Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 10/4/14 :.
. Ο Μόνος Επιζών
. Rio 2
. Καμίλ Κλοντέλ 1915
. Ο Θρύλος του Μάικλ Κόλχαας
. Χίτλερ: Μια Ταινία Από Την Γερμανία
. Senso
. Χαρά
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
. Η Τελική Αποπληρωμή
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: Aman_Geo's Profile Aman_Geo
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9698

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 204
Μέλη: 2
Σύνολο: 206

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ (EVERYBODY'S FINE) του Κερκ Τζόουνς

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 11 Ιούν. 2008 @ 08:55:05 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Arts & Culture | | |



ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ
EVERYBODY'S FINE

του Κερκ Τζόουνς
με τους Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Ντριού Μπάριμορ, Κέιτ Μπεκινσέιλ, Σαμ Ρόκγουελ

Υπόθεση: O Φρανκ Γκουντ (Ρόμπερτ Ντε Νίρο) δουλεύει όλη του τη ζωή σε ένα εργοστάσιο παραγωγής καλωδίων προσπαθώντας να εξασφαλίσει το καλύτερο για την οικογένειά του. Όταν πια βγαίνει στη σύνταξη, συνειδητοποιεί ότι έχει χάσει επαφή με τα τέσσερα παιδιά του και αισθάνεται την ανάγκη να επανασυνδεθεί μαζί τους. Μετά από μια αποτυχημένη πρόσκληση σε οικογενειακό μπάρμπεκιου, όπου δεν εμφανίζεται κανείς, ο Φρανκ φτιάχνει τις βαλίτσες του και αποφασίζει να επισκεφτεί ο ίδιος τα παιδιά του: τον «καλλιτέχνη» Ντέιβιντ (Όστιν Λάιζι) στη Νέα Υόρκη, την Έιμι (Κέιτ Μπέκινσεϊλ) που είναι «μεγάλο στέλεχος» σε διαφημιστική στο Σικάγο, τον «διευθυντή ορχήστρας» Ρόμπερτ (Σαμ Ρόκγουελ) στο Ντένβερ, και τη μικρότερη κόρη του, Ρόζι (Ντρου Μπάριμορ) που είναι «χορεύτρια σε μεγάλο σόου του Λας Βέγκας». Και μέσα από αυτό το μεγάλο ταξίδι ανακαλύπτει ότι η ζωή τους είναι λιγότερη ρόδινη από όσο την περιέγραφαν.

Κριτικές της ταινίας
Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Άλλες Πηγές
Περισότερες πληροφορίες



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Μια ταινία που χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο αποτελεί μια τυπική οικογενειακή κομεντί, ωστόσο στο δεύτερο μισό γίνεται πιο κοινωνική αγγίζοντας μεγάλα οικογενειακά θέματα.

Ο Ντε νίρο είναι πατέρας 4 παιδιών και πρόσφατα έχασε τη γυναίκα του. Σε μια απόφαση να έρθει πιο κοντά στα παιδιά του, αποφασίζει να τους επισκεφτεί χωρίς εκείνα να το ξέρουν. Το κάθε παιδί έχει και από ένα μυστικό το οποίο κρύβει από τον πατέρα για να μην τον απογοητεύσει αφού στην τηλεφωνική τους επικοινωνία απλά everybody’s fine!

Η επιλογή του κάστ είναι εξαιρετική με τον πατέρα Ντε Νίρο να κλέβει την παράσταση. Η σκηνή του αεροπλάνου που είναι όλα τα παιδιά στο τραπέζι και συνομιλούν με τον πατέρα απλά εκπληκτική και ευφάνταστη.
 Ο σκηνοθέτης της ταινίας σε συνεργασία με τον πρωταγωνιστή μεταφέρουν τα συναισθήματα της οικογένειας και των μυστικών που κρύβονται σε αυτήν, φορτίζοντας συγκινησιακά την εικόνα και κατά συνέπεια τον θεατή. Ο φόβος απογοήτευσης των γονέων από τις επιλογές των παιδιών αποδίδεται εξαιρετικά και χωρίς σενοριακές υπερβολές.

Η σκηνοθεσία είναι πολύ καλή και η πλοκή γρήγορη καταφέρνοντας να μην κάνει «κοιλιά» πουθενά. Μια οικογενειακή ιστορία άκρως ρεαλιστική που ο καθένας αναγνωρίζει στην οθόνη ένα κομμάτι του εαυτού του. Αγγίζοντας ευαίσθητες οικογενειακές χορδές η ταινία αποτελεί μια μικρογραφία της σύγχρονης κοινωνίας με τους γρήγορους ρυθμούς και τα παιδιά να προσπαθούν να ικανοποιήσουν τους γονείς τους που έχουν υψηλά στάνταρ γι αυτά. Άλλωστε όλα τα παιδιά κρύβουν κάτι δυσάρεστο από τους γονείς τους για να μην τους απογοητεύσουν, όπως νομίζουν ενώ οι γονείς από την πλευρά τους, πάντα τα παιδιά τα βλέπουν στην προεφηβική ηλικία και πάντα θέλουν απλά να είναι καλά. Η ταινία μπορεί να μην αποφεύγει τα συγκινησιακά κλισέ, όμως εναρμονίζονται άψογα με την υπόλοιπη ταινία.

Τατιάνα Τζινιώλη
τηςΤατιάνα Τζινιώλη tatiana.ginioli@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Επιδερμική οικογενειακή ντραμεντί, με ατού έναν καλό Ρόμπερτ Ντε Νίρο, αρκετά προσχηματικό αλλά ουσιαστικό στο ρόλο του. Στην πραγματικότητα παρακολουθούμε το ριμέικ της ιταλικής ταινίας του Τορνατόρε με τον Μαστρογιάνι ή την "ακαδημαϊκή βερσιόν" του ΤΣΑΚΙΣΜΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ, του Τζάρμους με τον Μπιλ Μάρεϊ. Ένα mainstream road movie, με λίγες εκπλήξεις, μία απώλεια και λαϊκίστικη σχηματοποίηση της μάχης του παλιού με το νέο, της παλιότερης γενιάς με τη νέα, κλπ. Πάντως δεν προκαλεί πλήξη, κυρίως λόγω της συμμετοχής στο καστ γνωστών, αξιόλογων ηθοποιών, σε δεύτερους ρόλους, πλην του Ντε Νίρο. Ένας πατέρας, ο Φρανκ Γκουντ, συνταξιούχος αμερικανός εργάτης, έχει "χάσει" την επαφή με τα παιδιά του λόγω του θανάτου της γυναίκας του και επιθυμεί διακαώς να τα δει βαθύτερα, μέσα από τα μάτια της. Ο σκηνοθέτης προσπαθεί να σχολιάσει την δυσκολία επικοινωνίας των μεγαλύτερων με τη νέα γενιά, μέσα από ένα ταξίδι προς την ...Ιθάκη, πραγματική Οδύσσεια για έναν άνθρωπο που δεν έχει συνειδητοποιήσει την ταξική του προέλευση και επιζητά συγχώρεση και λύτρωση με κίνδυνο της ίδιας του της ζωής... Το αμερικάνικό όνειρο στέκει αγέρωχο, παρά τις απώλειες και οι δημιουργοί του φιλμ αναλώνονται στις αλήθειες και τα ψέμματα των παιδιών του κεντρικού χαρακτήρα, δηλαδή τις δικαιολογίες που εφευρίσκουν για να καλύψουν την άσχημη πραγματικότητα. Με λίγα λόγια, το δίδαγμα είναι: ότι και να κάνεις, στη ζωή σου, οτιδήποτε κι αν κατορθώσεις, δεν πρέπει να θεωρείται αποτυχία, αν δεν συμβαδίζει με τις προσδοκίες των γονιών σου. Η ηθικολογία του φιλμ περνάει μέσα από την έννοια της ενωμένης και ισχυρής αμερικανικής οικογένειας, πασπαλισμένη με την βιβλική χρυσόσκονη του στυλ "Τίμα τον πατέρα και την μητέρα σου". Οτιδήποτε άλλο επιφέρει διάλυση, συρρίκνωση κάθε στόχου και γκρέμισμα του ονείρου. Συμπαθητική προσπάθεια σε γενικές γραμμές με ήπιες φιλοδοξίες, αλλά πρέπει και να "το' χεις"...

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Robert De Niro ... Frank Goode
    Drew Barrymore ... Rosie
    Kate Beckinsale ... Amy
    Sam Rockwell ... Robert
    Lucian Maisel ... Jack
    Damian Young ... Jeff
    James Frain ... Tom
    Melissa Leo ... Colleen
    Katherine Moennig ... Jilly
    Brendan Sexton III ... Mugger
    James Murtaugh ... Dr. Ed
    Austin Lysy ... David
    Chandler Frantz ... Young David
    Lily Mo Sheen ... Young Amy
    Seamus Davey-Fitzpatrick ... Young Robert
    Mackenzie Milone ... Young Rosie
    Kene Holliday ... Butcher
    E.J. Carroll ... Wine Man
    Lou Carbonneau ... BBQ Salesman
    Mandell Butler ... Delivery Man
    Caroline Clay ... Amtrak Ticket Agent
    Katy Grenfell ... Young Woman on 1st Train
    Lynn Cohen ... Old Woman on 1st Train
    Jayne Houdyshell ... Alice
    William J. Slinsky Jr. ... Man on Platform
    Kelly McAndrew ... Hooker
    Jason Harris ... Cab Rider #1
    Julián Rebolledo ... Cab Rider #2
    Ben Liff ... Young Man in Diner #1 (94 yrs)
    Harvey Liff ... Young Man in Diner #2 (86 yrs)
    Lynn Blades ... Anchorwoman
    Kevin Collins ... Anchorman
    Patricia Phillips ... NY Woman on Street
    Kevin Martin ... Man on Bus
    Ben Schwartz ... Writer
    Debargo Sanyal ... Art Director
    Scott Cohen ... Music Conductor
    Jackie Cronin ... Booking Office Lady
    Erika Boseski ... Female Orchestra Member
    Allie Woods Jr. ... Greyhound Station Assistant
    Sonja Stuart ... Jean Goode
    Mimi Lieber ... Jean Goode (voice)
    Ethan Munsch ... Baby Max
    Harrison Munsch ... Baby Max
    Kira Visser ... Flight Attendant
    Mattie Hawkinson ... Art Gallery Girl

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία: Kirk Jones
Σενάριο: Kirk Jones
Παραγωγή: Vittorio Cecchi Gori, Glynis Murray, Gianni Nunnari, Ted Field
Εταιρείες Παραγωγής: Hollywood Gang Productions, Miramax Films, Radar Pictures
Φωτογραφία: Henry Braham
Μουσική: Dario Marianelli
Μοντάζ: Andrew Mondshein
Σχεδιασμός παραγωγής: Andrew Jackness
Κοστούμια: Aude Bronson-Howard
Σκηνικά : Chryss Hionis
Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Drew Boughton
Casting: Kerry Barden, Paul Schnee
Βοηθός σκηνοθέτη: Alexander H. Gayner
Ειδικά Εφφέ: Intelligent Creatures
Ήχος: DTS | Dolby Digital
Χρονολογία παραγωγής: 2009
Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ, ΙΤΑΛΙΑ
Γλώσσα : ΑΓΓΛΙΚΑ
Διάρκεια: 99'
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1
Είδος ταινίας : ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ
Καταλληλότητα : USA:PG-13 (certificate #39360) | Canada:G (Quebec) | Canada:PG (Alberta/British Columbia/Manitoba/Ontario) | Ireland:12A | UK:12A | Singapore:PG (cut) | Portugal:M/12 | Mexico:B
Διανομή: Miramax Films
Walt Disney Studios Motion Pictures
Audio Visual Enterprises (Ελλάδα)


top of the page




Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

ΕΝΑΣ ΑΓΓΛΟΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΙΤΑΛΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ

Καμιά οικογένεια δεν είναι τέλεια. Και συνήθως όσο πιο ιδανική φαίνεται μια οικογένεια, τόσο πιο πιθανό είναι να κρύβει μεγάλα μυστικά, ακριβώς όπως και στην περίπτωση των Γκουντ. Δεν είναι τυχαίο μάλιστα που η κεντρική ιδέα της ταινίας γεννήθηκε στην Ιταλία, σε μια χώρα που πιστεύει στις οικογενειακές αξίες: το πρωτότυπο σενάριο γράφτηκε και γυρίστηκε το 1990 από τον Τζουζέπε Τορνατόρε, αμέσως μετά τη βραβευμένη με Όσκαρ επιτυχία του ‘Σινεμά ο Παράδεισος’. Μόλις είδε το φιλμ, ο παραγωγός Τζιάνι Νουνάρι οραματίστηκε μια αμερικάνικη εκδοχή του κι έτσι αγόρασε τα δικαιώματα για μια επόμενη κινηματογραφική μεταφορά. Και τελικά, δύο δεκαετίες αργότερα, το έργο θα αναλάμβανε ένας Άγγλος σκηνοθέτης, ο Κερκ Τζόουνς. «Για καιρό αναζητούσα ένα project με βάση την Αμερική, ήθελα όμως να το γράψω εγώ» θυμάται ο σκηνοθέτης, που πρώτη φορά στη ζωή του δεχόταν πρόταση για συνεργασία μέσω DVD και όχι γραπτού σεναρίου (ο Νουνάρι έστειλε στον Τζόουνς την ταινία του Τορνατόρε μόλις είδε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο ‘Οι ΛΟΤΤΟφάγοι’). «Η Ιταλική ταινία με κέρδισε μέσα στα πρώτα λεπτά, με άγγιξε συναισθηματικά, με έκανε να γελάσω. Είναι μια ιστορία απλή αλλά γεμάτη πάθος» εξηγεί ο Τζόουνς. Ο σκηνοθέτης εξήγησε πάραυτα στον Νουνάρι ότι ήθελε να δημιουργήσει τη δική του εκδοχή από το μηδέν, γράφοντας ένα ολοκαίνουριο σενάριο με αφετηρία την πρωτότυπη ταινία. «Την είδα μόνο τρεις φορές, δε θέλησα να τη μεταφράσω απλά. Αυτό που με ενδιέφερε ήταν το θέμα της οικογένειας, που αποτελεί ένα από τα πιο παγκόσμια θέματα».
Ο Τζόουνς αποφάσισε να γράψει ένα σενάριο road movie, ως Άγγλος που επισκέπτεται την Αμερική. «Πήρα μια πτήση για Νέα Υόρκη και από εκεί διέσχισα τις ΗΠΑ όπως κι ο Φρανκ, με υπεραστικά λεωφορεία και τρένα, μένοντας σε φτηνά μοτέλ και μιλώντας με ανθρώπους στη διαδρομή μου. Ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσεις μια χώρα είναι να ταξιδεύεις μόνος και να συνδέεσαι με όσους συναντάς στο δρόμο σου. Τράβηξα περίπου 2000 φωτογραφίες και ηχογράφησα 100 συνεντεύξεις με οποιονδήποτε ήθελε να μου μιλήσει, από ταξιτζήδες και ρεσεψιονίστ ξενοδοχείων μέχρι εκκεντρικούς συνταξιδιώτες στο λεωφορείο. Πολλές ιδέες της ταινίας προέκυψαν από εκεί».

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΘΕΜΑ

Πατέρας τριών παιδιών, ο Τζόουνς δε δυσκολεύτηκε να ταυτιστεί με την ιστορία του Φρανκ Γκουντ, που θέλει να κάνει το καλύτερο για τα παιδιά του και ταυτόχρονα αναγνωρίζει την πολυπλοκότητα της πατρότητας. Επίσης τον άγγιξε η ξαφνική συνειδητοποίηση του Φρανκ ότι τα παιδιά του δεν ακολούθησαν την πορεία που θα ήθελε. «Αγαπούσε πολύ τα παιδιά του, ήθελε να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητές τους, κι εκείνα με τη σειρά τους αισθάνονταν τόσο έντονη την πίεση να πετύχουν που μεγαλοποιούσαν τα επιτεύγματά τους για να τον ικανοποιήσουν. Οι απαιτήσεις που έχουμε από τα παιδιά μας σήμερα είναι τεράστιες. Στο ταξίδι μου συζήτησα πολύ με τους ανθρώπους σχετικά με το αμερικάνικο όνειρο και με τις υπερβολικές προσδοκίες που μπορεί να έχουν τα παιδιά για τη ζωή τους».

Για το ρόλο του Φρανκ, ο Τζόουνς δε μπορούσε να φανταστεί άλλον από τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, τον οποίον και επισκέφτηκε για πρώτη φορά το 2007. «Του άρεσε πολύ η ιδέα να χρησιμοποιήσουμε πραγματικούς ανθρώπους και να αυτοσχεδιάσουμε σε σκηνές με μη ηθοποιούς» θυμάται ο Τζόουνς. Ο Ντε Νίρο έκανε μια πρώτη ανάγνωση του έργου με φίλους του ηθοποιούς στη Νέα Υόρκη, όπου και αποκαλύφθηκαν το συναίσθημα και η δύναμη του σεναρίου. «Δε μπορώ να πω περισσότερες λεπτομέρειες, ήταν και πρέπει να παραμείνει μια ιδιωτική στιγμή, πάντως τη θυμάμαι σα μια πολύ ιδιαίτερη συναισθηματικά περίσταση» λέει ο σκηνοθέτης.

«Εκτίμησα πολύ τον Κερκ» θυμάται ο Ντε Νίρο. «Όταν μου έδειξε όλες τις φωτογραφίες που είχε τραβήξει για την ταινία, κατάλαβα ότι θα ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία να δουλέψω μαζί του, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα». Ο ηθοποιός είχε επίσης προσωπικό ενδιαφέρον για το ρόλο του, αφού είναι κι ο ίδιος πατέρας. «Το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ότι ταυτίζομαι με όλα αυτά. Καταλαβαίνω τι ακριβώς περνάει ο Φρανκ σε σχέση με τα παιδιά του».

ΚΑΝΟΝΤΑΣ CASTING ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Έχοντας επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του Ντε Νίρο στην ταινία, ο Τζόουνς ξεκίνησε το casting για τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας Γκουντ. «Είναι πραγματική πρόκληση να στήσεις μια κινηματογραφική οικογένεια. Πρέπει να τηρούνται κάποιες βασικές προδιαγραφές φυσικών χαρακτηριστικών αλλά και να υπάρχει η σωστή χημεία ανάμεσα στα αδέλφια, π.χ. η μεγάλη αδερφή να είναι πιο αυταρχική, η μικρή πιο ευάλωτη κ.λπ.». Για το ρόλο της Ρόζι, της χορεύτριας που θεωρητικά ζει τη μεγάλη ζωή στο Λας Βέγκας, ο Τζόουνς επέλεξε τη Ντρου Μπάριμορ. «Πιστεύω ότι οι θεατές νιώθουν άνετα μαζί της, γιατί την έχουν δει να μεγαλώνει μέσα από τις ταινίες. Επιπλέον έχει μια ξεχωριστή ομορφιά και είναι πολύ άνετη μπροστά στην κάμερα» παρατηρεί ο σκηνοθέτης. «Με συγκίνησε πραγματικά το σενάριο του Κερκ. Καταπιάνεται με ένα θέμα-επιδημία για όλες τις οικογένειες, το γεγονός ότι κρύβουν πράγματα κάτω από το χαλί» λέει η Μπάριμορ. Σχετικά με την κινηματογραφική της οικογένεια, η ηθοποιός σχολιάζει: «Αντιπαθώ όλες αυτές τις ψεύτικες Χολιγουντιανές οικογένειες που μετά από την πρώτη κοινή ανάγνωση του σεναρίου προσποιούνται ότι είναι πράγματι οικογένεια. Στην περίπτωσή μας ήταν διαφορετικά: περάσαμε πολύ χρόνο μαζί ώστε να προκύψει πραγματικά η τρυφερότητα». Η Κέιτ Μπέκινσεϊλ, που επιλέχθηκε για το ρόλο της Έιμι, λέει με τη σειρά της: «Αισθανθήκαμε πολύ δεμένοι, σαν πραγματική οικογένεια, και αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στον Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Έχει ποιότητες που μας θύμιζαν τους δικούς μας μπαμπάδες, αυτόν το συνδυασμό δύναμης και ευαισθησίας». Η Μπέκινσεϊλ είχε μια ακόμα μοναδική ευκαιρία στη συγκεκριμένη ταινία: να παρακολουθήσει το κινηματογραφικό ντεμπούτο της κόρης της, Λίλι Μο Σιν, που υποδύεται την Έιμι σε νεαρή ηλικία. Τέλος, το ρόλο του γιου του Φρανκ, Ρόμπερτ, ανέλαβε ο Σαμ Ρόκγουελ που, όπως και οι άλλοι ηθοποιοί, συγκινήθηκε από τη θεματολογία του έργου: «φαίνεται ότι οι περισσότεροι στις μέρες μας είναι αποξενωμένοι από τους γονείς τους. Η ταινία εξερευνά τη σύγχρονη ψυχή», σχολιάζει.

Η επιλογή του σκηνοθέτη να κινηματογραφήσει σε digital format απελευθέρωσε τους ηθοποιούς: είχαν τη δυνατότητα να αυτοσχεδιάζουν και να επαναλαμβάνουν τις σκηνές όσες φορές ήθελαν, χωρίς cut, χωρίς το άγχος του φιλμ. «Με αυτόν τον τρόπο οι ηθοποιοί μπόρεσαν να βρουν ένα ρυθμό που θυμίζει την καθημερινή οικογενειακή ζωή. Το πρόβλημα βέβαια ήταν ότι χρειάστηκε σημαντικά περισσότερος χρόνος για την επιλογή των καλύτερων λήψεων: πέρασα τρεις ολόκληρες εβδομάδες βλέποντας επί δώδεκα ώρες την ημέρα το κινηματογραφημένο υλικό, για να βεβαιωθώ ότι έκανα τις σωστές επιλογές».

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΦΡΑΝΚ

Η προσπάθεια του Φρανκ να επανασυνδεθεί με τα παιδιά του είναι ένα ταξίδι, όχι μόνο στο χώρο αλλά και στο συναίσθημα. «Παρότι ο Φρανκ τραβάει φωτογραφίες σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του, ένα ταξίδι ανακάλυψης υπερβαίνει τις στατικές εικόνες: έχει να κάνει με την αλλαγή, με το να εκτίθεσαι σε ανοίκειες καταστάσεις και σε ανθρώπους που έχουν διαφορετική αντίληψη του κόσμου από εσένα» εξηγεί ο Κερκ Τζόουνς. Ο σκηνοθέτης επέλεξε εσκεμμένα να εργάζεται ο Φρανκ σε εργοστάσιο παραγωγής καλωδίων: «Με τη δουλειά του όλα αυτά τα χρόνια, ο Φρανκ είχε συντελέσει στο να επικοινωνούν εκατομμύρια άνθρωποι μεταξύ τους, ενώ ο ίδιος δεν επικοινωνούσε ουσιαστικά με την οικογένειά του. Επιπλέον, καθώς ταξίδευα μόνος μου στην Αμερική, έβλεπα παντού στύλους και καλώδια να διασχίζουν τα υπέροχα τοπία, και το συγκεκριμένο επάγγελμα του Φρανκ μου προσέφερε έναν επιπλέον δραματουργικό λόγο για να τα κινηματογραφήσω».

Για οικονομικούς λόγους, παρ’ όλα αυτά, η παραγωγή έπρεπε να περιοριστεί στο Κονέκτικατ, οπότε οι τοποθεσίες της συγκεκριμένης πολιτείας έπρεπε να υποκαταστήσουν ένα ταξίδι σε ολόκληρες τις ΗΠΑ. Μόνο μια μικρή ομάδα από τους συντελεστές είχε τη δυνατότητα να ταξιδέψει για τρεις εβδομάδες σε όλη τη χώρα: ο σκηνοθέτης, σε στενή συνεργασία με το διευθυντή φωτογραφίας Χένρι Μπρέιαμ, κινηματογράφησε τους πασσάλους τηλεπικοινωνίας με φόντο διάφορα αμερικανικά τοπία, εμπλουτίζοντας έτσι τα γυρίσματα στο Κονέκτικατ. Παράλληλα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Άντριου Τζάκνες, κλήθηκε να συνδυάσει 60 διαφορετικές τοποθεσίες από τις τέσσερεις γωνιές των ΗΠΑ σε μια υποκειμενική ματιά, αυτή του Φρανκ. Θέλοντας να παρουσιάσουν το σύγχρονο πρόσωπο της Αμερικής, οι Τζόουνς και Μπρέιαμ χρησιμοποίησαν την τελευταία λέξη της digital τεχνολογίας στην κινηματογράφηση, γεγονός που τους επέτρεψε μεγαλύτερη ευελιξία και οικονομία χρόνου κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ: Ο ΝΤΑΡΙΟ ΜΑΡΙΝΕΛΙ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛ ΜΑΚ ΚΑΡΤΝΕΪ

Όσον αφορά στη μουσική της ταινίας, ο Κερκ Τζόουνς είχε μια σπάνια ευκαιρία: να συνδυάσει το μουσικό ταλέντο του βραβευμένου με Όσκαρ συνθέτη Ντάριο Μαρινέλι (‘Εξιλέωση’, ‘Περηφάνια και Προκατάληψη’) με αυτό του θρυλικού ποπ σταρ Πολ Μακ Κάρτνεϊ. Ο Μαρινέλι υπογράφει ολόκληρη τη μουσική επένδυση του έργου ενώ ο Μακ Κάρτνεϊ έγραψε το πρωτότυπο τραγούδι “(I Want to) Come Home”, σε συνεργασία με το διάσημο συνθέτη. Ο Μακ Κάρτνεϊ σπάνια γράφει μουσική για ταινίες – με μία από τις λίγες εξαιρέσεις το γνωστό “Live and Let Die” θέμα του Τζέιμς Μποντ. Παρ’ όλα αυτά, το όνομα του Ρόμπερτ Ντε Νίρο τράβηξε το ενδιαφέρον του ποπ θρύλου και όταν είδε την ταινία ταυτίστηκε ως πατέρας με την ιστορία του Φρανκ. «Αρχικά το τραγούδι ήταν μάλλον απλό, είχε μόνο το πιάνο και τη φωνή μου, με μικρή συνοδεία μπάσου και ντραμς. Αλλά αισθάνθηκα ότι θα ήταν καλύτερο με περισσότερα όργανα» θυμάται ο Μακ Κάρτνεϊ, που συνεργάστηκε με τον Μαρινέλι για την τελική ενορχήστρωση. «Πιστεύω ότι ένα τραγούδι μπορεί να επηρεάσει σημαντικά μια ταινία. Ελπίζω ότι το συγκεκριμένο τραγούδι θα βοηθήσει στη συναισθηματική κορύφωση και θα βάλει το τελευταίο κομμάτι του κινηματογραφικού παζλ στη θέση του».

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΚΕΡΚ ΤΖΟΟΥΝΣ

Διακρίσεις:
• ‘Οι ΛΟΤΤΟφάγοι’: Βραβείο BAFTA Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη
Σκηνοθετικό ντεμπούτο: ‘Οι ΛΟΤΤΟφάγοι’ (αγγλικός τίτλος: ‘Waking Ned Devine’)
Άλλες ταινίες: ‘Νάνι ΜακΦι: Η Μαγική Νταντά’
Άλλες δραστηριότητες: Εδώ και 15 χρόνια ασχολείται με τη σκηνοθεσία διαφημιστικών ταινιών και έχει διακριθεί επανειλημμένα με βραβεία όπως ο Ασημένιος Λέοντας του Φεστιβάλ Κανών.
Αυτόν τον καιρό: Εξελίσσει ένα νέο σενάριο με πρωταγωνιστή τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

ΡΟΜΠΕΡΤ ΝΤΕ ΝΙΡΟ (Φρανκ Γκουντ)

Διακρίσεις:
• ‘Το Ακρωτήρι του Φόβου’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου
• ‘Ξυπνήματα’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου
• ‘Οργισμένο Είδωλο’ : Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου
Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου
• ‘Ο Ελαφοκυνηγός’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου
• ‘Ο Ταξιτζής’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου
• ‘Ο Νονός ΙΙ’ : Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου
• ‘Κακόφημοι Δρόμοι’: Βραβείο New York Film Critics Β’ Ανδρικού Ρόλου
• ‘Bang the Drum Slowly’: Βραβείο New York Film Critics Β’ Ανδρικού Ρόλου
Άλλες ταινίες: ‘Ο Τελευταίος των Μεγιστάνων’, ‘1900’, ‘Βασιλιάς για μια Νύχτα’, ‘Κάποτε στην Αμερική’, ‘Μια Αγάπη Γεννιέται’, ‘Μπραζίλ’, ‘Η Αποστολή’, ‘Οι Αδιάφθοροι’, ‘Δαιμονισμένος Άγγελος’, ‘Ο Διώκτης του Μεσονυκτίου’, ‘Δεν Είμαστε Άγγελοι’, ‘Τα Καλά Παιδιά’, ‘Ένοχος Χωρίς Αποδείξεις’, ‘Κύματα Φωτιάς’, ‘Μαντ Ντογκ και Γκλόρια’, ‘Ιστορίες του Μπρονξ’, ‘Φρανκενστάιν’, ‘Ένταση’, ‘Καζίνο’, ‘Ο Φανατικός’, ‘Sleepers’, ‘Ο Πρόεδρος, ένα Ροζ Σκάνδαλο και ένας Πόλεμος’, ‘Τζάκι Μπράουν’, ‘Copland’, ‘Ronin’, ‘Μεγάλες Προσδοκίες’, ‘Κανείς δεν Είναι... Τέλεια’, ‘Ανάλυσε το’, ‘Γαμπρός της Συμφοράς’, ‘The Score’, ‘Showtime’, ‘15 Λεπτά’, ‘Το Σημάδι του Δολοφόνου’, ‘Ξανά Ανάλυσε το’, ‘Το Μυστικό της Γέφυρας’, ‘Καρχαριο-μάχος’, ‘Πεθερικά της Συμφοράς’, ‘Θεόσταλτος’, ‘Το Κρυφτό’, ‘Ο Καθοδηγητής’.
Πρόσφατα: Πρωταγωνίστησε στις ταινίες ‘Κοίτα τι Εγινε’ και ‘Ου Φονεύσεις’.
Σύντομα: Θα τον δούμε στο ψυχολογικό θρίλερ ‘Stone’.
Άλλες δραστηριότητες: Το 1988 ίδρυσε τη δική του εταιρεία παραγωγής, Tribeca Productions. Έκανε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο το 1993 με την ταινία ‘Ιστορίες του Μπρονξ’ και το 2006 σκηνοθέτησε το έργο ‘Ο Καθοδηγητής’.

ΝΤΡΟΥ ΜΠΑΡΙΜΟΡ (Ρόζι Γκουντ)

Διακρίσεις:
• ‘Φονικός Έρωτας’ : Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Α’ Γυναικείου Ρόλου
• ‘Irreconcilable Differences’ : Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Β’ Γυναικείου Ρόλου
Κινηματογραφικό ντεμπούτο: ‘Ανεξέλεγκτες Καταστάσεις’, σε ηλικία 5 ετών.
Σημαντικότερες ταινίες: ‘Music and Lyrics’, ‘Lucky You’, ‘Στον Πυρετό της Λόξας’, ‘Κάθε Φορά, Πρώτη Φορά’, ‘Οι Άγγελοι του Τσάρλι: Δράση Πέρα από τα Όρια’, ‘Συγκάτοικοι με το Ζόρι’, ‘Εξομολογήσεις ενός Επικίνδυνου Μυαλού’, ‘Ντόνι Ντάρκο’, ‘Τα Αγόρια της Ζωής μου’, ‘Οι Άγγελοι του Τσάρλι’, ‘Δε Με Φίλησαν Ποτέ’, ‘Σπιτικές Τηγανιτές Πατάτες’, ‘Ένας Τραγουδιστής για το Γάμο μου’, ‘Scream’, ‘Μπάτμαν για Πάντα’, ‘Όλοι Λένε Σ` Αγαπώ’, ‘Κακά Κορίτσια’, ‘H Γυναικοπαρέα’, ‘Poison Ivy’, ‘Μακριά από το Σπίτι’, ‘Το Μάτι της Γάτας’, ‘Ε.Τ. ο Εξωγήινος’
Πρόσφατα: Την είδαμε στην κωμωδία ‘Απλώς δεν σε Γουστάρει’ και δάνεισε τη φωνή της στο έργο ‘Μπέβερλι Χιλς Τσιουάουα’.
Άλλες δραστηριότητες: Δραστηριοποιείται και ως παραγωγός. Πρόσφατα ολοκλήρωσε την πρώτη της σκηνοθετική προσπάθεια με την ταινία ‘Whip It’.

 

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

http://www.everybodysfinemovie.com/


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

http://www.imdb.com/




top of the page

PHOTOS - POSTERS

PhotosΦωτογραφικό υλικό
Τύπος: Εικόνα .jpg .jpeg .gif (κλικ για μεγέθυνση)
Περισσότερες φωτό ΕΔΩ
0004_EF-02322_F.jpg
0009_EF-04252.jpg
0118_EF-02297_2295_2#2C063B.jpg
everybodys_fine 01.jpg
everybodys_fine 02.jpg
everybodys_fine 03.jpg
everybodys_fine.jpg
Everybody_s Fine001.jpg
Everybody_s Fine003.jpg
Everybody_s Fine004.jpg
Everybody_s Fine005.jpg
Everybody_s Fine006.jpg
Everybody_s Fine007.jpg
Everybody_s Fine008.jpg
Everybody_s Fine009.jpg
Everybody_s Fine010.jpg
Everybody_s Fine011.jpg
Everybody_s Fine012.jpg
Everybody_s Fine013.jpg
Everybody_s Fine014.jpg


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW

Video FlashVideo
Type: Flash
Get Flash to see this player.


top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία: 18/3/2010


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 




 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Arts & Culture
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Parents Strongly CautionedΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails