Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. God's Pocket
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kostanti's Profile kostanti
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9782

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 147
Μέλη: 0
Σύνολο: 147

Εγγραφή


Cinema: H ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ (MY SISTER’S KEEPER) του Νικ Κασσαβέτης (2009)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 28 Απρ. 2009 @ 21:49:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

H ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ
MY SISTER’S KEEPER
του Νικ Κασσαβέτης
με τους Κάμερον Ντίαζ, Άμπιγκεϊλ Μπρέσλιν, Άλεκ Μπόλντουϊν, Τζέισον Πάτρικ, Τζόαν Κιούζακ, Σοφία Βασίλιεβα

Υπόθεση: Στα 13 της χρόνια, η Αννα (Άμπιγκέϊλ Μπρέσλιν – «Little Miss Sunshine», «No Reservations») έχει υποβληθεί σε αμέτρητα χειρουργεία και μεταγγίσεις αίματος, έτσι ώστε η μεγαλύτερη αδερφή της, Κέιτ (Σοφία Βασίλιεβα) να καταφέρει να κερδίσει τη μάχη με την λευχαιμία που την ταλαιπωρεί από τα πρώτα παιδικά της χρόνια. Προϊόν τεχνητής γονιμοποίησης, η Άννα ήρθε στον κόσμο, για να αποτελέσει συμβατό δότη για την άρρωστη αδερφή της. Όταν θα ανακαλύψει τον λόγο και τον τρόπο που ήρθε στη ζωή, η αλήθεια θα τη συγκλονίσει. Θα πάρει τότε μιαν απόφαση που θα τη φέρει αντιμέτωπη με την οικογένεια της και θα θέσει σε κίνδυνο την ζωή της αγαπημένης της αδερφής. Στο πλευρό της ένας συνταξιοδοτημένος δικηγόρος, θα τη βοηθήσει στον δικαστικό της αγώνα εναντίον της ίδιας της, της οικογένειας.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Jodi Picoult. Το βιβλίο κυκλοφορεί στα ελληνικά με τον τίτλο «Ο Φύλακας της Αδελφής μου» από τις Εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί
Περίληψη

Η ζωή της Σάρα, του Μπράιαν Φιτζέραλντ και του μικρού τους γιου αλλάζει μια για πάντα όταν μαθαίνουν πως η δίχρονη κόρη τους, η Κέιτ, έχει λευχαιμία. Η μοναδική ελπίδα των γονιών είναι να κάνουν ακόμα ένα παιδί, το οποίο θα μπορέσει να σώσει τη ζωή της Κέιτ. Για κάποιους, αυτή η κίνηση θέτει πολλά ηθικά διλήμματα. Για τους Φιτζέραλντ όμως, και ειδικά για την Σάρα δεν υπάρχει άλλη επιλογή, από το να κάνουν ότι είναι δυνατόν για να κρατήσουν την Κέιτ ζωντανή. Και αυτό που χρειάζεται για να γίνει αυτό πραγματικότητα είναι η Άννα.
Ο δεσμός της Κέιτ (Σοφία Βασίλιεβα) και της Άννα (Άμπιγκεϊλ Μπρέσλιν) είναι πολύ πιο στενός, απ’ ότι μεταξύ των περισσοτέρων αδερφών. Παρόλο που η Κέιτ είναι μεγαλύτερη, εξαρτάται από τη μικρότερη αδερφή της. Στην πραγματικότητα η ζωή της εξαρτάται εξολοκλήρου από τη ζωή της Άννα.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της νεαρής ζωής τους, οι δύο αδερφές αναγκάζονται να υπομένουν διάφορες ιατρικές «δοκιμασίες» και να παραμένουν για πολλές μέρες σε δωμάτια νοσοκομείων, γεγονός που ενισχύει το στενό οικογενειακό δεσμό τους. Η Σάρα (Κάμερον Ντίαζ) μία τρυφερή σύζυγος και μητέρα που άφησε την καριέρα της ως δικηγόρος για να φροντίσει την κόρη της, αισθάνεται πολύ συχνά «εγκλωβισμένη» εξαιτίας του δύσκολου ρόλου που έχει αναλάβει στην προσπάθειά της να σώσει την Κέιτ. Ο στοργικός της σύζυγος, Μπράιαν (Τζέισον Πάτρικ), φαίνεται συχνά αδύναμος και παθητικός μπροστά στη δύναμη και την αποφασιστικότητα που δείχνει η γυναίκα του. Και ο μοναδικός τους γιος, ο Τζέσι (Έβαν Έλινγκσον), φαίνεται πως είναι παραμερισμένος, καθώς η Άννα και η Κέιτ «κλέβουν την παράσταση».
Μέχρι που η Άννα, 11 χρονών πλέον, λέει «ως εδώ!». Ζητώντας να πάρει την κατάσταση στα χέρια της, αναθέτει στο δικηγόρο Κάμπελ Αλεξάντερ (Άλεκ Μπόλντουιν) να την υπερασπιστεί, ξεκινώντας μία δικαστική διαμάχη που θα σπάσει στα δύο τη οικογένεια...και που θα αφήνει «ξεκρέμαστη» τη ζωή της Κέιτ.
Βασισμένη στο μπεστ σέλερ της Τζόντι Πίκουλτ, η ταινία «Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ» φέρνει στην επιφάνεια τρομακτικές αλήθειες που βάζουν σε δοκιμασία τις αντιλήψεις σχετικά με την αγάπη και την πίστη στην οικογένεια και δίνουν νέο νόημα στον ορισμό της γιατρειάς.

«Όταν ήμουν παιδί, η μητέρα μου, μου είπε ήταν ήμουν ένα μικρό κομμάτι γαλάζιου ουρανού που ήρθε σε αυτόν τον κόσμο επειδή εκείνη και ο πατέρας μου αγαπιόντουσαν πολύ. Δεν ήταν παρά αργότερα που συνειδητοποίησα ότι αυτό δεν ήταν εντελώς αλήθεια.» - Άννα

Όταν η Σάρα Φιτζέραλντ γέννησε την Κέιτ, εκείνη και ο σύζυγός της ο Μπράιαν, ξανάνιωσαν με τον ερχομό του νέου τους παιδιού. Αλλά η χαρά έδωσε τη θέση της στο φόβο όταν το πολυαγαπημένο τους παιδί διαγνώστηκε ότι έπασχε από μία σπάνια μορφή λευχαιμίας. Η υγεία της Κέιτ έγινε το επίκεντρο της οικογένειας, και η κατάσταση αυτή εντάθηκε με τη γέννηση της αδερφής της Άννα.
Αλλά η Άννα δεν ήταν απλώς ακόμα ένα παιδί στην οικογένεια. Εξυπηρετούσε μία αναγκαιότητα, καθώς ήταν ειδικά «σχεδιασμένη» γενετικά, ώστε να σώσει τη ζωή της Κέιτ.
Η Κάμερον Ντίαζ, που ενσαρκώνει τη Σάρα, αναφέρει, «Όταν διάβασα για πρώτη φορά το σενάριο, μου φάνηκε ότι ήταν μία από αυτές τις ιστορίες που θα με κυνηγούσαν για πάντα. Αισθάνθηκα να συμπονώ την Σάρα αλλά δεν συμφωνούσα πάντα με τις επιλογές της και αυτό ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον για μένα.»
Ζώντας έντεκα χρόνια μέσα σε αυτήν τη ρουτίνα και τις ατελείωτες ιατρικές εξετάσεις, τις επιπλοκές και την παραμονή στα νοσοκομεία – τα νεφρά της Κέιτ δεν λειτουργούν πια. Χρειάζεται να βρει δότη, και ακολουθώντας αυτό που έκαναν μια ζωή, οι γονείς της στρέφονται στην Άννα. Αλλά η Άννα, παρόλο που είναι μόλις έντεκα χρόνων, αναρωτιέται για πρώτη φορά, «Ποιος νοιάζεται για μένα;» Και για πρώτη φορά αρνείται να δώσει ακόμα ένα κομμάτι του εαυτού της για να σώσει την αδερφή της την Κέιτ. Αντίθετα, αποφασίζει να μηνήσει τους γονείς της και να απαιτήσει το δικαίωμα να αποφασίζει η ίδια για το σώμα της. Αυτή η απόφαση της Άννα θα έχει βαθιές και σκληρές επιπτώσεις.
«Η Άννα γνωρίζει ότι οι γονείς της θα γίνουν έξαλλοι μαζί της, και ότι όλοι θα τη θεωρούν εγωίστρια και κακία,» λέει η νεαρή ηθοποιός Άμπιγκεϊλ Μπρέσλιν, που παίζει την Άννα. «Αλλά αυτή δεν είναι μία απόφαση που πήρε έτσι εύκολα. Έχει τους δικούς της λόγους.»
Η ταινία «Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ» είναι βασισμένη στο συγκλονιστικό ομώνυμο μυθιστόρημα της Τζόντι Πίκουλτ. Μέχρι τη στιγμή που κέντρισε το ενδιαφέρον του δημιουργού Νικ Κασσαβέτη, είχε ήδη γίνει μπεστ σέλερ και ένα από τα πιο αγαπημένα θέματα συζήτησης στις λέσχες βιβλιόφιλων όλου του κόσμου. Στις διαφορετικές μεταξύ τους ταινίες του όπως στις “John Q,” “Alpha Dog” και “The Notebook,” ο Κασσαβέτης εξερευνά τις λεπτές αποχρώσεις της ανθρώπινης κατάστασης, τη φύση της αγάπης, της ελεύθερης βούλησης και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Και αυτά τα θέματα εμφανίζονται και στο βιβλίο της Πίκουλτ.
Ο παραγωγός Μαρκ Τζόνσον προσθέτει ότι, παράλληλα με τα συγκλονιστικά θέματα και τους χαρακτήρες που εμφανίζονται στο βιβλίο, ακόμα και η δομή του προσφερόταν για να μεταφερθεί στον κινηματογράφο. «Στο επίκεντρό του, το βιβλίο έχει την οικογένεια και αυτό είναι ένα θέμα το οποίο συγκινεί πολλούς αναγνώστες. Η Τζόντι καταπιάνεται με θέματα και περιγράφει καταστάσεις με τις οποίες μπορούμε όλοι να ταυτιστούμε και μας βάζει στη διαδικασία να σκεφτούμε πως θα αντιδρούσαμε εμείς σε μία αντίστοιχη περίπτωση. Εκείνο που κάνει επίσης με πολύ έξυπνο τρόπο στο βιβλίο - και ελπίζω να καταφέρουμε να το κάνουμε και εμείς στην ταινία – είναι να αφηγηθεί την ιστορία μέσα από τη ματιά πολλών διαφορετικών ανθρώπων, οπότε έχεις την αίσθηση ότι βλέπεις το πώς αντιλαμβάνεται το πρόβλημα το κάθε μέλος της οικογένειας ξεχωριστά. Αυτό το υλικό είναι πολύ πλούσιο για έναν δημιουργό ταινιών - ένα οικογενειακό δράμα με βαθιές επιπλοκές – και σίγουρα κάτι το οποίο ο Νικ κατανοεί καλά και με το οποίο του αρέσει να καταπιάνεται,» σημειώνει ο Τζόνσον.
Προκειμένου να προσαρμόσουν το βιβλίο στο σενάριο, οι δημιουργοί της ταινίας ήξεραν ότι ήταν σημαντικό να βρουν ένα σεναριογράφο που θα εκτιμούσε και θα σεβόταν τα θέματα του βιβλίου και τις κλιμακώσεις του, αλλά και τους χαρακτήρες και την υπόθεσή του. Η ταινία «Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ» ενώνει ξανά το συγγραφέα / σκηνοθέτη Κασσαβέτη με το σεναριογράφο Τζέρεμι Λέβεν, με τον οποίο είχε συνεργαστεί στο παρελθόν στη μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία «The Notebook».
Ο Λέβεν, που εκτός από την κινηματογραφική του καριέρα, έχει επαγγελματική εμπειρία στην παιδοψυχολογία, τη νευροεπιστήμη και την ψυχοφαρμακολογία, λέει, «Πιστεύω ότι η ιατρική μου εξειδίκευση με βοήθησε να κατανοήσω περισσότερο την ιστορία. Αισθανόμουν ότι ήταν πολύ σημαντικό να χειριστεί κανείς με ευαισθησία αυτά που έπρεπε να αντιμετωπίσει αυτή η οικογένεια,» καταθέτει ο Λέβεν, «και το πώς ολόκληρη η ζωή μία μητέρας μπορεί να καθοριστεί από την προσπάθειά της να σώσει τη ζωή του παιδιού της, ακόμα και εις βάρος άλλων μελών της οικογένειά της.»

«Απλά να ξέρεις, ότι δεν πρόκειται να την αφήσω να πεθάνει. Με τίποτα.» - Σάρα.

Στον καίριο ρόλο του αρχηγού της οικογένειας, η Κάμερον Ντίαζ ήταν η πρώτη ηθοποιός που επιλέχτηκε για την ταινία. Ο ρόλος της επίμονης μητέρας ενός άρρωστου παιδιού την εξίταρε επειδή η πρώτη της αντίδραση απέναντι στην Σάρα Φιτζέραλντ ήταν έντονη και βαθιά.
«Ήθελα να την καταλάβω. Ποια ήταν, πως εξελίχτηκε έτσι ο χαρακτήρας της και γιατί παίρνει τις αποφάσεις που παίρνει,» λέει. «Αυτή η αναζήτηση ήταν πολύ συναρπαστική για μένα και σκέφτηκα ότι θα ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόκληση να προσπαθήσω να μεταφέρω την ιστορία της κινηματογραφικά.»
Παρόλο που είναι περισσότερο γνωστή για τους ρόλους της σε κωμωδίες, ήταν η ερμηνεία της σε δραματικούς ρόλους που φάνηκε ενδιαφέρουσα στον Τζόνσον. «Είμαι ‘οπαδός’ της Κάμερον πολύ καιρό τώρα και ειλικρινά οι δραματικοί της ρόλοι είναι οι αγαπημένοι μου. Νομίζω πως η ερμηνεία της στο ‘In Her Shoes’ ήταν αξιοθαύμαστη. Ήταν καταπληκτική στο ‘Being John Malkovich,’ στο ‘Vanilla Sky’…και η λίστα δεν τελειώνει εδώ.»
Κατά τη διαδικασία της εξοικείωσης με το χαρακτήρα της Σάρα Φιτζέραλντ και της ενσάρκωσης της αφοσίωσης που δείχνει στο άρρωστο παιδί της, η Ντίαζ έμαθε να μην προσπαθεί συνεχώς να την κρίνει. Ο χαρακτήρας δεν μπορεί εύκολα να σκιαγραφηθεί ως «καλός» ή «κακός», αλλά μάλλον κινείται σε μία σκοτεινή ηθική περιοχή. Η Ντίαζ αντίθετα προσπάθησε να την συμπονέσει και να κατανοήσει την ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση που ζούσε και την έκανε να δρα με συγκεκριμένο τρόπο.
Κατά τη φάση προετοιμασίας της για το ρόλο, η Ντίαζ λέει, «Μίλησα με γονείς που είχαν άρρωστα παιδιά και στα παιδιά τους, ώστε να καταλάβω τι σήμαινε το να είναι κάποιος σε αυτήν τη θέση. Η αλήθεια είναι πως δεν μπορείς να ξέρεις τι θα έκανες, παρά μόνο όταν πραγματικά βρεθείς στη θέση τους. Μόνο αν έχεις ένα παιδί που πάσχει από μία ανίατη ασθένεια, μπορείς να ξέρεις σε τι όρια θα έφτανες ώστε να σώσεις τη ζωή του. Και σκέφτηκα ότι αυτό παρουσίαζε μεγάλο ενδιαφέρον να το εξετάσει κανείς, επειδή αρέσει πολύ στους ανθρώπους να κρίνουν τους άλλους. Έτσι δεν είναι; Αλλά με τη Σάρα δεν μπόρεσα να το κάνω αυτό,» σημειώνει η Ντίαζ.
Την Κέιτ, την κόρη της Σάρα που πάσχει από λευχαιμία, την ενσαρκώνει η Σοφία Βασίλιεβα. Παρόλο που ζει με τη σκιά του θανάτου σε όλη της τη ζωή, η έφηβη ηθοποιός λέει ότι ήταν το στοιχείο του δεσμού μεταξύ των μελών της οικογένειας, που είναι κοινό σε όλο τον κόσμο, που της τράβηξε το ενδιαφέρον στο σενάριο και το ρόλο.
Ιδιαίτερα, της κέντρισε το ενδιαφέρον η φιλοσοφία και η αγάπη για τη ζωή που είχε η Κέιτ. «Επειδή η Κέιτ ήταν τόσο κοντά στο θάνατο, ξέρει να εκτιμά τα πράγματα – την κάθε μυρωδιά, το κάθε πουλάκι. Κάθε ανάσα είναι πολύτιμη για αυτήν- όλα αυτά που οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν δεδομένα. Είναι αγνή και αυτό με τράβηξε στο χαρακτήρα της. Είναι ένας από τους πιο αξιοθαύμαστους χαρακτήρες που έχω γνωρίσει μέχρι τώρα,» λέει η Βασίλιεβα.
Το άλλο μισό της Κέιτ και ο σύνδεσμός της για τη ζωή, η Άννα, είναι ο καταλύτης για την απρόσμενη αλλαγή της πορείας της οικογένειας.
«Πραγματικά πιστεύω ότι ο κεντρικός άξονας της ταινίας έπρεπε να είναι η Άννα, ότι η ειλικρίνεια των συναισθημάτων της ήταν αυτό που θα ‘έδενε’ την ταινία,» λέει η συγγραφέας Τζόντι Πίκουλτ. Η ήδη υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιός, Άμπιγκειλ Μπρέσλιν, που συμπλήρωσε τα 12 χρόνια της κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, αφοσιώθηκε πλήρως στο ρόλο της Άννα, της οποίας η μήνυση εναντίον των γονιών της πηγάζει στην ουσία από την αστείρευτη αγάπη της για την αδερφή και την οικογένειά της.
«Θυμάμαι όταν διάβασα το σενάριο για πρώτη φορά που είπα στη μητέρα μου, ‘Πρέπει να παίξω αυτό το κορίτσι,’ Ξετρελάθηκα με το χαρακτήρα της. Μου άρεσαν όλοι οι χαρακτήρες, μου άρεσε η οικογένεια – ήταν κάτι που ήθελα οπωσδήποτε να κάνω,» λέει η Μπρέσλιν.
Η Μπρέσλιν αρχικά ανησυχούσε ότι το κλίμα στο σετ θα ήταν βαρύ και καταθλιπτικό, αλλά όπως αποκαλύπτει δεν ήταν έτσι τα πράγματα.
«Όταν έμαθα ότι πήρα το ρόλο, σκέφτηκα ότι υπήρχαν κομμάτια του που ήταν πολύ θλιβερά και ότι όλοι θα ήταν πολύ σοβαροί. Αλλά τελικά, όλοι ήταν πολύ καλοί και τα γυρίσματα είχαν γέλιο. Κάποιες σκηνές ήταν θλιβερές, αλλά αυτό δεν επηρέαζε το κλίμα των γυρισμάτων,» θυμάται η Μπρέσλιν.
Αποδίδει αυτήν την ατμόσφαιρα στο σκηνοθέτη, που διατήρησε ένα ελαφρύ κλίμα, ένα γρήγορο ρυθμό και ήταν υποστηρικτικός απέναντι σε όλους. «Ο Νικ είχε πάντα χιούμορ και ήταν πάντα δίπλα μου όταν τον χρειαζόμουν. Μπορείς να του μιλήσεις για τα πάντα. Και πάντα θα σε ακούσει είτε έχει να κάνει με την ταινία είτε με το ρόλο σου είτε με ο,τιδήποτε άλλο θέλεις να του πεις. Σε αφήνει να δοκιμάσεις τις ιδέες σου. Είναι πολύ άνετος,» λέει η Μπρέσλιν.
Η Πίκουλτ ήταν ιδιαίτερα ενθουσιασμένη που η έμπειρη Μπρέσλιν θα έπαιρνε το ρόλο της Άννα. «Η Άννα είναι η καρδιά της ιστορίας, και ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ άλλη ηθοποιό στην ηλικία της Άμπι την οποία θα εμπιστευόμουν τόσο πολύ για αυτό το ρόλο.»
Η συγγραφέας θυμάται μία επίσκεψή της στο σετ, όταν γυριζόταν μία ιδιαίτερα έντονα φορτισμένη συναισθηματικά σκηνή για την Άννα. «Την παρακολούθησα να γυρίζει μία σκηνή στην οποία η Άννα κλαίει στο πλευρό της Κέιτ, σε μία φάση που η Κέιτ είναι πολύ άρρωστη. Και τις παρακολούθησα να γυρίζουν αυτή τη σκηνή…δεν θυμάμαι…οκτώ ή δέκα φορές στη σειρά. Και μόλις ο Νικ φώναζε ‘cut’ η Άμπι γελούσε με κάτι άλλο. Και μετά γύριζε και πάλι αυτή τη σκηνή με εξαιρετικό τρόπο. Και θυμάμαι ότι απλά σκέφτηκα ότι αυτό το κορίτσι είναι απίστευτο!»
Ενώ η μητέρα της Άννα διακατέχεται από την εμμονή να σώσει την αδερφή της, η αμετανόητη άρνηση της Άννα να βοηθήσει αναγκάζει τον πατέρα της να δει τα πράγματα από μία άλλη οπτική. Ο Τζέισον Πάτρικ ενσαρκώνει τον Μπράιαν, το στοργικό, αλλά ιδιαίτερα μπερδεμένο σύζυγο της Σάρα.
«Ο Μπράιαν είναι ο πραγματικά διχασμένος,» παρατηρεί ο Πάτρικ. «Αυτός και η γυναίκα του αντιμετωπίζουν κατά κάποιο τρόπο το πρόβλημα του Σολωμόντα, καθώς πρέπει να επιλέξουν ανάμεσα στις ανάγκες των δύο παιδιών τους, αλλά αυτός είναι πιο αναποφάσιστος. Η γυναίκα του είναι σίγουρη για την απόφασή της, ενώ εκείνος σκέφτεται περισσότερο πώς να είναι δίκαιος απέναντι και στα δύο παιδιά του.»
Την οικογένεια συμπληρώνουν οι Χέδερ Γουόλκιστ, που ενσαρκώνει την αδερφή της Σάρα, την έμπιστη θεία Κέλι και ο Έβαν Έλινγκσον, που παίζει τον Τζέσι, τον έφηβο γιο της Σάρα και του Μπράιαν, που κατά κάποιο τρόπο είναι «χαμένος» στη δίνη του προβλήματος που αντιμετωπίζει η οικογένεια του. Ο νεαρός ηθοποιός, όπως σημειώνει η Ντίαζ, πραγματικά «άνθισε» ενσαρκώνοντας τον Τζέσι και ο ρόλος του γινόταν όλο και περισσότερο σημαντικός κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

«Όταν η Άννα Φιτζέραλντ πάτησε το πόδι της στο γραφείο μου, σκέφτηκα ότι πουλούσε κουλουράκια για φιλανθρωπικό σκοπό.» - Κάμπελ Αλεξάντερ

Ο Κάμπελ Αλεξάντερ είναι εκείνος που εκπροσωπεί νομικά την Άννα, ο χαρισματικός δικηγόρος που έχει αναλάβει την υπόθεσή της. Το ρόλο παίζει ο Άλεκ Μπόλντουιν και παρόλο που οι περισσότερες σκηνές στις οποίες παίζει στην ταινία είναι «βαριές» και εκτυλίσσονται στο δικαστήριο, στα διαλείμματα δεν σταματούσε να λέει ανέκδοτα και αστείες ιστορίες στο σκηνοθέτη και στους συμπρωταγωνιστές του. Ακούγεται ειρωνικό, αλλά ένα από τα πλεονεκτήματα της ταινίας, για τον Μπόλντουιν, ήταν ότι δεν ήταν κωμωδία.
«Παίζω σε ένα κωμικό σίριαλ, οπότε η ευκαιρία που είχα να κάνω ένα βαρύ, συναισθηματικό δράμα ήταν ιδιαίτερα ελκυστική για μένα.» Ο Μπόλντουιν περιγράφει το χαρακτήρα του ως «έναν δικηγόρο που έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του, που έχει γεμίσει με διαφημίσεις του γραφείου του όλη την πόλη και που ξέρει να ‘πουλά’ τον εαυτό του. Το θέμα είναι ότι για την Άννα αυτό ήταν αρκετό για να τον προσλάβει. Ουσιαστικά σκέφτεται: «Είσαι ο τύπος που βλέπω στη διαφήμιση στο λεωφορείο.» Αυτοί που μπορούν να δουν πέρα από την εικόνα, δεν θα τον προσελάμβαναν ποτέ. Όμως αυτό δεν ισχύει για ένα 11χρονο κορίτσι. Σε αυτό το κοινό, έχει απήχηση,» λέει γελώντας ο ηθοποιός.
Όταν η μήνυση της Άννα φέρνει στη επιφάνεια το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η οικογένεια Φιτζέραλντ στην αίθουσα του δικαστηρίου, γνωρίζουμε τη δικαστή Ντε Σάλβο. Η Ντε Σάλβο αντιμετωπίζει και αυτή τα δικά της προσωπικά προβλήματα, οπότε η χρονική στιγμή που η Άννα επιλέγει για να κάνει τη μήνυση αποτελεί μία πρόκληση για αυτήν. Η Τζόαν Κιούζακ παίζει το ρόλο, που όπως αποκαλύπτει ο Τζόνσον ήταν αρχικά γραμμένος για έναν άντρα ηθοποιό.
«Η επιλογή της Τζόαν για το ρόλο της δικαστή Ντε Σάλβο ήταν μία εμπνευσμένη απόφαση του Νικ,» λέει ο παραγωγός. «Προφανώς, η Τζόαν είναι γνωστή για τους ρόλους της σε κωμωδίες. Αλλά ο Νικ είναι πολύ καλός στο να βρίσκει τον εντελώς μη-συμβατικό, αλλά εντελώς κατάλληλο ηθοποιό για τον κάθε ρόλο, και γι’ αυτό και όλες οι δουλειές τους παρουσιάζουν τέτοιο ενδιαφέρον.»

“Θέλω να πάω στην παραλία. Θέλω να δω τα κύματα.” — Κέιτ

Η ταινία «Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ» γυρίστηκε εξολοκλήρου στο Λος Άντζελες. Οι τοποθεσίες των γυρισμάτων ήταν μεταξύ άλλων, το κέντρο της πόλης, οι παραλίες του Μαλιμπού και της Σάντα Μόνικα, αλλά και οι πλούσιες γειτονίες του Σαν Μαρίνο.
Όπου ήταν δυνατό, η παραγωγή αποφάσιζε τα γυρίσματα να γίνονται σε αληθινές τοποθεσίες, ώστε να υπογραμμίζεται ο ρεαλισμός που ο Κασσαβέτης θέλησε να προσδώσει στην ταινία. Η δουλειά του Καλέμπ Ντεσανέλ στη φωτογραφία ενίσχυσε και αυτή με τη σειρά της το νατουραλιστικό χαρακτήρα της ταινίας. Οι κινήσεις της κάμερας ήταν λιγοστές και ακολουθούσαν τις κινήσεις των ηθοποιών. Ορισμένες φορές, αυτός και ο Κασσαβέτης άφηναν όλη τη σκηνή να εκτυλιχτεί ακόμα και αν ήξεραν ότι θα χρησιμοποιούσαν μόνο ένα κομμάτι της, ώστε να εμψυχώσουν και να υποστηρίξουν τη δουλειά των ηθοποιών.
Οι υπεύθυνοι για τα μαλλιά, το μέικ απ και τα κοστούμια κινήθηκαν και αυτοί στην ίδια «ρεαλιστική» γραμμή. Η Σάρα Φιτζέραλντ, μία γυναίκα σε κρίση, επικεντρωμένη αποκλειστικά στη φροντίδα του παιδιού της, δεν έχει καθόλου χρόνο ή ενδιαφέρον για τον εαυτό της και η εμφάνισή της το αποδεικνύει αυτό περίτρανα. Τα ξανθά μαλλιά της φαίνεται ότι χρειάζονται βάψιμο και σχεδόν σε ολόκληρη της ταινία είναι αμακιγιάριστη.
Όμως στην περίπτωση της Κέιτ, η ομάδα του μακιγιάζ δούλεψε πολύ. Προκειμένου να είναι εμφανή τα σημάδια της ασθένειάς της και οι επιπτώσεις της ισχυρής φαρμακευτικής αγωγής που παίρνει, η Βασίλιεβα φορούσε φακούς επαφής που έκαναν τα ματιά της να φαίνονται κόκκινα και θολά, και μία ανεπαίσθητη στρώση μακιγιάζ που έκανε το δέρμα της να φαίνεται μουντό και τα μάτια της βαθουλωμένα, προσδίνοντάς της χλομάδα και αντικατοπτρίζοντας τη συνεχή εξασθένηση του οργανισμού της.
Αλλά, η μεγαλύτερη δοκιμασία και απόδειξη της αφοσίωσης στο ρόλο της, ήταν όταν η νεαρή ηθοποιός, που είχε μακριά ξανθά μαλλιά, αναγκάστηκε να ξυρίσει το κεφάλι της και τα φρύδια της. Όπως λέει και η ίδια, η όψη του κεφαλιού της χωρίς μαλλιά δεν προσεγγίζει ούτε κατά διάνοια τις δυσκολίες που είναι αναγκασμένοι να υπομείνουν οι ασθενείς με καρκίνο, αλλά σίγουρα ήταν μία αρχή στο να τους κατανοήσει.
«Το να ξυρίσω τα μαλλιά μου, ήταν μία παράξενη εμπειρία που με έπιασε απροετοίμαστη και με φόβισε. Μετά όμως συνειδητοποίησα ότι η Κέιτ είναι ‘όμορφη’ σαν χαρακτήρας και ότι τα να ξυρίσω το κεφάλι μου ήταν μία θυσία που έπρεπε να κάνω,» λέει η Βασίλιεβα.
Με βοήθησε, προσθέτει, το ότι μία από τις τεχνικούς συμβούλους της ταινίας, η 16χρονη Νικόλ Σουλτζ, η οποία έχει περάσει λευχαιμία, τώρα διαθέτει πλούσια, ξανθά μαλλιά.
«Δοκίμασε να ζητήσεις από ένα κορίτσι να ξυρίσει το κεφάλι του και τα φρύδια του για μία ταινία…Θα το θέσω ως εξής: Μου φαινόταν παράξενο και μόνο που το ζητούσα,» λέει ο Κασσαβέτης. «Αλλά δεν είναι ένα τυχαίο κορίτσι,» λέει για τη νεαρή του πρωταγωνίστρια.
Επειδή η Βασίλιεβα έπαιζε, παράλληλα με τα γυρίσματα της ταινίας, και στην τηλεοπτική σειρά «Medium», η παραγωγή της έφτιαξε μία περούκα την οποία φορούσε όταν έπαιζε στην τηλεόραση, μέχρι τα μαλλιά της να ξαναμακρύνουν. Η Βασίλιεβα δήλωσε ότι θα δωρίσει την περούκα αυτή στο Locks of Love, μία μη κερδοσκοπική οργάνωση που βοηθά εκείνους που χάνουν τα μαλλιά τους, λόγω ασθένειας. Η αλήθεια είναι ότι κατά τη διάρκεια της ταινίας χρησιμοποιήθηκαν πολλές περούκες για το ρόλο της Σοφίας, καθώς έπρεπε να τις αλλάζει, ανάλογα με το στάδιο της ασθένειας, στο οποίο βρισκόταν. Για το λόγο αυτό, η παραγωγή κρατούσε ειδικό πρόγραμμα «περούκας», ώστε να ξέρει ποια έπρεπε να φορέσει η Σοφία, ανάλογα με την κάθε σκηνή.
«Ένα από τα πράγματα στο οποίο δείξαμε ιδιαίτερη προσοχή, προκειμένου η ταινία να φαίνεται ρεαλιστική, είναι το να διαλέξουμε ηθοποιούς και κομπάρσους που εμφανίζονταν στις σκηνές του νοσοκομείου, οι οποίοι να μοιάζουν όσο το δυνατόν περισσότερο με τους ανθρώπους που πράγματι βλέπει κανείς σε αυτούς τους χώρους,» λέει ο Τζόνσον. «Και είχαμε αρκετούς ασθενείς που ήρθαν και συνεργάστηκαν δούλεψαν μαζί μας με διάφορους τρόπους και πραγματικά μας βοήθησαν να κατανοήσουμε πολλά πράγματα για την ταινία που γυρίζαμε.»
Σε όλη τη διάρκεια της παραγωγής της ταινίας, η Ιλιάνα Τζίστμαν και το ίδρυμά της, το Desi Geestman Foundation, μας έδωσαν πληροφορίες και συμβουλές για τα παιδιά με καρκίνο και για το πώς η ασθένεια επηρεάζει τόσο εκείνα, όσο και τις οικογένειές τους, τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά. Ο σκοπός του ιδρύματος είναι «να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των παιδιών που πάσχουν από καρκίνο, και των οικογένειών τους. Το ίδρυμα προσφέρει ένα υποστηρικτικό περιβάλλον που ανακουφίζει το συναισθηματικό και οικονομικό τραύμα που έχουν υποστεί.» Η φιλανθρωπική οργάνωση έχει πάρει το όνομά της από την κόρη της κόρη της Ιλιάνα, ένα γενναίο 12χρονο κορίτσι που έδωσε μία σκληρή μάχη με το νευροβλάστωμα στο νοσοκομείο The City Hope. Η Ιλιάνα κανόνισε ώστε αρκετά από τα παιδιά που είχαν ευεργετηθεί από το ίδρυμά της να εμφανιστούν ως κομπάρσοι στην ταινία και να λειτουργήσουν ως πραγματικοί σύμβουλοι για τους ηθοποιούς και το συνεργείο.
Η Τζίστμαν ήταν παραπάνω από ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα. «Όλα όσα περιγράφονται στη ταινία συμβαίνουν και στην πραγματικότητα, αλλά δέκα φορές χειρότερα. Ο Νικ μου είπε ότι ήθελε να κάνει την ταινία να φαίνεται όσο το δυνατόν πιο πραγματική γινόταν και με ρώτησε αν κάποια από τα παιδιά θα ήθελαν να συμμετάσχουν, διαβεβαιώνοντάς με ότι θα τύγχαναν τα αμέριστης φροντίδας και σεβασμού. Τα παιδιά πραγματικά απόλαυσαν τη γνωριμία και τη συνεργασία τους με όλους όσοι εργάστηκαν για την ταινία. Ο Νικ ήταν τόσο φιλικός μαζί τους και τους μιλούσε λες και ήταν συνομήλικός τους. Η Σοφία ήταν αξιαγάπητη και όλοι την αισθάνονταν σαν την καλύτερή τους φίλη. Τα παιδιά πραγματικά ήθελαν να γίνουν κομμάτι της ταινίας. Πήραμε κάποια σε ορισμένα γυρίσματα εκτός νοσοκομείου και αυτό ήταν για αυτά μία πραγματική περιπέτεια. Και αυτές οι περιπέτειες είναι τόσο σημαντικές για αυτά, επειδή το δικό τους ‘ταξίδι’ στο νοσοκομείο είναι ορισμένες φορές πολύ μοναχικό. Οπότε η ανάμιξή τους στης ταινία ‘φώτισε’ σε μεγάλο βαθμό τις ζωές τους,» προσθέτει η Τζίστμαν.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.mysisterskeepermovie.com/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Στον Γολγοθά μιας οικογένειας που η μία κόρη τους πάσχει από λευχαιμία έρχεται να προστεθεί η αγωγή της μικρότερης αδελφής εναντίον των γονιών της για την καταχρηστική ιατρική χρησιμοποίησή της, δίχως την συναίνεσή της, που θέτει σε κίνδυνο και την δική της υγεία.

Παρά το γεγονός πως το θέμα προδιαθέτει είτε για ένα δικαστικό δράμα είτε για μια δακρύβρεχτη ιστορία τηλεοπτικών προδιαγραφών ο Νικ Κασσαβέτης προς τιμήν του δεν επιλέγει καμία από τις δύο κατευθύνσεις. Δεν ενδιαφέρεται κατά βάθος ούτε καν για μια ψυχολογική καταγραφή των επιπτώσεων της ασθένειας στην πάσχουσα και τα αγαπημένα της πρόσωπα. Επικεντρώνεται στο να παρουσιάσει ένα απάνθισμα στιγμών της οικογένειας στην πλειονότητα τους δύσκολων με κάποιες παρηγορητικές αναλαμπές χωρίς να παραλείπει να τονίσει τον τρόπο που αντιδράει το ιατρικό ή το δικαστικό κατεστημένο απέναντι σε ασθενείς και ανήλικα θύματα γονικής εκμετάλλευσης.

Συγκρατημένα μελοδραματική, σκόπιμα ελάχιστα φορτισμένη και ενίοτε δυσάρεστη σε μεμονωμένες σκηνές αφού πατάει στα θεμέλια του νατουραλισμού και πολύ απλά δεν είναι ευχάριστη - πολύ συχνά ούτε η αληθινή ζωή. Αν λάβουμε υπόψη μας ότι ο Αμερικανός σκηνοθέτης γυρίζει για ένα μεγάλο στούντιο προσπαθεί να προβεί σε ελάχιστες παραχωρήσεις και σχεδόν τα καταφέρνει. Ο καρκίνος καλπάζει εις βάρος και του φιλμικού χρόνου και ο Κασσαβέτης χρησιμοποιεί ένα έξυπνο μοντάζ που διασπά την χρονική αλληλουχία της αφήγησης με εμβόλιμες σκηνές συγγενικές κάθε φορά με το σημείο της ιστορίας. Προσπερνάει ή ενσωματώνει γοργά θέματα που ήταν στο κεντρικό πυρήνα άλλων ταινιών όπως το Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ του Αμπενάμπαρ ή το ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ του Γουάνγκ Ξιαοσουάι και δεν μας αφήνει εξαρχής καμία αμφιβολία ότι το τέλος της ταινίας θα βρει την οικογένεια Φιτζέραλντ με ένα μέλος λιγότερο, όμως, μέσα από το μαρτύριό της περισσότερο ενωμένη.

Μια ταινία αμερικανική για μια νόσο ανίκητη και παγκόσμια, από έναν δημιουργό με άποψη και αδιαμφισβήτητα καλλιτεχνικά γονίδια, που υπαινικτικά και πάντα με κινηματογραφικούς όρους για 109 λεπτά, προτρέπει τον θεατή να αναρωτηθεί πόσο ώριμο και προετοιμασμένο εσωτερικά τον βρίσκει το υποθετικό ερώτημα της μοίρας: Who’s the next one?


του Νίκου Νικολαΐδη nikos.nikolaidis@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Η ταινία του Νικ Κασσαβέτης δίνει βαρύτητα - περισσότερο απ' ότι θα ταίριαζε στην περίπτωση - με πονηριά, στις δραματοποιημένες καταστάσεις, για να προκαλέσει συγκαταβατικά το θυμιδικό σύμπλεγμα του θεατή. Σέβεται το βιβλίο κατά γράμμα, καθοδηγεί τους ηθοποιούς μέσα στα απολύτως αυστηρά περιχαρακωμένα πλαίσια ενός συγκινησιακά φορτισμένου, περιβάλλοντος και χρησιμοποιεί κατά κόρον τις ευκολίες του ακαδημαϊκού λαϊκισμού, με απλό αλλά περιττό στον ευκόλως εννοουμένως διδακτισμό του. Εκπλήξεις και απρόβλεπτα στο θέμα που αναπτύσσεται δεν υπάρχουν και αυτό καθιστά προβληματική ως άχαρη την παρακολούθησή του ή καθόλου πιο ελκυστική από την ίδια τη νουβέλα. Αν τώρα πιστεύουν κάποιοι ότι η περίπτωση της χειραφεσίας ενός κοριτσιού, η μάχη του ανθρώπου με την επάρατη νόσο, η "θυσία" μιας οικογένειας (της μικρότερης αδερφής, συγκεκριμένα) και ο δικαστικός της αγώνας εναντίον του εαυτού της (της οικογένειας). είναι καταστάσεις που πρέπει να εκμεταλλεύονται από τη showbiz για να αναδείξουν κάτι περισσότερο απ΄ότι ένα "μη κερδοσκοπικό φιλανθρωπικό γκαλά", μάλλον αγνοούν την πραγματικότητα και τους κρυφούς ανομολόγητους σκοπούς όλου του εγχειρήματος. Το προσωπικό δράμα όταν δημοσιοποιείται σε έκταση και βαθμό που δε σέβεται τα στοιχειώδη ατομικά δικαιώματα αλλά αντιθέτως καταπατά την προσωπικότητα και την πνευματικότητα για ωφελιμιστικούς, υλιστικούς σκοπούς, θυμίζει τον ανταγωνισμό και την αντιπαλότητα ταξικών συμφερόντων. Η αξία της ζωής και η απώλεια του θανάτου περνάνε επιδερμικά, χωρίς βαθύτερη αναζήτηση του "πόνου" που προκαλούν στους γύρω μας.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Get Flash to see this player.



top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
9/7/2009 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

MY SISTER_S KEEPER 001.jpg
MY SISTER_S KEEPER 002.jpg
MY SISTER_S KEEPER 003.jpg
MY SISTER_S KEEPER 004.jpg
MY SISTER_S KEEPER 005.jpg
MY SISTER_S KEEPER 006.jpg
MY SISTER_S KEEPER 007.jpg
MY SISTER_S KEEPER 008.jpg
MY SISTER_S KEEPER 009.jpg
MY SISTER_S KEEPER 010.jpg
MY SISTER_S KEEPER 011.jpg
MY SISTER_S KEEPER 012.jpg
MY SISTER_S KEEPER 013.jpg
MY SISTER_S KEEPER 014.jpg
MY SISTER_S KEEPER Poster.jpg
 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Cameron Diaz ... Sara Fitzgerald
    Abigail Breslin ... Andromeda 'Anna' Fitzgerald
    Alec Baldwin ... Campbell Alexander
    Sofia Vassilieva ... Kate Fitzgerald
    Thomas Dekker
    Jason Patric ... Brian Fitzgerald
    Joan Cusack
    Evan Ellingson ... Jesse Fitzgerald
    Elizabeth Daily ... Nurse Susan
    David Thornton ... Dr. Chance
    Heather Wahlquist ... Aunt Kelly
    Brennan Bailey ... Young Jesse Fitzgerald
    David Bortolucci ... Harry
    Olivia Hancock ... Kate at 2 yrs
    Annie Wood ... Uncle Tommy's Wife
    Nicole Marie Lenz ... Gloria
    Paul Butler ... Jesse at Age 3
    Marcos A. Ferraez ... Paramedic #2
    Olivia Jade Fine ... Young Anna
    Rick Crawford ... Danny McNair
    Tom Beaver ... Trent
    Chris Kinkade ... Dr. Nguyen
    Ryan Preimesberger ... Court Clerk
    Noni Tulk-Perna ... Ellen
    Krystal Grenseman ... Nurse
    Michael Bretten ... Young street boy for hire
    Rico Simonini ... Process Server
    Kaiulani Kimbrell ... Singer
    Mimi Fletcher ... De Salvo's Secretary
    Roy Allen III ... Lawyer
    Nina Barry ... Mrs. Swearingen
    Andrew Shack ... Lawyer

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Nick Cassavetes

Σενάριο
Jeremy Leven
Nick Cassavetes

Jodi Picoult (μυθιστόρημα)

Παραγωγή
Stephen Furst
Scott Goldman
Mark Johnson
Chuck Pacheco


Μουσική
Aaron Zigman

Διεύθυνση Φωτογραφίας
Caleb Deschanel

Μοντάζ
Jim Flynn
Alan Heim


Casting
Matthew Barry
Nancy Green-Keyes


Σχεδιασμός Παραγωγής
Jon Hutman

Σκηνικά
Maggie Martin

Κοστούμια
Shay Cunliffe

Βοηθός Σκηνοθέτη
Jonathan McGarry

Εταιρείες Παραγωγής
Curmudgeon Films
Gran Via Productions
Mark Johnson Productions

Διανομή
Village Films (2009) (Ελλάδα)
Alliance Atlantis Motion Picture Distribution
New Line Cinema

Ειδικά Εφέ
Matte World Digital
Tinsley Transfers (prosthetic make-up & hair: 'Sara' shaved head effect & baldcap)

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ

Διάρκεια
106'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες Γυρισμάτων
Los Angeles, California, ΗΠΑ

Καταλληλότητα
USA:PG-13


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.94
Αριθμός Ψήφων: 18


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Parents Strongly CautionedΔραματική


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails