Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
. Goldfish (3-5/5)
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Monica Z
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο
. Wild Duck
. Salvo
.: από 15/5/14 :.
. Διαφθορά
. The Double
. Το Μυστικό της Μέιζι
. Suzanne
. Million Dollar Arm
. Godzilla
.: από 22/5/14 :.
. X-Men: Ημέρες Ενός Ξεχασμένου Μέλλοντος
. Σκουριασμένη Πόλη

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: xarosgr's Profile xarosgr
Σήμερα: 1
Χθές: 0
Συνολικά: 9700

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 123
Μέλη: 0
Σύνολο: 123

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ 4 - 3D (FINAL DESTINATION: DEATH TRIP 3D) του Ντέιβιντ Ρ. Έλις (2009)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 29 Απρ. 2009 @ 10:04:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Τρόμου | | |



ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ 4 - 3D
FINAL DESTINATION: DEATH TRIP 3D
του Ντέιβιντ Ρ. Έλις
με τους Σάντελ Βανσάντεν, Μπομπι Καμπο, Χέιλι Γουέμπ, Νικ Ζάνο, Κρίστα Άλεν

Υπόθεση:
Κατά τη διάρκεια μιας μέρας αγώνων αυτοκινήτου που κανονικά θα έπρεπε να είναι γεμάτη δράση και συγκίνηση, ο Νικ Ο’Μπάνον έχει ένα τρομακτικό προμήνυμα: μια πλειάδα παράξενων γεγονότων προκαλούν μαζικές συγκρούσεις αυτοκινήτων. Τα φλεγόμενα οχήματα εκρήγνυνται, τα θραύσματα σκοτώνουν βίαια τους φίλους του, ενώ το άνω διάζωμα των κερκίδων υποχωρεί και τον καταπλακώνει. Ξυπνώντας από αυτόν τον τρομακτικό εφιάλτη, ο Νικ καταλαμβάνεται από πανικό και πείθει την αγαπημένη του, Λόρι και τους φίλους τους, Τζάνετ και Χαντ να φύγουν… δευτερόλεπτα πριν γίνει πραγματικότητα ο τρομακτικός εφιάλτης του. Πιστεύοντας ότι έχουν ξεγελάσει τον θάνατο, οι τέσσερις φίλοι αντιμετωπίζουν διαφορετικά τη ζωή. Δυστυχώς όμως, για τον Νικ και την Λόρι, αυτό ήταν μόνο η αρχή. Καθώς τα προμηνύματα του Νικ συνεχίζονται και οι επιζήσαντες των συγκρούσεων αρχίζουν να πεθαίνουν ένας-ένας με όλο και πιο βάναυσο τρόπο, ο Νικ πρέπει να βρει τον τρόπο να ξεγελάσει μια για πάντα τον θάνατο, πριν φτάσει και γι’αυτόν η αποφράδα ώρα.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Τα θετικά: Αστεία διασκεδαστικό, b-movieάτο, τρισδιάστατο.

Τα αρνητικά; όλα τα υπόλοιπα. Απόλυτα προβλέψιμο στο σεναριακό κορμό του είδους του. Με ακαδημαϊκή φόρμα στη λογική ενός ανιαρού βιντεοπαιχνιδιού. Όταν βαριέσαι ένα παιχνίδι ή τηλεπαιχνίδι το πετάς στα σκουπίδια, το "κακό" χόλιγουντ όμως το ανακυκλώνει... είτε σαν ριμέικ, είτε σαν φραντσάιζ! Εδώ, το μόνο νέο στοιχείο που του προσδίδει ελάχιστο ενδιαφέρον σαν ταινία τρόμου, είναι η τρισδιάστατη τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε για να γυριστεί. Σαν 3-D λέμε, πως αξίζει της minimum προσοχής ή και περιέργειας αν είστε "παρθένοι" σ' αυτό το ταξίδι. Σαν 2-D όμως θα το προσπερνούσαμε χωρίς να μας εντυπωσιάσει ακόμη κι από το νυχτερινό τηλεοπτικό πρόγραμμα.

Όλα βέβαια λειτουργούν άψογα σε επίπεδο επαγγελματικό, συμπεριλαμβανομένων των "άγνωστων" ηθοποιών στους κύριους ρόλους και της μουσικής επένδυσης από τον Μπράιαν Τάιλερ, αλλά δεν είναι αρκετά για να σε κάνουν να "τρομάξεις", περισσότερο από 4-5 φορές (οι οποίες συνοδεύονται από ηχηρό γέλιο). Ακόμα και η ποιότητα του 3-D είναι μάλλον χαμηλή, "φτωχή" θα έλεγα αφού και το budjet της είναι χαμηλό ($43 εκατομμύρια κόστος παραγωγής και εισπράξεις το πρώτο τριήμερο στις ΗΠΑ, $27,4 εκατομ. που την έφεραν στο Νο1, χάρη στο ακριβότερο 3D εισιτήριο).

Πιστεύω πως είναι ανάλογο του franchise SAW με τα παιχνίδια - τερτίπια - βασανιστήρια του Jigsaw, αφού εξελίσσονται με τον ίδιο τρόπο στην ανάπτυξή τους με τις συμπτώσεις και τα "ατυχήματα" των οραματιστών του μέλλοντος. Οι προφητικές ικανότητες του ήρωα και κατόπιν (με την προσθήκη της κοπέλας του) των ηρώων να προβλέπουν τον τρόπο με τον οποίο κάποιο ατύχημα θα αφαιρέσει τη ζωή κάποιου μέλους επιζησάντων από "τύχη", δεν είναι αδιάφορο, όσο το βλέπουμε μέσα από την ταινία. Δυστυχώς όμως παρά την καλή μου πρόθεση και την αγάπη μου για το είδος, δεν μπορώ να πω πως η ταινία αξίζει εκτός μια ευκαιριακής και ίσως τυχαίας, "κλεφτής ματιάς".

Τα ψηφιακά εφέ προσπαθούν να καλύψουν το κενό της προοπτικής του πεπρωμένου και να μας βάλουν σε σκέψεις για τις συμπτώσεις που παίζουν καταλυτικό τρόπο στη ζωή μας, καθημερινά. Το σενάριο, επίσης, ακολουθεί την τακτική της συνομωσιολογίας και της αντίστροφης μέτρησης... Η ζωή είναι πολύτιμη, μοναδική, ο θάνατος είναι η έλλειψή της. Όμως το να ζεις είναι καθαρά θέμας τύχης και οι loosers οι μεγάλοι άτυχοι της μοίρας, χάρη στους οποίους μας δίνεται η δυνατότητα να δούμε και λίγο 3D αίμα από ένα "καμένο" σπλάτερ πολύ χαμηλής αισθητικής. Θα την ήθελα πιο ωμή, πιο καταστροφική και πιο dark, το λιγότερο. Αλλά είπαμε ότι το target group είναι 13-18, δηλαδή σκοπός να κάνει εντύπωση εκμεταλευόμενη τις ονειρικές παραστάσεις, τις φανταστικές εμπειρίες και την περιέργεια του horror 3D movie. Μια ταινία που κάνει "μπαμ" πως τη χωρίζει άβυσσος ανάμεσα στην καλλιτεχνική δημιουργία και το οικονομικό αποτέλεσμα.

Με "μακάβρια" τεχνητά μέσα και φαντασία μικρού παιδιού, παρά ευαισθησία και έμπνευση, συνοπτικά την ταινία θα έπρεπε να την προσπεράσουμε με τις λιγότερες οικονομικές απώλειες, εν μέσω κρίσης. Τι λέτε; Εκτός κι αν δίνετε απλόχερα το χαρτζηλίκι σας στον 14 χρονο γιο σας, χωρίς τύψεις κι ενοχές.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Krista Allen ... Ally
    Nick Zano ... Hunt
    Mykelti Williamson
    Bobby Campo ... Nick
    Shantel VanSanten ... Lori
    Stephanie Honore ... Gearhead's Girlfriend
    Justin Welborn ... Racist
    Andrew Fiscella
    Haley Webb ... Janet
    Billy Slaughter ... Frankie
    Rebecca Newman ... Hottie
    Rose Lamarche ... Racetrack Fan
    Jenna Craig ... Kid With Bolt
    Jackson Walker ... The Cowboy
    Preston Strother ... Pool kid in mask
    Deanna Meske ... Mother / Country Club Patron
    Gino Galento ... Mall Shopper / Racecar Fan / Conctruction Worker
    Jessica Ritchie ... Cassie
    Lara Grice ... Racist's Wife
    Heather Saint-Noel ... Race Track Mourner
    Cecile Monteyne ... DeeDee
    Victor Hugo Palacios ... Race Fan
    Phil Austin ... Edward
    Anthony Michael Frederick ... Painter #1
    Amanda Bentley ... Movie Patron
    Martha Twombly ... Mall Patron
    Brett Beoubay ... Viper Passenger / Upscale Country Club Patron
    Cat Tomeny ... Viper Driver
    Brendan Aguillard ... Ryan
    Victor Brunette ... Moob Man
    Dewayne Bateman ... Mechanic
    Chris Fry ... Greensman
    Tina Parker ... Cheyenne
    Trey Burvant ... Theatre Manager
    Russell M. Haeuser ... Deceased racing fan
    Jaime San Andres ... Police Officer
    Antoine Spillers ... Race Attendant
    Corey Stewart ... Man with apple
    Jearl Vinot ... Core Racetrack Fan
    Dennis Nguyen ... Asian Orderly
    Rodney Hebert ... Race Fan

Σκηνοθεσία
David R. Ellis

Σενάριο
Eric Bress

Jeffrey Reddick

Παραγωγή
Tawny Ellis (συμπαραγωγός)

Μουσική
Brian Tyler

Διεύθυνση Φωτογραφίας
Glen MacPherson

Μοντάζ
Mark Stevens

Casting
Lindsey Hayes Kroeger
David Rapaport


Σχεδιασμός Παραγωγής
Jaymes Hinkle

Σκηνικά
Raymond Pumilia

Κοστούμια
Claire Breaux

Βοηθός Σκηνοθέτη
James Giovannetti Jr.
Eric A. Pot


Εταιρείες Παραγωγής
LivePlanet
New Line Cinema
Zide-Perry Productions

Διανομή
Village Films (Ελλάδα)
20th Century Fox
Alliance Atlantis Motion Picture Distribution
Bazuca Films
Eagle Pictures
Entertainment
Long Shong Entertainment Multimedia Company
Metropolitan Filmexport
New Line Cinema
Nu Metro Productions
Svensk Filmindustri
TriPictures
Warner Bros.
Warner Home Video

Ειδικά Εφέ
Amalgamated Pixels (visual effects)
CafeFX
Cinema Production Services
Hybride Technologies (visual effects)

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35:1

Είδος ταινίας
ΤΡΟΜΟΥ, ΘΡΙΛΕΡ

Διάρκεια
82'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Harahan, Louisiana, ΗΠΑ

Καταλληλότητα
USA:R | Canada:18A | Canada:R

ΑΚΑ
Final Destination 4


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


Η ταινία είναι η τελευταία της σειράς «Final Destination» και η πρώτη που γυρίζεται με τεχνολογία 3D παρέχοντας στους φαν της μια πραγματικά ανυπέρβλητη εμπειρία.
Δεν μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο

Στην ταινία "Βλέπω το Θάνατό Σου 4 (και σε 3D) ", το τέταρτο μέρος της επιτυχημένης σειράς ταινιών τρόμου, μια παρέα εικοσάρηδων καταφέρνουν να ξεγελάσουν τον Θάνατο – για να τον δουν να επιστρέφει προκριμένου να διεκδικήσει τις ζωές τους ξανά και ξανά, καθώς αυτοί προσπαθούν να ξεφύγουν από το πεπρωμένο τους. "Ο κακός στις ταινίες του franchise είναι ο Θάνατος," λέει ο σκηνοθέτης Ντέιβιντ Ρ. Έλλις. "Όταν έρχεται η ώρα σου να πεθάνεις, θα πεθάνεις. Αυτό είναι το συμπέρασμα."
Αυτή τη φορά όμως, ο Θάνατος είναι σε 3D.
Κι αυτή τη φορά, η ιστορία εστιάζει στον Νικ, ο οποίος μαζί με την κοπέλα του, Λόρι και τους φίλους τους Χαντ και Τζάνετ, πηγαίνουν να παρακολουθήσουν αγώνες αυτοκινήτου. Καθώς όμως οι κινητήρες ουρλιάζουν και τα αυτοκίνητα τρέχουν με φρενήρεις ρυθμούς στην πίστα, ο Νικ έχει το τρομακτικό προμήνυμα ενός κατσαβιδιού που πέφτει έξω από τα πιτ, στην πίστα, προκαλώντας ένα καταστροφικό ντόμινο που οδηγεί σε μοιραίες συγκρούσεις αυτοκινήτων στις κατάμεστες κερκίδες. Ταραγμένος, ο Νικ σπεύδει να απομακρύνει τους φίλους του και κάποιους άλλους θεατές, πριν γίνει πραγματικότητα το προμήνυμά του... λίγο πριν πεθάνουν όλοι με τραγικό τρόπο.
Οι προηγούμενες ταινίες της σειράς ξεκίνησαν με ένα αεροπορικό δυστύχημα, μια σύγκρουση κι ένα καταστροφικό ατύχημα σε τρενάκι ταχύτητας. Ο παραγωγός Κρεγκ Πέρι, που είναι η κινητήρια δύναμη πίσω και από τις τέσσερις ταινίες, σχολιάζει την καινούργια του ιδέα. "Οι ταινίες 'Βλέπω το Θάνατό Σου' είναι γνωστές για τις εναρκτήριες σκηνές τους. Έτσι για την τέταρτη ταινία θέλαμε μια εξίσου εντυπωσιακή αρχή που ελπίζαμε να την πάμε ένα βήμα πιο πέρα." Αυτή τη φορά διαλέξαν να πάνε σε έναν αγώνα αυτοκινήτων ταχύτητας, ένα άθλημα ιδιαίτερα δημοφιλές στις Ηνωμένες Πολιτείες. "Υπάρχει μεγάλη ένταση στους αγώνες αυτοκινήτων," συνεχίζει ο Πέρι, "μπορούν να συμβούν επικίνδυνα πράγματα. Οι θεατές όμως, νιώθουν ότι δεν απειλούνται, νιώθουν ότι είναι μακριά από την επικίνδυνη ζώνη, γιατί ό,τι συμβαίνει, συνήθως μένει στα όρια της πίστας."
Όχι όμως και στην προκειμένη περίπτωση. "Καθώς τα αυτοκίνητα τρέχουν στην πίστα, ένα αυτοκίνητο πατάει ένα κατσαβίδι, σκάνε τα λάστιχά του και προσκρούει. Αυτό προκαλεί μια αλυσιδωτή αντίδραση," σχολιάζει ο Έλις, αναφερόμενος στο - χαρακτηριστικό των ταινιών - φαινόμενο του ντόμινο, όπου όλες οι μεγάλες καταστροφές ξεκινούν από μια μικρή και φαινομενικά ακίνδυνη αιτία. "Στη συγκεκριμένη ταινία έχεις αυτοκίνητα που εκσφενδονίζονται από την πίστα μέσα στα πιτ και στις κερκίδες. Τα καπώ αποκόπτονται από τα αυτοκίνητα, κόβουν ανθρώπους στη μέση, κινητήρες ίπτανται στον αέρα και αυτοκίνητα προσγειώνονται πάνω σε θεατές. Καθώς τα τεράστια μεταλλικά εξαρτήματα εκσφενδονίζονται στις κερκίδες, χτυπούν τις αντηρίδες, προκαλώντας την κατάρρευση των άνω κερκίδων πάνω στους θεατές. Μιλάμε για την απόλυτη καταστροφή και το χάος – σε 3D."
Ο Έλις που επανέρχεται για δεύτερη φορά στην καρέκλα του σκηνοθέτη, δεν είναι ο μόνος που επιστρέφει. Ο Πέρι θεώρησε ότι ήταν η τέλεια ευκαιρία να επανενωθεί ο σκηνοθέτης με τον σεναριογράφο του 'Βλέπω το Θάνατό σου 2', Έρικ Μπρες, καθώς και οι δύο γνώριζαν πολύ καλά τι έπρεπε να γίνει και κυρίως μπορούσαν να εξυπηρετήσουν την ανάγκη να διατηρηθεί ο ίδιος τόνος και στην τελευταία ταινία ώστε οι θεατές να νιώσουν ότι η σειρά συνεχίζει στο ίδιο πνεύμα. "Επίσης, ο Έρικ Μπρες έχει ένα ιδιαίτερα άρρωστο και διεστραμμένο μυαλό και μπορούσε να το προσφέρει στην παραγωγή για ακόμα μια φορά," λέει αστειευόμενος ο Πέρι.
" Οι ταινίες αυτές θρέφονται από μια συγκεκριμένη αιματολαγνεία και μια προκαθορισμένη απαίτηση χιούμορ," λέει ο Μπρες. "Το θέμα είναι να φροντίσεις να δώσεις στο κοινό αυτό που θέλει. Για μένα, η συγγραφή του σεναρίου αυτών των ταινιών ήταν ό,τι πιο διασκεδαστικό έχω κάνει ως σεναριογράφος. Ο στόχος ήταν να βρω τρόπους να ξεπεράσω τη βία των προηγούμενων τριών ταινιών, προσπαθώντας παράλληλα να υπακούσω στους κανόνες του γενικότερου πνεύματος της σειράς το οποίο δεν είναι τόσο ο τρόπος με τον οποίο εξασκεί ο Θάνατος την εξουσία του, όσο το περιβάλλον στο οποίο πεθαίνει ο κόσμος."
" Αυτό είναι κάτι άλλο. Μοίρα ίσως, ή ακόμα και ο Θάνατος

Πάντως ό,τι κι αν είναι, μας θέλει νεκρούς."

Ο εξαναγκασμός των ηρώων να αναλογιστούν τον ίδιο τους το θάνατο τους επηρεάζει όπως είναι αναμενόμενο τις πράξεις και τις αντιδράσεις τους. "Κάθε ένας από τους ήρωες, όταν έρχεται αντιμέτωπος με τον θάνατο, αλλάζει," εξηγεί ο Πέρι. "Κάποιοι επιλέγουν μια πιο υπεροπτική αντιμετώπιση της ζωής. Άλλοι υποχωρούν και γίνονται πιο προσεκτικοί. Ο βασικός μας ήρωας, ο Νικ, αρχίζει να φοβάται πολύ περισσότερο τι θα συμβεί στους φίλους του, γιατί είναι ο μόνος που μπορεί να ξέρει τι θα γίνει. Έτσι ξεκινά μια αποστολή με στόχο να τους σώσει. Και φυσικά, γνωρίζοντας ότι πιο κάτω στη λίστα του Θανάτου βρίσκεται και η φίλη του, έχει κάθε συμφέρον να διασφαλίσει ότι όλοι όσοι προηγούνται αυτής θα παραμείνουν ζωντανοί."
Ο Μπόμπι Κάμπο υποδύεται τον Νικ Ο'Μπάνον. "Τη μία στιγμή ο Νικ κάθεται με την Λόρι, την Τζάνετ και τον Χαντ και περνάει καλά και την επόμενη μπαίνει σε μια διαφορετική πραγματικότητα και βλέπει τι πρόκειται να συμβεί. Για μια στιγμή γίνεται κάτι σαν μέντιουμ," λέει ο Κάμπο, που ως Νικ έχει το χάρισμα – ή την κατάρα, ανάλογα πώς το βλέπει κανείς – να μπορεί να προβλέψει τον βίαιο θάνατο των φίλων του... και του εαυτού του.
Ο ηθοποιός ένιωσε ότι η επιπλέον πίεση έδωσε στον χαρακτήρα που ενσαρκώνει ένα συναισθηματικό βάθος που ήθελε πολύ να εξερευνήσει. "Ο Νικ έχει μόλις τελειώσει τις σπουδές του και βρίσκεται μπροστά σε ένα μεγάλο δίλημμα: να φερθεί υπεύθυνα και να κυνηγήσει την καριέρα ή να γευτεί τη ζωή;" λέει ο Κάμπο. "Όταν αρχίζει να έχει αυτά τα οράματα και προσπαθεί να εξηγήσει τα τρομακτικά πράγματα που βλέπει, αρχίζει να πιστεύει ότι ίσως η ζωή του να έχει ένα μεγαλύτερο νόημα. Η αποστολή του να σώσει τους φίλους του και ανθρώπους που δεν γνωρίζει καν, γίνεται ένα ταξίδι αυτογνωσίας. Και ασφαλώς, αφού πρόκειται για ταινία τρόμου, το πράγμα δεν σοβαρεύει και πάρα πολύ," διαβεβαιώνει το κοινό.
Ο Πέρι λέει, "Ο Μπόμπι Κάμπο είναι από αυτούς που συμπαθούν οι άντρες και θέλουν για φίλο οι γυναίκες – είναι πολύ συμπαθής. Όταν τον βάλαμε να παίξει με την Σαντέλ, η χημεία μεταξύ τους ήταν καταπληκτική. Έμοιαζαν με πραγματικό ζευγάρι που είναι καιρό μαζί. Είναι πολύ σημαντικό αυτό για την ιστορία της ταινίας. Θέλαμε το κοινό να θέλει να τους δει να επιζούν του θανάτου και του πανδαιμόνιου που επικρατεί γύρω τους."
Η Σαντέλ ΒανΣάντεν υποδύεται η φίλη του Νικ, την Λόρι Μίλιγκαν, η οποία δεν τα χάνει στα δύσκολα. "Η Λόρι είναι σκληρό καρύδι," λέει. "Στηρίζει τον Νικ όταν βλέπει αυτά τα τρομακτικά οράματα και προσπαθεί να τον βοηθήσει να τα εξηγήσει ώστε να σώσει τόσο τους ίδιους όσο και τους άλλους."
Αυτή που ελπίζει ότι ακόμα δεν έχει έρθει η δική της ώρα, είναι η κολλητή φίλη της Λόρι, η Τζάνετ Κάνινγχαμ, που ενσαρκώνει η Χέιλι Γουέμπ. "Στην αρχή της ταινίας, η Τζάνετ είναι αρκετά συντηρητική," λέει η Γουέμπ. "Εστιάζει στο να είναι πολύ εντάξει, καθαρή και ενάρετη και φροντίζει ώστε όλα να είναι στη θέση τους. Καθώς όμως εξελίσσεται η ταινία, την βλέπουμε να μεταμορφώνεται. Όταν βρίσκεται αντιμέτωπη με τον ενδεχόμενο θάνατό της, συνειδητοποιεί ότι ο τρόπος με τον οποίο ζούσε ήταν ιδιαίτερα πουριτανικός. Αντί όμως να το βάλει κάτω, αποφασίζει να βγει στην επίθεση. Έτσι, κατά κάποιο τρόπο, ο Θάνατος μάλλον την απελευθερώνει."
Για τους δημιουργούς η Γουέμπ είναι εκπληκτική. Είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας που είναι απίστευτα αστείο και γοητευτικό. Ως Τζάνετ, δέχεται το στενό μαρκάρισμα του επίδοξου Ρωμαίου Χαντ Βινόρφσκι. Για τις ανάγκες του συγκεκριμένου ρόλου χρειάζονταν έναν ηθοποιό που να έχει την απαραίτητη αυτοπεποίθηση και ευστροφία. Και αυτό που έψαχναν το βρήκαν στο πρόσωπο του Νικ Ζάνο.
Ο Ζάνο ήταν ήδη φαν της σειράς. "Δεν θεωρώ ότι είναι ταινία τρόμου. Για μένα είναι μάλλον ένα κυνηγητό με τον Θάνατο. Είναι σαν να προσπαθείς να αποφύγεις κάτι αναπόφευκτο." Ο ήρωας που υποδύεται, ο Χαντ, δεν είναι και ο πιο συμπαθής τύπος. "Είναι αλητάκος, είναι αγενής αλλά έχει κάτι που σε κάνει να τον εκτιμάς. Όλοι έχουν έναν φίλο σαν τον Χαντ."
" Ψάχναμε μια ομάδα νέων και δροσερών παιδιών," λέει ο Έλις. "Και ήμασταν πραγματικά τυχεροί που βρήκαμε τέσσερις ηθοποιούς που είναι ιδιαίτερα αφοσιωμένοι στην τέχνη τους και επένδυσαν τόσο πολύ στους χαρακτήρες που έπρεπε να ενσαρκώσουν."
Ο Πέρι τονίζει ότι το ταξίδι της τέταρτης ταινίας, διαφέρει μέχρι ένα σημείο από αυτά των προηγούμενων τριών. "Προσθέσαμε κάτι καινούργιο," λέει ο παραγωγός, "υπό την έννοια ότι τα στοιχεία που έχει ο Νικ στα προμηνύματά του φαινομενικά δεν συνδέονται άμεσα με αυτό που αντιμετωπίζει στην πραγματικότητα. Γίνεται κάτι σαν παιχνίδι η προσπάθεια να συνδέσει αυτά που έχει δει με τα γεγονότα έτσι όπως αυτά εξελίσσονται – ή πρόκειται να εξελιχθούν – και η αποκωδικοποίηση των στοιχείων προκειμένου να σώσει τον εαυτό του και τους άλλους."

“Δεν είναι τέλειο; Το πιο γρήγορο και πιο επικίνδυνο σπορ στον κόσμο.”

Ο αγώνας του Νικ και της Λόρι ξεκινά όταν η μέρα τους εξελίσσεται δραματικά. Η κινηματογράφηση της μεγάλης και γεμάτη προκλήσεις εναρκτήριας σκηνής απαιτούσε την διάνοια, ειδικότητα και προσπάθεια όλων των τμημάτων για το παράλληλο γύρισμα σε δύο διαφορετικές πολιτείες. Ένας κενός χώρος στάθμευσης στα προάστια της Νέας Ορλεάνης στη Λουιζιάνα, ήταν ο χώρος που επιλέχθηκε για την κατασκευή των κερκίδων. Χωρίς όμως την ύπαρξη πραγματικής πίστας στην περιοχή, η δεύτερη ομάδα αναγκάστηκε να μεταβεί στο Μόμπιλ στην Αλαμπάμα για να γυρίσουν τις σκηνές με τα αυτοκίνητα στο Mobile International Speedway.
Ο Έλις αποκαλύπτει με υπερηφάνεια ότι "το 95% των όσων βλέπετε στις σκηνές είναι πραγματικότητα. Χρησιμοποιήθηκαν ελάχιστα green screen. Η πλειοψηφία των σκηνών είναι πραγματικές που εμπλουτίστηκαν μετά με οπτικά εφέ. Όπου είχαμε τη δυνατότητα, θέλαμε το κοινό να απολαύσει το πραγματικό θέαμα," λέει.
Ο υπεύθυνος σχεδιασμού παραγωγής Τζέιμς Χινκλ εξηγεί, "Έχουμε φωτιές, έχουμε εκρήξεις, έχουμε συγκρούσεις αυτοκινήτων, έχουμε κατασκευές που καταρρέουν πάνω σε ανθρώπους – έχουμε ένα σωρό τρελά πράγματα. Αυτό που πήρε περισσότερο χρόνο ήταν να σκεφτούμε το κόνσεπτ πίσω από κάθε σκηνή. Κατασκεύασα πάρα πολλά μοντέλα προκειμένου να καταλάβουμε τι θα απέδιδε και τι όχι."

“Αν αυτοί οι τύποι χάσουν τη συγκέντρωσή τους έστω και για ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου, θα τους μαζεύεις από το προστατευτικό με φτυάρι. Αυτό θα πει διασκέδαση!”

Φυσικά μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τα γυρίσματα του 'Βλέπω το Θάνατό Σου 4' ήταν η κινηματογράφηση σε 3D, μια τεχνική που υπάρχει εδώ και πολλές δεκαετίες, αλλά με τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις και προσθήκες, μοιάζει εντελώς καινούργια.
Ο Θάνατος ποτέ ως τώρα δεν υπήρξε πιο ζωντανός! Η σύγχρονη τεχνολογία 3D υψηλής ευκρίνειας, με την υπογραφή των PACE Fusion System, βρίσκεται έτη φωτός μπροστά, αποτελώντας μια μοναδική κινηματογραφική εμπειρία που προσφέρει νέα προοπτική και βάθος εικόνας και θα στείλει το κοινό σε άλλη διάσταση.
Ο Πέρι περιγράφει τη χρήση του συστήματος Fusion επαναστατική τεχνολογία που θα αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού. "Η σειρά είναι ό,τι πρέπει για 3D δεδομένης της φύσης των ταινιών. Οι άνθρωποι όταν θα βλέπουν το 'Βλέπω το Θάνατό Σου 4' θα νιώθουν όχι μόνο ότι αυτά που βλέπουν συμβαίνουν μπροστά τους. Θα χαθούν μέσα στην εικόνα, θα γίνουν ένα με αυτή και θα αφομοιωθούν από τον κόσμο που βλέπουν."
Για τον Έλις, που σκηνοθέτησε και το 2ο σίκουελ, το δέλεαρ για να επιστρέψει ήταν ότι το κοινό θα απολάμβανε μια ακόμα πιο διαδραστική εμπειρία. "Το 3D ήταν σίγουρα αυτό που κέντρισε το ενδιαφέρον μου," λέει. "Ήξερα ότι θα ήταν το τέλειο υπόβαθρο για μια τέτοια ταινία και ήθελα να συμμετέχω σε ένα τόσο καινοτόμο τεχνολογικά εγχείρημα. Έχω δαπανήσει πολύ χρόνο μελετώντας και διερευνώντας τις δυνατότητες του 3D και όταν έμαθα ότι ο Βινς Πέις και ο Τζέιμς Κάμερον κρύβονταν πίσω από το Fusion 3D, ήξερα ότι έπρεπε να το κάνω."
Εκτός από τις Sony F23 κάμερες – που χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά για κινηματογράφηση 3D σε συνδυασμό με τους μοναδικούς πέντε πρωτότυπους ειδικά σχεδιασμένους για αυτές γερανούς – η παραγωγή είχε την σπουδαία τύχη να έχει στη διάθεσή της και την κινητή μονάδα post production PACE Fusion. Η κινητή μονάδα έδωσε στον σκηνοθέτη και την ομάδα παραγωγής τη δυνατότητα να μπορούν να βλέπουν άμεσα σε 3D τη σκηνή που γύρισαν. Η δυνατότητα άμεσου playback σήμαινε ότι ο Έλις και ο ΜακΦέρσον θα μπορούσαν να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις πριν προχωρήσουν στην επόμενη λήψη.

“Αν έχεις δίκιο για τις συγκρούσεις, θέλω να εκμεταλλευτώ όσο καλύτερα μπορώ
όσο χρόνο μου μένει. Μπορεί να είμαι ο επόμενος, σωστά;”

Με το 3D να επιτρέπει στον Θάνατο σχεδόν κυριολεκτικά να αγγίξει το κοινό, το 'Βλέπω το Θάνατό Σου 4' πραγματεύεται την πεποίθηση ότι κάποιοι άνθρωποι φοβούνται περισσότερο τον τρόπο με τον οποίο θα πεθάνουν παρά το πότε. "Νομίζω ότι τη στιγμή που δίνεις πρόσωπο στον Θάνατο, του δίνεις σάρκα και οστά, αφαιρεί κάτι από το μυστήριο," σχολιάζει ο παραγωγός Κρεγκ Πέρι. "Στις ταινίες της σειράς, δεν βλέπεις κάτι χειροπιαστό να σε κυνηγάει. Ο Θάνατος ερμηνεύεται από τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, ανάλογα με τις φοβίες και τα βιώματά του. Είναι κάτι, το οποίο όλοι έχουμε αναρωτηθεί σε κάποια φάση της ζωής μας. Στις ταινίες, ο αόρατος αυτός Θάνατος-δολοφόνος, παίζει με τις προσωπικές φοβίες που έχει ο καθένας μας."
Ο Μπόμπι Κάμπο λέει σχετικά, "Στη ζωή όλοι κάνουμε αγώνα δρόμου ενάντια στον Θάνατο, σε αυτή την ασταμάτητη δύναμη. Στην ταινία είμαστε τα άουτσαϊντερ που προσπαθούμε να ξεγελάσουμε τον Θάνατο, κάτι που πολλοί άνθρωποι θα ήθελαν να καταφέρουν. Πιστεύω ότι όλοι όσοι ενεπλάκησαν στην ταινία κάποια στιγμή συνειδητοποίησαν ότι ανά πάσα στιγμή κάτι μπορεί να πάει εξαιρετικά στραβά."
Η Σαντέλ ΒανΣάντεν λέει, "Κάποιες φορές πλέον αναρωτιέμαι, 'Αν χτυπήσω αυτό το μολύβι στο γραφείο κι αυτό κυλήσει και πέσει στο πάτωμα, θα χτυπήσει στη σανίδα και θα μου πεταχτεί στο πρόσωπο;' Πλέον σκέφτομαι διάφορα πράγματα, πώς μπορούν να εξελιχθούν και ενώ αρχικά δε μοιάζουν καθόλου επικίνδυνα, μπορούν να με σκοτώσουν," λέει γελώντας. "
" Το συναρπαστικό στις ταινίες 'Βλέπω το Θάνατό Σου' είναι ότι βλέπεις μια σκηνή και σκέφτεσαι, 'Υπάρχουν τέσσερις πιθανοί τρόποι για να πεθάνουν.' Αλλά τελικά πεθαίνουν με έναν άλλο, πέμπτο τρόπο. Έναν τρόπο που δεν μπορούσες καν να φανταστείς και αυτό σε συναρπάζει. Και έχουμε πολλές τέτοιες σκηνές σε αυτή την ταινία," λέει γελώντας ο Νικ Ζάνο.
Ο σκηνοθέτης Ντέιβιντ Ρ. Έλις προσθέτει, "Κάποιες φορές προσπαθούμε να παραπλανήσουμε το κοινό. Αυξάνει την αδρεναλίνη και τον ενθουσιασμό. Αυτά τα στοιχεία του αιφνιδιασμού είναι αυτά που αγαπούν να βλέπουν και να βιώνουν οι θεατές και γι'αυτό οι ταινίες είναι τόσο δημοφιλείς."

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

www.thefinaldestinationmovie.com

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page

PHOTOS - POSTERS

256_2034_DF-03671rv3.jpg
256_2035_2.jpg
256_2036_3.jpg
256_2049_5.jpg
256_2051_03.jpg
256_2052_01.jpg
256_2053_7.jpg
FINAL DESTINATION DEATH TRIP 3D_001.jpg
FINAL DESTINATION DEATH TRIP 3D_002.jpg
FINAL DESTINATION DEATH TRIP 3D_003.jpg


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Get Flash to see this player.



top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
10/9/2009


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 





 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.45
Αριθμός Ψήφων: 24


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Τρόμου
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΤρόμουRestricted

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails