NEW Site myFILM.gr
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
**ΝΕΟ site** **Παλιό site** ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Φωτογραφίες TV DVD Box Office

Cinema: PANDORUM του Κρίστιαν Άλβαρτ

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 07 Ιούλ. 2009 @ 18:44:00 EEST - Συντάκτης : Jim Papamichos

  [Comments] | [Περισσότερα] | [Κριτικές] | [Βίντεο] | [Φωτό] | [Πόστερ] | [Κυκλοφορία] | [Στοιχεία]  

Arts & Culture

PANDORUM

του Κρίστιαν Άλβαρτ
με τους Ντένις Κουέιντ, Μπεν Φόστερ, Καμ Γκίγκαντετ

Υπόθεση: Τα δύο μέλη του πληρώματος ενός διαστημόπλοιου ξυπνούν μετά από λήθαργο. Τίποτα δε φαίνεται να λειτουργεί σωστά και οι ίδιοι δε θυμούνται παρά ελάχιστα από το παρελθόν τους. Ποια ήταν η αποστολή τους; Πόσος καιρός έχει περάσει; Πού ακριβώς βρίσκονται; Ποιοι είναι τελικά; Ενώ προσπαθούν να ενώσουν τα κομμάτια του παζλ, ανακαλύπτουν πως δεν είναι μόνοι και πως οι νέοι επιβαίνοντες του διαστημόπλοιου - πολεμιστές μιας φυλής που κουβαλούν ιδιόμορφο οπλισμό - τους απειλούν. Όσο οι δύο αυτοί ήρωες αποκαλύπτουν φρικτά μυστικά, τόσο συνειδητοποιούν ότι η επιβίωση του ανθρώπινου είδους εξαρτάται αποκλειστικά από αυτούς τους ίδιους.
Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες





Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Μια ιστορία τρόμου και επιβίωσης από τον Γερμανό σκηνοθέτη Κρίστιαν Άλβαρτ ("Antibodies") και τους δημιουργούς της ταινίας "Resident Evil". Πρωταγωνιστούν ο υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα Ντένις Κουέιντ ("Far From Heaven") και ο Μπεν Φόστερ ("X-Men: The Last Stand", "Six Feet Under"). 

Ο Σκηνοθέτης

Ο Κρίστιαν Άλβαρτ γεννήθηκε το 1974 στη Γερμανία. Το αυστηρό χριστιανικό του παρελθόν κατέκρινε τις κινηματογραφικές ταινίες και την τηλεόραση, οπότε στα παιδικά του χρόνια σπάνια του επέτρεπαν να δει ταινία. Εκείνος όμως ανέπτυξε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον και μια αγάπη για τον "απαγορευμένο καρπό" και σε σύντομο χρονικό διάστημα έγινε ειδικός επί του κινηματογράφου στον κύκλο των φίλων του, κρύβοντας επιτυχώς ότι δεν είχε δει τις περισσότερες από τις ταινίες για τις οποίες συζητούσαν. Αντιθέτως, διάβαζε για τις ταινίες, για τα γυρίσματά τους, για τα μυθιστορήματα ή την πηγή από την οποία προέρχονταν.
Όταν τελικά κατάφερε να βλέπει ανενόχλητος ταινίες, δεν μπορούσε να σταματήσει, με αποτέλεσμα να πηγαίνει συνήθως 6 φορές την εβδομάδα στο σινεμά. Το 1990 ξεκίνησε να φτιάχνει μικρά βίντεο και ταινίες Super-8 με τους φίλους του. Με την ομάδα του έγιναν μέρος ενός δικτύου κινηματογραφιστών από χόμπι. Οι περισσότεροι από τους συνεργάτες του δούλευαν επαγγελματικά σε διάφορα πόστα στην παραγωγή ταινιών.
Σε ηλικία 19 ετών ο Άλβαρτ έγινε συντάκτης και layout designer του X-TRO Filmmagazin, ενώ σύντομα ανέλαβε την έκδοση του εντύπου αυτού. Το 1997, αποφάσισε να γυρίσει τις δικές του ταινίες και για τον λόγο αυτό πήγε στο Βερολίνο. Το 1998 ανέλαβε χρέη παραγωγού, σεναριογράφου και σκηνοθέτη στην ταινία "Curiosity & the Cat", ένα low budget θρίλερ που προτάθηκε για διάφορα βραβεία. Το 2005 σκηνοθέτησε το φιλμ "Antibodies", το οποίο προβλήθηκε σε διάφορα φεστιβάλ και προκάλεσε αίσθηση.
Το 2009 χρονιά σκηνοθέτησε επίσης το "Case 39", μια ταινία τρόμου με τους Ρενέ Ζελβέγκερ και Μπράντλεϊ Κούπερ.

Οι Πρωταγωνιστές

Ο Ντένις Κουέιντ έχει μια πλούσια φιλμογραφία σε πολλούς και διαφορετικούς μεταξύ τους ρόλους, τόσο σε εμπορικά πετυχημένες ταινίες, όσο και σε ταινίες αναγνωρισμένες από τους κριτικούς. Το 2004 είχε τον κεντρικό ρόλο στο μπλοκμπάστερ του Ρόλαντ Έμεριχ "Μετά την Επόμενη Μέρα", ενώ πριν είχε βραβευτεί για την ερμηνεία του στο οσκαρικό "Ο Παράδεισος Είναι Μακριά" του Τοντ Χέινς. Το 2002 είχε επίσης πρωταγωνιστήσει με επιτυχία στην αθλητική περιπέτεια "Κατακτώντας το Όνειρο". Ο Κουέιντ είχε έναν ρόλο και στο διεθνώς αναγνωρισμένο "Traffic" του Στίβεν Σόντερμπεργκ και συνεργάστηκε με τον σκηνοθέτη Νόρμαν Τζούισον για την τηλεοπτική μεταφορά του θεατρικού "Dinner With Friends". Το 2000 πρωταγωνίστησε στην επιτυχημένη περιπέτεια "Φονική Συχνότητα" στο ρόλο ενός ηρωικού πυροσβέστη που επικοινωνεί από το παρελθόν με τον ενήλικα γιο του στο μέλλον και ένα χρόνο πριν συμμετείχε στο "Κάθε Κυριακή" του Όλιβερ Στόουν. Ανάμεσα σε άλλες, ο Ντένις Κουέιντ πρωταγωνίστησε και στις ταινίες: "Η Γοητεία της Απιστίας" δίπλα στην Τζούλια Ρόμπερτς, το υποψήφιο για Όσκαρ "Οι Κατάλληλοι Άνθρωποι" και το μιούζικαλ "Τζέρι Λι Λιούις: Ο Θρύλος του Ροκ" στον ομώνυμο ρόλο. Πιο πρόσφατα τον είδαμε στα φιλμ "G.I.Joe: The Rise of Cobra", "Horsemen", "Vantage Point", "Smart People". Προσεχώς θα εμφανιστεί στην περιπέτεια φαντασίας "Legion".

Ο Μπεν Φόστερ έχει λάβει μέχρι στιγμής αρκετά ευνοϊκές κριτικές για τους διαφορετικούς ρόλους που αναλαμβάνει και έχει κατορθώσει να αναγνωριστεί ως ένας από τους πλέον ενδιαφέροντες ηθοποιούς της γενιάς του. Τον έχουμε δει να υποδύεται τον Τζέικ Μαζούρσκι στο "Alpha Dog" του Νικ Κασαβέτη, τον επικηρυγμένο "Charlie Prince" στο "3:10 to Yuma" του Τζέιμς Μάνγκολντ, τον Angel στο "X-Men: The Last Stand" και τον "Stranger" στο "30 Days of Night". Στην τηλεόραση είχε τον ρόλο του σεξουαλικά αμφιλεγόμενου Ράσελ στο "Six Feet Under". Προσεχώς θα τον δούμε στην κοινωνική ταινία "Here" και στο περιπετειώδες θρίλερ "The Mechanic" με τον Τζέισον Στέιθαμ.

Η Παραγωγή

Δυο χρόνια μετά την τελευταία τους συνεργασία στη σειρά ταινιών "Resident Evil", το τρίο των παραγωγών, Πολ Γ. Σ. Άντερσον, Τζέρεμι Μπολτ και Ρόμπερτ Κάλζερ ήταν πλέον έτοιμοι να ξεκινήσουν την επόμενη ταινία τους: το ανατριχιαστικό περιπετειώδες θρίλερ "Pandorum". "Πρωτοδιάβασα το σενάριο του 'Pandorum' μόλις τέλειωσα την ταινία “Alien vs. Predator'", δηλώνει ο Άντερσον. "Με συνεπήρε. Ένιωσα ότι μιλούσε για μέρη και για θέματα με τα οποία πάντοτε ήθελα να ασχοληθώ, όπως είναι κυρίως η ιδέα του τρόμου στην άκρη του σύμπαντος, όπου ο τρόμος ενισχύεται από την κλειστοφοβία του διαστημόπλοιου και την απομόνωση στο διάστημα. Για τους ίδιους περίπου λόγους, είχα γυρίσει το “Event Horizon” πριν από μια δεκαετία περίπου". "Πάντοτε έψαχνα μια ιστορία που θα με έκανε να πω “Εδώ είμαστε””, λέει ο Κάλζερ. "Με το 'Pandorum', πραγματικά ενθουσιάστηκα".

Εξαιτίας της περίεργης ατμόσφαιρας της ταινίας, ήταν σημαντικό ο πρωταγωνιστής να είναι κάποιος με τον οποίο το κοινό θα ταυτιζόταν άμεσα συναισθηματικά. Ο Ντένις Κουέιντ ταίριαξε απόλυτα στον ρόλο. Το ενδιαφέρον του για το διάστημα γεννήθηκε απ' όταν ήταν παιδί. "Μεγάλωσα στο Τέξας, εκεί όπου ξεκίνησε το διαστημικό πρόγραμμα όταν ήμουν παιδί. Αυτό το γεγονός αντικατέστησε άμεσα την επιθυμία μου να γίνω καουμπόι. Δ Διάβαζα αρκετούς συγγραφείς, όπως ο Ρέι Μπράντμπερι, στη δεκαετία του '60. Όταν διαβάζω ένα σενάριο, είναι η μοναδική φορά που γίνομαι μέλος του κοινού και είναι μια πρωτόγνωρη εμπειρία.

Η ταινία είναι θρίλερ, είναι όμως και μια πανανθρώπινη ιστορία. Κάνουμε πράγματα με τα οποία οι άνθρωποι δεν μπορούν να ταυτιστούν, έχουμε όμως ανθρώπινες εμπειρίες με τις οποίες ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί - αυτό κάνει την ταινία σπουδαία".

Ο Μπεν Φόστερ υποδύεται τον Μπάουερ, μηχανικό του διαστημόπλοιου. Παρόλο που έχει πλήρη αμνησία και δεν γνωρίζει ποιος είναι και γιατί βρίσκεται εκεί, γρήγορα συνειδητοποιεί ότι το διαστημόπλοιο πρόκειται να διαλυθεί. Ο Φόστερ δεν είχε ασχοληθεί προηγουμένως με... το διάστημα. "Ήθελα να πάω σε κατασκήνωση αστροναυτών όταν ήμουν παιδί, αλλά μέχρι εκεί ήταν η σχέση μου με το διάστημα. Κοίταξα τις αιτήσεις συμμετοχής και χρειάζονταν πολλές γνώσεις επιστημών και μαθηματικών κι εγώ δεν είμαι καλός σε τίποτα από τα δύο. Δεν νομίζω ότι θα ήμουν πολύ καλός αστροναύτης στην πραγματική ζωή".

Όσο η ιστορία ξεδιπλώνεται, ο Μπάουερ αποκτά μια σύντροφο στο έντονο ταξίδι του: τη Νάντια, που την υποδύεται η Άντζι Τράουε, μια νεαρή, σχεδόν άγνωστη, Γερμανίδα ηθοποιός. Ύστερα από 4 χρόνια παγκόσμιας περιοδείας με το hip-hop μιούζικαλ "West End Opera" και μικρές συμμετοχές στη γερμανική τηλεόραση και τον κινηματογράφο, το "Pandorum" σηματοδοτεί τον πρώτο μεγάλο ρόλο της Τράουε. Η ίδια έκανε εντατική γυμναστική και ασκήσεις για τον ρόλο της. "Ξέρεις πώς είναι όταν κάνεις κάτι και το σώμα σου λέει 'Όχι, δεν θέλω να το κάνω άλλο - δεν θέλω να τρέξω'; Η γυμναστική αποτέλεσε μεγάλη προετοιμασία για την ταινία". Στην αρχή της ταινίας, η Νάντια ξυπνά μετά από πολύμηνο ύπνο, αναζητώντας απαντήσεις και παλεύοντας για την επιβίωσή της.

Τα γυρίσματα ξεκίνησαν τον Αύγουστο του 2008 στο Πότσνταμ, έξω από το Βερολίνο. "Ήταν μια πολύ καλή εμπειρία το γύρισμα της πρώτης ταινίας 'Resident Evil' εδώ", λέει ο παραγωγός Τζέρεμι Μπολτ. "Υπάρχουν αρκετά καλά συνεργεία εδώ κι επίσης το Βερολίνο είναι μια φανταστική πόλη. Ποιος δεν θα ήθελε να περάσει 5 μήνες εδώ;". Εκτός των άλλων, το Βερολίνο ήταν το ιδανικό για τα απαιτητικά γυρίσματα της ταινίας. "Θέλαμε τεράστια σκηνικά που να δείχνουν το διαστημόπλοιο Elysium και το μέγεθος της αποστολής", δηλώνει ο παραγωγός Ρόμπερτ Κάλζερ. Ήθελαν να υπάρχει ένα βάθος, ώστε να δημιουργείται η αίσθηση του ιλίγγου. Οι συντελεστές ήθελαν επίσης το κοινό να νιώσει την απεραντοσύνη του διαστημόπλοιου, το οποίο στην ταινία μπορεί να χωρέσει μέχρι 60.000 επιβάτες.

Μια αρνητική δύναμη δεσπόζει σε όλη την ταινία και προκαλεί την αίσθηση του τρόμου, τόσο σε φυσιολογικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο. Αυτή η δύναμη είναι προφανής ακόμη και στην αποκαλυπτική έναρξη της ταινίας, όπου το ανθρώπινο είδος έχει καταστρέψει τη Γη και χρειάζεται ένα νέο μέρος για να ζήσει. Ο Μπεν Φόστερ τονίζει: "Ο τρόπος που πορευόμαστε και ο τρόπος που μεταχειριζόμαστε το περιβάλλον μας είναι πραγματικά τρομακτικός. Το 'Pandorum' είναι απλά μια πιθανή υπόθεση τού τι μπορεί να συμβεί αν συνεχίσουμε να συμπεριφερόμαστε με τον ίδιο τρόπο". Στο φιλμ, η λέξη pandorum ουσιαστικά σημαίνει "τροχιακό δυσλειτουργικό σύνδρομο", ένα είδος ασθένειας που προκαλείται από την απεραντοσύνη, την έντονη μοναξιά και την απομόνωση του διαστήματος. Όπως εξηγεί ο Τζέρεμι Μπολτ, "η δυσλειτουργία εκδηλώνεται ως ένα είδος θεϊκής πολυπλοκότητας, μια ανικανότητα να διακρίνουμε το σωστό από το λάθος, παραισθήσεις, μύτες που αιμορραγούν και τρέμουλο".

Το τμήμα κοστουμιών και makeup της ταινίας δημιούργησε μια ξεκάθαρη εικόνα του πώς αυτές οι ψυχολογικές επιδράσεις εμφανίζονται, αποτελώντας τον πραγματικό κίνδυνο της ιστορίας: τους Hunters. Όντας αρχικά άνθρωποι που έχουν στόχο να εγκαθιδρύσουν έναν νέο πολιτισμό, έχουν μεταλλαχθεί και αναπτυχθεί σε τρομακτικά τέρατα κατά τη διάρκεια των 125 χρόνων που έχει διαρκέσει το αποτυχημένο ταξίδι στο διάστημα. Σε αντίθεση με τα ζόμπι ή τους εξωγήινους, οι συντελεστές ήθελαν μια πιο μυστηριώδη ενσάρκωση του κακού για τα πλάσματα του "Pandorum", ώστε οι θεατές, όταν τα πρωτοέβλεπαν, να μην καταλάβαιναν τι ακριβώς ήταν. Σύμφωνα με τον Κάλζερ, "το σχέδιο ήταν να έχουμε ένα είδος πλάσματος που αλλάζει μορφή. Το κοινό προσπαθεί να καταλάβει τι είναι. Είναι εξωγήινοι; Είναι υπερφυσικά πλάσματα; Όταν τελικά αντιλαμβάνονται περί τίνος πρόκειται, μένουν άφωνοι."

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.pandorummovie.com/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com


 



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Στα γρήγορα :
Μια ακραία άνιση ταινία, το Pandorum αρχίζει πάρα πολύ καλά και σε γεμίζει υποσχέσεις, με φοβερή κλειστοφοβική και μυστήρια ατμόσφαιρα, μόνο και μόνο όμως για να καταλήξει στο δεύτερο μισό σε ένα ρηχό action sci-fi. Η συνολική εμπειρία θα γεμίσει 100% τους φανατικούς οπαδούς των sci-fi horrors, αλλά για όλους τους υπόλοιπους, η γελοιότητα αυτών που γίνονται στο δεύτερο μισό, θα αποβεί μάλλον μοιραία.

Στα χαλαρααά...:
Εδώ έχουμε μια μίξη πολλών κλασικών του είδους. “The Descent” (κλειστοφοβική ατμόσφαιρα), “Sphere” (άγνωστη δύναμη που επιδρά στην ανθρώπινη ύπαρξη), Alien (τέρατα μέσα στο διαστημόπλοιο), αλλά και τόσα άλλα (Event Horizon, Resident Evil κτλ).

Είναι κρίμα όμως μια ταινία που αρχίζει με αξιώσεις να γραφτεί στη ιστορία των sci-fi horrors, τελικά να το γυρνάει σχεδόν σε παρωδία, με τους ήρωες να παίζουν καράτε με τα τέρατα και να τους δίνουν και μπουνιές. Το αισιόδοξο τέλος της είναι από αυτά που «γουστάρει ο λαός» και προσθέτει στα θετικά της ταινίας.

Στο box-office, στις ΗΠΑ και παγκοσμίως, η ταινία έχει πάθει συντριβή, με 40 εκατομμύρια budget (6 από το αρμόδιο κρατικό γερμανικό ταμείο κινηματογράφου, μέσω Costantine Films και επειδή η ταινία γυρίστηκε στα Babelsberg Studios, στο Βερολίνο) και μόλις 14 εκατομμύρια εισπράξεις. Το κρίμα βέβαια πέφτει περισσότερο στο ανύπαρκτο marketing, μιας και το Pandorum έχει αρκετά πράγματα να δώσει, αλλά και εδώ που τα λέμε, απείρως χειρότερες ταινίες sci-fi τα έχουν πάει απείρως καλύτερα κατά καιρούς.

Γιάννης Πεντσερετζίδης
του Γιάννη Πεντσερετζίδη [email protected]


Η Βαθμολογία μου:

Το μεγάλο ερώτημα του Pandorum είναι το απλούστατο... είναι απλά ένα ακόμα sci-fi horror; Η απάντηση όμως δεν είναι τόσο απλή.
Ο Γερμανός σκηνοθέτης Christian Alvart ήθελε να συνδυάσει στοιχεία sci-fi και μη ταινιών, τη κλειστοφοβική ατμόσφαιρα του Descent, την διαταραγμένη ψυχολογική κατάσταση που μπορεί να προκαλέσει ο μακρύς εγκλεισμός σε ένα τέτοιο περιβάλλον του Moon ή του Solaris, τα πλάσματα του Dead Space και όλα αυτά με πολλές πινελιές από Aliens.

Τελικά σε ποιά από αυτά πέτυχε το στόχο του; Δυστυχώς σε κανένα. Δε καταφέρνει να σου προκαλέσει το σφίξιμο που μας προκάλεσε το Descent, οι μονοδιάστατοι χαρακτήρες σε συνδυασμό με την εκτός τόπου ερμηνεία του Foster (δεύτερη αποτυχημένη προσπάθεια στο mainstrem horror μετά το 30 Days of Night) με μόνη όαση τον πάντα ποιοτικό αλλά ελαφρώς miscasted Dennis Quaid, η ανολοκλήρωτη δικαιολογία και επεξήγηση του τι εστί Pandorum, με τα προχειροφτιαγμένα περιβάλλοντα και τα “άκυρα” τέρατα συμπληρώνουν το πάζλ μιας αποτυχημένης προσπάθειας, της δημιουργίας ενός sci-fi saga. Η δικαιολογία της αρχικά προγραμματισμένης τριλογίας μπορεί εν μέρη να δικαιολογεί αρκετές ασάφειες αλλά όταν το πρώτο μέρος απογοητεύει σε τέτοιο βαθμό, ποιός πραγματικά θα ασχοληθεί με τα επόμενα.

Το βασικό στοιχείο του Pandorum είναι η καλοδουλεμένη ιστορία που όμως σε αυτό το πρώτο μέρος μας δίνει μόνο bits and pieces αλλά έστω και μόνο με αυτό, καταφέρνει να σε κρατήσει για να δεις τι θα γίνει μετά χωρίς να γίνει βαρετό. Αξίζει να του δώσετε μια ευκαιρία σε dvd έστω και μόνο γιατί έχει τις προϋποθέσεις τα επόμενα δύο μέρη, αν γίνουν ποτέ, να είναι πολύ καλύτερα.

Αλέξης Κυριαζής
του Αλέξη Κυριαζή [email protected]


Η Βαθμολογία μου:

Προσωπικά με ..."κόλλησε" ο ιός του Pandorum και έπαθα ζημιά! Έτσι εγκατέλειψα το όχημα νωρίς, γιατί η καλή μέρα από την αρχή φαίνεται...  Και η κακή από το πρώτο εικοσάλεπτο! Δράση με σαθρά επιχειρήματα, άνευ ουσίας από την όχι εντελώς απαράδεκτη, b' movie αισθητική. Ερμηνείες και κλειστοφοβική ατμόσφαιρα, σε πολύ φτωχά και μέτρια επίπεδα (πολλές φορές εσκεμμένα γελοία στα όρια μιας αυτοπαρωδίας του sci-fi) μιας παραγωγής που μοιάζει περισσότερο με horror τηλεταινία χωρίς απαιτήσεις. Ένα πράγμα με εντυπωσίασε: ο τίτλος του φιλμ. Όλα τα άλλα τα έχουμε ξαναδεί δεκάδες χιλιάδες φορές, πολύ πολύ πολύ καλύτερα. Πως λέμε η βία για τη βία; έτσι και το sci-fi horror για το sci-fi horror, πλημμύρισε από άνοστες (κι ελάχιστες ιδέες), από παντού... βυθίζοντάς το στο σκότος του ματιού και του αποβλακωμένου νου!

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου [email protected]


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 3/12/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
Pandorum 001.jpg
Pandorum 002.jpg
Pandorum 003.jpg
Pandorum 004.jpg
Pandorum 005.jpg
Pandorum 006.jpg
Pandorum 007.jpg
Pandorum 008.jpg
Pandorum 009.jpg
Pandorum 01.jpg
Pandorum 010.jpg
Pandorum 02.jpg
Pandorum 03.jpg
Pandorum 04.jpg
Pandorum 05.jpg
Pandorum 06.jpg
Pandorum 07.jpg
Pandorum 08.jpg
Pandorum 09.jpg
 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Ben Foster ... Bower
    Dennis Quaid ... Payton
    Cam Gigandet ... Gallo
    Antje Traue
    Cung Le ... Manh
    Eddie Rouse ... Leland
    Norman Reedus ... Shepard
    Wotan Wilke Mohring ... Father
    Delphine Chuillot ... Mother
    Yangzom Brauen ... Elysium Second Lieutenant
    Niels-Bruno Schmidt ... Eden Second Lieutenant
    Friederike Kempter ... Evalon
    Andre Hennicke
    Jeff Burrell ... Eden Trapped Officer
    Asia Luna Mohmand
    Domenico D'Ambrosio ... Eden First Lieutenant
    Alessija Lause ... Huntress
    Alexander Yassin ... Hunter

Σκηνοθεσία
Christian Alvart

Σενάριο
Travis Milloy
Christian Alvart

Παραγωγή
Paul W.S. Anderson
Jeremy Bolt
Robert Kulzer
Martin Moszkowicz

Μουσική
Michl Britsch

Φωτογραφία
Wedigo von Schultzendorff

Μοντάζ
Philipp Stahl

Casting
Ana Davila
Randi Hiller


Σχεδιασμός Παραγωγής
Richard Bridgland

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Cornelia Ott
Ralf Schreck


Σκηνικά
Bernhard Henrich

Κοστούμια
Ivana Milos

Εταιρείες Παραγωγής
Constantin Film Produktion
Impact Pictures

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
Icon Film Distribution
Alliance Atlantis Communications
Bazuca Films
CatchPlay
Constantin Film Verleih
Constantin-Filmverleih
Imagem Filmes
Independent Films
Monopole-Pathe
Movie-Eye Entertainment
Overture Films
Svensk Filmindustri

Ειδικά Εφέ
Chris Creatures (SFX make-up life casts)

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, Γερμανία

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΤΡΟΜΟΥ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΘΡΙΛΕΡ

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Βερολίνο, Γερμανία


Διάρκεια
108'


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Αριστούργημα
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ



Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΤρόμουΕπιστημονικής Φαντασίας



top of the page


-- Sponsored Links --

aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr


Info | Statistics | Topics | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | Add in Google homepage