Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
. Παίζοντας Με Τη Φωτιά
. Η Άντουα και οι Φίλες της (1960)
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
. Η Ζωή είναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά
. Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ (1955)
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: katoikidio123's Profile katoikidio123
Σήμερα: 2
Χθές: 0
Συνολικά: 9734

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 94
Μέλη: 0
Σύνολο: 94

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΥΠΟΨΙΑ (CHLOE) του Ατόμ Εγκογιάν

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 14 Νοέ. 2009 @ 21:05:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

ΥΠΟΨΙΑ
CHLOE

του Ατόμ Εγκογιάν
με τους Λίαμ Νίσον, Αμάντα Σίφριντ, Τζούλιαν Μουρ

Υπόθεση: Η Κάθριν και η Χλόη δουλεύουν σε γειτονικές επιχειρήσεις. Το ιατρείο της Κάθριν βρίσκεται απέναντι από το μπαρ "Four Seasons", όπου η Χλόη απασχολείται ως πόρνη πολυτελείας. Όταν ο σύζυγος της Κάθριν, Ντέιβιντ, χάνει μια πτήση και το πάρτι- έκπληξη για τα γενέθλιά του, η Κάθριν, υποψιαζόμενη ότι την απατά, αναθέτει στην Χλόη να τον σαγηνεύσει ερωτικά, ώστε να δοκιμάσει τις αντοχές του συζύγου της. Δεν μπορεί να φανταστεί όμως τα γεγονότα που ακολουθούν, αλλά και τον κίνδυνο που ελλοχεύει για την ίδια και την οικογένειά της.
Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Η Κάθριν και η Χλόη δουλεύουν σε γειτονικές επιχειρήσεις. Το ιατρείο της Κάθριν βρίσκεται απέναντι από το μπαρ "Four Seasons", όπου η Χλόη απασχολείται ως πόρνη πολυτελείας. Όταν ο σύζυγος της Κάθριν, Ντέιβιντ, χάνει μια πτήση και το πάρτι- έκπληξη για τα γενέθλιά του, η Κάθριν, υποψιαζόμενη ότι την απατά, αναθέτει στην Χλόη να τον σαγηνεύσει ερωτικά, ώστε να δοκιμάσει τις αντοχές του συζύγου της. Δεν μπορεί να φανταστεί όμως τα γεγονότα που ακολουθούν, αλλά και τον κίνδυνο που ελλοχεύει για την ίδια και την οικογένειά της.

Ο Σκηνοθέτης

Ο Ατόμ Εγκογιάν γεννήθηκε το 1960 στο Κάιρο από Αρμένιους γονείς και μεγάλωσε στον Δυτικό Καναδά. Οι γονείς του ήταν και οι δύο ζωγράφοι και εκείνος είχε ως στόχο να γίνει θεατρικός συγγραφέας. Όταν όμως σκηνοθέτησε την πρώτη του ταινία μικρού μήκους, ανακάλυψε πως αυτό που θέλει είναι να διηγείται ιστορίες οπτικά.

Το 1994 βραβεύθηκε με το FIPRESCI στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Κανών, ενώ το 1997 επέστρεψε στις Κάνες με την ταινία "Το Γλυκό Πεπρωμένο" και κέρδισε  το FIPRESCI, το Μεγάλο Βραβείο αλλά και το Βραβείο Επιτροπής. Η ταινία "Το Γλυκό Πεπρωμένο" έστειλε τον Εγκογιάν και στα Όσκαρ, όπου είχε προταθεί για Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας και για Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο Εγκογιάν έχει προταθεί και έχει κερδίσει σωρεία βραβείων. Στο ιστορικό του περιλαμβάνονται οι ταινίες "Το Ταξίδι της Φελίτσια", "Diaspora", "Ararat", "Εκεί Που Βρίσκεται η Αλήθεια", "Citadel" και "Adoration".

Οι Πρωταγωνιστές

  • Η Τζούλιαν Μουρ γεννήθηκε το Δεκέμβριο του 1960 στη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. Σπούδασε Καλές Τέχνες και υποκριτική στη Βοστόνη ώσπου κατέληξε στη Νέα Υόρκη  όπου έπαιξε θέατρο. Εκεί, πολύ σύντομα κέρδισε πρωταγωνιστικούς ρόλους σε σαπουνόπερες και μίνι σειρές, όπου μάλιστα για το "As the world turns" κέρδισε βραβείο Έμι (Daytime Emmy Award). Στη μεγάλη οθόνη πρωτοεμφανίστηκε το 1990 με την ταινία "Tales from the Darkside: The Movie" και σύντομα ήρθε ένας ακόμη ευδιάκριτος ρόλος στο "Φυγά", δίπλα στον Χάρισον Φορντ. Η Μουρ είναι η ένατη γυναίκα στη ιστορία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου που ήταν υποψήφια για Όσκαρ Α' και Β' γυναικείου ρόλου την ίδια χρονιά με τα "Ο Παράδεισος είναι Μακριά" (Α' ρόλου) και "Οι Ώρες" (Β' ρόλου).

 Έχει τιμηθεί με πολλά βραβεία από ενώσεις κριτικών, όπως National Board of Review, LA Film Critics Circle, Broadcast Film Critics, για τις πολλές ερμηνείες της. Ήταν υποψήφια για Όσκαρ τέσσερις φορές: πέρα από τις "'Ωρες"  και "Ο Παράδεισος είναι Μακριά", για τα "Boogie Nights" και "Το Τέλος μιας Σχέσης". Άλλες ταινίες στις οποίες έχει πρωταγωνιστήσει είναι: "An Ideal Husband", "Magnolia", "Hannibal", "Τα Ναυτιλιακή Νέα", "Εμμονή", "Τα Παιδιά των Ανθρώπων", "I'm not There", "The Private Lives of Pipa Lee" και "A Single Man". Προσεχώς θα τη δούμε στην ταινία τρόμου "Shelter", καθώς και στην ταινία "The Kids Are All Right" δίπλα στην Ανέτ Μπένινγκ.

  • Ο Λίαμ Νίσον γεννήθηκε το 1952 στη Βόρεια Ιρλανδία. Ξεκίνησε την καριέρα του με συμμετοχές σε αναγνωρισμένες παραστάσεις στα θέατρα του Μπέλφαστ και του Δουβλίνου, το 1976. Από τους πρώτους του κινηματογραφικούς ρόλους ήταν στην επική υπερπαραγωγή "Εξκάλιμπερ" το 1981. Ήταν δύο φορές υποψήφιος για το θεατρικό βραβείο Τόνι στο Μπρόντγουεϊ και έχει κερδίσει υποψηφιότητες για Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα Α' Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στη "Λίστα του Σίντλερ", του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Το 1996, ο Νίσον πήρε το βραβείο ερμηνείας στο φεστιβάλ της Βενετίας για το ρόλο του στην ταινία "Michael Collins".

Το βιογραφικό του περιλαμβάνει επίσης τις ταινίες "Darkman", "Παντρεμένα Ζευγάρια", "Ο Πόλεμος των Άστρων: Επεισόδιο Ι", "Υποβρύχιο Κ-19", "Οι Συμμορίες της Νέας Υόρκης", "Αγάπη Είναι…", "Kinsey: Ας Μιλήσουμε για Το Σεξ", "Batman Begins", "Breakfast on Pluto", "Taken" και "Πέντε Λεπτά Πριν τον Παράδεισο". Προσεχώς θα τον δούμε στις ταινίες "After.Life" με την Κριστίνα Ρίτσι, "Clash of the Titans" του Λουί Λετεριέ και "The A-Team".

  • Η Αμάντα Σίφριντ γεννήθηκε το 1985 στην Πενσυλβάνια των ΗΠΑ. Ξεκίνησε την καριέρα της από το μόντελινγκ σε ηλικία 11 ετών. Σύντομα στράφηκε στην υποκριτική και το 2000 πήρε μέρος στο σίριαλ "As The World Turns". Άρχισε να κερδίζει αναγνωρισιμότητα το 2004 με την ταινία "Mean Girls", όπου πρωταγωνιστούσε δίπλα στις Λίντσεϊ Λόχαν και Ρέιτσελ ΜακΆνταμς. Περισσότερο γνωστή είναι βέβαια από τον ρόλο της στην ταινία "Mamma Mia!", ως κόρη της Μέριλ Στριπ. Τελευταία την είδαμε αντιμέτωπη με την Μέγκαν Φοξ στην ταινία "Jennifer’s Body". Η Σίφριντ έχει λάβει επίσης ιδιαίτερα θετικά σχόλια για τη συμμετοχή της στην τηλεοπτική σειρά "Big Love".Προσεχώς θα τη δούμε στο αισθηματικό δράμα "Dear John", δίπλα στους Τσάνινγκ Τέιτουμ και Ρίτσαρντ Τζένκινς, καθώς και στη ρομαντική κομεντί "Letters to Juliet",  δίπλα στον Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ.

Με τα Λόγια του Σκηνοθέτη

  • Η ταινία παρουσιάζει την ιστορία μιας σχέσης, της οποίας νομίζεις ότι μπορείς να έχεις τον έλεγχο, αλλά όταν εμπλέκονται και τα συναισθήματα άλλων ανθρώπων, είναι δύσκολο να επιτευχθεί κάτι τέτοιο. Η Κάθριν (Τζούλιαν Μουρ) πιστεύει ότι μπορεί να κοντρολάρει τη ζωή της, όμως βλέπει ότι δεν μπορεί να τα καταφέρει. Νιώθει ότι πλέον δεν είναι ελκυστική για τον σύζυγό της. Όταν αυτός το αρνείται, έχει την ιδέα να αναθέσει σε μια νέα κοπέλα να τον φλερτάρει και να της πει τα όσα έγιναν. Απρόσμενα, η Κάθριν γίνεται αρκετά εμμονική με τις ιστορίες που της περιγράφει η Χλόη (Αμάντα Σίφριντ) για τις συνευρέσεις με τον σύζυγό της, Ντέιβιντ (Λίαμ Νίσον). Η σχέση των δύο αυτών γυναικών γίνεται ιδιαίτερα περίπλοκη και οδηγεί σε αναπάντεχα αποτελέσματα.
  • Ένα καλό σενάριο είναι αυτό που είναι γεμάτο από πιθανότητες και λίγο θολό, όχι δηλαδή ακριβώς ξεκάθαρο, που σου αφήνει περιθώρια να το εξερευνήσεις για να το καταλάβεις. Αυτό που με εξιτάρει στο συγκεκριμένο σενάριο είναι ότι διαδραματίζεται σε μια πόλη που γνωρίζω καλά- η πόλη του Τορόντο παίζει μεγάλο ρόλο στην ιστορία. Υπάρχει η δυνατότητα της εξερεύνησης των ιδιαίτερων χαρισμάτων αυτής της πόλης, δυνατότητα την οποία δεν είχαν άλλα φιλμ που γυρίστηκαν εδώ.
  • Αυτό που κάνει τον ερωτισμό της ταινίας ασυνήθιστο, είναι ότι βασίζεται στο δράμα, στην ψυχολογία των χαρακτήρων. Όταν δουλεύεις με ηθοποιούς αυτού του διαμετρήματος, είναι σημαντικό να στηρίζεις τα ερωτικά περιστατικά στην ψυχολογία των εμπλεκομένων στο love story.
  • Η ιδέα των αντικαταστατών είναι κάτι που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα- μιλώ για τους ανθρώπους εκείνους, που μπορούν να εκπληρώσουν κάτι που εσύ ο ίδιος εκ φύσεως αδυνατείς να το κάνεις, εξαιτίας διαφόρων πιέσεων, απαγορεύσεων ή φόβων που σε περιορίζουν. Η Κάθριν γίνεται η ίδια δημιουργός του δικού της δράματος. Αναθέτει σε μια γυναίκα να πάρει τη θέση της ουσιαστικά και έτσι νιώθει ότι μπορεί να εξερευνήσει πράγματα που μέχρι τώρα δεν μπορούσε. Είναι πολύ δύσκολο σε μια ταινία να βρεις μια τέτοια γυναίκα που περνά αυτή την κρίση, την οποία βιώνουν πολλοί άνθρωποι σήμερα- όταν δηλαδή νιώθεις ότι αρχίζεις να εξαφανίζεσαι, ότι δεν είσαι πλέον το αντικείμενο του πόθου κάποιου.

 

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.sonyclassics.com/chloe/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ενδιαφέρουσα ταινία μυστηρίου, με αρκετά ωμό αισθησιασμό και προκλητικά δραματουργικές, ανατροπές. Επιδιώκοντας να "ισοπεδώσει" τα στερεότυπα μιας συμβατικής και άκρως προβληματικής έγγαμης σχέσης, γίνεται φορέας αποσυμπιεσμένων επιλογών και ακραίων υπερβολών, ώστε ώριμο, ενήλικο κοινό να βρει κοινά σημεία ή ακόμα και να ταυτισθεί με την υπόθεση που περιγράφεται σκανδαλιστικά και ολίγον γαργαλιστικά. Στην αρχή μας συστήνεται ως ένα αισθηματικό δράμα μιας "κρυφής" παράνομης σχέσης, αλλά έως το τραγικό τέλος η ιστορία περνάει μέσα από κυκεώνα διακυμάνσεων, ξεγελώντας τον υποψιασμένο θεατή προς μια κατεύθυνση ενός υπολανθάνοντος ερωτικού τριγώνου. Ω, τι πλάνη οικτρά, μιας προσχεδιασμένης μηχανορραφίας!

Ο Ατομ Εγκογιάν ανοίγει τα χαρτιά του με σαδιστική τροπή για να διεκπεραιώσει σκηνοθετικά την κεντρική ιδέα πολύ εύστοχα, επικεντρώνοντας το γνώριμο ύφος του στην δημιουργία σασπένς με υποδειγματικό τάιμινγκ, το οποίο προκαλεί εντύπωση και έκπληξη στον ανυποψίαστο θεατή. Παρασύρεται από το πολύ καλό υλικό της ιστορίας της Αν Φοντέν που αφηγείται χωρίς να επιδιώκει ανορθόδοξα, στυλιστική υπέρβαση, καλλιτεχνική αφαίρεση, ιδεολογική σύνθεση και ηθικολογικό άλλοθι για να πειραματισθεί κινηματογραφοφιλικά. Για να μην παρανοήσει κανείς την ακαδημαϊκή του γραφή επιλέγει το στυλ που του πάει: έναν δρόμο στον οποίο βρίσκεις "λίγο απ' όλα": παρέκκλιση, το τυχαίο, την περιπέτεια, την επιθυμία του αγνώστου που δεν τρομάζει, με λίγα λόγια τον δρόμο της φύσης ή και της επιστήμης! Η δύναμη του φιλμ, λοιπόν, είναι η πλοκή της. Μία ταινία που ιντριγκάρει τον έρωτα, τον "σιγοτρώει", προβοκατόρικα παίζοντας με τις σεξουαλικές επιθυμίες, της σύγχρονης αστικής κοινωνίας που ζει πέρα από την υλιστική καθημερινότητα .

Σε γενικές γραμμές μας άρεσε: η απρόβλεπτη εξέλιξη που γεφυρώνει αρχή και τέλος καθώς και οι ικανοποιητικές ερμηνείες - αναμενόμενες από Νίσον και Μουρ - από τις οποίες ξεχωρίσαμε για τον αβανταδόρικο χαρακτήρα της, την Αμάντα Σέιφριντ - χάριν της οποίας, το όνομα του ρόλου που υποδύεται, αποτελεί και τον μονολεκτικό τίτλο της ταινίας (Chloe). Είναι η κεντρική πρωταγωνίστρια που εισβάλλει μέσα σε μια οικογένεια στα πρόθυρα της διάλυσης για να αποδείξει ότι ποτέ δε πρέπει να θεωρείς μια σχέση δεδομένη, όταν δε σε ικανοποιεί και βασίζεται σε αδιαφανείς σκοπούς, κρυφά μυστικά και ανομολόγητα πάθη. Με το εύθραυστο δεν πρέπει να μένεις απαθής. Φυσικά όλα αυτά εξηγούνται από ψυχολογικής πλευράς, εκεί που ο Καρλ Γιουνγκ και ο Σίγκμουντ Φρόιντ εστίασαν και έδωσαν τις κατάλληλες απαντήσεις, πριν από δεκαετίες (διασταυρώνοντας και βέλη μεταξύ τους) .

Το φιλμ θεμελιώνεται πάνω στη θεωρία της αναλυτικής ψυχολογίας και των τραυμάτων της παιδικής ηλικίας. Η Χλόη ζει μια αμφιλεγόμενη ζωή, όταν τελικά βρίσκοντας "πραγματικό" στόχο στη ζωή - όπως εξηγούν και τα όνειρα κατά Φρόιντ - θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να τον κερδίσει, κάνοντας μια απότομη στροφή. Μια βουτιά στα άδυτα του ασυνείδητου. Με κάθε τίμημα. Εκεί και η τραγωδία. Βεβαίως η ταινία εξαντλεί την διάρκειά της εστιάζοντας στο θέμα της σεξουαλικότητας (η καταπίεση σπάει τα δεσμά της και απελευθερώνει ανεξέλεγκτα πάθη κι ορμές, τα σύμβολα της λίμπιντο). Αυτό που απορρίπτεται ή αγνοείται παντελώς ως άποψη κι επιλογή είναι το θρησκευτικό συναίσθημα και φυσικά η πολιτική θέση. Η κατάρρευση των θρησκευτικών πεποιθήσεων και της κοινωνικής συνοχής, επιφέρει τον εκφυλισμό της προσωπικότητας, καθώς το ορμέμφυτο είναι αδύνατο να αντικαταστήσει θεμελιωδώς τις ανθρώπινες αξίες της μοναδικότητας. Ο κόσμος ζει όνειρα και φαντασιώσεις ασυνείδητα, έτσι και το ένστικτο της μικρής Αμάντα Σέιφριντ, αποτελεί ένα σκοτεινό σημείο, που μπερδεύεται στον εσωτερικό κόσμο των αισθήσεων. Η περιοχή του αγνώστου θεωρείται άλλωστε ελκυστική, όταν εξερευνάται εκ τους ασφαλούς. Στην περίπτωση της Chloe, διακρίνει κανείς μέσα στα μάτια της το μυστήριο να πλανάται, να αιωρείται και τελικά να πλέκει έναν ιστό όπως πράττει μια μοιραία βαμπ, η "γυναίκα - αράχνη". Το πρόσωπο είναι τα μάτια της ψυχής κι αυτό που επιδεικνύει ακατάσχετα και χωρίς εκπτώσεις είναι πόθος και λαγνεία για τον άνθρωπο. Χωρίς αναστολές, ταμπού και με ελάχιστες προφυλάξεις, απωθημένες οδυνηρές σκέψεις και συναισθήματα αναδύονται στην συνείδηση. Με λίγα λόγια ο Εγκογιάν αδράττει της αφορμής για να εκφράσει μέσα από έναν διαυγή λόγο την οπτική του περίφημου "συλλογικού ασυνείδητου". Η δομή της αισθητικής παρουσίασης του φιλμ με την υπονομευτική άρθρωση (σταδιακά ως την κορύφωση), που στο πέρασμά της διακορεύει κάθε "Ολέθρια Σχέση" δίνει το έναυσμα για άλλη μια φορά ο θεατής να αντιληφτεί πως ένστικτα και αρχέτυπα είναι τελικώς εκείνα που διαμορφώνουν το συλλογικό ασυνείδητο και παρουσιάζουν μια ομαλότητα στην εξωτερίκευσή τους. Ένα ψυχαναλυτικό δοκίμιο σχέσεων με ένταση και πάθος, που στροβιλίζεται στα άκρα. Η τραγικότητα του αληθινού, λυτρώνει τις ψυχές. Η εμπειρία από τη Χλόη αποτελεί ελιξήριο της ζωής είναι ο νευρώδης μοχλός που κινεί το ηλεκτρικό ρεύμα στα κορμιά, δημιουργώντας τις περίφημες φροϋδικές νευροψυχώσεις. Η κοινωνία που απωθεί τον έρωτα, ζει μακαρίως υπόδουλη - υποκρινόμενη υστερικά μια κάλπικη ευδαιμονία. Εν κατακλείδει, μην ανησυχείτε, δεν είναι απαραίτητο να είσαι ψυχίατρος ή ψυχασθενής για να κατανοήσεις τι εστί Χλόη, σε βάθος... Όμως η θέασή της θα σας γεννήσει ανάλογους προβληματισμούς, παρόμοιους για τη λειτουργία του ασυνειδήτου, όπως περιγράψαμε πριν. Γιατί μόνο επιφανειακά πρόκειται για μια ταινία απλώς "αισθηματική". Ουσιαστικά πρόκειται για μια επώδυνη κατάσταση, μια χαρακτηριστική περίπτωση κατά την οποία οι συγκρούσεις που δημιουργούνται ανάμεσα στο Εγώ, τις ορμές ενστίκτου και την ηθική συνείδηση ωθούν το άτομο να αμυνθεί ψυχικά. Αυτή η σύγκρουση φορά τον ερωτικό χιτώνα, έναν μανδύα που όσο εύκολο φαίνεται πως μπορείς να ξεγυμνώσεις μπροστά στα μάτια σου, άλλο τόσο δύσκολα αντιστέκεται να αποκαλύψει τα πραγματικά αίτια που την προκαλούν. Βαθιά κρυμμένα - θαμμένα στο βάθος της ψυχής.

Με λίγα λόγια η Χλόη είναι μια εξαιρετική αφορμή πέρα από την ψυχαγωγική της διάσταση σε πρώτο, συμβολικό, επίπεδο να ανακαλύψει κανείς ουσιαστικά στην πράξη τις περιβόητες ψυχολογικές διαταραχές του ατόμου, μετά από μια αποτυχία, μια απόρριψη, την κατάχρηση. Από τη στιγμή που η κατάθλιψη γίνεται ο καλύτερος φίλος σου, εξαιτίας μεμονωμένων ή συντονισμένων παραγόντων όπως βλέπουμε στο φιλμ, (συναισθηματική και ερωτική αδιαφορία) η αποδοχή του θανάτου είναι φυσικό επακόλουθο και αρκετά κυνικά, θα έλεγα μονόδρομος (εάν δεν εφαρμοσθεί θεραπεία). Η Χλόη μεταμορφώνεται από ιερόδουλη πολυτελείας και "σκοτεινό αντικείμενο του πόθου" σε πιόνι ως "ψυχαναλυτικό πείραμα" στα χέρια της Καθρίν (Τζούλιαν Μουρ). Μια ψυχή που κατοικεί σε λάθος σώμα!

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Θρίλερ, κοινωνικό, αισθηματικό;; Κανείς ποτέ δεν κατάλαβε που ανήκει.

Ξεκινώντας από τις υποψίες μιας συζύγου καταλήγει σε ένα απρόσμενο ερωτικό τρίγωνο με αναπάντεχες εξελίξεις. Μυστικά και ψέματα ξετυλίγουν το κουβάρι της ταινίας. Επικίνδυνα παιχνίδια σχέσεων που στο τέλος όλα μπλέκονται μεταξύ τους, ξεχνώντας τον στόχο. Κεντρική ηρωίδα η Χλόη (ταλαντούχα δεν την λες-ειδικά αν έχεις δει το Jennifer’s Body) ωστόσο λόγω των καταξιωμένων ηθοποιών που την πλαισιώνουν αναδεικνύεται.

Η ταινία αναφέρεται στην ρουτίνα της σχέσης έχοντας την εκπληκτική ομολογουμένως Τζούλιαν Μουρ στο ρόλο της συμβατικής συζύγου. Η ίδια χαμένη μέσα στην καθημερινότητα και την αποξένωση που νιώθει οδηγείται στις υποψίες πως ο άντρας της την απατά, και εκεί αρχίζουν τα προβλήματα. Έτσι επιλέγει (ή έτσι πιστεύει) μια νέα γυναίκα να υποδυθεί το εν δυνάμει αντικείμενο του πόθου, και εκείνη καταλήγει ακροατής και αποδέκτης των καταστάσεων. Τα μυστικά και ψέματα ολοένα και αυξάνονται μην αφήνοντας τον θεατή να βαρεθεί. Η ακρότητα των καταστάσεων οδηγεί την ταινία σε νέα βάση. Ξεκινώντας από μια συμβατική επιλογή ζωής, στη συνέχεια ξεφεύγει εντελώς από αυτήν την πορεία. Ρεαλιστικές καταστάσεις που εμφανίζονται μέσα από την υπερβολή τους.

Η Τζούλιαν Μουρ δικαιώνει τους θαυμαστές της που θα τη  συγχωρήσουν ύστερα από την ταινία για το ατόπημα του The Forgotten. Κατά τη γνώμη μου είναι ωραιότερη από την Αμάντα Σειφριντ που πλάι της δείχνει απλά άχρωμη και ανέκφραστη, έχοντα απλά τα αντικειμενικά κριτήρια ομορφιάς αλλά τίποτα παραπάνω. Ο Λίαμ Νίσον καταλήγει να μην έχει πια τον πρωταγωνιστικό ρόλο καθώς τελειώνει η ταινία αλλά δεν χάνει ούτε στιγμή τη δυναμικότητα του ρόλου του.

Τατιάνα Τζινιώλη
τηςΤατιάνα Τζινιώλη tatiana.ginioli@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Ένα λαβυρινθώδες παχνίδι πάνω στην ανασφάλεια και την άναρχη δύναμη που μπορεί να έχει στις ζωές κάποιων τόσο ο ίδιος ο έρωτας όσο και η απουσία του, είναι αυτό που οδηγεί την Κάθριν (Τζούλιαν Μουρ), πετυχημένη γιατρό - η οποία "υποψιάζεται" τον καθηγητή σύζυγο της Ντέιβιντ (Λίαμ Νίσον) για εξωγαμιαίες σχέσεις - να αναζητήσει στην συνοδό πολυτελείας Χλόη (Αμάντα Σίφριντ), την επιβεβαίωση του πόσο εύκολα μπορεί να υποκύψει αυτός, στη σαγηνευτική ομορφιά μιας νεότερης γυναίκας.

Αυτό βέβαια που θα ακολουθήσει, όπως συμβαίνει σε όλες τις εσωστρεφείς ταινίες του μεγάλου Αρμενικής καταγωγής Καναδού σκηνοθέτη, δεν είναι παρά η έκρηξη του ασυνείδητου, καθώς και η ανασυνθετική δύναμη που ο νους μπορεί να βρει ακόμα και σε καταστάσεις οι οποιες τελικά είναι πλαστές.

τα όρια "τησσαγχνης" αλλα και του πραγματικού, Μέσα από παγίδες και ψευδείς αναπαραστάσεις μνημών, ως άξονες που οδηγούν τελικά στη δοκιμασία της σαγήνης στα όρια του πραγματικού, αισθάνεται κανείς πως πλησιάζει σε ακραίες συμπεριφορές ικανές να διαλύσουν έστω και για λίγο την καπριτσιοζικη, μεσοαστική ασφάλεια του ζευγαριού.

Αναγνωρίζουμε φυσικά και τον σαρκασμό του Εγκογιάν σε αυτό το παροιμιώδες back to normal finale! H Αμάντα Σίφριντ στέκεται με άνεση δίπλα σε δυό μεγάλους ηθοποιούς όπως ο Νίσον και η Μουρ, αποτελώντας ένα είδος golem που ενσαρκώνει την νοσηρότητα αλλά και τον κομφορμισμό που έφερε το ζευγάρι στα όρια της σχέσης του! Απλώς πανέμορφη και υπέροχη!

Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video FlashVideo
Type: Flash
Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 8/4/2010


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
Chloe 01.jpg
Chloe 02.jpg Chloe 03.jpg
Chloe 04.jpg
Chloe 05.jpg
Chloe 06.jpg
Chloe 07.jpg
Chloe 08.jpg
Chloe 09.jpg
Chloe 10.jpg
Chloe 11.jpg
       


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Nina Dobrev ... Anna
    Amanda Seyfried ... Chloe
    Liam Neeson ... David
    Julianne Moore ... Catherine
    Max Thieriot ... Michael
    Meghan Heffern ... Miranda
    Laura DeCarteret ... Alicia
    Mishu Vellani ... Julie

Σκηνοθεσία:
Atom Egoyan

Σενάριο
Erin Cressida Wilson
Anne Fontaine
(ταινία "Nathalie")

Παραγωγή
Jeffrey Clifford
Joe Medjuck
Ivan Reitman
Simone Urdl
Jennifer Weiss

Μουσική
Mychael Danna

Φωτογραφία
Paul Sarossy

Μοντάζ
Susan Shipton

Casting
Joanna Colbert
Richard Mento


Σχεδιασμός Παραγωγής
Phillip Barker

Σκηνικά
Jim Lambie

Κοστούμια
Debra Hanson

Εταιρείες Παραγωγής
The Montecito Picture Company

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
E1 Entertainment
Gussi Films
Mars Entertainment
Nordisk Film
Optimum Releasing
PlayArte Filmes
Pony Canyon
Studio Canal
Universal Pictures International
Eagle Pictures
Filmes Lusomundo
Gulf Film
Kinowelt Filmverleih
NuMetro Distribution
SPI International
Sony Pictures Entertainment (SPE) Worldwide Acquisitions Group


Ειδικά Εφέ
Rocket Science VFX

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, ΚΑΝΑΔΑΣ, ΓΑΛΛΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.85 : 1

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ, ΘΡΙΛΕΡ

Διάρκεια
96'

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Toronto, Ontario, ΚΑΝΑΔΑΣ

Ήχος
Dolby Digital


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.55
Αριθμός Ψήφων: 9


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails