Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 27/11/14 :.
. Ouija Πίνακας Πνευμάτων
. Τα Θαύματα
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2
. Samba
. Η Έκρηξη
. Drive Hard
. Πρόμαχος
. Palikari
.: από 4/12/14 :.
. Jimmy's Hall
. Ηλίθιος και Πανηλίθιος 2
. Από Έρωτα
. Μια Ζέβρα Και Μισή
. Η Νύχτα Πριν Πέσει Το Παρίσι
. Οι Σταθμοί του Σταυρού
. Η Επέλαση των Βίκινγκς
. Electra (από 1/12)
.: από 11/12/14 :.
. Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες
. Ίρβιν Γιάλομ
. Καθηγητής Με Το Ζόρι
. Κοινός Παρονομαστής
. Λευκός Θεός
. Πάντινγκτον
. Saint Laurent Η Χρυσή Εποχή
. Ο Επιφανής Άγνωστος
.: από 18/12/14 :.
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Belle
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
.: από 25/12/14 :.
. Μεγάλα Μάτια
. Το Παιχνίδι Της Μίμησης
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: sajjad122's Profile sajjad122
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9804

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 199
Μέλη: 1
Σύνολο: 200

Εγγραφή


Cinema: Ο ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΚΑΙ Ο ΗΜΙΑΙΜΟΣ ΠΡΙΓΚΙΨ του Ντέιβιντ Γιέιτς (HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE)

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 05 Ιούλ. 2008 @ 20:42:33 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Arts & Culture

Ο ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ΚΑΙ Ο ΗΜΙΑΙΜΟΣ ΠΡΙΓΚΙΨ
HARRY POTTER AND THE HALF-BLOOD PRINCE

του Ντέιβιντ Γιέιτς
με τους Ντάνιελ Ράντκλιφ, Ρούπερτ Γκριντ, Έμα Γουότσον, Έλενα Μπόναμ Κάρτερ, Τζιμ Μπρόουντμπεντ


Υπόθεση: Στην έκτη κινηματογραφική συνέχεια των ταινιών Χάρι Πότερ, «Ο Χάρι Πότερ και ο Ημίαιμος Πρίγκιψ», ο Λόρδος Βόλντεμορτ εδραιώνει ακόμη περισσότερο την παρουσία του στους κόσμους των Μαγκλ και των Μάγων, ενώ το Χόγκουαρντς δεν είναι πλέον ο ασφαλής παράδεισος του πρόσφατου παρελθόντος. Ο Χάρι υποψιάζεται ότι ελλοχεύουν κίνδυνοι ακόμα και μέσα στο ίδιο το κάστρο, αλλά ο Ντάμπλντορ ενδιαφέρεται περισσότερο να τον προετοιμάσει για την τελική μάχη που ξέρει ότι είναι πολύ κοντά. Προσπαθώντας να ανακαλύψουν την αχίλλειο πτέρνα της άμυνας του Βόλντεμορτ, ο Ντάμπλντορ ζητά τη βοήθεια ενός παλιού του φίλου και συναδέλφου, του καθηγητή Οράτιου Σλάγκχορν. Στο μεταξύ, οι μαθητές «δέχονται επίθεση» από έναν μάλλον απρόσμενο εχθρό: τις εφηβικές ορμόνες. Καθώς τα ειδύλλια ανθίζουν, ένας μαθητής παραμένει αποστασιοποιημένος από όλα αυτά. Είναι αποφασισμένος να αφήσει το σημάδι του, και μάλιστα το σκοτεινό σημάδι του. Μπορεί ο έρωτας να πλανάται στην ατμόσφαιρα, το ίδιο όμως και η τραγωδία... Το Χόγκουαρτς μπορεί να μην είναι ποτέ ξανά το ίδιο.
Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Άλλες Πηγές
Περισότερες πληροφορίες



Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Βασισμένο στο βιβλίο της Τζ. Κ. Ρόουλινγκ που κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΦΩΣ

Η ταινία “Ο Χάρι Πότερ και ο Ημίαιμος Πρίγκιψ” δεν αποτελεί απλά ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή του Χάρι, των φίλων και των εχθρών του, είναι μια μίξη χιούμορ και πόνου, ρομαντισμού και εξιλέωσης, παρόντος και παρελθόντος. Και λίγο πριν την επιστροφή του Λόρδου Βόλντεμορτ, η επιλογή μεταξύ καλού και κακού θα έχει σοβαρότατες επιπτώσεις και προεκτάσεις.
Ο Χέιμαν σχολιάζει σχετικά, «Ένα από τα κεντρικά θέματα των βιβλίων Χάρι Πότερ είναι ότι οι επιλογές που κάνουμε είναι αυτές που μας καθορίζουν. Είναι ένα θέμα που έχουμε εξερευνήσει αρκετά στις ταινίες και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Κάθε ένα από τα βιβλία όπως και οι αντίστοιχες ταινίες, περιγράφει και μια διαφορετική χρονιά της ζωής του Χάρι και το έκτο βιβλίο δεν αποτελεί εξαίρεση. Στην τελευταία ταινία, παρακολουθούμε τον Χάρι σε μια πολύ δύσκολη φάση της ζωής του – ταλανίζεται από άσχημα όνειρα, αρχίζει να αμφισβητεί τον εαυτό του και στοιχειώνεται από τους προσωπικούς του δαίμονες. Είναι κατά ένα χρόνο μεγαλύτερος και αυτό από μόνο του συνεπάγεται διαφορετικά προβλήματα και ευθύνες.»
«Για μένα, το βασικό αντικείμενο όλων των ταινιών ήταν η απώλεια της αθωότητας», λέει ο Ντάνιελ Ράντκλιφ, ο ηθοποιός που ενσαρκώνει τον κεντρικό ήρωα, που πλέον μάλλον δεν μπορούμε να αποκαλούμε «μικρό μάγο». «Όταν μπήκε σ’ αυτόν τον κόσμο ο Χάρι, όλα ήταν εντυπωσιακά, υπέροχα και αγνά. Ταινία με την ταινία όμως, όλα αυτά εκφυλίστηκαν και συνειδητοποίησε και ο ίδιος ότι ο κόσμος της μαγείας έχει εξίσου πολλές αν όχι περισσότερες προκλήσεις με τον κόσμο στον οποίο μεγάλωσε.»
Ο σκηνοθέτης Ντέιβιντ Γέιτς, μπήκε στον κόσμο του Χάρι Πότερ με την ταινία «Ο Χάρι Πότερ και το Τάγμα του Φοίνικα», την πέμπτη ταινία. «Η τελευταία ταινία ήταν τόσο εξαιρετική σαν εμπειρία που πραγματικά ενθουσιάστηκα όταν μου ζητήθηκε να σκηνοθετήσω και αυτή,» σχολιάζει. «Το έκτο βιβλίο πραγματικά το λάτρεψα. Είναι εξαιρετικά διασκεδαστικό, φέρνει έναν άνευ προηγουμένου ρομαντισμό στο Χόγκουαρτς και μας αποκαλύπτει συγκλονιστικές λεπτομέρειες για το παρελθόν του Βόλντερμορτ που θα επηρεάσουν βαθύτατα τη συνέχεια.
Έχοντας υπογράψει το σενάριο για τις πρώτες τέσσερις ταινίες, ο Στιβ Κλόουβς επέστρεψε για να γράψει το σενάριο του “Ο Χάρι Πότερ και ο Ημίαιμος Πρίγκιψ”. Ο Χέιμαν σχολιάζει, «Σε αυτή την ταινία, πολύ περισσότερο απ’ ό,τι στις προηγούμενες, υπήρχαν αρκετά σημεία διήγησης, τα οποία έπρεπε να αποδοθούν σωστά. Αυτή ήταν μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Ήμασταν πραγματικά τυχεροί που είχαμε στη διάθεσή μας ένα ακόμα εξαιρετικό σενάριο του Στιβ Κλόουβς, ο οποίος προσάρμοσε περίφημα το αρχικό υλικό για να λάμψει υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Ντέιβιντ Γέιτς, αυτού του καταπληκτικού σκηνοθέτη.»

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΛΑΓΚΧΟΡΝ

Η αρχή της ταινίας «Ο Χάρι Πότερ και ο Ημίαιμος Πρίγκιψ» σύμφωνα με τον Γέιτς «Είναι μια σκηνή γεμάτη ένταση στον κόσμο της μαγείας, αφού ο Λόρδος Βόλντεμορτ επιστρέφει.»
Ενδυναμωμένοι από την επιστροφή του Σκοτεινού Άρχοντα, οι Θανατοφάγοι εξαπολύουν ανοιχτές και κατά βούληση επιθέσεις σπέρνοντας τον τρόμο ακόμα και στον κόσμο των Μαγκλ. Καθώς μαύρα σύννεφα αρχίζουν να τυλίγουν το Λονδίνο, ο κόσμος στρέφει το βλέμμα ψηλά, οσφραινόμενος έναν άγνωστο επικείμενο κίνδυνο. Ξαφνικά, τρεις Θανατοφάγοι εφορμούν από τα σύννεφα σπέρνοντας την καταστροφή στο πέρασμά τους. Αόρατοι διά γυμνού οφθαλμού, περιδινούνται στη Γέφυρα της Χιλιετίας του Λονδίνου, προκαλώντας την κατάρρευσή της και σκορπώντας τον τρόμο στον κόσμο που τρέχει για να σωθεί.
Ο Χέιμαν δίνει το δικό του σχόλιο, «Η αναρχία που επιφέρουν οι θιασώτες του Βόλντερμορτ στον κόσμο της μαγείας, αρχίζει να πλήττει και τον κόσμο των Μαγκλ.»
Τον Χάρι Πότερ τον συναντάμε στην καφετέρια ενός σιδηροδρομικού σταθμού όπου με το ένα μάτι διαβάζει την είδηση για την επίθεση στη γέφυρα και με το άλλο κοιτά την πανέμορφη σερβιτόρα, η οποία χωρίς δισταγμό του λέει τι ώρα σχολάει. Πριν όμως προλάβει να ζήσει το ραντεβού του, εμφανίζεται ο Καθηγητής Ντάμπλντορ στην πλατφόρμα του σταθμού για να τον στείλει σε μια μυστηριώδη αποστολή.
Ο Μπάρον συνεχίζει, «Ο Χάρι δεν ξέρει ούτε πού πάνε ούτε τι περιμένει από αυτόν ο Ντάμπλντορ όταν φτάσουν στον προορισμό τους. Ξέρει όμως, ότι αφού ο Ντάμπλντορ του ζήτησε να κάνει κάτι, αυτό το κάτι πρέπει να είναι σημαντικό. Έτσι, ο Χάρι δεν κάνει ερωτήσεις. Απλά ακολουθεί.»
Ο Μάικλ Γκάμπον, που ενσαρκώνει για ακόμα μια φορά τον ρόλο του σεβάσμιου Καθηγητή Ντάμπλντορ παρατηρεί «Η σχέση ανάμεσα στον Χάρι και τον Ντάμπλντορ ξεπερνά αυτή του δάσκαλου με τον μαθητή. Δεδομένου ότι ο Χάρι έχει ωριμάσει κι έχει γίνει πλέον ένας ευφυής νεαρός, η σχέση τους έχει εξελιχθεί σε μια στενή φιλία.»
Ο Χέιμαν εξηγεί, «Σε αυτή την ταινία, βλέπουμε ουσιαστικά την προσπάθεια του Ντάμπλντορ να προετοιμάσει τον Χάρι. Όπως έχουμε δει και στις προηγούμενες ταινίες, ο Ντάμπλντορ αποτελεί το πατρικό πρότυπο για τον Χάρι. Ο νεαρός όμως, δεν είναι πλέον το παιδί που ήταν όταν ξεκίνησε αυτή η ιστορία. Πλέον έχει ωριμάσει και ο Ντάμπλντορ τον αντιμετωπίζει περισσότερο ως ίσος προς ίσο. Εξακολουθεί να τον καθοδηγεί όμως, και να τον προετοιμάζει για το μέλλον – ένα μέλλον που αναπόφευκτα επιφυλάσσει μια αναμέτρηση με τον Βόλντεμορτ.»
Φθάνοντας στο χωριό του Μπάντλεϊ Μπάμπερτον, ο Ντάμπλντορ πηγαίνει τον Χάρι στο σπίτι μιας οικογένειας Μαγκλ, που έχει λεηλατηθεί. Παρόλο που το σπίτι μοιάζει ακατοίκητο, ο Ντάμπλντορ πολύ σύντομα αποκαλύπτει έναν παρείσακτο που κρύβεται μέσα στο χάος: τον Οράτιο Σλάγκχορν. Ο Οράτιος, άλλοτε δημοφιλής Καθηγητής Φίλτρων στο Χόγκουαρτς, απεσύρθη πριν από αρκετά χρόνια, παίρνοντας μαζί του τις αναμνήσεις από τους καλύτερους μαθητές του, μεταξύ αυτών και του Τομ Ριντλ, ο οποίος είχε επιδείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις Σκοτεινές Τέχνες.
Όταν ο Βόλντεμορτ θεωρείτο νεκρός, οι αναμνήσεις από το άλλοτε νεαρό αγόρι έμοιαζαν ανώδυνες. Τώρα όμως, που ο Βόλντεμορτ έχει αποδειχθεί ότι ζει και βασιλεύει η ιστορία της μεταμόρφωσης του Τομ Ριντλ σε Άρχοντα του Σκότους μπορεί να αποτελεί το κλειδί που εξηγεί τη δύναμή του. Και ο Ντάμπλντορ είναι βέβαιος ότι ο Οράτιος Σλάγκχορν θυμάται πάρα πολύ καλά τον Τομ Ριντλ, μιας και ο Τομ ήταν ένας από τους εξαιρετικότερους μαθητές του.
Ο βετεράνος ηθοποιός Τζιμ Μπρόουντμπεντ, που ενσαρκώνει τον Οράτιο Σλάγκχορν, περιγράφει τον ρόλο του ως «εντυπωσιακό και πλούσιο. Είναι παθιασμένος με τη δουλειά του και έχει απίστευτες γνώσεις σε ό,τι αφορά την κατασκευή φίλτρων. Είναι αυθεντία στον χώρο του αλλά έχει ελαττώματα. Το παρελθόν του κρύβει ένα πολύ σκοτεινό μυστικό το οποίο τον βαραίνει αφόρητα. Έχει φτάσει στα άκρα προκειμένου να μην αποκαλυφθεί... και εκεί ακριβώς είναι που μπαίνει ο Χάρι Πότερ. Ο Χάρι είναι το δόλωμα για να επιστρέψει ο Σλάγκχορν στο Χόγκουαρτς.»
Ο Σλάγκχορν παρόλα αυτά, κάνει το παν για να μην φανεί εξαιρετικά πρόθυμος: «Εμμένει στις απαιτήσεις του για μεγαλύτερο γραφείο και γενναία αύξηση αποδοχών,» λέει ο Μπρόουντμπεντ.
Οι απατήσεις του Σλάγκχορν για καλύτερο γραφείο αποτέλεσαν το εναρκτήριο λάκτισμα για τον υπεύθυνο σχεδιασμού παραγωγής Στούαρτ Κρεγκ και την ομάδα του. «Η οδηγία ήταν αυτή: να του δώσουμε ένα πολύ πιο ευρύχωρο γραφείο,» λέει ο Κρεγκ. «Θέλαμε να είναι ένας χώρος πλούσιος και δραματικός, με δυνατές αρχιτεκτονικές δομές. Διαθέτει ένα τεράστιο τζάκι και μια υπέροχη βεράντα με θέα στα βουνά. Αυτό που χρειαζόμασταν περισσότερο από κάθε τι ήταν μια αίσθηση θεατρικότητας που να ταιριάζει στη φύση του ίδιου του ήρωα.»
«Το πλατό ήταν υπέροχο. Χαίρομαι πάρα πολύ που ο Οράτιος επέμεινε να πάρει μεγαλύτερο γραφείο», λέει χαμογελώντας ο Μπρόουντμπεντ. «Ήταν υπέροχο».
Η Τζέι Τέμαϊμ, που υπογράφει τα κοστούμια της ταινίας, δηλώνει ότι απόλαυσε πραγματικά τη δημιουργία της γκαρνταρόμπας αυτού του ήρωα που περιγράφει ως «ελαφρώς δανδή. Ο Καθηγητής Σλάγκχορν είναι ένας μάλλον εκκεντρικός Βρετανός κύριος, ο οποίος αγαπά το καλό κρασί, το καλό φαγητό, την καλή συντροφιά και φυσικά τα καλά ρούχα. Έτσι τον ντύσαμε με κοστούμια από τουίντ και μικροσκοπικά παπιγιόν. Εξαιρετικό είναι το βελούδινο κοστούμι που φοράει στο πάρτι των Χριστουγέννων. Δείχνει εξαιρετικά μεγαλειώδης. Δεδομένου όμως, ότι δεν εργάζεται αρκετό καιρό τώρα, τα ρούχα του δεν είναι και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Παρόλο λοιπόν που είναι όμορφα, βλέπουμε κάποια κουμπιά να έχουν χαλαρώσει κλπ.»
Η Τέμαϊμ επίσης, αποκαλύπτει ότι έκανε μια μικρή προσθήκη που βοήθησε τον Μπρόουντμπεντ να μπει καλύτερα στο πετσί του ρόλου. «Αναγκαστήκαμε να του βάλουμε ενισχύσεις, γιατί ο ήρωας που ενσαρκώνει είναι πιο γεμάτος από τον Τζιμ. Όταν συναντηθήκαμε για την πρώτη πρόβα των κοστουμιών, ήρθε Τζιμ Μπρόουντμπεντ και έφυγε Καθηγητής Σλάγκχορν. Ήταν πραγματική απόλαυση η συνεργασία μαζί του.»

ΜΑΓΕΜΕΝΟΙ, ΕΝΟΧΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΡΕΛΟΙ

Με την έναρξη της νέας χρονιάς στο Χόγκουαρτς, ο Ντάμπλντορ ανακοινώνει στους μαθητές που έχουν συγκεντρωθεί στη Μεγάλη Αίθουσα την επιστροφή του Καθηγητή Οράτιου Σλάγκχορν. Επίσης, τους αποκαλύπτει ότι ο Σέβερους Σνέιπ κατάφερε επιτέλους να γίνει Καθηγητής Άμυνας κατά των Σκοτεινών Τεχνών.
Η χρονιά ξεκινά με αυξημένα μέτρα ασφαλείας για τους μαθητές, τα οποία όπως εξηγεί ο Ντάμπλντορ πρόκειται να προστατέψουν τόσο τους ίδιους όσο και τη σχολή από τη μανία των Θανατοφάγων. Οι νεαροί μάγοι όμως, πολύ σύντομα θα ανακαλύψουν ότι δεν υπάρχει κανένα μαγικό φίλτρο που θα τους βοηθήσει να ξεπεράσουν εύκολα τα εφηβικά τους χρόνια και οι διαπλεκόμενες ιστορίες ρομαντισμού, ζήλιας, κεραυνοβόλων ερώτων, ατελέσφορης αγάπης και αντιζηλιών θα αγγίξουν την καρδιά κάθε Μαγκλ που είναι – ή υπήρξε κάποτε – έφηβος.
Ο Ντέιβιντ Μπάρον λέει, «Για πρώτη φορά μαθαίνουμε ότι ο Χάρι θρέφει αισθήματα για την Τζίνι Ουέσλι, η οποία βγαίνει με τον Ντιν Τόμας, προς μεγάλη ανησυχία του αδερφού της, Ρον, ο οποίος έχει ερωτευτεί παράφορα την Λάβεντερ Μπράουν, αφήνοντας την Ερμιόνη, που είναι κρυφά ερωτευμένη μαζί του, στο περιθώριο να τους κοιτά με ζήλια μέχρι να αποφασίσει να βγει με τον Κόρμακ Μακ Λάγκεν, παρόλο που δεν αντέχει να τον βλέπει, απλά και μόνο για να κάνει τον Ρον να ζηλέψει... Καλώς ήλθατε στην εφηβική ζωή,» λέει γελώντας.
Επιστρέφοντας στον ρόλο της Ερμιόνης Γκρέιντζερ, η Έμμα Γουάτσον σχολιάζει, «Οι συγκεκριμένοι ήρωες αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά προβλήματα, πρέπει να πολεμήσουν το κακό κι έτσι είναι πολύ εύκολο να ξεχάσουν ότι είναι απλά έφηβοι. Για μένα η συγκεκριμένη ταινία είναι μάλλον μια ρομαντική κομεντί, υπό την έννοια ότι τους βλέπουμε να προσπαθούν να διαχειριστούν την πρώτη αγάπη, τη ζήλεια, την ανασφάλεια και ό,τι άλλο συνεπάγεται μιας σχέσης.»
Στην ταινία «Ο Χάρι Πότερ και το Τάγμα του Φοίνικα,» ο Χάρι δίνει το πρώτο του φιλί στην Τσο Τσανγκ. Σε αυτή την ταινία, θα τον δούμε να ξεκινά μια νέα σχέση με μια παλιά φίλη, καθώς ανακαλύπτει ότι η μικρή αδερφή του Ρον, η Τζίνι, έχει μεταμορφωθεί σε μια υπέροχη νεαρή γυναίκα. Η Μπόνι Ράιτ, που και αυτή ενσαρκώνει την Τζίνι από την πρώτη ταινία, λέει ότι η γοητεία που ασκεί ο ρόλος της στον Χάρι, γι’ αυτήν δεν αποτελεί νέο. «Από τότε που ήταν κοριτσάκι ακόμα, η Τζίνι ήταν ερωτευμένη με τον κολλητό του μεγαλύτερου αδερφού της, αλλά πίστευε ότι δεν θα μπορούσε ποτέ να γίνει κάτι μεταξύ τους επειδή ακριβώς ο Χάρι είναι ο καλύτερος φίλος του Ρον. Με τα χρόνια, οι δυο τους ανέπτυξαν μια ιδιαίτερη σχέση. Εκείνη καταλαβαίνει την ευθύνη που έχει ο Χάρι έναντι όλου του κόσμου της μαγείας καθώς όλοι τον θεωρούν ως τον ‘εκλεκτό’. Αυτό που δεν συνειδητοποιεί όμως η Τζίνι είναι ότι και ο Χάρι αρχίζει να θρέφει αισθήματα για εκείνην. Αυτό είναι κάτι που εκπλήσσει και εκείνη και τον Χάρι νομίζω,» λέει χαμογελώντας.
Και ο αδερφός της Τζίνι όμως, έχει αισθηματικά προβλήματα μιας και έχει βρεθεί άθελά του στο κέντρο ενός ερωτικού τριγώνου. Στην νέα ταινία, ο Ρον Ουέσλι ερωτεύεται για πρώτη φορά επίσημα, παρόλο που οι φαν των ταινιών υποπτεύονται ότι τόσο αυτός όσο και η Ερμιόνη θρέφουν αισθήματα ο ένας για τον άλλο, παρόλο που δεν τα έχουν παραδεχτεί ποτέ. Η πανέμορφη όμως, Λάβεντερ Μπράουν κάθε άλλο παρά κρύβει την αγάπη που θρέφει για τον Ρον και δεν χάνει ευκαιρία να την εκδηλώσει.
Ο Χέιμαν σχολιάζει, «Η Λάβεντερ είναι σαν τη Φύση. Είναι ένα υπέροχο κορίτσι που όμως δεν έχει καμία απολύτως εγκράτεια. Δεν αφήνει στιγμή τον Ρον, ο οποίος δεν έχει συνηθίσει να είναι με ένα τόσο κτητικό θηλυκό. Αρχικά, ο Ρον μάλλον το απολαμβάνει και δικαίως θα λέγαμε. Ο έρωτάς τους αποτελεί υπέροχη πηγή χιούμορ και δίνει στον Ρούπερτ τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί το κωμικό ταλέντο του. Και αυτό είναι πραγματικά απολαυστικό.»
Στον ρόλο της κοκέτας Λάβεντερ Μπράουν, βρίσκουμε την Τζέσι Κέιβ, η οποία περιγράφοντας την ηρωίδα που ενσαρκώνει λέει « είναι άμεση και εκδηλωτική, πράγμα που λειτουργεί πολύ απελευθερωτικά. Για να ρίξει τον Ρον ορμάει πάνω του, τον φιλάει, τον αγκαλιάζει τόσο σφικτά που τον κάνει να ασφυκτιά. Κι όμως οι υπόλοιποι αντιμετωπίζουν με δυσπιστία αυτό που νιώθει. Είναι πολύ τολμηρές οι πράξεις της. Δεν υπάρχουν πολλά κορίτσια που θα είχαν την τόλμη να συμπεριφερθούν έτσι. Εκείνη όμως κάνει το παν για να κατακτήσει αυτό που θέλει και τα καταφέρνει. Επίσης, πιστεύω ότι η συμπεριφορά της κρύβει μεγάλη ανασφάλεια. Έχει βάθος και αυτό προσδίδει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στον χαρακτήρα της.»
«Η Τζέσι Κέιβ είναι καταπληκτική,» λέει ο Χέιμαν. «Δοκιμάσαμε πολλές κοπέλες για το συγκεκριμένο ρόλο, αλλά μόλις είδαμε την Τζέσι, ήμασταν σίγουροι ότι είχαμε αδιαφιλονίκητα βρει την Λάβεντερ Μπράουν μας. Επιπλέον, η χημεία ανάμεσα σε αυτή και τον Ρούπερτ ήταν εξαιρετική.»
Η Λάβεντερ είναι αυτή που χαρίζει στον Ρον το πρώτο του φιλί, το οποίο απέχει μακράν από το ντροπαλό, τρυφερό φιλί που μοιράστηκαν ο Χάρι και η Τσο, μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα των υπολοίπων στην τελευταία ταινία. Σε αντίθεση, ο Ρον και η Λάβεντερ βρίσκονται στο μέσο ενός πλήθους που ζητωκραυγάζει όταν η Λάβεντερ τυλίγει τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του Ρον και του δίνει ένα παθιασμένο φιλί. «Μου προκάλεσε ελαφριά αμηχανία, μιας και δώσαμε το πρώτο μας φιλί σε μια αίθουσα γεμάτη κόσμο. Ήμασταν και οι δύο πολύ αγχωμένοι,» εξομολογείται ο Γκριντ, «αλλά μετά τις πρώτες λήψεις, όλα πήγαν καλά.»
Υπάρχει όμως και κάποια που δεν διασκεδάζει καθόλου με τις απροκάλυπτες εκδηλώσεις αγάπης της Λάβεντερ προς τον Ρον: η Ερμιόνη, η οποία είναι ερωτευμένη μαζί του, ενώ εκείνος δεν το γνωρίζει. Ο Γέιτς λέει χαρακτηριστικά, «Μπορεί να μην μπορούμε να τους φανταστούμε ζευγάρι, δεδομένου ότι εκείνη είναι πανέξυπνη, καλά οργανωμένη και σοβαρή, ενώ εκείνος μοιάζει να βρίσκεται στον αντίποδα. Κι όμως, υπάρχει κάτι που τους έλκει και τους ενώνει.»
Η Ερμιόνη που δεν είχε συνειδητοποιήσει ακριβώς τι νιώθει για τον Ρον, νιώθει πληγωμένη – φοβάται ότι έχει χάσει την ευκαιρία που της αναλογούσε και ειδικά εξαιτίας μιας κοπέλας που δεν μπορεί να συναγωνιστεί.
«Η Ερμιόνη μισεί απίστευτα την Λάβεντερ,» λέει η Γουάτσον. «Το γεγονός και μόνο ότι είναι η κοπέλα του Ρον θα αρκούσε σαν λόγος, αλλά πιστεύω ότι ο πραγματικός λόγος για τον οποίο την μισεί είναι επειδή είναι εντελώς διαφορετική από εκείνη. Θεωρεί την Λάβεντερ ένα χαζοχαρούμενο, ελαφρόμυαλο και εγωκεντρικό κοριτσάκι και αυτό δεν μπορεί να το αντέξει. Η Ερμιόνη από την άλλη είναι δυνατή και έξυπνη, και αυτό μπορεί να τρομάξει τα αγόρια. Δεν ξέρει πώς να μακιγιαριστεί ή πώς να χτενιστεί, συνεπώς της είναι πολύ δύσκολο να συναγωνιστεί μια κοπέλα όπως η Λάβεντερ.»
Οι διαφορές μεταξύ των δύο κοριτσιών είναι εμφανείς ακόμα και στον τρόπο που ντύνονται. Η Τζάνι Τέμαϊμ σχεδίασε θηλυκά και ζωηρά κοστούμια για την Λάβεντερ, όπως ακριβώς και το όνομά της. «Της δώσαμε πολύ όμορφα και ανάλαφρα ρούχα. Σε κάθε σκηνή που εμφανίζεται φοράει και κάτι διαφορετικό, είναι μια κοπέλα που της αρέσουν πολύ τα ρούχα. Ακόμα κι όταν φοράει φόρμα, θα προσθέσει τη δική της πινελιά, όπως για παράδειγμα ένα φουλάρι στα μαλλιά.»
Στον αντίποδα, όπως λέει και η Τέμαϊμ βρίσκεται η Ερμιόνη. «Η Ερμιόνη είναι ένα πολύ προσγειωμένο κορίτσι το οποίο φοράει κάζουαλ και πρακτικά ρούχα. Μπορεί να δείχνει χαριτωμένη, επειδή η Έμμα είναι πολύ όμορφη, αλλά η Ερμιόνη είναι ο τύπος του κοριτσιού που πιστεύει ότι ο άσσος της είναι το μυαλό της. Κατά συνέπεια δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει τους άλλους με την εμφάνιση και τα ρούχα της.»
Ούτε όμως η Λάβεντερ ούτε η Ερμιόνη πόνταραν σε ένα κουτί σοκολατάκια με ερωτικό φίλτρο που σε συνδυασμό με την ακόρεστη όρεξη του Ρον, θα μπορούσαν να κλέψουν την καρδιά του. «Ήταν εκεί και περίμεναν κάποιον να τα φάει. Και ο Ρον αγαπάει πολύ τα γλυκά,» λέει χαμογελώντας ο Γκριντ.

Η ΚΟΝΙΣΤΡΑ

Οι ερωτικές αντιζηλίες και αντιπαλότητες φτάνουν μέχρι το γήπεδο του Κουίντιτς, όπου ο Ρον και ο Κόρμακ Μακ Λάγκεν περνούν από δοκιμαστικό για την ομάδα Κουίντιτς του Γκρίφιντορ. Ελπίζοντας να μαγνητίσει την προσοχή της Ερμιόνης, ο όμορφος και αθλητικός Κόρμακ έχει αποφασίσει να αγωνιστεί απέναντι στον Ρον για τη θέση του φύλακα. «Είναι ένας αλαζόνας επιδειξιομανής που πιστεύει ότι είναι ο καλύτερος στα πάντα,» λέει ο Φρέντι Στρόμα που τον υποδύεται. «Θέλει να κάνει δύσκολη τη ζωή του Ρον κυνηγώντας την ίδια θέση με αυτόν τόσο στην ομάδα όσο και στην καρδιά της Ερμιόνης.»
«Ο Ρον νιώθει αναμφίβολα υποδεέστερός του, δεδομένου ότι ο Κόρμακ έχει μια φυσική κατάσταση που ο ίδιος δεν πρόκειται να αποκτήσει ποτέ,» λέει ο Χέιμαν. «Με λίγη βοήθεια, όμως, των φίλων του, ο Ρον καταφέρνει να βάλει τον Κόρμακ στη θέση του.»
Εκτός από τα δοκιμαστικά για την ομάδα, θα παρακολουθήσουμε και έναν κανονικό αγώνα μεταξύ Γκρίφιντορ και Σλίθεριν. «Ήταν ωραία εμπειρία οι σκηνές του Κουίντιτς. Στην προηγούμενη ταινία δεν είχα την ευκαιρία να κάνω τέτοιες σκηνές,» λέει ο Γέιτς. «Από την αρχή θέλαμε να εξερευνήσουμε πόσο απαιτητικό είναι σαν άθλημα. Είναι επικίνδυνο να πετάς με σκουπόξυλο με 40 χιλιόμετρα την ώρα και να προσπαθείς να αποφύγεις εμπόδια και άλλους παίκτες. Στο δικό μας Κουίντιτς βλέπεις παίκτες να συγκρούονται στον αέρα και να πέφτουν. Απαιτεί καλό ένστικτο και ταχύτητα.»
Οι γερανοί που χρησιμοποιήθηκαν για τις σκηνές Κουίντιτς στις προηγούμενες ταινίες έπρεπε να επανασχεδιαστούν, κυρίως επειδή οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές έχουν μεγαλώσει. Ο επικεφαλής των ειδικών εφέ Τζον Ρίτσαρντσον εξηγεί, «οι γερανοί για τα σκουπόξυλα που χρησιμοποιήσαμε στο παρελθόν είχαν σχεδιαστεί για μικρά παιδιά. Πλέον οι πρωταγωνιστές και οι πρωταγωνίστριες είναι ενήλικοι. Έπρεπε να σχεδιαστούν εξ αρχής.»
Η Τζάνι Τέμαϊμ σχεδίασε τις καινούργιες στολές Κουίντις, στις οποίες περιλαμβάνεται και η φόρμα προπόνησης. Όπως η ίδια περιγράφει «είναι σαν φόρμα στίβου με περισσότερες ενισχύσεις στα χέρια και στα πόδια και δερμάτινο κράνος. Η στολή του αγώνα είναι ασφαλώς πιο περιποιημένη. Όλα έγιναν στο χέρι και έχουν απίστευτη λεπτομέρεια και πολυτέλεια.»
Το γενικότερο λουκ των στολών ήρθε να συμπληρώσει ο Τιμ Μπερκ και η ομάδα του, που προσέθεσαν ψηφιακά στο στάδιο του post-production τις κάπες, οι οποίες χάρη στον κυματισμό τους τονίζουν το στοιχείο της ταχύτητας.
Ο Στιούαρτ Κρεγκ, ο υπεύθυνος σχεδιασμού παραγωγής, «φρέσκαρε» λίγο και το στάδιο Κουίντιτς. «Προσθέσαμε περισσότερους πύργους, μικραίνοντας τις αποστάσεις μεταξύ τους. Αυτό έδωσε στους παίκτες τη δυνατότητα να κάνουν περισσότερους ελιγμούς,» εξηγεί. «Εντείνει το στοιχείο της δράσης καθώς τα περιθώρια ελιγμών είναι μικρά λόγω του ελεύθερου χώρου. Επίσης, προσθέσαμε καλύτερες κερκίδες και συνολικά πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακότερο.»

Ο ΝΕΟΣ ΕΚΛΕΚΤΟΣ

Υπάρχει όμως ένας μαθητής, ο οποίος δεν έχει χρόνο για διασκέδαση και παιχνίδια. Ο Ντράκο Μαλφόι κλήθηκε από τον ίδιο τον Λόρδο Βόλντερμορτ για να φέρει σε πέρας μια αποστολή εξέχουσας σημασίας με σημαντικές προεκτάσεις και συνέπειες. Είναι μια αποστολή που ξεπερνά την ηλικία του, αλλά ο Ντράκο την αποδέχεται με προθυμία, αφού θα του φέρει την αναγνώριση που τόσο λαχταράει... και θα του χαρίσει μια θέση αντάξια του μεγάλου του αντίπαλου: του Χάρι Πότερ.
Επιστρέφοντας στον ρόλο του Ντράκο Μαλφόι, ο Τομ Φέλτον εξηγεί, «Ανέκαθεν ζήλευε τη δημοτικότητα του Χάρι και τη θέση του στον κόσμο της μαγείας ως ο ‘Εκλεκτός’. Αυτή τη φορά, ο Ντράκο έχει την ευκαιρία να γίνει αυτός ο ‘Εκλεκτός’ και στην αρχή το διασκεδάζει απίστευτα. Πιστεύω ότι αυτή η συγκυρία σηματοδοτεί και την ενηλικίωσή του, δεδομένου ότι ο πατέρας του έχει οδηγηθεί στο Αζκαμπάν και ο ίδιος έχει επιφορτιστεί με το έργο να αποκαταστήσει το όνομα της οικογένειάς του. Θέλει από τη μία να αποδείξει στον Βόλντερμορτ ότι έχει επιλέξει τον κατάλληλο άνθρωπο, αλλά κυρίως θέλει να κάνει τον πατέρα του υπερήφανο.»
Η ωρίμανση του Ντράκο φαίνεται και από τον τρόπο που ντύνεται. Έχει απορρίψει την σχολική στολή υιοθετώντας ένα μαύρο κοστούμι και το μπαστούνι του πατέρα του. «Είναι πιστό αντίγραφο του πατέρα του, άρα ντύνεται και ανάλογα,» λέει η Τέμαϊμ. «Πραγματικά θέλαμε πολύ να περάσουμε το μήνυμα ότι έχει μπει σε μια τροχιά αποχώρησης από το Χόγκουαρτς.»
Η αποστολή όμως, που ανατίθεται στον Ντράκο είναι τόσο επικίνδυνη που η μητέρα του, Ναρκίσα Μαλφόι, στρέφεται για βοήθεια στον Σέβερους Σνέιπ, ρισκάροντας να ξεσηκώσει την οργή του Σκοτεινού Άρχοντα. Η Έλεν ΜακΚρόρι που ενσαρκώνει την αριστοκράτισσα μητριάρχη Μαλφόι εξηγεί, «ο Ντράκο κλήθηκε να φέρει σε πέρας μια εξαιρετικά επικίνδυνη αποστολή. Η μητέρα του όμως δεν πιστεύει ότι είναι σε θέση να αντεπεξέρθει. Συνεπώς, προδίδει αυτό που η ίδια θεωρεί ιερό σκοπό προκειμένου να διασφαλίζει την ασφάλεια του παιδιού της. Είναι σε απόγνωση. Πιστεύω ότι τη δεδομένη στιγμή είναι έξαλλη με τον Βόλντεμορτ – άλλο πράγμα να δοκιμάζει την πίστη σου κι άλλο να ζητά τη ζωή του παιδιού σου. Και η Ναρκίσα μπορεί να είναι σατανική, αλλά είναι καλή μητέρα.»
Η Ναρκίσα συνοδεύεται από την αδερφή της, την σατανική Θανατοφάγο Μπέλατριξ Λεστρέιντζ. Η Μπέλατριξ επιμένει ότι είναι μεγάλη τιμή για τον Ντράκο το γεγονός ότι τον επέλεξε προσωπικά ο Σκοτεινός Άρχοντας να εκτελέσει τα σχέδιά του, ενώ παράλληλα εκδηλώνει έντονα τη δυσπιστία της προς τον Σνέιπ. Όταν εκείνος λέει στην Ναρκίσα ότι θα βοηθήσει τον γιο της, η Μπέλατριξ δοκιμάζει την αποφασιστικότητά του αναγκάζοντάς τον να δώσει έναν άρρηκτο όρκο.
Η Έλενα Μπόναμ Κάρτερ, που επιστρέφει στον ρόλο της Μπέλατριξ Λεστρέιντζ παρατηρεί «πιστεύω ότι η Μπέλατριξ περιφρονεί τόσο τον Σνέιπ όσο και τους υπόλοιπους λόγω της απίστευτης πίστης της στον Σκοτεινό Άρχοντα. Πιστεύει ότι είναι η αγαπημένη θιασώτης του Βόλντεμορτ, επειδή εκείνη ήταν αυτή που πήγε στο Αζκαμπάν και στάθηκε στο πλευρό του. Σε ό,τι αφορά τον Σνέιπ, τον θεωρεί έναν δειλό ο οποίος φροντίζει να πηγαίνει με τα νερά και των δύο πλευρών.»
Ανακτώντας την ελευθερία της και δυνατότερη χάρη στην επιστροφή του Βόλντερμορτ, η Μπέλατριξ εφορμά στον κόσμο της μαγείας και των Μαγκλ, σπέρνοντας θάνατο και καταστροφή. Τρομοκρατώντας την χώρα με τον διαβόητο λυκάνθρωπο Φένριρ Γκρέιμπακ (Ντέιβ Λεγκένο) και άλλους Θανατοφάγους, κατάφερε να μετατρέψει σε συντρίμμια ακόμα και την αγαπημένη των μάγων Διαγώνιο Αλέα. Αυτό όμως, που την ευχαριστεί περισσότερο είναι να θέτει στο στόχαστρό της τον Χάρι Πότερ – προκαλώντας τον με τη δολοφονία του νονού του, Σίριους Μπλακ – και τους φίλους του, ειδικά την οικογένεια Ουέσλι.
«Είναι μάλλον πυρομανής,» παραδέχεται η Μπόναμ Κάρτερ, αφήνοντας αιχμές για τη μοίρα της κατοικίας των Ουέσλι μετά την επίσκεψή της κατά τη διάρκεια των γιορτών. «Τώρα που ο πραγματικός πόλεμος έχει ξεκινήσει,» συνεχίζει «μπορεί να είναι όσο άναρχη και άτακτη θέλει. Είναι πραγματικά τρελή. Η Μπέλατριξ δεν είναι των ημίμετρων και αυτό την καθιστά απίστευτα διασκεδαστικό ρόλο.»
Κι ενώ η Μπέλατριξ και οι Θανατοφάγοι της συνεχίζουν να σπέρνουν το χάος, ο Ντράκο τρυπώνει στο κάστρο και πειραματίζεται με ένα μυστηριώδες Μπαούλο Εξαφάνισης μέσα στο Δωμάτιο των Ευχών, που έχει αρκετές διαφορές από αυτό που είδαμε στην τελευταία ταινία. «Ο σκοπός του Δωματίου των Ευχών είναι να πληρεί τις προϋποθέσεις και την ευχή σου, άρα κάθε φορά έχει διαφορετική όψη,» εξηγεί ο Κρεγκ. «Η αρχιτεκτονική παραμένει η ίδια. Η τεράστια θολωτή οροφή έχει διατηρηθεί, αλλά αυτή τη φορά θέλαμε να θυμίζει περισσότερο μια τεράστια αποθήκη.» Οι στοίβες αντικειμένων που ορθώνονται μέχρι την οροφή, τα έπιπλα και άλλα τυχαία αντικείμενα καθιστούν το δωμάτιο την τέλεια κρυψώνα για κάποια πράγματα που πρέπει να κρυφτούν.»
Η σοβαρότητα της αποστολής αρχίζει να έχει το τίμημά της στον νεαρό μάγο, επαληθεύοντας τους φόβους της μητέρας του Ντράκο. «Δεν είναι τόσο δυνατός όσο πιστεύει,» εξηγεί ο Φέλτον. «Τα προηγούμενα χρόνια, πέρασε μια εικόνα ανθρώπου με αυτοπεποίθηση και αλαζονεία, αλλά πλέον είναι εμφανές ότι είναι πολύ πιο αδύναμος απ’ ό,τι άφησε ποτέ του να φανεί. Μου άρεσε πολύ αυτή η ευκαιρία να αναδείξουμε μια πιο τρωτή πλευρά του χαρακτήρα του.»
«Καθώς εξελίσσεται η ιστορία, αρχίζει να ξεδιπλώνει το ποιος πραγματικά είναι,» συνεχίζει ο Χέιμαν. «Είναι μόλις 16-17 ετών και έχει επωμιστεί το φορτίο να κάνει πράγματα που ξέρει ότι είναι πολύ σκοτεινά. Ταιριάζουν στη φύση του; Η μέχρι τώρα πορεία του ίσως μας έχει πείσει γι’ αυτό. Είναι όμως αυτή η πραγματικότητα; Δεν είμαι βέβαιος. Ο Ντράκο Μαλφόι υπήρξε ανέκαθεν ο σατανικός της υπόθεσης... και ίσως ο ανόητος της υπόθεσης. Τώρα όμως, αρχίζουμε να βλέπουμε ότι κάτω από αυτή την αλαζονική και αυτάρεσκη επιφάνεια κρύβεται μια ευάλωτη προσωπικότητα, κάτι που ισχύει κατά κανόνα για τους «νταήδες». Ήταν πολύ σημαντικό για τον Ντέιβιντ Γέιτς να εξερευνήσει την πολυπλοκότητα κάθε χαρακτήρα, είτε καλού, είτε κακού. Με τον Τομ έκαναν εξαιρετική δουλειά καθώς κατάφεραν να προσδώσουν βάθος και ανθρωπιά τόσο στον Μαλφόι όσο και στο ταξίδι του.»

ΜΑΚΡΙΝΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ

Ο Χάρι δεν έχει ιδέα ποιος είναι ο Ημίαιμος Πρίγκιψ. Το μόνο που ξέρει είναι ότι ήταν ο προκάτοχος ενός παλιού βιβλίου, που κληρονόμησε ο Χάρι όταν γράφτηκε στο μάθημα του Καθηγητή Σλάγκχορν. Ο Γέιτς εξηγεί, «Το βιβλίο λέει ότι είναι ‘Ιδιοκτησία του Ημίαιμου Πρίγκιπα’, αλλά δεν αναγράφει ούτε όνομα ούτε κάποιο άλλο στοιχείο. Η ταυτότητα λοιπόν του ιδιοκτήτη παραμένει αινιγματική. Όποιος όμως κι αν ήταν, προφανώς υπήρξε ευφυέστατος. Είχε την ικανότητα να παίρνει συμβατικές συνταγές φίλτρων και ξορκιών και να τις βελτιώνει σημαντικά. Είχε πρωτοποριακό, αλλά σκοτεινό τρόπο σκέψης. Κάποιες από τις επινοήσεις του θα είναι και αυτές που θα οδηγήσουν τον Χάρι σε δύσβατες περιοχές.»
Οι χειρόγραφες σημειώσεις του Ημίαιμου Πρίγκιπα στο περιθώριο των σελίδων του βιβλίου, βοηθούν τον Χάρι να αναδειχθεί σε ακόμα μεγαλύτερη προσωπικότητα στο μάθημα του Σλάγκχορν, πράγμα που εξυπηρετεί απόλυτα τα σχέδια του Ντάμπλντορ. Γνώριζε ότι ο Καθηγητής Φίλτρων θα προσπαθούσε να ‘στρατολογήσει’ τον Χάρι τον οποίο και ωμά καθοδηγεί να τον αφήσει να το κάνει. Ο Μάικλ Γκάμπον μας εξηγεί, «Ο Ντάμπλντορ ξέρει ότι ο Σλάγκχορν κρύβει σημαντικές πληροφορίες για τον νεαρό Τομ Ριντλ αλλά χρειάζεται τον Χάρι για να τον πείσει να τις αποκαλύψει.»
Ο Ντάμπλντορ πιστεύει ότι το κλειδί για την ήττα του Λόρδου Βόλντεμορτ κρύβεται στο ίδιο το παρελθόν του. Ως εκ τούτου προσπαθεί να συλλέξει ό,τι αναμνήσεις έχει από τον Τομ Ριντλ, προσπαθώντας να διαπιστώσει πότε και πώς ο Ριντλ συνέλεξε τις γνώσεις που τον βοήθησαν να γίνει όπως λέει ‘ο πιο επικίνδυνος Σκοτεινός Μάγος όλων των εποχών.’ Κάθε μνήμη που ανασύρει χαρακτηρίζεται και φυλάσσεται προσεκτικά σε ένα γυάλινο φιαλίδιο, μαζί με τις αναμνήσεις που τη συνοδεύουν. Ανασύροντας ένα φιαλίδιο και αδειάζοντας το περιεχόμενό του σε ένα μαγικό δοχείο, δείχνει στον Χάρι την πρώτη του ανάμνηση από τον Τομ Ριντλ όταν ακόμα ήταν παιδί.
Ο Χάρι παρακολουθεί τον νεαρότερο Ντάμπλντορ να πηγαίνει στο Ορφανοτροφείο Γουλ. Μέσα στο ορφανοτροφείο, ο Ντάμπλντορ οδηγείται σε ένα μελαγχολικό δωμάτιο όπου τον υποδέχεται το ψυχρό βλέμμα του νεαρού Τομ Ριντλ. Τον 11χρονο Τομ ενσαρκώνει ο Χίρο Φάινς Τίφιν, ανιψιός του Ρέιφ Φάινς που ενσαρκώνει τον Λόρδο Βόλντεμορτ. «Ο Τομ είναι ένα σκοτεινό, μελαγχολικό αγόρι,» λέει ο Τίφιν που ήταν 10 ετών όταν κέρδισε επάξια τον ρόλο του μικρού Τομ Ριντλ. «Έχει ξεχωριστές δυνάμεις και μπορεί να βλάψει όποιον του κάνει κακό. Δεν έχει φίλους στο ορφανοτροφείο, συνεπώς κλέβει πράγματα από τους γύρω του, γιατί έτσι νιώθει ότι είναι πιο κοντά τους. Είναι πραγματικά θλιβερό.»
Ο Ντάμπλντορ λέει στον Τομ ότι στο Χόγκουαρτς θα διδαχτεί πώς να χρησιμοποιεί και να ελέγχει τη μαγεία. Αποχωρεί μη γνωρίζοντας τι γύρισμα της μοίρας έχει προκαλέσει άθελά του, «αλλά είναι τρομακτικό να συνειδητοποιείς ότι ο κύβος ερρίφθη πριν από τόσα χρόνια» λέει ο Ντέιβιντ Μπάρον.
Ο Ντάμπλντορ αργότερα δείχνει στον Χάρι μια ακόμα ανάμνηση, αυτή του 16χρονου πια Τομ Ριντλ, ο οποίος έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πιο αγαπημένους μαθητές του Οράτιου Σλάγκχορν. Ο Φρανκ Ντιλέιν, που ενσαρκώνει τον έφηβο Ριντλ λέει χαρακτηριστικά, «Ο Τομ είναι πολύ γοητευτικός αλλά και εκμεταλλευτής. Η σχέση του με τον Σλάγκχορν είναι μάλλον ανεστραμμένη. Σε μια σχέση δάσκαλου/μαθητή, την εξουσία την έχει κανονικά ο δάσκαλος. Στην προκειμένη όμως, αυτός που κινεί τα νήματα είναι ο Τομ.»
«Ο Φρανκ έκανε εξαιρετική δουλειά αφήνοντας αιχμές ότι υπάρχει κάτι βαθύτερο κάτω από αυτό που βλέπουμε,» λέει ο Μπάρον. «Ο Τομ είναι απίστευτα ευγενής, αλλά παρόλα αυτά σου δίνει μια αίσθηση απειλητική, η οποία τελικά εκνευρίζει τον Σλάγκχορν.»
Εκείνο το συγκεκριμένο βράδυ, μετά από μια συγκέντρωση του Σλάγκχορν, ο Τομ δεν αποχωρεί και του ζητά πληροφορίες για ‘σπάνια μαγεία.’ Ο Σλάγκχορν όμως, τον διακόπτει απότομα, αρνούμενος να συζητήσει τέτοια θέματα μαζί του και τον διώχνει διά της βίας από την αίθουσα.
Ο Χάρι δικαιολογημένα νιώθει μπερδεμένος μέχρι να του εξηγήσει ο Ντάμπλντορ ότι η ανάμνηση αυτή είναι ψεύτικη. Την έχει αλλάξει η μνήμη αυτού στην οποία βρισκόταν: η μνήμη του Οράτιου Σλάγκχορν. Η πληροφορία που παραχώρησε ο Σλάγκχορν στον Τομ θα μπορούσε να αποτελεί το κλειδί για την ήττα του Βόλντεμορτ. Με κάποιο τρόπο, ο Χάρι πρέπει να καταφέρει τον Σλάγκχορν να ξεπεράσει τις ενοχές και τους φόβους του και να αποδεχτεί την πραγματική ανάμνηση.
«Αυτή η αποστολή αποτελεί πραγματική πρόοδο για τον χαρακτήρα του Χάρι,» παρατηρεί ο Γέιτς. «Ο Χάρι συμμετέχει σε έναν πόλεμο. Το γεγονός λοιπόν πως ο Ντάμπλντορ του λέει ότι με αυτή την ανάμνηση ίσως καταφέρουν να νικήσουν τον Βόλντεμορτ, τον καλύπτει και δεν χρειάζεται να μάθει τίποτα περισσότερο. Ο πραγματικός στόχος του Χάρι είναι να σκοτώσει τον Βόλντεμορτ, έτσι ο Σλάγκχορν γίνεται απλά το μέσο μέσω του οποίου θα το καταφέρει. Είναι πραγματικά πρωτόγνωρο να βλέπουμε τον Χάρι Πότερ να πηγαίνει με τα νερά του καθηγητή του προκειμένου να καταφέρει αυτό που θέλει.»

ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΚΥΤΑΛΗ

Ο στόχος του να βρει και ενδεχομένως να καταστρέψει την πηγή της αθανασίας και της δύναμης του Βόλντεμορτ, οδηγεί τον Χάρι και τον Ντάμπλντορ σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε μια εγκαταλελειμμένη σπηλιά. Ο Στούαρτ Κρεγκ θυμάται, «Όταν αναζητούσαμε τις τοποθεσίες για τα γυρίσματα, επισκεφτήκαμε τους Λόφους Μόερ στη Δυτική Ιρλανδία. Από την πρώτη στιγμή σκεφτήκαμε ότι το τοπίο ήταν όσο εντυπωσιακό θέλαμε για την είσοδο της σπηλιάς.»
Οι δημιουργοί της ταινίας ήθελαν έναν τεράστιο εσωτερικό χώρο στη σπηλιά, «δεν υπήρχε λοιπόν περίπτωση να κατασκευάσουμε κάτι τέτοιο,» παραδέχεται ο Κρεγκ. «Αν εξαιρέσουμε τους νησιωτικούς σχηματισμούς και το σημείο που βρίσκεται η είσοδος του σπηλαίου, όλα τα υπόλοιπα είναι αποτέλεσμα γραφικών. Το πρώτο μας εξ ολοκλήρου ψηφιακό σκηνικό το κάναμε στην τελευταία ταινία, συνεπώς το αντιμετωπίσαμε με μεγαλύτερη σιγουριά.»
Το εσωτερικό του σπηλαίου μοιάζει να αποτελείται από γεωμετρικούς κρυσταλλικούς σχηματισμούς. Ο Κρεγκ και η ομάδα του έπρεπε να κάνουν ενδελεχή έρευνα. Επισκέφθηκαν λοιπόν, ένα σπήλαιο πετρωμάτων κουάρτζ για να μελετήσουν τις ιδιότητες των κρυσταλλικών επιφανειών. «Η αναπαραγωγή αλκαλικών κρυστάλλων απαιτεί πολλή έρευνα και πειραματισμούς με συνθετικές ρητίνες,» λέει ο Κρεγκ. «Η πρόκληση για εμάς ήταν να δημιουργήσουμε κάτι που θα έμοιαζε μαγικό και ταυτόχρονα αληθινό. Εξίσου μεγάλη πρόκληση ήταν και για τον Τιμ Μπερκ και την ομάδα ειδικών εφέ αλλά και για τον διευθυντή φωτογραφίας Μπρούνο Ντελμπόνελ. Πώς θα φωτίσεις αυτή την κρυστάλλινη νησίδα που βρίσκεται μέσα σε ένα τεράστιο μαύρο κενό; Όλοι συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία προετοιμασίας και μελέτης και ήταν πραγματικά συναρπαστικό.»
Στις εσοχές του σπηλαίου, ο Χάρι και ο Ντάμπλντορ αντιμετωπίζουν τεράστιους κινδύνους, καθώς για πρώτη φορά ο Χάρι αναγκάζεται από τον Ντάμπλντορ να πάρει αυτός τα ηνία του ελέγχου. Ο Ράντκλιφ θυμάται χαρακτηριστικά, «Η απόφαση του Ντάμπλντορ να πάρει τον Χάρι σε αυτή την αποστολή, σηματοδοτεί κάτι σαν τελετουργικό πέρασμα για τον νεαρό. Τον μυεί σε αυτό που θα πρέπει τελικά να κάνει. Σηματοδοτεί την αρχή του τέλους του Βόλντεμορτ και ο Χάρι δεν θα φοβόταν ποτέ να αναλάβει αυτή την ευθύνη.»
Είτε τα καταφέρουν είτε όχι όμως, στο Χόγκουαρτς τους περιμένουν νέες και ακόμα πιο επικίνδυνες απειλές.
Ο Χέιμαν θυμάται, «Υπάρχει μια ατάκα στην ταινία στην οποία λέει ο Ντάμπλντορ ‘Για ακόμα μια φορά, πρέπει να σου ζητήσω να ξεπεράσεις τον εαυτό σου, Χάρι.’ Νιώθει ενοχές; Δεν ξέρω αν νιώθει ενοχές, αλλά γνωρίζοντας καλά ότι ο Χάρι μεγαλώνει, πιστεύω ότι αποτελεί μέρος της εκπαίδευσής του. Ο Ντάμπλντορ ξέρει ότι στο τέλος ο Χάρι θα είναι αυτός που θα πρέπει να αντιμετωπίσει τον Βόλντεμορτ. Εμπλέκοντάς τον στην αποστολή με τον Σλάγκχορν, εκθέτοντάς τον στην ιστορία του Βόλντεμορτ και παίρνοντάς τον μαζί του σε αυτό το ταξίδι, τον προετοιμάζει για την τελική μάχη.»

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

www.harrypotter.com

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/
http://www.rottentomatoes.com/
http://www.allmovie.com/




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Στα γρήγορα:
Δεν το συζητάω. Ο Half-Blood Prince είναι το καλύτερο Harry Potter της σειράς. Τους πάει η εφηβεία εκεί στο Hogwarts!

Δίπλα στην περιπέτεια, τη φαντασία, και τα εξαιρετικά οπτικά εφέ, έχουμε πλέον και τη σκοτεινή φωτογραφία, τη συναισθηματική φόρτιση και τα κωμικώς δοσμένα εφηβικά φλερτ. Ό,τι πρέπει για μια αναζωογόνηση της σειράς ... λίγο πριν την αυλαία!

Στα χαλαρααά..:
Μεγάλωσαν λοιπόν τα παιδιά μας και άρχισαν να ερωτοτροπούν, να ζηλεύουν, να αλλάζουν τις γκόμενες σαν τις κάλτσες κτλ. Και λέγοντας αυτό, μην πιστέψετε ότι η σειρά ευτελίστηκε σε teen movie. Ίσα-ίσα, εδώ έχουμε έναν σκοτεινό Harry Potter, με τρομερά γραφικά και σκούρα χρώματα. Απλά, τα ερωτικά σκιρτήματα των έφηβων πλέον μάγων, παρουσιάζονται με αστείο, όσο και αγαθό τρόπο και λειτουργούν σαν μια αναζωογονητική προσθήκη στοιχείου στην σειρά ταινιών του Harry, που είναι έτοιμη να κερδίσει νέο κοινό, αλλά και να “ενηλικιώσει” με όμορφο τρόπο το παιδικό κοινό που παρέλαβε, περίπου πριν 8 χρόνια.

O David Yates είναι εξαιρετικός - θα σκηνοθετήσει και τα δυο τελευταία Harry Potter (στην ουσία ένα, αλλά θα γυριστούν ως δύο, back to back, για να μην κόψουν πολλά στοιχεία από το τελευταίο βιβλίο της Rowling). Φτιάχνει πολύ καλή ατμόσφαιρα, χρησιμοποιώντας το χιούμορ, τον φόβο, την περιπέτεια, τα οπτικά εφέ και τη συγκίνηση, όλα με τη σωστή δοσολογία. Ας ελπίσουμε να πιάσει ίδια και καλύτερη απόδοση και στα δύο τελευταία Harry Potter. Κατά δήλωση του, θα γυρίσει το πρώτο μέρος του τελευταίου part (2010) ώστε να έχει μια κοινωνικο-ρεαλιστική αίσθηση, ενώ στο δεύτερο part (2011) θα κινηθεί προς ένα επικό τέλος, αντάξιο της ιστορίας που έχουν γράψει η σειρά των βιβλίων και αυτή των ταινιών.

Από την παρέα των τριών ηρώων, μέχρι τους υπόλοιπους εφήβους μάγους, μέχρι και τους γηραιότερους χαρακτήρες, έχουμε ένα casting που ανταπεξέρχεται πλήρως στις απαιτήσεις της ταινίας, με τον καλύτερο τρόπο.

***Spoilers***
Κορυφαία συγκινητική στιγμή, όχι μόνο για την ταινία, αλλά και για ολόκληρη τη σειρά, είναι ο θάνατος του αγαπητού Dumbledore. Έτσι προστίθεται και η συγκινησιακή φόρτιση, στο παλμάρε συναισθημάτων της ταινίας. Η σκηνή της κηδείας συνοδεύεται δε, από το έντονο και κλιμακούμενο ορχηστρικό “Dumbledore’s Farewell”, ότι καλύτερο ως μουσική δημιουργία για να συνοδεύσει αυτή τη συγκινητική στιγμή (η original music είναι του Nicholas Hooper, που είχε φτιάξει και το soundtrack του “Harry Potter: Order of the Phoenix”).

Από την άλλη, κορύφωση του visual μέρους της ταινίας, αποτελεί η καθηλωτική σκηνή με τη θαλασσοτρικυμία, τον Dumbledore και τον Harry Potter, πάνω στον βράχο, αλλά και η συνέχεια, μέσα στη σπηλιά, η μάχη με τα Inferi και ο πύρινος στρόβιλος του Dumbledore.
***End of Spoilers***

Γιάννης Πεντσερετζίδης
του Γιάννη Πεντσερετζίδη yannis.pentseretzidis@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Στα ίδια γνωστά πλαίσια της βιβλιογραφίας ενός μπεστσέλερ, η ταινία συνολικά δείχνει - σαφώς - πιο ενδιαφέρουσα κινηματογραφικά από το ΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΦΟΙΝΙΚΑ. Με λιγότερη δράση, μερικά εντυπωσιακά ψηφιακά εφέ που προσπαθούν να πείσουν για την αληθοφάνειά τους, αλλά πολύ περισσότερη καλλιτεχνική αξία στον τομέα της δραματουργικής εξέλιξης των κύριων ηρώων του και των ερμηνευτικών ρόλων των πρωταγωνιστών. Θα το τολμούσα να χαρακτηρίσω αυτό το 6ο επεισόδιο ως το πιο "θεατρικό", απ΄όλα. Νομίζω δε, ότι είναι πιο απολαυστικό σε μεγαλύτερες ηλικίες παρά σε μικρότερες - ίσως, μάλιστα κουράζει. Δυστυχώς, το ενδιαφέρον του θεατή αδυνατεί να κορυφωθεί την πιο δραματική στιγμή στην ταινία, ακόμη κι αν δεν έχεις διαβάσει το βιβλίο, μέσα από την ομιχλώδη εξιστόρηση και την επιμονή στην προσκόλληση της μεταφυσικής.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video Flash Video Trailer
Type: Flash

Get Flash to see this player.


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία: 25/8/2009


top of the page




PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
216_1236_HP6D-00255r.jpg
216_1237_HP6D-00427r.jpg
216_1238_HP6D-02691.jpg
216_2001_35x50.jpg
216_2016_01.jpg
216_2017_04.jpg
216_2018_06.jpg
216_2019_09.jpg
216_2020_010.jpg
216_2021_011.jpg
216_2022_013.jpg
216_2023_014.jpg
216_2024_015.jpg
216_2025_016.jpg
216_2026_017.jpg
216_2027_018.jpg
216_2029_020.jpg
216_2030_poster.jpg
HP6-2.jpg
HP6-3.jpg
HP6-4.jpg
HP6D-01380r.jpg
   


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Πρωταγωνιστούν:

    Daniel Radcliffe ... Harry Potter
    Rupert Grint ... Ron Weasley
    Emma Watson ... Hermione Granger
    Helena Bonham Carter ... Bellatrix Lestrange
    Robert Knox ... Marcus Belby
    Alan Rickman ... Severus Snape
    Bonnie Wright ... Ginny Weasley
    Jessie Cave ... Lavender Brown
    Jim Broadbent ... Horace Slughorn
    Tom Felton ... Draco Malfoy
    Julie Walters ... Molly Weasley
    Warwick Davis ... Filius Flitwick
    Evanna Lynch ... Luna Lovegood
    Michael Gambon ... Albus Dumbledore
    Maggie Smith ... Minerva McGonagall
    Dave Legeno ... Fenrir Greyback
    Timothy Spall ... Peter Pettigrew
    Natalia Tena ... Nymphadora Tonks
    Robbie Coltrane ... Rubeus Hagrid
    Helen McCrory ... Narcissa Malfoy
    David Thewlis ... Remus Lupin
    Hero Fiennes-Tiffin ... Tom Riddle - 11 ετών
    Katie Leung ... Cho Chang
    James Phelps ... Fred Weasley
    Fiona Shaw ... Petunia Dursley
    Frank Dillane ... Teenage Tom Riddle
    Matthew Lewis ... Neville Longbottom
    Oliver Phelps ... George Weasley
    Freddie Stroma ... Cormac McLaggen
    Scarlett Byrne ... Pansy Parkinson
    Mark Williams ... Arthur Weasley
    Tom Moorcroft ... Regulus Black
    Georgina Leonidas ... Katie Bell
    David Bradley ... Argus Filch
    Tony Coburn ... Young Lucius Malfoy
    Anna Shaffer ... Romilda Vane
    Louis Cordice ... Blaise Zabini
    Ralph Ineson ... Amycus Carrow
    Charlie Bennison ... Sanguini
    Isabella Laughland ... Leanne
    Teresa Mahoney ... Sofie
    Nina Voelker ... Wendy Slinkhard
    Dean Garnham ... Slytherin Student
    Suzanne Toase ... Alecto Carrow
    Guy Mannerings ... Slugclub Member (uncredited)
    Chris Wilson ... Yak Man - Daily Prophet (uncredited)

Σκηνοθεσία
David Yates

Σενάριο
J.K. Rowling
(μυθιστόρημα)
Steve Kloves (σενάριο)


Παραγωγή
David Barron
David Heyman


Μουσική
Nicholas Hooper

Φωτογραφία
Bruno Delbonnel

Μοντάζ
Mark Day

Casting
Fiona Weir

Σχεδιασμός Παραγωγής
Stuart Craig

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Andrew Ackland-Snow
Alastair Bullock
Tino Schaedler
Hattie Storey
Gary Tomkins
Sloane U'Ren

Σκηνικά
Stephanie McMillan

Κοστούμια
Jany Temime

Διεύθυνση Παραγωγής
Simon Emanuel
Tim Lewis
Katie Reynolds

Βοηθός Σκηνοθέτη
Jamie Christopher
Dominic Fysh


Χρονολογία παραγωγής
2009

Χώρα παραγωγής
ΜΕΓ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ, ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ, ΚΡΟΑΤΙΚΑ

Διάρκεια
153'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35: 1

Είδος ταινίας
ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ, ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ, ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ

Καταλληλότητα
USA:PG (certificate #45077) | UK:12A | Ireland:12A | Finland:K-11 | Norway:11 | Hong Kong:IIA | Australia:M | South Korea:All | Singapore:PG | Brazil:12 | Iceland:10 | Canada:G (Quebec) | New Zealand:M | Japan:G | Canada:PG (Alberta/British Columbia/Manitoba/Ontario) | Netherlands:12 | Switzerland:10 (canton of Geneva) | Switzerland:10 (canton of Vaud) | Sweden:11 | Philippines:G (MTRCB) | Portugal:M/12 | France:U | Germany:12 | Argentina:13 | Peru:14 | Taiwan:GP

Ειδικά Εφέ
Double Negative
Industrial Light & Magic (ILM)
Moving Picture Company (MPC)
Rising Sun Pictures (visual effects)

Εταιρείες Παραγωγής
Warner Bros. Pictures
Heyday Films


Διανομή
Village Films (Ελλάδα)
Warner Bros. Pictures


Ήχος
DTS | Dolby Digital | SDDS


Τοποθεσίς Γυρισμάτων
Bjorli, Νορβηγία


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.41
Αριθμός Ψήφων: 60


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΠεριπέτειαΜυστηρίουParental Guidance SuggestedΦαντασίας


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails