Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
. Παίζοντας Με Τη Φωτιά
. Η Άντουα και οι Φίλες της (1960)
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
. Η Ζωή είναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά
. Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ (1955)
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι
.: από 2/10/14 :.
. Xenia
. Όπως Ψηλά, Έτσι Και Χαμηλά
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: katoikidio123's Profile katoikidio123
Σήμερα: 0
Χθές: 2
Συνολικά: 9734

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 198
Μέλη: 0
Σύνολο: 198

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (IN THE LOOP) του Αρμάντο Ιανούτσι

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 30 Ιούν. 2009 @ 09:26:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
IN THE LOOP

του Αρμάντο Ιανούτσι
με τους Πίτερ Καπάλντι, Τομ Χολάντερ, Τζίνα Μακί, Τζέιμς Γκαντολφίνι

Υπόθεση: Ο πρόεδρος της Αμερικής και ο πρωθυπουργός της Αγγλίας θέλουν πόλεμο. Αλλά δεν συμφωνούν όλοι στο ότι ο πόλεμος είναι καλό πράγμα. Ο Αμερικανός στρατηγός Μίλερ (Τζέημς Γκαντολφίνι) δεν έχει την ίδια άποψη, ούτε ο Βρετανός Γενικός Γραμματέας της Διεθνούς Ανάπτυξης, Σαίμον Φόστερ (Τομ Χολάντερ). Αλλά αφού ο Σάιμον κατά λάθος υποστηρίζει τον πόλεμο δημοσίως στην τηλεόραση, ξαφνικά αποκτά πολλούς φίλους στην Ουάσιγκτον. Αν καταφέρει να φτάσει στα σωστά άτομα εκεί και αν ο σύμβουλός του μπορέσει να κοιμηθεί με τον κατάλληλο άνθρωπο εκ των έσω (Άννα Τσάλμσκυ) θα μπορέσει να σταματήσει το δεξί χέρι του Βρετανού Πρωθυπουργού Μάλκομ Τάκερ (Πήτερ Καπάλντι) από το να επηρεάσει την ψηφοφορία στον ΟΗΕ. Θα μπορέσει να σταματήσει τον πόλεμο. Αν όχι …μπορεί πάντα να ξεφορτωθεί την υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων Τζούντι (Τζίνα ΜακΚι), που δεν συμπάθησε άλλωστε ποτέ και η οποία γυρνάει πίσω στην πατρίδα για να αντιμετωπίσει τους ψηφοφόρους.
Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

 Το ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ είναι μια κωμωδία από τον συγγραφέα και σκηνοθέτη Αρμάντο Ιανούτσι (The Thick Of It/ The Day Today/ Knowing Me, Knowing You/ With Alan Partidge). Η ταινία γυρίστηκε μέσα και γύρω από το Λονδίνο, την Νέα Υόρκη και την Ουάσιγκτον από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούνιο του 2008. Είναι μια συμπαραγωγή του BBC, του UK Film Council και της Aramid Entertainment.

Ένας μετριοπαθής Βρετανός υπουργός (Τομ Χόλαντερ) δηλώνει κατά λάθος υπέρ του πολέμου στην τηλεόραση και προκαλεί αμέσως την προσοχή του λίγο «επιθετικού» υπεύθυνου τύπου του πρωθυπουργικού γραφείου (Πήτερ Καπάλντι). Σύντομα οι Βρετανοί βρίσκονται στην Ουάσιγκτον, όπου ένας Αμερικανός στρατηγός (Τζέημς Γκαντολφίνι) θεωρεί τον πόλεμο τρελή ιδέα. Η συνέχεια εξελίσσεται στα Ηνωμένα Έθνη και όχι μόνο…

Η ομάδα του Ιανούτσι, του Καπάλντι, του Άντισον, του παραγωγού Άνταμ Τάντι και των υπόλοιπων συντελεστών του ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ έχει συνεργαστεί ξανά και στο παρελθόν στην πολυβραβευμένη τηλεοπτική σειρά του BBC «The Thick Of It», που προβαλλόταν με τεράστια επιτυχία για έξι συνεχόμενες σαιζόν και δύο specials μέχρι το 2007.

Την ίδια χρονιά ο Τζέημς Γκαντολφίνι ‘κλείνει’ μια ερμηνεία οκτώ χρόνων ως Τόνι Σοπράνο στην γνωστή τηλεοπτική σειρά «The Sopranos» και ολοκληρώνει την συμμετοχή του σε πρόσφατες και πολυαναμενόμενες κινηματογραφικές παραγωγές όπως το «Where The Wild Things Are».Ο Τομ Χολάντερ συμπρωταγωνίστησε πρόσφατα σε ταινίες όπως «Ο Βιρτουόζος» και «Η Βαλκυρία».

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Το ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ είναι πολιτική σάτιρα γυρισμένη στο Λονδίνο και την Ουάσιγκτον. Η ιδέα για την ταινία βασίστηκε στην πολυβραβευμένη σειρά του BBC “The Thick Of It”, που παίχτηκε για 6 σαιζόν μέχρι το 2007 στο κανάλι.

Ο συγγραφέας και σκηνοθέτης Αρμάντο Ιανούτσι βλέπει την ταινία σαν «ξαδερφάκι» της τηλεοπτικής σειράς. Την ίδια αίσθηση έχει και ο παραγωγός Άνταμ Τάντι, που συνεργάζεται με τον Ιανούτσι από τα μέσα της δεκαετίας του 1990.

Τάντι: «Το ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ υπάρχει στο σύμπαν του ‘The Thick Of It”, αλλά είναι εκτός του τηλεοπτικού σύμπαντος. Όταν κάναμε την τηλεοπτική σειρά χρησιμοποιούσαμε την μέθοδο των δυο καμερών (γυρίζοντας την κάθε σκηνή με δύο κάμερες ταυτόχρονα για να δοθεί η αίσθηση του ντοκιμαντέρ) και οι τρόποι που αυτοσχεδιάζαμε συνεχώς αυξάνονταν.

Για την ταινία προσπαθήσαμε να το διατηρήσουμε αυτό όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά προσπαθήσαμε επίσης να κρατήσουμε και τα μάτια μας ανοιχτά λόγω της μεγαλύτερης κλίμακας της ταινίας. Τελικά καταλήξαμε στην ιδέα ότι οι τεχνικές που αναπτύξαμε στην τηλεόραση μας εξυπηρετούν και στον κινηματογράφο αρκετά καλά. Στην πραγματικότητα βέβαια η ταινία είναι κάτι καινούργιο. Δεν είναι απλά η κινηματογραφική εκδοχή του «The Thick Of It». Δημιουργεί το δικό της σύμπαν.»

Ο παραγωγός Κέβιν Λόαντερ (Brideshead Revisited, Enduring Love) που συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον Ιανούτσι και τον Τάντι συμφωνεί: « Θέλαμε να τονίσουμε ότι δεν είναι απλά η κινηματογραφική μεταφορά του «The Thick Of It». Σε ένα βαθμό όμως η ταινία είναι κάτι σαν το «The Thick Of It Goes to Washington». Αυτό της επιτρέπει να έχει μεγαλύτερο γεωγραφικό και γεωπολιτικό εύρος. Ξαφνικά δεν πρόκειται μόνο για τις τοπικές ίντριγκες σε ένα μικρό γραφείο της βρετανικής κυβέρνησης αλλά για ένα μικρό τμήμα της που εμπλέκεται στις διεθνής σχέσεις με σημαντικές για την χώρα συνέπειες. Διπλασιάσαμε τους χαρακτήρες, που σημαίνει ότι έπρεπε να υπάρξει περισσότερη πλοκή έτσι ώστε ο κάθε χαρακτήρας να διαγράψει την δική του πορεία μέσα σε αυτή την περίπλοκη ιστορία.

Αυτή η διεύρυνση οριζόντων οδήγησε σε μια ιστορία που εκτυλίσσεται και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού καθώς ο υπουργός της Βρετανικής κυβέρνησης Σάιιμον Φόστερ (Τομ Χολάντερ) ταξιδεύει στην Ουάσιγκτον με τον νέο του σύμβουλο Τόμπι (Κρις Άντισον) και τον κυβερνητικό επικεφαλής Δημοσίων Σχέσεων Μάλκομ Τάκερ (Πήτερ Καπάλντι). Στο αμερικάνικο καστ συγκαταλέγονται ο Τζέημς Γκαντολφίνι, η Μιμι Κένεντυ, η Άννα Τσάλμσκυ και ο Ντέηβιντ Ράς, εκ των οποίων πολλοί ήταν ήδη θαυμαστές της τηλεοπτικής δουλειάς του Ιανούτσι και γνώριζαν τον τρόπο που δουλεύει , με την ιδιαίτερη έμφαση στον αυτοσχεδιασμό και τις δημιουργικές παρεμβάσεις τον ηθοποιών.»

Ράς:«Ο Αρμάντο είναι πολύ κοντός και εγώ έχω συνηθίσει να δουλεύω με ανθρώπους πολύ ψηλότερους και χωρίς χιούμορ. Σοβαρά τώρα, πιστεύω ότι το πρόβλημα με τον Αρμάντο είναι ότι έχει «αυτί» και «μάτι»: βλέπει πράγματα που συμβαίνουν και ακούει πράγματα που έχουν πλάκα.»

Λόαντερ: «Όταν ο Αρμάντο κι εγώ πήγαμε στην Νέα Υόρκη για το πρώτο κάστινγκ μας έκανε φοβερή εντύπωση το πόσο πολλοί Αμερικανοί ηθοποιοί γνώριζαν την δουλεία του Αρμάντο. Πιστεύω πως υπάρχει ένας συνδετικός κρίκος μεταξύ βρετανικής και αμερικάνικης κωμωδίας, ιδίως στους κύκλους του stand up comedy και του αυτοσχεδιασμού. Ανακαλύψαμε λοιπόν ότι ο κόσμος της κωμωδίας εκεί πέρα γνώριζε το τί ετοίμαζε ο Αρμάντο. Η βρετανική κωμωδία είναι δημοφιλής στην Αμερική- σκεφτείτε για παράδειγμα δουλειές όπως την αμερικάνικη εκδοχή του «The Office». Ή ανθρώπους όπως ο Στήβ Κούγκαν (Steeve Coogan) και ο Μπόρατ. Όλα αυτά συνέβαλλαν στην διεύρυνση της αίσθησης του χιούμορ του αμερικάνικου κοινού και έτσι σήμερα η βρετανική κωμωδία της αμηχανίας, των άκρων και της σάτιρας είναι πολύ ευκολότερα αποδεκτή.»

Ο Τομ Χόλαντερ που παίζει τον χαμηλών τόνων υπουργό Σάιμον Φόστερ και ο οποίος συνεργάζεται με τον Ιανούτσι για πρώτη φόρα, είναι πολύ διαχυτικός μιλώντας για τον σκηνοθέτη και σεναριογράφο: «Ο Αρμάντο είναι ένας πανέξυπνος κωμικός της σάτιρας και φυσικά κατανοεί την πολιτική και παθιάζεται με αυτήν.»

Η ηθοποιοί αγκάλιασαν με χαρά την επιθυμία του Ιανούτσι για αυτοσχεδιασμό. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δούλευαν χωρίς σενάριο. Οι σεναριογράφοι Τζέσυ Άρμστρονγκ, Σάιμον Μπλάκουελ και Τόνι Ρος έφτιαξαν αρχικά ένα πλήρες σενάριο με τον Ιανούτσι και στην συνέχεια το αναδιαμόρφωσαν μετά από πρόβες με τους ηθοποιούς και στις δύο ακτές του Ατλαντικού.

Παρόλα αυτά, ο Ιανούτσι παροτρύνει τους ηθοποιούς του να παίξουν με το σενάριο ενώ η κάμερα καταγράφει. Στόχος του είναι να δώσει μια αίσθηση αμεσότητας τόσο στον διάλογο όσο και στις ερμηνείες. Ιανούτσι: « Ένας από τους λόγους που επιλέγουμε αυτό το κατά κάποιον τόπο αυτοσχεδιαστικό στυλ είναι γιατί όλη αυτή η ιστορία για τους πολιτικούς μιλά για ανθρώπους που ουσιαστικά ενεργούν σύμφωνα με την πορεία των εξελίξεων.»

Λόαντερ: « Γελάσαμε πολύ στα γυρίσματα, κάτι που δεν συμβαίνει και πολύ συχνά ακόμη και στις κωμωδίες. Κι αυτό γιατί υπήρχε αρκετός αυτοσχεδιασμός. Έτσι ακόμη και όταν γελούσες με κάτι στο σενάριο για τέταρτη φορά, κάποιος θα έκανε κάτι που θα μας ξάφνιαζε όλους και όλοι θα ξεσπούσαν στα γέλια με τις κάμερες να τραβάνε.»

Ο Ι ανούτσι καταλαβαίνει ότι ο αυτοσχεδιασμός σε συνδυασμό με την κωμωδία αγχώνει τους ηθοποιούς. Εξηγεί πόσοι πολλοί ηθοποιοί, και στο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ αλλά και σε άλλα projects, των πλησίασαν στις πρόβες και του εξέφρασαν την αμφιβολία τους για το κατά πόσο θα μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του. «Έλεγα στον Τομ Χολάντερ, ο οποίος είχε άγχος λόγω του ότι δεν είχε ξαναδουλέψει μαζί μου στο παρελθόν, ότι την πρώτη μέρα που είχαμε πρόβες για το «The Thick Of It» όλοι οι άλλοι που πλέον έχουν ξανασυνεργαστεί μαζί μου, ήρθαν ξεχωριστά ο καθένας και μου είπε:”Νομίζω ότι οι υπόλοιποι είναι υπέροχοι αλλά εγώ αισθάνομαι ότι μένω πίσω.” Είναι μέρος της διαδικασίας!»

Ο Τάντι έχει να διηγηθεί μια παρόμοια ιστορία: « Αυτό που συμβαίνει είναι ότι στις πρώτες πρόβες οι ηθοποιοί θα πλησιάσουν ξεχωριστά τον Αρμάντο και θα πουν: “Κοίτα, λυπάμαι πραγματικά, αλλά αλήθεια δεν μπορώ να το κάνω αυτό.” Έτσι περνάνε από την απόλυτη αυτό- αμφισβήτηση στην δύσκολη αποδοχή, στον φόβο και τελικά στην απόλαυση. Αυτό που πρέπει να κάνεις σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να τους κρατάς σε εγρήγορση έτσι ώστε να μην αναπαυτούν και αρχίσουν να παίζουν όπως θα έπαιζαν σε sitcom ή σε μια ελαφριά κωμωδία. Πάντα πρέπει να υπάρχει η προσδοκία ότι κάτι μπορεί να ξεπηδήσει από το πουθενά. Ο Αρμάντο για παράδειγμα δεν φοβάται να δώσει κρυφά μια ατάκα σε έναν από τους ηθοποιούς έτσι ώστε να αποσπάσει μια αυθόρμητη αντίδραση από αυτόν που καλείται να απαντήσει. Στο τέλος τις διαδικασίας πάντα όλοι λένε πόσο το απόλαυσαν.»

Υπάρχουν προφανείς παραλληλισμοί μεταξύ τις ιστορίας του ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ , των σχέσεων μεταξύ Λονδίνου και Ουάσιγκτον και τον πόλεμο στο Ιράκ.

«Θέλαμε να εξετάσουμε την τρέλα γύρω από την πιθανότητα ενός πολέμου.» λέει ο σεναριογράφος Σάιμον Μπλάκουελ. «Είναι ένα πολύ ωμό θέμα για μιλήσεις γι’ αυτό. Ο πόλεμος μπορεί κάποιες φορές να αντιμετωπίζεται με κυνικότητα στις πολιτικές συζητήσεις. Πολύ λίγοι άνθρωποι μιλούν για τους ανθρώπους που σκοτώνονται και τον τρόμο. Συνήθως είναι κάτι θεωρητικό.»

Αλλά παρόλο που υπάρχουν ξεκάθαροι συσχετισμοί μεταξύ πραγματικότητας και μυθοπλασίας η ταινία δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένα και πραγματικά γεγονότα.

Τάντι: « Πρέπει να εμπνέεσαι και να παίρνεις παραδείγματα από την πραγματικότητα, αλλά όχι για να δημιουργήσεις μια αλληγορία πάνω σε πραγματικά γεγονότα. Αν θέλαμε να κάνουμε αυτό, όλοι θα ήξεραν από την αρχή το τέλος της ιστορίας!»

Παρόλα αυτά οι διεργασίες, οι προσωπικότητες και οι παραλογισμοί της σύγχρονης πολιτικής ασκούν γοητεία σε πολλούς από τους συντελεστές του ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ και αυτό σε συνδυασμό με το έξυπνο γράψιμο βοηθά στην αίσθηση αληθοφάνειας της ταινίας στο πλαίσιο της κωμωδίας.

Ο Κρις Άντισον που παίζει τον Τόμπι , τον βοηθό του Σάιμον Φόστερ, είναι ένας ηθοποιός που επίσης γοητεύεται από όλα αυτά.: «Οι πολιτικοί δεν είναι πάντα μοχθηροί, ψεύτες και κακοί άνθρωποι.. Αρκετές φορές είναι απλοί και τίμιοι άνθρωποι, που εκλέγονται ως εκπρόσωποι του λαού και οι οποίοι προκειμένου να επανεκλεχθούν γίνονται δέσμιοι καταστάσεων που είναι ριψοκίνδυνες τόσο για αυτούς όσο και για όλους τους υπόλοιπους.»

Αλλά ενώ το «The Thick Of It» μιλούσε για το πώς κάποια ανώτερα στελέχη της πολιτικής σκηνής μπορούν εύκολα να αποκοπούν από τον πυρήνα της εθνικής και διεθνούς πολιτικής το ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ μιλά για το αντίθετο ακριβώς: ο Σάιμον Φόστερ , ο Υπουργός των Υπερατλαντικών Σχέσεων, βρίσκεται ξαφνικά εν μέσω ενός κυκεώνα εξελίξεων εξ αιτίας ενός πολέμου χωρίς όνομα.

Ο Άντισον συμφωνεί: «Πρόκειται για έναν κόσμο μεγαλύτερης κλίμακας, με πολύ υψηλότερα ρίσκο και πιο ολοκληρωμένη ιστορία.»

Με βάση αυτά λοιπόν, οι θαυμαστές του «The Thick Of It» θα αναγνωρίσουν στοιχεία του στην ταινία και φυσικά για άλλη μια αφοράθα απολαύσουν τον υπέροχο Πήτερ Καπάλντι στον ρόλο Μάλκομ.

Καπάλντι: «Έχω υποδυθεί τον Μάλκομ ξανά, αλλά αυτό δεν το κάνει απαραίτητα ευκολότερο. Ποτέ δεν νοιώθω ότι κατέχω ολοκληρωτικά τον χαρακτήρα και αν το ένοιωθα αυτό θα ήταν λάθος. Πάντα ψάχνω τρόπους να κάνω τον Μαλκομ πιο ενδιαφέρον και πιο αστείο. Είναι πολύ σημαντικό να εξακολουθούμε να δουλεύουμε σκληρά. Ο Μάλκομ είναι παθιασμένος και πολύ πιστός στους ανώτερούς του. Η δουλειά του ουσιαστικά είναι να επιβάλλει τις κατευθύνσεις που δίνει η κυβέρνηση- πώς δηλαδή θέλει να αντιλαμβάνονται οι άλλοι τον ρόλο της σε σχέση μια διάφορα θέματα που προκύπτουν. Ουσιαστικά κάποιοι δουλεύουν πάνω σε αυτές τις κατευθύνσεις και εξασφαλίζουν το ότι όλοι οι υπουργοί τις προωθούν στον τύπο. Αν δεν καταφέρουν να τις επιβάλλουν αυτοί, τότε έρχεται ο Μάλκομ και επαναφέρει την τάξη.»

Το ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ γυρίστηκε στο Λονδίνο, την Νέα Υόρκη και την Ουάσιγκτον την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2008. Κάποιες από τις σκηνές στον Λευκό Οίκο και την Ουάσιγκτον γυρίστηκαν στην πραγματικότητα στο Λονδίνο . Μετά από αρκετές εβδομάδες γυρισμάτων στην Αγγλία, η παραγωγή μεταφέρθηκε στην Ουάσιγκτον και την Νέα Υόρκη για μια τελευταία εβδομάδα γυρισμάτων καθώς η ιστορία περνάει μέσα από τους διαδρόμους του Λευκού Οίκου στους δρόμους της Ουάσιγκτον.

ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΜΑΝΤΟ ΙΑΝΟΥΤΣΙ

Άνταμ Τάντι, παραγωγός: «Η πρώτη φορά που δούλεψα με τον Αρμάντο ήταν το 1994 σαν διευθυντής παραγωγής στο “Knowing You, Knowing Me”. Δουλεύω μαζί του από τότε. Στο “The Thick Of It” θέλαμε να κάνουμε μια πολύ ελεύθερη και αυτοσχεδιαστική κωμωδία, γυρισμένη με πολύ διαφορετικό τρόπο από τις sitcoms. Αργότερα μιλήσαμε με το BBC και τους είπαμε την ιδέα να κάνουμε μια ταινία μεγάλου μήκους στο ίδιο στυλ και δήλωσαν την στήριξή τους. Αυτό έγινε στις αρχές του 2007 και ξαφνικά βρεθήκαμε με μια ταινία στα σκαριά. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα.»

Κέβιν Λόαντερ, παραγωγός: «Όπως αρκετός κόσμος είμαι μεγάλος θαυμαστής του “The Thick Of It”. Ο Αρμάντο έχει πλέον καταγραφεί στην συνείδηση του κόσμου ως κεντρική φιγούρα στην Βρετανική κωμωδία τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια και έτσι δεν θα μπορούσα με τίποτα να χάσω μια ευκαιρία να δουλέψω μαζί του.

Την πρώτη φόρα που γνωριστήκαμε μου είπε για το πώς ακριβώς δουλεύει και για το τι θα μπορούσε να με πανικοβάλλει: για ένα μεγάλο διάστημα αρχικά δεν θα υπάρχει σενάριο, μετά θα υπάρχει ένα πολύ μεγάλο σενάριο για επίσης πολύ καιρό και μετά θα πρέπει να βρεθούν ηθοποιοί πριν ολοκληρωθεί το σενάριο και θα είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε προγραμματισμό. Και αποδεδειγμένα αυτό συμβαίνει πάντα με τον Αρμάντο! Έπρεπε να βοηθήσω στο να κατευθύνουμε την μοναδική του μέθοδο μέσα στον κόσμο του κινηματογράφου.»

Πήτερ Καπάλντι, ηθοποιός (Μάλκομ): «Ο Άρμαντο έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο που δουλεύει. Νομίζω ότι σιγά σιγά αναπτύσσει μια πολύ συγκεκριμένη τεχνική. Είναι λιγάκι σαν τον Μάικ Λι – όχι ακριβώς στον τρόπο που κάνει ταινίες αλλά στο γεγονός ότι έχει έναν εντελώς δικό του τρόπο δουλειάς. Δεν γνωρίζω κανέναν άλλο που να το έχει αυτό. Είναι ένας συνδυασμός πολύ χαλαρού αυτοσχεδιασμού και πολύ πυκνού σεναρίου. Είναι κάτι εντελώς δικό του.»

Κρις Άντισον, ηθοποιός (Τόμπι): «Γνώρισα τον Αρμάντο στο πάνελ της ραδιόφωνικης εκπομπής του BBC «The News Quiz». Συναντηθήκαμε εξαιτίας του κοινού μας ενδιαφέροντος για τα κοινά και έτσι καταλήξαμε να συνεργαστούμε, πρώτα στο «The Thick Of It» και μετά στο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.

Μην το πείτε αυτό στον Αρμάντο αλλά πραγματικά πιστεύω στον κόσμο που ‘έχει δημιουργήσει. Είναι η κυρίαρχη ιδιοφυία της βρετανική τηλεοπτικής κωμωδίας αυτή την στιγμή. Είχε δημιουργήσει κάτι αυθεντικά υπέροχο. Ξέρω ότι δεν ταιριάζει στην θέση μου να το πω γιατί είμαι μέρος όλου αυτού, αλλά αλήθεια το αισθάνομαι σαν κάτι κατανυκτικό. Πιστεύω ότι είναι ένας πολύ αστείος κόσμος, πολύ καλά σκιαγραφημένος και άρτια γραμμένος.»

ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Τζέσυ Αρμστρονγκ, σεναριογράφος:
«Η διαδικασία του γραψίματος του ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ήταν κάπως ασυνήθιστη. Είναι κάτι που στηρίχθηκε στην συνεργασία. Ξεκινήσαμε με μια σειρά από συναντήσεις με brainstorming πάνω στις παραμέτρους της ταινίας. Μετά αποφασίσαμε πως ο καθένας μας (εγώ, ο Αρμάντο και οι άλλοι δύο σεναριογράφοι Μπλάκουελ και Ρος) θα έγραφε από ένα κομμάτι της ιστορίας. Μετά, όταν θα είχαμε έτοιμο ένα προσχέδιο όλης της ιστορίας ο Αρμάντο θα έδινε στον κάθε ένα διαφορετικά κομμάτια του σεναρίου για να τα δουλέψει και να είναι υπεύθυνος γι’ αυτά.

Η μετάβαση από το «The Thick Of It» στο να κάνουμε μαζί μια ταινία ήταν πολύ ομαλή. Επειδή το ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ είναι ένα μεγαλύτερο έργο σε 3 πράξεις, ήταν πολύ καλό για εμάς να έχουμε τον Αρμάντο να κοντρολάρει αυτή την διαδικασία και να συνεργάζεται και με τους τρεις μας ταυτόχρονα. Εκείνος είχε την ιδέα ολόκληρης της ταινίας στο μυαλό του κι αυτό ήταν κάτι που μπορούσε να μας το περνάει.»

Κέβιν Λόαντερ, παραγωγός:
« Είμαι εντυπωσιασμένος από το πώς ο Αρμάντο μπορεί να κρατά όλο αυτό στο μυαλό του. Όπως οι σεναριογράφοι έτσι κι αυτός δεχόταν συμβουλές από δημοσιογράφους και Αμερικανούς συγγραφείς οι οποίοι μας έδιναν μια παραπάνω ιδέα για το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. Οι τρεις βασικοί σεναριογράφοι τσέκαραν μεταξύ τους το σενάριο και ο Αρμάντο, όντας ο κεντρικός πυρήνας αυτής της διαδικασίας και κρατώντας συνεχώς σημειώσεις που έδινε στους άλλους είχε τον ρόλο εκείνου που επιβλέπει, ακόμη και αν δεν του αρέσει όταν περιγράφω την κατάσταση έτσι. Οι σεναριογράφοι δούλευαν μόνοι τους στο σπίτι, περνούσαν τα γραπτά ο ένας στον άλλο κι εκείνος με κάποιο τρόπο κατάφερνε να τα συγκρατεί όλα στο μυαλό του και να κάνει ταυτόχρονα όσα έπρεπε για να προετοιμάσει σκηνοθετικά την ταινία.»

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟ

Άνταμ Τάντι, παραγωγός:
«Προφανώς υπάρχουν στοιχεία αυτοσχεδιασμού, αλλά δεν είναι τα πάντα έτσι. Κάτω από αυτές τις επιφανειακά χαλαρές και φυσικές ερμηνείες υπάρχει ένα πολύ προσεκτικά γραμμένο και ξαναγραμμένο σενάριο γεμάτο αστεία και μια πλοκή που έχει δουλευτεί πολύ προσεκτικά και έχει περάσει από αρκετές εκδοχές. Το να αυτοσχεδιάζεις πάνω στο σενάριο δίνει φυσικότητα και αποτρέπει ένα στυλιζαρισμένο και φανερά πολύ δουλεμένο αποτέλεσμα. Ταιριάζει στην κωμωδία της «αμηχανίας».

Πήτερ Καπάλντι, ηθοποιός (Μάλκομ):
«Υπάρχουν τρεις σεναριογράφοι που γράφουν το σενάριο και μετά του προσθέτουν υλικό που έχει προκύψει από μια περίοδο με πρόβες. Αυτό σημαίνει ότι έχεις στα χέρια σου τεράστια σενάρια , γεμάτα από πολύ προσεκτικά δουλεμένα επεισόδια και διαλόγους- και μετά σαν ηθοποιός θα πρέπει να είσαι σε θέση να δώσεις χαλαρές και αυτοσχεδιαστικές εκδοχές αυτών των σκηνών. Ο Αρμάντο τα γυρίζει και τα δύο. Συνήθως το ένα μετά το άλλο.

Είναι αρκετά δύσκολο. Δεν το θεωρώ εύκολο. Και δεν έχει πάντα πλάκα. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι δεν δημιουργούμε το σενάριο στην πορεία. «Σερφάρουμε» πάνω σε κύματα δουλειάς που έχει ήδη γίνει από τους σεναριογράφους. Υπάρχει πάντα η εκδοχή του σεναρίου να στηριχθείς. Πολλές φορές όταν κάποιος το λέει αυτό, είναι σαν να υποβιβάζει το σενάριο . Αλλά εδώ δεν συμβαίνει αυτό. Κάποιες φορές το διαβάζεις και λες γιατί να το αφήσουμε αυτό; Είναι φανταστικό!»

Τομ Χολάντερ, ηθοποιός (Σάιμον Φόστερ):
«Οι διάλογοι είναι ξεκαρδιστικοί. Ο αυτοσχεδιασμός έχει περισσότερο να κάνει με το στυλ της ερμηνείας, με το να τις κάνει πιο ενδιαφέρουσες, πιο «βρώμικες». Η αντιμετώπιση του σεναρίου από τον Αρμαντο είναι η εξής: «να το σενάριο, εκτός αν μπορείς να σκεφτείς κάτι καλύτερο!» . Και είναι δύσκολο να ανταπεξέλθεις σε αυτό όταν δεν έχεις συνηθίσει να δουλεύεις έτσι, παρόλο που τα πράγματα βελτιώνονται όσο περνάει ο καιρός. Πρέπει σταδιακά να εγκαταλείπεις την πλευρά του εαυτού σου που θέλει να ελέγχει κάθε στοιχείο της ερμηνείας σου. Είναι πραγματικά ένα ταξίδι στο άγνωστο.»

ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Τζέσυ Αρμστρονγκ, σεναριογράφος:
Ένα από τα δυνατά σημεία του ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ είναι το ότι έχεις την εντύπωση ότι παρακολουθείς πραγματικά γεγονότα. Από την άλλη θα έμοιαζε με πολύ ξεκάθαρη και εύκολη σάτιρα αν αναφερόταν στον πόλεμο στο Ιράκ. Ήταν ιδέα του Αρμάντο να κρατήσουμε κάποιες αποστάσεις από τα πραγματικά γεγονότα και να δημιουργήσουμε έναν παράλληλο κόσμο. Ήταν μια έξυπνη επιλογή.»

Κρις Άντισον, ηθοποιός (Τόμπι):
«Η κωμωδία είναι πολύ μαύρη και γίνεται ακόμη περισσότερο όταν δεν απέχει και πολύ από γεγονότα που όλοι ξέρουμε πως συνέβησαν αρκετά πρόσφατα. Το ρίσκο είναι μεγάλο γιατί πρόκειται για πόλεμο. Το πιο τρομακτικό είναι ότι σκέφτεσαι μόνο: αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί. Και μετά, όσο πιο μακριά πηγαίνεις τόσο περισσότερο συνειδητοποιείς ότι μάλλον αυτό είναι ό,τι ακριβώς συνέβη: άνθρωποι στα όρια της λογικής, άνθρωποι με λάθος πληροφορίες να προωθούν τον πόλεμο για δικά τους οφέλη.»

Ντέβιντ Ρας, ηθοποιός (Λίντον):
«Πιστεύω ότι ο χαρακτήρας μου χτίστηκε λίγο πάνω στον Τζον Μπόλτον, λίγο πάνω στο Ντόνατλντ Ραμσφελντ και λιγάκι πάνω σε μερικούς άλλους πολιτικούς της Αμερικής.»

Πήτερ Καπάλντι, ηθοποιός (Μάλκομ):
«Προφανώς ο Αλαστερ Κάμπελ έχει επηρεάσει τον χαρακτήρα που υποδύομαι, αλλά όταν ξεκινήσαμε κανένας δεν είπε: αυτός υποτίθεται ότι είναι ο Αλαστερ Κάμπελ. Αλλά προφανώς όταν υποδύεσαι τον φωνακλά, κυνικό που σώζει την κατάσταση μάλλον υπάρχει μόνο ένας τέτοιος…ε ναι, πίσω από όλα βρίσκεται αυτός.»

ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ

Τζέσυ Αρμστρονγκ, σεναριογράφος:
«Οι αθυροστομίες προέκυψαν μετά από έρευνα σε αυτό τον ελαφρός υπέρ- macho κόσμο. Μοιάζει αληθινό. Επίσης, οι άνθρωποι βρίζουν περισσότερο στην πραγματική ζωή από ότι στην τηλεόραση και αυτή η ταινία έχει μια αίσθηση ντοκιμαντέρ. Δεν είναι ανάρμοστο να έχεις βωμολοχία σε αυτό τον βαθμό.»

Κέβιν Λόαντερ, παραγωγός:
«Η γλώσσα είναι αρκετά «ευφάνταστη», πρέπει να πούμε. Πας όμως σπίτι και συνειδητοποιείς ότι μιλάς το ίδιο ανάρμοστα σε καθημερινές καταστάσεις. Η γλώσσα είναι μέρος του χιούμορ της ταινίας. Ας το παραδεχτούμε, η συγκεκριμένη ταινία δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς.»

Armando Iannucci - ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ο Armando Iannucci θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς κωμικούς συγγραφείς και παραγωγούς στην Μεγάλη Βρετανία. Έγραψε και σκηνοθέτησε το πολυβραβευμένο τηλεοπτικό show «I'm Alan Partridge» με τον Steve Coogan και την πολιτική κωμική σειρά, στην οποία είναι βασισμένο και το IN THE LOOP, «The Thick Of It». Παρουσίασε μια σειρά από δικές του σατυρικές εκπομπές όπως το «The Friday Night Armistice» για το BBC 2 και το «The Armando Iannucci Shows» για το Channel 4. Τέλος, η σατυρική ενημερωτική εκπομπή «The Day Today» με τον Chris Morris που έγραψε έγινε η αιτία για να παραλάβει ένα ειδικό βραβείο από το British Comedy Jury ως ένδειξη αναγνώρισης για την ιδιαίτερη προσφορά του στην ραδιοφωνική και τηλεοπτική κωμωδία. Πρόκειται για έναν από τους σπουδαιότερους κωμικούς της εποχής μας και μια πραγματική ιδιοφυία. Βραβείο Καλύτερου Σεναρίου, 15ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑΣ - ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ

SUNDANCE FILM FESTIVAL 2009

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.intheloopmovie.co.uk/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com


 



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Πανέξυπνη πολιτική σάτιρα. Αλληγορική, ευρηματική, εύστοχη και σπιρτόζικη. Διαθέτει έναν αχαλίνωτο ρυθμό, ένα ανελέητο (φυσικά φλεγματικό) χιούμορ και μια γλώσσα που "σπάζει κόκκαλα". Για "ώριμο" και μυημένο κοινό στα πολιτικά παιχνίδια, ή έστω, διαμορφωμένο με κριτική συνείδηση κι ελαφρώς πληροφορημένο σχετικά με τους πολιτικοστρατιωτικούς μηχανισμούς και τα διαπλεκόμενα συμφεροντα των ισχυρών. Το ενδιαφέρον είναι αμείωτο και κορυφώνεται σταδιακά μέχρι το φινάλε, ιδιαίτερα δε, θα αρέσει σε όσους διαβάζουν τις πολιτικές (και παρα-πολιτικές) στήλες των εφημερίδων - που σίγουρα δε θα πλήξουν ούτε λεπτό. Οι υπόλοιποι ας παραμερίσουν, γιατί θα τους φανεί "βαρύ" ή το λιγότερο θα τους κουράσει η "ακατάσχετη φλυαρία". Άθλος του Ιανούτσι η κατασκευαστική του ικανότητα σε έναν αφηγηματικό ποταμό καταστάσεων, με συνεχή ροή που σου δίνει την αίσθηση του πραγματικού χρόνου. Η ημερολογιακού τύπου (journal) αφήγηση, θυμίζει αρκετά στον τρόπο εξέλιξης των γεγονότων, τις επιλογές του συγγραφέα και σεναριογράφου Πίτερ Μόργκαν (Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ, ΦΡΟΣΤ / ΝΙΞΟΝ, ΜΠΑΛΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΥΣ), πράγμα που θα ικανοποιήσει το κοινό αυτών των ταινιών.

Συνοπτικά, οι χαρακτήρες έχουν βάθος και αποκτούν ολοκληρωμένη αυτοτέλεια. Φορμαλιστικά, άρτιο, η κάμερα ακολουθεί τα πρόσωπα κατά πόδας, και "γράφει" τα πάντα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον αποκτούν οι σκηνές με τους "ψιθύρους" εντός των τειχών των ...Επιτροπών και τις "τεχνητές διαροοές" απόρρητων εγγράφων και πληροφοριών υψίστης σημασίας! Οι ερμηνείες πειστικές και απολαυστικές. Πιστεύω κι εγώ αν μη τι άλλο πως σεναριακά η ταινία δικαιούται κάποιο μεγάλο βραβείο και είμαι σχεδόν βέβαιος πως κάποιο "μεγάλο" BAFTA της αξίζει (και ίσως έχει καπαρώσει, από τώρα). Μην τη χάσετε!

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video FlashVideo
Type: Flash

Get Flash to see this player.



top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 10/12/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
In The Loop 01.jpg
In The Loop 02.jpg
In The Loop 03.jpg
In The Loop 04.jpg
In The Loop 05.jpg
In The Loop 06.jpg
In The Loop 07.jpg
In The Loop 08.jpg
In The Loop 09.jpg
In The Loop 10.jpg
In The Loop 11.jpg
In The Loop 12.jpg
In The Loop 13.jpg
In The Loop 14.jpg
In The Loop 15.jpg
In The Loop 16.jpg
In The Loop 17.jpg
In The Loop 18.jpg
In The Loop 19.jpg
 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Peter Capaldi ... Malcolm Tucker
    Tom Hollander ... Simon Foster
    Gina McKee ... Judy
    James Gandolfini ... Lt. Gen. George Miller
    Chris Addison ... Toby Wright
    Anna Chlumsky ... Liza Weld
    Enzo Cilenti ... Bob Adriano
    Paul Higgins ... Jamie MacDonald
    Mimi Kennedy ... Karen Clarke
    Alex MacQueen ... Sir Jonathan Tutt
    Johnny Pemberton ... A.J. Brown
    Olivia Poulet ... Suzy
    David Rasche ... Linton Barwick
    Joanna Scanlan ... Roz
    James Smith ... Michael Rodgers
    Steve Coogan ... Paul Michaelson
    Zach Woods ... Chad

Σκηνοθεσία
Armando Iannucci


Σενάριο
Jesse Armstrong
Simon Blackwell
Armando Iannucci
Ian Martin
Tony Roche

Παραγωγή
Kevin Loader
Adam Tandy


Φωτογραφία
Jamie Cairney

Μοντάζ
Anthony Boys
Billy Sneddon


Casting
Sarah Crowe
Meredith Tucker


Σχεδιασμός Παραγωγής
Cristina Casali

Σκηνικά
Clare Keyte

Κοστούμια
Ros Little

Βοηθός Σκηνοθέτη
Charlie Leech
Mitchell Reichler

Εταιρείες Παραγωγής
BBC Films
UK Film Council
Aramid Entertainment Fund

Διανομή
Artfree (Ελλάδα)
CTV (2009) (France) (all media)
IFC Films (2009) (USA) (all media)
Madman Entertainment (2009) (Australia) (all media)
NonStop Entertainment (2009) (Scandinavia) (all media)
Optimum Releasing (2008) (UK) (all media)
Optimum Releasing (2009) (UK) (all media)

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΜΕΓ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.85 : 1

Είδος ταινίας
ΚΩΜΩΔΙΑ

Διάρκεια
102'

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Λονδίνο, Αγγλία, Μεγ. Βρεττανία


Καταλληλότητα
UK:15 | Ireland:15A | New Zealand:R13


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Κωμωδία


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails