Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape Μια Τρελή Βραδιά
. Σεφ
. Οι Αναλώσιμοι 3
. Ο Άνθρωπος Αντίγραφο
. Kapo (1960)
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
. Wild Tales
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Sin City: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: zenekbenek's Profile zenekbenek
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9729

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 187
Μέλη: 0
Σύνολο: 187

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΤΗ (THE TIME TRAVELER'S WIFE) του Ρόμπερτ Σβέντκε (2009)

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 27 Ιούν. 2009 @ 05:19:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Αισθηματική

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΤΗ
THE TIME TRAVELER'S WIFE

του Ρόμπερτ Σβέντκε
με τους Ρέιτσελ Μακάνταμς, Έρικ Μπάνα

Υπόθεση:
Η Κλερ (Ρέιτσελ ΜακΆνταμς) είναι ερωτευμένη με τον Χένρι (Έρικ Μπάνα) όλη της τη ζωή. Πιστεύει ότι είναι γραφτό τους να είναι μαζί, παρόλο που δεν μπορεί ποτέ να είναι σίγουρη για το πότε θα αποχωριστεί ο ένας τον άλλο: ο Χένρι είναι ταξιδιώτης του χρόνου – πάσχει από μια σπάνια γενετική ανωμαλία που τον αναγκάζει να ζει τη ζωή του πηδώντας από την μία χρονική περίοδό της στην άλλη ανεξέλεγκτα. Παρά το γεγονός ότι αυτά τα ταξίδια του Χένρι τους αναγκάζουν να αποχωρίζονται απροειδοποίητα ο ένας τον άλλο, η Κλερ προσπαθεί απεγνωσμένα να φτιάξει τη ζωή της με τον ένα και μοναδικό αγαπημένο της.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η ταινία “The Time Traveler’s Wife” βασίζεται στο ομώνυμο μπεστ-σέλερ μιας αγάπης που ξεπερνά τα όρια του χρόνου.

Η σκηνοθεσία της ταινίας είναι το Ρόμπερτ Σουέντκε (“Flightplan”) σε σενάριο του βραβευμένου με Όσκαρ Μπρους Τζόελ Ρούμπιν (“Ghost”) και βασίζεται στο μυθιστόρημα της Όντρεϊ Νιφενέγκερ. Επικεφαλής του καστ στους ρόλους της Κλερ και του Χένρι είναι η Ρέιτσελ ΜακΆνταμς (“Red Eye,” “The Notebook”) και ο Έρικ Μπάνα (“Star Trek,” “Munich”). Στην ταινία “The Time Traveler’s Wife” πρωταγωνιστούν και η Αρλίς Χάουαρντ, ο Ρον Λίβινγκστον και ο Στίβεν Τομπολόφσκι. «Οι Γυναίκες του Ταξιδευτή» κυκλοφορούν στα ελληνικά από τις Εκδόσεις Ψυχογιός.

Το μέλλον σου είναι το παρελθόν μου. Για σένα, τίποτα απ’ όλα αυτά δεν έχει συμβεί ακόμα,
αλλά για μένα... Σε ξέρω από τότε που ήμουν έξι ετών..
- Κλερ

Τη μέρα που ο Χένρι είδε την Κλερ για πρώτη φορά, εκείνη τον ήξερε ήδη πολλά χρόνια. Από τότε που ήταν μικρό κορίτσι, ήταν ο καλύτερος φίλος της, ο έμπιστός της, ο όχι και τόσο μυστικός έρωτάς της.
Ο Χένρι είναι ταξιδευτής του χρόνου. Εξαιτίας μια σπάνιας γενετικής ανωμαλίας, είναι αναγκασμένος να ζει, μη γνωρίζοντας πότε θα βρεθεί σε άλλο τόπο, σε άλλο χρόνο. Ο άνδρας που η Κλερ γνωρίζει όλη της τη ζωή, είναι ο Χένρι του μέλλοντος. Στα ταξίδια του στο παρελθόν, γνώρισε το κορίτσι που θα γινόταν η σύζυγός του.
Ενήλικη πια, η Κλερ βρίσκεται στην ίδια εποχή με τον Χένρι... Και συστήνεται στον άνδρα που αγαπούσε όλη της τη ζωή.
Ο σκηνοθέτης Ρόμπερτ Σουέντκε εξηγεί ότι παρόλο που ο τίτλος "Η Γυναίκα του Ταξιδευτή" παραπέμπει αλλού, δεν πρόκειται για μια ταινία επιστημονικής φαντασίας. "Πρόκειται για το συναισθηματικό ταξίδι δύο ανθρώπων και απλά το ταξίδι στον χρόνο είναι ο καταλύτης που δυναμώνει και δοκιμάζει τον δεσμό τους. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι το ταξίδι στον χρόνο είναι αυτό που τους ένωσε αλλά και αυτό που προκαλεί διάφορες αντιξοότητες. Για μένα ήταν μια ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια υπέροχη ιστορία αγάπης αναδεικνύοντας σε δεύτερο χρόνο τη βαθύτερη ουσία αυτής της σχέσης. Μου φαίνεται πολύ πιο αληθινό αυτό, ειδικά από τη στιγμή που η ιστορία αυτή ξεκινά με δύο ανθρώπους που τους δόθηκε το δώρο να βρουν το άλλο τους μισό. Είναι σημαντικό να το κερδίσουν κιόλας."
Την ίδια άποψη με τον σκηνοθέτη μοιράζονται και οι πρωταγωνιστές της ταινίας. Η Ρέιτσελ ΜακΑνταμς που ενσαρκώνει την Κλερ λέει "Μια ιστορία αγάπης είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα όταν περνά διά πυρός και σιδήρου και όμως καταφέρνει να επιβιώσει. Πιστεύω ότι μια αγάπη που μπορεί να υπερνικήσει τα μεγαλύτερα εμπόδια αποτελεί πηγή έμπνευσης, και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν η Κλερ και ο Χένρι αποτελούν σίγουρα μεγάλη πρόκληση."
Ο Έρικ Μπάνα, στον ρόλο του Χένρι, συμπληρώνει ότι το ταξίδι στον χρόνο και το γεγονός ότι ο Χένρι και η Κλερ μπορούν να αποχωριστούν ο ένας τον άλλο μέσα σε μια στιγμή "είναι κάτι πραγματικά πολύ δύσκολο, υπό την έννοια ότι δεν έχουν τον απόλυτο έλεγχο του πεπρωμένου τους. Σε κάθε ιστορία αγάπης, χρειάζονται να υπάρχουν καταστάσεις που οδηγούν και δοκιμάζουν τη σχέση με δραματικό τρόπο. Οι δύο συγκεκριμένοι ήρωες προφανώς βιώνουν πολλές τέτοιες καταστάσεις. Η σχέση τους όμως αποδεικνύεται ότι έχει ισχυρά θεμέλια και σε πείθουν ότι είναι πραγματικά ερωτευμένοι. Είναι μια ιστορία πολύ προσωπική, πολύ συγκινητική και σου δίνει τροφή για σκέψη."
Το "The Time Traveler’s Wife" είναι το πρώτο μυθιστόρημα της καλλιτέχνιδος και συγγραφέος Όντρεϊ Νιφενέγκερ. Κυκλοφόρησε το 2003, έγινε μπεστ-σέλερ διεθνώς πουλώντας εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο (στη χώρα μας κυκλοφορεί απότ τις Εκδόσεις Ψυχογιος, με τίτλο "Οι Γυναίκες του Ταξιδευτή"). Ο παραγωγός Νικ Γουέσλερ θυμάται, "Διάβασα το βιβλίο όταν ακόμα ήταν χειρόγραφο και αμέσως διαπίστωσα ότι ήταν εξαιρετικά καλογραμμένο και ότι πραγματευόταν ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα. Δεν μπορούσες να το κατατάξεις σε κάποιο είδος... Μπορεί ο πυρήνας της πλοκής να είναι μια ιστορία αγάπης, αλλά η ιδέα του ταξιδιού στον χρόνο δίνει μια αίσθηση επιστημονικής φαντασίας και το καθιστά πραγματικά απρόβλεπτο."
"Ήταν ένας πολύ πρωτοποριακός τρόπος για να διηγηθείς μια ιστορία αγάπης που είναι πραγματικά διαχρονική με όλη τη σημασία της λέξης," λέει η παραγωγός Ντίντι Γκάρντνερ. "Όλοι νιώσαμε διαβάζοντας το βιβλίο και βλέποντας την ταινία, ότι πρέπει απλά να πιστεύεις και να αποδεχτείς την πάθηση του Χένρι και ό,τι αυτή συνεπάγεται. Και βοηθάει να βλέπεις την Κλερ που το πιστεύει χωρίς καμία αμφιβολία. Η πίστη της σε αυτόν και στην όλη κατάσταση είναι το κλειδί για να πιστέψουμε και όλοι εμείς. Το βασικό θέμα λοιπόν της ταινίας είναι η πίστη, το πεπρωμένο και οι συνέπειες αυτών των δύο. Είναι το πόσο δύσκολη μπορεί να είναι η αγάπη, αλλά ταυτόχρονα και πόσο μαγική και υπέροχη."
Ο σεναριογράφος Μπρους Τζόελ Ρούμπιν, που βραβεύτηκε με Όσκαρ για το σενάριο της ταινίας "Ghost" – μια ακόμα ταινία που συνδύαζε τον ρομαντισμό με το υπερφυσικό – υπογράφει το σενάριο της ταινίας "Η Γυναίκα του Ταξιδευτή." Αποκαλύπτει ότι από την πρώτη στιγμή ενθουσιάστηκε από το μυθιστόρημα της Όντρεϊ Νιφενέγκερ. "Το διάβασα πριν καν εκδοθεί και πραγματικά με αιχμαλώτισε το βάθος και το εύρος της φαντασίας που διέθετε. Η διήγηση της ιστορίας ήταν εξαιρετική και ήθελα να βοηθήσω να μεταφερθεί ακέραια στη μεγάλη οθόνη. Έτσι κυνήγησα με μανία την συμμετοχή μου στο συγκεκριμένο εγχείρημα," παραδέχεται.
"Η προσαρμογή ενός μακροσκελούς μυθιστορήματος στη μεγάλη οθόνη είναι πάντα επίπονο έργο," σχολιάζει ο Γουέσλερ. "Και το πρόβλημα δεν είναι μόνο το πλήθος της πληροφορίας αλλά και η ίδια η δομή του έργου – πρέπει να παραμείνεις πιστός στην αρχιτεκτονική του μυθιστορήματος, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να μην στερήσεις τη δημιουργικότητα από τον σεναριογράφο. Ο Μπρους Τζόελ Ρούμπιν ήταν για εμάς σκέτη φλέβα χρυσού."
Ο Ρούμπιν λέει σχετικά, "Το βιβλίο είναι ιδιαίτερα περίπλοκο και είναι δύσκολο να διαχειριστείς τα διαφορετικά χρονικά πλαίσια. Αποφάσισα ότι η ιστορία αγάπης θα ήταν αυτή που θα υπαγόρευε τη ροή της πλοκής. Σκηνή-σκηνή, ο έρωτας των δύο ηρώων διέγραφε το ταξίδι του στον χρόνο, το οποίο είχε μια όμορφη συναισθηματική συνέχεια. Δεν με πρόδωσε ποτέ."
Ο Σουέντκε λέει ότι το συναίσθημα τον βοήθησε να προσεγγίσει διαφορετικά την ταινία. "Η ιστορία δεν υπαγορεύεται από ένα χρονολογικό πλαίσιο, αλλά από τον χρονικό σκελετό της σχέσης των δύο ηρώων."
Η Γκάρντνερ θυμάται σχετικά με την επιλογή του σκηνοθέτη: "Πιστεύαμε ότι ο Ρόμπερτ καταλάβαινε με πολύ ιδιαίτερο τρόπο τη συγκεκριμένη ιστορία. Είναι πολύ ακριβής ως προς το τι θέλει και το επιδιώκει με πάθος. Αυτός ο συνδυασμός ταίριαζε απόλυτα στο συγκεκριμένο εγχείρημα. Μην ξεχνάμε ότι η ιστορία έχει διττή όψη. Από τη μία υπάρχει μια επιστημονική άποψη και από την άλλη ένας έρωτας που καρδιοχτυπά και στέλνει την επιστήμη στην ευχή του Θεού."

Ποτέ μου δε θέλησα να έχω κάτι στη ζωή μου που δεν θα άντεχα να χάσω.
Πλέον, είναι πολύ αργά... Δεν νιώθω μόνος τώρα πια.
- Χένρι

Στο κέντρο της ιστορίας βρίσκονται η Κλερ και ο Χένρι, δύο άνθρωποι που με κάποιο τρόπο είναι γραφτό τους να είναι μαζί, παρά τις αντίξοες δυνάμεις του χρόνου.
Στον ρόλο της Κλερ, η Ρέιτσελ ΜακΑνταμς θυμάται ότι ο ρόλος άσκησε μια ακαταμάχητη γοητεία πάνω της από την στιγμή που διάβασε το βιβλίο. "Διάβασα το βιβλίο πριν από μερικά χρόνια και συνειδητοποίησα ότι πρόκειται για μια υπέροχη ιστορία αγάπης. Όταν λοιπόν υπήρξε η ιδέα να μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη, ενθουσιάστηκα με την πιθανότητα να υποδυθώ την Κλερ. Ο χαρακτήρας αυτός μου άσκησε μια υπέροχη γοητεία. Μου άρεσε το γεγονός ότι ήταν καλλιτέχνιδα και γεμάτη απίθανες αντιφάσεις: είναι πολύ σοφή και ταυτόχρονα αφελής, αναζητά το εξωπραγματικό – ερωτεύεται έναν ταξιδευτή του χρόνου – και ταυτόχρονα αποζητά απεγνωσμένα κάτι σταθερό στη ζωή της. Πιστεύω ότι καθώς εξελίσσεται η ιστορία ωριμάζει. Είναι αφοσιωμένη σε αυτόν τον άνδρα και ό,τι συνεπάγεται αυτό, αλλά πασχίζει να φτιάξει ένα σπιτικό και να συντηρήσει έναν φυσιολογικό γάμο."
Ο Γουέσλερ θυμάται πως όταν οι δημιουργοί συναντήθηκαν με την ηθοποιό, "Είχε εμβαθύνει απίστευτα στον ρόλο και ξέραμε από την πρώτη στιγμή ότι ήταν η ιδανική. Η Ρέιτσελ έχει μια φυσική γλυκύτητα και είναι χαρισματική και αυτές οι δύο αρετές ήταν πολύ σημαντικές για τον ρόλο."
"Με την Ρέιτσελ," συμπληρώνει ο Σουέντκε, "συμβαίνει κάτι ακαθόριστο. Απλά λάμπει. Είναι υπέροχη, σου κόβει την ανάσα. Έχει μια μαγική χημεία με τον φακό."
Και η επιλογή όμως του Έρικ Μπάνα στον ρόλο του Χένρι ήταν θέμα χημείας. "Η επιτυχία μιας ιστορίας αγάπης προφανώς εξαρτάται από τη χημεία μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών. Χωρίς αυτή, δεν γίνεται τίποτα," λέει ο Γουέσλερ. "Μετά τη συνάντησή μας με τον Έρικ, ξέραμε ενστικτωδώς ότι ο συνδυασμός θα ήταν υπέροχος, όπως και ήταν."
Ο Μπάνα λέει ότι η ευκαιρία να συνεργαστεί τόσο με την ΜακΑνταμς όσο και με τον Σουέντκε ήταν ένας από τους παράγοντες που τον έλκυσαν σε αυτό το εγχείρημα. "Θαυμάζω την Ρέιτσελ και ήθελα να κάνουμε μαζί μία ταινία. Επίσης, έχω δει κάποιες δουλειές του Ρόμπερτ και τον θεωρώ έναν σκηνοθέτη με εξαιρετική οπτική και στυλιστική άποψη. Συζητήσαμε αρκετά ως προς την ταινία και τον τρόπο που ο ίδιος ερμήνευσε το αρχικό υλικό και πραγματικά ενθουσιάστηκα που θα ενσάρκωνα τον Χένρι."
Αυτό που κέντρισε το ενδιαφέρον του ηθοποιού για τον ρόλο του ταξιδευτή στον χρόνο ήταν οι πολλαπλές πτυχές του χαρακτήρα του και το γεγονός ότι εμφανίζεται σε διαφορετικές χρονικές στιγμές του παρόντος, του παρελθόντος και του μέλλοντος, διαμορφωμένος από τις εκάστοτε εμπειρίες και βιώματα. "Μου έδωσε το περιθώριο να αποφασίσω τι ήταν σωστό για τον ρόλο στη δεδομένη χρονική στιγμή," εξηγεί ο Μπάνα. "Όλοι αλλάζουμε με το πέρασμα του χρόνου. Κανείς μας δεν είναι όπως ήταν πριν από δέκα χρόνια. Η ζωή αφήνει το σημάδι της πάνω μας – στη συμπεριφορά μας, στις αντοχές μας, στη δυνατότητα για συγχώρεση που έχουμε, στην επιμονή μας... Το γεγονός ότι υποδύομαι τον Χένρι σε διάφορες ηλικίες μου επέτρεψε να εξερευνήσω τις διαφορετικές πτυχές του χαρακτήρα του καθώς και τον αντίκτυπο που έχει πάνω του η σχέση του με την Κλερ."
Δεδομένου ότι ο έρωτας της Κλερ και του Χένρι δεν εξελίσσεται με χρονολογική σειρά, ο Ρόμπερτ Σουέντκε φρόντισε να εξασφαλίζει ένα ικανό χρονικό διάστημα προβών για την ΜακΑνταμς και τον Μπράνα ώστε να αναλύσουν και να κατανοήσουν σε βάθος τη σχέση μεταξύ των δύο ηρώων σε κάθε χρονική στιγμή. Ο σκηνοθέτης σχολιάζει, "Επί σειρά εβδομάδων μελετούσαμε κάθε σκηνή, μεταφράζαμε κάθε ταξίδι στο χρόνο σε συγκεκριμένες συμπεριφορές και καθημερινές προστριβές. Το ταξίδι στον χρόνο είναι σκληρή δοκιμασία, αλλά η συναισθηματική αλήθεια κάθε σκηνής είναι προσγειωμένη και μπορείς να ταυτιστείς μαζί της. Εξάλλου αποτέλεσε περίφημη ευκαιρία για να δέσουμε καλύτερα σαν ομάδα πριν την πρώτη μέρα των γυρισμάτων."
Και οι δύο ηθοποιοί εκτίμησαν τον επιπλέον χρόνο που είχαν την ευκαιρία να περάσουν μαζί. "Η περίοδος των προβών είναι εξαιρετικό πλεονέκτημα," παραδέχεται ο Μπάνα. "Πάντα αξιοποιώ αυτή την περίοδο για να καταλάβω πώς δουλεύουν οι συμπρωταγωνιστές μου. Η συνεργασία με την Ρέιτσελ ήταν πάρα πολύ εύκολη. Σε κάθε πρόβα ερχόταν πολύ καλά προετοιμασμένη. Ήξερε πολύ καλά τις ατάκες της, είχε ξεκάθαρη εικόνα για το τι έπρεπε να γίνει και το πώς ήθελε να γίνει, αλλά ποτέ εις βάρος των υπολοίπων. Έχει μια εξαιρετική φυσικότητα και είναι πάρα πολύ συγκεντρωμένη κάθε στιγμή. Αυτό έκανε τη δική μου δουλειά πολύ πιο εύκολη. Είναι απλά καταπληκτική."
Και η ΜακΑνταμς όμως, έχει να πει τα καλύτερα για τον συμπρωταγωνιστή της. "Ο Έρικ είναι ένας από τους πιο γενναιόδωρους ηθοποιούς που έχω συνεργαστεί ποτέ. Ξέρει να ακούει, είναι πολύ υπομονετικός και ξέρει να στηρίζει τον άλλο. Είναι ένας ηθοποιός που μπορείς να βασιστείς πάνω του. Επίσης, είναι εξαιρετικά ευχάριστος άνθρωπος. Πραγματικά απόλαυσα τη συνεργασία μας και ειλικρινά είναι ο καλύτερος σύζυγος - ταξιδευτής που θα μπορούσα να έχω," καταλήγει γελώντας.

Θα σου πω, γιατί εσύ κι εγώ θα είμαστε φίλοι
για πολύ καιρό... οπότε καλό θα είναι να το ξέρεις από τώρα.
- Χένρι

Για προφανείς λόγους, η Κλερ δεν εκμυστηρεύτηκε ποτέ σε κανέναν ότι ο έρωτας της ζωής της ήταν ένας ταξιδευτής του χρόνου. Έτσι η παράξενη συμπεριφορά του καινούργιου της φίλου αρχικά εγείρει ανησυχία και υποψίες στον καλύτερό της φίλο, τον Γκόμεζ, που ενσαρκώνει ο Ρον Λίβινγκστον.
"Θαυμάζω πολλά χρόνια τον Ρον Λίβινγκστον, έτσι όταν τον επέλεξαν για τον ρόλο του Γκόμεζ, πραγματικά ενθουσιάστηκα," σχολιάζει ο Σουέντκε. "Ήθελα κάποιον που να έχει δραματική ποιότητα και ταυτόχρονα κωμικά ξεσπάσματα. Και δεν υπάρχει καλύτερος από τον Ρον."
Όταν ο Χένρι εξηγεί στον Γκόμεζ την κατάστασή του, εκείνος όπως είναι αναμενόμενο τον θεωρεί τρελό... μέχρι που ο Χένρι εξαφανίζεται μέσα σε μια στιγμή από μπροστά του. Η δυσπιστία και η καχυποψία του Γκόμεζ τελικά μεταστρέφονται σε μια ειλικρινή φιλία με τον Χένρι.
Ο Λίβινγκστον λέει σχετικά, "Στο τέλος ο Γκόμεζ και ο Χένρι ανακαλύπτουν ότι έχουν ένα κοινό. Αγαπούν πάρα πολύ την Κλερ. Ο Χένρι θέλει να ξέρει πως όταν εκείνος λείπει, κάποιος θα είναι εκεί για την Κλερ, και αυτός ο κάποιος είναι ο Γκόμεζ. Ο Χένρι και η Κλερ όμως, έχουν μια πραγματικά ξεχωριστή σχέση. Το πεπρωμένο του ενός είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με του άλλου με έναν τρόπο που λίγοι άνθρωποι μπορούν να καταλάβουν."
Οι μοναδικές συνθήκες της ερωτικής ιστορίας της Κλερ και του Χένρι έρχονται σε απόλυτη αντίθεση με την σχετικά συνηθισμένη ζωή του Γκόμεζ και της γυναίκας του, Τσαρίς. Η Τζέιν ΜακΛιν που υποδύεται την Τσαρίς λέει χαρακτηριστικά, "Η ζωή της Τσαρίς είναι εκ διαμέτρου αντίθετη από αυτή της Κλερ, από πολλές απόψεις. Πιστεύω όμως, ότι η απίστευτη σχέση της Κλερ με αυτό τον άνδρα που ταξιδεύει στον χρόνο είναι τόσο συναρπαστική που εμφυσά λίγο ενθουσιασμό και στη ζωή της Τσαρίς. Η Τσαρίς είναι ο αντίποδας της Κλερ. Είναι το φυσιολογικό στο «μη συνηθισμένο» της Κλερ. Πιστεύω λοιπόν ότι η μία φέρνει ισορροπία στη ζωή της άλλης."

Πού είναι το κακό στο να θέλω κάτι φυσιολογικό στη ζωή μου;
- Κλερ

Αυτό που θέλει περισσότερο η Κλερ είναι να φέρει στον κόσμο το παιδί του Χένρι, ώστε να νιώσει ότι έχει μια φυσιολογική οικογένεια. Ο Χένρι όμως, αντιστέκεται. Φοβάται ότι το παιδί θα πάρει τη γενετική του ανωμαλία. Εξάλλου γνωρίζει καλά το χάσμα που προκάλεσε αυτό το ταξίδι στον χρόνο ανάμεσα στον ίδιο και τον πατέρα του.
Ο Αρλίς Χάουαρντ υποδύεται τον πατέρα του Χένρι, Ρίτσαρντ ΝτεΤάμπλ, ο οποίος δυσκολεύεται να αποδεχτεί την κατάσταση του παιδιού του, όχι λόγω αυτού που κάνει, αλλά λόγω αυτού που δεν μπόρεσε να κάνει – να σώσει τη μητέρα του, η οποία πέθανε σε ένα τραγικό αυτοκινητικό δυστύχημα όταν ο Χένρι ήταν μόλις έξι ετών. Ο Χένρι που ήταν στο αυτοκίνητο, κατάφερε να επιζήσει γιατί τη στιγμή της σύγκρουσης μεταφέρθηκε σε άλλη χρονική στιγμή. Παρόλο που επέστρεψε στην ίδια χρονική στιγμή και υπήρξε μάρτυρας του δυστυχήματος πολλές φορές, δεν κατάφερε ποτέ να αναστρέψει αυτό που συνέβη.
" Το γεγονός ότι δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα, του θυμίζει διαρκώς πόσο αδύναμος είναι να ελέγξει την κατάστασή του," λέει η Ντίντι Γκάρντνερ. "Είναι πολύ χειρότερο από την απογοήτευση. γιατί πολύ απλά δεν επιτρέπει ποτέ στον χρόνο για γιατρέψει τις πληγές σου. Αντίθετα, ο χρόνος τις επιτείνει γιατί γυρνάς διαρκώς πίσω."
Όπως εξηγεί ο Χένρι στην Κλερ, ο χρόνος είναι "σαν τη βαρύτητα. Τα σημαντικά γεγονότα σε τραβάνε."
Ο Σουέντκε εξηγεί, "Αυτό σημαίνει ότι ταξιδεύει κυρίως στα γεγονότα που διαμόρφωσαν τη ζωή του, τα οποία προφανώς είναι ο θάνατος της μητέρας του και η συνάντησή του με την Κλερ σε εκείνο το λιβάδι."
Ο Χένρι και η Κλερ θα ζητήσουν τη βοήθεια του γενετιστή δρα Ντέιβιντ Κέντρικ, που υποδύεται ο βετεράνος Στίβεν Τομπολόφσκι.
" Είναι σπουδαία ευκαιρία να σκηνοθετείς ηθοποιούς που ανέκαθεν θαύμαζες," λέει ο Σουέντκε. "Μεγάλωσα παρακολουθώντας σινεφίλ ταινίες στη Γερμανία. Θυμάμαι ότι έβλεπα τον Αρλίς και τον Στίβεν και θαύμαζα τις ερμηνείες και τις επιλογές τους. Και ξαφνικά έχω την ευκαιρία να συνεργαστώ μαζί τους. Τι σπουδαίο δώρο!"
Το καστ της "Γυναίκας του Ταξιδευτή" συμπληρώνεται από πλειάδα ταλαντούχων νέων ηθοποιών. Η Μπρούκλιν Προυλξ υποδύεται την μικρή Κλερ που συναντά για πρώτη φορά τον Χένρι στο λιβάδι πίσω από το σπίτι της. Ο Άλεξ Φέρις υποδύεται τον μικρό Χένρι. Οι αδερφές Χέιλι και Τατούμ ΜακΚαν υποδύονται την κόρη της Κλερ και του Χένρι, την Άλμπα στα πέντε και τα δέκα της χρόνια αντίστοιχα.

Φτάσαμε σπίτι. Βλέπεις εκείνο το γκαράζ;
Είναι το στούντιό σου.
- Χένρι.

"Η Γυναίκα του Ταξιδευτή" διαδραματίζεται στο Σικάγο και η παραγωγή ταξίδεψε στην Πόλη των Ανέμων για κάποια εξωτερικά γυρίσματα. Παρόλα αυτά, το μεγαλύτερο μέρος των εξωτερικών γυρισμάτων έγινε στο Τορόντο. Για να διατηρηθεί αυτή η απροσδιόριστη αίσθηση του χρόνου που απαιτούσε η ατμόσφαιρα της ταινίας, ο υπεύθυνος σχεδιασμού παραγωγής Τζον Χάτμαν λέει ότι το σκηνικό έπρεπε να μην το αγγίζει ιδιαίτερα ο χρόνος. "Θέλαμε να δώσουμε μια αίσθηση ρευστότητας του χρόνου, γιατί έτσι αντιλαμβάνεται τον χρόνο ο Χένρι και κατά συνέπεια και η Κλερ. Η ταινία λοιπόν έχει αυτή την αίσθηση του αέναου. Υπάρχει μια συγκεκριμένη ροή εξέλιξης της πλοκής. Ουσιαστικά προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε τα τρία σημαντικότερα κεφάλαια της ζωής τους."
Το πρώτο κεφάλαιο ασφαλώς, ήταν στο λιβάδι όπου γνωρίζονται για πρώτη φορά. Ο υπεύθυνος επιλογής τοποθεσιών Ντον Κορνέλιους λέει ότι το λιβάδι που επέλεξαν έπρεπε να πληρεί συγκεκριμένα κριτήρια. "Έπρεπε να μοιάζει σαν να είναι πίσω από τον λόφο που βρίσκεται το πατρικό της Κλερ και έπρεπε να σου δίνει την αίσθηση ότι είναι ένας κόσμος που ανήκει αποκλειστικά στην Κλερ και τον Χένρι... να είναι ένας μαγικός κόσμος."
Το επόμενο σημαντικό κεφάλαιο στη ζωή της Κλερ και του Χένρι ξεκινά στη βιβλιοθήκη όπου ο Χένρι εργάζεται ως βιβλιοθηκάριος σπάνιων βιβλίων, προσθέτει ο Χάτμαν. "Μπορεί να χαθεί ώρες μέσα στα βιβλία του και κανείς να μην το προσέξει." Εκεί η ενήλικη πια Κλερ συναντά τον Χένρι και αρχίζει να οικοδομεί το μέλλον τους. Η παραγωγή γύρισε τις σκηνές που διαδραματίζονται στη βιβλιοθήκη Newberry του Σικάγο, στη βιβλιοθήκη Osgoode Hall Law του Τορόντο.
Καθώς η Κλερ και ο Χένρι αρχίζουν να φτιάχνουν μαζί τη ζωή τους, βρίσκουν το σπίτι των ονείρων τους το οποίο και σηματοδοτεί το τρίτο κεφάλαιο στη ζωή τους. "Ο Ρόμπερτ (Σουέντκε) δεν ήθελε να χαθεί τελείως η αίσθηση της πόλης, έτσι το σπίτι τους θα έπρεπε να είναι ένα ησυχαστήριο μέσα στην πόλη," συνεχίζει ο Χάτμαν.
Ο Κορνέλιους λέει ότι βρήκαν αυτό ακριβώς που αναζητούσαν σε ένα σπίτι που αρχικά ήταν εκκλησία το 1880. "Είναι ένα μεγάλο, πανέμορφο παλιό σπίτι με πέτρινο τοίχο γύρω από τον κήπο. Είναι ένα σπίτι που ξεπερνά τα όρια του χρόνου μέσα στην καρδιά της πόλης." Ο Χάτμαν και η ομάδα του δημιούργησαν το εσωτερικό του σπιτιού στο πλατώ.
"Απροσδιορίστου χρόνου" ήταν η έννοια-κλειδί για τη δημιουργική ομάδα της ταινίας. Ο Σουέντκε εξηγεί, "Υποβαθμίσαμε κάθε χαρακτηριστικό που παραπέμπει σε συγκεκριμένες εποχές τόσο στα κοστούμια όσο και στα σκηνικά, ώστε να μην τραβούν την προσοχή. Τα πάντα είναι εναρμονισμένα με το χρονικό πλαίσιο στο οποίο διαδραματίζεται η ιστορία, απλά δεν τα τονίσαμε."
Ο σκηνοθέτης επίσης αποκαλύπτει ότι ήθελαν η ιστορία να αντανακλά το ταξίδι του Χένρι – να κινείται από το αποσπασματικό στο ολικό. Λέει χαρακτηριστικά, "Η ταινία στην αρχή είναι εσκεμμένα αποσπασματική, αντανακλώντας την κατάσταση της ζωής του Χένρι. Μετά τη συνάντησή του με την Κλερ, η σχέση τους γίνεται το σημείο αναφοράς του. Τα πράγματα είναι πιο ομαλά, και αυτό προσπαθήσαμε να αποδώσουμε κινηματογραφικά. Ο ρυθμός της ζωής τους, κατά κάποιο τρόπο υπαγόρευσε τον ρυθμό της ταινίας. Οι αλλαγές και οι μεταστροφές είναι ήπιες, αλλά ελπίζουμε να έχουν αθροιστικό αποτέλεσμα."
Από την αρχή μέχρι το τέλος της ταινίας, το χρώμα αποτελεί βασικό πρωταγωνιστή. Ο Σουέντκε συνεργάστηκε στενά με τον Χάτμαν και τον διευθυντή φωτογραφίας Φλόριαν Μπάλχαους για να χρησιμοποιήσει το χρώμα ως μια λανθάνουσα αντανάκλαση της ψυχολογικής κατάστασης του Χένρι. "Στην αρχή τα χρώματα είναι έντονα," παρατηρεί ο σκηνοθέτης, "αλλά όσο ηρεμεί η ζωή του Χένρι και όταν πια εγκαθίσταται στο καινούργιο τους σπίτι με την Κλερ, τα χρώματα γίνονται πιο απαλά."
Η ενδυματολόγος Τζούλι Βάις λέει ότι οι εποχές έπαιξαν πολύ σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό των κοστουμιών. "Ήταν κάτι πάνω στο οποίο ο Ρόμπερτ επέμεινε ιδιαίτερα: οι εποχές ορίζουν το χρονικό πλαίσιο."

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.thetimetravelerswifemovie.com/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com


 



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Στα γρήγορα :
Μια περίεργη αλλά και όμορφα δοσμένη ρομαντική ιστορία, συμβατική μεν με το μελό λαϊκό αίσθημα, συγκρατημένη δε στις δραματικές στιγμές της.

Πρόκειται ξεκάθαρα για ένα ρομαντικό δράμα, ενώ το στοιχείο της φαντασίας έγκειται μόνο στην υπόθεση ότι υπάρχει η chrono-displacement disorder (φανταστική χρόνια γενετική πάθηση, όπου το άτομο ακούσια ταξιδεύει μπρος πίσω στον χρόνο, χωρίς να μπορεί να καθορίσει ούτε τον χρόνο, ούτε τον τόπο στον οποίο θα μετακινηθεί).

Η ταινία δεν ασχολείται καθόλου με το να δώσει εξηγήσεις για το πώς κάποιος παθαίνει αυτή την γενετική ανωμαλία και γίνεται “ταξιδιώτης στον χρόνο”. Και καλά κάνει γιατί θα έχανε τον δρόμο της αν το επιχειρούσε. Αντίθετα επικεντρώνει στο να παρουσιάσει με ρομαντικό και ήπιο τρόπο τη σχέση ενός ζευγαριού, την εξέλιξη της και το τέλος της, όταν ο άνδρας πάσχει από αυτή την “ασθένεια”.

Χαλαρααά... :
Η εταιρία παραγωγής της Jennifer Aniston και του Brad Pitt, η Plan B Entertainment, αγόρασε τα δικαιώματα του βιβλίου πριν ακόμα αυτό εκδοθεί. Το ζευγάρι χώρισε και η εταιρία πέρασε ολοκληρωτικά στην κατοχή του Brad Pitt. Η συγκεκριμένη ταινία ήταν να βγει πέρυσι, αλλά χρειάστηκε να ξαναγυριστούν μερικές σκηνές. Επειδή όμως το λιβάδι της ταινίας, δεν ήταν πλέον ανθισμένο, όπως στις αρχικές σκηνές, και επιπλέον ο Eric Bana είχε αρχίσει τα γυρίσματα για το Star Trek και είχε ξυρίσει το κεφάλι του, οι παραγωγή της ταινίας αποφάσισε να καθυστερήσει ένα χρόνο την έξοδο στις αίθουσες, περιμένοντας να ανθίσει το λιβάδι και να μεγαλώσουν τα μαλλιά του Bana!

Ο Steven Spielberg και ο David Lynch εξέφρασαν αρχικά την επιθυμία τους να σκηνοθετήσουν την ταινία, αλλά ο Gus Van Sant ήταν αυτός που άρχισε επίσημες διαπραγματεύσεις, οι οποίες όμως τελικά ναυάγησαν και επιλέχτηκε ο γερμανός Robert Schwentke (Flightplan).

Ο Schwentke κάνει πολύ καλή δουλειά, δίνει σταθερό ρυθμό, κρατάει το περίεργο της υπόθεσης μέχρι το τέλος, ενώ και η σκηνοθετική του ματιά και οι ερμηνευτικές του οδηγίες αποτρέπουν το ενδεχόμενο η ταινία να γίνει πολύ μελό ή και γελοία σε συγκεκριμένες στιγμές.

Οι ερμηνείες των πρωταγωνιστών είναι πραγματικά πολύ καλές και ιδίως αυτή της Rachel McAdams, ενώ και η χημεία μεταξύ τους, ως μοιραίο ρομαντικό ζευγάρι, λειτουργεί άψογα.

Η Audrey Niffenegger, συγγραφέας της νουβέλας στην οποία βασίστηκε η ταινία, δήλωσε πως η ιδέα της “χρονομετακίνησης”, είναι περισσότερο μια αλληγορία για την έλλειψη επικοινωνίας, την απόσταση ή γενικότερα για τα μεγάλα εμπόδια που συναντά ένα ζευγάρι. Αυτός που ανέλαβε να κάνει το σενάριο της κινηματογραφικής εκδοχής του βιβλίου της Niffenegger, ήταν ο Bruce Joel Rubin, βραβευμένος με oscar για το Ghost, αλλά και σεναριογράφος του Deep Impact.

Γιάννης Πεντσερετζίδης
του Γιάννη Πεντσερετζίδη yannis.pentseretzidis@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Get Flash to see this player.



top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
3/9/2009 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

The Time The Traveler_s Wife 01.jpg
The Time The Traveler_s Wife 02.jpg
The Time The Traveler_s Wife 03.jpg
The Time The Traveler_s Wife 04.jpg
The Time The Traveler_s Wife 05.jpg
The Time The Traveler_s Wife 06.jpg
The Time The Traveler_s Wife 07.jpg
The Time The Traveler_s Wife 08.jpg
The Time The Traveler_s Wife 09.jpg
The Time The Traveler_s Wife 10.jpg
the_time_travelers_wife_poster.jpg
       


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Rachel McAdams ... Clare Abshire
    Eric Bana ... Henry DeTamble
    Ron Livingston ... Gomez
    Brooklynn Proulx ... Young Clare
    Arliss Howard ... Richard DeTamble
    Stephen Tobolowsky ... Dr. David Kendrick
    Hailey McCann ... Alba
    Alex Ferris ... Young Henry
    Michelle Nolden ... Annette DeTamble
    Jane McLean ... Charisse
    Tatum McCann ... Young Alba
    Maggie Castle ... Alicia Abshire
    Mya Rylyn Banks ... Baby Alba
    Jean Yoon ... Dr. Montague
    James Lafazanos ... Jeremy
    Fiona Reid ... Lucille Abshire
    Joan Barrett ... Clare Abshire @ 80
    Deborah Lynn ... L Commuter
    Christina Orjalo ... Rosa
    Philip Craig ... Philip Abshire
    Bryanna Hartung ... Girl at Zoo
    Debbi Burns ... 'L' Commuter
    Jay Disney ... Pickpocket Victim
    Duane Murray ... Resident Doctor
    Brian Bisson ... Mark Abshire
    Matt Birman ... Cop #2
    Braeden Chow ... Max
    Alexis Beckley ... Zoo Visitor
    Lisa Wolf ... 'L' Commuter
    Gene Fojtik ... Zoo Chaperone
    Shelby Howe ... Student at Zoo
    Greg McAleer ... Laughing Father
    Donald Carrier ... Dr. Osman
    Craig Snoyer ... Cop #1
    Hamish Robertson ... Santa

Σκηνοθεσία
Robert Schwentke

Σενάριο
Bruce Joel Rubin
Audrey Niffenegger (μυθιστόρημα)

Παραγωγή
Dede Gardner
Nick Wechsler


Μουσική
Mychael Danna

Φωτογραφία
Florian Ballhaus

Μοντάζ
Thom Noble

Casting
Deborah Aquila
Robin D. Cook
Jennifer L. Smith
Mary Tricia Wood


Σχεδιασμός Παραγωγής
Jon Hutman

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Peter Grundy

Σκηνικά
Patricia Cuccia

Κοστούμια
Julie Weiss

Βοηθός Σκηνοθέτη
Christopher S. Bryson

Εταιρείες Παραγωγής
Industry Entertainment
New Line Cinema
Plan B Entertainment

Διανομή
Village Roadshow Greece S.A.
ARM Distribution
Alliance Films
Distribution Company
Districine
Eagle Pictures
Entertainment Film Distributors
Front Row Distributors
Metropolitan Filmexport
New Line Cinema
Nu Metro Productions
Roadshow Film Distributors
Svensk Filmindustri (SF)
TriPictures
Warner Bros.

Ειδικά Εφέ
Rhythm and Hues (visual effects)
Tinsley Transfers (prosthetic makeup effects)

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ

Διάρκεια
107'

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Chicago, Illinois, ΗΠΑ


Καταλληλότητα
USA:PG-13


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.57
Αριθμός Ψήφων: 7


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Αισθηματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήParents Strongly CautionedΕπιστημονικής ΦαντασίαςΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails