Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/7/14 :.
. Το Κόλπο Της Ζωής Μας
. Ηρακλής
. Σε Λάθος Χρόνο
. Το Καλοκαίρι Της Ζωής Μας
. Alphaville (1965)
.: από 31/7/14 :.
. Λάθος στο Λάθος
. Parker
. Marina
. Έρωτας αλά Ισπανικά
. Superhondrios
. Έλα Να Πάρεις Τον Καφέ Σε Μας (1970)
.: από 7/8/14 :.
. 22 Jump Street
. Σαββατοκύριακο στο Παρίσι
. Μία Τυχαία Συνάντηση
. Ρε, Μη
.: από 14/8/14 :.
. Λόγια και Εικόνες
. Θεϊκό Κόλπο
. Δείπνο Ηλιθίων (1998)
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape
. Σεφ

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: theodorek's Profile theodorek
Σήμερα: 1
Χθές: 0
Συνολικά: 9716

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 129
Μέλη: 1
Σύνολο: 130

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: THE TWILIGHT SAGA: ΝΕΑ ΣΕΛΗΝΗ (THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON) του Κρις Βάις

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 05 Μάι. 2009 @ 19:23:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Φαντασίας

THE TWILIGHT SAGA: ΝΕΑ ΣΕΛΗΝΗ
THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON
του Κρις Βάις
με τους Κρίστεν Στιούαρτ, Ρόμπερτ Πάτινσον, Τέιλορ Λότνερ, Ντακότα Φάνινγκ, Μάικλ Σιν, Άσλι Γκριν

Υπόθεση: Η Μπέλα Σουάν γιορτάζει τα 18α της γενέθλια με τον αγαπημένο της βρικόλακα, Έντουαρντ Κάλεν, όταν ένα ανέλπιστο συμβάν φέρνει τον Έντουαρντ αντιμέτωπο με την μεγαλύτερη απόφαση της ζωής του: θα πρέπει να την αφήσει, απομακρύνοντας τον εαυτό του και την οικογένειά του από την ζωή της, για πάντα. Στην προσπάθεια της να ξεπεράσει τη θλίψη της, αλλά και να αναπληρώσει το κενό του Έντουαρντ, η Μπέλα συνάπτει φιλία με τον ακαταμάχητο Τζέικομπ Μπλακ, για να βρεθεί χωρίς να το καταλάβει μπλεγμένη στον κόσμο των λυκάνθρωπων, οι οποίοι είναι αιώνιοι εχθροί των βρικολάκων.



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Μετά την τεράστια παγκόσμια επιτυχία της ταινίας "Λυκόφως", που βασίζεται στα best seller βιβλία της Στέφανι Μέγερ, η προσμονή του κοινού για τo sequel όλο και μεγαλώνει. Το διάσημο πλέον πρωταγωνιστικό ζευγάρι, Ρόμπερτ Πάτινσον και Κρίστεν Στιούαρτ, επιστρέφει, ενώ στο cast έχουν προστεθεί επίσης ο Μάικλ Σιν ("Frost/Nixon") και η Ντακότα Φάνινγκ ("Push"). Στην καρέκλα του σκηνοθέτη κάθεται αυτή τη φορά ο Κρις Βάις ("About a Boy").

Ο Σκηνοθέτης

Ο Κρις Βάις γεννήθηκε το 1969 στην Νέα Υόρκη και αποφοίτησε με πτυχίο στην Αγγλική Φιλολογία από το Trinity College στο Κέμπριτζ. Το 1999, ίδρυσαν με τον αδερφό του την εταιρία παραγωγής "Depth of Field" στο Λος Άντζελες, μέσω της οποίας έχουν υπογράψει την παραγωγή στις ταινίες "In Good Company", "American Dreamz" και "Nick & Norah’s Infinite Playlist". Πρόσφατα υπέγραψαν την παραγωγή στην πρώτη σκηνοθετική απόπειρα του Τομ Φορντ, "A Single Man", ενώ ετοιμάζουν τις ταινίες "The Game", βασισμένη στο ομώνυμο best seller του Νιλ Στράους, και "The Elric Saga", βασισμένη στο έπος φαντασίας του Μάικλ Μούρκοκ.

Οι αδερφοί Βάις δεν έχουν συνεργαστεί μόνο στην παραγωγή ταινιών αλλά και στην σκηνοθεσία. Έχουν σκηνοθετήσει μαζί τις ταινίες "American Pie", "Down to Earth" και "About a Boy". Στην ταινία "About a Boy", τα δύο αδέρφια διασκεύασαν το ομώνυμο μυθιστόρημα του Νικ Χόρνμπι και απέσπασαν υποψηφιότητα για Όσκαρ Καλύτερου Διασκευασμένου Σεναρίου. Το 2007, ο Κρις Βάις αποφάσισε να καθίσει μόνος του στην καρέκλα του σκηνοθέτη με την ταινία "The Golden Compass", η οποία αποδείχθηκε παγκόσμια επιτυχία. Η "Νέα Σελήνη" είναι η δεύτερη σόλο σκηνοθετική δουλειά του Κρις Βάις.

Η Συγγραφέας

Η Στέφανι Μέγερ γεννήθηκε το 1973 στο Κονέκτικατ και αποφοίτησε από το Brigham Young University με πτυχίο στην Αγγλική Φιλολογία. Ήταν νοικοκυρά και μητέρα τριών γιων, μέχρι που το 2003 είδε ένα έντονο όνειρο για μια ομάδα χαρακτήρων, το οποίο δεν μπορούσε να βγάλει από το μυαλό της. Επινόησε την πλοκή κατά τη διάρκεια της μέρας και άρχισε να γράφει στον υπολογιστή της αργά το βράδυ, όπου είχε ησυχία στο σπίτι. Τρεις μήνες αργότερα, η Μέγερ είχε τελειώσει το πρώτo της μυθιστόρημα με τίτλο "Λυκόφως".

Ο εκδοτικός οίκος Brown Books for Young Readers έδωσε μια εξαψήφια προσφορά στην Μέγερ για τρία βιβλία. Μέσα σε λίγες εβδομάδες από την κυκλοφορία του, το "Λυκόφως" εμφανίστηκε στο νούμερο 5 της λίστας best seller των New York Times. Το πολυαναμένομενο sequel, με τίτλο "Νέα Σελήνη", κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2006 και βρέθηκε για 31 εβδομάδες στο νούμερο 1 της λίστας best seller των New York Times. Το τρίτο βιβλίο της σειράς, με τίτλο "Eclipse", κυκλοφόρησε στις 7 Αυγούστου 2007 και πούλησε 150.000 αντίτυπα την πρώτη κιόλας μέρα που βρέθηκε στα ράφια των βιβλιοπωλείων, εκτοπίζοντας τον 7ο Χάρυ Πότερ, ο οποίος είχε κυκλοφορήσει μόλις τρεις εβδομάδες πριν. Βρέθηκε στο νούμερο 1 σε πολλές λίστες best seller, ανάμεσά τους των USA Today και The Wall Street Journal, ενώ κατέκτησε επίσης την κορυφή σε Γερμανία, Ισπανία και Αργεντινή.

Το τέταρτο και τελευταίο βιβλίο της σειράς, με τίτλο "Breaking Dawn", κυκλοφόρησε στις 2 Αυγούστου 2008 και εκτυπώθηκαν 3,2 εκατομμύρια αντίτυπα – η μεγαλύτερη πρώτη εκτύπωση στην ιστορία του εκδοτικού οίκου. Το βιβλίο πούλησε 1,3 εκατομμύρια αντίτυπα από την πρώτη κιόλας μέρα της κυκλοφορίας του και εκτοξεύτηκε στο νούμερο 1 σε διάφορες λίστες best seller. Στις 6 Μαΐου του 2008, η Little, Brown and Company κυκλοφόρησε το "The Host", το πρώτο μυθιστόρημα της Μέγερ με στόχο το ενήλικο αναγνωστικό κοινό. Με το "The Host", η Μέγερ κατάφερε να κατακτήσει για άλλη μια φορά την κορυφή στις λίστες best seller των New York Times και Wall Street Journal.

Οι Πρωταγωνιστές

Η Κρίστεν Στιούαρτ γεννήθηκε το 1990 στο Λος Άντζελες και έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο το 2001, με την ταινία "Αληθινές Προσωπικές Σχέσεις", δίπλα στις Γκλεν Κλόουζ και Πατρίσια Κλάρκσον. Το επόμενο βήμα στην καριέρα της ήταν το "Panic Room" του Ντέιβιντ Φίντσερ, όπου υποδύθηκε την κόρη της Τζόντι Φόστερ, με το οποίο τράβηξε την προσοχή της κινηματογραφικής βιομηχανίας ενώ έγινε αναγνωρίσιμη στο ευρύ κοινό.

Το βιογραφικό της περιλαμβάνει επίσης τις ταινίες "Cold Creek Manor" του Μάικ Φίγγις, δίπλα στους Ντένις Κουέιντ και Σάρον Στόουν, "Undertow", "Οι Αγροίκοι" με τους Ντόναλντ Σάδερλαντ και Νταϊάν Λέιν, "Zathura: Μια Περιπέτεια στο Διάστημα", "Ανάμεσα σε Τρεις Γυναίκες" με τη Μεγκ Ράιαν, "Οι Αγγελιοφόροι", "Ταξίδι στην Άγρια Φύση" του Σον Πεν, "Jumper" του Νταγκ Λάιμαν, "What Just Happened" του Μπάρι Λέβινσον, "Λυκόφως" και "Adventureland". Προσεχώς θα την δούμε στις ανεξάρτητες ταινίες "Welcome to the Rileys", δίπλα στον Τζέιμς Γκαντολφίνι, και "The Runaways", όπου υποδύεται την Τζόαν Τζετ στη βιογραφία του ομώνυμου γυναικείου ροκ γκρουπ από την εποχή των ΄70s, καθώς και στην "Έκλειψη", το τρίτο μέρος της σειράς "Twilight".

Ο Ρόμπερτ Πάτινσον γεννήθηκε το 1986 στο Λονδίνο και ασχολείται με την υποκριτική από την ηλικία των 15 ετών, όπου συμμετείχε σε ερασιτεχνικές παραστάσεις με την Barnes Theatre Company. Ξεκίνησε την καριέρα του με την τηλεταινία "Sword of Xanten" του Ούλι Έντελ. Το κινηματογραφικό του ντεμπούτο έγινε σε ηλικία 19 ετών, με την παγκόσμια επιτυχία "Ο Χάρι Πότερ και το Κύπελλο της Φωτιάς" του Μάικ Νιούελ, ενώ επέστρεψε και για την επόμενη περιπέτεια του μικρού μάγου, με τίτλο "Ο Χάρι Πότερ και το Τάγμα του Φοίνικα".

Έχει συμμετάσχει επίσης στις τηλεταινίες "The Haunted Airman" και "The Bad Mother’s Handbook", καθώς και στις ανεξάρτητες παραγωγές "The Summer House", "How to Be" και "Little Ashes". Μετά το "Λυκόφως", ο Πάτινσον είναι πλέον ένας από τους πιο αγαπητούς νέους πρωταγωνιστές. Προσεχώς θα τον δούμε στο δράμα "Remember Me", δίπλα στους Πιρς Μπρόσναν και Κρις Κούπερ, στην "Έκλειψη", όπου επιστρέφει ως ο βρικόλακας Έντουαρντ Κάλεν, και στο δράμα "Unbound Captives", όπου θα συμπρωταγωνιστεί με τους Χιου Τζάκμαν και Ρέιτσελ Βάις, ενώ σενάριο και σκηνοθεσία υπογράφει η Μάντλιν Στόου.

Ο Τέιλορ Λότνερ γεννήθηκε το 1992 στο Μίτσιγκαν και ξεκίνησε μαθήματα καράτε στην ηλικία των 6 ετών, ενώ άρχισε να βγαίνει νικητής σε τουρνουά σε ηλικία 7 ετών. Σύντομα τον προσκάλεσαν σε προπονήσεις με τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή καράτε Μάικ Τσατ και, όταν έφτασε 8 ετών, του ζητήθηκε να εκπροσωπήσει τη χώρα του στα πρωταθλήματα του World Karate Association. Αποδείχθηκε η σωστή επιλογή, κερδίζοντας τρία χρυσά μετάλλια και παίρνοντας τον τίτλο του πρωταθλητή σε Junior World Forms and Weapons. Ο Λότνερ συνέχισε να διαπρέπει στο χώρο των πολεμικών τεχνών και το 2003, σε ηλικία 11 ετών, ήταν # 1 παγκοσμίως σε διάφορες κατηγορίες, ενώ τον επόμενο χρόνο κέρδισε τρία πρωταθλήματα Junior World φορώντας την μαύρη ζώνη του.

Κόλλησε το μικρόβιο της υποκριτικής σε ηλικία 7 ετών, όταν ο δάσκαλος πολεμικών τεχνών του τον έπεισε να λάβει μέρος σε ακρόαση για τη διαφήμιση του Burger King στο Λος Άντζελες. Όταν ήταν 10 ετών, η οικογένεια του πήρε τη δύσκολη απόφαση να μετακομίσει στο Λος Άντζελες, όπου ο Λότνερ μπορούσε να εμφανίζεται συχνότερα σε ακροάσεις. Μετά την μετακόμιση, άρχισε να αναλαμβάνει ρόλους σε τηλεοπτικές σειρές. Η μετάβαση στον κινηματογράφο έγινε σε ηλικία 13 ετών, με την ταινία "The Adventures of Sharkboy and Lavagirl 3D", του Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ, και ακολούθησε συμμετοχή στην ταινία "Cheaper by the Dozen 2", υποδυόμενος τον γιο του Στιβ Μάρτιν. Μετά την παγκόσμια επιτυχία του "Λυκόφως" και τον συμπρωταγωνιστικό πλέον ρόλο στην "Νέα Σελήνη", ο Λότνερ θα εμφανιστεί στην ρομαντική κομεντί του Γκάρι Μάρσαλ "Valentine’s Day", δίπλα στους Τζούλια Ρόμπερτς, Τζέιμι Φοξ, Αν Χάθαγουεϊ, Άστον Κάτσερ και Τζένιφερ Γκάρνερ, καθώς και στην "Έκλειψη".

Λίγα Λόγια για την Παράγωγη

Το "Λυκόφως", η πρώτη ταινία βασισμένη στη σειρά best seller "Twilight" της Στέφανι Μέγερ, βγήκε στις αίθουσες τον Νοέμβριο του 2008, μετά από μεγάλη προσμονή του κοινού. Έγινε αμέσως επιτυχία, κάτι που δεν ήταν εύκολο αν αναλογιστεί κανείς τους εκατομμύρια θαυμαστές του βιβλίου, που ανυπομονούσαν να δουν πως έχει μεταφερθεί στην μεγάλη οθόνη η αγαπημένη τους ιστορία. Η κινηματογραφική διασκευή του απροσδόκητου έρωτα ανάμεσα σε μια ευαίσθητη έφηβη και σε έναν βρικόλακα γηραιότερο από αιώνα, εισέπραξε περισσότερα από $70 εκατομμύρια το πρώτο Σαββατοκύριακο προβολής, φτάνοντας συνολικά σε εισπράξεις άνω των $350 εκατομμυρίων παγκοσμίως. Η επιτυχία αυτή άνοιξε το δρόμο για την κινηματογραφική διασκευή του δεύτερου βιβλίου της σειράς "Twilight", "New Moon".

Ο Ουίκ Γκόντφρεϊ, παραγωγός και των δύο ταινιών, ήταν αδιάλλακτος πως η "Νέα Σελήνη" δε θα ήταν απλά άλλο ένα sequel. Όπως και το βιβλίο στο οποίο βασίζεται, η ταινία ανυψώνει την σχέση της Μπέλα και του Έντουαρντ σε ένα πιο έντονο και ριψοκίνδυνο επίπεδο, αποκαλύπτοντας την σύγκρουση που θα στοιχειώνει την Μπέλα καθώς εξελίσσεται η ιστορία: ο αέναος ανταγωνισμός ανάμεσα στην φυλή των Quileute και των βρικολάκων, ο οποίος φέρνει αντιμέτωπους τον καλύτερο φίλο της Μπέλα, τον Τζέικομπ, με τον έρωτά της, τον Έντουαρντ.

"Η πρόκληση ήταν να μην επαναλάβουμε απλά το αποτέλεσμα της πρώτης ταινίας" δηλώνει ο Γκόντφρεϊ. "Καθώς η ιστορία ξετυλίγεται, ανοίγονται νέοι ορίζοντες στον κόσμο αυτό. Πρέπει να εξελίξουμε τους χαρακτήρες και να αποδώσουμε οπτικά τον κόσμο του βιβλίου. Διεισδύουμε βαθύτερα στη ζωή της Μπέλα καθώς ο κόσμος της επεκτείνεται. Ανακαλύπτει νέα πράγματα για τους κατοίκους του Forks, ιδιαίτερα για τους Quiletes και τον Τζέικομπ. Η ανακάλυψη πως ο Τζέικομπ και οι φίλοι του μεταμορφώνονται σε λύκους είναι κρίσιμη. Η Μπέλα αντιλαμβάνεται πως ζει σε ένα είδος φανταστικού κόσμου όπου οι βρικόλακες και οι λυκάνθρωποι είναι αληθινοί. Πάνω που βρίσκει ένα φίλο, ο οποίος την κάνει να νιώθει ξανά ζωντανή μετά την εξαφάνιση του Έντουαρντ, ανακαλύπτει πως και αυτός είναι διαφορετικός. Ο μοναδικός λόγος για την ύπαρξη των λυκάνθρωπων αυτών είναι η ύπαρξη των βρικολάκων. Ο Τζέικομπ δε θα ήταν λυκάνθρωπος αν δεν υπήρχε ο Έντουαρντ. Το γεγονός αυτό κυρίως δημιουργεί την σύγκρουση ανάμεσα στον Τζέικομπ και τον Έντουαρντ, ενώ η Μπέλα είναι η θνητή που βρίσκεται μπλεγμένη στην μέση."

"Ήταν ζωτικής σημασίας για μας να τιμήσουμε τη δημιουργία της Στέφανι διότι οι αναγνώστες λατρεύουν τη σειρά "Twilight"" συνεχίζει ο Γκόντφρεϊ. "Αυτό που δε θέλαμε ήταν να πάρουμε τα βιβλία της και να προσπαθήσουμε να τα επανεφεύρουμε. Ο σκηνοθέτης Κρις Βάις ερωτεύτηκε τα βιβλία και ήξερε πώς να μεταφέρει την ιστορία στην μεγάλη οθόνη, διατηρώντας την επαφή με τον ρεαλισμό. Αυτό ήταν βασικό. Παρά την ύπαρξη φανταστικών πλασμάτων, η ιστορία λαμβάνει χώρα σε έναν κόσμο σαν τον δικό μας."

Αν και ο Βάις δε γνώριζε αρχικά τα μυθιστορήματα, έγινε σύντομα θαυμαστής. "Διάβασα τα βιβλία," αναφέρει ο σκηνοθέτης. "Μετά πήγα να δω την πρώτη ταινία σε μια αίθουσα με παρουσία κοινού και με συγκλόνισε η εξαιρετικά έντονη συναισθηματική αντίδραση που είδα. Όταν παρακολουθώ μια ταινία, αναζητώ την έντονη αίσθηση πως παρασύρομαι σε ένα άλλο σύμπαν. Αυτή η ταινία ήταν μια ευκαιρία για να κάνω ακριβώς αυτό. Είναι λίγο διαφορετικό απ’ ότι έχω κάνει μέχρι σήμερα αλλά μπορώ επίσης να ανατρέξω σε μερικές από τις προηγούμενες εμπειρίες μου."

Ο Βάις αντιλήφθηκε πως η σημαντικότερη ευθύνη του ήταν το να είναι πιστός στα βιβλία. "Δούλεψα πάρα πολύ σκληρά ώστε να βεβαιωθώ πως όλα ήταν όπως έπρεπε σε σχέση με το υλικό των βιβλίων" προσθέτει ο Βάις. "Η πρώτη ταινία ήταν ένα απίστευτο φαινόμενο. Τα βιβλία ήταν ένα απίστευτο φαινόμενο. Ο πρωταρχικός μου στόχος ήταν ο σεβασμός στην αγάπη των θαυμαστών για τα βιβλία, καθώς και στην αγάπη τους για την ταινία. Δεν χρειαζόταν να αλλάξουμε εξ ολοκλήρου τον κόσμο αυτό. Ακολουθούμε διαφορετικούς δρόμους αυτή τη φορά αλλά διατηρούμε τον σεβασμό μας προς τους θαυμαστές."

Ο σκηνοθέτης συμβουλευόταν συχνά την συγγραφέα, ακόμα και για σχετικά ασήμαντα ζητήματα, σύμφωνα με την Μέγερ. "Τον ενδιέφερε και το παραμικρό, όπως αν μπορεί ένας συγκεκριμένος χαρακτήρας να φορέσει παπούτσια" λέει η συγγραφέας. "Έλεγχε κάθε λεπτομέρεια. Ήθελε να είναι πιστός στο βιβλίο και αυτό ήταν εκπληκτικό από μέρους του. Ακούει πραγματικά. Είναι πολύ ήσυχος και ταυτόχρονα πολύ ξεκάθαρος για αυτό που επιζητεί. Ένιωσα πως το υλικό μου είναι σε καλά χέρια μαζί του."

Για την Μέγερ, η συγγραφή του "New Moon" ήταν μια τελείως διαφορετική εμπειρία από τη συγγραφή του πρώτου βιβλίου. "Ήταν ίσως το πιο δύσκολο βιβλίο που έχω γράψει ποτέ διότι, για πρώτη φορά, γνώριζα με σιγουριά πως υπάρχουν αναγνώστες που θα διάβαζαν αυτά που έγραψα. Όταν έγραψα το "Twilight", ήταν μόνο για μένα. Ξαφνικά, άρχισα να νιώθω πως υπάρχουν άνθρωποι που με παρακολουθούν. Είχα πολύ μεγάλο τρακ."

Η Μέγερ αναφέρει πως είναι ακόμα πιο ενθουσιασμένη με το δεύτερο μέρος της σειράς απ’ ότι ήταν με το πρώτο. "Το "Λυκόφως" δημιούργησε μια εξαιρετική βάση" δηλώνει η συγγραφέας. "Τώρα όμως εκτοξευόμαστε σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Οι ηθοποιοί γνωρίζονται πλέον μεταξύ τους, γνωρίζουν τους χαρακτήρες τους και είναι ενθουσιασμένοι για την επιστροφή τους στους ρόλους αυτούς. Το βιβλίο ήταν πιο συναισθηματικό από διάφορες απόψεις, αλλά και πολύ πιο βαθύ. Έχουμε επίσης πολλούς νέους χαρακτήρες. Θα είναι πολύ διασκεδαστικό για το κοινό. Ανυπομονώ να δω την αγέλη των λύκων αλλά και τους Volturi."

Ένα Αιώνιο Ερωτικό Τρίγωνο

Το "Λυκόφως" μετέτρεψε τους νεαρούς πρωταγωνιστές του σε διεθνείς super stars: την Κρίστεν Στιούαρτ, η οποία υποδύεται την Μπέλα – την αθώα θνητή στην καρδιά της ιστορίας, και τον Ρόμπερτ Πάτινσον, ο οποίος υποδύεται τον Έντουαρντ – τον σαγηνευτικό βρικόλακα που βιώνει μια εσωτερική σύγκρουση. Η "Νέα Σελήνη" ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο και για τον Τέιλορ Λότνερ, ο οποίος επιστρέφει στο ρόλο του Τζέικομπ Μπλακ.

Ο σκηνοθέτης Κρις Βάις ήξερε για πρώτη φορά στην καριέρα του ποιοι θα είναι οι πρωταγωνιστές του πριν αναλάβει την ταινία. "Συνήθως είμαι ιδιαίτερα μαχητικός όσον αφορά την επιλογή των ηθοποιών" λέει ο Βάις. "Στην περίπτωση αυτή, είχα την καλή τύχη να κληρονομήσω αυτή την εξαιρετική ομάδα ηθοποιών, που είχε επιλέξει η Κάθριν Χάρντγουικ. Η ευκαιρία που είχα να δουλέψω μαζί τους ήταν ένα από τα συναρπαστικά κομμάτια της όλης εμπειρίας."

Στην "Νέα Σελήνη", η Μπέλα έχει δύο πολύ δυνατές αλλά διαφορετικές σχέσεις με τους άντρες στη ζωή της. "Τον Έντουαρντ τον χρειάζεται" εξηγεί η Κρίστεν Στιούαρτ. "Την ισορροπεί, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι ο κατάλληλος για εκείνη. Είναι δύσκολος, κρύος και "κουμπωμένος". Χωρίς την αυτοσυγκράτηση του όμως, δεν θα μπορούσαν ποτέ να είναι μαζί. Ο Τζέικομπ είναι το ακριβώς αντίθετο. Είναι άνετος, τρυφερός, έχει πλάκα και της βγάζει τον καλύτερό της εαυτό. Βασικά, είναι ο καλύτερός της φίλος. Αν μπορούσε κάποια να έχει και ερωτικό δεσμό με τον καλύτερό της φίλο, αυτό θα ήταν όμορφο, αλλά δεν θα σήμαινε πως είναι απαραίτητα ερωτευμένη."

"Το "Λυκόφως" είχε happy end" δηλώνει ο Ρόμπερτ Πάτινσον. "Η Μπέλα κι ο Έντουαρντ ήταν μαζί και είχαν κατατροπώσει τους εχθρούς τους. Στην "Νέα Σελήνη" έρχεται η ώρα της πραγματικότητας. Η Μπέλα κι ο Έντουαρντ έρχονται αντιμέτωποι με την πορεία της σχέσης τους και της αφοσίωσής τους, καθώς και με τον κίνδυνο που ελλοχεύει ως αποτέλεσμα της σχέσης αυτής. Όταν ο Έντουαρντ αφήνει την Μπέλα, είναι βασικά σαν να της αφαιρεί τη ζωή και σκοτώνει και τον ίδιο του τον εαυτό με το να είναι μακριά της, διότι είναι πλέον και οι δύο ιδιαίτερα εξαρτημένοι ο ένας απ’ τον άλλον. Επειδή έχουμε υποδυθεί με την Κρίστεν τους χαρακτήρες αυτούς στο παρελθόν, είχαμε συγκεκριμένες ιδέες για το πώς εξελίσσονται οι χαρακτήρες στη σειρά. Ο Κρις έδειξε αμέριστη κατανόηση για το συγκεκριμένο γεγονός. Ήταν όμως και προετοιμασμένος με πολλές εξαιρετικές ιδέες, τις οποίες στήριζε έχοντας κάνει αναλυτική έρευνα."

Ο Τζέικομπ, παιδικός φίλος της Μπέλα, δεν προοριζόταν αρχικά για να έχει κρίσιμο ρόλο στην ιστορία. "Ο Τζέικομπ ήρθε από το πουθενά" εξηγεί η Μέγερ. "Δεν ήταν να υφίσταται με τον τρόπο που υφίσταται τώρα, αλλά η προσωπικότητά του ήταν διάχυτη στην ιστορία και πολύ δυνατή. Μπορούσα να δω πως θα επηρεάσει τα γεγονότα στο βιβλίο."

Στην "Νέα Σελήνη", ο Τζέικομπ μαθαίνει πως έχει επιλεχθεί για να γίνει ο προστάτης της φυλής του – ένας λυκάνθρωπος που τους προστατεύει από τους βρικόλακες. "Ο Τζέικομπ περνά ένα μεταβατικό στάδιο" λέει ο Λότνερ. "Θα δείτε μια διαφορετική φυσική δύναμη στον χαρακτήρα του Τζέικομπ. Καθώς μεταλλάσσεται η φυσική του υπόσταση, αλλάζει και ο συναισθηματικός του κόσμος."

"Έλαβα ο ίδιος μέρος στις περισσότερες από τις επικίνδυνες σκηνές που είχα και το καταδιασκέδασα" προσθέτει ο Λότνερ, ο οποίος ήταν 17 ετών κατά τη διάρκεια της αρχικής φωτογραφίας. "Αυτές είναι βασικά μερικές από τις αγαπημένες μου σκηνές στην ταινία." Ο νεαρός ηθοποιός, ο οποίος ασχολιόταν με αθλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολείου και διαγωνιζόταν σε "extreme πολεμικές τέχνες", θεωρεί πως ο αθλητισμός του επέτρεψε να συμμετάσχει στο γύρισμα επικίνδυνων σκηνών, ενώ τον βοήθησε στα χούγια και στην εξέλιξη του χαρακτήρα. "Πριν την μετάλλαξη, ο Τζέικομπ είναι πολύ άτσαλος, όπως ένας τυπικός ενθουσιώδης έφηβος που τρέχει και μπουρδουκλώνεται" συνεχίζει ο Λότνερ. "Μετά από την εξέλιξή του ως λύκος όμως, γίνεται εξαιρετικά ευκίνητος."

Η σχέση του με την Μπέλα αλλάζει επίσης. "Η ευκαιρία που έχει ο Τζέικομπ στο να εξελίξει την σχέση του με την Μπέλα είναι η πιο συναρπαστική αλλαγή για μένα" λέει ο Λότνερ. "Ο Τζέικομπ είναι η λιακάδα που ξυπνάει την Μπέλα και την επαναφέρει στη ζωή. Όταν ο Έντουαρντ επιστρέφει, ο Τζέικομπ τα χάνει όλα αυτά."

Η επανασύνδεση του cast ήταν νοσταλγική και αποτελούσε έμπνευση για τους ηθοποιούς. "Έχουμε αλλάξει όλοι κατά πολύ" δηλώνει η Κρίστεν Στιούαρτ. "Έχει περάσει ένας ολόκληρος χρόνος αλλά συνεχίσαμε ακριβώς από εκεί που είχαμε μείνει. Νιώθουμε πλέον πως είναι κάτι πολύ φυσικό."

Η επιτυχία του "Λυκόφως" όμως έχει δώσει μια νέα διάσταση στην επανασύνδεση του cast σύμφωνα με τον Λότνερ. "Όταν γυρίζαμε το "Λυκόφως", κανένας μας δεν είχε ιδέα για το μέγεθος της επιτυχίας που θα είχε. Είναι πραγματικά συναρπαστικό το να συγκεντρώνεται ξανά όλη η ομάδα των ηθοποιών."

Το ομώνυμο βιβλίο κυκλοφορεί και στα ελληνικά από τις εκδόσεις Πλατύπους, καθώς και τα υπόλοιπα δύο βιβλία της σειράς, "Έκλειψη" και "Χαραυγή".

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.newmoonthemovie.com/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Αρκετά πιο ενδιαφέρον από το πρώτο βιβλίο αφού μπαίνουν κι άλλοι πειρασμοί, και διλήμματα με την εμφάνιση των αιώνιων εχθρών των βρυκολάκων, δηλαδή των λυκανθρώπων. Μας συστήνεται ο Τζέικομπ ενώ αναπτύσσεται αμοιβαία έλξη με την Μπέλα ("...αν η Σουάν, παντρευόταν τον λυκάνθρωπο, θα ονομαζόταν Μπέλα ...Λου-γ-κόζι;" ...παρατήρησε εύστοχα, ο συνάδελφος Χάρης Καλογερόπουλος). Ακόμα δεν μας εκπλήσσει ιδιαίτερα η επιλογή του Έντουαρντ να απομακρυνθεί από τη ζωή της αγαπημένης του, όσο σκληρή κι αν είναι, αφού συντρέχουν λόγοι σοβαροί.

Η κινηματογραφική αφήγηση του Βάις, φορμαλιστικά κι αισθητικά δεν διαφοροποιείται από το πνεύμα της πρώτης και του βιβλίου, γενικότερα, αλλά με έπεισε περισσότερο γιατί είχε λιγότερο έπαρση και σταθερό προσανατολισμό (από της Κάθριν Χάρντγουικ), όπως υποκειμενικά αντιλήφτηκα, την λιτότητα έκφρασης από το στυλ γραφής (δεδομένου ότι και η Summit την κοστολόγησε φτηνότερα).

Το μοναδικό φιλμ για βρικόλακες που δεν δείχνει βρικόλακες "επί τω έργω". Ούτε καν τους ...κυνόδοντες. Οι δυό - τρεις ερωτικές σκηνές , (φυσικά χωρίς γυμνό), περιλαμβάνουν εφηβικά ...φιλιά, (σύντομα και ανώδυνα) από την Μπέλα ανάμεσα σε έναν βρικόλακα και έναν λυκάνθρωπο. Επιφανειακά, συντηρητικό. Ε, δε μπορούν κι όλα να δείχνονται στα 13χρονα. Μάλιστα όταν τα έχουμε δει χιλιάδες φορές - καλύτερα υπαινικτικά. Άλλωστε δεν είναι το πρωτεύον αυτό. Και το βιβλίο και η ταινία δε σκοπεύουν να εντυπωσιάσουν περιγράφοντας τις επιθέσεις των αιμοδιψών βαμπίρ στους ανθρώπους με κάθε σαδιστική λεπτομέρεια, όπως κάνουν τα κοινότυπα βιβλία και φιλμ τρόμου. Ελάχιστο αίμα, ή για την ακρίβεια λίγες σταγόνες (κι αυτές από ατύχημα) και μια φιλική μονομαχία ανάμεσα σε δυό λυκανθρώπους είναι τα πιο "τρομακτικά" στοιχεία, όλα κι όλα.

Η αγάπη, παρά τα πρόσκαιρα εμπόδια, βγαίνει νικητής, όσο η αγωνία για την τελική επιλογή της Μπέλα κορυφώνεται γιατί, απαιτεί σοβαρές θυσίες, μόνιμες δηλαδή αιώνιες. Η κρίσιμη πρόταση γάμου της Μπέλα στον Έντουαρντ μένει αναπάντητη, ενώ αναμένονται οι αντιδράσεις του πατέρα της (αν και ενηλικώθηκε) και κυρίως του Τζέικομπ. Το αίτημά της να μπεί στον κόσμο των βρικολάκων, γίνεται για το αγαπημένο της βαμπίρ. Θα τα καταφέρει; Θα το αποδεχτούν όλοι; Υπομονή και θα τα μάθετε στο τρίτο μέρος! Για την ώρα όλες οι απαντήσεις μένουν μετέωρες.

Πρόκειται για ένα δυνατό ρομαντικό δράμα που εμπεριέχει ίντριγκα, ένταση, θυμό, ζήλια, χαρά και λύπη. Η οργή και οι μονομαχίες είναι περιορισμένες στο ελάχιστο. Πολύ καλό το εφέ της μεταμόρφωσης του Τζέικομπ (αλλά πολύ "σύντομο" σε διάρκεια) σε λύκο, ενώ διαθέτει και τα σωματικά προσόντα που θα λατρέψουν τα κορίτσια και ζηλέψουν τα αγόρια (abs όνειρο). Το μπεστσέλερ της Νάνσι Μέγιερ έγινε αγαπητό και δημοφιλές γιατί "φιλτράρει" τις σχέσεις μέσα από ένα βαθύτερο επίπεδο συμβολισμών.

Συνοπτικά, παρακολουθούμε ένα τολμηρό, επώδυνο, εγκεφαλικό λαβ στόρι. Με έντονες αντιθέσεις, ανατροπές συναισθημάτων, σκοτεινό ύφος και κυνικές δόσεις ρομαντισμού σε έναν κόσμο που έχει χάσει την πίστη στην αξία της αιώνιας αγάπης (καρδιάς και νου) και της αυτοθυσίας.

Εν τέλει, ένα υπερβατικό φιλμ, για την άμεση κοινωνικοποίηση του ανθρώπου και την αλύτρωτη δύναμη της θέλησης...

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Αρκετούς μήνες μετά τη κυκλοφορία της, και αφού έχει κοπάσει ο θόρυβος, βρήκα την ευκαιρία και κυρίως την υπομονή να δω το δεύτερο κεφάλαιο της Twilight Saga (πανάθεμά την, θέλει να είναι και saga. Ένα το Star Wars, ένα το Star Trek και ένα το Twilight!).Έχοντας μέτριες έως απογοητευτικές θύμησες από το πρώτο μέρος, και έχοντας ακούσει τα χειρότερο για τη συνέχειά του, δε περίμενα απολύτως τίποτα από το New Moon. Μόνη, έστω και μικρή ελπίδα, ο σκηνοθέτης Chris Weitz που μπορεί να κατέστρεψε το franchise του His Dark Materials με το μετριότατο Golden Compass αλλά λίγα χρόνια πριν, μας είχε δώσει (μαζί με τον αδερφό του) το διαμαντάκι About a Boy.

Το Twilight εκτός από απογοητευτική ιστορία και ύφος (αφού τότε περιμέναμε ένα vampire movie και μας βγήκε teen love story), δεν είχε να επιδείξει τίποτα παραπάνω από ένα πολυπληθές cast που τότε δεν ήξεραν παρά μόνο οι αναγνώστριες της Σούπερ Κατερίνας, ενώ σήμερα έχουν δείξει (αλλά όχι και αποδείξει) την αξία τους με ταινίες όπως το Remember Me και το Up in the Air. Με αυτή τη πιο εύκολη αναγνωρισιμότητα, έγινε και πιο εύκολη η παρακολούθηση της ιστορίας, μιας και από το πρώτο λεπτό οι πρωταγωνιστές αραδιάζουν ονόματα τα οποία δεν υπάρχει περίπτωση να θυμόμουν σε ποιον ανήκουν αλλά αυτή τη φορά εύκολα γνωρίζεις την Anna Kendrick ώστε να την ταυτίσεις με το όνομα. Όλη αυτή η εισαγωγή γιατί πραγματικά τα ονόματα είναι πάααρα πολλά και τα αραδιάζουν με το κιλό έστω και αν στη τελική δεν έχουν κανένα ρόλο στη κεντρική ιστορία. Και αφού φτάσαμε και στη κεντρική ιστορία, αυτή απλά δεν υπάρχει. Δεν είναι τίποτα περισσότερο από τη ιστορία που υπάρχει στο τελευταίο τέταρτο των μισών μελοδραματικών ελληνικών ταινιών, με τη διαφορά ότι ο πλούσιος βιομήχανος έχει αντικατασταθεί με βρικόλακα. Το ζευγαράκι δε ταιριάζει λόγω φύσης, ο Edward (πολύ μ’αρέσει να τον λέω Eddie!) την στέλνει και εξαφανίζεται, για κάνα μισάωρο η Bella το μοιρολογάει, για την ολόκληρη επόμενη ώρα βρίσκει παρηγοριά στους κοιλιακούς του λυκάνθρωπου πιτσιρικά και στο τέλος πάει ταξιδάκι στην Ιταλία για να ξαναβρεί τον Eddie.

Η πλοκή πραγματικά δε μπορούσε να είναι μικρότερη, ειδικά για μία ταινία που διαρκεί 130 λεπτά. Κάπου εδώ μπαίνουν δύο στοιχεία, που καταφέρνουν και κάνουν τη Νέα Σελήνη πραγματικά υποφερτή. Το πρώτο είναι η απουσία του Pattinson από τη μεγαλύτερη διάρκεια της ταινίας με αποτέλεσμα την απουσία πλήθους σαλιαρισμάτων με την Stewart αλλά και την ευτυχία να μη βλέπουμε το πασαλειμμένο με makeup πρόσωπο στον πιο κακογραμμένο ρόλο της σειράς. Το δεύτερο θετικό πρέπει να πάει στο σκηνοθέτη ο οποίος κατάφερε με διάφορα βιντεοκλιπίστικα τρικ, να κάνει τη ταινία λιγότερο βαρετή απ’ όσο πραγματικά είναι. Η ατμόσφαιρά της είναι ιδιαίτερη επιβλητική, πολύ καλύτερη από τη ξενέρωτη του πρώτου μέρους και είναι φανερό ότι καθοδηγεί τους ηθοποιούς του πολύ καλύτερα χωρίς απλά να τους έχει να κάθονται σαν κούτσουρα στην άκρη του πλάνου, ενώ ταυτόχρονα κρύβει την έντονη απουσία ταλέντου αρκετών από αυτούς και κυρίως του Taylor “six-pack” Lautner.

Δύο είναι τα δεδομένα, τα Twilight δεν απευθύνεται σε μένα και λίγο ενδιαφέρει τους δημιουργούς η άποψη μου αφού άλλες ηλικίες και κυρίως άλλου φύλου πληρώνουν τα χιλιάδες εισιτήρια για να καμαρώσουν και να καψώσουν με τα teen sex symbols. Δεύτερο δεδομένο, οι μικρές, αν όχι μηδαμινές προσδοκίες μου. Συνδυάζοντας τα δύο παραπάνω, το New Moon δεν απογοήτευσε, αφού τα 130 λεπτά του πέρασαν, με μικρές εξαιρέσεις και ένα μικρό διάλλειμα, σχετικά εύκολα και οι μικρές εκπλήξεις όπως η πολύ καλή σκηνοθεσία με τα προαναφερόμενα τρικς και την ατμόσφαιρα ήταν σίγουρα θετικά στοιχεία που με κράτησαν μακριά από αιχμηρά αντικείμενα καθόλη τη διάρκειά της.

Αλέξης Κυριαζής
του Αλέξη Κυριαζή alexis.kyriazis@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video FlashVideo
Type: Flash

Get Flash to see this player.



top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 19/11/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
new-moon_001.jpg
new-moon_002.jpg
new-moon_003.jpg
new-moon_004.jpg
new-moon_005.jpg
new-moon_006.jpg
new-moon_007.jpg
new-moon_008.jpg
new-moon_009.jpg
new-moon_010.jpg
new_moon_4.jpg
new_moon_5.jpg
new_moon_poster_edward.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Kristen Stewart ... Bella Swan
    Robert Pattinson ... Edward Cullen
    Taylor Lautner ... Jacob Black
    Ashley Greene ... Alice Cullen
    Peter Facinelli ... Dr. Carlisle Cullen
    Elizabeth Reaser ... Esme Cullen
    Kellan Lutz ... Emmett Cullen
    Nikki Reed ... Rosalie Hale
    Jackson Rathbone ... Jasper Hale
    Bronson Pelletier ... Jared
    Alex Meraz ... Paul
    Kiowa Gordon ... Embry Call
    Billy Burke ... Charlie Swan
    Edi Gathegi ... Laurent
    Rachelle Lefevre ... Victoria
    Michael Sheen ... Aro
    Christopher Heyerdahl ... Marcus
    Charlie Bewley ... Demetri
    Daniel Cudmore ... Felix
    Dakota Fanning ... Jane
    Graham Greene ... Harry Clearwater
    Anna Kendrick ... Jessica
    Michael Welch ... Mike Newton
    Christian Serratos ... Angela Weber
    Gil Birmingham ... Billy Black
    Tinsel Korey ... Emily
    Noot Seear ... Heidi
    Tyson Houseman ... Quil Ateara
    Cameron Bright ... Alec
    Justine Wachsberger ... Gianna

Σκηνοθεσία
Chris Weitz

Σενάριο
Stephenie Meyer (μυθιστόρημα)
Melissa Rosenberg


Παραγωγή
Wyck Godfrey
Mark Morgan


Μουσική
Alexandre Desplat

Διεύθυνση Φωτογραφίας
Javier Aguirresarobe

Μοντάζ
Peter Lambert

Casting
Sean Cossey
Rene Haynes

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Catherine Ircha


Κοστούμια
Tish Monaghan

Βοηθός Σκηνοθέτη
Mike Topoozian

Μακιγιάζ
Robin Mathews

Εταιρείες Παραγωγής
Summit Entertainment

Διανομή
Concorde Filmverleih (2009) (Austria) (all media)
Concorde Filmverleih (2009) (Germany) (all media)
Eagle Pictures (2009) (Italy) (theatrical)
Kadokawa Pictures (2010) (Japan) (theatrical)
Odeon (2009) (Cyprus) (all media)
Odeon (2009) (Greece) (all media)
Summit Entertainment (2010) (USA) (theatrical)

Ειδικά Εφέ
Tippett Studio

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΤΡΟΜΟΥ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ, ΘΡΙΛΕΡ

Διάρκεια
130'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Montepulciano, Siena, Tuscany, Ιταλία

Καταλληλότητα


ΑΚΑ
TWILIGHT 2


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.76
Αριθμός Ψήφων: 131


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Φαντασίας
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΘρίλερΤρόμουΦαντασίας


Advertisement



Re: THE TWILIGHT SAGA: ΝΕΑ ΣΕΛΗΝΗ (THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON) του Κρις Βάις (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Τρίτη, 24 Νοέ. 2009 @ 08:47:07 MST
Είχα την "τύχη" να δω χθες την νέα σελήνη... Επί 1,5 ώρα έβλεπα τα ψυχολογικά προβλήματα της Μπέλλα, σε σημείο που πραγματικά με ενόχλησε πολύ. Και την υπόλοιπη ώρα έβλεπα 5 νεαρούς με κολλητά τζην, αλλά χωρίς μπλούζες, να κάνουν "επίδειξη" του κορμιού τους... Εν κατακλείδη θεωρώ ότι το βιβλίο, αν και δεν το έχω διαβάσει, είμαι σίγουρος ότι είναι εξαιρετικό, αλλά η ταινία απευθύνεται κυρίως σε εφηβικό "αποβλακωμένο" κοινό και κυρίως σε κοριτσάκια που τους αρέσουν να βλέπουν ωραία αντρικά κορμιά. Θεωρώ μια απάτη, την όλη "προώθηση" της συγκεκριμένης "κοινωνικής κομεντί"... Περίμενα κάτι πολύ καλύτερο και όχι αυτή την "προχειρότητα" που είδα. Καμία σχέση με την πρώτη ταινία, ίσως οφείλεται και στην αλλαγή σκηνοθέτη.


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails