Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape Μια Τρελή Βραδιά
. Σεφ
. Οι Αναλώσιμοι 3
. Ο Άνθρωπος Αντίγραφο
. Kapo (1960)
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
. Wild Tales
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Sin City: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: zenekbenek's Profile zenekbenek
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9729

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 105
Μέλη: 0
Σύνολο: 105

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: The Grandmaster (Yut doi jung si / The Grandmasters) του Γουόνγκ Καρ-Γουάι (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Δευτέρα, 18 Ιαν. 2010 @ 19:48:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δράσης

The Grandmaster
Yut doi jung si / The Grandmasters

του Γουόνγκ Καρ-Γουάι
με τους Τόνι Λιουνγκ, Ζανγκ Ζιγί, Τσεν Τσανγκ

Υπόθεση:
Η ιστορία εκτυλίσσεται τη θυελλώδη εποχή που ακολούθησε την πτώση της τελευταίας Δυναστείας της Κίνας, μια εποχή χάους, διαίρεσης και πολέμου, αλλά ταυτόχρονα και χρυσή εποχή για τις πολεμικές τέχνες. Χρόνια έρευνας και μελέτης των πολεμικών τεχνών, εξασφάλισαν την πιστή αναπαράσταση και αυθεντικότητα της, με τις χορογραφίες του Γιούνε Γο Πινγκ (Matrix, Kill Bill, Τίγρης και Δράκος κτλ). Οι τρεις πρωταγωνιστές Τόνι Λιουνγκ, Ζανγκ Ζιγί και Τσανγκ Τσεν περάσανε χρόνια προπόνησης στο Κουνγκ Φου για τους ρόλους τους. Το GRANDMASTER εκπροσωπεί πια ένα νέο είδος στις ταινίες πολεμικών τεχνών και την καριέρα του Γουόνγκ Καρ Γουάι.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΤΑΙΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 63ου ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ  ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ 2013

Το THE GRANDMASTER, η νέα πολυαναμενόμενη ταινία του καταξιωμένου Γουόνγκ Καρ Γουάι, μετά από έξι χρόνια προγραμματισμού κι άλλα τρία γυρισμάτων, φτάνει στη μεγάλη οθόνη για να διηγηθεί τη ζωή και το έργο του θρυλικού δάσκαλου του Kung Fu, Ιπ Μαν.

«Το βέλος δεν επιστρέφει ποτέ στο τόξο» - Η Ιστορία

Ξεκινά ως η ιστορία του Ιπ Μαν, του θρυλικού δασκάλου του Μπρους Λι και εξελίσσεται στο πορτρέτο μιας περασμένης εποχής, ενός χαμένου κόσμου.
Ο Ιπ Μαν γεννήθηκε στο Φοσάν, στη Νότια Κίνα, από πλούσια οικογένεια. Συχνάζει πολύ στο
Gold Pavilion, έναν πολυτελή οίκο ανοχής, που εξυπηρετεί και ως σημείο συνάντησης για τις αυθεντίες του Κουνγκ Φου.
Το 1936, η Κίνα βρίσκεται σε αναταραχή και υπό τον κίνδυνο διαίρεσης. Οι Ιάπωνες έχουν εισβάλλει στα βορειοανατολικά της χώρας, στη Μαντζουρία. Ο δάσκαλος του Κουνγκ Φου Γκονγκ Μπόσεν, αφήνει το σπίτι του στα ιαπωνικά κατεχόμενα, και φτάνει στο Φοσάν.
Το Gold Pavilion του επιφυλάσει μια τελετή προκλήσεων και επίδειξης πολεμικών τεχνών, με αφορμή τη συνταξιοδότηση του. Η κόρη του, Γκονγκ Ερ, μοναδική κληρονόμος της τεχνικής «64 χέρια», θα έρθει εκεί αντιμέτωπη με τον Ιπ Μαν για πρώτη φορά.

ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

Ιπ Μαν: Γεννημένος κατά τα τέλη της Δυναστείας Κινγκ της Κίνας (1644-1911), ο μάστερ της πολεμικής τέχνης Wing Chun, ήταν απόγονος μιας πολύ πλούσιας οικογένειας στο Φοσάν. Παθιασμένος από πολύ μικρός με το Κουνγκ Φου, μαθήτευσε στο πλευρό του θρυλικού Τσαν Γουά-Σουν. Το Φοσάν ήταν το κέντρο του Νότου για τις πολεμικές τέχνες, κατά τη Ρεπουμπλικανή περίοδο.
Ο Ιπ Μαν συμμετείχε συχνά σε αγώνες επιδεξιότητας, αλλά δεν άνοιξε ποτέ δική του σχολή- ήταν το πάθος του, δε ζούσε από αυτό. Όταν οι Ιάπωνες εισέβαλλαν στο Φοσάν, κατέλαβαν το σπίτι του και ώθησαν την οικογένεια του σε φτώχεια. Μετά τη λήξη του Εμφυλίου Πολέμου, αναγκάστηκε να φύγει για το Χονγκ Κονγκ, εξαιτίας του συνεταιρισμού του με την KMT, και δε μπόρεσε να ξαναγυρίσει ποτέ. Εκεί, ξεκίνησε να διδάσκει την τέχνη του Wing Chun για να επιβιώσει, η οποία διαδόθηκε κι έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής παγκοσμίως αργότερα.

Γκονγκ Ερ: Η Γκονγκ Ερ μεγάλωσε σε επιφανή οικογένεια πολεμικών τεχνών στη Βορειοανατολική Κίνα, κόρη του Μάστερ Γκονγκ Μπάσεν, ηγέτη των πολεμικών τεχνών στο Βορρά, και φανατικό υποστηρικτή της τεχνικής Bagua. Αν είχε γεννηθεί αγόρι, θα ήταν ο διάδοχος του. Ο πατέρας της επιθυμεί να εγκαταλείψει τον κόσμο των πολεμικών τεχνών, και να γίνει γιατρός. Εκείνη αρνείται πεισματικά, θέλει να ακολουθήσει την παράδοση της οικογένειας της, κι έχει γίνει λαμπρός μαχητής, ενώ είναι η μόνη κληρονόμος της τεχνικής «64 χέρια» του πατέρα της. Είναι το ίδιο περήφανη και δύνατη, όσο οποιοσδήποτε ήρωας πολεμικών τεχνών. .
«Κουνγκ Φου- δύο λέξεις. Οριζόντια και κάθετα. Αν κάνεις ένα λάθος- οριζόντια. Αν είσαι ο τελευταίος που στέκεται όρθιος, έχεις κερδίσει.» Ιπ Μαν

The Razor: Είναι αυθεντία στην τεχνική Baji του Κουνγκ Φου, θερμόαιμος και μυστυριώδης. Φανατικός εθνικιστής, έχει γίνει μέλος της μυστικής αστυνομίας της Κυβέρνησης. Ρόλος του είναι να εντοπίζει και να εξολοθρεύει τους προδότες.με τη νίκη των Κομμουνιστών το 1949, κατέφυγε στο Χονγκ Κονγκ, εγκατέλειψε το κόμμα των εθνικιστών και άνοιξε το White Rose
Barber Shop.
Γκονγκ Μπάσεν: Ο πατέρας της Γκονγκ Ερ. Ιδιαίτερα σεβαστός δάσκαλος πολεμικών τεχνών στο Βορρά. Είναι ο πρώτος που συνδύασε τις τεχινκές Xingyi (που βασίζεται κυρίως σε φόρμες ζώων) και Bagua (βασίζεται σε αρχαία κείμενα, τα I Ching), σε μία σχολή. Δεν λεχει χάσει ποτέ του μάχη στη ζωή του, και η φήμη του προηγείται. Παρ’όλα αυτά, δε τον ενδιαφέρει η προσωπική του δόξα, όσο το να διαιωνιστεί η τέχνη του.

Τζιανγκ: Εκτελεστής κατά τη Δυναστεία των Τσινγκ, κατέληξε φυγάς κατά τη Ρεπουμπλικανή περίοδο. Ο Μάστερ Γκονγκ, αναγνωρίζοντας ότι είναι πιστός και ειλικρινής χαρακτήρας, του ζήτησε να γίνει προστάτης της κόρης του. Δεν πηγαίνει πουθένα χωρίς εκείνον.

Ντινγκ Λιανσαν: Αυθεντία του Κουνγκ Φου στη Μαντζουρία, που μαθήτευσε στο πλάι του Μάστερ Γκονγκ. Μοιράζονται το ίδιο όραμα, αλλά εργάζονται πολύ διαφορετικά. Ο Ντινγκ είναι αφανής ήρωας. Ως ηγέτης ενός αντιστασιακού κινήματος, καταζητείται από τους Ιάπωνες. Στο Φοσάν, εργάζεται ως μάγειρας, κανείς δεν υποψιάζεται το παρελθόν του.

Μα Σαν: Δάσκαλος του Xingyi και διάδοχος του Μάστερ Γκονγκ, ήταν ένα φτωχό ορφανό, όταν ο Μάστερ Γκονγκ τον πήρε υπό την προστασία του και τον ονόμασε Σαν (με βάση ένα παλιό ρητό που αντιπροσωπεύει την ταπεινότητα). Ωστόσο, είναι ιδιαίτερα φιλόδοξος και αναζητεί δύναμη, πλούτη και δόξα.

Ζανγκ Γιονγκτσεν: Η ευγενούς καταγωγής σύζυγος του Ιπ Μαν, και μητέρα των παιδιών του. Δε χρειάζεται να ανταλλάξουν πολλά λόγια για να κατανοήσουν ο ένας τον άλλο. Όταν ο πόλεμος φτάνει στο Φοσάν, χάνουν πολύτιμα για εκείνους πράγματα, αλλά ποτέ την αξιοπρέπεια τους.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ

1911-12: Η Ρεπουμπλικανή Επανάσταση, εμπνευσμένη από τον Σουν Γιατ-Σεν, σημαίνει το τέλος της τελευταίας αυτοκρατορικής Δυναστείας Μάντσου Κινγκ (1644-1911). Η Δημοκρατία της Κίνας γεννιέται. Η Ένωση Πολεμικών Τεχνών του Βορρά, ιδρύεται για να ενώσει όλες τις πολεμικές τέχνες.
1916-28: Περίοδος Πολέμαρχων. Σε ολόκληρη τη χώρα, στρατιωτικοί πολέμαρχοι, ηγούνται ανεξάρτητων στρατευμάτων που προκαλούν την εξουσία της κεντρικής κυβέρνησης. Η χώρα βρίσκεται υπό τον κίνδυνο διαίρεσης.
1931: Η Ιαπωνία εισβάλλει στις τρεις πολιτείες της Βορειοανατολικής Κίνας, που περιλάμβανε τα πατρικά των κυβερνητών της Δυναστείας των Κινγκ. Διαπράττουν αμέτρητες φρικαλεότητες κατά την περίοδο αυτή.
1932: Η Ιαπωνία τοποθετεί τον τελευταίο αυτοκράτορα των Κινγκ, Χέρι Πούγι στο θρόνο του Μαντσούκουο. Στρατολογούν έπειτα κόσμο από τους ντόπιους.
1936: Οι νότιες επαρχίες της Κίνας κινδυνεύουν να αποσχιστούν. Ο Μάστερ Γκονγκ φτάνει στο Φοσάν για την τελετή συνταξιοδότησης του.
1937: Οι Ιάπωνες κατευθύνονται προς το Νότο. Επί οχτώ χρόνια, η Κίνα προσπαθεί να αντισταθεί σε μια βίαιη και ωμή κατάληψη.
1938: Οι Ιάπωνες εισβάλλουν στο Φοσάν. Τα στρατεύματα καταλαμβάνουν το σπίτι του Ιπ Μαν. Εκείνος και η οικογένεια του καταδικάζονται σε φτώχεια κι εξαθλίωση.
1940: Ο Μα Σαν συνεργάζεται με την κυβέρνηση του Μαντσούκουο.
1945: Η κατάληψη λήγει με την παράδοση της Ιαπωνίας, με το τέλος του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου.
1946-49: Ξεσπά Εμφύλιος Πόλεμος μεταξύ των κυβερνώντων Εθνικιστών, υπό την ηγεσία του Τσιανγκ Κάι-Σεκ και των Κομμουνιστών υπό την ηγεσία του Μάο Ζέντονγκ.
1949: Οι Κομμουνιστές νικούν, κι ο Τσιανγκ φυγαδεύεται στην Τάιβαν.
1950: Ο Ιπ Μαν και ο Razor καταφθάνουν στο Χονγκ Κονγκ. Η Γκονγκ Ερ βρίσκεται ήδη εκεί, κι εργάζεται ως γιατρός.
1951: Τα σύνορα μεταξύ των βρετανικών κατεχόμενων του Χονγκ Κονγκ και της ηπειρωτικής Κίνας κλείνουν. Ο Ιπ Μαν δε μπορεί να επιστρέψει ξανά στο Φοσάν.

«Πέρα από τα βουνά, ανοίγει ο κόσμος»
Το ταξίδι του Γουόνγκ Καρ Γουάι προς το THE GRANDMASTER

Στην Αργεντινή, το 1996, ο Γουόνγκ Καρ Γουάι ενώ δούλευε στο Happy Together, ξεκινούσε παράλληλα και το ταξίδι του προς το THE GRANDMASTER. Περνούσε από ένα περίπτερο, όταν πρόσεξε ένα περιοδικό με το Μπρους Λι στο εξώφυλλο. Έμεινε έκπληκτος από το γεγονός ότι δύο δεκαετίες μετά το θάνατο του, αποτελούσε ακόμη παγκόσμιο είδωλο. «Μεγάλωσα παρακολουθώντας τις ταινίες του Μπρους Λι», αναφέρει. Όσο περισσότερα μάθαινε και για το δάσκαλο του, Ιπ Μαν, τόσο τον συνάρπαζε και η ιστορία τους περισσότερο. Ένας καλλιεργημένος, μορφωμένος άνδρας από το Φοσάν, που κατέληξε εξόριστος στο Χονγκ Κονγκ, κι εξελίχθηκε σε έναν από τους μεγαλύτερους δασκάλους του Wing Chun. Ανάμεσα στους μαθητές του, ήταν και ο Μπρους Λι. Ο Ιπ Μαν, ήταν ένας από τους πολλούς δασκάλους Κουνγκ Φου που κατέληξαν στο Χονγκ Κονγκ τη δεκαετία του ’50, όταν οι σχολές πολεμικών τεχνών σε κάθε δρόμο ήταν αμέτρητες. Η αρχική ιδέα του σκηνοθέτη, ήταν να πει την ιστορία ενός δασκάλου, σε ένα δρόμο. Όσο περισσότερα μάθαινε ωστόσο, ανακάλυπτε ότι κάθε δρόμος αντιπροσώπευε την ιστορία μιας ολόκληρης εποχής. Συνειδητοποίησε ότι ο κόσμος που ήθελε να αναπαραστήσει, ήταν αυτός των πολεμικών τεχνών κατά τη Ρεπουμπλικανή περίοδο (1911-49), τη χρυσή εποχή του κινέζικου Κουνγκ Φου. Έπεσε με τα μούτρα βαθιά στην έρευνα, συλλέγοντας φωτογραφίες, βιβλία και ντοκουμέντα, και κρατώντας ημερολόγια με αποκόμματα και σημειώσεις. Ξεκίνησε ένα ταξίδι τριών ετών, σε εννέα πόλεις της Κίνας και της Ταϊβάν, υπό την καθοδήγηση του εθνικού πρπονητή πολεμικών τεχνών, Γου Μπιν. Ο Γου Μπιν ήταν ο δάσκαλος του Τζετ Λι, του μεγαλύτερου σταρ πολεμικών τεχνών μετά το Μπρους Λι
Ο Γουόνγκ Καρ Γουάι Wong ήταν γοητευμένος από το γεγονός, ότι τόσοι δάσκαλοι είχαν φτάσει από τα βόρεια Ιαπωνικά κατεχόμενα. Πήρε αμέτρητες συνεντεύξεις από πολλούς, οι οποίοι μοιράστηκαν μαζί του, όχι μόνο τη φιλοσοφία και την τέχνη, αλλά και πολλά μυστικά και ανείπωτες ιστορίες. Κατάλαβε ότι έπαιρνε στα χέρια του μια κληρονομιά που κινδύνευε με εξαφάνιση. Ήταν πλέον αποφασισμένος να αποτυπώσει σε φιλμ την κληρονομιά αυτή, το
THE GRANDMASTER θα ήταν επικό, και πλήρως αυθεντικό.

«Ταΐστε τη φωτιά, το ένα ξύλο μετά το άλλο»
Το THE GRANDMASTER παίρνει ζωή

Ο Γουόνγκ Καρ Γουάι, για να στελεχώσει την ταινία του, χρειαζόταν ηθοποιούς με απαράμιλλη δέσμευση, σε χρόνια προπόνηση Κουνγκ Φου. Ήθελε όχι μόνο να ασπαστούν το πνεύμα, την αξιοπρέπεια και το ήθος ενός μαχητή, αλλά και να γίνουν αυθεντίες των πολεμικών σχολών που θα εκπροσωπούσαν. «Δεν χρειαζόταν απλά να ταιριάζουν στο ρόλο», αναφέρει ο σκηνοθέτης. «Θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα σκληροί».
Η Ζανγκ Ζιγί, ο Τόνι Λιουνγκ, ο Τσανγκ Τσεν και ο Ζανγκ Τζιν, δέχθηκαν την πρόκληση. Η Ζανγκ Ζιγί, με τις χορευτικές σπουδές της, και την εξαιρετική φυσική χάρη, θα εκπροσωπούσε τη Bagua. Ο Τόνι Λιουνγκ θα ενσάρκωνε τον Ιπ Μαν. Ο Ζναγκ Τζιν, θα μεταμορφωνόταν στο Μα Σαν, αυθεντία στο Xingyi και ο Τσανγκ Τσεν θα επιδείκνυε την εκρηκτική σχολή του Baji. Μάλιστα, κατά την εκπαίδευση του, ο Τσανγκ Τσεν εξελίχθηκε τόσο πολύ που κέρδισε και την πρώτη θέση σε εθνικό διαγωνισμό το 2012, ένα επίτευγμα που προκάλεσε αίσθηση στα μέσα ενημέρωσης.
Ο Γουόνγκ Σικάν, ήταν ανάμεσα στο στρατό δασκάλων και αυθεντιών του Κουνγκ Φου, που ανέλαβαν την εκπαίδευση των ηθοποιών. Ανάμεσα τους επίσης, ο Ντάνκαν Λιουνγκ, μαθητής του Ιπ Μαν, που ανέλαβε την εκπαίδευση του Τόνι Λιουνγκ. Στόχος τους ήταν στην ταινία να υπάρχει αξιοσημείωτη αυθεντικότητα.
Οι Γουίλιαμ Τσανγκ Σουκ Πινγκ και Άλφρεντ Γιάου Γάι Μινγκ ανέλαβαν το σχεδιασμό της παραγωγής. Τους πήρε δύο χρόνια να συγκεντρώσουν τα υφάσματα, τις χάντρες, τις δαντέλες, τα υλικά που θα χρειαζόντουσαν μόνο για τα κοστούμια, δουλεύοντας με βάσει λευκώματα της εποχής. Ανάμεσα στα σκηνικά που κατασκευάστηκαν σε μια πόλη κοντά στο Φοσάν, ήταν κι ένα γνήσιο αντίγραφο πραγματικού μεγέθους σιδηροδρομικού σταθμού, ο οίκος ανοχής Gold Pavilion,καθώς και οι σχολές Κουνγκ Φου της δεκαετίας του ’50 στο Χονγκ Κονγκ.
Μετά από οχτώ χρόνια προετοιμασίας, ξεκίνησαν τα γυρίσματα το 2009 στο Καίπινγκ. Το 2010, μεταφέρθηκαν στη Βοεριοανατολική Κίνα, υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες, για να επιστρέψουν ξανά στο Καίπινγκ, και να ολοκληρωθούν το 2012.

Οι Grandmasters πίσω από το THE GRANDMASTER

Γουόνγκ Καρ Γουάι (Σκηνοθεσία, Σενάριο, Παραγωγή):

Ο Γουόνγκ Καρ Γουάι γεννήθηκε στη Σανγκάι και μετακόμισε στο Χονγκ Κονγκ με την οικογένεια του στην ηλικία των πέντε ετών. Ξεκίνησε την καριέρα του ως σεναριογράφος κι άρχισε να σκηνοθετεί τα σενάρια του το 1988. Η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία, Καθώς κυλούν τα δάκρυα μας (As Tears Go By) συμμετείχε στην Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Καννών. Η δεύτερη ταινία του Οι Άγριες Μέρες Μας (Days of Being Wild) απέσπασε πέντε βραβεία Hong Kong Film, μεταξύ των οποίων Καλύτερης Σκηνοθεσίας και Ταινίας. Ίδρυσε τη δική του εταιρία Jet Tone το 1992, και πέρασε τα επόμενα δύο χρόνια γυρίζοντας το Ashes of Time, σε απομονωμένες περιοχές της Κίνας. Το Δάσος του Τσάνγκινγκ (Chungking Express), που πραγματοποιήθηκε πολύ γρήγορα σε ένα διάλειμμα από τα γυρίσματα Ashes of Time,έγινε η πρώτη παγκόσμια επιτυχία του, κι ακολούθησαν οι Έκπτωτοι Άγγελοι (Fallen Angels). Με γυρίσματα κυρίως στην Αργεντινή, το Happy Together έκανε πρεμιέρα το 1997 στο Φεστιβάλ Καννών, όπου απέσπασε βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας. Όλες οι επόμενες ταινίες του, έκαναν την πρεμιέρα τους στις Κάννες: Ερωτική Επιθυμία (In the Mood for Love) το 2000, χαρίζοντας στο Τόνι Λιουνγκ το βραβείο Καλύτερου Ηθοποιού, το 2046 το 2004, και η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Οι Νύχτες μου Μακρυά (My Blueberry Nights) το 2007. Ήταν Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ το 2006. Έχει ολοκληρώσει και πολλές μικρού μήκους ταινίες μεταξύ των οποίων: In the Mood for Love 2001, Six Days (για το μουσικό DJ Shadow), The Follow (με τον Κλάιβ Όουεν για την ονλάιν σειρά The Hire της BMW) και There’s Only One Sun (με την Αμελί Ντορ για την Philips). Το 2004, σκηνοθέτησε το επεισόδιο The Hand στο Eros, το 2007, ολοκλήρωσε τη μικρού μήκους I Traveled 9000 km to Give It To You για το πρότζεκτ του Ζιλ Ζακόμπ Chacun son cinema.

Φιλμογραφία

1988: Wangjiao Kamen (As Tears Go By) (Καθώς Κυλούν τα Δάκρυα μας)
1990: A-Fei Zhengzhuan (Days of Being Wild) (Οι Άγριες Μέρες μας)
1994: Chongqing Senlin (Chungking Express) (Το Δάσος του Τσάνγκινγκ)
Dongxie Xidu (Ashes of Time)
1995: Duoluo Tianshi (Fallen Angels) (Έκπτωτοι Άγγελοι)
1997: Chunguang Zhaxie (Happy Together)
2000: Hua Yang Nian Hua (In the Mood for Love) (Ερωτική Επιθυμία)
2004: 2 0 4 6
Eros ( The Hand)
2007: My Blueberry Nights (Οι Νύχτες μου Μακρυά σου)
2008: Dongxie Xidu (Ashes of Time Redux)

Γιούεν Γο Πινγκ (Χορογράφος Σκηνών Δράσης)

Ο Γιούεν Γο Πινγκ, είναι ένας από τους καλύτερους και διασημότερους χορογράφουν σκηνών δράσης σήμερα. Γεννημένος το 1945 στο Γκοανγκζού, είναι ο μεγαλύτερος από τα δώδεκα παιδιά του ηθοποιού Σάιμον Γιούεν Σίου Τιν. Έχοντας εκπαιδεύσει τον Γο Πινγκ στην Όπερα του Πεκίνου, τον σύστησε αργότερα σε παραγωγούς με τους οποίους είχε συνεργαστεί τη δεκαετία του ’60. Στις αρχές της δεκαετίας του ’70, οι ταινίες πολεμικών τεχνών κερδίζαν όλο και περισσότερο έδαφος, και ο Γο Πινγκ ξεκίνησε να εργάζεται ως κασκαντέρ σε ταινίες όπως το The Chinese Boxer and Duel of Fists. Το Mad Killer ήταν η πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία. Αργότερα, θα σκηνοθετούσε έναν άγνωστο τότε Τσάκι Τσαν Snake in the Eagle's Shadow.
Με την επόμενη του ταινία όμως, Drunken Master, έτυχε κι εκείνος κι ο Τσάκι Τσαν διεθνούς αναγνώρισης. Το 1979, ίδρυσε την Wo Ping Films. Επαναπροσδιόρισε με το έργο του, τη χορογραφία σε ταινίες δράσης με τα The Matrix, Τίγρης και Δράκος, και Kill Bill.

Τόνι Λιουνγκ
Φιλμογραφία


Yi Dai Zong Shi - The Grandmaster (2013)
Chi Bi - Ο Πορφυρός Λόφος (2008)
Se, Jie - Προσοχή: Πόθος (2007)
2046 (2004)
Mou Gaan Dou - Ο Ανθρωπος του Νόμου (2002)
Ying Xiong - Ηρωας (2002)
Fa Yeung nin Wa - Ερωτική Επιθυμία (2000)
Boh Lee Chun - Ακαταμάχητος (1999)
Hai Shang Hua - Τα Λουλούδια της Σανγκάης (1998)
Chun Gwong Cha Sit - Ευτυχισμένοι Μαζί (1997)
Xich Lo - Το Αγόρι με την Αμαξα (1995)
Chung Hing Sam Lam - Chungking Express (1994)
Dung che Sai Duk - Στάχτες του Χρόνου (1994)
Lashou Shentan - Ο Τιμωρός του Χονγκ Κονγκ (1992)
A Fei Zheng Chuan - Οι Αγριες Μέρες μας (1990)
Bei Qing Cheng Shi - Η Πόλη της Θλίψης (1989)

Ζανγκ Ζιγί
Φιλμογραφία

Yi Dai Zong Shi - The Grandmaster (2013)
Weixian Guanxi (2012)
Horsemen - Οι Τέσσερις Καβαλάρηδες της Αποκάλυψης (2009)
TMNT - Χελωνονιντζάκια (2007)
Ye Yan - Δείπνο Δολοφόνων (2006)
Memoirs of a Geisha - Αναμνήσεις μιας Γκέισας (2005)
Operetta Tanuki Goten - Πριγκίπισσα Raccoon (2005)
2046 (2004)
Mo li hua kai - Ανθισμένα Γιασεμιά (2004)
Shi Mian Mai Fu - Τα Ιπτάμενα Στιλέτα (2004)
Zi Hudie - Πορφυρή Πεταλούδα (2003)
Ying Xiong - Ηρωας (2002)
Musa - Musa ο Πολεμιστής (2001)
Rush Hour 2 - Αλεξίσφαιροι Ντετέκτιβ 2 (2001)
Wo Hu Cang Long - Τίγρης και Δράκος (2000)
Wo De Fu Qin Mu Qin - Ο Δρόμος για το Σπίτι (1999)


Directed by acclaimed filmmaker Wong Kar Wai, THE GRANDMASTER is an epic action feature inspired by the life and times of the legendary kung fu master, Ip Man. The story spans the tumultuous Republican era that followed the fall of China’s last dynasty, a time of chaos, division and war that was also the golden age of Chinese martial arts. Filmed in a range of stunning locations that include the snow-swept landscapes of Northeast China and the subtropical South, THE GRANDMASTER features virtuoso performances by some of the greatest stars of contemporary Asian cinema, including Tony Leung and Ziyi Zhang.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

 

Η Βαθμολογία μου:

Καθηλωτικός λυρισμός!

Ο καταξιωμένος Kar Wai Wong μετά από τις επιτυχημένες κινηματογραφικές δουλείες, όπου κινήθηκε σε πρωτόγνωρες  για τον ίδιο θεματικές περιοχές όπως το «My Blueberry Nights» ένα καθαρόαιμο αμερικανικό road trip, εδώ επιστρέφει στα ασφαλή λημέρια της αυθεντικά κινεζικής αισθητικής αλλά και φιλοσοφικής προσέγγισης γενικότερα.
Η ταινία προσφέρει μια  γοητευτική προσέγγιση των ανατολικών πολεμικών τεχνών , ως μια συνεχή χορογραφία!
Με καταπληκτικούς φωτισμούς , καδραρίσματα και λήψεις που πραγματικά καθηλώνουν , κατορθώνει να αναδείξει την τεχνικά επίπονη κινηματογραφική προσέγγιση της μάχης σώμα με σώμα σε μια ποίηση των κινήσεων .
Μέσα από μια ενδιαφέρουσα σεναριακή δομή, η οποία δεν ξεφεύγει από την αρχετυπική προσέγγιση της κινεζικής λογοτεχνίας και κινηματογραφίας πάνω στα κοινωνικά και ηθικά ζητήματα η ταινία κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον σε όλη την διάρκεια της.
Τέλος ο εξαιρετικός συνδυασμός κινέζικης και ευρωπαϊκής μουσικής πλαισιώνει το υπέροχο αυτό λυρικό αριστούργημα  το οποίο  αξίζει να τύχει της προσοχής και από θεατές πέραν από τους λάτρεις των ταινιών πολεμικών τεχνών.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


 

Η Βαθμολογία μου:

 

Η νέα ταινία του Γουόνγκ Καρ Γουάι είναι η βιογραφία του Ιπ Μαν, ενός Κουνγκ Φου Μάστερ και συγκεκριμένα του δάσκαλου του Μπρους Λι, η οποία περιλαμβάνει πολεμικές τέχνες και ένα υποτυπώδες σενάριο που καλύπτει μια χρονική περίοδο από το 1936 μέχρι το 1952 και flashbacks που ανατρέχουν ως το 1911.

Δραματικά close up προσώπων, αλλά και αντικειμένων, με ταυτόχρονες slow motion κινήσεις, προσδίδουν στην ταινία έναν ποιητικό ρομαντισμό, ένα λυρισμό και μια χροιά έργου τέχνης που στηρίζεται στη δημιουργία όμορφων πλάνων, έστω και αν αυτά αφορούν στο βλέμμα της γοητευτικής Ζανγκ Ζιγί, ή σε μια σταγόνα αίμα που πέφτει στο βρεγμένο από τη βροχή δρόμο, ή και σε μια βίαιη πρόσκρουση ενός σώματος σε ένα κιγκλίδωμα.

Οι χορογραφίες των μονομαχιών είναι πραγματικά εντυπωσιακές και η μουσική επιλογή κλασσικών κομματιών ή από άλλες ταινίες (διέκρινα προς το τέλος το θέμα του «Κάποτε στην Αμερική» του Ένιο Μορικόνε), πάει γάντι σε ορισμένες σκηνές, αλλά ως εκεί…

 

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW












top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
18/12/2012 (Κίνα, Χονγκ Κονγκ)
2/2013 (Γερμανία, Φεστιβάλ Βερολίνου)
23/8/2013 (ΗΠΑ)
5/9/2013 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Tony Leung Chiu Wai ... Yip Man
    Ziyi Zhang
    Chen Chang
    Cung Le
    Hye-kyo Song
    Siu-Lung Leung
    Julian Cheung
    Benshan Zhao
    Qingxiang Wang

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράσης, Περιπέτεια, Δράμα, Βιογραφική

Σκηνοθεσία
Kar Wai Wong

Σενάριο
Kar Wai Wong
Haofeng Xu
Jingzhi Zou

Παραγωγή
Jacky Pang Yee Wah
Kar Wai Wong

Μουσική
Frankie Chan

Φωτογραφία
Philippe Le Sourd


Μοντάζ
William Chang

Σχεδιασμός Παραγωγής
William Chang

Κοστούμια
William Chang

Βοηθός Σκηνοθέτη
Jesse Nye

Χορογραφία Δράσης
Woo-ping Yuen

Εταιρείες Παραγωγής
Block 2 Pictures
Bona International Film Group
Jet Tone Production
Sil-Metropole Organisation

Διανομή
Seven Films
(Ελλάδα)
Annapurna Pictures
Jet Tone Production
The Weinstein Company
Mei Ah Entertainment
Teleview International

Ειδικά Εφέ
BUF (visual effects)

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Κίνα, Χονγκ Κονγκ

Γλώσσα
Μανταρινικά, Καντονέζικα (Κινέζικα)

Εικόνα
Έγχρωμη 2.35 : 1

Διάρκεια
170'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Chikan Movie and Television City, Guangzhou, Foshan,
Kaiping, Guangdong, - Κίνα

AKA
Yi Dai Zong Shi
Yut Doi Jung Si
First Generation Master

Καταλληλότητα

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 2
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δράσης
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΒιογραφικήΠεριπέτειαΔραματικήΔράσης


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails