Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 10/4/14 :.
. Ο Μόνος Επιζών
. Rio 2
. Καμίλ Κλοντέλ 1915
. Ο Θρύλος του Μάικλ Κόλχαας
. Χίτλερ: Μια Ταινία Από Την Γερμανία
. Senso
. Χαρά
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
. Goldfish (3-5/5)
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: Aman_Geo's Profile Aman_Geo
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9698

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 143
Μέλη: 0
Σύνολο: 143

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΠΑΡΑΔΕΙΣΕΝΙΑ ΟΣΤΑ (THE LOVELY BONES) του Πίτερ Τζάκσον

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 26 Μάι. 2009 @ 19:27:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Arts & Culture | | |



ΠΑΡΑΔΕΙΣΕΝΙΑ ΟΣΤΑ
THE LOVELY BONES

του Πίτερ Τζάκσον
με τους Μαρκ Γουάλμπεργκ, Ρέιτσελ Βάις, Σούζαν Σάραντον, Στάνλεϊ Τούτσι, Σάοϊρς Ρόναν, Μάικλ Ιμπεριόλι

Υπόθεση: Ένα δεκατετράχρονο κορίτσι, η Σούζι Σάλμον (Σάοϊρς Ρόναν) γυρνώντας από το σχολείο πέφτει θύμα αποτρόπαιου βιασμού και στη συνέχεια δολοφονείται. Τώρα πια από τον παράδεισο πια, παρακολουθεί καθημερινά την οικογένειά της ( Μαρκ Γουάλμπεργκ, Ρέιτσελ Βάις, Σούζαν Σάραντον), που προσπαθεί μάταια να συμβιβαστεί με την απώλεια, αλλά και τους φίλους και τους γνωστούς της, διαπιστώνοντας τις επιπτώσεις που είχε η δολοφονία της σε καθέναν ξεχωριστά. Όταν καλείται να επιλέξει μεταξύ της επιθυμίας της να εκδικηθεί τον δολοφόνο της (Στάνλεϊ Τούτσι) και να δει την οικογένειά της να προχωρά, με κάπως επουλωμένες πληγές το δίλημμα είναι τεράστιο...
Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ψυχεδέλεια χρωμάτων...

Συνολικά όμορφη ταινία, ολοκληρωμένη, ουσιαστική και λιγότερο ψυχαγωγική. Ένα θρίλερ τελικά, που στιγμές - στιγμές κόβει την ανάσα και σε λίγες κάνει "κοιλιά", αλλά ποτέ δε θα σε αφήσει αδιάφορο για την συναρπαστική εξέλιξη.

Άψογα ερμηνευτικά εκτέλεση από τον "κακό" Στάνλεϊ Τούτσι (αν δεν υπήρχε ο Κριστόφ Γουόλτζ, θα του άξιζε το όσκαρ Β' Ρόλου - αυτά τα όσκαρ πάνε πάντα σε "κακούς") αλλά κυρίως από την μικρή Σάοϊρς Ρόναν, η οποία κλέβει κυριολεκτικά την παράσταση (θα την έβαζα στην πεντάδα υποψηφίων για όσκαρ, φέτος - δείτε την και θαυμάστε την, ειλικρινά με εντυπωσίασε). Εξίσου εντυπωσιακή (επιπέδου όσκαρ) στον μικρό αλλά νευραλγικό ρόλο η Σούζαν Σάραντον, ως γιαγιά της Σούζι Σολωμού! (Salmon, το επώνυμο της ηρωίδος μας), αλλά και της Ρέιτσελ Βάις (που νομίζεις, ότι ... μόλις δραπέτευσε από το Αρονοφκικό σύμπαν του FOUNTAIN!)

Η ταινία που βασίζεται στο μπεστ σέλερ μυθιστόρημα της Άλις Σέμπολντ, αναφέρεται προσχηματικά στην ιστορία ενός 14χρονου κοριτσιού που δολοφονείται από έναν κατά συρροή δολοφόνο ("δράκος"), για να καταθέσει στο βάθος με λυρισμό ένα όραμα ...ζωής μετά θάνατο, ζωής μέσα από τα μάτια μια ψυχής του "παραδείσου"!

Η μεταφυσική του θανάτου, ο σωματικός θρήνος, ο πνευματικός εξαγνισμός, η υπέρβαση της απώλειας, η εκδίκηση, ως ανθρώπινο συναίσθημα και ψυχολογικός κατευνασμός, η επούλωση των τραυματικών εμπειριών, η άρνηση του συμβιβασμού είναι άμεσα ζητήματα πάνω στα οποία ισορροπεί με επιτυχία ο πάντα δημιουργικός και οραματιστής σκηνοθέτης Πίτερ Τζάκσον.

Το δίλημμα της ηρωίδας, είναι ηθικό. Η δικαιοσύνη τιμωρεί τους παραβάτες όταν υπάρχουν αποδείξεις. Η ζωή σε μια οικογένεια ποτέ δεν είναι ίδια μετά από έναν θάνατο ενός μέλους της. Το να ξεπεράσεις το χαμό αγαπημένου σου προσώπου, πέρα από χρόνο απαιτεί και κοινωνική αλληλεγγύη, κατανόηση, αλτρουισμό και τιμωρία των υπευθύνων (όπως στην περίπτωσή μας).

Αξιοθαύμαστη η χρήση των οπτικών εφέ, μεταμορφώνουν το κάδρο, καρέ καρέ σ' ένα εικαστικό πίνακα ανείπωτης ομορφιάς. Η φωτογραφία είναι ζεστή όπου χρειάζεται, αποδίδοντας τα συναισθήματα ενός ουράνιου τόξου και την ψυχή του Βόρειου Σέλας. Λειτουργεί με αισιοδοξία και βάση την ελπίδα για το μέλλον χωρίς η κατάθλιψη του τρομακτικού συμβάντος να επηρεάζει αρνητικά το τελικό αποτέλεσμα. Με λίγα λόγια αφήνει ηλιαχτίδες φωτός να λάμψουν έστω και αχνά, από το υπόγειο της καταστροφής, έως το μπαούλο της χωματερής!

Υπάρχει στις λεπτομέρειες μια κατάχρηση δραματουργικής σκοπιμότητας και εκβίασης της συναισθηματικής φόρτισης αλλά είναι εντός των ορίων της μεγάλης κινηματογραφικής παραγωγής του στούντιο, χαμηλού προφίλ και ήπιων τόνων. Η αισθητική του Νεοζηλανδού Πίτερ Τζάκσον αφήνει την μαγευτική σφραγίδα της ακόμα και σε σκηνές που τα στερεότυπα κυριαρχούν υπερβολικά από δραματικής πλευράς.

Ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους παραμυθάδες μας καλεί να μοιραστούμε τις ανησυχίες και ν΄αφουγκραστούμε την έμπνευσή του. Καθόλου μεγαλομανής, όπως στα προηγούμενα μπλοκμπάστερ ή την τριλογία της δεκαετίας, αντίθετα προσγειωμένος κάπου "ανάμεσα στη ζωή και το θανάτο" μας χαρίζει μιας σπάνιας ευαισθησίας κι ανθρωπιάς ταινία. Μια ευκαιρία για να ζήσουμε την εμπειρία της κινηματογραφικής γραφής του εμπνευσμένου δημιουργού, γι΄αλλη μια φορά κάτω από το πρίσμα μιας αφήγησης που ξεκινάει με ρεαλισμό και απογειώνεται στη σφαίρα του φανταστικού, της μεταφυσικής και της ονειρικής μέθεξης. Φυσικά, ένταση και δράση στις σκηνές όπου το μοντάζ επιδίδεται σε ένα όργιο έκρηξης σασπένς και αδρεναλίνης, βρίσκονται σε υψηλής αισθητικής επίπεδα. Οικοδομεί σταδιακά, την κορύφωση προς το λυτρωτικό φινάλε. Η δικαιοσύνη πρέπει να αποδοθεί. Δεν είναι δίλημμα. Είναι ηθικό αίτημα. Ο θάνατος είναι η συνέχεια της ατέλειας. Η ζωή είναι ατελής. Ο θάνατος είναι μοναδικός, αιώνιος, απεριόριστος, άπειρος.

Συνοπτικά μία ταινία που δεν είναι καθόλου διασκεδαστική και μάλλον υποτιμημένη φέτος στα μεγαλύτερα βραβεία. Δεν προδίδει ούτε μία τις προθέσεις του κατασκευαστή ενώ εμπεριέχει χωρίς σημαντικές παραχωρήσεις, την γενικότερη φιλοσοφική του κοσμοθεωρία και τα υπαρξιακά διλήμματα που γνωρίσαμε μέσα από το προηγούμενο έργο του.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Μετά το megalomaniac King Kong, ο νεοζηλανδός δημιουργός γυρνάει το βλέμμα του στο βιβλίο της Alice Sebold και την ανθρώπινη ιστορία ενός 14χρονου κοριτσιού. Ενός νεκρού κοριτσιού, ενός δολοφονημένου κοριτσιού που έχει εγκλωβιστεί στο κόσμο - ανάμεσα στους κόσμους και μέσω των ματιών της παρακολουθούμε τις αντιδράσεις της οικογένειάς της αλλά και του δολοφόνου της.

Παρά της υπερφυσικές προεκτάσεις της, το Lovely Bones χρησιμοποιεί αυτό τον ενδιάμεσο κόσμο ως μέσο παρουσίασης της πικρής ιστορίας του και όχι για να επηρεάσει τα γεγονότα όπως είχαμε δει στο Ghost. Αυτός ο κόσμος απεικονίζει την ομορφιά του εφηβικού μυαλού, τους φόβους της, και είναι πνιγμένο με παρομοιώσεις και συμβολισμούς από τη ζωή της. Πέρα όμως από την απέραντη ομορφιά του κόσμου που θυμίζει το What Dreams may Come δε προσφέρει κάτι παραπάνω αφηγηματικά και παρ'όλ'αυτά επιμένει να κερδίζει όλο και περισσότερο χρόνο σε σχέση με την κανονική ιστορία. Τα εκπληκτικά τοπία και οι συμβολικές πινελιές είναι όμορφα τη πρώτη, τη δεύτερη, τη τρίτη φορά αλλά όσο δε σου λέει τίποτα γίνεται όλο και πιο μάταιο με μόνο σκοπό να περιμένεις να τελειώσει για να συνεχίσει η ιστορία. Ακόμα και έτσι όμως η λατρεία του Jackson με την κάμερα είναι ανεπανάληπτη, ξέρει να τη χαϊδεύει, ξέρει να της κάνει τα χατίρια, ξέρει που θα βάλει steadycam και που την handheld digital ανεβάζοντας την σκηνοθετική ποιότητα στα ύψη.

Η μικρή Saoirse Ronan είναι απαστράπτουσα και δίνει μια ερμηνεία που υποσκιάζει τους superstar συναδέλφους της. Στηρίζει σχεδόν μόνη της ολόκληρη τη ταινία και η αρουσία της γίνεται ακόμα πιο αισθητή στις σκηνές του κόσμου ανάμεσα, όπου μόνη της δίνει στο θεατή το λόγο να απολαύσει το γύρω της κόσμο. Άκρως ικανοποιητική η Rachel Weisz και Susan Sarandon αλλά ο Mark Wahlberg είναι μάλλον λάθος επιλογή με τον Ryan Gosling που αποχώρησε λόγω δημιουργικών διαφορών να μοιάζει (κατόπιν εορτής) καλύτερη επιλογή. Όσο για τον Stanley Tucci σε ένα ρόλο που δε τον έχουμε ξαναδεί όπου αρχικά μπορεί να μας ξενίζει ως θεατές αλλά καταφέρνει στο τέλος να γίνει πραγματικά ο George Harvey.

Δέκα λεπτά ονειρικών αλλά ανούσιων εφέ αποζημιώνονται εύκολα με ένα εκπληκτικό digital κοντινό στα ακροδάχτυλα του Tucci αλλά όταν αυτό το δεκάλεπτο επαναλαμβάνεται σχεδόν κάθε. δεκάλεπτο, αρχίζει να παίζει με τα όρια του κουραστικού. Ο Peter Jackson παρασύρεται από τη WETA αλλά αυτό δεν εμποδίζει τη ταινία από να είναι απολαυστικότατη. Όσο για το φινάλε, νομίζω ότι έπρεπε να τελειώσει 2-3 λεπτά πριν μιας και αν έλειπε η τελευταία σκηνή θα έκανε το τελικό συναίσθημα ακόμα πιο έντονο.

Αλέξης Κυριαζής
του Αλέξη Κυριαζή alexis.kyriazis@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Στα γρήγορα :
Μόνο ένας δημιουργικός τρελάρας σαν τον Peter Jackson θα μπορούσε να προσπαθήσει να μπλέξει το άρρωστο θρίλερ, το σασπένς, το δράμα, την κωμωδία και το παραμύθι, μέσα σε μια ταινία! Παρόλα αυτά είναι τόσα πολλά τα μείον οι ευκολίες, τα κλισέ και οι ανοησίες, στα οποία κατρακυλάει αδιάκοπα και χωρίς σταματημό, το “The Lovely Bones”, που γίνεται τελικά πέρα για πέρα ξεκάθαρο ότι το εγχείρημα κρίνεται τελικά σκέτο ναυάγιο. Αυτό το τελευταίο με οδηγεί στην επικύρωση των υποψιών μου, ότι ο  Peter είναι γεννημένος είτε για cult τρόμου, είτε για box-office smashers. Όταν δηλαδή έρχεται η σοβαρότητα, ο Peter Jackson βγαίνει απ’ το παραθυράκι του μπάνιου.

Κάτι τέτοιο βέβαια δεν θα ισχύσει για τους πιο εύκολους θεατές, που δεν χρειάζονται πολλά-πολλά, ούτε κρατάνε τίποτα κόσκινα καθώς πηγαίνουν να ξεσκάσουν κάποιο βράδυ στο σινεμά. Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα, λίγο θρίλερ, λίγο δράμα και λίγο παραμυθάκι και είναι μια χαρά.

Στα χαλαρααά...:
Η ταινία από την αρχή θυμίζει πολύ σε στυλ την πρώτη mainstream ταινία του Jackson,  το “Heavenly Creatures”, καμία σχέση βέβαια με την ακατέργαστη δημιουργικότητα που τότε ξεπηδούσε αβίαστα. Έχει σκηνές ενός φανταστικού κόσμου, παρόμοια όμορφη φωτογραφία και κάδρα, δημιουργικές γωνίες και κίνηση κάμερας, αφήγηση και ίδια λογική παρουσίασης των χαρακτήρων κτλ. Η διαφορά είναι ότι στις σκηνές του φανταστικού κόσμου, πλέον έχουμε πολλά, μα πολλά, μα πάρα πολλά CGIs, κληρονομιά του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Αυτό οπτικά μπορεί να αποδίδει όμορφα κάδρα και σκηνές, αλλά δυστυχώς γίνεται υπερβολική και η χρήση τους.

Στη συνέχεια εκτυλίσσεται το θρίλερ με τον ψυχοπαθή δολοφόνο. Εμβόλιμα, η Susan Sarandon είναι απολαυστική στην ερμηνεία της αλκοολικής γκομενογιαγιάς και παίρνει επάνω της σχεδόν όλο το κωμικό στοιχείο της ταινίας.

Στο υπόλοιπο του έργου θα δείτε την προσπάθεια του Jackson να αποδώσει συνήθως με γελοίους τρόπους το μεταφυσικό, τις σκέψεις των νεκρών, την επικοινωνία νεκρών ζωντανών, την απεικόνιση του Ενδιάμεσου (ο κατά-Jackson τόπος ανάμεσα στον άλλο κόσμο και την γη ή αλλιώς In Between ή αλλιώς Γαλάζιος Ορίζοντας κουτουλού-κουτουλού), ενώ στο τέλος το γυρνάμε ξανά στο θρίλερ, το μεταφυσικό και τα love stories, για να έχουμε ως συνολικό αποτέλεσμα μια “ό,τι να ναι” ταινία.

Γιάννης Πεντσερετζίδης
του Γιάννη Πεντσερετζίδη yannis.pentseretzidis@myfilm.gr


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Saoirse Ronan ... Susie Salmon
    Rachel Weisz ... Abigail Salmon
    Mark Wahlberg ... Jack Salmon
    Susan Sarandon ... Grandma Lynn
    Stanley Tucci ... George Harvey
    Jake Abel ... Brian Nelson
    Michael Imperioli ... Len Fenerman
    Amanda Michalka ... Clarissa
    Thomas McCarthy ... Principal Caden
    Reece Ritchie ... Ray Singh
    Nikki SooHoo ... Holly
    Rose McIver ... Lindsey Salmon
    Andrew James Allen ... Samuel Heckler
    Anna George ... Mrs. Singh
    Robyn Malcolm ... Foremans Wife
    Carolyn Dando ... Ruth
    Charlie Saxton ... Ronald Drake
    Christian Thomas Ashdale ... Buckley Salmon
    Stink Fisher ... Mr. Connors
    Stefania Owen ... Flora Hernandez
    Bravo ... Holiday - Dog
    Seth F. Miller ... Soccer Coach

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Peter Jackson

Σενάριο
Fran Walsh
Philippa Boyens
Peter Jackson
Alice Sebold (μυθιστόρημα)

Παραγωγή
Carolynne Cunningham
Peter Jackson
Aimee Peyronnet
Fran Walsh

Μουσική
Brian Eno

Φωτογραφία
Andrew Lesnie

Μοντάζ
Jabez Olssen

Casting
Scot Boland
Victoria Burrows
Jina Jay
Liz Mullane

Σχεδιασμός Παραγωγής
Naomi Shohan

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Jules Cook
Chris Shriver

Σκηνικά
George DeTitta Jr.
Meg Everist


Κοστούμια
Nancy Steiner

Βοηθός Σκηνοθέτη
Kathleen E. Kearney

Εταιρείες Παραγωγής
WingNut Films
Film4 (funding)
Key Creatives
Papillon Productions


Διανομή
DreamWorks SKG
Paramount Pictures
Universal Pictures International

Ειδικά Εφέ
Weta Digital

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, ΜΕΓ. ΒΡΕΤΤΑΝΙΑ, ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑ, ΤΡΟΜΟΥ, ΘΡΙΛΕΡ

Διάρκεια
136'

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Camperdown Studios, Camperdown Road, Miramar, Wellington, ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ

Κόστος παραγωγής: $100 εκατομμύρια


top of the page




Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

ΣΤΑΝΛΕΪ ΤΟΥΤΣΙ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΟΣΚΑΡ Β’ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ

Ο βραβευμένος με Όσκαρ Πίτερ Τζάκσον (King Kong, τριλογία Lord of the Rings) σκηνοθετεί μια ανθρώπινη ταινία που βασίζεται στο ομώνυμο best seller της Άλις Σέμπολντ και αφηγείται την ιστορία μιας ζωής που έφυγε κι όσα ακολούθησαν... Το πρωταγωνιστικό καστ περιλαμβάνει τον υποψήφιο για Όσκαρ Μαρκ Γουόλμπεργκ, τις βραβευμένες με Όσκαρ Ρέιτσελ Βάις και Σούζαν Σαράντον, τον Στάνλεϊ Τούτσι, το φαινόμενο της Εξιλέωσης, την υποψήφια για Όσκαρ Σάοϊρς Ρόναν και τον Μάικλ Ιμπεριόλι.

ΙΝFO
  • Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο Παραδεισένια οστά, ένα φωτεινό και συναρπαστικό μυθιστόρημα το οποίο μέσα από ένα απεχθές έγκλημα και τον πόνο που αυτό προκαλεί συνθέτει μια πραγματικά ελπιδοφόρα, φωτεινή ιστορία, αποτελώντας ένα εκδοτικό φαινόμενο στην Αμερική. Πρόκειται για μια ιστορία, εμπνευσμένη από μυστηριώδη γεγονότα και προσωπικές αγωνίες, που, μέσα από μια αφήγηση από το επέκεινα, μας υπενθυμίζει ότι η ζωή είναι γλυκιά, παράξενη και γεμάτη εκπλήξεις. Πωλήσεις άνευ προηγουμένου κι αποδοχή από κοινό και κριτικούς χαρακτήρισαν το μυθιστόρημα της Σέμπολντ που κυκλοφόρησε το 2002. Ο Ντάνιελ Μέντελσον (New York Review of books) έγραψε πως πρόκειται για το «μυθιστόρημα της χρονιάς». Κι όντως ήταν, καθώς μία μόλις εβδομάδα μετά την έκδοσή του και αφού ο κριτικός του περιοδικού «Time» Λεβ Γκρόσμαν το είχε αναγορεύσει ως «το πιο εντυπωσιακό μυθιστορηματικό ντεμπούτο της χρονιάς», το βιβλίο της είχε πουλήσει 525.000 αντίτυπα. Τρεις εβδομάδες αργότερα, οι πωλήσεις άγγιξαν το εκατομμύριο. Το βιβλίο στην Ελλάδα κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λιβάνη.
  • Η κινητήριος δύναμη της πλοκής είναι η ειλικρινής, θαρραλέα και χαρούμενη Σούζι Σέμπολντ, η οποία αφού φεύγει άδικα από τη ζωή, σε πολύ νεαρή ηλικία, παρακολουθεί τα τεκταινόμενα στη Γη από ένα μεταβατικό στάδιο,  όπου τα πάντα είναι εφικτά, εκτός της επιστροφής της στην οικογένειά της. Από εκεί, η Σούζι, προσπαθώντας να καθοδηγήσει τον πατέρα της ώστε να ανακαλύψει το δολοφόνο της συνειδητοποιεί πως πρέπει να «προχωρήσει» ώστε να επιτρέψει και στην οικογένειά της να ξεπεράσει τον πόνο του χαμού της και να συνεχίσει να ζει.
  • Ο σκηνοθέτης Πίτερ Τζάκσον σχολιάζει για το βιβλίο: «Το μυθιστόρημα της Άλις Σέμπολντ είναι από εκείνα τα μοναδικά βιβλία, στα οποία δεν ξέρεις τι να περιμένεις. Είναι μια σκληρή, συναρπαστική, συναισθηματική και συγκινητική ιστορία. Ως σκηνοθέτης το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον. Είχα ακούσει πολλά υπέροχα λόγια για αυτό το βιβλίο και μόλις βρήκα την ευκαιρία, θέλησα να ανακαλύψω κι εγώ το πόσο συναρπαστικό είναι. Τη βρήκα πολύ δυνατή ιστορία. Σε πρώτη ανάγνωση, το μυθιστόρημα αφορά στο μεγαλύτερο φόβο κάθε γονιού, την απώλεια ενός παιδιού. Τελικά όμως καταλήγει σε μια ιστορία για τη μεγάλη, επουλωτική δύναμη της αγάπης κι αυτό πιστεύω είναι το συστατικό που κάνει το βιβλίο αξιολάτρευτο.» Την ίδια εκτίμηση για το βιβλίο είχε και ο Στίβεν Σπίλμπεργκ γι αυτό κι αποφάσισε να εμπλακεί στην παραγωγή της ταινίας, υποστηρίζοντας θερμά το όλο εγχείρημα και δίνοντας ιδέες τόσο για το σενάριο όσο και για το σύνολο της ταινίας.
  • Το μυθιστόρημα αποτελεί κατά το σκηνοθέτη «…το απόλυτο παζλ για κάθε σεναριογράφο. Πώς μπορεί να πάρει κανείς το ποιητικό μυθιστόρημα και να το κάνει ταινία, τη στιγμή μάλιστα που αυτό, ως δομή, δεν παραπέμπει καθόλου σε κάποια δυνατότητα κινηματογραφικής μεταφοράς. Και αυτή ήταν και η πρόκληση: πώς να μεταφέρεις αυτήν την ιστορία στη μεγάλη οθόνη….»
  • Η μεγαλύτερη όμως πρόκληση όλων ήταν η κινηματογραφική απεικόνιση του μεταβατικού σταδίου μεταξύ Γης και Ουρανού. «Αυτό που προσπαθήσαμε ήταν να απεικονίσουμε τη μετά ζωή ως εφήμερη. Είναι ένας τόπος που αντανακλά το βλέμμα. Δεν έχει κάποια συγκεκριμένη θρησκευτική εικονογραφία. Ήθελα να είναι μυστηριώδης. Το αποκαλούμε «Το Ενδιάμεσο» γιατί η Σούζι βρίσκεται στον «μπλε ορίζοντα», το χώρο ανάμεσα στη Γη και τον Ουρανό. Δεν πρόκειται για τον Παράδεισο, αλλά για ένα μέρος στο οποίο βρίσκει συναισθηματικό και πνευματικό καταφύγιο ώστε να μπορέσει να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο.» σχολιάζει ο σκηνοθέτης, ο οποίος επέλεξε να συνεργαστεί και πάλι με πολλούς από τους συνεργάτες που είχε εμπιστευτεί και στην τριλογία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Έτσι προέκυψε ένας σουρεαλιστικός κόσμος που μεταμορφώνεται με βάση τα συναισθήματα λύπης ή χαράς της πρωταγωνίστριας, η οποία και φέρει μαζί της από τη Γη τις εικόνες από το κιόσκι όπου επρόκειτο να συναντήσει τον παιδικό της έρωτα, από τα μικρά πλοιάρια μέσα στα μπουκάλια, τα οποία κατασκεύαζε μαζί με τον πατέρα της, από το χωράφι με τα καλαμπόκια όπου έλαβε χώρα η δολοφονία της…
  • Στον πρωταγωνιστικό ρόλο της μικρής Σάλμον βρίσκουμε τη νεαρή, ταλαντούχα ηθοποιό για την οποία μιλά όλο το Χόλιγουντ, τη Σάοϊρς Ρόναν η οποία έχει την απαραίτητη φρεσκάδα, αυθεντικότητα και ευφυΐα για να ενσαρκώσει το ρόλο, έχοντας μοναδικό ένστικτο κι ακρίβεια στο δράμα.
  • Στους ρόλους των μελών της οικογένειας που μένει πίσω και προσπαθεί να επουλώσει τις πληγές της βρίσκουμε τους Μαρκ Γουόλμπεργκ (ο πατέρας που δεν παύει στιγμή να πενθεί και να ψάχνει), τη Ρέιτσελ Βάις (η μητέρα που προσπαθεί να κρατήσει ενωμένη την οικογένεια μετά το χαμό και να αντεπεξέλθει και η ίδια στο δράμα της οικογένειας) και τη Σούζαν Σαράντον (η γεμάτη χιούμορ, εγωκεντρική γιαγιά που ακόμα και με ωμό τρόπο μας θυμίζει πως ακόμα και στα πιο δύσκολα, η ζωή συνεχίζεται με τις αναμνήσεις). Στο ρόλο του γείτονα, ενός καθημερινού, απλού ανθρώπου που κρύβει μέσα του έναν αδίστακτο κατά συρροήν δολοφόνο βρίσκουμε τον αγνώρσιτο, λόγω του μακιγιάζ, Στάνλεϊ Τούτσι που χάρη στη βοήθεια επαγγελματιών εγκληματολόγων προσέγγισε την ψυχολογία της ψυχοπάθειας.
  • Μεγάλο ρόλο στην υποβολή των συναισθημάτων και συγκινησιακών φορτίσεων παίζει η μουσική και για το λόγο αυτό ο Μπράιαν Ένο (από το συγκρότημα Roxy Music) έγραψε νέες μελωδίες ακριβώς για την ταινία αυτή.

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

ΠΙΤΕΡΤΖΑΚΣΟΝ
  • Γεννήθηκε το 1961 στη Νέα Ζηλανδία.
  • Τον πρωτογνωρίσαμε μέσα από την ταινία του Bad Taste, που ήταν και το σκηνοθετικό του ντεμπούτο
  • Κέρδισε 3 Όσκαρ (Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, και Σεναρίου) και 2 Χρυσές Σφαίρες (Σκηνοθεσίας, Καλύτερης Ταινίας-Δράμα) για την ταινία The Lord of the Rings: The Return of the King, ενώ υπήρξε υποψήφιος και για άλλες δύο ταινίες (The Lord of the Rings: The Two Towers, Heavenly Creatures).

 

Παλαιότερες ταινίες: Bad Taste, Meet the Feebles, Braindead, Heavenly Creatures, The Frighteners, The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The Lord of the Rings: The Two Towers, The Lord of the Rings: The Return of the King, King Kong, Crossing the Line.

ΤΟ ΚΑΣΤ

ΣΟΥΖΑΝ ΣΑΡΑΝΤΟΝ
  • Γεννήθηκε το 1946 στη Νέα Υόρκη.
  • Έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο με την ταινία Joe.
  • Έχει τέσσερις υποψηφιότητες για Όσκαρ (Atlantic City, Thelma & Louise, Lorenzo’s Oil, The Client), και μια νίκη (Dead Man Walking).
  • Έχει προταθεί οκτώ φορές για Χρυσή Σφαίρα (Bull Durham, White Palace, Thelma & Louise, Lorenzo’s Oil, Dead Man Walking, Stepmom, Igby Goes Down, Bernard and Doris).

 

Παλαιότερες ταινίες: Joe, La mortadella, Fleur bleue, Lovin’ Molly, The Front Page, The Great Waldo Pepper, The Rocky Horror Picture Show, Dragonfly, The Other Side of Midnight, The Last of the Cowboys, Pretty Baby, King of the Gypsies, Something Short of Paradise, Atlantic City, Loving Couples, The Hunger, The Witches of Eastwick, Bull Durham, The January Man, White Palace, Thelma & Louise, Lorenzo’s Oil, The Client, Dead Man Walking, Stepmom, Noel, Alfie, Bernard and Doris, In the Valley of Elah, Mr. Woodcock, Enchanted, Speed Racer.

ΜΑΡΚ ΓΟΥΟΛΜΠΕΡΚ
  • Γεννήθηκε στις 5 Ιουνίου 1971 στο Ντόρτσεστερ.
  • Έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο στην ταινία Renaissance Man.
  • Για την ερμηνεία στην ταινία Departed του Μάρτιν Σκορσέζε προτάθηκε τόσο για Όσκαρ β’ ρόλου όσο και για Χρυσή Σφαίρα.

Παλαιότερες ταινίες: Renaissance Man, The Basketball Diaries, Fear, Traveller, Boogie Nights, The Big Hit, The Corruptor, Three Kings, The Yards, The Perfect Storm, Planet of the Apes, Rock Star, The Truth About Charlie, The Italian Job, I Heart Huckabees, Four Brothers, Invincible, The Departed, Shooter, We Own The Night, The Happening, Max Payne.

ΡΕΪΤΣΕΛ ΒΑΪΣ
  • Γεννήθηκε στην Αγγλία το 1971.
  • Διετέλεσε μοντέλο και ξεκίνησε να ασχολείται με την υποκριτική όταν σπούδαζε στο Πανεπιστήμιο του Cambridge.
  • Κέρδισε Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία της στην ταινία The Constant Gardener.

 

Παλαιότερες ταινίες: Death Machine, Stealing Beauty, Chain Reaction, Going All The Way, Bent, Swept From The Sea, The Land Girls, I Want You, The Mummy, Sunshine, Beautiful Creatures, Enemy At The Gates, The Mummy Returns, About A Boy, Envy, Constantine, The Constant Gardener, The Fountain, My Blueberry Nights, Fred Claus, Definitely Maybe, The Brothers Bloom.

ΣΑΟΪΡΣ ΡΟΝΑΝ
  • Γεννήθηκε το 1994 στη Νέα Υόρκη, κόρη του ηθοποιού Πολ Ρόναν.
  • Έκανε το ντεμπούτο της στην ταινία I Could never be Your Woman.
  • Ήταν υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα κι Όσκαρ β’ ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία Atonement.

Παλαιότερες ταινίες: I Could Never Be Your Woman, The Christmas Miracle of Jonathan Toomey, Atonement, Death Defying Acts, City of Ember.

ΣΤΑΝΛΕΪ ΤΟΥΤΣΙ
  • Γεννήθηκε το 1960 στη Νέα Υόρκη.
  • Τον πρωτοείδαμε στην ταινία Prizzi’s Honor.
  • Έχει κερδίσει 2 Χρυσές Σφαίρες για την ερμηνεία του (Winchell, Conspiracy) και Έμμυ για τη συμμετοχή του στην τηλεοπτική σειρά ER.

 

Παλαιότερες ταινίες: Prizzi’s Honor, Who’s That Girl, Monkey Shines, Slaves of New York, The Feud, Fear Anxiety & Depression, Men of Respect, Quick Change, Beethoven, Prelude to a Kiss, The Public Eye, The Pelican Brief, It Could Happen to You, Somebody to Love, Kiss of Death, Sex & the other Man, Deconstructing Harry, America’s Sweethearts, Road to Perdition, The Terminal, The Devil Wears Prada, Four Last Songs, Swing Vote, Julie & Julia.

MAΪΚΛ ΙΜΠΕΡΙΟΛΙ
  • Γεννήθηκε το 1966 στη Νέα Υόρκη.
  • Τον πρωτοπαρατηρήσαμε χάρη στην ερμηνεία του στην ταινία του Μάρτιν Σκορσέζε Goodfellas.
  • Έχει κερδίσει Έμμυ για την ερμηνεία του στην τηλεοπτική σειρά The Sopranos, για την οποία έχει προταθεί και για Χρυσή Σφαίρα.

Παλαιότερες ταινίες: Alexa, Lean On Me, A Matter of Degrees, Goodfellas, Jungle Fever, Fathers & Sons, Malcolm X, The Night We Never Met, Joey Breaker, Household Saints, Scenes From the New World, Trouble, Bad Boys, The Basketball Diaries, Summer of Sam, The Lovebirds.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.lovelybones.com

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page

PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
The Lovely Bones 01.jpg
The Lovely Bones 02.jpg
The Lovely Bones 03.jpg
The Lovely Bones 04.jpg
The Lovely Bones 05.jpg
The Lovely Bones 06.jpg
The Lovely Bones 07.jpg
The Lovely Bones 08.jpg
The Lovely Bones 09.jpg
The Lovely Bones 10.jpg
The Lovely Bones 11.jpg
The Lovely Bones 12.jpg
The Lovely Bones 13.jpg
The Lovely Bones 14.jpg
The Lovely Bones 15.jpg
The Lovely Bones 16.jpg
The Lovely Bones 17.jpg
The Lovely Bones 18.jpg
The Lovely Bones 19.jpg
The Lovely Bones 20.jpg
The Lovely Bones 21.jpg
The Lovely Bones 22.jpg
The Lovely Bones 23.jpg
The Lovely Bones 24.jpg
The Lovely Bones 25.jpg
The Lovely Bones 26.jpg
The Lovely Bones 27.jpg
The Lovely Bones 28.jpg
The Lovely Bones 29.jpg
The Lovely Bones 30.jpg
The Lovely Bones 31.jpg
The Lovely Bones 32.jpg
The Lovely Bones 33.jpg
The Lovely Bones 34.jpg
The Lovely Bones 35.jpg
The Lovely Bones 36.jpg
The Lovely Bones 37.jpg
The Lovely Bones 38.jpg
THE LOVELY BONES 39.jpg
THE LOVELY BONES 40.jpg
THE LOVELY BONES 41.jpg
THE LOVELY BONES 42.jpg
THE LOVELY BONES POSTER GR.jpg
   


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video FlashVideo
Type: Flash
Get Flash to see this player.


top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία: 11/3/2010


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 





 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.62
Αριθμός Ψήφων: 37


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΤρόμουΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails