Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/7/14 :.
. Το Κόλπο Της Ζωής Μας
. Ηρακλής
. Σε Λάθος Χρόνο
. Το Καλοκαίρι Της Ζωής Μας
. Alphaville (1965)
.: από 31/7/14 :.
. Λάθος στο Λάθος
. Parker
. Marina
. Έρωτας αλά Ισπανικά
. Σουπερχόνδριος
. Έλα Να Πάρεις Τον Καφέ Σε Μας (1970)
.: από 7/8/14 :.
. 22 Jump Street
. Σαββατοκύριακο στο Παρίσι
. Μία Τυχαία Συνάντηση
. Ρε, Μη
.: από 14/8/14 :.
. Λόγια και Εικόνες
. Θεϊκό Κόλπο
. Δείπνο Ηλιθίων (1998)
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape
. Σεφ

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: gabrielpaok's Profile gabrielpaok
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9720

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 162
Μέλη: 2
Σύνολο: 164

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ (A SINGLE MAN) του Τομ Φορντ

Ημερομηνία καταχώρησης: Κυριακή, 20 Σεπ. 2009 @ 19:33:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ
A SINGLE MAN

του Τομ Φορντ
με τους Κόλιν Φερθ, Τζούλιαν Μουρ, Μάθιου Γκουντ, Τζίνιφερ Γκούντγουιν, Νίκολας Χουλτ, Πολέτ Λαμορί

Υπόθεση: Η ταινία «A Single Man» μας μεταφέρει στο Λος Άντζελες του 1962, στην κορύφωση της κρίσης με την Κούβα, και παρακολουθεί τη ζωή του Τζορτζ Φάλκονερ, ενός 52χρονου Βρετανού καθηγητή πανεπιστημίου (Κόλιν Φερθ) καθώς πασχίζει να βρει νόημα στη ζωή του μετά τον θάνατο του επί σειρά ετών συντρόφου του, Τζιμ (Μάθιου Γκούντι). Ο Τζορτζ μένει προσκολλημένος στο παρελθόν και δεν μπορεί να δει κανένα μέλλον. Παρακολουθώντας τον για μία ημέρα, βλέπουμε ότι μια σειρά γεγονότων και συναντήσεων τον οδηγούν τελικά στο να αποφασίσει αν η ζωή μετά τον θάνατο του Τζιμ έχει το οποιοδήποτε νόημα. Ο Τζορτζ δέχεται την παρηγοριά της στενότερης φίλης του, Τσάρλι (Τζούλιαν Μουρ), μιας 48χρονης καλλονής που και αυτή πρέπει να δώσει τις δικές της μάχες με τα διλήμματά της για το μέλλον. Ένας νεαρός φοιτητής του Τζορτζ, ο Κένι (Νίκολας Χουλτ), που συνειδητοποιεί και αποδέχεται την πραγματική φύση του, αρχίζει να παρακολουθεί στενά τον Τζορτζ καθώς διακρίνει την τρυφερή ψυχή του.
Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Η ταινία είναι η ρομαντική ιστορία μιας αγάπης που έμεινε στη μέση, της απομόνωσης που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης και της εξαίρετης σημασίας που έχουν οι φαινομενικά ασήμαντες στιγμές στη ζωή μας.
Η ιστορία είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα του Κρίστοφερ Ίσεργουντ και η σκηνοθεσία είναι του Τομ Φορντ.
ΒΡΑΒΕΙΑ - ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ – Βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου (Κόλιν Φέρθ)
    • Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου – Δράμα (Κόλιν Φερθ)
    • Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Β’ Γυναικείου Ρόλου (Τζούλιαν Μουρ)
    • Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Μουσικής (Άμπελ Κορζενιόφσκι)
Υπόθεση

Βρισκόμαστε στο 1962 και ο πόλεμος πλησιάζει απειλητικά. Ο φόβος κυριαρχεί στον κόσμο. Οι κοινωνικές αξίες αναπαρίστανται με ασπρόμαυρους όρους, αλλά η πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων παραμένει το ίδιο πολύπλοκη όπως και σήμερα.
Τοποθετημένη 50 χρόνια πριν, στο Λος Άντζελες, στο απόγειο της κρίσης των πυραύλων της Κούβας, η ταινία ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ είναι η ιστορία του Τζορτζ Φάλκονερ ενός 52χρονου Βρετανού καθηγητή κολλεγίου (Κόλιν Φερθ) που παλεύει να βρει νόημα στη ζωή του, μετά το θάνατο του συντρόφου του Τζιμ (Μάθιου Γκουντ). Ο Τζορτζ είναι κολλημένος στο παρελθόν του. Καθώς παρακολουθούμε μία μέρα του, μία σειρά γεγονότων και συναντήσεων, τον οδηγεί αναπόφευκτα να αποφασίσει αν τελικά υπάρχει νόημα στη ζωή του μετά το χαμό του Τζιμ. Τον Τζορτζ παρηγορεί η στενή του φίλη Τσάρλι (Τζουλιάν Μουρ), μία 48χρονη καλλονή που έχει και αυτή να αντιμετωπίσει το δικό της αβέβαιο μέλλον. Ένας νεαρός μαθητής του Τζορτζ, ο Κένι (Νίκολας Χουλτ), που πρέπει και αυτός με τη σειρά του να αποδεχτεί τη φύση του, «κυκλώνει» τον Τζορτζ, καθώς βρίσκει σε αυτόν μία αδερφή ψυχή.
Η ταινία ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ είναι μία ρομαντική ιστορία για τις δυσκολίες της αγάπης, τη μοναξιά που είναι σύμφυτη με την ανθρώπινη κατάσταση και εν τέλει τη σημασία των φαινομενικά μικρών στιγμών στη ζωή.

Πληροφορίες για την παραγωγή

«Πρωτοδιάβασα το ομότιτλο βιβλίο στις αρχές του 1980 και με συγκίνησε η ειλικρίνεια και η απλότητα της ιστορίας,» λέει ο Τομ Φορντ, ο σεναριογράφος, σκηνοθέτης και παραγωγός της ταινίας. «Τρία χρόνια μετά, ψάχνοντας το κατάλληλο project για τη πρώτη μου ταινία, συνειδητοποίησα ότι το μυθιστόρημα αυτό και ο πρωταγωνιστής του, ο Τζορτζ, ήταν συνέχεια στο μυαλό μου.»

«Όταν το ξαναδιάβασα, το βιβλίο μου ‘μίλησε’ με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Είναι μία βαθιά, συναισθηματική ιστορία για μία μέρα της ζωής ενός άντρα που δεν μπορεί να δει μέλλον μπροστά του. Είναι μία παγκόσμια ιστορία, που έχει σχέση με τη συμφιλίωση, με τη μοναξιά που όλοι νιώθουμε και τη σημασία του να ζεις στο παρόν και να συνειδητοποιείς ότι τα μικρά πράγματα είναι εκείνα που έχουν σημασία στη ζωή.»

Ο Φορντ προετοιμαζόταν χρόνια για το σκηνοθετικό του ντεμπούτο. Τόσο ως μαθητής και φανατικός οπαδός των κινηματογραφικών ταινιών, ο Φορντ ήταν εξοικειωμένος με όλες τις κατηγορίες ταινιών που τον συγκινούσαν και τον ενέπνεαν συναισθηματικά. Η δουλειά του ως καλλιτεχνικός διευθυντής για φωτογραφίσεις, διαφημιστικές καμπάνιες και σποτ στη βιομηχανία μόδας, τα τελευταία 25 χρόνια τον βοήθησαν να καταλάβει τη σημασία του κάδρου, του φωτισμού και της εικόνας όταν θέλεις να πεις μία ιστορία. Ο Φορντ σημειώνει ωστόσο ότι η εικόνα και το στιλ μπορούν να καταστρέψουν μία ταινία αν δεν υπάρχει μία ιστορία ή μήνυμα που να αξίζει να ειπωθεί και που να προκαλεί το θεατή. Για τον Φορντ το πιο σημαντικό είναι η ιστορία: «Μου φαίνεται ότι δεν υπάρχουν πια ταινίες που να επικεντρώνονται σε δυνατούς χαρακτήρες και στους καλούς διάλογους, και δυστυχώς αυτές είναι για μένα, ως θεατή, οι πιο αξιόλογες ταινίες. Τέτοιου είδους ταινίες προσπαθώ να κάνω.»

Τελικά, για τον Φορντ η ταινία ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ ήταν η κατάλληλη ιστορία που ήρθε την κατάλληλη στιγμή. «Πάντα είχα μία διαίσθηση, μία εσωτερική φωνή που με βοηθούσε να πάρω αποφάσεις. Η μόδα έχει να κάνει πολύ με τη διαίσθηση, επειδή πρέπει να προβλέπεις το τι θέλει ο κόσμος ένα χρόνο πριν το θελήσει.» Καθώς το ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ άγγιξε την ψυχή του, η διαίσθησή του, του έλεγε ότι είχε στα χέρια του το κατάλληλο υλικό.

«Δούλευα αυτό το project για αρκετό καιρό. Δούλευα το σενάριο σχεδόν δύο χρόνια και έκανα πολλά προσχέδια. Όταν φαντάζεσαι μία σκηνή, όσο τη γράφεις δεν φαίνεται να υπάρχουν προβλήματα. Οι ηθοποιοί λένε αυτά που πρέπει να πουν. Η λήψη είναι εξαιρετική. Αλλά, δεν είναι έτσι στην πραγματικότητα,» συλλογίζεται ο Φορντ.

Στην αρχή ο Φορντ είχε στο μυαλό του το μυθιστόρημα του Ίσεργουντ βασισμένο σε ένα ολοκληρωμένο σενάριο γραμμένο από τον Ντέιβιντ Σκέρς, αλλά γρήγορα συνειδητοποίησε ότι κανένα από τα δύο δεν θα οδηγούσε στην ταινία που ήθελε να κάνει.  Έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική του ιστορία από την αρχή και να γράψει ένα δικό του σενάριο. Το τελικό του σενάριο διαφέρει σημαντικά τόσο από το βιβλίο, όσο και από το πρώτο σενάριο, αλλά ο πρωταρχικός του στόχος ήταν να διατηρήσει την ουσία της ιστορίας. Κατάλαβε ότι ο εσωτερικός μονόλογος το Ίσεργουντ δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει οπτικά στην ταινία, οπότε εφηύρε μια ποικιλία προσωπικών συναντήσεων κατά τη διάρκεια της ημέρας του Τζορτζ. Κυρίως, προσέθεσε μία σημαντική νέα οπτική γωνία στην ιστορία – την πρόθεση του Τζορτζ να αυτοκτονήσει στο τέλος της ημέρας. «Ο Τζορτζ ζει στο παρελθόν, δεν μπορεί να δει μέλλον για τον εαυτό του, δεν μπορεί να βγει από την κατάθλιψη και έτσι αποφασίζει να δώσει τέρμα στη ζωή του. Σκεπτόμενος ότι βλέπει για μία τελευταία φορά τα πράγματα, αρχίζει να βλέπει τον κόσμο διαφορετικά και βρίσκει τον εαυτό του μετά από χρόνια να ζει στο σήμερα και να έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με την ομορφιά του κόσμου. Αυτό πιστεύω ότι είναι ένα διαχρονικό θέμα, επειδή τώρα περισσότερο από ποτέ είναι ανάγκη να εκτιμούμε τα δώρα που έχουμε στη ζωή μας.

Παρόλο που ο ήρωας της ιστορίας είναι ομοφυλόφιλος, ο Φορντ σημειώνει ότι η ταινία υπερβαίνει τα όρια του φύλου.  «Η ταινία έχει να κάνει με την απώλεια και τη μοναξιά. Θα μπορούσε να είναι η ίδια ιστορία αν επρόκειτο για τη σύζυγό του Τζορτζ, αντί για το σύντροφό του, που είχε πεθάνει. Είναι μία ιστορία αγάπης και η αναζήτηση ενός άντρα για να βρει νόημα στη ζωή του. Το θέμα είναι παγκόσμιο.»

Ο Φορντ έβαλε το προσωπικό του αποτύπωμα στην ταινία ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ. Η αυτοκτονία που βάζει ο Τζορτζ στην ταινία είναι μία αναφορά σε μία αυτοκτονία που έγινε στην οικογένειά του. Το πιο σημαντικό, ο Φορντ πέρασε αυτή την δοκιμασία, όπως και ο Τζορτζ, μόλις μερικά χρόνια πριν. «Βλέπω πολλά σημεία του εαυτού μου στον Τζορτζ. Οι περισσότεροι άνθρωποι περνούν ένας είδος πνευματικής κρίσης στο μέσο της ζωής τους. Κέρδισα πολλά υλικά αγαθά στη ζωή μου από πολύ νωρίς: οικονομική ασφάλεια, δόξα, επαγγελματική επιτυχία, περισσότερα υλικά αγαθά, τόσα που δεν ήξερα τι να τα κάνω. Είχα μία ολοκληρωμένη προσωπική ζωή, έναν εξαιρετικό σύντροφο για 23 χρόνια, δύο θαυμάσια σκυλιά και πολλούς φίλους, αλλά για κάποιο λόγο έχασα το δρόμο μου για λίγο. Ως σχεδιαστής μόδας, έπρεπε να σχεδιάζω ρούχα για το μέλλον, για να φορεθούν και να μπουν στα καταστήματα πολλά χρόνια μετά.  Η κουλτούρα μας, ενισχύει μία θεωρία ότι όλα μας τα προβλήματα μπορούν να λυθούν με υλικά αγαθά. Είχα αμελήσει εντελώς το πνευματικό κομμάτι της ζωής μου.»

«Ξαναδιαβάζοντας το βιβλίο του Ίσεργουντ σε αυτό το σημείο της ζωής μου, συνειδητοποίησα ότι ήταν ένα βιβλίο που είχε γραφτεί από τον αληθινό του εαυτό για τον ψεύτικο εαυτό του. Ο Κρίστοφερ Ίσεργουντ σπούδαζε Vedanta και αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στο μυθιστόρημά του. Είναι ιδιαίτερα πνευματικό και αναφέρεται στον αγώνα του να ζει κάποιος στο σήμερα.  Νομίζω ότι οι άνθρωποι που ξέρουν τη δουλειά μου ως σχεδιαστή μόδας θα ξαφνιαστούν με αυτήν την ταινία. Είναι πολύ προσωπική και εκφράζει μία πλευρά του χαρακτήρα μου που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν.»

Μόλις ο Φορντ έμεινε ευχαριστημένος με το σενάριο, η ταινία ολοκληρώθηκε σε πολύ σύντομο διάστημα, μιλώντας πάντα με κινηματογραφικούς όρους. «Η Τζουλιάν ήταν η πρώτη ηθοποιός που είπε ‘ναι’», θυμάται ο Φορντ. «Ο ρόλος του Κόλιν ήταν ο δυσκολότερος επειδή υπάρχουν πολλοί λίγοι ηθοποιοί στον κόσμο με την κατάλληλη ευαισθησία για να παίξουν το ρόλο του Τζορτζ.»

Ο Φερθ δούλευε αρχικά σε μία ταινία και δεν μπορούσε να συμμετάσχει στο ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ, αλλά όταν άλλαξαν οι ημερομηνίες γυρισμάτων, απάντησε θετικά. Ο Φορντ πήγε αμέσως στο Λονδίνο και έπεισε τον Φερθ να πάρει το ρόλο. Ο Φερθ του οποίου η παιδεία και η εμπειρία σχετιζόταν με το κλασικό θέατρο της Βρετανίας έχει αναγνωριστεί για τη δουλειά του λαμβάνοντας πολυάριθμες υποψηφιότητες για βραβεία, όπως Screen Actors Guild, Emmys και BAFTA.

Ο Φορντ λέει, «Το θαυμάσιο σχετικά με τον Κόλιν είναι η ικανότητά του να αποδίδει ‘τηλεγραφικά’ και με τα μάτια του αυτό που σκέφτεται, σχεδόν χωρίς να συσπάται το πρόσωπό του και κυρίως χωρίς να λέει μία λέξη.» Προσθέτει ότι τα ιδιαίτερα υποκριτικά ταλέντα του Φερθ βοήθησαν στο να αποδοθεί τέλεια ο εσωστρεφής χαρακτήρας του Τζορτζ. 

«Η Τζουλιάν ήταν καταπληκτική στο σετ,» λέει ο Φορντ. «Μιλούσε με τον Κόλιν μέχρι που φωνάζαμε ‘δράση’ και αμέσως έπαιρνε τη βρετανική της προφορά και έμπαινε στο χαρακτήρα της. Το έκανε τόσο ομαλά αυτό… αλλά ασφαλώς δεν ξέραμε τι προετοιμασία γινόταν γι αυτό στο κεφάλι της.»

Η υποψήφια για Όσκαρ Μουρ ενσαρκώνει την Τσάρλι, την καλύτερη φίλη του Τζορτζ. «Δημιούργησα μία νέα Τσάρλι, διαφορετική απ΄ότι αυτή που εμφανίζεται στο βιβλίο,» εξηγεί ο Φορντ, «η οποία αποτελεί μία μίξη από όλες τις φίλες μου, και μου θυμίζει τελικά τη γιαγιά μου. Ένας άλλο λόγος που έστησα μία νέα ιστορία για τον Τζορτζ και την Τσάρλι ήταν για να απεικονίσω τη σχέση που έχω με πολλές γυναίκες στη ζωή μου. Η Τσάρλι του κ. Ίσεργουντ ήταν λίγοτερο πολύπλοκη και κυρίως λιγότερο γοητευτική,’ σχολιάζει ο Φορντ. «Και οι τρεις βασικοί χαρακτήρες υφίστανται αλλαγές στη ζωή τους. Η Τσάρλι περνά κρίση μέσης ηλικίας την ίδια στιγμή  με τον Τζορτζ. Και αυτή, όπως και ο Τζορτζ δεν μπορεί να δει μέλλον να ανοίγεται μπροστά της.»

Το σύντροφο του Τζορτζ, τον Τζιμ, ενσαρκώνει ο Μάθιου Γκουντ, κυρίως γνωστός για τους ρόλους του στις ταινίες MATCHPOINT, BRIDESHEAD REVISITED, καθώς και στο WATCHMEN. Ο χαρακτήρας του Τζιμ, αντιπροσωπεύει για τον Τζορτζ όλα τα καλά πράγματα της Αμερικής. Είναι ευθύς, απλός, τίμιος και σίγουρος για τον εαυτό του. «Ο Μάθιου ήταν τέλειος για το ρόλο. Έφερε ένα φρέσκο αέρα και ακριβώς αυτό που είχαμε ανάγκη, παρόλο που ο τρόπος που παίζει είναι εντελώς διαφορετικός από αυτόν του Κόλιν και της Τζουλιάν Ήταν πιο χαλαρός, ή τουλάχιστον έτσι φαινόταν στο σετ, αλλά όποια διαδικασία και αν ακολουθούσε εσωτερικά, το τελικό αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό,» λέει ο Φορντ.

Ο Φορντ δίνει ιδιαίτερα εύσημα στον Νίκολας Χουλτ, του οποίου ο χαρακτήρας, ο Κένι, είναι ένας μαθητής στην τάξη του Τζορτζ, ο οποίος βρίσκει την αδερφή ψυχή του στο πρόσωπο του καθηγητή του.  Και ο Κένι είναι σε ένα σταυροδρόμι στη ζωή του. Είναι στη φάση που ετοιμάζεται να ενηλικιωθεί και να συμφιλιωθεί με την αληθινή του φύση. «Ο Νίκολας ήταν απλά σπουδαίος. Ήταν μόνο 18 χρονών όταν κάναμε τα γυρίσματα. Τόσο σοβαρός και τόσο επαγγελματίας, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με αυτό που είναι στην πραγματική του ζωή. Είναι πολύ αστείος όταν δεν βρίσκεται μπροστά στην κάμερα.»

Ο Χουλτ εργάζεται ως ηθοποιός από τότε που ήταν παιδί, και συμπρωταγωνίστησε στην ταινία ABOUT A BOY με τον Χιου Γκραντ. Είναι επίσης γνωστός από την βρετανική τηλεοπτική σειρά SKINS. “O Κένι είναι σαν ένας άγγελος,» λέει ο Φορντ. «Σώζει τον Τζορτζ συναισθηματικά, αλλά και κυριολεκτικά.»

Ακόμα και κάποιοι μικρότεροι ρόλοι στην ταινία, έχουν συμβολική σημασία, όπως αυτός του Κάρλος, του ζιγκολό, που συναντά ο Τζορτζ και τον οποίο παίζει ο Τζον Κορταχαρένα. Σαν να είναι ένα λουλούδι, ο Τζορτζ θαμπώνεται σε αυτό το σημείο της ιστορίας από την ομορφιά του και όταν βλέπει τον Κάρλος, γοητεύεται από την παρουσία του. Η έλξη που του ασκεί δεν είναι ερωτική: θέλει απλά να κοιτά τη θεσπέσια ομορφιά του. Στο τέλος οι δυο τους, κάνουν μία πολύ ανθρώπινη κουβέντα και ο Τζορτζ συνεχίζει την πορεία του.

Η Τζίνιφερ Γκούντγουιν ενσαρκώνει την κα Στρανκ, τη γειτόνισσα του Τζορτζ, με την οποία δεν τα πάνε και τόσο καλά. Όταν τη συναντά όμως στην τράπεζα, την αντιμετωπίζει με διαφορετικό τρόπο. Την Γκούντγουιν, ηθοποιό στη σειρά BIG LOVE, είδαμε πρόσφατα στην κινηματογραφική επιτυχία HE’S JUST NOT THAT INTO YOU. Το ρόλο του Γκραντ, ενός συναδέλφου του Τζορτζ που ενσαρκώνει τη φοβία που διατρέχει την αμερικανική κουλτούρα, παίζει ο υποψήφιος για Έmmy, Λι Πέις, που είναι γνωστός για το ρόλο του στην αμερικανική τηλεοπτική σειρά PUSHING DAISIES.

Η εικόνα της ταινίας ήταν επίσης πολύ σημαντική για τον Φορντ επειδή θα ήταν ένας τρόπος να βοηθήσει το κοινό να καταλάβει τους χαρακτήρες και ιδιαίτερα να κατανοήσει τα συναισθήματα του Τζορτζ καθώς περνά η μέρα. «Η χρήση του χρώματος παίζει σημαντικό ρόλο στην ταινία. Στο βιβλίο είμαστε μέσα στο μυαλό του Τζορτζ οπότε ξέρουμε τα συναισθήματα που νιώθει κάθε στιγμή. Έπρεπε να βρω ένα τρόπο να καταφέρω να περάσει η διάθεσή του Τζορτζ και στο κοινό. Στην αρχή της ημέρας, όταν ο Τζορτζ είναι πολύ άσχημα συναισθηματικά, το χρώμα είναι ξεθωριασμένο και το φως φλατ, καθώς ο Τζορτζ, επειδή ακριβώς είναι θλιμμένος, η ζωή γι αυτόν δεν έχει ουσιαστικά κανένα χρώμα. Όταν ο Τζορτζ αρχίζει να ζει όμορφες στιγμές κατά τη διάρκεια της ημέρας το χρώμα αρχίζει να γεμίζει την οθόνη, ώστε να αντανακλά τη βελτίωση της διάθεσής του. Και αυτό γίνεται πιο έντονο όταν ο Τζορτζ συναντά την Τζένιφερ Στρανκ στην τράπεζα. Ο Τζορτζ, κάνοντας μαύρες σκέψεις, συνήθως έχει στο μυαλό του αυτό το κορίτσι ως ένα ιδιαίτερα ενοχλητικό παιδί. Όταν το συναντά στην τράπεζα βλέπει επιτέλους αυτό που είναι στην πραγματικότητα: ένα αξιαγάπητο, φρέσκο και όμορφο κορίτσι και ξεκινά να κουβεντιάζει μαζί της. Μέχρι το απόγευμα, όταν η ομορφιά της ζωής έχει αποκαλυφθεί στον Τζορτζ, περνάμε στο technicolor.»

Ο Φορντ γύρισε το ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ μέσα σε 21 μέρες, αλλά ήταν ιδιαίτερα οργανωμένος για να μπορεί να ανταπεξέλθει με την καθημερινή δουλειά. Αποφεύγοντας τα storyboards στην αρχή της ταινίας, χρησιμοποίησε στη θέση τους αναλυτικές λίστες με το τι θα περιλάμβανε το κάθε γύρισμα, για την κάθε κάμερα, για την κάθε σκηνή. 

Η εμπειρία των βασικών του ηθοποιών, καθώς και η άριστα ενορχηστρωμένη δουλειά από τη μεριά του συνεργείου βοήθησε ώστε η παραγωγή να έχει τον απαιτούμενο ρυθμό. Ο Φορντ λέει χαριτολογώντας, «Εγώ ήμουν αυτός που πίεζα τον παραγωγό, το οποίο είναι το αντίθετο από αυτό που συμβαίνει συνήθως.» 

«Το καλό ήταν ότι είχα ένα πλεονέκτημα ως σκηνοθέτης, επειδή ήμουν συνηθισμένος στο να συνεργάζομαι με πολλούς ανθρώπους ταυτόχρονα, προσπαθώντας να βγάλω τον καλύτερο εαυτό τους και να τους κάνω να γίνουν όσο πιο δημιουργικοί μπορούν, ενώ ταυτόχρονα τους καθοδηγώ προς το όραμά μου,» σημειώνει ο Φορντ. Η μεγαλύτερη έκπληξή του ως σκηνοθέτη για πρώτη φορά, ήταν η διαδικασία του μοντάζ. «Το μοντάζ κράτησε έξι μήνες. Αν με ρωτούσε κάποιος στην αρχή της διαδικασίας πόσο θα διαρκούσε, θα έλεγα το μισό χρόνο. Πραγματικά δεν μπορούσα να καταλάβω πως κάποιος θα μπορούσε να αλλάξει ολοκληρωτικά τη σημασία μίας σκηνής ή ακόμα και την ίδια την ιστορία μέσω του μοντάζ. Ήμουν τυχερός που δούλεψα με τον Τζόαν Σόμπελ, έναν πραγματικά εμπνευσμένο μοντέρ, που έγινε ένας από τους πιο στενούς μου συνεργάτες.» Ο Φορντ αντιμετωπίζει το μοντάζ, «σαν ένα γρίφο, σαν να έχει μπροστά του τον κύβο του Rubik. Ξεκίνησα την ταινία και μετά έκανα τόσες αλλαγές, τη ‘στριφογύρισα’ προς τόσες διαφορετικές κατευθύνσεις, μέχρι που εξουθενώθηκα. Τη δούλεψα μέχρι που όλα να γίνουν όπως έπρεπε. Και μόνο έτσι θα μπορούσε και έπρεπε να γίνει.»

Ένα από τα πιο μεγάλο πάθη του Φορντ για τις ταινίες είναι η αγάπη του για τα soundtrack. Είχε κάποιες αρχικές ιδέες για το πώς θα ήθελε να είναι η μουσική στην ταινία ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ. «Συνήθως όταν βλέπουμε μία ταινία που να εκτυλίσσεται στα ‘60s είναι γεμάτη δημοφιλή κομμάτια της εποχής, το οποίο είναι λίγο κουραστικό και όχι κατάλληλο για μία ταινία που είναι πολύ συναισθηματική και που αφορά τις σκέψεις ενός ανθρώπου,» λέει. «Οπότε προσπάθησα να σκεφτώ τι μουσική υπήρχε μέσα στο κεφάλι του Τζορτζ. Δεν ήθελα να το περιορίσω στην μουσική που παιζόταν στις αρχές της δεκαετίας του ’60, αλλά ήθελα να έχει κάποιες αναφορές στην κλασική μουσική, χρησιμοποιώντας μία πραγματική ορχήστρα.»

Η πρώτη κρούση που έκανε ο Φορντ για τη μουσική της ταινίας, ήταν στην Ιαπωνία. «Πάντα μου άρεσε η μουσική του Σιγκέρου Ουμεμπαγιάσι και οι ταινίες του Γουονγκ Καρ Βάι, ειδικά το θέμα που έκανε ο Ούμε για την ταινία IN THE MOOD FOR LOVE. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου μουσικά κομμάτια.»

Ο Φορντ συνάντησε τον Ουμεμπαγιάσι που ταξίδεψε στο Λος Άντζελες από το Τόκιο, και μαζί είδαν την ταινία πολλές φορές. «Έγραψε τρία μουσικά θέματα για την ταινία που αντικατόπτριζαν σε μεγάλο βαθμό το χαρακτήρα του Τζορτζ και τον τρόπο που σκεπτόταν.» Περιορισμένος τόσο από άποψη χρόνου όσο και χρημάτων, ο Φορντ ξεκίνησε μία κουραστική αναζήτηση για να βρει ένα νέο συνθέτη να δημιουργήσει τη μουσική της ταινίας. «Άκουσα ότι μπορούσα να ακούσω και έπεσα πάνω στον Αμπέλ Κορζενιόφσκι. Η μουσική του πραγματικά με συγκίνησε. Πιστεύω πως έχει ταλέντο και ότι ήμουν τυχερός να τον πετύχω σε αυτό το στάδιο της καριέρας του.»

Ο Φορντ δούλεψε στενά με τον Κορζενιόφσκι ώστε να αιχμαλωτίσουν την κατάλληλη ατμόσφαιρα για την κάθε σκηνή και βρήκε αυτήν τη διαδικασία ιδιαίτερα συγκινητική, ειδικά όταν ηχογραφούσε η ορχήστρα. «Πάντα ήξερα ότι ήθελα ένα καθηλωτικό σάουντρακ για την ταινία,» λέει ο Φορντ. «Ήθελα ένα πλούσιο εισαγωγικό θέμα και ήθελα η μουσική να είναι η απολύτως κατάλληλη, να είναι κλασική.»

«Σε πολλά σημεία στην ταινία ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ δεν υπάρχει διάλογος. Απλά παρατηρούμε τον Τζορτζ να κάνει πράγματα. Οπότε ο ήχος ή η απουσία του ήταν ιδιαίτερα σημαντικά. Η σιωπή για μένα, ήταν ένα επίσης σημαντικό στοιχείο. Μερικά από τα πιο εντυπωσιακά σημεία που μπορεί να δει κανείς στον κινηματογράφο είναι βουβά. Και είναι σε αυτά τα σημεία που δίνει κάποιος προσοχή,» λέει ο Φορντ.

Ο Φορντ είχε συνεχώς στο μυαλό του τις ταινίες που τον συγκινούν ως κινηματογραφόφιλο, όσο δούλευε το ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ. «Μία μεγάλη ταινία την κουβαλάς πάντα μαζί σου,» λέει ο Φορντ. «Είναι ψυχαγωγική, αλλά και προκλητική. Ελπίζω η ταινία ΈΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΝΟΣ να κάνει το κοινό να αναρωτηθεί για κάποια πράγματα…να σκεφτεί με ένα διαφορετικό τρόπο.» Προσθέτει, «Ελπίζω να μπορέσει να αποδείξει στο κοινό ότι τα μικρά πράγματα στη ζωή είναι και τα πραγματικά μεγάλα.»

Σχετικά με τον Τομ Φορντ
Ο Τομ Φορντ γεννήθηκε στο Όστιν του Τέξας, στις 27 Αυγούστου του 1961. Μεγάλωσε στο Τέξας και στη Σάντα Φε, του Νιου Μέξικο. Φοίτησε στο Πανεπιστήμιο New York και στο Parsons School of Design όπου σπούδασε ιστορία της τέχνης και αρχιτεκτονική. Ο Τομ Φορντ είναι κυρίως γνωστός ως σχεδιαστής μόδας και σε αυτόν οφείλεται η αναγέννηση των οίκων μόδας Gucci και Yves Saint Laurent. Οι πρωτοποριακές τους δημιουργίες και οι προκλητικές του διαφημιστικές καμπάνιες ανέδειξαν τον όμιλο Gucci ως μία από τι μεγαλύτερες και πιο εύρωστες οικονομικά επιχειρήσεις μόδας του κόσμου. Ο Φορντ αποχώρησε από τον οίκο Gucci το 2004 και ίδρυσε τη δική του εταιρεία παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών, με το όνομα FADE TO BLACK, καθώς και μία προσωπική επιχείρηση μόδας, το 2005. Η επιτυχία του Τομ Φορντ στη βιομηχανία της μόδας αποδεικνύεται από τα πολυάριθμα βραβεία που έχει λάβει, μεταξύ των οποίων, 5 από το CFDA (Council of Fashion Designers of America ) , 5 από το VH-1/Vogue Fashion Awards., καθώς και από το Fashion Design Achievement Award που του απονεμήθηκε στο Cooper Hewitt Design Museum’s στο πλαίσιο των National Design Awards. Τον Μάρτιο του 2007 ο Τομ Φορντ τιμήθηκε με το Vito Russo Award από το GLAAD. Ο Τομ Φορντ μένει στο Λονδίνο και στο Λος Άντζελες.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.asingleman-movie.com/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/

 




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Συγκλονιστική ταινία η οποία είναι ουσιαστικά «a day in the life of» (κατά Beatles).  Ένας μεσήλικας ομοφυλόφιλος καθηγητής φιλολογίας σε κάποιο από Πανεπιστήμιο του LA, το 1962, έχει εικοσιτέσσερις ώρες για να ρυθμίσει τις τελικές λεπτομέρειες τις ζωής του καθώς έχει αποφασίσει να αυτοκτονήσει. Ο λόγος που ωθείται σε αυτή την απόφαση είναι, τίποτε λιγότερο από την απώλεια του εραστή και ανθρώπου της ζωής του, μετά από αυτοκινητιστικό δυστύχημα.

Μέσα από μια υποβλητική σκηνοθεσία με τα έντονα χρώματα να κυριαρχούν και αρκετά  φλάσμπακ  (όταν ο φίλος του ήταν ζωντανός), σε αντιδιαστολή με τα ψυχρά χρώματα ενός μελαγχολικού παρόντος αλλά χωρίς να λείπουν και οι πινελιές  μαύρου χιούμορ,  η ταινία χαρακτηρίζεται από μια έντονη ενδοσκοπική ματιά. Τα πλάνα στην ουσία συνθέτονται  πάνω σε μια εύθραυστη λεπτή γραμμή  με την χαρισματική εποπτεία ενός  Άγγλου  εστέτ  στο  LA.  Σε μια αισθητική ισορροπία περφεξιονισμού, ο Τόμ Φορντ  δίνει το μεγαλύτερο βάρος στην σπαρακτική ερμηνεία του Κόλιν Φερθ.  Οι σκηνές  με την παλιά φίλη και ερωμένη  του Τζούλιαν Μουρ, και τον φοιτητή του,  μοιάζουν να ανοίγουν έστω και για λίγο στον ήρωα την πόρτα σε κάτι νέο, που θα αφήσει το παρελθόν πίσω τραγικά - όπως  ακριβώς οι  πόρτες που κλείνουν και μας αφήνουν αντιμέτωπους με το κενό μαύρο φόντο.

Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Έχουμε πλέον συνηθίσει τα μοντέλα να γίνονται ηθοποιοί αλλά πρώτη φορά ακούμε ένας σχεδιαστής μόδας να μπαίνει τόσο αιφνιδιαστικά στο παγκόσμιο κινηματογραφικό χώρο και μάλιστα με ένα προσωπικό project που έχει γράψει, έχει σκηνοθετήσει και έχει κάνει και τη παραγωγή ο ίδιος, και αυτός δεν είναι άλλος από τον Tom Ford. Το μόνο που γνωρίζω για αυτόν είναι ότι είναι επιτυχημένος στη δουλειά του και αν δεν είχε κάνει μια eye-candy φωτογράφιση πριν μερικά χρόνια με τις Scarlett Johansson και Keira Knightley, πιθανότατα να μη γνώριζα καν το όνομά του. Πάντως γεγονός είναι ότι το A Single Man είναι η πρώτη του προσπάθεια, και το μόνο που μένει είναι να δούμε πόσο καλά τα κατάφερε.

Λος Άντζελες, 1962. Ο George είναι ένας ομοφυλόφιλος καθηγητής πανεπιστημίου που μόλις έχασε σε δυστύχημα τον επί 16ετίας σύντροφό του και προσπαθεί να ανταπεξέλθει στη ξαφνική κατάσταση που βρέθηκε. Οι μόνοι που βρίσκονται δίπλα του είναι η φίλη του Charley και μια αναπάντεχη σχέση με ένα μαθητή του, τον Kenny.

Είναι προφανές ότι ο Ford είναι λάτρης του κλασσικού αμερικάνικου κινηματογράφου όπου δέσποζαν οι μεγάλοι αστέρες και ο φακός τους λάτρευε κάθε δευτερόλεπτο. Κανείς δε μπορεί να τον κατηγορήσει αλλά έχει πάρει αναρίθμητες σκηνές και τεχνικές από διάφορες ταινίες και τις έχει ενσωματώσει στην ταινία του, με ιδιαίτερα επιτυχημένο τρόπο πρέπει να παραδεχτώ. Αλλά όσο υπάρχει κάτι να πει, έχει και κάτι να δείξει. Ο περφεξιονισμός του Λος Άντζελες της δεκαετίας του ‘60 βασιλεύει σε κάθε σκηνικό, σε κάθε πλάνο και κυρίως σε κάθε κουστούμι. Όταν όμως μετά το πρώτο μισάωρο έχουμε καταλάβει τι συμβαίνει, και κυρίως τι πρόκειται να συμβεί, τα λεπτά περνάνε αργά και βασανιστικά. Ο Ford δεν έχει να πει τίποτα εκτός από το να δείξει ξανά και ξανά το ανδρικό σώμα θαυμάζοντάς το από κάθε γωνία το οποίο το μόνο που μου προκάλεσε είναι τη κατανόηση γιατί οι γυναίκες δε θέλουν να έρθουν σε ταινίες με τη Megan Fox!

Δυστυχώς το μόνο που έχει να μας δείξει το A Single Man είναι εξαιρετική και δικαίως οσκαρική ερμηνεία του Colin Firth. Πειστικός, οριακά δραματικός με ένα “γαλαζοαίματο” και ταυτόχρονα “λιμανίσιο” ύφος που είναι πραγματικά θαυμαστό. Αλλά μέχρι εκεί… Ο Ford προσπαθεί να μας θαμπώσει με τις τεχνικές του αλλά η κινηματογραφική δημιουργία θέλει κάτι παραπάνω.

Αλέξης Κυριαζής
του Αλέξη Κυριαζή alexis.kyriazis@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video FlashVideo
Type: Flash
Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 18/2/2010


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
A SINGLE MAN 01.jpg
A SINGLE MAN 02.jpg
A SINGLE MAN 03.jpg
A SINGLE MAN 04.jpg
A SINGLE MAN 05.jpg
A SINGLE MAN 06.jpg
A SINGLE MAN 07.jpg
A SINGLE MAN 09.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Colin Firth ... George
    Julianne Moore ... Charlotte
    Matthew Goode ... Jim
    Ginnifer Goodwin ... Mrs. Strunk
    Nicholas Hoult ... Kenny
    Paulette Lamori ... Alva
    Nicholas Beard ... Student
    Brad Benedict ... Tennis Stud #1
    Paul Butler ... Christopher Strunk
    Ridge Canipe ... Young boy
    Alicia Carr ... Secretary #2
    Jenna Gavigan ... Secretary
    Brent Gorski ... Walter
    Adam Gray-Hayward ... Russ
    Marlene Martinez ... Maria
    Jeremy Mitchell ... Tennis Stud
    Lindsay Moulton ... Grant's wife
    Tricia Munford ... Cashier
    Lee Pace ... Grant
    Keri Lynn Pratt ... George's Secretary
    Aaron Sanders ... Tom Strunk
    Teddy Sears ... Mr. Strunk
    Adam Shapiro ... Myron Hirsch
    Ryan Simpkins ... Jennifer Strunk
    Nicole Steinwedell ... Doris
    Maya Waterman ... Secretary

Σκηνοθεσία
Tom Ford

Σενάριο
Tom Ford
Christopher Isherwood
(μυθιστόρημα)
David Scearce

Παραγωγή
Tom Ford
Andrew Miano
Robert Salerno
Chris Weitz

Μουσική
Abel Korzeniowski

Φωτογραφία
Eduard Grau

Μοντάζ
Joan Sobel

Casting
Joseph Middleton

Σχεδιασμός Παραγωγής
Dan Bishop

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Ian Phillips

Σκηνικά
Amy Wells

Κοστούμια
Arianne Phillips

Βοηθός Σκηνοθέτη
Brian Avery Galligan

Εταιρείες Παραγωγής
Artina Films
Depth of Field
Fade to Black Productions

Διανομή
Village Roadshow Greece S.A. (Ελλάδα)
The Weinstein Company
Alliance
Aurum Films
Festive Films
Forum
Icon Film Distribution
Mars Distribution
Nu Metro Productions
PVR Pictures
Prisvideo
Studio Solutions

Ειδικά Εφέ
Engine Room (visual effects)

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑ

Διάρκεια
99'

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Los Angeles, California, ΗΠΑ


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.6
Αριθμός Ψήφων: 5


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Δραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails