Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 27/11/14 :.
. Ouija Πίνακας Πνευμάτων
. Τα Θαύματα
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2
. Samba
. Η Έκρηξη
. Drive Hard
. Πρόμαχος
. Palikari
. Electra (από 1/12)
.: από 4/12/14 :.
. Jimmy's Hall
. Η Επέλαση των Βίκινγκς
. Ηλίθιος και Πανηλίθιος 2
. Από Έρωτα
. Μια Ζέβρα Και Μισή
. Η Νύχτα Πριν Πέσει Το Παρίσι
. Οι Σταθμοί του Σταυρού
. Η Εξέγερση του Δεκέμβρη
.: από 11/12/14 :.
. Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες
. Ίρβιν Γιάλομ
. Καθηγητής Με Το Ζόρι
. Κοινός Παρονομαστής
. Λευκός Θεός
. Πάντινγκτον
. Foxcatcher
. Saint Laurent Η Χρυσή Εποχή
. Ο Επιφανής Άγνωστος
.: από 18/12/14 :.
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Belle
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
.: από 25/12/14 :.
. Η Γκρέις του Μονακό
. John Wick
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος
. To Μονοπάτι Tου θανάτου
. Μεγάλα Μάτια

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: lef0's Profile lef0
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9805

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 83
Μέλη: 0
Σύνολο: 83

Εγγραφή


Cinema: TOY STORY 3 του Λι Άνκριτς

Ημερομηνία καταχώρησης: Κυριακή, 31 Μάι. 2009 @ 02:41:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Κιν.Σχέδια

TOY STORY 3
του Λι Άνκριτς
με τις φωνές των Τομ Χανκς, Τιμ Άλεν, Μάικλ Κίτον, Τζόαν Κιούζακ

Υπόθεση:
Οι δημιουργοί των λατρεμένων ταινιών ‘Toy Story’, ξανανοίγουν το κουτί με τα παιχνίδια και φέρνουν κοντά μας τον υπέροχο κόσμο της πιο αγαπημένης παρέας των παιχνιδιών. Καθώς ο Άντι ετοιμάζεται να πάει στο κολέγιο, ο Μπαζ, ο Γούντι και τα υπόλοιπα πιστά του παιχνίδια, προβληματίζονται για το αβέβαιο μέλλον τους… Στο ‘Toy Story 3’ τα παιχνίδια θα βρεθούν σε ένα δωμάτιο γεμάτο ασυγκράτητα νήπια που ανυπομονούν να βάλουν το μικρά, βρώμικα χεράκια τους στα καινούργια τους παιχνίδια. Επικρατεί πανδαιμόνιο καθώς τα παιχνίδια προσπαθούν να μείνουν ενωμένα και «κανένα παιχνίδι να μην μείνει πίσω».Την ίδια στιγμή, η Μπάρμπι έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με τον Κεν (ναι, αυτόν τον Κεν)! Στο ‘Toy Story 3’ την αγαπημένη μας παρέα έρχονται να συμπληρώσουν πολλοί νέοι χαρακτήρες, όπως ο γνωστός σύντροφος της Μπάρμπι, Κεν, ο θεατρικός κύριος Αγκαθούλης με τη σαλοπέτα, και ένα ροζ αρκουδάκι που μυρίζει φράουλα και ακούει στο όνομα Λότσο..



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

"TOY STORY 3" : Η ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ

Το 1995, το φιλμ ‘Τoy Story’ έγραψε κινηματογραφική ιστορία ως η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων που δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή: 76 χαρακτήρες, ανάμεσα στους οποίους άνθρωποι, παιχνίδια και ένας σκύλος, 1561 πλάνα και 77 ολόκληρα λεπτά animation, όλα σχεδιάστηκαν αρχικά στο χέρι και στη συνέχεια εξελίχθηκαν στον υπολογιστή. Είναι η πρώτη ταινία κινουμένων σχεδίων στην ιστορία που προτάθηκε για Όσκαρ Σεναρίου και κατέκτησε την κορυφή του box office με εισπράξεις 192 εκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ και 362 εκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως. Το 1999, η ταινία ‘Toy Story 2’ εξέλιξε ακόμη περισσότερο την τέχνη του computer animation, και έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ εισιτηρίων, αφού είναι το πρώτο σίκουελ κινουμένων σχεδίων που έκανε περισσότερες εισπράξεις από την αρχική ταινία, με 245 εκατομμύρια δολάρια εισπράξεις στην Αμερική και 485 εκατομμύρια δολάρια σε όλον τον κόσμο! Το έργο προτάθηκε για Όσκαρ και δύο Χρυσές Σφαίρες, κερδίζοντας τη Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ταινίας. Το 2009 τα φιλμ ‘Toy Story’ και ‘Toy Story 2’, επανακυκλοφόρησαν σε Disney Digital 3D.

Για τη δημιουργία του φιλμ ‘Toy Story 3’, η Pixar συγκέντρωσε και πάλι την ομάδα πίσω από τις δύο πρώτες ταινίες: τον Τζον Λάσιτερ (σκηνοθέτη των ‘Toy Story’ και ‘Toy Story 2’), τον Άντριου Στάντον (συν-σεναριογράφο των ‘Toy Story’ και ‘Toy Story 2’), τον Πιτ Ντόκτερ (σκηνοθέτη/σεναριογράφο των ταινιών ‘Μπαμπούλας Α.Ε. και ‘Ψηλά στον Ουρανό’) και την παραγωγό Ντάρλα Άντερσον. Η ομάδα συναντήθηκε σε ένα μικρό παραλιακό σπίτι στην Καλιφόρνια, εκεί όπου γεννήθηκε η ιδέα για την πρώτη ταινία ‘Τoy Story’, και είδε με προσοχή τα δύο πρώτα έργα για να μυηθεί ξανά στον κόσμο τους. «Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα σίκουελ εφάμιλλο των δύο πρώτων ταινιών, κάτι που σπάνια συμβαίνει στον κινηματογράφο» παρατηρεί ο σκηνοθέτης Λι Άνκριτς. «Έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε ένα έργο που θα δημιουργεί μαζί με τα άλλα δύο μια μεγάλη ιστορία, όπως στην περίπτωση της τριλογίας ‘Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών’. Η προσπάθειά μας να «δέσουμε» τις τρεις ταινίες ήταν η κινητήρια δύναμη για τη δημιουργία του ‘Toy Story 3’».

Όπως όλες οι ταινίες της Pixar, έτσι και το φιλμ ‘Toy Story 3’ συνδυάζει την κωμωδία με τη δράση και το συναίσθημα, προσφέροντας στους κινηματογραφόφιλους μια συναρπαστική, διασκεδαστική αλλά και συγκινητική εμπειρία. Οι δημιουργοί άντλησαν έμπνευση από τις προσωπικές τους εμπειρίες και τις οικογένειές τους για να κάνουν την ιστορία ακόμα πιο πειστική και γεμάτη νόημα. «Οι ταινίες ‘Τoy Story’ πάντα αναφέρονται σε εμάς. Για μένα η ενηλικίωση του Άντι αντιπροσωπεύει τα συναισθήματα που ένιωσα όταν ο γιος μου πήγε στο Πανεπιστήμιο: είσαι με κάποιον διαρκώς μαζί, από τη στιγμή της γέννησής του, και ξαφνικά φεύγει μακριά» παρατηρεί ο Τζον Λάσιτερ. «Το μυστικό πίσω από τις ταινίες ‘Τoy Story’ είναι ότι δεν επαναλαμβάνουν τα ίδια συναισθήματα. Βρισκόμαστε στον ίδιο κόσμο με τους ίδιους χαρακτήρες αλλά κάθε φορά συμβαίνει κάτι τελείως διαφορετικό». Ειδικά το φιλμ ‘Toy Story 3’ παρουσιάζει το μεγαλύτερο φόβο των παιχνιδιών: ότι θα πέσουν στην αχρηστία γιατί ο ιδιοκτήτης τους μεγαλώνει και δεν τα χρειάζεται πια. «Όταν τα παιχνίδια ζωντανεύουν, γίνονται ενήλικες με αντίστοιχες ανησυχίες. Οι θεατές μπορούν να ταυτιστούν μαζί τους και να βρουν αντιστοιχίες με τη δική τους ζωή» εξηγεί ο Λάσιτερ. Και ο Λι Άνκριτς συνοψίζει: «H ταινία ‘Toy Story 3’ αναφέρεται στην αλλαγή, στο πώς να αποδέχεσαι τις μεταβατικές περιόδους της ζωής. Οι χαρακτήρες του έργου, λόγω της ενηλικίωσης του Άντι, έρχονται αντιμέτωποι με μεγάλες αλλαγές και πρέπει να τις αντιμετωπίσουν».

WHO IS WHO

Η ΓΝΩΣΤΗ ΠΑΛΙΟΠΑΡΕΑ...

ΓΟΥΝΤΙ: Ο σερίφης κάουμποϊ ήταν πάντα το πιο αγαπημένο παιχνίδι του Άντι. Πιστεύει ακράδαντα ότι ο Άντι εξακολουθεί να νοιάζεται για τα παιχνίδια του, παρότι έχει μεγαλώσει. Καθώς το μέλλον μοιάζει αβέβαιο, ο Γούντι παραμένει η φωνή της λογικής. Και σαν υπεύθυνος ηγέτης, φροντίζει ώστε κανένα παιχνίδι να μη μείνει πίσω.

ΜΠΑΖ ΛΑΪΤΓΙΑΡ: Ένας ηρωικός αστροφύλακας, ταγμένος στη δράση, που σύντομα γίνεται αγαπημένος του Άντι αλλά και κολλητός του Γούντι. Παρότι η αποκλειστική αποστολή του Μπαζ είναι να κατατροπώσει τον κακό Αυτοκράτορα Ζεργκ, αυτό που τον απασχολεί τώρα είναι να κρατήσει ενωμένη την παιχνιδο-οικογένειά του. Ξεστρατίζει όμως από την πορεία της νέας του αποστολής όταν αποκαλύπτονται εντυπωσιακές πτυχές της προσωπικότητάς του, που ούτε καν ο ίδιος γνώριζε ότι υπήρχαν.

ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΤΑΤΑΣ: Οξύθυμος μα και αστείος, είναι ο αιώνιος απαισιόδοξος με τα θυμωμένα μάτια και το σκληρό πλαστικό περίβλημα. Παρ’όλα αυτά η απόλυτη αφοσίωσή του στη μικρή του πατατούλα, την Κυρία Πατάτα, αποκαλύπτει μια πιο ευάλωτη και τρυφερή του πλευρά. Αλλά κι εκείνη τον λατρεύει και βρίσκεται πάντα δίπλα του για να του δώσει ένα χεράκι (ή ένα ματάκι αν χρειαστεί).

ΖΑΜΠΟΝ: Ο ετοιμόλογος ροζ κουμπαράς της παρέας εξακολουθεί να νομίζει ότι τα ξέρει όλα – ή τουλάχιστον αυτή την εντύπωση θέλει να δίνει στους άλλους.

... ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΛΟΤΣΟ: Είναι μεγάλος, μαλακός, ροζ και λούτρινος, και ο μοναδικός αρκούδος που μυρίζει φράουλα! Ο Λότσο είναι η καλύτερη συντροφιά για την αγκαλιά και το κρεβάτι κάθε παιδιού. Όμως το γλυκό του παρουσιαστικό δε λέει απαραίτητα την αλήθεια για την προσωπικότητά του. Όπως και στην πραγματική ζωή, ένας χαρακτήρας είναι πολύ παραπάνω από αυτό που φαίνεται στην αρχή.

ΚΕΝ: Ένας σύγχρονος εργένης που δε χάνει ευκαιρία για διασκέδαση: λατρεύει τα σαφάρι και τα δίνει όλα στο χορό – πάντα με την κατάλληλη περιβολή. Μαντήλι στο λαιμό και χρυσή ζώνη για τη βραδινή έξοδο, γαλάζιο σορτς με λεοπάρ πουκάμισο για τις εξορμήσεις στη φύση... Η αγάπη του για τα ρούχα και τα αξεσουάρ μπορεί ίσως να συγκριθεί μόνο με την αδυναμία του για τη Μπάρμπι.

ΚΥΡΙΟΣ ΑΓΚΑΘΟΥΛΗΣ: Λούτρινος και στρουμπουλός, made in Germany, με την τιρολέζικη σαλοπέτα του, ο κύριος Αγκαθούλης είναι γεννημένος ηθοποιός και δε χάνει ευκαιρία για αυτοσχεδιασμούς.

ΟΤΑΝ Η ΜΠΑΡΜΠΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΕΝ

Μία από τις καλύτερες στιγμές του φιλμ ‘Toy Story 2’ ήταν η εμφάνιση της Μπάρμπι, της πιο διάσημης κούκλας όλων των εποχών. Στην ταινία ‘Toy Story 3’ η Μπάρμπι αποκτά μεγαλύτερο ρόλο καθώς συναντά τον άντρα των ονείρων της, τον Κεν. Και όπως όλοι οι κινηματογραφικοί έρωτες, έχει και αυτός τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες του. «Η ιδέα του να  συμμετέχει και ο Κεν στην ταινία μας φάνηκε γεμάτη κωμικά συνεπακόλουθα» εξηγεί ο Λι Άνκριτς. «Ο Κεν είναι φαινομενικά ένα κοριτσίστικο παιχνίδι και στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα συνοδευτικό αξεσουάρ για την Μπάρμπι. Δεν είναι πιο σημαντικός από ένα ζευγάρι παπούτσια ή μία τσαντούλα. Σκεφτήκαμε ότι θα έπρεπε να είναι αρκετά ανασφαλής για αυτά τα πράγματα και εμπλουτίσαμε έτσι τον χαρακτήρα του. Του αρέσουν πολύ τα ρούχα, ξέρει τα πάντα για τη μόδα. Φοράει διαφορετικά ρούχα σε κάθε σκηνή της ταινίας. Σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ωραίο να ντύναμε τον Κεν με ρούχα που υπάρχουν και στην πραγματικότητα, γι ‘αυτό συμβουλευτήκαμε κάποιον που είναι κατεξοχήν ειδικός στον Κεν!».
«Είναι αδύνατον να μη διασκεδάσει κανείς με τον Κεν,» λέει ο Τζέισον Κατζ, υπεύθυνος για την ιστορία που εξελίσσεται στο “Toy Story 3”. «Είναι ένας υπέροχα ανασφαλής τύπος. Τον φτιάξαμε σαν έναν τύπο που ξεπετάχτηκε από τις παραλίες της Καλιφόρνια στα μέσα της δεκαετίας του ΄80, είναι πολύ γοητευτικός και απίστευτα επιφανειακός και παράξενος χαρακτήρας. Και νομίζω ότι ο Μάικλ Κίτον βρήκε τον τρόπο για να τον υποδυθεί και είναι απίθανος.»
Ο επόπτης animator Μπόμπι Ποντέστα προσθέτει: «Είναι ωραίο να δουλεύεις με χαρακτήρες όπως η Μπάρμπι και ο Κεν. Το κοινό τους γνωρίζει ήδη καλά και μπορείς να παίξεις με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους».

ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΖΩΗ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

Ο τομέας του computer animation έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία 11 χρόνια, μετά τη δημιουργία του ‘Toy Story 2’, πόσο μάλλον συγκριτικά με το ‘Τoy Story’ του 1995. Η πρόκληση για το σκηνοθέτη Λι Άνκριτς και τους επόπτες animators Μπόμπι Ποντέστα και Μάικλ Βεντουρίνι ήταν να χρησιμοποιήσουν τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας με τέτοιο τρόπο ώστε οι χαρακτήρες αλλά και ο κόσμος της ταινίας να ταυτίζονται με τις δύο προηγούμενες. «Οι γνωστοί μας χαρακτήρες από το ‘Τoy Story’ έπρεπε να κινούνται και να συμπεριφέρονται όπως και στις παλιότερες ταινίες» εξηγεί ο σκηνοθέτης. «Σήμερα οι animators έχουν συνηθίσει να δουλεύουν με πιο σύγχρονα και περίπλοκα μοντέλα. Έπρεπε να δεχτούμε τους περιορισμούς που υπήρχαν στο παρελθόν και να δουλέψουμε με τις συγκεκριμένες δυνατότητες» λέει ο σκηνοθέτης. Σε όλη τη διάρκεια της παραγωγής, ο Λι Άνκριτς είχε τη βοήθεια των βετεράνων animator που είχαν δημιουργήσει τις προηγούμενες ταινίες ‘Τoy Story’, οι οποίοι επέβλεπαν τη συνέπεια στις κινήσεις και τις εκφράσεις των χαρακτήρων. «Αναζητήσαμε τους λόγους για τους οποίους οι χαρακτήρες κινούνταν με συγκεκριμένο τρόπο, τις αρχικές προθέσεις των σχεδιαστών, και τις συνδυάσαμε με τις απεριόριστες δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας. Στην πορεία ανακαλύψαμε ότι αυτή ακριβώς η απλότητα των χαρακτήρων ήταν που τους έκανε χαριτωμένους» λέει ο Μπόμπι Ποντέστα. «Όσον αφορά στους νέους χαρακτήρες, προσπαθήσαμε να αναπτύξουμε την προσωπικότητά τους και να αποκτήσουν τη δική τους γλώσσα σώματος. Κάνουμε έρευνα για τους χαρακτήρες και συγκεντρώνουμε πληροφορίες για τη ζωή τους, ακριβώς όπως κάνουν και οι ηθοποιοί, ώστε να αποκτήσουν παρελθόν, να μοιάζουν ότι προέρχονται από κάπου και να γίνονται πιστευτοί». Σημαντική έρευνα έγινε για το χαρακτήρα του Λότσο, που είναι ο πρώτος λούτρινος ήρωας ο οποίος εμφανίζεται σε ταινία της Pixar. Όσον αφορά στους ανθρώπινους χαρακτήρες, ο Λι Άνκριτς επεδίωξε να υπάρχει μεγαλύτερη διαφοροποίηση από τα παιχνίδια σε σχέση με τις δύο πρώτες ταινίες.

Ο ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΜ ‘TOY STORY 3’

Η ταινία ‘Toy Story 3’ ανεβάζει τον πήχη στην τρισδιάστατη τεχνολογία και εκμεταλλεύεται πλήρως τις σύγχρονες δυνατότητες, για να προσθέσει βάθος και μια επιπλέον διάσταση στην ιστορία. «Η προσέγγισή μας χρησιμοποιεί το 3D σαν ένα παράθυρο στον κόσμο της ταινίας ώστε οι θεατές να έχουν μία εμπειρία του έργου σε βάθος» λέει ο Λι Άνκριτς. «Τα φιλμ ‘Toy Story’ και ‘Toy Story 2’ μετατράπηκαν εύκολα σε 3D παρότι δεν είχαν σχεδιαστεί για αυτή τη μορφή. Αυτό οφείλεται στο ότι τα δισδιάστατα καρέ μας έχουν ήδη προοπτική. Για την ταινία ‘Toy Story 3’ στόχος μου ήταν να διηγηθώ την ιστορία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σκηνοθετώντας τη δράση όσο πιο δυναμικά γινόταν». Ένα από τα στοιχεία που κάνουν τη 3D εμπειρία του ‘Toy Story 3’ ακόμα πιο ελκυστική είναι το γεγονός ότι όλο το έργο είναι γυρισμένο στην κλίμακα των παιχνιδιών και όχι των ανθρώπων. «Βρισκόμαστε σε έναν κόσμο όπου τα ανθρώπινα αντικείμενα, π.χ. τα τραπέζια, οι καρέκλες και τα αυτοκίνητα, μοιάζουν τεράστια. Το 3D υπογραμμίζει ακόμα περισσότερο αυτές τις διαφορές κλίμακας» εξηγεί ο σκηνοθέτης. Ο υπεύθυνος για τη 3D προοπτική της ταινίας, Μπομπ Γουάιτχιλ, παρατηρεί: «Καθώς μετατρέπαμε τις δύο πρώτες ταινίες, βρήκαμε μια δική μας 3D γλώσσα. Μάθαμε ότι το 3D βασίζεται κατά πολύ στο διαχωρισμό της κάμερας ανάμεσα στο δεξί και το αριστερό μάτι. Και επειδή θέλαμε να δούμε αυτόν τον κόσμο μέσα από την κλίμακα των παιχνιδιών, και συγκεκριμένα του Γούντι, ανακαλύψαμε τη σωστή απόσταση των δύο καμερών ώστε να ανταποκρίνονται στο μέγεθος του Γούντι».

Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

Όσον αφορά στο αισθητικό κομμάτι του φιλμ ‘Toy Story 3’ , κύριος υπεύθυνος ήταν ο καλλιτεχνικός διευθυντής Μπομπ Πόλεϊ, που μάλιστα σχεδίασε το χαρακτήρα του Μπαζ Λάιτγιαρ για την πρώτη ταινία ‘Τoy Story’. «Κάναμε τεράστια έρευνα για αυτό το έργο: επισκεφτήκαμε πολλά καταστήματα παιχνιδιών και αρκετά νηπιαγωγεία. Επίσης πήγαμε στο Αλκατράζ για να πάρουμε μία αίσθηση από τη ζωή στη φυλακή, αλλά και σε μία τεράστια χωματερή με ένα γιγάντιο κλίβανο για να έχουμε σημεία αναφοράς για την κλιμάκωση του έργου» θυμάται ο Πόλεϊ. Και συνοψίζει: «Σε όλες τις ταινίες ‘Τoy Story’ πάντα επιδιώκαμε να δημιουργήσουμε έναν κόσμο πιστευτό αλλά όχι αληθινό. Δεν προσπαθούμε να αναπαραστήσουμε τον κόσμο στον οποίο ζούμε. Ο κόσμος των ταινιών ‘Τoy Story’ έχει μια καρτουνίστικη αίσθηση, είναι πιο χοντροκομμένος, γενικά προσπαθούμε να βρίσκουμε ενδιαφέροντα σχήματα. Εμπνεόμαστε από την πραγματικότητα αλλά δεν την αντιγράφουμε. Όσον αφορά στις υφές, από την πρώτη ταινία ο Τζον Λάσιτερ επέμενε στην «αλήθεια των υλικών» τόσο για τους χαρακτήρες όσο και για το περιβάλλον τους».

Ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία των ταινιών ‘Τoy Story’ είναι τα πρωτότυπα μουσικά τους θέματα και η ευρηματική χρήση των τραγουδιών, τα οποία υπογράφει ο επί χρόνια συνεργάτης της Pixar Ράντι Νιούμαν. Τα τραγούδια του Νιούμαν “You’ve Got a Friend in Me” για το φιλμ ‘Toy Story’ και “When She Loved Me” για το ‘Toy Story 2’ είχαν προταθεί για Όσκαρ και για Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Τραγουδιού. Στο έργο ‘Toy Story 3’ θα ακούσουμε τη διασκευή του τραγουδιού “You’ve Got a Friend in Me” από τους Gipsy Kings, το οποίο ηχογράφησαν στα θρυλικά Abbey Road Studios του Λονδίνου. Οι συνθέσεις του Νιούμαν στο τρίτο σίκουελ ‘Τoy Story’ αγκάλιασαν ένα ευρύτερο μουσικό φάσμα. Από το κλασικό θέμα γουέστερν στην εισαγωγή της ταινίας, μέχρι τη δραματική μουσική στην κορύφωσή της και το τραγούδι του τέλους “We Belong Together”, ο συνθέτης εξερευνά πολλές μουσικές κατευθύνσεις, περισσότερες από τα προηγούμενα δύο έργα.

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΛΙ ΑΝΚΡΙΤΣ

Διακρίσεις:

  • Χρυσό Λιοντάρι Συνολικής Συνεισφοράς – Φεστιβάλ Βενετίας (κοινό βραβείο με όλους τους σκηνοθέτες της Pixar)

Σκηνοθετικό ντεμπούτο: ‘Toy Story 2’ (μαζί με τους Τζον Λάσιτερ και Ας Μπράνον)
Άλλες ταινίες: ‘Ψάχνοντας τον Νέμο’ (συν-σκηνοθέτης), ‘Μπαμπούλας Α.Ε.’ (συν-σκηνοθέτης).
Άλλα στοιχεία: Συνεργάζεται με την Pixar από το 1994, όπου ξεκίνησε ως μοντέρ στο φιλμ ‘Τoy Story’, και έχει συμμετάσχει στις περισσότερες παραγωγές της εταιρείας (‘Ζουζούνια’, ‘Cars’, ‘Ο Ρατατούης’ κ.ά.)

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.disney.com/toystory/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

 Εξαιρετικά έξυπνο και χαριτωμένο καρτούν από τους πρωτοπόρους του είδους Pixar με την αρωγή της Disney. Ο δημιουργός των δυό πρώτων TOY STORY κάθεται στην καρέκλα του παραγωγού δίνοντας τα ηνία της σκηνοθεσίας στο συνεργάτη του Λι Άνκριτς. Το αποτέλεσμα δικαιώνει όλη την ομάδα που εργάστηκε σκληρά για την επίτευξη του τρίτου σίκουελ. Πειστική και πλήρης νοημάτων, δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Οι διάλογοι είναι αριστοτεχνικά επεξεργασμένοι, δίνοντας την πρώτη καλή εντύπωση στον θεατή. Σενάριο για ... σεμινάριο για να το πω πιο ...οικονομικά.

Η ίντριγκα λοιπόν, παρουσιάζει σταδιακό ενδιαφέρον, διαθέτει ένταση, κορύφωση, ανατροπές, αγωνία, συγκρούσεις και έχει χτιστεί πάνω σε μελετημένους και συμπαγείς χαρακτήρες που έχουν σμιλευτεί στην κάθε τους λεπτομέρεια με εξαιρετική δεξιοτεχνία. Η ποικιλία δε , είναι αντιπροσωπευτική και ανάλογη με τους κύριους χαρακτήρες που συναντάμε σε μια πολυπρόσωπη, καταναλωτική κοινωνία. Οι καινούργιοι ήρωες σε αυτό το τρίτο σίκουελ κλέβουν την παράσταση, πείθουν απόλυτα και είναι και οι δύο ..."κακοί" (Λότσο το αρκουδάκι και Κεν, ο σύντροφος της Μπάρμπι), ακολουθώντας το ρητό του Χίτσκοκ: όσο πιο καλός είναι ο "κακός" τόσο πιο καλή η ταινία! Επαληθεύεται πλήρως! Μάλιστα είναι τόσο πετυχημένοι που γίνονται ή θα γίνουν αγαπητοί στην αρχή και στο τέλος.

Βέβαια το "κακό" των villains εδώ περιορίζεται στη σφαίρα της αθωότητας, ενώ η κάθαρση έρχεται με την μεταμέλεια, την σύγχώρεση. Και επεξηγείται σε βάθος η αιτία μιας παραβατικής συμπεριφοράς που έχει σχέση με τα παιχνίδια και σε δεύτερο επίπεδο - για τους μεγαλύτερους με την ψυχανάλυση και τα τραύματα της παιδικής ηλικίας! Η ταινία στο βάθος προσδιορίζεται ως μια μικρογραφία της σύγχρονης κοινωνίας μας. Μιας υλιστικής και άκρως καταναλωτικής κοινωνίας που εξελίσσεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα χάριν του πλούτου και της δόξας... Κάθε χαρακτήρας αντιπροσωπεύει ένα ρεαλιστικό πρόσωπο στη ζωή μας. Το αποτέλεσμα είναι να δίνεται τροφή για σκέψη και στους μικρούς και στους μεγάλους σε ισόποσες δόσεις. Η πρόοδος της χρήσης των παιχνιδιών είναι ένας δύσκολος δρόμος που χρειάζεται ευρύτερη συμμετοχή και καλόπιστη κριτική για να υπηρετήσει τους αρχικούς στόχους της. Η απληστία όμως δεν είναι απλά ένα κακό συναίσθημα. Δημιουργείται μέσα από τις συνθήκες που την ευνοούν. Όπως κάποιες περιστάσεις - μερικές σκηνές αξίζουν να μπουν σε ανθολογία καρτούν - που εύστοχα ξεχωρίζουν, όπως εκείνη με την μαϊμού - παρατηρητή "Α2" - μέσα σ΄ένα οργουελικό - πέρα για πέρα - περιβάλλον (σκηνή ξεκαρδιστική αλλά ταυτόχρονα και συμβολική).

Προσωπικά είχα να απολαύσω τόσο καλή ιστορία σε κινούμενα σχέδια από το WALL-E και τον ΡΑΤΑΤΟΥΗ - τι σύμπτωση ...είναι της Pixar - χωρίς να ξεχνάμε και το πολύ καλό περσινό UP.

Ειδικότερα πρόκειται για ένα φιλμ που ενηλικιώνεται μετά από 15 χρόνια. Λειτουργεί θετικά για μικρούς και μεγάλους, όντας πολυεπίπεδο και πλημμυρισμένο από παιδαγωγικά μηνύματα - σε σχέση με την κεντρική ιδέα που αφορά την χρησιμότητα και αχρηστία των παιγνιδιών - τόσο για τις μικρότερες ηλικίες όσο και για τους ενήλικες. To θεωρώ ως την πρώτη - και καλύτερη μέχρι στιγμής - για φέτος επιλογή, για το ΟΣΚΑΡ κινουμένων σχεδίων του χρόνου ! Χωρίς διάθεση υπερβολής και αναίτιου ενθουσιασμού, πρόκειται για μια ολοκληρωμένη ταινία που εκτιμώ πως θα είναι υποψήφια και σε άλλες κατηγορίες στα μεγάλα βραβεία της χρονιάς παράλληλα με την ήδη πολύ μεγάλη της επιτυχία στο ντεμπούτο της στις ΗΠΑ (ρεκόρ εισπράξεων με $110 εκατομμ. η πρώτη ταινία του στούντιο που ξεπερνάει το φράγμα των $100 εκ. και το καλύτερο άνοιγμα στην ιστορία της Disney/Pixar) και παγκοσμίως με $155 εκατομμ. σε 3 ημέρες στο Box Office.

Συνοπτικά, δεν πρόκειται να αφήσει κανέναν παραπονεμένο διασκεδάζοντας μικρούς και μεγάλους, φαν του φραντσάιζ ή όχι, απαιτητικούς σινεφίλ ή όχι. Όποια θέση και να πάρει ο ανήσυχος θεατής δεν πρόκειται να βαρεθεί στιγμή, είτε το αφομοιώσει πιο ελαφρά κι επιφανειακά είτε ως ένα γερό παζλ για γερούς λύτες. Το βέβαιο είναι ότι ο πλούτος συναισθημάτων που κατακλύζουν το TOY STORY 3 δε θα αφήσει κανέναν αδιάφορο. Αξίζει τέλος να επισημανθεί και η δημιουργική αισθητική του περιβάλλοντος που λειτουργεί σε πλήρη αρμονία με την μουσική επένδυση του φιλμ. Και βέβαια η τρισδιάστατη έκδοση είναι υψηλού επιπέδου αλλά όχι κι απαραίτητη για να σε παρασύρει στο κινηματογραφικό ταξίδι.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

 

Μεγαλωμένος με Bugs Bunny, Lion King και Ducktales, το Toy Story και η Pixar μπήκε με το έτσι θέλω στη ζωή μου το 1995 και ποτέ δε κατάλαβα προς τι ο τόσο μεγάλος θόρυβος. Τα τότε απίστευτα τρισδιάστατα γραφικά με εντυπωσίασαν σαν τεχνολογία αλλά δε κατάφεραν να με πείσουν ότι προσφέρουν κάτι παραπάνω και ποτέ δε συμπάθησα τη συγκεκριμένη σειρά. Δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια αργότερα και αφού είχε ήδη κυκλοφορήσει το Toy Story 3 στις αίθουσες, το οποίο και είχα σνομπάρει επιδεικτικά, αποφάσισα να του ξαναδώσω μια ευκαιρία ξαναβλέποντας τα δύο πρώτα μέρη ώστε μετά να δω και το τρίτο. Πρέπει να παραδεχτώ ότι το πρώτο μου άρεσε αρκετά, ενώ το δεύτερο αρκετά λιγότερο και αν και ανέβηκε στην υπόληψη μου, παρέμεινε μια σχεδόν αδιάφορη σειρά, ίσως τη χειρότερη της Pixar μαζί με το Up (χωρίς να έχω δει το A Bug's Life).

Μετά τις περιπέτειες που πέρασαν ο Woody, ο Buzz και τα υπόλοιπα παιχνίδια στις δύο προηγούμενες ταινίες, στο Toy Story 3 τα χρόνια έχουν περάσει, ο μικρός Andy έχει γίνει 17, σε λίγο φεύγει στο κολλέγιο και τα έχει ξεχάσει σε ένα μπαούλο. Λίγο πριν φύγει πρέπει να ξεκαθαρίσει το δωμάτιό του αποφασίζοντας τι θα πάρει μαζί του, τι θα βάλει στο πατάρι και τι θα πετάξει. Τα παιχνίδια με διάφορα τεχνάσματα προσπαθούν να θυμίσουν στον Andy τις ώρες παιχνιδιού που πέρασαν μαζί φοβούμενοι ότι θα βρεθούν στα σκουπίδια. Μετά από διάφορες αναποδιές τα παιχνίδια καταλήγουν σε ένα παιδικό σταθμό που αν και αρχικά μοιάζει με παράδεισος, τελικά αποδεικνύεται ότι είναι μια φυλακή με αρχηγό τον αρκόυδο Lotso. Τα παιχνίδια θα προσπαθήσουν να αποδράσουν, να γυρίσουν σπίτι τους αλλά και να βρουν τι θα απογίνουν στο μέλλον αφού ο Andy φεύγει.

Αν και η ταινία ξεκινάει με έναν υπερβολικά αναμενόμενο τρόπο που σε τρομάζει ότι θα δεις πάλι μία από τα ίδια, στη συνέχεια μας δείχνει τα δόντια της. Αν και σε όλη τη διάρκειά της έχει “επικές” σκηνές δράσης, μεγάλες δόσεις χιούμορ, αρκετά ανώτερης ποιότητας από τις προηγούμενες προσπάθειες σωστά μοιρασμένα σε αστεία που απευθύνονται σε μικρές και μεγάλες ηλικίες ώστε να μην αφήσει κανέναν παραπονούμενο, το Toy Story 3 είναι κατά βάθος μία από τις καλύτερες coming-of-age ταινίες που μπορώ να θυμηθώ. Χωρίς να προσπαθεί καθόλου, η σχέση του Andy με τα παιχνίδια του γίνεται για πρώτη φορά πιστευτή. Γεμάτο συναισθήματα, μας πείθει ότι το Toy Story είναι μια ολοκληρωμένη ιστορία και όχι απλά η ιδέα των παιχνιδιών που ζωντανεύουν και μπλέκουν σε περιπέτειες.

Γέλασα με τη ψυχή μου, συγκινήθηκα, αλλά κυρίως είδα το Toy Story ως ταινία και όχι σαν ευκαιρία για να βγάλουν χιλιάδες νέα παιχνίδια με τους νέους χαρακτήρες. Οι υπερβολικά πολλές σκηνές απόδρασης/κυνηγητού πρέπει να παραδεχτώ ότι κούρασαν αφού επαναλαμβάνονται με αρκετή φαντασία μεν, αλλά για πολλοστή φορά με τον ίδιο τρόπο μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια και δε προσφέρουν τίποτα στους μεγαλύτερους θεατές, αντίθετα με τις μικρότερες ηλικίες που πιστεύω θα ενθουσιαστούν. Συγγνώμη Toothless (How to Train your Dragon) αλλά μόλις το Toy Story 3 σου έκλεψε το φετινό Όσκαρ…

Αλέξης Κυριαζής
του Αλέξη Κυριαζή alexis.kyriazis@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
18/6/2010 (ΗΠΑ)
24/6/2010 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
TOY STORY 3 01.jpg
TOY STORY 3 02.jpg
TOY STORY 3 03.jpg
TOY STORY 3 04.jpg
TOY STORY 3 05.jpg
TOY STORY 3 06.jpg
TOY STORY 3 Poster.jpg
toystory3.jpg
toystory3h.jpg
toystory3_img10_720.jpg
toystory3_img11_720.jpg
toystory3_img1_720.jpg
toystory3_img2_720.jpg
toystory3_img3_720.jpg
toystory3_img4_720.jpg
toystory3_img5_720.jpg
toystory3_img6_720.jpg
ts3_116_520.jpg
ts3_38_193.13.jpg
 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Ακούγονται οι φωνές των:

    Tom Hanks ... Woody
    Michael Keaton ... Ken
    Tim Allen ... Buzz Lightyear
    Joan Cusack ... Jessie the Yodeling Cowgirl
    John Ratzenberger ... Hamm the Piggy Bank
    Wallace Shawn ... Rex the Green Dinosaur
    Ned Beatty ...
    Jodi Benson ... Barbie
    Don Rickles ... Mr. Potato Head
    Estelle Harris ... Mrs. Potato Head

    Στην ελληνική μεταγλώττιση ακούγονται οι:
    ΑΛΚΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ
    ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΙΑΤΑΣ
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΝΤΟΣ

Σκηνοθεσία
Lee Unkrich


Σενάριο
Michael Arndt
John Lasseter
Andrew Stanton
Lee Unkrich

Παραγωγή
Darla K. Anderson
John Lasseter
(executive)

Μουσική
Randy Newman

Καλλιτεχνικό Τμήμα
Bud Luckey

Οπτικά Εφέ
Jason Johnston
Davide Pesare


Εταιρείες Παραγωγής
Pixar Animation Studios
Walt Disney Pictures


Διανομή
Audio Visual Enterprises (Ελλάδα)
Walt Disney Studios Motion Pictures

Χρονολογία παραγωγής
2010

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ, ΙΣΠΑΝΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.44 : 1

Είδος ταινίας
ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ, ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ, ΚΩΜΩΔΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ

Διάρκεια
103'

Ήχος
DTS | Dolby Digital EX | SDDS


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.53
Αριθμός Ψήφων: 15


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
_GREAT
Πολύ καλό
Καλό
_AVERAGE
Μέτριο
_DISAPPOINTING
_BORING
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Κιν.Σχέδια
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΠεριπέτειαΚιν.ΣχέδιαΚωμωδίαΟικογενειακή


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails