Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. Ούτε Να Πεθάνεις Δεν Μπορείς
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Η Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
. The Battery
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury
.: από 27/11/14 :.
. Samba
. Πρόμαχος
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: katerinatsakmaki's Profile katerinatsakmaki
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9784

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 205
Μέλη: 0
Σύνολο: 205

Εγγραφή


Cinema: ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΩΝ (THE SHUTTER ISLAND) του Μάρτιν Σκορτσέζε (2010)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 30 Ιαν. 2009 @ 21:12:28 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Μυστηρίου

ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΩΝ
SHUTTER ISLAND
του Μάρτιν Σκορτσέζε
με τους Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Μαρκ Ράφαλο, Μπεν Κίνγκσλεϊ, Έμιλι Μόρτιμερ, Μισέλ Γουίλιαμς, Μαξ Φον Σίντοφ, Τζάκι Ερλ Χάλεϊ

Υπόθεση: Καλοκαίρι 1954. Ο Αμερικανός αστυνόμος Τέντι Ντάνιελς κι ο νέος συνεργάτης του, ο Τσακ φτάνουν σ’ ένα νησί κάπου στα ανοιχτά της Αμερικής, όπου βρίσκεται το Άσκλιφ, το ψυχιατρικό νοσοκομείο για ψυχασθενείς εγκληματίες, για να διεξάγουν έρευνα για μια ασθενή που φαίνεται να δραπέτευσε μυστηριωδώς. Όταν ξαφνικά ξεσπάει μια καταιγίδα, ο Ντάνιελς βρίσκεται αποκλεισμένος εκεί και η διακριτική γραμμή μεταξύ πραγματικότητας και παράνοιας αρχίζει να γίνεται επικίνδυνα δυσδιάκριτη. Στο νοσοκομείο Άσκλιφ, τίποτα δεν είναι τελικά όπως φαίνεται και ο Ντάνιελς βρίσκεται έρμαιο σε «απάνθρωπες», ριζοσπαστικές θεραπείες που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων πειράματα με φάρμακα, βάρβαρες χειρουργικές επεμβάσεις και πλύσεις εγκεφάλου… Όσο περισσότερο πλησιάζει στην αλήθεια, τόσο πιο θολή γίνεται αυτή, και τόσο περισσότερο αρχίζει να πιστεύει ότι μπορεί να μη φύγει ποτέ από εκεί… Τουλάχιστον όχι σώος, γιατί κάποιος εκεί μοιάζει να προσπαθεί να τον τρελάνει…



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο βραβευμένος με Όσκαρ δημιουργός Μάρτιν Σκορσέζε σκηνοθετεί για τέταρτη φορά τον ταλαντούχο Λεονάρντο Ντι Κάπριο σε μια σκοτεινά κλειστοφοβική περιπέτεια Χιτσκοκικών επιρροών.

Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Bell.
Το OST κυκλοφορεί από την Warner.

ΙΝFO

  • Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ντένις Λεχέιν (γνωστός παγκοσμίως στο κινηματογραφόφιλο κοινό μετά την επιτυχή κινηματογραφική μεταφορά των μυθιστορημάτων του Σκοτεινό Ποτάμι-Mystic  River και Gone Baby Gone). «Ο πιο άξιος διάδοχος του Χάμετ και του Τσάντλερ» (Publishers Weekly), «Ένας από τους καλύτερους συγγραφείς μυστηρίου της εποχής μας» (Booklist), «Απαράμιλλος στην περιγραφή της σκοτεινής πλευράς της ανθρώπινης φύσης» (Library Journal) είναι μερικοί μόνο από τους χαρακτηρισμούς που απέδωσαν τα εγκυρότερα αμερικανικά έντυπα στον Λεχέιν. Το μυθιστόρημά του, Το Νησί των Καταραμένων αποδεικνύει για άλλη μια φορά το ξεχωριστό ταλέντο αυτού του συγγραφέα. Ευφυής πλοκή, γοτθικό μυστήριο, θεωρίες συνομωσίας, πυκνό μυστήριο, εκπληκτική αγωνία και ένταση υψηλού βαθμού. Πάνω απ’ όλα, η εκπληκτική πρόζα του Λεχέιν, οι εύστοχοι διάλογοι, η βαθιά ματιά στην ανθρώπινη ψυχή, η εκπληκτική απόδοση μιας εφιαλτικής ατμόσφαιρας παράνοιας, βίας και εξαπάτησης, υπό την έριδα που διεξαγόταν στην ψυχιατρική αναφορικά με τις μεθόδους θεραπείας της ψυχασθένειας. Κι ένα συνταρακτικό τέλος «που θα μείνει στην ιστορία ως μία από τις πλέον σωστές αισθητικά λύσεις μυστηρίου που έχουν γραφτεί ποτέ» (Publishers Weekly). To μυθιστόρημα κυκλοφορεί στην Ελλάδα από τις εκδόσεις Bell.
  • Στο σκηνοθετικό τιμόνι βρίσκουμε το μαέστρο στο είδος, βραβευμένο με Όσκαρ, Μάρτιν Σκορσέζε, ο οποίος ενθουσιάστηκε με την προοπτική να γυρίσει μια γοτθική ιστορία τρόμου γεμάτη σκιές και μυστήριο, καθώς του θύμιζε έντονα την κλασική ταινία The Cabinet of Dr. Caligari. Για να εμπνεύσει μάλιστα τους ηθοποιούς, ο σκηνοθέτης κανόνιζε νυχτερινές προβολές ταινιών που πραγματεύονταν συναφή θέματα (Laura, Out of the Past, Crossfire, On Dangerous Ground, Time Limit, The Trial, The Haunting, The Innocents, The Seventh Victim) καθώς και του ντοκιμαντέρ Titicut Follies.
  • Το σενάριο υπογράφει η ελληνικής καταγωγής Λαέτα Καλογρίδης που συνεργάζεται στην ταινία κι ως εκτελεστικός παραγωγός. Ο παραγωγός Μπράντλεϊ Τζ. Φίσερ κι η εταιρεία παραγωγής της ταινίας επέλεξαν την Καλογρίδης καθώς είχαν συνεργαστεί και στο θρίλερ Pathfinder κι ήταν πεπεισμένοι πως μπορούσε να ζωντανέψει στον κινηματογράφο το γεμάτο αναδρομές στο παρελθόν, παραισθήσεις και ψευδαισθήσεις, μυθιστόρημα του Λεχέιν. Το σενάριο που προέκυψε έχει αναφορές σε κλασικές Χολιγουντιανές ταινίες, μεταξύ των οποίων η ταινία Laura του Ότο Πρέμινγκερ καθώς κι η ταινία Shock Corridor του Σαμ Φούλερ.
  • Σημαντικό ρόλο στην υποβλητική ατμόσφαιρα της ταινίας παίζει και η μουσική. 19 ορχηστρικά και όχι μόνο κομμάτια, σε παραγωγή Ρόμπι Ρόμπερτσον, συνθέτουν ένα ost που απογειώνει το κινηματογραφικό αποτέλεσμα. «Aυτό μπορεί να είναι το πιο όμορφο soundtrack που έχω ακούσει ποτέ» δηλώνει με περηφάνια ο Ρόμπερτσον. Το ost αυτό που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, κομμάτια των Johnnie Ray (Cry), Lonnie Johnson (Tomorrow Night), Brian Eno (Lizard Point) κι εκτελέσεις των The San Francisco Symphony, the National Polish Radio Symphony, the Vienna Radio Symphony Orchestra, the Wiener Philharmoniker, αποτελεί άλλη μια επιτυχημένη συνεργασία ανάμεσα στον Σκορσέζε και τον Ρόμπερτσον, η οποία εγκαινιάστηκε το 1978 στην ταινία The Last Waltz και συνεχίστηκε στις ταινίες Raging Bull, The King of Comedy, The Color of Money, Casino, Departed. Το ost κυκλοφορεί από την Warner.
  • Για τον πρωταγωνιστικό ρόλο οι δημιουργοί από την αρχή ήθελαν τον τρεις φορές υποψήφιο για Όσκαρ Λεονάρντο Ντι Κάπριο, πρόταση που βρήκε απόλυτα σύμφωνο το σκηνοθέτη καθώς ήταν και η δική του μόνη επιλογή, δεδομένης μάλιστα της πολυετούς πολύ καλής συνεργασίας τους, αλλά και της πίστης του στο ταλέντο του Ντι Κάπριο το οποίο και θεωρεί πως «…μεγαλώνοντας, εμβαθύνει όλο και περισσότερο».  Ο Ντι Κάπριο πείστηκε αφενός μόλις διάβασε το σενάριο καθώς τον ενθουσίασαν οι συνεχείς ανατροπές και τα πολλά επίπεδα δράσης κι αφετέρου με την προοπτική μιας νέας συνεργασίας με τον Σκορσέζε τον οποίο θαυμάζει πολύ αφού, όπως λέει ο ίδιος χαρακτηριστικά «Είναι μοναδικός δημιουργός. Ξέρει πώς να καθοδηγεί το ανθρώπινο μυαλό και να αναπαριστά ανθρώπινες καταστάσεις αφήνοντας συνάμα και τους ηθοποιούς να του υποδεικνύουν τρόπον τινά, τι βγαίνει τελικά στο μεγάλο πανί.» Έτσι ξεκίνησε την προσωπική του έρευνα για το ρόλο, μαθαίνοντας περί της ειδικής εκπαίδευσης των αστυνομικών τη δεκαετία του ’50, μελετώντας τις εμπειρίες βετεράνων του Β’ Παγκοσμίου πολέμου και εντρυφώντας στις ψυχιατρικές τεχνικές που χρησιμοποιούνταν την περίοδο εκείνη στα ψυχιατρεία. Η όλη έρευνα συμπληρωνόταν από συνεχείς μελέτες του ίδιου του μυθιστορήματος και συνεχείς συζητήσεις με το σκηνοθέτη.
  • Στο ρόλο του προστατευτικού συνεργάτη του βρίσκουμε το Μαρκ Ράφαλο, επιλογή του Σκορσέζε που ήθελε να συνεργαστεί μαζί του αφότου είδε την ερμηνεία του στην ταινία You Can Count on Me κι η συνεργασία αυτή ενθουσίασε τον Ντι Κάπριο.
  • Το λαμπερό πρωταγωνιστικό τρίο συμπληρώνει ο Σερ Μπεν Κίνγκσλεϊ στο ρόλο του επικεφαλής ψυχιάτρου του νοσοκομείου. Διαβάζοντας το ρόλο μάλιστα ο ίδιος ο Κίνγκσλεϊ τον οραματίστηκε με πράσινο κοστούμι, πίπα και χαρακτηριστικά παπούτσια που προσπαθούν να γειώσουν τον επιστήμονα που είναι συνεχώς χαμένος στην έρευνά του.
  • Τους βασικούς γυναικείους ρόλους έχουν η Μισέλ Ουίλιαμς, η Πατρίσια Κλάρκσον και η Έμιλι Μόρτιμερ που μοιράζονται κάποιες από τις πιο δυνατές σκηνές με τον Ντι Κάπριο, ενώ χαρακτηριστική είναι και η ερμηνεία του Τζάκι Ερλ Χέιλι. Τέλος, στο ρόλο μιας από τις πιο απειλητικές φυσιογνωμίες του Άσκλιφ, του γιατρού που θεωρεί πως η μέθοδός του είναι η καλύτερη, βρίσκουμε τον Μαξ Φον Σίντοφ.
  • Καθ’ όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων, υπήρχε ειδικός σύμβουλος, ο Δρ. Τζέιμς Γκίλιγκαν, ο οποίος διηύθυνε το ψυχιατρείο της Μασαχουσέτης τη δεκαετία του 1970, και ο οποίος ήταν πρωτεργάτης στον αγώνα μετασχηματισμού των ψυχιατρικών ιδρυμάτων τόσο στην Αμερική όσο και στον υπόλοιπο κόσμο. Ο σκηνοθέτης ήθελε να είναι σίγουρος πως αποτυπώνεται σωστά ο πόλεμος που διεξαγόταν εκείνη την εποχή ανάμεσα στους γιατρούς που ήθελαν να εισάγουν νέες μορφές ψυχοθεραπείας, εκπαίδευσης και ιατρικής και σε εκείνους που θεωρούσαν τους ψυχασθενείς ανίατη περίπτωση και εφάρμοζαν βάναυσες μεθόδους όπως ηλεκτροσόκ και λοβοτομή.
  • Τόσο η κίνηση της κάμερας όσο και ο φωτισμός είχαν σκοπό να αναπαραστήσουν τη σύγχυση στο μυαλό του πρωταγωνιστή και να υποβάλλουν την αίσθηση του απόλυτου εγκλεισμού σε ένα ερημικό νησί όπου δεσπόζει μονάχα το ψυχιατρείο. Ανάλογης σημασίας ήταν και οι καιρικές συνθήκες που έπρεπε να επικρατούν… Ασταμάτητη και καταρρακτώδης βροχή και δυνατοί άνεμοι συμβάλλουν στη σύνθεση ενός εφιαλτικού τοπίου που δεν θα αφήσει κανέναν «ασυγκίνητο»…

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΩΝ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΩΝ…

H ιστορία της ταινίας λαμβάνει χώρα σε ένα ψυχιατρείο τη δεκαετία του 1950, την εποχή που ο τρόπος θεραπείας των πιο σοβαρών και ανίατων περιπτώσεων ψυχασθένειας θα άλλαζε θεαματικά…
Καθώς τελείωνε η μεσαιωνικού τύπου περίοδος των ασύλων, νέες θεραπευτικές χειρουργικές επεμβάσεις στον εγκέφαλο καθώς και νευρολογικά φάρμακα έκαναν την εμφάνισή τους με αποτέλεσμα αρκετοί ασθενείς να χαθούν σε ένα Καφκακικό σύστημα κι άλλοι να γίνουν πειραματόζωα και να χαθούν στο βωμό της έρευνας… Αυτήν ακριβώς την περίοδο αποτυπώνει το μυθιστόρημα και η ταινία…
Η εμφάνιση των ασύλων, άλλωστε, για τους ψυχασθενείς τοποθετείται στην εποχή του Μεσαίωνα και λίγο πιο πριν, όταν οι κοινωνίες δεν ήξεραν πώς να χειριστούν τα άτομα αυτά, καταφεύγοντας ακόμα και σε λύσεις τύπου «Πλοίων των Τρελών», που συνιστούσαν την πρώτη μορφή ψυχιατρείου.
Τα άσυλα στην Ευρώπη του 16ου και 17ου αιώνα ήταν οι προπομποί αυτών της Αμερικής. Ήταν στην ουσία φυλακές, όπου οι ασθενείς ήταν αλυσοδεμένοι και κακοποιούνταν σαν ζώα, τρώγοντας ξύλο και ζώντας σε άθλιες συνθήκες που έφερναν πολύ γρήγορα το θάνατο (π.χ. Νοσοκομείο Bethlehem που μετονομάστηκε σε Νοσοκομείο Bedlam, με το τελευταίο να καταντήσει συνώνυμο με «το σπίτι της σύγχυσης»). Το 1972 ένα άσυλο στο Παρίσι επιχείρησε πρώτο την απελευθέρωση των ασθενών από τα δεσμά τους, μετατρέποντας το άλλοτε ανήλιο μπουντρούμι σε ένα ηλιόλουστο χώρο. Καθώς κάποιοι ασθενείς όντως θεραπεύτηκαν και επανακοινωνικοποιήθηκαν, άρχισε να αναπτύσσεται όλο και περισσότερο μια «Νέα Θεραπεία», στο πλαίσιο της οποίας οι γιατροί αναζητούσαν νέες μεθόδους, ενίοτε αρκετά σκληρές και υπερβολικές.
Τον επόμενο ενάμισι αιώνα, τα άσυλα στη Δύση ήταν μέρη γεμάτα τρόμο και βία. Στην Αμερική αρχικά οι ασθενείς κατέληγαν σε ξενώνες απόρων ή φυλακές, με ένα μόνο άσυλο στη χώρα, στην περιοχή της Βιρτζίνια, ώσπου το 1827 απαγορεύτηκε ο εγκλεισμός των ψυχασθενών σε φυλακές και δημιουργήθηκαν αρκετά ιδρύματα στη χώρα, τα οποία όμως λειτουργούσαν συχνά με την ίδια απάνθρωπη λογική. Παράλληλα εμφανίστηκε και μια νέα κατηγορία ψυχιατρείων, για εκείνους που διαπράττουν εγκλήματα καθώς και τα αντίστοιχα άσυλα για τους ψυχασθενείς εγκληματίες.
Με το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου οπότε εμφανίστηκε πληθώρα βετεράνων πολέμου που έπασχαν από ψυχολογικά τραύματα κι ενώ διαμορφώνονταν σιγά σιγά και οι ρηξικέλευθες θεωρίες του Φρόιντ, τα ιδρύματα άρχισαν να βελτιώνονται, όχι όμως και οι θεραπείες (ενδεικτικά αναφέρονται επεμβάσεις αφαίρεσης δοντιών, αμυγδαλών, οργάνων αναπαραγωγής). Φτάνοντας στη δεκαετία του 1930, εμφανίστηκε και η νέα χειρουργική μέθοδος της λοβοτομής που μπορεί φαινομενικά να ηρεμούσε τους πάσχοντες από σχιζοφρένεια και σοβαρές μορφές ψύχωσης, αλλά αλλοίωνε για πάντα την προσωπικότητά τους (βραβείο Νόμπελ στον Μόνιζ που την ανακάλυψε). Μέχρι τη δεκαετία του 1940 η λοβοτομή είχε καθιερωθεί ως μέθοδος στην ψυχιατρική με πάνω από 40.000 Αμερικανούς να έχουν υποβληθεί σε αυτήν τη μονόδρομη διαδικασία, ενώ εμφανίστηκαν και νέες μέθοδοι όπως το ηλεκτροσόκ. Στο τέλος της δεκαετίας έκαναν την εμφάνισή τους νευροληπτικά φάρμακα, αντι-καταθλιπτικά κι αντι-ψυχωσικά, για μια πιο ανθρώπινη προσπάθεια θεραπείας. Μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, δημιουργήθηκαν, για πρώτη φορά, ειδικά ιδρύματα για αυτούς που πάσχουν από ψυχολογικά τραύματα… Σταδιακά στα περισσότερα σύγχρονα ψυχιατρικά ιδρύματα εφαρμόζονται φαρμακοληπτικές αγωγές και ψυχοθεραπεία αφήνοντας στο παρελθόν τον ιδρυματικό χαρακτήρα του εγκλεισμού και της βαναυσότητας…

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

ΜΑΡΤΙΝ ΣΚΟΡΣΕΖΕ
  • Γεννήθηκε το 1942 στη Νέα Υόρκη.
  • Τον πρωτογνωρίσαμε (έπειτα από πολλές ταινίες μικρού μήκους) μέσα από την ταινία του I Call First, που ήταν και το σκηνοθετικό του ντεμπούτο
  • Κέρδισε Όσκαρ Σκηνοθεσίας και Χρυσή Σφαίρα για την ταινία The Departed, ενώ υπήρξε υποψήφιος και για άλλες έξι ταινίες (The Aviator, Gangs of New York, The Age of Innocence, Goodfellas, The Last Temptation of Christ, Raging Bull).

Παλαιότερες ταινίες: I Call First, Street Scenes, Boxcar Bertha, Mean Streets, Alice Doesn’t Live Here Anymore, Taxi Driver, New York New York, The Last Waltz, Raging Bull, The King of Comedy, After Hours, The Color of Money, The Last Temptation of Christ, New York Stories, Goodfellas, Cape Fear, The Age of Innocence, Casino, Gangs of New York, The Aviator, The Departed, Shine A Light.

ΤΟ ΚΑΣΤ

ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΙ ΚΑΠΡΙΟ
  • Γεννήθηκε το 1974 στην Καλιφόρνια.
  • Ξεκίνησε την καριέρα του σε ηλικία 14 ετών κα έκανε αίσθηση το 1993 με την ερμηνεία του στην ταινία The Boy’s Life.
  • Έχει προταθεί 3 φορές για Όσκαρ (What’s Eating Gilbert Grape, The Aviator, Blood Diamond) και 7 φορές για Χρυσή Σφαίρα (What’s Eating Gilbert Grape, Titanic, Catch Me If You Can, The Aviator, Departed, Blood Diamond, Revolutionary Road), κερδίζοντάς την για την ταινία  The Aviator.
  • Η πρώτη σημαντική κινηματογραφική του εμφάνιση ήταν στην ταινία This Boy’s Life (1993).
  • Αγαπημένος συνεργάτης του είναι ο σκηνοθέτης Μάρτιν Σκορσέζε.

Παλαιότερες ταινίες: Poison Ivy, This Boy’s Life, What’s Eating Gilbert Grape, The Foot Shooting Party, The Quick and the Dead, The Basketball Diaries, Total Eclipse, Romeo + Juliet, Marvin’s Room, Titanic, The Man in the Iron Mask, Celebrity, The Beach, Gangs of New York, Catch Me if You Can, The Aviator, The Departed, Blood Diamond, Body of Lies, Revolutionary Road.

ΜΠΕΝ ΚΙΝΓΚΣΛΕΪ
  • Γεννήθηκε το 1943 στην Αγγλία.
  • Έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο στην ταινία Fear Is The Key.
  • Για την ερμηνεία στην ταινία Gandhi κέρδισε Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα, ενώ έχει προταθεί κι άλλες 3 φορές (Bugsy, Sexy Beast, House of Sand and Fog) για Όσκαρ.

Παλαιότερες ταινίες: Fear Is The Key, Gandhi, Betrayal, Turtle Diary, Harem, Maurice, Pascali’s Island, Without A Clue, Testimony, Slipstream, The Children, Bugsy, Sneakers, Dave, Schindler’s List, Death and the Maiden, Species, Twelfth Night, The Assignment, Parting Shots, The Confession, Spooky House, Sexy Beast, The Triumph of Love, House of Sand and Fog, Suspect Zero, Oliver Twist, You Kill Me, The Wackness, Elegy, The Love Guru, Fifty Dead Man Walking.

ΜΑΡΚ ΡΑΦΑΛΟ
  • Γεννήθηκε στην Αγγλία το 1967.
  • Έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο στην ταινία Rough Trade.
  • Επιβλήθηκε στο Χόλιγουντ με την ταινία You Can Count On Me.
  • Έχει συνεργαστεί με κάποιους από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες όπως ο Ανγκ Λι, ο Μάικλ Μαν, ο Ντέιβιντ Φίνσερ…

Παλαιότερες ταινίες: Rough Trade, A Song For You, A Gift from Heaven, There Goes My Baby, Blood Money, The Dentist, The Last Big Thing, Safe Men, Ride With The Devil, You Can Count On Me, Committed, The Last Castle, My Life Without Me, View From The Top, Eternal Sunshine Of A Spotless Mind, Collateral, Just Like Heaven, Rumor Has It, All The King’s Men, Zodiac, Reservation Road, Blindness, The Brothers Bloom, Where The Wild Things Are.

ΜΙΣΕΛ ΟΥΛΙΑΜΣ
  • Γεννήθηκε το 1980.
  • Την πρωτοείδαμε στη σειρά Dawson’s Creek.
  • Προτάθηκε για Όσκαρ β’ γυναικείου ρόλου και Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία της στην ταινία Brokeback Mountain.  

Παλαιότερες ταινίες: Lassie, Species, Timemaster, A Thousand Acres, Dick, Perfume, Me Without You, Prozac Nation, The Station Agent, A Hole in One, Imaginary Heroes, Land of Plenty, The Baxter, Brokeback Mountain, The Hawk is Dying, I’m Not There, Deception, Wendy and Lucy, Synecdoche New York.

ΤΖΑΚΙ ΕΡΛ ΧΕΪΛΙ
  • Γεννήθηκε το 1961.
  • Απείχε από το Χόλιγουντ για 15 χρόνια κι επανήλθε με 2 ταινίες (All The King’s Men, Little Children).
  • Για την ερμηνεία του στην ταινία Little Children προτάθηκε για Όσκαρ.

Παλαιότερες ταινίες: A Man is Dead, The Bad News Bears, Damnation Alley, Breaking Away, Losin’It, The Zoo Gang, Dollman, Nemesis, Maniac Cop 3: Badge of Silence, Little Children, All The King’s Men, Semi-Pro, Winged Creatures, Watchmen.

ΕΜΙΛΙ ΜΟΡΤΙΜΕΡ
  • Γεννήθηκε το 1971 στην Αγγλία.
  • Είναι κόρη του διάσημου συγγραφέα Σερ Τζον Μόρτιμερ.
  • Έκανε αίσθηση με την ερμηνεία της στην ταινία Lovely & Amazing.

Παλαιότερες ταινίες: The Ghost and the Darkness, The Saint, Elizabeth, Notting Hill, Killing Joe, Scream 3, Love’s Labour’s Lost, The Kid, Lovely & Amazing, A Foreign Affair, Nobody Needs To Know, Bright Young Things, Young Adam, Dear Frankie, Match Point, The Pink Panther, Paris Je t’aime, Chaos Theory, Lars and the Real Girl, Transsiberian, Redbelt, The Pink Panther 2.

ΠΑΤΡΙΣΙΑ ΚΛΑΡΚΣΟΝ
  • Γεννήθηκε το 1959 στη Λουϊζιάνα των ΗΠΑ.
  • Σπούδασε θέατρο στο Πανεπιστήμιο του Yale.
  • Έκανε το ντεμπούτο της στην ταινία του Μπράιαν Ντε Πάλμα The Untouchables.
  • Ήταν υποψήφια για Όσκαρ β’ γυναικείου ρόλου και Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία της στην ταινία Pieces of April.

Παλαιότερες ταινίες: The Untouchables, The Dead Pool, Rocket Gibraltar, Everybody’s All-American, Tune in Tomorrow…, Pharaoh’s Army, Jumanji, High Art, Playing by Heart, Simply Irresistible, Wayward Son, The Green Mile, The Pledge, Wendigo, Far From Heaven, Heartbreak Hospital, The Baroness and the Pig, Pieces of April, The Station Agent, Dogville, Miracle, The Dying Gaul, Good Night and Good Luck, The Woods, All the King’s Men, Blind Date, No Reservations, Lars and the Real Girl, Married Life, Vicky Christina Barcelona.

 

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.shutterisland.gr/

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ο Σκορτσέζε για άλλη μια φορά ανατρέχει σε έργα προκατόχων του. Ο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ άλλωστε που του χάρισε Όσκαρ ήταν ένα ριμέικ (ασιατικής προέλευσης, με ρεκόρ στο Ασιατικό Box Office). Στο ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΩΝ, παρακολούθησα ένα κράμα ταινιών με ομοιότητες από τα αριστουργήματα: ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥ, του Μίλος Φόρμαν, Η ΛΑΜΨΗ του Στάνλεϊ Κιούμπρικ και το ΨΥΧΩ του Χίτσκοκ. Κι όμως το ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΩΝ δεν είναι αριστούργημα, όπως τα προαναφερόμενα, γιατί ξεμένει από ... καύσιμα, εκεί που οι προσδοκίες κορυφώνονται.

Αφήνοντας τα "γκαγκστερικά" και - τελευταίως - τα ντοκιμαντέρ του , στην άκρη, εισχωρεί στην άβυσσο του μυαλού και της ψυχής μέσα από τα μάτια του Λεονάρντο ΝτιΚάπριο. Μια ταινία που επίσης είναι μίγμα πολλών ειδών, με κυρίαρχο αυτό του κλασικού φιλμ νουάρ (αμερικάνικη βερσιόν του ΄50) και του αστυνομικού θρίλερ με ψήγματα τρόμου (ψυχολογικού).

Καλή η προσπάθεια συνολικά άλλα άνιση, στην κλιμάκωση. Δημιούργησε σασπένς, αλλά δεν το διαχειρίστηκε με την απαιτούμενη ένταση σε διάρκεια και παράλληλη δράση, για να μας "καταπλήξει". Με άλλα λόγια από το σημείο - κλειδί, γίνεται προβλέψιμη η ανατροπή του, γιατί αποκαλύπτονται βιαστικά (κινηματογραφικά μόνο) τα μυστικά, του  - ευφυούς πλοκής - πυκνογραμμένου μυθιστορήματος του Ντένις Λεχέιν ("ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ", "GONE BABY GONE").

Η σκηνική ατμόσφαιρα, η φωτογραφία και συνολικά ο τρόπος κινηματογράφησης είναι πολύ υψηλής ποιότητας. Ο Ντι Κάπριο, ως μούσα του Σκορτσέζε, και τη στάμπα του μεγάλου σταρ, παίζει ιδανικά τον ήρωα. Πολύ καλός και ο Μπεν Κίνγκσλεϊ, ενώ ο Μαρκ Ράφαλο πείθει στον έναν από τους δύο ...ρόλους. Άλλωστε όλοι υποδύονται δυσυπόστατους ρόλους. Ο διχασμός της προσωπικότητας είναι παρών εξ' αρχής, αλλά αδιαφανής, ξεκινώντας αργά και σταθερά την αποκάλυψή του στην πραγματικότητα μέσα από το υποσυνείδητο των ηρώων.  Οι χαρακτήρες αποδίδουν ικανοποιητικά το πνεύμα του συγγραφέα, αποφεύγοντας τα δραματουργικά στερεότυπα. Υπάρχουν έντονες αλληγορικές αναμνήσεις που ταλαιπωρούν σε ψυχασθενικό βαθμό (επηρεάζοντας τον ήρωά μας) όπως η εν ψυχρώ δολοφονία Γερμανών Ναζί αιχμαλώτων με το τέλος του Β' Π.Π. Ως άλλοθι για το ολοκαύτωμα, περνάει ξώφαλτσα τον πολιτικό σκόπελο, συγκινησιακά, αφού ο Μάρτιν δεν κάνει "πολιτικοκοκοινωνική" ταινία, αλλά ως συνήθως ...ύποπτος ταινία για να αρέσει στους προοδευτικούς της Ακαδημίας.

Παρ' όλα αυτά η ταινία θα μπορούσε να είναι οποιουδήποτε άλλου (μεγάλου) δημιουργού και όχι του Σκορτσέζε. Για την εμπορική του απήχηση (Νο1 στο USA Box Office) ευθύνονται κυρίως η Universal, ο Ντι Κάπριο και το σενάριο της Λέτα Καλογρίδη. Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και εύκολους εντυπωσιασμούς, ο σκηνοθέτης για άλλη μια φορά διεκπεραίωσε επαγγελματικά (όπως την τελευταία 20ετία) μια σκοτεινή ιστορία (φιλμ νουάρ) με γοτθικό μυστήριο, θεωρίες συνομωσίας, αγωνία και ένταση. Πάνω απ’ όλα, την παράσταση κλέβει η αφήγηση, θα απολαύσετε την εκπληκτική πρόζα του συγγραφέα, τους εύστοχους διάλογους, τη βαθιά ματιά στην ανθρώπινη ψυχή και την εφιαλτική ατμόσφαιρα παράνοιας που απλώνει τα δίχτυα της. Εγκεφαλική εξάσκηση δίωρης διάρκειας με πλύση εγκεφάλου, βία και εξαπάτηση, υπό το οργουελλικό βλέμμα της ψυχιατρικής και των μεθόδων θεραπείας της ψυχασθένειας (θεραπεία με ψυχοφάρμακα ή με εγχείρηση - λοβοτομή). Αν και μέσα σ' όλα αυτά, μένουν κάποια θολά ερωτήματα σχετικά με τα πειράματα σε "υγιείς" ανθρώπους στον Φάρο, για στρατιωτικούς σκοπούς (αν αυτά τελούσαν νόμιμα υπό την έγκριση της ανωτάτης εξουσίας κλπ), είναι γεγονός πως όταν αφήνεις πολλά "σκοτεινά" ίχνη κερδίζεις σε σασπένς και αγωνία αλλά χωρίς ηθική διαλεκτική και ιδεολογική σύνθεση δεν υπάρχει θέση. Το Χόλιγουντ και στα σκοτεινά δράματα  εκμεταλεύεται ιδανικά κάθε αιώρηση της πολιτικής ορθότητας, τηρουμένων των αναλογιών, πράττοντας, χωρίς ένοχη συνείδηση... Γιατί εκείνοι ξέρουν ποιοί φταίνε για ...όλα, και το δείχνουν μέσα από τις ταινίες τους, όπως το εκπαιδευμένο τσοπανόσκυλο οδηγεί το άβουλο κοπάδι για βοσκή.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Μια νουάρ ιστορία, αλλοφροσύνης και ψευδαισθήσεων, που αποτυπώθηκε περίτεχνα με μια ιδιότυπη ατμόσφαιρα. Ο Ντι  Κάπριο,  παρά τον αρχικό σκεπτικισμό μας, ως (ιδανικός) σύγχρονος χαμαιλέοντας, εισχώρησε βαθιά σε μια  μεταφυσική κοινωνία, έναν διχασμό προσωπικότητας που σηκώνει συζήτηση. Το Σκορτσεζικό σύμπαν έκανε πάλι το θαύμα του.

Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Μετά από μια ουσιαστικά τετραετή απουσία από τα κινηματογραφικά δρώμενα, ο Martin Scorsese ξαναπαίρνει τον Leonardo DiCaprio και επιστρέφει με ένα ψυχολογικό θρίλερ που πολλούς θύμισε το Cape Fear και ήλπιζαν σε κάτι αντίστοιχο.

Βρισκόμαστε στην μεταπολεμική Αμερική, το 1954, σε ένα μικρό νησάκι λίγο έξω από τη Βοστώνη όπου βρίσκεται το ψυχιατρικό ίδρυμα Ashcroft όπου βρίσκονται έγκλειστοι οι πιο επικίνδυνοι ψυχασθενείς εγκληματίες. Η μυστηριώδης εξαφάνιση μιας ασθενούς, κάνει τους ομοσπονδιακούς αστυνομικούς Teddy Daniels και Chuck Aule να έρθουν στο νησί για να εξιχνιάσουν την υπόθεση. Η έρευνα είναι ιδιαίτερα δύσκολη μιας και οι υπεύθυνοι δε τους βοηθάνε ιδιαίτερα αποκρύπτοντας στοιχεία. Ταυτόχρονα φήμες για απάνθρωπα πειράματα στους ασθενείς γίνονται όλο και πιο έντονες ενώ ο Teddy ταλαιπωρείται από όνειρα και οράματα μιας και ο πρόσφατος θάνατος της γυναίκας τους δε τον αφήνει να ησυχάσει.

Με ένα από τα πιο πολλά υποσχόμενα trailers των τελευταίων ετών, το Shutter Island (και όχι Νησί των Καταραμένων μιας και η μετάφραση είναι εντελώς άσχετη με τη ταινία) ήταν καταδικασμένο σε επιτυχία. Και όμως καταφέρνει να απογοητεύσει. Η υποβλητική noir ατμόσφαιρα θέτει γερές βάσεις για μια καθηλωτική ταινία αλλά το κακό αρχίζει να φαίνεται γρήγορα. Ο χρόνος που περνάει μέχρι τη στιγμή που το κοινό αστυνομικό θρίλερ γίνεται, ή τουλάχιστον προσπαθεί να γίνει ψυχολογικό θρίλερ μυστηρίου είναι αρκετά μεγάλος και ο θεατής ήδη αναζητάει επίμονα την άμεση αύξηση του ενδιαφέροντός του. Προς στιγμή, αυτή έρχεται γιατί αρκετές υποιστορίες χρειάζονται να διηγηθούν που δίνουν το απαραίτητο βάθος και μυστήριο αλλά κάπου εκεί (σχεδόν) όλα τελειώνουν. Για περίπου 1+ ώρα δίνει υπερβολικά πολλά στοιχεία που σχηματίζουν πολλές θεωρίες στο θεατή για το τι πραγματικά συμβαίνει, προσπαθώντας ανεπιτυχώς να αυξήσουν το επίπεδο μυστηρίου και τελικά περίπου μισή ώρα πριν το τέλος έρχεται η αποκάλυψη η οποία μπορεί να είναι η, σχετικά πιο ρεαλιστική αλλά δεν είναι σε καμιά περίπτωση πρωτότυπη ενώ σίγουρα έχει ήδη περάσει από τη σκέψη του θεατή με αποτέλεσμα να χάνεται κάθε ίχνος έκπληξης και η προσπάθεια εντυπωσιασμού να γυρίζει μπούμερανγκ. Τα πράγματα χειροτερεύουν στο τελευταίο μισάωρο που, σα να είμαστε ανίκανοι να σκεφτούμε και να οπτικοποιήσουμε στο μυαλό μας την εξήγηση που δίνεται, ο σκηνοθέτης σπάει και μας παρουσιάζει με κάθε λεπτομέρεια αυτά που πριν λίγα λεπτά μας είχε πει ξεκάθαρα.

Το  overacting του DiCaprio μπορεί να δικαιολογείται εν μέρη, αλλά παραμένει αρκετά ενοχλητικό. Στην άκρως αντίθετη πλευρά, με εκνευριστικά υποτονικές ερμηνείες βλέπουμε τους Max von Sydow, Michelle Williams και Ben Kingsley ενώ οι μόνοι που ικανοποιούν πλήρως το θεατή είναι οι Mark Ruffalo και Patricia Clarkson. Σκηνοθετικά ο Scorsese μπορεί με λίγη υπερβολή να χαρακτηριστεί εριστικός. Προσπαθεί ανελέητα να σε πείσει για τις διάφορες θεωρίες συνομωσίας χωρίς να σε αφήνει να σκεφτείς καθόλου. Η δημιουργία ατμόσφαιρας είναι εν μέρη, επιτυχημένη αλλά η ανούσια εξέλιξη της ιστορίας δε του δίνει πολλά περιθώρια.

Μπορεί πολλοί να με θέλουν να με λιντσάρουν αλλά έχω να δω πολύ καλή ταινία του Scorsese από το Gangs of New York. Ενώ όμως στις προηγούμενες οι ηθοποιοί ήταν κατά κύριο λόγο ιδιαιτέρως ικανοποιητικοί, εδώ τους παίρνει κάτω μαζί του, με αποκορύφωμα την ίσως πιο μέτρια ερμηνεία του Leonardo DiCaprio από εποχή The Beach.

Αλέξης Κυριαζής
του Αλέξη Κυριαζή alexis.kyriazis@myfilm.gr


Φαίνεται πως ο Martin Scorsese έχει αναλάβει να κάνει τον Leonardo DiCaprio ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς των τριαντάρηδων, γι’ αυτό και πλέον αυτοί οι δύο πάνε πακέτο. Μάλιστα στο «Νησί των καταραμένων», κάνουν μία αρκετά διαφορετική δουλειά σε σχέση με αυτά που μας έχουν συνηθίσει μέχρι σήμερα. Ψυχολογικό θρίλερ με αστυνομική εσάνς, καλογραμμένο σενάριο της «δικιάς» μας Laeta Kalogridis, προσεκτική σκηνοθεσία από τον Scorsese, άψογη φωτογραφία-σκηνογραφία και ένα αξιόλογο καστ να πλαισιώνει τον Leo. Ο Ben Kingsley, ο Mark Ruffalo, ο Max von Sydow, η Michelle Williams και η Emily Mortimer απογειώνουν το πολυαναμενόμενο φιλμ που θα μπορούσε να είναι δημιούργημα του M. Night Shyamalan, αν μετά την «Έκτη αίσθηση» δεν το κούραζε τόσο πολύ.

Κωνσταντίνος Μπουγάς
του Κωνσταντίνου Μπουγά konstantinos. bougas@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
25/2/2010 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Shutter Island 01.jpg
Shutter Island 02.jpg
Shutter Island 03.jpg
Shutter Island 04.jpg
Shutter Island 05.jpg
Shutter Island 06.jpg
Shutter Island 07.jpg
Shutter Island 08.jpg
Shutter Island 09.jpg
Shutter Island 10.jpg
Shutter Island 11.jpg
Shutter Island 12.jpg
Shutter Island 13.jpg
Shutter Island 14.jpg
Shutter Island 15.jpg
Shutter Island 16.jpg
Shutter Island 17.jpg
Shutter Island 18.jpg
Shutter Island 19.jpg
Shutter Island 20.jpg
Shutter Island 21.jpg
Shutter Island 22.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Leonardo DiCaprio ... Teddy Daniels
    Mark Ruffalo ... Chuck Aule
    Ben Kingsley ... Dr. John Cawley
    Emily Mortimer ... Rachel Solando
    Michelle Williams ... Dolores Chanal
    Max von Sydow ... Dr. Jeremiah Naehring
    Jackie Earle Haley ... George Noyce
    Elias Koteas ... Andrew Laeddis
    Patricia Clarkson
    Ted Levine ... Warden
    John Carroll Lynch ... Deputy Warden McPherson
    Christopher Denham ... Peter Breene
    Tom Kemp ... Ward C Guard
    Curtiss Cook ... Trey Washington
    Ken Cheeseman ... Doctor 1
    Drew Beasley ... Henry
    Dennis Lynch ... Red Headed Man
    Joseph McKenna ... Billings
    Gregory Seymore ... Soldier 1
    Robert Masiello ... Doctor
    Leigh Belair ... US Soldier / German Officer
    Steve Bocsi ... Orderly
    Daniel Burress ... Mental Patient
    Patrick Canty ... German SS Guard
    Jeffrey Corazzini ... Prison guard
    Gary Galone ... Gate Guard
    David J. Garfield ... Maintenance Worker
    Rob W. Gray ... Psychiatrist
    Michael Kelly ... Desk Orderly
    Joseph Lavallee ... POW
    Jerrell Lee ... Orderly
    Paul Locke ... American / German Soldier
    Dan Marshall ... U.S. G.I. at Dachau Liberation / German S.S. Officer Killed
    Morgan O'Brien ... Prison Guard
    Andy Rogala ... Soldier
    Eric Rollins ... Orderly - Chopping wood
    Billy Silvia ... Hospital Security Officer
    Emily Sarah Stikeman ... Pow

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Martin Scorsese

Σενάριο
Laeta Kalogridis


Παραγωγή
Brad Fischer
Mike Medavoy
Arnold Messer
Martin Scorsese

Φωτογραφία
Robert Richardson

Μοντάζ
Thelma Schoonmaker

Casting
Ellen Lewis
Meghan Rafferty


Σχεδιασμός Παραγωγής
Dante Ferretti

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Max Biscoe
Robert Guerra
Christina Ann Wilson


Σκηνικά
Francesca Lo Schiavo

Κοστούμια
Sandy Powell

Μακιγιάζ
Kathryn Blondell
Alan D'Angerio
Christine Domaniecki
Christine Fennell
Sian Grigg
Jerry Popolis
Patricia Regan
Manlio Rocchetti
Sherryn Smith


Διεύθυνση Παραγωγής
Amy Herman

Βοηθός Σκηνοθέτη
Ron Ames
Joseph P. Reidy

Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Διάρκεια
139'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ, ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ, ΘΡΙΛΕΡ

Διανομή
UIP (Ελλάδα)
Paramount Pictures
Concorde Filmverleih
Manga Films
Medusa Distribuzione
Paramount Pictures
Tele Munchen Fernseh Produktionsgesellschaft (TMG)
Universal Pictures International (UPI)


Εταιρείες Παραγωγής
Phoenix Pictures
Sikelia Productions
Appian Way
Hollywood Gang Productions
Paramount Pictures

Ειδικά Εφέ
CafeFX
Gentle Giant Studios


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.33
Αριθμός Ψήφων: 111


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Μυστηρίου
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΜυστηρίουΔραματική


Advertisement



Re: ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΩΝ (THE SHUTTER ISLAND) του Μάρτιν Σκορτσέζε (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Τετάρτη, 03 Μάρ. 2010 @ 07:30:46 MST
Μου φαίνεται ότι ο Leonardo DiCaprio έχει αρχίσει να εξελίσσεται σε πολύ καλό ηθοποιό! Αν και δεν μου άρεσε σε παλιότερες ταινίες (π.χ. Τιτανικός, Παραλία κ.α.), η ερμηνεία του στο Ματωμένο Διαμάντι ήταν πραγματικά έκπληξη! Και στο Νησι των Καταραμένων είναι επίσης εξαιρετικός, παρόλο που είναι η πρώτη φορά που πρωταγωνιστεί σε θρίλερ. Μπράβο του!


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΩΝ (THE SHUTTER ISLAND) του Μάρτιν Σκορτσέζε (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Τετάρτη, 03 Μάρ. 2010 @ 08:51:42 MST
tsimpa ena ******!! xaaxxaaxax


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]


Re: ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΩΝ (THE SHUTTER ISLAND) του Μάρτιν Σκορτσέζε (Βαθμολογία αναγνωστών: 0)
από Anonymous Τρίτη, 16 Μάρ. 2010 @ 09:37:05 MST
eida tn tainia kai htan praymatika uperoxh...all n rwthsw kati... htan psuxopa8hs apo thn arxh tlk????? yt apo oti katalaba autoi tn trelanan tn an8rwpo,,,,apla epeidh exw mia diafwnia m kopela p t eide kai auth 8 hmoun upoxreh an m eleye kapoios ti yinetai! euxaristw! :)


[ Απαντήστε (στο μήνυμα) ]

top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails