NEW Site myFILM.gr
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
**ΝΕΟ site** **Παλιό site** ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Φωτογραφίες TV DVD Box Office

Cinema: ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ (SURROGATES) του Τζόναθαν Μόστοου

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 28 Μάι. 2009 @ 21:33:00 EEST - Συντάκτης : Jim Papamichos

  [Comments] | [Περισσότερα] | [Κριτικές] | [Βίντεο] | [Φωτό] | [Πόστερ] | [Κυκλοφορία] | [Στοιχεία]  

Arts & Culture

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ
SURROGATES

του Τζόναθαν Μόστοου
με τους Μπρους Γουίλις, Ράντα Μίτσελ, Μάικλ Ο ' Τουλ, Τζέιμς Φράνσις Γκίντι, Ρόζαμουντ Πάικ

Υπόθεση: Οι πράκτορες του FBI Τόμας Γκρίερ (Μπρους Γουίλις) και Τζένιφερ Πίτερς (Ράντα Μίτσελ) αναλαμβάνουν να εξιχνιάσουν μια δολοφονία. Είναι η πρώτη φορά μετά από χρόνια που κάποιος δολοφονείται μέσα στην κοινωνία των αντικαταστατών - έναν ιδανικό κόσμο όπου το έγκλημα, ο πόνος και ο φόβος έχουν εκλείψει. Σε αυτή την ουτοπική κοινωνία οι άνθρωποι ζουν τις ζωές τους από απόσταση, από την ασφάλεια του σπιτιού τους, μέσα από ρομποτικούς αντικαταστάτες – σέξι, άψογες μηχανικές αναπαραστάσεις των εαυτών τους. Αναζητώντας τον ένοχο, ο Γκρίερ ανακαλύπτει ότι μια τεράστια συνομωσία κρύβεται πίσω από το φαινόμενο των αντικαταστατών. Και όταν αναγκάζεται να εγκαταλείψει τον προσωπικό του αντικαταστάτη, αποφασίζει να ρισκάρει την ίδια του τη ζωή για να λύσει το μυστήριο.
Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες





Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Βασισμένο στο ομότιτλο κόμικ μυθιστόρημα των Ρόμπερτ Βεντίτι και Μπρετ Βελντέλε 

Πως σώζεις την ανθρωπότητα όταν το μόνο πράγμα που είναι αληθινό είσαι εσύ;
ΖΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ

Στην αρχή ήταν ο ηλεκτρονικός υπολογιστής. Ακολούθησαν το Ιντερνετ, το e-mail και τα μικροσκοπικά κινητά. Και τώρα, σέξι αντικαταστάτες-ρομπότ έρχονται να υποκαταστήσουν τους ανθρώπους, που δε χρειάζεται πια να συμμετέχουν άμεσα στην πραγματική ζωή. Μήπως η τεχνολογία το παράκανε αυτή τη φορά? «Στην ταινία, οι αντικαταστάτες εκπροσωπούν την απόλυτη ελευθερία, τόσο από το σωματικό πόνο όσο και από την πνευματική κούραση της καθημερινότητας. Η απόλαυση γίνεται ζήτημα μιας απλής σύνδεσης» εξηγεί ο σκηνοθέτης Τζόναθαν Μόστοου. «Για κάποιους όμως, η αντικατάσταση συνεπάγεται την εγκατάλειψη της ανθρώπινης φύσης. Σε έναν κόσμο όπου η πραγματική επαφή με τους άλλους σπανίζει, μήπως και η ίδια η έννοια της αγάπης κινδυνεύει να χάσει το νόημά της? Αυτές είναι μερικές από τις ιδέες που επεξεργαζόμαστε στο έργο».

Η υπόθεση της ταινίας βασίστηκε σε μια ιστορία κόμικ του Ρόμπερτ Βεντίτι, που με τη σειρά του εμπνεύστηκε την υπόθεση από μια κοινωνιολογική έρευνα. «Η έρευνα έδειχνε ότι αρκετοί από τους παίκτες των πρώτων διαδικτυακών παιχνιδιών ταυτίστηκαν τόσο πολύ με τον online χαρακτήρα τους που τελικά έχασαν τη δουλειά τους ή κατάστρεψαν το γάμο τους. Αυτή η ιδέα με εντυπωσίασε: ότι υπάρχει μια βασική ανθρώπινη επιθυμία να είμαστε κάτι άλλο πέρα από τον εαυτό μας». Ο συγγραφέας φαντάστηκε διάφορους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι θα προτιμούσαν έναν αντικαταστάτη. «Κάποιος που εργάζεται στη θέση σου και βγάζει λεφτά για σένα, είναι ένας πρακτικός λόγος για να επιλέξεις έναν αντικαταστάτη. Επίσης εξέτασα την ιδέα της αυτοβελτίωσης: οι αντικαταστάτες είναι η υπέρτατη μορφή πλαστικής χειρουργικής, αφού μπορείς να διατηρηθείς για πάντα νέος ή να γίνεις πιο γυμνασμένος, να είσαι ο ιδανικός εαυτός σου». «Η ταινία ουσιαστικά εξετάζει πώς μπορούμε να διατηρήσουμε την ανθρώπινη πλευρά μας σε έναν τεχνολογικά προηγμένο κόσμο» συνοψίζει ο Μόστοου. «Η τεχνολογία μας απελευθερώνει, μας κάνει πιο δημιουργικούς και παραγωγικούς, από την άλλη πλευρά όμως συχνά καταλήγουμε υπηρέτες της». «Ο στόχος μου ήταν να προκαλέσω αντίστοιχους προβληματισμούς» παραδέχεται ο Βεντίτι. «Δεν έχω όμως τις απαντήσεις: ήθελα οι αναγνώστες να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα».

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ

Οι αντικαταστάτες οφείλουν την ύπαρξή τους στον Δρ. Λάιονελ Κάντερ, ένα μοναχικό δισεκατομμυριούχο και ιδιοφυία του Μ.Ι.Τ. Καθηλωμένος σε μια αναπηρική καρέκλα, ο Κάντερ άρχισε να πειραματίζεται με προσθετικά μέλη και η έρευνά του οδήγησε σε μια νέα τεχνολογία αποκωδικοποίησης της λειτουργίας του εγκεφάλου, που με τη σειρά της μπορούσε να μεταφέρει σήματα σε μηχανικά όντα – τους «αντικαταστάτες». Οι αντικαταστάτες είναι τηλεκατευθυνόμενοι και ξεχωρίζουν από τους πραγματικούς ανθρώπους κυρίως λόγω της αψεγάδιαστης εμφάνισής τους. Κάθε αντικαταστάτης σχετίζεται άμεσα με έναν άνθρωπο, που μπορεί να ελέγχει το ‘ομοίωμά’ του συνδεόμενος με μια ειδική καρέκλα μετάδοσης νευρικών εντολών. Οι αντικαταστάτες μπορούν αν ελέγχονται από οποιαδήποτε απόσταση, χωρίς την παρουσία των ανθρώπων όμως παραμένουν αδρανείς.

«Ο αντικαταστάτης σου μπορεί να έχει όποια εμφάνιση επιθυμείς εσύ» εξηγεί ο Μόστοου. «Για ψυχολογικούς λόγους, οι περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να μοιάζει με τον πραγματικό τους εαυτό, χωρίς τις ατέλειες. Οι περιπετειώδεις τύποι όμως μπορεί να επιλέξουν μια τελείως διαφορετική εμφάνιση, π.χ. άλλης φυλής ή άλλου φύλου. Και πάντα υπάρχουν τα φθηνότερα μοντέλα, που υστερούν στις λεπτομέρειες του προσώπου και στην εκφραστικότητα».

Στον αντίποδα του κόσμου των αντικαταστατών, βρίσκεται μια ομάδα πολιτών η οποία αντιστέκεται σθεναρά στο τεχνολογικό αυτό lifestyle. Καθοδηγούμενη από τον ‘Προφήτη’, αυτή η ομάδα έχει επιλέξει να ζει μια απλή ζωή, απαλλαγμένη από την τεχνολογία, μια ζωή που θυμίζει τις δεκαετίες του ’30 και του ’40.

ΕΝΑ ΚΟΜΙΚ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑΙΝΙΑ

Η ιδέα για τη μεταφορά του κόμικ στη μεγάλη οθόνη ανήκει στον παραγωγό Μαξ Χάντελμαν, που αρχικά εξασφάλισε τα δικαιώματα από τον Βεντίτι και στη συνέχεια παρουσίασε το απόκτημά του στο βετεράνο παραγωγό Τοντ Λίμπερμαν. Ο Λίμπερμαν αναζητούσε μια αιχμηρή ιστορία, που να παραπέμπει σε φιλμ νουάρ, και συμφώνησε με την επιλογή του Χάντελμαν. Οι δύο παραγωγοί δε δυσκολεύτηκαν να πείσουν τον Τζόναθαν Μόστοου να αναλάβει τη σκηνοθεσία. Μάλιστα, με τον τρόπο αυτό ο Μόστοου θα είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με δύο παλιούς συμφοιτητές του από το Χάρβαρντ, τον Τζον Μπρανκάτο και Μάικλ Φέρις, που υπογράφουν το σενάριο. «Μόλις διαβάσαμε το κόμικ, νιώσαμε ότι θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για μια μεγάλη ταινία» σχολιάζει ο Μπρανκάτο. «Η ιδέα των αντικαταστατών σχετίζεται άμεσα και έμμεσα με το σύγχρονο τρόπο ζωής. Αποτελεί μια μεταφορά για το Ίντερνετ, την πλαστική χειρουργική, τον εθισμό, τα παιχνίδια ρόλων, αλλά και τη σχέση του εσωτερικού με τον εξωτερικό μας εαυτό». Για να προσεγγίσουν αυτόν το μελλοντικό κόσμο που κατοικείται σε μεγάλο βαθμό από ρομπότ, το δίδυμο των σεναριογράφων άρχισε να ερευνά τη σύγχρονη τεχνολογία που αντανακλάται στην ιστορία του Βεντίτι. Έτσι ανακάλυψαν έναν Ιάπωνα επιστήμονα, τον Χιρόσι Ισιγκούρο, που δίνει διαλέξεις σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα από μια πλαστική εκδοχή του εαυτού του, χωρίς ο ίδιος να φεύγει από το γραφείο του στην Οσάκα, αλλά και έναν πίθηκο στη Βόρεια Καρολίνα, που με τη σκέψη του κατευθύνει την κίνηση ενός ρομπότ στο Κιότο.

ΕΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΡΟΛΟΥΣ

Πραγματικοί άνθρωποι και αντικαταστάτες: οι περισσότεροι ηθοποιοί θα έπρεπε να ερμηνεύσουν και τις δύο πλευρές του εαυτού τους, κι αυτό το στοιχείο επηρέασε σημαντικά τη διαδικασία του casting. Για το σκηνοθέτη Τζόναθαν Μόστοου, η επιλογή του Μπρους Γουίλις στον πρωταγωνιστικό ρόλο ήταν καθοριστικής σημασίας. «Στο έργο, ο χαρακτήρας του Γκρίερ συμβολίζει τον άνθρωπο. Είναι ένας άντρας σε υπαρξιακή κρίση, που συνειδητοποιεί ξαφνικά ότι ζει σε μια διαστρεβλωμένη πραγματικότητα και αντιλαμβάνεται ότι έχει αποξενωθεί από τη γυναίκα του, η οποία είναι εξαρτημένη από τον αντικαταστάτη της. Ο Μπρους, με την ερμηνεία του, κατάφερε να αποδώσει όλο αυτό το σύμπαν, να κάνει πιστευτή αυτή την παράλληλη πραγματικότητα. Κι αυτό είναι το χάρισμά του».

Για το ρόλο της συνεργάτιδας του Γκρίερ, Τζένιφερ Πίτερς, οι παραγωγοί επέλεξαν την Αυστραλέζα ηθοποιό Ράντα Μίτσελ. «Η Πίτερς έχει ενδιαφέρον ως χαρακτήρας γιατί στην πραγματικότητα είναι τρία διαφορετικά άτομα» εξηγεί ο Λίμπερμαν. «Είναι o αντικαταστάτης της, η νεαρή πράκτορας του FBI που συνεργάζεται με τον Γκρίερ, η πραγματική Πίτερς που είναι καλλιτέχνης, και μία ακόμη Πίτερς που αποτελεί κομμάτι του μυστηρίου». «Μέσα από το χαρακτήρα της Τζένιφερ διερευνάται συνεχώς το θέμα της ταυτότητας» παρατηρεί η Μίτσελ. «Είναι πολύπλοκο αλλά και συναρπαστικό να ερμηνεύεις τη ρομποτική πλευρά του εαυτού σου χωρίς να αλλάζει τη φωνή ή την κίνησή σου. Η διαφοροποίηση προκύπτει μόνο από τις προθέσεις και τα κίνητρα του χαρακτήρα».

Όσον αφορά στους δευτερεύοντες ρόλους, η Ρόζαμουντ Πάικ επιλέχθηκε για να παίξει τη Μάγκι, σύζυγο του Γκρίερ, που δε μπορεί να ζήσει χωρίς τον αντικαταστάτη της. «Η Μάγκι είναι όμορφη αλλά βλέπει μόνο τις ατέλειές της. Κι όμως ο Γκρίερ την αγάπησε για την προσωπικότητά της, όχι την εμφάνισή της. Η σχέση μεταξύ τους είναι ψυχή της ταινίας» λέει ο Χόμπερμαν. «Η σχέση τους συμβολίζει τη μάχη ανάμεσα στο τέλειο και το πραγματικό» συμπληρώνει η Πάικ. Για το ρόλο του Δρ. Κάντερ απαιτήθηκε διπλό κάστινγκ: ο Τζέιμς Φράνσις Γκίντι επιλέχθηκε για το νεαρό χαρακτήρα και ο Τζέιμς Κρόμγουελ για την ώριμη εκδοχή του. Τέλος, τον Προφήτη ερμηνεύει ο Βινγκ Ρέιμς.

ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΦΕ

Η ταινία γυρίστηκε εξ’ ολοκλήρου στη Μασαχουσέτη – κατά κύριο λόγο στη Βοστόνη και στη συνέχεια σε κάποια προάστια. Οι παραγωγοί χρησιμοποίησαν εγκαταλειμμένα, επιβλητικά κτίρια όπως ένα πρώην ψυχιατρείο και μια παλιά υφαντουργία, ενώ σε άλλες περιπτώσεις χρειάστηκε να κατασκευαστούν εντυπωσιακά σκηνικά, όπως ένας απέραντος λαβύρινθος από σκουριασμένα κοντέινερς. «Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί χώροι, σκηνικά και τοποθεσίες, και αυτό ήταν ένα από τα στοιχεία που μου άρεσαν πολύ στην ταινία. Προτού όμως αρχίσουμε το στήσιμο και τα γυρίσματα, περάσαμε έξι ολόκληρους μήνες συζητώντας με τον καλλιτεχνικό διευθυντή Τζεφ Μαν, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι όλα θα έστεκαν λογικά» θυμάται ο Τζόναθαν Μόστοου. Ο Τζεφ Μαν κλήθηκε να μεταμορφώσει πολλούς υπάρχοντες χώρους, για να δημιουργήσει το παράλληλο σύμπαν της ταινίας όπου η τεχνολογία παίζει πρωταρχικό ρόλο. Επίσης έπρεπε να κατασκευάσει την ειδική καρέκλα μέσω της οποίας οι άνθρωποι συνδέονται με τα ρομποτικά τους ομοιώματα, καθώς και το ‘φορτιστή’ των αντικαταστατών που είναι ταυτόχρονα και η συσκευασία τους.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στο μακιγιάζ, για το οποίο συνεργάστηκαν δύο ομάδες βραβευμένων με Όσκαρ make-up artists: του Τζεφ Ντον (‘Εξολοθρευτής 2: Η Ημέρα της Κρίσης’) και του Χάουαρντ Μπέργκερ (‘Το Χρονικό της Νάρνια: το Λιοντάρι, η Μάγισσα και η Ντουλάπα’). «Η πρόκληση για μας ήταν ότι οι άνθρωποι στην ταινία ξεχωρίζουν από τους αντικαταστάτες κυρίως μέσω του μακιγιάζ» σχολιάζει ο Ντον. Ο Μπέργκερ, που ειδικεύεται στο προσθετικό μακιγιάζ, έπρεπε να «αποκαλύψει» τον εσωτερικό μηχανισμό των αντικαταστατών και να δημιουργήσει ένα ομοίωμα του Γουίλις που βρίσκεται σταυρωμένο όταν ο αντικαταστάτης του καταστρέφεται. Το τελικό αποτέλεσμα φέρει επίσης την υπογραφή του βραβευμένου με Όσκαρ Οπτικών Εφέ Μαρκ Στέτσον, που με ένα συνδυασμό τεχνικών 2D και 3D, ενίσχυσε τη διαφοροποίηση ανθρώπων / αντικαταστατών αλλά και το hi-tech προφίλ του έργου.

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΖΟΝΑΘΑΝ ΜΟΣΤΟΟΥ

Διακρίσεις:
• “Action Director of the Year” (2004) - World Stunt Association
Σκηνοθετικό ντεμπούτο: ‘Μοιραία Βλάβη’
Σημαντικότερες ταινίες: ‘U-571, Το Χαμένο Υποβρύχιο’, ‘Εξολοθρευτής 3: Η Εξέγερση των Μηχανών’.
Άλλα στοιχεία: Σκηνοθέτησε τη βραβευμένη με ΕΜΜΥ τηλεοπτική σειρά “From the Earth to the Moon” και έχει συνεργαστεί ως executive producer στις ταινίες ‘Το Παιχνίδι’ του Ντέιβιντ Φίντσερ και ‘Χάνκοκ’ του Πίτερ Μπεργκ. Πρόσφατα δημιούργησε για την Virgin Comics τη σειρά κόμικς ‘The Megas’.

ΜΠΡΟΥΣ ΓΟΥΙΛΙΣ (FBI Πράκτορας Γκρίερ)

Διακρίσεις:
• "Αυτός, Αυτή και τα Μυστήρια" (τηλ. σειρά): Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Ηθοποιού
Βραβείο ΕΜΜΥ Καλύτερου Ηθοποιού
Κινηματογραφικό ντεμπούτο: ‘Ραντεβού στα Τυφλά’ του Μπλέικ Έντουαρντς
Σημαντικότερες ταινίες: ‘Πολύ Σκληρός Για Να Πεθάνει’, ‘Πολύ Σκληρός Για Να Πεθάνει 2’, ‘Θανάσιμες Σκέψεις’, ‘Ο Θάνατος σου Πάει Πολύ’, ‘Pulp Fiction’, ‘Δεν Είμαι Κορόιδο Κανενός’, ‘Δώδεκα Πίθηκοι’, ‘Πολύ Σκληρός Για Να Πεθάνει: Η Εκδίκηση’, ‘Ο Τελευταίος Επιζών’, ‘Το Τσακάλι’, ‘Το Πέμπτο Στοιχείο’, ‘Η Πολιορκία’, ‘Κωδικός: Μέρκιουρι’, ‘Αρμαγεδδών’, ‘Η Ιστορία της Ζωής μας’, ‘Η Έκτη Αίσθηση’, ‘Πρόγευμα για Πρωταθλητές’, ‘Άφθαρτος’, ‘Ο Μαφιόζος της Διπλανής Πόρτας’, ‘Οι Λωποδύτες’, ‘Η Νύχτα των Αιχμαλώτων’, ‘Τα Δάκρυα του Ήλιου’, ‘Ο Μαφιόζος της Διπλανής Πόρτας Ξαναχτυπά’, ‘Διπλή Ομηρία’, ‘Αμαρτωλή Πόλη’, ‘Το Στοίχημα του Σλέβιν’, ‘Μοιραία Απαγωγή’, ’16 Τετράγωνα’, ‘Η Αποπλάνηση Ενός Ξένου’, ‘Πολύ Σκληρός Για Να Πεθάνει 4’, ‘Κοίτα τι Έγινε’. Επίσης έχει δανείσει τη φωνή του σε κεντρικούς χαρακτήρες στις ταινίες ‘Κοίτα Ποιος Μιλάει’, ‘Κοίτα Ποιος Άλλος Μιλάει’, ‘Πέρα από το Φράκτη’ και ‘Τα Ράγκρατς Τρελάθηκαν’.
Πρόσφατα: Ολοκλήρωσε τα γυρίσματα της ταινίας ‘A Couple of Dicks’.
Άλλα στοιχεία: Μαζί με τον αδερφό του, Ντέιβιντ Γουίλις, ίδρυσαν την εταιρεία παραγωγής Willis Brothers Films με έδρα το Λος Άντζελες. Είναι επίσης ο συνιδρυτής της μη κερδοσκοπικής θεατρικής ομάδας A Company of Fools. Ως μουσικός, έχει κυκλοφορήσει δύο άλμπουμ (το πλατινένιο “The Return of Bruno” και το “If It Don’t Kill You, It Just Makes You Stronger”).

ΡΑΝΤΑ ΜΙΤΣΕΛ (FBI Πράκτορας Πίτερς)

Κινηματογραφικό ντεμπούτο: ‘Έρωτας και Άλλες Καταστροφές’ της Έμα–Κέιτ Κρόγκαν
Σημαντικότερες ταινίες: ‘Έρωτας και Άλλες Καταστροφές’, ‘High Art’, ‘Απέραντο Σκοτάδι’, ‘Ten Tiny Love Stories’, ‘Το Μωρό της Συμφοράς’, ‘Όταν Δεις να Έρχονται Ξένοι’, ‘Κούρσα Θανάτου’, ‘ΤηλεΦονικός Θάλαμος’, ‘Μελίντα & Μελίντα’, ‘Δια Πυρός και Σιδήρου’, ‘Ψάχνοντας τη Χώρα του Ποτέ’, ‘Ο Μότσαρτ και η Φάλαινα’, ‘Silent Hill’, ‘Πάνω απ’ Όλα ο Έρωτας’,
Πρόσφατα: Την είδαμε στις ταινίες ‘Στη Δίνη του Πολέμου’ και ‘Ο Χένρι Πουλ Είναι Εδώ’.
Σύντομα: Θα πρωταγωνιστήσει στο φιλμ ‘The Crazies’

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Sci-fi freaks ενωθείτε! Η επόμενη καλή ταινία επιστημονικής φαντασίας είναι εδώ! Και όντας βγαλμένη από κόμιξ, με την πετυχημένη μεταφορά του από τους Ferry-Brancato (Terminator, The Game) και με την κατάλληλη σκηνοθεσία του Jonathan Mostow (Hancock,the Game, Terminator 3) δεν καταντά ένα κενό action flick. Έχει πολύ καλό και γρήγορο ρυθμό και φτιάχνει μια μυστήρια ατμόσφαιρα ειδικά στο πρώτο μέρος της.

Είμαστε στο μέλλον, όπου η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, έχουν ο καθένας το δικό του robot αντικαταστάτη, τον οποίο και στέλνουν στη δουλειά ή/και στις κοινωνικές υποχρεώσεις του, ενώ αυτοί κάθονται σπίτι. Μερίδα ανθρώπων αντιτίθεται ένοπλα στην χρήση “αντικαταστατών”. Όλα θα αλλάξουν όμως όταν μια μέρα η κατασκευάστρια εταιρία θα βρει δολοφονημένο έναν robot-αντικαταστάτη, αλλά και τον ιδιοκτήτη του… ξαφνικά η ισορροπία στην παραδεισένια πολιτεία του μέλλοντος είναι υπό αμφισβήτηση με κάθε ενδεχόμενο ανοιχτό.

Εν τέλει, η ουτοπιστική αυτή πολιτεία μοιάζει να είναι βγαλμένη από το βιβλίο του Sir Thomas More, μόνο όμως ως προς την εικόνα της και όχι ως προς την ουσία και τα θεμέλια της. Είναι δηλαδή κατ’ ουσία μια δυστοπία.

Γιάννης Πεντσερετζίδης
του Γιάννη Πεντσερετζίδη [email protected]


Η Βαθμολογία μου:

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου [email protected]


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 5/11/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
Surrogates 01.jpg
Surrogates 02.jpg
Surrogates 03.jpg
Surrogates 04.jpg
Surrogates 05.jpg
Surrogates 06.jpg
Surrogates 07.jpg
Surrogates 08.jpg
Surrogates 09.jpg
Surrogates 10.jpg
Surrogates 11.jpg
Surrogates 12.jpg
Surrogates 13.jpg
Surrogates 14.jpg
Surrogates 15.jpg
Surrogates 16.jpg
Surrogates 17.jpg
Surrogates 18.jpg
Surrogates 19.jpg
Surrogates 20.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    James Francis Ginty ... Dr. Lionel Canter / Tuxedo
    Michael O'Toole ... Hirosuke
    Bruce Willis ... Agent Greer
    Rosamund Pike ... Maggie Greer
    Radha Mitchell ... Agent Peters
    Michael Cudlitz ... Colonel Brendon
    Ving Rhames ... The Prophet
    Valerie Azlynn ... Bridget
    Boris Kodjoe ... Anthony Stone
    Helena Mattsson ... JJ
    Jack Noseworthy ... Strickland
    Rachel Sterling ... Vivian - assistant to Victor Welch
    Stream ... The Dread
    Jordan Belfi ... Victor Welch
    Devin Ratray ... Bobby Saunders
    Ned Vaughn
    Rick Malambri ... Clark the Clerk
    Ella Thomas ... Lisa
    Nicholas Purcell ... Pulaski - Commando #1
    Catherine Pierce ... Dread
    David Conley ... Miller
    Cody Christian ... Young Canter
    Jonathan Arthur ... Boston police officer
    Chris Parson ... Additional Voices (voice)
    Chad Williams ... Salesman
    Derrick Tedford ... Perfect Surrogate
    Shane Dzicek ... Jarid Canter
    Jeffrey De Serrano ... Armando
    Ian Novick ... Andre
    Eamon Brooks ... FBI Trainee
    Bruce-Robert Serafin ... Bud
    Brian Jansen ... The Stalker
    Ryan Williams ... Dread
    Keith Kirkwood ... Dr. David
    Brian A. Parrish ... Hard Hat
    Beau C. Bedugnis ... Dread / Gate Gaurd

Σκηνοθεσία
Jonathan Mostow

Σενάριο
Michael Ferris
John D. Brancato
Robert Venditti
(κόμικ)
Brett Weldele
(κόμικ)

Παραγωγή
Max Handelman
David Hoberman
Todd Lieberman


Μουσική
Richard Marvin

Φωτογραφία
Oliver Wood

Μοντάζ
Kevin Stitt
Barry Zetlin


Casting
Janet Hirshenson
Jane Jenkins
Michelle Lewitt


Σχεδιασμός Παραγωγής
Jeff Mann

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Tom Reta
Dan Webster


Σκηνικά
Debbie Cutler
Basia Goszczynska
Fainche MacCarthy


Κοστούμια
April Ferry

Βοηθός Σκηνοθέτη
Nilo Otero

Εταιρείες Παραγωγής
Touchstone Pictures
Mandeville Films
Road Rebel


Διανομή
Audio Visual Enterprises (Ελλάδα)
Walt Disney Studios Motion Pictures

Ειδικά Εφέ
Lidar Services (visual effects)
Moving Picture Company (MPC) (visual effects)
Sandbox F/X
Synthespian Studios

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΔΡΑΣΗΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΘΡΙΛΕΡ

Διάρκεια
104'

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Boston, Massachusetts, ΗΠΑ


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3.5
Αριθμός Ψήφων: 4


Αξιολόγηση :

Αριστούργημα
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ



Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΕπιστημονικής ΦαντασίαςΔράσης



top of the page


-- Sponsored Links --

aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr


Info | Statistics | Topics | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | Add in Google homepage