Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 25/9/14 :.
. The Guest
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. Palo Alto
. Στο Σπίτι
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Καλώς Ήρθες Στη Νέα Υόρκη
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Γροθιές στους Τοίχους
. Xenia
. Ήσυχες Μέρες
. The Battery
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Ένα Γενναίο Ψέμα
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης
.: από 16/10/14 :.
. '71
. Τα Τερατοκουτάκια
. Get On Up - The James Brown Story
. Annabelle
. Ένα ταξίδι 30,5 μέτρα μακριά

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: mpernoylis's Profile mpernoylis
Σήμερα: 1
Χθές: 2
Συνολικά: 9768

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 193
Μέλη: 1
Σύνολο: 194

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση

Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash

Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ; (WHATEVER WORKS) του Γούντι Άλεν

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 02 Μάι. 2009 @ 13:02:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ;
WHATEVER WORKS
του Γούντι Άλεν
με τους Ίβαν Ρέιτσελ Γουντ, Κρίστεν Τζόνστον, Άνταμ Μπρουκς, Εντ Μπίγκλεϊ Τζ., Πατρίτσια Κλάρκσον, Λάρι Ντέιβιντ

Υπόθεση: Ο Μπόρις (Λάρι Ντέιβιντ), ένας πανέξυπνος αλλά γκρινιάρης και μισάνθρωπος πρώην καθηγητής Πανεπιστημίου, γνωρίζει τυχαία τη νεαρή Μέλοντι (Ίβαν Ρέιτσελ Γουντ), που το έχει σκάσει από το Μισισιπί και τον παρακαλάει να τη φιλοξενήσει προσωρινά στη Νέα Υόρκη. Τελικά ο Μπόρις και η Μέλοντι παντρεύονται. Όταν όμως η Μαριέτα (Πατρίσια Κλάρκσον), η μητέρα της Μέλοντι, έρχεται να τους βρει στη Νέα Υόρκη, σοκάρεται από την επιλογή της κόρης της και προσπαθεί να της αλλάξει μυαλά. Στην ιδιόρρυθμη παρέα μπαίνει σύντομα και ο πατέρας της Μέλοντι, που διεκδικεί επίμονα την Μαριέτα παρότι την είχε απατήσει με την καλύτερή της φίλη. Καθώς οι ερωτικοί σύντροφοι επαναπροσδιορίζουν τις ανάγκες τους, όλοι θα αναγκαστούν να γίνουν πιο ευέλικτοι και ρεαλιστές. Γιατί στον έρωτα δεν υπάρχουν κανόνες και, όσο ασυνήθιστη κι αν είναι μια σχέση, αξίζει τον κόπο εφόσον σε βοηθά να τα βγάζεις πέρα.

Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

ΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑΙΝΙΑ, ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο Γούντι Άλεν επιστρέφει στη Νέα Υόρκη, για να κινηματογραφήσει ένα παλιό του σενάριο. Συγκεκριμένα, ο Άλεν είχε βασίσει τον κεντρικό ήρωα στον Ζίρο Μόστελ, συμπρωταγωνιστή του Μπιλ Γουάιλντερ στην ταινία ‘Οι Παραγωγοί’ του Μελ Μπρουκς. Μετά το θάνατο του Μόστελ, ο Άλεν εγκατέλειψε το σενάριο… για να επιστρέψει σε αυτό τριάντα χρόνια μετά. «Προσπάθησα να σκεφτώ έναν ηθοποιό σαν τον Μόστελ, με πολύ χιούμορ και μεγάλο εκτόπισμα, και η ιδέα του Λάρι Ντέιβιντ μου φάνηκε διασκεδαστική» εξηγεί ο Γούντι Άλεν. «Είμαι θαυμαστής του και μάλιστα έχει συμμετάσχει σε δύο έργα μου (‘Μέρες Ραδιοφώνου’ και ‘Ιστορίες της Νέας Υόρκης’), αν και σε μικρούς ρόλους». Όταν του έγινε πρόταση για τη νέα ταινία του Άλεν, ο Ντέιβιντ φαντάστηκε ότι επρόκειτο και πάλι για ένα δευτερεύοντα ρόλο, και εντυπωσιάστηκε που ο Μπόρις εμφανιζόταν στις περισσότερες σελίδες του σεναρίου. Παρότι όμως οι περισσότεροι ηθοποιοί θα ήταν ενθουσιασμένοι να πρωταγωνιστήσουν σε μια ταινία του Γούντι Άλεν, ο Ντέιβιντ είχε διαφορετική αντιμετώπιση: «Σκέφτηκα ότι μάλλον είχε αρχίσει να του στρίβει. Πώς του μπήκε η ιδέα να πρωταγωνιστήσω εγώ; Και, όπως μου συμβαίνει πάντα όταν μου προτείνονται ρόλοι, αισθάνθηκα ότι δεν ήμουν ικανός να το κάνω» λέει ο Ντέιβιντ. «Επιπλέον έπρεπε να αποστηθίσω και μεγάλους μονολόγους, ενώ στην τηλεόραση δε μαθαίνω τα λόγια παρά λίγο πριν το γύρισμα. Ήταν μια νέα αρχή για μένα». «Μου παραπονιόταν διαρκώς ότι ήταν τεράστιο λάθος μου να τον πάρω για το ρόλο» λέει ο Άλεν. «Κι όμως, οι ερμηνείες του ήταν φοβερές, συνήθως από το πρώτο κιόλας take. Είναι γεννημένος ηθοποιός. Είναι αστείος χωρίς να το προσπαθεί καθόλου, γιατί είναι αυθεντικά αστείος στην πραγματική του ζωή».

ΗΡΩΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ

Ο χαρακτήρας του Μπόρις, του υπερόπτη μισάνθρωπου που υποτιμά το ανθρώπινο γένος, θυμίζει αρκετές δηλώσεις του Γούντι Άλεν στο παρελθόν. «Σίγουρα εκφράζει τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα, εφόσον εγώ έγραψα το σενάριο, όμως δε με εκφράζει ακριβώς. Είναι μια ακραία έκφανση των συναισθημάτων μου» εξηγεί ο σεναριογράφος/σκηνοθέτης. Ο Ντέιβιντ θεωρεί ότι η απαισιοδοξία του Μπόρις ξεκινάει από τον αθεϊσμό του: «πώς μπορείς να είσαι αισιόδοξος όταν βλέπεις το θάνατο να παραμονεύει και δεν πιστεύεις ότι υπάρχει κάτι άλλο μετά? Για τον Μπόρις, οι περισσότεροι άνθρωποι είναι ηλίθιοι. Βέβαια κι εγώ πιστεύω κάτι αντίστοιχο – για όλους, εκτός από αυτούς που με συμπαθούν». Ο Μπόρις επιλέγει να εγκαταλείψει τη μεγαλοαστική του ζωή και να ακολουθήσει την έμφυτη τάση του προς τη μοναξιά και την απελπισία. Τότε γνωρίζει τη Μέλοντι, μια νεαρή κοπέλα που το’χει σκάσει από το σπίτι της στο Μισισίπι. «Είναι γλυκιά, καλή, γενναιόδωρη, θέλει πάντα να ικανοποιεί τους άλλους… Κατά βάθος είναι τόσο χαζή που γίνεται αξιολάτρευτη» σχολιάζει η Ίβαν Ρέιτσελ Γουντ για το ρόλο της. Φυσικά ο Μπόρις δε χάνει ευκαιρία να την αποκαλέσει ηλίθια και ανεγκέφαλη, τελικά όμως ξεμυαλίζεται μαζί της. «Είμαι σίγουρη ότι εκείνη δεν αντιλαμβάνεται ούτε τις μισές από τις προσβολές του, κι έτσι τον αντέχει ευκολότερα» λέει η Γουντ. «Η Μέλοντι είναι ένα μοναχικό πλάσμα σε μια μοναχική πόλη» εξηγεί ο Γούντι Άλεν. «Και τότε συναντά έναν άνθρωπο που την ταΐζει, τη φιλοξενεί και δεν προσπαθεί να την εκμεταλλευτεί με κανέναν τρόπο. Επίσης αναγνωρίζει ότι αυτός είναι πανέξυπνος, γεγονός που την κολακεύει γιατί έχει πολύ χαμηλή αυτοπεποίθηση». Η Πατρίσια Κλάρκσον, που συμμετείχε και στην τελευταία ταινία του Γούντι Άλεν ‘Vicky Cristina Barcelona’, αναλαμβάνει το ρόλο της Μαριέτα, της συντηρητικής επαρχιώτισσας μητέρας της Μέλοντι που μετατρέπεται σε σεξουαλικά απελευθερωμένη καλλιτέχνιδα της Νέας Υόρκης. «Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Νέα Ορλεάνη, οπότε γνωρίζω βαθιά αυτές τις γυναίκες» λέει η Κλάρκσον. Και οι τρεις χαρακτήρες που καταφθάνουν στη Νέα Υόρκη από το νότο (η Μέλοντι, η Μαριέτα και ο άντρας της, Τζον) αλλάζουν κατά τη διάρκεια του έργου: η Μέλοντι δεν είναι πια η αφελής κοπελίτσα, η Μαριέτα ξεπερνάει τις προκαταλήψεις και αναδεικνύει το ταλέντο της, ενώ ο Τζον παραδέχεται την ομοφυλοφιλία που τόσα χρόνια καταπίεζε. «Στην πραγματικότητα η ταινία είναι πολύ πιο συναισθηματική από αυτό που υπαινίσσεται το σενάριο» υποστηρίζει ο Γούντι Άλεν.

ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ

Ο Άλεν ήθελε να κινηματογραφεί ολόκληρες σκηνές χωρίς διακοπή, σα να επρόκειτο για θεατρικό έργο, οπότε οι ηθοποιοί έπρεπε να ξέρουν καλά όλα τα λόγια τους. «Σε μια κωμωδία, ένας ηθοποιός προσπαθεί διαρκώς να μη γελάσει. Κι έτσι όταν γυρίζαμε ενιαία 10 σελίδες σεναρίου, μπορεί κάτι να έλεγε προς το τέλος ο Λάρι κι εγώ να έσκαγα στα γέλια και να τα κατέστρεφα όλα» λέει η Κλάρκσον. Το γεγονός ότι έπρεπε να προετοιμαστούν για πολύ μεγάλες σκηνές, έφερε κοντά τους ηθοποιούς, που ανέπτυξαν προσωπικές σχέσεις αλληλοεκτίμησης. Η παρουσία του Γούντι Άλεν στα γυρίσματα ήταν διακριτική: «Μπορεί να
γίνει πολύ αστείος, κατά κανόνα όμως είναι σιωπηλός» παρατηρεί η Κλάρκσον. «Είναι πολύ συγκεντρωμένος σε αυτό που κάνει, σχεδόν εσωστρεφής, αλλά με την πρώτη κουβέντα μπορεί να γίνει πολύ αστείος. Δεν το προσπαθεί, αυτός είναι απλά ο τρόπος που μιλάει», συμπληρώνει ο Ντέιβιντ.

Ο Άλεν ενθάρρυνε τους ηθοποιούς να αποδεσμευτούν από το σενάριο και να αυτοσχεδιάσουν. «Πάντα το προτείνω στις ταινίες μου και όλοι οι ηθοποιοί δηλώνουν ενθουσιασμένοι, όταν όμως έρχεται η στιγμή του γυρίσματος δεν ξεφεύγουν από τα λόγια τους» παρατηρεί ο Άλεν. Και πράγματι, ακόμα και ο Ντέιβιντ που είναι γνωστός για το αυτοσχεδιαστικό του ταλέντο, δεν τα κατάφερε: «Προσπάθησα να αυτοσχεδιάσω αλλά ο χαρακτήρας μου είναι τόσο πιο έξυπνος από μένα που δεν του ταίριαζαν τα δικά μου λόγια. Οι υπόλοιποι ηθοποιοί με κοίταζαν σα να είχα τρελαθεί, οπότε εγκατέλειψα την όλη ιδέα».

ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΤΥΧΗ

Ο τίτλος της ταινίας χρησιμοποιείται μέσα στο έργο για να υποδηλώσει μια μη κριτική στάση απέναντι στις διάφορες επιλογές που κάνουν οι άνθρωποι για να αναζητήσουν την ευτυχία. «Η ζωή είναι μια σκληρή μάχη και οτιδήποτε μοιάζει να λειτουργεί χωρίς να βλάπτει κάποιον άλλον είναι μια χαρά επιλογή» εξηγεί ο Άλεν. «Ο τίτλος υπονοεί ότι πρέπει να ζεις τη ζωή σου όχι σύμφωνα με τις επιταγές της κοινωνίας αλλά σύμφωνα με το τι ορίζεις εσύ» λέει ο Ντέιβιντ. «Οι χαρακτήρες στην ταινία είναι δυστυχισμένοι γιατί ζουν τη ζωή που θεωρούν ότι οφείλουν, τη ζωή που τους μοιάζει σωστή. Όταν όμως πιάνουν πάτο και πρέπει να ξανασταθούν στα πόδια τους, καταλαβαίνουν ότι σημασία έχει να ακολουθείς ό,τι σε κάνει ευτυχισμένο. Πάντα υπάρχει τρόπος και πάντα θα συναντάς ανθρώπους που σκέφτονται σαν κι εσένα» παρατηρεί η Γουντ.

Πολλά από τα σημαντικά γεγονότα της ταινίας εκπορεύονται από την τύχη: αυτό αντιπροσωπεύει και ένα βασικό πιστεύω του Γούντι Άλεν, ότι το 90% από όσα που συμβαίνουν στη ζωή μας οφείλονται στην τύχη. «Μπορείς να κάνεις καθημερινά διάδρομο, να τρως καλά και να συνεισφέρεις στη μακροζωία της καρδιάς σου, είναι όμως μια μικρή συνεισφορά. Όπως είπα και στο ‘Match Point’, καλύτερα να είσαι τυχερός παρά καλός. Μπορεί να ψάχνεις το έτερό σου ήμισυ με κάθε δυνατό τρόπο και τελικά να το συναντήσεις τυχαία, την ώρα που διασχίζεις ένα δρόμο. Και μετά από αυτό, υπάρχουν εκατομμύρια πράγματα που δεν πρέπει να πάνε στραβά: να μη σε χτυπήσει αυτοκίνητο, να μην πάθεις καρκίνο, και αντίστοιχα να τα καταφέρει και ο σύντροφός σου. Κάθε μέρα πρέπει να καταβάλεις τεράστια προσπάθεια για να επηρεάσεις θετικά τη ζωή σου, αλλά στην πραγματικότητα πολύ λίγα μπορείς να κάνεις. Ο κόσμος είναι ένας αδιάφορος, βίαιος τόπος χωρίς νόημα. Μπορείς να βάλεις τα δυνατά σου για να επιβιώσεις και να είσαι χαρούμενος μέσα σε αυτόν, αλλά χρειάζεσαι και τύχη για να τα καταφέρεις – πολύ περισσότερη τύχη από όση πιστεύεις».

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΓΟΥΝΤΙ ΑΛΕΝ

Διακρίσεις:
• ‘Ο Νευρικός Εραστής’ : Όσκαρ Σκηνοθεσίας
Όσκαρ Σεναρίου
Υποψήφιος για Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου
• ‘Interiors’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σκηνοθεσίας
Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Μανχάταν’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Ο Ατσίδας του Μπρόντγουεϊ’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σκηνοθεσίας
Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Το Πορφυρό Ρόδο του Καΐρου’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Η Χάνα και οι Αδελφές της’ : Όσκαρ Σεναρίου
Υποψήφιος για Όσκαρ Σκηνοθεσίας
• ‘Μέρες Ραδιοφώνου’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Απιστίες και Αμαρτίες’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σκηνοθεσίας
Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Alice’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Παντρεμένα Ζευγάρια’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Σφαίρες Πάνω από το Μπρόντγουεϊ’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σκηνοθεσίας
Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Ακαταμάχητη Αφροδίτη’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Διαλύοντας τον Χάρι’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
• ‘Match Point’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σεναρίου
Άλλες ταινίες: ‘Vicky Cristina Barcelona’, ‘Το Όνειρο της Κασσάνδρας’, ‘Scoop’, ‘Melinda and Melinda’, ‘Έρωτας και… Τίποτα Άλλο’, ‘Παίζοντας στα Τυφλά’, ‘Η Κατάρα του Πράσινου Σκορπιού’, ‘Μικροαπατεώνες’, ‘Συμφωνίες και Ασυμφωνίες’, ‘Οι Διασημότητες’, ‘Όλοι Λένε Σ’Αγαπώ’, ‘Μυστηριώδεις Φόνοι στο Μανχάταν’, ‘Σκιές και Ομίχλη’, ‘Ιστορίες της Νέας Υόρκης’, ‘Σεπτέμβρης’, ‘Ζέλιγκ’, ‘Σεξοκωμωδία Θερινής Νύχτας’, ‘Η Βιτρίνα’, ‘Ο Ειρηνοποιός’, ‘Ο Υπναράς’, ‘Ωραίος και Σέξι’, ‘Τα Πάντα γύρω από το Σεξ’, ‘Μπανάνες’, ‘Ζητείται Εγκέφαλος για Ληστεία’, ‘What’s Up Tiger Lilly?’, ‘Χαρέμι για Δύο’.

ΛΑΡΙ ΝΤΕΪΒΙΝΤ (Μπόρις Γέλνικοφ)

Διακρίσεις:
• ‘Curb Your Enthusiasm’ :
Υποψήφιος για Βραβείο ΕΜΜΥ Καλύτερου Πρωταγωνιστή Κωμικής Σειράς
Υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Πρωταγωνιστή Κωμικής Σειράς
Σημαντικότερες ταινίες: ‘Can She Bake a Cherry Pie?’, ‘Second Thoughts’, ‘Μέρες Ραδιοφώνου’, ‘Ιστορίες της Νέας Υόρκης’.
Άλλα στοιχεία: Ξεκίνησε την καριέρα του ως stand-up κωμικός και είναι διακεκριμένος σεναριογράφος. Έχει υπογράψει σενάρια επιτυχημένων κωμικών σειρών (‘Fridays’, ‘Seinfeld’, ‘Curb Your Enthusiasm’), για τα οποία έχει τιμηθεί επανειλημμένα στα βραβεία ΕΜΜΥ και Writers Guild of America. Το 1998 έγραψε και σκηνοθέτησε την ταινία ‘Sour Grapes’.

ΙΒΑΝ ΡΕΪΤΣΕΛ ΓΟΥΝΤ (Μέλοντι)

Διακρίσεις:
• ‘Δεκατριών’ : Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Γυναικείου Ρόλου
Υποψήφια για Βραβείο SAG Καλύτερου Γυναικείου Ρόλου
Σημαντικότερες ταινίες: ‘Μπροστά στα Μάτια της’, ‘Ο Βασιλιάς και ο Θησαυρός’, ‘Οικογένεια της Συμφοράς’, ‘Η Κοιλάδα του Πόθου’, ‘Σατανική Γοητεία’, ‘Η Άλλη Όψη του Θυμού’, ‘Η Απαγωγή’, ‘Μικρά Μυστικά’, ‘Τα Μαγικά Φίλτρα’, ‘Ως την Άκρη του Κόσμου’.
Πρόσφατα: Πρωταγωνίστησε στις ταινίες ‘Ο Παλαιστής’ και Μέχρι την Άκρη του Κόσμου’.
Σύντομα: Θα τη δούμε στη νέα ταινία του Ζακ Σνάιντερ, ‘Sucker Punch’.
Άλλες δραστηριότητες: Είναι κόρη ηθοποιών και ασχολείται ενεργητικά με την υποκριτική από πέντε ετών.

ΠΑΤΡΙΣΙΑ ΚΛΑΡΚΣΟΝ (Μαριέτα)

Διακρίσεις:
• ‘Το Γλυκό στο Τέλος’ : Υποψηφιότητα για Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου
Βραβείο Καλύτερου Β’ Γυναικείου Ρόλου – National Board of Review
Υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα
Υποψηφιότητα για τα Βραβεία SAG, Broadcast Film Critics
και Independent Spirit
• ‘The Station Agent’ : Βραβείο Εξαιρετικής Ερμηνείας – Ειδική Επιτροπή Sundance
Βραβείο Καλύτερου Β’ Γυναικείου Ρόλου – National Society of Film Critics
Υποψηφιότητα για Βραβείο SAG Β’ Γυναικείου Ρόλου
• ‘Ο Παράδεισος Είναι Μακριά’ : Βραβείο Καλύτερου Β’ Γυναικείου Ρόλου
– National Society of Film Critics
Κινηματογραφικό ντεμπούτο: ‘Οι Αδιάφθοροι’
Σημαντικότερες ταινίες: ‘Ο Λαρς και η Κούκλα του’, ‘Όλοι οι Άνθρωποι του Βασιλιά’, ‘Καληνύχτα και Καλή Τύχη’, ‘Ο Θνήσκων Γαλάτης’, ‘Το Θαύμα’, ‘Dogville’, ‘Τα Σαΐνια του Κόλινγουντ’, ‘H Υπόσχεση’, ‘Το Πράσινο Μίλι’, ‘Επιθεωρητής Κάλαχαν: Στοίχημα Θανάτου’, ‘Πριν το Ηλιοβασίλεμα’, ‘Το Μυστικό του Τζο’.
Πρόσφατα: Πρωταγωνίστησε στις ταινίες ‘Vicky Cristina Barcelona’, ‘Ελεγεία Ενός Έρωτα’ και ‘Έγγαμος Βίος’.
Σύντομα: Θα τη δούμε στο επόμενο έργο του Μάρτιν Σκορσέζε, ‘Shutter Island’, και στο φιλμ ‘Cairo Time’.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Στα γρήγορα :
Μιλάμε για τρελά γέλια. Δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να μην διασκεδάσετε. Στανταράκι για σχεδόν όλα τα γούστα!

Στα χαλαρααά...:
Έχουμε μια ταινία με προφανείς αυτοβιογραφικές αναφορές στη ζωή του σκηνοθέτη. Ότι αγαπάμε από τον Woody Allen βρίσκεται εδώ. Ότι μισούμε πάλι εδώ είναι. Η χαρακτηριστική περσόνα του Woody, ο “νευρωτικός μισάνθρωπος”, οι πνευματώδεις, ειρωνικοί διάλογοι και τα θέματα της σεξουαλικότητας, της φιλοσοφίας, της ψυχολογίας, της λογοτεχνίας, τα ακραία αντίθετα στοιχεία που συγκρούονται πάντα με κωμικό τρόπο κτλ.

Ο Woody τα τελευταία χρόνια, με αρχή το Match Point, είχε κάνει μια επιτυχημένη στροφή προς πιο mainstream και εμπορικές σεναριακές φόρμουλες. Εδώ, κρατάει τον εμπορικό προσανατολισμό του, αλλά γυρνάει ξανά στο παλιό καλό και γνώριμο στυλ του, με έναν εκπληκτικό Larry David που φτάνει την γουντιαλλενική περσόνα στην τελειότητα, και την Evan Rachel Wood να ενσαρκώνει με τον πιο συναρπαστικό τρόπο την “μικρούλα χαζή ξανθιά”.

Ο “τέταρτος τοίχος” σπάει πάρα πολλές φορές και ο ήρωας απευθύνεται στους θεατές, επίμονα και για πολλή ώρα και μάλιστα με πολύ πετυχημένο τρόπο. Το contrast της ευφυΐας με το χαμηλό IQ και της μεγάλης ηλικίας με τα νιάτα είναι ο βασικός κορμός του σεναρίου και των διαλόγων.

Γιάννης Πεντσερετζίδης
του Γιάννη Πεντσερετζίδη yannis.pentseretzidis@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video FlashVideo
Type: Flash
Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 19/11/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
Whatever Works 01.jpg
Whatever Works 02.jpg
Whatever Works 03.jpg
Whatever Works 04.jpg
Whatever Works 05.jpg
Whatever Works 06.jpg
Whatever Works 07.jpg
Whatever Works 08.jpg
Whatever Works 09.jpg
Whatever Works 10.jpg
Whatever Works 11.jpg
Whatever Works 12.jpg
Whatever Works 13.jpg
Whatever Works 14.jpg
Whatever Works 15.jpg
Whatever Works 16.jpg
Whatever Works 17.jpg
Whatever Works 18.jpg
Whatever Works 19.jpg
Whatever Works 20.jpg
Whatever Works 21.jpg
Whatever Works 22.jpg
Whatever Works 23.jpg
Whatever Works 24.jpg
Whatever Works 25.jpg
     


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Steve Antonucci ... Flea Market Shopper
    Ed Begley Jr. ... John
    James Thomas Bligh ... EMT #1
    Adam Brooks
    Henry Cavill ... Randy James
    Patricia Clarkson ... Marietta
    Willa Cuthrell-Tuttleman ... Enid
    Larry David ... Boris Yellnikoff
    Marcia DeBonis ... Lady at Chinese Restaurant
    John Gallagher Jr. ... Perry
    Cassidy Gard ... Market shopper
    Jessica Hecht ... Helena
    Conleth Hill ... Brockman
    Lyle Kanouse ... Ed
    Olek Krupa ... Morgenstern
    Carolyn McCormick ... Jessica
    Michael McKean ... Joe
    Chris Nunez ... Concert Goer
    Nicole Patrick ... Perry's Friend
    Yolonda Ross ... Kid's Mother
    Christopher Evan Welch ... Howard
    Evan Rachel Wood ... Melodie St. Ann Celestine

Σκηνοθεσία
Woody Allen

Σενάριο
Woody Allen

Παραγωγή
Letty Aronson
Stephen Tenenbaum


Διεύθυνση Φωτογραφίας
Harris Savides

Μοντάζ
Alisa Lepselter

Casting
Ali Farrell
Laura Rosenthal
Juliet Taylor


Σχεδιασμός Παραγωγής
Santo Loquasto


Σκηνικά
Ellen Christiansen

Κοστούμια
Suzy Benzinger

Βοηθός Σκηνοθέτη
Richard Patrick


Εταιρείες Παραγωγής
Gravier Productions
Perdido Productions
Wild Bunch

Διανομή
Audio Visual Enterpises (Ελλάδα)
California Filmes
Mars Distribution
Medusa Distribuzione
Paradise/MGN
Sony Pictures Classics

Ειδικά Εφέ
Image Engine Design (visual effects)
Weta Workshop

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, ΓΑΛΛΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.85 : 1

Είδος ταινίας
ΚΩΜΩΔΙΑ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ

Διάρκεια
92'

Ήχος
Dolby Digital (Mono)

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Greenwich Village, Manhattan, New York City, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ

Καταλληλότητα
USA:PG-13


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.6
Αριθμός Ψήφων: 5


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΚωμωδίαParents Strongly Cautioned


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails