση της συγγραφέως Λάσκι, η οποία συνυπογράφει την εκτέλεση παραγωγής. «Όταν είδα την ταινία ένιωσα σαν να έγινε πραγματικότητα ένα όνειρό μου,» δηλώνει. «Μου φαινόταν απίστευτο το πόσο εξαιρετικά είχε μεταφέρει τον κόσμο του Γκα’Χουλ στη μεγάλη οθόνη ο Ζακ Σνάιντερ, παραμένοντας υπέροχα πιστός στο πνεύμα του σύμπαντος που είχε δημιουργήσει η πένα μου. Πραγματικά η ταινία με συνεπήρε.»
Το σενάριο της ταινίας βασίστηκε στα τρία πρώτα βιβλία της σειράς και φέρει τις υπογραφές των σεναριογράφων Τζον Ορλόφ και Εμίλ Στερν.
«Την ημέρα που τελείωσα το πρώτο βιβλίο σκέφτηκα, ‘Θεέ μου, είναι εξαιρετικό. Πρέπει να το κάνω’ λέει ο Ορλόφ. «Μόλις έμαθα δε, ότι τη σκηνοθεσία την είχε αναλάβει ο Ζακ Σνάιντερ, ήξερα ότι η ταινία επρόκειτο να είναι συγκλονιστική και πρωτότυπη.»
Ο Ναλμπάντιαν προσθέτει, «Τα βιβλία είναι γεμάτα εικόνες και ο κόσμος των κουκουβαγιών είναι πραγματικά συναρπαστικός. Αν σε αυτή τη βάση προσθέσουμε και την εξαιρετικά ρεαλιστική 3D πτήση μέσα στα σύννεφα... Βήμα-βήμα, γινόταν όλο και πιο ενδιαφέρον το να δημιουργήσεις αυτόν τον κόσμο.»

“Οι Φύλακες ήταν αληθινοί μόνο στα λόγια,
κι όμως εγώ πίστευα...”
 ~ Κουκουβαγιες και Animation ~

Στον ψηφιακό κόσμο, δεν υπάρχει τίποτα σαν φυσική παρουσία μέχρι τη στιγμή που οι δημιουργοί θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα. Ως εκ τούτου, είναι ευθύνη του σκηνοθέτη και του καλλιτεχνικού τμήματος να φανταστούν πώς θα είναι ο κόσμος που θέλουν να αναπαραστήσουν και τα πλάσματα που ζουν σε αυτόν. Απλά σκίτσα μετατρέπονται σε απλά animation, εν συνεχεία δημιουργούνται τα μοντέλα, η μυική διάπλαση και τελικά όλα τα μέλη του σώματος αποκτούν κίνηση. Είναι όμως μια διαδικασία που απαιτεί πολύ χρόνο και συχνά είναι πολύ κουραστική.
Αυτό δεν αποθάρρυνε στο ελάχιστο τον Σνάιντερ. «Από τις πρώτες κιόλας συναντήσεις μας, είχα ενθουσιαστεί από τον τρόπο που διαμορφώνονταν τόσο οι χαρακτήρες όσο και τα τοπία,» θυμάται, «και συνέχισα να νιώθω τον ίδιο ενθουσιασμό μέχρι το τέλος.»
Ξεκινώντας από το μηδέν, το δημιουργικό προσπάθησε να ‘δει’ τον κόσμο μέσα από τα μάτια μιας κουκουβάγιας. Για παράδειγμα, δεδομένου ότι οι κουκουβάγιες είναι νυκτόβια πλάσματα, το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας διαδραματίζεται τη νύχτα, συνεπώς το φεγγάρι είναι ο ήλιος τους. Ο Σάιμον Γουάιτλι, που είχε αναλάβει τον σχεδιασμό της παραγωγής και ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γκραντ Φρέκλτον, ο οποίος είχε θέσει ήδη τις βάσεις για μια επιτυχημένη συνεργασία με τον Σνάιντερ από τη θητεία του ως διευθυντής ειδικών εφέ στους «300», μελέτησαν διεξοδικά όλα τα γνωστά είδη κουκουβάγιας καθώς και τους τόπους ενδιαίτησής τους πριν καταλήξουν στο τελικό αποτέλεσμα.
«Μου αρέσει να χρησιμοποιώ το design με τέτοιο τρόπο ώστε να υποστηρίζει την ιστορία και κατά συνέπεια η εικόνα που προβάλλεται στην οθόνη να δημιουργεί μια συναισθηματική αντίδραση,» λέει ο Φρέκλτον. «Ο Σάιμον σαφώς επηρέασε πολύ την κατάσταση – ως προς το πώς θα ήταν κάθε κουκουβάγια, τα δέντρα, οι δομές... εγώ εστίασα κυρίως στον φωτισμό της κάθε σκηνής και τη γενικότερη ατμόσφαιρα και χρωματική τονικότητά της. Κυριολεκτικά, καθόμασταν δίπλα-δίπλα καθημερινά και κάναμε συζητήσεις επί συζητήσεων για το πώς θα διαμορφώναμε τελικά αυτόν τον φανταστικό κόσμο, θέτοντας ερωτήματα τύπου ‘αν μια κουκουβάγια έφτιαχνε μια πανοπλία, σε τι θα διέφερε από μια ανθρώπινη; Αν φορούσε κράνος, πώς θα συμπεριφερόταν, από τη στιγμή που η κουκουβάγια έχει την ικανότητα να περιστρέφει το κεφάλι της κατά 180 μοίρες; Και κάπως έτσι προέκυψαν τα νύχια-μάχης (φυσικές προεκτάσεις των κανονικών νυχιών τους) και τα κράνη που φορούν κάποιες από τις κουκουβάγιες.»
Ο Γουάιτλι, που πέρασε αρκετό καιρό στο Καταφύγιο Κουκουβάγιας στην Αγγλία αποκτώντας κατά κάποιο τρόπο τη φήμη του ειδικού, λέει, «Αν ασχοληθείς με τις κουκουβάγιες, αντιλαμβάνεσαι ότι η κάθε μία έχει τη δική της προσωπικότητα, όπως οι άνθρωποι. Υπάρχουν οι χαρούμενες κουκουβάγιες, οι γκρινιάρες, οι νευρικές, οι φιλικές... Θυμάμαι έναν συγκεκριμένο Βρετανικό μπούφο στο Καταφύγιο Κουκουβάγιας στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Φλάφι, ο οποίος ήταν απόλυτα εξημερωμένος. Συμπεριφερόταν σαν κατοικίδιο. Καθόταν να τον ξύσεις, να τον χαϊδέψεις και απολάμβανε τη συντροφιά των ανθρώπων. Ο κινηματογραφικός φακός μας κατέγραψε διάφορα είδη κουκουβάγιας να πετούν, να τρέχουν, να τρώνε, να πλένονται - ακόμα και να αποβάλλουν οστά και τρίχες τρωκτικών που δεν μπορούσαν να μεταβολίσουν – προκειμένου να αναπαράγουμε με ακρίβεια αυτές τις συμπεριφορές στην ταινία.»
Η ομάδα σχεδιασμού έστησε ένα «φροντιστήριο κουκουβάγιας» για το δημιουργικό, προκειμένου να τους μυήσει στα μυστικά κάθε κουκουβάγιας. Η εκπαίδευση εκτός άλλων, περιλάμβανε και εκδρομές στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και τους ζωολογικούς κήπους του Σίδνεϊ. Ακόμα και το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή των σωμάτων των πτηνών, βασίστηκε σε πραγματικό σκελετό κουκουβάγιας που οι ειδικοί είχαν την ευκαιρία να μελετήσουν διεξοδικά. Τόσο οι animator όσο και οι τεχνικοί έμαθαν να σκέφτονται, να δρουν και να κινούνται σαν κουκουβάγιες.
Σύμφωνα με τον προϊστάμενο της ομάδας animation, Άλεξ Γουέιτ, η σε βάθος μελέτη έκανε την ομάδα να «σεβαστεί την ανατομία της κουκουβάγιας και να την κάνει να κινηθεί και να συμπεριφερθεί όπως μια πραγματική. Αυτό έδωσε μια διαφορετική αυθεντικότητα στις ερμηνείες. Με αυτό τον τρόπο ο θεατής πείθεται και αποδέχεται τις εμπειρίες που βιώνουν οι ήρωες και κατά συνέπεια τα συναισθήματα που τους δημιουργούν.»
Για να αποτυπωθούν αυτά τα συναισθήματα, οι σχεδιαστές έπρεπε να ξεφύγουν λίγο από τα πραγματικά όρια της ανατομίας της κουκουβάγιας σε μια πολύ κρίσιμη περιοχή: τα μάτια. «Οι κουκουβάγιες έχουν απίστευτα μεγάλα μάτια,» λέει ο Γουέιτ, «αλλά δεν τα κινούν. Για να ξεπεράσουν αυτό το κατασκευαστικό ελάττωμα, περιστρέφονται και γυρνούν πολύ το κεφάλι τους.»
«Θέλαμε να δείξουμε τα συναισθήματα των χαρακτήρων, αλλά αν τους βάζαμε να κινούν διαρκώς τα κεφάλια τους, το αποτέλεσμα θα γινόταν κουραστικό,» τονίζει ο Φρέκλτον. «Έτσι έπρεπε να βρούμε μια μέση λύση.»
Οι animator ενσωμάτωσαν κάποιες από τις τυπικές κινήσεις της κεφαλής και τη σκαρδαμυκτική μεμβράνη – το εσωτερικό βλέφαρο που δίνει την αίσθηση ότι τα μάτια ανοιγοκλείνουν δύο φορές – με τρόπο σχεδόν ανεπαίσθητο, τονίζοντας όμως την αίσθηση ρεαλισμού. Ο Γουέιτ, παρόλα αυτά λέει, «Έπρεπε να κινηθούμε καλλιτεχνική αδεία σε κάποια πράγματα. Προσθέσαμε χρώμα και κίνηση στα μάτια, γιατί έπρεπε με κάποιο τρόπο να κάνουμε τους ήρωες να εκφράσουν αυτό που νιώθουν.»
Για να επιτευχθεί η εκφραστικότητα που χρειάζονταν, ο προϊστάμενος της ψηφιακής ομάδας Μπεν Γκάνσμπεργκερ εξηγεί, «δουλέψαμε πολύ για να κάνουμε τα μάτια ενδιαφέροντα και με λεπτομέρεια, προσθέτοντας ατέλειες και μελετώντας τον τρόπο που αντανακλούν το φως ώστε να δοθεί μια σωστή προοπτική.»
Ο Φρέκλτον προσθέτει, «Επίσης, κάναμε την κίνηση των ματιών των κακών πολύ πιο ζωώδη και τρομακτική. Αντίθετα, τα μάτια των καλών είναι πιο ανθρώπινα, κινούνται πιο ήπια, είναι πιο εκφραστικά.»

“Φτάσαμε μέχρι εδώ... Πετάξτε λοιπόν... Κοιτάξτε τον ουρανό. Και πετάξτε!”
 ~ Oι Πτήσεις ~

Η πιο θαυμαστή ίσως ικανότητα της κουκουβάγιας είναι αυτή της αθόρυβης πτήσης – εφορμά χωρίς να γίνει αντιληπτή και εν συνεχεία εξαφανίζεται και πάλι στον νυχτερινό ουρανό. Δεδομένου αυτού, οι δημιουργοί ήξεραν ότι μια από τις βασικές προϋποθέσεις για να δώσουν ζωή στους φτερωτούς πρωταγωνιστές τους ήταν να ‘αποτυπώσουν το μεγαλείο της κουκουβάγιας εν πτήση’ όπως λέει χαρακτηριστικά ο Ζακ Σνάιντερ. «Οι animator έκαναν εξαιρετική δουλειά. Έστειλαν τις κουκουβάγιες μας σε άλλα επίπεδα και ύψη, και κυριολεκτικά και μεταφορικά.»
Οι ειδικοί, προκειμένου να δώσουν στις ψηφιακές κουκουβάγιες την ικανότητα του ίπτασθε, ξεκίνησαν αντιγράφοντας το σχήμα και το τόξο του φτερού της πραγματικής κουκουβάγιας. Η διαδικασία αυτή υπήρξε χρονοβόρα και επίπονη καθώς όλα ξεκίνησαν από μικρά μοντέλα, τα οποία μετά με τη βοήθεια ειδικών γερανών ψηφιοποιήθηκαν. «Βλέποντας μια κουκουβάγια να σκίζει τον αέρα, ή να ανοιγοκλείνει τα φτερά της, θεωρούμε δεδομένο ότι αυτή η κίνηση είναι εύκολη και φυσική. Όταν όμως, αρχίζεις να την αναλύεις, βλέπεις ότι είναι αποτέλεσμα πολλών μεταβλητών,» λέει με θαυμασμό ο προϊστάμενος παραγωγής Ντέμιαν Γκρέι.
Σε ό,τι αφορούσε το πέταγμα, από το φτερούγισμα για να πάρει ύψος ή για να αναπτύξει ταχύτητα, μέχρι την χαλαρή πτήση, «ήταν πολύ σημαντικό η κίνηση των φτερών να είναι ρευστή και πλαστική,» συνεχίζει ο Γκρέι. «Τα φτερά αλλάζουν διαρκώς θέση όταν εκτοξεύουν την κουκουβάγια στον αέρα και προφανώς, είναι εντελώς διαφορετικά όταν η κουκουβάγια είναι στο έδαφος. Ξέραμε ότι έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο ώστε να δώσουμε στους animator τη δυνατότητα να μπορούν να πετυχαίνουν και οργανικά αυτή την κίνηση.»
Η μεγαλύτερη πρόκληση όμως ήταν τα αναρίθμητα φτερά και πούπουλα της κουκουβάγιας, που διέφεραν μεταξύ τους σε χρώμα, σχήμα, μέγεθος και υφή. Η δημιουργία τους απαιτούσε έναν καλοκουρδισμένο συνδυασμό design και λειτουργικότητας.
«Όπως και στο μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής, ξεκινήσαμε φτιάχνοντας διάφορα μοντέλα και γερανούς προκειμένου να πετύχουμε την ιδανική κίνηση. Ο κάθε χαρακτήρας είχε χιλιάδες φτερά. Όλα τοποθετήθηκαν με το χέρι ώστε ναι μεν να φαίνονται ότι το καθένα είναι ξεχωριστό, αλλά ταυτόχρονα να δίνουν και την αίσθηση του συνόλου,» λέει ο Γκρέι. «Πολλά φτερά κυριολεκτικά τοποθετήθηκαν με το χέρι ώστε να επιτευχθεί το design που χρειαζόμασταν για την απόδοση του κάθε χαρακτήρα. Για παράδειγμα η Νάιρα, είναι λευκή και κομψή, ενώ η Έγκλαντιν καλύπτεται από πούπουλα και δείχνει πιο απαλή και χνουδωτή.»
Η ομάδα δούλεψε πολύ σκληρά για να δώσει ένα ρεαλιστικό αποτέλεσμα κινήσεων ακριβείας, που διέφερε από είδος σε είδος. «Από την αρχή, ξέραμε ότι έπρεπε να δώσουμε τέτοιου επιπέδου λεπτομέρεια στο animation. Γι’ αυτό και αναπτύξαμε συγκεκριμένα εργαλεία και τεχνικές για να μπορούμε να ελέγξουμε το κάθε πούπουλο ξεχωριστά,» λέει ο Γκρέι.
Τα πούπουλα όμως, επηρεάζονταν διαρκώς τόσο από τις κινήσεις των χαρακτήρων όσο και από τις ατμοσφαιρικές συνθήκες της κάθε σκηνής. Οι δημιουργοί ανακάλυψαν ότι αυτό το επαναλαμβανόμενο μοτίβο ήταν ανεκτίμητο σε ό,τι αφορούσε την αναπαραγωγή των λεπτομερών κινήσεων του κάθε φτερού τόσο στον αέρα όσο και στο έδαφος. ‘Τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα ήταν αρκετά δύσκολα λόγω τόσο των κινήσεων των χαρακτήρων όσο και των κλιματικών συνθηκών κάθε σκηνής,» τονίζει ο Γκρέι.
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας ήταν να οριστεί πόσο πολύ θα χρησιμοποιούσαν τα φτερά της κουκουβάγιας, στις σκηνές που δεν περιείχαν πτήση. Κρίνοντας από τις κινήσεις των ηθοποιών όταν έκαναν το σπικάζ των χαρακτήρων, «Ξέραμε ότι τα φτερά έπρεπε να ανοίγουν και να συμμετέχουν στην ερμηνεία,» λέει ο Γκρέι. Οι δημιουργοί όμως, αποφάσισαν τελικά, ότι δεν θα τα χρησιμοποιούσαν σαν χέρια ή δάχτυλα. Οι κουκουβάγιες της ταινίας πιάνουν πράγματα με τα νύχια τους.
Επιπλέον, παρόλο που οι κουκουβάγιες στην ταινία θα μιλούσαν και θα χρησιμοποιούσαν εργαλεία και όπλα, ο Σνάιντερ και η ομάδα της Animal Logic ήθελαν να αποφύγουν την υπερ-ανθρωποποίηση των χαρακτήρων. Αποφάσισαν να εντάξουν όσο περισσότερα στοιχεία της κουκουβάγιας μπορούσαν, διερευνώντας ποια χαρακτηριστικά της μπορούσαν να επεκτείνουν και να χρησιμοποιήσουν.
Ο Γκρέι λέει σχετικά, «Τα πούπουλα που καλύπτουν το πρόσωπο μιας κουκουβάγιας είναι κάθετα και λειτουργούν σαν δίσκος ραντάρ. Τα αφτιά τους είναι τοποθετημένα έτσι ώστε να μπορούν να αντιλαμβάνονται ήχους που προέρχονται από μπροστά τους. Οι μύες του προσώπου μπορούν να μεταβάλουν το σχήμα του. Επίσης, οι κουκουβάγιες λαχανιάζουν. Επειδή δεν μπορούν να ιδρώσουν, κάποια στιγμή απλά διογκώνουν τον λαιμό τους και αρχίζουν να ανασαίνουν γρήγορα προκειμένου να κατεβάσουν τη θερμοκρασία του σώματός τους. Στο πόδι τους έχουν τρία δάχτυλα μπροστά και ένα πίσω. Το ένα πρόσθιο δάχτυλο έχει τη δυνατότητα υπερέκτασης μέχρι πίσω ώστε αν η κουκουβάγια χρειαστεί να αρπάξει κάτι, να μπορεί να χρησιμοποιήσει δύο δάχτυλα μπροστά και δύο πίσω. Ήταν πολύ σημαντικό να εφαρμόσουμε τέτοιες μικρές λεπτομέρειες.»
Εκτός από το οπτικό κομμάτι που καθορίστηκε από τις επιλογές του σκηνοθέτη και του δημιουργικού, ο υπεύθυνος ηχοληψίας Γουέιν Πάσλεϊ έπρεπε να καταλήξει στην ηχητική διάσταση του νέου ψηφιακού κόσμου. Διατηρώντας την φυσική ευαισθησία της ταινίας, ο Πάσλεϊ χρησιμοποίησε πλειάδα φυσικών ήχων κουκουβάγιας. «Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι οι κουκουβάγιες απλά χουχουτίζουν. Υπάρχουν όμως, είδη κουκουβάγιας που ρονρονίζουν, γρυλίζουν, μουρμουρίζουν, κροταλίζουν... Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί ήχοι με τους οποίους επικοινωνούν. Στην ταινία έχουμε μπούφους, κουκουβάγιες της ερήμου, κουκουβάγιες του είδους Strix nebulosa και πολλές ακόμα, οπότε χρησιμοποιήσαμε πραγματικούς ήχους αυτών των ειδών, τους οποίους μοντάραμε πάνω στις φωνές των ηθοποιών, ώστε ο κάθε χαρακτήρας να έχει το δικό του χαρακτηριστικό άκουσμα.»
Οι ηθοποιοί βοήθησαν πάρα πολύ τον Πάσλεϊ, καθώς αναπαρήγαγαν οι ίδιοι διάφορες κραυγές τις οποίες μετά οι ειδικοί μίξαραν με τους πραγματικούς ήχους ώστε να επιτευχθεί η ομαλή μετάβαση από τον διάλογο στις κραυγές και το αντίστροφο.
«Συνδυάζοντας πραγματικούς ήχους με τις φωνές των ηθοποιών, ο Γουέιν κατάφερε να δώσει ένα διαφορετικό βάθος και υφή που σε βοηθά να έρθεις πιο κοντά με τους χαρακτήρες και να καταλάβεις λίγο καλύτερα τον κόσμο τους,» παρατηρεί ο Ναλμπάντιαν.
Και ο Σνάιντερ όμως, βοήθησε ιδιαίτερα σε αυτό το πόνημα, καθώς αναπαρήγαγε πολλούς από τους ήχους που ήθελε – και όχι μόνο κουκουβάγιας. «Ο Ζακ έχει απίστευτες ικανότητες,» λέει ο Πάσλεϊ. «Για παράδειγμα, όταν ήθελε να ακουστεί ένας βάτραχος με περίεργη φωνή, τον ηχογράφησα να αναπαράγει τη φωνή που ήθελε την οποία μετά μίξαρα στη σκηνή. Έτσι ηχητικά φτιάξαμε ένα περιβάλλον σύμφωνα με το πώς πιστεύουμε ότι θα το αντιλαμβανόταν μια κουκουβάγια.» Ο Πάσλεϊ ελπίζει οι συντονισμένες προσπάθειες που κατέβαλαν να βοηθήσουν το κοινό να «χαθεί στον κόσμο του Γκα’Χουλ».

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.legendoftheguardians.com

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/

 



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Σαφώς και είναι μια ταινία για παιδιά, μεγάλα παιδιά και ενήλικες, μία ταινία οικογενειακή αν και όχι απολύτως ...ειδυλλιακή. Το παραδοσιακό καρτούν της Disney με το φιλοσυντηρητικό του προφίλ εδώ ανατρέπεται στο βάθος των χαρακτήρων, όχι όμως και στην ηθική που αντιπροσωπεύουν. Με ενδιαφέρον που αυξομειώνεται, μικρές ανατροπές και πολλές ανώδυνες σκηνές, πριν το αναμενόμενο, εντυπωσιακό φινάλε.

Ο Σνάιντερ μπήκε με το δεξί, στο πεδίο των animation, δωρίζοντας την αισθητική του άποψη, με τον στρουκτουραλισμό των "300" και του ρεφορμιστικού κόμικ "μητέρα των υπερηρώων" "WATCHMEN".

Η χαρισματική κινηματογραφική του γραφή, φαίνεται εξαρχής. Ο τρόπος κινηματογράφησης τούτη την φορά περνάει μέσα από το εικονικό ψηφιακό περιβάλλον που δίνει υπόσταση στους χαρακτήρες - κουκουβάγιες. Ζώα που μιλάνε. Και αισθάνονται. Και αγαπάνε. Και πολεμάνε. Κουκουβάγιες καλές και κακές. Κλασικές, αρχετυπικές φιγούρες σ' ένα νομοτελειακό ζωικό βασίλειο όπου η ηθική κρατάει τα σκήπτρα. Το συναίσθημα υπάρχει στο ψυχαγωγικό πρώτο επίπεδο, αλλά στο βάθος είναι μια ταινία υπερβατική, ένα φιλμ που πραγματεύεται την πίστη να κατακτάς το "αδύνατο", το όνειρο, την ουτοπία, με θέληση και ομαδικό πνεύμα. Η αξία της ισχύος εξιδανικεύεται και όπου κρίνεται απαραίτητο αυτοβελτιώνεται παραμερίζοντας πάθη και αδυναμίες.

"Ο Θρύλος των Ιπτάμενων Φρουρών", βασίζεται στα δημοφιλή μυθιστορήματα της Κάθριν Λάσκι ζωντανεύοντας για πρώτη φορά στη μεγάλη οθόνη. Τον οραματιστή Σνάιντερ ενέπνευσε βαθύτερα, όπως και στις προηγούμενες ταινίες του, η ιστορία που διαποτίζεται από το επικό και το ηρωικό, ενώ οι θετικοί χαρακτήρες δρουν με αυταπάρνηση, γενναιότητα, αλτρουισμό, αυτοθυσία για το κορυφαίο ιδανικό της ελευθερίας.

Ένα ταξίδι που κορυφώνεται με μια μονομαχία ενάντια στην εξουσία των σατανικών δυνάμεων που επιβουλεύονται με πανουργία την παντοκρατορία και τον επεκτατισμό τους. Οι ήρωες έχουν ομοιότητες με τις προηγούμενες ταινίες του καθώς περνάνε μέσα από την μυθολογία, την μυθολογία των "πολεμιστών - κουκουβαγιών" κατά το πως πέρασαν από τη αρχαία μυθολογία των "πολεμιστών - Σπαρτιατών" στη σύγχρονη των "πολεμιστών - super heroes". Η μυθολογία "αγγίζει" όχι μόνο τον Σνάιντερ, προσωπικά, πλέον  καθώς η πρόοδος περνά μέσα από συγκρούσεις, εντάσεις, πολεμικές αναμετρήσεις. Στην περίπτωση αυτή, οι χαρακτήρες του μυθιστορήματος είναι συνειδητοποιημένοι έχοντας το ανθρώπινο στοιχείο της λογικής που διακρίνει το Καλό από το Κακό. Ο θεατής νιώθει πολύ βολικά και ταυτίζεται με τους ήρωες. Είναι αληθινοί, αυθεντικοί, διακριτοί οι ρόλοι τους.

Το 3D είναι πολύ υψηλής ποιότητας και προάγει το θέμα του μετατρέποντάς το σε οπτική πανδαισία. Η αφήγηση ακολουθεί την κλασική συνταγή. Οι διάλογοι και οι φωνές ακολουθούν έναν "παιδικό θεατρινισμό" ώστε να είναι κατανοητοί χωρίς ν΄αφήνουν ασάφειες και αναπάντητα ερωτήματα. Άλλωστε το ταξίδι της διάσωσης είναι δοσμένο στο ύφος της περιπέτειας, με τους κινδύνους να παραμονεύουν οπουδήποτε, κάνοντάς το πιο ελκυστικό σε κάθε αναγνώστη / θεατή με φαντασία.

Πολύ δύσκολα μπορεί να βρεί κάποιος ψεγάδια σε τούτο το φιλμ. Και αυτά βρίσκονται μόνο στο επίπεδο της επιλογής της αφηγηματικής ευκολίας, ώστε να γίνει προσιτό στο μέσο οικογενειάρχη. Παρά την χρήση των ενοχλητικών πια κλισέ, η ταινία ξεφεύγει από τα καθιερωμένα των καρτούν, θεματικά και προάγει τις θεωρίες του δημιουργού, που αγαπήσαμε, από το ξεκίνημά του. Τα παιδιά θα το λατρέψουν και δεν πρέπει να το χάσουν!

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Μετά το σχεδόν σατιρικό, μάλλον υποτιμημένο Watchmen, ο Zack Snyder επιστρέφει με κάτι που αρχικά μοιάζει τελείως διαφορετικό, μια τρισδιάστατη “παιδική” περιπέτεια φαντασίας με πρωταγωνιστές πολεμιστές κουκουβάγιες που όμως πάσχει από σύνδρομο διπλής προσωπικότητας.

Ο Soren και ο Kludd είναι δυο μικρές κουκουβάγιες που στη προσπάθειά τους να μάθουν να πετάνε, απάγονται από τους “Αγνούς”, το στρατό του Metalbeak, που προσπαθεί να καταστρέψει όλα τα βασίλεια των Κουκουβάγιων και να γίνει ο απόλυτος άρχοντας. Με υπνωτιστικούς τρόπους μετατρέπουν τις μικρές κουκουβάγιες σε σκλάβους ή πολεμιστές, ανάλογα με τις δυνατότητές τους. Ο Kludd υποκύπτει στις υποσχέσεις δύναμης του Metalbeak, ενώ ο Soren δραπετεύει και αποφασίζει να βρει τους Φύλακες του Ga'Hoole, επίλεκτους πολεμιστές-κουκουβάγιες που είχαν νικήσει και στο παρελθόν τον Metalbeak. Στο ταξίδι θα βρει φίλους και συνοδοιπόρους, τον Twilight, τον Digger και την Gylfie και μαζί με τους Φύλακες του Ga'Hoole, θα προσπαθήσουν να σώσουν τα βασίλεια των κουκουβάγιων.

Η ταινία βασίζεται σε σειρά βιβλίων, 15 τον αριθμό, της Kathryn Lasky, με τα τρία πρώτα να δανείζουν ήρωες και ιστορίες στη ταινία του Snyder. Η ιστορία όπως μπορείτε να καταλάβετε, δεν είναι τίποτα περισσότερο από την χιλιοειπωμένη μάχη του καλού ενάντια στο κακό που θέλει να κυριεύσει τα πάντα, μη ξεχνάμε όμως ότι και μεγάλα έπη όπως ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών ήταν κατά βάθος, αυτό ακριβώς. Φυσικά, τα δύο δε μπορούν να συγκριθούν αλλά και το Ga’Hoole έχει μεγάλο σεναριακό υπόβαθρο, με αρκετούς και ενδιαφέροντες χαρακτήρες.

Αυτός ο επικός χαρακτήρας αποτυπώνεται με θαυμάσιο τρόπο στα εκπληκτικά γραφικά της ταινίας που στο σύνολό τους είναι ίσως τα καλύτερα που έχουμε δει σε animation. Οι εκπληκτικοί χρωματισμοί και τα παιχνίδια με τα χρώματα του ήλιου,  το υπερλεπτομερές περιβάλλον, η κίνηση των κουκουβάγιων, είναι άξια θαυμασμού και ίσως δίνουν τη αίγλη που χάνεται από το χιλιοειπωμένο concept.

Σε τι αναφερόμουν τελικά όταν έλεγα για σύνδρομο διπλής προσωπικότητας; Είναι προφανές ότι ο Snyder δε σκόπευε να κάνει μια τυπική “παιδική” ταινία με ζώα. Το mood της ταινίας είναι σκοτεινό, οι μάχες είναι ιδιαίτερα έντονες και εξαιρετικά χορογραφημένες, και δε νικάει πάντα το “καλό”. Από την άλλη, άκυρες στιγμές ανήλικου χιούμορ κάνουν την εμφάνισή τους ενώ και η εξέλιξη της ιστορίας είναι σε γενικές γραμμές politically-correct και φυσικά αναμενόμενη. Το Ga’hoole δεν είναι μια οικογενειακή ταινία, δεν απευθύνεται σε μικρές ηλικίες αλλά ταυτόχρονα δε παίρνει κανένα ρίσκο για να γίνει πιο θελκτική σε μεγαλύτερους θεατές. Σκληρές μάχες με κοφτερές λεπίδες στα νύχια των κουκουβάγιων και ξαφνικά η οπτική αλλάζει για να μη δούμε τη “βία” ενώ ούτε σταγόνα αίμα δε πέφτει στο πεδίο της μάχης. Σα να βλέπεις τη μάχη του Helm's Deep σε PG13! Μισές δουλειές, που όπως αποδείχτηκε, δεν αποδέχτηκε το κοινό αφού ουσιαστικά η ταινία δε ξέρει σε ποιον απευθύνεται. Για τις μικρές ηλικίες είναι σχεδόν ακατάλληλο, για τους εφήβους είναι ξενέρωτο λόγω κουκουβάγιων, ενώ για τους ενήλικές οι μάχες μεταξύ κουκουβάγιων σε συνδυασμό με ένα σχετικά άνοστο trailer, δε κατάφερε να τους/μας δελεάσει.

Το Legend of the Guardians είναι μια ιδιαίτερα διασκεδαστική περιπέτεια φαντασίας, με εξαιρετικά γραφικά και έντονη δράση που όμως στο τέλος σε αφήνει ανικανοποίητο. Μια καλή προσπάθεια του Snyder στο χώρο του animation που αποδεικνύει ακόμα μια φορά τι είναι ικανός να κάνει, όμως την επόμενη φορά θα θέλαμε κάτι πιο ενήλικο.

Αλέξης Κυριαζής
του Αλέξη Κυριαζή alexis.kyriazis@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
14/10/2010 (Ελλάδα)
24/9/2010 (ΗΠΑ)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
Legend of the Guardians 0000.jpg
Legend of the Guardians 0001.jpg
Legend of the Guardians 0002.jpg
Legend of the Guardians 0003.jpg
Legend of the Guardians 0004.jpg
Legend of the Guardians 0005.jpg
Legend of the Guardians 0006.jpg
Legend of the Guardians 0007.jpg
Legend of the Guardians 0008.jpg
Legend of the Guardians 0009.jpg
Legend of the Guardians 0010.jpg
Legend of the Guardians 0011.jpg
Legend of the Guardians 0012.jpg
LEGEND OF THE GUARDIANS 3.jpg
LEGEND OF THE GUARDIANS 4.jpg
Legend of the Guardians POSTER.jpg
LegendOfTheGuardians_MainPoster.jpg
LGFC-0018.jpg
LGFC-0028.jpg
LGFFD-00023.jpg
LGFFD-00088.jpg
LGFFD-00293.jpg
Poster~2.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

        με τις φωνές των

    Emilie de Ravin
    Abbie Cornish
    Hugo Weaving
    Geoffrey Rush
    Helen Mirren
    Jim Sturgess
    Sam Neill
    Ryan Kwanten
    David Wenham
    Miriam Margolye
    Jay Laga'aia
    Emily Barclay
    David Field
>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Zack Snyder

Σενάριο
John Orloff
John Collee
Kathryn Lasky
(μυθιστόρημα)

Παραγωγή
Zareh Nalbandian

Executive Producers    
Donald De Line
Deborah Snyder
Lionel Wigram
Kathryn Lasky
Bruce Berman


Μοσυική
David Hirschfelder

Μοντάζ
David Burrows

Casting
Nikki Barrett
Kristy Carlson
Danny Long


Σχεδιασμός Παραγωγής
Simon Whiteley

Σκηνικά
Grant Freckelton

Εταιρείες Παραγωγής
Animal Logic
Village Roadshow Pictures
Warner Bros. Pictures
Animal Logic

Διανομή
Village Films (Ελλάδα)
Warner Bros.

Ειδικά Εφέ
Animal Logic

Χρονολογία παραγωγής
2010

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.44 : 1

Είδος ταινίας
ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ, ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ

Διάρκεια
97'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Αυστραλία

AKA


Καταλληλότητα
Malaysia:U | USA:PG (certificate #46263) | Finland:K-11 | Canada:PG (Ontario) | Australia:PG | Philippines:G (MTRCB) | Japan:G


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.71
Αριθμός Ψήφων: 7


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Περιπέτεια
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΠεριπέτειαΚιν.ΣχέδιαParental Guidance SuggestedΦαντασίας


Advertisement


top of the page


         
. Θέματα . ΔΩΡΕΑΝ Toolbar . Ο Λογαριασμός μου . Ανέκδοτα και Αστεία . Άλλο Περιεχόμενο
. BOX OFFICE Ελληνικό   . Blogs . Ποίηση . Ενότητες
. BOX OFFICE USA . ανά εβδομάδα . Λήψεις . Παιχνίδια Flash . Casting
. Δημοφιλή / Top50 . με μια ματιά . Φωτογραφίες   . Φεστιβάλ / Διανομή
. Cine CULT . Αίθουσες . Φόρουμ   . Δελτίο καιρού
. TV . Αναζήτηση . Ημερολόγιο   . Ξενοδοχεία
. CD . Αρχείο . Σύνδεσμοι   . Χρήσιμα
. Θέατρο   . Επικοινωνία    
. Βιβλίο        
         

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails